Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:22
l3art schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:18:
Je moet even een kassabon mee sturen van de aankoop, verder gewoon maar aangeven dat er geen krassen op zitten. Haal trouwens ook je simtray uit de telefoon. Dat wordt gezien als een accessoire, dus alleen maar meer kans om die kwijt te raken.
Reken inderdaad op twee weken.
Ze hebben mij alleen gevraagd waar ik dat ding had gekocht, verder niet over gesproken dat de kassabon mee moest. Ik leg de bon er voor de zekerheid er wel bij. Dat van die sim tray had ik wel begrepen dat die er uit moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
koenkokes schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:10:
Ik denk het niet. Toen ik om reparatie vroeg:

Wij zouden graag van u de volgende gegevens willen hebben:
1) Uw telefoonnummer en e-mailadres.
2) Een adres waar het toestel opgehaald en terugbezorgd kan worden.
3) Het serienummer en IMEI nummer van uw toestel. Het Serienummer kunt u vinden op de omhulsing van het toestel en het IMEI nummer door te 'bellen' naar *#06# zonder daadwerkelijk op de bel knop te drukken.
4) De dag en het tijdslot waarin het toestel kan worden opgehaald. (Geeft u ons altublieft twee werkdagen tussen uw antwoord en de collectie van uw toestel).
5) De netwerkprovider die u met het toestel gebruikt.
Bij mij ging het zo:

1: Zelfde
2: Zelfde
3: Zelfde
4: Zelfde
5: Nooit over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamario
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-12-2020
Ik zit echt met een raar verhaal. In augustus heb ik een HTC one gekocht bij de media markt. Omdat er geen naam van de provider op de doos nog telefoon nog bij het opstarten van de telefoon staat ging ik ervan uit dat het hier om een unbranded versie ging. Echter nu de update beschikbaar is en ik die graag op mijn telefoon wil zetten kwam ik erachter doordat ik niet kon updaten dat mijn telefoon een cid heeft t-mob101dit is een cid van een t mobile branded phone. Hoe kan dit en heb ik enige rechten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n HTC One laadt ook niet meer op tenzij hij op 0% is. Ik heb alles geprobeerd; rebooten, software updaten, in safe mode opstarten, meerdere opladers/stopcontacten, usb oplader aan de pc, recent geinstalleerde apps verwijderen, developer options uitschakelen. Niks heeft geholpen. Hij laadt alleen als de batterij volledig leeg is, en dat duurt dan ook nog eens veel langer dan normaal.

Ik vind klachten hierover terug eigenlijk al vanaf de release van de HTC One. Hoe kan het dat het nog steeds niet duidelijk is waar dit nou aan ligt en waarom wordt de vervanging/reparatie niet beter centraal geregeld? Heel matig van HTC, volgende keer neem ik weer een Samsung of zelfs een iPhone (nog gedacht dat ooit nog te zullen zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Zaterdag mijn 1 maand oude htc one laten vallen. Het scherm zit vol met krassen en helaas de matzwarte randen metalen randen ook hier en daar..

Heeft iemand een manier om de telefoon in zo'n mooi mogelijke manier te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06
l3art schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:06:
IMEI is ter identificatie van je telefoon. Er moet altijd iets van een bon mee lijkt mij, of hij moet geüpload zijn maar je hebt hem niet zelf aangemeld op de website toch?
Mijne is net een half uur terug van reparatie, bon hoeft niet mee, stappen 1 tm 4 van koekokes kreeg ik ook.

Overigens heb ik alweer een nieuwe repairticket, bij hun 'algehele' test zijn ze even vergeten om de camera te testen, die nu helemaal niks meer doet. De telefoon ging richting Dynafix omdat het moederbord en de camera stuk waren .... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Als ik dit topic zo lees worden het spannende dagen, morgen komt de koerier mijn HTC One ophalen ivm de paarse gloed over mijn foto's. ;w **zucht**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
RonaldM schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:34:
Als ik dit topic zo lees worden het spannende dagen, morgen komt de koerier mijn HTC One ophalen ivm de paarse gloed over mijn foto's. ;w **zucht**
Succes ermee. Ik ga de mijne daarvoor ook op laten halen volgende week.
Zijn er hier ook mensen waarvan het geluid (speakers) helemaal niet meer zo hard kan als het eerst kon (4.1.2)?
Mijn broer en ik hebben allebei een zilvere One, draaien allebei exact dezelfde software (4.3) en mijn geluid is echt een enorm stuk zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Dat er verschil is met beide 4.3 is wel wat vreemd.... Geluid kon eerder inderdaad harder en destijds met een update is het geluid zachter geworden.
Wellicht dat een factory reset bij jou kan helpen. Dat met een update er ergens nog instellingen zijn blijven staan.
En misschien nog verschil in of ' beats' aan staat of niet. Maar vermoed dat je daar al wel naar gekeken hebt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:17:
Dat er verschil is met beide 4.3 is wel wat vreemd.... Geluid kon eerder inderdaad harder en destijds met een update is het geluid zachter geworden.
Wellicht dat een factory reset bij jou kan helpen. Dat met een update er ergens nog instellingen zijn blijven staan.
En misschien nog verschil in of ' beats' aan staat of niet. Maar vermoed dat je daar al wel naar gekeken hebt.
Helaas heb ik beiden al meerdere malen geprobeerd (factory reset en beats check).
Dit, in combinatie met de paarse waas en heet feit dat ik niets aan m'n notificatieled heb omdat 'ie gewoon weg niet te zien is.. Maandagmorgen model ben ik bang, haha.
Toch bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht een HTC One (649 euro) vorige maand.
Ultrapixel camera die bij weinig licht goeie fotos maakt? Toch niet in mijn geval. Ik kreeg de op fora gekende purper en blauwe kleurtinten daar waar het zwart zou moeten zijn.

Ik stuur hem op naar Dynafix, krijg hem WEKEN later terug. Nogthans ligt Belgie vlak naast Nederland, waar hun hersteldienst is.

Resultaat: De GSM komt slechter terug dan voordien.

-> Camera probleem NIET opgelost. Nog steeds blauw en purper over heel het scherm.

-> Krassen op het scherm!! Gelukkig had ik er een screenprotector op geplakt, maar dit is absoluut onaanvaardbaar en voor mijn part mag de beul die mijn peperdure telefoon bekrast heeft op staande voet ontslag krijgen.

-> NIEUW PROBLEEM NA REPARATIE: Bovenste luidspreker werkt niet meer!
Leuk zeg, een telefoon waarmee ik niet kan telefoneren.
Goeie BeatsAudio man!

Op dit punt verwacht ik eigenlijk dat men mij netjes naar de winkel laat gaan om men toestel te VERVANGEN door een gloednieuwe GSM zonder productiefouten!

Een zeer misnoegde HTC gebruiker die er sterk over nadenkt om over te stappen naar de concurrentie indien mijn problemen niet fatsoenlijk opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zeer vervelend dat je je HTC zo slecht hebt terug gekregen. Dat is niet uiteraard niet zoals het hoort. Enige wat je kan doen is wederom contact opnemen met Dynafix en ze dit laten verhelpen. Heb je foto's van je scherm zoals het was voordat je hem opstuurde? Met andere woorden kan je bewijzen dat die krassen er niet op zaten toen de telefoon weg gestuurd werd? Zo ja kan je daar misschien nog iets mee.

Je kan er voor kiezen om over te stappen naar een ander merk telefoon, maar altijd kom je weer uit bij Dynafix om de boel te laten repareren, dus wat dat betreft schiet je er niet veel mee op.

Maar dat van het de speaker die het niet doet (staat trouwens los van beatsaudio) heeft niks met HTC te maken denk ik maar dat ze bij dynafix wellicht iets niet goed aangesloten hebben bij het weer in elkaar zetten van de telefoon.

Conclussie, ondanks dat je er niet op zit te wachen, gewoon weer terug laten sturen. Wellicht kan je wel aanspraak maken op een vervangende telefoon. Maar omwisselen zullen ze nu nog niet doen (doen ze veelal pas na 3x terug gestuurd te hebben).

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 09-11-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:35:
Zeer vervelend dat je je HTC zo slecht hebt terug gekregen. Dat is niet uiteraard niet zoals het hoort. Enige wat je kan doen is wederom contact opnemen met Dynafix en ze dit laten verhelpen. Heb je foto's van je scherm zoals het was voordat je hem opstuurde? Met andere woorden kan je bewijzen dat die krassen er niet op zaten toen de telefoon weg gestuurd werd? Zo ja kan je daar misschien nog iets mee.
Nee, niet aan gedacht. Ik vertrouwde er op dat men met zo'n toestel voorzichtig zou omspringen.
Je kan er voor kiezen om over te stappen naar een ander merk telefoon, maar altijd kom je weer uit bij Dynafix om de boel te laten repareren, dus wat dat betreft schiet je er niet veel mee op.
Erg jammer dat HTC zélf geen reparatiedienst heeft met personeel die de telefoon gemaakt hebben.
Maar dat van het de speaker die het niet doet (staat trouwens los van beatsaudio) heeft niks met HTC te maken denk ik maar dat ze bij dynafix wellicht iets niet goed aangesloten hebben bij het weer in elkaar zetten van de telefoon.
Ik snap niet hoe dit door de controle kan zijn gegaan. Als je muziek oplegt of even naar de voice mail belt, dan hoor je toch meteen dat de bovenste speaker niet werkt?
Conclussie, ondanks dat je er niet op zit te wachen, gewoon weer terug laten sturen. Wellicht kan je wel aanspraak maken op een vervangende telefoon. Maar omwisselen zullen ze nu nog niet doen (doen ze veelal pas na 3x terug gestuurd te hebben).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet van plan was men GSM terug op te sturen omwille van de paarse en blauwe tinten in men fotos, ik was al van plan het op te geven en me er bij neer te leggen dat dit ding van 649 euro slechtere fotos maakt dan men oude HTC Desire S die bijna de helft minder kostte.

Maar nu het probleem met de speaker er is zie ik geen andere keuze.
Mail is reeds verstuurd naar serviceclub@dynafix of zoiets. 't Is nu weekend enzo, hopelijk in de loop van volgende week kunnen ze hem terug ophalen.

Maar al bij al vind ik dit een grote teleurstelling.
Overstappen naar een ander merk van GSM help misschien niet de herstellingsprocedures en bijkomende problemen met Dynafix, maar als een gsm van een ander merk nu eens gewoon uit de doos komt zonder enige mankementen, dan hoef ik niet eens te rekenen op Dynafix.

Als ik de gsm nadien NOG eens moet opsturen, dan is dit beslist men laatste HTC product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
De One zit aardig compact in elkaar dus speakers worden losgehaald. En dynafix staat nou niet heel erg bekend om zijn na controle. Dus echt gewoon pech. Zelf heb ik mijn telefoon ook opgestuurd voor de paarse gloed en die is gewoon prima terug gekomen en probleem is ook verholpen. Dus ze kunnen het wel. Misschien is dat nog een schrale troost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
l3art schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:56:
De One zit aardig compact in elkaar dus speakers worden losgehaald. En dynafix staat nou niet heel erg bekend om zijn na controle. Dus echt gewoon pech. Zelf heb ik mijn telefoon ook opgestuurd voor de paarse gloed en die is gewoon prima terug gekomen en probleem is ook verholpen. Dus ze kunnen het wel. Misschien is dat nog een schrale troost...
Bedankt voor je positieve verhaal, die van mij is afgelopen vrijdag opgehaald voor het cameraprobleem. Hoeveel tijd zat er bij jou tussen het ophalen en terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik ben het toestel 2 weken kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:25
Nou hier ook het terug stuur drama in.

-Zwarte verf laat los op de schuine rand van de bovenste speaker grill.
-Scherm begint los te zitten rechtsonderin, kan hem indrukken, de behuizing in. Achter gekomen omdat er ineens licht tussen het scherm en de behuizing rand lekt, en als je op het scherm drukt, verdwijnt dit weer even omdat het scherm op zijn plek komt te liggen.
-Foto's willen niet scherp stellen, alleen buiten in zonlicht, meteen een ''regenboog'''ruis in de foto's als je niet buiten staat.

Ik hou me hart vast..................................................dynafix. Waarschijnlijk krijg ik nog te horen ook dat het geen garantie is en gebruiksschade is ofzo :P

[ Voor 4% gewijzigd door Soullancer op 11-11-2013 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/2j5axb8.jpg

Iemand die met het bovenstaande probleem bekend is? (vage kleuren bij lage lichtsterkte)

Is sinds vandaag ineens opgetreden, er valt niks aan de lens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik zou zeggen, blader dit topic eens even door en ook het topic op XDA over dit probleem en je zal zien dat je lang niet de enige bent met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Na een paar restarts en een reset van de instellingen werkt het weer perfect. :? Te vroeg een post gemaakt dus! (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
drumstickNL schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:29:
Na een paar restarts en een reset van de instellingen werkt het weer perfect. :? Te vroeg een post gemaakt dus! (gelukkig)
Probleem komt vanzelf weer terug. Zodra alles in je telefoon klein beetje warm word gaat je camera sensor flippen en paarse gloed/wazen geven in lowlight.

• krakendmodem
Mijn telefoon ligt eindelijk in het reparatiecentrum na precies een week, maar wat bedoelen ze hier mee:

Reparatie Intern - Wacht op informatie klant 13-11-2013 11:55:50

Ik heb nog geen bericht gehad namelijk, of zie ik het verkeerd?

[ Voor 25% gewijzigd door krakendmodem op 14-11-2013 17:57 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Misschien toch iets van een bon???

• krakendmodem
Ik geef ze nog even de tijd, misschien krijg ik morgen wel iets te horen/lezen. Anders neem ik wel contact met ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Laatst online: 17-09 20:04
mijn one wordt maandag opgehaald. Heb 3 x gehad dat hij een paar dagen niet opladen met de melding "laad niet op, gebruik meegleverde oplader". Sinds de up date is hij al 1000 x opnieuw opgestart. soms wel 10 x per uur. herkende ook mijn sim kaart vaak niet.
Door dat niet laden en wat cosmetische foutjes wilde ik hem niet terug sturen omdat ik dynafix niet vertrouw. zoveel slechte verhalen. maar nu was er echt niet meer mee te werken.
laat meteen maar alles doen. ook de scheve volume knop gaps in de behuizing en ietsjes scheef liggend scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Inmiddels hebben ze al contact met me opgenomen; ze konden het probleem niet vinden... Verbaasde me eigenlijk ook niet, toen ik had gebeld had de persoon waarmee ik sprak op papier "defecgtive lens" (ook de taalfout) gezet, terwijl ik iets heel anders had verteld. Dus ik kan me voorstellen dat ze er dan niks van snappen.

Heb ze teruggemaild met het verhaal over de rode/paarse gloed bij donkere foto's en over het probleem met een wit puntje bij donkere foto's/video's. Dus ik ben dat ding nog wel een week kwijt. Zitten we op week 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
HTC heeft me blijkbaar een T-Mobile branded toestel teruggeven als refurbished toestel, terwijl ik gewoon een unbranded toestel naar ze heb opgestuurd. Ik vond het al raar dat er bloatware op stond van T-Mobile, en ik telkens ook rare T-Mobile berichten ontving.

Aangekaart bij HTC, en ze hebben het aan het escalatie team overgedragen.... Ik ga er namelijk niet mee akkoord, een branded toestel verkoop je namelijk veel minder goed dan een unbranded + ik wacht nu al meer dan 3 weken op een Sense 5.5 update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Toestel ingeleverd ivm het paarse gloed bij weinig licht issue, reparatiehandeling: "Onderdeel vervangen".

Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 6-11-2013 12:56:43
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 10-11-2013 23:00:47
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 19-11-2013 8:55:45

Nu afwachten wanneer ik mijn toestel echt weer terug heb en of het probleem ook is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 09:10
Mijn scherm ligt links en rechtsonder iets dieper in de behuizing waardoor de rand van de speakergrill voelbaar is. Het rare is dat hij in het midden wel aansluit. Zit nu in twijfel hem ter reparatie aan te bieden.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn telefoon gerepareerd is en weer mijn kant opkomt. Ik hoop zo dat ze het een beetje netjes hebben gedaan en niet het scherm/behuizing van de telefoon beschadigd hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Fingers crossed. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:25:
Mijn scherm ligt links en rechtsonder iets dieper in de behuizing waardoor de rand van de speakergrill voelbaar is. Het rare is dat hij in het midden wel aansluit. Zit nu in twijfel hem ter reparatie aan te bieden.
Ik zit een beetje met een soortgelijk probleem. Mijn scherm steekt linksboven iets verder naar boven uit, waardoor de rand van het scherm voelbaar is. Omdat ik het (tot nu toe) niet erg vervelend vind en de verhalen over Dynafix niet echt positief zijn, twijfel ik of ik de telefoon wel voor reparatie/retour moet aanbieden.
Van de andere kant mag je van zo'n dure telefoon wel verwachten dat alles helemaal in orde is. (Ik heb namelijk lang gewacht met het aankopen van de telefoon, na alle build issues rond de launch, dacht dat dit nu wel voorbij zou zijn)

Verder hoor ik een kleine 'plop' elke keer nadat een geluidje afspeelt en de speaker zich zelf uitschakelt. (I guess) Ik heb hier wel meerdere verhalen over gelezen, maar deze zijn vaak een half jaar oud dus lijken me niet meer representatief, vooral omdat vaak werd gezegd dat het met een software-update zou kunnen worden opgelost. In dit topic werd verder nog aangeraden Beats Audio uit te zetten maar dit hielp niet.
Is dit dan toch echt normaal en moet ik hier maar gewoon aan wennen/niet te zeer op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 21:24
Ook ik kwam er niet onderuit om mijn HTC ONE retour te sturen nadat de onderste speaker het begeven had, Toestel retour gestuurd op maandag's, woensdag is deze bij dynafix naar de Interne reparatiedienst gestuurd, waar het toestel een week later pas bij de interne repartiedienst binnen is.
Al met al is de speaker gemaakt maar krijg ik mijn toestel terug met een putje in de linksbovenste hoek van het onderglas... wat een kneuzen bij dynafix, lijkt mij dat je dat toch moet zien voordat je een toestel retour stuurt..... nu heb ik het toestel weer naar dynafix moeten sturen;
Order - Volledig ingevoerd
11-11-2013 12:20:47
Order - Bevestigd
11-11-2013 12:20:48
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care)
11-11-2013 12:20:49
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care
13-11-2013 5:02:13
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst
13-11-2013 5:02:14
Wederom zijn we 5 werkdagen verder en is mijn telefoon nog niet ontvangen op de INTERNE reparatiedienst... ik vraag mij toch echt af waar die interne reparatiedienst zich bevindt.
(bellend met dyanfix dan maar weer |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC one is nu al voor de 2 de keer naar Dynafix in Nuth, met opstart problemen, 4 maanden in bezit.
Maar ik wil ook niet ruilen voor 'n ander merk/toestel. Ben al jaren Htc fan maar heb nu langzaam m'n twijfels.
Toestel word netjes aan de deur opgehaald, gaat in een bubbeltjes zak. Ik hou m'n hart vast over de terug weg hier naar toe, ook in een bubbeltjes-zak maar dan bezorgd door post- nl, heb daar geen hoge pet van op.!!!
De grootste aanfluiting aller tijde. Mijn htc-desire is daar zoek geraakt in Den Bosch.Bleek gestolen te zijn en heb van HTC 'n nieuw toestel gekregen. Moest wel geduld hebben met het onderzoek. 9 weken gewacht. Vroeger kwam het terug in een reparatie doos, bestand tegen gooien.
"vol verwachting klopt ons hart" zing ik nu al.

Leo uit Echt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor de mensen met sim card issues. Ik heb mijn HTC One terug en het lijkt erop dat er een iets andere simkaarthouder in zit die veel steviger is.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeriu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-07 20:18
Gisteravond gebeld met de HTC helpdesk voor reparatie van mijn HTC One camera (Paarse/blauwe/roze waas bij weinig licht). Vandaag om 4 uur door Dynalogic opgehaald. Ben benieuwd of het bij mij allemaal wél goed gaat.

De vrouw van de helpdesk adviseerde mij om foto's te maken van mijn toestel voordat hij wordt opgehaald. Zo kan ik het aankaarten bij eventuele reparatieschade.
Heb er ook een reparatiesticker van HTC opgeplakt waar onder andere mijn IMEI opstaat (leek mij wel verstandig)

Owee als het langer dan 10 dagen gaat duren!
Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Haha, zeker langer dan 10 dagen.... De interne reparatie dienst ligt zeker in china :*)
Schiet echt van geen meter op. But they don't care :9

STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 11-11-2013 16:13:46
Order - Bevestigd 11-11-2013 16:13:47
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 11-11-2013 16:13:48
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 13-11-2013 16:57:19
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 13-11-2013 16:57:20

[ Voor 7% gewijzigd door Soullancer op 20-11-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Laatst online: 18-09 13:13
Morgen wordt de One weer opgehaald door Dynafix, voor de tweede keer i.v.m. de camera. Vorige keer is de reparatie vlekkeloos verlopen. Er is toen een nieuwe camera in geplaatst. Maar de paarse gloed is weer lichtelijk aanwezig. Na op XDA gelezen te hebben dat de camera sensors uit oktober dit probleem niet meer schijnen te hebben, het toestel maar weer aangemeld voor reparatie. We gaan het weer zien!

• Vizar
  • Laatst online: 17-02 21:24
Nou gister met dynafix gesproken, mevrouw aan de telefoon vondt het ook vreemd en zou erachteraan gaan voor mij (status update zou ik via mail krijgen).
S'middags T-mobile gebeld om hier een klacht in te dienen (had hun nog niet gebeld, goed geholpen krijg extra korting).
Vannochtend opeens:
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling
21-11-2013 9:15:39
Wel apart gelijk de dag na een telefoontje, dat was bij de vorige reparatie ook het geval...
Nu maar hopen dat ze het dit keer goed repareren en ik geen ander defect krijg op mijn toestel..
Fingers crossed!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:15

Saven

Administrator

DaveD1109 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:25:
Heb hier ook heel minimaal last van maar voor mij absoluut geen reden om hem ter reparatie aan te bieden. 99% kans dat hij slechter terugkomt dan beter

• RonaldM
En mijn HTC One is weer terug, geen paarse gloed/waas meer over mijn foto's, geen cosmetische schade door de reparatie en tot nu toe werkt alles naar behoren. Alleen was ik wel erg verbaast over de manier van terugsturen. Ik kreeg hem via PostNL in een verfrommelde enveloppe met bubbelplastic retour gezonden (toestel twv € 519,-).

Bij het uitpakken was de HTC One erg koud en klamvochtig. Ik heb de telefoon een paar uur de gelegenheid gegeven om te acclimatiseren maar ik hoop niet dat hierdoor vochtschade gaat ontstaan.

Als reactie kreeg ik van Dynafix dat de HTC One niet in het HTC doosje past vandaar dat ze nu deze "vochtvrije, waterdichte" verpakking gebruiken.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik had de mijne gewoon opgestuurd in het originele HTC doosje, en ook zo weer terug gekregen.

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
Jammer genoeg komen er steeds meer dode pixels op mijn HTC One bij. Ik tel er nu maarliefst 15 op het scherm. 3 zijn duidelijk aanwezig, voor de andere moet ik dichterbij kijken... Toch maar weer opsturen.

Weet iemand na hoeveel reparaties er een nieuw toestel moet worden gegeven?

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Volgens mij zijn de "nieuwe" toestellen die je krijgt, ook gewoon refurbished.

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
ZIt nu echt te twijfelen om de HTC One wel te nemen. Mag zaterdag 23ste een nieuw abbo uitzoeken bij Vodafone. Maar ben niet echt weg van alle reactie's en dergelijk wat ik hier lees....

• Soullancer
Logitech1 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:14:
ZIt nu echt te twijfelen om de HTC One wel te nemen. Mag zaterdag 23ste een nieuw abbo uitzoeken bij Vodafone. Maar ben niet echt weg van alle reactie's en dergelijk wat ik hier lees....
:P Je gaat toch ook niet een week bij de klachtencommissie van het ziekenhuis logeren voor je onder het mes gaat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Samsung S4 vriendin opgestuurd op 17-11:
Order - Volledig ingevoerd 17-11-2013 14:59:14
Order - Bevestigd 17-11-2013 14:59:15
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 20-11-2013 22:45:49
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 20-11-2013 22:45:50
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 21-11-2013 13:23:26

Mijn HTC One opgestuurd 11-11...still waiting :
Order - Volledig ingevoerd 11-11-2013 16:13:46
Order - Bevestigd 11-11-2013 16:13:47
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 11-11-2013 16:13:48
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 13-11-2013 16:57:19
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 13-11-2013 16:57:20

8)7 8)7 8)7 8)7 Wie snapt de logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
StormingSoul schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:45:
[...]

:P Je gaat toch ook niet een week bij de klachtencommissie van het ziekenhuis logeren voor je onder het mes gaat. 8)7
Dat klopt maar in het verleden ook al probs gehad met HTC (HD2 2x over en de Sensation XE) dus geen succes. Ook kameraden etc gehoord over de One X ook geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 09:10
Saven schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:52:
[...]

Heb hier ook heel minimaal last van maar voor mij absoluut geen reden om hem ter reparatie aan te bieden. 99% kans dat hij slechter terugkomt dan beter
Heb hem nog om kunnen ruilen en de nieuwe heeft het ook alleen wel minder en ook geen lijmresten aan de zijkant. :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Laatst online: 18-09 08:59
Ik heb mijn nieuwe One ter reparatie aangeboden wegens een roze vlek in het midden van foto's, en tijdens het maken van video's met beperkt omgevingslicht kregen schaduwen een bescheiden paarse tint. Hopelijk kunnen zij dat reproduceren en krijg ik het toestel niet ongerepareerd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Bekend probleem dus je sensor zal vervangen worden. Ze hebben genoeg toestellen met dit probleem binnen gekregen om te weten wat ze er mee moeten doen. En de laatste tijd wordt bij iedereen met dit probleem de sensor vervangen. Dat zal het probleem denk ik niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Ik heb mijn toestel vrijdag weer ontvangen. Op papier stond er dat de camera was vervangen. Ik heb de camera getest, en dat klopte ook. Ik had ook last van de paarse/rode tint + een paar witte puntjes die in elke foto/video aanwezig was. Nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
OKe nadat ik een refurbished toestel had gekregen van HTC... had ik nog steeds roden tinten. HTC vertelde mij toen dat ik moest wachten op de 2.3 update, helaas werd het probleem niet verholpen. Ben toen gaan chatten met HTC en zij hebben toen escalatie team erop gegooid. Zij hebben toen besloten dat ik een splinternieuw toestel krijg wanneer zij het probleem ontdekken bij me toestel.

Daarvoor moet ik het natuurlijk opsturen, zij komen het morgen ophalen. Hoop dus donderdag een splinternieuw HTC One te hebben die geen problemen vertoont!

Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 22:41

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Heb de HTC One nu sinds half Augustus in bezit en vind het een top ding. Naast een slordigheidje (laten vallen) zit er een barstje in de lens van mijn camera, maar dit heeft (gelukkig) geen effect op de foto's.

Echter, toen ik maandag ochtend muziek wilde gaan luisteren toen ik de metro in stapte, bleek dat het geluid niet meer via mijn oortjes kwam, maar alleen via de speakers. Na wat frommelen en draaien deed hij het uiteindelijk, maar 's middags en deze ochtend had ik weer hetzelfde probleem. De telefoon herkent de oortjes wel, want je hoort hem "contact maken" , maar het geluid blijft hij afspelen via de speakers.

De oortjes doen het gewoon prima via andere apparaten en heb ook met andere oortjes de telefoon getest.
Korte opsomming dus:
- oortjes inpluggen, geluid blijft via speakers gaan
- oortjes in- en uitpluggen helpt totaal niet
- telefoon herkent hem wel (je hoort hem "contact maken")
- na veel gedraai en gekl**t pakte hij hem wel
- oortjes zijn niet defect (getest met andere apparaten)

Iemand een idee? Ik ben volledig verzekerd, maar om hiervoor weer €55,- eigen risico neer te tellen, terwijl ik er echt niets aan kan doen zou ik erg zonde vinden. Het gebeurde plots, niet na een val of iets van water, helemaal niets

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 08:53
Heeft hier af en toe ook moeite met de connectie. Moet je ook niet gooien op verzekering maar op garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon laadt ook niet meer op. Hij stond aan, lag aan de oplader, maar laadde niet en viel toen uit. Sinds dien niet meer aan te krijgen. Ik heb deze telefoon via Vodavone, iemand ervaring met de reperatieprocedure? Wat, waar en hoelang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Had exact hetzelfde probleem. Toestel is nu 2 weken bij dynafix. Heb een leentoestel (een p6). Dit zat bij mijn abonnement in (VF red). Zag dat vandaag mijn tel klaar was. Ze zullen morgen wel bellen voor een afspraak. Viel onder garantie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 22:41

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Bij mij valt het probleem met de earphones onder de garantie zolang het geen waterschade is. Zou niet weten hoe het waterschade kan zijn, want heb mijn telefoon in de drie voorgaande dagen niet in de regen gehad.

Het irritante is die 2/3 weken reparatietijd, ik heb geen zin om daar wéér op te wachten (ervaring) met een totaal niet vergelijkbaar toestel. Snap het wel vanaf hun kunt, maar ik denk dat ik eerder mijn telefoon helemaal sloop en dan eigen risico betaal en meteen een nieuw toestel meekrijg, dan dat ik die weken wacht op iets wat niet zeker is

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
STATUS DATUM
Order - Ingepland 15-11-2013
Logistiek - In transport 18-11-2013
Order succesvol uitgevoerd 18-11-2013

schiet lekker op daar, 9 dagen verder en hij is nog niet eens aangemeld op het reperatie centrum. ze zullen hem toch niet kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Laatst online: 18-09 13:13
ZwartR schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:42:
Morgen wordt de One weer opgehaald door Dynafix...
Donderdag werd de telefoon opgehaald door Dynafix(paarse foto's) en maandag kreeg ik al een mailtje om een afspraak in te plannen voor het terug bezorgen! Telefoon in weer terug met een sensor van 23-10 en helemaal geen problemen meer! De telefonist van mijn verzekering gaf me een tip om de reparatie op te geven als 'repeat repair', misschien is dit de reden van de ongelofelijk snelle reparatie.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren kapte mijn speaker tijdens een navi rit er opeens mee? tig keer de phone opnieuw opgestart en dan hoor ik af en toe wel en opstart geluidje maar eenmaal opgestart niks meer. Telefoon gesprekken werken nog wel. Iemand hetzelfde probleem gehad?

The first casualty in war is always the truth...

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:55
jvang schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:41:
STATUS DATUM

schiet lekker op daar, 9 dagen verder en hij is nog niet eens aangemeld op het reperatie centrum. ze zullen hem toch niet kwijt zijn.
Dit was bij mij ook het geval. Heb om die reden gebeld met HTC en zij wisten me te melden dat het toestel wel gewoon binnen was, maar dat de track&trace gewoon nog niet geupdate was. Kan nog wel een paar dagen duren.

• Joeriu
jvang schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:41:
STATUS DATUM

Dat had ik ook. Ik ben mijn toestel nu inmiddels 8 dagen kwijt en mijn laatste status is dat hij onderweg is naar de interne reparatiedienst. Als je deze link (http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx) gebruikt in plaats van de link uit je e-mail en je vervolgens je IMEI nummer en postcode invult. Zie je veel meer informatie over je reparatiestatus! :)

• jvang
bedankt voor de tip.
vind helaas alleen 2 eerdere reperatie aanmeldingen van eerder dit jaar die ik heb afgezegd voor dat hij opgehaald zou worden.
dus nog steeds geen teken van leven.
ik wacht het maar af. zal toch wel aan de T&T liggen ipv dat ze hem kwijt zijn

• Karish
Update:
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 27-11-2013 4:42:39 <-- mijn toestel is sinds gistere verstuurd .. op de tracking van site Dynafix staat niks vermeld over dat ze het ontvangen hebben.

HTC klantenservice beweert dat ze het toestel sinds gisteren al aan het onderzoeken zijn :O ..

Enige wat ik kan doen is dus afwachten, de call me back functie van Dynafix werkt niet jammer genoeg .. en heb geen zin om te bellen (wat best veel geld gaat kosten)

Edit: Toch maar even gebeld, omdat ik me zorgen ging maken over mij toestel, ze zeiden dat het superdruk daar is! dus ja in de loop van volgend week moet ik mijn nieuwe toestel ontvangen!

[ Voor 16% gewijzigd door Karish op 28-11-2013 13:29 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

* EWK meldt zich hier ook helaas

De usb-aansluiting is eigenlijk sinds begin aanschaf (in mei) al niet echt lekker als ik dat vergelijk met de aansluiting op de S2 van mijn vriendin. Het werd steeds erger, het was maar de vraag of je wakker werd met een volle of (bijna) lega accu als ie de hele nacht aan de lader had gezet. Als je hem in plugde zat er ook erg los. Vandaag opgehaald door Dynalogistics, ben benieuwd.

Hoi!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Zal er ook aan moeten geloven..alles geprobeerd maar krijg de speaker niet meer werkend. Kijk er zo tegenop om dat ding op te sturen..alleen maar slechte ervaringen met Dynabla.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeriu
19-11-2013

Gisteravond gebeld met de HTC helpdesk voor reparatie van mijn HTC One camera (Paarse/blauwe/roze waas bij weinig licht). Vandaag om 4 uur door Dynalogic opgehaald. Ben benieuwd of het bij mij allemaal wél goed gaat.

De vrouw van de helpdesk adviseerde mij om foto's te maken van mijn toestel voordat hij wordt opgehaald. Zo kan ik het aankaarten bij eventuele reparatieschade.
Heb er ook een reparatiesticker van HTC opgeplakt waar onder andere mijn IMEI opstaat (leek mij wel verstandig)

29-11-2013

Inmiddels zijn we 10 dagen verder en toevallig zag ik zojuist dat mijn toestel in behandeling is in het reparatiecenter :+. Een reparatie duurt inderdaad ongeveer 2 weken. Fingers crossed!

Order - Volledig ingevoerd 19-11-2013 20:14:33
Order - Bevestigd 19-11-2013 20:14:34
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 19-11-2013 20:14:35
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 21-11-2013 10:46:23
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 21-11-2013 10:46:24
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 29-11-2013 8:49:27
Reparatie repair center - In behandeling 29-11-2013 8:50:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
kreeg vandaag een mail van htc dat mijn One klaar is voor e retour zending en ik hem binen enkele dagen kan verwachten.

T&T staat nog steeds niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, heb sinds een week mijn tweede htc one mini black al, de eerste konden degene die ik belden geregeld mij niet horen! gebeld naar de winkel en gelukkig geen probleem, ik kon hem zo om komen ruilen! Naar huis alles ingesteld en ja hoor hij doet het ook!! nu zeggen ze in de winkel dat het aan mijn sim kaart of instellingen van account moet liggen maar waar of hoe??

weet er iemand raad? heb hem al een keer af en aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
Heren, Dames,

Is er iemand hier die de mail app werkend heeft gekregen met IMAP instellingen waarbij de inkomende server afwijkt van de uitgaande server? Ben nu in het bezit van een tweede One (ditmaal een zwarte) voor werk, waarop ik mijn werk mail wil ontvangen.
Ingaande mail gaat via een beveiligde mailserver.
Uitgaand via een standaard smtp.
Hij pakt alle accountgegevens, maar als ik een mail verstuur knalt hij de mail er niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
zo. mijn one weer terug na 2 weken. hetzelfde gedoe. Ze hebbing niks gedaan denk ik. alleen mijn volume knop zit wel recht.

aanzetten en meteen begon hij weer tientallen keren opnieuw op te starten, met sim, zonder sim maakt niks uit. kwam niet eens uit het lock screen. balkje naar boven vegen en wit scherm htc logo en opnieuw opstarten maar. als ik niks deed start hij na 30 sec ook opnieuw.
zit ook nergens een reparatie rapport bij. ben benieuwd of ze uberhaupt iets gedaan hebben.

Begin er nu wel echt klaar mee te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:49:
hoi, heb sinds een week mijn tweede htc one mini black al, de eerste konden degene die ik belden geregeld mij niet horen! gebeld naar de winkel en gelukkig geen probleem, ik kon hem zo om komen ruilen! Naar huis alles ingesteld en ja hoor hij doet het ook!! nu zeggen ze in de winkel dat het aan mijn sim kaart of instellingen van account moet liggen maar waar of hoe??

weet er iemand raad? heb hem al een keer af en aan gezet?
Wellicht een andere simkaart aanvragen dan?
jvang schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:33:
zo. mijn one weer terug na 2 weken. hetzelfde gedoe. Ze hebbing niks gedaan denk ik. alleen mijn volume knop zit wel recht.

aanzetten en meteen begon hij weer tientallen keren opnieuw op te starten, met sim, zonder sim maakt niks uit. kwam niet eens uit het lock screen. balkje naar boven vegen en wit scherm htc logo en opnieuw opstarten maar. als ik niks deed start hij na 30 sec ook opnieuw.
zit ook nergens een reparatie rapport bij. ben benieuwd of ze uberhaupt iets gedaan hebben.

Begin er nu wel echt klaar mee te raken.
Erg vervelend zeg! Bij een volgende reparatie goed aangeven dat het de volgende keer dus niet opgelost was en er helemaal niets gedaan lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:20
Nou hiep-hoi, ook mijn One kunnen ophalen bij een grote PC-boer in Eindhoven. Toen ik het type nummer zag klopte dat al niet met info op het www.
Natuurlijk weer niet goed gekeken, bij thuiskomst blijkt het een Duitse variant te zijn.

Niet heel erg netjes, in de OP staat dat er gewoon garantie wordt gegeven maar is het nu verstandig het toestel te retourneren of het "er maar mee doen"? Alles is in het Duits, ook de boekjes.
Voelt in ieder geval niet lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
significant schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:26:
Nou hiep-hoi, ook mijn One kunnen ophalen bij een grote PC-boer in Eindhoven. Toen ik het type nummer zag klopte dat al niet met info op het www.
Natuurlijk weer niet goed gekeken, bij thuiskomst blijkt het een Duitse variant te zijn.

Niet heel erg netjes, in de OP staat dat er gewoon garantie wordt gegeven maar is het nu verstandig het toestel te retourneren of het "er maar mee doen"? Alles is in het Duits, ook de boekjes.
Voelt in ieder geval niet lekker...
Dat gebeurt wel eens vaker, een Duitse import in Nederland. Is verder toch geen probleem mee, aangezien je toestel in alle talen in te stellen is? Voor de garantie zal het ook niets uitmaken lijkt me. Belangrijker is dat je toestel goed werkt zonder de mankementen die in dit topic vaker terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik twijfel nog of ik mijn HTC One opstuur voor herstelling aan de camera (beeld is paars/blauw bij weinig licht). Het is een eigenlijk alleen maar de camera, alhoewel ik die toch af en toe gebruik. Het stoort me eigenlijk echt hard dat het beeld dan paars kleurt, alleen ben ik een beetje 'bang' geworden na alles hier zo'n beetje gelezen te hebben.

Krijg ik mijn HTC One 'heel' terug zonder enige schade, en zal de camera dan ook echt herstelt zijn? Iemand die mij wat raad of eigen ervaringen kan meegeven i.v.m. dit camera-probleem?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
dynafix, nu dynalogic, hebben ze verandert na een helder moment van zelf reflexie, is gewoon klote bedrijf.
Maar de ervaringen van de camera reparatie lijken goed. Die hebben ze dus wel onder de knie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
jvang schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:34:
dynafix, nu dynalogic, hebben ze verandert na een helder moment van zelf reflexie, is gewoon klote bedrijf.
Maar de ervaringen van de camera reparatie lijken goed. Die hebben ze dus wel onder de knie
Ok, bedankt om me dit te laten weten! Heb je ook enig idee hoe lang die reparaties (dus vanaf hij verstuurd wordt tot je hem terug thuis ontvangt) duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
minimaal 2 weken. meestal langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Qlii256 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:09:
Ik twijfel nog of ik mijn HTC One opstuur voor herstelling aan de camera (beeld is paars/blauw bij weinig licht). Het is een eigenlijk alleen maar de camera, alhoewel ik die toch af en toe gebruik. Het stoort me eigenlijk echt hard dat het beeld dan paars kleurt, alleen ben ik een beetje 'bang' geworden na alles hier zo'n beetje gelezen te hebben.

Krijg ik mijn HTC One 'heel' terug zonder enige schade, en zal de camera dan ook echt herstelt zijn? Iemand die mij wat raad of eigen ervaringen kan meegeven i.v.m. dit camera-probleem?

Alvast bedankt!
Heb je al gezocht in dit topic? Je zal zien dat het cameraprobleem nu gewoon goed opgelost wordt. Maar goed of je toestel schadevrij terugkomt.... Bij mij is het gewoon helemaal goed gegaan. Probleem opgelost en telefoon gewoon nog helemaal heel. Het is dus echt niet alleen maar drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Bedankt jvang!
l3art schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:39:
[...]

Heb je al gezocht in dit topic? Je zal zien dat het cameraprobleem nu gewoon goed opgelost wordt. Maar goed of je toestel schadevrij terugkomt.... Bij mij is het gewoon helemaal goed gegaan. Probleem opgelost en telefoon gewoon nog helemaal heel. Het is dus echt niet alleen maar drama.
Mag ik je vragen hoe lang het bij jou duurde vanaf de dag dat ze hem kwamen ophalen tot je hem terug kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
ik ben me toestel al 10 dagen kwijt :(..
Product is ontvangen door reparatieafdeling maar is nog niet in behandeling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
De status van mijn (camera) reparatie staat nu op Reparatie repair center - Voltooid. Iemand een idee hoe lang het duurt eer ik hem terug krijg? Kan dat bv morgen zijn? Of laten ze dat eerst nog weten voordat ze hem terugsturen? Ik heb al een mailtje van HTC dat mijn toestel "within a couple of days" wordt teruggestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Waar vind ik trouwens het serienummer? In de mail die ik van HTC kreeg staat dat dit te lezen valt op de sticker onder de batterij, die je bij de HTC One niet eens zelf kan bereiken zonder schade aan het toestel te doen.

EDIT: Ik bemerk net dat dit te vinden is onder Instellingen > Telefoonidentiteit.

Maak ik dan best een volledige back-up van mijn mobiel met de HTC Sync Manager? Of moet dat op een andere manier? En verlies ik dan wel mijn apps? En moet ik mijn mobiel dan resetten? Harde reset of gewoon?

[ Voor 41% gewijzigd door Qlii256 op 05-12-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Serienummer staat bij instellingen > info, dus in het Android instellingen menu. Staat tevens op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Qlii256 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:41:
Mag ik je vragen hoe lang het bij jou duurde vanaf de dag dat ze hem kwamen ophalen tot je hem terug kreeg?
2 weken was ik hem kwijt.
Karish schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:50:
ik ben me toestel al 10 dagen kwijt :(..
Product is ontvangen door reparatieafdeling maar is nog niet in behandeling :(
Nee morgen zal het niet zijn. Eerder overmorgen en anders maandag gok ik.

[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 05-12-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
@ l3art eindelijk in behandeling

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 23-11-2013 12:15:16
Order - Bevestigd 23-11-2013 12:15:17
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 23-11-2013 12:15:18
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 27-11-2013 4:42:38
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 27-11-2013 4:42:39
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 3-12-2013 6:29:59
Reparatie repair center - In behandeling 6-12-2013 7:56:49

edit:

Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 6-12-2013 10:11:38
Reparatie repair center - Product omgeruild 6-12-2013 10:11:38

HTC heeft mij een gloed nieuwe HTC One beloofd :D

Edit 2:
Logistiek - Product klaar voor retourzending 6-12-2013 15:56:11

Edit3: Oke ik zie dat ze de imei nummer op de tracking site hebben gezet .. als ik tool gebruik van HTC om te kijken wat de productie datum van de One is dan zie ik dat het van juli is .....

Ik denk dat dat deze unit ook niet goed zal zijn waardoor ik het nog een keer moet opsturen!!!

Anyways ik wacht nog ff af wish me luck!

[ Voor 34% gewijzigd door Karish op 06-12-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
de T&T zegt ook niet alles. die van mij gaf niks aan en na 13 dagen opeens een mail dat ze hem 2 dagen later kwamen afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Mijn toestel komt maandag terug van reparatie, ben benieuwd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Als ik vandaag een HTC One bestel bij Coolblue.be, kan ik er dan zeker van zijn dat deze irritante camera-bug (paars) er niet meer in zit? Ik zou namelijk graag voor een familielid nog zo'n HTC One kopen omdat ik er zo tevreden over ben. Alleen zou het echt stom zijn om ook die dan nog eens te hoeven op sturen naar de HTC Repair-dienst.

Of iemand die een andere shop kan aanraken die dezelfde prijsklassen heeft en ook levert in België?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
gewoon kopen bij een electronica gigant. daar terplekke open maken, camera checken. is hij paars andere vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 09:26
Ik heb mijn HTC One terug nadat ik hem opgestuurd had (via Hi) voor:

1. slechte camera; rode waas
2. zeer zwakke LED voor notificaties
3. SIMkaart wordt soms niet herkend

Camera: gefixt. Eindelijk scherpere fotos en geen waas meer.
Zwakke LED: gewoon niet gefixt! (Geeft wel aan dat ik mijn eigen toestel terug heb) Maar hier leefde ik al mee, en zal hem niet terugsturen alleen hiervoor.
Simkaart: moet nog blijken op lange termijn, nog geen issues gehad.

Kortom: roze waas? Is een hardware iets, en terugbrengen! Ook zijn de gaps nu minder bij mij doordat het toestel open is gemaakt en beter is gesloten (/gelijmd?).

Maar mijn vraag/punt is: het geluid uit mijn (beide) speakers lijkt nu veel beter/gelijk. Voorheen leek het alsof de onderste speaker bij muziek niet zo duidelijk was als de bovenste. Aangezien ik meerdere mensen hierover had gehoord, is het misschien de 4.3/sens5.5 update geweest of er iets toch iets hardwarematig gemaakt bij mij. In dat geval weten jullie dus ook gelijk dat ze beide even hard moeten gaan.

Daarnaast is de informatie in het ticket erg beperkt. Zo zag ik steeds de klacht omschrijving : CAMERA WERKT NIET, terwijl er meerdere klachten waren. Ergens zag ik wel meer staan, maar daar stond eigenlijk alleen de waas goed uitgelegd, en dat de LED zwak was. Over het SIMkaart verhaal stond er; simkaart wordt niet herkend. Nou ik weet gelijk hoe dat gegaan is; doet het, terug in de doos.

Dus een tip voor als je hem aanmeld voor reparatie; laat de persoon achter de telefoon duidelijk opzeggen wat hij opgeschreven heeft als klacht. hier hoeft maar 1 woord niet goed te staan, en je reparatie is praktisch voor niets.
Aan de andere kant, zwakke LED stond goed omschreven, maar is niets mee gedaan :S

Maar ben blij dat het redelijk goed verlopen is, en dat de camera nu goed werkt _/-\o_ . Dit hebben ze dus zoals eerder omschreven goed onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Bedankt voor deze mededeling! Ik denk er namelijk ook over na om mijn mobiel op te sturen met paarse camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Vandaag mijn HTC One teruggekregen van Dynafix. Of zal ik ze Dontfix noemen? Ik had mijn toestel ingestuurd omdat foto's van een wit oppervlak een roze vlek hebben in het midden van de foto. Dat is vooral merkbaar bij weinig licht. Ze hebben volgens de brief die ik erbij kreeg de cameramodule vervangen. Dat kan ik verifieren, de vorige module kwam uit juni en deze komt uit oktober. Echter is de roze vlek nu misschien nog wel erger, en bovendien heb ik er een nieuw mankement bij: een kleine blauwe vlek op het beeldscherm!

Echt jammer, toestel gaat dus weer terug en ben ik hem weer 18 dagen kwijt zeker, zo niet langer met de kerst tussendoor.

En wat betreft de camera, zien jullie foto's van witte oppervlakken er in een donkere (slaap)kamer ook zo uit, met die roze vlek in het midden? Ik vraag me af of dat zo hoort, aangezien de camera is vervangen met wat een deugdelijk exemplaar zou moeten zijn:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img43/3928/vo74.jpghttp://imageshack.us/a/img855/6027/cjkk.jpg
http://imageshack.us/a/img51/9397/q8ar.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Cinner op 09-12-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Cinner schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:38:
Vandaag mijn HTC One teruggekregen van Dynafix. Of zal ik ze Dontfix noemen? Ik had mijn toestel ingestuurd omdat foto's van een wit oppervlak een roze vlek hebben in het midden van de foto. Dat is vooral merkbaar bij weinig licht. Ze hebben volgens de brief die ik erbij kreeg de cameramodule vervangen. Dat kan ik verifieren, de vorige module kwam uit juni en deze komt uit oktober. Echter is de roze vlek nu misschien nog wel erger, en bovendien heb ik er een nieuw mankement bij: een kleine blauwe vlek op het beeldscherm!

Echt jammer, toestel gaat dus weer terug en ben ik hem weer 18 dagen kwijt zeker, zo niet langer met de kerst tussendoor.

En wat betreft de camera, zien jullie foto's van witte oppervlakken er in een donkere (slaap)kamer ook zo uit, met die roze vlek in het midden? Ik vraag me af of dat zo hoort, aangezien de camera is vervangen met wat een deugdelijk exemplaar zou moeten zijn:

[afbeelding]http://imageshack.us/a/img855/6027/cjkk.jpg
http://imageshack.us/a/img51/9397/q8ar.jpg
Super bedankt voor deze melding! Ik heb mij namelijk vandaag ingeschreven voor reparatie en zaterdag komen ze hem ophalen. Hopelijk gaat het van mij beter dan bij jou, ik hoop dan ook voor jou dat het snel opgelost geraakt.

Hoe heb jij het toestel voorbereidt? Geef je dat gewoon met de uitgeprinte versie van de bijlage in mail af zonder doos of iets aan de persoon die hem komt ophalen? Lijkt me toch wel niet echt veilig als je het toestel gewoon 'bloot' meegeeft. Kan zijn dat jouw beeldscherm daar ergens schade opgelopen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Qlii256 schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:30:
[...]

Super bedankt voor deze melding! Ik heb mij namelijk vandaag ingeschreven voor reparatie en zaterdag komen ze hem ophalen. Hopelijk gaat het van mij beter dan bij jou, ik hoop dan ook voor jou dat het snel opgelost geraakt.

Hoe heb jij het toestel voorbereidt? Geef je dat gewoon met de uitgeprinte versie van de bijlage in mail af zonder doos of iets aan de persoon die hem komt ophalen? Lijkt me toch wel niet echt veilig als je het toestel gewoon 'bloot' meegeeft. Kan zijn dat jouw beeldscherm daar ergens schade opgelopen heeft.
Ik las op internet dat zo'n blauwe vlek door druk kan komen, dus die druk hebben ze er misschien tijdens het repareren opgezet, of tijdens het transport, want het toestel gaat in een envelop, niet in een doos. Als ze het toestel komen ophalen, stoppen ze het toestel in een envelop, inclusief jouw uitgeprinte formulier van HTC. (Kopie aanschafbewijs is niet nodig.). Je krijgt hem ook terug in een envelop. Let wel dat je de simtray niet meestuurt, toestel moet zo kaal mogelijk mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Cinner op 10-12-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeriu
Joeriu schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:33:
19-11-2013

29-11-2013

Inmiddels zijn we 10 dagen verder en toevallig zag ik zojuist dat mijn toestel in behandeling is in het reparatiecenter :+. Een reparatie duurt inderdaad ongeveer 2 weken. Fingers crossed!

Order - Volledig ingevoerd 19-11-2013 20:14:33
Order - Bevestigd 19-11-2013 20:14:34
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 19-11-2013 20:14:35
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 21-11-2013 10:46:23
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 21-11-2013 10:46:24
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 29-11-2013 8:49:27
Reparatie repair center - In behandeling 29-11-2013 8:50:03
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 4-12-2013 17:07:17
Reparatie repair center - Voltooid 4-12-2013 17:07:17
Logistiek - Product klaar voor retourzending 4-12-2013 22:25:51
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 5-12-2013 7:39:06

Hoi Allemaal!

6 december heb ik mijn telefoon terug gekregen van Dynafix voor de paarse camera bug (17 dagen later dus).
Wat mij als eerste opviel was dat de verzending van zo'n duur toestel echt wel beter moet. Mijn toestel was verpakt in een envelop van bubbeltjesplastic met daarin nog een laag roze bubbeltjesplastic. Dat vind ik vooral omdat er krassen aan de voorkant zijn bijgekomen.
Ik heb van mijn toestel foto's gemaakt van voor de reparatie en daar is goed te zien dat er krassen zijn bijgekomen. Gelukkig stoort het niet, het is niet heel erg maar ik vind het wel jammer. Ik weet natuurlijk niet of die krassen tijdens de verzending zijn bijgekomen of tijdens het reparatieproces.
Wat ik verder nog vreemd vond was dat er niet was opgeschreven door wie mijn toestel was gerepareerd en dat mijn bon die ik moest meegeven doormidden was geknipt en er nu een beetje troosteloos uitziet.

Ik ben blij jullie te melden dat de paarse/roze/blauwe waas helemaal weg is. De camera is vervangen. Op de bon stond dat de reparateur constateerde dat de camera wazig beeld geeft en heeft hem daarom vervangen. Terwijl er bij mijn reparatiebon duidelijk dit stond aangegeven: Camera heeft in donkere ruimte een paars/roze tint. Toch wel vreemd maar hij is gerepareerd.

En zoals ik hier net boven las HAD ik ook een blauw vlekje op mijn scherm dat alleen bij wit en felle kleuren te zien was. Ik baalde als een stekker maar doordat ik er met mijn vinger op het blauwe vlekje hard ging drukken/duwen ging deze compleet weg! (misschien een tip). :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Joeriu schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:16:
[...]

En zoals ik hier net boven las HAD ik ook een blauw vlekje op mijn scherm dat alleen bij wit en felle kleuren te zien was. Ik baalde als een stekker maar doordat ik er met mijn vinger op het blauwe vlekje hard ging drukken/duwen ging deze compleet weg! (misschien een tip). :*)
Opvallend dat jij die vlek ook had na het vervangen van de camera. Bij mij zit de vlek ongeveer ter hoogte van de camera, bij jou ook? Ik heb ook over de vlek zitten wrijven maar het hielp niet. Telefoon wordt vanmiddag opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeriu
Cinner schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:40:
[...]

Opvallend dat jij die vlek ook had na het vervangen van de camera. Bij mij zit de vlek ongeveer ter hoogte van de camera, bij jou ook? Ik heb ook over de vlek zitten wrijven maar het hielp niet. Telefoon wordt vanmiddag opgehaald.
Bij mij ook, als je naar de Play Store gaat en dan naar mijn apps dan was mijn vlek rechts en op dezelfde hoogte van het tabje ALLE. Ik drukte met mijn duim erop alsof je het idee krijgt dat je er te hard op drukt. (Net als bij een monitor)

Succes

[ Voor 26% gewijzigd door Joeriu op 10-12-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik begin al bang te worden voor mijn HTC One. Hopelijk gaat het bij mij wel goed?
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste