• Ruben Portier
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 05-11 15:02
Paar maanden terug mijn HTC One laten herstellen voor het bekende purple tint probleem met de camera. Helaas na herstelling merkte ik meteen op dat het paarse weg was, maar ik had dan wel last van lichte paarse tint vooral te zien op witte vlakken. Iemand anders ook dit probleem? Is dit op te lossen of is dit ook een fout aan de camera zelf? Lijkt me wel stom dat ze opnieuw een defecte camera geïnstalleerd hebben maar dan met een ander probleem.

• kiekjje
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 16-09-2014
Hoihoi ,

Ik heb mijn HTC laten repareren nadat het scherm was gebarsten.

Nu heb ik 2 andere problemen en ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben.

Wanneer ik mijn batterij heb opgeladen (soms ook tussendoor) krijg ik hem niet van scherm vergrendeling af omdat het beeldscherm zwart blijft (wel lichten de home button en die andere op) Na een paar minuten doet hij het weer.

Ook heb ik als ik foto's bekijk bewegende strepen erdoor heen alsof die het niet scherp kan stellen.

Weet iemand wat hieraan te doen is? En of dit door de scherm reparatie kan komen?

• dennisk.
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:04
Ik heb geen idee wat er met het toestel zou kunnen zijn, maar het lijkt me wel de moeite waard om contact op te nemen met HTC. Je hebt je HTC laten repararen nadat het scherm was gebarsten, dus in principe zouden ze niet moeilijk kunnen doen over stoot- of valschade.

Reviewtjes..

• Nickkie55
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 24-11 12:31
Beste mensen,

Ik heb een HTC One, maar ineens kort na de laatste update heb ik het volgende probleem:

Als ik een filmpje maak of iemand normaal bel, horen ze een gigantisch kabaal alsof ik de telefoon uit het raam van de auto hang. Zet ik de telefoon op handsfree dan is er niks aan de hand.

Dit gaat toch door de zelfde microfoon of heb ik dat mis? Dus mag ik aan nemen dat dit een software fout is.

Heeft iemand dit eerder gehad, en hoe kan ik dit oplossen. Factory reset is al gebeurd.

Groeten Nick

7650Wp+4200Wp+6240Wp | 60Heatpipes | 11kW Hitachi Yutaki-M | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 5kW

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Nickkie55 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:16:
Als ik een filmpje maak of iemand normaal bel, horen ze een gigantisch kabaal alsof ik de telefoon uit het raam van de auto hang. Zet ik de telefoon op handsfree dan is er niks aan de hand.
Dit is een bekend probleem. Mijn telefoon is nu voor hetzelfde euvel in reparatie.
Oplossing voor jou: contact opnemen met HTC (of provider) en laten repareren.

• Southern Sun
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19:14
Binnenkort toch ook m'n telefoon maar voor reparatie aanbieden. Durf niet :') Maar zolang de zon buiten niet schijnt zijn er bijna geen foto's meer mee te maken

[Voor 53% gewijzigd door Southern Sun op 02-10-2014 14:14]

• kaayt
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 03-10-2014
Ook ik had last van een paarse gloed. Heb deze laten repareren bij Vodafone/Dynafix.

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.

Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 24-9-2014 14:02:44
Service-aanmelding - Bevestigd 24-9-2014 14:02:49
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 25-9-2014 10:54:26
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 26-9-2014 2:07:51
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 26-9-2014 2:07:52
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 26-9-2014 7:08:38
Reparatie repair center - In behandeling 26-9-2014 7:51:42
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 26-9-2014 7:52:17
Reparatie repair center - In behandeling 2-10-2014 11:33:44
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 2-10-2014 16:47:15
Reparatie repair center - Voltooid 2-10-2014 16:47:15
Logistiek - Product klaar voor retourzending 2-10-2014 17:55:25
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant 2-10-2014 19:05:44
Logistiek - Product is overhandigd aan de klant of de winkel 3-10-2014 10:43:00

Iets langer dan een weekje. Dus het kan wel goed gaan :)

• R86Bakker
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:48
Een goedemiddag allen,

Na twijfelen toch mijn m7 ingeleverd om door Teleplan te laten repareren (Hi SmartCare, dus zit nu met een crappy Samsung tijdelijk). Iemand ervaringen met dit bedrijf, kan hier namelijk niks in dit topic over terug vinden.

ps. Had ook last van de paarse/roze gloed bij avond/nacht foto's. Bij Hi Smartcare wist men hier zowaar vanaf, dus dat was snel geregeld.

• seezu
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-11 00:34
Hello tweakers,

Ik heb mijn HTC One M7 ook laten repareren, hier mijn ervaringen, hoop dat jullie er wat aan hebben.

Mijn problemen:

- Paarse gloed donker camera situaties (wie niet eigenlijk)
- USB ingang was losjes en de USB oplaadkabel bleef niet vastzitten en schoot vanzelf elke keer los (irritant)
- Telefoon werdt regelmatig zeer heet, CPUZ gaf de Battery Temp op bijna 45 graden aan of iets meer. Ook al was de telefoon idle en geen running apps.

De staat van mijn telefoon, veel gebruikerssporen en een keer hard laten vallen, rechtonder in de hoek een schaafplek in het metaal. Verder geen schade aan scherm oid.

Zaterdag 20 september voor het eerst contact gehad met HTC, vriendelijk mevrouw aan de lijn gehad en de problemen uitgelegd. Meteen servicebon aangemaakt en een afspraak ingepland voor maandag 22 september om de telefoon te laten ophalen door Dynafix.

Maandag 22 september is de telefoon opgehaald, zonder simkaarthouder door Dynafix.

Donderdagavond 25 september kreeg ik een mail dat de telefoon bezorgd zou worden op vrijdag 26 september tussen 1400 en 1700.

Vrijdag 26 september was ik toevallig thuis en de telefoon is weer bezorgt in die tijdstip.
De telefoon is bezorgt met simkaarthouder, dus ik heb er nu twee.

De telefoon heb ik nu anderhalf week weer in bezit.

- Camera probleem is gefixt, geen paarse gloed meer. Camera zal wel vervangen zijn.
- USB ingang zit weer stevig vast, oplaadkabel blijft nu lekker vast zitten. Denk dat de socket opnieuw goed op de mainboard is gesoldeerd.
- Temperatuur problemen lijken voorbij, maar soms wilt de telefoon toch weer naar 40 graden gaan, maar alleen met full cpu load. Idle blijft de telefoon nog tenminste koel, ik ga dit nog even aankijken.

Ik was bang dat de USB connector misschien niet ondet garantie viel omdat daar vlakbij de schaafplek is, maar het is gewoon onder garantie gerepareerd gelukkig.

Dit was mijn ervaring gelukkig is het goed gegaan en toch wel snel gerepareerd.

• dennisk.
Weer even een update van mijn HTC One.

Op 12 september mijn telefoon teruggekregen en was piekfijn in orde.

Sinds gisteren viel het me op dat er een bolling in mijn scherm was ontstaan. Vanavond na het opladen bleek mijn beeldscherm los te laten.... Niet zodanig dat het beeldscherm loskomt van het toestel, maar erg genoeg dat je het beeldscherm hoort plakken aan de lijm als je erop drukt.

Morgen maar weer contact opnemen.... Erg jammer :(

Dat wordt de derde reparatie!

Reviewtjes..

• R86Bakker
dennisk. schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:16:
Weer even een update van mijn HTC One.

Op 12 september mijn telefoon teruggekregen en was piekfijn in orde.

Sinds gisteren viel het me op dat er een bolling in mijn scherm was ontstaan. Vanavond na het opladen bleek mijn beeldscherm los te laten.... Niet zodanig dat het beeldscherm loskomt van het toestel, maar erg genoeg dat je het beeldscherm hoort plakken aan de lijm als je erop drukt.

Morgen maar weer contact opnemen.... Erg jammer :(

Dat wordt de derde reparatie!
Bolling in het scherm had een maat van mij ook. Die zijn accu was gaan uitzetten... :|. Kosteloos gefixt door HTC, maar was wel even schrikken.

Mijn HTC ligt nog steeds te wachten tot er een monteur hem heeft teruggevonden denk ik. Vorige week vrijdag opgehaald, ligt pas sinds 7-10 is het service center en sindsdien is er niks meer mee gebeurd. Teleplan neemt haar tijd.

• Southern Sun
Nou, die van mij is opgehaald....ben benieuwd.
Nu weer tijdelijk mijn Sensation uit de doos gehaald. Moet je ineens weer wachten tot een app geopend is, ff wennen :P

• dennisk.
R86Bakker schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:57:
[...]

Bolling in het scherm had een maat van mij ook. Die zijn accu was gaan uitzetten... :|. Kosteloos gefixt door HTC, maar was wel even schrikken.

Mijn HTC ligt nog steeds te wachten tot er een monteur hem heeft teruggevonden denk ik. Vorige week vrijdag opgehaald, ligt pas sinds 7-10 is het service center en sindsdien is er niks meer mee gebeurd. Teleplan neemt haar tijd.
Ongelooflijk hoe traag het allemaal kan gaan he. Ach, als het maar in een keer goed wordt gedaan.

Accu uitzetten? Oh haha, had hij ook last van warmteproblemen dan? Ik heb dat wel iig.
De vorige reparatie hebben ze bij mij de hele displaymodule vervangen.

Nu eerst weer dat gezeik met die HTC klantenservice. Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat die persoon een bril nodig heeft. Krijg altijd eerst tien keer de reactie: De foto is onduidelijk...

Ahja, we zien het wel. Intussen even mijn iphone weer tevoorschijn toveren.

Reviewtjes..

• dennisk.
Even een statusupdate.

Toestel wordt omgeruild. Krijg een COND FRU SWAP? -> Vervangend toestel wat is goedgekeurd door Dynafix.

Ben benieuwd.

Reviewtjes..

• Joostje123
  • Laatst online: 16:02
Southern Sun schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:13:
Nou, die van mij is opgehaald....ben benieuwd.
Nu weer tijdelijk mijn Sensation uit de doos gehaald. Moet je ineens weer wachten tot een app geopend is, ff wennen :P
haha ik ga dat maandag krijgen maar dan van htc one m7 -> htc desire...
Maar toch een geweldig dingetje die Desire hoor! Bijna 4 jaar oud dan, maar doet het nog wel goed genoeg om daar 2 weken maar door te komen.

• Southern Sun
Joostje123 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:23:
[...]

haha ik ga dat maandag krijgen maar dan van htc one m7 -> htc desire...
Maar toch een geweldig dingetje die Desire hoor! Bijna 4 jaar oud dan, maar doet het nog wel goed genoeg om daar 2 weken maar door te komen.
Achja, zolang je maar een werkende smartphone als reserve hebt is het sowieso wel prima! Die van mij ligt nu sinds de 10e al op onderdelen te wachten...duurt lang. Ben benieuwd of er volgende week vooruitgang in gaat komen.

• Morren
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09-11 22:34
Beste Tweakers,

Mijn telefoon word Maandag 20-10 opgehaald voor reparatie. Nou wou ik een back-up maken van mijn telefoon, daarbij heb ik HTC back-up gebruikt voor mijn apps en alles. Alleen nu zat ik te denken om handmatig een back-up te maken van mij foto's gewoon voor de zekerheid. Nou twijfel ik precies welke map ik daarvoor moet back-uppen is dat alleen DCIM of horen daar nog een paar mappen bij?

Voor eventueel ander advies over backuppen hoor ik dat graag!

• dennisk.
Morren schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 11:23:
Beste Tweakers,

Mijn telefoon word Maandag 20-10 opgehaald voor reparatie. Nou wou ik een back-up maken van mijn telefoon, daarbij heb ik HTC back-up gebruikt voor mijn apps en alles. Alleen nu zat ik te denken om handmatig een back-up te maken van mij foto's gewoon voor de zekerheid. Nou twijfel ik precies welke map ik daarvoor moet back-uppen is dat alleen DCIM of horen daar nog een paar mappen bij?

Voor eventueel ander advies over backuppen hoor ik dat graag!
Je kan je HTC aansluiten op je PC en dan alle afbeeldingen en video's importeren selecteren. Ik moet daarbij wel vermelden dat het dan om alle afbeeldingen en video's gaat die op je telefoon staan, waaronder suffe icoontjes. Heb je in ieder geval wel alles :p.

HTC Sync Manager geeft de mogelijkheid ook om de foto's vanaf je HTC One te exporteren naar je pc. Kan allebei.

Edit: Ik lees nu pas dat je toestel al bijna wordt opgehaald.

[Voor 3% gewijzigd door dennisk. op 20-10-2014 11:07]

Reviewtjes..

• SavageBrother
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 16:39
Hi iedereen,

Heb momenteel een jaar en een maand plezier van m'n HTC ONE M7, echter heb ik sinds een week of twee toch wel twee vervelende problemen.

1. Ik ben enorm slecht verstaanbaar aan de andere kant van de lijn, dit probleem is alleen te verhelpen door op luidspreker te gaan.

2. Ik heb momenteel amper tot geen verbinding (geen 4G en geen mobiel netwerk, dus sms/telefoon).

Heeft iemand ervaring met één van deze twee problemen en heeft iemand oplossingen beschikbaar?

Ik heb namelijk weinig zin om direct naar de Hi winkel te vliegen (moet ook eerst m'n bonnetje nog eens gaan zoeken).

Ik heb al een aantal maal opnieuw opgestart, SIM kaart er opnieuw ingestopt en een fabrieksreset gedaan (dit heeft overigens een snel leeglopende batterij verholpen).

Ben erg benieuwd!

It's dogged that does it

• Southern Sun
SavageBrother schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:23:
Hi iedereen,

Heb momenteel een jaar en een maand plezier van m'n HTC ONE M7, echter heb ik sinds een week of twee toch wel twee vervelende problemen.

1. Ik ben enorm slecht verstaanbaar aan de andere kant van de lijn, dit probleem is alleen te verhelpen door op luidspreker te gaan.

2. Ik heb momenteel amper tot geen verbinding (geen 4G en geen mobiel netwerk, dus sms/telefoon).

Heeft iemand ervaring met één van deze twee problemen en heeft iemand oplossingen beschikbaar?

Ik heb namelijk weinig zin om direct naar de Hi winkel te vliegen (moet ook eerst m'n bonnetje nog eens gaan zoeken).

Ik heb al een aantal maal opnieuw opgestart, SIM kaart er opnieuw ingestopt en een fabrieksreset gedaan (dit heeft overigens een snel leeglopende batterij verholpen).

Ben erg benieuwd!
Wel vaker voorbij zien komen in dit topic, je zult 'm toch moeten opsturen ter reparatie. Overigens kunnen ze a.d.h.v. het IMEI-nummer zien dat je toestel binnen de garantie valt.

• ralph075
  • Niet online
SavageBrother schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:23:
ralph075 in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"

• SavageBrother
Southern Sun schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:34:
[...]

Wel vaker voorbij zien komen in dit topic, je zult 'm toch moeten opsturen ter reparatie. Overigens kunnen ze a.d.h.v. het IMEI-nummer zien dat je toestel binnen de garantie valt.
Bedankt voor je snelle reactie! Mijn abonnement is ingegaan op 13 sept 2014, dus dat moet wel heel gek zijn als de garantie dan verlopen is (2 jaar neem ik aan?). Ik hoop in ieder geval van harte dat ik mijn bonnetje nog terug kan vinden (erg irritant dat dit trouwens niet digitaal wordt opgestuurd tegenwoordig).
Heb 'em gelezen, ga even contact opnemen met de winkel in ieder geval.

Ik hoop hier binnenkort met een positief bericht terug te keren :')

It's dogged that does it

• R86Bakker
dennisk. schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:30:
[...]

Ongelooflijk hoe traag het allemaal kan gaan he. Ach, als het maar in een keer goed wordt gedaan.

Accu uitzetten? Oh haha, had hij ook last van warmteproblemen dan? Ik heb dat wel iig.
De vorige reparatie hebben ze bij mij de hele displaymodule vervangen.

Nu eerst weer dat gezeik met die HTC klantenservice. Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat die persoon een bril nodig heeft. Krijg altijd eerst tien keer de reactie: De foto is onduidelijk...

Ahja, we zien het wel. Intussen even mijn iphone weer tevoorschijn toveren.
Ja zijn One werd ontzettend warm. Anyway, is door Dynafix in orde gemaakt en zijn telefoon werkt nu al weer een lange tijd prima.

Was het wachten een beetje beu dus had om tekst en uitleg gevraagd op het Hi forum. Blijkt dat Teleplan de telefoon ook door heeft gestuurd naar HTC om de camera te fixen. Kennelijk te weinig expertise in huis om het zelf te doen. Ze moeten de klant wel wat beter op de hoogte houden van dit soort acties vind ik.

Vrijdag komt de postbode langs, dus ben benieuwd hoe ik mijn One terug krijg. Is in ieder geval volledig onder garantie gefixt,

• SavageBrother
Nou, alvast even een kleine update:

Het lijkt er op dat mijn internetconnectie het weer doet en dat ik ook weer kan bellen naar andere mensen. Echter verstaan deze mij nog steeds enorm slecht, dus dat is nog niet opgelost. Ik ga vanmiddag even naar de winkel (heb de bon overigens in mijn mail gevonden) om te kijken wat ze daar aan willen/kunnen doen en ga dan maar gelijk vermelden dat de connectie over het algemeen ook erg slecht is (want voor 't zelfde geld werkt 't morgen weer niet).

Ben benieuwd!

It's dogged that does it

• MandjeTichelaar
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-03-2015
Ik heb het probleem dat de micro-usb ingang van mijn HTC ONE naar binnen is geschoven waardoor de micro-usb er niet meer geheel ingaat en er dus telkens uitvalt. Met als nare gevolg dat ik decennia bezig ben om mijn telefoon/oplader zo neer te leggen dat die oplaadt..

Hij laadde dus nog wel op, maar daar heeft hij nu ook problemen mee gekregen. Ik kreeg een melding van 'kan niet opladen in host modus' en daarna lukte het nog af en toe om hem weer op te laden. Ik heb nog met een naald lopen kutten in de ingang om er stof uit te halen. Dat werkte een paar keer, hoop dat ik niets kapot gemaakt heb.

- Is er een makkelijke oplossing?
- Hoe schatten jullie de garantie in?

:o

• coendeurloo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16:37
Ik heb een paarse gloed in mijn beeld NA reparatie voor een foutief werkende usb poort, zou ik hem weer voor reparatie op moeten sturen of heeft iemand een tip?

• ralph075
  • Niet online
MandjeTichelaar schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:45:

- Ja, aanmelden voor reparatie via HTC of provider, meestal/vaak komen ze telefoon thuis (of waar je wilt) ophalen, lekker makkelijk dus.
- Als jouw telefoon normale gebruikssporen heeft, dan wordt het gewoon onder garantie gerepareerd. Definieer 'normale gebruikssporen', vraag je..? Tsja, als die vraag al gesteld moet worden...... :|

• Southern Sun
ralph075 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:58:
[...]
- Als jouw telefoon normale gebruikssporen heeft, dan wordt het gewoon onder garantie gerepareerd. Definieer 'normale gebruikssporen', vraag je..? Tsja, als die vraag al gesteld moet worden...... :|
Ik heb een buts op de bovenhoek aan de voorkant zitten (gevallen terwijl ie in een pouch zat, maar de bovenkant toch iets uitstak) waar ook wat lichter metaal zichtbaar is. Maakte me hier ook een beetje druk om, maar het maakte voor de garantie niks uit gelukkig.

• dennisk.
coendeurloo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:50:
Ik heb een paarse gloed in mijn beeld NA reparatie voor een foutief werkende usb poort, zou ik hem weer voor reparatie op moeten sturen of heeft iemand een tip?
Ik zou direct weer contact opnemen met HTC.

Reviewtjes..

• Draakje5
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 29-11 17:01
Is het loslaten van de aluminium strips (voor en boven) bij de htc one mini een bekend probleem?

Het lijkt alsof ze zijn vastgelijmd op het schermvan de mini, en laten nu dus los.

• dennisk.
Draakje5 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:39:
Is het loslaten van de aluminium strips (voor en boven) bij de htc one mini een bekend probleem?

Het lijkt alsof ze zijn vastgelijmd op het schermvan de mini, en laten nu dus los.
Bedoel je de speakergrill?

Ik zou sowieso even contact opnemen, het lijkt me niet normaal dat deze aluminium strips loslaten.

Mijn verdere verloop:

Toestel is omgeruild, maar ligt sinds donderdagochtend al verzendklaar op de afdeling, echter blijft verzending uit.

Reviewtjes..

• Southern Sun
Ik heb zojuist m´n telefoon weer terug gekregen na reparatie van het welbekende roze waas tijdens het maken van foto's.

De roze waas is verdwenen, echter lijkt de whitebalance compleet verneukt :') Binnen is het allemaal prima. Ik kan ook weer foto's maken bij weinig licht, maar zodra ik de camera naar buiten richt wordt het beeld groen. Kijk nog even aan of dit iets is wat kan bijtrekken, anders kan ie dus weer terug want nu wil ik dat ie het normaal doet ook :(

[Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 27-10-2014 14:39]

• dennisk.
Southern Sun schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:38:
Ik heb zojuist m´n telefoon weer terug gekregen na reparatie van het welbekende roze waas tijdens het maken van foto's.

De roze waas is verdwenen, echter lijkt de whitebalance compleet verneukt :') Binnen is het allemaal prima. Ik kan ook weer foto's maken bij weinig licht, maar zodra ik de camera naar buiten richt wordt het beeld groen. Kijk nog even aan of dit iets is wat kan bijtrekken, anders kan ie dus weer terug want nu wil ik dat ie het normaal doet ook :(
Dat lijkt me niet helemaal in orde inderdaad.

Moet zeggen dat het wel makkelijker is om gebruik te blijven maken van het reservetoestel, in plaats weer helemaal om te switchen en die shit dan weer op te sturen.

Mijn toestel komt morgen.

Reviewtjes..

• Southern Sun
dennisk. schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:22:
[...]

Dat lijkt me niet helemaal in orde inderdaad.

Moet zeggen dat het wel makkelijker is om gebruik te blijven maken van het reservetoestel, in plaats weer helemaal om te switchen en die shit dan weer op te sturen.

Mijn toestel komt morgen.
Lijkt softwarematig op te lossen te zijn als ik de eerste hits op google zo lees, maar moet me er nog meer in verdiepen. Lijkt er op alsof het met de white balance te maken heeft.

[Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 27-10-2014 20:03]

• brasov
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09-11 20:00
Gister tweedehands een One aangeschaft als snelle vervanging voor mijn One X+. Camera heeft de bekende paarse waas. Ik neem aan dat dit gewoon onder garantie valt? Garantie stickers heb ik, en het toestel heeft nog een jaar garantie.

Weet iemand hoe het zit met de power button? Hoort hij een snappy click te geven? Want nu zompt hij een beeje in zegmaar..

• Qast
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Ik heb mijn HTC One laten repareren, had de bekende paarse waas. Opgebeld en ze kwamen hem keurig de dag erna ophalen. Helaas heeft het wel 2,5 week geduurd voordat ik hem terug had, maar het probleem is kosteloos verholpen. (Toestel is 1,5 jaar oud)

• darkpluisje
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 30-11 13:25
Ik heb ook last van die paarse waas bij mijn HTC One (al tijden eigenlijk) maar bij mij doet hij het maar af en toe.. Hoe nauwkeurig zijn ze daarop met de garantie als je wel kan laten zien dat het op oude fotos wel was (maar vandaag toevallig niet)?

Toestel is nog zo'n lease ding van Hi dus opzich zouden ze wel coulant moeten zijn lijkt me ?

• MandjeTichelaar
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-03-2015
ralph075 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:58:
[...]

- Ja, aanmelden voor reparatie via HTC of provider, meestal/vaak komen ze telefoon thuis (of waar je wilt) ophalen, lekker makkelijk dus.
Er zit een lichte kras/barst boven in mijn scherm die er al een jaar ofzo zit (Een sleutelkras gemaakt in broekzak dus ik zou het nauwelijks een barst noemen..). Is dat genoeg om mijn hele garantie te laten vervallen?

Of moet ik dan voor dat scherm betalen en lossen ze mijn andere problemen met micro usb/paarse gloed gratis op.

Wat zou mijn kostenplaatje dan zijn. Dat kan ik overigens ook nergens normaal vinden.

[Voor 10% gewijzigd door MandjeTichelaar op 28-10-2014 12:31]

• Thalia30
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 02-04 11:44
Mijn HTC One wordt voor de 4e keer opgehaald. Deze keer is er een COND FRU SWAP goedgekeurd. Ik krijg dus als het goed is een vervangend toestel.
Weet iemand wat ik hiervan kan verwachten? MIjn eigen toestel ziet er nog zo goed als nieuw uit.

Eerste reparatie, vervanging accu. Telefoon wilde niet meer aan vanwege een kapotte accu.
Tweede reparatie vervanging camera module in verband met roze/paarse waas bij weinig licht.
Derde reparatie moederbord swap. Telefoon was uitgevallen en reageerde niet meer bij opladen, via usb aansluiten op de pc en harde reset. Imei-nummer van telefoon is gewijzigd na deze reparatie.
De problemen zouden volgens de medewerker van HTC te wijten zijn aan mijn simkaart van Vodafone. Op advies van deze medewerker heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd.
Naast bovenstaande reparaties ook meerdere malen een harde reset moeten doen om verschillende problemen te verhelpen :(

Mijn toestel is wel altijd zonder schade en binnen heel redelijke termijn weer terug gekomen van reparatie. Ook ben ik altijd netjes te woord gestaan door HTC Support

Na deze board swap heb ik direct de camera getest. Ik vond het vooral opvallend dat bij weinig licht de foto's wat gelig leken te zijn en ook had ik het idee dat foto's soms onscherp/korrelig waren.
Aangezien ik geen zin had om weer mijn telefoon terug te sturen voor reparatie had ik me erbij neergelegd dat mijn HTC One gewoon mindere foto's maakt dan ik gewend ben van een high end smartphone.
Nu heb ik afgelopen weekend voor het eerst sinds reparatie een HD/HDR filmpje opgenomen waarin ineens heel duidelijk te zien was dat er toch echt iets niet goed is met mijn camera.
Het beeld gaat van wit naar zwart naar roze, tot heel korrelig of soms zelfs helemaal zwart. Het beeld blijft ook maar flikkeren en aanpassen.
Camera lens was schoon, software up to date en ook na een harde reset bleven de problemen bestaan.
Ik heb mijn filmpje maar geupload naar Youtube om het bewijs vast te leggen http://youtu.be/p5NWgaUMJ7w
Wil dus toch als tip meegeven om je camera nog even te testen door een HD/HDR filmpje te maken.

Vandaag komen ze mijn telefoon wederom ophalen en wordt deze als het goed is omgeruild.

[Voor 11% gewijzigd door Thalia30 op 29-10-2014 09:34]

• dennisk.
@Brasov Valt inderdaad gewoon onder de garantie. Garantiebewijs is nog niet nodig, omdat het toestel minder dan twee jaar op de markt is.

@Darkpluisje In dat geval zal je even contact op moeten nemen met Hi. Weet niet precies hoe het in zijn werk gaat, maar dan zit je altijd goed. Mocht dat niet helpen kan je altijd contact opnemen met HTC.

@MandjeTichelaar Een kras kan altijd gebeuren, ook zonder te laten vallen. Ik verwacht dat ze je problemen oplossen en je beeldscherm laten hoe het is.

Wat betreft mijn situatie.

Dinsdag mijn nieuwe toestel mogen ontvangen. Ziet er goed uit en lijkt ook goed te werken. Het verbaasde me wel dat de telefoon werd geleverd met 0% batterij... De batterij lijkt ook snel leeg te raken, maar moet even checken of dit komt door het gebruik.

Reviewtjes..

• Thalia30
  • Laatst online: 02-04 11:44
dennisk hoe was jouw toestel verpakt? Mijn toestel is ook goedgekeurd voor omruiling, maar heb deze helaas nog niet ontvangen.
Wel heb ik een kennisgeving gekregen van Dynafix dat het imeinummer van het aangemelde toestel niet overeenkwam met het aangemelde imeinummer.
Dit komt door een fout van HTC aangezien ik bij de laatste reparatie (board swap) een nieuw imeinummer heb gekregen.
Ik vermoed ook dat dit de reden is waarom het toestel nog niet is verzonden ondanks dat ik daar wel melding van heb gehad. HTC geeft echter aan dat zij dit intern oplossen.
Hoe lang duurde het voor jij je toestel terug had? Mag hopen dat je batterij het na een aantal keer opladen beter gaat doen.

• Mart96
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 25-11 20:17
Mijn toestel heb ik 2,5 weken geleden met een kapotte microfoon opgestuurd voor garantie, ik was zelf bang dat het niet als garantie gerekend zou worden omdat de telefoon al gebruikerssporen had. Nu 2,5 weken later krijg ik gewoon voor niets een gloedje nieuw toestel terug, chapeau HTC en dynafix!

• dennisk.
Thalia30 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:15:
dennisk hoe was jouw toestel verpakt? Mijn toestel is ook goedgekeurd voor omruiling, maar heb deze helaas nog niet ontvangen.
Wel heb ik een kennisgeving gekregen van Dynafix dat het imeinummer van het aangemelde toestel niet overeenkwam met het aangemelde imeinummer.
Dit komt door een fout van HTC aangezien ik bij de laatste reparatie (board swap) een nieuw imeinummer heb gekregen.
Ik vermoed ook dat dit de reden is waarom het toestel nog niet is verzonden ondanks dat ik daar wel melding van heb gehad. HTC geeft echter aan dat zij dit intern oplossen.
Hoe lang duurde het voor jij je toestel terug had? Mag hopen dat je batterij het na een aantal keer opladen beter gaat doen.
Ik kreeg het toestel terug in een envelop, met daarin het toestel verpakt in rood bubbeltjesplastic.

Wat een vervelende situatie overigens, dat het fout is gegaan bij de imeinummers. Het duurde in totaal tien dagen vanaf ontvangst bij Dynafix totdat ze overgingen tot verzending.

Batterij gaat wel, maar bij intensief gebruik kan ik na drie/vier uur de lader weer bij de hand houden.

Reviewtjes..

• thefal
  • Laatst online: 28-11 01:51
Hier ook slechte ervaringen met Dynafix. 23 oktober is een courier langsgekomen om mijn HTC One met paarse cameragloed op te halen. Die kwam echter precies ongelegen en ik heb het toestel niet mee kunnen geven, dus hij was binnen een minuut weer weg (op zich begrijpelijk). Envelop achtergelaten waarin ik het toestel kon opsturen, dus dezelfde dag gedaan rond 5 uur.

Track and trace code meegekregen, en na een week dacht ik "laat ik eens kijken hoe het met de status ervan is". Er stond dat het toestel nog niet eens was ontvangen! Vorige week ook nog niet en toen maar gebeld naar HTC en Dynafix en beide bevestigden dat het toestel nog niet was ontvangen. Vandaag weer gebeld en Dynafix zei het toestel nog steeds niet te hebben ontvangen. Ook maar gechat met HTC en een medewerker vertelde ineens dat ze het toestel al sinds 23 oktober hebben! Vervolgens noemde de medewerker mijn acties "heel apart" (Is het zo raar dat ik zowel HTC als Dynafix benader als de ander blijkbaar geen info heeft?) en dat het toestel binnen 10 werkdagen verstuurd zou worden. Toen ik aangaf dat er al 11 verstreken zijn kreeg ik enkel terug "Ja hij ligt ter reparatie".

Ondertussen heb ik geen idee waar mijn toestel nu is, want ik ga er niet vanuit dat een enveloppe, verstuurd om 5 uur binnen een dag al bij hun binnen is. Tegelijk was het toestel vorige week spoorloos en ligt die nu ineens al 3 weken bij HTC, terwijl Dynafix nog steeds niks weet...

• seezu
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-11 00:34
MandjeTichelaar schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:45:
Ik heb het probleem dat de micro-usb ingang van mijn HTC ONE naar binnen is geschoven waardoor de micro-usb er niet meer geheel ingaat en er dus telkens uitvalt. Met als nare gevolg dat ik decennia bezig ben om mijn telefoon/oplader zo neer te leggen dat die oplaadt..

Hij laadde dus nog wel op, maar daar heeft hij nu ook problemen mee gekregen. Ik kreeg een melding van 'kan niet opladen in host modus' en daarna lukte het nog af en toe om hem weer op te laden. Ik heb nog met een naald lopen kutten in de ingang om er stof uit te halen. Dat werkte een paar keer, hoop dat ik niets kapot gemaakt heb.

Ik had dit probleem ook, ik heb zelfs de telefoon hard laten vallen, schaafplek rechtsonder. Maar had m al laten vallen toen het probleem nog niet bestond (anderhalf jaar geleden)

Ik heb de telefoon gewoon opgestuurd en is gerepareerd onder de garantie, de oplaadkabel blijft nu stevig zitten godzijdank was ook soms minuten bezig om de kabel goed te laten zitten.

succes

• SavageBrother
Nou, we zijn onderhand ruim 2 weken verder. Woensdag 22 oktober heb ik mijn telefoon afgegeven ter reparatie, geen enkele update via teleplan ontvangen behalve dan dat op 24 oktober begonnen is met 'het onderhoud'. 5 November dan uiteindelijk een sms'je mogen ontvangen met daarin de melding dat de reparatie vertraagd is en dat ik binnen 5 dagen mijn telefoon mocht ophalen in de winkel. Daarnet (11 november) dus even contact opgenomen met Hi, of ik dan vandaag daadwerkelijk om mijn telefoon kon komen. Wat blijkt? Er gaat wel eens wat fout met die sms'jes en de telefoon ligt nog steeds bij HTC zelf (Hadden ze gerust even mogen melden dat ze hem naar HTC hebben opgestuurd). Ik kreeg daarna te horen dat wanneer mijn telefoon 18 november nog niet gereed is, er meer actie ondernomen gaat worden, aangezien dit de uiterlijke datum is waarop de telefoon gerepareerd zou moeten zijn.

Ik ben het al weer helemaal strontbeu in ieder geval.

It's dogged that does it

• MattXIII
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19-02 12:07
Mijn HTC One heb ik zaterdag (via Vodafone) laten opsturen naar Dynafix. Dit is de 3e keer dat de camera gefixt moet worden. Elke keer komt die paarse gloed weer terug.

• brasov
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09-11 20:00
Mart96 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:27:
Mijn toestel heb ik 2,5 weken geleden met een kapotte microfoon opgestuurd voor garantie, ik was zelf bang dat het niet als garantie gerekend zou worden omdat de telefoon al gebruikerssporen had. Nu 2,5 weken later krijg ik gewoon voor niets een gloedje nieuw toestel terug, chapeau HTC en dynafix!
Heb je als vervanging de oude generatie microfoon er weer in gekregen?

• burrfoot
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13-03-2020
@Brasov
Vrij zeker van niet. De "nieuwe" toestellen zijn toestellen welke nagezien zijn en waar nodig gemodificeerd voor HTC ze weer uitlevert. Beetje het Apple principe.

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

• Mount
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 28-11 23:40
Zijn allemaal refurbished toestellen. Mijn vorige had een scherm wat te hoog lag en geen WiFi, zijn zeker niet foutvrij. Vandaag de nieuwe refurb binnengekregen, camera heel lichte tint waar ik opzich wel mee kan leven, dit vind ik echter vervelender:

Scherm ligt linksonder een stuk lager waardoor je de hele tijd langs de rand schuurt als je er met de vinger langsgaat. Is daar een quick-fix voor of kunnen we weer gaan opsturen (of inruilen, is reeds 4x teruggeweest waarmee ik 2x een refurb toestel heb gekregen).

• SavageBrother
MountMan schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:31:
Zijn allemaal refurbished toestellen. Mijn vorige had een scherm wat te hoog lag en geen WiFi, zijn zeker niet foutvrij. Vandaag de nieuwe refurb binnengekregen, camera heel lichte tint waar ik opzich wel mee kan leven, dit vind ik echter vervelender:

[afbeelding]

Scherm ligt linksonder een stuk lager waardoor je de hele tijd langs de rand schuurt als je er met de vinger langsgaat. Is daar een quick-fix voor of kunnen we weer gaan opsturen (of inruilen, is reeds 4x teruggeweest waarmee ik 2x een refurb toestel heb gekregen).
Heb zelf geen quick fix, zou 'em gewoon weer opnieuw terugsturen. Gelijk ook melding making van die lichte tint in de camera.

It's dogged that does it

• Renzmeister
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 24-11 21:53
MountMan schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:31:

Ik heb dit dus ook met mijn toestel. Ik heb er mee leren leven, maar fraai is het niet voor een high-end product. Ik heb het aan de bovenkant, waardoor ik er bij bediening van het touchscreen niet zoveel last van heb misschien...

Vorige week mijn toestel ook eindelijk maar eens opgestuurd voor reparatie. Ik was wat huiverig omdat ik geen reserve smartphone heb, en er tegenop zag om weer wekenlang met een Nokia N95 te moeten rondlopen...Maar na het zoveelste telefoongesprek waarbij ik niet te verstaan was, was de maat nu vol. Eerst 3 kwartier in de wacht bij HTC, maar je wordt vervolgens wel goed geholpen. Naast de brakke microfoon ook de paarse gloed over de foto's en de razendsnel leegrakende batterij maar opgenoemd. Ik was even bezorgd, omdat de HTC tracking sinds Dynalogic hem kwam ophalen op de status "Device sent" was blijven steken, maar gelukkig via dit topic erachter gekomen dat Dynafix ook een tracking systeem heeft. Daar staat de status echter al sinds 8-11 op "Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst". Ik hoop maar dat ie ondertussen wel is aangekomen, en dat ze gewoon achterlopen met het bijwerken van die tracking service.

• dennisk.
Renzmeister schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:39:
[...]

Ik heb dit dus ook met mijn toestel. Ik heb er mee leren leven, maar fraai is het niet voor een high-end product. Ik heb het aan de bovenkant, waardoor ik er bij bediening van het touchscreen niet zoveel last van heb misschien...

Vorige week mijn toestel ook eindelijk maar eens opgestuurd voor reparatie. Ik was wat huiverig omdat ik geen reserve smartphone heb, en er tegenop zag om weer wekenlang met een Nokia N95 te moeten rondlopen...Maar na het zoveelste telefoongesprek waarbij ik niet te verstaan was, was de maat nu vol. Eerst 3 kwartier in de wacht bij HTC, maar je wordt vervolgens wel goed geholpen. Naast de brakke microfoon ook de paarse gloed over de foto's en de razendsnel leegrakende batterij maar opgenoemd. Ik was even bezorgd, omdat de HTC tracking sinds Dynalogic hem kwam ophalen op de status "Device sent" was blijven steken, maar gelukkig via dit topic erachter gekomen dat Dynafix ook een tracking systeem heeft. Daar staat de status echter al sinds 8-11 op "Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst". Ik hoop maar dat ie ondertussen wel is aangekomen, en dat ze gewoon achterlopen met het bijwerken van die tracking service.
Ze zijn zeker erg traag, maar het zit vaak wel goed.

Reviewtjes..

• SavageBrother
Nou, vandaag dus bericht op e-repair dat mijn telefoon retour gezonden is naar de winkel. Hoop dus dat ik hem morgen mag ophalen, verder stond genoteerd dat deze is gerepareerd onder garantie.

Ik ben erg benieuwd.

It's dogged that does it

• SavageBrother
Terwijl ik met de klantenservice aan de lijn hing belde de Hi winkel zelf mij op met het bericht dat ik een nieuwe HTC One op mag komen halen. Ben wel benieuwd hoe dat met al m'n gegevens en zo zit.

Toch aardig positief uitgepakt dus aangezien ik dat ding ruim een jaar heb.

It's dogged that does it

• ralph075
  • Niet online
Ehmmm... SavageBrother... als je toestel ter reparatie wordt opgestuurd, dan krijg je altijd een factory-clean toestel terug, ook als je jouw eigen toestel (gerepareerd) terug krijgt. Gegevens moet je echt zelf veilig stellen voordat je het toestel ter reparatie aanbiedt...

• SavageBrother
I know, had ook een back up op de cloud staan, maar op zich hadden ze dat best even mogen melden. Anyways, wegens tijdgebrek dat toestel opgehaald en pas thuis uit de verpakking gehaald. Blijkt toch mijn eigen toestel te zijn, of in ieder geval de case. Toen ik het IMEI nummer controleerde week dit dan weer wel af van het IMEI nummer wat mijn telefoon aangaf toen ik hem ter reparatie aanbood.

De winkelmedewerker vroeg mij aan de telefoon ook mijn ID-bewijs mee te nemen omdat ik het e.e.a. moest tekenen, maar toen ik daar aan kwam kreeg ik hem zo mee.

Vind het maar vaag allemaal.

It's dogged that does it

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

EWK schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:56:
* EWK meldt zich hier ook helaas

De usb-aansluiting is eigenlijk sinds begin aanschaf (in mei) al niet echt lekker als ik dat vergelijk met de aansluiting op de S2 van mijn vriendin. Het werd steeds erger, het was maar de vraag of je wakker werd met een volle of (bijna) lega accu als ie de hele nacht aan de lader had gezet. Als je hem in plugde zat er ook erg los. Vandaag opgehaald door Dynalogistics, ben benieuwd.
Ik ga voor de tweede ronde. Nu een jaar later ga ik hem binnenkort weer aanmelden voor een brakke USB-poort. Enige verschil is dat hij nu S-off is en er Cyanogenmod op staat. Ben benieuwd hoe ik hem dan terug ga krijgen.

Hoi!

• jwakie
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:43
Dynafix doet even 11 dagen over het versturen van de telefoon naar de reparatieafdeling |:(
Telefoon opgestuurd vanwege paarse gloed en kapotte mic.

Order - Volledig ingevoerd 5-11-2014 11:34:55
Order - Bevestigd 5-11-2014 11:34:56
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 5-11-2014 11:34:57
Transport - Product succesvol afgehaald 12-11-2014 9:33:00
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 13-11-2014 4:58:18
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 13-11-2014 4:58:19
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 24-11-2014 9:57:20

• Daan1984
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 28-11 11:37
jwakie schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:49:
Dynafix doet even 11 dagen over het versturen van de telefoon naar de reparatieafdeling |:(
Telefoon opgestuurd vanwege paarse gloed en kapotte mic.
Hier hetzelfde verhaal...

Paarse gloed en beslagen frontcam:

Order - Bevestigd 6-11-2014 20:55:01
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 6-11-2014 20:55:02
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 13-11-2014 4:59:17
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 13-11-2014 4:59:18
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 24-11-2014 9:57:38
Reparatie repair center - In behandeling 25-11-2014 7:43:01

• donvalentino
  • Laatst online: 12:56

donvalentino

psn: Walllie-G

Toestel is helaas gevallen, scherm e.d. flink beschadigd.
Nu zit ik bij geek squad en ze geven aan dat ze hem niet meer op voorraad hebben :(.
Ze hebben hem wel in bestelling maar kan even duren voordat hij er is.

Mensen ervaring met evt ruilen voor ander toestel?
Volgens mij had ik o.a. keuze uit HTC One mini en Iphone 5

• jwakie
Daan1984 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:35:
[...]

Hier hetzelfde verhaal...

Paarse gloed en beslagen frontcam:

Weet jij al meer?
Bij mij staat hij nog steeds op 'in behandeling'.

• MattXIII
Bij mij duurt het ook vrij lang (ook hetzelfde probleem met de camera):

Order - Volledig ingevoerd 8-11-2014 14:18:36
Order - Bevestigd 8-11-2014 14:18:42
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 10-11-2014 17:58:12
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 12-11-2014 3:03:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 12-11-2014 3:03:01
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 20-11-2014 12:24:32
Reparatie repair center - In behandeling 20-11-2014 12:24:53

• Daan1984
Reparatie repair center - In behandeling 26-11-2014 16:40:52

2x In behandeling?

---------------------------------

Vandaag even via de htc chat contact gezocht en zie daar het resultaat:

Device HTC One, Serial No. ....., is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.

Ben benieuwd!!

[Voor 19% gewijzigd door Daan1984 op 27-11-2014 17:02]

• jwakie
Volgens mij zeggen ze zo maar wat.

• MattXIII
Yay, eindelijk een update!
...
Reparatie repair center - In behandeling 20-11-2014 12:24:53
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 28-11-2014 13:02:30
Reparatie repair center - Voltooid 28-11-2014 13:02:30
Logistiek - Product klaar voor retourzending 28-11-2014 14:05:31
Logistiek - Product verstuurd naar de winkel 28-11-2014 19:24:24

Hopelijk kan ik de telefoon vandaag of maandag ophalen.

• jwakie
Vandaag ook maar eens gechat met htc. Medewerker op de chat zei dat hij een boze mail naar dynafix ging sturen. Een half uur later kreeg ik een mail van htc.
Device HTC One, Serial No. ....., is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.

Log dynafix is ook veranderd en ziet er nu als volgt uit:

Order - Volledig ingevoerd 5-11-2014 11:34:55
Order - Bevestigd 5-11-2014 11:34:56
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 5-11-2014 11:34:57
Transport - Product succesvol afgehaald 12-11-2014 9:33:00
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 13-11-2014 4:58:18
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 13-11-2014 4:58:19
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 24-11-2014 9:57:20
Reparatie repair center - In behandeling 25-11-2014 14:29:46
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 1-12-2014 14:42:53
Reparatie repair center - Voltooid 1-12-2014 14:42:53

• dennisk.
De e-mail van HTC dat het apparaat wordt verzonden komt wel erg vroeg. Dat was tenminste bij mij zo. Op het moment dat je van Dynalogic een e-mail krijgt dat je toestel terug komt, dan schiet het tenminste op. HTC stuurt die e-mail soms ruim vier dagen van tevoren.

Reviewtjes..

• efari
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 15:05
ik heb zo snel wat gekeken, maar niet direct gezien in dit topic.
is er al eens een officieel statement van HTC gekomen dat de paarse waas op de camera erkend wordt?
wordt deze issue altijd onder garantie hersteld?
(ook als ik mijn toestel nu ondertussen al 1jaar en driekwart heb?).
Ik ben van België en ik weet niet of ze hier ook met Dynafix werken.. (en heb de M7 uit een Belgacom-winkel gehaald indertijd)

• jwakie
dennisk. schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:08:
De e-mail van HTC dat het apparaat wordt verzonden komt wel erg vroeg. Dat was tenminste bij mij zo. Op het moment dat je van Dynalogic een e-mail krijgt dat je toestel terug komt, dan schiet het tenminste op. HTC stuurt die e-mail soms ruim vier dagen van tevoren.
Kwartier geleden een mail van dynalogic gekregen. Ze komen morgen bezorgen.
Dus HTC zat dit keer juist.

• MattXIII
Zojuist mijn gerepareerde HTC One opgehaald bij de lokale Vodafone winkel. De camera werkt gelukkig weer prima! Ze hebben ook meteen de hele achterkant en rand vervangen, waardoor het toestel er weer als nieuw uit ziet, inclusief Beats logo :)

• jwakie
MattXIII schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:23:
Zojuist mijn gerepareerde HTC One opgehaald bij de lokale Vodafone winkel. De camera werkt gelukkig weer prima! Ze hebben ook meteen de hele achterkant en rand vervangen, waardoor het toestel er weer als nieuw uit ziet, inclusief Beats logo :)
Die van mijn vriendin is ook binnen vandaag. Camera heeft nog steeds een paarse gloed. Wel minder, nu alleen bij het maken van close-ups.

Buitenkant is hier niet vervangen :/

• dennisk.
jwakie schreef op maandag 01 december 2014 @ 23:19:
[...]

Kwartier geleden een mail van dynalogic gekregen. Ze komen morgen bezorgen.
Dus HTC zat dit keer juist.
Oh haha, dat is dan erg fijn! :)

Ik kreeg de email van HTC op een maandag en de vrijdag werd het toestel pas verstuurd.. Enige wachttijd ertussen ofzo haha.

Nog steeds paarse gloed? Dan hebben ze iets niet goed gedaan. Misschien de moeite waard om toch nog even contact op te nemen.

Reviewtjes..

• Kaya10
  • Niet online
Mijn toestel ligt al een tijdje bij Dynafix, ik had ernstig problemen met de accu die ging zeer snel leeg nu zie ik dat het omgeruild gaat worden denk ik toch?

Hoelang duurt zo'n proces? Krijg je een nieuw toestel met het doosje en de accessoires?

STATUS DATUM / TIJD  
Order - Volledig ingevoerd 19-11-2014 20:15:32
Order - Bevestigd 19-11-2014 20:15:33
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 19-11-2014 20:15:34
Transport - Product succesvol afgehaald 20-11-2014 12:20:00
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 21-11-2014 4:47:18
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 21-11-2014 4:47:19
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 26-11-2014 15:03:31
Reparatie repair center - In behandeling 2-12-2014 8:13:19
Reparatie Intern - Wacht op omruil 2-12-2014 8:24:23

Ik denk dat ik toch een refurbished toestel ga krijgen.. Wat als ik dit weiger? Wat gebeurt er?

[Voor 5% gewijzigd door Kaya10 op 03-12-2014 15:54. Reden: Update]

• IseT
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 30-11 20:46
efari schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:00:
ik heb zo snel wat gekeken, maar niet direct gezien in dit topic.
is er al eens een officieel statement van HTC gekomen dat de paarse waas op de camera erkend wordt?
wordt deze issue altijd onder garantie hersteld?
(ook als ik mijn toestel nu ondertussen al 1jaar en driekwart heb?).
Ik ben van België en ik weet niet of ze hier ook met Dynafix werken.. (en heb de M7 uit een Belgacom-winkel gehaald indertijd)
Ik merkte laatst ook dat ik last heb van de paarse gloed... ik had dit een jaar geleden niet (had ik erg goed opgelet destijds) Nu (ik vermoed dat dit na een aantal updates) toch is op gaan spelen op mijn toestel. Ik maak eigenlijk nooit foto's maar nu ik laatst een foto wou schieten en ik die paarse gloed zag schrok ik wel ff. Ik heb een t-mobile branded toestel trouwens.

Ik ben ook erg benieuwd naar de precieze oorzaak van de paarse gloed. Ik heb dit onderwerp totaal niet gevolgd het afgelopen jaar en ik wil toch ff weten hoe dit komt :p

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:11
Joostje123 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:17:
[...]

Hoe maak je dat goed schoon?
Want ik zie bij mijn toestel ook redelijk wat stof daar.
Had een tandenstoker gebruikt. Even goed onder en boven die connector op je one poeren.

• drusloos
Heb een raar verschijnsel. Ik heb sinds mijn telefoon bij dynafix is geweest 3 maanden terug last van dat whatsapl berichten pas binnenkomen als ik of whatsapp open, of zelfs pas als ik de desbetreffende chat open. Dan denk je dat iemand niet reageert en dan zie je 3 dagen later bijv dat diegene gelijk heeft gereageerd... Factory reset al talloze keren gedaan. Ook whatsapp verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Zou het aan m'n toestel liggen? Echt pas sinds dynafix...

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18:46
Potverdrie. Het is een hele tijd goed gegaan met bellen, ik had soms geen gehoor en de andere persoon hoorde ook niks. Een reboot hielp dan.

Dit scheen te liggen aan Google play services, op een gegeven moment bleef het goed en hoefde ik niet te rebooten. Play services v 6.5.88 stond er toen op (een iets lagere versie zorgde dus voor de problemen)

Nu heeft Google sinds een paar dagen weer v 6.5.87 gepushed (wel hoger build nummer) en weer hetzelfde verhaal. Als je nu netflix gebruikt is daarna ALTIJD geen geluid meer aanwezig met bellen...Als ik Netflix draai en er komt een belletje binnen, dan is het geluid al weg.

Irritant blijkbaar rommelt een van die services van Netflix met het geluid van het bellen i.c.m met andere apps die iets met geluid doen?

[Voor 6% gewijzigd door ToFast op 04-12-2014 13:08]

• ToFast
drusloos schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:26:
Heb een raar verschijnsel. Ik heb sinds mijn telefoon bij dynafix is geweest 3 maanden terug last van dat whatsapl berichten pas binnenkomen als ik of whatsapp open, of zelfs pas als ik de desbetreffende chat open. Dan denk je dat iemand niet reageert en dan zie je 3 dagen later bijv dat diegene gelijk heeft gereageerd... Factory reset al talloze keren gedaan. Ook whatsapp verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Zou het aan m'n toestel liggen? Echt pas sinds dynafix...
Ik denk eerder dat het ligt aan je data verbinding die sluit of die verrotte Google play services met c2dm en gcm push services, die Google gewoon naar je telefoon pushed zonder te weten. Is dit op het gsm/3g en Wi-Fi netwerken beide het geval?

• spNk
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 21-11 17:41
(jarig!)
Ik heb mijn M7 weer terug van Dynafix (roze waas probleem), nu is mijn trilstand ineens een stuk zachter geworden. Eerder ging deze echt enorm hard. Nu vraag ik me af wat normaal is? Ik vind dit prima hoor, hij ging eigenlijk te hard, maar vraag me af of dat nou aan een compleet rammelende camera unit gelegen heeft oid.

• Kaya10
  • Niet online
Heeft iemand nog al problemen met de voorcamera en de batterij?

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17:21
Mijn HTC One (M7) is ook weggeweest voor problemen met de camera (roze gloed).

Order - Volledig ingevoerd 20-11-2014 12:47:35
Order - Bevestigd 20-11-2014 12:47:48
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 20-11-2014 12:48:30
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 21-11-2014 0:17:43
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 21-11-2014 0:17:44
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 28-11-2014 7:24:42
Reparatie repair center - In behandeling 2-12-2014 10:00:19
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 3-12-2014 16:55:56
Reparatie repair center - Voltooid 3-12-2014 16:55:56
Logistiek - Product klaar voor retourzending 3-12-2014 22:32:10
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 4-12-2014 15:17:41
Winkel - Product ontvangen 5-12-2014 13:01:58

Al met al 15 dagen weggeweest valt mij mee :)

Wat wel opviel is dat het versturen naar interne reparatiedienst en ontvangen van interne reparatiedienst een week duurde. 8)7

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Daan1984
Nog even een update.

Telefoon teruggekregen van dynafix.
Alles hersteld, zowel voorcamera die beslagen was door klein gap in behuizing als achtercamera met paarse gloed.

Dynafix lijkt lang te duren, maar ik weet niet precies hoe die verwerking intern is.. Misschien pas late status updates.

Al met al erg tevreden over afhandeling. Gratis gerepareerd met 1,5 jaar oud toestel, zonder hierover te moeten onderhandelen.

Zou direct weer voor een HTC gaan als ik nu moest kiezen,
Maar met deze HTC one kan ik even vooruit. Zelfs batterij lijkt beter nu.

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
1,5 jaar valt dan ook gewoon binnen de garantie hè.

You save everyone, but who saves you?

• Ventrigo
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Krijg de laatste tijd veel dat de telefoon ineens mobiel netwerk kwijt in en ik de pincode van de simkaart moet ingeven. Die pincode heb ik zelf ingesteld en dit gebeurt zo ongeveer vijf keer op een dag. Meer mensen een probleem mee of een oplossing voor?

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• drusloos
ToFast schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:23:
[...]

Ik denk eerder dat het ligt aan je data verbinding die sluit of die verrotte Google play services met c2dm en gcm push services, die Google gewoon naar je telefoon pushed zonder te weten. Is dit op het gsm/3g en Wi-Fi netwerken beide het geval?
Op 3G weet ik niet, ik zit altijd op 4G, daar is het dus bij, en bij wifi ook. Alsof je je telefoon op energie besparing hebt staan, en als je je scherm aan doet dat dan de berichten binnenkomen, zo is dat nu als je whatsapp opent. Ook met email merk ik het soms.

• Kaya10
  • Niet online
Volgen htc zal ik een swap toestel krijgen, deze is door een monteur van HTC gebouwd en enkel aangeweest voor te checken of hij werkte.
Ik zal ook nog eens 3 maanden extra garantie krijgen... Mij garantie verloopt op 29-06-2015

Dus nog eens 3 maanden erop

Iemand ervaring hiermee? Maakt HTC mij wijs?

• Kappade
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 20:12
Ik lees veel mensen met het 'roze waas' probleem; is dit na recent opsturen definitief weggebleven? Of is het bijna 'normaal' dat dit probleem na een tijd terug kan keren? Ik heb precies vorig jaar mijn M7 hiervoor ook opgestuurd en het was keurig gefixt. Echter kwam het probleem ongeveer in maart dit jaar terug... Ik begin er nu er veel donkere dagen zijn toch wel aan te storen dat ik geen normale foto kan maken vanaf een beetje schemer.

Heeft HTC hier nu een structurele oplossing voor? En heb ik destijds misschien pech gehad? Zoja, dan wil ik er nog wel 1x aan geloven.

[Voor 11% gewijzigd door Kappade op 08-12-2014 00:05]

• dennisk.
Kappade schreef op maandag 08 december 2014 @ 00:04:
Ik lees veel mensen met het 'roze waas' probleem; is dit na recent opsturen definitief weggebleven? Of is het bijna 'normaal' dat dit probleem na een tijd terug kan keren? Ik heb precies vorig jaar mijn M7 hiervoor ook opgestuurd en het was keurig gefixt. Echter kwam het probleem ongeveer in maart dit jaar terug... Ik begin er nu er veel donkere dagen zijn toch wel aan te storen dat ik geen normale foto kan maken vanaf een beetje schemer.

Heeft HTC hier nu een structurele oplossing voor? En heb ik destijds misschien pech gehad? Zoja, dan wil ik er nog wel 1x aan geloven.
Ik had ook last van een roze waas. Na reparatie heb ik hier geen last meer van gehad, dus ik denk dat HTC hier een goede oplossing voor heeft.

Reviewtjes..

• Errieseeka
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 30-11 19:42
Hoi. Sinds kort last van dat ik sommige video's niet kan afspelen. Via Facebook, tweakers webapp en zo wel meer. Netflix en Instagram werken bijvoorbeeld wel weer.

Bij Facebook krijg ik als melding: 'video kan niet worden afgespeeld. Er is een onbekende fout opgetreden tijdendens het afspelen van deze video'

Meer mensen dit probleem?

Bovendien heb ik al een heletijd een roze waas en wazige frontcam (vuil door spleet). Heb Hi toestellease. Problemen zijn makkelijk te verhelpen zo te horen toch?

EDIT: probleem lijkt verholpen

[Voor 22% gewijzigd door Errieseeka op 10-12-2014 10:41]

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 18:12

rajackar

Blood Minister

Even een vraag voor degenen die hun toestel hebben laten repareren voor het paarse camera probleem.
Hebben jullie eerder ook custom roms gedraaid? Ik heb het probleem ook en draai al lang custom roms.
Ik kan hem wel weer helemaal stock maken maar dan blijft het bekend. Ik ben nogal wantrouwend naar fabrikanten aangezien ze zoiets in theorie aan kunnen halen om garantie te weigeren.
Daarom ben ik nogal benieuwd naar jullie ervaringen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 5900X - MSI RTX 3080 Suprim X - PS5

• dennisk.
Errieseeka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:23:
Hoi. Sinds kort last van dat ik sommige video's niet kan afspelen. Via Facebook, tweakers webapp en zo wel meer. Netflix en Instagram werken bijvoorbeeld wel weer.

Bij Facebook krijg ik als melding: 'video kan niet worden afgespeeld. Er is een onbekende fout opgetreden tijdendens het afspelen van deze video'

Meer mensen dit probleem?

Bovendien heb ik al een heletijd een roze waas en wazige frontcam (vuil door spleet). Heb Hi toestellease. Problemen zijn makkelijk te verhelpen zo te horen toch?

EDIT: probleem lijkt verholpen
Die melding heb ik ook een periode gehad. Ik weet niet hoe het verholpen is, maar heb er idd geen last meer van.

De roze waas en wazige frontcam zijn wel bekende problemen bij HTC. Het is zeker de moeite waard om even contact op te nemen met Hi en een reparatie te verzoeken.
rajackar schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:21:
Even een vraag voor degenen die hun toestel hebben laten repareren voor het paarse camera probleem.
Hebben jullie eerder ook custom roms gedraaid? Ik heb het probleem ook en draai al lang custom roms.
Ik kan hem wel weer helemaal stock maken maar dan blijft het bekend. Ik ben nogal wantrouwend naar fabrikanten aangezien ze zoiets in theorie aan kunnen halen om garantie te weigeren.
Daarom ben ik nogal benieuwd naar jullie ervaringen.
Geen custom roms gedraaid, maar geloof dat er wel de nodige ophef over is geweest. Hier een artikel erover:
nieuws: HTC gaf klanten onterecht geen garantie na unlocken bootloader

Geloof niet dat het problemen zal geven.

Reviewtjes..

• tdm850ed
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Sinds 24 oktober een m8 en nu loop ik tegen het probleem aan dat als ik op een bepaald punt op het scherm druk dat het kraakt ik zie me scherm ook in de behuizing weg zakken zeg maar.
HTC live support zei dat ik het met de retailer moest proberen op te lossen en die gooit het gelijk op val of stootsschade terwijl dit niet het geval is.
Misschien makkelijker om het gelijk via HTC te proberen vroeger met me desire hd ook geen problemen mee gehad.

• Amersfoort
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:11
Mijn HTC One M7 kreeg het bericht om naar versie 6.09.401.11 te updaten. De verliep niet goed (rood uitroepteken). Bij het opstarten van de One blijft deze nu hangen op het HTC One opstart scherm (geen automatisch herhaalde reboot).
Recovery zorgt voor rood uitroepteken, en Factory Reset laat in eerste instantie een groene pijltjes update scherm zien, en na automatisch reboot blijft deze ook weer hangen op het HTC One opstart scherm. De bootloader was locked en heb ik met de nodige moeite unlocked gekregen.

De RUU die ik eerder wel eens heb gebruikt (ook na een mislukte automatische update), RUU_M7_UL_K44_SENSE55_MR_HTC_Europe_4.19.401.9_R_Radio_4A.23.3263.28_10.38r.1157.04L_release_353069_signed_2-1, geeft aan dat deze de rom wil updaten van Image-versie 6.09.401.10 naar versie 4.19.401.9. Daarna verschijnt de melding "Fout Image update fout
Het ROM Updatehulpmiddel kan de Android telefoon niet updaten. Verkrijg het juiste ROM Updatehulpmiddel en probeer opnieuw."
Mijn instellingen: HBoot versie 1.57 en instelling S-on

Ik heb op vele sites gekeken, wat de oplossing is, o.a. S-off zetten, maar vele verwijzen naar oudere HBoot versies en naar links die niet meer werken.

• dennisk.
Heb je geprobeerd om een reset uit te voeren met de hardwareknoppen? Toestel compleet wissen.

Houd de knop VOLUME OMLAAG ingedrukt en houd vervolgens de AAN/UIT-knop ingedrukt.
Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toetsen AAN/UIT EN VOLUME OMLAAG los.

Dan krijg je een keuzemenu.

Reviewtjes..

• Fewture
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fewture

Overclocker

ToFast schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:16:
Potverdrie. Het is een hele tijd goed gegaan met bellen, ik had soms geen gehoor en de andere persoon hoorde ook niks. Een reboot hielp dan.

Dit scheen te liggen aan Google play services, op een gegeven moment bleef het goed en hoefde ik niet te rebooten. Play services v 6.5.88 stond er toen op (een iets lagere versie zorgde dus voor de problemen)

Nu heeft Google sinds een paar dagen weer v 6.5.87 gepushed (wel hoger build nummer) en weer hetzelfde verhaal. Als je nu netflix gebruikt is daarna ALTIJD geen geluid meer aanwezig met bellen...Als ik Netflix draai en er komt een belletje binnen, dan is het geluid al weg.

Irritant blijkbaar rommelt een van die services van Netflix met het geluid van het bellen i.c.m met andere apps die iets met geluid doen?
"Disable Service" downloaden uit de Play Store. In de app onder Google Play services de "Checkin Service" disablen. Reboot en klaar.

Ligt aan een HTC service pack.

Hele draad hier vol met mensen met dit probleem:
http://forum.xda-develope...uto-update-play-t2969715/

• ToFast
Fewture schreef op zondag 14 december 2014 @ 08:30:
[...]

"Disable Service" downloaden uit de Play Store. In de app onder Google Play services de "Checkin Service" disablen. Reboot en klaar.

Ligt aan een HTC service pack.

Hele draad hier vol met mensen met dit probleem:
http://forum.xda-develope...uto-update-play-t2969715/
Jep had het al gevonden. Ook 6.5.99 play services erover. Het is nu goed!

Edit: of het nu aan de servicepack van HTC ligt, ik denk het niet, die is al 3x geüpdatet sinds dit probleem en daarvoor was het probleem ook al aan de orde (door de push van Google play services 6.5.x). Ook op andere toestellen hebben mensen er last van, ook op stock roms.

[Voor 21% gewijzigd door ToFast op 14-12-2014 11:13]

• imeR
  • Laatst online: 13:42
One (M7) laadt plots niet meer op / gaat niet meer aan. Batterij dood, vermoedelijk. Toestel wordt morgen opgehaald. Iemand ervaring met het (vermoedelijk) laten vervangen van de batterij?

[Voor 3% gewijzigd door imeR op 18-12-2014 00:31]

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ga uit van 2 weken. Mijne 5 december opgehaald en had vandaag terug kunnen zijn. Jij hebt er nog wat feestdagen tussen, dus zeker twee weken.

Hoi!

• RemCOW
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 29-11 08:48
Volgens mij zijn hier genoeg mensen die ervaring hebben met een paars/rood/blauwe gloed bij het maken van foto's. Ik ben vooral benieuwd of het repareren dit permanent oplost. Eerst had ik een camera die niet wilde scherpstellen (opgelost door te switchen tussen HDR en weer terug voor een paar keer, weird) maar nu heb ik extreem veel last van een paarse gloed. Foto's lijken nergens op. Voor de rest bevalt de telefoon prima maar dit is wel irritant.... Dus ben wel benieuwd of het de moeite waard is om te laten repareren.
Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee