Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:05
Garantie is op basis van het serienummer van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Ik heb zelf geen kapotte HTC maar door eerdere ervaringen met HTC kan ik het niet laten om af en toe met HTC te chatten met de simpele vraag "wat valt wel en wat valt niet onder garantie na unlocken bootloader":
Dilek:  Beste Eric, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
duderuud:  Ter verduidelijking:
duderuud:  Dit staat er op de HTC site: It is our responsibility to caution you that not all claims resulting or caused by or from the unlocking of the bootloader may be covered under warranty.
duderuud:  not all claims....
duderuud:  Wat dan precis wel en wat niet?
Dilek:  Als het toestel geroot is, is de garantie vervallen.
duderuud:  Nee, dat is niet waar, lees het statement op htcdev eens goed na: It is our responsibility to caution you that not all claims resulting or caused by or from the unlocking of the bootloader may be covered under warranty.
duderuud:  not all claims
duderuud:  dat is wat anders dan
duderuud:  all claims
duderuud:  En daarbij: nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak
duderuud:  Ik heb geen kapotte telefoon trouwens maar het gaat me wel om het principe
duderuud:  Wees in ieder geval eerlijk tegen je klanten en zorg niet voor verwarrende garantievoorwaarden
duderuud:  Want HTC dev geeft aan dat sommige claims niet onder garantie vallen (dat was mijn oorspronkelijke vraag, wat dan wel en wat niet) en jij geeft aan helemaal geen garantie te hebben
duderuud:  Dus wat is het nou?
Dilek:  Het is hoe ik het zeg als het toestel hoe dan ook geroot is, vervalt het gehele garantie helaas.
duderuud:  Waar kan ik dat officieel teruglezen vanuit HTC?
duderuud:  in de garantievoorwaarden staat dat namelijk niet
duderuud:  en op htc dev staat wat anders
duderuud:  HTC begeeft zich hiermee op glad ijs, de wet is het daar namelijk niet mee eens. Maar goed, ik wil je uitspraak graag "zwart op wit" zien...
duderuud:  kan dat?
Dilek:  Dat doen we niet alles wat ik hier vertel is officieel meneer.
duderuud:  Dat doen we niet? Moet ik nu lachen of huilen? Ik mag toch aannemen dat de garantievoorwaarden leidend zijn? Die moet je namelijk doorlezen als je een telefoon koopt
duderuud:  Ik krijg geen chatverslag van dit gesprek bij een nieuwe telefoon waarin wat anders staat dan de voorwaarden
duderuud:  Ik heb de garantievoorwaarden erg goed doorgelezen en daar staat NIET in vermeld dat je garantie vervalt bij het aanpassen van de software
duderuud:  Nu krijg ik wat anders te horen...dat vergt dus wat uitleg lijkt me
duderuud:  LAat ik een conclusie trekken
duderuud:  1) In garantievoorwaarden staat dat je garantie hebt op de hardware
duderuud:  2) Op htc dev staat dat het unlocken van de bootloader consequenties KAN hebben op je garantie
duderuud:  3) U vertelt dat je GEEN garantie meer hebt
duderuud:  Wat is nu waar?
Dilek:  Het is waar dat u geen garantie meer hebt. En ik zie nu dat er wel een waarschuwing hiervoor is op onze website, ik zal het u even mailen in de loop van de dag.
Tsjah, ze proberen je dus nog steeds af te schepen met vage garantievoorwaarden.
Heel jammer van HTC

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

lambocars83 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:25:
Mijn power knop stak er iets boven uit toen ik hem uit de verpakking haalde. Maar naar een paar keer gebruiken was hij in eens weg gezakt.

Hij is nu terug naar HTC ook vanwege de kieren in de behuizing.

[afbeelding]
Zou je het kunnen laten weten als je het toestel terug krijgt. Ik ben benieuwd of ze de kieren (zonder beschadigingen) kunnen corrigeren.

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb mijn eerste HTC One DOA laten omruilen bij de Phone House omdat ik een dode pixel had. Tweede toestel had een stofje onder het scherm dus meteen in de winkel weer geruild. Derde leek nagenoeg perfect, totdat ik toch merkte dat (vergeleken met het eerste toestel) de powerbutton ook te diep ligt. DOA termijn is verstreken (is bij de Phone House dus blijkbaar twee weken na aankoopdatum en niet na 'omruildatum'), dus ik moet hem binnenkort ook maar opsturen naar HTC.

Ben dus benieuwd of ze kieren en scheef liggende schermen wel kunnen repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC One is er vandaag mee uitgescheden. Hij is uit en blijft uit.
Aan de lader doet hij ook niets. Factuurdatum 15-3 precies na een maand dus :X
Nu maar kijken hoe dat precies met de garantie gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:07:
Als hij diep ontladen is dan moet je hem echt heel lang aan de lader aansluiten voordat de LED gaat branden.
Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
duderuud schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:18:
Ik heb zelf geen kapotte HTC maar door eerdere ervaringen met HTC kan ik het niet laten om af en toe met HTC te chatten met de simpele vraag "wat valt wel en wat valt niet onder garantie na unlocken bootloader":

[...]

Tsjah, ze proberen je dus nog steeds af te schepen met vage garantievoorwaarden.
Heel jammer van HTC
Tja, de persoon waarmee je chat vertegenwoordigt natuurlijk wel HTC, maar ik vind het meer overkomen als een arrogante houding van 1 enkele medewerker dan dat het bewust heel jammer van HTC is....
Je komt met terechte argumenten en in plaats van dat de medewerker meedenkt zet hij enkel zijn hakken in het zand. En dat terwijl HTC zelf op de dev site laat blijken dat het niet zo zwart/wit is (en dat kan wettelijk gezien ook niet).

Die uitspraak ook: "Dat doen we niet, alles wat ik zeg is officieel.." 8)7
Zat je niet toevallig met de CEO op de servicechat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:07:
Wel eventjes langer dan 10 seconden ofzo de power knop ingedrukt gehouden?
Heb ergens gelezen dat iemand met een soortgelijk probleem als het jouwe 'm zo toch gewoon weer aan kreeg na wat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15
Clubbtraxx schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:35:
[...]

Heb ergens gelezen dat iemand met een elijk probleem als het jouwe 'm zo toch gewoon weer aan kreeg na wat proberen.
Daarnaast kan het echt even duren voordat je One weer tot leven komt. Als de accu goed dood is kan het zomaar een half uur duren voordat het ledje überhaupt gaat branden. Laat hem vannacht maar op de lader en morgen bij daglicht/kunstlicht proberen te booten, heeft iets te maken met de lichtsensor die voortkomt dat je kan resetten bij slecht licht(lees, per ongeluk in je broekzak bijv.)

Ps goed resetten dmv powerknop en volume down tegelijk indrukken.

[ Voor 4% gewijzigd door renzo4000 op 14-06-2013 00:06 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clubbtraxx schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:35:
[...]

Heb ergens gelezen dat iemand met een soortgelijk probleem als het jouwe 'm zo toch gewoon weer aan kreeg na wat proberen.
renzo4000 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 00:05:
[...]

Daarnaast kan het echt even duren voordat je One weer tot leven komt. Als de accu goed dood is kan het zomaar een half uur duren voordat het ledje überhaupt gaat branden. Laat hem vannacht maar op de lader en morgen bij daglicht/kunstlicht proberen te booten, heeft iets te maken met de lichtsensor die voortkomt dat je kan resetten bij slecht licht(lees, per ongeluk in je broekzak bijv.)

Ps goed resetten dmv powerknop en volume down tegelijk indrukken.
Ik zal beide handelingen combineren, hij hangt al enige tijd aan de lader nu. Nu ga ik slapen en stuur hem liever niet op :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik de One een week in gebruik, en valt het me op dat dat scherm er niet helemaal mooi recht in zit.

Dit merk ik vooral bij de bovenste speaker grill, als ik daar met mijn vinger naar beneden ga, dan voel je dat het scherm op dat gedeelte 'hoger' ligt. Zijn er meer mensen met dit probleem, en is er een manier om dit makkelijk op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 08:22

westergas

rikkie_pc

westergas schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:28:
Iemand al last van beschadigde lak bij de zwarte uitvoering? Ik heb mijn One nu 1.5 week en ben er erg voorzichtig mee. Ik gebruik geen covers en hoesjes enz (bah!) maar leg hem niet zomaar los op tafel, zorg dat er geen andere voorwerpen in mijn zak zitten en als ik in een wat drukkere omgeving ben zit ie in een pouch. Toch is er een klein stukje van de zwarte lak beschadigd waardoor het alu zichtbaar is. Na 1.5 week zonder hem te laten vallen en zonder ander misbruik geeft dat geen goed gevoel voor de toekomst.
Paar weken verder en de beschadigingen zijn niet erger geworden. Wellicht zaten deze (zeer kleine) inperfecties er al in vanaf de fabriek. Maar me er iig geen zorgen meer over 8)

Gewoon los in mijn broekzak, zonder sleutels uiteraard.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:09
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:53:
Inmiddels heb ik de One een week in gebruik, en valt het me op dat dat scherm er niet helemaal mooi recht in zit.

Dit merk ik vooral bij de bovenste speaker grill, als ik daar met mijn vinger naar beneden ga, dan voel je dat het scherm op dat gedeelte 'hoger' ligt. Zijn er meer mensen met dit probleem, en is er een manier om dit makkelijk op te lossen?
Omruilen...z.s.m. terug naar de winkel en DOA melden. Heb er al vaker iets over voorbij zien komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 14-06-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vandaag bericht gekregen van amazon.de dat ze de aankoopprijs integraal terugbetalen. Ik had mijn HTC One teruggestuurd vanwege spleten, een beschadigd SIM-lade gaatje en een scheve aan/uit-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen week is mijn toestel op gehaald voor reparatie.
nu net een mail dat hij klaar is.

Dus laat maandag even weten of de kieren aan de bovenkant en onderkant gemaakt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 21:24
Gister de zwarte htc one gehaald, nu ziet mijn toestel er geheel top uit,
scherm ligt er goed in geen gaps alleen de power button steekt niet boven de behuizing uit,
ook is hij er niet in verzonken maar is hij zeg maar gelijk aan de behuizing,
nu heb ik de witte modellen gezien en hier steekt de power button toch lichtelijk uit de behuizing,
heb ook op google vele plaatjes van de zwarte HTC bekeken en wat mij opvalt is dat ik er geen een zie waar de power button uitsteekt van de behuizing, vraag mij dus af of hij dus hoort uit te steken of gelijk hoort te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt niet mee om een goede htc one te bemachtigen. Mijn eerste had geen gaps, helemaal goed maar gaf na 2 weken de geest. Na veel gedoe omgeruild, die had gaps, weer omgeruild, in de winkel gecontroleerd, geen gaps, perfect toestel, is gisteren in een keer mijn powerbutton weg...... Heb het nu gehad. Weer terug naar Lumia 920. Gelukkig lag hij er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 00:11:
[...]

[...]

Ik zal beide handelingen combineren, hij hangt al enige tijd aan de lader nu. Nu ga ik slapen en stuur hem liever niet op :@
Gisteren vergeten te posten :@
Maar het heeft inderdaad geholpen, bedankt.
En ik heb nog steeds geen reactie van Dynafix via wie de garantie zou moeten lopen, is dat nu niet meer erg, maar wel schandalig dat uberhaupt reageren zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:59:
[...]

Omruilen...z.s.m. terug naar de winkel en DOA melden. Heb er al vaker iets over voorbij zien komen.
Ik heb het inmiddels al opgelost door het toestel een minuutje te verwarmen met een föhn, en er daarna een nachtje iets zwaars op te zetten.. Toestel is nu zo goed als perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:31:
[...]

Ik heb het inmiddels al opgelost door het toestel een minuutje te verwarmen met een föhn, en er daarna een nachtje iets zwaars op te zetten.. Toestel is nu zo goed als perfect :)
Hmm ik heb hetzelfde. Het is echt een minuscule verhoging maar als je het drop down menu kiest in android voel je wel even je vinger over een milde verhoging gaan.

Ga het eens voorzichtig proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

ik heb helaas wat problemen de laatste weken met 3g wat ineens weg is en wat ik ook doe, pas na een korte periode, soms minuten ineens terug komt.
met mijn vorige mobiel Galaxy S1 was dit nagenoeg nooit, en met me HTC heb ik juiste een betere/sneller verbinding als ik wel gewoon verbinding heb.
ik heb dit ook op verschillende plekken en heb me telefoon al een keertje volledig gereset, en zoals ik al verwacht had voor ik uberhaupt ging bellen wijzen Hi en HTC mooi met hun vingertjes naar elkaar, aangezien het uiteraard niet zomaar uit te sluiten is, beide adviseren wel mijn sim ergens anders in te testen maar deze mogelijkhed heb ik helaas niet zo snel.

wel had ik de eerste weken geen problemen, maar ik kreeg uiteindelijk soms de melding dat mijn sim kaart niet uitgelezen kon worden, en heb toen mijn sim er uit gehaald en opnieuw ingedaan en toen geen meldingen meer gekregen maar kreeg toen dus problemen met 3g, bellen lukt tot nu toe wel altijd gewoon en ook geen rare onderbrekingen daar in gehad.

Betreft de zilveren HTC One, van ongeveer de eerste lichting Htc's in Nederland, en is dus icm met de provider Hi.
heb toen ook een nieuwe Sim gekregen via Hi, vandaar dat ik niet direct de oorzaak van het probleem kan uitsluiten.

iemand hier voor tips om dit probleem verder uit te zoeken?

[ Voor 3% gewijzigd door CorVus op 17-06-2013 15:10 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Vrijdag aanstaande krijg ik mijn derde One in anderhalve maand tijd... Jammer dat de eerste toestellen van elke fabrikant altijd fouten bevatten, eerst was het mijn power button die in het design verzonken lag, nu is het het scherm dat op de meest rare momenten maar besluit dat hij aan kan... Word er een beetje moe van, ongetwijfeld dat mijn toestel die ik vrijdag krijg wederom weer wat mankeert maar ik hoop het niet natuurlijk... HTC One is echt een goede telefoon, maar hij is wel heel crappy in elkaar gedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:19:
afgelopen week is mijn toestel op gehaald voor reparatie.
nu net een mail dat hij klaar is.

Dus laat maandag even weten of de kieren aan de bovenkant en onderkant gemaakt zijn
net mijn toestel terug gehad van dynafix. (of zo)

alle kieren zijn weg, en toestel ziet er prima uit.

Ook pluspunten voor de tijdsaanduiding, het sms met de verwachte tijd.
De 3 minuten die de bezorger later kwam dan de sms aangaf.
Het leentoestel (s3 samsung) (had ooit een verzekering met vergelijkend toestel. had een spv en kreeg als lener een nokia zaken telefoon)

echt super

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tycho500 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:32:
Vrijdag aanstaande krijg ik mijn derde One in anderhalve maand tijd... Jammer dat de eerste toestellen van elke fabrikant altijd fouten bevatten, eerst was het mijn power button die in het design verzonken lag, nu is het het scherm dat op de meest rare momenten maar besluit dat hij aan kan... Word er een beetje moe van, ongetwijfeld dat mijn toestel die ik vrijdag krijg wederom weer wat mankeert maar ik hoop het niet natuurlijk... HTC One is echt een goede telefoon, maar hij is wel heel crappy in elkaar gedraaid
Zelfde ervaring. Heb het echter opgegeven na de 4de one. Supertoestel, absoluut het beste wat er is, maar hardwarematig pas over enkele maanden klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:45:
[...]

Zelfde ervaring. Heb het echter opgegeven na de 4de one. Supertoestel, absoluut het beste wat er is, maar hardwarematig pas over enkele maanden klaar
Nouja daar zit ik dus ook mee, ik blijf maar gewoon vervangen tot de 2e linie bij T-Mobile geleverd wordt want ik kan binnen 1 of 2 maanden mijn toestel aanmelden voor vervanging waarna ik een nieuw toestel ontvang, anders gaat hij gerepareerd worden ben je weer 2 maanden verder etc. dus dit is gewoon een kwestie van de aanhouder wint en dus gewoon blijven opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatBoyNBK2
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-07-2019
Ik ben heel blij met mijn HTC, op één miniscuul puntje na...

Ik heb een paar pagina's teruggebladerd, maar kan niet heel veel klachten vinden over de accu-duur. Ik moet mijn One elke dag bijna 2x aan stroom hangen om te voorkomen dat ik om 14:00 geen prik heb. Ik heb zaken als Wifi, GPS en ook cellbroadcast allemaal aangepast waar mogelijk en batterijbesparende tools ingesteld (BatteryGuru, standaard energiebesparing of Juicedefender), ook stroomvretende apps verwijderd. Helaas rent mijn accu hard achteruit bij gemiddeld gebruik.

Zijn er andere Tweakers met hetzelfde probleem? Mijn HTC draait op 4.1.2 (branded T-mobile) en heeft de laatste Softwareupdates van HTC/T-mobile.

Zelfs mijn vorige telefoon (Galaxy S2 en iPhone 4) lopen bij lange na niet zo hard achteruit.

Common sense is not so common...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15
BeatBoyNBK2 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:30:
Ik ben heel blij met mijn HTC, op één miniscuul puntje na...

Ik heb een paar pagina's teruggebladerd, maar kan niet heel veel klachten vinden over de accu-duur. Ik moet mijn One elke dag bijna 2x aan stroom hangen om te voorkomen dat ik om 14:00 geen prik heb. Ik heb zaken als Wifi, GPS en ook cellbroadcast allemaal aangepast waar mogelijk en batterijbesparende tools ingesteld (BatteryGuru, standaard energiebesparing of Juicedefender), ook stroomvretende apps verwijderd. Helaas rent mijn accu hard achteruit bij gemiddeld gebruik.

Zijn er andere Tweakers met hetzelfde probleem? Mijn HTC draait op 4.1.2 (branded T-mobile) en heeft de laatste Softwareupdates van HTC/T-mobile.

Zelfs mijn vorige telefoon (Galaxy S2 en iPhone 4) lopen bij lange na niet zo hard achteruit.
Het is in ieder geval niet normaal, installeer de applicaties Gsam en wakelockdetector eens en dan kan je na een dag al redelijk achterhalen waar het probleem zit.

Gemiddeld gezien kan iedereen met gemak een hele dag doorkomen met 2 a 3 uur screentime en diverse sync opties aan. Ik vermoed dat er bij jou een of meer applicaties onnodig je telefoon "wakker houden" en dat kan je met bovengenoemde applicaties achterhalen. Met Greenify (wel root nodig)kan je eventueel ook nog een hoop resultaat boeken, al vind ik zelf dat dit soort applicaties niet nodig zouden moeten zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door renzo4000 op 18-06-2013 12:24 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatBoyNBK2
renzo4000 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:21:
[...]

Het is in ieder geval niet normaal, installeer de applicaties Gsam en wakelockdetector eens en dan kan je na een dag al redelijk achterhalen waar het probleem zit.

Gemiddeld gezien kan iedereen met gemak een hele dag doorkomen met 2 a 3 uur screentime en diverse sync opties aan. Ik vermoed dat er bij jou een of meer applicaties onnodig je telefoon "wakker houden" en dat kan je met bovengenoemde applicaties achterhalen. Met Greenify (wel root nodig)kan je eventueel ook nog een hoop resultaat boeken, al vind ik zelf dat dit soort applicaties niet nodig zouden moeten zijn.
Dank voor de tips! Ik zal eens kijken of ze duidelijkheid verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 19:51
Sinds vrijdag kon ik mijn htc alleen nog maar opladen terwijl die uit stond. (gekocht op 23-4).
Naar de T-mobile gebeld en het was nog binnen de 2maanden garantie, dus afspraak met AMP gemaakt en maandag een nieuwe gekregen, helaas nadat de bezorger net weg was bleken er 2 krassen op te zitten en was er een software fout(Ik ging er eigenlijk van uit dat ik een nieuwe kreeg.
Ik maandag weer naar T-mobile gebeld en weer afspraak met AMP gemaakt en vandaag weer omgeruild, weer geen nieuwe maar deze lijkt op dit moment in orde.

Dit staat bij t-mobile op de site:
"T-Mobile begrijpt dat het vervelend is als je toestel defect is. Is je toestel direct na aankoop defect als gevolg van een fabricagefout of is er sprake van een waarneembaar gebrek, neem dan bij voorkeur binnen acht dagen maar in ieder geval niet later dan twee maanden na aankoop contact op met T-Mobile Klantenservice. Je toestel wordt dan omgeruild zodat je niet hoeft te wachten totdat het toestel is gerepareerd. Vergeet niet te melden dat je toestel direct na aankoop stuk is gegaan en zorg dat je je aankoopbewijs of eventueel pakbon bij de hand hebt."

Was het raar van mij om te verwachten dat ik een nieuwe One zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
sjoerdvdijk schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:48:
Sinds vrijdag kon ik mijn htc alleen nog maar opladen terwijl die uit stond. (gekocht op 23-4).
Naar de T-mobile gebeld en het was nog binnen de 2maanden garantie, dus afspraak met AMP gemaakt en maandag een nieuwe gekregen, helaas nadat de bezorger net weg was bleken er 2 krassen op te zitten

Was het raar van mij om te verwachten dat ik een nieuwe One zou krijgen?
Nee, ik had hetzelfde verwacht. Ze sturen gewoon geretourneerde toestellen weer terug naar de consument.

Zaterdag word door AMP mijn HTC One geleverd (nieuw) ik ga er vanuit dat ik gewoon een nieuw toestel krijg. Zijn er bepaalde zaken waaraan ik aan de doos kan zien of het om een ongeopend exemplaar gaat? Bijv: cellofaan om de verpakking, sticker zegeling etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 06-10 15:45
De One alweer bijna 2 maanden in gebruik, en hij bevalt nog steeds prima. Vanavond heb ik een probleem ontdekt met mijn camera.
Door de zoeker die je een rode stip op het scherm, dit is duidelijk een kapotte/stuck pixel. Deze stip is ook te zien in de foto.

Duidelijk dat er een pixel kapot is, wat dus een fabricage fout is lijkt me.
Komt dit probleem vaker voor, en zo ja, wat zijn de beste stappen die ik nu kan ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:31:
[...]

Verdomd. Gisteren mijn vervangende One gekregen. De aan en uit knop is nu beter, voor de verandering helemaal geen kieren, maar nu heb ik ook een voelbaar randje aan de bovenkant van het scherm. Heeft jouw oplossing definitief gewerkt? Ik ga deze sowiesoniet terugbrengen, kan er wel mee leven.

[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 19-06-2013 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
xeple schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:42:
[...]

Nee, ik had hetzelfde verwacht. Ze sturen gewoon geretourneerde toestellen weer terug naar de consument.

Zaterdag word door AMP mijn HTC One geleverd (nieuw) ik ga er vanuit dat ik gewoon een nieuw toestel krijg. Zijn er bepaalde zaken waaraan ik aan de doos kan zien of het om een ongeopend exemplaar gaat? Bijv: cellofaan om de verpakking, sticker zegeling etc. ?
Als je een gloed nieuwe hebt besteld, lijkt het me wel dat de doos dicht zit met sticker zegeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hebben anderen ook gemerkt dat de kleuren kunnen verschillen per toestel? Het setting-menu bij de vorige was mooi wit en koel. Valt me net op dat bij m'n nieuwe toestel het iets geliger lijkt. Kan ook zijn dat ik gewoon te brak ben :') Maar volgens mij lijkt het toch echt zo.

[ Voor 17% gewijzigd door Southern Sun op 19-06-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:55:
- Wordt er weer gebruikgemaakt van verschillende panels en fabrikanten voor het scherm van de One?
Het ziet er inderdaad wel weer zo uit, wat ook bij de HTC One X het geval was, kwestie van uitzoeken.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 06-10 15:45
yannickie111 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 00:15:
De One alweer bijna 2 maanden in gebruik, en hij bevalt nog steeds prima. Vanavond heb ik een probleem ontdekt met mijn camera.
Door de zoeker die je een rode stip op het scherm, dit is duidelijk een kapotte/stuck pixel. Deze stip is ook te zien in de foto.

Duidelijk dat er een pixel kapot is, wat dus een fabricage fout is lijkt me.
Komt dit probleem vaker voor, en zo ja, wat zijn de beste stappen die ik nu kan ondernemen?
Niemand iets te vertellen over mijn probleem? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
yannickie111 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:39:
[...]

Niemand iets te vertellen over mijn probleem? }:O
Lukt me inderdaad een fabricage fout. Als je hem zoals je zegt nog geen 2maanden hebt wordt het dus een geval zoals ik hierboven beschreven heb, indien je bij tmobile zit dan. Met andere providers zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
xeple schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:42:
[...]

Dit vind ik raar, ik heb al 1 nieuwe One gehad en wacht nu op mijn3e maar ik kreeg gewoon een nieuwe htc one met alles erbij en met een plastic folie om de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
LOL! Ik ben echt WOEST op T-Mobile. Ik kreeg een gebruikt toestel, lock knop kapot, dikke gaps van hier tot de maan en lijmresten all over the place, dit is de 3e keer dat ik een kapotte telefoon krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:44
Tycho500 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:19:
[...]

Dit vind ik raar, ik heb al 1 nieuwe One gehad en wacht nu op mijn3e maar ik kreeg gewoon een nieuwe htc one met alles erbij en met een plastic folie om de doos.
Ik heb nu inmiddels ook mijn 3e HTC one ontvangen van studentmobiel. Eerste had een nare kras bij de headphone jack, de tweede had last van een stuk lich dat doorscheen rechts bij de knoppenbalk en de 3e heeft een dikke gap linksonderin waar mijn duimnagel nog in past.

Ook studentmobiel stuurt telkens dezelfde geopende doos toe waar ik bij vermoed dat het om retour toestellen gaat van anderen maar ze blijven aanhouden dat het nieuwe toestellen zijn. Net ff gebeld of er een andere oplossing mogenlijk is want ik heb er geen zin meer in. Ben al bezig sinds eind mei. Ik heb gevraagd of ik mogenlijk een unbranded toestel kan krijgen zodat ik deze kan doorverkopen en zelf een nieuwe ander toestel kan halen want voor bijv. een Samsung S4 moet ik ruim 200 euro bij betalen...
Abbonement annuleren is het inmiddels ook te laat, gaat in op 1 juli.

Iemand mischien een tip wat ik het beste kan doen?
Medewerkster aan de lijn hield aan dat ik weer "nieuw" toestel zou krijgen in zelfde verpakking maar ik heb er geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik wilde net een foto maken van een documentje waarbij me ineens iets opviel met de camera. Er lopen allemaal verticale strepen door het scherm, een soort van interferentiepatroon lijkt het wel.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/dpfnr6.jpg

Dit komt dus ook duidelijk terug in de foto waar de je donkere en lichte strepen ziet. Dit gebeurt alleen bij objecten dichtbij, ver weg is het niet zichtbaar.
Heeft iemand enig idee waardoor dit komt, maar vooral hoe dit te voorkomen is?

Net even gebeld en ook een hinderlijk ruis aanwezig wanneer de ander spreekt. Lastig lastig...begon me net te wennen aan dit toestel tot deze 2 dingen op doken.

[ Voor 14% gewijzigd door Southern Sun op 21-06-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithondri
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 19:47
Southern Sun schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:13:
Hebben anderen ook gemerkt dat de kleuren kunnen verschillen per toestel? Het setting-menu bij de vorige was mooi wit en koel. Valt me net op dat bij m'n nieuwe toestel het iets geliger lijkt. Kan ook zijn dat ik gewoon te brak ben :') Maar volgens mij lijkt het toch echt zo.
Inderdaad, er zijn drie verschillende schermen die in een HTC One kunnen zitten.
Voor meer info:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2202869

Edit:
Sorry CLB, over je reactie gelezen!

[ Voor 4% gewijzigd door Lithondri op 21-06-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Dinsdag na maanden wachten eindelijk mijn One in Antwerpen gekregen.

Jammergenoeg had het:
- gaps
- lijmrestjes
- putjes in het alumnium
- gaten voor uitsparingen waren slecht afgewerkt.

Gelijk Coolblue.be gebeld. Het mannetje aan de lijn zei dat ik de eerste was. Ik vertelde dat in NL dit al vaak is voorgekomen en dat HTC direct vervangt. Daarna gelijk mijn One teruggestuurd. Dit was dinsdag om 12:30.

Vandaag om 11:00 was mijn vervangend nieuw toestel al daar welke perfect is! Oftewel, als er iets mankeert, gewoon terugsturen en niet houden omdat je al zo lang hebt gewacht! Telefoon ziet er super uit en ik kreeg zelfs nog een mail van Coolblue dat de telefoon in prijs was verlaagd en dat ik geld terug krijg... :=)

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Southern Sun schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:47:
Ik wilde net een foto maken van een documentje waarbij me ineens iets opviel met de camera. Er lopen allemaal verticale strepen door het scherm, een soort van interferentiepatroon lijkt het wel.

[afbeelding]

Dit komt dus ook duidelijk terug in de foto waar de je donkere en lichte strepen ziet. Dit gebeurt alleen bij objecten dichtbij, ver weg is het niet zichtbaar.
Heeft iemand enig idee waardoor dit komt, maar vooral hoe dit te voorkomen is?

Net even gebeld en ook een hinderlijk ruis aanwezig wanneer de ander spreekt. Lastig lastig...begon me net te wennen aan dit toestel tot deze 2 dingen op doken.
heb je toevallig TL-lampen? en is die foto met de flits getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
efari schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:12:
[...]

heb je toevallig TL-lampen? en is die foto met de flits getrokken?
Het is idd erger bij TL-lampen, maar anders is het ook te zien. Zonder flits trouwens. Met m'n Sensation was dit niet te zien bij dezelfde lichtomstandigheden.
De ruis die ik hoor tijdens telefoongesprekken is helaas vervelender, kost moeite om andere personen te verstaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Southern Sun op 23-06-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:14
ff snel een vraagje, me broertje wilt nu ook een htc one kopen.
een gesealde van MP.

Maar hoe zit het met de gaps van de nieuwere toestellen?
want er staat 1 te koop, die is vorige week verkregen bij een nieuw abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:35:
ff snel een vraagje, me broertje wilt nu ook een htc one kopen.
een gesealde van MP.

Maar hoe zit het met de gaps van de nieuwere toestellen?
want er staat 1 te koop, die is vorige week verkregen bij een nieuw abbo.
Dat zegt niets over de batch. Sommige leveranciers hebben nog oude voorraden. En ook in de nieuwe batches kun je pech hebben. Eerst goed bekijken. Is wel ritje waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:14
mja het zijn gesealde dozen :(
dus zo vreemd om dan open te maken, nee deze hoef ik niet

en zijn er nog ergens winkels die hem in de aanbieding hebben?
en kan je ook aan de productie code op de doos zien welke batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Damn, na lang besluit (3 dagen) toch maar besloten om met mn zwarte one terug te gaan naar Coolblue omdat het scherm bovenaan 1 mm uit de behuizing stak (irritant met opnen van taskbar). Was gelukkig geen probleem (goede service bij coolblue) kreeg direct een nieuwe mee.
Daar even opengemaakt en het scherm lag nu iets in de behuizing maar dat vind ik niet erg. verder ook geen gaps oid. Helemaal mooi dus.
Bekijk ik em net thuis nog ff goed zitten er 3 stofjes onder het scherm waarvan eentje een opgekruld haartje van een mm of 3-4 is ofzo. En er zitten lijmresten (donkere vlekken op de behuizing) op de grill. Beetje jammer. Maar weer terug dan.

[ Voor 5% gewijzigd door FloggingHank op 24-06-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallyWalt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik heb van de zilvere variant er nu 2 thuis gehad die niet goed waren... Gap probleem, bramen op de hoeken en het scherm zat er niet recht in.
Bij het omruilen van de tweede hebben we in de Cloolblue winkel de nieuwe gecontroleerd en deze bleek dezelfde problemen te hebben... nadat ze er nog een uit de verpakking gehaald hadden en deze ook niet goed bleek te zijn heb ik mijn geld terug tekregen (Chapeau Coolblue!)

Hoe/wat/waneer moet ik doen om een goed gebouwde HTC one te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hmm het probleem met ruis tijdens gesprekken heb ik niet bij elk nummer blijkbaar. Komende dagen even in de gaten houden. Hou toch liever dit toestel dan 'm om te ruilen omdat je niet weet wat er voor in de plaats komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:48:
en kan je ook aan de productie code op de doos zien welke batch?
Ja tuurlijk, te zien aan het serialnummer :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
CLB schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:11:
[...]

Ja tuurlijk, te zien aan het serialnummer :)
Maar het zegt niet zo veel hoor. Ik heb nu 2 toestellen gehad uit mei maar beide vertonen mankementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Nouja... Woensdag krijg ik mijn 4e One, ik krijg ook een nieuwe en geen toestel dat binnen 8 dagen teruggestuurd is door een klant naar Tmobile, dus dat is fijn. Ik geef HTC nog een kans, als ik na 4 keer nog een toestel heb met een gebreek (gaps reken ik niet mee) dan gaat de One weer terug en neem ik ook geen nieuwe. Ik heb HTC dan genoeg kansen gegeven om een normaal toestel leveren en als dat dan niet mogelijk is dan neem ik een iPhone of Samsung Galaxy S4... Ik heb een hekel aan beide merken, maar van die merken weet ik wel dat ik een toestel krijg zonder hardware problemen uit de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT @ Hierboven: Uhm die toestellen zijn allemaal 100%... njet :)
FloggingHank schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:10:
Maar het zegt niet zo veel hoor.
Ik heb nu 2 toestellen gehad uit mei maar beide vertonen mankementen
Dat zei ik toch ook helemaal niet :)

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 24-06-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMaestroIV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 14:07
Ik ben inmiddels 3 weken in het bezit van mijn One en heb geen probleemloze start gehad. Ik kwam er na een tijdje achter dat de NFC functie niet werkte. De telefoon wilde geen dingen delen met andere toestellen en kon geen tags of pasjes uitlezen. Toestel werd vervolgens opgestuurd naar Dynafix en was binnen 3 dagen weer in mijn bezit. Bij uitpakken bleek echter al snel dat de telefoon beschadigd was, waarschijnlijk gebeurd bij het openen van het toestel voor reparatie. Ter hoogte van de volumeknoppen zit nu een spleet (minder duidelijk te zien op de foto):

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img19/185/lynw.jpg

Wat mij betreft onacceptabel. Heb m'n klacht uiteraard meteen gemeld bij de webshop en Dynafix, maar tot op heden geen reactie gehad. Ben benieuwd wat jullie hiervan denken. :/

There's no such thing as overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
Tycho500 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:25:
Nouja... Woensdag krijg ik mijn 4e One, ik krijg ook een nieuwe en geen toestel dat binnen 8 dagen teruggestuurd is door een klant naar Tmobile, dus dat is fijn. Ik geef HTC nog een kans, als ik na 4 keer nog een toestel heb met een gebreek (gaps reken ik niet mee) dan gaat de One weer terug en neem ik ook geen nieuwe. Ik heb HTC dan genoeg kansen gegeven om een normaal toestel leveren en als dat dan niet mogelijk is dan neem ik een iPhone of Samsung Galaxy S4... Ik heb een hekel aan beide merken, maar van die merken weet ik wel dat ik een toestel krijg zonder hardware problemen uit de doos.
Ik krijg morgen ook mijn 4e one binnen van studentmobiel. En weer een in geopende verpakking met de accessoires van mijn 1e doos. Ze vertikken het om een gesealde doos te sturen met een of ander excuus dat ze een imei swap doen wat bullshit is eerlijk gezegd. ze doen telkens mijn accessoires in een andere doos. Krijg telkens een toestel met mankementen. krassen, gaps en kleine lichtjes die doorschijnen in de knoppenbalk.

Ik heb gevraagd of ik een unbranded toestel (om door te verkopen, geef het eerlijk gezegt op met HTC One)mocht krijgen tegen bij betaling en aan de telefoon werd me verteld dat als ik dit zou vermelden op het rma formulier dat ze dit mischien na overleg zouden regelen. Ze hebben gewoon heel simpel in een mail gezet: Staat niet op factuur dus gewoon branded en geopende doos (niet zo letterlijk maar kwam zo over).

Als deze weer verrot is ga ik er alles aan doen om de koop te ontbinden want ik heb er geen zin meer in. Aan de telefoon zijn ze ook niet de coulantste om naar andere oplossingen te zoeken en doen ze alsof er niks anders te doen is dan telkens heen en weer sturen van geopende HTC one dozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:04
Southern Sun schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:09:
Hmm het probleem met ruis tijdens gesprekken heb ik niet bij elk nummer blijkbaar. Komende dagen even in de gaten houden. Hou toch liever dit toestel dan 'm om te ruilen omdat je niet weet wat er voor in de plaats komt.
Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tycho500 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:25:
Om diezelfde reden ook htc maar de deur uitgedaan. Na 4 toestellen had ik er genoeg van. En ik ben helemaal niet pietluttig. Een gapje doet mij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:31:
[...]

Om diezelfde reden ook htc maar de deur uitgedaan. Na 4 toestellen had ik er genoeg van. En ik ben helemaal niet pietluttig. Een gapje doet mij niks.
Ben blij dat je me snapt, mensen in mijn omgeving vinden me een mierenneuker, maarja ik zie zo een ingezakte powerbutton echt als een probleem, omdat ik weet hoe het voelt om een werkende en niet werkende te hebben, dus ook even voor alle mensen die een ingezakte aan/uit knop hebben, laat hem alsjeblieft vervangen, het is een wereld van verschil... Jammer dat het toestel dat een goed functionerende aan/uit knop het probleem had dat het scherm spontaan aan ging, maar achteraf had ik hem niet moeten ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
Tycho500 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 00:04:
[...]

Ben blij dat je me snapt, mensen in mijn omgeving vinden me een mierenneuker, maarja ik zie zo een ingezakte powerbutton echt als een probleem, omdat ik weet hoe het voelt om een werkende en niet werkende te hebben, dus ook even voor alle mensen die een ingezakte aan/uit knop hebben, laat hem alsjeblieft vervangen, het is een wereld van verschil... Jammer dat het toestel dat een goed functionerende aan/uit knop het probleem had dat het scherm spontaan aan ging, maar achteraf had ik hem niet moeten ruilen...
Ik had al het gevoel dat bij mijn 3e HTC One de aan/uit knop anders voelde. Dus dit is ook een mankement van de One. Wat een drama telefoon is dit eerlijk gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
IseT schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 00:24:
[...]

Ik had al het gevoel dat bij mijn 3e HTC One de aan/uit knop anders voelde. Dus dit is ook een mankement van de One. Wat een drama telefoon is dit eerlijk gezegt.
Die gedachte deel ik met je... Ben echt niet blij hoe HTC de fabricage in elkaar heeft gezet, ik denk dat ik wacht tot de Butterfly S... Komt in september / augustus denk ik... Aluminium is een heel mooi materiaal om mee te bouwen, maar geeft kennelijk te veel problemen met fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!
Een maand geleden heb ik een zwarte HTC One aangeschaft. Toestel bevalt mij prima, alleen heb ik het gevoel dat de aan/uit knop nu minder hoog zit waardoor ik hem niet meer goed kan indrukken. Ook zit het "scherm" een beetje los. Overdrijf ik nou of is dit gewoon niet goed?

FOTO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:43:
Hallo allemaal!
Een maand geleden heb ik een zwarte HTC One aangeschaft. Toestel bevalt mij prima, alleen heb ik het gevoel dat de aan/uit knop nu minder hoog zit waardoor ik hem niet meer goed kan indrukken. Ook zit het "scherm" een beetje los. Overdrijf ik nou of is dit gewoon niet goed?

FOTO
Die stofophoping en enorme kier verbazen me dat je het toestel 1 maand in bezit hebt gehouden. Dat ziet er echt rampzalig uit voor een toestel van €600+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Lijkt er op dat die gevallen is. Zit gewoon een barst in de behuizing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Wow man... Waarom heb je het toestel nog? Gelijk terugsturen! Al weet ik niet of ze dat geloven aangezien je het toestel een maand in bezit hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Dat is wel de flinkste gap die ik tot nu toe heb gezien ;)

ik ga morgen toch maar terug met m'n toestel. De onderste witte strip aan de achterzijde begint met de dag meer te verkleuren. Bovenop eerder geconstateerde dingetjes vind ik het toch wat teveel worden. Denk dat ik ook de zwarte versie maar eens ga overwegen mochten ze akkoord gaan met omruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
Vandaag weer naar Coolblue geweest in rotterdam (wederom goed geholpen), omdat mn 2e toestal stof achter het schem had. Eerste toestel lag (wat ik me nu besef, asociaal-) hoog uit de behuizing.

Mocht uit de 2 zwarte toestellen die ze nog hadden liggen kiezen. Beide waren (uiteraard) niet perfect maar ben wel tevreden nu.
Toestal dat ik nu heb heeft enkel kleine gap rechts onderaan, aan de zijkant. Verder ligt boven het scherm op de perfecte diepte in de behuizing en heb ik er voor het eerst eentje waar de aan/uit knop ook echt van uitsteekt (wereld van verschil!) tevens 'klikken' de volume rockers vele malen beter dan bij de eerder toestellen.
Die gap kom ik wel overheen, over een maand of 2 lach ik er waarschijnlijk om dat ik het überhaupt een probleempje vond.
Het blijft jammer dat een toestel van deze prijs niet perfect wordt afgeleverd maar door forums als dit ga je ook vaak teveel op focussen op foutjes (nogmaals je mag perfectie verwachten voor deze prijs maar uiteindelijk heb je jezelf ermee omdat je precies weet waar je op moet letten).
Ben blij dat ik nu eindelijk kan genieten van mn One :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
mijn 4e one is binnen en hij mankeert gelukkig niks dit keer. Miniscuul dunne gap onderaan maar dat stoort niet zoals de vorige waar mijn nagel zelfs tussen paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:43:
Hallo allemaal!

FOTO
Inmiddels is het mij ook opgevallen dat het stukje boven de simtray net wat meer naar buitensteekt. Ik heb hem ook niet laten vallen want dan zou je juist eerst het metaal en scherm moeten beschadigen ipv de plastic in het midden.

Iemand enig idee?

FOTO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:41:
[...]

Inmiddels is het mij ook opgevallen dat het stukje boven de simtray net wat meer naar buitensteekt. Ik heb hem ook niet laten vallen want dan zou je juist eerst het metaal en scherm moeten beschadigen ipv de plastic in het midden.

Iemand enig idee?

FOTO
Ga die eens heel snel terugbrengen waar je 'm vandaan hebt!

Dit is de meest ranzige One black die ik hier tot nu toe voorbij heb zien komen en nee daar hoef je absoluut geen genoegen mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
Heb het overigens gewoon een aantal keer lang en hard op de 'gap' geduwd met de punt van mn duim en heb het idee dat het heeft geholpen. wellicht de moeite waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Hahaha geweldig die lui bij T-Mobile, ze hebben een "nieuw toestel geleverd" (nummer 4), in een oud doosje, accessoires zonder plastic, geen sim-kaart tool, oude HTC met een omhulsel eromheen (kan even niet op de naam komen, dat soort screenprotector die je krijgt bij de one) zodat hij als nieuw lijkt, maar alles was dus gewoon weer tweedehands. De aan/uit knop was zoals vanouds kapot en ik kreeg deze keer een zwarte i.p.v. een zilveren. Ik was laaiend, echt woedend dus heb ze gebeld en heb gezegd dat ik er klaar mee was en dat ik het abonnement terugdraai en de aankoop ongedaan wil maken. De vrouw aan de telefoon was begripvol en aardig, dus dat was wel fijn. Ze stelde voor om inderdaad het abonnement terug te draaien en dat ik in de winkel mijn abonnement alsnog kon verlengen, en dan kan ik in de winkel een nieuw toestel uitzoeken. Ik ben hiermee akkoord gegaan omdat ze daar meerdere toestellen hebben, en ik daar kan inspecteren of het toestel goed is en mocht dat niet zo zijn, hebben ze daar als het goed is meerdere exemplaren op voorraad. Ik hoop dat het nu eindelijk een keer is afgelopen, en als die HTC's het bij T-Mobile weer niet doen als ik daar aanstaande zondag naar binnen loop, dan loop ik naar buiten met een S4 of iPhone 5... HTC heeft echt de slechtste launch exemplaren die ik ooit heb meegemaakt, 4 telefoons, alle 4 echt grote gebreken, en als je dan als T-Mobile met je klanten omgaat alsof ze een stel varkens zijn ben je bij mij echt aan het verkeerde adres. Ik laat zondag weten of het EIN-DE-LIJK gelukt is of dat ik een andere telefoon heb, maar dit is de laatste keer HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik heb m'n toestel weer kunnen omruilen. Wegens verkleuren van de witte balk op de achterkant dit keer voor de zwarte gegaan die gelukkig op voorraad lag...had ik verdorie eerder moeten doen :')
Er zit een kleine gap op exact dezelfde plek als bij i007 hierboven te zien is, echter veel kleiner. Het is wel voelbaar dus ik ga de komende week even aankijken of het stoort in het dagelijks gebruik of niet. Zo niet...dan prima. Anders gaat deze ook weer retour. Ben daarnaast benieuwd hoe het toestel in gebruik zal zijn qua kleurweergave etc. Eerst even opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
euh, is die powerknop zi ook zo laag bij mij, maar ik heb er echt geen klachten over, hij klikt perfect, met of zonder cover. dus het is niet de bedoeling dat die zo laag zit ofwel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
efari schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:09:
[...]

euh, is die powerknop zi ook zo laag bij mij, maar ik heb er echt geen klachten over, hij klikt perfect, met of zonder cover. dus het is niet de bedoeling dat die zo laag zit ofwel??
Zoals die aan/uit-knop zit is normaal idd qua hoogte. Bij m'n eerste toestel zat ie evenwijdig aan de behuizing. De laatste 2 zitten ze zoals op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Tychoo500: Je verhaal over de slechtste launch is logisch ansich...
Maar blaten over de toestellen die je hebt gekregen, tsjaa, het zijn allemaal teruggebrachte toestellen, ofte-
wel nogal logisch dat ook jij al vier toestellen last hebt van gaps, kieren, knoppen, scheuren en alle bende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Southern Sun schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:13:
[...]

Zoals die aan/uit-knop zit is normaal idd qua hoogte. Bij m'n eerste toestel zat ie evenwijdig aan de behuizing. De laatste 2 zitten ze zoals op de foto.
dan zag ik het blijkbaar niet goed op die foto, want bij mij is hij ook zo goed als evenwijdig. laat ons zeggen dat hij 0,1 millimeter uitsteekt, ik vind het echt geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
CLB schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:15:
@ Tychoo500: Je verhaal over de slechtste launch is logisch ansich...
Maar blaten over de toestellen die je hebt gekregen, tsjaa, het zijn allemaal teruggebrachte toestellen, ofte-
wel nogal logisch dat ook jij al vier toestellen last hebt van gaps, kieren, knoppen, scheuren en alle bende ;)
Het gaat om 2 nieuwe toestellen, en sowieso had het eerste toestel gewoon goed moeten zijn als je 700 euro betaald, period

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij T-Mobile betaal je geen €700 voor je toestel, period.
Mijn eerste was uiteindelijk ook niet je van het, mn tweede was flawless en 99,9% in orde.
En een hoge prijs zegt natuurlijk niks over of een product goed moet zijn of niet, dat moet altijd.

Veel plezier met het uitkiezen van je S4 of iPhone 5 vandeweek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatBoyNBK2
Het lastige is om jullie klachten (die ik oprecht geloof) af te steken tegen het aantal verkopen van de HTC One die wel goed waren. Zou het verhoudingsgewijs nu een goed toestel zijn met zo veel verkopen?

Ik heb problemen met de accu gehad, maar dat bleek meer te liggen aan de apps die ik gebruikte. Wel vind ik de body zeer krasgevoelig, maar dat is logisch met metaal (vandaar dat ik een Otterbox gebruik). Powerknop geen problemen, geen gaps of spleten of dooie pixels.

Ik ken maar een paar One gebruikers, maar geen van hen heeft problemen met hardware tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
CLB schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 01:31:
Bij T-Mobile betaal je geen €700 voor je toestel, period.
Mijn eerste was uiteindelijk ook niet je van het, mn tweede was flawless en 99,9% in orde.
En een hoge prijs zegt natuurlijk niks over of een product goed moet zijn of niet, dat moet altijd.

Veel plezier met het uitkiezen van je S4 of iPhone 5 vandeweek :)
Goed, ga hier verder niet op in. Weet zelf wel welk bedrag er op de factuur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Nou, eindelijk een goede.. Degene die me geholpen heeft in de T-store was begripvol en het was geen probleem om het toestel te inspecteren, heb een goed toestel, alles netjes etc, alleen een kleine gap in de onderkant maar dat zal me een worst zijn... Het duurde een tijdje en T-Mobile is een rot merk en HTC is slecht met het launchen van toestellen maar oké, volgende keer dat ik een nieuwe telefoon neem wacht ik gewoon een halfjaar tot de kinderziektes eruit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Kan er een verschil in camera zijn per toestel? Zit net in het schemer eens wat foto's te nemen, maar het lijkt alsof de autofocus er langer over doet en dat er meer ruis in de foto;s zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
Net mijn HTC One teruggekregen van reparatie. Had hem een week geleden opgestuurd vanwege een dode pixel in m'n scherm, een lichte screenlift en een gap tussen het frame en de achterkant. Nu is de gap weg, maar is de dode pixel nog groter en is de screenlift nog hetzelfde!

Dit kan gewoon niet, zo'n ding wordt toch gewoon getest voor het terug wordt gestuurd? Nu heb ik hem een week moeten missen, en is het nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Laatst online: 19:50
Hoe zit dat met die t-mobile verzekering gebeuren?
Is het het waard of kan je ook gewoon zonder en heb je dan nog alle garantie want ik hoor ook dat het naar dynafix gaat en die naaien je dan weer een ander oor aan door een paar extra dingen te doen die opeens blijkbaar buiten de garantie vallen?

Heb namelijk mijn toestel sinds gisteren maar is die 10 euro verzekering wat waard?
Of overleef je het ook zonder als je een gap zou hebben of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Laatst online: 19:50
Iemand ervaring met dit hoesje?
Afbeeldingslocatie: https://www.knaldeals.com/afbeelding/product-zoom/1030766/htc-double-dip-hard-shell-one-grey-red-1.jpg

Of een ander soort gelijk hoesje die de voorkant ook nog een 'beetje' beschermt. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Camo op 28-06-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Camo schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:53:
Iemand ervaring met dit hoesje?
[afbeelding]

Of een ander soort gelijk hoesje die de voorkant ook nog een 'beetje' beschermt. :)
Welke topic is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Kan iemand een suggestie geven bij welke webshop ik, gezien de hoeveelheide One's met mankementen, wel zonder problemen een HTC One aan kan schaffen? Een fysieke winkel is ook prima, zolang die maar geen belachelijke prijzen rekent en zich in Amsterdam bevindt. Ik vind de One een mooi toestel, maar één keer 600 euro laten gijzelen door een bedrijf vind ik genoeg. :-(

Mijn ervaring met het aanschaffen van een One bij 4launch:
Mijn toestel had een verzonken power knop. Van omruilen was geen sprake,alhoewel HTC beweert dat ze dit moeten doen. 4launch heeft geprobeerd me een reparatie aan te smeren en laat mij nu wachten op een advies van HTC (?) voordat ik mijn geld terug krijg. Ik heb ze erop gewezen dat ik in lijn met de algemene voorwaarden en de wet koop op afstand binnen 30 dagen mijn geld terug verwacht en ga dan ook zeker nooit meer een smartphones bij 4launch aanschaffen. :(

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 15:42
Weet iemand toevallig tot hoelaat Dynafix langs kan komen om je toestel thuis te brengen? En bezorgen ze op zaterdag?

Bij mij staat als status dat die onderweg is naar mij maar ik heb geen idee wanneer ik hem nu kan verwachten en wil ook graag de deur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Bij m'n vorige toestel had ik last van ruis tijdens bellen op het moment dat de ander aan het praten was. Heb hier bij m'n nieuwe toestel totaal geen last meer van dus lijkt toch een fout te zijn geweest. Wellicht nuttig voor anderen die dit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabisy
  • Laatst online: 03-07 10:09
Mannen, Ik ben nieuw wat betreft android, 2 jaar lang een iphone gehad. Nu heb ik een probleem.
Ik heb de standaardapp picasa verborgen in mijn menu, echter staat hij nog wel tussen de applist.
ik wilde dus picasa gebruiken, maar kan het nergens meer vinden! ik via het menu gekeken, daar staat die niet tussen, ook niet tussen verborgen apps en zelfs als ik de naam picasa intyp vind ik niks.
iemand enig idee wat ik kan doen?

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2zhjk1e.png

Volkswagen Tiguan R-line / OBD11 / www.dvbyte.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:09
verkeerd topic

maar als je Picasa wil gebruiken en het lukt niet op normale manier.

Ga naar Google Play.. zoek naar Picasa.. als Google Play aangeeft dat het al geinstalleerd is, druk op uninstall en erna weer installeren.

Staat bij Google Play dat die nog niet geinstalleerd staat, installeer het ;)

en waarom op energy saving mode, als je accu 100% is

[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 30-06-2013 14:08 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:07
SuperVeloce schreef op zondag 30 juni 2013 @ 14:05:
en waarom op energy saving mode, als je accu 100% is
Gokje, om langer met de accu te doen... :p

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabisy
  • Laatst online: 03-07 10:09
@superveloce, dacht dat dit gewoon onder problemen viel maargoed. Het probleem is dat ik hem niet in de appstore kan vinden, de app is standaard geleverd op mijn branded t-mobile toestel alleen krijg hem niet meer gevonden heel bizar.

en hij staat idd op energy saving mode omdat ik er dan wel 2 dagen mee red op 1 accu. ;)

Volkswagen Tiguan R-line / OBD11 / www.dvbyte.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 08:15
Mijn One is terug na RMA bij 4Launch (Ascathon in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"). Toestel is vervangen. Blur aan de zijkant heb ik niet. Maar ben weer niet tevreden.
Ascathon in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungian schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:53:
Kan iemand een suggestie geven bij welke webshop ik, gezien de hoeveelheide One's met mankementen, wel zonder problemen een HTC One aan kan schaffen? Een fysieke winkel is ook prima, zolang die maar geen belachelijke prijzen rekent en zich in Amsterdam bevindt. Ik vind de One een mooi toestel, maar één keer 600 euro laten gijzelen door een bedrijf vind ik genoeg. :-(

Mijn ervaring met het aanschaffen van een One bij 4launch:
Mijn toestel had een verzonken power knop. Van omruilen was geen sprake,alhoewel HTC beweert dat ze dit moeten doen. 4launch heeft geprobeerd me een reparatie aan te smeren en laat mij nu wachten op een advies van HTC (?) voordat ik mijn geld terug krijg. Ik heb ze erop gewezen dat ik in lijn met de algemene voorwaarden en de wet koop op afstand binnen 30 dagen mijn geld terug verwacht en ga dan ook zeker nooit meer een smartphones bij 4launch aanschaffen. :(
Hoi Jungian,

Ik zelf kan coolblue (e.g. pdashop.nl, smartphoneshop.nl) aanraden.
Ze doen niet moeilijk over terug sturen en ik had mijn nieuwe HTC binnen 2 dagen alweer in huis.

~ lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:15:
[...]

Hoi Jungian,

Ik zelf kan coolblue (e.g. pdashop.nl, smartphoneshop.nl) aanraden.
Ze doen niet moeilijk over terug sturen en ik had mijn nieuwe HTC binnen 2 dagen alweer in huis.

~ lars
Bedankt voor je reply! 8) Ik moet helaas waarschijnlijk nog wel even wachten voordat ik mijn geld terug krijg van 4launch. :( Zodra ik het binnen heb ga ik een poging wagen bij Coolblue; daar heb ik in het verleden ook naar volle tevredenheid eea besteld.

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
Toestel gleed uit m'n broekzak en viel 10cm op steen in de tuin. Ik veegde 'm en schoon en er sprong een barst in het scherm... Als ik er recht op kijk valt het gelukkig mee vanaf een kleine hoek zie de barst wel duidelijk.

Kost het serieus 300euro om dat scherm te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:51
Helaas is mijn gsm ook gestorven tijdens eerste festival. :( Door de hevige regen is gsm in tent in het water terechtgekomen. Eerst ging hij niet meer aan. Na lang op de powerknop en verschillende combinaties te doen kreeg ik hem terug werkend. Nuja werkend... hij bleef in een bootloop hangen. Na enkele uren kwam er weer leven in maar hij viel daarna weer uit. Nu heb ik hem ganse dag aan de lader gehangen en nog steeds blijft hij in bootloop.

Iemand nog een idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Leg hem een paar dagen in ongekookte rijst in een afgesloten bak.
Echt een paar dagen niet aankomen en op een warme plek neerzetten.

Moet het vocht eruit trekken en dan heb je een kans dat hij het weer doet.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste