Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik heb hem toch maar even via acceptgiro gepreorderd. 01-04-2014 is idd niet onwaarschijnlijk, zeker in combi met:

https://twitter.com/Team_WildStar/status/423781557380214785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:42
Deze game volg ik al een tijdje, net als dit topic.

Ik krijg wel de kriebels om dit spel te spelen haha. Na wat filmpjes te kijken en streams te zien. Kreeg ik een beetje een vanilla wow gevoel. Nu hoop ik wel dat ik mijzelf niet aan het overhypen ben.
Swtor was leuk maar als je max lvl was en de geweldige story missions had gedaan. Was de lol er snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Eerste post hier :)

Dit is de eerste MMO in een hele lange tijd waarbij ik de kriebels krijg! Ik ga zeker de ontwikkelingen volgen.

Ik ga zelf geen beta spelen. Ik heb toch gemerkt dat dat gevoel als je voor 't eerst speelt en de hele wereld nog te ontdekken is, nooit weer terugkomt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
BinaryRun schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:10:
Ik heb hem toch maar even via acceptgiro gepreorderd. 01-04-2014 is idd niet onwaarschijnlijk, zeker in combi met:

https://twitter.com/Team_WildStar/status/423781557380214785
nergens voor nodig, uitlokkend

Ik preorder wel van de NCsoft site zelf wanneer het zo ver is. Ik wil geen exclusieve goodies/early access missen omdat ik via een "gewone" winkel besteld heb.

[ Voor 44% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2014 19:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
boe2 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:52:
[...]

Ik preorder wel van de NCsoft site zelf wanneer het zo ver is. Ik wil geen exclusieve goodies/early access missen omdat ik via een "gewone" winkel besteld heb.
Je doet wel meteen overdreven serious boe2. Ik heb gewoon een pre-order besteld via acceptgiro. Ze hebben niet eens geld gekregen. Wat maakt het mij uit als de datum niet klopt of er ergens anders een CE opduikt, dan druk ik gewoon op annuleren.

[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ik denk opzich dat april/juni haalbaar is. Zoals ze zelf al aangeven is het nu vooral finetunen en bugs fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
xeple schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:57:
Ik denk opzich dat april/juni haalbaar is. Zoals ze zelf al aangeven is het nu vooral finetunen en bugs fixen.
Mja daar kun je echt heel weinig over zeggen. De release date hangt af van:

a) Hoe ver het spel af is.
Hier kan niemand buiten Carbine iets zinnigs over zeggen. Zelfs beta testers krijgen niet alle content te zien. Natuurlijk kun je kijken hoe het spel in beta loopt, maar dat hoeft niets te zeggen over de rest van de content. De content tot level 15 die nu getoond / gestreamed wordt zegt niets over of raids nog helemaal gebouwd moeten worden of al bijna klaar zijn. Ook core mechanismen kunnen af lijken, maar uiteindelijk helemaal op de schop moeten als ze in een raid totaal niet blijken te werken.

b) Hoe snel Carbine werkt.
Ook hierover weten we dus niks. Er werken 260 man / vrouw bij Carbine, maar dat zegt niet zoveel. De snelheid waarmee patches in beta uitkomen ook niet, zie punt a.

c) In welke staat ze het op de markt willen zetten.
Gaffer heeft hier het een en ander over gezegd, maar nooit heel concreet. Ze willen niet rushen en de release date zo lang mogelijk stil houden om flexibel te blijven. Carbine moet zelf ook een inschatting maken van de staat van het spel en hoe snel ze het vooruit kunnen brengen. Het enige waar de laatste tijd wat over naar buiten is gebracht, is dat bepaalde features 'locked for launch' zijn. Daaruit kun je hooguit afleiden dat Carbine inmiddels een outline heeft van hoe het spel eruit moet zien bij release.

Maar goed, gegeven alle onzekerheden is het voorspellen van een release vrij onmogelijk. De datum van de webshop is gewoon een gok (waarschijnlijk eerste dag van Q2 2014). De tweet van Carbine zelf is waarschijnlijk de beste gok; spring 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Zou het er gewoon niet om gaan wanneer NCSoft vind dat ze de concurrentie aankunnen ?
Volgens mij is het gewoon een commerciële keuze om eerder of later dan bijv. TESO uit te komen.
Het is tenslotte een bedrijf dus beslissingen worden gemaakt uit financiële overwegingen.

Als ze later releasen dan zou het mij niet verbazen als ze 2 a 3 maanden later dan TESO gaan launchen. De meeste MMO hoppers zijn het tenslotte dan al zat en hebben weer een nieuwe fix nodig :)

Tegelijk of zelfs in dezelfde week lijkt mij zeer onwaarschijnlijk

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
BinaryRun schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:05:
[...]

Je doet wel meteen overdreven serious boe2. Ik heb gewoon een pre-order besteld via acceptgiro. Ze hebben niet eens geld gekregen. Wat maakt het mij uit als de datum niet klopt of er ergens anders een CE opduikt, dan druk ik gewoon op annuleren.
Mijn excuses dan. Ik vind het gewoon sterk dat je op verschillende plaatsen nu mensen "het zal 4 april zijn" ziet roepen omdat een random webwinkel dat als datum gezet heeft.

Anyway, we kunnen stoppen met speculeren over die datum. CRB_Gaffer heeft hierop gereageerd:
4/1's never been even a candidate date, so that's completely guesswork on their part..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
boe2 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:46:
Mijn excuses dan. Ik vind het gewoon sterk dat je op verschillende plaatsen nu mensen "het zal 4 april zijn" ziet roepen omdat een random webwinkel dat als datum gezet heeft.
Wie zie je dat hier melden dan? Volgens mij weet iedereen wel dat dergelijke webwinkels er gewoon een gokje op wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
[...]
Anyway, we kunnen stoppen met speculeren over die datum. CRB_Gaffer heeft hierop gereageerd:
4/1's never been even a candidate date, so that's completely guesswork on their part..
Hmm valt dat niet onder NDA vroeg ik me af? Aangezien het alleen op de beta forums te vinden is. Overigens lijken die forums wat meer liefde van de devs te krijgen de laatste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
dat hoef je hier niet te melden, is uitlokkend.
Morrar schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:54:
[...]

Hmm valt dat niet onder NDA vroeg ik me af? Aangezien het alleen op de beta forums te vinden is. Overigens lijken die forums wat meer liefde van de devs te krijgen de laatste tijd :)
Denk het niet. De NDA is namelijk van toepassing op de inhoud van de game. Mocht er officieel een datum bekend zijn dan is dat nooit binnen de beta forums te houden. Dit is net zoiets als zeggen '21 januari 2014' was nooit een keuze. Je kunt er niks mee, je hebt er eigenlijk niks aan. Het is alleen leuk om te weten.

[ Voor 68% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
stoppen met het trollen

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wanneer kunnen we eigenlijk weer inloggen ? |:(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
don't feed de troll
Iusedto schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:50:
Helaas lijkt het onderhoud te zijn uitgelopen. Bookmark anders het system maintenance topic op de beta-forums. Dan krijg je als het goed is een email zodra er een update is tijdens onderhoud/patches. (Incl. wanneer de server online komt)

[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Iusedto schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:50:
Zie server status en updates. Moet je alleen 9:00 AM PST nog even omrekenen naar 6:00 PM GMT+1. Ow wacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
compleet offtopic, troll voortzetten

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Jongens (dat denk ik tenminste, hehe), laat toch gaan.
Een argument op een internet forum is bij voorbaat al niet handig , daarnaast "wint" niemand zo een discussie :)

Dus wachten tot 7 uur vanavond ?
Hmm, jammer.

Heb dus werkelijk geen idee meer voor een main. Ze zijn potverdorrie allemaal leuk :)
Stalker, warrior, medis en engineer zijn voor mij de leukste

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
nog meer offtopic
Iusedto schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:04:
Jongens (dat denk ik tenminste, hehe), laat toch gaan.
Een argument op een internet forum is bij voorbaat al niet handig , daarnaast "wint" niemand zo een discussie :)

Dus wachten tot 7 uur vanavond ?
Hmm, jammer.

Heb dus werkelijk geen idee meer voor een main. Ze zijn potverdorrie allemaal leuk :)
Stalker, warrior, medis en engineer zijn voor mij de leukste
6 uur vanavond, tenzij je niet in NL woont ;). Zelf had ik mij trouwens ook vergist, maar PST is de west kust, niet de oost kust. (Ik dacht dat het de west kust was, welke 3 uur eerder is / 15:00 NL tijd.

Ik zat helemaal klaar om te spelen, vond het al vreemd dat het zolang duurde zonder info vanuit WildStar. Blijk ik zelf fout te hebben gerekend. }:O

[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
boe2 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:58:
Mag ik je eraan herinneren dat jij en ik niet de enigen hier zijn met toegang tot de betaforums en dat verhalen dus gemakkelijk na te trekken zijn.
Doe dat ff lekker via PM ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
offtopic

[ Voor 102% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Waarschijnlijk weten jullie het al, maar misschien toch handig om nog even als tip te noemen, zeker met het aantal mensen dat de afgelopen 24h een beta-key heeft gehad.

Je kan tijdens character creation een code genereren. Wanneer je deze opslaat en bij het maken van een nieuw char weer invult, krijg je dezelfde customization opties / uiterlijk. Zo kan je snel weer dezelfde char aanmaken bij de release en zo voorkomen dat iemand je character-name grapt terwijl jij nog bezig bent met perfectioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Morrar schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:33:
[...]

Mja daar kun je echt heel weinig over zeggen. De release date hangt af van:

a) Hoe ver het spel af is.
Hier kan niemand buiten Carbine iets zinnigs over zeggen. Zelfs beta testers krijgen niet alle content te zien. Natuurlijk kun je kijken hoe het spel in beta loopt, maar dat hoeft niets te zeggen over de rest van de content. De content tot level 15 die nu getoond / gestreamed wordt zegt niets over of raids nog helemaal gebouwd moeten worden of al bijna klaar zijn. Ook core mechanismen kunnen af lijken, maar uiteindelijk helemaal op de schop moeten als ze in een raid totaal niet blijken te werken.

b) Hoe snel Carbine werkt.
Ook hierover weten we dus niks. Er werken 260 man / vrouw bij Carbine, maar dat zegt niet zoveel. De snelheid waarmee patches in beta uitkomen ook niet, zie punt a.

c) In welke staat ze het op de markt willen zetten.
Gaffer heeft hier het een en ander over gezegd, maar nooit heel concreet. Ze willen niet rushen en de release date zo lang mogelijk stil houden om flexibel te blijven. Carbine moet zelf ook een inschatting maken van de staat van het spel en hoe snel ze het vooruit kunnen brengen. Het enige waar de laatste tijd wat over naar buiten is gebracht, is dat bepaalde features 'locked for launch' zijn. Daaruit kun je hooguit afleiden dat Carbine inmiddels een outline heeft van hoe het spel eruit moet zien bij release.

Maar goed, gegeven alle onzekerheden is het voorspellen van een release vrij onmogelijk. De datum van de webshop is gewoon een gok (waarschijnlijk eerste dag van Q2 2014). De tweet van Carbine zelf is waarschijnlijk de beste gok; spring 2014.
Toch grappig, er valt weinig over te zeggen en vervolgens een lap tekst :+

Als je nagaat dat de release eigenlijk ruim een half jaar is uitgesteld omdat ze er niet tevreden over waren, en kijkt hoe de beta er nu uitziet (zeer compleet) dan zal de release niet lang op zich laten wachten. Kijk eens voor de gein terug naar de eerste pagina in dit topic naar het filmpje met de PAX 2012 gameplay beelden. Vergelijk dat eens met wat je nu ziet aan gameplay beelden. Het is gewoon veel meer af. Tja de endgame, die kan al 1,5 jaar klaar op de planken liggen for all we know. Men vergeet ook vaak dat wanneer de game uit is ze zullen blijven doorgaan met class balancing, bug fixes, nieuwe content etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
xeple schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:
[...]

Toch grappig, er valt weinig over te zeggen en vervolgens een lap tekst :+
Mja, misschien zou ik een talkshow moeten beginnen. Een half kantje tikken om te zeggen; kun je niks zinnigs over zeggen :+
Als je nagaat dat de release eigenlijk ruim een half jaar is uitgesteld omdat ze er niet tevreden over waren, en kijkt hoe de beta er nu uitziet (zeer compleet) dan zal de release niet lang op zich laten wachten. Kijk eens voor de gein terug naar de eerste pagina in dit topic naar het filmpje met de PAX 2012 gameplay beelden. Vergelijk dat eens met wat je nu ziet aan gameplay beelden. Het is gewoon veel meer af. Tja de endgame, die kan al 1,5 jaar klaar op de planken liggen for all we know. Men vergeet ook vaak dat wanneer de game uit is ze zullen blijven doorgaan met class balancing, bug fixes, nieuwe content etc.
Was vandaag een post van Gaffner; ze willen de end game eerst goed testen voordat ze releasen. Als het niet goed is, dan liever uitstellen. Verder is er wel gehint dat een release date niet heel ver weg meer is. Mijn gok is dat we eerst in de beta de level 50 content krijgen en daarna pas besloten wordt over de definitieve release date.

Verder: ik zei toch ook 6:00 PM? We zitten hier in GMT+1 :)

Tot slot: laten we het even gezellig en on topic houden graag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

BinaryRun schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Boe2 loopt mij ook op de WildStar forums te trollen, dus die gaat op /negeer.
Hij zit hier ook al een tijdje gal te spuwen ja, snap ook niet wat z'n probleem is :?

Maarja lekker laten gaan, heb alleen spijt z'n beg post op reddit te steunen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Bijna 50 tweakers op de lijst trouwens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Sak3d schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:37:
Bijna 50 tweakers op de lijst trouwens :o
Helaas heb ik geen friend keys om uit te geven.

---

Ik zit erover te denken om de Guild of Tweakers op te richten in WildStar. Interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
BinaryRun schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:39:
[...]

Helaas heb ik geen friend keys om uit te geven.

---

Ik zit erover te denken om de Guild of Tweakers op te richten in WildStar. Interesse?
Die is er al aan Exile-zijde en wordt gerund door.... jawel Boe2.

Maar goed, aan de Dominion-zijde zijn de opties nog open dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Morrar schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:35:
[...]

Was vandaag een post van Gaffner; ze willen de end game eerst goed testen voordat ze releasen. Als het niet goed is, dan liever uitstellen. Verder is er wel gehint dat een release date niet heel ver weg meer is. Mijn gok is dat we eerst in de beta de level 50 content krijgen en daarna pas besloten wordt over de definitieve release date.
Die post heb ik nog niet gelezen, zit op het werk dus nog niet echt tijd voor het WS forum gehad. Wel voor tweakers uiteraard 8) In de stalker stream van afgelopen zaterdag hadden ze ook al aangegeven dat de beta testers binnenkort met de endgame aan de gang kunnen. Dus ik kijk er naar uit, of toch niet? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dominion zijn ook veel leukere gasten :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Iusedto schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:47:
Ja lekker gezellig de wereld domineren met z'n allen, wat is daar nu mis mee? :+

Toch blijf ik maar Chua's rollen om de een of andere reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Cassian is mijn favoriet voor Medic en Engineer
Mechari voor Warrior ( alhoewel misschine te groot in PVP, denk Tauren in WoW)
Draken voor een Stalker (evt ook als warrior ?)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

[...]

Random webwinkel aka Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Wel jammer dat de tweakers guild op Exiles spelen. Ik had ook gedacht Dominion te gaan, heb nog niet gespeeld maar die chua's zien er inderdaad overdreven uit *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Als er iemand zich geroepen voelt om een guild aan te maken op de Dominion kant: Please do :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Iusedto schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:47:
Leuker? Wat meer over the top bad guys vooral, net zoals Exiles wat meer over the top good guys zijn. Wildstar heeft daarmee meer een goed vs slecht-verhaal dan bijvoorbeeld WoW doet, wat het wel redelijk interessant maakt dat we vervolgens wél dezelfde instances gaan spelen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dominion will rule the world :)

On topic:
De humor in deze game is wel erg leuk.
Echt HEEL leuk

[ Voor 53% gewijzigd door Iusedto op 21-01-2014 20:53 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 23:10
Morrar schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:19:
Helaas zit er nog een NDA op, maar om toch een beetje je vragen te beantwoorden:
Maakt het uit welk race je kiest? Zijn er verschillen qua game mechanics tussen races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

En is er unieke fractie class, zoals Shaman/Paladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
Ik zou wel graag een Tweakers guild zien, bij de Dominion, Closed/Open beta of bij release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Nee, en dat was trouwens alleen in vanilla Wow :)

Dominion guild zou leuk zijn maar ik ga dat nu niet regelen.
Te drukke RL baan
Komt er toch wel zou ik zeggen :)

[ Voor 54% gewijzigd door Iusedto op 21-01-2014 21:04 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
nvm dubbel post

[ Voor 90% gewijzigd door Iusedto op 21-01-2014 21:03 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Iusedto schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:02:
Nee, en dat was trouwens alleen in vanilla Wow :)

Dominion guild zou leuk zijn maar ik ga dat nu niet regelen.
Te drukke RL baan
Komt er toch wel zou ik zeggen :)
Haha ik bedank ook even. Heb mijn deel aan guild leading wel gedaan door de jaren heen. Het is heel leuk, maar vergt ook veel energie van je. En met 40-man raids in Wildstar.... Brrrr. Kan ik net zo goed een bedrijf gaan runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Morrar schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:04:
[...]
dan ik net zo goed een bedrijf gaan runnen.
Dat doe ik al 8)7 , dus ik ik heb geen zin om 's avonds ook nog "dingen te regelen"

Hmm, wat erg slechte quests kom ik nu tegen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Jammer dat de verbinding met de server soms zo slecht is. Gisteren paar quests gedaan toen ik meerdere DC's kreeg binnen 5 min. Was voor mij het teken om te stoppen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ja, dat was dramatisch :(

Later kwam er een Dev op de server en gaf ook aan dat er een hotfix zou komen die avond.
Zat al vast met een paar rare en slechte quests dus ik heb daar niet meer op gewacht :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Bij mij helaas geen servers online [blijkbaar nog niet de volle invite] :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Als je niet kan connecten door problemen met die patcher kan je altijd het target van u exe aanpassen naar "Path\To\x.exe -retries 99"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Morrar schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:04:
[...]

Haha ik bedank ook even. Heb mijn deel aan guild leading wel gedaan door de jaren heen. Het is heel leuk, maar vergt ook veel energie van je. En met 40-man raids in Wildstar.... Brrrr. Kan ik net zo goed een bedrijf gaan runnen.
Precies dit. :P De guild die ik bij de launch van Cataclysm oprichtte is inmiddels redelijk aan het eind van zijn Latijn. Daarvoor was ik ook al officer gedurende geheel WotLK en dáárvoor leidde ik op zaterdagmiddag wat raids in TBC. Ik ga in Wildstar lekker achterover hangen en laat iemand anders die shit wel regelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Forum ligt eruit, launcher kan niet connecten
iemand enig idee ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Onderhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Het beta forum ligt er ook uit (althans bij mij), lijkt dus iets groters aan de hand.

(Forum niet, maar wel het inlog / acc. systeem)

[ Voor 23% gewijzigd door BinaryRun op 22-01-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Servers zijn te druk met het versturen van nieuwe beta keys 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Denk eerder aan een grote storing.
Zou het een ddos kunnen zijn ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een volgorde waarin de keys verstuurd worden? Ik heb me namelijk vrij snel aan het begin van de aankondiging ingeschreven voor de beta maar reeds nog geen key in mijn mail gezien. Is het niet chronologisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Deze game ziet er erg interessant uit. Hij wekte al eerder mijn interesse, maar omdat ik nog veel WoW speelde (momenteel ff een korte break) niet verder gekeken. Nu toch maar eens opgegeven voor de beta. De gehele grafische stijl spreekt mij wel aan. Het futuristische moet mij nog een beetje overtuigen, maar ik denk dat dat wel goed zit. Features zijn wel erg goed naar wat ik gezien heb in filmpjes enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Weet nog niet zo goed wat ik van de game moet vinden.
Speelt wel erg lekker maar ik mis iets, maar heb geen idee wat :)

Misschien ben ik wel verpest door alle MMO's die ik in de afgelopen 15 jaar gespeeld heb en kan ik het nu niet zo meer vinden in dit genre.
Alhoewel ik toch wel erg genoten heb van TESO.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Iusedto schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:46:
Weet nog niet zo goed wat ik van de game moet vinden.
Speelt wel erg lekker maar ik mis iets, maar heb geen idee wat :)

Misschien ben ik wel verpest door alle MMO's die ik in de afgelopen 15 jaar gespeeld heb en kan ik het nu niet zo meer vinden in dit genre.
Alhoewel ik toch wel erg genoten heb van TESO.
Ik vind Wildstar leuker vergeleken met TESO. Vanwege graphics, de stijl(cartoony), de humor en sfeer. Maar persoonlijke smaak is niet te twisten :)

Wildstar zal grafisch nog wat getuned moet worden voordat het echt lekker zal lopen. Maar zelfde gelde voor TESO, al eiste die een stuk minder van mijn machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wildstar is hartstikke leuk daar ligt het niet aan :)

Voor mij persoonlijk heb ik bij Wildstar meer het idee dat ik een game speel (niet echt "betrokken" bij mijn char) terwijl ik bij TESO het gevoel had dat "ik" echt de char was. Misschien helpt de first person look in TESO daarin ook meer.

Beide MMO's zijn erg leuk/goed dus wat dat betreft zitten we goed :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
Gisteren de livestreams eens bekeken (handig dat je ze achteraf nog kan kijken), levert ook wel een goede indruk van de game op

Hoop dat de UI mods wat stabiel zullen zijn, en niet bij elke patch kapot zullen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
De Dominion guild is inmiddels in de maak, helaas zijn IG guilds er nog niet. Er komt ook een Exile kant, want hoewel er al 1tje is zullen er vast mensen zijn die met dezelfde guild graag beide kanten bespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Het grootste verschil tussen Wildstar en TESO is toch wel hoe de endgame in elkaar zit. TESO kent geen raids terwijl Wildstar hardcore raiding gaat bieden als endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
maniak schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:38:
Het grootste verschil tussen Wildstar en TESO is toch wel hoe de endgame in elkaar zit. TESO kent geen raids terwijl Wildstar hardcore raiding gaat bieden als endgame.
Dat is waar ja.
Was ik vergeten 8)7

Dan is mijn keuze vrij makkelijk, hehe 8)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
SirQ schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:20:
Gisteren de livestreams eens bekeken (handig dat je ze achteraf nog kan kijken), levert ook wel een goede indruk van de game op

Hoop dat de UI mods wat stabiel zullen zijn, en niet bij elke patch kapot zullen zijn
Waar kan ik de livestream vinden?

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Iusedto schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:42:
[...]

Dat is waar ja.
Was ik vergeten 8)7

Dan is mijn keuze vrij makkelijk, hehe 8)
Welke is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Met een drukke baan en gezin is TESO de betere keuze (voor mij)
Daarnaast spreekt de setting mij meer aan en ben ik enorme Elder Scroll fan

Plus ik wil een game zonder raiding of PVP focus, dat heb ik ondertussen allemaal wel gezien

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Iusedto schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:03:
Wildstar is hartstikke leuk daar ligt het niet aan :)

Voor mij persoonlijk heb ik bij Wildstar meer het idee dat ik een game speel (niet echt "betrokken" bij mijn char) terwijl ik bij TESO het gevoel had dat "ik" echt de char was. Misschien helpt de first person look in TESO daarin ook meer.

Beide MMO's zijn erg leuk/goed dus wat dat betreft zitten we goed :)
Dit gevoel had ik dus ook bijna TESO, voelde heel persoonlijk. Helaas nog niet kunnen vergelijken met Wildstar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

SonOfTorture schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:27:
[...]

Waar kan ik de livestream vinden?
http://www.twitch.tv/wildstar/profile

Goede reminder voor mezelf, had hem afgelopen zaterdag ook gemist. Denk dat ik sowieso een Stalker (alt) ga rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Hebben classes die geen healer kunnen zijn (zoals warrior bv) ook heal spells om zichzelf te healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wildstar heeft wat beta keys te vergeven op community sites:
http://www.wildstar-onlin...ity_beta_key_giveaway.php

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Mag ik zeggen dat ik de graphics nog wat vond tegenvallen voor dit stadium? Ik had de AA niet volledig openstaan, maar ik kon niet zeggen dat het er zo fantastisch uit ziet. Het zit meer op het niveau van WoW dan op het niveau van TERA/GW2. Dat is niet perse slecht, maar dan had ik ook betere performance verwacht. Een half jaar ontwikkeling lijkt me nog wel het minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Graphics willen niets zeggen over development tijd of hoe ver het spel zit , vaak draait zo een beta zonder optimalisatie en in vele beta's draait het ook met een hoop settings die niet beschikbaar zijn wat vaak een vertekend beeld oplevert over prestatie en graphics.

Ook kan je Wildstar niet echt vergelijken met games die gewoon de Unreal engine gebruiken en realisme achterna gaan , Wildstar is eerder semi cartoony getekend en Tera / GW gaan voor ultra realisme op Unreal tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
blijf het raar vinden dat mensen zo om de graphics zeuren. Ok, mooie graphics zijn leuk om naar te kijken, maar in een game is het de gameplay die telt en zeker bij mmo's. Daar draait het om bij het gamen, de ervaring, de community,... het is geen schoonheidswedstrijd hé.

Ik heb jaren Tibia gespeeld, is nog in 2D, maar was beste spel die ik ooit gespeeld heb. die community daarrond, en die pvp... dikwijls op het puntje van mijn stoel gezeten. Er zijn veel andere games, met graphics die niet te verslaan zijn, maar die pokkesaai zijn. Daar sta je dan met je mooie beeld en effecten :p

En als je graag naar die HD toestanden kijkt, kijk dan gewoon naar een blu-ray film ofzo. Véél beter beeld dan de beste games en dan heb je tenminste tijd om ernaar te kijken en van te genieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Inderdaad. Graphics kunnen ook niet überHD zijn, juist omdat het een MMO is die op veel verschillende PC's moet kunnen draaien. Wij moeten het kunnen spelen, maar ook de mensen in Vietnam, Chili etc. waar ze mindere hardware hebben maar wel leuke / mooie graphics willen en deze zitten er wel in.

De graphics zijn namelijk wel netjes afgewerkt, functioneel en passen bij het spel / de sfeer. Natuurlijk kun je het HD maken, maar als je het dan voor de mensen met mindere hardware moet downscalen wordt het echt heel lelijk. Terwijl je nu ongeveer dezelfde kwaliteit kan bieden op elk systeem. Het ene systeem kan een extra effectje, maar de essentie is hetzelfde. Dat vind ik zelf belangrijker voor een MMO, dat iedereen dezelfde game kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben zelf gewend om WoW te spelen. De besturing van WoW is echt subliem en heb zelden een game gevonden die deze smooth besturing heeft kunnen nabootsen. Merk vaak wel een enige lag in de besturing bij de meeste games. Hoe zit dat bij Wildstar? Is die besturing ook zeer smooth? Dat is naar mijn inzien toch wel de belangrijkste factor. Een character moet een verlengde van mijzelf zijn in de virtuele wereld. Dat gaat niet als de besturing niet smooth genoeg is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Besturing in Wildstar is erg goed mede door hun custom engine. Het is ook 1 van de redenen geweest om een custom engine te maken ipv een bestaande engine te kopen zoals SWOTOR heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Tjonge, wat is de Engineer lackluster zeg.
Ga wel heel vaak dood op quests waar ik met mijn warrior of stalker doorheen vloog :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

maniak schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:56:
Besturing in Wildstar is erg goed mede door hun custom engine. Het is ook 1 van de redenen geweest om een custom engine te maken ipv een bestaande engine te kopen zoals SWOTOR heeft gedaan.
Ok. klinkt goed.
Een eigen engine heeft natuurlijk wel zo zijn voordelen. Zeker als je een MMO maakt. Wat toch wel een vak apart is voor een game designer.

Ik moet wel zeggen dat hoe meer ik naar de video's en screens van deze game kijk, hoe meer ik besef dat dit echt een serieuze concurrent voor WoW gaat zijn. En dat is een goed teken. Ik heb nog geen beta access, maar zou graag de game even willen proberen om te kijken hoe goed de game nu werkelijk is in mijn eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zie wel HEEL erg veel Stalkers vanavond.
Maar moet toegeven ze spelen ook wel super :)

Professions snap ik geen ruk van

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Iusedto schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:56:
Tjonge, wat is de Engineer lackluster zeg.
Ga wel heel vaak dood op quests waar ik met mijn warrior of stalker doorheen vloog :(
Ja engineer heb ik ook nog even overgeslagen. De dps is nu niet goed en bots werken niet. Klasse is als laatste toegevoegd en wordt nog vollop ontwikkeld. Speel nu wel met erg veel plezier medic. Daarmee healen vond ik echt een feest en dps is ook redelijk. Sowieso vind ik dungeons wel vet; jammer dat het er zo weinig zijn.

Besturing is verder al erg smooth, ook met een ping van rond de 140 die ongeveer standaard is voor EU spelers. Ook wordt er nog continu getweaked om de besturing te verbeteren. Discharge voor de medic is afgelopen patch bijvoorbeeld flink verbeterd. Qua besturing vind ik Wildstar ongeveer vergelijkbaar met WOW of GW2; prima dus. Alleen de camera is nog wel een beetje meh.

Ik heb persoonlijk nog wel wat twijfels over Wildstar, maar het spel heeft zeker een zeer solide basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Klasse is een ramp terwijl het op papier zo leuk leek.

Hou het voorlopig op een warrior :)

Ik heb ook behoorlijke twijfels en vermoed dat ik naar TESO ga maar voor de doelgroep is Wildstar zeker wel ok. :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Tja geen TESO beta gehad, maar de sfeer in het topic daarover vond ik niet heel positief. Daardoor werd ik niet echt overtuigd. Ook lijkt er weinig end game te zijn in TESO behalve pvp. Ik kreeg daar een beetje GW2 gevoel van, ook omdat TESO kennelijk zowel een sub heeft als een cash shop.

Hoe de end game van Wildstar uiteindelijk uit zal pakken moeten we nog zien, maar dat ze de formule van WOW volgen spreekt me wel meer aan. Half februari kunnen we het gaan testen.

Overigens worden er elke maandag 3000 beta keys verstuurd (vermoedelijk 1000 keys met friend keys). De kans om erin te komen is dus niet heel groot. Misschien is het een idee om accounts te rouleren als mensen het spel wel voor gezien houden?

Edit: Overigens heb ik wel het idee dat Carbine de ontwikkeling behoorlijk serieus neemt en geen half af product wil afleveren. Huidige status van de beta op Reddit: http://www.reddit.com/r/W..._can_we_please_get_a_new/

[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 26-01-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
BinaryRun schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:40:
Inderdaad. Graphics kunnen ook niet überHD zijn, juist omdat het een MMO is die op veel verschillende PC's moet kunnen draaien. Wij moeten het kunnen spelen, maar ook de mensen in Vietnam, Chili etc. waar ze mindere hardware hebben maar wel leuke / mooie graphics willen en deze zitten er wel in.
Ik zei dit omdat in het begin van Exiles het er nog al grauw uit zag. Eenmaal op Nexus zelf is dat inderdaad verbeterd :D veel standaard dingen, maar ik hou van Challenges en Settler quests. Niks leukers dan iedereen in de wereld van buffs te voorzien. In WoW buffde ik ook altijd voorbijgangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gisteren met een groep gespeeld om een Spider Queen neer te halen, waren 2 warriors, 2 medics en een spellslinger.
Was bijzonder leuk zeg !
Medcis haden moeite om ons op te houden maar het lukte net aan :)

Volgens mij is de Medic echt een heel leuke klasse.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-08 22:55
Vanavond weer wachten op een beta key "fingers crossed" ik ben nu met 4 vrienden dus poging 3 dat een van ons een beta key moet kunnen bemachtigen. En opzich, 3000 keys zijn er een stuk meer dan de 15 key giveaways van verschillende communities ;)

Voor de liefhebber, ik heb gewerkt aan een simpele wildstar wallpaper die ook redelijk uit komt bij multi monitor ;)
http://i.cubeupload.com/yj8WNr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Oh, mooie achtergrond zeg
Meteen gebruikt :)

Zodra ik eventueel keys krijg zal ik ze hier vergeven maar ik heb nooit zo geluk

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DramaMined
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
En? Behoort er nog iemand tot de uitverkoorne? :p . Ik niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-08 22:55
DramaMined schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:36:
En? Behoort er nog iemand tot de uitverkoorne? :p . Ik niet helaas...
Zijn er uberhaupt keys verstuurd? Ze hebben namelijk niks laten horen daarover via social media wat ze normaalgesproken wel doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Nieuwe wildstar devspeak die imo een van de leukste aspecten van het spel in beeld brengt :)

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 29-01-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Aangezien ik nog 1 ongebruikte friend key heb voor de Beta en geen vrienden meer heb die het spel willen spelen ( so sad :( ) moet ik hem maar weggeven :D
Eerste tweaker die reageert mag hem hebben

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyvk89
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:46
graag :D

Bedankt kihon!

[ Voor 54% gewijzigd door Dannyvk89 op 29-01-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

De key net verzonder naar Dannyvk89

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Laatst online: 27-08 09:46
Wat ik mij nou afvroeg. Komt er een onderscheid in realms/servers tussen US en Europe? Kon het zo even 1,2,3 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze game net als SWTOR de mogelijkheid geeft om armor die je 'mooi' vind altijd te gebruiken? In SWTOR kan je constant je mods updaten zodat je altijd dezelfde armor behoud (als je dit wilt).

Heeft deze game ook zoiets? Ik haat het altijd om in lelijke armor te lopen alleen maar omdat de stats goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Wat ik mij nou afvroeg. Komt er een onderscheid in realms/servers tussen US en Europe? Kon het zo even 1,2,3 niet vinden.
Europa krijgt aparte servers.
Weet iemand of deze game net als SWTOR de mogelijkheid geeft om armor die je 'mooi' vind altijd te gebruiken? In SWTOR kan je constant je mods updaten zodat je altijd dezelfde armor behoud (als je dit wilt).
Ja. Je krijgt zelfs meerdere costume slots zodat je gemakkelijk kan switchen tussen sets zonder dat je echte equipment verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Laatst online: 07-09 09:39
Ik heb inmiddels al aardig wat uurtjes in de beta zitten, maar nog steeds kan het me niet blijven boeien.
De reden waarom ik blijf spelen is dat ik hoop blijf houden dat er een moment komt dat het echt leuk wordt.
Misschien komt het ook wel omdat ik de game al maanden volg en er grote verwachtingen van had.
De classes voelen een beetje leeg aan, animaties zijn erg matig uitgewerkt en hebben geen impact.
Mechanics vind ik ook erg matig, zoals een constante slow op Engineer telkens wanneer je damage doet.
De Esper die voor zijn builder constant aan de grond genageld staat (heel prettig in PVP).
Sowieso vind ik de combat erg "zwabberig" aanvoelen, niet zo direct en precies als bijvoorbeeld GW2.
Ze moeten nog ff flink aan de bak om dit goed te krijgen, maar soms lijkt het wel alsof ze zich helemaal blindstaren op het creëren van endgamecontent en de basis (van o.a. de combat) uit het oog verliezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Lowizi op 31-01-2014 18:02 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios