Klopt inderdaad het remaken van een oude instance viel niet bepaald in de smaak.
Tuurlijk, afwisseling is leuk en ik zou ook zeker geen nee zeggen tegen extra content zoals dungeons. Maar goed, ze hebben straks ook nog wel wat tijd. Het spel moet nog uitkomen en daarna moeten we nog levelen. Natuurlijk zullen er mafkezen zijn die in een week 50 zijn, maar zelf gok ik er toch ruim een maand voor uit te trekken minimaal. Dan nog de dungeons op veteran en wellicht een begin met raiden.NMe schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:13:
[...]
Endgame PvE komt neer op afwisseling. Als ik continu dezelfde raid moet doen en verder de game links laat liggen omdat er buiten raiden niks te doen is ben ik geen speler die lang zal blijven. Domweg wat meer dungeons die ik kan doen houden me buiten het raiden om misschien wel bezig, zeker als ze daar wat flavour items droppen. Mounts, costumes, ander speelgoed.
Maar we moeten sowieso nog maar afwachten hoe snel Carbine content gaat uitpoepen; daar is nog helemaal niets over gezegd. Zeker als ze subscription aan willen houden, dan liggen mijn verwachtingen ook wel een stukje hoger. Ik ben dan vooral benieuwd hoe ze zowel een 20-man en 40-man raid scene willen gaan bedienen. Zeker omdat ze gezegd hebben geen opgeschaalde / neergeschaalde versies te willen gebruiken. Time will tell.
P.S. Overigens hebben ze wel een vrij getalenteerd team is mijn indruk; de content die eruit komt is best wel goed
[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 15-01-2014 17:23 ]
Klopt, maar als je niet genoeg of niet genoeg variatie biedt is het snel afgelopen met een game die zich nog moet bewijzen.Morrar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:21:
[...]
P.S. Overigens hebben ze wel een vrij getalenteerd team is mijn indruk; de content die eruit komt is best wel goed
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Anderzijds kan je argumenteren dat de gemiddelde game met launchprijs van 40 euro je waarschijnlijk minder speeluren geeft dan Wildstar in zijn gratis maand.NMe schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:18:
[...]
Deze aantallen komen daar IMO niet mee overeen en als dit het inderdaad wordt denk ik dat ik de game even laat liggen en een paar maanden later kijk of er nog genoeg mensen spelen om het alsnog op te pakken. Ik heb domweg geen zin om tijd te investeren in een game die na twee maanden zijn spelers begint te verliezen omdat ze zich dan al vervelen.
Ik begrijp de bezorgdheid (en hij is volledig terecht), maar voor mij persoonlijk is de levelervaring het grootste argument om het spel in de eerste plaats te kopen en niet de endgame
[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 15-01-2014 17:31 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je vergeet toch niet dat je de game wel nog eerst moet kopen?boe2 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:31:
[...]
Anderzijds kan je argumenteren dat de gemiddelde game met launchprijs van 40 euro je waarschijnlijk minder speeluren geeft dan Wildstar in zijn gratis maand.
De levelervaring is leuk maar dat doe ik één keer (en later misschien nog wat alts) en dan ben ik pas 2 weken verder ofzo.Ik begrijp de bezorgdheid (en hij is volledig terecht), maar voor mij persoonlijk is de levelervaring het grootste argument om het spel in de eerste plaats te kopen en niet de endgame
Ja, daarom de vergelijking met games van 40 euroJe vergeet toch niet dat je de game wel nog eerst moet kopen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Denk dat je nog best moet doorpakken om het in 2 weken tot 50 te schoppen, maar het is ongetwijfeld mogelijk.NMe schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:34:
[...]
De levelervaring is leuk maar dat doe ik één keer (en later misschien nog wat alts) en dan ben ik pas 2 weken verder ofzo.
Denk zelf dat ik het spel gewoon koop, de characters (namen) aanmaak die ik wil maken, de gratis maand uitspeel en dan even evalueer op maandelijkse basis. Als er te weinig variatie is, kan ik altijd een break nemen of zelfs helemaal stoppen.
Zal ook afhangen van de community die het spel aantrekt etc.
Ja elke week op dinsdag zowiezo een kleine nieuwe wave, je kan veel informatie vinden op het wildstar reddit
Ik heb nu een aantal pvp filmpjes gekeken en op het eerste gezicht lijken al die telegraphs heel erg storend. Zoals ik er nu naar kijk ben ik zo'n persoon die daar teveel op ga letten en dus minder focus heb op het spel.
Voor de mensen in de beta, hoe er varen jullie dit? Zal ik mijn speelstijl moeten aanpassen door af en toe dmg te incaseren en dus bewust te blijven staan?
Voor de mensen in de beta, hoe er varen jullie dit? Zal ik mijn speelstijl moeten aanpassen door af en toe dmg te incaseren en dus bewust te blijven staan?
Ik vind het eigenlijk helemaal niet storen. Je gaat er bijna op de autopiloot mee om terwijl je gewoon focust op dezelfde dingen die je normaal doet in een game.WoKo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:03:
Ik heb nu een aantal pvp filmpjes gekeken en op het eerste gezicht lijken al die telegraphs heel erg storend. Zoals ik er nu naar kijk ben ik zo'n persoon die daar teveel op ga letten en dus minder focus heb op het spel.
Hangt er ten dele vanaf hoe je het spel wil spelen. Daarbij zal een heavy armor class daar beter tegen kunnen dan een light armor class.Voor de mensen in de beta, hoe er varen jullie dit? Zal ik mijn speelstijl moeten aanpassen door af en toe dmg te incaseren en dus bewust te blijven staan?
Persoonlijk denk ik dat een game als Wildstar sowieso al veel meer variatie bied als een game als WoW.NMe schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:26:
[...]
Klopt, maar als je niet genoeg of niet genoeg variatie biedt is het snel afgelopen met een game die zich nog moet bewijzen.
Om te beginnen met het actieve richten van je attacks en heals. Een dungeon of raid zal dus veel dynamischer zijn dan bij WoW.
Hierdoor denk ik dat het herhalen van een dungeon of raid bij wildstar leuker zal zijn, omdat het simpelweg meer van je vraagt dan wat te alt tabben en te facerollen over je toetsenbord.
Buiten dat zijn er bij een MMO meestal ook maar 2 of 3 raids beschikbaar bij een launch of uitbreiding.
Bij een volgende patch wordt er telkens weer iets nieuws toegevoegd, wat bij Wildstar lijkt me ook gaat gebeuren.
Bij een nieuwe launch zoals Wildstar willen de meeste mensen in eerste instantie lekker genieten van alle nieuwe content, het levellen, uitproberen van verschillende characters, tradeskills proberen etc... Pas als dat gebeurd is zullen er meer mensen endgame gaan doen. Tot die tijd kunnen de paar elite hardcore gasten zich vermaken met de beschikbare endgame content die er met de launch is.
Wie weet zijn de raids wel bijzonder moeilijk en duurt het uberhaupt 2 maanden voor iemand de eindbaas sloopt..
Uiteindelijk zal er vast genoeg end game content komen. Geef het wat de tijd en geniet van de wereld van Wildstar, ipv te rushen naar level 50
Anders ga je het vanavond even zelf proberen zou ik zeggenWoKo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:03:
Enjoy de beta!
Ten dele, misschien. Maar uiteindelijk heeft alles een patroon, ook de meest ingewikkelde telegraphs. Op een gegeven moment voel je je gewoon een aapje dat door hoepels aan het springen is, tenzij er meer afwisseling komt.NG00 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Persoonlijk denk ik dat een game als Wildstar sowieso al veel meer variatie bied als een game als WoW.
Om te beginnen met het actieve richten van je attacks en heals. Een dungeon of raid zal dus veel dynamischer zijn dan bij WoW.
Hierdoor denk ik dat het herhalen van een dungeon of raid bij wildstar leuker zal zijn, omdat het simpelweg meer van je vraagt dan wat te alt tabben en te facerollen over je toetsenbord.
Raids zijn het probleem niet. Daar neem je meer tijd voor en iedereen accepteert dat die meer tijd kosten. 10-15 bazen in 2 of 3 raid instances is dan ook meer dan genoeg voor een paar maanden gameplay. Het probleem is dat er niet genoeg content is bij launch voor kleinere groepen. Wat ze moeten voorkomen is dat je straks alleen inlogt om te raiden omdat er anders niks te doen is voor je dat je niet al honderd keer gezien hebt.Buiten dat zijn er bij een MMO meestal ook maar 2 of 3 raids beschikbaar bij een launch of uitbreiding.
Om het maar met WoW te vergelijken: daar had je vaak ongeveer 10 dungeons bij het uitkomen van een nieuwe expansion, en dan kwamen er sporadisch nog twee of drie bij in content patches. En ook daar zag je een probleem, want iedereen deed vervolgens alleen de nieuwe dungeons waardoor ze daar ook snel op uitbrandden.Bij een volgende patch wordt er telkens weer iets nieuws toegevoegd, wat bij Wildstar lijkt me ook gaat gebeuren.
De huidige expansion waarbij er 6 dungeons zijn (waarvan 2 rehashed oude dungeons) en waar er géén bij zijn gekomen over het verloop van de expansion laat mooi zien hoe saai dungeons daardoor worden. Niemand doet ze nog. Ik hoop niet dat Wildstar die kant op gaat.
Het probleem is dat de meeste mensen die op enig niveau spelen die tijd niet gaan nemen. Zelfs als ik me wel vermaak in een spel ga ik niet kunnen raiden als de community te klein is. Het is dus in mijn belang dat anderen zich vermaken in het spel.Bij een nieuwe launch zoals Wildstar willen de meeste mensen in eerste instantie lekker genieten van alle nieuwe content, het levellen, uitproberen van verschillende characters, tradeskills proberen etc... Pas als dat gebeurd is zullen er meer mensen endgame gaan doen. Tot die tijd kunnen de paar elite hardcore gasten zich vermaken met de beschikbare endgame content die er met de launch is.
Wie weet zijn de raids wel bijzonder moeilijk en duurt het uberhaupt 2 maanden voor iemand de eindbaas sloopt..
Uiteindelijk zal er vast genoeg end game content komen. Geef het wat de tijd en geniet van de wereld van Wildstar, ipv te rushen naar level 50
Tja, je hebt over het algemeen ook tank/healing classes, daar is absoluut geen sprake van wat alt-tabben en facerollen (en bij dps over het algemeen ook niet), ik was niet onder de indruk van de UI en de healing, het lijkt erop dat ze het kunstmatig lastig maken (net als swtor).Hierdoor denk ik dat het herhalen van een dungeon of raid bij wildstar leuker zal zijn, omdat het simpelweg meer van je vraagt dan wat te alt tabben en te facerollen over je toetsenbord.
Het voelt allemaal als kunstmatige verandering puur omdat ze dan kunnen zeggen dat het anders is dan bepaalde andere mmo's.
Maar ondanks dat lijkt wildstar me hoge ogen gooien, als ze niet dezelfde fouten maken als swtor bijvoorbeeld (geen addons/geen goede UI/nauwelijks goede end-game) dan kan het nog best wat worden.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Super vet!! Heel erg dank. Ik zie jullie vanavond ingame!Morrar schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:15:
[...]
Anders ga je het vanavond even zelf proberen zou ik zeggen
Enjoy de beta!
Het is afwachten allemaal, het zijn nu nog voornamelijk aannames die gedaan worden
misschien zal het actieve aimen met telegraphs op den duur ook op de automatische piloot gaan wie weet, maar het zal altijd nog meer inspanning vormen als bij de standaard MMO lijkt me.
Het blijft gewoon lastig om voor iedereen genoeg game content te maken. De een vermaakt zich alleen met raiden de ander met craften en weer een ander met levellen en zoveel mogelijk characters maken.
Ik hoop iig dat Wildstar het goed gaat doen na de lancering en dat we er eindelijk een nieuwe MMO bij krijgen die zich staande houdt
Ik denk dat ze er bij Carbine iig alles aan gaan doen om de game te laten slagen, en genoeg end game content te bieden. Only time will tell...
misschien zal het actieve aimen met telegraphs op den duur ook op de automatische piloot gaan wie weet, maar het zal altijd nog meer inspanning vormen als bij de standaard MMO lijkt me.
Het blijft gewoon lastig om voor iedereen genoeg game content te maken. De een vermaakt zich alleen met raiden de ander met craften en weer een ander met levellen en zoveel mogelijk characters maken.
Ik hoop iig dat Wildstar het goed gaat doen na de lancering en dat we er eindelijk een nieuwe MMO bij krijgen die zich staande houdt
Ik denk dat ze er bij Carbine iig alles aan gaan doen om de game te laten slagen, en genoeg end game content te bieden. Only time will tell...
Wow, grats met de key:)WoKo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:26:
[...]
Super vet!! Heel erg dank. Ik zie jullie vanavond ingame!
Ben niet jaloers
Ben niet jaloers
Ben echt niet jaloers
FUMES et CARNES
Ik heb zelf ook WoW gespeeld als healer en tank en het was toch erg statisch allemaal hoor (op wat boss mechanics na waar je ze verplichten om te verplaatsen).blouweKip schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:21:
[...]
Tja, je hebt over het algemeen ook tank/healing classes, daar is absoluut geen sprake van wat alt-tabben en facerollen (en bij dps over het algemeen ook niet)
Installeer als healer zijnde wat addons in de vorm van clique en grid en je hoeft praktisch alleen nog maar grid in de gaten te houden en te klikken op iemand die gehealed/gebuffed etc moet worden.
Zelf vind ik het niet kunstmatig aanvoelen bij Wildstar, en vind het juist een extra dimensie geven.
In 5 mans/lfr misschien, niet bij normals en al helemaal niet bij heroics, clique is bittere noodzaak omdat de standaard UI die functionaliteit niet bied.Ik heb zelf ook WoW gespeeld als healer en tank en het was toch erg statisch allemaal hoor (op wat boss mechanics na waar je ze verplichten om te verplaatsen).
Installeer als healer zijnde wat addons in de vorm van clique en grid en je hoeft praktisch alleen nog maar grid in de gaten te houden en te klikken op iemand die gehealed/gebuffed etc moet worden.
Zelf vind ik het niet kunstmatig aanvoelen bij Wildstar, en vind het juist een extra dimensie geven.
Ben afgehaakt sinds cataclysm dus is alweer een tijdje terug.
En ik snap dat bij een normal of heroic wat meer komt kijken, maar waar het mij om gaat is dat het er nog steeds op neer komt bij een MMO als WoW dat je maar in de range hoeft te staan van diegene die je wilt healen of attacken en dat de spell zijn weg dan wel zoekt.
Het leuke aan Wildstar is juist het actieve richten vind ik.
Majaa mijn punt is nu wel duidelijk lijkt me
Dit begint meer een Wildstar vs WoW discussie te worden en dat was niet mijn bedoeling..
En ik snap dat bij een normal of heroic wat meer komt kijken, maar waar het mij om gaat is dat het er nog steeds op neer komt bij een MMO als WoW dat je maar in de range hoeft te staan van diegene die je wilt healen of attacken en dat de spell zijn weg dan wel zoekt.
Het leuke aan Wildstar is juist het actieve richten vind ik.
Majaa mijn punt is nu wel duidelijk lijkt me
Ik heb niet heel lang geheald maar ik kwam toch prima mee met de rest zonder clique en grid.blouweKip schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:41:
[...]
In 5 mans/lfr misschien, niet bij normals en al helemaal niet bij heroics, clique is bittere noodzaak omdat de standaard UI die functionaliteit niet bied.
Verwijderd
Wish i had a key, zelfs voor mijn verjaardag geen key gehad...me sad...not good...kruip wel in een hoekje...../cry
Variatie op, meer zal het niet zijn. Zolang je vasthoud aan een Trinity systeem kan je bijna niets anders dan zo'n principe volgen. Ok, je hebt variaties (zoals pro-active healen met defiler of chloro uit rift), maar principe blijft vaak hetzelfde. Denk dat Tera nog wel de bredere insteek heeft genomen met healing, omdat je moet targetten op de spelers zelf (en aoe/balletjes).NMe schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:52:
[...]
Ik heb niet heel lang geheald maar ik kwam toch prima mee met de rest zonder clique en grid.Healing en tanking zijn in andere MMO's (inclusief WoW dus) inherent saai. Healen is een boxjes vullen-minigame, tanken is een voor een op dezelfde knopjes drukken tot je offtank het van je overneemt. Ik hoop en denk dat Wildstar op dat vlak beter is.
Goed, nu heeft NCsoft CoH gehad, waar de term healer in principe niet bestond (defender =! healer, was de punchline), hopelijk hebben ze daar wat van geleerd en dit in Wildstar gezet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gefeliciteerd geniet er van!WoKo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:26:
[...]
Super vet!! Heel erg dank. Ik zie jullie vanavond ingame!
Healen in WS is echt een grote verbetering tov de andere MMO's. Tanken is naast het zelf moeten aimen toch grotendeels hetzelfde.NMe schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:52:
[...]
Ik heb niet heel lang geheald maar ik kwam toch prima mee met de rest zonder clique en grid.Healing en tanking zijn in andere MMO's (inclusief WoW dus) inherent saai. Healen is een boxjes vullen-minigame, tanken is een voor een op dezelfde knopjes drukken tot je offtank het van je overneemt. Ik hoop en denk dat Wildstar op dat vlak beter is.
Mja tanken is dan ook grotendeels hetzelfde als DPSen, behalve dat het threat oplevert in plaats van echte schade. Toch moet je soms als tank toch net wat meer opletten qua positionering en had je in WoW ook de hoofdrol als het gaat om interupts (want hit capped).
Verder kan tanken ook nog tactischer worden gemaakt door het reduceren / voorkomen van schade. Passieve damage reduction is niet spanned qua game play, maar je kan het ook wat actiever maken. Daar doen games eigenlijk vrij weinig mee. Als het in de vorm is van 'baas doet special, ram nu op shield wall' is het ook niet heel boeiend, maar je zou er meer mee kunnen lijkt me.
Verder kan tanken ook nog tactischer worden gemaakt door het reduceren / voorkomen van schade. Passieve damage reduction is niet spanned qua game play, maar je kan het ook wat actiever maken. Daar doen games eigenlijk vrij weinig mee. Als het in de vorm is van 'baas doet special, ram nu op shield wall' is het ook niet heel boeiend, maar je zou er meer mee kunnen lijkt me.
Ach, tot op zekere hoogte kun je het wel zonder redden natuurlijk, mijn punt was dat in echte end-game de standaard UI in principe niet meer voldoet als healer.NMe schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:52:
[...]
Naar vakjes rennen die duidelijk zijn aangegeven en meer moeten "richten" lijkt me niet minder saai dan dat, in de kern veranderd er weinig.
Overigens vind ik het niet erg als er niet perse verandering-om-de-verandering is, die mentaliteit heeft vele potentieel goede mmo's juist om zeep geholpen, als wildstar dit goed uitwerkt dan kan het nog best wat worden.
Dat is wat ik bij iedere nieuwe MMO hoor, de filmpjes online doen anders vermoeden.xeple schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:59:
[...]
Healen in WS is echt een grote verbetering tov de andere MMO's. Tanken is naast het zelf moeten aimen toch grotendeels hetzelfde.
Maar ja, de ervaring in een mmo is per persoon verschillend, dus die discussie is zonder einde.
[ Voor 20% gewijzigd door blouweKip op 16-01-2014 15:25 ]
Morrar schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:14:
Mja tanken is dan ook grotendeels hetzelfde als DPSen, behalve dat het threat oplevert in plaats van echte schade. Toch moet je soms als tank toch net wat meer opletten qua positionering en had je in WoW ook de hoofdrol als het gaat om interupts (want hit capped).

Een pack van 5 mobs tanken is echt niet hetzelfde als 1 (single) target attacken,
nooit in Vanilla getanked zeker
Damn, gelijk zin om een tank te rollen nu
[ Voor 5% gewijzigd door Sak3d op 16-01-2014 15:41 ]
Sinds TBC. En ja er is een verschil, maar dat hangt ook van je groep af. Als random mage losgaat op mob 1 en huntertard op mob 2 dan is er een groot verschil. Anders is het alleen een kwestie van healer threat overtreffen en dat is echt niet zo'n probleem (tenzij uiteraard DPS het verkloot en schade gaat pakken). Round robin sunder / devastate spam en demo shout was prima te doen en anders een cleave erbij.Sak3d schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:30:
[...]
![]()
![]()
Een pack van 5 mobs tanken is echt niet hetzelfde als 1 (single) target attacken,
nooit in Vanilla getanked zeker?
Maar goed gaat hier om de speelstijl; die verschilt niet wezenlijk. Ook niet in Wildstar overigens, waar tanken nog heel weinig voorstelt.
P.S. Overigens vond ik heroics tanken met PUG terribads vaak meer uitdaging dan een raidboss tanken, maar dat even terzijde.
[ Voor 23% gewijzigd door Morrar op 16-01-2014 15:48 ]
Morrar
Zelf ben ik altijd gecharmeerd van tank/DPS klasses in games.
In Wildstar lijkt me daarom een Engineer heel erg leuk.
Alle filmpjes die ik tot nu toe gezien hebt bevestigen dat toch wel.
Nu maar snel testen
Nu maar snel testen
FUMES et CARNES
Het target healen is toch wel een verbetering tov het "balkjes vullen". Je bent veel actiever bezig als healer. DPS zal zich ook beter moeten posistioneren (tussen healer en tank) zodat het wat makkelijker healen is.blouweKip schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:21:
[...]
Dat is wat ik bij iedere nieuwe MMO hoor, de filmpjes online doen anders vermoeden.
Maar ja, de ervaring in een mmo is per persoon verschillend, dus die discussie is zonder einde.
Interrupten behoort ook niet alleen maar tot het takenpakket van de tank. Je hebt vaak toch als tank wel baat bij een DPS met een interrupt. Dit wordt mede veroorzaakt door de interrupt armor waarbij je meestal 3 interrupts nodig hebt voordat je daadwerklijk een aanval onderbreekt. Je krijgt waarschijnlijk onderlinge afspraken waarbij een tank zorgt dat de interrupt armor er af is, en DPS daadwerkelijk interrupt.
Engineer spreekt me ook het meeste aan, nu maar wachten op die domme key / release zodat ik eindelijk kan beginnen.Iusedto schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:03:
Morrar![]()
Nu maar snel testen
Kunnen we engineer zo een beetje vergelijken met hunter maar dan heavy armor?
Ohjee, het WoW publiek komt er aanSak3d schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:30:
[...]
![]()
![]()
nooit in Vanilla getanked zeker?
Damn, gelijk zin om een tank te rollen nu
Mijn WoW subscription is cancelled en wil eigenlijk de overstap maken naar Wildstar. Moet helaas wachten op de release en begin nu te twijfelen om de subscription toch maar weer te verlengen.
Jullie geen (free) games als tussen-satisfier?
Try tera, is precies wow maar dan met het aim systeem van wildstar zowaScallius schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:46:
Mijn WoW subscription is cancelled en wil eigenlijk de overstap maken naar Wildstar. Moet helaas wachten op de release en begin nu te twijfelen om de subscription toch maar weer te verlengen.
Geprobeerd, maar de game houdt me niet echt vast.mathiasv91 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:56:
[...]
Try tera, is precies wow maar dan met het aim systeem van wildstar zowa
Het Reddit topic over Stephan Frost's Q&A met mmorpg .com heeft een aantal bijzonder leuke (nieuwe?) feitjes:
http://www.reddit.com/r/W...han_frost_from_mmorpgcom/
We kunnen mounts straks customizen
Hmm, ik lees dat ze geen achternamen doen.Blaim schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:13:
Het Reddit topic over Stephan Frost's Q&A met mmorpg .com heeft een aantal bijzonder leuke (nieuwe?) feitjes:
Dat is een gemiste kans in mijn ogen.
Nu betekent het dat je straks snel moet zijn om je charactername vast te kunnen leggen.
Met achternamen is dat risico een stuk kleiner.
Ze doen wel aan cijfers en hoofdlettersDaDutchGuy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:20:
[...]
Hmm, ik lees dat ze geen achternamen doen.
Dat is een gemiste kans in mijn ogen.
Nu betekent het dat je straks snel moet zijn om je charactername vast te kunnen leggen.
Met achternamen is dat risico een stuk kleiner.
Dat geeft weer een hoop nieuwe mogelijkheden.
Dus mocht je naam bezet zijn, dan kun je nog altijd gaan voor D4DuTch6uy
Kan, maar ik probeer mijn karakters altijd een beetje een normale naam te geven en daar passen getallen zowiezo niet in.NG00 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:49:
[...]
Ze doen wel aan cijfers en hoofdletters![]()
Dat geeft weer een hoop nieuwe mogelijkheden.
Dus mocht je naam bezet zijn, dan kun je nog altijd gaan voor D4DuTch6uy
Het zal er waarschijnlijk op neer komen dat je idd geen half jaar moet wachten met het vastleggen van een naam. Tenzij je creatief bent in het bedenken van orginele namen.
Achternamen ben ik sowieso niet van in games, dat vind ik er gewoon niet uitzien een dubbele naam.
Buiten dat vind ik het vaak al moeilijk genoeg om een naam te bedenken, laat staan dat ik er dan ook nog een achternaam bij moet bedenken
Achternamen ben ik sowieso niet van in games, dat vind ik er gewoon niet uitzien een dubbele naam.
Buiten dat vind ik het vaak al moeilijk genoeg om een naam te bedenken, laat staan dat ik er dan ook nog een achternaam bij moet bedenken
Maar als je een veel gebruikte naam zoals bv iemands voornaam wilt gebruiken, dan is de kans dat die weg is al erg groot, maar kun je er een achternaam aan koppelen dan kun je iig die voornaam gewoon gebruiken.
Er zijn games die dat gewoon goed aanpakken, vind ik.
Ik had gehoopt dat Wildstar dat ook zou doen...
Nou ja, betekent dat ik er gewoon snel bij zal moeten zijn en hopen op een beetje geluk.
Er zijn games die dat gewoon goed aanpakken, vind ik.
Ik had gehoopt dat Wildstar dat ook zou doen...
Nou ja, betekent dat ik er gewoon snel bij zal moeten zijn en hopen op een beetje geluk.
Mja achternamen zou inderdaad wel kunnen helpen. Het is alleen wat lastiger te implementeren met bijvoorbeeld chat en invites als een spatie ook onderdeel kan zijn van een naam. Maar eerlijk gezegd had ik dat liever gezien dan een beperkte set namen. Nu krijg je inderdaad namen als M0rr4r of Môrrär waar niemand blij van wordt...
Verder krijgen we steeds vaker te horen dat zaken al 'locked in' zijn voor launch, dus ik verwacht binnen niet al te lange tijd een release date eigenlijk.
P.S. Overigens wel raar dat ze verwijzen naar de patch en patch notes die volgens mij gewoon onder de NDA vallen en niet (officieel) te vinden zijn:
stragen001: What other major changes have there been in todays patch?
Frost: Check out the Wildstar Reddit page for today's major patch updates. There are a ton of class updates, mechanic improvements and loooooads of customization options that got added.
@hieronder: Healbot911
Verder krijgen we steeds vaker te horen dat zaken al 'locked in' zijn voor launch, dus ik verwacht binnen niet al te lange tijd een release date eigenlijk.
P.S. Overigens wel raar dat ze verwijzen naar de patch en patch notes die volgens mij gewoon onder de NDA vallen en niet (officieel) te vinden zijn:
stragen001: What other major changes have there been in todays patch?
Frost: Check out the Wildstar Reddit page for today's major patch updates. There are a ton of class updates, mechanic improvements and loooooads of customization options that got added.
@hieronder: Healbot911
[ Voor 30% gewijzigd door Morrar op 17-01-2014 14:30 ]
Namen met cijfers erin zijn normaal gesproken verschrikkelijk imo
Maar aangezien er in Wildstar ook wat "robotachtige"rassen zitten ( Mechari maar ook de Mordesh wel een beetje) zou dit best nog wel eens kunnen.
Mechari Engineer met T-800 of T-1000 als naam
( Terminator knipoog)
Maar aangezien er in Wildstar ook wat "robotachtige"rassen zitten ( Mechari maar ook de Mordesh wel een beetje) zou dit best nog wel eens kunnen.
Mechari Engineer met T-800 of T-1000 als naam
( Terminator knipoog)
FUMES et CARNES
r2d4f0rl1f3
2pr04ub1tch
w1llcyb3r4l00t
Jaa dat gaan leuke namen worden
2pr04ub1tch
w1llcyb3r4l00t
Jaa dat gaan leuke namen worden
[ Voor 94% gewijzigd door Sak3d op 17-01-2014 15:04 ]
Dial112forheal
Denk toch niet dat letters en cijfers zo goed idee is.
Alleen de gedachte al aan namen zoals : Tank4hire, Dps1st

FUMES et CARNES
Of van die mensen die maar 1 naam leuk vinden en dit toepassen op alle characters..
Badass1
Badass2
Badass3
Badass4
etc...
Badass1
Badass2
Badass3
Badass4
etc...
112 is europeesIusedto schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:02:
[...]
Dial112forheal(weet men meteen dat je Hollander bent, hehe)
Denk toch niet dat letters en cijfers zo goed idee is.
Alleen de gedachte al aan namen zoals : Tank4hire, Dps1st
Nu doen jullie alsof niet bijna iedere populaire MMO dezelfde regels gebruikt voor karakternamen
De populairste iig nietboe2 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:26:
Nu doen jullie alsof niet bijna iedere populaire MMO dezelfde regels gebruikt voor karakternamen
[ Voor 88% gewijzigd door Sak3d op 17-01-2014 15:35 ]
World of Warcraft is niet de populairste dan
Die bedoel ik natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door Sak3d op 17-01-2014 16:28 ]
Verwijderd
Misschien een "vreemde" vraag. Ik heb nog een tweetal keys over (van mn originele invite en een friend key van December), wil deze ook best delen aangezien niemand in mijn directe omgeving er nog een nodig heeft, zitten toevallig allemaal in de beta.
Nu had ik al ergens een lijst gespot met namen maar het is tevens zo dat Carbine je verantwoordelijk houd voor alle friend keys.Ik wil hem dus wel graag delen met iemand die er goed mee omgaat en bij voorkeur de game ook goed gaat testen.
Suggesties ?
Nu had ik al ergens een lijst gespot met namen maar het is tevens zo dat Carbine je verantwoordelijk houd voor alle friend keys.Ik wil hem dus wel graag delen met iemand die er goed mee omgaat en bij voorkeur de game ook goed gaat testen.
Suggesties ?
Aan mij geven misschien?Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:31:
Misschien een "vreemde" vraag. Ik heb nog een tweetal keys over (van mn originele invite en een friend key van December), wil deze ook best delen aangezien niemand in mijn directe omgeving er nog een nodig heeft, zitten toevallig allemaal in de beta.
Suggesties ?
Of aan mij? 😄 ben oud en wijs genoeg om me aan nda etc te houden en feedback te hebben iig.
Opmerking/vraag:
Ben al heel wat jaartjes (begonnen met uo) fan van het mmo genre, en ben zoals velen op zoek naar de volgende hit mmo die mij langer kan boeien dan een maandje of 2. Voor degene die al in de beta zitten,ik weet dat er niets gezegd mag worden over het spel (nda)maar hebben jullie het gevoel dat dit een goede mmo wordt of heeft het zoals de meeste mmos tegenwoordig de potentie om vrij snel f2p te worden en uit te sterven?
Opmerking/vraag:
Ben al heel wat jaartjes (begonnen met uo) fan van het mmo genre, en ben zoals velen op zoek naar de volgende hit mmo die mij langer kan boeien dan een maandje of 2. Voor degene die al in de beta zitten,ik weet dat er niets gezegd mag worden over het spel (nda)maar hebben jullie het gevoel dat dit een goede mmo wordt of heeft het zoals de meeste mmos tegenwoordig de potentie om vrij snel f2p te worden en uit te sterven?
[ Voor 69% gewijzigd door izzo op 18-01-2014 10:32 ]
Eyran: Ik ben ook geintereseerd in één van die keys. Ik beloof ook plechtig om zuinig met het vertrouwen van een friend-key om te gaan. Heel hartelijk dank alvast!
Om dan ook nog wat constructiefs bij te dragen: vanavond om 21.00 start de uitgestelde stream van de devs over de Stalker op [url="twitch"]http://www.twitch.tv/wildstar[/url].
Om dan ook nog wat constructiefs bij te dragen: vanavond om 21.00 start de uitgestelde stream van de devs over de Stalker op [url="twitch"]http://www.twitch.tv/wildstar[/url].
[ Voor 53% gewijzigd door tjempjun op 18-01-2014 00:53 ]
Een beta key zou heeeel erg welkom zijn. Ik zou er zeker nuttig gebruik van makenVerwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:31:
Suggesties ?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Iemand die nog een key over heeft, ben echt zeer benieuwd naar deze game! Lijk me fantastisch!
You shall not pass!!!
Ik kon de lijst niet meer vinden waar je je op kon zetten. Zijn genoeg mensen die nog een key willen (inclusief mij
)
Maar ik kan niet wachten tot het spel uit komt! Lijkt mij eindelijk een goede vervanger voor WoW!
Maar ik kan niet wachten tot het spel uit komt! Lijkt mij eindelijk een goede vervanger voor WoW!
Ik zoek nog een friend key voor mijn vriendin, zodat we samen dingen kunnen uittesten. Ik had er een gekregen maar deze was ongeldig of al door een snugger geactiveerd
Dit was via een twitch giveaway.
Ik sta al geruime tijd op de list maar nog geen barmhartige mede gamenerd gevonden
Ik sta al geruime tijd op de list maar nog geen barmhartige mede gamenerd gevonden
Een aantal pagina's terug zou de beta request lijst te vinden moeten zijn.
Ieder kan zichzelf daarop zetten. Hoe groot daarna je kansen zijn durf ik niet te zeggen.
De vorige lijst raakte ook al gauw in de vergetelheid.
Er zijn inderdaad veel mensen die graag de beta zouden willen spelen (ik inclusief), maar de topic wordt nu wel een beetje onder gesneeuwd.
Maar nu er een artikel aan Wildstar is gewijd, is meer gevraag om een beta key eigenlijk wel te verwachten...
Kunnen we in ieder geval proberen om een beetje on-topic te blijven?
Persoonlijk heb ik niet zo veel moeite met vragen om een beta key, maar wijd dan niet de hele post er aan.
[back on track]
Ik neig zelf momenteel nog steeds om een Esper te gaan spelen aan de Exiles kant. Female human of misschien een aurin.
Wat voor path mijn voorkeur gaat krijgen weet ik nog niet.
Is er al ergens overigens bekend gemaakt hoeveel characterslots je krijgt?
Ieder kan zichzelf daarop zetten. Hoe groot daarna je kansen zijn durf ik niet te zeggen.
De vorige lijst raakte ook al gauw in de vergetelheid.
Er zijn inderdaad veel mensen die graag de beta zouden willen spelen (ik inclusief), maar de topic wordt nu wel een beetje onder gesneeuwd.
Maar nu er een artikel aan Wildstar is gewijd, is meer gevraag om een beta key eigenlijk wel te verwachten...
Kunnen we in ieder geval proberen om een beetje on-topic te blijven?
Persoonlijk heb ik niet zo veel moeite met vragen om een beta key, maar wijd dan niet de hele post er aan.
[back on track]
Ik neig zelf momenteel nog steeds om een Esper te gaan spelen aan de Exiles kant. Female human of misschien een aurin.
Wat voor path mijn voorkeur gaat krijgen weet ik nog niet.
Is er al ergens overigens bekend gemaakt hoeveel characterslots je krijgt?
Ik kom meestal in iedere beta test van iedere game, echter nog niet in wildstar gekomen om een of andere reden, speel zelf al sinds UO alleen maar mmo's, de langste nog altijd Dark Age of Camelot tot op heden 
Ik ben zelf Internal tester geweest bij Spellborn hier in Nederland, vandaar dat ik ook de meeste invites wel altijd krijg.
Mocht iemand dus nog een friend beta key hebben, dan zou ik deze heel graag van je willen gebruiken, ik ga uiteraard verstandig met deze key om.
------------------
Wil wel eens weten hoe de raids in deze game gaan werken vooral de 40 man raids
En hoeveel variatie er zit in de combat zelf en natuurlijk het craften
Ik ben zelf Internal tester geweest bij Spellborn hier in Nederland, vandaar dat ik ook de meeste invites wel altijd krijg.
Mocht iemand dus nog een friend beta key hebben, dan zou ik deze heel graag van je willen gebruiken, ik ga uiteraard verstandig met deze key om.
------------------
Wil wel eens weten hoe de raids in deze game gaan werken vooral de 40 man raids
Verwijderd
Het is echt jammer dat je niet veel info mag delen, want alle vragen die ik voorbij zie komen zijn goed te beantwoorden 
Heb vandaag een paar PM's verzonden (you all know why
)
Heb vandaag een paar PM's verzonden (you all know why
Mijn dank aan Grojmajal voor het geven van een beta sleutel.
Mocht ik zelf ook weer een key krijgen dan zal ik die ook hier vergeven.
Wij tweakers horen elkander te helpen in deze tijden van crisis.
Mocht ik zelf ook weer een key krijgen dan zal ik die ook hier vergeven.
Wij tweakers horen elkander te helpen in deze tijden van crisis.
Ook ik zoek nog een Beta key. Veel WoW gedaan en toen ik deze game zag kon ik hem niet voorbij laten gaan. Mocht ik een Key ontvangen en evt friend-keys krijgen dan gaan ze uiteraard naar Tweakers.
PS: Ik ben te vertrouwen
nog nooit voor problemen gezorgd in MMO's of welke andere game dan ook 
Ik was vooral geintresseerd in het huizen bouwen. Je eigen stuk land waar je naar believen toe leuke dingen op kunt zetten. Ik neem wel aan dat deze stukken land in instances zitten. Zoveel miljoenen stukken land in een echte wereld plaatsen lijkt me niet mogelijk. Hopelijk besteden ze bij Wildstar daar goed aandacht aan want dat zou de game best wel eens populair kunnen maken (wie wil er nou niet een eigen kasteel?)
PS: Ik ben te vertrouwen
Ik was vooral geintresseerd in het huizen bouwen. Je eigen stuk land waar je naar believen toe leuke dingen op kunt zetten. Ik neem wel aan dat deze stukken land in instances zitten. Zoveel miljoenen stukken land in een echte wereld plaatsen lijkt me niet mogelijk. Hopelijk besteden ze bij Wildstar daar goed aandacht aan want dat zou de game best wel eens populair kunnen maken (wie wil er nou niet een eigen kasteel?)
[ Voor 41% gewijzigd door Cypr op 18-01-2014 16:15 ]
Life goes on!
O man ik zou een moord doen om in deze beta te komen. Deze game lijkt me echt tof! Ik weet nu al dat ik hier veel tijd in ga stoppen.
Jongens, kap eens met dat verdraaide gebedel om keys. Lees de topicwaarschuwing voor de lol eens...
Touché, begint nogal irritant te worden.NMe schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:47:
[mbr]Jongens, kap eens met dat verdraaide gebedel om keys. Lees de topicwaarschuwing voor de lol eens...[/]
Verwijderd
Zoals ik heb begrepen uit video's worden de huizen gelift uit de grond, of ze dan geinstanced worden weet ik niet. Misschien dat hier na de NDA lift wat meer duidelijk over wordt.Cypr schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:12:
Voor mij zijn juist de Paths DE reden om Wildstar te proberen zodra mogelijk. Scientist en Settler lijken me erg leuk en anders dan de gebruikelijke paden.
Verder; de Engineer.. alsof mijn gebeden gehoord zijn
Het ruikt/voelt/klinkt een beetje als een mengeling van de Anarchy Online Meta Physicist met de SWTOR Trooper. Een combat jasje erover a-la The Secret World en je hebt een mogelijke supergame
Zoek eens op Youtube of Twitch.Cypr schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:12:
Heb toch al heel wat MMOs gespeeld, maar dit is echt de eerste waarbij ALLE classes me leuk lijken! Kudos, knap gedaan.
Als ik het end van de medic reveal kijk, vraag ik me wel serieus af of gevechten in een party overzichtelijk blijven.
Als ik het end van de medic reveal kijk, vraag ik me wel serieus af of gevechten in een party overzichtelijk blijven.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Wist niet dat Stalker ook tanken kon 
Hmmm.....
Hmmm.....
FUMES et CARNES
Ik heb vandaag Esper geprobeerd en die speelt wel aardig, ben daar momenteel level 6 mee, dus nog niet heel veel powers unlocked.
Morgen ga ik een stukje proberen als spellslinger met een Aurin.
Morgen ga ik een stukje proberen als spellslinger met een Aurin.
Ik zie nu voor het eerst dit spel en moet zeggen het ziet er leuk uit.
Na 6 jaar wow gespeeld te hebben staat deze nu 1 jaar stop, geen vernieuwende content.
Momenteel battlefield 4 aan het spelen maar kan ik niet uren achtereen spelen als wow.
Het zou leuk zijn een waardige vervanger te vinden in wildstar.
Ook nog even Rift gespeeld maar was het ook niet echt.
Zo eens aanmelden voor de beta om hier eens naar te kijken.
Na 6 jaar wow gespeeld te hebben staat deze nu 1 jaar stop, geen vernieuwende content.
Momenteel battlefield 4 aan het spelen maar kan ik niet uren achtereen spelen als wow.
Het zou leuk zijn een waardige vervanger te vinden in wildstar.
Ook nog even Rift gespeeld maar was het ook niet echt.
Zo eens aanmelden voor de beta om hier eens naar te kijken.
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
Had tot gister nog nooit van dit spel gehoord, maar ziet er echt geweldig uit! Gehele stijl om het spel heen trekt me heel erg en met de engineering class hebben ze iets perfects voor me
Ik kijk ernaar uit, ik heb vroeger wel WoW gespeeld en sinds een maand weer eens geprobeerd maar vind de raids simpelweg wat saai, en weinig motivatie tot het sociaal gaan doen met je medespelers (LFR?). Ben benieuwd wanner ik het zelf kan spelen, de nodige filmpjes nu al gekeken
zie topic warning!
[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 20-01-2014 19:45 ]
volgende keer een topic report van maken aub
[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 20-01-2014 19:48 ]
zie topic warning
[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 20-01-2014 19:43 ]
Ik ben wel zeer benieuwd naar Wildstar. Na het zien van wat filmpjes lijkt de Medic (die ik in gedachte had) toch niet echt iets voor mij, maar dit is puur aan de hand van de live streams dus misschien dat deze class "in het echt" wel heel leuk is.
Maar ik heb nog even tot de release en genoeg tijd om te bekijken met welke class ik ga starten.
Maar ik heb nog even tot de release en genoeg tijd om te bekijken met welke class ik ga starten.
Medic is waanzinnig leuk 
Behoorlijk goede DPS en leuk utility skills
Behoorlijk goede DPS en leuk utility skills
FUMES et CARNES
Leuk! Ik kende de game niet, maar na de review te lezen op Tweakers (en de filmpjes in de review natuurlijk) ben ik verder gaan kijken op hun site en dan maar alles bekeken en gelezen.
Ik ben al een paar jaren gestopt met WoW, en dit is eigenlijk de eerste mmo die me weer aan de leuke tijden deed denken, niet teveel ultra-realistische graphics, en veel humor, toch wel een ander soort humor dan bij WoW, love it
Ben wel benieuwd hoe dat dual spec aspect na een tijd zal uitdraaien, kan de stalker echt zo goed tanken, of is hij een dodge tank die later bij een foute hit aan puin geslagen wordt?
Idem voor de 3(?) healer classes, 2 ervan zijn longe range healer, ben benieuwd waar die hun verschillen zullen liggen, ik las zelf dat je zelfs niet hoeft echt te kiezen, je kan gerust wat van beide doen door je skillset rond te switchen. Ben benieuwd hoe het combat systeem dan werkt, is er ook iets als out of combat en in combat (+beperkingen)?
Timing vond ik wel niet veel over. closed beta nu, mijzelf maar even opgegeven, maar verder niet echt iets terug te vinden.
Anyway, looking forward
en fingers crossed, misschien raak ik er nog wel in voor de release
Ik ben al een paar jaren gestopt met WoW, en dit is eigenlijk de eerste mmo die me weer aan de leuke tijden deed denken, niet teveel ultra-realistische graphics, en veel humor, toch wel een ander soort humor dan bij WoW, love it
Ben wel benieuwd hoe dat dual spec aspect na een tijd zal uitdraaien, kan de stalker echt zo goed tanken, of is hij een dodge tank die later bij een foute hit aan puin geslagen wordt?
Idem voor de 3(?) healer classes, 2 ervan zijn longe range healer, ben benieuwd waar die hun verschillen zullen liggen, ik las zelf dat je zelfs niet hoeft echt te kiezen, je kan gerust wat van beide doen door je skillset rond te switchen. Ben benieuwd hoe het combat systeem dan werkt, is er ook iets als out of combat en in combat (+beperkingen)?
Timing vond ik wel niet veel over. closed beta nu, mijzelf maar even opgegeven, maar verder niet echt iets terug te vinden.
Anyway, looking forward
Jij en duizenden anderen. Lees de waarschuwing die boven het veld staat waar je je post getikt hebt....brucejje schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:53:
zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij een zogenoemde *friend key* willen gunnen.
Het lijkt mij een leuk spel en ik zou het graag met eigen handen willen beleven.
Lijkt trouwens dat de eerste form op "comment only" staat, waar je jezelf niet meer kan opgeven (tenzij hacky workaround met comments zoals sommigen blijkbaar deden), ff ter infoNMe schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:49:
Jij en duizenden anderen. Lees de waarschuwing die boven het veld staat waar je je post getikt hebt....
Die lijst wordt door een van de gebruikers bijgehouden, dus daar heb ik geen invloed op.
Helaas zit er nog een NDA op, maar om toch een beetje je vragen te beantwoorden:
Het balanceren van de verschillende tanks blijft natuurlijk een uitdaging. Maar zoals in de Stalker live stream ook gezegd werd, zijn er wel een aantal knoppen die je als Stalker kunt indrukken als het misgaat. Je kunt twee probes oproepen om extra health te krijgen in geval van nood. Ook zijn er AMPs die het makkelijker maken om je te healen nadat je een critical hit hebt gekregen. Kortom, er zijn wel wat mechanismes om spike damage op te vangen. Of dat uiteindelijk genoeg is, moeten we nog zien.SirQ schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:49:
De healer classes zullen vooral van elkaar verschillen in range en single target versus AoE. Die verschillen kun je niet echt veranderen door een andere skill set te kiezen. Het is namelijk de bedoeling dat ze allemaal een plek kunnen krijgen in een raid. Skill sets kun je verder wisselen zodra je uit combat bent.Idem voor de 3(?) healer classes, 2 ervan zijn longe range healer, ben benieuwd waar die hun verschillen zullen liggen, ik las zelf dat je zelfs niet hoeft echt te kiezen, je kan gerust wat van beide doen door je skillset rond te switchen. Ben benieuwd hoe het combat systeem dan werkt, is er ook iets als out of combat en in combat (+beperkingen)?
Momenteel is er inderdaad een closed beta en ze hebben ook nog een open beta vlak voor release beloofd. Er is nog geen release datum bekend, maar het gerucht is dat die aankondiging wel een snel zou kunnen komen.Timing vond ik wel niet veel over. closed beta nu, mijzelf maar even opgegeven, maar verder niet echt iets terug te vinden.
Anyway, looking forwarden fingers crossed, misschien raak ik er nog wel in voor de release
Heeft iemand dit al opgemerkt?

Hoe accuraat is deze release date?

Hoe accuraat is deze release date?
[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 20-01-2014 22:23 ]
Mja.. winkels gokken wel vaker met release dates
In dit geval niet eens een hele grote gok omdat Carbine heeft aangegeven in Q2 te willen releasen. Los daarvan zou het écht wel groter in het nieuws zijn geweest als er inmiddels een datum was, te meer omdat wanneer ze de release date bekend maken er vast ook wat gezegd wordt over een collector's edition.
Q2 is nog zo lang
Ik vrees er een beetje voor dat ze Q2 niet gaan halen of er moet in de nabije toekomst een open beta komen.
hah!
Had de titel Wildstar paar maand geleden eens zien passeren, en ik dacht, weer zo een kinderachtig mmo-wannabe...
Nu ben ik vandaag dit topic eens volledig (11 pagina's :p!) beginnen lezen en heb ik de site bekeken enzo, en ik moet zeggen.... Damn!
Dit wordt het gewoon
Mij ook ineens ingeschreven voor de beta, vingertjes kruisen
Had de titel Wildstar paar maand geleden eens zien passeren, en ik dacht, weer zo een kinderachtig mmo-wannabe...
Nu ben ik vandaag dit topic eens volledig (11 pagina's :p!) beginnen lezen en heb ik de site bekeken enzo, en ik moet zeggen.... Damn!
Dit wordt het gewoon
Mij ook ineens ingeschreven voor de beta, vingertjes kruisen
Verwijderd
met de streams, artikelen online hier en daar begint de marketing molen zo zoetjes aan te lopen, wie weet
Er zijn weer beta keys eruit gevlogen 20 min geleden, check je mailbox, misschien ben je lucky
Ik heb het helaas niet mogen zijn
Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios