Stress test tijd nu! Duurt een uur als het goed is. Voor beta testers zijn de realms offline tijdens de stress tests btw.
"No realms are availlable at this time "
NVM, zit erin
NVM, zit erin
[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 21-12-2013 20:13 ]
FUMES et CARNES
Iemand die de drukte van de stresstest niet meer trek? Mijn inbox staat altijd open

Nee hoor.Morrar schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:00:
Stress test tijd nu! Duurt een uur als het goed is. Voor beta testers zijn de realms offline tijdens de stress tests btw.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
als in je hebt een volledige beta key te delen ?Sak3d schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:26:
Iemand die de drukte van de stresstest niet meer trek? Mijn inbox staat altijd open![]()
Bah, MMO chat 
Wat een debielen heb je toch
Wat een debielen heb je toch
FUMES et CARNES
Iemand een idee wanneer het spel uit beta gaat?
Spel ziet er erg tof uit!
Helaas nog niet kunnen spelen
Spel ziet er erg tof uit!
Verwijderd
zelfde hier.Knamix schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:52:
Iemand een idee wanneer het spel uit beta gaat?
Spel ziet er erg tof uit!Helaas nog niet kunnen spelen
wat ik zogauw zag was april maar of dit waar is
Stomme NDA, zou zo graag al mijn enthousiasme van deze bèta willen delen
.
Dat zeker...Zironako schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:13:
Stomme NDA, zou zo graag al mijn enthousiasme van deze bèta willen delen.
Verwijderd
maar wie kan ik toevoegen op wildstar? ik speel exile maar wil zo transferen naar dominion. Ik wil t liefst gewoon met wat mensen samen spelen. Omdat ik ook lees dat je met groep meer exp drops ect krijgt.
Je kan mij wel adden.Zironako is de naam. Dominion though level 12 op het moment. Ben gererolled gisteren
.
en toen was het over .....
Leuke game, maar das toch wel alles
FUMES et CARNES
Hmmm ik ben juist van Dominion naar Exile gegaan. Speelde spellslinger en ben nu Esper aan het spelen (beide lvl 15).
Gister en vandaag was een stuk beter als de vorige stress test. Heb welgeteld twee of drie d/c's gehad en op hier en daar wat lag na prima kunnen spelen.
Ook even in de PVP gedoken, en dat ging niet onaardig.. Ondanks dat het slechts een stress test was heb ik me behoorlijk vermaakt.
Ook even in de PVP gedoken, en dat ging niet onaardig.. Ondanks dat het slechts een stress test was heb ik me behoorlijk vermaakt.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Van wat ik heb kunnen spelen vond ik Engineer en Esper toch wil de leukste.
Warrior kon ik maar even testen en toen ging server al weer down
Warrior kon ik maar even testen en toen ging server al weer down
FUMES et CARNES
Voeg me maar toe. Ga binnen uurtje wss weer spelen. Ben chua engineer
.
Verwijderd
all geaddZironako schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:35:
Voeg me maar toe. Ga binnen uurtje wss weer spelen. Ben chua engineer.
Ik heb je geaccepteerd, maar je staat niet in mijn lijst blijkbaar.
Xyba en zironako jullie kunnen mij ook toevoegen als jullie willen 
In game name is xepho, chua engineer.
Zag laatst ook iets voorbij komen van een tweakers guild.
Is die er ondertussen al? Anders kunnen we er misschien eentje opzetten.
In game name is xepho, chua engineer.
Zag laatst ook iets voorbij komen van een tweakers guild.
Is die er ondertussen al? Anders kunnen we er misschien eentje opzetten.
Hebben jullie ook al 100x de starterszone doorlopen ;-)
Gisteren pas voor het eerst gespeeld, dus nee nog geen 100x. Maar dat gaat wel nog gebeuren ben ik bangLasteraar schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:17:
Heb nu al een weekje of wat niet gespeeld.
Niet omdat ik het niet leuk vind. Maar ik roffel er vrij vlot doorheen merk ik.
Heb alle classes en races uitgeprobeerd. Ook wat verschillende paths zodat ik aardig weet wat ik wil.
Alleen dan moet je straks alles weer opnieuw doen.. En dan is het speciale er ook vanaf ( zoals de beginzone inmiddels gewoon met verstand op 0 keihard doorlopen wordt )
Dus ik doe het rustig aan ...
Niet omdat ik het niet leuk vind. Maar ik roffel er vrij vlot doorheen merk ik.
Heb alle classes en races uitgeprobeerd. Ook wat verschillende paths zodat ik aardig weet wat ik wil.
Alleen dan moet je straks alles weer opnieuw doen.. En dan is het speciale er ook vanaf ( zoals de beginzone inmiddels gewoon met verstand op 0 keihard doorlopen wordt )
Dus ik doe het rustig aan ...
met alleen een stress test key kom je niet zoverLasteraar schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:17:

Klopt, sinds een paar dagen is er een 'gathering of tweakers' guild op de Exiles kant. Wie wil joinen kan me ingame (MacMoiselle) contacteren.R.vangils schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:34:
Hoi Xyba, als het goed is zijn ze bezig met een tweakers guild aan het opzetten, dus ik ben zelf ook zeer benieuwd heb helaas nog geen beta key, Veel plezier met spelen van de beta!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
He das jammer. Ik blijf denk ik lekker op dominion die Chua poppetjes zijn gewoon awesome hoe ze zwemmen/lopen/springen ect.boe2 schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:50:
[...]
Klopt, sinds een paar dagen is er een 'gathering of tweakers' guild op de Exiles kant. Wie wil joinen kan me ingame (MacMoiselle) contacteren.
Sorry maar HORDE FTW:D
Heb wel zin om weer ouderwets te geargrinden :-)
Hmm laatste tijd beetje veel last van lag en disconnects... Maar gisteren voor het eerst dungeons geprobeerd. Ik kan er niet inhoudelijk op in gaan vanwege de NDA, maar laat ik dit zeggen: het lijkt in geen enkele manier op WoW. Dungeons zijn echt even slikken 
P.S. Tip: er staat ook een 64-bits client in de Wildstar map. Die draait bij mij een stuk beter dan de 32-bits versie.
P.S. Tip: er staat ook een 64-bits client in de Wildstar map. Die draait bij mij een stuk beter dan de 32-bits versie.
[ Voor 19% gewijzigd door Morrar op 22-12-2013 14:04 ]
De Exiles (parias verjaagd van hun land) zijn de WS versie van de Horde, niet de dominion (imperialistische factie die zichzelf als de superieure leiders beschouwen).Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:29:
[...]
He das jammer. Ik blijf denk ik lekker op dominion die Chua poppetjes zijn gewoon awesome hoe ze zwemmen/lopen/springen ect.
Sorry maar HORDE FTW:D
De launcher start standaard de 64-bit versie opP.S. Tip: er staat ook een 64-bits client in de Wildstar map. Die draait bij mij een stuk beter dan de 32-bits versie.
[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 22-12-2013 14:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
De dominion is is mijn ogen de Horde vanwege de slechte karakter van de race. En Exiles vindt ik beetje mooie bloemetjes ect.boe2 schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:15:
[...]
De Exiles (parias verjaagd van hun land) zijn de WS versie van de Horde, niet de dominion (imperialistische factie die zichzelf als de superieure leiders beschouwen).
[...]
De launcher start standaard de 64-bit versie op
maar dat is mijn visie . Ik ga iig voor dominion
Niet dat het hier bepaald ontopic is maar de horde is in WoW helemaal geen "slechte" faction, zeker onder Thrall. Zowel de horde als de alliance zijn zowel goed als slecht. In Wildstar is dat vooralsnog wel anders omdat de Dominion keihard andere planeten wil overnemen of zelfs platbranden waar het de Exiles voornamelijk gaat om overleven. In Wildstar zit er dus wél een stukje goed/slecht tussen de factions waar dat bij WoW eigenlijk helemaal niet zo is.Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:14:
[...]
De dominion is is mijn ogen de Horde vanwege de slechte karakter van de race. En Exiles vindt ik beetje mooie bloemetjes ect.
Wat dat betreft ben ik wel benieuwd hoe Wildstar de raids gaat uitleggen. Dominion en Exiles gaan namelijk wel dezelfde bazen bevechten, lijkt me...
Volgens mij zijn het vooral nVidia-gebruikers die verschil merken.Morrar schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:44:
[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 22-12-2013 15:24 ]
Vrijdag nacht dus gespeeld! Heerlijk gewoon.. Nu maar hopen op veel friend key's !
Vond de hele game toch een behoorlijk SWTOR sfeertje hebben.
Zelfs de fracties zijn bijna identiek
Zelfs de fracties zijn bijna identiek
FUMES et CARNES
Echt heel enthousiast klinkt het niet..Iusedto schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:01:
en toen was het over .....
En wth trouwens:D opeens lijkt iedereen hier in de beta te zitten? Ik heb me ook al vanaf het allerbegin opgegeven
Geduld.Il 2 schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:08:
[...]
Echt heel enthousiast klinkt het niet..
En wth trouwens:D opeens lijkt iedereen hier in de beta te zitten? Ik heb me ook al vanaf het allerbegin opgegevennog niets..
Je bent niet de enige...
Krijgen jullie sowieso wel eens mail van Carbine? Ik sta in mijn NC soft account wel aangemeld voor alles maar heb nog nooit n mailtje gezien. Ook geen aankondigingen van livestreams ed.
Je krijgt af en toe wel mail met updates. Bij vele komen de Carbine mails in de spam folder terecht (had ik ook met gmail). Mocht je iets dergelijks hebben zou ik daar eens kijken.lowizi schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:55:
Krijgen jullie sowieso wel eens mail van Carbine? Ik sta in mijn NC soft account wel aangemeld voor alles maar heb nog nooit n mailtje gezien. Ook geen aankondigingen van livestreams ed.
Zou je mijn naam hier ook bij willen vermelden? Ik ben niet zo thuis met Google Docs en kon niet zien of ik het zelf kon doen - wel geprobeerd uiteraard.Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:52:
Ik werk de lijst nu weer bij.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
NatuurlijkSacreBleu schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:57:
[...]
Zou je mijn naam hier ook bij willen vermelden? Ik ben niet zo thuis met Google Docs en kon niet zien of ik het zelf kon doen - wel geprobeerd uiteraard.
Zou je mijn naam op de lijst kunnen zetten?
Ik heb daar zelf geen bevoegdheid toe.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik heb het gedaan, echter wil ik erop wijze dat voortaan dit eigenlijk moet via de DM functie.Caithlyn schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:05:
Zou je mijn naam op de lijst kunnen zetten?Ik heb daar zelf geen bevoegdheid toe.
Alvast bedankt!
Dit is om het topic dan niet vol te spammen.
Dus voor andere mensen, wil je op de lijst? Stuur dan mij een DM en ik regel het.
Aangezien jij de oprichter bent van de geweldige lijst. Wat zijn de voorwaarden?Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:34:
[...]
Ik heb het gedaan, echter wil ik erop wijze dat voortaan dit eigenlijk moet via de DM functie.
Dit is om het topic dan niet vol te spammen.
Dus voor andere mensen, wil je op de lijst? Stuur dan mij een DM en ik regel het.
Mag een medetweaker de key die hij/zij beschikbaar heeft geven aan wie die wilt van de lijst of gaat het op volgorde?
Wat mij betreft is iedereen vrij om te kiezen wie hij of zij de key geeft.Vecodo schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:14:
[...]
Aangezien jij de oprichter bent van de geweldige lijst. Wat zijn de voorwaarden?
Mag een medetweaker de key die hij/zij beschikbaar heeft geven aan wie die wilt van de lijst of gaat het op volgorde?
Uiteindelijke mag je het zelf weten, immers het is je eigen key. De lijst is gewoon een middel om de key handel in deze topic te stoppen omdat het de overige onderwerpen in deze topic ondersneeuwt. Ik opperde al een lijst in deze topic en om die te linken in de topic start, dat werd een no-go. Ik zeg, maak er een tweakers feature van en gebruik deze bij alle beta'sVecodo schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:14:
[...]
Aangezien jij de oprichter bent van de geweldige lijst. Wat zijn de voorwaarden?
Waarom er geen lijst in de TS staat? We hebben nu veel meer "zet mij op de lijst" spam dan we ooit "heeft er iemand een key?" spam gehad hebben. De thread is kwalitatief gezien enorm gedegradeerd.
Voorzie een formulier waarmee mensen zichzelf op die lijst kunnen zetten en ik zal ernaar linken.
Voorzie een formulier waarmee mensen zichzelf op die lijst kunnen zetten en ik zal ernaar linken.
Mja.. Als je een lijst hebt, zoals nu het geval, waarbij je via een DM jezelf op de lijst kan zetten is dat toch prima? Een openbare lijst heeft nogal de neiging om vervuilt te rakenboe2 schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:57:
Waarom er geen lijst in de TS staat? We hebben nu veel meer "zet mij op de lijst" spam dan we ooit "heeft er iemand een key?" spam gehad hebben. De thread is kwalitatief gezien enorm gedegradeerd.
On topic: Ik ben lekker aan het spelen en het spel wordt met elke level steeds leuker.. Had SWOTOR enigsinds op dit spel geleken qua features en design was het een enorme hit geworden!
't ziet er inderdaad een zeer knap spel uit 
Hoe zit het met het aanbod aan dungeons, zijn er ook voor low level ? (of is dat NDA
)
Deze mis ik allesinds bij GW2...
Hoe zit het met het aanbod aan dungeons, zijn er ook voor low level ? (of is dat NDA
Deze mis ik allesinds bij GW2...

Flin @WildStar - EKO
Guildwars heeft toch level 30 de eerste dungeon als ik me goed herinner? Aangezien level 80 de max is bij GW2 is dat dus op ongeveer 1/3e in het proces (eerste levels gaan sneller).
Bij Wildstar krijg je de eerste dungeons op level 20 (althans die ze hebben laten zien) van de 50 levels in totaal. Ongeveer hetzelfde dus. Ik weet niet zeker of dat ook bij release zo gaat zijn, maar vermoed van wel.
Volgens mij is deze informatie openbaar, maar anders edit ik zo even
Bij Wildstar krijg je de eerste dungeons op level 20 (althans die ze hebben laten zien) van de 50 levels in totaal. Ongeveer hetzelfde dus. Ik weet niet zeker of dat ook bij release zo gaat zijn, maar vermoed van wel.
Volgens mij is deze informatie openbaar, maar anders edit ik zo even
De eerste dungeon is inderdaad Stormtalon Lair op level 20, die hebben ze al meerdere malen gedemonstreerd en geeft een mooi voorsmaakje van de moeilijkheid die je kan verwachten
Wellicht is het idd handig om deze topic te splitsen in informatie/ beta requests/experience.
Ik heb nog geen enkel character hoger dan lvl 10...
Het moet wel spannend blijven natuurlijk ^^
Het moet wel spannend blijven natuurlijk ^^
Verwijderd
Nu ik wat beelden bekeken heb van die eerste dungeon begint het toch serieus te kriebelen.
Op reddit lees ik over een nieuwe wave beta keys. Helaas hier wederom niks in de inbox.
Ik wil ook nog niet teveel lvlen dus maak ik gewoon veel chars aan en level ik die naar lvl15. Wil nog wel wat te ontdekken hebben tijdens de launch
Verwijderd
net even wat zitten lezen en doen.
Nu al zin om te gaan healen in deze game. Moet toch een verademing zijn ten opzichte van andere mmo's
Nu al zin om te gaan healen in deze game. Moet toch een verademing zijn ten opzichte van andere mmo's
Door Draven een beta key gekregen! Helemaal happy!
Ik kan van de lijst af
Ik kan van de lijst af
Graag gedaan!
Zelf vanmorgen beetje mazzel met een mail met invite en twee friend keys. Eerste en tweede kerstdag slaan we dus maar een jaartje over
Straks uit werk maar wat verschillende chars doorlopen, kan niet wachten.
Zelf vanmorgen beetje mazzel met een mail met invite en twee friend keys. Eerste en tweede kerstdag slaan we dus maar een jaartje over
Straks uit werk maar wat verschillende chars doorlopen, kan niet wachten.
Ik kreeg hem ook vanmorgen binnen.. dus er zijn wel degelijk vannacht wat invites weer de deur uit gegaan.
[ Voor 40% gewijzigd door Draven op 24-12-2013 12:42 ]
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Lijkt me sterk: https://twitter.com/Team_WildStar/status/415055281249206272rico_fxp schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 07:56:
Op reddit lees ik over een nieuwe wave beta keys. Helaas hier wederom niks in de inbox.
Heb het ook gelezen op reddit, het is er volgens mij snel weer vanaf gehaald, Veel plezier met de key vecodo! Heb helaas nog geen reden om kerst over te slaan haha!
Verwijderd
Net mail gechecked... nieuwe mail! Jammer dat het van netflix blijkt te zijnHelaas hier wederom niks in de inbox Helaas hier wederom niks in de inbox

Ik denk inderdaad dat het nep was. Inmiddels is de discussie ook niet meer te vinden op reddit.
//edit: of niet gezien de post van Draven
[ Voor 7% gewijzigd door rico_fxp op 24-12-2013 13:14 ]
Kennis van me heeft beta mail gehad deze nacht, dus wel legitiem
.
CRB_Cougar on reddit at Mon Dec 23 19:24:54 2013 UTC:
[...]
Ye of Little Faith!
We live (and play!) in the future. While the Chua Engineers might not be around, that's not to say they are unaware of the ability to schedule tasks to happen in the future. Although being Chua, who knows if that function will actually work...
That being said, any waves that do manage to go out in the next two weeks would be SMALL waves. While those of us who work in Operations generally don't get to take holidays, I'm trying to give our guys/gals a small one this time around where I can. We will be on call all the same, but we'd really like for our phones to not ring
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 24-12-2013 13:21 ]
Verwijderd
Hello All,
Toch maar eens tijd voor een tweakers accountje. Veel lezen maar nooit kunnen reageren is toch niet altijd handig
Een "tip" ?! misschien voor gmail users. Kijk af en toe ook eens in je "promotie" tab.........wat bleek in mijn geval....een full invite van 3 weken geleden al.
Ga dus happy de kerstvakantie in !
Toch maar eens tijd voor een tweakers accountje. Veel lezen maar nooit kunnen reageren is toch niet altijd handig
Een "tip" ?! misschien voor gmail users. Kijk af en toe ook eens in je "promotie" tab.........wat bleek in mijn geval....een full invite van 3 weken geleden al.
Ga dus happy de kerstvakantie in !
Zijn er nog tweakers die aan de dominion kant spelen ? Ik zoek nog wat friends
The only good Dominion is a dead Dominion
Verwijderd
ja IGN Xybaa ben ook beetje lonely net 14 gewordenrico_fxp schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:16:
Zijn er nog tweakers die aan de dominion kant spelen ? Ik zoek nog wat friends
I want an invite xD
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Verwijderd
SonOfTorture schreef op woensdag 25 december 2013 @ 03:32:
I want an invite xD
Als iets onder NDA staat, gelieve het hier dan niet te posten
Zoals bij elke beta, bedelen om keys is niet toegestaan. Wil je een key? De beste kans is om jezelf in deze lijst te zetten. Dat je hebt gedaan hoef je dan echter weer niet te vermelden.
^^ disclaimer die bij de post button staat ^^
Gister heerlijk bij een vriend mee zitten kijken.
Wat geweldig dat autotargeting er niet in zit.
Nooit geweten dat dat gewoon fijn kan spelen. Hoe zit dit trouwens met healen? Is dat ook custom targeting?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 10:09 ]
Hangt ervan af, bij veel gameplay materiaal valt het me op dat mêlee classes (medic/Warrior) de hele tijd circle-strafen en hun core-builders spammen. Bij de Esper en Spellslinger viel dit minder op.
Verwijderd
het feit dat je strafed is al 500% meer arbeit als het stilstaan in wow tijdens combat d-;
Voor de liefhebbers heb ik een permanente Teamspeak 3 server. Vanwege de NDA kan je via een DM en/of ingame (Daddie en/of Marit zijn mijn Exile namen) de gegevens vragen.
Het is rustig met de kerst, hier niks te doen, zoveel tijd om wildstar te kunnen spelen helaas! Is er trouwens al enige nieuws over ingame pets? En of de engineer bots customizable zijn?
Snap de vraag/nieuwsgierigheid echter, valt dit ook onder de NDA.R.vangils schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:31:
Het is rustig met de kerst, hier niks te doen, zoveel tijd om wildstar te kunnen spelen helaas! Is er trouwens al enige nieuws over ingame pets? En of de engineer bots customizable zijn?
PS: verzoek gedaan tot het toevoegen aan de lijst.
Fijne dagen!
Ah ok, ik dacht misschien heeft carbine hier zelf al iets over gezegd
Je kan evt nog kijken op Reddit hier over:R.vangils schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:53:
Ah ok, ik dacht misschien heeft carbine hier zelf al iets over gezegd
http://www.reddit.com/r/WildStar
Een Carbine dev heeft aangegeven dat bots vooralsnog niet customizeable zijn en de prioriteit momenteel ligt op raid balance/AI van de bots. Hij deelde mee dat het idee echter wel speelt in het dev team, dus misschien in de toekomst (komt van een post op Reddit, zoek de link er later bij).
Ik probeer mijzelf op de Beta lijst te zetten maar dat wil helaas niet lukken... 'TheAngel' al via de DM gevraagd of hij mij erop kon zetten maar nog geen reactie gekregen.
Same. Wellicht met vakantie. Komt vast goedVighu schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:02:
Ik probeer mijzelf op de Beta lijst te zetten maar dat wil helaas niet lukken... 'TheAngel' al via de DM gevraagd of hij mij erop kon zetten maar nog geen reactie gekregen.
nou mocht er nog iemand een friend key niet kwijt kunnen hou ik me aanbevolen. heb nog een goede 10 dagen vrij dus tijd zat 
weet niet of ik al op de lijst sta.
weet niet of ik al op de lijst sta.
Het is wel stil geworden sinds de beta.Zoals bij elke beta, bedelen om keys is niet toegestaan. Wil je een key? De beste kans is om jezelf in deze lijst te zetten. Dat je hebt gedaan hoef je dan echter weer niet te vermelden.
We mogen ook niks zeggen natuurlijk.
Heb nu zelfs al 1.5 week niet meer gespeeld. Mede door drukte en feestdagen. Maar ook om nog niet teveel voor mezelf prijs te geven. Ik heb een goede indruk van de game. Die is positief. Ben benieuwd na de release en ook wel naar de open beta zodat er gepraat mag worden over de game.
Inderdaad jammer dat er niet veel gezegd mag worden vanwege de nda. Anders was het hier vast drukker geweestLasteraar schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:23:
[...]
Het is wel stil geworden sinds de beta.
We mogen ook niks zeggen natuurlijk.
Heb nu zelfs al 1.5 week niet meer gespeeld. Mede door drukte en feestdagen. Maar ook om nog niet teveel voor mezelf prijs te geven. Ik heb een goede indruk van de game. Die is positief. Ben benieuwd na de release en ook wel naar de open beta zodat er gepraat mag worden over de game.
Het is gewoon afwachten tot er meer vrijgegeven wordt over wildstar.. wat helaas nog wel even gaat duren ben ik bang.
Verwijderd
Kleine update morgen zal ik alle verzoeken verwerken mbt het Tweakers Wildstar Beta lijstje.
Wees gerust, ik zal ze alle toevoegen zoals ik ze heb binnen gekregen.
Sorry beetje druk de laatste tijd, morgen is het weer up2date.
Wees gerust, ik zal ze alle toevoegen zoals ik ze heb binnen gekregen.
Sorry beetje druk de laatste tijd, morgen is het weer up2date.
Ik heb voor het eerst kennisgemaakt met Wildstar tijdens Gamescom 2013, waar 20 minuten gespeeld mocht worden. (Deze 20 minuten valt niet onder de NDA)
Mijn indruk was extreem goed, geweldige gameplay, mooie cartoony graphics, leuke volwassen humor.
Ook hebben we een tijdje staan praten met twee devs, zij waren zelf laaiend enthousiast over het spel, en ze waren oprecht geïnteresseerd in onze mening en feedback.
Helaas heb ik nog geen beta key mogen ontvangen, mocht iemand een spare friendkey hebben ben ik bereid om een Wildstar-keycord op te sturen of een Heartstone beta key te ruilen.
Mijn indruk was extreem goed, geweldige gameplay, mooie cartoony graphics, leuke volwassen humor.
Ook hebben we een tijdje staan praten met twee devs, zij waren zelf laaiend enthousiast over het spel, en ze waren oprecht geïnteresseerd in onze mening en feedback.
Helaas heb ik nog geen beta key mogen ontvangen, mocht iemand een spare friendkey hebben ben ik bereid om een Wildstar-keycord op te sturen of een Heartstone beta key te ruilen.
Forumreacties 1 (0,00 per dag)Reijiu schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:09:
Ik heb voor het eerst kennisgemaakt met Wildstar tijdens Gamescom 2013, waar 20 minuten gespeeld mocht worden. (Deze 20 minuten valt niet onder de NDA)

Ik kwam de volgende video's tegen op youtube:
YouTube: Wildstar Closed Beta Playlist
Dit zijn Wildstar video's van de user "realblankspace".
YouTube: Wildstar Closed Beta Playlist
Dit zijn Wildstar video's van de user "realblankspace".
Gefeliciteerd! Geniet ervanIl 2 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:49:
Volgens mij zijn er een batch nieuwe beta invites uitgekomen.
En hell yeah ik heb er 1
Congratz man! Ik moet helaas nog ff wachten it seems. Have fun!Il 2 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:49:
Volgens mij zijn er een batch nieuwe beta invites uitgekomen.
En hell yeah ik heb er 1
Edit: Thanks Il 2! Beta key ontvangen top actie!! Zie jullie ingame
[ Voor 15% gewijzigd door Demafides op 31-12-2013 11:55 . Reden: Beta key ontvangen ]
Op pagina 28 van dit topic staat een link naar een lijst met mensen die hopen om in de beta te komen dmv of geluk of een aardig iemand die een key over heeft.
Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios