Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het probleem dat de accu alleen maar oplaadt wanneer de telefoon uit staat?
Ik ondervind namelijk problemen met het opladen van mijn HTC One. Wanneer ik de orginele oplader aansluit wanneer de telefoon aanstaat doet hij niks, (ja soms start hij dan car modus op) en wanneer ik de telefoon uitzet laadt de telefoon op maar toont hij om de 2sec een batterij icoontje.

Iemand een idee wat ik kan doen? Uitknop + vol up + vol down al tegelijk ingedrukt. Daarna laadde hij 10 min op daarna niet meer hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:56:
Iemand ervaring met het probleem dat de accu alleen maar oplaadt wanneer de telefoon uit staat?
Ik ondervind namelijk problemen met het opladen van mijn HTC One. Wanneer ik de orginele oplader aansluit wanneer de telefoon aanstaat doet hij niks, (ja soms start hij dan car modus op) en wanneer ik de telefoon uitzet laadt de telefoon op maar toont hij om de 2sec een batterij icoontje.

Iemand een idee wat ik kan doen? Uitknop + vol up + vol down al tegelijk ingedrukt. Daarna laadde hij 10 min op daarna niet meer hetzelfde probleem?
Heb je al een andere lader geprobeerd?
Vooral het car modus ding herken ik van mijn 3 vorige kapotte kabels/opladers.
Ik durf gerust te zeggen dat ik zuinig ben met mijn spullen, maar op één of andere manier gaan die kabels toch wel vaak stuk bij mij.. Hij laadt dan nog wel op maar soms alleen alsof hij aan een USB poort hangt en soms alleen nog maar car modus opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik weet niet of dit het juiste topic is om dit te vragen maar ik kan een ONE overnemen die zo dood is als een baksteen, aan de lader doet hij niks enz.

Maar het probleem is ik heb er geen bon bij, kan ik dan alsnog aanspraak maken op garantie bij HTC?
Met andere woorden kunnen zei door het controleren van een serienummer oid zien of ik nog recht heb op garantie?

Deze vraag stel ik omdat ik via deze manier ook garantie had met mijn Toshiba Laptop. Ze konden aan het serienummer zien dat er nog fabrieksgarantie op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
kaasaanfiets schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:41:
Ik weet niet of dit het juiste topic is om dit te vragen maar ik kan een ONE overnemen die zo dood is als een baksteen, aan de lader doet hij niks enz.

Maar het probleem is ik heb er geen bon bij, kan ik dan alsnog aanspraak maken op garantie bij HTC?
Met andere woorden kunnen zei door het controleren van een serienummer oid zien of ik nog recht heb op garantie?

Deze vraag stel ik omdat ik via deze manier ook garantie had met mijn Toshiba Laptop. Ze konden aan het serienummer zien dat er nog fabrieksgarantie op zat.
Ik weet niet hoe het zit bij het aanvragen van garantie bij HTC zelf, maar die van mij is 2x terug geweest via Vodafone en dat moest wel met een bon van de aankoop erbij.

Maar ja, als het je wel lukt hoor ik het graag, dan ga ik ook het internet afspeuren voor kapotte One's.. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Majesty schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:53:
[...]

Ik weet niet hoe het zit bij het aanvragen van garantie bij HTC zelf, maar die van mij is 2x terug geweest via Vodafone en dat moest wel met een bon van de aankoop erbij.

Maar ja, als het je wel lukt hoor ik het graag, dan ga ik ook het internet afspeuren voor kapotte One's.. Haha.
Is dat zo raar dan? Garantie zit toch op een product niet omdat je een papiertje/bon hebt?

Weet iemand ook of je een mainboard kan krijgen? Op: http://www.etradesupply.com/ bijvoorbeeld kan je wel veel onderdelen krijgen maar het echte originele mainboard met de cpu/gpu en de andere chips kan ik nergens vinden.
Daarnaast heb ik ook wel eens gehoord dat als je er wel 1 besteld via ebay of ergens uit China oid, dat je dan een leeg mainboard krijgt zonder imei nummer en dan heb je er niks aan.
Via XDA heb ik wel eens gezien dat er mensen zijn die dat kunnen flashen maar schijnt illegaal te zijn, is dat in Nederland ook zo en zijn er "legale" manieren om toch aan een ander mainboard te komen behalve opsturen naar dynafix oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
kaasaanfiets schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:41:

Ik heb het nu al 2x via htc verstuurd en is mij nog niet om bon gevraagd. Alleen imei en serienummer. Zou ook raar zijn als dat een reden zou zijn om af te wijzen. Het toestel kan nog niet eens ouder dan een jaar zijn.

Mijne is overigens vanochtend voor 2de keer opgehaald en zou nu compleet vervangen moeten worden. Hopelijk is de bouwkwaliteit/afwerking dan wel goed. Service tot nu goed is wel goed. Reageren snel en afspraken lopen ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik vroeg mij af of er al iemand de HTC One heeft teruggestuurd voor het 'paarse-waas foto' probleem in donker licht. Mijn One heeft hier wel vrij veel last van, foto's zijn vaak bijna helemaal paars als het licht wat donker is.

Is dit probleem opgelost nadien, krijg je een nieuw toestel, refurbished, hetzelfde toestel met iets andere software/nieuwe cameramodule? Hoe lang ben je hem ongeveer kwijt?
Er zijn namelijk ook al een aantal krassen op de achterkant (mijn eigen schuld), dus het zou natuurlijk wel fijn zijn, moest deze vervangen worden... :p Maar dat verwacht ik natuurlijk niet van HTC.

Ik gebruik momenteel de laatste firmware met 4.4 Kit Kat, maar had dit ook al onder 4.3 (en mss 4.2, maar dat weet ik niet zo goed meer).

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:23
LaurentS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:14:
Ik vroeg mij af of er al iemand de HTC One heeft teruggestuurd voor het 'paarse-waas foto' probleem in donker licht. Mijn One heeft hier wel vrij veel last van, foto's zijn vaak bijna helemaal paars als het licht wat donker is.

Is dit probleem opgelost nadien, krijg je een nieuw toestel, refurbished, hetzelfde toestel met iets andere software/nieuwe cameramodule? Hoe lang ben je hem ongeveer kwijt?
Er zijn namelijk ook al een aantal krassen op de achterkant (mijn eigen schuld), dus het zou natuurlijk wel fijn zijn, moest deze vervangen worden... :p Maar dat verwacht ik natuurlijk niet van HTC.

Ik gebruik momenteel de laatste firmware met 4.4 Kit Kat, maar had dit ook al onder 4.3 (en mss 4.2, maar dat weet ik niet zo goed meer).
Ja, ik heb dat een aantal maanden geleden gedaan. De cameramodule wordt vervangen en je krijgt dus gewoon je eigen toestel terug. Paarse waas is nu weg. Ik was hem ongeveer een week kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helpp!
Vanmiddag is mn telefoon plotseling uitgevallen, en doet nu niets meer. Laad niet op, gaat totaal niet aan, helemaal dood.
Er is niks mee gebeurd, om 13.00 keek ik er nog op, en een uur later wilde ik erop kijken, was hij uit. In die tussentijd heeft hij in mn broekzak gezeten.

Iemand dit probleem ook al gehad?
Morgen maar terug naar Belcompany. Telefoon is 1 maand oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
LaurentS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:14:

Yess, de mijne is er ook voor opgestuurd. Zou ik zo snel mogelijk doen als ik jou was, het valt gewoon onder garantie namelijk en die foto's zijn echt om te huilen zo lelijk, echt een verademing als hij weer gemaakt is.

Omdat ik nog meer klachten had (LED slecht zichtbaar, volume zacht, slecht opladen) is bij mij ook het moederbord vervangen (en daarnaast dus ook de camera module). IMEI en dergelijken is hetzelfde gebleven. Die krasjes en deukjes heb ik ook en die zitten er na de tweede keer terug sturen (voor defecte microfoon) nog steeds in helaas, hehe.

Ze hebben telkens alles opgelost wat mijn "klachten" betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik al geprobeerd helaas werkt niks, ik denk dat het opsturen ter reparatie wordt.
Majesty schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:44:
[...]

Heb je al een andere lader geprobeerd?
Vooral het car modus ding herken ik van mijn 3 vorige kapotte kabels/opladers.
Ik durf gerust te zeggen dat ik zuinig ben met mijn spullen, maar op één of andere manier gaan die kabels toch wel vaak stuk bij mij.. Hij laadt dan nog wel op maar soms alleen alsof hij aan een USB poort hangt en soms alleen nog maar car modus opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 18:56
Wat ik een paar keer voor bij zie komen, ze helpen je dus wel als je een custom rom hebt geïnstalleerd?
Heb mijn one 1 keer terug gestuurd, mijn vorige One X+ iets van 10 keer. Bij mij gaan die toestellen telkens kapot :-( . Wil het dus wel zeker weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Aaarrgh, ongelofelijk, nu werkt m'n trilfunctie uit het niets niet meer. Alles al geprobeerd, ook de *#*#3424#*#* diagnostic test. Hij kan dus weer terug.
Is het nou zo dat ze bij HTC de ongesproken regel hanteren dat je na een derde keer een nieuwe krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Is Dynafix nu gewoon traag of mag ik zorgen gaan maken dat mijn telefoon weg is (lees: Zit de interne dienst zover weg dat er een postduif mee aan de haal gaat of wat? ;))? Ik zie andere mensen telefoons later opsturen en eerder terug krijgen ;(.

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 26-2-2014 14:15:16
Order - Bevestigd 26-2-2014 14:15:17
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 26-2-2014 14:15:18
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 28-2-2014 2:12:14
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-2-2014 2:12:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Zijn soms erg traag, heb zelf een keer 1 maand gewacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Vandaag kwam ik erachter dat de microfoon van mijn htc het niet goed deed als ik een filmpje opnam hij kraakt dan heel erg dit doet die niet bij bellen enz.

Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:59:
Helpp!
Vanmiddag is mn telefoon plotseling uitgevallen, en doet nu niets meer. Laad niet op, gaat totaal niet aan, helemaal dood.
Er is niks mee gebeurd, om 13.00 keek ik er nog op, en een uur later wilde ik erop kijken, was hij uit. In die tussentijd heeft hij in mn broekzak gezeten.

Iemand dit probleem ook al gehad?
Morgen maar terug naar Belcompany. Telefoon is 1 maand oud...
Op XDA las ik volume omlaag + power knop ingedrukt houden onder een felle lamp voor 15 seconden.
Die felle lamp is belangrijk omdat het de lichtsensor op 1 of andere manier activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoopy120
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 10:45
Snoopy120 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:13:
[...]

Inmiddels HTC maar gebeld gezien ik zelf geen oplossing voor het probleem kan bedenken of vinden (bedenken lukt wel, maar zie het maar eens te controleren). De helpdesk was niet echt vriendelijk. Duurde ook nogal lang. Het eerste wat meneer opmerkte was dat ik slecht verstaanbaar was (duuh!). Later werd het wel beter. Duurde een tijd, probeerde het probleem naar Belsimpel te schuiven terwijl Belsimpel het bij HTC neerlegd, maar hij moet ter reparatie aangeboden worden. Maandag staat iemand op de stoep om het toestel op te halen. Moet rond 10 á 14 werkdagen weer retour komen. Over het proces wist mijnheer verder weinig te vertellen. Heeft mij minuten gekost om 4 of 5 x het e-mail adres te spellen en uit te leggen. Ik zou dan een bevestiging krijgen. Inmiddels een uur later nog geen bericht binnen. Zal wel niet goed gegaan zijn, kunnen we daar weer achteraan bellen gezien ze niet per e-mail te benaderen zijn? |:(
Inmiddels heeft Dynafix Care het toestel op 25 februari opgehaald en na herhaaldelijk bellen heeft HTC mij min of meer op de hoogte weten te houden van de reparatie status. Echter was van verdere berichtgeving over de e-mail geen sprake. Vandaag stond Dynafox care plotseling op de stoep om het toestel terug te brengen van de reparatie. Ook zonder melding dat er een retourzending plaats zou vinden.

Op de weinig zeggende begeleidende pakbon staat dat tijdens diagnose de fout is geconstateerd "Uitgaande audio te zacht / microfoon te zacht". Werkzaamheden uitgevoerd: "Onderdeel vervangen". Eenmaal uit er verpakking (een envelop) gehaald ziet het er wel redelijk netjes afgewerkt uit. Echter wel met een kleine beschadiging in de rechter onderhoek (zat er eerst niet).

Vannavond uur van de waarheid. De telefoon aan, natuurlijk helemaal leeg gehaald. Na even prutsen weer operationeel en maar bellen. Eerste 2 telefoontjes heen en weer, ik ben verstaanbaar! Maar nu komt het... de onderste speaker is zo dood als een pier. Waar eerder geluid uit kwam komt nu niets meer uit. Ze hebben naast reparatie dus e.a. vernield! Prutsers! :( :(

En dat voor een 2 weken oud toestel dat amper is gebruikt. Kan nu dus weer gaan bellen naar Belsimpel / HTC / Dynafix om hem opnieuw ter reparatie op te sturen. Wat een gedonder!

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Bij mij is ook sinds laatste retour een beschadiging rechts onder op de speakergrill ontstaan. Klein putje waar de lak vanaf is.

Heb zelf nu ook teveel gedoe gehad. Het toestel zou vandaag voor de 4de keer opgehaald worden maar de koerier is niet geweest. Ga nu maar navragen of het toestel permanent terug kan want ik hoef hem niet meer ook niet als het volgende keer wel goed terug zou komen. De afhandeling en termijnen zijn wel redelijk goed maar het probleem van slechte bouw wordt maar niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Majesty schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:05:
Aaarrgh, ongelofelijk, nu werkt m'n trilfunctie uit het niets niet meer. Alles al geprobeerd, ook de *#*#3424#*#* diagnostic test. Hij kan dus weer terug.
Is het nou zo dat ze bij HTC de ongesproken regel hanteren dat je na een derde keer een nieuwe krijgt?
Ik heb het nog even nagevraagd en inderdaad, na een derde keer opsturen kun je bij Vodafone in ieder geval beroep doen op een compleet nieuw toestel. M'n telefoon wordt morgen weer opgehaald om m'n trilfunctie te repareren deze keer.

@ Snoopy:
Wat vreemd dat je nergens bericht van hebt gehad. Wellicht je e-mailadres verkeerd doorgekomen? Dat verklaard ook waarom je geen update over de status van je device hebt ontvangen.

@ Robin64:
Zou je eens een foto willen maken van je bouwproblemen? Ik ben wel benieuwd inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:13

filthy rich

löp wa los

sthij schreef op zondag 09 maart 2014 @ 16:49:
Vandaag kwam ik erachter dat de microfoon van mijn htc het niet goed deed als ik een filmpje opnam hij kraakt dan heel erg dit doet die niet bij bellen enz.

Ben ik de enige met dit probleem?
Nee, dit heb ik ook al gehad. Bij mij hoorde de andere kant mij niet meer. Toen ik mijn geluid ben gaan opnemen hoorde ik alleen gekraak

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Majesty schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:06:
[...]

@ Robin64:
Zou je eens een foto willen maken van je bouwproblemen? Ik ben wel benieuwd inmiddels.
Die zijn lastig op foto vast te leggen en sommigen zijn ook slecht te zien, meeste voel je. Maar bij deze zijn er 2 zichtbaar.
Het lichte vlekje boven de weerkaatsing van de flits is een kras/putje wat er bij de laatste reparatie in is gekomen. En tussen de speakergrill en het zwarte kunststof zie je een lichtgrijze lijn lopen. Dat is de weerkaatsing van het deel van het kunststof dat onder de grill uitsteekt. Boven is er een vergelijkbaar iets alleen steekt daar het metaal uit. En sinds een reparatie steekt de volume knop verder en iets scheef uit.

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/9m81kqx25/2014_03_11_23_12_53.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook maar eens mijn ervaringen omtrent mijn Htc One posten. Hij is nu voor de 3e keer kapot. Bovenste speaker geeft keer op keer de geest.
De telefoon is nu langer kapot dan heel. Elke keer te reperatie naar dynafix, en dan na een maand begint het weer van voor af aan.

Lichtjes kraken van de bovenste speaker, daar begint het mee. Dat gaat vervolgens over op het volledig uitvallen van de speaker. Bellen is niet meer normaal mogelijk ( wel met headset of over microfoon ).

Ik heb het ondertussen helemaal gehad met deze in mijn ogen schitterende telefoon. Ik hoop dat er een keer een fatsoenlijke oplossing komt want dit begint op het slijten van een wanprodukt te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Segafreak83 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:49:
Is Dynafix nu gewoon traag of mag ik zorgen gaan maken dat mijn telefoon weg is (lees: Zit de interne dienst zover weg dat er een postduif mee aan de haal gaat of wat? ;))? Ik zie andere mensen telefoons later opsturen en eerder terug krijgen ;(.

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 26-2-2014 14:15:16
Order - Bevestigd 26-2-2014 14:15:17
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 26-2-2014 14:15:18
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 28-2-2014 2:12:14
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-2-2014 2:12:15
Vandaag kwam het toestel retour en zit er een andere camera module in. Verder is het toestel nog in exact dezelfde conditie als dat ie verzonden was. Pluspunten voor Dynafix; mag ook weleens gezegd worden vind ik :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Robin64 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:08:
[...]

Die zijn lastig op foto vast te leggen en sommigen zijn ook slecht te zien, meeste voel je. Maar bij deze zijn er 2 zichtbaar.
Het lichte vlekje boven de weerkaatsing van de flits is een kras/putje wat er bij de laatste reparatie in is gekomen. En tussen de speakergrill en het zwarte kunststof zie je een lichtgrijze lijn lopen. Dat is de weerkaatsing van het deel van het kunststof dat onder de grill uitsteekt. Boven is er een vergelijkbaar iets alleen steekt daar het metaal uit. En sinds een reparatie steekt de volume knop verder en iets scheef uit.

[afbeelding]
Zullen we ruilen van telefoon als de mijne terug is? Ik heb wel een grijze, maar dat is ook prima toch? :D
Nee zonde inderdaad dat er toch nog telkens zulk soort foutjes in de afwerking van je telefoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Ja dat is inderdaad jammer. Er zitten verder ook geen technische fouten in zoals dode pixels, paarse camera of andere defecten. Het is puur de onderdelen van de behuizing die niet goed op elkaar aansluiten. En de verhalen van goede bouw en design was juist de reden om het toestel te nemen en de software en camera maar te tolereren.
Ik ben ook wel erg kritisch, kan wel een lang lijstje nadelen maken van elk toestel. Maar heb na alle review verhalen, hun eigen claims van goede bouw en design en exemplaren in winkel zonder deze kwaaltjes wil ik toch dat het goed is.
Hij was woensdag opgehaald en krijg hem morgen weer terug. Hij zou weer omgeruild worden en gezien de snelheid lijkt dat ook aannemelijk deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-08-2024
Beste mensen,

De HTC one van mijn vriendin heeft nog steeds de android versie 4.3 (3.62.401.1)
en wil niet updaten naar 4.4.2 kitkat (4.19.401.9) zoals op mijn eigen HTC One.
Ik heb het topic al redelijk doorgelezen maar ik kan hier eigenlijk niks over vinden, ook op google loop ik vast.
zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik kan doen.
ik heb nog geen factory reset geprobeert, want tsja je weet hoe vrouwen soms kunnen zijn haha! :)
ik hoor graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:40
jjost schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:30:
Beste mensen,

De HTC one van mijn vriendin heeft nog steeds de android versie 4.3 (3.62.401.1)
en wil niet updaten naar 4.4.2 kitkat (4.19.401.9) zoals op mijn eigen HTC One.
Ik heb het topic al redelijk doorgelezen maar ik kan hier eigenlijk niks over vinden, ook op google loop ik vast.
zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik kan doen.
ik heb nog geen factory reset geprobeert, want tsja je weet hoe vrouwen soms kunnen zijn haha! :)
ik hoor graag van jullie!
De 4.4.2 update was teruggetrokken door HTC. Schijnt dat ie morgen opnieuw wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-08-2024
Upbeat schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:39:
[...]

De 4.4.2 update was teruggetrokken door HTC. Schijnt dat ie morgen opnieuw wordt uitgebracht.
aaah top dankje wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:11
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:17:
Ik zal ook maar eens mijn ervaringen omtrent mijn Htc One posten. Hij is nu voor de 3e keer kapot. Bovenste speaker geeft keer op keer de geest.
De telefoon is nu langer kapot dan heel. Elke keer te reperatie naar dynafix, en dan na een maand begint het weer van voor af aan.

Lichtjes kraken van de bovenste speaker, daar begint het mee. Dat gaat vervolgens over op het volledig uitvallen van de speaker. Bellen is niet meer normaal mogelijk ( wel met headset of over microfoon ).

Ik heb het ondertussen helemaal gehad met deze in mijn ogen schitterende telefoon. Ik hoop dat er een keer een fatsoenlijke oplossing komt want dit begint op het slijten van een wanprodukt te lijken.
Zelfde hier op het moment met de speaker.. Kijk er tegen op om 'm op te sturen. Hou me hart vast hoe ik m terug krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn One afgelopen woensdag laten ophalen voor een 2e reparatie van de camera. Na de blauw/paarse waas probleem, heeft 't toestel nu dus last van schokkerige camera (zie vorige post met filmpje). Als je maar even beweegt met de One, begint het beeld te hokken en stoten. Niets is meer vloeiend en dat is zowel 's avonds als overdag. Ik kan 't goed vergelijken, omdat mijn broer ook een One heeft.
Daarnaast heb ik bij HTC aangegeven, dat de bluetooth carkit van Mr. Handsfree niet meer connect sinds de 1e reparatie. Zelfs niet met de "bluetooth app" die hier werd aangeraden.

Woensdag dus opgehaald en nú (vrijdag) geeft T&T alweer aan dat mijn One retour gezonden wordt. Dat is supersnel, maar zoals ik eerder al opmerkte en ook door andere is gevraagd.. vindt ik het écht een nadeel, dat je tijdens 't reparatieproces nergens kunt achterhalen wat er defect óf vervangen is.

Voor de twijfelaars met een One defect,.. gewoon aanmelden!
Mijn toestel is als nieuw (pre-order) en zo kreeg ik 'm de eerste keer ook terug. Perfect afgewerkt met alleen een soort van lijmresten, maar dat was na een paar dagen vanzelf opgelost.

Een eerdere post van iemand die zei dat de klantenservice van HTC onvriendelijk was, kan ik me 100% voorstellen. Zowel bij mijn 1e als 2e aanmelding, had ik een mannelijk persoon die nogal kortaf en toch ook wel stug deed. Ook als afsluiting van het gesprek,.. niet netjes bedanken o.i.d., maar "hoiiiii". Nee, hier zou flink wat verbetering in moeten komen met een professionele of zelfs een externe callcenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Wat vreemd jullie niet op de hoogte worden gehouden wat betreft het reparatieproces.

Ik krijg altijd een mail van Dynalogic met daarin de RMA gegevens. Na wat gekunsel kan ik die dan via deze pagina opvragen:
http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx

En dat ziet er dan zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/Naamloos.png

Bij mijn huidige reparatie is te zien dat de telefoon meteen omgeruild is :D. Bij de vorige 2 keer het moederbord + camera module vervangen. Ik krijg 'm vanavond weer thuis geleverd, hopelijk nu van al de problemen af.
Mijn reparatieproces gaat via de Vodafone afdeling van Dynalogic, ik denk dat hier dan wel redelijk wat verschil in zit als je die vergelijkt met die van HTC.

[ Voor 3% gewijzigd door Majesty op 17-03-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Het mocht helaas niet zo zijn.. :(.
Compleet nieuw (of refurbished) toestel gehad, maar het is 1. een branded Vodafone toestel terwijl ik eerst unbranded had en 2. zit er een gele waas over het scherm, zoals ook te zien is wanneer foto's gemaakt worden, hier een voorbeeld:
https://www.dropbox.com/s/vw4j1rrqzjzem0a/IMAG0002.jpg

:'( kan wel janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb al sinds de aanschaf van mijn One halverwege vorig jaar last van de paarse waas.
Nu zit ik er aan te denken hem in te sturen voor reparatie maar helaas is er wat val schade. Ik ben erg eigenlijk nogal bang voor dat HTC / dynafix dit aan zal halen om niet te willen repareren. Hoe zouden jullie mijn kansen in schatten?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
rajackar schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:29:
Ik heb al sinds de aanschaf van mijn One halverwege vorig jaar last van de paarse waas.
Nu zit ik er aan te denken hem in te sturen voor reparatie maar helaas is er wat val schade. Ik ben erg eigenlijk nogal bang voor dat HTC / dynafix dit aan zal halen om niet te willen repareren. Hoe zouden jullie mijn kansen in schatten?
"wat valschade" is een beetje subjectief. Heb je er een foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
@Majesty
Vervelend dat de nieuwe ook weer problemen heeft. Mijne zou ook omgeruild worden maar en alweer gerepareerd terug gezonden. Heb het nu naar de winkel gestuurd met hele verhaal erbij en dat ik hem niet meer wil.

@rajackar
Je kan het ook eerst vragen bij de htc helpdesk of dit een probleem gaat vormen. Lijkt mij vreemd omdat het een ander probleem is. Ergste is dat ze 35 euro onderzoekskosten willen hebben. Maar bij de laatste 2 pogingen van mij claimen ze geen problemen gevonden te hebben maar toch hebben ze geen 35 euro in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:07
Zojuist melding gekregen van de nieuwe update. Maar als ik het binnen wil halen, geeft hij aan dat het update bestand beschadigd is.
Iemand tips?
Ik heb al soft reset gedaan, caches gecleard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Thanks voor de reacties. Dat klinkt gelukkig hoopvol. Het gaat voornamelijk om wat kleine deukje in het aluminium. Ook sluit de telefoon onderaan niet helemaal meer. Er is een hele dunne spleet zichtbaar.

@smooth-j:
Ik heb helaas hetzelfde probleem gehad bij de vorige update. Ook met adb logcat kwam ik er niet uit. Het enige dat uiteindelijk hielp is helemaal resetten. Ik heb nog steeds geen idee waardoor get veroorzaakt werd.
Je zou je telefoon met USB aan je pc kunnen hangen en dan een adb logcat kunnen doen om de error te kunnen zien. Als je wilt resetten kun je met helium ook zonder root een backup maken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 21:54
Iemand hier ervaring met het opsturen van een telefoon met een unlockte bootloader en een custom recovery (tampered flag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zeer tevreden over mijn HTC one telefoon
Maar sinds kort is de batterij extreem snel leeg, ik praat dan over 10% binnen een half uur na opladen!!
Ik luister dan wel even naar muziek maar toch vind ik het wel snel gaan.
Ook ik heb recentelijk de nieuwe software update geinstalleerd, misschien dat dat het probleem is.
Als ik kijk bij mijn batterij verbruik geeft hij aan dat 90% naar het "android systeem" gaat lijkt mij behoorlijk veel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of is dan de batterij gewoon kapot en moet ik hem opsturen voor reparatie naar dynafix?
Groeten Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:04:
ik ben zeer tevreden over mijn HTC one telefoon
Maar sinds kort is de batterij extreem snel leeg, ik praat dan over 10% binnen een half uur na opladen!!
Ik luister dan wel even naar muziek maar toch vind ik het wel snel gaan.
Ook ik heb recentelijk de nieuwe software update geinstalleerd, misschien dat dat het probleem is.
Als ik kijk bij mijn batterij verbruik geeft hij aan dat 90% naar het "android systeem" gaat lijkt mij behoorlijk veel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of is dan de batterij gewoon kapot en moet ik hem opsturen voor reparatie naar dynafix?
Groeten Robbert
Probeer eens een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Helaas heeft mijn One ook het bekende probleem met de camera.. :( Erg jammer, want mijn exemplaar is optisch vrijwel perfect. Gezien de reputatie van Dynafix ben ik bang dat ze de boel weten te verpesten of dat ik een refurbished exemplaar krijg (dit wil ik absoluut niet). Balen dit. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
Volgens mij valt het allemaal wel mee tegenwoordig. Ze hebben niet echt een goede naam, maar om nou te zeggen dat er zo ontzettend veel telefoons slecht terug komen, nou nee dat lees ik nou ook niet echt meer.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
l3art schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:01:
Volgens mij valt het allemaal wel mee tegenwoordig. Ze hebben niet echt een goede naam, maar om nou te zeggen dat er zo ontzettend veel telefoons slecht terug komen, nou nee dat lees ik nou ook niet echt meer.
Ik ben met m'n 4e reparatie traject bezig :'( .
Iedere keer weer een ander defect als 'ie daar is geweest.

Maar goed, volgens mij gaat het bij de meesten wel prima inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 08:27

Dav0s

Hr?

Ik zit met een soortgelijk probleem. Opgestuurd omdat de microfoon eerst zacht ruisde, maar later zo hard kraakte dat ik niet meer te verstaan was. Na ongeveer twee weken had ik de telefoon terug. Het probleem met de microfoon lijkt opgelost, maar nu is de onderste speaker (dus die náást de microfoon) compleet uitgevallen.

Blijkbaar halen ze hem bij Dynafix wel helemaal open, maar controleren uiteindelijk alleen het initiële probleem. Dat lijkt mij bij een telefoon waar alle onderdelen zo dicht bij elkaar zitten niet wenselijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 21:54
donnie1992 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:26:
Iemand hier ervaring met het opsturen van een telefoon met een unlockte bootloader en een custom recovery (tampered flag)?
Ok, blijkbaar ben ik de enige dus.
Ik heb gewoon een nieuwe telefoon teruggekregen.
De telefoon was al eens uit zichzelf gebricked (stock rom, bootloader locked).
En was nu weer uit zich zelf hard bricked (stock rom, custom recovery en bootloader unlocked).
Nu een nieuw toestel teruggekregen zonder gaps en alles netjes afgewerkt :D.
Heb hem maar gelijk unlocked, geroot en S-Off gemaakt. Draait nu android revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:53

westergas

rikkie_pc

Afgelopen maandag mijn telefoon naar de T-Mobile winkel gebracht. De verf aan de achterzijde liet los. Nu (4 werkdagen later) toestel weer terug. Kan niet met zekerheid zeggen of het mijn oude toestel is of dat ze alleen de achterkant hebben vervangen. Bij de status updates stond "onderdeel vervangen" dus dat zal dan wel.

Wel was het toestel geroot en voorzien van een custom rom, dat is nu niet meer het geval.

Hoe dan ook, keurige reparatie, toestel erg snel terug. Prima service!
Was nog bang dat ze het op valschade oid zouden gooien maar niets van dat.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Majesty schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:08:
[...]

Ik ben met m'n 4e reparatie traject bezig :'( .
Iedere keer weer een ander defect als 'ie daar is geweest.

Maar goed, volgens mij gaat het bij de meesten wel prima inderdaad.
Vandaag m'n telefoon weer ontvangen en ja hoor, nog hetzelfde 7(8)7 , foto's zijn zo geel/groen als wat.
Op weg naar m'n 5e reparatie inmiddels.

Hoop dat bij jullie geen nieuwe mankementen ontstaan bij de reparaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Is het iemand Iemand met camera problemen gelukt om zijn zilvere HTC One om te ruilen met bijvoorbeeld een Rode HTC One bv ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 09-09 11:01
Begin van de week ook maar weer eens contact gezocht met TPH... Sinds mijn telefoon de 2e keer gerepareerd is (loszittende rand onderkant scherm) heb ik last van een rammeltje aan de achterkant van het toestel. Direct aangegeven dat ze een andere oplossing moeten gaan zoeken, aangezien weer opsturen en laten repareren door Dynapruts van mij niet hoeft.

Ze hebben het nu voorgelegd aan de vertegenwoordiger van HTC en deze gaat binnenkort contact met mij zoeken. We wachten af...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik heb de camera module van mijn HTC One laten vervangen. Contact opgenomen via chat op de HTC website. Zeer vriendelijke medewerker en hij kon al binnen twee dagen opgehaald worden op de door mij geselecteerde dag en dagdeel.

Na acht dagen werd hij weer alweer geretourneerd, alleen kreeg ik nu simpelweg een bericht dat ze de volgende dag tussen 8:30 en 17:00 langs zouden komen. Dat was erg lastig omdat mijn vrouw en ik fulltime werken, vreemd dat je bij het retourneren niet zelf het tijdstip mag selecteren.

De camera is nu helemaal in orde, roze waas is verdwenen en de focus werkt ook goed.

Alleen heb ik nu een kras van ongeveer 5 centimeter lang op de linker onderkant van mijn scherm, terwijl mijn toestel vrij van krassen was omdat hij altijd in een flipcase heeft gezeten :^( Of er krassen opzaten moest je ook op het reparatie formulier aangeven en dit zou dan nog door HTC gecontroleerd worden.

Ik begrijp niet hoe dit kan gebeuren bij een bedrijf dat de hele dag dit soort toestellen repareert, je zou verwachten dat ze op zijn minst het scherm afplakken tijdens de werkzaamheden.

Erg vervelend om weer door het hele reparatie traject heen te moeten (vooral met die onhandige retourneer tijden) in de hoop dat er deze keer niet iets anders mis gaat.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik heb hier een nieuwe HTC one, net uit de doos gehaald en crashed constant op willekeurige momenten, verkoper weigerde nieuwe toestellen, hard reset, opgestuurt naar HTC, nu opnieuw terug hier, maar blijft uitvallen.. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vreemd, als je een niet deugdelijk product hebt ontvangen is een winkelier toch gewoon verplicht om die om te ruilen of heb ik dat nu mis?
Hoe dan ook, nee als hij constant crashed en je hebt er verder niks aan gedaan wat betreft andere kernels, overklokken, etc. Dan zit er niks anders op dan weer contact te zoeken met HTC.

edit:
Het ligt dus net even anders...
Het uitgangspunt is dat u recht hebt op een gratis reparatie of een nieuw product. Dat moet dan binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt. De verkoper kan ervoor zorgen dat u een product te leen krijgt, zolang de reparatie duurt. U kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. Soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. In zo'n geval mag de verkoper zeggen dat hij alleen wil repareren.

[ Voor 45% gewijzigd door 13art op 09-04-2014 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
l3art schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:28:
Vreemd, als je een niet deugdelijk product hebt ontvangen is een winkelier toch gewoon verplicht om die om te ruilen of heb ik dat nu mis?
Hoe dan ook, nee als hij constant crashed en je hebt er verder niks aan gedaan wat betreft andere kernels, overklokken, etc. Dan zit er niks anders op dan weer contact te zoeken met HTC.

edit:
Het ligt dus net even anders...

[...]
Als de persoon dat nu niet geweigerd had.. En HTC zegt dan weer dat die persoon idd een nieuwe hadden moeten geven.. Zit er nu wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Riqy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:53:
Begin van de week ook maar weer eens contact gezocht met TPH... Sinds mijn telefoon de 2e keer gerepareerd is (loszittende rand onderkant scherm) heb ik last van een rammeltje aan de achterkant van het toestel. Direct aangegeven dat ze een andere oplossing moeten gaan zoeken, aangezien weer opsturen en laten repareren door Dynapruts van mij niet hoeft.

Ze hebben het nu voorgelegd aan de vertegenwoordiger van HTC en deze gaat binnenkort contact met mij zoeken. We wachten af...
Inmiddels contact met HTC gehad, ze gaan mijn toestel omruilen :)

Wordt morgen thuis opgehaald, dan gaat ie weer voor controle naar Dynapruts. Als die de problemen kunnen constateren krijg ik een vervangend toestel :)

We wachten wederom af...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Riqy schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:55:
[...]

Inmiddels contact met HTC gehad, ze gaan mijn toestel omruilen :)

Wordt morgen thuis opgehaald, dan gaat ie weer voor controle naar Dynapruts. Als die de problemen kunnen constateren krijg ik een vervangend toestel :)

We wachten wederom af...
Succes ermee, ik ben benieuwd. Dat rammeltje onder de achterkant: werkte je trilfunctie voor de rest wel gewoon goed? Of rammelde daardoor de hele telefoon.

Die van mij zit nog steeds in zijn 5e reparatietraject en als klap op de vuurpijl had ik ook nog eens een defect leentoestel gehad waardoor ik een aantal dagen zonder telefoon zat. Vrijdag ochtend komt m'n One weer terug, als 'ie nu niet goed is dan.. 8)7

PS.
Een telefoon die uit de doos meteen kuren heeft: direct mee terug naar de winkel. Als het binnen 9 dagen is krijg je nagenoeg altijd meteen een nieuwe.

[ Voor 8% gewijzigd door Majesty op 10-04-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Majesty schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:23:
Succes ermee, ik ben benieuwd. Dat rammeltje onder de achterkant: werkte je trilfunctie voor de rest wel gewoon goed? Of rammelde daardoor de hele telefoon.

PS.
Een telefoon die uit de doos meteen kuren heeft: direct mee terug naar de winkel. Als het binnen 9 7 dagen is krijg je nagenoeg altijd meteen een nieuwe.
Trilfunctie doet het wel gewoon nog, motortje daarvan zit onderin de telefoon volgens mij ;)

Mij werd overigens verteld dat het binnen 7 werkdagen teruggaan onder DOA valt

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Riqy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:52:
[...]

Trilfunctie doet het wel gewoon nog, motortje daarvan zit onderin de telefoon volgens mij ;)

Mij werd overigens verteld dat het binnen 7 werkdagen teruggaan onder DOA valt
Aha, mooi.

En ja 9 dagen/7 werkdagen. Komt op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Robin64 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:00:
@Majesty
Vervelend dat de nieuwe ook weer problemen heeft. Mijne zou ook omgeruild worden maar en alweer gerepareerd terug gezonden. Heb het nu naar de winkel gestuurd met hele verhaal erbij en dat ik hem niet meer wil.
Robin, hoe is het bij jou afgelopen met je telefoon? Hebben ze 'm aangenomen? Wat voor oplossing zijn ze al dan niet mee gekomen?

Die van mij is weer terug en heeft nog steeds een geel scherm en maakt gele foto's.
Een 6e keer opsturen word me echt te gek. Vanmiddag maar weer eens langs een Vodafone winkel om daar verhaal te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
M'n One doet ontzettend raar, vanochtend van de oplader gehaald op 100%, op 30% om 12.00(!!!); opgeladen tot 22.30 (100%), eraf gehaald, 20 min browsen en nu heb ik nog maar 50 over. Hoe kan dit?

Oh, gebruik verder geen Google Now, Bluetooth of GPS.

[ Voor 12% gewijzigd door yannickzz op 12-04-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Je kan op z'n minst even een screenshot van je batterij verbruik erbij plaatsen, denk niet dat iemand er wat mee kan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
Ceze85 schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:10:
Je kan op z'n minst even een screenshot van je batterij verbruik erbij plaatsen, denk niet dat iemand er wat mee kan zo.
Hij hangt nu weer aan de oplader (30%...). Zal morgen even een screenshot plaatsen nadat ie weer na een halfuurtje op 50 zit.

Denk verder niet echt dat iemand iets aan een vebruikslog heeft aangezien er niets bijzonders aan de info af te lezen is behalve dat het toestel ontzettend snel leeg loopt..

Verder denk ik dat ik hem hoe dan ook toch moet aan opsturen, aangezien er een stuk of 15 dode pixels te tellen zijn op m'n scherm en ze het toestel na de laatste reparatie niet goed hebben afgewerkt waardoor er nu een gap zit op een hoekje waar m'n nagel door past. Reparatie numero 5, zucht.

[ Voor 3% gewijzigd door yannickzz op 13-04-2014 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Installeer eens gsam battery Monitor. Daar kan je veel meer over je batterij verbruik aflezen. Kan je zien wat zorgt voor wakelocks, welke apps de meeste energie verbruiken, hoevaak elke app je toestel wakker schud, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Majesty schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:19:
[...]

Een 6e keer opsturen word me echt te gek. Vanmiddag maar weer eens langs een Vodafone winkel om daar verhaal te halen.
Zou contact zoeken met HTC zelf, ik krijg na 2 reparaties niet goed gegaan een vervangend toestel, dat is ook de regel bij HTC zelf :)
Heb het zelf gespeeld via de winkel, hun contact laten opzoeken met een vertegenwoordiger van HTC. Daarna werd me dat aangeboden ;)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Riqy schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:24:
[...]

Zou contact zoeken met HTC zelf, ik krijg na 2 reparaties niet goed gegaan een vervangend toestel, dat is ook de regel bij HTC zelf :)
Heb het zelf gespeeld via de winkel, hun contact laten opzoeken met een vertegenwoordiger van HTC. Daarna werd me dat aangeboden ;)
Had ik inmiddels zaterdag al gedaan inderdaad, op aanraden van Vodafone, krijg nu weer een vervangend toestel. Dat heb ik eerder ook al gehad na de 3e keer, dat is een standaard regeling inderdaad. Maar die had een gelig scherm en maakte gelige foto's. Kortom, een scherm van een andere maker waarschijnlijk, om de kosten te drukken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Gaat weer leuk hier. Binnen 1,5 jaar meer dan 10 reparaties gehad aan mijn HTC. Ik ga erg voorzichtig met mijn toestel om maar dit noem ik niet meer normaal.

Ik hoor ook niks van HTC. Ik heb 2x het zelfde toestel opnieuw gehad. Een HTC One X+. Deze had het probleem met het automatisch dimmen dat het beeld gaat flikkeren. Na veel gezeur bij HTC, via de verkopende partij een HTC One gekregen. Direct na ontvangst had ik een rij dode pixels en mijn camera werd roze.

Nu gaat hij weer weg omdat mijn camera niet meer autofocust, er een kier van hier tot tokyo zit aan de onderkant, uit de bovenkant komt kit vandaan, microUSB aansluiting zit gigantisch scheef (dit kwam door de eerste reparatie).

Hiervoor had ik een HD2 en dit toestel kampte met kapotte knoppen aan de onderkant. (tot 2x aan toe)

Nee, dit is echt voor mij de laatste keer dat ik een HTC koop. Er gaat ook een brief naar HTC Nederland uit met mijn verhaal. Niet dat ik hier iets op terug verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik heb inmiddels gister een vervangend toestel gekregen, lijkt vooralsnog goed te gaan :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
Vanmiddag mij HTC One voor reparatie naar The Phone House gebracht.

Jack uitgang defect en simkaart maakte geen goed contact. Nog geen jaar oud.

Mooie Galaxy Ace als leentoestel meegekregen :')

Ben benieuwd hoe ik 'm terugkrijg, en hoe lang ze er over doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag: mijn h7 was gecrasht. totaal geen reactie meer. niet opladen ect. (geen custom rom, 3 maanden oud) Netjes gemaakt door htc maar nu heb ik een nieuw Imei nummer. Ik weet niet precies wat ze hebben gedaan maar het is mijn oude toestel. ik neem aan dat alle software nieuw is. Heb ik daarom een nieuw Imei nummer? ik dacht dat dat toestel gebonden was ipv aan de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Moederbord vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Dat was ook mijn eerste gedachte 8)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Mijn moederbord is al meerdere keren vervangen en daarbij hebben ze het IMEI nummer van mijn vorige telefoon terug gezet. Snap niet dat dat bij jou niet is gebeurd philipr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou best kunnen dat het moederbord is vervangen want voor mijn gevoel is hij open geweest als ik de telefoon goed bekijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

HTC heeft de kras op mijn scherm die ontstaan was na reparatie netjes gefixed door het scherm te vervangen. Het nieuwe scherm heeft ook nog eens geen gele tint meer .Deze keer werd hij ook weer geretouneerd in een HTC doosje, terwijl hij vorige keer in een ziplock met bubbeltjesplastic zat, dus mogelijk is hij vorige keer niet gecontroleerd na de reparatie.

De reparatie ging weer erg snel, duurde iets van een week. Wat wel erg onhandig blijft is dat dynalogic pas een halve dag van tevoren een bericht stuurt dat ze de volgende dag je telefoon terug komen brengen, wat vaak helemaal niet goed uitkomt. Dit terwijl je het moment van ophalen wel zelf mag bepalen.

Overigens ben ik niet onder de indruk van de kleuren van de foto's met de nieuwe cameramodule, er is geen roze waas meer, maar de foto's zijn een beetje groenig/gelig, een handmatige witbalans instelling zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Lamer_Deluxe schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:37:
HTC heeft de kras op mijn scherm die ontstaan was na reparatie netjes gefixed door het scherm te vervangen. Het nieuwe scherm heeft ook nog eens geen gele tint meer .Deze keer werd hij ook weer geretouneerd in een HTC doosje, terwijl hij vorige keer in een ziplock met bubbeltjesplastic zat, dus mogelijk is hij vorige keer niet gecontroleerd na de reparatie.

De reparatie ging weer erg snel, duurde iets van een week. Wat wel erg onhandig blijft is dat dynalogic pas een halve dag van tevoren een bericht stuurt dat ze de volgende dag je telefoon terug komen brengen, wat vaak helemaal niet goed uitkomt. Dit terwijl je het moment van ophalen wel zelf mag bepalen.

Overigens ben ik niet onder de indruk van de kleuren van de foto's met de nieuwe cameramodule, er is geen roze waas meer, maar de foto's zijn een beetje groenig/gelig, een handmatige witbalans instelling zou handig zijn.
Fijn dat ze het scherm in ieder geval vervangen hebben. Dat je hierdoor geen gele tint meer hebt lijkt het dat ze ook meteen de digitizer vervangen hebben, misschien zitten die aan elkaar of iets dergelijks?

Wat betreft de gele foto's: dat had ik dus ook met mijn laatst op gestuurde, maar dan in combinatie met een geel scherm. Dat hoort echt niet zo. Ik heb mijn M7 naast die van m'n broer gehouden en foto's doorgestuurd en dergelijken, die van hem waren netjes wit bij een witte muur, die van mijn gewoon groen:
https://www.dropbox.com/s/xjqyqlid19ftq5q/IMAG0007.jpg
https://www.dropbox.com/s...s/IMG-20140411-WA0005.jpg

Als dat bij jou ook zo is zou ik toch nog een reparatie overwegen.. Dit word je derde dan toch? Als het goed is krijg je dan een vervangend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Majesty schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:19:
Fijn dat ze het scherm in ieder geval vervangen hebben. Dat je hierdoor geen gele tint meer hebt lijkt het dat ze ook meteen de digitizer vervangen hebben, misschien zitten die aan elkaar of iets dergelijks?
Ik denk inderdaad dat de digitizers tegenwoordig met het display 'gefuseerd' zijn.
Wat betreft de gele foto's: dat had ik dus ook met mijn laatst op gestuurde, maar dan in combinatie met een geel scherm. Dat hoort echt niet zo. Ik heb mijn M7 naast die van m'n broer gehouden en foto's doorgestuurd en dergelijken, die van hem waren netjes wit bij een witte muur, die van mijn gewoon groen:
https://www.dropbox.com/s/xjqyqlid19ftq5q/IMAG0007.jpg
https://www.dropbox.com/s...s/IMG-20140411-WA0005.jpg

Als dat bij jou ook zo is zou ik toch nog een reparatie overwegen.. Dit word je derde dan toch? Als het goed is krijg je dan een vervangend toestel.
Ik weet niet of een vervangend toestel ook van toepassing zou zijn als de tweede reparatie vanwege een door hen veroorzaakte kras was, behalve dat je dan mogelijk weer een exemplaar met andere problemen krijgt.

Ik heb vanmiddag wat zitten experimenteren met de camera en ik heb toch het idee dat het iets software-matigs is, bij foto's met kunstlicht kon de witbalans uiteindelijk wel een goede kleurweergave bereiken, maar bij daglicht was de boel wat groenig. Dit kon ik achteraf rechttrekken met het foto bewerkings programma van de camera, dus het is wel softwarematig op te lossen.

Mogelijk heeft dit te maken met de softwarematige workaround van HTC voor de roze waas (die overigens niet werkt), aangezien groen de tegenovergestelde kleur van magenta is. Als er bij het installeren van de firmware naar het type camera module gekeken zou worden en hierna dus de cameramodule vervangen is, heb ik nu misschien aanpassingen in de firmware voor de verkeerde module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Lamer_Deluxe schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:37:
[...]

Ik denk inderdaad dat de digitizers tegenwoordig met het display 'gefuseerd' zijn.

[...]

Ik weet niet of een vervangend toestel ook van toepassing zou zijn als de tweede reparatie vanwege een door hen veroorzaakte kras was, behalve dat je dan mogelijk weer een exemplaar met andere problemen krijgt.

Ik heb vanmiddag wat zitten experimenteren met de camera en ik heb toch het idee dat het iets software-matigs is, bij foto's met kunstlicht kon de witbalans uiteindelijk wel een goede kleurweergave bereiken, maar bij daglicht was de boel wat groenig. Dit kon ik achteraf rechttrekken met het foto bewerkings programma van de camera, dus het is wel softwarematig op te lossen.

Mogelijk heeft dit te maken met de softwarematige workaround van HTC voor de roze waas (die overigens niet werkt), aangezien groen de tegenovergestelde kleur van magenta is. Als er bij het installeren van de firmware naar het type camera module gekeken zou worden en hierna dus de cameramodule vervangen is, heb ik nu misschien aanpassingen in de firmware voor de verkeerde module.
Zo, dat zou inderdaad eens heel goed mogelijk kunnen zijn, slim gedacht!

Maar omdat je exemplaar wel een gelig scherm heeft zou je 'm wel terug kunnen sturen lijkt me. Ik gok dat wanneer jij foto's maakt met je camera en deze bekijkt op je PC/laptop, de foto's ook geel/groenig zijn, niet? Bij mij wel namelijk, terwijl de camera module al twee maal vervangen is.

Maar goed, dat zou dan komen door de software matige tweak die hij toe past en dus niet aan de camera liggen. In principe zou dat dus te testen moeten zijn als ik 'm zou rooten met een andere rom erop, right?
Niet dat ik dat ga doen overigens, heb nog geen zin om 'm s-off te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Majesty schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:25:
[...]

Zo, dat zou inderdaad eens heel goed mogelijk kunnen zijn, slim gedacht!

Maar omdat je exemplaar wel een gelig scherm heeft zou je 'm wel terug kunnen sturen lijkt me. Ik gok dat wanneer jij foto's maakt met je camera en deze bekijkt op je PC/laptop, de foto's ook geel/groenig zijn, niet? Bij mij wel namelijk, terwijl de camera module al twee maal vervangen is.
Lijkt me wel, andere afbeeldingen en bijvoorbeeld youtube filmpjes zien er prima uit op het nieuwe scherm, terwijl me met het oude scherm nog opviel dat hij gelig was vergeleken bij mijn Desire HD.
Maar goed, dat zou dan komen door de software matige tweak die hij toe past en dus niet aan de camera liggen. In principe zou dat dus te testen moeten zijn als ik 'm zou rooten met een andere rom erop, right?
Niet dat ik dat ga doen overigens, heb nog geen zin om 'm s-off te maken.
Als ik nog wat verder doordenk is het mogelijk dat de oude camera modules sowieso een neiging richting magenta hadden en er misschien nog geen firmware is die de nieuwe modules correct ondersteunt.
Toch blijft het dan vreemd dat een witbalans functie niet in de gaten heeft dat er een groene zweem over de afbeelding ligt. Ook als je de witbalans instelling 'bewolkt' gebruikt wanneer het daadwerkelijk bewolkt is dan wordt alles enorm geel.
Dit alles zou gewoon in software op te lossen moeten zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hallo, trotse HTC One eigenaar hier met een probleem, mobiel heeft perfect gewerkt sinds augustus maar ik krijg ineens een vaag probleem met de camera bij donkere ruimtes.
voorbeelden:
compleet donker: https://www.dropbox.com/s...2014-04-22%2023.06.03.jpg
nog een pic: https://www.dropbox.com/s...2014-04-22%2023.03.02.jpg

valt dit nog te fixen, of moet hij gerepareert worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Nope, moet gerepareerd worden. Hard reset zou je nog kunnen proberen ;-)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
Ik had hetzelfde probleem. Kwestie van terugsturen! Je sensor is defect.
* R3NC0N heeft nu een groene waas over foto's, maar daar valt mee te leven.

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Ik snap niet waarom iedereen zo veel problemen heeft met die camera's van de One. Tevens de bouwkwaliteit is slecht na een reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:28:
[...]

Lijkt me wel, andere afbeeldingen en bijvoorbeeld youtube filmpjes zien er prima uit op het nieuwe scherm, terwijl me met het oude scherm nog opviel dat hij gelig was vergeleken bij mijn Desire HD.

[...]

Als ik nog wat verder doordenk is het mogelijk dat de oude camera modules sowieso een neiging richting magenta hadden en er misschien nog geen firmware is die de nieuwe modules correct ondersteunt.
Toch blijft het dan vreemd dat een witbalans functie niet in de gaten heeft dat er een groene zweem over de afbeelding ligt. Ook als je de witbalans instelling 'bewolkt' gebruikt wanneer het daadwerkelijk bewolkt is dan wordt alles enorm geel.
Dit alles zou gewoon in software op te lossen moeten zijn lijkt mij.
Inderdaad. Wellicht komt het omdat alleen de camera module vervangen wordt en niet het moederbord, waardoor de software "denkt" aan de hand van het oude moederbord dat er ook nog een oude camera in zit.
Maar dat is allemaal speculeren en je zou denken dat ze zoiets niet over het hoofd kunnen zien bij HTC.
Lijkt me inderdaad softwarematig, maar dan zou rooten dus een oplossing moeten bieden. Daar ben ik wel benieuwd naar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:11
Zo, ik heb gistermorgen weer gebruik mogen maken van de zeer goede service van The Phone Hous in Tiel.
Tijdje terug bovenste luidspreker defect, maar het daarmee nog even uitgezongen. Totdat ik afgelopen zondag mijn One liet stuiteren en het scherm aan diggelen lag.

Gisteren dus even naar de phonehouse geweest waarbij ik met een kwartiertje met een splinternieuwe buiten stond. Het koste me wel me eigen risico van me telefoon-verzekering maar super service.
Dit keer wel een zwart model gekregen (had voorheen zilver) maar wel een toestel zonder designflaws of problemen gelukkig :) Ze zijn er dus wel gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Hmm, als mijn lens vettig is wordt alles wazig. Ene kant wel logisch aan de andere kant heb dit niet bij mijn HD2 en iPhone 4S gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richiev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01-2024
Kort na het in gebruik nemen van mijn M7 trilt het toetsenbord niet meer bij het typen, alleen als ik op een website een wachtwoord invul wel.. De optie trillingsfeedback toetsenbord staat ingeschakeld bij instellingen, iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Android is 4.3, de meest recente update voor mijn telefoon via T mobile.

[ Voor 12% gewijzigd door Richiev op 04-05-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
@richiev, power saving modus staat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richiev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01-2024
@megadoom Dat was t, ik ben een nieuweling met Android.. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:03
Vanmiddag haalde ik mijn HTC One uit mijn broekzak en ik voelde iets scherps.
Bleek de C van HTC op de achterkant er deels uit te steken en verbogen te zijn... ;(

Iemand ervaring mee? Hoe zelf te fixen, of opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Als je hem zelf wil fixen zal je hem er eerst helemaal af moeten halen, recht moeten zien te krijgen en er dan weer op te lijmen. Echter de kans dat je hem helemaal recht/plat krijgt is niet zo heel groot denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:32:
Vanmiddag haalde ik mijn HTC One uit mijn broekzak en ik voelde iets scherps.
Bleek de C van HTC op de achterkant er deels uit te steken en verbogen te zijn... ;(

Iemand ervaring mee? Hoe zelf te fixen, of opsturen?
Dit zag ik ook bij één van mijn vervangende toestellen, ook de letter C toevallig. Zoals l3art al zegt is zelf proberen geen eenvoudig karwei, je zou 'm op kunnen sturen, dan krijg je een nieuwe backplate lijkt me.

Anders gewoon even met HTC bellen om te vragen of dit onder de garantie valt. Moet zeggen dat ik hele goede ervaringen heb met de klantenservice van HTC: ‎070 770 3886‎.
Je krijgt overigens direct iemand aan de lijn, heb nog nooit in de wacht gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Camera is hier weer niet goed.

Heb nu een brief gestuurd naar HTC. Belachelijk dat zo'n duur apparaat zo snel kapot gaat.

Oja, zit momenteel aan mijn 12de reparatie.

[ Voor 15% gewijzigd door kevinwalter op 08-05-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
kevinwalter schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:50:
Camera is hier weer niet goed.

Heb nu een brief gestuurd naar HTC. Belachelijk dat zo'n duur apparaat zo snel kapot gaat.

Oja, zit momenteel aan mijn 12de reparatie.
Nice, 12! Da's nog meer dan ik (8e inmiddels).

Maarrr, na 6 keer telkens vervangend toestel service te gebruiken van Vodafone, heb ik direct contact met HTC opgenomen. Toen 2 maal een nieuwe gehad maar de derde nog niet goed: ik krijg nu een gloednieuwe One M8 :D >:) . Ben helemaal blij met de klantenservice van HTC :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Pff, heb je geluk. Ik ben al bijna 2 jaar bezig met een toestel die elke 1 a 2 maanden kapot gaat. Dat terwijl ik gigantisch zuinig op mijn spullen ben. Nog nooit laten vallen, altijd hoesjes er om heen en screenprotectors.

Zie hier de pixels en verticale strepen:
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/25x7.jpg

Edit: krijg nu weer een nieuwe M7 na controle of het probleem zich voordoet.

Dit is voor mij de laatste keer dat ik HTC kies. Echt, wat een problemen heb ik... Zelfs met mijn iPhone 4S die aan het zwemmen is geweest heb ik geen problemen!

[ Voor 51% gewijzigd door kevinwalter op 08-05-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
kevinwalter schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:02:
Pff, heb je geluk. Ik ben al bijna 2 jaar bezig met een toestel die elke 1 a 2 maanden kapot gaat. Dat terwijl ik gigantisch zuinig op mijn spullen ben. Nog nooit laten vallen, altijd hoesjes er om heen en screenprotectors.

Zie hier de pixels en verticale strepen:
[afbeelding]

Edit: krijg nu weer een nieuwe M7 na controle of het probleem zich voordoet.

Dit is voor mij de laatste keer dat ik HTC kies. Echt, wat een problemen heb ik... Zelfs met mijn iPhone 4S die aan het zwemmen is geweest heb ik geen problemen!
Nouja 2 jaar lijkt me een beetje overdreven hè, denk dat je het toestel max een jaar hebt :p. Of heb je het hier over een ander toestel dat je ervoor had?

Maar 12 keer is wel erg veel hoor, als ik na 8 al een upgrade naar M8 krijg moet er bij jou toch wat anders aan de hand zijn lijkt me. En ik heb hier niet eens voor hoeven aandringen, ze boden het gewoon aan.

Wat waren je vorige problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Eerst had ik een one x+. Deze had een flikkerend scherm. Echt flikkeren. Tot 8x aan toe is dit geprobeerd te fixen en 3x een ander toestel.

HTC kon alleen weer een reparatie aanbieden. Ja, daar had ik geen zin... Via mijn juridisch adviseur gevraagd wat ik kon doen. De problemen kreeg ik binnen 5 maanden dus wettelijk gezien kon ik mijn aankoop ontbinden. Dit moest wel bij de verkopende partij zijn. Aan de verkopende partij een brief gestuurd en ik kreeg een aanbod om hem om te ruilen voor een One. Toen ik deze binnen kreeg gelijk een rij dode pixels. Ik kon hem echter niet aanmelden als DOA omdat ik hem op dat moment nodig had voor een pilot op mijn werk.

Na een maand was de noodzaak weg en tja, nu kan je hem alleen ter reparatie sturen. Opgestuurd en een nieuw scherm gekregen. Plus een camera omdat hij roze werd.

Hierna was mijn lader kapot, en nu is het dus weer mijn camera(tot 2x aan toe) die strepen en rare pixels geeft.

Tevens ben ik misschien ook wel een zeikerd. Het moet gewoon goed zijn! Je betaald er namelijk veel geld voor...

[ Voor 5% gewijzigd door kevinwalter op 12-05-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Ik ben van plan om op Tweakers mijn iphone te ruilen tegen een HTC One M8 van iemand.

Is het zo dat HTC ook op IMEI checkt in plaats van de aankoopbon? Of heb je de aankoopbon echt nodig als bewijs?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Soms wel soms niet is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Voor garantie bij HTC is het meestal geen probleem geloof ik als je geen bon hebt (maar ik kan het mis hebben). Als je terug gaat naar de winkel waar je het gekocht hebt is het een ander geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Woohooo, net mijn HTC terug gekregen.

Echt ideaal! Zo scheef als het maar kan.

Afbeeldingslocatie: http://www.kw-sys.eu/htc.jpg
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste