Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:38

-tom-562

Oliesjeik

frye schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:28:
Helaas is mijn gsm ook gestorven tijdens eerste festival. :( Door de hevige regen is gsm in tent in het water terechtgekomen. Eerst ging hij niet meer aan. Na lang op de powerknop en verschillende combinaties te doen kreeg ik hem terug werkend. Nuja werkend... hij bleef in een bootloop hangen. Na enkele uren kwam er weer leven in maar hij viel daarna weer uit. Nu heb ik hem ganse dag aan de lader gehangen en nog steeds blijft hij in bootloop.

Iemand nog een idee wat ik kan doen?
Denk dat het al te laat is. Ik heb 1,5 jaar geleden mijn Galaxy S2 in een wasbak met water laten vallen. Toestel deed het niet en daarna weer heel even wel. Toen maar meteen accu eruit gehaald en een week lang boven op de verwarming en de 'uitgang' van een TV gelegd (daar komt ook een hoop warme lucht vanaf) met het achterkantje er af.
Sindsdien functioneert de telefoon al weer naar behoren.
Edit:
Ik bedenk me net dat een HTC One geen wisselbare accu heeft, dus dat er niks af kan :P niet handig... Ik zou 'm boven een warme plek leggen waar lucht langs stroomt.

[ Voor 8% gewijzigd door -tom-562 op 01-07-2013 12:45 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeffie1964
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-03-2023
Mijn nieuwe One wordt soms erg warm .
Is dit een veel voorkomende probleem of is het normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krachtige CPU / GPU en aluminium... Trek je conclusies :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen last van een krakende bovenste luidspreker bij mn 1 week oude telfort HTC one.

Iemand hier ervaring met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren last van een iets donkerder hoekje op 't scherm (linksonder) van ca. een halve cm. Heel irritant, want 't lijkt alsof het hoekje omkruld achter het glas (gezichtsbedrog). Heb 't toestel al 'n tijdje uitgeschakeld én ik heb het scherm op volle helderheid gezet. Wil allemaal niets helpen. Helderheid heb ik altijd op 'energiezuinig' staan dan gaat ie lekker lang mee.

Wat kan 't zijn? Ik ben heel zuinig op m'n One doormiddel van 'n screenprotector, rubber hoesje, nooit gevallen en er zit dus geen enkel krasje op. Nooit in m'n broekzak met andere spullen... En dan toch dit. Wordt 't dan laten repareren?
Meerdere gebruikers hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
-tom-562 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:44:
[...]

Denk dat het al te laat is. Ik heb 1,5 jaar geleden mijn Galaxy S2 in een wasbak met water laten vallen. Toestel deed het niet en daarna weer heel even wel. Toen maar meteen accu eruit gehaald en een week lang boven op de verwarming en de 'uitgang' van een TV gelegd (daar komt ook een hoop warme lucht vanaf) met het achterkantje er af.
Sindsdien functioneert de telefoon al weer naar behoren.
Edit:
Ik bedenk me net dat een HTC One geen wisselbare accu heeft, dus dat er niks af kan :P niet handig... Ik zou 'm boven een warme plek leggen waar lucht langs stroomt.
Hmmmm vrees ervoor dat hij echt kapot is. :'(
Hij gaat enkel nog maar in bootloop als hij aan de lader hangt.
Gisteren hele dag op verwarming gelegd.

Daarbij heb ik hem 2 weken geleden nog geroot. 8)7

Zal vrees ik gewoon een nieuwe worden. :-(
Deze keer koop ik hem wel in het zwart.

Deze ga ik vooralsnog proberen rma op te sturen & hopelijk krijg ik er nog iets voor terug. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook een verkleuring van de antenne, aan de onderkant. Het materiaal wordt een beetje "glazig". Ik heb het idee dat het komt door de hoge temperatuur bij het spelen van games of draaien van video's. Het is ook niet schoon te maken. Hebben meer mensen daar last van? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:32
Bij mij werd ie blauw/zwart. Waren losse plekjes die langzaam groter werden. Nu met de zwarte editie gelukkig geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Herkend iemand dit?
Mijn Wi-Fi wil zich continu inschakelen? Ook al wil ik hem uitschakelen, hij schakelt hem automatisch weer in. Ik heb het toestel al eens opnieuw opgestart, uitgeschakeld en opgestart en elke keer gaat hij weer mijn wifi inschakelen. Ik heb geen flauw idee waar ik het moet zoeken, ik heb geen nieuwe apps gedownload (alleen whatsapp geupdate).

Edit: Ik heb alle apps gedwongen te stoppen en uitgeschakeld. Probleem is hiermee niet getackled. Wel zou avast mobile security roet in het eten kunnen gooien, aangezien ik daar een onderdeel niet kan uitschakelen.

Edit2: Ik heb de fabrieksinstellingen maar teruggezet = opgelost.

[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 03-07-2013 10:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb een probleem. Mijn telefoon is al heel vaak vast gelopen tijdens het bellen. Als er dan opgehangen werd sprong die weer vrij en kon ik hem weer gebruiken. Helaas is het dit keer niet het geval. Scherm reageerd nergens op en is gelocked. Als ik hem wil resetten door 10 seconden mij aan/uit knop in te houden gaan mijn back en home buttons knipperen maar gebeurt er vervolgens niks.

Heb dus een zwart scherm. Als ik mij aan/uit knop in druk om te rebooten gaan mij home en back button knipperen en vervolgens gebeurt er niks. kan dit wel 10 minuten volhouden maar hij zit echt vast. Enige wat er gebeurt is dat soms mij back en home button soms aan en uit zijn.

Hoe ga ik dit oplossen?

[ Voor 25% gewijzigd door glennox op 04-07-2013 05:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
glennox schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 05:13:
Ik heb een probleem. Mijn telefoon is al heel vaak vast gelopen tijdens het bellen. Als er dan opgehangen werd sprong die weer vrij en kon ik hem weer gebruiken. Helaas is het dit keer niet het geval. Scherm reageerd nergens op en is gelocked. Als ik hem wil resetten door 10 seconden mij aan/uit knop in te houden gaan mijn back en home buttons knipperen maar gebeurt er vervolgens niks.

Heb dus een zwart scherm. Als ik mij aan/uit knop in druk om te rebooten gaan mij home en back button knipperen en vervolgens gebeurt er niks. kan dit wel 10 minuten volhouden maar hij zit echt vast. Enige wat er gebeurt is dat soms mij back en home button soms aan en uit zijn.

Hoe ga ik dit oplossen?
Resetten doe je door je homeknop en volume down knop in te drukken (home en back gaan knipperen). Zorg er wel voor dat je dit bij voldoende licht doet, resetten is niet mogelijk in een te donkere omgeving aangezien HTC dit heeft ingebouwd (om bijv. te voorkomen dat dit in je broekzak oid gebeurt).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Mijn HTC One is helemaal top! 1 probleem echter. De camera werkt 9 van de 10 keer goed. 1 op de tien keer als ik de camera open hoor ik een tikkend geluid en "golft" het beeld. In een ander forum heb ik dit al eens aan de orde gesteld en daar werd gezegd dat dat te maken heeft met het focussen wat niet goed gaat. Wellicht dat het verwijderen van de gegevens en de cache het probleem zou verhelpen (in apps beheren). Dit leek te werken maar al snel was het probleem weer terug. Om te kijken of het softwarematig kon worden opgelost heb ik het toestel geroot en een android 4.2.2 rom (Viper One) erop gezet. Dit hielp niet. Andere camara-applicaties hebben ook hetzelfde probleem. Ik trek dus de conclusie dat het echt een hardware probleem is.

Vanmorgen heb ik Vodafone gebeld. Zei vertelden me dat ik het toestel moet opsturen naar Dynafix en dat het daar gerepareerd wordt.

Te nemen stappen zijn dus: toestel softwarematig in originele staat terugbrengen, unrooten en boorloader weer locken en dan opsturen.

Ik las echter een hoop horrorverhalen over Dynafix. Heel moeilijk doen als een toestel geroot is (volgens hen is de garantie dan vervallen al heeft het draaien van de custom rom niets te maken met dit specifieke probleem), hoge nota's sturen terwijl het gewoon garantiewerk is, bewijsmateriaal vervalsen en het toestel "gijzelen" zolang hun onterechte nota niet voldaan is.

Ik ben dus wat huiverig om mijn toestel naar hen te sturen.

Daarnaast bestaat natuurlijk de kans dat ik een ander, gereviseerd, toestel er voor in de plaats krijg met gaps, krasjes, niet goed verzonken powerbutton e.d..

2 vraagjes:

1. Zijn er meer ervaringen met dit cameraprobleem en heeft iemand dit wel softwarematig kunnen oplossen?
2. Wat zijn de ervaringen met Dynafix?

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over Dynafix is genoeg te vinden, heeft ook een eigen topic op GoT :)
Relocken is trouwens leuk, maar je IMEI-nummer is toch opgeslagen in de databases tijdens je bootloaderunlock.

Succes!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
CLB schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:59:
Over Dynafix is genoeg te vinden, heeft ook een eigen topic op GoT :)
Relocken is trouwens leuk, maar je IMEI-nummer is toch opgeslagen in de databases tijdens je bootloaderunlock.

Succes!
Bedoel je dat Dynafix me misschien wil pakken op iets wat nota bene de Fabrikant zelf als service heeft aangeboden? Of zeg je dat ik het toestel gewoon moet unrooten, originele firmware erop moet zetten en de bootloader gewoon unlocked kan houden omdat dat toch wel te achterhalen is?

Ik ga meteen het dynafixforum eens bezoeken. Heb me blind gestaard op HTC one fora en niet even bedacht dat dat forum ook zou bestaan ;-)

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan je toestel gewoon terugbrengen in 'originele staat' natuurlijk (inclusief bootloaderrelock)
Maar je IMEI staat wel ergen opgeslagen in 'n database, of Dynafix of een reparateur daar wat mee doet...
Er zijn genoeg gevallen bekend van (vorige) HTC's dat ze niks repareerden, maar ook genoeg waar 't wel lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:34
Hmm ik kom er zojuist in de trein achter dat mn One mn oordopjes soms niet herkent.
Ik plug ze wel in maar dan verschijnt het icoontje niet. Dan probeer ik het nog een paar keer en opeens verschijnt het icoontje wel en kan ik gewoon muziek afspelen over de hoofdtelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ga een 2e hands one kopen waar moet ik op letten? zit er een waterschade sticker in en welke kleur is deze?
Ik weet date er clones in omloop zijn hoe herken je die?
wat moet ik in drukken om de telefoon hardware te kunnen zien?

Patrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 08:43:
Hallo, ik ga een 2e hands one kopen waar moet ik op letten? zit er een waterschade sticker in en welke kleur is deze?
Ik weet date er clones in omloop zijn hoe herken je die?
wat moet ik in drukken om de telefoon hardware te kunnen zien?

Patrick.
Je ziet snel genoeg of het een namaak is of niet... (kijk naar snelheid, scherm "vooral hoe scherp") en eventueel nog gewoon via info kijken via instellingen?)

Verschil tussen een chinese of een originele zie je gauw genoeg als je al Android heb gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:23
Ik heb kleine spleetjes tussen het plastic en de speakergrill. Ik twijfelde nog of ik hem hiervoor wilde terugsturen. Nu heb ik hem gisteren na 1 dag in bezit laten vallen. De schade valt nog relatief mee, aluminium heeft wat deukjes opgelopen langs de randjes. Nu baal ik zo erg dat dit meteen gebeurd is, want normaal gaan mijn telefoons altijd heel lang netjes mee.

Nu vraag ik me af of ik beroep kan doen op de wet kopen op afstand, omdat het binnen 7 dagen is. Ik kan niet heel duidelijk terugvinden op internet wat precies de richtlijnen hiervoor zijn, behalve dat er eventueel schade in rekening gebracht kan worden (maar hoe bepaal je de kosten van deze schade?).

Ik neem aan dat wanneer vodafone niet akkoord gaat met de retour dat ik het toestel daarna gewoon weer terug krijg (zonder extra kosten)..?

Denken jullie dat dit het proberen waard is of moet ik gewoon slikken en mijn verlies nemen?

edit: Ter illustratie van de schade zie foto: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13947342/IMG_0951.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Takenzo op 07-07-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Je kan bij HTC klagen over de gaps. En ik weet niet of je nog meer mankementen kan vinden, bv dode pixels enzo. En hem daarvoor dus terug sturen. Als je geluk hebt, repareren ze alles (ook je gebruiksschade dus). Ik heb er iig een keer gehoord dat dit bij iemand gebeurd is. Dus je kan het proberen.
Ik heb zelf nog last van 2 dode pixels en paar imperfecties aan zijkanten en ook nog een klacht over het geluid. Maar heb nog steeds niet besloten om hem terug te sturen, omdat ik toch wel veel telefoons zie terugkomen die helemaal niet veel beter zijn, of juist nog erger zijn. Om daarvoor mijn One paar weken kwijt te zijn, vind ik het nog niet waard. Volgens mij kan ik ook wel later mijn phone terugsturen alleen vanwege de dode pixels al en hopelijk sturen ze dan wel beter gerepareerde telefoons terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Takenzo: Klagen over gaps met een gevallen toestel... Zo werkt het niet echt natuurlijk, take your loss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
CLB schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:21:
@ Takenzo: Klagen over gaps met een gevallen toestel... Zo werkt het niet echt natuurlijk, take your loss!
Wel goed lezen clb, hij had klachten over de gaps en wilde daarmee terug naar de winkel. Helaas voor hem heeft ie na het constateren zijn toestel laten vallen met extra schade als gevolg. Neemt niet weg dat ie best beroep kan doen op de gaps die er al op zaten, al zal het lastig verhaal worden ivm de eigen ontstane schade.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Is idd erg vervelend, vooral als je hem net pas een dag hebt. Daarom zou ik in zijn geval zoeken naar bv dode pixels of andere mankementen. En hem daarvoor opsturen en erop hopen dat ze de hele behuizing fixen, of een nieuwe opsturen. Je kan hem ook voor de gaps terug sturen, maar dan kunnen ze makkelijk zeggen dat dat komt doordat je hem hebt laten vallen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Vrees voor je dat je nu niet meer kan omruilen wegens gaps. Lijkt me idd dat ze het vervolgens wijten aan de val. Mooi zuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaaauw HTC:

Had me toestel laten vallen buiten, dikke barst erin, dus HTC geïnformeerd. Hun zeiden dat dit niet onder gerantie zit... en dat de kosten voor mij zouden zijn... Hier ging ik mee akkoord en hadden mij toestel opgehaald. 2 weken laten hadden ze hem terug gebracht :) wat ik vreemd vond aangezien ik nog niet had betaald. Nu las ik de brieven en stond er" kosten 0,00" en dat ik garantie heb... Super!

Waarom? is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renzo4000 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 17:10:
Wel goed lezen clb, hij had klachten over de gaps en wilde daarmee terug naar de winkel. Helaas voor hem heeft ie na het constateren zijn toestel laten vallen met extra schade als gevolg. Neemt niet weg dat ie best beroep kan doen op de gaps die er al op zaten, al zal het lastig verhaal worden ivm de eigen ontstane schade.
Lezen kan ik wel hoor :) Tuurlijk kun je beroep doen op, maar ivm gaps... geloof ik niet dat ze 'm zullen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
CLB schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:33:
[...]

Lezen kan ik wel hoor :) Tuurlijk kun je beroep doen op, maar ivm gaps... geloof ik niet dat ze 'm zullen helpen
Gelukkig maar :+

Ik geef je wel gelijk overigens, de kans is groot dat ze zich zullen beroepen op schade door gebruiker oid. Maar goed, nee heb je, ja kun je krijgen (alleen loop je kans dat je onderzoekskosten moet betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
@Takenzo, inderdaad neem je verlies. Jouw pech is niet meer te bewijzen. Ik vind hem wel behoorlijk beschadigd eruit zien. Probeer wat te regelen met je eigen verzekering. Ja jongens ik weet dat het verkeerd is, maar het is wel erg zuur in dit geval voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:30
Ik mag vanmiddag mijn HTC One ophalen bij een Vodafone winkel. Ik wil het toestel eerst in de winkel bekijken, mocht deze gaps hebben of een slechte afwerking dan kan ik toch al direct aangeven dat ik een ander toestel wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Patrick V. schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:59:
Ik mag vanmiddag mijn HTC One ophalen bij een Vodafone winkel. Ik wil het toestel eerst in de winkel bekijken, mocht deze gaps hebben of een slechte afwerking dan kan ik toch al direct aangeven dat ik een ander toestel wil?
Uiteraard mag dat, je hebt gewoon recht op een goed toestel. Je hebt alleen kans dat ze er geen op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yepz dat moet geen probleem zijn, heb toen ook uitgebreid drie One's bekeken in de Belcompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colaboy123
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Hallo,

Mijn vriendin is super tevreden over haar One. Het enige is dat op het moment dat ik met haal bel en ze loopt buiten dat negen van de tien keer, ik haar totaal niet meer kan horen of dat er grote stukken 'tekst' wegvallen. Dit lijkt erger te zijn als het iets waait.

Als ik hier een beetje op rond zoek vind ik hier eigenlijk niet zo heel veel over.

Heb haar zelfs al gevraagd of ze niet per ongeluk haar vinger op de microfoon legt of zo... :-)

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er wel wat issues over gelezen in het ervaringentopic... (was met provider BEN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik ben langs geweest, 4 One's gezien met allemaal gaps aan de onder & bovenkant (verder wel netjes). We hebben het abonnement geannuleerd.

Weet iemand een winkel / webshop waar wel goede One's vandaan komen? Hopelijk zijn deze One's van de eerste lichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je serienummers moeten opschrijven, welke shop, welke batch levert is nooit te vertellen (natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:41:
[...]

Inmiddels is het mij ook opgevallen dat het stukje boven de simtray net wat meer naar buitensteekt. Ik heb hem ook niet laten vallen want dan zou je juist eerst het metaal en scherm moeten beschadigen ipv de plastic in het midden.

Iemand enig idee?

FOTO
Een korte update,
Na een mislukte afspraak is mijn HTC One dan eindelijk op dinsdag 2 juli opgehaald door Dynalogic (Dynafix). Ik ben heel erg benieuwd of ze hem kunnen repareren of dat ze een nieuwe toestel gaan geven. Op de HTC productsupport pagina staat er in ieder geval:

Received: 07/04/2013
Status: In Repair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
CLB schreef op maandag 08 juli 2013 @ 18:13:
Had je serienummers moeten opschrijven, welke shop, welke batch levert is nooit te vertellen (natuurlijk)
Wat had ik daar mee gekund dan?

Ze waren een beetje als deze gap (als ik niets beters vind, dan ga ik toch maar 1 van die toestellen halen):
http://farm8.staticflickr...24068886_337e3c8cde_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je de batch kunnen achterhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Patrick V. schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:46:
[...]

Wat had ik daar mee gekund dan?

Ze waren een beetje als deze gap (als ik niets beters vind, dan ga ik toch maar 1 van die toestellen halen):
http://farm8.staticflickr...24068886_337e3c8cde_b.jpg
Dat noem ik niet eens een gap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik zie geen gap, toestel lijkt mij volledig in orde. Maar echt jongens, waar gaat dit over? Of mis ik een enorm issue hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Nu ik de foto weer zie, valt deze wel erg mee inderdaad. De toestellen in de winkel zijn er erger aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
Ik heb net weer mijn HTC One terug gekregen van reparatie voor een dode pixel en een screen lift. Het probleem is nu niet opgelost (alweer!). Ik had hem namelijk een week daarvoor opgestuurd voor hetzelfde probleem, en toen was het nog niet opgelost. Kan ik nu een nieuw toestel claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 18:21:
[...]

Een korte update,
Na een mislukte afspraak is mijn HTC One dan eindelijk op dinsdag 2 juli opgehaald door Dynalogic (Dynafix). Ik ben heel erg benieuwd of ze hem kunnen repareren of dat ze een nieuwe toestel gaan geven. Op de HTC productsupport pagina staat er in ieder geval:

Received: 07/04/2013
Status: In Repair
Dynafix gaat niets omruilen, Dynafix is een reparatiebedrijf :) Omruilen kan alleen via de winkel waar je hem gekocht hebt maar die verwijzen weer naar HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yannickzz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:49:
Ik heb net weer mijn HTC One terug gekregen van reparatie voor een dode pixel en een screen lift. Het probleem is nu niet opgelost (alweer!). Ik had hem namelijk een week daarvoor opgestuurd voor hetzelfde probleem, en toen was het nog niet opgelost. Kan ik nu een nieuw toestel claimen?
Nee, ding is blijkbaar niet gerepareerd dus dat zou wat zijn, hoe badass ook.
Moet eerst drie x geprobeerd worden om het te repareren, dan pas heb je recht op vervanging ('volgens de wet')

Dus weer klagen, beetje WTF gebeurd hier nu en you never know, maar ik geef je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:11:
[...]

Dynafix gaat niets omruilen, Dynafix is een reparatiebedrijf :) Omruilen kan alleen via de winkel waar je hem gekocht hebt maar die verwijzen weer naar HTC.
Mja inderdaad. Dan repareren ze hem maar zolang dat stukje van het scherm niet meer los staat van de behuizing. Daar gaat het mij vooral om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
CLB schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:14:
[...]

Nee, ding is blijkbaar niet gerepareerd dus dat zou wat zijn, hoe badass ook.
Moet eerst drie x geprobeerd worden om het te repareren, dan pas heb je recht op vervanging ('volgens de wet')

Dus weer klagen, beetje WTF gebeurd hier nu en you never know, maar ik geef je weinig kans.
Al 2x lossen ze hetzelfde probleem niet op. Liggen ze daar te slapen bij Dynafix, of ligt dat aan mij? En dan zijn ze al helemaal zo gek om een mooi briefje erbij te zetten dat het toestel 100% is getest door een deskundige, ja daaag. Zo nemen ze waarschijnlijk veel mensen in de maling, door te zeggen dat het toestel is gerepareerd en dan te hopen dat die mensen daar ook van uit gaan.

Ik ga nu zelf maar gewoon op vakantie met het toestel, en dan lossen ze het erna maar op. Ik wil in ieder geval niet nog een maand m'n toestel kwijt.

[ Voor 8% gewijzigd door yannickzz op 10-07-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 22:55
Mijn One wil niet meer focussen met de camera, front camera doet dit prima, maar de ultrapixel camera op de achterkant krijgt geen foto meer scherp. Op Google lees ik dat het vaker voorkomt, hier iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannickzz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:37:
[...]

Al 2x lossen ze hetzelfde probleem niet op. Liggen ze daar te slapen bij Dynafix, of ligt dat aan mij? En dan zijn ze al helemaal zo gek om een mooi briefje erbij te zetten dat het toestel 100% is getest door een deskundige, ja daaag. Zo nemen ze waarschijnlijk veel mensen in de maling, door te zeggen dat het toestel is gerepareerd en dan te hopen dat die mensen daar ook van uit gaan.

Ik ga nu zelf maar gewoon op vakantie met het toestel, en dan lossen ze het erna maar op. Ik wil in ieder geval niet nog een maand m'n toestel kwijt.
Same here. Kreeg een mail gisteren van Dynafix waarin stond dat ze "de klachten" niet konden reproduceren van mijn toestel :S
Of je moet heel erg blind zijn of ze proberen mij simpelweg in de maling te nemen want dit slaat natuurlijk nergens op.

FOTO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:23:
[...]

Same here. Kreeg een mail gisteren van Dynafix waarin stond dat ze "de klachten" niet konden reproduceren van mijn toestel :S
Of je moet heel erg blind zijn of ze proberen mij simpelweg in de maling te nemen want dit slaat natuurlijk nergens op.

FOTO
Dan moet je inderdaad wel erg blind zijn. Jammer dat het zo gaat, want dit is dan wel gelijk de eerste en laatste HTC voor mij.

Niet dat het vast heel veel beter is bij andere merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Mijn HTC One laat sinds kort wat licht door aan de rechter kant, naast de homeknop (waar het glas en het paneel samen komen). Dit is natuurlijk alleen 's nachts te zien als het panaeel actief is. An sich vind ik het niet heel erg storend, maar aangezien ik hem nog maar net heb kan ik waarschijnlijk aanspraak maken op de garantie.

Mocht ik hem opsturen, hoelang ben je je toestel dan kwijt? Ik heb een t-mobile branded toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Supertip op 11-07-2013 15:55 . Reden: verkeerde topic ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Brainscrewer schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:21:
Mijn HTC One laat sinds kort wat licht door aan de rechter kant, naast de homeknop (waar het glas en het paneel samen komen). Dit is natuurlijk alleen 's nachts te zien als het panaeel actief is. An sich vind ik het niet heel erg storend, maar aangezien ik hem nog maar net heb kan ik waarschijnlijk aanspraak maken op de garantie.

Mocht ik hem opsturen, hoelang ben je je toestel dan kwijt? Ik heb een t-mobile branded toestel.
2 weken maximaal de eerste keer, grote kans dat je hem erna nog een keer moet opsturen omdat ze bij Dynafix 'm gewoon ongerepareerd terugsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Geweldig. Nu staat hij al 3 dagen bij het postsorteercentrum van PostNL, morgen ben ik 6 weken op vakantie en ze hadden me toch ook beloofd om hem ruim op tijd te bezorgen. Ik heb 't echt werkelijk gehad met dat rot bedrijf. Bah. Ook mag het pakket niet worden bezorgd bji de buren, dus zal het telkens van mijn huis naar het postsorteencentrum gaan, zou me niets verbazen als ze hem daar dan nog eens kwijt raken.

[ Voor 28% gewijzigd door yannickzz op 12-07-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:23:
[...]

FOTO
Update #2
HTC geeft de volgende aan op hun website:

07/11/2013
In Repair

07/11/2013
Shipped

Ik heb nu dus een vermoeden dat Dynafix helemaal niets aan het toestel heeft gedaan en ongerepareerd gaat terugsturen... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:33:
[...]

Update #2
HTC geeft de volgende aan op hun website:

07/11/2013
In Repair

07/11/2013
Shipped

Ik heb nu dus een vermoeden dat Dynafix helemaal niets aan het toestel heeft gedaan en ongerepareerd gaat terugsturen... :S
Hopelijk krijg je 'm uberhaubt wel teruggestuurd en blijft ie niet 3 dagen bij het postsorteercentrum liggen net zoals bij mij haha, wie weet ontvang ik 'm pas over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannickzz schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 09:10:
[...]

Hopelijk krijg je 'm uberhaubt wel teruggestuurd en blijft ie niet 3 dagen bij het postsorteercentrum liggen net zoals bij mij haha, wie weet ontvang ik 'm pas over 2 weken.
Mja dat is echt balen. Ik heb m'n toestel toevallig net ontvangen maar hij is niet gerepareerd :S
Wel geeft Dynafix in de servicebon de volgende aan: "Tijdens onze diagnose hebben we deze fout geconstateerd: Behuizing gaapt aan 1 of meerdere kanten."
Kan ik hiermee terecht bij HTC of moet ik Dynafix weer bellen?
Ik ben een beetje verdwaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik ben net sinds 2 dagen in het bezit van m`n one na het laten verdrinken van mijn one x in de turkse zee, na het openen van de verpakking telefoon netjes opgeladen, sim erin apps gedownload en alles leek helemaal prima, gisteren hele dag niet opgeladen en savonds een spel gaan spelen met +/- 25 procent batterij. na minuutje of 10 werd de telefoon erg warm en viel die ineens uit, wou vervolgens ook helemaal niks meer. dacht eerst dat accu gewoon leeg was (ookal gaf telefoon geen waarschuwing), vervolgens via usb aan de laptop half uurtje opgeladen en weer geprobeert aan te krijgen, na wat keren proberen met on off knop ging de telefoon zonder problemen aan en opgeladen tot een procent of 20. vervolgens telefoon van lader gehaald en naar huis gereden (minuut of 10), en nacht aan lader gelegd om te laden. vanochtend uiteraard accu weer vol, en wat gebeurt er tot mijn verbazing!, de telefoon loopt na 5 minuten whatsappen ineens vast, word erg warm en valt ineens uit!, en wou vervolgens ook helemaal niks meer!, weer poosje laten liggen, uiteindelijk weer aangekregen en toen was accu al terug naar 75 procent. vervolgens maar even van kunnen genieten, weer telefoon knetterheet en uitval tot gevolg. daarna telefoon nog weer aangekregen, 10 procent accu, aan duracell lader gelegd in de auto en na minuut of 10 rijden keek ik op telefoon en was scherm weer compleet zwart!, en behuizing weer heet. telefoon is op het moment koel en ligt aan de lader maar er zit niks geen fut meer in. iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:11:
[...]

Mja dat is echt balen. Ik heb m'n toestel toevallig net ontvangen maar hij is niet gerepareerd :S
Wel geeft Dynafix in de servicebon de volgende aan: "Tijdens onze diagnose hebben we deze fout geconstateerd: Behuizing gaapt aan 1 of meerdere kanten."
Ja, HTC weer bellen en een afspraak weer maken voor reparatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:48:
Hallo,
Ik ben net sinds 2 dagen in het bezit van m`n one na het laten verdrinken van mijn one x in de turkse zee, na het openen van de verpakking telefoon netjes opgeladen, sim erin apps gedownload en alles leek helemaal prima, gisteren hele dag niet opgeladen en savonds een spel gaan spelen met +/- 25 procent batterij. na minuutje of 10 werd de telefoon erg warm en viel die ineens uit, wou vervolgens ook helemaal niks meer. dacht eerst dat accu gewoon leeg was (ookal gaf telefoon geen waarschuwing), vervolgens via usb aan de laptop half uurtje opgeladen en weer geprobeert aan te krijgen, na wat keren proberen met on off knop ging de telefoon zonder problemen aan en opgeladen tot een procent of 20. vervolgens telefoon van lader gehaald en naar huis gereden (minuut of 10), en nacht aan lader gelegd om te laden. vanochtend uiteraard accu weer vol, en wat gebeurt er tot mijn verbazing!, de telefoon loopt na 5 minuten whatsappen ineens vast, word erg warm en valt ineens uit!, en wou vervolgens ook helemaal niks meer!, weer poosje laten liggen, uiteindelijk weer aangekregen en toen was accu al terug naar 75 procent. vervolgens maar even van kunnen genieten, weer telefoon knetterheet en uitval tot gevolg. daarna telefoon nog weer aangekregen, 10 procent accu, aan duracell lader gelegd in de auto en na minuut of 10 rijden keek ik op telefoon en was scherm weer compleet zwart!, en behuizing weer heet. telefoon is op het moment koel en ligt aan de lader maar er zit niks geen fut meer in. iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?
even helemaal opladen en dan een factory reset? anders denk ik dat het een hardware fout is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 09:11
Mijn oortjes zijn kapot (linkerkant geeft geen geluid meer). Zit hier garantie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op zondag 14 juli 2013 @ 00:24:
[...]

even helemaal opladen en dan een factory reset? anders denk ik dat het een hardware fout is :/
dat heb ik ook al geprobeert zonder resultaat.. heeft nu iets van 12 uur aan de lader gelegen en zit nog niks geen fut in. omvormer en telefoon blijven ook ijskoud dus heb niet het idee dat die ook maar het minste bijlaad, ben bang dat accu compleet geroosterd is. of heeft nog iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:11:
[...]

Wat voor rund werkt er nu bij dynafix die wel fouten constateert en vervolgens niet hersteld. Je zou bijna denken dat het een blindeninstituut is. Heb mijn one daar laten repareren omdat aan uit knop weggeschoven was. Keurig hersteld behalve dat er nu ineens een enorme gap zat aan de bovenkant. Lijkt wel of ze hem met een beitel open hebben gemaakt. En ik was (eindelijk, na 3 toestellen) zo blij met een gaploos toestel. Nu op MP verkocht, geen htc meer

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik ben in het verleden 2x bij deze club geweest om de telefoons zelf af te geven. Laat het me netjes fomuleren. De mensen die ik daar heb zien roken buiten, heb horen praten met elkaar zijn naar mijn idee nog niet in staat om een losse accu te wisslen. Dit verklaart wellicht ook de enorm veel slechte reviews. Kortom, ik heb echt geen vertrouwen in die club. Misschien dat je ook je HTC naar andere repair centers mag sturen, wellicht naar Belgie of Duitsland. Her kan niet veel slechter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
imeR schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:09:
Mijn oortjes zijn kapot (linkerkant geeft geen geluid meer). Zit hier garantie op?
Een jaar garantie, volgens een medewerker op de Facebookpagina van HTC Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06-2021
Mensen,

http://s21.postimg.org/jlwf6by4n/20130714_172746.jpg

Zou dit de moeite waard zijn om in te ruilen? Is mn 2e HTC One al. Ik vind dit geen ramp maar zulke gaps kunnen eerder een probleem worden voor stof onder je scherm en of water/vocht schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CiTeX
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-09-2016
McTurque schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:41:
Mensen,

Zou dit de moeite waard zijn om in te ruilen? Is mn 2e HTC One al. Ik vind dit geen ramp maar zulke gaps kunnen eerder een probleem worden voor stof onder je scherm en of water/vocht schade.
Ik zou het niet doen. Ik heb ook zo een gap en nee, ik heb hem niet omgeruild.
Maar dat moet jij weten, ik had er geen geduld voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
McTurque schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:41:
Mensen,

ik vind het zelf en minimale gap (ga je eenhoesje nemen? dan zie je t sowieso niet meer). Maar heb je al geprobeerd meerdere malen enkele seconden hard op de grill te drukken met je duimen? Dat heeft bij mij geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06-2021
Ik heb zo een hardcover maar het gaat mij meer of er stof in kan komen en onder het scherm komt.

Ik zit nu in de DOA periode nog (12 dagen). Wellicht stuur ik alsnog een email om te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Heb afgelopen donderdag mijn One aangemeld via Dynalogic, keurig van vodafone een hagelnieuwe S3 als leentoestel gekregen de volgende dag, echt prima geregeld. De camera van mijn One stelde niet meer scherp, daarom heb ik hem laten ophalen. Echter kijk ik nu bij de reparatiestatus van mijn One, er staat bij "staat van het product" omschreven "zwaar beschadigd". Wat is dit! Ik ben erg benieuwd of ik hem terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Beste tweakers,

Ik heb sinds kort een rare bug met mijn one. Als ik oordopjes gebruik is mijn geluid extreem zacht. Ik heb al meerdere oordopjes geprobeerd, maar zonder succes. Ik terug naar de winkel met dit verhaal. Ik mocht hem gewoon omruilen. Ik stond al in de winkel en dacht, laat ik het nog maar 1 keer proberen. En ja hoor hij deed het weer gewoon.

Een week later, weer hetzelfde probleem... Ik heb meerdere keren opnieuw opgestart. Nu net software update uitgevoerd, maar zonder succes. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Het lijkt een software probleem te zijn en niet aan de hardware te liggen.

Ik heb HTC gebeld en krijg het advies om te herstellen naar fabrieksinstellingen. Dit kan helpen, maar krijg ik dan niet vanzelf weer hetzelfde probleem?

Jullie help is heel erg welkom!!

[ Voor 19% gewijzigd door calivaty op 15-07-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Wat een achterlijke support heeft dat bedrijf zeg. Ik contacteer ze om te vragen waar mijn HTC One blijft (al 3 weken opgestuurd naar de reparatie) en zei zeggen dat het al sinds woensdag bij PostNL ligt. Ze kunnen niets zegen of het pakket morgen, overmorgen, of over 10 weken bij mij aankomt. Nee, ik moet maar geduldig wachten. 'Wat maakt het uit als u toch niet thuis bent?' aldus een medewerker van de live chat. Is er geen regeling bij PostNL dat er een maximale leveringstijd is? Dus dat het niet langer dan .. dagen mag duren?

Ook wordt ik telkens doorverwezen naar PostNL, die mij vervolgens weer naar HTC sturen. 'De verzender moet het maar oplossen' aldus een chagrijnige mevrouw aan de telefoon. 8)7

Die HTC One zien we nooit meer terug :')

[ Voor 17% gewijzigd door yannickzz op 15-07-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Tip voor de mensen die het misschien niet wisten: met de nieuwe update kun je snel bij de toggles komen door de taskbar met 2 vingers naar beneden te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin echt een beetje zat te worden van HTC, ik krijg het gevoel dat ik gewoon niet serieus wordt genomen:

Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot uw HTC One.

Mijn naam is Ozgur en ik ben van de technische ondersteuning van de klantenservice voor het HTC Email Team.

Ik kan u meedelen dat wij van HTC alleen het toestel inboeken voor een reparatie bij onze Repair Center Dynafix.

Het is aan te raden om zelf contact op te nemen en te vragen waarom de geconstateerde mankementen niet zijn gerepareerd Dynafix tel: 0900 3962349

Als u wenst kan ik het nogmaals inboeken voor een reparatie.

We raden u aan het toestel aan te bieden voor reparatie. Er zijn 2 mogelijkheden om dit te doen;

1. In shop-repair. Met uw adresgegevens kunnen wij een dichtsbijzijnde in-shop service winkel aanbevelen. De winkel kan uw toestel doorgaans binnen 24 uur repareren, maar dit is afhankelijk van de betreffende winkel en de beschikbaarheid van onderdelen. Mocht het moederbord van uw toestel moeten worden vervangen of het toestel worden omgeruild, dan stuurt de winkel uw toestel door naar Dynafix. Na de reparatie door Dynafix kunt u het toestel weer in de winkel ophalen. De totale procedure zal dan 2 tot 3 weken duren, maar dit kan enigszins variëren.

2. Wij kunnen uw toestel bij u ophalen en naar Dynafix brengen. Zij zullen de reparatie dan ook namens ons uitvoeren. U bent uw toestel ca. 2 weken kwijt, echter dit kan enigszins variëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:50
Ik kan tweedehands een nieuw toestel kopen, echter merkt de verkoper het volgende op:

Het randje van het scherm steekt een halve millimeter over het plastic middenbehuizing, waardoor je een randje krijgt aan 2 kanten.

Is dit normaal voor een HTC One, of is dit ook een productiefout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 22:13
Goeiemorgen allen, heb besloten om gisteravond de nieuwe update(4.2.2) te installeren. Hierna werkt echter mijn mobiele internet niet meer..al diverse malen opnieuw opgestart, instellingen bekeken etc. Deze staan allemaal goed en ik ben geregistreerd op het KPN netwerk. Bellen werkt wel het is enkel het mobiele internet wat het niet doet. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Lastpak schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 05:55:
Goeiemorgen allen, heb besloten om gisteravond de nieuwe update(4.2.2) te installeren. Hierna werkt echter mijn mobiele internet niet meer..al diverse malen opnieuw opgestart, instellingen bekeken etc. Deze staan allemaal goed en ik ben geregistreerd op het KPN netwerk. Bellen werkt wel het is enkel het mobiele internet wat het niet doet. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Dank je wel
Dit heb ik ook gehad. Ik heb de One opnieuw opgestart en opnieuw, automatisch, naar je netwerk laten zoeken. Toen deed mobiel internet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 22:13
Southern Sun schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:15:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Ik heb de One opnieuw opgestart en opnieuw, automatisch, naar je netwerk laten zoeken. Toen deed mobiel internet het weer.
Hij doet het inmiddels weer, zomaar opeens. Raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Hallo,

Ik heb net de titanenreview gelezen (reviews: Titanenstrijd: Galaxy S4 vs HTC One vs Sony Xperia Z) maar over welke HTC One hebben we het hier ? Als ik namelijk bij de phonehouse kijk dan hebben we een half alfabet aan toevoegingen (S, SV, X, X Plus en eentje zonder toevoeging). Ik heb zelf niet zoveel verstand van smartphones (loop nog rond met een nokia 6223) maar moet er eentje gaan uitzoeken voor mijn vrouwtje - die er nog veel minder verstand van heeft. Op basis van de review denk ik dat ze de One wil hebben maar ja - welke is nou die uit de review ?

Al vast bedankt

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Die.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Oke. thx...

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Die ene ja ;) Of zoals ze in Amerika zeggen....that one! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Ik heb helaas net mijn leentoestel van dynafix laten vallen, op iedere hoek een deukje in de S3. Hoe gaan ze hier mee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
Yannickzz schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:02:
Wat een achterlijke support heeft dat bedrijf zeg. Ik contacteer ze om te vragen waar mijn HTC One blijft (al 3 weken opgestuurd naar de reparatie) en zei zeggen dat het al sinds woensdag bij PostNL ligt. Ze kunnen niets zegen of het pakket morgen, overmorgen, of over 10 weken bij mij aankomt. Nee, ik moet maar geduldig wachten. 'Wat maakt het uit als u toch niet thuis bent?' aldus een medewerker van de live chat. Is er geen regeling bij PostNL dat er een maximale leveringstijd is? Dus dat het niet langer dan .. dagen mag duren?

Ook wordt ik telkens doorverwezen naar PostNL, die mij vervolgens weer naar HTC sturen. 'De verzender moet het maar oplossen' aldus een chagrijnige mevrouw aan de telefoon. 8)7

Die HTC One zien we nooit meer terug :')
Ik weet niet hoe en wat hoeveel dagen het mag maar de verzender is aansprakelijk voor verzending als dit niet via track en trace is gestuurd is het wil via track en trace gestuurd dan is postnl verantwoordelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
faisje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:49:
[...]

Ik weet niet hoe en wat hoeveel dagen het mag maar de verzender is aansprakelijk voor verzending als dit niet via track en trace is gestuurd is het wil via track en trace gestuurd dan is postnl verantwoordelijk!
Dat dacht ik inderdaad ook al, HTC zegt een onderzoek te hebben gestart (sinds maandag), maar heb nog niets gehoord. Ook nog niets ontvangen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 09:11
imeR schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:09:
Contact opgenomen met de HTC chat en twee dagen later heb ik splinternieuwe oortjes binnen. Top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Een kameraad van mij heeft een merkwaardig probleem met zijn HTC One. Ik kon het d.m.v. zoekresultaten op Google (zowel Engels als Nederlands) nergens een hit vinden. Daarom probeer ik het hier.

Kort geschetst is dit het probleem: Telefoon werkt tot voor kort perfect. Er is van simkaart gewisseld (naar Tele2), sindsdien laadt de telefoon nauwelijks meer bij. Een paar uur laden en nauwelijks 6% erbij. Resets etc. helpen niet. Andere laders. Alle hetzelfde probleem. Hij geeft melding dat er een officiële lader dient te worden gebruikt, terwijl dat het geval is.

Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1991
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 18:42
Mijn htc one heeft vandaag last dat hij dingen vanuit zichzelf opent, in whatsapp zelf letters gaat typen en ook als ik de code voor mijn simkaart in moet vullen. Verbinding maken met wifi lukt ook niet meer. Tot nu toe alleen geprobeerd opnieuw op te starten maar dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
laad niet op. gebruik bijgeleverde oplader melding!

kan mijn one met geen mogelijkheid meer opladen, niet aan de 2 originele laders. niet op mijn philips dock niet aan usb aan de comp en niet met de externe accu. sinds vanochtend opeens die melding.

heb hem al 2 x opnieuw opgestart ook. geen verandering, help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Contactjes misschien vies? Probeer voorzichtig met een wattestaafje oid eens te reinigen? Misschien met een heel klein beetje contactspray ... Ik heb een soortgelijke melding ook eens gehad met een ander apparaat, daarna was het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
gedaan. helpt niet. hoor hem er ook prima inklikken. rare is ook dat hij die melding al gaf zonder dat ik hem aan een lader had. niks raars gedaan, niet laten vallen o.i.d. kan ook niks vinden over die melding. ben er mooi zuur van. mijn asus transformer is ook al 3 x opgestuurd geweest omdat hij niet meer lade.

[ Voor 71% gewijzigd door jvang op 22-07-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 20-09 22:07
Die van mij wordt vrijdag opgehaald. Spontaan valt het GSM signaal uit en na een minuut kan ik weer bellen. Dit is sinds 2 weken zo.

Nog meer mensen die zoiets hebben gehad?

[ Voor 3% gewijzigd door Chadi op 22-07-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wegvallend 3g verbinding. Dit gebeurt als er geen 3g ontvangst is, waarna de telefoon moet terugvallen op 2g, maar dit niet voor elkaar krijgt. De verbinding valt weg en vervolgens komt het terug in 2g. Dit heb ik sinds kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Heb ook problemen met focus van de camera. Even snel gegoogeld en echt veel mensen hebben dat zeg, damn. Dan ook maar aanmelden via Dynafix...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 20-09 22:07
Maichel schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:10:
Heb ook problemen met focus van de camera. Even snel gegoogeld en echt veel mensen hebben dat zeg, damn. Dan ook maar aanmelden via Dynafix...
Ik heb die van mij gewoon via HTC aangemeld. Ze sturen iemand langs om dat ding op te pikken vrijdag. ben je hem wel 2 weken kwijt zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Sinds de update naar 4.2.2 is de kwaliteit van de camera flink achteruit gegaan.
Opeens krijg ik niks meer scherp gesteld en is elke foto wazig.

Heeft dit met de update te maken of is het garantie gevalletje?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
[/quote]
hupske schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:33:
Sinds de update naar 4.2.2 is de kwaliteit van de camera flink achteruit gegaan.
Opeens krijg ik niks meer scherp gesteld en is elke foto wazig.

Heeft dit met de update te maken of is het garantie gevalletje?
Volgens mij hardware...vriend van mij heeft zelfde, en na de update nergens last van. Ik heb deze klacht wel. Op Google vind je super veel gevallen van problemen met focus, allemaal hardware.

Heb de mijne helaas al aangemeld.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Maichel schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:40:
[/quote]

[...]

Volgens mij hardware...vriend van mij heeft zelfde, en na de update nergens last van. Ik heb deze klacht wel. Op Google vind je super veel gevallen van problemen met focus, allemaal hardware.

Heb de mijne helaas al aangemeld.
Is inderdaad toeval, je camera is defect. Heb net vanochtend mijn htc one terug gehad van reparatie, en het was inderdaad de camera die vervangen is. Volgens mij heb ik een compleet nieuwe telefoon gehad, afgezien van het scherm en de onderste speakergrill.

Echter :( ..achter het glas van de lens zit nu een vette vingerafdruk of een ander stuk vet, dus morgen gaat hij weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Top! Inmiddels al aangemeld.
Hoop dat Tele2 beetje snel is. 12 augustus wil ik hem weer terug hebben.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me niet om een hard reset uit te voeren dmv hardware knoppen, Elke keer als ik dat probeer, start het toestel gewoon op en krijg ik een notificatie dat herstellen is mislukt en ik een foutrapport kan verzenden naar HTC. Iemand hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 07:58:
Het lukt me niet om een hard reset uit te voeren dmv hardware knoppen, Elke keer als ik dat probeer, start het toestel gewoon op en krijg ik een notificatie dat herstellen is mislukt en ik een foutrapport kan verzenden naar HTC. Iemand hier nog meer last van?
Kom je wel in het boot menu? Daar kan je aangeven dat je een factory reset wil doen. Hou er wel rekening dat hard rebooten (powerknop + volume down) alleen bij voldoende licht kan(ivm proximity sensor).

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste