Dat dit lied nog geen eigen topic heeft! Vanmorgen is het dan officieel gepresenteerd, en zoals ook te zien op Twitter, neemt het op een razend tempo een heel bijzonder plekje in in de harten van de Nederlandse burgers. Want zeg nou zelf, dit lied kan je toch eigenlijk niet luisteren zonder een traantje te pinken? Het prachtige arrangement ingekleurd met de engelachtige stemmen van de top van het Nederlandse talent. De melodielijn is zelfs zo sterk dat hij direct met terugwerkende kracht gebruikt is voor een Amerikaans nummer uit 2011. En wat een tekst! Beter dan dit wordt het niet, vooral de raps passen echt naadloos in het geheel, zowel qua stijl als inhoud. 3 vingers in de lucht! De W van wakker, stamppot eten. Een poëtisch hoogtepunt.
Waarschijnlijk hoort u wel dat ik echt compleet lyrisch over dit lied ben, ik ben dan ook al hard aan het oefenen met bovenstaande karaokevideo, om het lied snel uit mijn hoofd te leren! Maandag komt ook nog eens de officiële clip uit. Ik kan niet wachten!!