Signatures zijn voor boomers.
Marco Borsato heeft redelijk veel toppers gehad, die geschreven zijn door Ewbank.FreakNL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:48:
Want? Die Ewbank heeft alleen nog maar obligate teringzooi uitgebracht. Hetzelfde als deze troep. Alleen hebben ze er nu ook nog een irritante rap bijgedaan...
Je gaat mij iets te kort door de bocht.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Uhu.Outerspace schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:
[...]
Marco Borsato heeft redelijk veel toppers gehad, die geschreven zijn door Ewbank.
Bla bla, ben zo verliefd
Bla bla ben zo gelukkig met mijn vrouw
Bla bla opgroeiende kinderen
Bla bla ben zo verdrietig want weer alleen....
Het eerste goede nummer van hem moet nog uitkomen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Signatures zijn voor boomers.
Verwijderd
Nee. TV zit aan de PC met wifi en wordt gebruikt voor films/series en voor m'n Atari 2600 en Xbox. NIET voor het kijken van consumentenhersenspoeljunk.Maasluip schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:51:
[...]
Heb je wel RTL+ op je TV? Want ik wil Sylvie fan der Faart wel zien hoe ze ons koningshuis in die Heimat ophemelt.
Consumentenhersenspoeljunk is volgens de spellingscontrole in Firefox een geldig woord. Wee Tee Ef.
En het is Fanderfaart
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 14:02 ]
Kan het ook zijn dat hij het niet kent en daarom zijn mondmuil maar houdt?Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:56:
[...]
Consumentenhersenspoeljunk is volgens de spellingscontrole in Firefox een geldig woord. Wee Tee Ef.
Verwijderd
Flriptplappedop. <-- rode dingetjes eronder.Gropah schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:04:
[...]
Kan het ook zijn dat hij het niet kent en daarom zijn mondmuil maar houdt?
Nee dus

Dit wil je niet eens downloaden
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

(Lang leve de meldingsoptie: Mishandeling van kwetsbare individuen.)
[ Voor 21% gewijzigd door Biersteker op 19-04-2013 14:13 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Zo, in 1 keer raak.Maasluip schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:55:
Dat het klootjesvolk Borsato leuk vindt maakt Ewbank nog geen geweldige liedjesschrijver.
Als je er niet van houdt, zoals ik, is het behoorlijk slechte muziek met moeizame teksten.
Blijkbaar wel, hij staat 1Pierre61 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:10:
Wat een draad van een lied, konden ze nu echt niets anders verzinnen
Dit wil je niet eens downloaden
Of is daar een query die de boel oplopend telt (ORDER BY klote DESC)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
http://youtu.be/h_lRn6oBwWY?t=39s
Poll: Is het nou die of dat?
• De dag die je wist DAT zou komen is eindelijk hier.
• De dag die je wist DIE zou komen is eindelijk hier.
Ook een poll maken? Klik hier
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Verwijderd
Alsof dat het grootste probleem van die zin isBiersteker schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:26:
Vraagje, is het nou die of dat?
[afbeelding]

"De dag waarvan je wist dat die zou komen."Biersteker schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:26:
[afbeelding]
Ik heb sowieso meer moeite met de zin "ik bescherm je tegen alles wat komt". Ik weet dat "dat" en "wat" allebei mogen in die context maar "wat" vind ik zo fout klinken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Da's niet moeilijk, de mensen die dit downloaden willen dat lied graag gebruiken in hun burenruzies, om de katten uit de tuin te jagen of als dreigingsmiddel tegen de kinderen.RonaldDesigns schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:15:
[...]
Blijkbaar wel, hij staat 1
Of is daar een query die de boel oplopend telt (ORDER BY klote DESC)
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Daar ben ik 't dan weer niet mee eens.NMe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:31:
[...]
Ik heb sowieso meer moeite met de zin "ik bescherm je tegen alles wat komt". Ik weet dat "dat" en "wat" allebei mogen in die context maar "wat" vind ik zo fout klinken.
K3 FTW! Waar blijft die Vlemminx trouwens? Of doet die mee?
De Speld blijft trouwens fantastisch:
Willem-Alexander publiceert ‘De puinhopen van 33 jaar Beatrix’

[ Voor 63% gewijzigd door gambieter op 19-04-2013 14:39 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het zou natuurlijk moeten zijn: Ik bescherm je tegen alles wat kome.NMe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:31:
[...]
Leve de subjunctief. Hoera! Hoera! Hoera!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Opdat we het dan echt Nederlands houden!kenneth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:42:
Leve de aanvoegende wijssubjunctief. Hoera! Hoera! Hoera!
Oning oning oning oning oning... Willem die wordt koning.
Breng hem nou niet op ideeën!Serotonine schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:58:
Dat Rinus niet met een hit komt...
Aan de andere kant....dat zou marginaal beter zijn dan dit nummer.

De Speld speelt hier inderdaad geweldig op in.gambieter schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:34:
Wat heb ik toch een vooruitziende blik gehad toen ik meer dan 6 jaar terug besloot te emigreren
K3 FTW! Waar blijft die Vlemminx trouwens? Of doet die mee?
De Speld blijft trouwens fantastisch:
Willem-Alexander publiceert ‘De puinhopen van 33 jaar Beatrix’
Nederland getroffen door muzikale aanslag.
Saved by the buoyancy of citrus
YouTube: koningslied
"Ik heb alle collega's opgetrommeld en we staan nu, met de hoed in de hand, uit volle borst het Koningslied mee te zingen. Ontroerend mooi", schrijft iemand anders.
Twitteraar Mirjam heeft moeite met de negatieve reacties: "We moeten ook altijd wat te zeiken hebben, hè?! Nou weer over het Koningslied. Weet je wat: ik vind het gewoon mooi!"
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kom op zeg, Marco Borsato is ook een afschuwelijke artiest. Vreselijke teksten, slaat volgens mij ook enkel aan bij de doorsnee Sjonnie en Anita hier in Nederland.Outerspace schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:
[...]
Marco Borsato heeft redelijk veel toppers gehad, die geschreven zijn door Ewbank.
Ze hadden Spinvis iets moeten laten schrijven, de enige Nederlands(talig)e artiest die me weet te bekoren.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/208/Biersteker schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:26:
[afbeelding]
Het is dus "dat". Vind het wel weer een gedrocht van een zin, en niet op een goede manier.
Zonde, gewoon weg. Absoluut zonde. Dit stuk desillusie past meer bij een rapportage tune van RTL Boulevard dan bij de uitdaging die er stond. Misschien was het toch een fout om dit aan te nemen met als uitgangspunt het scheppen van een populaire meezinger en daar zo hard op te focussen. Maar al te gemakkelijk om veel zaken van belang uit het oog te verliezen als we ons blindstaren. Om het nog maar niet te hebben over het gebruik van taal in de tekst.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Eh? Behalve dat de zin niet klopt gaat die pagina over het betrekkelijk voornaamwoord: De dag die ...Thomasx4 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:48:
[...]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/208/
Het is dus "dat". Vind het wel weer een gedrocht van een zin, en niet op een goede manier.
Die is daar correct.
En dat in "... je wist dat ..." is een voegwoord. Dat is daar correct, die is namelijk geen voegwoord.
De zin zelf klopt echter voor geen meter. Beter zou zijn: De dag waarvan je wist dat hij zou komen is eindelijk hier.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
De 'dag' is bepaald geen het-woord.Thomasx4 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:48:
[...]
^ Wat hij zegt.
Toppers van Marco Borsato vind ik obligate teringzooi. Maargoed, over smaak valt natuurlijk niet te twisten.Outerspace schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:
[...]
Het is ook niet die regel die bepaalt dat het "dat" moet zijn.
Het topic krijgt al een beter onderwerpNMe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:18:
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door ByteMe_ op 19-04-2013 16:24 ]
En welke dan wel? Want het gaat ook niet om een persoon.NMe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:18:
[...]
^ Wat hij zegt.
Betrekkelijk voornaamwoord, afhankelijk van de of het:Z-Dragon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:24:
[...]
En welke dan wel? Want het gaat ook niet om een persoon.
• De dag die zo mooi begon werd verpest door het Koningslied.
• Het liedje dat ik luisterde bevatte een afschuwelijke rap.
Voegwoord, altijd dat:
• Ik vermoedde dat het lied vreselijk zou zijn.
• Je wist dat de dag zou komen.
[ Voor 112% gewijzigd door Z-Dragon op 19-04-2013 16:36 ]
^ Wat hij zegt.
• De dag die zou komen is eindelijk hier.
• De dag waarvan je wist dat hij zou komen is eindelijk hier.
Dit is geen Nederlandse zin:
• De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier

Grammatica toepassen op een incorrecte zin is lastig
Het is toch:
De dag dat je dood gaat (is kut)
De dag die je viert (is leuk)
(wat is hier nou eigenlijk precies het verschil? Ik zie verschil in 'wat ga je? dood' en 'wat vier je? de dag')
De dag die je wist (is hier)
[De dag die je wist] die zou komen (is hier)
Nou is het natuurlijk sowieso een kromme zin.
---
Ach, in ieder geval hebben we er weer een 'enhanced interrogation technique' bij
[ Voor 11% gewijzigd door Zoijar op 19-04-2013 16:44 ]
Bijzinnen, voegwoorden en betrekkelijke voornaamwoordenZoijar schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:38:
(wat is hier nou eigenlijk precies het verschil? Ik zie verschil in 'wat ga je? dood' en 'wat vier je? de dag')
Oeps mijn foutkenneth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:06:
[...]
Eh? Behalve dat de zin niet klopt gaat die pagina over het betrekkelijk voornaamwoord: De dag die ...
Die is daar correct.
En dat in "... je wist dat ..." is een voegwoord. Dat is daar correct, die is namelijk geen voegwoord.
De zin zelf klopt echter voor geen meter. Beter zou zijn: De dag waarvan je wist dat hij zou komen is eindelijk hier.
E: Die zin is inderdaad in z'n geheel incorrect.
[ Voor 3% gewijzigd door Thomas op 19-04-2013 16:55 ]
Ga het doorlezen
The devil is in the details.
InderdaadZoijar schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:55:
[...]
Ga het doorlezenIk vraag me wel eens af waarom ik op het vwo bij nederlands vziw nooit dit soort dingen heb geleerd. Het ging altijd over boeken, rijmvormen en verhaaltjes schrijven ed.
Maar goed, het is gewoon een zin die in z'n geheel niet klopt, "de dag die je wist dat zou komen" klopt gewoon niet. Ze hebben waarvan gewoon met die vervangen, wat geen correct verwijswoord is.
E: Kan me alleen herinneren dat ik in de onderbouw nog wel eens wat aan grammatica heb gedaan. Het gros van wat ik qua grammatica heb geleerd was tijdens Latijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 19-04-2013 17:00 ]

doet yes-R ook mee ofzo?
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
ora et labora
Doet me denken aan dit liedje.
YouTube: Jij, Ik, Wij, SP! - De videoclip!
[ Voor 34% gewijzigd door Thomas op 19-04-2013 17:05 ]
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
"Zo lang als ik leef" != "Zolang ik leef". Betekenis is hetzelfde, grammaticaal een wereld van verschil. Al is "zo lang als ik leef" ook niet goed hier, want dat slaat terug op hoe lang je geleefd hebt, en niet op hoe lang je nog gaat leven.epic_gram schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:10:
[afbeelding]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/zolang-zo-lang
Is dit nou serieus een typfout?![]()
[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 19-04-2013 17:19 ]
Zo te zien wel.... Wat een schande is dit liedepic_gram schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:10:
[afbeelding]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/zolang-zo-lang
Is dit nou serieus een typfout?![]()
Aan de andere kant ben ik ook wellicht de doelgroep niet. Ik stoor me al mateloos aan al die ophef rondom die kroning. Dat de kroning zelf een grote evenement is snap ik. Maar al die liederen en zogenaamde cadeaus voor Bea en Lex: kom op zeg wat een onzin. Zelfs in DWDD gaat het nergens anders meer over want daar is meneer Weijers weer.
Ik vermoed dat ze zelf de avond van 30 april ook denken: had ons de ellende bespaard en had het geld ergens anders in gestoken.
[ Voor 29% gewijzigd door Bio op 19-04-2013 17:30 ]
1 de camera is dronkenjohann3s schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:29:
Haha, iemand is vast aan het oefenen geslagen met meezingen
[video]
2 ze heeft een mooie keuken

oh man, bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:42:
Hier, om je oren een beetje te strelen en je karma te repareren.
[video]
Nog erger dan het koningslied zelfjohann3s schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:29:
Haha, iemand is vast aan het oefenen geslagen met meezingen
[video]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dit is nog min of meer vermakelijk omdat dr keuken mooi is
edit: stel je voor dat je als manager of bestuurder ofzo bij een bedrijf gaat werken... En de mensen die onder je komen werken hebben met zn allen een welkomslied voorbereid. En het is dit nummer... Mijn god he, ik zou direct ontslag nemen
[ Voor 36% gewijzigd door epic_gram op 19-04-2013 18:05 ]
Wat ik ook hilarisch vind is die vreemde pseudo-canon in dat rapstukje. Nee, dat gaat lekker werken straks in de buitenlucht
Nu allemaal: WAKKER, STAMPPOT ETEN!
Ik suggereer een alternatief koningslied: YouTube: Raggende Manne - Willem
Emotioneel, pakkend en ontroerend.
Hier wordt je spontaan vrolijk van en is ook nog eens respectvoller naar onze aanstaande koning.Arie- schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:08:
Deze is ook véél leuker, een beetje Veldhuis en Kemper achtig.[video]

Het officiële Koningslied heb ik nu ondertussen meerdere keren gehoord.

Eerste keer op de radio was het vreselijk, vooral vanwege de tweede rap. Al kan ik rap zoals van Run DMC of The Beasy Boys best wel bekoren, maar dit past niet.
En dan zouden we Willem-Alexander toe moeten zingen alsof hij een kind is en een steuntje in de rug kan gebruiken.
Hij moet meer toegezongen worden omdat wij trots zijn op hem als toekomstige koning en dat hij Nederland is.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
• Een ware traktatie voor mijn oren
• touwtje
• OMG WAT SLECHT
• DIE KUT RAPPERS ZIJN KUT
• Niet zo heel erg slecht
Tussenstand:
Ryzen 3600 - GTX1060
Pff het liedje van mijn Utrechtse vrienden is echt 10x beterHenkDePoema schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:26:
Hoe het ook zij (en dat is niet best), het brengt anderen wel tot nieuwe creaties. Hier een paar:
YouTube: koningslied
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Vanaf 3:07 moest ik hardop lachen, had niet verwacht dat het zo slecht zou zijn.
Ik stem voor deze als nieuw lied:
YouTube: Fabeltjeskrant - Hup, daar is Willem met de waterpomptang
[ Voor 18% gewijzigd door Goron op 19-04-2013 23:40 ]
Verwijderd
Rap is geforceerd en slecht. Past er totaal niet in en voegt 0,0 toe.
De muziek is het enigste aan dit lied want enigszins door de beugel kan, ook al ben ik hier op zijn zachtst gezegd geen fan van.
Met pijn en moeite het nummer af kunnen luisteren. Mijn verwachtingen waren allesbehalve hoog, maar toch weet men glansrijk alles slechter te doen dan ik voor mogelijk had gehouden. Hulde!
Wat deed hij dan?Virtuozzo schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:59:
Ik moet wel toegeven, Wim Daniels net bij Pauw en Witteman was werkelijk heerlijk. Zou bijna vergeten hoe triest het eigenlijk is.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hij fileerde het lied taalkundig. Vakkundig. Hij presenteerde het met flinke humor, het was echter toch behoorlijk pijnlijk.
Hij analyseert de tekst en wijst de taal- of stijlfouten aan.
Zeer komisch, je moet het terugkijken op Uitzending gemist.
Henk007 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:02:
[...]
Precies zoals hij is dusVirtuozzo schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:01:
[...]
Hij fileerde het lied taalkundig. Vakkundig. Hij presenteerde het met flinke humor, het was echter toch behoorlijk pijnlijk.
Komt morgen vast ook wel weer langs bij Spijkers met Koppen
[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 20-04-2013 00:06 ]
Staat al online zie ik.Henk007 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:02:
[...]
[ Voor 41% gewijzigd door Virtuozzo op 20-04-2013 00:25 ]
http://omroep.vara.nl/media/227198
Deze werkt al wel vanaf 37:20
http://gemi.st/15486609
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/227150
En over die plagiaat van de muziek, ik moest ook een beetje denken aan:
[ Voor 29% gewijzigd door Fiber op 20-04-2013 00:51 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hou je veilig!Pikoe schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:13:
Hier zou hij moeten komen, maar bij mij werkt hij nog niet.
http://omroep.vara.nl/media/227198
Deze werkt al wel vanaf 37:20
http://gemi.st/15486609
Oh god, hilarisch dit
[
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
En vervolgens als componist de reactie geven dat het je geen zak interesseert, en dan weg wilt lopen omdat iemand er duidelijk commentaar op heeft. Ik vind het zwak. Kan gewoon niet.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Dat hele nummer is natuurlijk geproduceerd om straks onder een stijlvol door NOS in elkaar geknutselde samenvatting van die hele kroningsdag geplakt te worden, waardoor mensen een soort herinnering aan dit lied krijgen en het gaan kopen / downloaden.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Het doet ergens ook wel een beetje denken aan zo'n ouderwets Songfestival liedje, Ruth Jacott-achtig of zo...
[ Voor 44% gewijzigd door Fiber op 20-04-2013 02:12 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 40% gewijzigd door Standeman op 20-04-2013 02:13 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
of het refrein bijv, het gaat totaal niet over de koning vind ik. als de titel "ik hou van jou" was had ik het ook geloofd
[ Voor 21% gewijzigd door mrc4nl op 20-04-2013 02:34 ]
ora et labora
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Die rap gedeeltes slaan ook nergens op trouwens, de W van Willem, de W van water, dat slaat toch nergens op.
Ali B kan trouwens beter een lied maken voor zijn eigen koning, misschien vind due het wel leuk als Ali B een rapje voor hem doet, kan met niet voorstellen dat onze toekomstige koning onder de indruk is van dit lied en het rap gedeelte is gewoon het ergste.
Het zou mooi zijn als onze nieuwe koning als eerste officiele taak dit nummer ongewenst verklaart.
Dat heeft 'ie gedaan, aangezien hij alleen de Nederlandse nationaliteit heeft. Onzinnige opmerking, dus.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 08:38:
Ali B kan trouwens beter een lied maken voor zijn eigen koning
Zo ik ben wakker. Nu stamppot eten.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
Nee hoor hij is van Marokkaanse afkomst aldus wikipedia en heeft dus zijn eigen Koning in Marokko, dus hij kan nu een liedje maken de M van Mohammed VI.ralpje schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:21:
[...]
Dat heeft 'ie gedaan, aangezien hij alleen de Nederlandse nationaliteit heeft. Onzinnige opmerking, dus.
Op het nieuws zeiden dat ookal, Turkse mensen hebben geen koningshuis in hun eigen land, dus zien ons koningshuis als ook als dat van hun, maar Marokkanen hebben hun eigen koning in Marokko, dus die hebben niet echt veel met het Nederlandse koningshuis.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:39:
[...]
Nee hoor hij is van Marokkaanse afkomst aldus wikipedia en heeft dus zijn eigen Koning in Marokko, dus hij kan nu een liedje maken de M van Mohammed VI.
Op het nieuws zeiden dat ookal, Turkse mensen hebben geen koningshuis in hun eigen land, dus zien ons koningshuis als ook als dat van hun, maar Marokkanen hebben hun eigen koning in Marokko, dus die hebben niet echt veel met het Nederlandse koningshuis.

Geboren:16 oktober 1981, Zaanstad
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Als je wikipedia beter leest. In de eerste regel staat al dat hij in de Zaanstad is geboren, maar verderop staat ook nog:Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:39:
[...]
Nee hoor hij is van Marokkaanse afkomst aldus wikipedia en heeft dus zijn eigen Koning in Marokko, dus hij kan nu een liedje maken de M van Mohammed VI.
Hij is dus daadwerkelijk Nederlands, maar waarschijnlijk zijn zijn ouders MarokkaansHij bracht zijn eerste jaren door in Zaanstad, maar op tweejarige leeftijd verhuisde Ali B naar Amsterdam.
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door Rukapul op 20-04-2013 10:10 ]
Check de eerste 4 letters van de parameter v in de URL.
[ Voor 6% gewijzigd door Stroopwafels op 20-04-2013 10:27 ]
Ik zapte dus bijna weg toen ik hoorde dat het over het koningslied ging, gelukkig ben ik blijven kijkenVirtuozzo schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:01:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 20-04-2013 10:32 ]
Whaa, MEUK, geweldig!Stroopwafels schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:26:
YouTube: Clip Het Koningslied (Officiële uitgave)
Check de eerste 4 letters van de parameter v in de URL.
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zo bij stilgestaan en het lied nog niet (zelfs nu nog niet) volledig gehoord.
Ik zag gisteren wel wat flitsen terwijl de taalfouten werden overbelicht. Er werd wel op elk slakje zout gelegd, en dat haalde het statement weer wat onderuit vond ik, maar goed.
Het is wel een slecht nummer.
Ik vond de opmerking van de dame aan tafel wel een goeie.
Ze zei dat een soort Guus Meeuwis nummer beter was geweest.
Ook niet mijn favo, maar prima voor dit doel.
Ik zou het bedompte, deprimerende en achterhaalde Wilhelmus wel eens vervangen willen zien.
De troonwisseling is bij uitstek het moment om dat op een goede manier te doen.
Beetje te laat nu