Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DramaMined
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Hmm jammer om te horen lowizi. Ik heb wildstar zelf helaas nog niet kunnen ervaren. maar de informatie die ik heb gelezen/gezien stemmen me hoopvol:).

Ik wacht al jaren op een goede mmo die me weer kan boeien zoals WoW dat 8 jaar geleden ook deed.
Mis je bij de combat bijvoorbeeld een bepaalde feedback ofzo waardoor je niet echt het gevoel hebt dat hits conecten naar je target?

Voelt bewegen door de spelwereld zweverig aan? niet "geaard" zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
DramaMined schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:52:
Hmm jammer om te horen lowizi. Ik heb wildstar zelf helaas nog niet kunnen ervaren. maar de informatie die ik heb gelezen/gezien stemmen me hoopvol:).

Ik wacht al jaren op een goede mmo die me weer kan boeien zoals WoW dat 8 jaar geleden ook deed.
Mis je bij de combat bijvoorbeeld een bepaalde feedback ofzo waardoor je niet echt het gevoel hebt dat hits conecten naar je target?

Voelt bewegen door de spelwereld zweverig aan? niet "geaard" zeg maar?
Ja precies wat je zegt. Hits connecten niet echt, mede door de hele softe sfx. Combineer dat met de toch al niet al te indrukwekkende animaties van bv een medic en je hebt t idee dat je alleen maar mobs met een zaklamp achternajaagd :)
Daardoor mis ik een beetje de binding met een char. Ook al is de spelwereld heel erg mooi vormgegeven en zitten de quests vol Wildstar humor. Er is gelukkig ook genoeg positiefs te melden hoor, ik hoop gewoon dat ze de combat goed krijgen. Bovenstaande punten van aandacht worden gelukkig ook uitgebreid besproken op t betaforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowizi schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:48:
Ik heb inmiddels al aardig wat uurtjes in de beta zitten, maar nog steeds kan het me niet blijven boeien.
De reden waarom ik blijf spelen is dat ik hoop blijf houden dat er een moment komt dat het echt leuk wordt.
Misschien komt het ook wel omdat ik de game al maanden volg en er grote verwachtingen van had.
De classes voelen een beetje leeg aan, animaties zijn erg matig uitgewerkt en hebben geen impact.
Mechanics vind ik ook erg matig, zoals een constante slow op Engineer telkens wanneer je damage doet.
De Esper die voor zijn builder constant aan de grond genageld staat (heel prettig in PVP).
Sowieso vind ik de combat erg "zwabberig" aanvoelen, niet zo direct en precies als bijvoorbeeld GW2.
Ze moeten nog ff flink aan de bak om dit goed te krijgen, maar soms lijkt het wel alsof ze zich helemaal blindstaren op het creëren van endgamecontent en de basis (van o.a. de combat) uit het oog verliezen.
Ik zit nu twee weken in de beta en ik kan dit onderschrijven. Ik ben op dit moment al uitgekeken op het spel en heb niet echt veel motivatie om verder te spelen.
Ik heb dit spel lang gevolgd en wil het echt heel graag heel erg leuk vinden en dat is ook de enige reden dat ik zo nu en dan inlog om het te spelen.
Het idee voor de setting, de art style en de humor zijn super leuk in Wildstar maar de gameplay stelt gewoon teleur.

Het spel voelt op alle aspecten enorm oppervlakkig aan, het ergste vind ik nog wel dat de class design geen enkele diepgang heeft.
Het zijn letterlijk kopieen van eerdere en oudere MMOs (WoW vooral) ze hebben niet veel orgineels weten toe te voegen. Al de classes hebben we allemaal al honderd keer gezien, en voor een MMO met deze orginele setting had ik echt heel iets anders verwacht.

Het combat systeem voelt vooral "ouderwets" en idd zwabberig aan. met een telegraph systeem er bovenop geplakt. De telegraphs zijn best leuk als ranged class, je moet nu een beetje mikken en dat is wel geinig. Voor melee voegt het niks toe tenzij je continu en constant dodgen leuk vindt. Als warrior houd dat in dat je vaak niet toekomt aan je DPS abilities omdat je (te) vaak bezig bent met het ontwijken van de telegraphs van de mobs. De telegraphs doen trouwens erg veel damage mijn warrior word wel eens ge-one- shoted of two-shoted.
Voor ranged classes is dit niet echt een probleem je kunt makkelijker de telegraphs ontwijken en DPS blijven doen. Ranged classes spelen dus ook een stuk leuker in Wildstar.
Het telegraph systeem is best een leuk idee maar voelt vooral aan als een gimmick. De basis van het combat syteem is antiek achterhaald en niet goed.

Alle classes spelen exact hetzelfde als we al in andere MMOs gezien hebben. Het zijn de standaard warrior. mage, rogue etc. geen van deze classes heeft iets unieks of eigens of orgineels.
Het is voor mij echt verbazend hoe ze simpelweg gewoon classes uit WoW en andere MMOs gekopieerd hebben. De Spellslinger is bijv echt niet meer dan een mage met 2 pistolen, hij schiet gewoon vuur en ijsballen meer niet. Ik had meer verwacht van een gunfighter met voodoo-powers, daar moet je iets meer mee kunnen doen als gamestudio IMO.
Het zelfde geld voor de warrior met een nuclear powered armcannon. Ook deze speelt gewoon bijna als de warrior uit WoW, maar dan minder goed.
De basis ideeen voor classes zijn best leuk maar de uitwerking is te simpel en te standaard, een gemiste kans voor Carbine als je het mij vraagt.

Mocht je soms denken dat je door het AMP systeem (talent trees) een uniek spelende versie van je class kunt maken moet ik mensen ook teleurstellen. Het blijft vooral beperkt tot wat extra DMG hier, wat extra DEF daar. Niks significants te kiezen waardoor je class een unieke abilitie krijgt, vooralsnog niks om naar uit te kijken dus.
Extra jammer is dat je altijd maar de keuze hebt uit 1 soort wapen wat de class nog eentoniger maakt. Warriors hebben alleen maar greatswords stalkers alleen maar claws etc. Ik vind dat best een groot nadeel, zo nu en dan wil je toch wel eens wat anders uitproberen toch?
Dit zou niet zo'n groot probleem zijn als de classes gewoon super leuk speelde, maard dat doen ze dus helaas niet.

Verder wil ik nog wel toevoegen dat hoewel de artstyle van Wildstar super is (en de muziek ook) de wereld best kunstmatig en en klein aanvoelt nergens heb je een gevoel van epische grandeur ook niet in de hoofdsteden. Die van van exiles heeft wel wat meer sfeer dan die van de dominion welke echt te saai voor woorden is.
De wereld is ook best statisch en doods, andere games hebben tegenwoordig vaak best uitgebreide public events om de wereld levendiger aan te laten voelen. Dorpjes worden aangevallen en moeten verdedigd worden draken verschijnen etc.
Niks van dit in Wildstar, wat mij verbaasd eigenlijk, dit soort events zijn inmiddels toch vanzelfsprekend in MMOs niet? Misschien komen ze nog ik weet het niet maar ik heb er niks over gehoord.

Wat Wildstar wel doet is je helemaal dood gooien met quests je krijgt er op een gegeven moment zoveel dat je het gewoon niet meer kan volgen of kan schelen waar die quests over gaan. Je volgt maar als een zombie die pijl en je doet wat je moet doen. Alle quests gaan trouwens nooit verder dan; dood zoveel van deze mob en van die andere mob, of ga eens 10 kommommers plukken ofzo. Niet heel enerverend als je het mij vraagt. Dit hebben we ook al te vaak gezien.

Ik kan nog wel wat zeggen over de lore en paths maar ook daar is weinig leuks mee gedaan imo.

Mensen die dit spel net als ik eerst graag willen spelen moeten denk ik hun verwachtingen wat temperen. Het is echt geen slecht spel en door de humor heb ik in het begin vaak best moeten lachen. Maar uiteindelijke boeit het niet genoeg het is te arcade en te oppervlakkig en de basis is niet goed uitgewerkt. Wil Carbine dit verbeteren moeten ze echt flink aan de bak en veel veranderen maar zo laat in productie zie ik dat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:59
Vraagje tot welk level ben je gegaan, want ik heb er juist een heel ander gevoel over dan jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met mijn main char een warrior, tot level 21 gekomen.
Heb ook nog een aantal alts waarvan een level 15 stalker het hoogste is.

Als je alle negatieve dingen acher elkaar zet klinkt het een beetje alsof het spel erg slecht is. Maar het is niet slecht maar gewoon wat oppervlakkigl en weinig vernieuwends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:15:
Ik ben met mijn main char een warrior, tot level 21 gekomen.
Heb ook nog een aantal alts waarvan een level 15 stalker het hoogste is.

Als je alle negatieve dingen acher elkaar zet klinkt het een beetje alsof het spel erg slecht is. Maar het is niet slecht maar gewoon wat oppervlakkigl en weinig vernieuwends.
Mja.. de eerste levels zijn juist starter levels. In welk gebied ben je gestopt? Ik deel de mening dat de eerste gebieden klein en compact aanvoelen. Maar als je die door bent dan worden de gebieden echt massive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:06:
[...]

Ik zit nu twee weken in de beta en ik kan dit onderschrijven. Ik ben op dit moment al uitgekeken op het spel en heb niet echt veel motivatie om verder te spelen.
Ik heb dit spel lang gevolgd en wil het echt heel graag heel erg leuk vinden en dat is ook de enige reden dat ik zo nu en dan inlog om het te spelen.
Het idee voor de setting, de art style en de humor zijn super leuk in Wildstar maar de gameplay stelt gewoon teleur.
Gelukkig is het nog steeds geen volwaardig spel maar een beta ervan. In zijn huidige vorm kun je WS niet vergelijken met een volwaardige game. Er is dus ook geen motivatie om verder te spelen anders dan het verbeteren ervan.
Het spel voelt op alle aspecten enorm oppervlakkig aan, het ergste vind ik nog wel dat de class design geen enkele diepgang heeft.
Het zijn letterlijk kopieen van eerdere en oudere MMOs (WoW vooral) ze hebben niet veel orgineels weten toe te voegen. Al de classes hebben we allemaal al honderd keer gezien, en voor een MMO met deze orginele setting had ik echt heel iets anders verwacht.
Je zegt dat je WS al enige tijd volgt, dan had je geweten dat dit classes zijn waarmee je het moet doen. Je had dan ook geweten waarom ervoor deze classes gekozen zijn.
Het combat systeem voelt vooral "ouderwets" en idd zwabberig aan. met een telegraph systeem er bovenop geplakt. De telegraphs zijn best leuk als ranged class, je moet nu een beetje mikken en dat is wel geinig. Voor melee voegt het niks toe tenzij je continu en constant dodgen leuk vindt. Als warrior houd dat in dat je vaak niet toekomt aan je DPS abilities omdat je (te) vaak bezig bent met het ontwijken van de telegraphs van de mobs. De telegraphs doen trouwens erg veel damage mijn warrior word wel eens ge-one- shoted of two-shoted.
Voor ranged classes is dit niet echt een probleem je kunt makkelijker de telegraphs ontwijken en DPS blijven doen. Ranged classes spelen dus ook een stuk leuker in Wildstar.
Het telegraph systeem is best een leuk idee maar voelt vooral aan als een gimmick. De basis van het combat syteem is antiek achterhaald en niet goed.
Dat het wat zweverig aanvoelt kan ik wel begrijpen. Dit heb ze de laatste patch ook al deels verbeterd aan de hand van de feedback die ze hebben gekregen. Ze zijn dit nog steeds aan het finetunen. De DPS van de melee classes zijn top DPS op het moment. Je vergeet te vermelden dat je ook tal van cc-abilities hebt zoals interrupts, knockdowns, knockbacks, roots, blinds etc. Je hoeft dus niet constant te dodgen. Het klopt dat als je stopt bij level 15 je nog geen toegang hebt tot gros van deze abilities.
Alle classes spelen exact hetzelfde als we al in andere MMOs gezien hebben. Het zijn de standaard warrior. mage, rogue etc. geen van deze classes heeft iets unieks of eigens of orgineels.
Het is voor mij echt verbazend hoe ze simpelweg gewoon classes uit WoW en andere MMOs gekopieerd hebben. De Spellslinger is bijv echt niet meer dan een mage met 2 pistolen, hij schiet gewoon vuur en ijsballen meer niet. Ik had meer verwacht van een gunfighter met voodoo-powers, daar moet je iets meer mee kunnen doen als gamestudio IMO.
Het zelfde geld voor de warrior met een nuclear powered armcannon. Ook deze speelt gewoon bijna als de warrior uit WoW, maar dan minder goed.
De basis ideeen voor classes zijn best leuk maar de uitwerking is te simpel en te standaard, een gemiste kans voor Carbine als je het mij vraagt.
Beter goed gejat dan slecht bedacht zoals Carbine zelf aangeeft. Waarom zou je iets gaan veranderen wat heeft bewezen zeer succesvol en populair te zijn in andere MMO's.
Mocht je soms denken dat je door het AMP systeem (talent trees) een uniek spelende versie van je class kunt maken moet ik mensen ook teleurstellen. Het blijft vooral beperkt tot wat extra DMG hier, wat extra DEF daar. Niks significants te kiezen waardoor je class een unieke abilitie krijgt, vooralsnog niks om naar uit te kijken dus.
Extra jammer is dat je altijd maar de keuze hebt uit 1 soort wapen wat de class nog eentoniger maakt. Warriors hebben alleen maar greatswords stalkers alleen maar claws etc. Ik vind dat best een groot nadeel, zo nu en dan wil je toch wel eens wat anders uitproberen toch?
Dit zou niet zo'n groot probleem zijn als de classes gewoon super leuk speelde, maard dat doen ze dus helaas niet.
Door het AMP systeem kun je wel degelijk abilities unlocken die je op je LAS kunt plaatsen. Daarnaast kun je tal van passive abilities krijgen door het AMP systeem. Je kunt idd o.a extra damage krijgen of meer defense, maar ook langer kunnen sprinten, cc resillience, dash regen, health regen on deflect, faster health regen, cd's verkorten, meer healing ontvangen zijn maar een klein deel van de passives die je kunt krijgen via het AMP systeem. Je kunt daarmee echt unieke builds creëren. Door het gebruik van een enkel wapen kunnen ze makkelijker nieuwe abilities toevoegen voor de classes. Ze hoeven dan ook maar een animatie te maken. Je zal op den duur ook animaties gaan herkennen omdat iedere attack een unieke animatie heeft. Persoonlijk mis ik het helemaal niet. Als ik kijk naar mijn verleden in MMO's dan speelde ik qua endgame toch vaak met hetzelfde wapen.
Verder wil ik nog wel toevoegen dat hoewel de artstyle van Wildstar super is (en de muziek ook) de wereld best kunstmatig en en klein aanvoelt nergens heb je een gevoel van epische grandeur ook niet in de hoofdsteden. Die van van exiles heeft wel wat meer sfeer dan die van de dominion welke echt te saai voor woorden is.
De wereld is ook best statisch en doods, andere games hebben tegenwoordig vaak best uitgebreide public events om de wereld levendiger aan te laten voelen. Dorpjes worden aangevallen en moeten verdedigd worden draken verschijnen etc.
Niks van dit in Wildstar, wat mij verbaasd eigenlijk, dit soort events zijn inmiddels toch vanzelfsprekend in MMOs niet? Misschien komen ze nog ik weet het niet maar ik heb er niks over gehoord.
Er zijn tal van world events met world bosses die zo nu en dan spawnen. Je hebt daarvoor te kort gespeeld omdat te ontdekken. Er is zelfs enige tijd een world boss gefarmed in de dominion starter areas door een grote groep spelers vanwege de XP.
Wat Wildstar wel doet is je helemaal dood gooien met quests je krijgt er op een gegeven moment zoveel dat je het gewoon niet meer kan volgen of kan schelen waar die quests over gaan. Je volgt maar als een zombie die pijl en je doet wat je moet doen. Alle quests gaan trouwens nooit verder dan; dood zoveel van deze mob en van die andere mob, of ga eens 10 kommommers plukken ofzo. Niet heel enerverend als je het mij vraagt. Dit hebben we ook al te vaak gezien.
Mee eens. De quest log is te onduidelijk op het moment. Dat hebben de beta testers aangegevens op de WS forums en die wordt dus ook onderhanden genomen. Sterker nog, de volledige UI zal waarschijnlijk nog een facelift gaan krijgen. De quests zijn inderdaad kill x % van y. Ik ben zelf nog geen MMO tegengekomen waar dat niet zo is. Ik heb daarentegen wel verschillende MMO's gezien waarbij ze dat heel goed kunnen verbloemen, maar het idee blijft hetzelfde.

Zelf heb ik de beta nu 3 maanden kunnen testen en heb op een aantal chars de beta cap bereikt. Er zijn nog een hoop zaken die gefixt moeten worden maar waaronder ook een hoop bug fixes. De combat voelt voor mij wel goed aan. Ik heb er al flink wat duels en arena op zitten en het verbaast me iedere keer weer hoe uniek de builds van mijn tegenstanders zijn, het verschil in vaardigheden of ervaring duidelijk zichtbaar is. Misschien trilt het beeld niet wanneer je iemand met je greatsword aan power strike verkoopt, of spat het bloed niet in de rondte, maar als je er al flink wat uren in hebt zitten ga je de hits, cc, attacks etc. makkelijk herkennen door simpelweg de animaties te volgen.

Naast het PvP, wat ik persoonlijk erg goed vind, heb ik ook flink wat dungeons gedaan. Zowel als Tank, healer en DPS. Ook hier voelt dit voor mij goed aan en heeft het echt een dungeon vibe. Het voelt anders, het ziet er anders uit, maar de basis zoals iedereen die herkend, blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DramaMined
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk ook niet opzoek ben naar 100% vernieuwing. Wat ik hoop te vinden in Wildstar is dat oude gevoel dat ik ook bij WoW had de eerste 3 jaar dat het uit was. Maar dan met een intersanter combat system.

Een gevaarlijke, grote spelwereld, die je eigenlijk niet helemaal in je eentje kunt bedwingen. Wat group play hier en daar. Het constante gevaar dat de andere faction je pakt tijdens het questen. En overal sterke responsiveness en besturing van je char.

Bovenstaande mis ik eigenlijk in 90% van alle mmo's die zijn uitgekomen na WoW
Ik heb de volgende MMO's geprobeerd , maar geen enkele kon mij vasthouden:

Warhammer Online: Trage responsiveness, lelijke UI, algehele slechte engine. ( Jammer, hele vette IP namelijk)
AOC: vette start maar half assed combat system. Lege wereld na Tortage. Alles voelde vrij "zielloos" aan.
Rift: Pure middelmatigheid, geen drive om te spelen. Matige animaties, matige responsiveness, slecht verhaal.
FFA Real reborn: Ziet er goed uit, maar de wereld komt zo ontzettend klein over.
SW TOR: Begon sterk, maar na 30 levels gaat het "group pullen"wel erg vervelen. NEt als rift een matige 6. Shame on you bioware.
GW 2: Ohh wat was ik hyped voor GW 2, was helaas niet de game die ons beloofd was. Wederom een kleine spelwereld, het missen van de holy trinity was voor mij uiteindelijk de druppel.

Ik heb nu dus echt mijn hoop gevestigd op Wildstar. ESO kon mij ook niet echt bekoren tijdens de stress test plus dat ik het nogal vreemd vindt dat ESO nog steeds onder NDA is terwijl de release om de hoek staat.

ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeple schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:54:
[...]

Gelukkig is het nog steeds geen volwaardig spel maar een beta ervan. In zijn huidige vorm kun je WS niet vergelijken met een volwaardige game. Er is dus ook geen motivatie om verder te spelen anders dan het verbeteren ervan.

-Klopt helemaal natuurlijk toch denk ik dat aan de basis niet veel meer gesleuteld zal worden. Met fine tunen kan wel een hoop veranderen uiteraard ik ben benieuwd en hoop dat het genoeg zal zijn

[...]

Je zegt dat je WS al enige tijd volgt, dan had je geweten dat dit classes zijn waarmee je het moet doen. Je had dan ook geweten waarom ervoor deze classes gekozen zijn.

- De classes zijn niet het probleem maar vooral hoe er invulling aan gegeven is. Een warrior met een nuclear powered armcannon moet toch wel iets anders spelen dan een generic rage warrior.
Spellslingers die vuurballen en ijsballen schieten...nee sorry echt te vaak gezien. Nogmaals niet slecht gedaan hoor maar je laat een kans schieten als je met een basis concept als dit niet net ietsje orgineler bent en meer doet.
Maar goed zoals je zegt mss heb ik nog niet ver genoeg gelvled en moet ik nog even wachten, voordat het echt leuk word.
Toch ben ik van mening elke class op elk level boeiend moet zijn om te spelen.

[...]

Dat het wat zweverig aanvoelt kan ik wel begrijpen. Dit heb ze de laatste patch ook al deels verbeterd aan de hand van de feedback die ze hebben gekregen. Ze zijn dit nog steeds aan het finetunen. De DPS van de melee classes zijn top DPS op het moment. Je vergeet te vermelden dat je ook tal van cc-abilities hebt zoals interrupts, knockdowns, knockbacks, roots, blinds etc. Je hoeft dus niet constant te dodgen. Het klopt dat als je stopt bij level 15 je nog geen toegang hebt tot gros van deze abilities.

-Dit is vooral een probleem van de warrior als stalker dood je te snel om er echt last van te hebben en de spellslinger heeft zijn range dus enemy telegraphs boeien niet zo voor deze class. Niet dat je er totaal niet op hoeft te letten natuurlijker maar je hebt er minder last van. Daarom overleeft mijn Spellslinger ook vrij makkelijk. In tegestelling tot mijn warrior.
Als warrior moet je toch echt veel dodgen, en hopen dat je CC niet op cooldown is.

[...]

Beter goed gejat dan slecht bedacht zoals Carbine zelf aangeeft. Waarom zou je iets gaan veranderen wat heeft bewezen zeer succesvol en populair te zijn in andere MMO's.

-Mjah beetje te makkelijk gedacht dit, de T-Ford was ook een bewezen goede en populaire auto maar dat wil niet zeggen dat je er nu nog in moet gaan rond rijden :)
Een van de meest gehoorde klachten van MMO gamers is dat ze de 'holy trinity' zat waren en eens wat anders wilde dan cookiecutter builds.
Dit is ook imo de reden waarom veel MMOs overstappen naar een realtime combat systeem of iets wat daar op lijkt. Een van redenen waarom GW2 zo populair is denk ik, combat voelt gewoon lekker in dat spel. maar kijk ook naar TESO en die gratis D&D MMO voor de rest een saai spel maar het combat systeem is echt leuk. En zo zijn er meer.
Ik denk dat de meeste MMOs ook steeds meer die kant op zullen gaan in de nabije toekomst, WS loopt dus nu al een beetje achter ben ik bang.

[...]

Door het AMP systeem kun je wel degelijk abilities unlocken die je op je LAS kunt plaatsen. Daarnaast kun je tal van passive abilities krijgen door het AMP systeem. Je kunt idd o.a extra damage krijgen of meer defense, maar ook langer kunnen sprinten, cc resillience, dash regen, health regen on deflect, faster health regen, cd's verkorten, meer healing ontvangen zijn maar een klein deel van de passives die je kunt krijgen via het AMP systeem. Je kunt daarmee echt unieke builds creëren. Door het gebruik van een enkel wapen kunnen ze makkelijker nieuwe abilities toevoegen voor de classes. Ze hoeven dan ook maar een animatie te maken. Je zal op den duur ook animaties gaan herkennen omdat iedere attack een unieke animatie heeft. Persoonlijk mis ik het helemaal niet. Als ik kijk naar mijn verleden in MMO's dan speelde ik qua endgame toch vaak met hetzelfde wapen.

- ben ik niet helemaal met je eens op de beta forums zijn er ook al discussies over het feit dat er maar een bepaald aantal builds 'viable' zijn per class. Leuk dat je een LAS hebt en veel om te kiezen, maar als maar een beperkt aantal builds efficient zijn krijg je last van cookiecutter builds. Er zal altijd wel een dominante build zijn voor elke class natuurlijk maar dat wil niet zeggen dat andere builds niet echt een goede optie hoeven te zijn.
Over het beperkte aantal animaties zijn trouwens ook wat topics op de beta forums, mensen willen toch ook hier wat meer variatie zien. Mijn warrior lijkt er niet al te veel te hebben, is toch jammer.
Het AMP system voelt nu nog heel erg niet af aan, dus misschien moet ik niet te vroeg oordelen.

Ik ben natuurlijk nog maar lvl 21 maar van de amps die ik heb gebruikt heb ik niks van gemerkt. Mijn warrior is er niet sterker van geworden of is anders gaan spelen. De meeste abilities die ik gebruik zijn RS en PS en die had ik al op level 3. De warrior speelt eigenlijk op level 21 ook niet heel veel anders dan op level 3.

[...]

Er zijn tal van world events met world bosses die zo nu en dan spawnen. Je hebt daarvoor te kort gespeeld omdat te ontdekken. Er is zelfs enige tijd een world boss gefarmed in de dominion starter areas door een grote groep spelers vanwege de XP.

- De world bosses in WS classificeren niet echt als public events imho, die brengen de wereld niet tot leven.
Andere MMOs zoals GW2 doen dit veel beter.
Wordt het verder in het spel beter en boeiender met public events? In andere games zie je deze al van level 1.

[...]

Mee eens. De quest log is te onduidelijk op het moment. Dat hebben de beta testers aangegevens op de WS forums en die wordt dus ook onderhanden genomen. Sterker nog, de volledige UI zal waarschijnlijk nog een facelift gaan krijgen. De quests zijn inderdaad kill x % van y. Ik ben zelf nog geen MMO tegengekomen waar dat niet zo is. Ik heb daarentegen wel verschillende MMO's gezien waarbij ze dat heel goed kunnen verbloemen, maar het idee blijft hetzelfde.

- Ja idd dit soort quests hoort nu eenmaal bij MMOs maar in WS is het te veel en te eentonig. het breekt voor mij de toch al geringe immersion. Ik heb niet het gevoel of mijn char enige impact hebt op de wereld heeft. Ik heb gewoon een lijst van eindeloze eentonige karweitjes te doen meer niet.
Hopelijk verbetert dit ook in de toekomst, liever minder quest met wat uitgebreidere en beter gepresenteerde lore dan heel erg veel van dezelfde opdrachtjes.

Zelf heb ik de beta nu 3 maanden kunnen testen en heb op een aantal chars de beta cap bereikt. Er zijn nog een hoop zaken die gefixt moeten worden maar waaronder ook een hoop bug fixes. De combat voelt voor mij wel goed aan. Ik heb er al flink wat duels en arena op zitten en het verbaast me iedere keer weer hoe uniek de builds van mijn tegenstanders zijn, het verschil in vaardigheden of ervaring duidelijk zichtbaar is. Misschien trilt het beeld niet wanneer je iemand met je greatsword aan power strike verkoopt, of spat het bloed niet in de rondte, maar als je er al flink wat uren in hebt zitten ga je de hits, cc, attacks etc. makkelijk herkennen door simpelweg de animaties te volgen.

- Hm misschien uit het oogpunt van een PvPer heb je gelijk maar ik heb vooral PvE gedaan.
Ik heb nog geen PvP gedaan dus ik kan er niks zinnigs over zeggen. Maar meer bloed onhoofdingen en rond vliegende ledenmaten vind ik wel een goed idee :)

Naast het PvP, wat ik persoonlijk erg goed vind, heb ik ook flink wat dungeons gedaan. Zowel als Tank, healer en DPS. Ook hier voelt dit voor mij goed aan en heeft het echt een dungeon vibe. Het voelt anders, het ziet er anders uit, maar de basis zoals iedereen die herkend, blijft hetzelfde.

- Ik heb ook nog niet veel dungeons gedaan een keer een adventure dat wel. Ik was niet echt onder de indruk nog, vooral de groeps' dynamiek en synergie viel wat tegen, kan ook aan gebrek aan ervaring gelegen hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:48:
[...]

Mja.. de eerste levels zijn juist starter levels. In welk gebied ben je gestopt? Ik deel de mening dat de eerste gebieden klein en compact aanvoelen. Maar als je die door bent dan worden de gebieden echt massive.
Ik weet niet hoe het gebied heet uit mijn hoofd, maar het is het gebied rond de hoofdstad van de Exiles.
Ik ben een nieuwe Draken warrior begonnen die zit nu in Deradune, Wat erg veel op de Barrens lijkt trouwens :)

Maar als de gebieden later groter worden is dat alleen maar positief natuurlijk, ik hou wel van exploren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik heb inmiddels ook access tot de beta sinds een tijdje en moet zeggen dat ik erg enthusiast ben op het moment. elke class voelt echt heel anders aan. en het zijn de kleine details die de game beter maken dan de gemiddelde MMO.

het combat systeem vindt ik zelf echt super goed geregeld. heb zelf een 36 warrior inmiddels en ben meestal Top dps. ook het interrupt armor systeem is erg gaaf gedaan en vereist samenwerken en timen.

daarnaast is het hele crafting systeem erg vernieuwend en kost enig tijd om te leren maar daarna is het best geniaal.

het voelt ook alsof ik echt wat heb aan mijn itemcrafts en kan het redelijk op bijhouden lvl progression wise.

ik heb gehoord dat 10 februari de lvl cap naar 50 gezet wordt en dan ook 40man raids gestest kunnen worden.

ben beniewd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:00:
ik heb inmiddels ook access tot de beta sinds een tijdje en moet zeggen dat ik erg enthusiast ben op het moment. elke class voelt echt heel anders aan. en het zijn de kleine details die de game beter maken dan de gemiddelde MMO.

het combat systeem vindt ik zelf echt super goed geregeld. heb zelf een 36 warrior inmiddels en ben meestal Top dps. ook het interrupt armor systeem is erg gaaf gedaan en vereist samenwerken en timen.

daarnaast is het hele crafting systeem erg vernieuwend en kost enig tijd om te leren maar daarna is het best geniaal.

het voelt ook alsof ik echt wat heb aan mijn itemcrafts en kan het redelijk op bijhouden lvl progression wise.

ik heb gehoord dat 10 februari de lvl cap naar 50 gezet wordt en dan ook 40man raids gestest kunnen worden.

ben beniewd!
Crafting vind ik ook erg leuk gedaan, en dat is voor het eerst in een MMO want ik heb een hekel aan craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:06:
[...]

Crafting vind ik ook erg leuk gedaan, en dat is voor het eerst in een MMO want ik heb een hekel aan craften.
mochten mensen me toe willen voegen om later even wat serieuze SC goldruns of andere dungeons te doen.
zie hier mijn character list!

warrior (dps) Dirtytailz (36)
Esper (heal) Furbalratface (21)
Spellslinger (dps) Silvershot (10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:12:
[...]

mochten mensen me toe willen voegen om later even wat serieuze SC goldruns of andere dungeons te doen.
zie hier mijn character list!

warrior (dps) Dirtytailz (36)
Esper (heal) Furbalratface (21)
Spellslinger (dps) Silvershot (10)
Speel je dominion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
uiteraard!

dominion voor altijd! death to exile scum:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DramaMined schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:23:
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk ook niet opzoek ben naar 100% vernieuwing. Wat ik hoop te vinden in Wildstar is dat oude gevoel dat ik ook bij WoW had de eerste 3 jaar dat het uit was. Maar dan met een intersanter combat system.

Een gevaarlijke, grote spelwereld, die je eigenlijk niet helemaal in je eentje kunt bedwingen. Wat group play hier en daar. Het constante gevaar dat de andere faction je pakt tijdens het questen. En overal sterke responsiveness en besturing van je char.

Bovenstaande mis ik eigenlijk in 90% van alle mmo's die zijn uitgekomen na WoW
Ik heb de volgende MMO's geprobeerd , maar geen enkele kon mij vasthouden:

Warhammer Online: Trage responsiveness, lelijke UI, algehele slechte engine. ( Jammer, hele vette IP namelijk)
AOC: vette start maar half assed combat system. Lege wereld na Tortage. Alles voelde vrij "zielloos" aan.
Rift: Pure middelmatigheid, geen drive om te spelen. Matige animaties, matige responsiveness, slecht verhaal.
FFA Real reborn: Ziet er goed uit, maar de wereld komt zo ontzettend klein over.
SW TOR: Begon sterk, maar na 30 levels gaat het "group pullen"wel erg vervelen. NEt als rift een matige 6. Shame on you bioware.
GW 2: Ohh wat was ik hyped voor GW 2, was helaas niet de game die ons beloofd was. Wederom een kleine spelwereld, het missen van de holy trinity was voor mij uiteindelijk de druppel.

Ik heb nu dus echt mijn hoop gevestigd op Wildstar. ESO kon mij ook niet echt bekoren tijdens de stress test plus dat ik het nogal vreemd vindt dat ESO nog steeds onder NDA is terwijl de release om de hoek staat.

ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!
Ben ik wel met je eens behalve dan GW2 die warrior class in GW2 is het fijnste wat ik heb gespeeld wbt warriors in een MMO.
Jammer dat de wereld in GW2 een beetje een sesamstraat niveau heeft en dat al mijn characters het gezicht van een japans tiener meisje hadden. Ook de mannelijke! :)
Carbine heeft in ieder geval heel erg leuke rassen bedacht met veel variatie. Alleen de Aurin vind ik niet zo geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:18:
[...]

uiteraard!

dominion voor altijd! death to exile scum:D
Ok zelf ben ik niet echt fan van die kapitalistische varkens maar goed :)
Ik vind de Draken een erg leuk ras dus ik ben op dit moment een warrior aan het levelen.

Hij is level 9 nu ongeveer
Nick is: Rageling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
De enige goeie dominion is een dode dominion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
maniak schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:05:
De enige goeie dominion is een dode dominion..
tot ziens op het slachtveld! insect! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

:X

Aaargh, ik wil meehakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:24
Blijkbaar komt er volgende week een nieuwe beta patch uit. In de informatie staat ook te lezen dat de beta in een nieuwe stroomversnelling komt te zitten. Iedereen kan met volgende patch tot level 50 spelen en alle endgame doen. Dit zal een belangrijk moment zijn, eindelijk endgame informatie...

Daarnaast nog een paar interessante weetjes. Zo zullen spelers die geen level 32 hebben niet meer mee mogen doen met de beta (vanaf midden maart). Ook wordt er gesproken over meer stresstests!

Hopelijk dan binnenkort de kans krijgen om toch even (al is het voor een uurtje) het spelen te mogen testen. Op die manier kijken of een upgrade van PC noodzakelijk is.

Edit: Het is idd 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Paterpor schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:35:
Blijkbaar komt er volgende week een nieuwe beta patch uit. In de informatie staat ook te lezen dat de beta in een nieuwe stroomversnelling komt te zitten. Iedereen kan met volgende patch tot level 50 spelen en alle endgame doen. Dit zal een belangrijk moment zijn, eindelijk endgame informatie...

Daarnaast nog een paar interessante weetjes. Zo zullen spelers die geen level 36 hebben niet meer mee mogen doen met de beta (vanaf midden maart). Ook wordt er gesproken over meer stresstests!

Hopelijk dan binnenkort de kans krijgen om toch even (al is het voor een uurtje) het spelen te mogen testen. Op die manier kijken of een upgrade van PC noodzakelijk is.
source?

Edit: nvm gevonden. het is lvl 32 en er staat (vanaf 32 guaranteed access) dus het hoeft niet zo te zijn als je dit lvl niet bent maar ik zou het risico niet nemen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Flghter1982 op 04-02-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
Flghter1982 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:40:
[...]

source?

Edit: nvm gevonden. het is lvl 32 en er staat (vanaf 32 guaranteed access) dus het hoeft niet zo te zijn als je dit lvl niet bent maar ik zou het risico niet nemen :)
Mja ook gevonden... Moet ik een level 32 gaan levelen voor m'n vriendin's account, lekker dan :+ Vraag me ook af of niet gebruikte keys dan automatisch afgenomen worden.

Verder lijkt het erop dat ze aan het haasten zijn om de boel af te krijgen... Weet niet of ik dat zo'n goed teken vind. Maar hoge level content is dan wel weer leuk om te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 04-02-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Morrar schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:09:
[...]
Verder lijkt het erop dat ze aan het haasten zijn om de boel af te krijgen... Weet niet of ik dat zo'n goed teken vind. Maar hoge level content is dan wel weer leuk om te zien.
Daar zit inderdaad niemand op te wachten. Ik denk dat we echt maar weten of het spel af is als er op level 50 wat aardig getest is. Dit zal wel nog even duren aangezien iedereen naar 50 moet geraken. Ik hoop dus niet dat ze eerste 3 maand beslissen om het spel uit te brengen, maar ik denk het niet.

offtopic:
Hoewel er ergens gelekt was dat WoD in Juni zou uitkomen (speculatie natuurlijk). Daarvoor uitkomen lijkt me echt wel een must...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Euh, deze info staat onder strikte NDA en is NIET voor publicatie bedoeld ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
boe2 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:01:
[...]

Euh, deze info staat onder strikte NDA en is NIET voor publicatie bedoeld ;)
Goh, heb dit horen waaien ... ergens :). Zulke info kan in mijn ogen geen kwaad en zouden ze sowieso altijd moeten delen met de community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Paterpor schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:36:
[...]

Goh, heb dit horen waaien ... ergens :). Zulke info kan in mijn ogen geen kwaad en zouden ze sowieso altijd moeten delen met de community
de NDA agreement geldt voor ingame content. sharen video's / images etc. een announcement van een nieuwe patch doet niemand kwaad en geeft je geen ingame info dus kan geen kwaad lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Flghter1982 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:51:
[...]

de NDA agreement geldt voor ingame content. sharen video's / images etc. een announcement van een nieuwe patch doet niemand kwaad en geeft je geen ingame info dus kan geen kwaad lijkt me.
En toch is het niet aan ons om te bepalen wat wel en niet kwaad kan. NDA = NDA of het nu wel kwaad kan of niet in onze ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Flghter1982 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:51:
[...]

Patch info staat evengoed onder NDA en in het verleden zijn er mensen gebanned geweest voor het leaken van CBT2 patchnotes. Ook op /r/wildstar is het een efficiente manier om snel gebanned te worden.

Deze informatie verder verspreiden getuigt van weinig respect tegenover Carbine.

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 04-02-2014 16:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
boe2 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:05:
[...]

Patch info staat evengoed onder NDA en in het verleden zijn er mensen gebanned geweest voor het leaken van CBT2 patchnotes. Ook op /r/wildstar is het een efficiente manier om snel gebanned te worden.

Deze informatie verder verspreiden getuigt van weinig respect tegenover Carbine.
ik zat even te zoeken op het forum wat er nou precies wel of niet onder valt maar kan niet zo snel een duidelijk antwoord vinden.. dan maar ervan uitgaan dat niets mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Er komt iets aan, maar we mogen niet zeggen wat het is. Klaar.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
boe2 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:05:
[...]
Dat argument is iets wat ik tegenwoordig veel tegenkom wanneer er wat info naar buiten komt. Het lijkt zowat het nieuwe zinnetje te zijn van beta testers naar niet beta testers. Geloof mij heb heel veel respect naar Carbine toe. Een beetje info geven over hoe volgende patch is (dan nog niet eens zeggen wat er in volgende patch zit) lijkt me totaal niet onrespectvol. Sterker nog, ik vind het heel onrespectvol hoe Carbine de niet beta testers zo weinig info over de beta aanbied. Een goede communicatie zou zijn om een "Beta State" artikel te geven (om de zoveel maanden). Hopelijk geven ze dit bij deze patch, lijkt een goed moment.

Maar goed, discussie buiten beschouwing gelaten lijkt me dit geen NDA omdat lvl 1-15 NDA free is en deze patch ook hun aangaat (dus iedereen die -15 speelt kan dit gerust zeggen zonder ban.)

Anderzijds is stoppen over wat NDA en niet-NDA is meer aan te raden en misschien is het tijd om constructieve discussies te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Sterker nog, ik vind het heel onrespectvol hoe Carbine de niet beta testers zo weinig info over de beta aanbied.
Dat heeft weinig met respect te maken en alles met verwachtingsmanagement. Ze zijn heel erg bezig de verwachtingen te temperen. Tevens is er nog veel wat aan veranderingen onderhevig zijn, vertellen dat functionaliteit X in het spel zit terwijl je weet dat het nog niet zeker is dat het ook in die vorm de release zal halen is niet erg slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van jullie hier heeft de NDA gelezen eigenlijk? :)

In ieder geval ik heb WS ook al aan een paar mensen bij mij thuis laten zien en laten spelen. Technisch gezien mag dat niet. Maar je moet wel realistisch blijven en niet het braafste jongentje van de klas willen zijn en overal mag niet want de NDA! gaan roepen.
Ik zou geen filmpjes en screenshots of uitgebreide in detail tredende previews online zetten als ik jullie was dat wel.
Maar zeggen dat er een patch met high end content en nog meer beta invites aan zitten te komen is dermate vaag en zegt niks over het spel, dat ook Carbine hier geen probleem van gaat maken. Natuurlijk gaan betatesters over het spel praten met vrienden en kenissen die ook geinterreseerd zijn dat is ook bijna niet te voorkomen. En lijkt mij voor de populariteit van het spel ook alleen maar goed.
Carbine zou het pas echt vervelend moeten vinden als er helemaal niet gepraat werd over het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersphinx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-08 17:34
Ik heb 2 beta friend keys over, dus als er iemand geinteresseerd is laat me even weten.

ok de keys zijn vergeven, heb ze aan de eerste 2 reageerders gegeven.

[ Voor 29% gewijzigd door mastersphinx op 04-02-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Een NDA heeft vaak zelfs een bepaling dat ergens (buiten hun eigen forums) vermelden dat je deelneemt aan de beta, zonder dus iets over de inhoud te vertellen, al een reden voor een ban kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 23:10
Ik hoop als hij uitkomt dat er een trial versie is, om zelf eerst een idee te vormen of het iets is voor je persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

gister begonnen dankzij een friendskey :) lvl 35 moet wel lukken in 4 weken :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Tweet van Carbine over het level 32+ gedoe. Sorry voor mijn ietwat botte reactie, Paterpor, blijkbaar heeft Carbine er geen problemen mee, je had gelijk :).

Dus kort samengevat: Halfweg Maart blijven betaspelers hoger dan level 32 gegarandeerd in de beta, maar voor lagere lvl spelers worden er ook voorzieningen gemaakt.
Nu is het volop speculeren. De reden van de level 32 limiet is duidelijk (focus op testen van nieuwe content), maar wat zijn ze in Maart nu juist van plan dat hun voorzichtige woordkeuze verklaart? Aparte server voor lagere level spelers? Beta access voor preorders? Open beta? Wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zit in mn inbox.. krijg ik een mail over een beta key. Ik begin al met YAAAY!.. is het teso >_> fuck.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 15-09 13:07
De stresstest van een paar weken geleden smaakte naar meer en dankzij mastersphinx heb ik ook eindelijk full beta toegang. :*)
Het is wel te hopen dat ik op tijd lvl 32 haal want ik doe het rustig aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
  • Laatst online: 31-08 09:22
Is er een tweakers Exile guild atm in de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

lanerios schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:28:
Zit in mn inbox.. krijg ik een mail over een beta key. Ik begin al met YAAAY!.. is het teso >_> fuck.
* Zeror is ook even gaan checken.
Had alleen een beta invite mailtje van Elder Scrolls Online.

Daar moet ik het dus mee doen tot ik een beta key van Wildstar in bezit heb (of tot wanneer Wildstar uitkomt...).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
gister toegetreden tot de guild Lokes List. een bekende pro guild van WoW die nu hun stempel in Wildstar wilt plaatsen.

goede timing om een goede guild te betreden vanwege de upcomming
spoiler:
NDA NDA sorry sorry :(
.

hoop hier binnenkort een korte mening over te mogen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Flghter1982 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:52:
gister toegetreden tot de guild Lokes List. een bekende pro guild van WoW die nu hun stempel in Wildstar wilt plaatsen.

spoiler:
.

Heh ik weet prercies wat je bedoeld... Ben ook lekker solo bezig geweest, maar zal er binnenkort ook aan moeten geloven vrees ik... Helaas is er nog geen GoT Dominion guild voor zover ik weet en er spelen ook niet veel mensen aan die kant lijkt t.

Ben benieuwd wat we vandaag allemaal op ons dak gaan krijgen. Dat we verder kunnen levelen vind ik wel erg prettig, want dan kan ik m'n medic weer gaan oppakken. Verder hoop ik op veel class en bug fixes.

@Freakie: Welkom in de beta, wel even wennen ten opzichte van GW2 he :)

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 06-02-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Laatst online: 20-04 21:12
ebuzola schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:30:
Is er een tweakers Exile guild atm in de beta?
ja. gathering of tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeror schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:35:
[...]

* Zeror is ook even gaan checken.
Had alleen een beta invite mailtje van Elder Scrolls Online.

Daar moet ik het dus mee doen tot ik een beta key van Wildstar in bezit heb (of tot wanneer Wildstar uitkomt...).
Klinkt bekend ja >_< Zit ook al te wachten. Na jaren MMO's (tenminste sinds WAR) weer een keer echt zin in een nieuwe MMO

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
Flghter1982 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:52:

spoiler:
.

Is dat geen Danish only guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Vandaag tijdens de lunch gesproken met een oud-stagiair van me. We hadden het over gamen en ik gaf aan dat ik toch echt wacht op een nieuwe MMO. Warhammer, Elder Scrolls Online, GW2, mij leek/lijkt het allemaal niks. Hij wees mij op Wildstar, ik had er nog nooit van gehoord. Maar dus eens even in dit topic gekeken, en de looks spreken me nu al heel erg aan. Het heeft kwa graphics wat weg van WoW, en ik vind dat dus juist helemaal niet erg. Het oogt mooi.

Voorlopig meer dan inschrijven voor de beta kan ik niet doen. Ik ben erg benieuwd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dankzij een lieve tweaker O+ een key gekregen.

Ik ben nu een paar uur lang aan het spelen en het echt plezier. Spel ziet er goed uit (zelfs op mijn oude bakbeest van 5 jaar oud). Starterquests van de Exiles zijn leuk gedaan en bouwt goed op wat je in het spel moet doen. Ik moet nog de interface eens goed bekijken hoe alles in elkaar zit, maar dat is waarschijnlijk gewoon een kwestie van spelen.

Ik ben op dit moment bezig met een Aurin Spellslinger met als path explorer. Hoe ik de toepassing van dat path moet zien, is me op dit moment nog niet helemaal duidelijk, maar door te spelen moet dat wel goed komen denk.

Jammer dat NDA nog meespeelt, want die user ID overlay wint ook geen schoonheidsprijzen :/ .....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

Willen jullie stoppen met posten.... Ik word jaloers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Zeror schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:32:
Dankzij een lieve tweaker O+ een key gekregen.

Ik ben nu een paar uur lang aan het spelen en het echt plezier. Spel ziet er goed uit (zelfs op mijn oude bakbeest van 5 jaar oud). Starterquests van de Exiles zijn leuk gedaan en bouwt goed op wat je in het spel moet doen. Ik moet nog de interface eens goed bekijken hoe alles in elkaar zit, maar dat is waarschijnlijk gewoon een kwestie van spelen.
Weer zo'n Exile erbij /shakesfist :+

Spel ziet er zeker goed. Vooral de art style vind ik een groot selling point van Wildstar. Performance wordt steeds beter en daar wordt gelukkig nog veel aan getweaked. De interface moet nog flink onder handen genomen worden.
Ik ben op dit moment bezig met een Aurin Spellslinger met als path explorer. Hoe ik de toepassing van dat path moet zien, is me op dit moment nog niet helemaal duidelijk, maar door te spelen moet dat wel goed komen denk.
Wat zien mensen toch in die Aurin vraag ik me af? Wat het pad betreft; het zijn gewoon extra quests / missies die je kunt doen. Paths levelen op zichzelf, dus geheel los van character XP. Ze geven kleine bonussen, zoals abilities, titles enz. Explorer gaat vooral over het ontdekken van de gehele map en speciale plekken in de wereld; dus jumping puzzles naar een hoge plek of een verborgen grot die je kunt openen.
Jammer dat NDA nog meespeelt, want die user ID overlay wint ook geen schoonheidsprijzen :/ .....
Je went er heel snel aan, maar inderdaad is het op sommige momenten storend (cut scenes bv).

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 06-02-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
YpS schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:07:
Willen jullie stoppen met posten.... Ik wordt jaloers
Mja maar aan de andere kant, als iedereen stopt met posten, dan horen we ook niets meer om ons geïnteresseerd te houden :P Ik hoop nog steeds dat ik ooit nog een code krijg maar anders zit er niets anders op dan wachten tot het spel uit is :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Mr.Zebra op 06-02-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Wat betreft die beta's, die friend keys, zijn dat nou gewoon invites voor permanente beta of slechts een weekendpass :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 15-09 13:07
Full beta.
Maar voor iedereen in de beta geldt dat als je zeker wilt zijn dat je ergens in maart nog steeds toegang tot de beta hebt, je een character op minimaal lvl 32 moet hebben. Maar als je dat niet binnen die tijd haalt weet ik niet precies wat dan de consequenties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ow?
Ik heb nu alle chars tot lvl 10 gespeeld. Moet nog ff aan de bak dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Weet iemand of het mogelijk is om Wildstar te tweaken? Zodat ie beter loopt op oudere pc's bijvoorbeeld. Wellicht door bepaalde LUA in ini-files ofzo.

Edit:
Ik heb even een Dominion aangemaakt. Een Chua Esper met Scientist path. Esper class bevalt me wel. Beter dan Spellslinger wat ik eerder gekozen had met mijn Exile. Het is me wel duidelijk dat ik, denk ik, The Exiles leuker vind dan de Dominions. Het hele stijltje van Dominions spreekt mij niet zo aan.

[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 08-02-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Heel blij met het wel laten zien op twitch van live streams. Heb ik toch een beetje het gevoel alsof ik het speel ;) Zouden ze ook bij eso moeten doen, dat voor release ook nog eens een stuk dichterbij is vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Heb even een vraagje over de Settler path.

In de quest objective van Settlerquests staat security (of iets anders) 0/10. Die kan ik naar 1/10 brengen. Maar als ik de stappen herhaal, krijg ik hem niet hoger naar 2/10. Maar de tijd waarop de actie draait wordt dan verlengt. Hoe zit dat?

[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 08-02-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Zeror schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:12:

In de quest objective van Settlerquests staat security (of iets anders) 0/10. Die kan ik naar 1/10 brengen. Maar als ik de stappen herhaal, krijg ik hem niet hoger naar 2/10. Maar de tijd waarop de actie draait wordt dan verlengt. Hoe zit dat?

Hierzo even een afbeelding waarop je kan zien wat ik bedoel:

[afbeelding]
Let niet op de blur, want ik heb even mijn userid weggehaald.
Misschien dat het ook level gebonden is? Dat je niet hoger kan ivm je level. Of dat je misschien meer resources nodig hebt. Gokje hoor, want zelf heb ik geen settler.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 08-02-2014 15:23 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola

Ben je zeker dat je op de juiste plek staat, want de settler missions zijn specifiek-regiogebonden. Bekijk eens of klik op de objective dat de guiding arrow showed.Dan zie je direct dat je op de juiste plek bent of niet.
Indien zo, eens reloggen of bug reporten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ebuzola op 08-02-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ebuzola schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:25:
[...]

Ben je zeker dat je op de juiste plek staat, want de settler missions zijn specifiek-regiogebonden. Bekijk eens of klik op de objective dat de guiding arrow showed.Dan zie je direct dat je op de juiste plek bent of niet.
Indien zo, eens reloggen of bug reporten ;)
Ja sta op de goede plek. Maar ik denk dat het te maken heeft met het startgebied, want nu ik op nexus ben, kan ik wel de teller naar zn max brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Let niet op de blur, want ik heb even mijn userid weggehaald.
Ik denk dat je hier toch wel de NDA regels een beetje overtreed. Screenshots mag volgens mij niet.
Maar goed je moet het zelf weten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:05:
[...]

Ik denk dat je hier toch wel de NDA regels een beetje overtreed. Screenshots mag volgens mij niet.
Maar goed je moet het zelf weten natuurlijk.
Ja weet ik. Ik heb inmiddels wel een redelijk antwoord op mijn vraag. Dus de afbeelding is weer weg nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
vind het wel niet zo eerlijk dat iedereen die 32+ is zeker is van de beta in maart terwijl er nog zoveel andere spelers zijn (waaronder ikzelf) die er maar niet in geraken...
Ze zouden beter een nieuwe groep mensen eens de kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Benosa schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:49:
vind het wel niet zo eerlijk dat iedereen die 32+ is zeker is van de beta in maart terwijl er nog zoveel andere spelers zijn (waaronder ikzelf) die er maar niet in geraken...
Dat ligt er natuurlijk aan wat het doel is van dat deel van de beta. Als men nu het endgame wil laten testen dan heeft dat enkel zin om te doen met mensen die het spel al aardig onder de knie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Afgelopen nacht veel bezig geweest met de Settler path. Het steeds spullen verzamelen om vervolgens dingen te kunnen bouwen bevalt me wel. Het is ook wel goed uitgewerkt. Het was gewoon gaaf dat ik en een aantal andere Settlers bezig waren om een constructie af te maken. Dat zijn toch de dingen die een MMORPG leuk maken. Het samenwerken. En dat je dat op deze manier kan doen, is leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Benosa schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:49:
Hun voorzichtige woordkeuze doet vermoeden dat je zeker een manier zal hebben om tegen midden maart in de beta te zitten. Ze lieten immers ook weten dat er "andere manieren" zullen zijn om de beta te (blijven) spelen, maar dat ze daarover later meer gingen vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
boe2 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:59:
[...]

Hun voorzichtige woordkeuze doet vermoeden dat je zeker een manier zal hebben om tegen midden maart in de beta te zitten. Ze lieten immers ook weten dat er "andere manieren" zullen zijn om de beta te (blijven) spelen, maar dat ze daarover later meer gingen vertellen :)
Ik hoop het :)
zou graag eens spelen voor ik het koop om te zien of het me wel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ebuzola schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:04:
[...]

Is dat geen Danish only guild?
ja klopt op het moment is de core danish. ik ben de enige hollander en er is nog een brit en duitser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Zeror schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:28:
[...]

Ja weet ik. Ik heb inmiddels wel een redelijk antwoord op mijn vraag. Dus de afbeelding is weer weg nu.
pas hier mee op want als je gebanned wordt dan wordt niet alleen jij gebanned maar ook de personen die jij een key gegeven hebt of de persoon die jou een key gegeven hebt + alles wat er aan gelinked is.

een beetje opletten dus want het zou toch jammer zijn als door jou toedoen 5 mensen niet meer kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
van het weekend trouwens even elder scrolls online geprobeerd. begin area gedaan. graphics zagen er goed uit.. toen kwam een loading screen waar die op vast bleek te lopen.. tja. toen maar gewoon weer wildstar gestart want tja moet lvlen :)

lvl 46 nu! pew pew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mja ook ESO geprobeerd; vind de combat daarvan toch een stuk minder lopen dan bijvoorbeeld Wildstar. Het reageert allemaal niet so soepel, je mist feedback, dodge gebruik je zelf en interupts werken soms wel en soms niet... Sowieso zijn alle mobs in ESO dood voordat ze echt iets gevaarlijks kunnen doen :X

Vond het questen in ESO wel mooi gedaan; wel simpele quests, maar beter gebracht dan bij Wildstar. Graphics, tja... Alles ziet er heel clean uit in ESO, maar de wereld is redelijk mooi. Wel zijn er echt belabberde textures hier en daar en dat is iets dat je in Wildstar veel minder tegenkomt. Qua grafisch design is het echt behoorlijk netjes afgewerkt.

Maar grootste voordeel voor Wildstar wat mij betreft is dat er PVE end game is terwijl dat in ESO niet het geval zal zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 10-02-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Flghter1982 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:32:
[...]

pas hier mee op want als je gebanned wordt dan wordt niet alleen jij gebanned maar ook de personen die jij een key gegeven hebt of de persoon die jou een key gegeven hebt + alles wat er aan gelinked is.

een beetje opletten dus want het zou toch jammer zijn als door jou toedoen 5 mensen niet meer kunnen spelen?
Ik verwacht niet dat dit ene kleine plaatje van een deel van de UI zonder dat daarop mijn user ID te zien is, het probleem is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Zeror schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:59:
[...]
Ik verwacht niet dat dit ene kleine plaatje van een deel van de UI zonder dat daarop mijn user ID te zien is, het probleem is. ;)
ik heb de afbeelding niet gezien maar als het watermark zichtbaar is dan is dat reden voor een ban.

is zonde en het niet waard. spel is veel te tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Flghter1982 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:45:
is zonde en het niet waard. spel is veel te tof :)
En daarom had ik mijn userid dus weggeshopt. Maargoed. Ik zal de NDA niet meer breken.
Laten we nu weer genieten van Wildstar.

Hoeveel bugs hebben jullie al gereport? En zijn er daar al een aantal van gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Laatst online: 21:17

TTLCrazy

Listen to Frankie

Vanmorgen een e-mail gehad dat ik van 't weekend mee mag doen in de stress test, kan ik eindelijk het spel uitproberen :) Het is te hopen dat het goed speelbaar is, ze gaan natuurlijk wel alles goed uittesten.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Same here, ik heb ook een uitnodiging voor het stress-test weekend gehad!
Meteen de code gebruikt en vanavond de Client maar alvast downloaden :D en dan wachten, wachten, wachten en wachten tot het weekend is.
Ik heb dr zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Neee! Blijf weg jullie server verbrotters :).

Neenee welkom hoor. Hopelijk blijft alles wat intact en ik zeg blijf even doorzetten tot je eerste zone buiten bent, die is namelijk niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Paterpor schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:19:
Neee! Blijf weg jullie server verbrotters :).

Neenee welkom hoor. Hopelijk blijft alles wat intact en ik zeg blijf even doorzetten tot je eerste zone buiten bent, die is namelijk niet zo interessant.
de laatste stresstest weinig last gehad van crashes. denk dat er dan extra server capacity ingezet wordt ofzo en dan de uitdaging alles te slopen wat je kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En weer in de stress test.. >< maar geen normale beta /cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Vraagje. Als ik inlog op mijn account zie ik het volgende:

Code Description Activation Date
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-RQGT Beta 06 De

Betekend dit dat ik eigenlijk al sinds 6 dec de beta heb kunnen spelen ??

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

lijkt er wel op ja

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Fijn om te weten.. :'( :F

Pff dat wordt flink aan de bak om lvl 32+ te halen.. Is dat nog haalbaar als ik nu pas start >:)

[ Voor 20% gewijzigd door markklok op 11-02-2014 10:23 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 23:10
Ook stress test invite gekregen zonet, en client installed :)

Direct ook op zoek gegaan naar de firewall settings om te kunnen connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Ugh, nog steeds niks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
even een vraagje, al weet ik waarschijnlijk het antwoord al:
Als ik inlog bij NCsoft dan staat mijn account type op Beta. Ik neem aan dat dat bij alle andere stresstesters ook zo is? In de vage hoop dat ik misschien toch een "echte" Beta key heb gekregen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
markklok schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:21:
[...]

Fijn om te weten.. :'( :F

Pff dat wordt flink aan de bak om lvl 32+ te halen.. Is dat nog haalbaar als ik nu pas start >:)
Weet niet hoeveel tijd je hebt natuurlijk, maar 32 is zeker goed te doen voor half maart. Zeker als je doorknalt op 1 character en niet te veel alts maakt.

Maar wel lekker scherp dat je er nu achter komt dat je al een invite hebt sinds 6 december 8)7 Ik kan je [Koffie] van harte aanbevelen :+
Zeror schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 01:20:
[...]
Hoeveel bugs hebben jullie al gereport? En zijn er daar al een aantal van gefixed?
Heel erg veel, hou het aantal niet echt bij. Ook redelijk wat forum posts. Een aantal bekende bugs zijn inmiddels gefixed, andere blijven wat langer hangen, maar er wordt zeker hard gewerkt. Ook is Carbine behoorlijk actief in-game en op de forums moet ik zeggen. Hun slogan "the devs are listening" lijkt best wel te kloppen.

Ben overigens wel benieuwd hoe de servers het gaan houden tijdens de stress test. Stabiliteit is nog niet helemaal waar het moet zijn... Snap de timing van deze stress test daarom ook niet echt.

[ Voor 68% gewijzigd door Morrar op 11-02-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Misschien is het juist daarom, om de stabiliteit van de servers te verbeteren. Hoe meer mensen hoe meer er kapot kan gaan en hoe meer pijnpunten je dus krijgt om te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wanneer is de eerst volgende beta periode ? vind het onduidelijk

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 13-09 13:31
Start: Friday, February 14th, 7:00 am PST (3:00 pm UTC)
End: Sunday, February 16th, 11:59 pm PST (7:59 am UTC)

Weet iemand wat dat is in nl tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Zie je dit soort scrub vragen voorbij komen, terwijl je zelf zonder key zit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

rejer schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:42:
Start: Friday, February 14th, 7:00 am PST (3:00 pm UTC)
End: Sunday, February 16th, 11:59 pm PST (7:59 am UTC)

Weet iemand wat dat is in nl tijden?
http://lmgtfy.com/?q=world+times

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 13-09 13:31
Sak3d schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:29:
Zie je dit soort scrub vragen voorbij komen, terwijl je zelf zonder key zit :')
aldus de elite :')

Maar laat maar. Geen zin in discussie met broekzak helden.

[ Voor 14% gewijzigd door rejer op 11-02-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DramaMined
Kan iemand mij vertellen of de servers offline zijn atm? Ik kom er niet in.

Het gaat btw om een full beta account:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

DramaMined schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:47:
Kan iemand mij vertellen of de servers offline zijn atm? Ik kom er niet in.

Het gaat btw om een full beta account:)
Alles is down, zelfs de forums. Even afwachten dus ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DramaMined
haha thanks Jerry! Is er een ETA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mensen check de beta forums voor dit soort vragen. Daar vind je alle antwoorden en hoeven mensen niet de NDA te gaan breken hier / het topic te vervuilen.

Serieus... Hoe weinig mensen lezen op de officiele fora is echt 8)7 Ook altijd dezelfde vragen in /a: wat zijn die nummers, wanneer / hoe krijg ik een huis, waar zit m'n mount?

[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 11-02-2014 23:20 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios