Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Hoe zit het met jullie powerbuttons? Na mijn eerste zwarte HTC One die ik vorige week heb omgeruild wegens een dode pixel, heb ik er nu een waar de powerbutton veelste diep ligt. Ik moet soms 3x hard drukken voordat m'n tel aan gaat... Dacht dat ik er mee kon leven maar het begint toch aardig irritant te worden :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:58:
Ook bij mijn HTC slaat de verkleuring van de antennes toe :-(

in de hoek kleine gap.

Toestel is nu 4 weken in mijn bezit en zit altijd in een hoesje waarvan de binnenzijde donker textiel is.
Ik denk echter dat dit niet de oorzaak is.

Ben van mening dat dit niet acceptabel is voor een telefoon van 700,- en 4 weken oud!

https://www.dropbox.com/sh/16ver9lsaoslv2s/ahO65eLxqK
Je moet niet met vieze klauwen bellen.... :+

Serieus, ik heb geen hoesje en het is bij mij allemaal nog netjes wit, terwijl ik de telefoon niet met fluwelen handschoentjes behandel (maar ik pak hem ook niet vast als mijn handen wat viezig zijn, dan loop ik eerst langs water en zeep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:16
Als ik het allemaal zo lees, dan heeft terugsturen naar HTC ter reparatie (de mijne heeft scherm wat een klein randje heeft bij de speakergrill....lijmklem idee heeft toch niet permanent geholpen) geen zin of wel?

Krijg ik dan gewoon een refurbished exemplaar terug of repareren ze de kier echt?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:51:
[...]

Je moet niet met vieze klauwen bellen.... :+

Serieus, ik heb geen hoesje en het is bij mij allemaal nog netjes wit, terwijl ik de telefoon niet met fluwelen handschoentjes behandel (maar ik pak hem ook niet vast als mijn handen wat viezig zijn, dan loop ik eerst langs water en zeep).
Geen vieze handjes hier...;)

verkleuring is geleidelijk gekomen en niet van de een op de andere dag.

Wanneer dit niet gerelateerd is aan mijn hoesje dan melden zich vanzelf meerdere mensen.

ben benieuwd!

Zal het forum in de gate houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:32:
[...]

Dan is het wel een ernstige verkleuring.... :(
Heb je de tip van het gummetje al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje geluk krijg ik morgen of overmorgen een nieuwe. Voor de tweede keer. Een kleine kier en een scheef scherm is toch zonde. Ga hem in de winkel testen op dode pixels en alle andere mogelijke gebreken. :') Het eerste toestel dat ik aangeboden kreeg had een nog veel schever scherm. Het midden van het scherm zat aan de bovenkant gewoon een halve milimeter hoger dan de speaker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 11:59
[...]

Wanneer dit niet gerelateerd is aan mijn hoesje dan melden zich vanzelf meerdere mensen.

ben benieuwd!

Ik denk dat het toch echt aan je hoesje ligt. Bij mij verkleuren de hoeken wanneer ik hem in de zak van mijn spijkerbroek heb. Ik heb er nu een HTC Double Dip Flip case omheen gedaan, nu geen last meer.

Ik las ergens dat je vlekken op dit soort materiaal met tandpasta kan verwijderen. Of dit zo lekker is voor het aluminium er om heen weet ik niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:54
Telefoon gister weer opgehaald. Volgens mij heb ik gewoon dezelfde teruggekregen. Op het formulier staat dat ze "electronische en mechanische onderdelen" hebben vervangen. Ik heb nog niet het imei / serienummer gecontroleerd maar ik weet dat het eerste deel van het serienummer sowieso overeenkomt. Qua uiterlijk voldoet ie zo ook aan wat ik eerst had :) Camera doet 't iig weer dus ik blij <3

[ Voor 5% gewijzigd door NoepZor op 24-05-2013 08:38 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 13:37
Ik mag die van mij ook weer omruilen. Scheef scherm, lijm resten in de naden en beschadiging uit de doos Dit wordt dan de 3e al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 14:54
Erg jammer dat de productie zoveel problemen oplevert, blijkbaar is het design weer een stukje ingewikkelder/foutgevoeliger om te produceren dan van bijvoorbeeld een iphone, die in veruit de meeste gevallen gewoon netjes strak in elkaar zit (op de scuffs na). Misschien moet HTC toch iets meer tijd nemen om zo'n ding fatsoenlijk in elkaar te zetten dan 2 half :) Dan heb je 1 consument tevreden in plaats van 2 ontevreden.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Hoe zit het eigenlijk met de verschillende beeldschermen? Een vriend van mij heeft ook een One black maar dat scherm is beduidend minder dan die ik heb. Zijn scherm is wat doffer terwijl op mijn scherm de kleuren er vanaf spatten... Zijn serienummer begint met SHxxx en die van mij met FAxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
NoepZor schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:43:
Erg jammer dat de productie zoveel problemen oplevert, blijkbaar is het design weer een stukje ingewikkelder/foutgevoeliger om te produceren dan van bijvoorbeeld een iphone, die in veruit de meeste gevallen gewoon netjes strak in elkaar zit (op de scuffs na). Misschien moet HTC toch iets meer tijd nemen om zo'n ding fatsoenlijk in elkaar te zetten dan 2 half :) Dan heb je 1 consument tevreden in plaats van 2 ontevreden.
Mwoah, ook de iphone kent toch behoorlijk wat build quality issues(15.900.000 hits op google). Feit is natuurlijk wel dat een actueel toestel in de headlights staat (net als bij een iPhone waar de focus ook op fouten ligt).

Neemt niet weg dat ook de HTC One issues heeft met de bouwkwaliteit. Let wel op dat men eerder geneigd is om te melden wat niet goed is aan het toestel dan wel, er zijn reeds 5.000.000 verkocht waarbij het overgrote deel prima in elkaar zit (evenals die van mij).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:38:
[...]

Mwoah, ook de iphone kent toch behoorlijk wat build quality issues(15.900.000 hits op google). Feit is natuurlijk wel dat een actueel toestel in de headlights staat (net als bij een iPhone waar de focus ook op fouten ligt).

Neemt niet weg dat ook de HTC One issues heeft met de bouwkwaliteit. Let wel op dat men eerder geneigd is om te melden wat niet goed is aan het toestel dan wel, er zijn reeds 5.000.000 verkocht waarbij het overgrote deel prima in elkaar zit (evenals die van mij).
Ik denk ook dat het over het geheel wel meevalt. Als je kijkt naar het forum heb je 9 pagina's klachten en 190 ervaringen. 5% dus. Het is net als bij auto's. Hoeveel terugroep acties hebben we de laatste jaren wel niet gehad. En dan praat je over een product van 20.000 €. Foutloze productie kan nu eenmaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste twee One's die ik kreeg waren in Taiwan gemaakt. Deze derde, en perfecte, is in China gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:26:
De eerste twee One's die ik kreeg waren in Taiwan gemaakt. Deze derde, en perfecte, is in China gemaakt....
Met welke serienummer begint jouw 3e HTC one..

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:35:
[...]

Waarschijnlijk met FA. Dat zijn doorgaans goede toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:36:
[...]

Waarschijnlijk met FA. Dat zijn doorgaans goede toestellen
Sprookje, zegt echt helemaal niks. Zelf net mijn 2e FA toestel terug gedaan naar de leverancier vanwege backlight bleed, stuck pixels en gaps dus tja... Ik probeer het nog 1 keer, als mijn 3e One ook weer het een en ander aan build quality issues heeft dan geef ik het op en blijf ik voorlopig maar met mijn One S doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huuuln :'(

Ik ben al weken van plan om een HTC One met abonnement bij Vodafone te halen, maar als ik dit topic zo doorlees dan loop ik nogal een risico dat het toestel niet mooi is afgewerkt wat volumeknoppen e.d. betreft.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:47:
Huuuln :'(

Ik ben al weken van plan om een HTC One met abonnement bij Vodafone te halen, maar als ik dit topic zo doorlees dan loop ik nogal een risico dat het toestel niet mooi is afgewerkt wat volumeknoppen e.d. betreft.
Ach welnee, laat je niet gek maken. Valt over het algemeen echt reuze mee, 95% (zo niet meer) is gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Mijn 3e HTC One heeft weer een scheef scherm. Die ligt er zelf nog beroerder in dan de vorige. Ook volumeknop afwerking is niet mooi... Ook de display is vergeleken met de vorige doffer en minder mooi in kleuren. Wordt er nu toch wel een beetje simpel van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Audiojunky schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:29:
Mijn 3e HTC One heeft weer een scheef scherm. Die ligt er zelf nog beroerder in dan de vorige. Ook volumeknop afwerking is niet mooi... Ook de display is vergeleken met de vorige doffer en minder mooi in kleuren. Wordt er nu toch wel een beetje simpel van....
Kan ik me helemal voorstellen... Ben wel benieuwd naar het type scherm wat jij nu hebt.
Zou je type effe willen opzoeken in de /proc/last-kmsg file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Zojuist een zilveren One ontvangen, serienummer begint met FA maar toestel is verre van perfect:
- de beruchte gap
- stuck pixel
- stofje/vuiltje onder het scherm

Terugsturen maar dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Clubbtraxx schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:06:
[...]

Kan ik me helemal voorstellen... Ben wel benieuwd naar het type scherm wat jij nu hebt.
Ga ik zo snel mogelijk doen. Heb me oude telefoon weer... was zo geirriteerd dat ik hem nog in de doos heb laten zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:35:
[...]

SH35A

Dus gemaakt in Shanghai, op 10 mei 2013. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Clubbtraxx schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:06:
[...]

PANEL type = PANEL_ID_M7_SHARP_RENESAS_CMD, PWM A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Ik heb een FA en die is nagenoeg perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb sinds een paar dagen mijn HTC one en heb het gevoel dat er wat mis is. Wanneer ik de telefoon neerleg hoor ik een apart geluid alsof er wat los zit. Als ik met de nagels rond de camera tik hoor ik het helemaal. Mijn vraag dus hebben dit andere ook, of zouden jullie kunnen kijken of dit het geval is en even reageren hierop. Anders moet ik er toch achteraan gaan. Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Audiojunky schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 22:39:
[...]

PANEL type = PANEL_ID_M7_SHARP_RENESAS_CMD, PWM A2
Thx, de sharp is dus minder helder dan de JDI/Samsung...
Volgende week maar eens kijken wat er in mijn 3e One zit dan.
Als het scherm nu eens geen dode/stuck pixels heeft en er recht in zit vind ik het al heel wat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 00:47:
Hallo, heb sinds een paar dagen mijn HTC one en heb het gevoel dat er wat mis is. Wanneer ik de telefoon neerleg hoor ik een apart geluid alsof er wat los zit. Als ik met de nagels rond de camera tik hoor ik het helemaal. Mijn vraag dus hebben dit andere ook, of zouden jullie kunnen kijken of dit het geval is en even reageren hierop. Anders moet ik er toch achteraan gaan. Bij voorbaat dank
Hey verrek, dit was me nog helemaal niet opgevallen. Ook ik krijg een rammelgeluidje als ik boven de camera tik, met het toestel in een hoek van 45 graden.

Fijn, weer wat om over te zeuren... :X

*Zwart HT toestel*

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-07 11:11
ik heb dat rammelen ook heb echter sterk de indruk dat het de volume rockers zijn.
alhoewel het heel moeilijk te bepalen is inderdaad. zou ook de camera kunnen zijn.

op dit forum al meerdere keren gelezen dat er rammeltjes zijn.

ik durf mijn One ook niet te ruilen, velen gaan van kwaad tot erger. zit bij Tmobile, doen absoluut niet moeilijk over ruilen. maar je mag bij de koerier het nieuwe toestel niet eerst uitpakken om te beoordelen om vervolgens te beslissen.

ik laat het maar zo, wel heel erg jammer dat de One gewoon niet perfect is afgewerkt. voor de rest een heerlijk toestel. kom van iPhone af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gewoon de autofocus, is bij nagenoeg alle mobiele telefoons het geval :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-07 11:11
kan zulks dan kwaad CLB ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn HTC One teruggestuurd omdat de camera niet scherp stelde. Na vier dagen kreeg ik m al weer terug net een goed werkende camera. Alleen... Na een stuk of vier foto's genomen te hebben stelt hij al weer niet meer scherp... Vreemd, kan ik m weer terugsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik moet die van mij nog steeds terugsturen naar HTC.
Lees hier dat mensen al met hun 3e toestellen zitten enzo, maar sturen jullie hem terug naar HTC of winkel. Volgens mij maakt dat wel verschil. Als de kans zo groot is dat ik een ergere terug krijg, motiveert het mij ook niet echt om hem snel terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
xileS schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:26:
Ik moet die van mij nog steeds terugsturen naar HTC.
Lees hier dat mensen al met hun 3e toestellen zitten enzo, maar sturen jullie hem terug naar HTC of winkel. Volgens mij maakt dat wel verschil. Als de kans zo groot is dat ik een ergere terug krijg, motiveert het mij ook niet echt om hem snel terug te sturen.
Ik zit inmiddels op de 3e htc one en die is ook niet goed. Ik zit steeds in de 8 dagen ruilen garantie van T-Mobile dus ga steeds naar een winkel. En als die op voorraad is wordt die omgeruild. Inmiddels 2x heel rotterdam door gereden omdat de One black bijna nergens op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57

westergas

rikkie_pc

Iemand al last van beschadigde lak bij de zwarte uitvoering? Ik heb mijn One nu 1.5 week en ben er erg voorzichtig mee. Ik gebruik geen covers en hoesjes enz (bah!) maar leg hem niet zomaar los op tafel, zorg dat er geen andere voorwerpen in mijn zak zitten en als ik in een wat drukkere omgeving ben zit ie in een pouch. Toch is er een klein stukje van de zwarte lak beschadigd waardoor het alu zichtbaar is. Na 1.5 week zonder hem te laten vallen en zonder ander misbruik geeft dat geen goed gevoel voor de toekomst.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
westergas schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:28:
Iemand al last van beschadigde lak bij de zwarte uitvoering? Ik heb mijn One nu 1.5 week en ben er erg voorzichtig mee. Ik gebruik geen covers en hoesjes enz (bah!) maar leg hem niet zomaar los op tafel, zorg dat er geen andere voorwerpen in mijn zak zitten en als ik in een wat drukkere omgeving ben zit ie in een pouch. Toch is er een klein stukje van de zwarte lak beschadigd waardoor het alu zichtbaar is. Na 1.5 week zonder hem te laten vallen en zonder ander misbruik geeft dat geen goed gevoel voor de toekomst.
Uiteindelijk zullen alle One´s gewoon zilver zijn...

♪ Het is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag.... ♫ :+

Edit: wel zuur, dat begrijp ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Het is en blijft een coating, dus kwetsbaar.

Los in je zak dragen is vragen om problemen.
Slechts 1 zandkorreltje is genoeg...

Ik draag mijn telefoons altijd aan mijn riem in een tasje en dat gaat al jaren goed met zwarte HTC's dus hopelijk is dat met de One niet anders.

Nu alleen nog een tasje voor vinden dat passend is. Oh ja en een One zonder problemen (sigh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
[...]

ben benieuwd!

Ga er maar gerust van uit dat het aan je hoesje ligt.
Al genoeg topics gezien waar witte telefoons zwart worden van hoesjes/cases dus zal bij de One echt niet veel anders zijn. Beetje boenen met tandpasta wil nog wel eens helpen.

Maakt niet uit welke witte kunststof je hebt, op termijn word het gelig of smoezelig en daarom haal ik altijd zwarte modelltjes wanneer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Clubbtraxx schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:42:
[...]

Het is en blijft een coating, dus kwetsbaar.

Los in je zak dragen is vragen om problemen.
Slechts 1 zandkorreltje is genoeg...

Ik draag mijn telefoons altijd aan mijn riem in een tasje en dat gaat al jaren goed met zwarte HTC's dus hopelijk is dat met de One niet anders.

Nu alleen nog een tasje voor vinden dat passend is. Oh ja en een One zonder problemen (sigh).
Een hoesje/cover is geen optie, ik koop geen design telefoon om dat te verhullen met een stuk plastic.
Een tasje voor mijn telefoon...ook geen optie.

Als dat automatisch betekend dat ik straks zit opgezadeld met een stuk hardware van >€600 dat er uitziet alsof ik het met schuurpapier heb bewerkt (terwijl het tegenovergestelde waar is) is het niet anders. Maar wel nep :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ach, zodra de nieuwigheid eraf is maak je je daar al niet meer druk om. Het is een mobiele telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb al drie plekke waar het zilver doorheen komt. En dan allemaal op het glimmende gedeelte van de speakergrill. Heb hem niet eens laten vallen ofzo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Je kan de witte plekjes niet wegvegen? Ik twijfel tussen een zwarte en een witte, maar de witte wordt zo steeds aantrekkelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Audiojunky schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:09:
[...]

Ik zit inmiddels op de 3e htc one en die is ook niet goed. Ik zit steeds in de 8 dagen ruilen garantie van T-Mobile dus ga steeds naar een winkel. En als die op voorraad is wordt die omgeruild. Inmiddels 2x heel rotterdam door gereden omdat de One black bijna nergens op voorraad is.
Precies wat ik al dacht dus. In winkel ruilen ze gewoon om voor een nieuwe en kijken ze niet naar je vorige klachten. En er zijn volgens mij echt weinig perfecte HTC One's.
Ook al mensen die van HTC een terug hebben gehad, die nog erger is? Dit proces duurt namelijk veel langer om om te ruilen, denk wel iets van 2 weken (hoop niet veel langer). Als je na zolang wachten weer mag opsturen is het wel een stuk zuurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

san.okk schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:06:
ach, zodra de nieuwigheid eraf is maak je je daar al niet meer druk om. Het is een mobiele telefoon
Klopt, ben er wel nuchter in. Daarom ook geen hoesjes, covers en tasjes voor mij.
Maar het is wel een mobile telefoon van ruim €600 waarvan het design één van de usp's is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Het lijkt me toch niet normaal dat de coating bij normaal gebruik al loslaat, ook al is het een coating.
Het is me eigenlijk ook niet duidelijk hoe de zwarte kleur is aangebracht, weet iemand dat?
Is het echt gecoat, is het geanodiseerd in zwart of is het het micro-arc oxidatie proces van de One S?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Gugger schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:47:
Het lijkt me toch niet normaal dat de coating bij normaal gebruik al loslaat, ook al is het een coating.
Het is me eigenlijk ook niet duidelijk hoe de zwarte kleur is aangebracht, weet iemand dat?
Is het echt gecoat, is het geanodiseerd in zwart of is het het micro-arc oxidatie proces van de One S?
Op XDA een draadje over issues van de kleur zwart: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2196226

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Net de 4e ontvangen... begonnen zelfs moeilijk te doen bij T-mobile shop. Maar klant is koning laten we maar zeggen :)

Tot nu toe geen fratsen kunnen ontdekken dus hoop deze nu een keer goed blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Audiojunky schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:23:
Net de 4e ontvangen... begonnen zelfs moeilijk te doen bij T-mobile shop. Maar klant is koning laten we maar zeggen :)

Tot nu toe geen fratsen kunnen ontdekken dus hoop deze nu een keer goed blijft.
zelfs? kan me er best wat bij voorstellen.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
ralph075 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:10:
[...]

In welk opzicht?

Ik was schijnbaar de eerste daar (Hellevoetsluis) die met een scheef scherm terugkwam. De medewerker vond het geen reden om te ruilen, pas na een belletje naar andere shop werd telefoon pas omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ralph075 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:10:
[...]

de afwerking moet gewoon 100% in orde zijn..

Ik heb de mijne vandaag laten ophalen door Dynafix. Helaas kon ik hem niet meer rechtstreeks bij de phonehouse omruilen omdat hij 'al' 3 weken oud is. Ge bekende kier irriteerde me en daarnaast vond ik hem rondom niet top afgewerkt. Dit werd mij echter pas duidelijk nadat ik een perfect afgewerkt toestel ernaast legde.

Nu afwachten waar ze mee zullen komen. Reparatie lijkt me een moeilijk verhaal. Iemand al ervaring met deze situatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Audiojunky schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:21:
[...]

In welk opzicht?

Ik was schijnbaar de eerste daar (Hellevoetsluis) die met een scheef scherm terugkwam. De medewerker vond het geen reden om te ruilen, pas na een belletje naar andere shop werd telefoon pas omgeruild.
Tuurlijk, een scheef scherm lijkt mij een valide reden (afhankelijk van de marge), maar als je serieus al je 4e toestel hebt afgehaald (dus 3 hebt geretourneerd), dan klinkt mij dat wel in de oren alsof het voor jou nagenoeg onmogelijk is om een perfect toestel te fabriceren.

Natuurlijk kan ik jouw toestellen niet beoordelen, simpelweg omdat ik ze niet heb gezien, maar ik weet van mezelf dat ik een perfectionist ben met dit soort dingen. Ik heb 2 One's gehaald en het is niet bij me opgekomen om ze (of één van beide) te ruilen, ondanks dat er bij beide wel enkele kiertjes te vinden zijn of een sim-houdertje die niet perfect was. Het viel wat mij betreft gewoon binnen de marges.

Ik heb het idee dat er teveel One's onder een microscoop worden beoordeeld hier. Vandaar dat ik het niet raar vind als T-Mobile gaat sputteren als je voor de 3e/4e keer een toestel komt ruilen omdat er een kiertje of randje zit (zoals gezegd, ik kan jouw toestellen niet beoordelen en wellicht ben jij een uitzondering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
san.okk schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:40:
[...]

De afwerking moet in orde zijn, ja.
100% is nagenoeg onmogelijk, aangezien elk productieproces marges kent waarbinnen een product "in orde" wordt bevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57
Voor diegene die geïnteresseerd waren of tandpasta de verkleuring op het plastic zou verhelpen, helaas, dit helpt vrij weinig. die van mij wordt inmiddels langzaam rood, ik heb me er maar bij neergelegd omdat dit volgens mij een eigenschap van plastic is (kleuren die intrekken).

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
san.okk schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:40:
[...]

Ik heb de mijne vandaag laten ophalen door Dynafix. Helaas kon ik hem niet meer rechtstreeks bij de phonehouse omruilen omdat hij 'al' 3 weken oud is. Ge bekende kier irriteerde me en daarnaast vond ik hem rondom niet top afgewerkt. Dit werd mij echter pas duidelijk nadat ik een perfect afgewerkt toestel ernaast legde.

Nu afwachten waar ze mee zullen komen. Reparatie lijkt me een moeilijk verhaal. Iemand al ervaring met deze situatie??
Weinig ervaringen geloof ik nog, of ik zie ze niet. Meeste gaan terug naar de winkel waar ze hem gekocht hebben. Heb je ook een indicatie gekregen hoe lang het ongeveer gaat duren? helaas doet HTC/Dynafix ook niet aan leentelefoons. Maar houdt ons op de hoogte, ben ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
ralph075 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:18:
[...]

Tuurlijk, een scheef scherm lijkt mij een valide reden (afhankelijk van de marge), maar als je serieus al je 4e toestel hebt afgehaald (dus 3 hebt geretourneerd), dan klinkt mij dat wel in de oren alsof het voor jou nagenoeg onmogelijk is om een perfect toestel te fabriceren.

Natuurlijk kan ik jouw toestellen niet beoordelen, simpelweg omdat ik ze niet heb gezien, maar ik weet van mezelf dat ik een perfectionist ben met dit soort dingen. Ik heb 2 One's gehaald en het is niet bij me opgekomen om ze (of één van beide) te ruilen, ondanks dat er bij beide wel enkele kiertjes te vinden zijn of een sim-houdertje die niet perfect was. Het viel wat mij betreft gewoon binnen de marges.

Ik heb het idee dat er teveel One's onder een microscoop worden beoordeeld hier. Vandaar dat ik het niet raar vind als T-Mobile gaat sputteren als je voor de 3e/4e keer een toestel komt ruilen omdat er een kiertje of randje zit (zoals gezegd, ik kan jouw toestellen niet beoordelen en wellicht ben jij een uitzondering).
Ben het met je eens dat de marge voor iedereen anders is. Dan denk ik dat ik echt pech heb gehad:
- 1e toestel: Camera defect. Focus defect.
- 2e toestel: Scheef scherm, lijm resten in de naden, 5 dikke groeven in plastic rand van het scherm.
- 3e toestel: Scheef scherm, nog erger dan toestel 2. De linker kant lag mooi gelijk met grill de rechter kant zat een behoorlijk stuk onder de grill. Zowel boven als onder. Zichtbaar en voelbaar.
-4e toestel: goed

Snap zelf ook wel dat het onmogelijk is om een perfect toestel te fabriceren,maar als je zoveel geld neer telt voor een telefoon dan lijkt mij dat bovenstaande punten een goede reden zijn om hem te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsdopey82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-07 17:49
Ben van de week naar BC in Hellevoetsluis geweest, daar hadden zij nog 3 zilveren. Medewerkster heeft netjes alles open gemaakt. Alle 3 enorme gaps. Vandaag naar Spijkenisse geweest, ook nog 3 stuks in het zilver.
Eén ervan had alleen aan éém zijde een gap, maar voor mijn persoontje acceptabel, andere 2 waren niet om aan te zien. Thuis gekomen, kwam er toen pas achter, dat er links boven in het scherm naar buiten en naar boven toe, het scherm uitsteekt, wat zorgt dat het scherp aanvoeld. Vind ik helemaal niks voor zo'n dure telefoon. Ik terug. Na wat telefoontjes heen en weer naar andere filialen, blijkt dat alle zilveren telefoons dit probleem hebben. Geen enkele zonder. Bizar!

Navraag leverde op dat BC in één keer een grote hoeveelheid One's inkoopt en pas nieuwe bestellen, wanneer alles op is in het centrale magazijn. Dus kan fluiten naar een zilveren bij BC. Overigens, moet welz eggen dat ze bij BC zeer vriendelijk zijn en behulpzaam, echt top!
Nu aan 't twijfelen of ik een zwarte neem. Die blijken dit issue minder te hebben, doordat de zwarte pas later op de markt is gekomen. HTC had overigens bevestigd, dat er productiefouten in de 'eerste' zilveren One's zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Mijn vermoeden is ook dat er een hoop gewoon terug in de verkoop gaan die zijn teruggebracht ivm de genoemde problemen. Zat mensen die het niet zullen zien en uiteindelijk raken ze alsnog het overgrote deel kwijt aan het publiek (behalve aan tweakers, wij zijn namelijk geen mensen :D )

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Beter hadden ze het toestel gewoon uitgesteld,en de one gewoon naukeuriger gecontroleerd na de productie.Erg jammer al die fouten pff :(

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:04
Mijn HTC One met wat schoonheidsfoutjes heb ik ondertussen verkocht. Nu ben ik weer opzoek gegaan naar een One die (na mijn mening) geen ernstige afwijking heeft. Helaas. Weer wat BC's en een Saturn bezocht. Alle zilveren die ze nog hadden, zaten vrij grote gaps, volumeknop die er totaal verkeert in zat, aan/uit-knop die slecht in te drukken is. Wat een drama. Ik baal er echt enorm van. Wellicht toch maar is kijken naar de concurrent, wat toch wel erg jammer is omdat het verder een top toestel is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Nee!! Ik helemaal bij met mijn puntgave one black, zie ik net een kleine light leak aan de rechterkant onderin tussen het scherm en bezel. Dit is al mijn 3e bij bc vandaan en moet hem nu dus denk gaan opsturen naar htc! Ships want ga over 2 weken op vakantie!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
DaveD1109 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:45:
Nee!! Ik helemaal bij met mijn puntgave one black, zie ik net een kleine light leak aan de rechterkant onderin tussen het scherm en bezel. Dit is al mijn 3e bij bc vandaan en moet hem nu dus denk gaan opsturen naar htc! Ships want ga over 2 weken op vakantie!
Ik weet niet hoe snel HTC nu is maar een paar jaar geleden krijg ik mijn sensation binnen 5 werkdagen weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Laatst online: 00:39
heb zelf een zilveren one met alleen aan de onderkant een gap van ongeveer een 1,5 cm. Voor de rest geen gap. Mijn scherm ligt er alleen ook wat scheef in, voel aan de bovenkant een kleine randje van het scherm. Als ik de verhalen zo lees heeft het denk ik geen zin hem terug te sturen in de hoop een betere te ontvangen. Volgens mij is die kans nagenoeg nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Sjors81 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:27:
heb zelf een zilveren one met alleen aan de onderkant een gap van ongeveer een 1,5 cm. Voor de rest geen gap. Mijn scherm ligt er alleen ook wat scheef in, voel aan de bovenkant een kleine randje van het scherm. Als ik de verhalen zo lees heeft het denk ik geen zin hem terug te sturen in de hoop een betere te ontvangen. Volgens mij is die kans nagenoeg nihil.
Een gap van 1,5cm??? Ik hoop dat je mm bedoeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Laatst online: 00:39
1,5 cm over de breedte van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-02 10:17
Replar schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:37:
[...]

Ik weet niet hoe snel HTC nu is maar een paar jaar geleden krijg ik mijn sensation binnen 5 werkdagen weer terug.
Heb je nog geluk gehad, ik heb de eerste keer 6 weken moeten wachten op m'n Sensation en de 2de keer 5 weken. Heb hem voor de derde keer moeten opsturen eigenlijk maar kon hem toen der tijd niet weer kwijt voor zo'n lange tijd :+

Niet verwacht maar ik ben erg blij met m'n zwarte One, enigste wat ik zover heb kunnen ontdekken is dat de onderste speakergrill 0,4 mm ofzo te ver naar rechts zit. Als je er op let, voel je hem zitten xD
Denk dat als ik hem alleen daarvoor opstuur alleen maar een slechtere toestel voor zal terug krijgen.

Als ik op youtube 1080p filmpjes bekijk hoor ik geluid heel soms kraken, komt dit door de filmpjes zelf of moet ik m'n toestel echt terug gaan sturen?

[ Voor 32% gewijzigd door 000l00lll0l0 op 30-05-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:34

Rubman

Retarded or just overjoyed!

000l00lll0l0 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:00:
[...]

Heb je nog geluk gehad, ik heb de eerste keer 6 weken moeten wachten op m'n Sensation en de 2de keer 5 weken. Heb hem voor de derde keer moeten opsturen eigenlijk maar kon hem toen der tijd niet weer kwijt voor zo'n lange tijd :+

Niet verwacht maar ik ben erg blij met m'n zwarte One, enigste wat ik zover heb kunnen ontdekken is dat de onderste speakergrill 0,4 mm ofzo te ver naar rechts zit. Als je er op let, voel je hem zitten xD
Denk dat als ik hem alleen daarvoor opstuur alleen maar een slechtere toestel voor zal terug krijgen.

Als ik op youtube 1080p filmpjes bekijk hoor ik geluid heel soms kraken, komt dit door de filmpjes zelf of moet ik m'n toestel echt terug gaan sturen?
Dit laatste zijn meer klachten over en het schijnt deels te komen door Youtube zelf of de app of de manier waarop de app met de HTC One omgaat. Andere videospelers hebben er soms ook last van.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:56:
[...]

M'n HTC One word omgeruild(beschadigd ontvangen,dus recht op omruilen),echter hebben ze hem niet op voorraad(week 22 pas),krijg wel een leentoestel en verzendkosten worden vergoed,uitermate netjes van GSMPlaza

Natuurlijk is het toestel wel gebruikt,anders had ik de dode pixel niet kunnen waarnemen. Weet iemand toevallig hoe ik de HTC One terug naar fabriekinstellingen kan zetten en word dan alles verwijderd wat er naderhand op geinstalleerd is?
Ja hoor,waar ik al bang voor was is werkelijkheid geworden :( toestel is omgeruild maar ik heb er een nog ergere toestel voor terug gekregen.. schade/snee aan de bovenkant op het aluminium bij de uit/aan knop
deze toestel heeft 2 dode pixels ipv 1 bij m'n vorige toestel en een zwart puntje dat onder het scherm zit

toestel word maandag weer omgeruild en nu hopen dat ik een toestel krijg zonder shit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-02 10:17
Rubman schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:23:
[...]

Dit laatste zijn meer klachten over en het schijnt deels te komen door Youtube zelf of de app of de manier waarop de app met de HTC One omgaat. Andere videospelers hebben er soms ook last van.
Oh gelukkig, hoef ik hem daarvoor niet op sturen :D Zo even wat videootjes downloaden en erop zetten, kijken hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 18:56
000l00lll0l0 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:00:
[...]
Het op YouTube HD kraken van het geluid heeft volgens mij met Beats Audio te maken, als ik deze op mijn toestel uitzet dan is het gekraak weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12-2020
Mijn silver is nagenoeg perfect, paar minispleetjes, het enige jammere is een soort van ik-ben-een-keer-met-een-schroevendraaier-opengewipt beschadiging aan de onderkant... maar ach, als ik hem dan een keer laat vallen ofzo heb ik wel weer een kans, verzekering. nu heb ik een supergave telefoon. Ik zal nog even de foto zoeken van het schroevendraaiergat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-08 09:32
Heb sinds woensdag mijn HTC One, op eerste oog op zich leek alles binnen de marges in orde te zijn qua afwerking e.d. Echter zag ik in de loop van de dag dat mijn scherm flikkert als ik van een relatief donker scherm naar een lichter scherm ga. Eerst dacht ik dat het wellicht de automatische helderheid instelling was, echter had ik dit vrij snel uitgesloten en weet ik bijna zeker dat dit te doen heeft met de dynamische contrast verhoging. Dit doet namelijk de backlighting omhoog en omlaag bij het veranderen van de gemiddelde donkerheid of lichtheid van het scherm, echter zie je bij mij dat dit met zichtbaar increment gebeurt.

Gisteren heb ik het ook nog kunnen vergelijken met een andere HTC One en deze had het probleem duidelijk niet. Bij deze HTC One was de helderheid verhoging namelijk gewoon vloeiend. (NB: het was ook duidelijk een scherm van een andere fabrikant gezien de helderheid en kleurwarmte)

Ik vraag me af of andere mensen hier toevallig ook last van hebben en of dit het retourneren waar is. Alvast bedankt voor jullie input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Mijn foto's worden van links naar rechts wazig.
https://www.dropbox.com/sh/3lxfo9y8q703qee/36538VqHIi
De eerste vier zijn met de stock camera app gemaakt, de laatste vier met Camera ICS+. Wat vinden jullie. Moet ik deze RMA-en?

Mijn collega krijgt er een dezer dagen ook eentje, wellicht kan ik daar mee vergelijken. Vanuit een dezelfde positie genomen foto zou dit toch goed vergelijkingsmateriaal moeten zijn.

Ik weet dat het een telefoon is, maar gezien alle waardering van nieuwssites lijkt me dit toch niet de "standaard" functionaliteit waar je trots op kunt zijn.

(edit: 2 extra foto's achteraan toegevoegd met focus op oneindig)

[ Voor 5% gewijzigd door Ascathon op 02-06-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:18
Zou ik niet accepteren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:34

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ascathon schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:40:
Mijn foto's worden van links naar rechts wazig.
https://www.dropbox.com/sh/3lxfo9y8q703qee/36538VqHIi
De eerste vier zijn met de stock camera app gemaakt, de laatste vier met Camera ICS+. Wat vinden jullie. Moet ik deze RMA-en?

Mijn collega krijgt er een dezer dagen ook eentje, wellicht kan ik daar mee vergelijken. Vanuit een dezelfde positie genomen foto zou dit toch goed vergelijkingsmateriaal moeten zijn.

Ik weet dat het een telefoon is, maar gezien alle waardering van nieuwssites lijkt me dit toch niet de "standaard" functionaliteit waar je trots op kunt zijn.
Lijkt erop dat de camera niet lekker in het midden zit waardoor de zijkanten (in jouw geval 1) vaag en onscherp worden.
Duidelijke een gevalletje DOA of RMA omdat her echt hardwarematig iets fout zit.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een camera gerelateerde vraag/probleem..

Mijn One heb ik nu zo'n 3 weken en ik ben nog niet zo bezig geweest om alles uit te proberen. Dit komt mede doordat mijn nr door nummerbehoud volgende week pas geactiveerd wordt. Nu kwam ik er vorige week achter dat bij filmopnamens van de avondvierdaagse van m'n dochter, de camera in de eerste 5á6 seconden moeite heeft met scherpstellen. Daarna blijft ie gewoon scherp, maar elke keer bij de start van de opname gaat ie (lelijk) zoeken. Tot nu toe moet ik dus ook de eerste 5á6 seconden van álle filmpjes inkorten omdat 't geen gezicht is.

Herkend iemand dit probleem en duid 't op een defect van de camera of sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Ik heb maar een DOA aangevraagd, gezien dat binnen 7 dagen na levering moet. Ben benieuwd. Mocht dat afgewezen worden, kan het dan ook nog via HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Helaas heb ik ook het probleem dat mijn foto's aan de zijkanten wazig zijn. Ik heb mijn HTC One toestel nu 14 dagen, had het al eerder opgemerkt, maar dacht dat het aan e.o.a instelling lag....Zie link voor foto's..

https://www.dropbox.com/sh/qwjzund8mtwpbwb/EyMxAhpimP

Vandaag (maandag) ga ik direkt terug naar Phonehouse en ze het probleem voorleggen en laten zien..Voor de rest heb ik ook nog een doorschijnende of lichtere vlek boven in het display, waardoor daar zwart niet zwart is...is volgens mij ook niet normaal.

Gaps heb ik niet toestel zit perfect in lekaar, geen openingen of dergelijke wat ik hier allemaal lees...

Ik hoop dat ik mijn toestel nog kan ruilen....? Kan er nog maar moeilijk afstand van doen, eerlijk gezegd...

Ik houd jullie op de hoogte, hoe phonehouse e.e.a gaat oplossen.

Jullie misschien nog tips, zou ruilen nog gaan ? Of wordt het opsturen ?

Groet Roy.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Roycooo

DOA is denk ik niet niet meer van toepassing,aangezien dat binnen 7 dagen moet gebeuren,het is jammer dat je er niet meteen werk van gemaakt hebt,aangezien je het al eerder had opgemerkt

Het lijkt mij dat de toestel word opgestuurd,laat maar weten wat het geworden is

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer terug, van The Phonehouse, toestel wordt opgestuurd, over 10 daagjes horen jullie weer van mij....

Groet Roy.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Mijne ook ingeleverd als DOA (7 dagen). Ben benieuwd. Wazige foto's zijn deels natuurlijk subjectief. In mijn geval natuurlijk overduidelijk maar je moet maar net een goede leverancier tegenover je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Vraagje heb na 3 weken gebruik ook een dead pixel gevonden, blijft constant wit branden, nu vraag ik me af, valt dit nog onder garantie van het toestel of gaat hierbij mijn verzekering in werking?

Meer mensen die voor 1 pixel het apparaat terug stuurde? Ik zie namelijk enkel mensen die het toestel net een dag of 2 hebben, echter had ik toen nog geen dode pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the slayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-09 21:42
Zo, ik krijg van Coolblue een nieuw toestel aangezien er een defect niet helemaal opgelost was door HTC. Mooi, hopelijk heb ik nu er 1 zonder gaps, overhang of stof onder de lens. En dooie pixels moeten ook uit de buurt blijven *klop, klop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Heb problemen met het instellen van m'n pop mail in de standaard mail app, meer mensen waarbij het niet lukt?

Ik krijg tijdens het instellen: Warning: "Cannot connect to the mail server to verify your account information. Your server is not responding." En als ik doorga krijg ik in de app zelf: Alert: "Connection timout"
Zowel op 3g als wifi en de instellingen zouden goed moeten zijn (nagevraagd bij de provider).

Heb het acount al verwijderd en opnieuw geprobeerd, incl reboot. En heb het geprobeerd in te stellen via zowel 3g als wifi. Wil nu nog proberen om het via een 3th party app te doen, kijken of dat wel werkt, maar gebruik het liefst gewoon de standaard mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@donvalentino

De eerste HTC One die ik in ontvangst mocht nemen,is als DOA omgeruild omdat er 1 dode pixel op het scherm zat,vervolgens kreeg ik een nieuwe HTC One en daar zaten dus 2 dode pixels en een zwarte pixel op het scherm ook die is als DOA terug gestuurd en word omgeruild,wat deze week zal gebeuren tot die tijd moet ik het met een HTC One X leentoestel doen

Aangezien jij je toestel al 3 weken hebt vervalt de DOA omruil optie,dat moet binnen 7 dagen gebeuren

Het lijkt mij dat je toestel ter reparatie word opgestuurd en dat het onder garantie valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gisteren een HTC One van amazon.de ontvangen. Volgende mankementen heb ik vastgesteld:
  1. Gleuf tussen het plastic en aluminium aan de bovenzijde van de telefoon. Ik kan een A4'tje in de gleuf schuiven.
  2. Scheve aan-uitknop
  3. Gaatje om de SIM-lade uit te werpen is beschadigd
Aanvankelijk wilde ik de telefoon omruilen voor een nieuwe. De verhalen in dit topic hebben mij echter op andere gedachten gebracht: ik vraag een terugbetaling aan.

Ik vind dit jammer. Het is een prachtige telefoon, maar voor €600 wil ik een perfect afgewerkt toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 19:58
20 pagina's voor een toestel wat duizenden mensen hebben vind ik meevallen. Heb zelf ook de HTC One en de telefoon bevalt SUPER. Ik zou gewoon ruilen. Krijg je geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Bedankt voor je antwoord kilang, ik had inderdaad al me verzekering gevraagd maar die nemen de claim niet aan met 1 pixel, hij moet groter worden of uitbreiden voordat ik hem pas mag aanmelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Halloo mensen wie heeft er nog meer kast van geen soepele bewegingen? by het unlocken van begin scherm bij alleen aanraken dat trek omhoog om te unlocken gelijk weg gaat, of op een app aan de onderkant klikt waar die dan eerst zo een beweging omhoog maakte maar dat ook niet meer doet, en by het verplaatsen van een app is het niet in een vloeiende lijn dat de apps doorschuiven maar ineens springen naar een plekje verder
Ook is het als ik een app wissel van plek met een andere app op de homepagina dat die dan springt(niet vloeiend verwisselt net als eerst) maar en de app waarmee ik wil verwisselen gaat dan helemaal trillen

Hoop dat ik het een beetje duidelijk uit leg anders filmpje misschien?

Edit: myn tweede microfoon aan de achterkant was bij de derde dag stuk, maar ik heb pas een week geleden antwoord gekregen over dat er 2 microfoons zijn vanuit HTC, kan ik dan nog dos aanvragen met bewijs van filmpjes met ruis, en filmpje met geluid, alleen vinger op de onderste microfoon(hoorde dus nix van de opname

[ Voor 18% gewijzigd door rodi1802 op 05-06-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 20:26
Ik heb afgelopen zaterdag de HTC One binnen gekregen.

Helaas 2 probleempjes:

Power knop was iets verzakt.
Kier aan boven en onderkant van het toestel.

Online shop waar ik hem gehaald had wilde het niet netjes oplossen. Kon hem opsturen en moest dan zelf de verzendkosten betalen en dan werd hij omgewisseld maar enkel als er geen krasjes op zaten. (en helaas zat er al een krasje op)
Langs gaan kon wel maar ze konden me niet vertellen of ze een one hadden zonder kier dus moest dan op de gok vrij vragen van werk en die kant op rijden.

Uiteindelijk goed kunnen op lossen met HTC zelf. Hij is vandaag opgehaald en heb tussen 3 en 5 werkdagen een nieuwe.

Verder vind ik het echt een super toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:24
Een enkeling heeft een verzonken aan/uit-knop lees ik, is deze dan ook echt lager dan de behuizing geplaatst? Die van mij zit op exact dezelfde hoogte als de behuizing dus loopt volledig vlak.
Als ik bijv. naar deze foto kijk zie ik juis de knop iets uitsteken. Verder ben ik qua afwerking wel tevreden dus ik ben een beetje huiverig om het toestel om te ruilen, maar wat zouden jullie doen in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:59
Mijne steekt ietsjes boven de behuizing uit.
Ik weet niet wat ik in jouw geval zou doen. Kan je je knopje goed indrukken? Als het verder het normale gebruik niet hindert is het denk ik geen probleem, maar als je je scherm maar moeilijk aan krijgt is het denk ik wel de moeite waard om hem om te ruilen, je krijgt je scherm namelijk maar op een manier aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 20:26
Mijn power knop stak er iets boven uit toen ik hem uit de verpakking haalde. Maar naar een paar keer gebruiken was hij in eens weg gezakt.

Hij is nu terug naar HTC ook vanwege de kieren in de behuizing.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-eZPunVjh0jQ/UbIyYn2yxdI/AAAAAAAAJQI/Nip9ujnKrEo/w570-h427-no/mini-TV030384.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
MetalManic schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 09:42:
[...]

Wat er gebeurt: het beeld lijkt te golven als water dat beweegt en je hoort een tikkend geluid. Ik probeer eerst even de harde reset en anders probeer ik via dropbox wel een filmpjete posten.
dit heb ik ook al 2 keer ofzo gehad. Hier een duidelijk voorbeeld.
ik probeer nu al een tijdje dit te herhalen, maar het komt niet meer voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk geen problemen hier, maar wil gewoon even mededelen dat ik zaterdag een retail HTC One zilver heb ontvangen zonder enige problemen, dus ook geen merkbare gaps.. het kán dus wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 13:43
Heb er zelf geen, maar het is toch belachelijk dat een toestel van €600 zulke problemen heeft? Vindt er soms geen algehele controle plaats bij HTC voordat de toestellen verpakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57
desalniettemin schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:44:
Heb er zelf geen, maar het is toch belachelijk dat een toestel van €600 zulke problemen heeft? Vindt er soms geen algehele controle plaats bij HTC voordat de toestellen verpakt worden?
Dat zou vast wel kunnen maar dan krijg je weer een berg boze klanten dat ze 3 maanden moeten wachten op hun toestel. Geloof mij maar de latere shippings als de vraag terugzakt zal veel meer in orde zijn dan de eerste lichting. Nu geef ik zelf persoonlijk weinig om die 1mm gaps, maar ik kan me voorstellen dat mensen het vervelend vinden. Er zijn maar weinig toestellen die tijdens de eerste lichtingen helemaal tiptop in orde zijn, zeker bij een unibody als deze lijkt me dat erg lastig.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:24
lambocars83 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:25:
Mijn power knop stak er iets boven uit toen ik hem uit de verpakking haalde. Maar naar een paar keer gebruiken was hij in eens weg gezakt.

Hij is nu terug naar HTC ook vanwege de kieren in de behuizing.

[afbeelding]
Die van mij was niet zo verzonken, maar wel voldoende om af en toe moeite te hebben om 'm in te drukken. Zojuist vergeleken in de winkel en het demomodel had een aan/uit knop die wel uit stak en ook duidelijk makkelijker bedienbaar was.
Net dus bij de Mediamarkt geweest. Na de reacties die ik verwacht had "maar hij doet het toch gewoon" en "zo zijn ze allemaal" duidelijk gemaakt dat er toch echt een verschil was met de demo unit. En toen werd ik toch in het gelijk gesteld. Ben nu alleen erg huiverig dat ik er een slechter exemplaar voor terug krijg, maar dat zien we volgende week dan wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 10-06-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 13:43
netblade schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:34:
[...]

Dat zou vast wel kunnen maar dan krijg je weer een berg boze klanten dat ze 3 maanden moeten wachten op hun toestel. Geloof mij maar de latere shippings als de vraag terugzakt zal veel meer in orde zijn dan de eerste lichting. Nu geef ik zelf persoonlijk weinig om die 1mm gaps, maar ik kan me voorstellen dat mensen het vervelend vinden. Er zijn maar weinig toestellen die tijdens de eerste lichtingen helemaal tiptop in orde zijn, zeker bij een unibody als deze lijkt me dat erg lastig.
Ondanks de huidige technieken zou je toch verwachten van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik overweeg om een One van iemand uit Belgie over te nemen. Ik neem aan dat dat, voor mij als Nederlander, geen probleem gaat opleveren met de garantie? Bij Apple kun je online je garantie status controleren. Kan zoiets bij HTC ook?
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste