Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Yep, Invites voor een nieuwe stresstest zijn deze nacht uitgestuurd:

Same invite country breakdown as yesterday. Keep in mind that Stress Test invites are not permanent entries into the Closed Beta, but getting a Stress Test invite does not remove your name from the list for permanent invites at a later date. This is one of the biggest waves of invites we've sent out yet.
Also, this is a real honest to goodness stress test. Seriously. One of the earlier times we did this we actually fried a stick of RAM in our machines. I need your help in breaking the game so that when it matters we are rock solid.
This will be one of the few times that I actually encourage our testers to break the game. Generally I'm not a fan of that! But for Stress Tests...
It Burns So Good!

Het zal zo goed als onspeelbaar zijn aangezien ze willen zien op welk punt de servers het opgeven, maar je krijgt dan toch een voorsmaakje van het spel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

boe2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:23:
Yep, Invites voor een nieuwe stresstest zijn deze nacht uitgestuurd:

Same invite country breakdown as yesterday. Keep in mind that Stress Test invites are not permanent entries into the Closed Beta, but getting a Stress Test invite does not remove your name from the list for permanent invites at a later date. This is one of the biggest waves of invites we've sent out yet.
Also, this is a real honest to goodness stress test. Seriously. One of the earlier times we did this we actually fried a stick of RAM in our machines. I need your help in breaking the game so that when it matters we are rock solid.
This will be one of the few times that I actually encourage our testers to break the game. Generally I'm not a fan of that! But for Stress Tests...
It Burns So Good!

Het zal zo goed als onspeelbaar zijn aangezien ze willen zien op welk punt de servers het opgeven, maar je krijgt dan toch een voorsmaakje van het spel :)
Nice. Ik vraag me altijd af hoe het technisch gezien kan dat een RAM stick kapot gaat door teveel gebruik. Hier zouden ze toch tegen moeten kunnen aangezien je alleen aan het swappen bent? Weet iemand een technische verklaring daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
Ik heb ook toegang gekregen tot de stress-test, maar ik heb die dagen 0,0 tijd om er in te steken.
Wie kan ik blij maken met mijn key? First come, first serve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:38
Hou die key lekker bij, kans is groot dat je met die key ook in latere beta test binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

McPoowl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:27:
Ik heb ook toegang gekregen tot de stress-test, maar ik heb die dagen 0,0 tijd om er in te steken.
Wie kan ik blij maken met mijn key? First come, first serve!
Mij zou je er wel blij mee maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
Paterpor schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:28:
Hou die key lekker bij, kans is groot dat je met die key ook in latere beta test binnenkomt.
This key will only work for this weekend's event, and acceptance into this Stress Test does not preclude getting an invite into the Closed Beta at a later date.

@Thermometer; DM inkomend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 10:45
McPoowl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:30:

This key will only work for this weekend's event, and acceptance into this Stress Test does not preclude getting an invite into the Closed Beta at a later date.

@Thermometer; DM inkomend!
De eerste mensen die voor deze december closed beta waren geinvite, waren oude beta testers en oude stress testers. Dat is wat Paterpor ermee bedoelde denk ik! :)

Ik hou in ieder geval hoop dat ik met mijn stress test key later ook nog een beta invite krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Edit:thnx....;)

[ Voor 90% gewijzigd door Lasteraar op 05-12-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Laatst online: 09-01-2022
Gz iedereen met de beta + friend stress test codes :) ben jaloers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En dan zit je in de stress test.. heb al tijdje game niet meer gevolgd, en nu dus in ochtend alles up to date gekregen. Wat blijft het toch een awesome game!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Voor de mensen die niet in de beta zitten, je bent niet de enige, wat ik ervan begrijp zit nu ongeveer 3% van degene die zich hebben ingeschreven in de CBT...

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Kupauw schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:00:
[...]

Ik had dit dus ook. Vannacht wel een invite gekregen voor de stress-test aankomend weekend.
Die stresstest kan me gestolen worden maar vind het niet echt een goed teken (amateuristisch) dat onze accounts zomaar foetsie zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-08 10:22
Mocht iemand nog een friend key over hebben houdt ik mij ook aanbevolen, op die mail wachten duurt nu wel erg lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PN_Tailz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Is er toevallig een Tweakers guild opgericht? Ben pas begonnen en in een guild lijkt me het een stuk gezelliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Bij mij is hij nu aan het installen, met een beetje geluk morgen de eerste uurtjes maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Alles staat al geinstalleerd. Stress Test tijden zijn wel even uitzoeken nog :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
lanerios schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:54:
Alles staat al geinstalleerd. Stress Test tijden zijn wel even uitzoeken nog :p
Op de vorige pagina had ik al de tijden geprobeerd om te rekenen, weet alleen niet 100% zeker of ik het goed heb gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

AerosPhere schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:18:
[...]

Op de vorige pagina had ik al de tijden geprobeerd om te rekenen, weet alleen niet 100% zeker of ik het goed heb gedaan! :)
Ja, volgens mij is het 2 uur tot 6 uur 's ochtends van vrijdag op zaterdag voor de eerste. Voor de tweede is het volgens mij van 8 tot 12 uur 's avonds op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Zit op de stresstest ook een NDA? Zou leuk zijn als we hier echt dingen kunnen bespreken :D.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Yep, NDA is ook van toepassing op stresstesters. Ze willen wel binnenkort pers beginnen toelaten, ik ga er van uit dat het opheffen van de NDA dan ook niet ver weg meer is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Meestal duurt dat een maand of 2 dan. Geeft pers de tijd om wat gametime op te bouwen :)

NDA is zo irritant soms, ook als tester. Je wil zo graag ergens over praten, maar het mag dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Er zijn ook (topsecret) test/beta fora's waar dingen wel besproken kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt, maar daarbuiten is soms ook wel leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PN_Tailz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Ik heb ook nog een stresstest key voor as weekend. Aangezien ik al een beta key heb kan ik wellicht hier iemand blij maken :) reacties graag via DM.

Key is vergeven!

[ Voor 8% gewijzigd door PN_Tailz op 05-12-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik ben altijd te laat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyldfae
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 15:27
Ik heb een extra stress test key, pm me.

Vergeven

[ Voor 19% gewijzigd door Wyldfae op 06-12-2013 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wyldfae schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:22:
Ik heb een extra stress test key, pm me.
Done. Wel heeeel toevallig op de seconde dat ik post dat ik vaak te laat ben heb jij nog een extra key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Krijgt niet iedereen zo'n key voor de stresstest ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Kan iemand me uitleggen wat Wildstar meer populair (bij tweakers) maakt dan andere bestaande MMO's en die in ontwikkeling? Vooralsnog lijkt het spel veel op een traditionele MMO met een twist (zoals elke andere MMO zijn eigen twist heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Helaas trekt mijn laptop hem helemaal niet, dus dat word installen op mijn PC maar het ziet er te gek uit! Alle functies en controls zijn zeer logisch en dat werkt super prettig, voelt meteen zeer vertrouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

maniak schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:51:
Kan iemand me uitleggen wat Wildstar meer populair (bij tweakers) maakt dan andere bestaande MMO's en die in ontwikkeling? Vooralsnog lijkt het spel veel op een traditionele MMO met een twist (zoals elke andere MMO zijn eigen twist heeft).
De humor vind ik erg treffend, vooral omdat het spel zichzelf op die manier niet zo serieus neemt. En het laat ruimte over om de eigen doelgroep en genre lekker belachelijk te maken. Daarnaast vind ik de animaties in een MMO heel erg belangrijk. Het is dé manier om een beetje 'feeling' te krijgen met je character. En van wat ik heb gezien in de video's en de liveplays die gestreamed werden, is dat de animaties echt vlot lopen en een eigen stijl hebben, dat vond ik vooral heel gaaf in WoW. Ik ga het vannacht zelf checken in de stress test waar ik net een invite voor heb gekregen, ben nu de client aan het downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fuc6vM1.jpg

Het enige nadeel voor mij is het enorme aantal telegraphs in combat, ik houd er zelf meer van om afstand in te schatten en dat er een wat hogere leercurve is. Ik vind combat in MMO's al dumbed down genoeg.

Edit: Ik zie net in de livestream recap dat je de opacity van ALLE telegraphs van instellen en dus ook kan uitschakelen. _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Blaim op 06-12-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
OK, tijd voor een stukje geschiedenis :)
Carbine Studios: Opgericht in 2005 door een aantal seniors en leads van het originele World of Warcraft team die besloten hebben om zelfstandig te gaan, budget nodig hadden en onder NCSoft terechtkwamen, die hen prompt een budget van naar schatting 50-70 miljoen dollar gegeven hebben om een nieuwe MMO te ontwikkelen. Ondertussen bestaat Carbine uit een all-star developerteam van mensen die mee aan de wieg stonden van verschillende grote titels, waaronder WoW, EQ, EQ2, Warhammer Online, City of Heroes en nog een paar kleinere titels.

Waarom vertel ik dit? Om duidelijk te maken dat dit niet zomaar een debuuttitel van een onbekende nieuwe studio is. Er zijn al verschillene MMO's geweest die beweerden het warm water uitgevonden te hebben, maar geen enkele developerstudio heeft ooit zoveel ervaring/talent bij elkaar gehad als Carbine, die dan ook nog eens zo goed als Carte Blanche gekregen heeft van NCSoft.

Men wil Wildstar aantrekkelijk maken door het implementeren van een heel vlotte questflow (geen 5 keer heen-en-terug lopen naar dezelfde questgiver) en tegelijk een hele hoop extra activiteiten (onder andere via paths) aan te bieden. Alsook door een nieuw combatsysteem (vergelijkbaar met TERA, maar niet helemaal hetzelfde) te implementeren dat veel meer realtime actie geeft. Dan is er ook de hele Pixar/Ratchet&Clank stijl die prominent aanwezig is en voor veel humor zorgt. Bovendien luisteren ze ongelofelijk goed naar de community. Er zijn verschillende kanalen (reddit/twitter/WSC) waarlangs je rechtstreeks met hen in contact kan komen. De beta is meerdere maanden on-hold geweest puur vanwege player feedback die hen duidelijk maakte dat er enkele grote wijzigingen moesten gebeuren, en volgens spelers die toen al in de beta zaten zijn het net die wijzigingen die er nu voor zorgen dat Wildstar die "sweet spot" raakt.

Uiteraard heb je het volste recht om skeptisch te zijn (dit is lang niet de eerste titel die beweert de MMO markt te veranderen), maar wat ik zelf al heb mogen ervaren kon ik ERG goed smaken :). Het aantal mensen in beta zal blijven stijgen de komende maanden, en een maand voor launch komt er ook een open beta: Vroeg of laat zal je zelf kunnen ervaren of Wildstar het "is het al zo laat?" effect heeft :).

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 06-12-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Persoonlijk vind ik het de beste evolutie van World of Warcraft die ik tot dit moment gezien heb. Het heeft dezelfde cartoony feel (plus ontzettend veel humor, wat ik wel kan appreciëren) en raapt eigenlijk qua mechanics veel bij elkaar van WoW, Guildwars2 en Rift.

Ze hebben het motto "the devs are listening", wat natuurlijk deels een slimme marketingzet is, maar heb het idee dat ze erg begaan zijn met de community. Ze hebben als voorbeeld de beta een paar maanden stopgezet om grote wijzigingen aan te brengen waar het quest systeem een hele overhaul gekregen heeft, en mob tagging eruit gesloopt is (je krijgt nu xp op basis van contributie, ipv eerste hit maken).

De combat mechanics zijn deels tera (richten om te schieten, veel skill-shots), maar dan zonder first-person cursor, en deels guildwars2 (veel telegraphs op de grond die je moet ontwijken). Wat ik ervan gezien heb en van mensen gehoord heb, werkt dit combat systeem erg goed. Vooral PVP wordt hierdoor eens stuk interessanter (in plaats van stiekem achter een huis staan arcane missiles gooien, echt erheen gaan voor hectische actie). Ook het talent-systeem vind ik een stuk beter dan bij andere MMO's. Hun idee is dat je een limited aantal skills op je bar hebt die je altijd kan wijzigen buiten combat en je specialiteit erg diep uitwerkt via het AMP systeem. Dit gaat het min-maxen wat je bij WoW had een klein beetje meer tegen (er zullen meer viable builds zijn dan 1-to-rule-them-all).

Het heeft veel van de originele WoW developers, wat ook blijkt uit de keuzes die ze maken voor Wildstar. 40-man raids, battleground pvp, subscription model (zodat je waar voor je geld krijgt, in plaats van alles te moeten kopen).

Kortom, dit is precies de MMO waar ik op zit te wachten. Natuurlijk is het nog afwachten of het aan de verwachtingen (niet hype) kan voldoen, maar het ziet er in ieder geval promising uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik zit onder nda dus mag niks zeggen... Behalve dat de hype misschien wel erg terecht is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-04 20:21
Hoe laat zijn nou precies de servers open dit weekend? Heb het geprobeerd om te zetten naar onze tijd maar lukte niet echt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Lasteraar schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:20:
Ik zit onder nda dus mag niks zeggen... Behalve dat de hype misschien wel erg terecht is ...
Mazzelkont :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Heb zelf Tera met veel plezier gespeeld maar haakte af doordat de instances slapend gespeeld konden worden. De wow vanilla dungeons waren geweldig om te spelen. Ik hoop dat de end game en instances niet te casual worden in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
Appeh schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:02:
Hoe laat zijn nou precies de servers open dit weekend? Heb het geprobeerd om te zetten naar onze tijd maar lukte niet echt helemaal.
Zoals ik 2 pagina's terug al een keer had gepost, en bevestigd door een andere tweaker op de vorige pagina:

Friday, December 6th, 5PM PST - 9PM PST -> Nacht van vrijdag op zaterdag van 2 tot 6
Saturday, December 7th, 11AM PST - 3PM PST -> Zondag avond van 8 tot 12 uur middernacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

AerosPhere schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:46:
[...]

Zoals ik 2 pagina's terug al een keer had gepost, en bevestigd door een andere tweaker op de vorige pagina:

Friday, December 6th, 5PM PST - 9PM PST -> Nacht van vrijdag op zaterdag van 2 tot 6
Saturday, December 7th, 11AM PST - 3PM PST -> zaterdag avond van 8 tot 12 uur middernacht
FTFY ;)

Wie gaat er vannacht allemaal spelen? Ik hoop dat het uberhaupt een beetje speelbaar is, ik snap dat het een stresstest is maar ik haak snel af als er constant crashes/log-in problemen zijn. Ben niet echt een die-hard MMO'er, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Saturday, December 7th, 11AM PST - 3PM PST -> Zondag avond van 8 tot 12 uur middernacht
Correctie: dat is in onze tijd om 20 uur zaterdag, niet zondag ;)

Voor degenen die niet stresstesten (de meerderheid dus :p), niet getreurd: Zaterdag om 21.00 vindt de nieuwe twitch livestream plaats met de medic in de hoofdrol.

[ Voor 37% gewijzigd door boe2 op 06-12-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:12
Ik heb me zojuist aangemeld voor de beta, ziet er toch wel erg cool uit. Is er nog een mogelijkheid om 'versneld' een beta-invite te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Thysiej schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:20:
Ik heb me zojuist aangemeld voor de beta, ziet er toch wel erg cool uit. Is er nog een mogelijkheid om 'versneld' een beta-invite te krijgen?
Ja, je kansen vergrootten als je deze survey invult: http://www.surveymonkey.com/s/WSWinterBeta
Dit moet je met hetzelfde e-mail adres invullen als waarmee je voor de beta ingeschreven hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ja, hopen dat je een Black Ops (beta forum) key krijgt van mensen die al in de beta zitten. In de komende week krijgt iedereen in de beta (NIET de stress test) een key voor een vriend/kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Hoe lang duurt de closed beta eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
lanerios schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:23:
Ja, hopen dat je een Black Ops (beta forum) key krijgt van mensen die al in de beta zitten. In de komende week krijgt iedereen in de beta (NIET de stress test) een key voor een vriend/kennis.
Sniff, degene die een key over heeft sniff je raad het al >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Lasteraar schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:51:
Hoe lang duurt de closed beta eigenlijk?
Geen idee, kon het ook al niet op de officiele forums vinden. Iig heb ik me de afgelopen paar dagen prima vermaakt en hoop dat ik nog een tijdje door mag. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Me2 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Mocht iemand nog zo'n vrienden key over hebben, dan stel ik me gaarne beschikbaar. Sta zelf ingeschreven met 5 e-mailadressen, maar weinig geluk :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:38

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hmm maak me om deze key niet zo druk. Stress test maakt me vaak meer gestrest dan dat ik blij ben om de game te testen =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Ricmaniac schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:06:
Hmm maak me om deze key niet zo druk. Stress test maakt me vaak meer gestrest dan dat ik blij ben om de game te testen =p
Iets is altijd beter dan niets :P

Gelukkig wel net de Steam Autumn Sale geweest, dus kan we nog ff storten op een aantal andere games. De beta van Wildstar geloof ik wel ff; er worden vrij weinig mensen toegelaten nog, dus schat m'n kansen laag in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Pfffff.

Wat is de Stalker toch vet...

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Nu wil ik ook Wildstar proberen.. hopelijk krijg ik nog een key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Ik zit al maanden te azen op een bèta key, zonder geluk... :( als iemand zijn black ops key (of een reguliere key) zou willen delen, zou ik je heel erg dankbaar zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kunnen we misschien eens met zijn allen kappen met het bedelen om keys? Dit topic verliest in elk geval wat mij betreft wel heel snel zijn waarde als er geen interessante posts voorbij komen en het in plaats daarvan alleen maar gekickt wordt met "subtiele" geef-mij-een-key-reacties...

En even voor de duidelijkheid: nee, ik zit ook nog niet in de beta, dus het is niet alsof ik makkelijk praten heb. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ok NME, Medic Dev Speak voor jou dan:

YouTube: WildStar DevSpeak: Medic

Oh ja en nog de flick voor entertainment value:

YouTube: WildStar Flick: Classes

:> ;)

P.S. Vanavond Live Stream als het goed is, weer om 21:00 uur ga ik vanuit.

[ Voor 49% gewijzigd door Morrar op 07-12-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:36:
Kunnen we misschien eens met zijn allen kappen met het bedelen om keys? Dit topic verliest in elk geval wat mij betreft wel heel snel zijn waarde als er geen interessante posts voorbij komen en het in plaats daarvan alleen maar gekickt wordt met "subtiele" geef-mij-een-key-reacties...

En even voor de duidelijkheid: nee, ik zit ook nog niet in de beta, dus het is niet alsof ik makkelijk praten heb. ;)
Hey niet schooien voor een key! Met je subtiele "ooh ik zit er ook nog niet in!" ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Stream is weer begonnen voor mensen die het per ongeluk vergeten zijn ;).
http://www.twitch.tv/wildstar

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
_/-\o_ Dank u _/-\o_

Bijna vergeten

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:44
Wanneer zijn die beta's nou?
Gisteren avond kon ik inloggen maar kwan maar geen character aanmaken. Werd telkens gedisconnect.
Nu begreep ik dat het een stress test was maar als dit al niet werkt met een test :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ryatzu schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:22:
Wanneer zijn die beta's nou?
Gisteren avond kon ik inloggen maar kwan maar geen character aanmaken. Werd telkens gedisconnect.
Nu begreep ik dat het een stress test was maar als dit al niet werkt met een test :S
Heb je enig idee hoeveel mensen er gisteren en eergisteren op één server gepropt werden? Natuurlijk gaat dat fout. 8)7 Dat was het hele idee van die stresstest: kijken wat breekt op welke manier en bij hoeveel spelers. Daarmee bepalen ze bijvoorbeeld hoeveel hardware ze nodig hebben bij de launch.

Ik zat ook in de stresstest en was eigenlijk wel verbaasd over hoe goed het liep. Over de gameplay mag ik niks zeggen vanwege de NDA maar wat betreft stabiliteitsissues had ik gezien het aantal mensen dat online was veel erger verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:44
Ik heb 30 min lang geprobeerd een karakter aan te maken en werd telkens gedisconnect.
Hopelijk lossen ze dit wel voor de launch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Het was dan ook een stress test. ;-). Het is dus de bedoeling om het systeem zo zwaar mogelijk te belasten. Het staat ook gewoon in de mail die je krijgt met de stress test key. Je moet niet te veel hopen om te kunnen spelen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ryatzu schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:12:
Ik heb 30 min lang geprobeerd een karakter aan te maken en werd telkens gedisconnect.
Dat ging gisteren inderdaad een stuk slechter dan eergisteren. Niet heel gek ook, omdat de stresstest van vrijdag midden in de nacht was in onze tijdzone, dus niet heel veel Europeanen hebben het geprobeerd. Gisteravond was een stuk toegankelijker voor Europeanen en op een gegeven moment zeiden ze in een announcement nadat iedereen op één server was gezet in plaats van de 3 losse die ze eerder hadden dat er nog nooit zo veel spelers tegelijk aan het spelen waren geweest.
Hopelijk lossen ze dit wel voor de launch op.
Je hebt gewoon verkeerde verwachtingen gehad. Dit stond bijvoorbeeld op Reddit:
MORE INVITES.

It Burns So Good!
...of letterlijk uit de mail waarin je key stond:
This test is an actual, genuine, 100% real stress test. This means that we need things to break. Repeatedly. Login servers, patch servers, world servers, chat servers; everything's fair game this weekend. We'll be working with you around the clock to push our systems to the limit. The process will involve a lot of issues we can fix on the spot, identifying issues we need to work to fix moving forward, and continued and constant communication with you about how things are going. In the worst case, you'll have a fun weekend in WildStar. In the best case, you may not be able to play without experiencing some serious glitches, which is just the way we like it!
Het was de bedoeling dat we spul stuk gingen maken. Het hele idee van stresstests is dat je dit soort problemen identificeert vóór de livegang. Als je aan de hand van deze stresstest-invite dacht dat je daadwerkelijk kon spelen was je verwachting gewoon niet goed. Dat gezegd hebbende: ik heb daadwerkelijk ongeveer anderhalf uur rustig kunnen spelen op vrijdag (nouja, zaterdagochtend) en dat ging beter dan ik verwacht had. Het lijkt erop alsof ze hun zaakjes aardig goed op orde hebben. Natuurlijk moet er spul gefixt worden, maar die stresstests lijken hun vruchten af te werpen.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 08-12-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Over om 00.30/01.00 kon je weer perfect inloggen en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ik heb beide avonden geprobeerd te spelen voor iets langer dan een uur maar kwam niet lekker voorbij de starterszone. Prima communicatie met de spelers en de 'gezellige' drukte zorgden er bij mij voor dat ik me niet druk maakte dat ik niet normaal kon spelen. Immers hadden ze dit ook gezegd in de mail.

Ben blij dat ik een beetje heb bijgedragen aan de test en kan niet wachten totdat de open beta komt zodat ik m'n systeem kan testen op verschillende settings.

Heb nu een systeem met 4-5 jaar oude hardware (C2D E8400, 8 GB Ram en Radeon 6870 1 GB) die de meeste spellen nog erg goed op medium settings kan draaien op 1920x1200, maar dit wil ik bij de launch van Wildstar eens gaan upgraden met een budget van ongeveer 500,-.

De stresstest heeft me wel zo positief verrast dat ik er erg veel zin in begin te krijgen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Blaim schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:42:

Ben blij dat ik een beetje heb bijgedragen aan de test en kan niet wachten totdat de open beta komt zodat ik m'n systeem kan testen op verschillende settings.

Heb nu een systeem met 4-5 jaar oude hardware (C2D E8400, 8 GB Ram en Radeon 6870 1 GB) die de meeste spellen nog erg goed op medium settings kan draaien op 1920x1200, maar dit wil ik bij de launch van Wildstar eens gaan upgraden met een budget van ongeveer 500,-.

De stresstest heeft me wel zo positief verrast dat ik er erg veel zin in begin te krijgen haha.
Toevallig heb ik laatst een soort gelijk systeem gebouwd alleen dan met een phenom II x4. Op 1920x1080 met de settings medium/low zo'n 30 fps WS getest. Game is dan nog steeds in beta en zal niet 100% geoptimaliseerd zijn. Carbine heeft al eerder aangegeven WS speelbaar te willen houden op systemen met mindere specs. Ik zou me er iig niet zo druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik heb een I5 Alienware laptop. Medium specs maar kon op high toch wel tegen de 30fps overall krijgen.. Speelde erg vlot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb een paar mensen horen klagen dat ze niet de FPS kregen die je zou verwachten bij hun systeem, en die mensen hadden stuk voor stuk een Nvidia-kaart. AMD-kaarten leken het allemaal beter te trekken. Maar uiteindelijk wordt dat inderdaad vast wel rechtgetrokken voor de release. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

NMe schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:48:
Ik heb een paar mensen horen klagen dat ze niet de FPS kregen die je zou verwachten bij hun systeem, en die mensen hadden stuk voor stuk een Nvidia-kaart. AMD-kaarten leken het allemaal beter te trekken. Maar uiteindelijk wordt dat inderdaad vast wel rechtgetrokken voor de release. :)
Klopt inderdaad! Ik dacht ergens gezien te hebben dat ze ook in samenwerking met AMD zijn (logotje op hun site ergens). Mijn Alienware 17 met 780M trok het ook niet echt heel netjes moet ik zeggen. Ze zullen nog wel gaan optimaliseren voor release denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
De FPS probleem heeft meestal te maken met de nvidia optimus software. Deze schakelt tussen de onboard GPU en de NVidia kaart afhankelijk welke performance je nodig hebt. Het probleem doet zich voor als een game nog niet opgenomen is in de NVidia Optimus software waardoor hij niet overschakelt naar je NVidia kaart en je dus slechte FPS krijgt (immers, het spel wordt nu gespeeld op je onboard GPU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

maniak schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:57:
De FPS probleem heeft meestal te maken met de nvidia optimus software. Deze schakelt tussen de onboard GPU en de NVidia kaart afhankelijk welke performance je nodig hebt. Het probleem doet zich voor als een game nog niet opgenomen is in de NVidia Optimus software waardoor hij niet overschakelt naar je NVidia kaart en je dus slechte FPS krijgt (immers, het spel wordt nu gespeeld op je onboard GPU).
In mijn geval was dat niet zo omdat ik geen optimus heb (door het 120hz 3D scherm). Dit was inderdaad wel voor erg veel mensen het probleem (en te fixen door DX9 te forceren via een launch shortcut).

Ze hebben nu een contest om een beta key te winnen. Je moet er een Vine voor maken: https://vine.co/v/hQdirw0EFiq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 16:17
nice :P

"The friendly (and attractive) people over at WildStar would like to cordially invite you and some friends to join our beta testing program. Please follow the steps below in order to get your account ready for beta."

Niet verwacht dat ik er een zou krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

"Hi All,
I can in fact confirm that keys are going out as of 1:00pm PST.
Cheers"

Tijd om de mailbox te spammen :P.
Helaas geen geluk voor mij deze keer :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

bronce schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:15:

"The friendly (and attractive) people over at WildStar would like to cordially invite you and some friends to join our beta testing program. Please follow the steps below in order to get your account ready for beta."

Nice!

Niet verwacht dat de volgende wave zo snel al zou komen. On to the mailbox!

Edit: aiii jammer, volgende keer beter O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Blaim op 10-12-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ach, misschien komen er nog een paar waves achteraan. Ik hoop 't in elk geval. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
bronce schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:15:

Gratz! Had je toevallig ook eerder een Stress-test key ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubarov
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 11:46
Ik heb nog een Wildstar beta key voor de eerste PM!

[ Voor 6% gewijzigd door Tsubarov op 11-12-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 22:14
Tsubarov schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:39:
PM gestuurd :)

Edit - Helaas te laat (denk ik) Veel plezier aan de gene die het heeft gekregen!

[ Voor 18% gewijzigd door Tc662 op 11-12-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
Tsubarov schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:39:
Tc662 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:43:
Edit - Helaas te laat (denk ik) Veel plezier aan de gene die het heeft gekregen!
Ik was degene die waarschijnlijk (net) iets sneller was, in ieder geval bedankt voor de key Tsubarov.

Vanavond alle plannen afgezegd en testen maar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
rico_fxp schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:11:
[...]

Gratz! Had je toevallig ook eerder een Stress-test key ontvangen ?
Nee die had ik geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Ik hoop dat de volgende persoon welke een key te delen heeft een andere methode gebruikt dan "de eerste PM" Niet idereen kan de hele dag dit forum elke minuut checken :P

In ieder geval goed om te zien dat er binnen de community gedeeld wordt. Ik hoop ook nog ergens een leuke mail van Carbine te ontvangen en tevens iemand anders blij te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Vrij hard balen dat mijn oude account verdwenen is. Speelde dan ook al een hele tijd geen Aion meer, maar honderd procent dat ik daar een beta application heb gedaan. Paar weken geleden dan alsnog maar aangemeld, dus hopen dat het een beetje random is.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Ik al een nieuwe videokaart en voeding besteld aangezien het erg krapjes is met een HD6850 zelfs met alles teruggeschroefd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Had graag gezien dat ze het model van pre-order = beta key hadden gebruikt.. Hierdoor weten ze ook wie er serieus het spel wil spelen en hoeveel spelers ze kunnen verwachten tijdens de lancering. Dan had ik al zeker in de beta gezeten en hadden zij al wat geld kunnen ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

maniak schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:08:
Had graag gezien dat ze het model van pre-order = beta key hadden gebruikt.. Hierdoor weten ze ook wie er serieus het spel wil spelen en hoeveel spelers ze kunnen verwachten tijdens de lancering. Dan had ik al zeker in de beta gezeten en hadden zij al wat geld kunnen ontvangen!
Dat geld ontvangen ze pas bij de daadwerkelijke launch tenzij ze zelf digitale versies verkopen (doen ze vast wel), dus dat is niet echt een argument. Juist de grootste fans zullen een collector's edition willen en die in de winkel bestellen. Los daarvan denk ik niet dat de open beta nog érg lang op zich gaat laten wachten.

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:17
Van wat ik begrepen heb met de beta is dat ze de level cap steeds iets opschroeven. Ik dacht te lezen ergens dat de beta nu tot ongeveer eind level 30 was. Dus dan hebben ze nog wat leveltjes te gaan. Hopelijk vergis ik me maar denk dat open beta nog op zich laat wachten.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben zelf alleen bekend met de beta's van Blizzard maar daar doen ze precies hetzelfde in WoW. Eerst een cap op het level zetten zodat mensen in de dan beschikbare zones niet meteen te ver doorlevelen zodat de volgens zones te makkelijk worden voor goeie tests. Maar dat wil niet zeggen dat ze daarom de open beta moeten uitstellen. Ook met meer mensen op de server kun je die level cap gewoon aanhouden en zones afgesloten houden. :)

• Zironako
Die engineer ziet er toch ook wel erg tof uit, zeg. Zit nu wel erg te twijfelen tussen warrior, stalker en engineer. Toch neig ik het meest richting de stalker atm :p.

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

De NDA van de pers (lvl 1-15) is opgeheven, dus ik denk dat we heel wat nieuwe filmpjes kunnen verwachten de komende dagen. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Draven op 12-12-2013 15:30 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• Morrar
Draven schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:26:
De NDA van de pers (lvl 1-15) is opgeheven, dus ik denk dat we heel wat nieuwe filmpjes kunnen verwachten de komende dagen. 8)
Let op dat dit niet betekent dat de NDA voor spelers weg is; deze blijft onverminderd gelden voorlopig :) Ik zeg het maar, voordat iemand z'n beta toegang verspeelt...

• boe2
  • Niet online
Op mmorpg.com staat heel veel nieuw spul, alsook zijn er blijkbaar verschillende twitch streams :).

Niet vergeten: Vanavond is het ook de engineer AMA op reddit.

• Zironako
Misschien een lompe vraag, maar wat houdt engineer AMA in? Zit vrijwel nooit op Reddit.

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

AMA - Ask me Anything

Oftewel, heb je vragen over de Engineer, kan je het daar vragen.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• boe2
  • Niet online
Jij kan vragen stellen over de Engineer, de devs geven dan antwoord. Dit hebben ze ook al gedaan voor alle andere classes:

Warrior AMA
Esper AMA
Spellslinger AMA
Stalker AMA
Medic AMA

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 12-12-2013 16:15 ]

• Zironako
Ah tof, eens even zien dan vanavond :).

• Jerry

Jerry

Who?

Er zijn een aantal Duitsers aan het streamen op het moment.
Bijvoorbeeld: http://www.twitch.tv/vanioneu

In de middag was er ook een Nederlander die aan het streamen was. Erg interessant om te bekijken ieder geval :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
Jerry schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:22:
Er zijn een aantal Duitsers aan het streamen op het moment.
Bijvoorbeeld: http://www.twitch.tv/vanioneu

In de middag was er ook een Nederlander die aan het streamen was. Erg interessant om te bekijken ieder geval :D.
Ziet er erg leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
http://www.pu.nl/live/

Vrijdag 13 december 16:30 uur: Let's Play Wildstar

van PU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Sturen ze überhaupt nog meer bètakeys uit of zijn ze allemaal vergeven?
Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios