Ik wil er eentje graag!Il 2 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:11:
No problemHeb nog 1 beta friend key over, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
En vergeven. En idd ik zag die lijst, alleen op die lijst zie ik ook mensen staan die inmiddels al een beta key hebben, dus dat is een beetje lastig.
Nog steeds niks gekregen. ze gunnen mij blijkbaar niet daar bij wildstar ;p heb zeker al 3kwart jaar geleden gesigned
Bah ik ga toch geen oud en nieuw vieren ik wil wildstar spelen!!
Jammer dat de release van Wildstar pas over een paar maanden is. Ik vind dit echt zo'n typische periode waarin er niet echt veel leuke nieuwe games te spelen zijn.
Op het moment heb ik Borderlands 2 maar weer een keer opgestart.
Maar over een paar maandjes komen er zoveel goede games tegelijk uit, dan weet ik waarschijnlijk niet aan welke game ik wil beginnen
Tegen die tijd zal de PS4 hopelijk fatsoenlijk verkrijgbaar zijn (hopelijk zonder BLOD), kunnen we The Elder Scrolls online spelen, Wildstar spelen, Titanfall, Archage, Destiny en EverQuest Next misschien. Ik weet niet precies wanneer The Division uitkomt maar daar kijk ik ook wel naar uit.
Konden ze die games maar wat meer over het jaar verspreiden zucht...
Maar ja, ondertussen houdt ik de mail maar goed in de gaten
Op het moment heb ik Borderlands 2 maar weer een keer opgestart.
Maar over een paar maandjes komen er zoveel goede games tegelijk uit, dan weet ik waarschijnlijk niet aan welke game ik wil beginnen
Tegen die tijd zal de PS4 hopelijk fatsoenlijk verkrijgbaar zijn (hopelijk zonder BLOD), kunnen we The Elder Scrolls online spelen, Wildstar spelen, Titanfall, Archage, Destiny en EverQuest Next misschien. Ik weet niet precies wanneer The Division uitkomt maar daar kijk ik ook wel naar uit.
Konden ze die games maar wat meer over het jaar verspreiden zucht...
Maar ja, ondertussen houdt ik de mail maar goed in de gaten
We zitten middenin de steam sales, als je niets vindt om te spelen ligt dat toch echt aan jezelf hoor 
Wildstar is een PC titel trouwens, ik weet niet waar je vandaan haalt dat die op ps4 zou verschijnen
Wildstar is een PC titel trouwens, ik weet niet waar je vandaan haalt dat die op ps4 zou verschijnen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Bedankt voor je vriendelijke reactie,,,boe2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:10:
We zitten middenin de steam sales, als je niets vindt om te spelen ligt dat toch echt aan jezelf hoor
Ik heb nergens beweerd dat Wildstar op de PS4 zou verschijnen.
Wat ik bedoel is dat de titels van de PS4 er straks ook nog bij komen, bovenop het aanbod voor pc.
Ik vind het aanbod nu erg mager vergeleken met wat er gaat komen, dat is alles.
Echt, ik snap niet hoe ik dit spel gemist kan hebben. Lees op verschillende sites reacties / previews als 'meest belovende mmo van 2013' en 'old skool vanilla wow gevoel' en dergelijke. Ik ben uitermate benieuwd hoe dit gaat lopen en zodra de beta beschikbaar is ga ik hier echt naar kijken. Heb altijd genoten van WoW (vooral Vanilla en TBC, alles daarna ging het downhill) en heb maar tijdelijk plezier kunnen vinden in MMO's als Tera / GW2 en SWTOR. Vooral het 40-man raiden klinkt echt zo heerlijk, die (on-)georganiseerde chaos om met 40 Nederlanders te raiden in Molten Core vanilla WoW vergeet ik nooit meer! (En met mij nog wel een aantal GoTTers....)
Voorlopig houd ik deze game met veel interesse in de gaten!
Verwijderd
geruchten wel, maar daar ben je niet zoveel mee.
Meest gehoorde is dat open beta ongeveer 1 maand voor de launch komt ... en de launch date is uiteraard ook nog onbekend, hoewel er veel speculatie is over een release Q2 2014
Meest gehoorde is dat open beta ongeveer 1 maand voor de launch komt ... en de launch date is uiteraard ook nog onbekend, hoewel er veel speculatie is over een release Q2 2014
Dat waren fun times vooral die gezamenlijke raids met Disordersn0x0r schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:14:
Echt, ik snap niet hoe ik dit spel gemist kan hebben. Lees op verschillende sites reacties / previews als 'meest belovende mmo van 2013' en 'old skool vanilla wow gevoel' en dergelijke. Ik ben uitermate benieuwd hoe dit gaat lopen en zodra de beta beschikbaar is ga ik hier echt naar kijken. Heb altijd genoten van WoW (vooral Vanilla en TBC, alles daarna ging het downhill) en heb maar tijdelijk plezier kunnen vinden in MMO's als Tera / GW2 en SWTOR. Vooral het 40-man raiden klinkt echt zo heerlijk, die (on-)georganiseerde chaos om met 40 Nederlanders te raiden in Molten Core vanilla WoW vergeet ik nooit meer! (En met mij nog wel een aantal GoTTers....)
Werd ook gelokt door de teksten als "40 man vanilla wow raids", is deze al in de beta eigenlijk?
Vind je? Die sale was een grap.boe2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:10:
De level cap in de beta zit nog ver onder max level dus geen van de endgame content is nog testbaar.Sak3d schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:04:
Werd ook gelokt door de teksten als "40 man vanilla wow raids", is deze al in de beta eigenlijk?
[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 03-01-2014 16:05 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Indd de sales waren de slechste tot nu toe.NMe schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:05:
[...]
Vind je? Die sale was een grap.Een boel slechte aanbiedingen en dingen die al tig keer in de aanbieding geweest zijn. Nouja, dat vindt mijn portemonnee niet erg, kan ik doorsparen voor de CE van Wildstar die er vast ook gaat komen.
[...]
De level cap in de beta zit nog ver onder max level dus geen van de endgame content is nog testbaar.
En die endgame is daar uberhaupt al veel over bekend?
Exclusive WildStar Gameplay - Cedworth shows off a Shiphand Mission
YouTube: WildStar Gameplay - Exile Shiphand Mission (Algoroc)
In a WildStar Wednesday post back in September, Kristen “Caydiem” DeMeza (Content Designer and a Zone Lead), gave fans some great insight into the purpose and design of Shiphand Missions in WildStar. She explains that they offer the following benefits:
Shiphands are primarily provided as leveling content.
Utilize classic sci-fi themes
Take place off-world
Play like extended, sequential quests
Often have optional objectives
Scalable from 1 to 5 players
Repeatable
Cedworth ventured to the Exile zone, Algoroc, and give a Shiphand Mission a spin. This particular mission takes the player off-world to investigate what turns out to be a gruesome find. This mission is normally played between levels 11 and 14 and can scale for up to five players.
Ziet er leuk uit.
YouTube: WildStar Gameplay - Exile Shiphand Mission (Algoroc)
In a WildStar Wednesday post back in September, Kristen “Caydiem” DeMeza (Content Designer and a Zone Lead), gave fans some great insight into the purpose and design of Shiphand Missions in WildStar. She explains that they offer the following benefits:
Shiphands are primarily provided as leveling content.
Utilize classic sci-fi themes
Take place off-world
Play like extended, sequential quests
Often have optional objectives
Scalable from 1 to 5 players
Repeatable
Cedworth ventured to the Exile zone, Algoroc, and give a Shiphand Mission a spin. This particular mission takes the player off-world to investigate what turns out to be a gruesome find. This mission is normally played between levels 11 and 14 and can scale for up to five players.
Ziet er leuk uit.
Even uit mijn hoofd:Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:07:
[...]
En die endgame is daar uberhaupt al veel over bekend?
PVE:
- 40 man raids
- 20 man raids
- Veteran mode dungeons (soort heroics)
PVP:
- Arena (2 vs 2, 3 vs 3, 5 vs 5)
- Battlegrounds
- Warplots (40 vs 40)
En daarnaast waarschijnlijk nog solo content zoals dailies, grinds, etc.
Waar echter nog weinig over bekend is, is de release cycle voor nieuwe content. Dat verbaasd me eigenlijk wel een beetje. Het wordt een subscription game, maar hoe vaak en hoe veel content we mogen verwachten is weinig over vermeld. Er is wel geroepen dat er "elke maand iets" zou moeten komen, maar dat zegt niet zoveel (nieuwe raids en dungeons of alleen nieuwe questhub of skins). Betaalde uitbreidingen is volgens mij niet het idee.
Hey beste tweakerts!
Bij wie moet ik zijn voor een beta key? Ik zou Wild star echt heel graag willen testen
(al ben ik natuurlijk niet de enige
) Ik had begrepen dat iemand een lijstje bijhield ofzo?
Ik vind dat bunny ras (Aurin) zo ontzettend gaaf, zeker als het aankomt op animaties, alleen vind ik op Youtube alleen maar filmpjes van female Aurin, en die lopen zo overdreven zweverig en vrouwelijk ^^. Dat is natuurlijk ook wel ge grap, maar ik vroeg me af of iemand wat gameplay beelden van een male aurin in actie?
(Ik vind in een mmo game erg belangrijk dat mijn char naar mijn zin is qua looks en animaties, dit heb ik ook altijd in WoW gehad).
Bij wie moet ik zijn voor een beta key? Ik zou Wild star echt heel graag willen testen
Ik vind dat bunny ras (Aurin) zo ontzettend gaaf, zeker als het aankomt op animaties, alleen vind ik op Youtube alleen maar filmpjes van female Aurin, en die lopen zo overdreven zweverig en vrouwelijk ^^. Dat is natuurlijk ook wel ge grap, maar ik vroeg me af of iemand wat gameplay beelden van een male aurin in actie?
(Ik vind in een mmo game erg belangrijk dat mijn char naar mijn zin is qua looks en animaties, dit heb ik ook altijd in WoW gehad).
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Onderaan bij de quick reply zie je de LET OP en daar staat de link in met het lijstje, Ziet er niet uit alsof het bijgehouden wordt op het moment. Anders zou je even the angel moeten dm'en op het de lijst te verschijnen.
Done! Thx voor de tip, totaal overeen gelezen. (ik had wel in de topicstart gezocht naar het lijstje, maar daar stond hij helaas niet).R.vangils schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:42:
Onderaan bij de quick reply zie je de LET OP en daar staat de link in met het lijstje, Ziet er niet uit alsof het bijgehouden wordt op het moment. Anders zou je even the angel moeten dm'en op het de lijst te verschijnen.
Ontopic:
Ik vraag me wel erg af hoe groot de impact is van de Paths.
Als ik nu Explorer kies, krijg ik echt aanzienlijk minder "combat content" als iemand die de soldier kiest tijdens het levellen?
Of is je Path iets wat je op een bepaald bewust kiest om te doen zoals bijvoorbeeld de story mode in Guild Wars 2, en is de levelling content (en dus de combat/actie) voor iedereen gelijk?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Voor paths zie o.a.:
YouTube: WildStar - Dev Speak: Paths
Daar wordt het overigens wel met de nodige marketing hype gebracht. In feite geven paths je extra taken om te doen. Soldiers krijgen bijvoorbeeld 'hold outs' waarbij je jezelf moet verdedigen tegen een aantal waves van vijanden. Scientists kunnen dingen in de wereld scannen voor lore en soms voor een buff. Settlers kunnen buff stations maken die anderen kunnen gebruiken. Je komt die extra taken tegen in de wereld en kunt dan besluiten om ze wel of niet te doen.
Voor alle taken krijg je 'path XP' (ook als je een ander helpt met een taak); dit is wat anders dan reguliere XP. Je levelt er je path mee en krijgt daardoor specifieke abilities die bij dat path horen. Het meeste is 'convenience stuff', maar geen echte game changers.
Over het algemeen is het een aardige toevoeging voor wat extra variatie in game play, maar verwacht er verder niet te veel van.
YouTube: WildStar - Dev Speak: Paths
Daar wordt het overigens wel met de nodige marketing hype gebracht. In feite geven paths je extra taken om te doen. Soldiers krijgen bijvoorbeeld 'hold outs' waarbij je jezelf moet verdedigen tegen een aantal waves van vijanden. Scientists kunnen dingen in de wereld scannen voor lore en soms voor een buff. Settlers kunnen buff stations maken die anderen kunnen gebruiken. Je komt die extra taken tegen in de wereld en kunt dan besluiten om ze wel of niet te doen.
Voor alle taken krijg je 'path XP' (ook als je een ander helpt met een taak); dit is wat anders dan reguliere XP. Je levelt er je path mee en krijgt daardoor specifieke abilities die bij dat path horen. Het meeste is 'convenience stuff', maar geen echte game changers.
Over het algemeen is het een aardige toevoeging voor wat extra variatie in game play, maar verwacht er verder niet te veel van.
[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 07-01-2014 11:24 ]
De questervaring is voor iedereen gelijk maar je pakt tussendoor wat pathmissies mee. Voor die missies krijg je vervolgens geen XP paar path XP, en dat levert je op zijn beurt weer perks op.Fiddle schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Ik vraag me wel erg af hoe groot de impact is van de Paths.
Als ik nu Explorer kies, krijg ik echt aanzienlijk minder "combat content" als iemand die de soldier kiest tijdens het levellen?
Of is je Path iets wat je op een bepaald bewust kiest om te doen zoals bijvoorbeeld de story mode in Guild Wars 2, en is de levelling content (en dus de combat/actie) voor iedereen gelijk?
Ik ben er zelf niet zo'n fan van. Ik vind het vervelend mezelf vast te moeten pinnen op een bepaalde speelstijl. In WoW deed ik af en toe wat lore, af en toe wat exploration, af en toe wat farmen voor rep/items, enz. In WS kan dat ook wel tot op zekere hoogte maar je wordt toch daarin beperkt door je pathkeuze. Ik vind dat jammer.
Een path is geen speelstijl! Het is hooguit extra missies die past wat je zelf het leukst vindt om te doen. Een explorer zal vaak alle uithoeken van een map zien en toppen van bergen bereiken. Om te voorkomen dat path zwart/wit zijn krijgt een explorer ook missies vanuit andere paths. Ik ben nu 2 characters aan het lvlen met 2 verschillende paths, de paths voelt en speelt als additionele quests zonder dat je het echt door hebt. Welke path je ook kiest, het zal je speelstijl niet beïnvloeden of restricten.
Ben ik niet met je eens, en ik zit óók in de beta en heb intussen 3 verschillende paths geprobeerd.maniak schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:35:
Een path is geen speelstijl! Het is hooguit extra missies die past wat je zelf het leukst vindt om te doen. Een explorer zal vaak alle uithoeken van een map zien en toppen van bergen bereiken. Om te voorkomen dat path zwart/wit zijn krijgt een explorer ook missies vanuit andere paths. Ik ben nu 2 characters aan het lvlen met 2 verschillende paths, de paths voelt en speelt als additionele quests zonder dat je het echt door hebt. Welke path je ook kiest, het zal je speelstijl niet beïnvloeden of restricten.
Het punt is dat ik soms gewoon wat op verkenning wil gaan in een game, maar alle rewarding exploration content zit weggestopt in het explorer path. Natuurlijk kun je de map wel helemaal vrijspelen maar het zijn de verstopte "schatten" en andere beloningen die het leuk maken. Het ziet er ook niet naar uit dat je kan wisselen van path als je dat wil wanneer je geen zin meer hebt om een soldier te zijn. Je kan dan een nieuw karakter levelen met een andere path...
Mja eensch met NMe; er blijft wel degelijk content verstopt door de verschillende paden. Of die content zo boeiend is, is een tweede... Maar feit blijft wel dat je 4 characters moet rollen of samen met anderen moet gaan spelen om alles te kunnen zien.
Denk dat het ook de belangrijkste doelen zijn van de paden; door meer alts of meer samenspel blijven mensen langer aan het spel verbonden.
Denk dat het ook de belangrijkste doelen zijn van de paden; door meer alts of meer samenspel blijven mensen langer aan het spel verbonden.
Verwijderd
Gisteravond de videos gezien uit de OP, ik ben best onder de indruk! Ik game al een tijdje niet meer en was van plan om WoW weer op te pakken, maar ik denk dat ik ga beginnen met Wildstar.
Dat is momenteel een grote flaw die ze hopelijk nog gaan fixen: In groep kan je elkaar's path content niet zien. Vooral voor explorers onhandig omdat de ander uit zijn neus staat te eten terwijl jij een scavenger hunt doet.Morrar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:54:
Maar feit blijft wel dat je 4 characters moet rollen of samen met anderen moet gaan spelen om alles te kunnen zien.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Wat vinden jullie van de manier van aimen? Hoe gaat dat in de praktijk, kan iemand daar wat over vertellen die de beta aan het testen is?
Vandaag een key gekregen voor de winter beta. Na het succesvol upgraden van mijn account na applying code zie ik de melding no realms available. Ben even gaan spitten op het forum. Kan het kloppen dat de wekelijkse beta loopt van dinsdag tot zondag en in Nederlandse tijd vanaf 6 uur vanmiddag?
Lastig zonder een NDA te breken. Maar er zijn nu al veel streams op Twitch die je hier alles over kunnen laten zien. Persoonlijk vind ik het echt een vooruitgang tov de WoW stijl van combat.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:16:
Wat vinden jullie van de manier van aimen? Hoe gaat dat in de praktijk, kan iemand daar wat over vertellen die de beta aan het testen is?
Ik zou zeggen.. check de Wildstar forums.. Alles te vinden daar, inclusief onderhoudstijden.Iamjev schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:33:
Vandaag een key gekregen voor de winter beta. Na het succesvol upgraden van mijn account na applying code zie ik de melding no realms available. Ben even gaan spitten op het forum. Kan het kloppen dat de wekelijkse beta loopt van dinsdag tot zondag en in Nederlandse tijd vanaf 6 uur vanmiddag?
Verwijderd
Snap ik, ik ben nu de Warrior stream aan het kijken en het ziet er echt goed uit! Veel bewegen == minder schademaniak schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:00:
[...]
Lastig zonder een NDA te breken. Maar er zijn nu al veel streams op Twitch die je hier alles over kunnen laten zien. Persoonlijk vind ik het echt een vooruitgang tov de WoW stijl van combat.
Ja het bewegen voegt een hoop toe aan de combat en maakt het interessanter. Toch heeft Wildstar nog meer dan genoeg hobbels te nemen, ook als het gaat om de combat (LAS, AMPs, Milestones, balance). Maar goed, door de NDA kunnen we daar helaas weinig over discussieren...Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:05:
[...]
Snap ik, ik ben nu de Warrior stream aan het kijken en het ziet er echt goed uit! Veel bewegen == minder schade
[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 07-01-2014 14:43 ]
Verwijderd
Ik denk dat elke beginnende MMORPG hobbels heeft, ik vind dat persoonlijk niet erg. Wat ik tot nu toe van WS heb gezien maakt dat ik het spel graag wil spelen en me er in wil verdiepenMorrar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:39:
[...]
Ja het bewegen voegt een hoop toe aan de combat en maakt het interessanter. Toch heeft Wildstar nog meer dan genoeg hobbels te nemen, ook als het gaat om de combat (LAS, AMPs, Milestones, balance). Maar goed, door de NDA kunnen we daar helaas weinig over discussieren...
Daarom is er ook nog een NDA, spel is nog niet helemaal uitgewerkt. Aantal dingen zijn blijkbaar nog placeholders waardoor het ook nutteloos is om te bespreken. Het toch bespreken van onderdelen die nog niet klaar zijn kan alleen maar schade toebrengen aan Wildstar.
Mja deels waar, maar sommige zaken zijn wel behoorlijk definitief zoals de Limited Action Set. Dat is toch wel een van de 'defining features' van Wildstar en ook iets dat niet meer gaat veranderen. Heeft bepaalde voordelen, maar ook behoorlijke nadelen. Het is alleen lastig die te bespreken zonder game play of andere systemen erbij te betrekken. Alleen kom je dan al snel in de problemen met de NDA.maniak schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:48:
Daarom is er ook nog een NDA, spel is nog niet helemaal uitgewerkt. Aantal dingen zijn blijkbaar nog placeholders waardoor het ook nutteloos is om te bespreken. Het toch bespreken van onderdelen die nog niet klaar zijn kan alleen maar schade toebrengen aan Wildstar.
Maar goed, genoeg daarover. Hoop dat we binnenkort friend keys krijgen voor het inloggen op zaterdagen. Heb me de laatste tijd meer bezig gehouden met de Steam Sale en het wegwerken van m'n back log, maar ben benieuwd naar de update vandaag
Nog niet. Twijfel nogVerwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:44:
Heeft er iemand al een definitieve keuze gemaakt voor een faction?
Nee, voor mij duidelijk Dominion, Superior world domination!
Verwijderd
Heh, ik zie het een beetje als Rebels vs. the EmpireR.vangils schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:20:
Nee, voor mij duidelijk Dominion, Superior world domination!
Ik vind de rassen er bij de exiles beter uitzien.
Verwijderd
Aurin en Mordesh zijn cool, maar Dominion heeft Draken en Chua. Vooral die laatste is echt maf
Ik wil Granok spelen, maar de Dominion heeft Artemis Zin 
*edit* hieronder: ik was de 'maar' vergeten

*edit* hieronder: ik was de 'maar' vergeten
[ Voor 34% gewijzigd door boe2 op 08-01-2014 12:48 ]
Verwijderd
Euhm dat snap ik niet?boe2 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:41:
Ik wil Granok spelen, de Dominion heeft Artemis Zin
Krijg ik zo'n verdomde Elders Online key ipv Wildstar

(Mocht iemand willen ruilen, DM
)
(Mocht iemand willen ruilen, DM
[ Voor 24% gewijzigd door Sak3d op 10-01-2014 16:18 ]
Ik heb nog geen van beiden, dus het is maar wat je vervelend vind... 
Persoonlijk kijk ik meer uit naar Wild Star dan naar Elders.
Maar dat komt wss ook doordat ik meer naar een SciFi game uit kijk.
Persoonlijk kijk ik meer uit naar Wild Star dan naar Elders.
Maar dat komt wss ook doordat ik meer naar een SciFi game uit kijk.
Yep, same.
Wil m'n Elders account wel delen trouwens, DM me maar
Wil m'n Elders account wel delen trouwens, DM me maar
Wie weet is TESO bijzonder vermakelijk. Vooralsnog heb ik alleen nog negatieve geluiden gehoord, though.Sak3d schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:42:
Krijg ik zo'n verdomde Elders Online key ipv Wildstar![]()
Ter info.. om een beta key te kunnen ontvangen moet je ervoor zorgen dat je email notificaties van NCSOFT en Wildstar aangezet hebt in je Wildstar account. Check dit dus voor de zekerheid, bij mij stond die dus uit.
Bedankt voor de tip, bij mij stond inderdaad Wildstar uitmaniak schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:43:
Ter info.. om een beta key te kunnen ontvangen moet je ervoor zorgen dat je email notificaties van NCSOFT en Wildstar aangezet hebt in je Wildstar account. Check dit dus voor de zekerheid, bij mij stond die dus uit.
Verwijderd
Owwww shit )-:maniak schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:43:
Nu snap ik waarom ik zo lang voor jan lul zit te wachten.
Verdorie
/me facepalms

Even ter verduidelijking: Om een beta invite te krijgen moet je NIET aangevinkt hebben dat je promotionele mails wil ontvangen. Het gaat hier specifiek om de mails met extra friendskeys die worden verzonden aan spelers die al in de beta zitten.
Ik zit nu te kijken op mijn account, maar dat is de enige optie die ik zie mbt mail.boe2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:43:
Even ter verduidelijking: Om een beta invite te krijgen moet je NIET aangevinkt hebben dat je promotionele mails wil ontvangen. Het gaat hier specifiek om de mails met extra friendskeys die worden verzonden aan spelers die al in de beta zitten.
Even ter bevestiging, dat is toch de juiste optie?Want to stay ahead of the game? Sign up to receive newsletters, beta announcements, game trials, and other exclusive offers.
ALL
NCSOFT®
Aion®
Guild Wars®
Lineage® II
WildStar™
Ik denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt. Wat ik wil zeggen is dat het voor een beta invite niet uitmaakt wat je aan/uitgevinkt hebt staan. Het is enkel van belang voor de huidige betaspelers die recht hebben op extra friendskeys.
Moet wel zeggen dat ik nog geen extra friend keys heb ontvangen, hoewel ik wel gespeeld heb op de accounts op zaterdagen... Gaat dus toch iets mis lijkt het bij het uitdelen van extra friend keys.
Edit: officiele post zegt ook dat je mails van NCSOFT en Wildstar aan moet hebben staan en je anders naar de support site moet om een ticket in te dienen. De keys zijn / worden vandaag verstuurd, dus check het en maak eventueel een ticket aan.
Zie de forums (zal link niet posten i.v.m. NDA)
Edit 2: En na m'n ticket ook meteen een friend key ontvangen. Maak dus tickets aan als je mail preferences niet goed stonden!
Edit: officiele post zegt ook dat je mails van NCSOFT en Wildstar aan moet hebben staan en je anders naar de support site moet om een ticket in te dienen. De keys zijn / worden vandaag verstuurd, dus check het en maak eventueel een ticket aan.
Edit 2: En na m'n ticket ook meteen een friend key ontvangen. Maak dus tickets aan als je mail preferences niet goed stonden!
[ Voor 55% gewijzigd door Morrar op 14-01-2014 16:11 ]
Nouja, voor het geval dat heb ik het toch maar aangezet. Baat het niet dan schaat het niet enzo
Diezelfde post geeft ook een tijdstipMorrar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:52:
Moet wel zeggen dat ik nog geen extra friend keys heb ontvangen, hoewel ik wel gespeeld heb op de accounts op zaterdagen... Gaat dus toch iets mis lijkt het bij het uitdelen van extra friend keys.
Ik heb ze nu al binnen op 2 accounts; zowel de hoofd account als een friend account dat eraan gekoppeld was (voor de vriendin).
Kortom, je kunt nu al aan de slag
Edit: Er is blijkbaar ook weer een wave gewone keys uitgegaan vandaag, dus check je inbox!
Kortom, je kunt nu al aan de slag
Edit: Er is blijkbaar ook weer een wave gewone keys uitgegaan vandaag, dus check je inbox!
[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 14-01-2014 18:24 ]
Verwijderd
Ah ok..
Dus voor mensen zoals ik die nog niks hebben maakt het helemaal geen verschil?
Jammer.
Dus voor mensen zoals ik die nog niks hebben maakt het helemaal geen verschil?
Jammer.
Wie van de guild leden kan ik ingame aanspreken voor toegang tot de guild?
Ik zit nu nog wat filmpjes te kijken en ze zijn echt geniaal gemaakt. Veel humor en cartoony maar mooi. Als het spel zo zelf ook is zie ik het wel zitten
Ik heb 2 beta keys ontvangen!
Nog mensen die deze héél graag willen?
Vergeven !
Vergeven !
[ Voor 23% gewijzigd door Lasteraar op 14-01-2014 23:22 ]
Ik ben geinteresseerd mocht er nog een key beschikbaar zijn.Lasteraar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:44:
Ik heb 2 beta keys ontvangen!
250,-!
Grapje...
Stuur maar een dm.
Zoek naar leden van "Gathering of Tweakers". Ik ga proberen om vanavond nog een scriptje te maken dat automagisch mensen uitnodigt die me whisperen.Iamjev schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:26:
Wie van de guild leden kan ik ingame aanspreken voor toegang tot de guild?
Omdat er vandaag vrij veel nieuwe invites uitgestuurd zijn, bij deze daad bij het woord gevoegd:
Als je de Exiles tweakers guild wil joinen: Whisper het woord "banana" naar Macmoiselle, en dan zou je automatisch een invite moeten krijgen. Mijn character staat de meeste avonden online.
Als je de Exiles tweakers guild wil joinen: Whisper het woord "banana" naar Macmoiselle, en dan zou je automatisch een invite moeten krijgen. Mijn character staat de meeste avonden online.
[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 14-01-2014 21:08 ]
Nice! Nu nog een beta key zien te bemachtigen, maar door het meedoen met de stress tests heb ik al wat kunnen zien, gelukkig.boe2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:07:
Omdat er vandaag vrij veel nieuwe invites uitgestuurd zijn, bij deze daad bij het woord gevoegd:
Het 1 sluit het andere niet uit. Kans is erg groot dat het systeem dat de friend keys verstuurd ook het systeem is dat de normale keys verstuurd. Ze hebben aangegeven dat je voor de friend keys die email notifications voor NCSOFT en Wildstar moet aanzetten om iets te kunnen ontvangen. Er staat niet bij dat het niet geldt voor de normale beta keys.. ik zou het er niet op gokken!boe2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:43:
Ik denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt. Wat ik wil zeggen is dat het voor een beta invite niet uitmaakt wat je aan/uitgevinkt hebt staan. Het is enkel van belang voor de huidige betaspelers die recht hebben op extra friendskeys.
Kan ik ook op die lijst worden gezet? Of moet ik dat zelf doen?
Alleen TheAngel heeft toegang tot de lijst.Scallius schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:57:
Kan ik ook op die lijst worden gezet? Of moet ik dat zelf doen?
Maar mss een idee pm de lijst in de openingspost te zetten?
Nu raakt hij een klein beetje zoek.
/edit
Net nog even op mijn account gekeken voor de zekerheid.
Ik heb alles goed staan.
Betekent dus dat men mij nog geen invite gestuurd hebben..
We wachten gewoon rustig verder.
[ Voor 22% gewijzigd door DaDutchGuy op 15-01-2014 09:15 ]
TheAngel heeft sinds oudejaar niet meer gereageerd in deze thread. Tenzij er achter de schermen dingen gebeuren kan je ervan uitgaan dat de lijst niet meer betrouwbaar is.
Als er tegen dit weekend nog geen updates zijn zal ik zelf een eenvoudige site in elkaar flansen waarop je jezelf kan toevoegen en verwijderen (met een eenvoudig wachtwoordsysteem).
Als er tegen dit weekend nog geen updates zijn zal ik zelf een eenvoudige site in elkaar flansen waarop je jezelf kan toevoegen en verwijderen (met een eenvoudig wachtwoordsysteem).
Ik heb een friendkey te vergeven.
Aangezien de lijst niet meer up to date is, maar op deze manier.
Bij interesse graag een DM
DM verzonden. Hopelijk was ik de eersteNG00 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:36:
Ik heb een friendkey te vergeven.
Je was inderdaad de eerstepatrickos85 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:43:
[...]
DM verzonden. Hopelijk was ik de eerste
Zal je zo een DM sturen met de gegevens!
Volgens mij is je Inbox ontploftNG00 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:46:
[...]
Je was inderdaad de eerste
Ah very nice!NG00 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:46:
[...]
Je was inderdaad de eerste
Ik dank u dubbel!
Haha dat valt wel mee.
Had maar 3 reacties in die korte tijd
Wordt tijd dat de NDA er af gaat en dat we allemaal vrijuit kunnen praten over Wildstar.
[ Voor 17% gewijzigd door Xyanta op 15-01-2014 11:36 ]
Eigenlijk 4 maar ik was te laat online haha
Bah, ik grijp er elke keer net naast 
EN NCsoft kan mijn mailbox maar niet vinden lijkt het wel, hehe
FUMES et CARNES
Dit lijkt mij ook te overkomen :-) En het kijken van streams op je werk is ook zo afleidend...Iusedto schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:38:
Bah, ik grijp er elke keer net naast
Heb even een nieuwe lijst gemaakt, gewoon open zodat iedereen zichzelf erop kan zetten;boe2 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:28:
TheAngel heeft sinds oudejaar niet meer gereageerd in deze thread. Tenzij er achter de schermen dingen gebeuren kan je ervan uitgaan dat de lijst niet meer betrouwbaar is.
https://docs.google.com/s...dpYUVKNjVIMFE&usp=sharing
Kun je hem gelijk in de OP zetten?
Het begint zo onderhand wel een haat-liefde verhouding te worden met Wildstar! 
Enerzijds super nieuwsgierig en enthousiast om te spelen, maar waar blijft die beta mail grrrrr
Iemand al wat ervaring met Stalker trouwens?
Ben persoonlijk heel benieuwd naar al die tricks en gadgets die ze hebben naast die brute claws
Lijkt me echt een van de leukste classes als ik t zo lees op de site.
Enerzijds super nieuwsgierig en enthousiast om te spelen, maar waar blijft die beta mail grrrrr
Iemand al wat ervaring met Stalker trouwens?
Ben persoonlijk heel benieuwd naar al die tricks en gadgets die ze hebben naast die brute claws
Lijkt me echt een van de leukste classes als ik t zo lees op de site.
Is Wildstar eigenlijk voornamelijk PVP of zou er voor mij (PVP-hater) ook genoeg te doen zijn?
Ze willen van alles wat aanbieden, maar ik hoorde gisteren van een van mijn WoW-guildies dat Wildstar bij launch maar 4 dungeons en 2 "battlegrounds" gaat hebben. Ik vind het weinig...Moraxv schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:31:
Is Wildstar eigenlijk voornamelijk PVP of zou er voor mij (PVP-hater) ook genoeg te doen zijn?
Ik denk dat er genoeg content is voor zowel PVP als PVE, Wildstar is niet specifiek op 1 ding gefocussed
Er zijn ook adventures en shiphand missions die qua content in andere MMO's ook gewoon onder de noemer "dungeon" zouden vallen. Daar zitten enkele leuke verrassingen tussen. Denk aan een DOTA game met jouw party VS cpuNMe schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:37:
[...]
Ze willen van alles wat aanbieden, maar ik hoorde gisteren van een van mijn WoW-guildies dat Wildstar bij launch maar 4 dungeons en 2 "battlegrounds" gaat hebben. Ik vind het weinig...
[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 15-01-2014 13:50 ]
Net heel even Wildstar snel opgestart na de installatie. het ziet er mooi uit, maar bij mij hapert het toch een beetje. Beetje zitten speuren en kan het kloppen dat ik op US server zit ipv ergens in europa?dan zou het kunnen verklaren
Verwijderd
hmmmmm. zou ook dolgraag aan de slag willen met Wildstar...had wel een beta key voor TESO, maar dat viel me flink tegen
De beta is inderdaad nog alleen speelbaar op de US server.patrickos85 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:
Net heel even Wildstar snel opgestart na de installatie. het ziet er mooi uit, maar bij mij hapert het toch een beetje. Beetje zitten speuren en kan het kloppen dat ik op US server zit ipv ergens in europa?dan zou het kunnen verklaren
Wanneer de open beta er is zullen de andere servers waarschijnlijk ook wel open gaan denk ik.
Op mijn oude pc haperde de game bij mij in het begin ook een beetje, maar door de instellingen wat lager te zetten was dit verholpen.
Ik heb sinds vorige week een nieuwe game pc en nu kan ik alles op max spelen zonder haperingen
Weet ik, maar ik geloof dat er ook maar 5 adventures waren. Samen met de dungeons zit je dan op 9 instances, vind ik erg mager voor een game die 50 levels beslaat.boe2 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:
[...]
Er zijn ook adventures en shiphand missions die qua content in andere MMO's ook gewoon onder de noemer "dungeon" zouden vallen. Daar zitten enkele leuke verrassingen tussen. Denk aan een DOTA game met jouw party VS cpu
Als je het zo bekijkt wel. Maar stel nou dat je vanaf lvl 15 na iedere 5 lvls een nieuwe instance in zou kunnen, dan valt dat toch best mee?NMe schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:10:
[...]
Weet ik, maar ik geloof dat er ook maar 5 adventures waren. Samen met de dungeons zit je dan op 9 instances, vind ik erg mager voor een game die 50 levels beslaat.
Nee, want je moet tijdens de endgame ook nog wat te doen hebben. Ik weet dat je al die dungeons ook in de endgame kan spelen maar bij launch totaal geen exclusieve endgame PvE content aanbieden behalve raids is wel erg mager. En die twee battlegrounds in PvP is al helemaal ernstig.
Mja er zijn ook nog arena's en warplots voor PvP...
Maar goed, meer dungeons zou leuk zijn maar zie ik niet zo snel meer gebeuren. Als ze adventures goed fixen zou dat een hoop schelen, maar dat zijn toch eigenlijk meer group quests in een instance.
Nou ja, we zullen wel zien hoe het uitpakt. In ieder geval zie ik wel liever kwaliteit over kwantiteit.
Maar goed, meer dungeons zou leuk zijn maar zie ik niet zo snel meer gebeuren. Als ze adventures goed fixen zou dat een hoop schelen, maar dat zijn toch eigenlijk meer group quests in een instance.
Nou ja, we zullen wel zien hoe het uitpakt. In ieder geval zie ik wel liever kwaliteit over kwantiteit.
Iemand al iets over World PVP vernomen?
Ik ook, maar een nieuwe MMO heeft beiden nodig. Wildstar moet nou eenmaal concurreren met een game met miljoenen gebruikers. Er zijn er zat die eens een uitstapje maken naar een nieuwe game maar keer op keer vertrekken ze weer binnen twee maanden omdat er te weinig endgame content is.Morrar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:50:
De hele reden dat ik zoveel interesse had in Wildstar was dat de developers beloofden dat er genoeg endgame content zou zijn bij release. Deze aantallen komen daar IMO niet mee overeen en als dit het inderdaad wordt denk ik dat ik de game even laat liggen en een paar maanden later kijk of er nog genoeg mensen spelen om het alsnog op te pakken. Ik heb domweg geen zin om tijd te investeren in een game die na twee maanden zijn spelers begint te verliezen omdat ze zich dan al vervelen.
Mja denk niet dat dungeons de manier zijn om max level spelers lang bezig te houden. Dat hebben we in GW2 ook wel gezien. GW2 had zelfs nog verschillende paden in de dungeon om het een beetje interessant te houden. Een dungeon is toch iets dat je in ongeveer een uur of max anderhalf uur moet kunnen doen. Er is geen progressie over dagen heen, je begint altijd weer opnieuw... Dus na een tijdje heb je het dan echt wel gezien. En ik mag toch hopen dat we niet eindeloos dungeons moeten gaan grinden voor gear (paar keer runnen OK, maar niet tientallen keren dezelfde dungeon).
Kortom, ik denk niet dat dungeons het antwoord zijn op de MMO-ers die na twee maanden alweer doorhoppen naar de volgende gehypte MMO. End game PVE komt toch neer op raiden, waarbij je met een veel grotere groep moet leren coordineren en dan steeds een baasje opschuift. Laten we hopen dat Carbine dat in ieder geval wel op orde heeft, anders waren hun beloftes inderdaad wel erg loos.
Kortom, ik denk niet dat dungeons het antwoord zijn op de MMO-ers die na twee maanden alweer doorhoppen naar de volgende gehypte MMO. End game PVE komt toch neer op raiden, waarbij je met een veel grotere groep moet leren coordineren en dan steeds een baasje opschuift. Laten we hopen dat Carbine dat in ieder geval wel op orde heeft, anders waren hun beloftes inderdaad wel erg loos.
[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 15-01-2014 17:09 ]
Ik vind zelf dat er 2 dungeons bij mogen komen. Maar als Carbine zal doen wat ze gezegd hebben en de inhoud van deze dungeons continu blijven aanpassen vind ik het prima met 4. Dan hoop ik niet op een enkele mechanic, maar bijv. ook extra routes binnen de dungeon, andere bazen, verschillende quests etc. Persoonlijk heb ik liever 4 zeer goede dungeons die eens in de maand worden aangepast met nieuwe content en mechanics, dan 10 magere dungeons die vrijwel allemaal op elkaar lijken met alleen verschillende textures.NMe schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:18:
[...]
Ik ook, maar een nieuwe MMO heeft beiden nodig. Wildstar moet nou eenmaal concurreren met een game met miljoenen gebruikers. Er zijn er zat die eens een uitstapje maken naar een nieuwe game maar keer op keer vertrekken ze weer binnen twee maanden omdat er te weinig endgame content is.
De hele reden dat ik zoveel interesse had in Wildstar was dat de developers beloofden dat er genoeg endgame content zou zijn bij release. Deze aantallen komen daar IMO niet mee overeen en als dit het inderdaad wordt denk ik dat ik de game even laat liggen en een paar maanden later kijk of er nog genoeg mensen spelen om het alsnog op te pakken. Ik heb domweg geen zin om tijd te investeren in een game die na twee maanden zijn spelers begint te verliezen omdat ze zich dan al vervelen.
Endgame PvE komt neer op afwisseling. Als ik continu dezelfde raid moet doen en verder de game links laat liggen omdat er buiten raiden niks te doen is ben ik geen speler die lang zal blijven. Domweg wat meer dungeons die ik kan doen houden me buiten het raiden om misschien wel bezig, zeker als ze daar wat flavour items droppen. Mounts, costumes, ander speelgoed.Morrar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:08:
Mja denk niet dat dungeons de manier zijn om max level spelers lang bezig te houden. Dat hebben we in GW2 ook wel gezien. GW2 had zelfs nog verschillende paden in de dungeon om het een beetje interessant te houden. Een dungeon is toch iets dat je in ongeveer een uur of max anderhalf uur moet kunnen doen. Er is geen progressie over dagen heen, je begint altijd weer opnieuw... Dus na een tijdje heb je het dan echt wel gezien. En ik mag toch hopen dat we niet eindeloos dungeons moeten gaan grinden voor gear (paar keer runnen OK, maar niet tientallen keren dezelfde dungeon).
Ik heb veel liever dat ze content toevoegen dan dat ze content vervangen... Content vervangen klinkt nogal als tijdverspilling. En wat als ik een bepaalde versie van de dungeon leuk vind? Die kan ik een maand later ineens niet meer doen omdat de instance "vernieuwd" is...xeple schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:09:
[...]
Ik vind zelf dat er 2 dungeons bij mogen komen. Maar als Carbine zal doen wat ze gezegd hebben en de inhoud van deze dungeons continu blijven aanpassen vind ik het prima met 4. Dan hoop ik niet op een enkele mechanic, maar bijv. ook extra routes binnen de dungeon, andere bazen, verschillende quests etc. Persoonlijk heb ik liever 4 zeer goede dungeons die eens in de maand worden aangepast met nieuwe content en mechanics, dan 10 magere dungeons die vrijwel allemaal op elkaar lijken met alleen verschillende textures.
Ik vond het in WoW al vreselijk dat Naxxramas, Zul'Gurub en Zul'Aman gerehashed werden, en de nieuwe versies van Shadowfang Keep, Deadmines, Scholomance en Scarlet Monestary vind ik ook allemaal minder dan het origineel.
Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios