Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:31
Lijkt wel of er een bumper omheen zit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Allemachtig, dat ze zoiets terug durven te sturen. :X Waardeloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 18:56
Jep, de knoppen zijn helemaal in de behuizing gezakt. Indrukken gaat met moeite, terwijl dat bij de vorige niet was.

Eén plus punt, de camera werkt nu wel goed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Zeker gedaan door Dynapruts?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Tja, ook al 4x echt een nieuw toestel gehad uit doos.

Ook iedere keer wel wat mis mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Update: ze willen dat ik hem weer opstuur omdat er niks mis is met de hardware en software. Alleen de afwerking is niet goed. Ja, de zoveelste keer...

Tevens was de medewerker boos omdat ik een slechte beoordeling gegeven had... Logisch na 12 reparaties, maarja...

Ik raad iedereen af HTC aan te schaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door kevinwalter op 16-05-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 07:20
De laatste tijd krijg ik steeds meer problemen dat mijn HTC One om de pincode vraagt en ik dus niet verbonden is met mijn Provider. Erg vervelend want je bent dan niet meer bereikbaar.

Nu heb ik de de mogelijk oplossing met het plakband op de sim al een tijdje terug toegepast maar helaas helpt dat dus niet echt. Zolang ik de telefoon bv op tafel heb liggen is er niets aan de hand maar als hij in de broekzak zit dan kan het ineens wegvallen.

Bestaat er een app of logging waar je mogelijk iets in kan terugvinden wat er gebeurt.
Of heeft iemand nog andere tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Tja, zal er wel wat mis zijn met je simkaartlezer. Moet je hem terug sturen maar pas op! Je krijgt hem niet goed terug. (de afwerking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Nou nou, dat mag ook wel wat genuanceerder. Er zijn zat mensen die hem gewoon goed weer terug krijgen (zoals ikzelf bijvoorbeeld) helaas zijn er ook genoeg (en elke is er eentje te veel) waarbij het inderdaad wat minder netjes afgehandeld is allemaal. Maar goed juist die berichten lees je veel op dit soort fora natuurlijk.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 19:33
Ik zit nu ook in Polen en hier heft HTC hetzelfde aanpak van garanties hier.
Mijn probleem zit in dat mijn HTC one was een witte flek te zien op het scherm en ook gaps.
Met gaps had ik niet zo`n groot probleem maar met de witte vlekken wel. Mijn toestel was S-OFF unlocked gemaakt en daardoor de service hier: firma door HTC ingehuurd http://www.regenersis.pl/ heeft mijn verzoek voor garantie helaas afgekeurd vanwege de S-OFF.
Mijn moederbord is volgens http://www.regenersis.pl/ kapot en daarvoor moet ik 200 Euro betallen want mijn toestel was S-OFF en volgens HTC Polen garantie was niet meer geldig.
Ik ben bezig om kortgeding daarvan te maken , van tmobile ga ik ook afscheid nemen. Weg 10 klanten !

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
In Nederland is er een rechtzaak geweest dat ze niet zomaar meer alles op het rooten ed mogen gooien als jij komt voor garantie. Ze moeten aantonen dat de schade daar door komt, bijvoorbeeld een te ver overklokte processor. Maar of je daar in Polen ook wat mee kan betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Gisteravond tijdens het concert van The Eagles geprobeerd om wat foto's en filmpje te maken en wat valt dat tegen zeg met de HTC. Buiten altijd mooie opnames maar nu ging hij toch echt de mist in.

Wazige foto's en net of er mist hing als je een foto van het podium wilde maken. Ok het was ver weg maar dit moet een top toestel toch prima kunnen. Daarna hetzelfde geprobeerd met een Samsung S3 en die deed het prima. Was altijd zo blij met de HTC One maar nu pas echt gemerkt dat de camera toch veel te kort schiet als er niet veel licht is. Buiten maakt hij prachtige opnames.

Ik weet dat de HTC geen hoogvlieger is met weinig licht maar het was op dat moment nog niet echt donker en zo slecht had ik het niet verwacht. Met diverse instellingen geprobeerd maar zelf filmen levert dezelfde waas op. En uiteraard was de cameralens schoongemaakt en geen krassen.

HTC One
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2118042/2014-05-22%2019.13.54.jpg

Samsung S3
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2118042/2014-05-22%2019.14.35.jpg

Meer die dit probleem herkenen of toch een probleem.
Toch slecht dat een HTC veel recenter is dan een S3 het zo laat afweten. :-(

[ Voor 38% gewijzigd door MikeOO op 23-05-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
l3art schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:03:
Nou nou, dat mag ook wel wat genuanceerder. Er zijn zat mensen die hem gewoon goed weer terug krijgen (zoals ikzelf bijvoorbeeld) helaas zijn er ook genoeg (en elke is er eentje te veel) waarbij het inderdaad wat minder netjes afgehandeld is allemaal. Maar goed juist die berichten lees je veel op dit soort fora natuurlijk.
Tja ik heb zelf 12 ervaringen er mee. Alle 12 niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MikeOO schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:11:
Gisteravond tijdens het concert van The Eagles geprobeerd om wat foto's en filmpje te maken en wat valt dat tegen zeg met de HTC. Buiten altijd mooie opnames maar nu ging hij toch echt de mist in.

Wazige foto's en net of er mist hing als je een foto van het podium wilde maken. Ok het was ver weg maar dit moet een top toestel toch prima kunnen. Daarna hetzelfde geprobeerd met een Samsung S3 en die deed het prima. Was altijd zo blij met de HTC One maar nu pas echt gemerkt dat de camera toch veel te kort schiet als er niet veel licht is. Buiten maakt hij prachtige opnames.

Ik weet dat de HTC geen hoogvlieger is met weinig licht maar het was op dat moment nog niet echt donker en zo slecht had ik het niet verwacht. Met diverse instellingen geprobeerd maar zelf filmen levert dezelfde waas op. En uiteraard was de cameralens schoongemaakt en geen krassen.

Meer die dit probleem herkenen of toch een probleem.
Toch slecht dat een HTC veel recenter is dan een S3 het zo laat afweten. :-(
Geen idee, bij mij heeft de HTC geen waas als dat. HTC zou juist in het donker het iets beter moeten doen omdat het grotere pixels heeft die daardoor ook lichtgevoeliger zijn. Bij filmen in het donker is het donker ook echt donker bij mij. Zie bijvoorbeeld deze video

kevinwalter schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:38:
[...]
Tja ik heb zelf 12 ervaringen er mee. Alle 12 niet goed.
Kan me voorstellen dat je er dan zo over gaat denken ja .

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 23-05-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timsa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-08-2022
Heb een probleem met m'n M7 sinds gisteren.

Ik heb nog geen jaar een HTC One M7 en sinds woensdag doet ie heel vreemd. Woensdag merkte ik opeens dat ie amper actief bleef en heel snel een zwart scherm kreeg. Tijdens het muziek luisteren ging de telefoon ook constant naar het volgende nummer waardoor ik al helemaal vermoedde dat er iets niet goed zat. De hele avond kreeg ik met geen mogelijkheid iets te zien op mijn telefoon, zelfs aan de oplader niet. De telefoon was nog wel actief, want ik kon gewoon gebeld worden, maar opnemen lukte niet. Dus ik dacht dat het scherm kapot was.

Ik heb de hele nacht de telefoon aan de oplader laten liggen en warempel, donderdagochtend deed ie het opeens. Of nou ja deed het, helemaal zoals voorheen was het nog niet, maar kon er in ieder geval dingen mee doen. Wel loopt ie regelmatig vast voor een paar seconde (vooral bij Whatsapp), klopt de geautomatiseerde tijd niet (loopt 2,5 uur achter, dus moet handmatig gebeuren) en kan ik geen muziek luisteren op mijn telefoon. Met geen enkele app werkt dat. Verder werkt alles voor zover ik heb kunnen zien gewoon normaal.

De leverancier zegt alleen van stuur 'm op dan sturen wij 'm naar de reparateur, maar dan ben ik mijn telefoon voor 2 tot 3 weken kwijt en daar heb ik geen zin in. Dus heb ik een harde reset gedaan, maar nu komt het voldoende probleem. Ik heb een back-up gemaakt op Dropbox, maar ik kan die niet importeren. Ik heb me aangemeld bij mijn HTC Back-up account en bij Dropbox en heb opslagdienst op Dropbox staan met het juiste account. Vervolgens wil ik mijn telefoon vanuit de cloud herstellen, maar daar staat alleen een oude back-up van Google Drive van 25-12-2013 en geen Dropbox back-up. Wie kan mij helpen om die back-up van Dropbox erop te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Timsa schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 20:36:
De leverancier zegt alleen van stuur 'm op dan sturen wij 'm naar de reparateur, maar dan ben ik mijn telefoon voor 2 tot 3 weken kwijt en daar heb ik geen zin in. Dus heb ik een harde reset gedaan, maar nu komt het voldoende probleem. Ik heb een back-up gemaakt op Dropbox, maar ik kan die niet importeren. Ik heb me aangemeld bij mijn HTC Back-up account en bij Dropbox en heb opslagdienst op Dropbox staan met het juiste account. Vervolgens wil ik mijn telefoon vanuit de cloud herstellen, maar daar staat alleen een oude back-up van Google Drive van 25-12-2013 en geen Dropbox back-up. Wie kan mij helpen om die back-up van Dropbox erop te krijgen?
Dat probleem had ik ook, alle back-ups van dropbox zijn verkloot. Enigste wat je kan doen is opnieuw beginnen en google drive instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
l3art schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:44:
[...]

Geen idee, bij mij heeft de HTC geen waas als dat. HTC zou juist in het donker het iets beter moeten doen omdat het grotere pixels heeft die daardoor ook lichtgevoeliger zijn. Bij filmen in het donker is het donker ook echt donker bij mij. Zie bijvoorbeeld deze video

[video]
Ga volgende week maar eens beginnen met een reset en een dan kijken of dit verbeterd.
tnx voor het voorbeeld kan nu inderdaad zien dat dit niet normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Never Ending story :
Vandaag was mij de gerepareerde telefoon aangeboden ter ontvangst. Helaas voor de telefoon reparatie moest ik toch betalen. Ik vroeg om schriftelijke redenen waarom mijn garantie was vervallen. Helaas kreeg ik deze niet. ( belde gelijk met de reparatie servies van HTC – regenesis.pl met de vraag om deze te versturen naar T-Mobile) Reparatie service van HTC beweerde deze samen met de prijsopgave verstuurt te hebben naar T-Mobile. Teweens bij deze gespter hoorde ik via de telefoon wat de reden is dat mijn garantie was opgeheven: unauthorized software installation
T-Mobile heeft weer aanzoek gemaakt bij Reparatie service van HTC om schriftelijke redenen op te geven waarom mijn toestel niet gerepareerd kon worden onder garantie.

Tevens heb ik deze toestel in de handen gehad en bleek dat de linke onder rand van deze toestel was scheef gelijmd met de luidspreker behuizing. Dus sowieso had ik geweigerd om zo te accepteren.
Helaas kon ik geen foto maken.

https://m.facebook.com/st...t&actorid=128018887214609
SlowikPL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:36:
Ik zit nu ook in Polen en hier heft HTC hetzelfde aanpak van garanties hier.
Mijn probleem zit in dat mijn HTC one was een witte flek te zien op het scherm en ook gaps.
Met gaps had ik niet zo`n groot probleem maar met de witte vlekken wel. Mijn toestel was S-OFF unlocked gemaakt en daardoor de service hier: firma door HTC ingehuurd http://www.regenersis.pl/ heeft mijn verzoek voor garantie helaas afgekeurd vanwege de S-OFF.
Mijn moederbord is volgens http://www.regenersis.pl/ kapot en daarvoor moet ik 200 Euro betallen want mijn toestel was S-OFF en volgens HTC Polen garantie was niet meer geldig.
Ik ben bezig om kortgeding daarvan te maken , van tmobile ga ik ook afscheid nemen. Weg 10 klanten !

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Op dit moment ga ik dit doen:
http://www.rijksoverheid....ereenkomst-ontbinden.html

U kunt de koopovereenkomst ontbinden: als u het product een paar keer heeft laten repareren, en het werkt nog steeds niet goed;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
kevinwalter schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:07:
Op dit moment ga ik dit doen:
http://www.rijksoverheid....ereenkomst-ontbinden.html

U kunt de koopovereenkomst ontbinden: als u het product een paar keer heeft laten repareren, en het werkt nog steeds niet goed;
Heb ik gestuurd na mijn 3e (mislukte) reparatie naar HTC, maar heb er nooit antwoord op gekregen... Inmiddels is mijn One nu 3x gerepareerd en hebben ze 2 maal geen fout kunnen ontdekken terwijl die er duidelijk wel is: dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Yannickzz schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 07:42:
[...]

Heb ik gestuurd na mijn 3e (mislukte) reparatie naar HTC, maar heb er nooit antwoord op gekregen... Inmiddels is mijn One nu 3x gerepareerd en hebben ze 2 maal geen fout kunnen ontdekken terwijl die er duidelijk wel is: dode pixels.
http://www.degeschillencommissie.nl/home

Dan hier even je klacht aanmelden. (of een echte advocaat aannemen)

[ Voor 3% gewijzigd door kevinwalter op 28-05-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Ik greeg vandaag officiele antwoord van HTC over het vervallen van mijn garantie op de telefoon ivm ontgrendelen van de bootloader en inspellen van 3-party sortware.

Dit is zo goed mogelijk vertaald besluit van HTC – Service :

Mijn naam is Florian en ik ben een technisch vertegenwoordiger van HTC in de sectie mailcontact.
Heer Robert, Sorry maar interferentie met de software is gekoppeld aan de vervallen van de garantie en als je de bootloader ontgrendeld of upload onofficiële software, de garantie op telefoon verloopt. Het spijt me, maar dat zijn de regels en u hebt beslissing genommen over het uploaden van de niet-legitieme software heeft u ook geacepteerd de voorwaarden en gevolgen daarvan wat heeft konsekwenties van beeeindiging van garantie.
Het spijt me, maar ik kan hier niet helpen met veranderen van de beslissing van service.

Lekker is dat , HTC is toch niet goed wijs met deze regeling. |:(

Nu spelt zich alles af alleen op Facebook. HTC- Polen heeft me vandaag nog om meer tijd gevraagd om besluit te nemen in mijn case. Dit soort verwarrend besluiten van HTC zelf moeten echt voor de rechter !!! :( Ik kan nu wel beloven aan HTC dat dit gaat nu wel zeker voor de rechter.

[ Voor 7% gewijzigd door SlowikPL op 28-05-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yes!
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-08 20:44
Mijn HTC One is na 3 maanden gerepareerd vanwege constante crashes i.v.m. hardwareproblemen. Er is een nieuw moederbord in geplaatst. Helaas is het apparaat slecht en scheef dichtgeplakt waardoor er een duidelijke rand zichtbaar is. Na een poosje kwam ik erachter dat GPS het niet doet en dat gebruik in de auto (via parrot) voor de andere partij heel wat gekraak oplevert. Met mijn iPhone en eerder ook met de HTC was het voor de andere partij niet te horen dat ik vanuit de auto belde.
Mijn vermoeden is dat er bij de reparatie wat kabeltjes (o.a. bluetooth en gps antenne) zijn beschadigd of niet aangesloten.
Gezien de tijd die reparatie kost heb ik besloten het toestel niet opnieuw op te sturen, maar intussen naar een beter merk uit te kijken (b.v. Samsung). Ik heb de knoop nog niet kunnen doorhakken, maar dat zal wel snel moeten. Mijn HTC One weigert nu n.l. ook nog eens om verder dan 33% op te laden. Daarnaast begint Sense ook weer te crashen. Dat wordt dus weer een hard reset en versneld de S5 bestellen. Daarna gaat mijn dure HTC One toch nog terug voor reparatie. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte smartphone gehad en toch was dit alweer mijn 8e. Het zal me benieuwen......

[ Voor 0% gewijzigd door Yes! op 29-05-2014 12:12 . Reden: taalfoutje ]

The answer is Yes! The question is the question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
True, kwaliteit van HTC Is gewoon echt om te janken tegenwoordig. Ik weet niet hoe het zit met de M8 maar vanaf de one x+ is het echt bar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
SlowikPL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:50:
Ik greeg vandaag officiele antwoord van HTC over het vervallen van mijn garantie op de telefoon ivm ontgrendelen van de bootloader en inspellen van 3-party sortware.

Dit is zo goed mogelijk vertaald besluit van HTC – Service :

Mijn naam is Florian en ik ben een technisch vertegenwoordiger van HTC in de sectie mailcontact.
Heer Robert, Sorry maar interferentie met de software is gekoppeld aan de vervallen van de garantie en als je de bootloader ontgrendeld of upload onofficiële software, de garantie op telefoon verloopt. Het spijt me, maar dat zijn de regels en u hebt beslissing genommen over het uploaden van de niet-legitieme software heeft u ook geacepteerd de voorwaarden en gevolgen daarvan wat heeft konsekwenties van beeeindiging van garantie.
Het spijt me, maar ik kan hier niet helpen met veranderen van de beslissing van service.

Lekker is dat , HTC is toch niet goed wijs met deze regeling. |:(

Nu spelt zich alles af alleen op Facebook. HTC- Polen heeft me vandaag nog om meer tijd gevraagd om besluit te nemen in mijn case. Dit soort verwarrend besluiten van HTC zelf moeten echt voor de rechter !!! :( Ik kan nu wel beloven aan HTC dat dit gaat nu wel zeker voor de rechter.
Misschien heb je hier nog iets aan: nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Bedankt ! ik heb vlgd week afspraak bij de Poolse consumentenbond. Zelf als HTC mij gelijk geef ga ik toch voor anderen vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianbos
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:52
Ik heb ook last van paarse foto's en videos bij weinig licht...
De HTC One is nog geen 2 jaar oud, dus ik zou gewoon fabrieksgarantie moeten hebben.
Als ik 'm ter reparatie aanbied, vragen ze dan ook om een bonnetje?
Moet ik 'm uit of aan opsturen?
En er zit een kras en wat gebruikerssporen achterop, kunnen ze daardoor zeggen dat 'ie niet meer binnen de garantie valt?

Dank jullie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, ik weet niet of iemand mij kan helpen, maar ik ga het toch proberen :)

Het lijkt soma bijna alsof mij htc een eigen wil heeft. Zo heb ik een aantal x mee gemaakt dat de muziekspeler opeens aangaat. Soms zelf terwijl ik spotify aan het luisteren ben, dan pauzeert hij de muziek gewoon. En nog raarder, afgelopen nacht maakten mijn ouders me wakker en vroegen waarom ik naar de huis telefoon had gebeld, terwijl ik gewoon lach te slapen. Ik heb verder geen last van slaap wandelen ofzo. Ik vind het zo raar dat dat is gebeurt.. Weet iemand misschien raad?

X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
@ Julianbos
Ze vragen meestal niet om de bon, in ieder geval bij mij nooit gehad (8x terug gestuurd :D).
Aan of uit op sturen maakt niet uit, backup maken en leeg maken zou ik wel doen, anders doen zij het voor je (zonder backup). Kras en gebruikerssporen maken niet uit hoor, gewoon opsturen die handel!

@ madoucc
Haha, wat een bijzonder verhaal, zelf nog nooit meegemaakt. Wellicht maar eens een reset naar fabrieksinstellingen proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianbos
@Majesty

Haha, zozo!
Zal 'm opsturen, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
julianbos schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:42:
@Majesty

Haha, zozo!
Zal 'm opsturen, bedankt :)
Van opsturen is trouwens geen sprake, als het goed is wordt hij gewoon opgehaald door Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Eendelijk kreeg in vandaag bericht van HTC – Polen : ( hoe onzinnig als dit klinkt , dit was “de antwoord op FB)

Ik krijg volledige garantie om mijn Telefoon. HTC – Polen heeft me medegedeeld dat ik eerder door reparatiebedrijf geïnformeerd was dat de Moederbord wisseling was aan mij alleen aangeboden ivm het niet garanderen van werking daarvan na de reparatie. ( wat een onzin ) En dat ik daarover was op de hoogte gesteld dat ik zelf heb voor wisseling van moederbord moest betalen en daartoe toestemde. ( ongelofelijk ) Ik kan het niet begrijpen dat als met zulke kwesties ik als consument word geconfronteerd. HTC wat een goede PR .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Hier ook, heb onderhand met HTC en de verkopende partij ruzie. Geen van beide geeft mijn geld terug.

Heb van de 1,5 jaar verdomme 2-3 maanden van dit toestel gebruik kunnen maken. Gewoon 590 euro door de plee gespoeld. ROT HTC!!!!

Onderhand is mijn klacht in behandeling bij de geschillencommissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/88YArbj01otLFZvaY4ESxUry/full.png

Zucht..

Als ik zie hoe ze een M7 uit elkaar halen dan hou ik m'n hart vast.. Hoop echt dat ie even netjes terugkomt (met andere woorden: 110% schadevrij, want hij is helemaal strak).

[ Voor 50% gewijzigd door S_Chief op 11-06-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Gisteren mijn telefoon (htc one m7 dus) laten vallen (heel zacht) maar waarschijnlijk op een zwakke punt, glas gebarsten! :( Nu heb ik via ebay alleen het scherm/glas besteldt en ga ik proberen om het te fixen. Het schijnt moeilijk te zijn om het glas los te krijgen zonder het LCD te beschadigen. Iemand hier ervaring met het vervangen van alleen de glasplaat?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
http://www.mobilesupplies...le-htc-one-m7-zilver.html

Je moet gewoon de hele module kopen. Niet alleen het glas. Dat glas krijg je niet zonder de lcd te beschadigen los. (Tenzij je het 10000x hebt gedaan) Het glas en de LCD zitten aan elkaar geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Heb al een glasplaat besteld via ebay voor 10 euro, vind het wel de moeite waard om eerst te proberen, mocht ik het beschadigen haal ik alsnog de complete module. Heb al wel instructiefilmpjes op Youtube bekeken. Inderdaad een pittige klus! Thanks voor de url :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Resteleiro schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:57:
Gisteren mijn telefoon (htc one m7 dus) laten vallen (heel zacht) maar waarschijnlijk op een zwakke punt, glas gebarsten! :( Nu heb ik via ebay alleen het scherm/glas besteldt en ga ik proberen om het te fixen. Het schijnt moeilijk te zijn om het glas los te krijgen zonder het LCD te beschadigen. Iemand hier ervaring met het vervangen van alleen de glasplaat?
Ik zou naar een reparatiezaak gaan die dit wel vaker doet. Zelf kun je beter niet aan je LCD gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Woeehoee, het is een feit, mijn powerbutton doet het soms wel soms niet!
Hopelijk schiet die geschillencommissie een beetje op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianbos
Majesty schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:47:
[...]

Van opsturen is trouwens geen sprake, als het goed is wordt hij gewoon opgehaald door Dynafix.
Ik heb verschillende gesprekken gehad met HTC via de livechat en een paar keer gemaild.
Maar als ik de gegevens invul op de website en verstuur krijg ik later een mailtje terug met de vraag of ik de gegevens wil sturen...... 8)7
Of doe ik iets verkeerd?
Hoe moet je een toestel (HTC One M7) ter reparatie aanbieden? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redoak
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:56
Klantenservice bellen is het snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Klantenservice bellen inderdaad, of via de winkel waar je 'm hebt gekocht, dat is eigenlijk de "officiële" plek aangezien je met hen een koopcontract hebt gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Ik had een tijdje terug gewoon HTC Nederland gebeld, en die hebben gezorgd dat het toestel opgehaald, gerepareerd, en weer teruggebracht werd. Geheel gratis uiteraard, en je hoeft alleen je IMEI op te geven, geen factuur oid nodig :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na 7 toestellen en reparaties van o.a. de cameramodules en gaps.. vandaag gebruik mogen maken van een nieuwe M8.

Ik had een M7 uit de pre-order reeks waarbij het na 8 maanden allemaal begon met de blauw/paarse waas. Toestel na toestel kreeg ik niet meer de beeldkwaliteit die de pre-order One wél had. Schokkerige beelden en moeite met foto's en filmpjes in 't donker, terwijl ik dáárvoor juist de One had gekocht. Daarnaast ontving ik keer op keer toestellen met gaps.

Uiteindelijk werd ik 't zo zat, dat ik (keurig) een M8 vroeg dat via de escalatie in eerste instantie werd afgekeurd. Meerdere overleg momenten gehad en uiteindelijk dus een splinternieuwe M8.
Achteraf kan ik nu wel zeggen dat 't echt niet aan de service van HTC heeft gelegen, maar dat ze serieus eens naar een andere reparatiedienst moeten kijken. Dit aangezien ik toestellen in m'n handen heb gehad, waarbij het te schandalig is dat Dynafix toestellen onder het mom "gerepareerd" terugstuurd, terwijl de lijmresten tussen de scheef geplakte grill eruit kwam zetten. Het zal niet altijd slecht zijn bij Dynafix, maar een eindcontrole op elk toestel dat retour gaat naar de klant, lijkt me essentieel. Zeker als 't een klant betreft die al meerdere keren zijn toestel heeft moeten inleveren voor reparatie.

HTC verdient van mij een dikke pluim en dat zeg ik niet vanwege de M8, maar puur omdat ik eigenlijk wel altijd keurig ben geholpen en ik ook merkte dat de medewerkers wel moe werden van de matige reparaties.
Ik was jarenlang een Samsung gebruiker, maar sinds de One een toch wel gelukkige HTC klant. En geloof me.. de klantenservice van Samsung kan nog een puntje zuigen aan de service van HTC. Ooit langdurige moederbord problemen met de S3 die nooit zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
Heeft er iemand al eens zijn toestel onder garantie binnengedaan terwijl hij rooted en unlocked was? Ik heb hier een One die nog onder garantie is maar geflashed is naar de Google Play edition, echter werkt de camera niet naar behoren (paarse tint tijdens maken van foto's, lijkt enkel maar te fixen door de camera te laten vervangen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2317507). Kunnen ze trouwens die behuizing perfect openen en terug sluiten zonder beschadigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Haddie van mij weer gerelocked maar dit was ook gewoon te zien. Dit leverde totaal geen problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:59
SChief schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:40:
[afbeelding]

Zucht..

Als ik zie hoe ze een M7 uit elkaar halen dan hou ik m'n hart vast.. Hoop echt dat ie even netjes terugkomt (met andere woorden: 110% schadevrij, want hij is helemaal strak).
Ik word echt moe van die camera, hij lijkt het bij mij ook steeds meer te doen. Ik heb nu bijna continu een rode waas over het scherm. Als het maar een beetje schemert dan is het hele scherm rood.
Heb alleen echt geen zin om mijn telefoon terug te sturen. Toch maar eens kijken voor een nieuwe telefoon binnenkort. :'(

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Jee zojuist de 7e reperatie gestart :(
nu weer de speaker, 1 voordeel vanmorgen gebeld en zojuist al opgehaald.
Dat gaat lekker snel.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:30
Mijn headphone jack en camera zijn (deels) defect en ik ben bang dat dynafix stootschade als oorzaak geeft(de chamfers zijn wel echt beschadigd maar geen deuken verder) Kan ik hier wat aan doen als voorzorgsmaatregel? Ik wil namelijk geen een cent betalen voor de reparatie of onderzoekskosten aangezien dit gewoon onder garantie hoort te vallen en zeker niet door stootschade komt. :|

Verder heb ik besloten om s-off te gaan en vanaf daar volledig 100% stock te gaan. Lijkt me het veiligst voor de reparatie.

Hopelijk verkloot Dynafix het niet bij mij en gaat T-Mobile mij goed helpen. Dit forum en mijn eigen ervaringen geven me nou niet bepaald vertrouwen in Dynafix :P

[ Voor 78% gewijzigd door Glivch op 03-07-2014 01:34 . Reden: Probleem (deels) opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond 9 gemiste oproepen, weet iemand hoe ik die kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:55:
Gister avond 9 gemiste oproepen, weet iemand hoe ik die kan bekijken?
Op de notificatie drukken, of naar je oproepen gaan misschien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
wimstradamus schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:30:
Jee zojuist de 7e reperatie gestart :(
nu weer de speaker, 1 voordeel vanmorgen gebeld en zojuist al opgehaald.
Dat gaat lekker snel.
Zojuist terug gekregen na veel gezeik omtrent de garantie.
kreeg een offerte van 300 ! euro om het scherm te laten vervangen want er was val schade geconstateerd.
wat blijkt, zit idd links onder een barst in het scherm van 2 mm groot ! was me nooit opgevallen zou er duss idd al hebben kunnen zitten.
Maar na klagen dat het de 7e reperatie was (meisje aan de lijn eerst nog van nee hoor maar 4x, klopt onder dit imei nummer kijk maar eens onder me naam daar staan nog 2 andere imei's, toen had ze ook wel medelijden) bij Dynafix was konden ze hem na tussenkomst van htc zelf ineens wel onder garantie maken met het gebarste scherm 8)7

Alleen kraakt de speaker nog steeds, wel minder maar toch ;(

Dit was de laatste keer, ben al aan het sparen voor een andere telefoon (nexus 5 ofzo) en het zolang maar uit zingen met de One. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:39

Twan V

...en er stralend uitzien

Hmm... Da's niet gaaf om te horen. Heb je hem ook direct bij HTC aangemeld, of bij Dynafix?

Mijn One wordt morgen opgehaald, voor mij de eerste keer dat ik van de garantie gebruik ga maken.
Ik heb in de eerste week dat ik hem had hem ook een keer laten vallen (zit een klein deukje in het aluminium linksonder). Ik mag toch aannemen dat ze daar de paarse waas in foto's en de niet-werkende volumeknoppen niet onder gaan schuiven.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Twan V schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:44:
Hmm... Da's niet gaaf om te horen. Heb je hem ook direct bij HTC aangemeld, of bij Dynafix?

Mijn One wordt morgen opgehaald, voor mij de eerste keer dat ik van de garantie gebruik ga maken.
Ik heb in de eerste week dat ik hem had hem ook een keer laten vallen (zit een klein deukje in het aluminium linksonder). Ik mag toch aannemen dat ze daar de paarse waas in foto's en de niet-werkende volumeknoppen niet onder gaan schuiven.
alle keren op 1 na via vodafone -> dynafix ivm leen toestel, 1x via HTC zelf.
Grote kans dat je hetzelfde te wachten staat als ik had, maar gewoon gelijk bellen en zeggen dat die paarse gloed een bekend probleem is van de telefoon en gewoon onder garantie moet vallen.
HTC schijnt de laatste tijd (volgens dynafix medwerker) soepeler zijn geworden omtrent de garantie regels.
Mijn htc was geroot opgestuurd en zelfs voorzien van cyanogen rom, ook dat was geen probleem.
sterkte ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hier na de update naar 4.4 ook een paarse waas bij minder licht opname van de camera.
Ook kan ik het groen/rood - oranje ledje nauwelijks meer zien.
Rondje dynafix vrees ik.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Laatst online: 23-02 19:58
Kunnen jullie de mobiel nog wel aan de computer doen? Sinds de laatste update kan ik en mijn broer de mobiel met de kabel verbinden maar er staat alleen laadt op en ik kan verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 16-09 15:39

Twan V

...en er stralend uitzien

Niet geprobeerd eigenlijk. Ik doe eigenlijk alles via dropbox / google drive.

Kleine update: De status bij https://tracking.htc.com/ zegt op mijn RMA nog steeds 'Awaiting device' (woensdagochtend opgehaald). Gisteren voor de zekerheid toch maar via de service-chat van HTC gevraagd of dat klopt. Blijkt hij (gelukkig) al op het repairlab te liggen :)

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Vandaag is mijn HTC One m7 (1 jaar oud) in het water gevallen. De afgelopen 10 jaar nog nooit wat gehad dus eens moet de eerste keer zijn:( De telefoon is ongeveer 3 seconden volledig in contact geweest met het water, begon daarna 1 minuut lang onregelmatig te trillen waarna er niks meer gebeurde. Ik heb de telefoon een dag in een bak met rijst gelegd, maar nu totaal geen reactie.

Ik ben niet verzekerd dus ik ben op zoek naar andere opties. Verschillende winkels bieden reparaties aan voor waterschade. Heeft iemand ervaring met deze shops en wat is de kans van slagen voor mijn situatie?

Indien de telefoon de telefoon niet gerepareerd kan worden heb ik pech, maar ik heb wel belangrijke data/foto's op mijn sd-kaart staan. Zijn deze nu ook verloren gegaan? Het grote nadeel van de m7 is dat de achterkant 'vast' zit. Kan ik de achterkant voorzichtig openbreken, de sd-kaart eruit halen en via een sd-kaartlezer aan mij data te komen? Of zijn er wellicht ander opties?

Ik hoor graag van jullie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Zo makkelijk gaat dat niet. Er zit geen SD-kaartje verstopt in je One, het is een NAND flash chip dat gesoldeerd zit op het moederbord.

Afbeeldingslocatie: https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/XaEZhEyDl2KFkWqJ.huge

De chip met de oranje omlijning is de storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Ik had em ook wat langer in de rijst laten liggen. Volgens mij wordt minimaal 72 uur aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh oké.. Nadat hij niet meer reageerde vanmorgen ligt hij weer in de rijst. Maar is de data van zo'n NAND flash chip achteraf nog te lezen nadat m'n telefoon zwemles heeft gehad? Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Zo'n chip is goed bestand tegen water, maar... Het laten uitlezen is een duur geintje. Het zelf doen is een lastig klusje. Maar mocht je er aan willen beginnen, hier is een flinke demotivatie die ik net vond op Google :P :

http://www.uchobby.com/in...ead-embedded-flash-chips/

[ Voor 5% gewijzigd door -MD- op 21-07-2014 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Laatst online: 22:13

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik heb mijn toestel twee weken geleden aangemeld voor reparatie. Bekende autofocus problemen met de camera. Ik ga hem vandaag terug krijgen maar als ik de verhalen hier zo lees over reparaties, lijmresten en dergelijke dan houd ik mijn hart vast :(

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Ik heb via marktplaats een nagenoeg perfecte HTC one gekocht alleen blijk ik last te hebben van het roze/rode camera waas probleem. Morgen wordt de telefoon opgehaald om onder garantie gerepareerd te worden maar nu zit er blijkbaar een glazen screenprotector op. Zou dat problemen kunnen gaan opleveren en kan ik die er beter vanaf halen of er gewoon op laten en maar kijken hoe mijn telefoon terug komt? Heb geen idee of ik die opnieuw kan plakken of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 22-07-2014 22:28 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 21:08
Er lekker op laten zitten, als ze hem er vanaf willen halen doen ze het zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
mkleinman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:12:
Ik heb mijn toestel twee weken geleden aangemeld voor reparatie. Bekende autofocus problemen met de camera. Ik ga hem vandaag terug krijgen maar als ik de verhalen hier zo lees over reparaties, lijmresten en dergelijke dan houd ik mijn hart vast :(
En, hoe erg is het? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

vanWalsum schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:30:
Er lekker op laten zitten, als ze hem er vanaf willen halen doen ze het zelf wel.
De telefoon is net opgehaald, heb de protector er maar op laten zitten. Ben benieuwd of de telefoon met of zonder protector terug komt en in net zo'n goede staat als ik hem heb ingeleverd, gerepareerd natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Laatst online: 23:20
Ik was zo eens aan het rondneuzen en kwam dit topic tegen.

Hoezo kopen mensen deze telefoon eigenlijk nog? Ik lees 1550 reacties met gezeik over 1 specifiek toestel vanaf april 2013. Inmiddels zijn we 16 maand verder en nog komen er nieuwe reacties bij. Uiterst frappant.

Wat ik mij afvraag na het lezen van tal reacties:
Is er een goede reden voor om toch deze te kopen? Om toch nog voor HTC te gaan ondanks de magere service? Daarbij: is er statistiek bekend van hoeveel toestellen ten opzichte van het totaal procentueel wat aan mankeert, RMA cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
marcel87 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:10:

Hoezo kopen mensen deze telefoon eigenlijk nog? Ik lees 1550 reacties met gezeik over 1 specifiek toestel vanaf april 2013. Inmiddels zijn we 16 maand verder en nog komen er nieuwe reacties bij. Uiterst frappant.

Is er een goede reden voor om toch deze te kopen? Om toch nog voor HTC te gaan ondanks de magere service? Daarbij: is er statistiek bekend van hoeveel toestellen ten opzichte van het totaal procentueel wat aan mankeert, RMA cijfers?
Het klopt dat er specifieke problemen zijn met de HTC One, vooral de rode waas van de camera is een hardwarematig probleem waarvoor de telefoon teruggestuurd moet worden. Echter de premium feel van het metalen unibody-design in combinatie met goede hardware (camera uitgesloten) doen mensen (waaronder ik) toch voor HTC kiezen.

De service valt toch niet heel erg tegen als ik dit topic doorlees, ja soms moet je je telefoon meerdere malen terugsturen, en ben je hem dus een aantal weken kwijt. Echter in het overgrote deel lijken de problemen uiteindelijk opgelost, of door reparatie of een nieuwe telefoon. De service lijkt me dus niet per se slecht.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
marcel87 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:10:

Ik post niets in dit topic omdat ik ook niets te melden hebt. Reden is simpel, de HTC One presteert vanaf dag 1 (juni 2013) buitengewoon goed:
- Bouwkwaliteit op mm nauwkeurig in elkaar gezet
- Camera heeft geen rode / paarse waas
- Telefoon kent nooit lags, ook niet tijdens typen
- Stock Rom, met telefoon is nooit gerotzooid.

Zo ken ik meer mensen met deze telefoon die net als ik geen problemen hebben. Ik vermoed dat de populariteit van dit toestel oorzaak is van het aantal posts in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:39

Pinjataaa

Hit me!

Mensen.
Heeft iemand ervaring met HTC en garantie als er een barst in het scherm zit?
Mijn camera wordt slechter en slechter en ik zou hem nu wel een keer op willen sturen voordat de garantie voorbij is... maar die barst...
Ik wil de barst niet laten repareren, alleen de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 22-7-2014 12:54:46
Order - Bevestigd 22-7-2014 12:54:47
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 22-7-2014 12:54:48
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 24-7-2014 4:19:20
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 24-7-2014 4:19:21
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 30-7-2014 10:25:44
Reparatie repair center - In behandeling 31-7-2014 7:38:08
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 31-7-2014 17:17:28
Reparatie repair center - Voltooid 31-7-2014 17:17:28
Logistiek - Product klaar voor retourzending 31-7-2014 23:14:44

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Servicehandeling: Camera vervangen

Na eerst 6 dagen naar de interne reparatiedienst onderweg geweest te zijn, dan een dag op de plank te hebben gelegen en een dag lang in reparatie geweest te zijn is de telefoon eindelijk klaar :D. Zo te zien hebben ze precies gedaan wat de bedoeling was, camera vervangen ivm roze/paarse waas. Nou hopen dat ik zaterdag mijn telefoon weer terug heb zonder beschadigingen.

edit: Nou dat zal ergens volgende week gaan worden ben ik bang , ze hebben daar iig geen haast :(. Klopt het dat je gebeld wordt om een afspraak te maken of zenden ze nog steeds met postnl?

edit2: Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel    4-8-2014 12:33:36    

Morgen eindelijk binnen :). Ze hebben daar wel hun tijd genomen :(, volgende keer stuur ik een rode peper mee.

[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 04-08-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Laatst online: 23-02 19:58
Hebben jullie ook dat de klantenservice gewoon ophangt? Ze wouden dat ik 70 km ging rijden naar een servicepunt en dat wou ik niet ik wou hem gewoon opsturen en toen hing die op alweer..

Ik word echt een beetje depressief hier werkt iemand bij htc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 21:08
Mijn One heeft de afgelopen maand problemen met bellen en gebeld worden, het lijkt er op dat het na de laatste software update voorkomt. Telefoon opnieuw opstarten is de oplossing. Soms een aantal keer per dag, soms een week niet. Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Gisterochtend is mijn HTC One opgehaald voor reparatie van de bekende problemen. Paarse waas van de camera, warme accu en kieren. Ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren en wat ik kan verwachten...

Ik heb een hele fotodocumentaire opgenomen van mijn telefoon, mocht er schade zijn bij terugkomst dan wordt het nog een heel gedoe..

Nu moet ik het helaas doen met een toestel zonder 4G :(

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Nou mijn telefoon is inmiddels vandaag weer terug gekomen :D. Zo op het eerste oog ziet de telefoon er nog net zo goed uit als toen ik hem opstuurde, glazen screenprotector zit er ook nog op en de camera problemen zijn voor zover ik kan zien ook verhopen. Ik heb de telefoon opgestuurd zonder simkaarthouder (ergens gelezen dat dat moest) en ze hebben hem teruggestuurd met een simkaarthouder :).

Al met al heb ik even geduld moeten hebben maar het ziet ernaar uit dat het netjes gemaakt is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
bAdmuTs schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:25:
Nou mijn telefoon is inmiddels vandaag weer terug gekomen :D. Zo op het eerste oog ziet de telefoon er nog net zo goed uit als toen ik hem opstuurde, glazen screenprotector zit er ook nog op en de camera problemen zijn voor zover ik kan zien ook verhopen. Ik heb de telefoon opgestuurd zonder simkaarthouder (ergens gelezen dat dat moest) en ze hebben hem teruggestuurd met een simkaarthouder :).

Al met al heb ik even geduld moeten hebben maar het ziet ernaar uit dat het netjes gemaakt is d:)b
Hoe lang ben je 'm kwijt geweest?

Ik kan inmiddels zelfs bijna overdag nauwelijks meer een foto maken |:( Kan me er alleen echt niet toe aan zetten uit angst 'm beschadigd terug te krijgen (op een buts van een val na :') ). Dit weekend maar eens kijken of m'n oude Sensation het nog doet of dat ik een leentoestel kan krijgen, volgens mij is ie per ongeluk nog een jaar verzekerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Southern Sun op 05-08-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Southern Sun schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:32:
[...]

Hoe lang ben je 'm kwijt geweest?

Ik kan inmiddels zelfs bijna overdag nauwelijks meer een foto maken |:( Kan me er alleen echt niet toe aan zetten uit angst 'm beschadigd terug te krijgen (op een buts van een val na :') ). Dit weekend maar eens kijken of m'n oude Sensation het nog doet of dat ik een leentoestel kan krijgen, volgens mij is ie per ongeluk nog een jaar verzekerd.
In totaal een 13 dagen dus net geen 2 weken. Had veel sneller gekund als het intern doorsturen daar niet zo lang duurt :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Laatst online: 17-08 21:21
Sinds een paar dagen last van de paarse waas en hele hele slechte foto kwaliteit. Dit wordt dan de 5e keer dat ik hem naar HTC opstuur, waarvan er 2x zogenaamd geen problemen konden worden geconstateerd en ik hem ongerepareerd terugkreeg. Nooit meer een HTC toestel vrees ik. Dode pixels (16 groene stipjes te tellen als ik m'n scherm op max. helderheid zet en een zwarte achtergrond), beschadigingen na reparatie (achterkant), paarse waas, nagel past tussen het scherm en de achterkant sinds reparatie...

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2qi1vlt.jpg

Kan ik nu na 1 jaar nog mijn geld terugvragen, of tenminste een nieuw toestel krijgen? HTC heeft namelijk gigantisch lopen klooien met me (toestel kwijtgeraakt voor een maand, beschadigd refurbished toestel teruggekregen en ook nog al die problemen..). Wel heb ik een hoekje beschadigd van mijn telefoon, en vraag me af of ze daar moeilijk over gaan doen?

[ Voor 20% gewijzigd door yannickzz op 05-08-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:42
Ik heb mijn M7 gisteren op laten halen wegens de paarse gloed bij de camera en de USB connector die geen goed contact meer maakt. Collega had hier ook last van bij dezelfde telefoon, bij hem gooiden de reparatiedienst het op 'waterschade'. Naar het schijnt is een nieuwe M7 kopen goedkoper dan een reparatie. Ik ben benieuwd.. :{

[ Voor 4% gewijzigd door Mint op 06-08-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Yannickzz schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:39:
Sinds een paar dagen last van de paarse waas en hele hele slechte foto kwaliteit. Dit wordt dan de 5e keer dat ik hem naar HTC opstuur, waarvan er 2x zogenaamd geen problemen konden worden geconstateerd en ik hem ongerepareerd terugkreeg. Nooit meer een HTC toestel vrees ik. Dode pixels (16 groene stipjes te tellen als ik m'n scherm op max. helderheid zet en een zwarte achtergrond), beschadigingen na reparatie (achterkant), paarse waas, nagel past tussen het scherm en de achterkant sinds reparatie...

[afbeelding]

Kan ik nu na 1 jaar nog mijn geld terugvragen, of tenminste een nieuw toestel krijgen? HTC heeft namelijk gigantisch lopen klooien met me (toestel kwijtgeraakt voor een maand, beschadigd refurbished toestel teruggekregen en ook nog al die problemen..). Wel heb ik een hoekje beschadigd van mijn telefoon, en vraag me af of ze daar moeilijk over gaan doen?
Jeetje jij heb ook al het geluk met je htc he.
Je geld terug kan je denk ik wel vergeten, je zou wel contact kunnen zoeken met htc zelf en proberen je toestel te ruilen, maar dan krijg je gewoon weer een refurbished van Dynafix.
Als echt je geld terug zou willen zou met een advocaat moeten praten denk ik.

Over dat deukje kan Dynafix wel moeilijk doen, toen ik hem voor 6,7e keer (tel kwijt) had opgestuurd met een kapotte speaker zeiden ze dat er barst in me scherm zat en daardoor 300 euro moest betalen voor reparatie van de bovenste speaker en vervanging van het scherm.
Er bleek idd links onder een barstje te zitten van 1mm groot geen gein echt opgemeten.
Na wat zeuren dat het de 7e keer was (wat ze eerst tegenspraken omdat ze naar imei keken ipv me naam, tel is 2x omgeruild) kreeg ik na overleg met htc het voorstel dat ze me bovenste speaker gingen maken.
Kon nu dus ineens wel gemaakt worden met die barst links onder 8)7
Met Dynafix weet je het eigenlijk nooit.

btw me telefoon was dit keer wel netjes gerepareerd.

Ik zou eerst contacten met htc via email en je hele reparatie history met bewijs mailen en vragen of ze je nu een keer een telefoon kunnen geven die wel doet waar je voor betaald heb.

in ieder geval succes de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
Heb mijn One m7 op 28 juni op laten halen vanwege de paarse camera waas. Heb nog niets kunnen zien via de Track en Trace. Deze geeft nog steeds aan dat het toestel niet ontvangen is maar ik las hier al dat de Track en Trace van HTC gewoon niet goed werkt.

De dame aan de telefoon gaf overigens aan dat het bij mij iets langer kan duren omdat mijn toestel uit Duitsland kwam (gekocht bij Amazon.de) en dat daarom de onderdelen waarschijnlijk uit Duitsland moeten komen. Zal hier aangeven als die terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 1-8-2014 12:14:31
Order - Bevestigd 1-8-2014 12:14:32
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 1-8-2014 12:14:33
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 4-8-2014 22:30:40
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 4-8-2014 22:30:41
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 12-8-2014 7:21:44
Reparatie repair center - In behandeling 12-8-2014 14:11:26
Reparatie Intern - Wacht op informatie fabrikant 12-8-2014 14:16:50

Laatste status is ook nieuw voor mij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
tieske1988 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:02:
Heb mijn One m7 op 28 juni op laten halen vanwege de paarse camera waas. Heb nog niets kunnen zien via de Track en Trace. Deze geeft nog steeds aan dat het toestel niet ontvangen is maar ik las hier al dat de Track en Trace van HTC gewoon niet goed werkt.
Die track en trace lijkt inderdaad niet te actief te worden voorzien van en update. Hier is hij inmiddels een week weg maar zogenaamd ook nog altijd niet ontvangen.

Bij mij is hij retour gestuurd vanwege het touchscreen, dat gaf in de linkerbovenhoek geen respons meer. Via een verborgen menu een line drawing test moeten doen waaruit duidelijk zichtbaar was dat hij ter hoogte van de bovenste menubalk weinig tot geen input signaleerde.

Hoop dat ik hem snel terug heb, de tijdelijke Nokia Lumia 925 was ik na 1 dag zat (voor mij geen Windows Mobile, vreselijk) dus nu de eigenlijk best wel trage Sensation maar weer uit de la gehaald. Doet me de One weer extra waarderen, was er ook nog steeds erg blij mee.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
B-Buster schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:31:
[...]

Die track en trace lijkt inderdaad niet te actief te worden voorzien van en update. Hier is hij inmiddels een week weg maar zogenaamd ook nog altijd niet ontvangen.

Bij mij is hij retour gestuurd vanwege het touchscreen, dat gaf in de linkerbovenhoek geen respons meer. Via een verborgen menu een line drawing test moeten doen waaruit duidelijk zichtbaar was dat hij ter hoogte van de bovenste menubalk weinig tot geen input signaleerde.

Hoop dat ik hem snel terug heb, de tijdelijke Nokia Lumia 925 was ik na 1 dag zat (voor mij geen Windows Mobile, vreselijk) dus nu de eigenlijk best wel trage Sensation maar weer uit de la gehaald. Doet me de One weer extra waarderen, was er ook nog steeds erg blij mee.
Je kan je status hier checken:

http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Dank je! d:)b

Daar is hij inderdaad vindbaar op IMEI nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Ik heb hem opgestuurd via mijn provider(T-mobile) voor de paarse waas op de camera.
En kreeg hem netjes na 6 dagen weer thuis, zonder extra schade of gezeur.

Dacht ook eens een positief verhaal.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC One M7 heeft een rare afwijking met het maken van foto's. Bij situaties met minder licht, of juist met heel veel licht, gaat de camera de lichtbron enorm accentueren. Dit resulteert in een bloom-effect zoals je tegenwoordig in veel games ook wel terug ziet komen.
Ook bij foto's van lampen en kaarsen die op de achtergrond branden krijg ik grote lichtstrepen in mijn foto's.

Nu dacht ik een half jaar geleden bij de aanschaf van mijn m7 dat dit er een beetje bij hoorde, aangezien de camera niet het sterkste punt van de telefoon was. Totdat ik deze week bij een collega met dezelfde telefoon zag dat hij het een heel stuk minder tot niet had.

Is dit een bekend probleem, of herkent iemand dit? Ik kan er namelijk niet specifiek iets over terugvinden op internet, waar vaak roze/paarse gloed problemen of algehele blurry-ness worden genoemd. Maar daar heb ik zover ik kan zien geen last van.

edit: Plaatjes zeggen inderdaad meer dan woorden:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/zs7r6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/24y1yef.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/33k7lfp.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 20:51 . Reden: plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:09:
Mijn HTC One M7 heeft een rare afwijking met het maken van foto's. Bij situaties met minder licht, of juist met heel veel licht, gaat de camera de lichtbron enorm accentueren. Dit resulteert in een bloom-effect zoals je tegenwoordig in veel games ook wel terug ziet komen.
Ook bij foto's van lampen en kaarsen die op de achtergrond branden krijg ik grote lichtstrepen in mijn foto's.

Nu dacht ik een half jaar geleden bij de aanschaf van mijn m7 dat dit er een beetje bij hoorde, aangezien de camera niet het sterkste punt van de telefoon was. Totdat ik deze week bij een collega met dezelfde telefoon zag dat hij het een heel stuk minder tot niet had.

Is dit een bekend probleem, of herkent iemand dit? Ik kan er namelijk niet specifiek iets over terugvinden op internet, waar vaak roze/paarse gloed problemen of algehele blurry-ness worden genoemd. Maar daar heb ik zover ik kan zien geen last van.
Kan je een foto plaatsen waar je grote lichtstrepen ziet?

edit: tnx voor het plaatsen van de foto's :D

[ Voor 3% gewijzigd door Karish op 13-08-2014 21:18 ]

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik vind deze strepen toch wel erg opvallend en heb ze nog nooit op mijn foto's teruggezien onder soortgelijke omstandigheden. Nu is soortgelijk een ruim begrip met fotografie want echt het kleinste verschil in standpunt, lichtinval etc. zal een iets ander resultaat opleveren.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Lijkt wel of de lens gewoon heel erg vies is. Dus wellicht bij de productie dat er iets vettigs op gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het "streep-effect" van lampen en andere lichtbronnen wat te verduidelijken zie onderstaande foto

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/e9u747.jpg

Dit is binnenshuis, dus met iets minder daglicht. Het geeft mij het idee dat de lichtsensor niet lekker werkt en vervolgens maar iets gaat compenseren in situaties met veel licht. Ik heb al een paar andere camera-programma's geprobeerd en dat gaf geen beter resultaat, dus het moet iets hardware-matigs zijn.
Ik heb inderdaad de neiging om telkens de lens even schoon te vegen, maar als het aan de binnenkant zit helpt dat weinig :)

Op zich kan ik er overdag buiten, en met normaal licht, best foto's mee schieten. Vandaar dat ik het er ook al een half jaar mee heb uitgehouden. Maar het hoort dus gewoon niet begrijp ik. Het valt niet onder de noemer: "de M7 heeft een niet zo heel beste camera" :P

Ik zal de jongens van Dynafix dan toch maar bellen om mijn telefoon op te komen halen en te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
dennisk. schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:50:
Gisterochtend is mijn HTC One opgehaald voor reparatie van de bekende problemen. Paarse waas van de camera, warme accu en kieren. Ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren en wat ik kan verwachten...

Ik heb een hele fotodocumentaire opgenomen van mijn telefoon, mocht er schade zijn bij terugkomst dan wordt het nog een heel gedoe..

Nu moet ik het helaas doen met een toestel zonder 4G :(
Het is inmiddels vier weken geleden dat mijn toestel voor het eerst werd opgehaald.

Toen ik op vakantie was is mijn toestel teruggekomen met o.a. een kras, bobbels in de onderkant van het toestel en ernstige lijmresten aan de bovenkant van het toestel (ivm kieren).

Na twee weken e-mailcontact met HTC en gezeik over duidelijke foto's is mijn toestel vandaag weer opgehaald (twee weken nadat ik het toestel weer terug had).

Ik geloof dat het toestel dit keer zal worden omgeruild. Zal dit dan een refurbished toestel worden?

Ben in ieder geval erg benieuwd welk toestel ik terug krijg en hoe die er dan uit ziet. Anders maar weer fijn contact opnemen met HTC.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Als je een ander toestel krijgt dan is het meestal altijd een refurbished toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, mijn microfoon lijkt het ook ineens niet meer te doen. Diag gedraaid, factory reset uitgevoerd en geen verbetering. Wil ik telefonisch het incident doormelden bij ACE/Dynasure, moet ik een formulier uitdraaien en opsturen?! :X Goodbye klantvriendelijkheid.

Ik heb HTC maar gevraagd of dit een technisch mankement is, want dan sla ik liever de o zo vriendelijke support van ACE/Dynasure over.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixious
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-07 14:36
Beste,

Sinds vandaag wil mijn HTC One niet meer aan. Van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.

Om even een situatie te schetsen:
Rond 12 uur vanmiddag pakte ik de telefoon uit mijn broekzak. Ik opende Whatsapp en probeerde een contact dat met mij gedeeld was toe te voegen. Plotseling blijft de Whatsapp-chat hangen, beeld verandert niet, en na zo'n 5 seconden van de telefoon uit.

Sindsdien niet meer aan gekregen. Ik heb al geprobeerd:
-Soft reset (aan/uit-knop 10 sec indrukken)
-Hard reset (aan/uit-knop + volume omlaag toets ingedrukt houden). De 1e keer dat ik dit probeerde gingen wel de knopjes flikkeren, maar er gebeurde verder niks.
-Mijzelf bellen vanaf een ander toestel bellen, gaat meteen naar voicemail.
-Opladen, weet niet of dit werkt want er gaat geen lampje branden. |:(

Tot slot in de computer gehad. Telefoon wordt niet herkend door ADB. Wel door windows, deze gaat vervolgends drivers zoeken voor QHSUSB_DLOAD. Het lijkt dus alsof de telefoon gebricked is :XDA
Dit is vreemd aangezien ik niet geprobeerd hem hem te rooten oid.

Ik ben ten einde raad, wie kan mij helpen?
Moet ik heb gewoon ter reparatie opsturen?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:19
Ik heb mijn One een keer licht laten stuiteren en nu is rechtsonder/aan de zijkant het witte plastic een beetje ingedeukt waardoor het speakergrilletje wat omhoog staat/los zit daar. Ik moet er nog even mee doen (Hi Lease toestel) en ben bang dat dit ding er misschien een keer afvalt. Nu zit hij nog voor 3 kwart 'stevig' vast, maar misschien op lange termijn niet. Voor de rest is de telefoon prima, maar wilt dat graag zo houden.

Heeft iemand tips om dit tussentijds ergens te laten fixen? Vervalt de eventuele garantie dan?

Alvast bedankt voor de reactie(s)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
@Felixious Contact opnemen met HTC is het verstandigst. De mensen van de klantenservice zouden je misschien kunnen helpen en het toestel eventueel laten ophalen voor reparatie.

Even terug bij mijn zaak. Vorige week dinsdag is mijn toestel opgehaald ter omruiling, want ik kreeg mijn toestel beschadigd terug na een reparatie.

Zojuist even de status gecheckt bij Dynafix om te kijken of het toestel al weer retour wordt gezonden.

De werkzaamheden heeft Dynafix gedaan:

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Servicehandeling: Display module vervangen
Servicehandeling: Onderdeel vervangen
Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: 6.09.401.5 [011; 12]

Ik ben erg benieuwd waarom het Display module is vervangen, daar deze nog 100% intact was. Ook ben ik erg benieuwd wat het andere onderdeel is wat is vervangen. Krijg toch altijd weer een naar gevoel bij werkzaamheden van Dynafix.

Zodra het toestel binnen is zal ik hier weer reageren.

Hopelijk valt het mee.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Vanmiddag mijn telefoon teruggekregen. Alle schade is weg, ziet er nu zelf beter uit dan voor de reparaties.

Ik ben heel erg tevreden dit keer! Dikke + voor HTC/Dynafix.

Hopelijk gaat de telefoon nog even mee zonder dat er intern wat kapot gaat.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
+1

Mijn telefoon is ook onlangs bij Dynafix geweest. Was precies na 2 weken terug met een nieuw scherm i.v.m. een deels niet meer functionerend touchscreen. Weer een volledig krasvrij schermpje terug (was nog als nieuw op 1 krasje na, dus toch een beetje vooruitgang :) ) en nieuwe delen waar de speakers onder zitten.

Verder keurig mee omgegaan, dus ze kúnnen het wel.

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste