Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biancaatje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-05-2013
the slayer schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:01:
[...]

Op het moment dat een reset niet helpt en je de laatste update hebt is het waarschijnlijk toch echt een defect. Kijk verder ook even naar cosmetische dingen. En ik zou hem gewoon gaan omruilen. Mits ze voorraad hebben loop je gewoon weer naar buiten met een nieuwe.
Toestel is cosmetisch helemaal i.o.
Ik ga dan zo maar eens een harde reset geven en dan weer updaten, kijken wat dat uithaald.
Maar moet eerst even opzoeken hoe het moet omdat ik geen HTC / Android gewend ben.
Als dat niet mocht helpen ga ik vanmiddag terug naar de winkel in de hoop dat ze een andere hebben liggen :-(

Bye bye iPhone 4S. Hello HTC One!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the slayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-09 21:42
Biancaatje schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:44:
[...]

Toestel is cosmetisch helemaal i.o.
Ik ga dan zo maar eens een harde reset geven en dan weer updaten, kijken wat dat uithaald.
Maar moet eerst even opzoeken hoe het moet omdat ik geen HTC / Android gewend ben.
Als dat niet mocht helpen ga ik vanmiddag terug naar de winkel in de hoop dat ze een andere hebben liggen :-(
Heb jij toevallig een case om de telefoon zitten?

Je kunt eerst even de camera instellingen herstellen in de camera app zelf. Dit door in de app naar het menu links bovenin, dan naar beneden scrollen en "standaardinstellingen herstellen"

Telefoon resetten kun je doen in het "Back-up maken en opnieuw instellen" onder de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biancaatje
the slayer schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:20:
[...]

Heb jij toevallig een case om de telefoon zitten?

Je kunt eerst even de camera instellingen herstellen in de camera app zelf. Dit door in de app naar het menu links bovenin, dan naar beneden scrollen en "standaardinstellingen herstellen"

Telefoon resetten kun je doen in het "Back-up maken en opnieuw instellen" onder de instellingen.
Nee, heb er geen case omzitten.
En had al gevonden hoe ik moest resetten :) maar dat mocht niet baten ;(
Ik blijf blurry beeld houden
Ik ga dus terug naar de BC in de hoop dat ze er 1 hebben liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Freshnezz schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:21:
[...]

Ja ik heb in de linker bovenhoek ook dat ie iets hoger ligt. Inderdaad irritant als je de balk naar beneden sleept, en heb ook het gevoel dat er makkelijker vuil achter blijft hangen.
Bij mij is het over de hele bovenrand van het scherm. Als je vanaf de zijkant kijkt zie je ook dat het scherm schuin omhoog ligt zeg maar. Baal als een stekker maar goed krijg een nieuwe van de bc als het goed is. Verder is het een super toestel! _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18
Biancaatje schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:36:
[...]

Nee, heb er geen case omzitten.
En had al gevonden hoe ik moest resetten :) maar dat mocht niet baten ;(
Ik blijf blurry beeld houden
Ik ga dus terug naar de BC in de hoop dat ze er 1 hebben liggen
Toevallig niet hetzelfde probleem als waarvoor mijn HTC One voor naar de reparateur is?

NoepZor in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biancaatje
NoepZor schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:07:
[...]

Toevallig niet hetzelfde probleem als waarvoor mijn HTC One voor naar de reparateur is?

NoepZor in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"
Precies hetzelfde probleem!
Maar ik wil hem omruilen, wil geen repair, tis nog geen eens een week geleden dat ik dat ding gekocht heb.
Sta dan ook op het punt de trein te pakken en naar de BC te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Robbio85 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:03:
[...]

Ik durf te wedden dat dit bij saffierglas nooit was gebeurd...
Saffierlas is alleen maar om de helderheid hoor.

En koop er nu gelijk een OtterBox Defender voor, dan kan je hij weer prima tegen jouw mishandelingen.

Pletten tussen je lijf en een tafelpunt is gewoon lomp ok? Heb je dat wel eens geprobeerd met een laptop? Ook over de pis als die dan een kras heeft? Word je ook boos als je je auto met 120km/u in de vangrail lazert waarna hij total loss blijkt te zijn? Apparatuur moet je voorzichtig behandelen.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warhamstr schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:33:
Saffierlas is alleen maar om de helderheid hoor.
Nee natuurlijk niet. Ook vanwege de veel hogere mate van krasvastheid.
Ook over de pis als die dan een kras heeft? Word je ook boos als je je auto met 120km/u in de vangrail lazert waarna hij total loss blijkt te zijn? Apparatuur moet je voorzichtig behandelen.
Hetgeen een prima te vergelijken iets is natuurlijk :| Ik zou inderdaad over de zeik zijn als ik met mijn auto met 4km/u tegen een andere auto aan rij (bumper - bumper) en ik heb zichtbare schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:35:
[...]

Nee natuurlijk niet. Ook vanwege de veel hogere mate van krasvastheid.
Niet waar. En dan nog, elke soort glas kan tegen slecht tegen hoge puntdruk.
Hetgeen een prima te vergelijken iets is natuurlijk :| Ik zou inderdaad over de zeik zijn als ik met mijn auto met 4km/u tegen een andere auto aan rij (bumper - bumper) en ik heb zichtbare schade.
Hoezo? :D Lak is aangebracht om roesten te voorkomen en een leuke bijkomstigheid is dat het een kleurtje heeft, niet om impacts te weerstaan.

Dus daarom doe je gewoon zo voorzichtig mogelijk met het spul. Zo niet? Dan krijg je vanzelf schade. Dat je er van baalt is logisch hoor, het vervolgens aschuiven op de spullen die je zelf gekocht hebt is dom.

Wil je een teleoon die niet beschadigd bij een stootje?

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_oC29TOUZzGY/SkIRiWcHPxI/AAAAAAAAAAw/BpQO-oxqMrE/s320/sonim-land-rover-s1-and-s2-g4-rugged-phone.jpg

Maar, die zul je wel f*cking lelijk vinden niet? Dus je koopt een andere telefoon die er mooi uit ziet, en vervolgens ga je er lomp mee om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mfg dude, kom op nou 8)7

"One application of synthetic sapphire is sapphire glass. Here glass is a layman term which refers not to the amorphous state, but to the transparency. Sapphire is not only highly transparent to wavelengths of light between 150 nm (UV) and 5500 nm (IR) (the human eye can discern wavelengths from about 380 nm to 750 nm[35]), but is also extraordinarily scratch-resistant (compare sapphire's scratch hardness of 400 versus 50 for window glass and 100 for quartz."
Hoezo? :D Lak is aangebracht om roesten te voorkomen en een leuke bijkomstigheid is dat het een kleurtje heeft, niet om impacts te weerstaan.
Really now? Bumpers zijn over het algemeen aan de buitenzijde gewoon gemaakt van plastic, en nee, dat roest niet :D Zijn puur en alléén maar gemaakt om (kleine) impacts te weerstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:48:
[...]

Mfg dude, kom op nou 8)7

...also extraordinarily scratch-resistant...
Zucht, kras bestendigheid =! breekbestendig. Sterker nog, hoe harder iets is hoe groter de kans dat het breekt. Gorilla Glass bijv. heeft ook een bepaald flexibiliteit om hoge druk op te kunnen vangen.
Really now? Bumpers zijn over het algemeen aan de buitenzijde gewoon gemaakt van plastic, en nee, dat roest niet :D Zijn puur en alléén maar gemaakt om (kleine) impacts te weerstaan.
Goed man! ;) Gebruik jij je bumpers maar als botsabsorber, ik houd het spul liever mis, anders komen er krassen op.

Ben je al naar de winkel geweest met je kapotte phone? Ben benieuwd of er iets geregeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Leer eens lezen of zo. Ging puur en alleen over de mate van krasbestendigheid. En daarin is saffierglas veel en veel beter dan "normaal" glas. Tot wel een factor 8 beter.
Ben je al naar de winkel geweest met je kapotte phone? Ben benieuwd of er iets geregeld kan worden.
Aan mijn telefoon mankeert helemaal niets, maar enorm bedankt voor je ongerustheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Hoi,

Ik heb sinds afgelopen dinsdag ook een HTC One. Over het algemeen erg tevreden, maar constateerde zojuist dat bij mijn exemplaar het licht van de home knop in het display 'bleed'. Het valt vooral op als het beeld rechts onderin donker is. Dit komt niet zo vaak voor, maar nu ik eenmaal weet dat het er zit zie ik het ook sneller bij normalere situaties.

Hieronder 2 foto's van het display met een zwarte achtergrond foto in een donkere ruimte:

Foto 1: Genomen met lange belichting, het issue komt hier zwaar overdreven in naar voren, maar je kan goed zien wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://immersivedimensions.com/images/HTC_One_home_button_bleed1s.jpg

Foto 2: Deze foto komt meer in de beurt van de werkelijkheid, niet heel extreem dus, maar toch aanwezig:

Afbeeldingslocatie: http://immersivedimensions.com/images/HTC_One_home_button_bleed2s.jpg

Het probleem is erg moeilijk te fotograferen terwijl er daadwerkelijk beeld te zien is.

Komt dit bekend voor bij anderen? En is dit een valide reden om hem om te willen ruilen? Voor een telefoon in deze prijsklasse wel denk ik zo.

Ga sowieso maar even bellen naar HTC.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet hoelang je het toestel hebt, maar anders gewoon naar de winkel terug... Dinsdag; DOA!
Heb het ook al vaker gezien, hier op Tweakers en op andere buitenlandse fora, jammer hoor :s

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 16-05-2013 15:11 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
Direct terug brengen die hap. Ik had precies hetzelfde, dit is een DOA.

Dit hoort je toestel niet te hebben, mij werd verteld dat dit een "olievlek" wordt genoemd die hoogstwaarschijnlijk alleen maar groter wordt.

Mijn 2e HTC One (black) heeft hier totaal geen last van. Kijk maar eens naar mijn eerdere posts in dit topic, daarin plaatste ik foto's met exact hetzelfde probleem (lower right corner ook).

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Wow is dat echt zo een groot probleem ? Ik heb dat namelijk miniem onder mn backknop.. alleen gezien bij dead pixel test met zwart scherm aan en zit vandaag nog net binnen 7 dagen omruiltermijn.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Bij Eggbird vind ik niet meer dat je over miniem spreekt.. Hadden jullie ook dat de vlek leek te bewegen op het moment dat je je duim plaatste rechts onderin het scherm (al dan niet met een beetje kracht)? Als dat zo is, kun je er vergif op innemen dat hij zal uitbreiden..

[ Voor 7% gewijzigd door JDL15 op 16-05-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
JDL15 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:10:
Direct terug brengen die hap. Ik had precies hetzelfde, dit is een DOA.

Dit hoort je toestel niet te hebben, mij werd verteld dat dit een "olievlek" wordt genoemd die hoogstwaarschijnlijk alleen maar groter wordt.

Mijn 2e HTC One (black) heeft hier totaal geen last van. Kijk maar eens naar mijn eerdere posts in dit topic, daarin plaatste ik foto's met exact hetzelfde probleem (lower right corner ook).

Succes!
Ik kon in dit topic er zo niks over vinden, maar ik zie idd dat je in het [HTC One] Ervaringen en Discussie topic hebt genoemd.

Anyway, heb em inmiddels alweer geruild. Ze deden niet moeilijk, ondanks dat het lastig te zien is. Ook omdat de home knop alleen oplicht in een donkere omgeving.

Nieuwe exemplaar eerst maar even aan de lader en straks even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
JDL15 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:33:
Bij Eggbird vind ik niet meer dat je over miniem spreekt.. Hadden jullie ook dat de vlek leek te bewegen op het moment dat je je duim plaatste rechts onderin het scherm (al dan niet met een beetje kracht)? Als dat zo is, kun je er vergif op innemen dat hij zal uitbreiden..
Ik heb hetzelfde, kwa intensiteit, zoals in foto 2 van Eggbird, maar dan een driehoekje zeg maar,.. aan de rand vh scherm, alleen zichtbaar bij medium brightness, bij 'high'niet meer. het viel me wel gelijk op. Ik ga zo maar eens langs vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Okay vandaag weer langs de Phone House geweest. Weekje met mijn zwarte One gespeeld maar deze had een dode pixel, een iets hoger liggend scherm en slecht afgewerkt randje. Geen probleem daar, werd omgeruild voor een ander. Bij het testen van de nieuwe bleek er dat er toch een stofje onder het scherm zat :/ :/

De derde en tevens laatste toestel werd uit het magazijn gehaald en deze leek zonder dode pixels, geen gaps, en geen scherpe randen. Scherm steekt net als mijn eerste toestel weer in de linker bovenhoek net iets boven het aluminium, maar goed daar kan ik mee leven.

Eenmaal thuis merkte ik toch we dat de aan/uit knop iets dieper ligt en het Boomsound geluid klinkt toch wel een tikje zachter dan het eerste toestel. Ook lijkt ie iets minder hard te trillen. Ongelooflijk :X

Ik hou het hier voorlopig wel bij, ik heb geen zin om zonder toestel te zitten en sowieso is het beter dan die dode pixel in het begin, maar ongelooflijk dat er zulke verschillen tussen de apparaten zitten. Minnetje voor HTC, erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Terug naar de Vodafone geweest, die deden toch ongelooflijk moeilijk met omruilen.. (binnen 7 dagen, accesoires nog in verpakking ntb, toestel geen gebruikerssporen)

Hadden geen One op voorraad, dus zit nu met een witte S4, dus ik ga jullie verlaten :(

Heb zelf code van onzetroonopvolger.nl weggegeven.. dus als jullie er nog 1 hebben liggenn ;) bitte.. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik heb na bijna 2 weken nog niets gehoord van vodafone (zou belletje krijgen als ze weer voorraad hadden om te ruilen), ivm werk kan ik ook niet langs om eens te vragen hoe dat zit. Morgen koopavond dus dan ga ik maar eens langs. Misschien dat ik hem nog wel ruil voor een S4 ook als ze daar mee komen, nu google hem support als nexus device wordt dat wel interessant. zit ik alleen wel weer met zoon plastic gedrocht ;(

[ Voor 31% gewijzigd door haakjesluiten op 16-05-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paules67
  • Laatst online: 30-03-2023
Vandaag mijn One ontvangen per post (verlenging abonnement).
Meteen met opladen via de lader ging het al mis....de lader is stuk.
Andere lader gepakt van mijn Htc Desire Sensation, en deze werkt wel gelukkig.
Tevens heb ik een (stof?) pitje in de alu behuizing op de achterzijde, het is wel klein maar toch.
En wat ik al vaker heb gelezen: mijn simkaart houder sluit niet heel goed/mooi aan op de behuizing.

Hoort niet te kunnen bij een duur toestel als deze vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biancaatje
Biancaatje schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:13:
[...]

Precies hetzelfde probleem!
Maar ik wil hem omruilen, wil geen repair, tis nog geen eens een week geleden dat ik dat ding gekocht heb.
Sta dan ook op het punt de trein te pakken en naar de BC te gaan
Even een update:
Ben dus terug gegaan naar de BC.
De 1ste winkel deed niet moeilijk maar had helaas de One niet meer op voorraad. De 2de winkel had er nog wel 2 liggen dus ben ik daar heen gegaan. Die vent ging toch wat moeilijker doen. Hij ging zelf even de camera checken en zei dat hij geen verschil zag met de foto's die zijn toestel maakte. Nou weet ik niet wat hij had maar zag er uit als een ouwe Nokia, ja dan zijn de kwaliteit foto's wel hetzelfde jah :F

Anyway, andere HTC One gepakt en gelijk gecheckt en wat een verschil! Heerlijke scherpe en heldere foto's. Daarna even cosmetisch het toestel bekeken en ook dat was helemaal in orde!!!

Dus ik ben weer een blij dametje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Biancaatje schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:52:
[...]

Even een update:
Ben dus terug gegaan naar de BC.
De 1ste winkel deed niet moeilijk maar had helaas de One niet meer op voorraad. De 2de winkel had er nog wel 2 liggen dus ben ik daar heen gegaan. Die vent ging toch wat moeilijker doen. Hij ging zelf even de camera checken en zei dat hij geen verschil zag met de foto's die zijn toestel maakte. Nou weet ik niet wat hij had maar zag er uit als een ouwe Nokia, ja dan zijn de kwaliteit foto's wel hetzelfde jah :F

Anyway, andere HTC One gepakt en gelijk gecheckt en wat een verschil! Heerlijke scherpe en heldere foto's. Daarna even cosmetisch het toestel bekeken en ook dat was helemaal in orde!!!

Dus ik ben weer een blij dametje O-)
Goed geregeld ! :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Biancaatje schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:52:
[...]

Hij ging zelf even de camera checken en zei dat hij geen verschil zag met de foto's die zijn toestel maakte. Nou weet ik niet wat hij had maar zag er uit als een ouwe Nokia, ja dan zijn de kwaliteit foto's wel hetzelfde jah :F
De échte kenners :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Freshnezz schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:57:
Okay vandaag weer langs de Phone House geweest. Weekje met mijn zwarte One gespeeld maar deze had een dode pixel, een iets hoger liggend scherm en slecht afgewerkt randje. Geen probleem daar, werd omgeruild voor een ander. Bij het testen van de nieuwe bleek er dat er toch een stofje onder het scherm zat :/ :/

De derde en tevens laatste toestel werd uit het magazijn gehaald en deze leek zonder dode pixels, geen gaps, en geen scherpe randen. Scherm steekt net als mijn eerste toestel weer in de linker bovenhoek net iets boven het aluminium, maar goed daar kan ik mee leven.

Eenmaal thuis merkte ik toch we dat de aan/uit knop iets dieper ligt en het Boomsound geluid klinkt toch wel een tikje zachter dan het eerste toestel. Ook lijkt ie iets minder hard te trillen. Ongelooflijk :X

Ik hou het hier voorlopig wel bij, ik heb geen zin om zonder toestel te zitten en sowieso is het beter dan die dode pixel in het begin, maar ongelooflijk dat er zulke verschillen tussen de apparaten zitten. Minnetje voor HTC, erg slecht.
Ik ben bezig met mijn derde zilveren One en ben ervan overtuigd dat ieder toestel cosmetisch wel iets mankeert. Genoegen nemen met een gemiddeld goed functionerend toestel daar komt het wat mij betreft op neer anders kan je volgens mij echt blijven ruilen. Prachtig snel toestel waarvan het plastic van de zilveren versie makkelijk vuil absorbeert dat naar mijn weten niet meer schoon te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Wat betreft mijn probleem:
Eggbird schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:36:
constateerde zojuist dat bij mijn exemplaar het licht van de home knop in het display 'bleed'. Het valt vooral op als het beeld rechts onderin donker is. Dit komt niet zo vaak voor, maar nu ik eenmaal weet dat het er zit zie ik het ook sneller bij normalere situaties.
Vandaag dus direct om laten ruilen voor een andere exemplaar. Inmiddels het display even aan wat onderzoek onderworpen en deze is veel beter. Hier 2 foto's van m'n huidige model:

Normale belichting:
Afbeeldingslocatie: http://immersivedimensions.com/images/HTC_One_good_display_normal_exposure_s.jpg
Hier zie je eigenlijk niks, dus perfect, wat mij betreft.

Hele lange belichting (6 sec.):
Afbeeldingslocatie: http://immersivedimensions.com/images/HTC_One_good_display_high_exposure_s.jpg
Hier zie je het nog een klein beetje, maar alleen dus via een foto zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Boontjes schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:27:
[...]

Ik ben bezig met mijn derde zilveren One en ben ervan overtuigd dat ieder toestel cosmetisch wel iets mankeert. Genoegen nemen met een gemiddeld goed functionerend toestel daar komt het wat mij betreft op neer anders kan je volgens mij echt blijven ruilen. Prachtig snel toestel waarvan het plastic van de zilveren versie makkelijk vuil absorbeert dat naar mijn weten niet meer schoon te krijgen is.
Op amazon is er iemand die het na zijn 6de toestel heeft opgegeven en voor een ander merk ging.

Mijn 1ste toestel van amazon zag er NIET uit, nu mijn 2de One besteld van een andere amazon en ook een maandje later.
Als deze ook slecht is afgewerkt, dan zal het voor mij ook geen One worden, je blijft gewoon bezig en ondertussen zit je met een brakke gsm.

Alhoewel ik dan wel veel features moet missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Eggbird schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:36:
Wat betreft mijn probleem:

[...]

Vandaag dus direct om laten ruilen voor een andere exemplaar. Inmiddels het display even aan wat onderzoek onderworpen en deze is veel beter. Hier 2 foto's van m'n huidige model:

Normale belichting:
[afbeelding]
Hier zie je eigenlijk niks, dus perfect, wat mij betreft.

Hele lange belichting (6 sec.):
[afbeelding]
Hier zie je het nog een klein beetje, maar alleen dus via een foto zichtbaar.
Ben blij voor je dat je zo snel hebt kunnen ruilen :)

Was zelf ook echt aangenaam verrast met mijn 2e toestel. Het is wel degelijk een fout in het scherm. Het werd bij mij ook erger toen ik de buurt van die blauwe vlek wat druk zette middels mijn duim, waardoor ik vermoedde dat dit alleen maar groter ging worden naar verloop van tijd. Daarom kun je dit ook het beste zsm melden, zodat je het toestel als DOA kunt opgeven ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Echt maken ze zo'n mooi toestel met al die fouten erin,vind de toestel momenteel geen 600-700 euro waard.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Boontjes schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:27:
[...]

Inderdaad, maar het blijft zonde voor zo'n duur dingetje. Voor de rest een top telefoon, maar het blijkt toch dat HTC te veel moeite heeft met het produceren van de One. Tuurlijk horen 'kinderziektes' er bij, maar er zit toch echt iets structureels fout daar gezien het grote aantal klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Heel slecht verhaal, net even langs vodafone winkel gegaan. Hadden ze gewoon zat voorraad maar HTC had schijnbaar aangegeven dat de gaps binnen hun normen vallen. Maar om dan gewoon simpelweg niet meer op te bellen vind ik schandalig! Moest nog aandringen ook om om te wisselen. Dit toestel heeft overigens ook gaps maar een stuk minder dan de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Het is natuurlijk een keuze van de verkopers om bepaalde toestellen nog te verkopen.... Wanneer Vodafone ze niet zou willen verkopen vanwege gaps oid dan neemt HTC ze echt wel terug, als koper in Nederland heb je inprincipe ook helemaal niet zo veel met de fabrikant te maken, de verkoper, Vodafone, Belcompany of een Webwinkel moet zorg dragen voor een goed product.

Maar goed, onder het mom van voorraad, commercieel belang e.d. worden toestellen gewoon niet terug gestuurd, wanneer klant A heb bijvoorbeeld van wege da kieren niet wil hebben kunnen ze het gewoon bij klant B proberen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ongetwijfeld valt me nu trouwens ook op de de lichtsensor van mijn vorige toestel waarschijnlijk stuk was. automatische scherm dimming werkt nu ineens wel goed en die knoppen onder het scherm heb ik bij mijn vorige toestel nooit zien oplichten. Ook gaan de speakers veel harder en zit er geen ruis meer in het geluid. Kortom goed aan gedaan dat ding om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the slayer
Htc heeft me alweer teleurgesteld met slechte klantenservice. Het is zo jammer dat ze niet meer aandacht besteden aan de klanten. Mijn One gaat nu terug naar Coolblue en ik hoop dat de vervanger een stuk netter is afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik heb nu nog minor gaps en die ga ik zelf fixen, verwarmen met een fohn, paar zware boeken erop en dan zou die recht moeten trekken. Ik heb er geen zin meer in om nog langer zonder toestel te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

the slayer schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:36:
Htc heeft me alweer teleurgesteld met slechte klantenservice. Het is zo jammer dat ze niet meer aandacht besteden aan de klanten. Mijn One gaat nu terug naar Coolblue en ik hoop dat de vervanger een stuk netter is afgewerkt.
In welk opzicht hebben ze je dan teleurgesteld. Ik ben persoonlijk altijd zeer vriendelijk en goed te woord gestaan door HTC klantenservice. Ik heb ook nog geen geval gehoord waarbij HTC moeilijk heeft gedaan over het omruilen of kosteloos repareren van de One bij schade bij aankomst of slechte afwerking/hardwareproblemen.
Wel is het natuurlijk altijd zo dat de verkoper het eerste contact is met problemen en die moeten proberen het als eerste op te lossen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Crazyanz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:29:
Ook gaan de speakers veel harder en zit er geen ruis meer in het geluid. Kortom goed aan gedaan dat ding om te ruilen.
Welke software versie heb je er nu op staan? Na de laatste update is het volume een stuk lager namelijk (wordt wel weer gefixt geloof ik).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Nog de "oude" dus nog niet die camera enhancement update etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dan is het feit dat het volume lager is gewoon omdat je nog een oude versie draait. Deze is in de nieuwere versie verlaagd om onduidelijke redenen en zal in een eerstvolgende versie weer wat opgeschroefd worden.
Dit zal denk ik net zo lang doorgaan tot ze een juist volume hebben gevonden. (de ene vond hem in het begin wat hard en nu prima en anderen in het begin lekker hard en nu wat zacht)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was straks bij een grote belcompany in Amsterdam. Daar hadden inmiddels meer dan 20 one's verkocht en maar 1 teruggekomen. Al die gaps zijn denk dan ook een echt tweakersprobleem. De gewone gebruiker ziet dat niet eens. Daardoor lijkt het op dit forum ook erg opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubman schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:07:
Dan is het feit dat het volume lager is gewoon omdat je nog een oude versie draait. Deze is in de nieuwere versie verlaagd om onduidelijke redenen en zal in een eerstvolgende versie weer wat opgeschroefd worden.
Heeft HTC dat gezegd?
Dachten we ook van de Beats-profielen bij de One X, die ging van 5 naar 3 naar 0 ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 19:22
Ik ben van de week nog gebeld door HTC (barst in camera lens)

De medewerker heeft zich 3 keer verontschuldigd dat ze het niet kon vervangen, dat was simpelweg beleid.
Op zich snap ik dat wel (vind het alleen jammer dat het zo makkelijk kapot gaat)

Ik heb vervolgens aangegeven dat ik vooral de verdere service erg slecht vind. Ik word naar Dynafix gestuurd en Dynafix wil mij pas helpen als ik ze geld betaal. Ik zoek gewoon een indicatie van de kosten voor herstel, waarbij ik als klant netjes te woord gestaan wordt en een richtprijs krijg.
De mevrouw van HTC begreep dit, en is Dynafix voor me gaan bellen, na een klein kwartier werd ik teruggebeld en gaf de mevrouw aan dat het haar (HTC) ook niet lukte een prijsindicatie bij Dynafix te krijgen.

Wat mij betreft ronduit belachelijk dat je dit als HTC accepteert van een bedrijf dat voor jou de service moet verlenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the slayer
Rubman schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:45:
[...]

In welk opzicht hebben ze je dan teleurgesteld. Ik ben persoonlijk altijd zeer vriendelijk en goed te woord gestaan door HTC klantenservice. Ik heb ook nog geen geval gehoord waarbij HTC moeilijk heeft gedaan over het omruilen of kosteloos repareren van de One bij schade bij aankomst of slechte afwerking/hardwareproblemen.
Wel is het natuurlijk altijd zo dat de verkoper het eerste contact is met problemen en die moeten proberen het als eerste op te lossen.
Het hele mail systeem en de ticket functionaliteit die ze hebben. De mail die je krijgt om je ticket te bevestigen bevat een link om je mening te geven. Als je daar op drukt sluit je je eigen ticket. Verder lezen ze je verhaal nauwelijks en krijg je inhoudelijk geen antwoord. Ik heb meer vertrouwen in Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Ik denk idd dat de 'normale' consument niet zo let op de gaps.

Als de eerste indrukken maar goed zijn

-smooth
-mooie display
-goed geluid

en daar voldoet het gros wel aan.

Kijk je echter een béétje kritisch dan vallen de gaps toch wel op.

Bij waren ze echt miniem, maar in de linkerhoek onderaan was er toch een klein driehoekje aan backlight bleeding en ik had em ook graag omgeruild voor een ander model HTC One, jammer dat ze alleen Samsung S4's op voorraad hadden.

Beide leuke telefoons, met een andere toestel beleving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:20:
Het is natuurlijk een keuze van de verkopers om bepaalde toestellen nog te verkopen.... Wanneer Vodafone ze niet zou willen verkopen vanwege gaps oid dan neemt HTC ze echt wel terug, als koper in Nederland heb je inprincipe ook helemaal niet zo veel met de fabrikant te maken, de verkoper, Vodafone, Belcompany of een Webwinkel moet zorg dragen voor een goed product.

Maar goed, onder het mom van voorraad, commercieel belang e.d. worden toestellen gewoon niet terug gestuurd, wanneer klant A heb bijvoorbeeld van wege da kieren niet wil hebben kunnen ze het gewoon bij klant B proberen.
Ik denk eerder dat de "gaps" een tweakers probleem zijn wat de gewone gebruiker totaal niet beroerd en die ze zelfs niet zien. Als ik hier reacties lees van tweakers die met een vergrootglas gaan zoeken naar gaps en dode pixels vraag ik me af of je dan ooit wel een toestel koopt dat aan je eisen voldoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:17
waar kan je je Toestel aanmelden bij HTC voor reparatie/vervanging? Heb mijn week oude One Black van amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
jvang schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:56:
waar kan je je Toestel aanmelden bij HTC voor reparatie/vervanging? Heb mijn week oude One Black van amazon.de
amazon is meestal vrij coulant met garantie, zou allereerst hun contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Vandaag mijn 2e HTC one black gehaald bij de bc en mijn vorige daar teruggegeven. Ze hadden er 2 binnen gehad en heb ze allebei open laten maken omdat er toch een ook een scheef scherm had. Heb nu een nagenoeg puntgaaf toestel!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Vandaag mijn One ontvangen.

Ik zag het serienummer, begon met SH34 en ik vreesde al het ergste (ik hoopte op een FA-batch, die vrijwel meestal perfect zijn afgewerkt).

En jawel, boven -en onderaan een gap. Weliswaar niet zo erg als mijn vorige One, maar hij is er. Verder ook de alu niet goed gefreesd aan 2 hoeken.
Wat me nog het meest ergert, zijn de putjes/krasjes op de zijkanten/achterkant in het alu.
Amazon stuurt een replacement, dat zal ook de laatste keer zijn voor mij.
Geen One voorlopig meer.

Kudos voor Amazon alvast om snel te helpen.

Maar verder zal ik wel een aantal features missen aan de One :(.

Wow, my bad: S/N begint met SH35, niet goed gekeken!

[ Voor 4% gewijzigd door Agent 47 op 19-05-2013 15:43 . Reden: serienummer SH35 ipv 34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Hoe weet je welke batch goed is?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je toch nooit zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Amaze86 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:14:
Hoe weet je welke batch goed is?
Niet, maar over de FA-batch heb ik totnutoe enkel maar perfectie gehoord.
Inderdaad, kon ik maar voorspellen wanneer ik een perfecte kon toekrijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Crazyanz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:42:
ik heb nu nog minor gaps en die ga ik zelf fixen, verwarmen met een fohn, paar zware boeken erop en dan zou die recht moeten trekken. Ik heb er geen zin meer in om nog langer zonder toestel te zitten.
Is het je gelukt?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:37:
Waarschijnlijk hoort dit hier;

Ik heb vandaag m'n HTC One mogen ontvangen,wat een pracht toestel en geen Gaps echter zit er een dode witte pixel op m'n scherm dat bij een lichte/witte achtergrond goed zichtbaar is

Is het iets om terug te sturen,ben namelijk bang dat het groter word of meer dode pixels worden?
M'n HTC One word omgeruild(beschadigd ontvangen,dus recht op omruilen),echter hebben ze hem niet op voorraad(week 22 pas),krijg wel een leentoestel en verzendkosten worden vergoed,uitermate netjes van GSMPlaza

Natuurlijk is het toestel wel gebruikt,anders had ik de dode pixel niet kunnen waarnemen. Weet iemand toevallig hoe ik de HTC One terug naar fabriekinstellingen kan zetten en word dan alles verwijderd wat er naderhand op geinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voldoet; Instellingen>Backup maken en opnieuw instellen>Telefoon resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorbulas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-05 10:49
Ik heb een heel vreemd probleem met mijn One, ik heb een perfecte telefoon, geen gaps, scheve dingen etc, maar mijn camera doet heel vreemd.

Als ik een foto maak dan lopen er door het scherm een soort "golven", hetzelfde effect wat je krijgt als je een foto wilt maken van een tv scherm dat aan staat.

Aleen heb je dit effect dus constant, zeker met zoë foto's zie je het heel erg goed.
Ik heb mn toestel al gereset, geupdate, met andere instellingen geprobeerd (andere scene, iso, belichting etc) en zelfs en andere camera app maar het blijft :/

Iemand die weet hoe dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:08:
[...]

Voldoet; Instellingen>Backup maken en opnieuw instellen>Telefoon resetten?
Betere optie imo is via het boot-menu, dan blijft er gegarandeerd geen "rest-afval" achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gorbulas schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:28:
Ik heb een heel vreemd probleem met mijn One, ik heb een perfecte telefoon, geen gaps,
scheve dingen etc, maar mijn camera doet heel vreemd. [...] Iemand die weet hoe dit kan.
Is het te zien op screenshots of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorbulas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-05 10:49
Op screenshots van bijvoorbeeld mijn homescreen enzo niet. Het ligt dus niet aan het scherm.
Je ziet het wel degelijk in foto's. Foto's genomen met Zoë helemaal, dan golft het door de foto heen.
CLB schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:58:
[...]

Is het te zien op screenshots of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:57:
[...]

Betere optie imo is via het boot-menu, dan blijft er gegarandeerd geen "rest-afval" achter.
Klinkt misschien een beetje 'noob'; maar hoe kom ik in het boot-menu? ik ben van een samsung SGH-i900 naar een HTC One gegaan,dus alles is aardig nieuw voor me lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:17
Energon schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:46:
Vandaag mijn One ontvangen.

Ik zag het serienummer, begon met SH34 en ik vreesde al het ergste (ik hoopte op een FA-batch, die vrijwel meestal perfect zijn afgewerkt).

En jawel, boven -en onderaan een gap. Weliswaar niet zo erg als mijn vorige One, maar hij is er. Verder ook de alu niet goed gefreesd aan 2 hoeken.
Wat me nog het meest ergert, zijn de putjes/krasjes op de zijkanten/achterkant in het alu.
Amazon stuurt een replacement, dat zal ook de laatste keer zijn voor mij.
Geen One voorlopig meer.

Kudos voor Amazon alvast om snel te helpen.

Maar verder zal ik wel een aantal features missen aan de One :(.
is dit bij amazon.de? ik heb namelijk van amazon,de nu een week een zwarte sn wel FA. maar ook minieme gaps en de onderste speakergrill ligt links hoger (boven het scherm uit) en links precies gelijk. maar het irritantste dat mijn volume knop niet evenwijdig met de plastic rand ligt. hij komt boven het scherm uit wat een scherp randje oplevert en stof verzamelt.

zo ja werkt dat goed met amazon.de? ook in het engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:18:
[...]

Klinkt misschien een beetje 'noob'; maar hoe kom ik in het boot-menu? ik ben van een samsung SGH-i900 naar een HTC One gegaan,dus alles is aardig nieuw voor me lol
Beetje noob is het wel ja, als je niet overweg kunt met google :+

Maar vooruit, zie deze instructies

Volgens die instructies is het resultaat via het instellingen-menu en het boot-menu hetzelfde, maar gevoelsmatig heb ik altijd meer vertrouwen in een factory-reset via het boot-menu.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleempje met de camera. de camera werkte perfect, 1.29...... software, ik maakte een hele boel mooie foto's.
op een gegeven moment deed hij moeite met scherpstellen, deed er soms heel lang over om scherp te stellen.
Maar wat is er nu gebeurt: hij stelt helemaal niet meer scherp als ik een foto wil maken blijft het scherm wazig en krijg ik alleen maar wazige foto's. iemand die weet hoe ik dit kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
@Hemmo Dubbelpost? Antwoord had je toch al uit Ervaringen-topic: Garantie claimen.

Verwijzing naar dit topic was om ervaring van anderen met hetzelfde probleem te lezen.

Wellicht is het nog een optie om te kijken of een factory reset iets uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biancaatje
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:16:
ik zit met een probleempje met de camera. de camera werkte perfect, 1.29...... software, ik maakte een hele boel mooie foto's.
op een gegeven moment deed hij moeite met scherpstellen, deed er soms heel lang over om scherp te stellen.
Maar wat is er nu gebeurt: hij stelt helemaal niet meer scherp als ik een foto wil maken blijft het scherm wazig en krijg ik alleen maar wazige foto's. iemand die weet hoe ik dit kan oplossen??
Pagina 12 & 13 mijn ervaring, bevinding en oplossing voor mijn blurry foto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik dacht geluk te hebben met mijn One. Geen echte gaps, maar bij nadere inspectie kwam ik wel het volgende tegen:

Cameragerelateerd
- Mijn camera schijnt een paar kapotte pixels te hebben (een boel zelfs) Maar dit is enkel zichtbaar wanneer er ingezoomd wordt. (de genomen foto bevat eveneens deze pixels)
- Bij het nemen van een foto is de preview normaal (helder), maar de daadwerkelijke opgeslagen foto is ineens erg donker.

LCD
Ook ik dacht geen dooie pixels te hebben... Helaas, ik had het mis. 5 tot 6 getelde dode pixels waargenomen, al vrees ik dat het er meer zijn (sommige zijn beter te zien en sommige hebben een andere kleur)

Nog meer mensen met deze problemen?
Ik vrees dat ik er eentje uit een verkeerde batch heb en ga er mee terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
jvang schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:19:
[...]

is dit bij amazon.de? ik heb namelijk van amazon,de nu een week een zwarte sn wel FA. maar ook minieme gaps en de onderste speakergrill ligt links hoger (boven het scherm uit) en links precies gelijk. maar het irritantste dat mijn volume knop niet evenwijdig met de plastic rand ligt. hij komt boven het scherm uit wat een scherp randje oplevert en stof verzamelt.

zo ja werkt dat goed met amazon.de? ook in het engels?
Mijn vorige was van amazon.de, deze komt van amazon.co.uk.
Mijn speakergrilles liggen eindelijk waterpas, mooi gelijk met het scherm! Enkel die minieme gaps, scherp randje aan de camera/ te weinig plastic molding en putjes/krasjes. Ook geen dead pixels tot zover ik kon zien.

Ik heb alles via google translate gedaan, na een tijdje ken je zelf al wat Duits van buiten :p.
In Engels gaat enkel via e-mail en dat duurt wat langer.

Neem gewoon de Amazon chat en vertaal je probleem met google. Ze zullen het wel snappen.

Nu is het wel makkelijk via amazon.co.uk, gewoon in het Engels. Easy peasy :+
Waarschijnlijk eind deze maand een nieuwe opgestuurd krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Agent 47 op 18-05-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Laatst online: 01-09 13:37
Hallo,

Mijn focus lijkt niet goed te gaan. Als ik een object van redelijk dichtbij fotografeer dan wordt de foto wel scherp gesteld. Ga ik er een stuk vanaf dan wordt het gelijk wazig. Landschappen maken is helemaal wazig. Telefoon al gereset en ook de camera settings.

Zie voorbeeld: Het lijkt minimaal maar dit hoort volgens mij niet.
Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/j.plass29/foto.jpg

Gister een HTC one black bij een T-mobile shop gehaald. Zijn die ook van het omruilen of wordt die ter reparatie aangeboden.

[ Voor 5% gewijzigd door Audiojunky op 18-05-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
nee dat hoort niet idd, zorg wel dat het glas goed schoon is. Ik heb gemerkt dat een beetje vuiligheid genoeg is om de auto focus van slag te krijgen.

Net snel even uit de losse pols, volledige auto stand en beperkt licht:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/N1BYPj6.jpeg

[ Voor 31% gewijzigd door renzo4000 op 18-05-2013 21:12 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Het rare is als ik de camera opstart dan is de foto wazig. Zoom ik een paar keer in en uit dmv van 2 vingertoppen te bewegen dan lijkt het wel of de autofocus zich herpakt en maakt die een scherpe foto. Zodra ik wat anders doe (bv facebook) en ik start de camera weer dan is de foto meteen weer wazig. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
mss een defecte ois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een vraagje. Misschien plaats ik dit in het verkeerde topic of is er al wat over gezegd, maar ik heb sinds een paar weken de HTC one silver en probeerde net Sygic te installeren. Installeren lukt, maar als ik het programma wil openen sluit de telefoon het programma gelijk weer af.

Weet iemand van jullie hoe dit kan en of dit eventueel in de toekomst wel mogelijk is? Op de HTC one X lukt het namelijk wel gewoon. Of hebben jullie andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 08:47:
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een vraagje. Misschien plaats ik dit in het verkeerde topic of is er al wat over gezegd, maar ik heb sinds een paar weken de HTC one silver en probeerde net Sygic te installeren. Installeren lukt, maar als ik het programma wil openen sluit de telefoon het programma gelijk weer af.

Weet iemand van jullie hoe dit kan en of dit eventueel in de toekomst wel mogelijk is? Op de HTC one X lukt het namelijk wel gewoon. Of hebben jullie andere suggesties?
Sygic werkt hier zonder problemen op de HTC One. Heb je wel de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
ik222 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 09:51:
[...]

Sygic werkt hier zonder problemen op de HTC One. Heb je wel de laatste versie?
Niet geheel onbelangrijk; heb je een officiële betaalde versie? Ik draai hem ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Met mijn 2e one ben ik slecht verstaanbaar met bellen! Geluid is erg dof. Maar weer terug naar bc

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
fender83 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:35:
Hoi HTC One-ers,

Ik heb nu een paar weken mn HTC One, en ik zit bij Tmobile.

Nu krijg ik al een aantal dagen te horen tijdens het bellen van allerlei mensen dat ik slecht te verstaan ben. Ik bel dus vanuit verschillende locaties. Ik ben dof te horen, en klink wat ver weg/indirect.

Ik heb net wat geluidsopnames gemaakt om te zien wat de geluidskwaliteit dan is, en dat was gewoon prima. Blijkbaar is de geluidskwaliteit van het bellen over het netwerk erg slecht bij Tmobile.
Ik ga de vraag zo neerleggen bij Tmobile: hebben anderen hier ook last van of komt iemand dit bekend voor?

Overigens: de geluidskwaliteit was in het begin toen ik hem net had gewoon goed.
Ik heb de laatste softwareupdate geinstalleerd.

Trouwens: voor de rest echt top toestel!! Met minimale 'gaps' voor de verandering :)
Ik heb dit ook maar dan met mijn 2e htc one. Het is echt heel slecht soms

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:38
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:46:
Ik heb mijn toestel een weekje, overgestapt van iPhone 4. Ik ben op zich tevreden met de switch, maar ik merk het volgende probleem/verschil:

Lokalisatie via WIFI, werkt totaal niet. Waar mijn iPhone binnenshuis binnen twee seconden na het starten van Google Maps mijn locatie (ongeveer) bepaalt, geeft de HTC telkens aan dat mijn locatie niet beschikbaar is. "Locatieservice van Google" staat uiteraard aan in de instellingen.

Doe ik hier iets fout of werkt deze feature gewoon een stuk slechter op de One?
Heb het probleem vandaag ook gehad. Na enig research via google een topic gevonden op een ander forum en daar hadden een aantal mensen er ook last van. Enige wat helpt is een factory reset :'( De locatieservice van google blijkt niet meer te starten waardoor deze geen locatie kan ophalen (logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Vandaag naar een T-mobile shop in rotterdam centrum geweest. Hebben het defect gezien en krijg een nieuwe. Nu was er in niet 1 t-mobile shop in rottedam een htc one black op voorraad... dus maar weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-07 14:02
Zo ik heb mijn One ook mogen ontvangen gister!!! Tot nu toe bevalt hij uitstekend! Maar ik heb toch wel een vervelende issue: als ik in landscape probeer te werken met wifi, valt me signaal weg van -60 naar -85 db! Of van 4 naar 1 streepje. De verbinding lijkt dan ook niet te werken. Ik heb gelezen dat de wifi anthenne vlak naast de koptelefoonaansluiting zit. Als ik een vinger leg op het hele bovenkant, is wifi bagger. Netwerk daarintegen blijft prima. Hebben meer mensen hier last van? Softwareversie is trouwens 1.29.401.13 misschien dat een update zou helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik mag bijna weer verlengen, maar volgens mij is het wijs om te wachten op een eventuele XE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
warhamstr schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:16:
Ik mag bijna weer verlengen, maar volgens mij is het wijs om te wachten op een eventuele XE?
Als HTC zijn woord houdt komt brengen ze nog maar 1 flagship per jaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:20
henkMASTERPRO schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:15:
Zo ik heb mijn One ook mogen ontvangen gister!!! Tot nu toe bevalt hij uitstekend! Maar ik heb toch wel een vervelende issue: als ik in landscape probeer te werken met wifi, valt me signaal weg van -60 naar -85 db! Of van 4 naar 1 streepje. De verbinding lijkt dan ook niet te werken. Ik heb gelezen dat de wifi anthenne vlak naast de koptelefoonaansluiting zit. Als ik een vinger leg op het hele bovenkant, is wifi bagger. Netwerk daarintegen blijft prima. Hebben meer mensen hier last van? Softwareversie is trouwens 1.29.401.13 misschien dat een update zou helpen?
Je telefoon rechtsom draaien ipv linksom helpt iig een klein beetje (bij mij tenminste, zal wel met de manier van vasthouden te maken hebben)!

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-05-2013 20:40 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 18:56
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 08:47:
Goedemorgen allemaal,

Je zit inderdaad in het verkeerde topic:

kwiebus in "Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2"

Door de genoemde oplossing toe te passen werkt Sygic op mijn One. Het was wel zo dat geloof ik niet alle genoemde folders op mijn toestel stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
Golf2vr6 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:37:
[...]

Je telefoon rechtsom draaien ipv linksom helpt iig een klein beetje (bij mij tenminste, zal wel met de manier van vasthouden te maken hebben)!
Heb ik net geprobeerd, schijnt niet echt voor mij uit te maken. Nu heb ik hem bij de PhoneHouse gekocht en daar zei een medewerker dat hij het ''tot de bodem'' zal uitzoeken. Ik ben benieuwd. Als het alleen om mijn toestel gaat, kan ik hem omruilen. Zo niet, dan wordt er eerst met HTC overlegd. Morgen zou ik krijg een reactie krijgen. O-)

Hebben trouwens hier meer mensen last van? Het gebeurt als ik mijn toestel in landscape hou, mijn vinger de hele bovenkant bedekt en met wifi verbonden ben. Dan wordt de verbinding bijna verbroken. Er komt dan (amper) data door en de Wifi sterkte zakt van 4 naar 1 streepje(s).

[ Voor 18% gewijzigd door henkMASTERPRO op 22-05-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 21:35
Offtopic, dus weg.

Ontopic:
Ik wil morgen naar mediamarkt/saturn in duitsland gaan opdat het toestel daar 100€ minder kost dan hier in België.
Hoe zit het echter met garantie? Moet ik in dat geval terug naar Duitsland? Het is uiteindelijk maar 50km maar ik eis een toestel in uitstekende staat als ik iets koop.

[ Voor 48% gewijzigd door janvanduschoten op 23-05-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mijn HTC slaat de verkleuring van de antennes toe :-(

in de hoek kleine gap.

Toestel is nu 4 weken in mijn bezit en zit altijd in een hoesje waarvan de binnenzijde donker textiel is.
Ik denk echter dat dit niet de oorzaak is.

Ben van mening dat dit niet acceptabel is voor een telefoon van 700,- en 4 weken oud!

https://www.dropbox.com/sh/16ver9lsaoslv2s/ahO65eLxqK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:20
henkMASTERPRO schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:36:
[...]

Heb ik net geprobeerd, schijnt niet echt voor mij uit te maken. Nu heb ik hem bij de PhoneHouse gekocht en daar zei een medewerker dat hij het ''tot de bodem'' zal uitzoeken. Ik ben benieuwd. Als het alleen om mijn toestel gaat, kan ik hem omruilen. Zo niet, dan wordt er eerst met HTC overlegd. Morgen zou ik krijg een reactie krijgen. O-)

Hebben trouwens hier meer mensen last van? Het gebeurt als ik mijn toestel in landscape hou, mijn vinger de hele bovenkant bedekt en met wifi verbonden ben. Dan wordt de verbinding bijna verbroken. Er komt dan (amper) data door en de Wifi sterkte zakt van 4 naar 1 streepje(s).
Hebben ze allemaal ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:58:
Ook bij mijn HTC slaat de verkleuring van de antennes toe :-(

in de hoek kleine gap.

Toestel is nu 4 weken in mijn bezit en zit altijd in een hoesje waarvan de binnenzijde donker textiel is.
Ik denk echter dat dit niet de oorzaak is.

Ben van mening dat dit niet acceptabel is voor een telefoon van 700,- en 4 weken oud!

https://www.dropbox.com/sh/16ver9lsaoslv2s/ahO65eLxqK
Dat ziet er lelijk uit zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
Echt waar? Hoe komt het dan dat ik het niet eerder voorbij heb zien komen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet op de man spelen aub. Maak gebruik van de topic report knop in dit soort gevallen, ga zelf niet reageren.

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 23-05-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Mijn HTC One ligt sinds vrijdag de 17e weer klaar om opgehaald te worden, ik heb hem de 28e ingeleverd,dus al met al 3 weken weggeweest. Ik haal hem vanavond weer op, benieuwd of ze reparatie hebben gedaan en of ie nog een beetje intact is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
NoepZor schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:06:
Mijn HTC One ligt sinds vrijdag de 17e weer klaar om opgehaald te worden, ik heb hem de 28e ingeleverd,dus al met al 3 weken weggeweest. Ik haal hem vanavond weer op, benieuwd of ze reparatie hebben gedaan en of ie nog een beetje intact is.
Wat was er met je htc gebeurt dat die moest worden gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Camera stelde niet meer scherp. Zie eerdere berichten van me in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowmeister
  • Laatst online: 06-05 22:22
Sommige van jullie hebben 'm misschien nog niet, maar de mijne is alweer kapot... :F
Scherm aan gruzelementen.
Las al dat het blijkbaar de moeilijkst te repareren smartphone ooit is, dus bij de telecom-winkel om de hoek ga ik het niet proberen.
Is er al iemand die ervaring heeft met deze reparatie of mij kan vertellen wat de beste optie is (als je 'm zoals ik dus niet verzekerd hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replar schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:40:
[...]

Als HTC zijn woord houdt komt brengen ze nog maar 1 flagship per jaar uit.
Haha goeie! :X
Tot nu toe heeft HTC niet bepaald open kaart gespeeld :-(

Mijn HTC inmiddels ook omgeruild vanwege 11 defecte pixels, een cameramodule die nogal scheef in de behuizing zat en een accu die wel heel erg snel leegliep.
Nu eentje zonder defecte pixels teruggekregen en met een aanzienlijk betere accu, maar nu heb ik een lichte "bleed" bovenin m'n LCD en ook hier zit de camera lichtelijk scheef. Hier komt nog bij dat de Home en Back button niet meer oplichten in het donker (Alleen wanneer ik de proximity sensor bijna geheel afdek met mn vinger (dit had mn eerste One niet) Ook de volumeknoppen zijn een stuk dieper ingebracht wat het indrukken wat lastiger maakt.

Ben niet erg te spreken over de BQ van deze One's. HTC heeft nog een hoop te verbeteren

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Inmiddels telefoon omgewisseld en camera werkt perfect. Nu zie ik weer een klein kiertje tussen glas en onderste speaker dat behoorlijk stof zit te verzamelen. Ook een beschadiging op body...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:08:
[...]

Haha goeie! :X
Tot nu toe heeft HTC niet bepaald open kaart gespeeld :-(

Mijn HTC inmiddels ook omgeruild vanwege 11 defecte pixels, een cameramodule die nogal scheef in de behuizing zat en een accu die wel heel erg snel leegliep.
Nu eentje zonder defecte pixels teruggekregen en met een aanzienlijk betere accu, maar nu heb ik een lichte "bleed" bovenin m'n LCD en ook hier zit de camera lichtelijk scheef. Hier komt nog bij dat de Home en Back button niet meer oplichten in het donker (Alleen wanneer ik de proximity sensor bijna geheel afdek met mn vinger (dit had mn eerste One niet) Ook de volumeknoppen zijn een stuk dieper ingebracht wat het indrukken wat lastiger maakt.

Ben niet erg te spreken over de BQ van deze One's. HTC heeft nog een hoop te verbeteren
Dat zekers, mijn camera module hangt sinds een week ofzo los, tis niet echt storend maar hoort niet Rest van het toestel is perfect, Ben daarom dus bang dat ik een refurbished toestel terug krijg. Ik wacht wel af wat NoepZor terug krijgt.
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste