Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
xeple schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:59:
[...]

Mocht er iemand toch 2 uitdeelbare keys ontvangen, ik houd me aanbevolen 8)
Idem :-D
En inderdaad er zijn al Beta-keys uitgedeeld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Ik heb mijn beta key al. Eerst account moeten mergen met NCsoft en daar redeemen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

En nog uideelbare keys ontvangen?
Gimme pleeeasee (A) :P>>>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Just curious, is deze game speelbaar voor jonge kinderen (vanaf 7 jaar)? Ik zoek een leuke MMO om samen met mijn dochter te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
xeple schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:59:
[...]

Mocht er iemand toch 2 uitdeelbare keys ontvangen, ik houd me aanbevolen 8)
same here :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
maniak schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:51:
Just curious, is deze game speelbaar voor jonge kinderen (vanaf 7 jaar)? Ik zoek een leuke MMO om samen met mijn dochter te kunnen spelen :)
Lijkt me niet per se iets voor jonge kinderen. De grafische stijl is misschien wel cartoonig, maar volgens mij wordt het wel een vrij pittige MMO. Vooral free-form targeting en mikken met telegraphs in combinatie met snel moeten bewegen kan lastig zijn. Zou eerder een wat meer casual MMO aanraden. WoW lijkt me wat dat betreft een prima optie, al is de community daar wel wat minder de laatste jaren.

Verder heb ik nog GW2 gespeeld en dat is ook vrij casual en veel leuke dingen te ontdekken. Levelen is vrij easy en ook best een avontuur. Dungeons kunnen daar wel frustrerend zijn als je niet helemaal weet hoe het moet... GW2 mist alleen enige vorm van serieuze end-game.

On topic: Meh (nog) geen key ontvangen, maar blijf hoop houden. Krijg ook de indruk dat het vooral de mensen zijn uit de vorige beta's in deze ronde. Wel jammer dat die extra keys krijgen en anderen maar moeten zien of ze nog een key mogen ontvangen. Toegang is nu nogal beperkt tot een selecte club en deze methode veroorzaakt ook een shitstorm aan mensen die gaan bedelen om keys... En natuurlijk profiteurs die keys verkopen voor honderden euro's: http://www.ebay.de/itm/17..._trksid=p3984.m1558.l2649

Edit: Ok net even dit topic doorgeploegd: http://www.reddit.com/r/W...e_being_sent_just_got_it/

Mensen die niet eerder in de beta / stresstest zaten hoeven weinig hoop te hebben:
We need data from folks who have never tested the game before as a control group against those who played a bunch (CBT1-3) and a little (stress testers). Sorry, science :( It's only a few new folks relative to the entire bunch of testers, however - just enough to get statistically significant data.

We will get in stress testers as quickly as feasible given that need though. If no tech issues, we'll expand the beta fairly dramatically this go-round.

For instance, where possible we'll be adding a stream of new testers each week so we can compare the relative retention of different cohorts. That lets us normalize against external influences (the console launches, holidays etc. coming up) to see what retention issues are in-game and which are external)

So where science may be the enemy for wave 1, it is the friend of future waves at least. Once we seed in all the stress testers we'll do all new folks afterwards.
Beetje jammer... Zie niet in waarom mensen die eerder mazzel hadden daar nu weer meer recht op zouden hebben.

[ Voor 46% gewijzigd door Morrar op 12-11-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Hmmmzz... Helaas geen betakey mogen ontvangen tot nu toe :-(
Ik zou toch wel zuur zijn als ik er geen krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog geen beta key. Maar ik ben wel op de hoogte van de beta activiteiten door betrouwbare bronnen.
Graag ook een friend key aangevraagd mits er hier nog over zijn.

Beta gaat van start vanavond. Ze hebben gezegd Winter Beta, de meeste hebben dit begrepen als december.
Blijkbaar zitten de 2 nieuwe klassen Medic en Engineer ook in de nieuwe beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Morrar schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:50:
[...]

Lijkt me niet per se iets voor jonge kinderen. De grafische stijl is misschien wel cartoonig, maar volgens mij wordt het wel een vrij pittige MMO. Vooral free-form targeting en mikken met telegraphs in combinatie met snel moeten bewegen kan lastig zijn. Zou eerder een wat meer casual MMO aanraden. WoW lijkt me wat dat betreft een prima optie, al is de community daar wel wat minder de laatste jaren.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb zelf al veel WoW gespeeld, ben er wel een beetje zat mee. Heel misschien dat ik met de aankomende expansion weer eens een try doe. Maar ik vind een hele nieuwe MMO ook wel erg leuk. Mijn dochter is wel erg handig met de PC en doet leuk mee. We spelen wel eens Cube world waarbij je ook moet mikken om iets te raken. Een andere MMO die misschien iets is, is Everquest Next. Vooral het Minecraft gedeelte spreekt wel aan, ook omdat ze veel Minecraft speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Lasteraar schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:41:
Hmmmzz... Helaas geen betakey mogen ontvangen tot nu toe :-(
Ik zou toch wel zuur zijn als ik er geen krijg..
Zoals gezegd; tenzij je in eerdere beta's zat maak je weinig kans. Als je in een eerdere beta zat, krijg je gegarandeerd een key. Sterker nog; die moet je dan al gehad hebben. Daarvoor moest je geloof ik wel een NCSoft account hebben aangemaakt. Als je in de beta zat en nog geen key hebt, heb je een probleem.

Verder waren er nog stress testers en deze zitten nog niet allemaal in de beta. Als het goed is krijgen stress testers ook voorrang uiteindelijk. Nu willen ze echter de beta redelijk klein beginnen en bestaat hij uit beta testers en nieuwe mensen / uitgenodigde vrienden.

Als de beta goed verloopt, komen er meer waves van keys. Die zijn dus allereerst voor stress testers en daarna pas voor andere geïnteresseerden.

@Maniak: ze kan het natuurlijk altijd proberen. Een beetje afwisseling van WoW kan inderdaad wel lekker zijn, al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog geen MMO heb gevonden die ik gelijkwaardig vond. Everquest Next heb ik helaas geen ervaring mee.

[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 13-11-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Esper Dev Speak :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De warrior video was vrij ruig, grappig om zien hoe "cute" deze video plots is :D

Schoot toch wel even in de lach:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eYaQFrnLr3wK5VjAPSEYQpKV/full.png

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Morrar schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:30:
[...]

Zoals gezegd; tenzij je in eerdere beta's zat maak je weinig kans. Als je in een eerdere beta zat, krijg je gegarandeerd een key. Sterker nog; die moet je dan al gehad hebben. Daarvoor moest je geloof ik wel een NCSoft account hebben aangemaakt. Als je in de beta zat en nog geen key hebt, heb je een probleem.

Verder waren er nog stress testers en deze zitten nog niet allemaal in de beta. Als het goed is krijgen stress testers ook voorrang uiteindelijk. Nu willen ze echter de beta redelijk klein beginnen en bestaat hij uit beta testers en nieuwe mensen / uitgenodigde vrienden.

Als de beta goed verloopt, komen er meer waves van keys. Die zijn dus allereerst voor stress testers en daarna pas voor andere geïnteresseerden.

@Maniak: ze kan het natuurlijk altijd proberen. Een beetje afwisseling van WoW kan inderdaad wel lekker zijn, al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog geen MMO heb gevonden die ik gelijkwaardig vond. Everquest Next heb ik helaas geen ervaring mee.
Duidelijk. Thnx
Een andere MMO die misschien iets is, is Everquest Next. Vooral het Minecraft gedeelte spreekt wel aan, ook omdat ze veel Minecraft speelt
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
De officiele Esper class pagina is nu ook online. Coole gear, de Chua's zien er maniakaal uit :p

Heb ook de TS een kleine update gegeven. Ik ga iedere week de nieuw aangekondigde klasse voorzien van een nieuw laagje verf.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ik wil een healer/dps class gaan rollen in Wildstar en de Esper class ziet er wel leuk uit :).
Even de andere classes afwachten, maar tot nu toe ga ik voor een Esper als main.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Morrar
Meer uitleg over de beta keys hier: http://www.reddit.com/r/W...nd_keys_and_future_plans/
Hey all,

I wanted to publicly state how we’re adding new testers into the beta. (Scooter also suggests that I introduce myself - I'm Craig "Cougar" Turner, "the guy who gets called in the middle of the night when Beta/Live breaks")

Many of you have seen Jeremy’s post about the reasoning behind who are getting the friend keys and why only a subset of the players are getting friend keys. If you haven’t, here’s the direct link to the post. I wanted to expound a bit more on this to give you guys more information. One note before I get into that though; to all the previous Stress Testers that are awaiting your permanent beta invite: I’ve got your back(s). I know how many of you are out there, and I know how I’m going to go through that list and get you all invited. It won’t be all at once, and we won’t start going through that list until December, but we will honor our promise to you guys. You will have access*. There are just a lot of you in the Stress Test Pool…

…which is the core of the problem. This is not the time to break our servers. We creep ever closer to launch and having a successful reopening of our beta is extremely important. We need to add users to the beta in an extremely controlled fashion to ensure that our stability is exactly where we need it to be. My Mom used to talk about “setting you up for success” and I’ve long ago taken that to heart.

In order to set this first phase of Winter Beta up for success, we need to control how many people can access the beta. Between the older CBT testers and the Stress Testers, there are too many of you to let back in all at once. I don’t know how many of you are going to show up, and while I’ve got formulas, historical activity, and assumptions as to how many are going to show up, I have to be conservative. When forced to make a choice that doesn’t make everyone happy, we decided it would be less jarring to keep some Stress Testers waiting than to not re-invite the permanent CBT testers.

Next up: Friend keys. This is an experiment, one in which we think has a lot of promise. I like playing MMO’s with friends, and I tend to cycle out of games that my friends aren’t playing. Why wouldn’t this apply to our beta testers as well? Pretty basic in retrospect, isn’t it? We want you to play in our beta with friends; we think you’ll have a lot of fun here. Thing is, people aren’t necessarily giving them to friends. This was also sort of predictable, and ultimately that’s fine. However, one thing which we wanted to make sure we clearly communicate to everyone about the friend keys is that they are intrinsically linked. We want you to give them to your friends, and we want you to play together. One thing to realize, in part to encourage this behavior: any disciplinary action taken to any of the linked accounts will be shared between the accounts. I.e. if your friend does something bannable, you will likely be banned too. Will you be willing to risk your participation in the beta on your friends? Yep, probably. Someone you don’t know? Less so.

It’s an internal policy - we probably should have included that in our original email, and we will make sure that moving forward when we send out any additional emails with friend keys on them they will have this disclaimer in them. We don’t feel too awful about not including it previously is as the folks affected are mainly those breaking TOS (selling/buying keys online, etc.) We’ll handle individual cases rationally, in any case.

Keep giving us your feedback all. To borrow Frost’s line from the DevSpeaks, “The devs are listening.”

*To those of you who don't have keys yet, I also have a plan for how I'm getting you into the beta. We haven't forgotten you either.
Comment eronder geeft aan dat ook mensen die eerder niet in de beta of stress test zaten nog wel een kans maken... Ook het stukje over bannen van (friend) keys is interessant; het wordt zo wat risicovoller om zomaar keys te gaan verkopen aan random mensen.

• Lasteraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Esper Q&A in leesbaar formaat:
http://boe2.be/iama/we_ar...esper_class_team_ama.html

(met dank aan boe2 blijkt :D)

@Lasteraar: Die video zat verstopt in de disclaimer van de vorige DevSpeak. Na wat puzzelwerk kwam je bij die video die Hoverboards als mount toont. Referentie naar Back to the Future.

[ Voor 43% gewijzigd door Morrar op 15-11-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Reminder: Vanavond wordt ook weer een livestream getoond waarbij de Esper class uitgebreid gedemonstreerd wordt en vragen gesteld kunnen worden. De Warrior livestream van vorige week is hier te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Duidelijk. Esper wordt nu zeker weten mijn main :D. Geweldige dps/healer class, ook al speelde degene op de stream, niet geweldig als healer in die dungeon :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Jammer dat de stream onderbroken is. Wilde net even kijken maar het is voortijdig gestopt..
Als iemand een linkje heeft van een werkende herhaling.. pls share :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Lasteraar schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:24:
Jammer dat de stream onderbroken is. Wilde net even kijken maar het is voortijdig gestopt..
Als iemand een linkje heeft van een werkende herhaling.. pls share :-)
Deel 1: http://www.twitch.tv/wildstar/b/480340414
Deel 2: http://www.twitch.tv/wildstar/b/480349580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Heb me gisteren beziggehouden met het maken van screenshots van de UI, toch weeral een "oops" moment van de devs kunnen onthullen dat eerst niet opviel :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c4nmwwH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ja nice! Zat ook al te kijken en te pauzeren daar. Gloves zijn duidelijk het speciale wapen van een andere class, zoals de Psyblade dat is voor de Esper. Warrior heeft hand cannon, dus deze is ook niet voor de Warrior. "Resonators" lijkt me zomaar iets voor de nog niet aangekondigde Engineer / Inventor :)

De "Wood Paneling" die er vlak voor geloot werd lijkt me een crafting material (Architect Catalyst)? Als dat zo is, dan zou architecture dus een van de crafting disciplines zijn.

Verder leuk om dungeon gameplay te zien. Healing lijkt me veel leuker zo, met abilities die je moet richten op spelers. Vind wel dat de effecten behoorlijk druk en over de top zijn. De lantaarns vullen wel eeb behoorlijk deel van het scherm. Ook de groene, draaiende letters HP boven de spelers leiden nogal af. Hoop dat ze daar nog een stapje terug nemen.

Anyway... Zou graag zelf even aan de slag gaan met dit spel, maar helaaas (nog) geen beta invite :)

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 17-11-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Morrar schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:39:
Ja nice! Zat ook al te kijken en te pauzeren daar. Gloves zijn duidelijk het speciale wapen van een andere class, zoals de Psyblade dat is voor de Esper. Warrior heeft hand cannon, dus deze is ook niet voor de Warrior. "Resonators" lijkt me zomaar iets voor de nog niet aangekondigde Engineer / Inventor :)

De "Wood Paneling" die er vlak voor geloot werd lijkt me een crafting material (Architect Catalyst)? Als dat zo is, dan zou architecture dus een van de crafting disciplines zijn.

Verder leuk om dungeon gameplay te zien. Healing lijkt me veel leuker zo, met abilities die je moet richten op spelers. Vind wel dat de effecten behoorlijk druk en over de top zijn. De lantaarns vullen wel eeb behoorlijk deel van het scherm. Ook de groene, draaiende letters HP boven de spelers leiden nogal af. Hoop dat ze daar nog een stapje terug nemen.

Anyway... Zou graag zelf even aan de slag gaan met dit spel, maar helaaas (nog) geen beta invite :)
Het was wat drukker, omdat ze behoorlijk ingezoomed op de character aan het spelen waren. Waarschijnlijk kan je nog iets meer uitzoomen voor wat meer overzicht :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Jerry schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:41:
[...]

Het was wat drukker, omdat ze behoorlijk ingezoomed op de character aan het spelen waren. Waarschijnlijk kan je nog iets meer uitzoomen voor wat meer overzicht :).
Ja klopt, hopelijk wel. Moet zeggen dat healing met de Esper er verder wel vet uitziet met alle illusies en de lampionnen, vissen, lantaarns en het phantasmal armor. Zeker een class die ik wel wil uitproberen.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar de Stalker en dan vooral het tanken daarvan. Avoidance tanks zijn erg lastig te balanceren, maar het concept spreekt me wel aan. Vond de shadow tank in SW:TOR ook leuk om te spelen. Probleem is dat het altijd meer stress oplevert voor de healers...

De Warrior loop ik nog niet zo warm voor in dit spel, maar dat komt vooral omdat ik een beetje het tank-gevoel mis daar; voor mij is dat heavy armor bunker met een schild.

Edit: hier worden de Resonators ook besproken. Eerder iets voor de Medic / Doctor dus: http://www.reddit.com/r/W...n_glimpsed_in_the_stream/. Ook interessant is de post over de tabs onder de gloves. Die lijken inderdaad voor de 'rarity' te zijn...

[ Voor 13% gewijzigd door Morrar op 17-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Derde klasse: De Spellslinger. Klik voor uitgebreide introductiepagina.

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Heel vet!! Spellslinger it is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ik kwam trouwens een subreddit tegen waar veel beta testers posten ondanks de NDA. Daar staat heel veel informatie over het spel, de dungeons, de classes (inclusief de twee onaangekondigde), crafting, etc.

Maar mag die link hier gepost worden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Liever niet. Wie het echt wil weten kan er zelf wel achterkomen (CRB_Gaffer heeft er gepost), maar wat ons betreft is de ontbrekende class info nog altijd een mysterie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:08:
Ik kwam trouwens een subreddit tegen waar veel beta testers posten ondanks de NDA. Daar staat heel veel informatie over het spel, de dungeons, de classes (inclusief de twee onaangekondigde), crafting, etc.

Maar mag die link hier gepost worden of niet?
PM please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
PM is verstuurd.

Ik zal de link hier dan niet posten, het is inderdaad niet heel lastig om de subreddit te vinden. Wel vind je daar een hoop meer informatie dan er via de officiele kanalen naar buiten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook graag de link via pm ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

IK HEB EEN BETA KEY!!!!

Kan er twee mensen gelukkig mee maken ^^
maar eerst even zelf installeren enzo

[ Voor 64% gewijzigd door Qon op 23-11-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:23:
IK HEB EEN BETA KEY!!!!

Me? Please? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

/me jaloers * :P

Enjoy! Jij en je twee vrienden zijn mazzelpikken. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2020
Qon schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:23:
IK HEB EEN BETA KEY!!!!

En als je het niet heel bezwaarlijk vind, houdt ik me ook aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Eerste even twee IRL vrienden vragen, kleine kans dat die willen, maar anders wil ik de codes wel verdelen, hoe weet ik nog niet precies :P... misschien een raadseltje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2020
Zat je al in de beta (stresstest)?
Anders tof om te zien dat ze ook eindelijk nieuwe mensen inviten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

zymo656 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:52:
Zat je al in de beta (stresstest)?
Anders tof om te zien dat ze ook eindelijk nieuwe mensen inviten!
Zat nog niet in de vorige beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Qon!
Vriend!

:-----))

Ik ben niet zo goed in raadseltjes.. Maar wacht het af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Als Qon al een key gehad heeft zullen er toch wel meer mensen op Tweakers wat gehad hebben? Sharen mensen, we worden ongeduldig! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Vrienden!
Share with mij.

:---)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Helaas pindakaas, hier geen key mogen ontvangen... Vergeet overigens niet je spam box in de gaten te houden :D

Houd me natuurlijk ook aanbevolen voor een friend key, mocht iemand er een over hebben. Vanavond trouwens weer een live stream, dit keer van de Spellslinger. Ben benieuwd!

Overigens ook nog een om in de gaten te houden: http://www.reddit.com/r/sharewildstar

[ Voor 30% gewijzigd door Morrar op 23-11-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
Als iemand nog over heeft graag. Ik wacht al tijden op Wildstar :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

De Wildstar livestream met de spellslinger start over 3 minuten :).
Stream: http://www.twitch.tv/wildstar

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik heb nog één key over...

De eerste die het getal onder de 10 raad krijgt hem, ik zal niet vals spelen, want daar heb ik helemaal niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyldfae
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 15:27

Livestream spellslinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Bluenet (zie dit topic) heeft mij gisteren toegevoegd op Skype, en na een goed half uur gesproken te hebben, heeft hij mij overtuigd dat hij de persoon is die de key zou moeten krijgen.

Dus aan bluenet, veel plezier ermee! Erg fijne gozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Denk eraan dat de friend keys ook gelinked zijn aan je eigen account. Je wilt liever dat een betrouwbaar persoon hem krijgt. Als het goed is krijgen alle beta gangers mid december een extra key, die zal ik ook zeker niet verkopen met de kans dat ik gebanned wordt.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Stalker dev speak:
http://www.ign.com/videos...ildstar-stalker-dev-speak

Met de "Medacted" class erin :D En beeld van een capital aan het begin lijkt het.

[ Voor 23% gewijzigd door Morrar op 26-11-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
mmorpg.com heeft een interessant artikel online gezet over de huidige staat en de toekomstplannen van de beta. Een must-read voor iedereen die ook maar enige interesse heeft in de Wildstar beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Mooi interview, net gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Stalker is toch wel weer erg leuk zo te zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mja niks nieuws in het interview. Hoe je 'retention rates' wilt meten met een closed beta gaat mijn pet te boven. Natuurlijk zijn de rates zo opgepompt als de pest; als je in dit stadium interesse hebt, een NCSoft account hebt aangemaakt, een beta survey hebt ingevuld, de boel hebt gedownload... Natuurlijk speel je dan wel door, want waarschijnlijk zat je al een tijd te wachten op het spel.

Heel veel marketing geklets dus. Helaas ook geen concrete data en ook geen nieuwe info. Daarnaast klopt het niet dat de meeste klachten over de hoeveelheid content gaan; juist op de classes is nog heel veel aan te merken. Stalker werkt niet goed, spell surge van spell slinger is veel commentaar op, etc. De UI is nog verre van af, de spell-effecten zijn nog niet lekker en behoorlijk inconsistent (denk aan die extreem hinderlijke, draaiende HP tekens boven je hoofd)... Er is nog heel weinig bekend over economie en crafting.

Kortom, vooral PR-talk dat interview :)

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 27-11-2013 23:12 ]

• boe2
  • Niet online
Morrar schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:09:
Mja niks nieuws in het interview. Hoe je 'retention rates' wilt meten met een closed beta gaat mijn pet te boven. Natuurlijk zijn de rates zo opgepompt als de pest; als je in dit stadium interesse hebt, een NCSoft account hebt aangemaakt, een beta survey hebt ingevuld, de boel hebt gedownload... Natuurlijk speel je dan wel door, want waarschijnlijk zat je al een tijd te wachten op het spel.

Heel veel marketing geklets dus. Helaas ook geen concrete data en ook geen nieuwe info. Daarnaast klopt het niet dat de meeste klachten over de hoeveelheid content gaan; juist op de classes is nog heel veel aan te merken. Stalker werkt niet goed, spell surge van spell slinger is veel commentaar op, etc. De UI is nog verre van af, de spell-effecten zijn nog niet lekker en behoorlijk inconsistent (denk aan die extreem hinderlijke, draaiende HP tekens boven je hoofd)... Er is nog heel weinig bekend over economie en crafting.

Kortom, vooral PR-talk dat interview :)
Want jij weet uiteraard veel beter hoe het momenteel intern loopt bij Carbine :z

• Morrar
boe2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:02:
[...]

Want jij weet uiteraard veel beter hoe het momenteel intern loopt bij Carbine :z
Ik hoef toch niet te weten hoe dingen intern lopen bij Carbine? Wat er staat wisten we al; dat de beta klein zou beginnen en dan verruimd zou worden, etc.

Dat je retentie kan meten met een beta is per definitie onzinnig, daarvoor hoef je niet bij Carbine te werken. Verder staat op de beta fora genoeg feedback... Om die te lezen hoef je ook niet per se bij Carbine te werken. De feedback komt van de spelers, niet intern bij Carbine vandaan.

Het interview is vooral datgene dat Carbine ons graag wil vertellen, lijkt me logisch toch? :) Ik ben best enthousiast over W*, maar ik geloof niet teveel in de hype. Kan later alleen maar tegenvallen.

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 28-11-2013 00:11 ]

• Qon

Qon

Moet zeggen dat ik de beta tot dusver karig vind.. Het spel zelf is erg leuk, maar ik kom 's avonds thuis na m'n werk en heb nu al een paar keer gehad dat de servers down waren, of dat ik in ieder geval niet kon inloggen. Erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:12:
Moet zeggen dat ik de beta tot dusver karig vind.. Het spel zelf is erg leuk, maar ik kom 's avonds thuis na m'n werk en heb nu al een paar keer gehad dat de servers down waren, of dat ik in ieder geval niet kon inloggen. Erg storend.
Gek he, in een beta dat de servers wel eens down kunnen zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 03:53:
[...]

Gek he, in een beta dat de servers wel eens down kunnen zijn? :+
Vind het vooral vervelend dat het elke keer is als ik net even tijd heb om te spelen haha...
Heb natuurlijk eigenlijk niks te klagen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Qon op 29-11-2013 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
:)
Ik wou dat ik kon klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 16:30
Helaas nog steeds geen key :( Als mensen er nog 1 over hebben en er niks mee doen houd ik me natuurlijk aanbevolen.

Zijn jullie er al uit welk ras/class jullie gaan spelen? Ik twijfel echt nog zo erg :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Er zitten naar schatting 16k mensen in de beta, 5 maanden geleden sprak men van 500.000 beta inschrijvingen, ga ervan uit dat dat nu minstens verdubbeld is.
Dat betekent dat momenteel in het beste geval 1.6% van de ingeschrevenen effectief in de beta zit, het werkelijk percentage zal nog lager liggen.

Je hoeft dus niet zielig te doen over het gebrek aan invite, en bedelen om keys wordt al helemaal niet geapprecieerd: Er hebben momenteel heel weinig mensen toegang, en dat zal niet veranderen tot na december, wanneer de voormalige stress testers hun invite gekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 16:30
Het is abosluut niet mijn bedoeling om hier om een key te bedelen. Dan had ik mijn post wel wat meer dramatisch gemaakt.

Daarnaast voel ik me ook niet zielig, wel jammer dat ik nog geen key heb omdat het me een ontzettend leuk spel lijkt. Zeker ook na het kijken van de twitch streams.

Verder ben ik hier alleen om misschien al vast wat mensen te leren kennen om straks zodra de game uit is mee te kunnen spelen.

Daarnaast nog bedankt voor je verdere uitleg omtrent de BETA en invites.

[ Voor 78% gewijzigd door Br3wmaster op 29-11-2013 11:57 ]

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Misschien een tip voor jullie, ik heb mezelf meerdere keren aangemeld voor de Beta, omdat ik elke keer weer een nieuwe oproep zag dat de oude aanmeldingen niet meer geldig waren ofzo... Maar in ieder geval, kreeg ik op 2 November ook deze survey in mijn mail:

It's time for the WildStar Winter Beta Survey!

Hello Beta Applicants!

As we start to ramp up towards Winter Beta (which, if you haven't heard, starts in December), we wanted to gather some info from all of our lovely, dedicated, and (most importantly) patient beta hopefuls to help us learn more about your interests.

The Winter Beta Survey can be found here:

https://www.surveymonkey.com/s/WSWinterBeta

Die zag ik pas een paar weken naderhand, dus vulde ik hem pas in op (ik noem maar wat) de 14de ofzo.
Kort daarna kreeg ik de beta invites.

Wellicht hebben jullie het al gedaan, maar misschien vergroot het je kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Ook de survey heb ik al 2x gedaan, maar zojuist toch nog maar nogmaals ingevuld. You never know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Keys weggeven aan andere Tweakers ben ik zelf erg voor, dat is iets wat de community sterk maakt. Echter ben ik niet blij hoe het op deze manier gisteren is gegaan daarom wil ik een ieder erop wijzen hoe er 1. minder troep van komt en 2. hoe je het op een eerlijke manier kunt doen.

De regels zijn hetzelfde als in het 'Geef hier je voucher/code weg' topic, wil je een key weggeven maar laat de users jou DM'en, geen raadspelletjes in het topic en de bijbehorende onzin berichten.
First come, first serve of kleine/grote motivaties maakt me allemaal niks uit maar het gaat erom dat er niet in topics gare discussies ontstaan.

Gelieve daar in het vervolg dus op te letten, een reeks berichten zijn zojuist uiteraard getrashed.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Vanavond geen stream ? :-----o
Zie niks op twitter... Had gedacht dat de Stalker nu wel gestreamd zou worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Zoals ze bij de vorige livestream gezegd hebben: Geen Stalker livestream deze zaterdag vanwege Thanksgiving festiviteiten. Deze gaan ze op een latere datum nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

Eerste wave van Wildstar winter beta invites zijn eruit!:
The country breakdown of this wave was:
25% US
25% FR
25% DE
25% UK
This is a rough breakdown, if you aren't in a country listed, don't fret we pulled from everywhere. I just wanted to make it VERY clear that this is a GLOBAL wave.
These invites are getting friend keys.
We also invited roughly half of the previous stress testers that we have an open promise to. You are not getting friend keys (still too many of you), although there are ways inside Beta to earn friend keys.
Als dus iemand in het buitenland heeft geregistreerd en friend keys over heeft, mogen we je DM'en? O-)

Ze zijn trouwens ook bezig met een Wildstar Flick (soort cartoon wat ik ervan begrijp), vandaag komt de eerste uit:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q80/s720x720/1451332_589733734433738_337649963_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Thermometer schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:18:

[...]

Als dus iemand in het buitenland heeft geregistreerd en friend keys over heeft, mogen we je DM'en? O-)

Ze zijn trouwens ook bezig met een Wildstar Flick (soort cartoon wat ik ervan begrijp), vandaag komt de eerste uit:
[afbeelding]
Apart, ik heb gewoon in NL geregistreerd en heb dus vannacht de beta invites ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PN_Tailz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Om 5:00 Winter beta invitation ontvangen!! Denk dat ik vandaag maar eens een paar uurtjes verlof op ga nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

Oh dat geeft wel hoop! Als jullie nog een friend code over hebben houd ik me aanbevolen O-)
Weer een nieuwe promo poster:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/q80/s720x720/1487353_589770424430069_616853982_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand een (friend) key over heeft, ik hou mij graag aanbevolen.

Ik ben meer hyped voor deze game dan de ps4, gta v en previous consoles releases bij elkaar! :D

En WS flick gaat over PVP neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Thermometer schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:18:
De flicks zijn de geanimeerde niet-gameplay filmpjes die ze vrijgeven, zoals Meet the Exiles/Dominion en Protostar Housing :)

Waarschijnlijk is het met Ish'mael the Bloodied in de hoofdrol. Alle huidige class reveals lijken screenshots te zijn van dezelfde flick:

Afbeeldingslocatie: http://www.wildstar-online.com/media/uploads/images/class-pages/warrior-header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wildstar-online.com/media/uploads/images/class-pages/esper-header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wildstar-online.com/media/uploads/images/class-pages/spellslinger-header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wildstar-online.com/media/uploads/images/class-pages/stalker-header.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Ik houd mij ook zeer zeker aanbevolen als iemand ene key over heeft!! Kan niet wachten om te beginnen... Heb met nu zeker al 10x ingeschreven maar ik vis steeds naast de boot lijkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 10:45
Zantiath schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:29:
Ik houd mij ook zeer zeker aanbevolen als iemand ene key over heeft!! Kan niet wachten om te beginnen... Heb met nu zeker al 10x ingeschreven maar ik vis steeds naast de boot lijkt het wel...
Hier nog een! Ik kijk al bijna een jaar lang met spanning naar mijn spamfolder, maar iedere keer zit er niets in :P

Trouwens, op die laatste screenshot van @boe2, dat groene mannetje is dat al een aangekondigd ras of niet? lijkt me wel vet om met zo'n creature te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Iemand een key ontvangen die hij kan missen?

Hier ook niets gehad, terwijl ik al ben ingeschreven van voor de zomer ofzo... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
aargh, ook nog altijd niets :(
dan registreer je 30.000 keer om mee te doen :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ook hier geen geluk :(. Beta's heb ik meestal geen geluk mee dus dit is niet meer dan logisch :P.
Dat wordt waarschijnlijk wachten tot open beta...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb net onverwacht een leuk mailtje gehad van Wildstar.
Nou heb ik al enige tijd geen MMO`s meer aangeraakt, maar keek wel uit naar deze game.

Nou zie ik dat er hier meerder mensen die helaas geen key hebben ontvagen en wil deze best delen, maar ga ze niet zo neerkwakken hier.

Wat zou een idee zijn, een getal onder de 10 of iets in die trant?

Hebben mensen hier ook toevallig TS en een server, lijkt me leuk om onder het exploren wat te praten over van alles en nog wat.

2 classes die mij het meest aanspreken zijn de Warrior en Stalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

S.J_84 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:20:
Ik heb net onverwacht een leuk mailtje gehad van Wildstar.
Nou heb ik al enige tijd geen MMO`s meer aangeraakt, maar keek wel uit naar deze game.

Nou zie ik dat er hier meerder mensen die helaas geen key hebben ontvagen en wil deze best delen, maar ga ze niet zo neerkwakken hier.

Wat zou een idee zijn, een getal onder de 10 of iets in die trant?

Hebben mensen hier ook toevallig TS en een server, lijkt me leuk om onder het exploren wat te praten over van alles en nog wat.

2 classes die mij het meest aanspreken zijn de Warrior en Stalker.
4 :D

Leuke classes video! Ben behoorlijk syked voor de beta. Ga m'n mail adressen eens doorspitten. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Blaim schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:22:
[...]

4 :D

Leuke classes video! Ben behoorlijk syked voor de beta. Ga m'n mail adressen eens doorspitten. :z
Haha, vroeg of dat een goed idee was.

Waar ik ook aan zat te denken was gewoon random 2 mensen uit dit topic de keys te sturen via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
*raises finger*

Altijd raar hoe porno sites je wel weten te vinden met mails maar de Wild star devs niet :)

[ Voor 76% gewijzigd door Iusedto op 03-12-2013 16:28 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Gewoon lieve mensen een key sturen, zoals ik :D

Ontopic: Wat zou de main healer class worden? Esper, of zal er nog een healer class bijkomen?

[ Voor 50% gewijzigd door Splendid op 03-12-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Beidde keys zijn nu weg, veel plezier ervan!

[ Voor 53% gewijzigd door S.J_84 op 03-12-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:38
Ik wil geen beta key! (even tegendraads doen ^^). Heb zo vaak beta stress gehad met meerdere games maar wat ik vooral geleerd heb is dat de beta een groot deel van het gevoel bij launch weg haalt en dat is toch een zeer belangrijk aspect.

Als ze echt gooien met de keys dan ga ik wel eentje halen om te kijken hoe het loopt op mijn pc maar meer dan 10 minuutjes rondlopen doe ik dan niet.

Edit: haha S.J_84 verwacht je maar aan een berg PM's ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Paterpor op 03-12-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Goed om te lezen dat ze nog steeds beta keys uitsturen. Vol verwachting keek ik nog in me spam folder, maar helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Lasteraar op 05-12-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar

O-)
"The WildStar team has produced a new video to give fans an amusing look at the character classes that they will have access to when the game launches. Included is the revelation of a pair of new classes. Check it out!"
Devspeak Medic:

[ Voor 76% gewijzigd door Lasteraar op 03-12-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Helaas geen key :(

Moet wel zeggen dat die medic class er super uitziet zeg.
Speel altijd een warrior maar zit nu toch echt te twijfelen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
..

[ Voor 94% gewijzigd door Lasteraar op 05-12-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Pff, op 22 mei aangemeld voor de beta... blijkt mijn email adres/account niet meer in de database voor te komen (?)

M.a.w. geen account/nooit aangemeld volgens de site, mogen ze wel eens checken want accounts/signups raken niet zomaar zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

En logisch dat ik dus geen key heb ontvangen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Sak3d schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:06:
Pff, op 22 mei aangemeld voor de beta... blijkt mijn email adres/account niet meer in de database voor te komen (?)

M.a.w. geen account/nooit aangemeld volgens de site, mogen ze wel eens checken want accounts/signups raken niet zomaar zoek.
Ik had dit dus ook. Vannacht wel een invite gekregen voor de stress-test aankomend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik houd mij ook aanbevolen. Heb mij meerdere keren aangemeld + de extra survey. Helaas geen key mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 10:45
\o/ ook een invite gekregen voor de stress-test... die tijden alleen >.<

Kan iemand verifieren of ik het goed heb omgerekend:

Friday, December 6th, 5PM PST - 9PM PST -> Zaterdag 2AM, dus in de ochtend/nacht tot 6AM in diezelfde ochtend
Saturday, December 7th, 11AM PST - 3PM PST -> 8PM Zondag tot en met 24PM Zondag
Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios