Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Welke enquete?Bundin schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:25:
[...]
Maargoed, zoals ik net ook in de 1-vandaag enquete heb ingevuld: het is geprobeerd en mislukt, schrappen dat idee. Niet krampachtig proberen met een alternatief te komen omdat het in het draaiboek staat, daar wordt het niet beter van.
de W van altijd willen winnen... (is dat niet een a?)
Maar wel een grappig liedje, voor kleuters... Je zou je toch schamen als aanstaande koning en je wordt behandelt als een peuter die wordt geleidt door een paar doorgedraaide artiesten?
Daarnaast vindt ik dat continue Willem nogal schaamteloos tegenover een koning.
En dan een beetje cool zijn met dijken bouwen.. Tja, volgens mij waren we net bezig om de dijken weer af te breken (hedwigepolder)
Hallo
I fixed it for youWoutervOorschot schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:10:
de W van stamppot eten... (is dat niet een s?)
Maar wel een grappig liedje, voor kleuters... Je zou je toch schamen als aanstaande koning en je wordt behandeld als een peuter die wordt geleid door een paar doorgedraaide artiesten?
Daarnaast vind ik dat continue Willem nogal schaamteloos tegenover een koning.
En dan een beetje cool zijn met dijken bouwen.. Tja, volgens mij waren we net bezig om de dijken weer af te breken (hedwigepolder)
Houdoe
Was het trouwens niet de W van Wakker stamppot eten??WoutervOorschot schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:10:
de W van stampot eten... (is dat niet een s?)
Maar wel een grappig liedje, voor kleuters... Je zou je toch schamen als aanstaande koning en je wordt behandelt als een peuter die wordt geleidt door een paar doorgedraaide artiesten?
Daarnaast vindt ik dat continue Willem nogal schaamteloos tegenover een koning.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dus direct als je wakker wordt. Wel lekker als je om uur of vijf wakker wordt met een kater
Maar in de ochtend zou ook kunnen. In veel landen eet men warm in de ochtend.
Die Ewbank heeft zeker nooit gehoord van "beter goed gejat, dan slecht bedacht".
Hij heeft slecht gejat en slecht bedacht...
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
'n Koningslied gaat door, maar niet deze, toch?Touchdomex schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:43:
Schijnt nu dat het koningslied wel weer doorgaat...
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
ach, op Lowlands gingen we ook wel eens om 10 uur - half 11 aan de chili. Geen wachtrij bij die kraam en de medewerker kijkt je aan alsof Jezus, Elvis en Curt voor hem verschijnenXyphoid schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:28:
Nee W van Wakker, (komma) stamppot eten.
Dus direct als je wakker wordt. Wel lekker als je om uur of vijf wakker wordt met een kater
Maar in de ochtend zou ook kunnen. In veel landen eet men warm in de ochtend.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het is een festival, die vent is gewoon niets gewend. Zal wel zijn eerste jaar zijn geweestL1nt schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:47:
[...]
ach, op Lowlands gingen we ook wel eens om 10 uur - half 11 aan de chili. Geen wachtrij bij die kraam en de medewerker kijkt je aan alsof Jezus, Elvis en Curt voor hem verschijnen
Laat ze maar eerst de schrijf en stijlfouten enzo verbeteren voordat ze verder gaan. Tot dat gebeurd is boycot ik het nummer wel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En de NOS vond het ook erg belangrijk om mij daarvoor een pushbericht te sturen

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Klopt, 2 ontzettend boeiende pushberichten vandaag hè?Firesphere schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:53:
[...]
En de NOS vond het ook erg belangrijk om mij daarvoor een pushbericht te sturen
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De term 'reality gap' krijgt er een geheel nieuwe dimensie bij.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Samenstelling Nationaal Comité Inhuldiging:
ing. A. Aboutaleb (Ahmed), burgemeester van Rotterdam
mevrouw M.N. Albertina (Mavis), televisieproducent en mediaconsultant
de heer J.A. van den Ende (Joop), theaterproducent
mevrouw drs. A.C. van Es (Andree), wethouder gemeente Amsterdam
de heer R.P.S. Krajicek (Richard), directeur ABN Tennis Toernooi en oprichter van de Richard Krajicek Foundation
mevrouw A.E.B. Lekkerkerker (Annet), zakelijk directeur Holland Festival
dr. R. R.R. van der Vorst (Roland), merkendeskundige en publicist
de heer B.P. Woldring (Ben), internet-ondernemer
Bron: http://www.rijksoverheid....e-inhuldiging-bekend.html
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 18:09 ]
Blamage tot de 47e macht. Dat zou toch een vreselijk begin van Willem-Alexander's koningsschap zijn.
Ja idioot joh, die Ewbank die ook gewoon keihard zegt dat hij het liedje 'kreeg' door met Richard te sms'en. En Daphne Dekkers die dan moet gaan schrijven. Wat een grap dat comité.Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:05:
Belangenverstrengeling en vriendjespolitiek mensen! Naast Richard Krajicek zijn vast nog meer mensen op een incestueuze manier betrokken bij de makers van het liedje. Vind jij nog meer connecties?
[...]

Eigenlijk moet dat gewoon gaan gebeuren. Gewoon keihard laten zien hoe je tegen het koningslied bent.CaptJackSparrow schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:05:
Vreselijk riskante beslissing hoor. Wat als het merendeel van het publiek daar zijn mond gaat staan houden? Of erger? Dat gaat dan de hele wereld over.
Het is vooral ook weer een treurig moment voor onze regering. Zij hebben immers het comité benoemd en zijn dan ook een beetje verantwoordelijk ervoorCaptJackSparrow schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:05:Dat zou toch een vreselijk begin van Willem-Alexander's koningsschap zijn.
Maar goed, de VVD had dan ook een optreden van LA the voices bij zijn verkiezingsfeest
[ Voor 11% gewijzigd door Makkelijk op 22-04-2013 18:10 ]
Allemaal mensen die zichzelf véél te belangrijk vinden en niet willen erkennen dat er iets fout is gegaan. Alleen.... hierdoor kan het nog véél meer fout gaan op een manier waar deze eerste blamage volslagen bij in het niet zal vallen.
Verwijderd
Wat is nieuw in de wereld? Zo gaat het meestal in Nederland en zo goed zijn de muzikanten niet die mee zingen in het liedje, zijn gewoon Bners met een iets te groot ego.Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:05:
Belangenverstrengeling en vriendjespolitiek mensen! Naast Richard Krajicek (man van Daphne Deckers, één van de waardeloze tekstschrijvers) zijn vast nog meer mensen op een incestueuze manier betrokken bij de makers van het liedje. Vind jij nog meer connecties?
[...]
Ik heb niet veel van muzikanten gehoord dat ze toegaven dat het nummer inderdaad niet zo goed was. Sommige van die muzikanten zie je ja ook bij iedere goed doel opduiken en krijg je ongebruikelijke combinaties van genres, het zal vast genoeg geld voor ze opleveren denk ik zo, ze zullen dit vast niet voor niks gedaan hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 18:24 ]
Deze uitzending wordt medemogelijk gemaakt door: TweakersPatriot schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:24:
Eigenlijk zouden we als Tweakers het heft gewoon in eigen handen nemen en die stream moeten blokkeren als het tijd is voor dat ellendige nummer. Knallen we er gewoon Wij houde van Oranje doorheen ofzo, heeft niet zoveel met Willem-Alexander te maken, maar het is in ieder geval wel iets wat veel mensen mee kunnen zingen.
🠕 This side up
Maar wat verwacht je dan? Dat ze gaan zeggen "oeps, wij zijn een beetje dom geweest"CaptJackSparrow schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:16:
Wat mij betreft is dat comité het spoor helemaal bijster. Denken ze écht dat zij het recht hebben om de Koning met de kans op zo'n ervaring op te zadelen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als het goed genoeg was voor een Kroonprins en toekomstige Koning?gambieter schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:27:
Maar wat verwacht je dan? Dat ze gaan zeggen "oeps, wij zijn een beetje dom geweest"
Gretig gebruik maken van de escape die John Ewbank ze heeft geboden?gambieter schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:27:
[...]
Maar wat verwacht je dan? Dat ze gaan zeggen "oeps, wij zijn een beetje dom geweest"

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat gelooft toch niemand? Het youtube filmpje heeft 3x zoveel dislikes als likes. Vind het erg laf dat ze nou toch doorgaan om niet op de tenen te hoeven staan van een paar BN-ers die eraan hebben meegewerkt. Ze mogen het echt niet meer een 'kado van het volk' aan W-A noemen.
bron: http://www.volkskrant.nl/...ingslied-van-Ewbank.dhtml
Bij het radioprogramma onvoltooid verleden tijd had iemand het wel door; het koningslied is een republikeins complot
Appje schrijven, die timesynced vlak voor de inhuldiging, en dan masaal "Je bent een koning" uit iedere telefoon laat knallen?
Website fixen met een countdown, die op een fixed tijd een mp3tje van "je bent een koning" start?
Ik zie mogelijkheden.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Als ik jou was zou ik maar vast beginnen om een back-up van al je bestanden 'in de cloud' te zetten want je kunt binnenkort een bezoekje van de anti cyberterrorisme unit verwachten.Biersteker schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:39:
[...]
Appje schrijven, die timesynced vlak voor de inhuldiging, en dan masaal "Je bent een koning" uit iedere telefoon laat knallen?
Website fixen met een countdown, die op een fixed tijd een mp3tje van "je bent een koning" start?
Ik zie mogelijkheden.
"Het lied die je wist dat terug zou komen".

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 22-04-2013 18:48 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
vat het niet te ernstig op, maar ik vind het een beetje een overtrokken reactie (en dat vind ik voor het hele gezeik er omheen)Goron schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:36:
Neeee! "Sinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief."
Dat gelooft toch niemand? Het youtube filmpje heeft 3x zoveel dislikes als likes. Vind het erg laf dat ze nou toch doorgaan om niet op de tenen te hoeven staan van een paar BN-ers die eraan hebben meegewerkt. Ze mogen het echt niet meer een 'kado van het volk' aan W-A noemen.
Het is een liedje, niet iets waar onze nationale status voor de rest van de toekomst vanaf hangt en waar miljarden in dreigen opgeslokt te worden.
Over 6 maanden is iedereen het weer vergeten en verdwijnt het naar de diepste krochten van het internet.
Als mensen zich nou op dezelfde manier druk zouden maken om iets als de JSF...
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
ik ben bang van niet.YellowCube schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:04:
Over 6 maanden is iedereen het weer vergeten en verdwijnt het naar de diepste krochten van het internet.
Gewoon dit nemen als koningslied, lekker meezingen & meezuipen!
[ Voor 98% gewijzigd door digital_ownage op 22-04-2013 19:55 ]
Dat linkt naar niks..digital_ownage schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:09:
[video]
Gewoon dit nemen als koningslied, lekker meezingen & meezuipen!
nooit bang zijn, dat voelen ze.
Over een half jaar is dit overgewaaid.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik hoop het echt.YellowCube schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:21:
Over een half jaar is dit overgewaaid.
[ Voor 16% gewijzigd door YellowCube op 22-04-2013 19:34 ]
Ik zie het nut ook niet echt, maar het Koningslied is speciaal voor het meezingconcert gemaakt in de Ahoy waar iedereen in het stadion lekker mee kan blèren. En uiteindelijk ook de rest van Nederland via de tv.Joosie200 schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:27:
Ik begrijp ook niet waarom die noodzaak er is voor een Koningslied? Doe gewoon het volkslied, het volk zingt de Koning toch toe? Welnu: daar heb je geen nieuw lied voor nodig. Er was toch ook geen Koninginnenlied toen Beatrix aantrad? Maar nee, met deze beslissing om de intrekking zelf in te trekken blijkt wel hoe succesvol de lobby was van verzamelde muzikanten..
En gelukkig is niemand verplicht om het nummer te zingen. Ik ben voor de monarchie, maar nog steeds niet voor het Koningslied.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Och je moet mijn reactie ook niet te serieus nemen. Het is gewoon lekker een onderwerp waar je je aan kunt ergeren. En de JSF is toch allang in de achterkamertjes beslist.YellowCube schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:04:
[...]
vat het niet te ernstig op, maar ik vind het een beetje een overtrokken reactie (en dat vind ik voor het hele gezeik er omheen)
Het is een liedje, niet iets waar onze nationale status voor de rest van de toekomst vanaf hangt en waar miljarden in dreigen opgeslokt te worden.
Als mensen zich nou op dezelfde manier druk zouden maken om iets als de JSF...
Ik heb geen idee hoe je op dit forum een youtube filmpje kan embedden, maar ik bedoel deze dus: YouTube: "Je bent een Koning" - Koningslied 2013
Onder het nummer staan wel de credits... maar je hebt gelijk, had ff niet goed opgelet.Biersteker schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:58:
Nee je bedoelt deze. https://www.youtube.com/watch?v=S46pT8uEafg Weet niet waarom er zo schaamteloos gecopy paste mag worden met andermans werk en dan ook nog eens reclame erop.
Verwijderd
Maar een DDoS ? Soortgelijk is al eens eerder gedaan tijdens de inhuldiging van Beatrix;
Betreffende uitzending: http://www.geschiedenis24...Oranje-en-het-oproer.htmlKrakers hadden geheim wapen bij rellen van 30 april 1980: een stoorzender
De politie in Amsterdam was tijdens de rellen van 30 april 1980 "doof en blind" gemaakt door een stoorzender in het krakersbolwerk De Groote Keyser. Communicatie was vrijwel onmogelijk en chaos was het gevolg. Dat blijkt uit een aflevering van Andere Tijden die zondag wordt uitgezonden.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Misschien had je beter even aan de tweet kunnen refereren..Leutje schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:09:
LOL! Mijn tweet naar @pritt staat op Fok! http://forum.fok.nl/topic/1962221/8/25#125614402
Bij deze dus de tweet: https://twitter.com/TwitLeut/status/326404076634009601
Oh voor die 2 tweets per jaar dat ik er mee stuurRaling schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:18:
[...]
Misschien had je beter even aan de tweet kunnen refereren..(scheelt weer een zoektocht naar jou twitter-account)
Bij deze dus de tweet: https://twitter.com/TwitLeut/status/326404076634009601
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Ik had dus niet door wat de tweet nou was. Ik zag alleen een link in de post op Fok, maar dat bleek dus je tweet te zijn.Leutje schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:22:
[...]
Oh voor die 2 tweets per jaar dat ik er mee stuur
De LuckyTV van vandaag is ook weer geniaal!
Als Ewbank zich nou niet zo ingegraven had met zijn epische originaliteit toen men de noten naast dat 10.000 reasons lied van een andere componist legde, als men nou niet meteen het maar op de complexiteit van zoveel contributies gegooid had, als men nou even de tijd genomen had om de zaken nog even door te nemen in het licht van "geschenk van het hele land", ik kan zo door gaan. Wat we nu hebben is een situatie waar een veelvoud van drie bier benodigd is om er nog iets van te maken, en iets waar toch een wrange smaak aan zit.
Zonde. De melodie is mooi, en past ook. De uitvoering, de insteek, de benadering, jammer. Voer dan een paar correcties door, neem kritiek opbouwend ter harte, omarm de uitdaging en gooi er wat marketing tegen aan om juist gebruik te maken van de hetze. Maar nee, nu zitten we met de smaak van "hou je mond, meedoen, en hou je veilig.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Maar vooral doen alsof Ewbank een nieuwe Bohemian Rapsody heeft geschreven...
Flickr PSN ID= cheironnl

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
edit : dus massaal als tweakers gaan met het doel vooral NIET te zingen
[ Voor 20% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 22-04-2013 23:43 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

http://www.eo.nl/neo/blog/item/de-t-van-t-shirt/
Stond in mijn timeline. Helaas niet meer te bestellen.
Zonder koning is er immers geen koningslied nodig...(of miljoenen aan beveiliging en andere onzin
Over welke hitlijsten heeft hij het. Meestbesproken nummer op internet oid ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Kan iemand zich voorstellen dat als prins Charles koning wordt, hij dan een dergelijk lied zal moeten aanhoren? Nee toch? Of een Amerikaanse president bij een inauguratie?

En wordt nu die hele 30e april geen enkele keer het Wilhelmus gezongen (of de eerste paar coupletten?)?

Het enige positieve is dat er een hele berg grappige tweets, cartoons, clips e.d. is opgeborreld.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Hitlijsten nog wel! Ik zou ook wel eens willen weten welke. Er zijn ook alternatieve liederen die "koningslied" heten, dus het gaat niet alleen om de titel.DDX schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:12:
Net op journaal Joop van den Ende dat het in de hitlijsten op nummer 1 staat.
Over welke hitlijsten heeft hij het. Meestbesproken nummer op internet oid ?
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Ja. Want Charlie Jugear is niet geliefd, en men weet hier echt wel dat Queen Lizzie alleen aanblijft in de hoop dat ze haar zoon overleefdLouise525 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 02:04:
Kan iemand zich voorstellen dat als prins Charles koning wordt, hij dan een dergelijk lied zal moeten aanhoren?
Ik denk dat Charles blij zou zijn met zo'n lied, veel vriendelijker gaat het niet worden
We hebben nog een week.
Deze jongens op GoT doen vast wel mee voor de muziek. Tekst kunnen we met elkaar schrijven. Kroontjespen kan advies geven. We vragen Coltrui voor wat humor. Een paar nieuwe koppeltjes van Biks & Bytes willen vast wel komen inhinniken inzingen.
Als we de creatieve kracht van heel GoT hier achter zetten kunnen we vast wel iets beters afleveren als "Daar sta je dan" met de "W van Willem"
We hebben niks te verliezen maar eeuwige roem ligt voor het grijpen!
Hier nog wat leuke akkoorden waar ik de afgelopen week mee bezig ben geweest. (negeer de trance)
[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 23-04-2013 05:06 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DejYtbIk_T4&sns=tw]
Dat is "het volk" toch volgens iedereen? Ook als "het volk" iets anders vindt dan de regering dan is het opeens hel en verdoemenis en "het volk" weet van niks en moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.Tom schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:59:
Ik vind het wel grappig hoe BNers en TV om gaan met het feit dat iedereen een mening heeft. En dat 'we' een stel zeikerds zijn ('typisch Nederlands'),
Laten we met zijn allen naar Ahoy gaan en uit volle borst het Wilhelmus inzetten als dat koningslied gespeeld wordt.
Signatures zijn voor boomers.
Had het comité een of twee bekwame mensen een samenhangend en meezingbaar koningslied laten schrijven, dan had dat waarschijnlijk vooral lauwe reacties opgeleverd (wel aardig, niet mijn stijl, leuk voor Oranjeklanten).
Ik heb de indruk dat de troonopvolging verder nog helemaal niet zo leeft, ik heb nog nergens feestversiering gezien aan particuliere woningen, ook niet in buurten waar de uitbundige versiering rond kerst en grote voetbaltoernooien bijna zeer doet aan je ogen.
* Als je vindt dat mensen zich met de troonopvolging bezig zouden moeten houden.
Er zijn best een paar mooie Nederlands-nationalistische liedjes, het kan dus wel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ondertiteling: "Bonnie St Clair!"
heerlijk
Do what you love, do it often
http://www.telegraaf.nl/p...rd_rel_Koningslied__.html
Ik snap niet dat ze niet gelijk André van Duin hebben gevraagd. Die had het volk gelijk verenigd
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 23-04-2013 10:43 . Reden: linkje gecorrigeerd ;-) ]
Verwijderd
Doe es goed linkenElvhenk schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:32:
Voor als jullie het gemist hadden:
http://www.telegraaf.nl/p..._echte_Koningslied__.html
Ik snap niet dat ze niet gelijk André van Duin hebben gevraagd. Die had het volk gelijk verenigd
Maar ja, zo houdt de troonopvolging zelf ons allemaal nog minder bezig, want we moeten het allemaal over hèt koningslied hebben.....
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Hier in Duitsland trouwens ook. Op de radio worden we volledig belachelijk gemaaktGaryu schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:49:
Damn, dat hele koningslied-debakel komt zelfs op het acht-uur-journaal hier in Oostenrijk! Wat een trieste bedoening zeg, en ik moet dan weer als NL'er tekst en uitleg gaan geven.
Maar ja, zo houdt de troonopvolging zelf ons allemaal nog minder bezig, want we moeten het allemaal over hèt koningslied hebben.....
Do what you love, do it often
Hou je veilig allemaal, en veel plezier met koninginnedag.
PS: http://link.marktplaats.nl/669733536
10x beter.Elvhenk schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:32:
Voor als jullie het gemist hadden:
http://www.telegraaf.nl/p...rd_rel_Koningslied__.html
Inderdaad. Deze hele soap is fantastisch. Ik denk dat er weinig manieren zijn om het Nederlandse volk nog dichter bij elkaar te brengen dan dit.Pikoe schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:09:
Ik vind het echt genieten. De opzet van het lied is toch totaal geslaagd? Verbroedering is in Nederland echt alleen mogelijk door iedereen iets gezamelijk te laten af zeiken, zo zitten we nou eenmaal in elkaar. Gewaagde tactiek, zeer geslaagd.
Hou je veilig allemaal, en veel plezier met koninginnedag.
PS: http://link.marktplaats.nl/669733536
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
GE-WEL-DIG
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.