Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik geloof niet dat er nog een invite wave bezig is maar er komen later vast nog wat meer waves.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Halverwege december krijgen de mensen die nu in beta zitten een of twee Friend keys om weg te geven (mits ze in een bepaalde periode hebben ingelogd). Dan krijg je begin 2014 ergens nog een Open Beta en daarna release. Denk dat er misschien nog 1 of 2 waves closed beta keys uit gaan.
Maar het is en blijft speculeren.

**edit
Onderstaand stond vandaag op Reddit, gepost door iemand van Carbine:
We're doing a small wave every week for data gathering purposes (it's cohort analysis of retention data if ya wanna get technical). The next big wave hasn't been announced yet, nor have any beta weekends or other ways of getting the game in folks' hands.

We will do another stress test soon since we believe we've fixed the issues that were causing lag when we were running with multiple 2/3rds full realms at the same time. One could probably assume that a solid stress test will unlock the ability to do more beta events (since we ain't gonna run no "come have fun" events until we can assure it's not a "come have lag" event (we call those stress tests).
To quote Clint Eastwood: in all this excitement, I've kinda lost track myself. I think we did a round earlier this week too, but I might be wrong and confusing it with the stress invites. Good times right now juggling all the press action/beta responses/etc. Sometimes for logistical reasons we may skip a week of the small waves I mention above.

[ Voor 63% gewijzigd door Draven op 13-12-2013 21:41 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Hoe is het tot zover met deze beta ?
Als ik zo kijk op de streams van wildstar valt het niveau van de "testers" nogal tegen, word er ook op een normaal game niveau getest ?.

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik tot zover niet echt onder de indruk ben van de kwaliteit van het testen van nieuwe mmo's.

Helaas kon ik hier zelf niks aan doen aangezien ik niet geinvite werd.

[ Voor 37% gewijzigd door Daisai op 13-12-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk niet dat daar veel over te zeggen valt zonder de NDA te breken? :P

Van wat ik gezien heb tijdens de stresstest zijn de testers op de forums veelal constructief en uitgebreid maar ingame zag ik veel mensen die domweg niet begrijpen dat een beta nog niet af is. Die verwachtten blijkbaar dat de game compleet speelbaar was en dat de stresstest ze daar ook niet in ging afremmen. Zul je altijd houden, de enige manier om goeie testers aan te trekken die je niet hoeft te betalen is met pure volumes, en daar komt Carbine vanzelf een keer aan toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Daar was ik al een beetje bang voor.
De eerste paar maanden van de release zal zoals altijd wel weer een echte beta zijn en deze beta is meer om te zorgen dat het spel te verkopen valt.

Hoe loopt het spel verder?
Dat was ook een behoorlijk groot probleem met swtor, dat de engine gewoon veel te slecht was en iets wat je vaak in meer games ziet de laatste tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door Daisai op 13-12-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Daisai schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:26:
Daar was ik al een beetje bang voor.
De eerste paar maanden van de release zal zoals altijd wel weer een echte beta zijn en deze beta is meer om te zorgen dat het spel te verkopen valt.
Wat, hoe kom je tot net de omgekeerde conclusie van wat NMe duidelijk probeert te maken :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NDA. :P Maar ik vind het tot nu toe veelbelovend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Hier wat beta gameplay:
http://youtu.be/YWQZnLz9dGI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
NMe schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:36:
[...]

NDA. :P Maar ik vind het tot nu toe veelbelovend. :)
Dus er mag niet gezegd worden of het spel in de huidige fase redelijk goed draait en goed is geoptimaliseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
het zal wel weer zoals gewoonlijk gaan. mensen die alleen inschrijven voor beta access en dan de keys doorverkopen. ik zie er al genoeg staan op forums. de echte fans pissen weer naast de pot of dienen te betalen om te testen.

we zullen zien wat de 2e wave brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De echte fans zijn de mafkezen die honderden dollars op tafel leggen voor een beta key en dus dat gedrag enablen... Daarbij: op de forums zag dat beeld er tijdens de stresstest totaal anders uit.
Daisai schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:27:
[...]

Dus er mag niet gezegd worden of het spel in de huidige fase redelijk goed draait en goed is geoptimaliseerd?
Vast wel, maar die vraag is toch al beantwoord? We hadden hierboven een discussie over framerates met verschillende GPU's en ik zei een paar posts geleden nog dat alles er veelbelovend uitziet. :P

[ Voor 52% gewijzigd door NMe op 14-12-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Zit er inderdaad aan te denken zo'n key te kopen ergens, lees net dat je tot maart kan spelen. Zal eens even kijken of ik hem toevallig ergens voor een eurootje of 50 kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zou het niet doen want als je betrapt wordt kun je vaarwel zeggen aan je kansen om de beta te mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wildstar Engineer Class Drop is net begonnen:
http://www.twitch.tv/wildstar

:)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Er zijn nog wat gewone spelers aan het streamen ook op Twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Mocht je al in de beta zitten, als je op één van de volgende zaterdagen speelt: 14e, 28e, en de 4e, dan krijg je gegarandeerd 1 friend key. Voor iedere extra zaterdag dat je speelt maak je kans op een extra friend key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ow ?
Wanneer krijg je die key dan ? Nog niks ontvangen namelijk.

Betreft de game. Wauw.
Iedereen die al een tijdje meegaat betreft games heeft het allemaal al wel weer eens gezien. Maar deze game heeft zo nu en dan toch nog wat wauw momentjes. Ziet er gewoon erg goed uit.

Het klopt gewoon. En ja, beta. Dus nog niet af. En is nog wel wat finetuning nodig. Maar betreft sfeer en beleving..

Ik hou m'n mond verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chippu schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:31:
Mocht je al in de beta zitten, als je op één van de volgende zaterdagen speelt: 14e, 28e, en de 4e, dan krijg je gegarandeerd 1 friend key. Voor iedere extra zaterdag dat je speelt maak je kans op een extra friend key.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Lasteraar schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:45:
Ow ?
Wanneer krijg je die key dan ? Nog niks ontvangen namelijk.

Betreft de game. Wauw.
Iedereen die al een tijdje meegaat betreft games heeft het allemaal al wel weer eens gezien. Maar deze game heeft zo nu en dan toch nog wat wauw momentjes. Ziet er gewoon erg goed uit.

Het klopt gewoon. En ja, beta. Dus nog niet af. En is nog wel wat finetuning nodig. Maar betreft sfeer en beleving..

Ik hou m'n mond verder..
Ik wil dolgraag weer een nieuwe WoW beleving ondergaan. Hopelijk voldoet dit spel hieraan maar ik probeer mijn verwachtingen te temperen omdat games de afgelopen jaren maar moeilijk voldoen aan de hype die er vooraf gecreëerd wordt. Dus ik wacht rustig af, misschien dat ik zelfs een maand de kat uit de boom kijk na de lancering. Heb geen zin in een ander swtor avontuur (swtor was erg leuk, don't get me wrong, het was gewoon geen MMO in het begin.. heb de kerstvakantie me erg mee vermaakt though :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:18
Het ziet er verschrikkelijk goed uit! Heb de livestreams zitten kijken en de trailers en de humor bevalt me wel. Ik denk dat het 'dinnetje en ik hier samen wel veel plezier aan kunnen beleven :).

Hopelijk wordt het een succesvolle MMO, de MMO's die ik graag speel zijn vaak de MMO's die niet zo succesvol zijn :(. Het begon met City of Heroes, de Europese servers waren maar schaars bevolkt en er was weinig kans een leuke group bij elkaar te krijgen. Toch ben ik wat epische momenten tegen gekomen.
Ook SWTOR valt tegen, hoewel het spel prima solo te spelen is, ga je in de end game toch wat meer neigen naar operations (raids) en flashbacks (dungeons). En daar kan het écht lang duren voordat je wat vind :(.

Mocht het bovenstaande kloppen met betrekking tot een friend key, houd ik me open voor een invite. Als dit onder bedelen valt, dan bied ik direct mijn excuses aan en zal ik dit weghalen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:17
Het ziet er inderdaad allemaal erg mooi uit en laten we hopen dat de Devs zich inderdaad aan hun worod houden en dat het gaande weg lekker een goede uitdaging gaat worden dan ben ik al heel te vrede.

Voor de rest is het kijken en wachten totdat ze de beta gaan uprampen zodat vele het uit kunnen testen en helpen om het spel beter te laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Als je WoW gewend was, denk ik dat Wildstar je ook wel kan bekoren. Wildstar heeft heel veel geleend van WoW en daar wat meer complexiteit aan toegevoegd. Vooral op het gebied van combat is Wildstar echt een stap omhoog; veel actiever en reactiever. Maar goed, dat het complexer is betekent ook dat het (nog) wat minder gestroomlijnd en gepolijst is dan bijvoorbeeld WoW.

Ik denk dat Wildstar daar nog flinke stappen moet zetten; hoe biedt je veel informatie overzichtelijk aan en geef je het netjes weer. Dat zal voor een deel ook bepalen welk publiek zich het meeste thuis zal voelen in Wildstar; de vraag is nu nog hoe hardcore het gaat worden en of het voor casuals ook leuk gaat worden. Zoals het er nu naar uit ziet, wordt het denk ik wel een flink stapje omhoog t.o.v. bijvoorbeeld WoW.

Verder denk ik dat het een uitdaging wordt voor Wildstar om een wereld en verhaal neer te zetten dat mensen aanspreekt. De graphics en humor zijn dik in orde, maar het is ook wel mooi als er veel lore is en vooral of dit op een aantrekkelijke manier gebracht / verteld wordt. Spellen als WoW, GW2 en SW:TOR hebben allemaal een bestaand universum waar ze uit kunnen tappen. Wildstar moet het nog helemaal opzetten. Heeft als voordeel dat er meer vrijheid is, maar het moet nog wel gebeuren.

Tot slot zal de community wat mij betreft doorslaggevend zijn. Met de (wat puberale) humor en moba-achtige combat is het afwachten wat voor publiek erop af gaat komen. Hopelijk geen egocentrische pubers die vinden dat ze overal recht op hebben en zichzelf helemaal de bom vinden (denk WoW of LoL)... Als je nu naar de beta testers kijkt op Reddit en de fora vind ik de sfeer overigens behoorlijk goed en behulpzaam. De opmerking over het niveau van de streams hierboven zijn niet echt van toepassing op de beta; dat zijn streams van mensen van de pers en niet van beta testers.

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 15-12-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een waarschuwing voor iedereen die er aan zit te denken om een beta key te kopen op. b.v. e-bay.

ik zag er 1tje staan voor 70$. heb de gok genomen en verloren. de key was al gebruikt. nu heel process gestart om geld terug te krijgen maar de uitspraak is dat ik aan het korste eind trek omdat het om een digitaal product gaat.

laat mijn fout een les zijn voor iedereen om extra waakzaam te zijn omtrent aankopen van keys op b.v. ebay.

heb betaald via pay-pall ge-escaleerd naar een case daar maar die is ook gesloten met geen goede uitkomst.

ik heb mijn les geleerd in ieder geval en zal nooit meer een digitaal product via e-bay aanschaffen.

maak niet dezelfde fout en hou je geld in je porto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Tja.
Alom bekend dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Digitale producten kopen via eBay is normaal geen enkel probleem maar op deze manier een betakey kopen waarvan Carbine heeft bepaald dat ze niet verhandeld mogen worden...tsja. Zelfs als het wel een echte en niet gebruikte key was geweest had je nog een probleem gehad als Carbine de verkoper van de key betrapt want dan zijn zowel jij als hij jullie toegang kwijt en kom je er ook niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:49:
Digitale producten kopen via eBay is normaal geen enkel probleem maar op deze manier een betakey kopen waarvan Carbine heeft bepaald dat ze niet verhandeld mogen worden...tsja. Zelfs als het wel een echte en niet gebruikte key was geweest had je nog een probleem gehad als Carbine de verkoper van de key betrapt want dan zijn zowel jij als hij jullie toegang kwijt en kom je er ook niet meer in.
de reden dat ik de gok genomen heb is omdat ik nog nooit geluk gehad heb m.b.t. ontvangen van beta keys. altijd pas op het moment dat iets open beta wordt. dus tja wat kan je er op zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Beta forums, ik weet niet of ik de pastebin gewoon mag posten? mededeling extra friend keys

[ Voor 16% gewijzigd door Chippu op 16-12-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In feite zit op alles dat op het forum besproken wordt ook een NDA, al gok ik dat daar in dit geval niet moeilijk over gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Met die friend-key actie, is het misschien een idee om een lijstje te maken in de topicstart wie graag een key wil ontvangen? Scheelt weer 20 pagina's aan wie een key te vergeven heeft en wie een key wil ontvangen :) For the record: Ik wil graag ook op die lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Mochten er keys vrijkomen zou ik ook super blij worden met een. Jarenlang WoW gespeeld en andere MMO's en dit ziet er erg interessant uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
maniak schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:56:
Met die friend-key actie, is het misschien een idee om een lijstje te maken in de topicstart wie graag een key wil ontvangen? Scheelt weer 20 pagina's aan wie een key te vergeven heeft en wie een key wil ontvangen :) For the record: Ik wil graag ook op die lijst :)
Goed idee ! ik geef mijzelf ook op voor de lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Nou, ik heb dus een key "gekocht", maar ben gescamd. Dacht dat ik slim genoeg was dat te voorkomen, maar blijkbaar niet. Eens zien of Paypal me mijn geld terug kan geven. Iig ik stel me beschikbaar voor een friend key :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
*zucht*

Mensen, die keys kunnen alleen maar verkocht worden omdat er mensen zo gek zijn om te betalen voor beta toegang. Een key kopen = deze praktijken aanmoedigen. Vroeg of laat geraakt iedereen in de beta, dit is door Carbine bevestigd geweest. Heb geduld.

Bovendien is het zo eenvoudig om iemand te scammen hiermee. Ik kan heel eenvoudig 100 dollar verdienen door een fictieve key op ebay te verkopen. Werkt hij niet? Pech, ik heb men geld. Je wil je geld terug? Pech, deze hele transactie was een inbreuk op de verkoopsregels van ebay EN paypal. Beter nog, ik verkoop er meteen 5, kan ik mezelf een mooie Xbox one kopen :p. Bovendien bant Carbine keys die ze kunnen bevestigen als 'verkocht'. Alle 'friendkeys' die hieraan gelinked zijn worden als bonus mee gebanned.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Ik zou gaarne ook op de lijst willen, mocht die er komen (ik had de friend-mededeling van Reddit :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jongens, er is geen lijst of in elk geval niet in dit topic, er staat niet voor niks het volgende in de waarschuwing:
Modbreak:Zoals bij elke beta, bedelen om keys is niet toegestaan.

Kunnen we het asjeblieft gewoon over de game zelf hebben? :?
boe2 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:18:
Alle 'friendkeys' die hieraan gelinked zijn worden als bonus mee gebanned.
Hetzelfde geldt voor mensen die de NDA breken trouwens: als iemand die jij een friend key hebt gegeven de NDA breekt, dan verlies jij ook je toegang.

[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 16-12-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
Geduld is een schone zaak. Gewoon afwachten en het komt vanzelf. Ik ben blij dat deels de NDA is opgeheven en ben aan het genieten van de vele filmpjes die online zijn gekomen. Dit houdt me wel bezig tot ik zelf een key krijg. Iemand al een filmpje gevonden (naast de stream van Wildstar zelf) voor de spellslinger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

YouTube: Wildstar SpellSlinger Gameplay- My Opinion (Commentary) (verschrikkelijke review om aan te horen, maar leuke video :P)
YouTube: ZAM's Preview of the WildStar Spellslinger (veel gedetailleerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Na het zien van vele filmpjes en streams het afgelopen weekend moet ik bekennen dat ik gek genoeg minder enthousiast ben geworden :?

Vond het geheel wat tegenvallen.
Met name de begin areas lijken wat vrij veel van alles dicht op elkaar en questen was nou ook niet echt "hoogstaand"
Graphics vond ik ook niet zo, maar dat kan aan de streams liggen.

De toon van alles vond ik gewoon een beetje "saai" ?
Moeilijk uit te leggen, helemaal omdat ik zelf niet kan spelen maar naar mijn mening is dit zeker geen "next generation " MMO maar meer een goede MMO die al het beste geja... , ik bedoel geleend heeft van andere MMO's ( Terra, WoW en GW2)

Ach, de tijd zal het leren.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Iusedto schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:54:
Moeilijk uit te leggen, helemaal omdat ik zelf niet kan spelen maar naar mijn mening is dit zeker geen "next generation " MMO maar meer een goede MMO die al het beste geja... , ik bedoel geleend heeft van andere MMO's ( Terra, WoW en GW2)
Zelfs als dat zo is, is dat dan iets slechts? Als het het beste van bestaande MMO's pakt en combineert dan krijg je bij een goeie uitvoering toch gewoon een goeie game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
Bedankt weer wat om naar te kijken dalijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
NMe schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:56:
[...]
Zelfs als dat zo is, is dat dan iets slechts? Als het het beste van bestaande MMO's pakt en combineert dan krijg je bij een goeie uitvoering toch gewoon een goeie game?
Dat klopt ja maar ik heb ook nergens gezegd dat het een slechte game zal worden :)

Ik had het iets anders verwacht en het viel me op dat ik in ieder geval daar erg naast zat.
Plus ik denk dat naar verloop van tijd mensen weer terug gaan naar hun "oude" MMO omdat er toch weinig verschil tussen zit.

Denk ook dat het beter is om door de hype heen te kijken en gewoon elke nieuwe MMO een kans te geven.
En voor Wildstar ( en later Elder Scrolls ) ga ik dat ook zekere doen ;)
Blijft gewoon leuk om MMO's te spelen , lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De paar levels die ik heb kunnen spelen hebben mij in elk geval meer zin gegeven in de release. :P Ik ben zelf fervent WoW-speler (andere MMO's heb ik afgezien van Runescape nooit geprobeerd) maar ik vond Wildstar eigenlijk helemaal niet op WoW lijken. De speelstijl is compleet anders. Als je niet continu aan het bewegen bent, ben je binnen no time dood. :P De graphics zijn inderdaad wat minder dan ze zouden kunnen zijn maar ik vermoed dat dat juist met de gameplay te maken heeft: ik ken in WoW een aantal mensen die spelen met minder dan 10 FPS, maar dat zou met het combatsysteem in WS nooit goed gaan, daar zijn sommige telegraphs gewoon te snel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Het mooie is dat je vroeg of laat de kans wel krijgt om het zelf te proberen om zo een definitieve mening te vormen :)

Ze lijken wel meer zelfvertrouwen te hebben dan de makers van TESO. TESO heeft een releasedatum die vrij dichtbij is terwijl alles nog achter een strikte NDA zit. Voor Wildstar moet er nog steeds een releasedatum aangekondigd worden, maar ondertussen mag de pers al vrijuit content streamen tot level 15, wat zeer positieve eerste indrukken geeft.

Dat gezegd zijnde, misschien moet de tweakers gameredactie eens een kijkje nemen naar Wildstar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 16-12-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niet alle pers mag zomaar content delen, bij mijn weten alleen een selecte groep media. Voor alle anderen geldt volgens mij de NDA nog.
boe2 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:09:
Dat gezegd zijnde, misschien moet de tweakers gameredactie eens een kijkje nemen naar Wildstar ;)
Daar schijnen inderdaad plannen voor te zijn. :P

[ Voor 48% gewijzigd door NMe op 16-12-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
boe2 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:18:
*zucht*

Mensen, die keys kunnen alleen maar verkocht worden omdat er mensen zo gek zijn om te betalen voor beta toegang. Een key kopen = deze praktijken aanmoedigen. Vroeg of laat geraakt iedereen in de beta, dit is door Carbine bevestigd geweest. Heb geduld.

Bovendien is het zo eenvoudig om iemand te scammen hiermee. Ik kan heel eenvoudig 100 dollar verdienen door een fictieve key op ebay te verkopen. Werkt hij niet? Pech, ik heb men geld. Je wil je geld terug? Pech, deze hele transactie was een inbreuk op de verkoopsregels van ebay EN paypal. Beter nog, ik verkoop er meteen 5, kan ik mezelf een mooie Xbox one kopen :p. Bovendien bant Carbine keys die ze kunnen bevestigen als 'verkocht'. Alle 'friendkeys' die hieraan gelinked zijn worden als bonus mee gebanned.
Uiteraard. Echter, ik heb sinds de NDA gelift is, hele dagen door streams gekeken en heb daardoor wel érg veel zin gekregen om er zelf mijn handen aan vuil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyldfae
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 15:27
Nieuwe stresstest:

Friday, December 20th, 5PM PST – 9PM PST
(Saturday, December 21st, 1am UTC – 5am UTC)
Saturday, December 21st, 11AM PST – 3PM PST
(Saturday, December 21st, 7pm UTC – 11pm UTC)

Als je in de vorige zat mag je in deze weer meedoen.

Oh en er zijn weer een lading mensen uitgenodigd voor de Winterbeta! (Dus check die mailbox)

(En ik las dat de beta volledig loopt vanaf 24dec tot 5jan, erg jammer dat ik dan vrij ben en mijn vriendin redelijk veel moet werken, wacht... "When Winter Beta comes up the morning of the 24th, we will remain online until Jan 5th.")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 06-09 00:17
Ik heb een Stress Test mail met key gehad gisteren, neem aan dat dit niet hetzelfde is als Winterbeta?

De key zegt wel dat ik ''Beta'' heb op mn NCsoft account maar iemand die ik ken zei dat na de stress test mn beta account gewoon gedelete word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyldfae
  • Laatst online: 10-09 15:27
Nee dit is zeker niet hetzelfde. Als je de winterbeta mail krijgt zie je meteen het verschil. De mail die je krijgt na het redeemen van een betacode is volgens mij wel hetzelfde voor beide invites. Helaas merk je het snel genoeg als je wil inloggen buiten de stresstest om :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Katmi schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:08:
Ik heb een Stress Test mail met key gehad gisteren, neem aan dat dit niet hetzelfde is als Winterbeta?

De key zegt wel dat ik ''Beta'' heb op mn NCsoft account maar iemand die ik ken zei dat na de stress test mn beta account gewoon gedelete word?
Ik mag ook aanstaande vrijdag mee doen aan de stress test. Jammer genoeg is dit nog geen uitnodiging voor de Winterbeta.

Iemand zo snel een idee wat 05.00 PM PST is onze tijd is?
02.00 s'nachts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
Ja is vanaf 2 uur s'nachts. Dat wordt ouderwets een nachtje doorhalen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
jlena schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:04:
Ja is vanaf 2 uur s'nachts. Dat wordt ouderwets een nachtje doorhalen ;).
Net zoals bij de vorige stresstest zijn er 2 data, geen noodzaak om een nacht wakker te blijven ;)
De US-friendly test (vrijdagnacht om 2 uur)
De EU-friendly test (zaterdagavond vanaf 20 uur)

En om teleurstellingen te vermijden: Dit is geen advertentiestunt, maar een ECHTE stresstest. De kans is groot dat je de hele avond op login- en 'disconnected'-menus gaat staren. De vorige keer was de stresstest wel vrij goed speelbaar in het laatste uur, dus geduld wordt (hopelijk) wel beloond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Ik meen me te herinneren dat ze iets zeiden over dat ze veel hebben geleerd van de laatste stress test en ze modificaties hebben gedaan om het eea te voorkomen aan problemen. Kans is iets groter dat je wat kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
We gaan het meemaken. Ben vanochtend ook begroet door een invite in m'n inbox. Zal zaterdag zeker de game even opstarten, maar denk dat het in iedergeval belangrijk is dat ik mijn verwachtingen niet te hoog zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ik heb nog een stress key gekregen terwijl ik al een beta account heb.

Any takers? (Domme vraag natuurlijk :P) Vergeven!

[ Voor 7% gewijzigd door Splendid op 17-12-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
boe2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:46:
[...]

Net zoals bij de vorige stresstest zijn er 2 data, geen noodzaak om een nacht wakker te blijven ;)
De US-friendly test (vrijdagnacht om 2 uur)
De EU-friendly test (zaterdagavond vanaf 20 uur)

En om teleurstellingen te vermijden: Dit is geen advertentiestunt, maar een ECHTE stresstest. De kans is groot dat je de hele avond op login- en 'disconnected'-menus gaat staren. De vorige keer was de stresstest wel vrij goed speelbaar in het laatste uur, dus geduld wordt (hopelijk) wel beloond :)
Zaterdag een jaar getrouwd dus dat gaat mijn vrouw niet zo fijn vinden ;) !
Wekkertje zetten en proberen te spelen vrijdag. Zaterdag brak mijn trouwdag door komen gok ik zo 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:36
Splendid,

Ik zou graag je stress key overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
CRB_Gaffer is vandaag vrij actief geweest op reddit.
Quote over de kwaliteit van de stresstests:
Side note, we actually tracked the load issue from the last test to a misconfigured network switch (we think). Next stress test will either a) go better or b) reveal something else borked up (or I guess c) both)
Doing any major events is blocked by those stress tests going well so we'll keep banging 'em out til they go well (same as we did when we were working to fully load 1 server).

Quote over de beta, hype en plannen voor komende maanden:
Here's the trick for us with doing a sell-beta-access-with-preorders right now.
We're in a bit of a bind (IMO a good bind, but a bind) when it comes to buzz and launch timing. Let me leak out some numbers.
Here's the combo of things to wrassle with (these don't all match each other nicely):
It's ready when it's ready.
We want to get some serious elder game testing in instead of doing all the testing post-launch.
We don't want to burn out too many players on the game (especially those early-stagers who have to put up with bug fixes and decisions that we test that will never see the light of day; surviving that frustrates players for the long haul).
Our hype levels just accidentally shot a little higher than we intended. That sounds nuts, but we want that to peak right at launch, but the class re-reveals we just did we thought would be a pleasant little bump. Instead it drove our page views from 1M a month 3-4 months ago (OK, but in the big scheme of things, big woop) to 18M in the last month.
That's from re-revealing existing classes (it basically doubled every video we released). We sorta figured if it took us from 1M to 4M that'd be ok, but the buzz level shot up instead of sloping up (I argued with the guys doing the drops that vids of existing classes wouldn't have an impact, shows how smart I am).
If there's still room to grow that (you'd think there would be; I don't see us having a ton of eyes outside the MMO community yet, and we still haven't run like a major ad campaign) then the timing is great; we still have more beta to go and testing to do; the cap in the beta is only 37 at the moment for instance, so the mass of beta folks haven't even seen the mid-high content, never mind the elder game stuff (a bunch of more specialized testers have though, but you want mass feedback).
Actually as a hint as to leveling speed, only 40-something players are at level 37 yet even. Retention numbers are great though so folks are playing through (better than any beta I've run at least...usually folks play a beta a few weeks to see if they like it and quit whether they do or don't, we are a bit stickier to date on average).
All the press we just got from the NDA lift hasn't had a chance to hit the numbers yet so that PR boost will be on top of the above numbers one assumes.
So we don't actually want everyone sitting there saying "LET US IN RELEASE IT NOW" - we want to take the time to do it right. But timing the hype campaign with that is enough to give our marketers fits.
Now with pre-orders, you pretty much lock in an end date. So we'd like to avoid that as long as possible (to give us flexibility if we have to change based on feedback - numbers are good and all but we're not happy with the game yet and might never be).
On the like eighth hand, the game is kinda getting there, as evinced from the press and streamer coverage. But we're not satisfied (and especially we want more polish on mid- and upper-level content, as well as time to react to feedback on the lower level content, and several UIs want major overhauls).
If everything going forward goes perfectly, maybe it is getting to be time for that. I just don't expect perfection given, ya know, having shipped games before and all. I expect the usual number of crises.
So anyways all that ends up with "I can't really talk the timeframes, but I'd feel like a jerk doing a pay-for beta right now, and if we did it with preorders we'd be trapped into a date and nobody puts baby into a corner".
Oh, and all the above may sound like marketing hype (oh noes poor us our buzz shot up) but is actually IMO fairly accurate from my perspective. YMMV. Maybe we're not supposed to leak those numbers and TESO will do something with 'em. Whatevs, they are good folks over there as a rule.
We do want to get everyone possible some hands-on with the game pre-launch. We don't want to inflate sales from people who don't particularly like the actual game, we're aiming more for high retention (which matches to game quality) than high sales and poor retention (which implies good marketing and bad game).
Obviously we'd like both high sales and high retention though - IMO WoW did that well, though 2004 was a different era. We don't get the benefits of a well-loved IP out the gate, but IMO in the MMO biz good games succeed in the long haul (see: EVE, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Toch een paar interessante puntjes:

- Goed om te horen dat er meer en meer aandacht komt voor deze MMO

- Goed dat ze er de tijd voor willen nemen i.p.v. rushen naar release

- Goed dat ze bezig zijn met (vooral) de UI en content (al zijn er andere aandachtspunten natuurlijk)

- Er komt dus nog een beta waarin we elder game moeten kunnen testen

- Het is de bedoeling dat iedereen toegang kan krijgen tot een beta (ws. de open beta later)

- Ze houden TESO goed in de gaten

Wat dat laatste betreft ben ik wel benieuwd hoe het gaat lopen. TESO heeft zich wel al vast gelegd op een release date in april. Toch hoor ik geruchten dat TESO nog niet heel erg af lijkt... Vraag me af of Wildstar de release uitstelt tot na april. Denk dat Wildstar een iets andere doelgroep heeft, maar twee grote releases vlak bij elkaar is sowieso onhandig.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 17-12-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Vanavond mijn eerste uren maken in de wondere wereld! Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Wyldfae schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:45:
Nieuwe stresstest:

Friday, December 20th, 5PM PST – 9PM PST
(Saturday, December 21st, 1am UTC – 5am UTC)
Saturday, December 21st, 11AM PST – 3PM PST
(Saturday, December 21st, 7pm UTC – 11pm UTC)

Als je in de vorige zat mag je in deze weer meedoen.

Oh en er zijn weer een lading mensen uitgenodigd voor de Winterbeta! (Dus check die mailbox)

(En ik las dat de beta volledig loopt vanaf 24dec tot 5jan, erg jammer dat ik dan vrij ben en mijn vriendin redelijk veel moet werken, wacht... "When Winter Beta comes up the morning of the 24th, we will remain online until Jan 5th.")
De vorige stress test wel een key ontvangen maar niet kunnen spelen. Denk je dat ik de key nog wel kan gebruiken om in de komende stress test te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
TESO.. Voor mijn een typisch voorbeeld van een game waarbij de lore zo getwist is zodat er nog maar 2 major facties overblijft, zoals in elke MMO. Elke keer hetzelfde... 2 facties die elkaar bevechten maar telkens dezelfde content krijgen om de wereld te redden. Terwijl ze de wereld redden is het onmogelijk om te teamen met de andere factie...

Wildstar heeft een compleet nieuwe lore waardoor ze de lore kunnen schrijven naar een MMO game zonder dat ze de fans teleurstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Morrar schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:03:
Wat dat laatste betreft ben ik wel benieuwd hoe het gaat lopen. TESO heeft zich wel al vast gelegd op een release date in april. Toch hoor ik geruchten dat TESO nog niet heel erg af lijkt... Vraag me af of Wildstar de release uitstelt tot na april. Denk dat Wildstar een iets andere doelgroep heeft, maar twee grote releases vlak bij elkaar is sowieso onhandig.
Ik weet het niet. Als ze willen wachten tot een goed moment ná de release van TESO komen ze denk ik wel heel dicht in de buurt van de release van de nieuwe WoW-expansion, en WS en WoW hebben doelgroepen met veel meer overlap dan TESO en WS. Daarbij moet TESO zich eerst nog maar eens bewijzen. Ik denk dus dat ze bij Carbine eerder zullen richten op een releasedate dichtbij TESO dan een datum dichtbij WoD. :)
DivineNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:01:
[...]

De vorige stress test wel een key ontvangen maar niet kunnen spelen. Denk je dat ik de key nog wel kan gebruiken om in de komende stress test te komen?
Ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Laatst online: 20:38
Ik heb een key maar kan helaas beiden dagen niet, PM mij voor wie hem wil! First come first serve :)
***Hij is weg**

[ Voor 7% gewijzigd door mentalozzie op 17-12-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Je kan dus nu al gewoon spelen of alleen op bepaalde nog toe te wijzen dagen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Iusedto schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:59:
Je kan dus nu al gewoon spelen of alleen op bepaalde nog toe te wijzen dagen ?
Met de stress test key alleen deze vrijdag en zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik dacht een stress key te hebben maar mijn NCsoft account zegt "beta"

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
Iusedto schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:14:
dat zie je ook voor de stress test. Klinkt meer dan het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Iusedto schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:14:
Dat heeft er blijkbaar mee te maken dat je anders geen toegang kan krijgen tot het forum. Als het hetzelfde is als de vorige stresstest dan wordt de toegang tot de forums ingetrokken als de maintenance op maandag begint en je key houdt meteen al op met werken als de stresstest voorbij is.

[ Voor 26% gewijzigd door NMe op 17-12-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
Jammer dat de toegang tot het forum wordt ingetrokken maar aan de andere kant wel begrijpelijk.

Hopelijk hebben ze de problemen van de vorige stresstest opgelost en zijn er geen problemen bij deze, dan zou het betekenen dat ze weer een stap dichter bij release zijn en dat ze de closed beta kunnen opvoeren qua deelnemers. Time wil tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik heb een beta key over om weg te geven.

Heb je interesse laat dit dan weten.
Morgenmiddag bekijk ik m'n berichtjes pas weer.

Ik heb er maar één. So don't be mad als jij het niet wordt.

Key is vergeven !

[ Voor 6% gewijzigd door Lasteraar op 18-12-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op woensdag 18 december 2013 @ 00:48:

DM gestuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Overigens:
Sad that you've got a Beta key but your friends can't play yet? Well be sad no more! We've got a system running so that everyone can get more Friend Keys to give to their friends!

Any full Beta Tester who plays on a Saturday in December receives another Friend Key to give to a buddy! Play on more than one Saturday, and earn raffle tickets for a chance to win a second Friend Key! To be more specific, that's Saturday, December 21st or 28th, between 12AM and 11:59PM PST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad dat klopt, al heeft een vriend van mij er geen gekregen zegt ie. :(

Edit: Ik heb het over de 14e, in dit topic stond dat ook die Zaterdag zou moeten werken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
zou mooi zijn als er zo nog meer beschikbaar komen.
Lasteraar schreef op woensdag 18 december 2013 @ 00:48:

Key is vergeven !
Damn net te laat ! gratz aan de winnaar

[ Voor 50% gewijzigd door rico_fxp op 18-12-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:16:
[...]

Ja inderdaad dat klopt, al heeft een vriend van mij er geen gekregen zegt ie. :(

Edit: Ik heb het over de 14e, in dit topic stond dat ook die Zaterdag zou moeten werken.
De extra friendskeys die gisteravond verstuurd werden konden door betatesters verdiend worden door in te loggen op 23/11, 30/11 of 7/12. Op meerdere van deze data inloggen gaf je kans op 2 keys.
Deze actie herhalen ze nu: Wie inlogt op 14, 21 of 28 december krijgt half Januari een friendskey om uit te delen, met kans op een extra key als je op meerdere van deze data inlogt.

Het is me niet volledig duidelijk hoe het bij je vriend zat, maar als hij op de 14de gespeeld heeft krijgt hij pas volgende maand een key om uit te delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:29:
[...]

De extra friendskeys die gisteravond verstuurd werden konden door betatesters verdiend worden door in te loggen op 23/11, 30/11 of 7/12. Op meerdere van deze data inloggen gaf je kans op 2 keys.
Deze actie herhalen ze nu: Wie inlogt op 14, 21 of 28 december krijgt half Januari een friendskey om uit te delen, met kans op een extra key als je op meerdere van deze data inlogt.

Het is me niet volledig duidelijk hoe het bij je vriend zat, maar als hij op de 14de gespeeld heeft krijgt hij pas volgende maand een key om uit te delen ;)
Dankje voor de uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Hahaha kreeg zojuist als full beta tester ook deze mail en wilde dit delen.

Ik denk dat we voor aardig wat tweakers wat keys kunnen verzamelen op deze manier. Lets UNITE! 8)

Gisteren ook weer even kunnen spelen, grafisch erg vet maar nog niet echt voluit kunnen spelen. Heb om deze rede dan ook nog niet heel veel meer in de melk te brokellen dan: Het gaat steeds beeter proeven! :9

[ Voor 24% gewijzigd door Zantiath op 18-12-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Google Doc gemaakt.

Hierin wil ik elke tweaker die nog een key zoekt vermelden. (Na DM gekregen te hebben.)
Zodat wij, elkaar keys door kunnen geven en hopelijk zoveel mogelijk Tweakers zsm in de beta kunnen krijgen. :)

Dus als een Tweaker dan een extra key over heeft, kan hij in de lijst kijken.

Edit: Iedereen kan een opmerking plaatsen, maar niet zelf aanpassen.
Ik wil niet dat mensen de lijst gaan lopen vernaggelen, en zal daarom proberen alles zelf geupdate te houden.

De lijst vind je hier

Dus voor mensen die op deze lijst willen, stuur mij een DM en ik zorg ervoor.

Edit: Al 4 mensen toegevoegd op de lijst. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Goed idee, die beta key signup. Je zou het ook nog met een Google form kunnen doen, dan kunnen mensen alleen de input via dat formulier regelen.

Verder ben ik wel benieuwd welke class, ras en faction mensen willen gaan spelen, misschien tijd voor een poll?

Zelf neig ik naar Dominion vanwege de Chua en Draken. Heb wat minder met de Exile rassen moet ik zeggen. Qua class ben ik er nog niet uit. De meeste vind ik interessant en alleen de warrior beviel me wat minder :)

P.S. Ow en... is het een idee om een GOT beta guild te maken?

Edit: links weg om verwarring te voorkomen.

[ Voor 83% gewijzigd door Morrar op 18-12-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.vangils
  • Laatst online: 26-12-2022
Ik weet het al helemaal, Dominion all the way, zowel mechari Engineer als Mechari Medic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Is het nou eigenlijk mogelijk om als een Chua medic te spelen? Ik heb hier tegenstrijdige berichten over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.vangils
Volgens hun website kan je gewoon Chua Mediac spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta lijst is een succes, nu al 11 aanmeldingen! :)

Ontopic:

Welke class lijkt jullie het leukst, en waarom?

Voor mij is het de medic, leuke mobiele class met healing en wat dmg.
Wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
Voor mij de spellslinger of de esper. Beide speelstijlen lijkt mij leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:17:
De beta lijst is een succes, nu al 11 aanmeldingen! :)

Ontopic:

Welke class lijkt jullie het leukst, en waarom?

Voor mij is het de medic, leuke mobiele class met healing en wat dmg.
Wat wil je nog meer?
Mij lijken stalker en medic het leukst.
Ik ben altijd wel van de healer classes geweest. Alleen gaat het levellen vaak traag met een healer class, door de vaak lage dps.
De medic class heeft dit niet en kan goed dmg dealen.
Verder vindt ik het ook gewoon leuk om een sneaky stalker te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Spellslinger en Esper trekken mij momenteel het meest, met een kleinere voorkeur voor Esper momenteel.

Ik heb ranged aanvallen altijd nog het leukste gevonden.
Speel dan ook bijna nooit melee gerichte classes.

[ Voor 35% gewijzigd door DaDutchGuy op 18-12-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik heb inmiddels alle classes gespeeld tot lvl 10 (behalve de medic)
En stuk voor stuk voelen ze goed aan.
Wordt nog lastig om een keuze te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
De vraag is misschien al voorbij gekomen maar hebben alle rassen een eigen starter zone of is er 1 starter zone per factie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Warrior op het moment. Vind die zwaarden er wel badass uitzien en dat armcannon lijkt me wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
Carthrax schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:43:
De vraag is misschien al voorbij gekomen maar hebben alle rassen een eigen starter zone of is er 1 starter zone per factie?
Wat ik gezien heb van de streams is dat 2 classes bijvoorbeeld Draken en Chua 1 starting zone hebben na het schip. Ook de Aurin en Mordesh sharen een zone van wat ik gezien heb. Kan zijn dat ik het mis heb want heb alleen de streams als feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ik ging eerst voor de Exile Warrior Tank. Maar nu dat ik alle classes heb kunnen testen ga ik toch voor de Dominion Spellslinger DPS. Ik ga me focussen op de PvP en Spellingslinger vind ik daarbij een van de betere classes. Misschien dat ik er een healer van maak of dat ik uiteindelijk eindig met 2 sets, healer en dps.

Twijfelde eerst nog om met een Stalker te beginnen omdat je redelijk snel kan lvln, vrij vroeg heb je al een hoge burst dmg en met een stealth class is open world pvp altijd wel leuk. Ik vind alleen de stealth mechaniek niet meer zo interessant en het feit dat je niet echt ranged opties hebt. Ik denk namelijk met de huidige combat dat het in de toekomst wel belangrijk wordt bij de verschillende PvP speltypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

jlena schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:45:
[...]

Wat ik gezien heb van de streams is dat 2 classes bijvoorbeeld Draken en Chua 1 starting zone hebben na het schip. Ook de Aurin en Mordesh sharen een zone van wat ik gezien heb. Kan zijn dat ik het mis heb want heb alleen de streams als feedback.
Vergelijkbaar met WoW dus (gnome&dwarf samen, orc&troll, met uitzonderingen daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

NG00 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:28:
[...]

Mij lijken stalker en medic het leukst.
Ik ben altijd wel van de healer classes geweest. Alleen gaat het levellen vaak traag met een healer class, door de vaak lage dps.
De medic class heeft dit niet en kan goed dmg dealen.
Verder vindt ik het ook gewoon leuk om een sneaky stalker te spelen :P
Elke healer class kan ook dps spelen dus dat is geen probleem ;).
Esper is tot nu toe erg vet om te spelen, de burst damage die je af en toe uit kan delen _/-\o_

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Jerry schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:49:
Elke healer class kan ook dps spelen dus dat is geen probleem ;).
Esper is tot nu toe erg vet om te spelen, de burst damage die je af en toe uit kan delen _/-\o_
Klopt inderdaad dat elke healer class ook dps kan spelen.
Waar ik meer op doelde was dat als je in bijvoorbeeld wow (toen er nog geen dual spec was) een holy priest wilde spelen vanaf het begin, het levellen een stuk langzamer ging vanwege de relatief lage dps.
Nu bij wildstar als ik het goed begrepen heb, kun je tijdens het levellen je ablities kiezen uit de verschillende trees. En dus snel switchen tussen dps en healing abilities omdat je niet vast zit aan een bepaalde spec ;)

Het healen wordt ook leuker in wildstar omdat je nu dus ook echt moet mikken en niet simpel je target aan klikt, waarna de heal automatisch daar aankomt. En de resonators van de medic zien er wel cool uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
NG00 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:06:
[...]

Waar ik meer op doelde was dat als je in bijvoorbeeld wow (toen er nog geen dual spec was) een holy priest wilde spelen vanaf het begin, het levellen een stuk langzamer ging vanwege de relatief lage dps.
Nu bij wildstar als ik het goed begrepen heb, kun je tijdens het levellen je ablities kiezen uit de verschillende trees. En dus snel switchen tussen dps en healing abilities omdat je niet vast zit aan een bepaalde spec ;)
Ja dat kan dus inderdaad, alleen gaat hij niet helemaal op. Als jij namelijk met je attackpower gear een dungeon probeert te healen, vergeet het maar. :+ Je moet dus wel van te voren al weten wat je wilt gaan doen. Kies je steeds voor support gear als quest reward, dan kun je al snel een dungeon healen, maar dat gaat dan wel weer ten koste van je DPS en lvling snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Laatst online: 10-09 13:54
Gisteren in de aanbieding, een stress key, vandaag een BETA KEY!

Wie verdiend hem het meest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
Splendid schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:21:

Ik weet niet of ik hem het meest verdien maar wil hem wel heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendid schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:21:

Er is een Tweakers Beta lijst :)

Hier kun je hem vinden.

De lijst is aardig hard aan het groeien, er zijn veel Tweakers die intresse hebben in Wildstar! :)
Mocht je trouwens op de lijst staan, en je hebt een key gekregen, vermeld het dan even aub.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.vangils
Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag ;) mocht je hem kwijt willen bied ik mij graag aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 09:22
Elke dag hoop ik dat ik een mailtje krijg. Gettin psyched more and more :)
Pagina: 1 ... 7 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios