Yannickzz schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 07:31:
[...]
Zo makkelijk zit het helaas niet.Begin juni stuurde ik mijn telefoon op nadat ik hem 1 dag in bezit had terug naar HTC, omdat er dode pixels in het scherm zaten, een gap tussen de behuizing en het scherm, en het scherm los kwam. Toen ik hem terug kreeg na 2 weken, was d'r niets gerepareerd.
Ik dus HTC weer bellen, gelijk een afspraak gemaakt en de dag erop werd deze op gehaald (tussen 9.00 en 18.00

). Op 11 juli zou ik mijn toestel terugkrijgen, maar er is op die dag niets ontvangen. Ik wachtte nog een dag geduldig af in de hoop mijn toestel toch te krijgen, maar er is niets aangekomen. Ik nam gelijk contact op met HTC en HTC gaf de schuld aan PostNL, 'u moet nog even wachten meneer'. Ik had al gelijk door dat het niet goed zat en dat het toestel of kwijt was geraakt of was gestolen, en met die conclusie kwam HTC begin augustus pas.
HTC zei dat ik een refurbished toestel zou krijgen, maar daar ging ik niet mee akkoord - ik leverde immers een toestel van nog geen dag oud in! Toen heb ik een afspraak gemaakt met Rene van de supportafdeling dat zodra ik mijn refurbished toestel ontving, ik deze moest inleveren en een nieuw toestel mocht ophalen in een winkel bij mij in de buurt.
Tot op de dag van vandaag heb ik geen toestel ontvangen. Aan het refurbished toestel mankeert ook van alles (alweer dode pixels, alweer het scherm was los komt..) en HTC doet alsof ik nooit contact met ze heb opgenomen.
Einde verhaal.
Hier nog 1 !
toestel 3,5 maand geleden gekocht al 2 maanden kwijt aan "reperaties"
Eerst 3 x opgestuurd vanwege blauw paarse ruis in camera:
1e x camera vervangen
2e x software update
3e x toestel vervangen
Refurb toestel ontvangen zit er in het midden een rode vlek en de focus werkt alleen binnen 1 meter van object:
HTC gemaild, klacht ingedient met foto's
7 dagen later maar eens aan HTC gevraagd of ze nog wat gingen doen, kunnen ze geen history van het toestel vinden of ik even de documenten wil opsturen.
Ik boos dat ik op dat antwoord 7 dagen moest wachten en nog zelf om moest vragen.
documenten opgestuurd en geist dat ze binnen 24 uur antwoord geven anders ging ik naar m'n advocaat.
binnen 3 uur antwoord, toestel word omgeruild.
volgende dag opgehaald en via track and trace lees ik dat toestel retour komt omdat klacht niet s aangetroffen.
gelijk gemaild met HTC dat er in de klacht omschrijving stond blauw paarse ruis maar de rode vlek en auto focus het probleem is en dat ze het toestel misschien nog wel konden tackelen om opnieuw te laten nakijken want alleen een blinde zou de problemen niet kunnen zien.
12 uur later antwoord van HTC:
"Wij raden u aan uw toestel op te sturen of naar een repair shop te gaan......."
Dit is toch geen service ? ik heb nog heel wat kleine irritaties (zoals domme mensen aan de lijn, spullen en of gegevens niet kunnen vinden en dan nog Dynafix maar dat is een ander verhaal) weggelaten.
Ik ga nu maar via Vodafone proberen of ik alsnog een ander toestel (helaas) van een ander merk kan krijgen want ik ben helemaal klaar met HTC ze maken mooie toestellen (htc one is op het moment de mooiste) maar hun service jaagt me weg en zorgt ervoor dat ik nooit meer een HTC zal nemen en het bij iedereen af zal raden.