Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Had het ook gekocht. Ongeveer 5 uur totaal gespeeld. Heb geen tijd meer voor games die in beweging zijn zodra jij niet speelt.

Maar zo te zien is het aardig dood. In ieder geval hier op het forum wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Het is inderdaad niet echt zo druk zoals meeste mensen hadden verwacht van dit spel, maar ja dat is vaak zo.
Er zullen vast en zeker wel een paar guilds zijn die je zou kunnen joinen, dat het dood is op tweakers zegt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Het is zeker dood, ik heb de afgelopen weken geprobeerd:

1.) GW2
2.) WoW
3.) Tera
4.) Aion
5.) Wildstar
6.) SWTOR

En als ik dan kijk naar drukte (in levelling gebieden, waar het gewoon om draait in het begin)

1.) GW2
2.) SWTOR
3.) Aion
4.) WoW
5.) Tera
6.) Wildstar

En in endgame:

1.) GW2
2.) WoW
3.) Aion
4.) Wildstar
5.) SWTOR
6.) Wildstar

Helaas hinkt wildstar teveel op 2 gedachten:

Willen we een action MMO zijn
Willen we een tab target MMO zijn

En ze doen het er tussen in, zonder echt veel succes imo. Helaas is voor mij de levelling content, de combat, en de manier waarop alles is vorm gegeven niet mijn ding. De humor is wel prettig, maar gewoon net niet leuk genoeg.

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 08-04-2015 09:10 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
lanerios schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:07:

En in endgame:

1.) GW2
2.) WoW
3.) Aion
4.) Wildstar
5.) SWTOR
6.) Wildstar
Zweimal Wildstar jah? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:07:
Helaas hinkt wildstar teveel op 2 gedachten:

Willen we een action MMO zijn
Willen we een tab target MMO zijn

En ze doen het er tussen in, zonder echt veel succes imo. Helaas is voor mij de levelling content, de combat, en de manier waarop alles is vorm gegeven niet mijn ding. De humor is wel prettig, maar gewoon net niet leuk genoeg.
We zijn zowat een jaar verder (inclusief beta) en wat heb ik overgehouden aan Wildstar? Een nieuwe liefde voor Guild Wars 2.
Voor Wildstar nooit GW2 aangeraakt, maar tijdens en na de release van Wildstar steeds gelezen op de forums over hoe GW2 dit en dat veel beter doet. Aanvankelijk ergerde ik me daar enorm aan, maar na een grote prijsverlaging toch maar eens GW2 gekocht en tot het besef gekomen dat dit eigenlijk de MMO is die ik zocht, niet WS: Een MMO waarbij je gewoon direct in de actie kan springen, met goede combat, voortdurende interactie met andere spelers, een sterke empathie op exploration, en vooral: Het blijft even leuk voor en nadat je levelcap bereikt. Na een paar maanden GW2 nog eens ingelogd op Wildstar om de nieuwe content te proberen en de moed zonk me in de schoenen wanneer ik besefte dat ik eerst weer 10 minuten naar de taxichauffeur zou moeten luisteren, voor absoluut geen enkele goede reden.

Ik weet het, een GW2 fanboy rant in een wildstar topic hoort niet, maar het zijn beiden NCSoft games en werden vorig jaar op evenementen steevast naast elkaar gepresenteerd. Het beste plan voor NCSoft zou zijn om een paar van de goede elementen van GW2 over te nemen in Wildstar en het spel opnieuw te lanceren, maar ze hebben momenteel een laserfocus op de GW2 uitbreiding en GW2 esport evenementen: Van WS lijkt niet eens sprake meer te zijn.

Carbine Studios doet moedig verder, maar tenzij er nog eens HEEL goed gekeken wordt naar de gameplay en het business model vrees ik voor de toekomst van dit spel :/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
boe2 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:54:
[...]

We zijn zowat een jaar verder (inclusief beta) en wat heb ik overgehouden aan Wildstar? Een nieuwe liefde voor Guild Wars 2.
Voor Wildstar nooit GW2 aangeraakt, maar tijdens en na de release van Wildstar steeds gelezen op de forums over hoe GW2 dit en dat veel beter doet. Aanvankelijk ergerde ik me daar enorm aan, maar na een grote prijsverlaging toch maar eens GW2 gekocht en tot het besef gekomen dat dit eigenlijk de MMO is die ik zocht, niet WS: Een MMO waarbij je gewoon direct in de actie kan springen, met goede combat, voortdurende interactie met andere spelers, een sterke empathie op exploration, en vooral: Het blijft even leuk voor en nadat je levelcap bereikt. Na een paar maanden GW2 nog eens ingelogd op Wildstar om de nieuwe content te proberen en de moed zonk me in de schoenen wanneer ik besefte dat ik eerst weer 10 minuten naar de taxichauffeur zou moeten luisteren, voor absoluut geen enkele goede reden.

Ik weet het, een GW2 fanboy rant in een wildstar topic hoort niet, maar het zijn beiden NCSoft games en werden vorig jaar op evenementen steevast naast elkaar gepresenteerd. Het beste plan voor NCSoft zou zijn om een paar van de goede elementen van GW2 over te nemen in Wildstar en het spel opnieuw te lanceren, maar ze hebben momenteel een laserfocus op de GW2 uitbreiding en GW2 esport evenementen: Van WS lijkt niet eens sprake meer te zijn.

Carbine Studios doet moedig verder, maar tenzij er nog eens HEEL goed gekeken wordt naar de gameplay en het business model vrees ik voor de toekomst van dit spel :/
Het enige wat ik hierover kan zeggen.. mee eens..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat deze game snel richting Maintenance Mode gaat alvorens een stille dood te sterven wanneer de uitgever de stekker eruit trekt. NCSoft is best bereid een game te steunen over een langere tijd (zelfs al is het niet helemaal winstgevend, dat hebben ze al een paar keer eerder gedaan) maar als je nu een jaar verder bent en je hebt nog maar 1 server over (de PvP server is dood qua activiteit) aan de Europese kant...tsja. Ze moeten heel snel de game F2P/B2P maken willen ze dit nog gaan overleven. Tegelijkertijd hoor je allemaal vage verhalen over Carbine op Glassdoor.com over onderbetaalde devs, rare managementpraktijken en een verouderd idee wat een MMO moet zijn. Ik denk niet dat dit een happy end gaat worden.

Wel jammer aangezien ik de game op zich best tof vond. Tot Level 30 gespeeld, de gameplay was best goed maar man die quests zijn zo repititief, niet normaal. Op een gegeven moment werd het levelen gewoon een blur waarna voor mij de lol eraf was. Als de game F2P/B2P was en een grotere playerbase had kan ik mijzelf daar wel doorheen bijten maar als ik uren geen kip in de wereld tegenkom..tsja.

Hopelijk komt er nog wat nieuwe energie in de game maar ik denk het niet. Wildstar gaat vermoedelijk een slachtoffer worden van de enorme verzadiging m.b.t. MMO's op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het game erg leuk nadat hoorde wat afschuwelijke attunements moest doen.
Wildstar weet niet wat verder mis is maar het level het verhaallijn was wel leuk.
Buiten SWTOR doet geen elke game het beter op het verhaallijn.

Ik verschillende mmo's geprobeerd laatste mmo Wow vind maar niks na MOP.
Nadat Oqeue en Mythic restricties per server waren vind ik het maar niks of je hebt arrogante guilds of mijn laatste we zijn bang dat spelers bij ons vertrekken als we wipen bij Mythic T_T.

Op dit moment zie verder buiten Guildwars 2 wat je kunt spelen Carbine moet nu goed nadenken en kritiek en naar community luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]lanerios schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:07:

En in endgame:

1.) GW2
2.) WoW
3.) Aion
4.) Wildstar
5.) SWTOR
6.) Wildstar

Klopt wel zoon beetje wow doet alleen ietsjes beter omdat Esport fetish mee gaan.
Buiten Pvp zie niet hoe spel het bij elkaar houd.
Helaas zijn niet echte goeie mmo's of mmo's die markt komen waar van en paar vrienden het willen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Weer begonnen met Wildstar. mijn hele oude guild komt weer terug bij elkaar en we gaan verder waar we gebleven waren. 2e boss in Datascape. moet zeggen dat er wel heel veel ten positieve veranderd is in de game en er is weer genoeg te doen. ook voor iemand die destijds al gear capped was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:49
http://www.freemmostation...ay-stock-recall-happening

Kreeg net een mailtje binnen. Toch maar eens kijken hoe dit gaat aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
De game is voor mij op de aanschaf na tot nu toe altijd F2P geweest door ingame C.R.E.D.D. purchases. mag van mij blijven zoals het is. en met de difficulty van de game gaat F2P een RAMP worden in public games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
loki504 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:13:
http://www.freemmostation...ay-stock-recall-happening

Kreeg net een mailtje binnen. Toch maar eens kijken hoe dit gaat aflopen.
Volg het nu al een paar weken en ik denk dat F2P de enige manier is om nog leven te krijgen in Wildstar.
De game heeft zo'n lage populatie op het moment dat ik zelfs na 10 dagen niet ben blijven plakken. Ik had zelfs nog een CREDD die ik zo kon gebruiken maar ook daar geen gebruik van gemaakt omdat er gewoon bijna geen mensen zijn om de content mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
xeple schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:22:
[...]

Volg het nu al een paar weken en ik denk dat F2P de enige manier is om nog leven te krijgen in Wildstar.
De game heeft zo'n lage populatie op het moment dat ik zelfs na 10 dagen niet ben blijven plakken. Ik had zelfs nog een CREDD die ik zo kon gebruiken maar ook daar geen gebruik van gemaakt omdat er gewoon bijna geen mensen zijn om de content mee te doen.
dit valt dus eigenlijk wel mee als je op de PVE server zit.

mee eens dat het niet zo aan voelt als je in de city's rond loopt of in daily area's bent maar de meeste zitten toch in instances en de wait times voor dungeons zijn niet erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Flghter1982 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:25:
[...]

dit valt dus eigenlijk wel mee als je op de PVE server zit.

mee eens dat het niet zo aan voelt als je in de city's rond loopt of in daily area's bent maar de meeste zitten toch in instances en de wait times voor dungeons zijn niet erg hoog.
Uiteraard zat ik op een PvE server. Instance queue pop's voor PvP en PvE zijn er eigenlijk alleen maar rond EU prime time. Ik zou ook graag op zaterdag of zondag overdag een dungeon doen of wat PvP.

Tuurlijk kun je guilds chatkanalen circles etc. joinen. Maar als gemiddelde gamer wil je gewoon inloggen, samenspelen met randoms, uitloggen zonder al te veel moeite/wachten.

Zodra Wildstar F2P is ga ik het direct weer oppakken.

[ Voor 3% gewijzigd door xeple op 16-04-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En dat gaat sneller gebeuren dan je denkt zoals het eruit ziet

F2P geruchten, Wildstar niet meer in winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Flghter1982 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:19:
De game is voor mij op de aanschaf na tot nu toe altijd F2P geweest door ingame C.R.E.D.D. purchases. mag van mij blijven zoals het is. en met de difficulty van de game gaat F2P een RAMP worden in public games. :)
weet niet hoe moeilijk wildstar is(heb een paar uur met de free trial gespeeld). maar zelfs WoW cata release was te moeilijk voor sommige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wildstar is niet moeilijk, mensen overdrijven graag. Het is een redelijke mix tussen tab targeting mmo's en de wat meer action based mmo's als GW2 en Tera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zou persoonlijk wel terugkeren naar Wildstar als het F2P/B2P zou zijn. Ik ben gewoon veel te casual om voor mijzelf een subscription te kunnen verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Het probleem van Wildstar was niet de maandelijkse kosten

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

lanerios schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:23:
Wildstar is niet moeilijk, mensen overdrijven graag. Het is een redelijke mix tussen tab targeting mmo's en de wat meer action based mmo's als GW2 en Tera.
Ik vond de raid content wel een stuk moeilijker dan mijn oude wow raid content (BWD was dat dacht ik). De reden dat ik WS moeilijk vond was dat het een stuk meer unforgiving is dan WoW. In WoW kon je een encounter nog wel halen met 2 doden als de rest van het team zijn best deed. En je had verschillende manieren om lui weer terug te krijgen in combat (resurection etc.)

In Wildstar was een gevecht vaak afgelopen wanneer er 1 of 2 doden waren en er waren geen mogelijkheden om spelers weer terug te krijgen. De game mechanics waren op zich niet moeilijk(er) dan WoW. "Gewoon" dodge the red stuff (vaak). Er zaten natuurlijk wel andere mechanics in, maar die maakten voor mij de combat niet echt moeilijk. In WildStar was het vaak een patroon leren en goed uitvoeren.

Ik moet wel zeggen dat de 5p dungeons in Wildstar best lastig waren. Om daar in het begin silver op te halen mocht je eigenlijk geen foutje maken en je moest echt goed je class kennen om max damage/healing te doen. Dat was best tof!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vond de raid content wel een stuk moeilijker dan mijn oude wow raid content (BWD was dat dacht ik). De reden dat ik WS moeilijk vond was dat het een stuk meer unforgiving is dan WoW. In WoW kon je een encounter nog wel halen met 2 doden als de rest van het team zijn best deed. En je had verschillende manieren om lui weer terug te krijgen in combat (resurection etc.)

In Wildstar was een gevecht vaak afgelopen wanneer er 1 of 2 doden waren en er waren geen mogelijkheden om spelers weer terug te krijgen. De game mechanics waren op zich niet moeilijk(er) dan WoW. "Gewoon" dodge the red stuff (vaak). Er zaten natuurlijk wel andere mechanics in, maar die maakten voor mij de combat niet echt moeilijk. In WildStar was het vaak een patroon leren en goed uitvoeren.

Ik moet wel zeggen dat de 5p dungeons in Wildstar best lastig waren. Om daar in het begin silver op te halen mocht je eigenlijk geen foutje maken en je moest echt goed je class kennen om max damage/healing te doen. Dat was best tof!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Iusedto schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:49:
Het probleem van Wildstar was niet de maandelijkse kosten
Het probleem van Wildstar heeft niet 1 oorzaak, maar is een samenloop van meerdere factoren waaronder ook de maandelijkse kosten.

Moeilijkheidsgraad, dev's are listening marketing scheme, attunement proces, flawed rune systeem, win trading pvp, modes die niet gespeeld worden want dev's wouldn't listen, fixes werden zeer traag doorgevoerd etc. zo kun je een hele lijst samenstellen wat er voor gezorgd heeft dat een hele grote groep na 2,5 maand de brui eraan heeft gegeven.

Achteraf blijkt ook dat er intern onenigheid was en een grote groep medewerkers Carbine heeft verlaten vanwege mismanagement.

Wildstar had nu eigenlijk gereleased moeten worden in een B2P vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
en vergeet de gigantisch slechte performance niet. Wat een draak van een spel is het.. Guild Wars 2 op medium met gigantisch veel spelers, geen probleem. Wildstar op low in een dungeon? 15 fps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
lanerios schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:39:
en vergeet de gigantisch slechte performance niet. Wat een draak van een spel is het.. Guild Wars 2 op medium met gigantisch veel spelers, geen probleem. Wildstar op low in een dungeon? 15 fps..
dat blijft me het meest verbazen. GTA5 met high graphics? 60-70 fps. Wildstar op eender welke setting? 40 fps, met drops naar 10-15 fps in steden en de meest random plaatsen.
Ok, ze geven aan dat MMO's meer CPU afhankelijk zijn, maar waarom draait een GW2 dan wel vlotjes, terwijl daar naar mijn mening veel meer gaande is op je scherm?

Over de moeilijkheid: Gemakkelijk is het imo zeker niet. Zelfs de dungeons vereisen dat je een uur lang enorm gefocussed bent, met heel weinig marge voor fouten. Zeker als je met random spelers speelt kan je er niet van uitgaan dat iedereen uit telegraphs zal dodgen.
Dat hoeft geen bezwaar te zijn voor F2P echter. Rift heeft ook aartsmoeilijke endgame content, en die wordt ook gespeeld door georganiseerde guilds.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:39:
Hier blijf ik mij dus ook over verbazen, en niet bij Wildstar alleen. Het lijkt af en toe wel hoe 'ouder' je kaart, hoe 'beter' het draait. Wildstar draaide bij mij best redelijk of high/ultra op een inmiddels bejaarde GTX 560-TI. Dan hoor je vervolgens van mensen met een veel nieuwere GPU waar ze nauwelijks 10 FPS halen. Zelfde met SWTOR: Die draai ik ook met gemak op een 560-TI, mensen met een 860 ofzo die dan zeggen "Ik haal maar 15 fps!".

Alleen ESO en GW2 zijn hier positieve uitzonderingen op maar die zijn ook super geoptimaliseerd (vooral ESO) doordat PvP een groot aandeel in die games heeft waardoor de performance dus optimaal moet zijn.

Anyway, ik hoop dat het binnenkort weer een beetje gaat leven met Wildstar. Wacht nog steeds op de F2P/B2P announcement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

GW2 is toch ook tab targetting? Ik heb heel lang een archer class gespeeld en het was continue tab target grinding. Behalve traps plaatsen of AOE plaatsen, maar bij WoW is dat ook manual aiming.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik wilde net gaan vragen hoe is het met wildstar, hele tijd niet meer gespeeld. Maar ik moet zeggen dat ik voorlopig niet ga inloggen ook! Ga wel GW2 proberen zoals anderen hier hebben gedaan. Wie weet is dat een schot in de roos :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las op MassivelyOP dat er vandaag weer een nieuwe content drop is. Aangezien ik mijn 10 day returning trial nog niet had gebruikt ga ik dat nu maar eens doen. Misschien ga ik het nu wel leuk vinden + dat het schijnt weer wat drukker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:45:
Las op MassivelyOP dat er vandaag weer een nieuwe content drop is. Aangezien ik mijn 10 day returning trial nog niet had gebruikt ga ik dat nu maar eens doen. Misschien ga ik het nu wel leuk vinden + dat het schijnt weer wat drukker te zijn.
Heb 2 weken geleden me CREDD gebruikt om weer een maand te kunnen spelen.

Ik moet zeggen dat na het inkomen het toch wel erg vermakelijk is. Die drops van het afgelopen jaar hebben het spel echt goed gedaan.

Ook lijkt de populatie steeds meer terug te komen. Na drop 5 is er voor mij als PvPer ook weer lol te beleven. Ik had gisteren bijv. gedurende de dag gem. 2 min. nodig voor een queue pop voor een pbg. Dungeon/shiphands/adventures gebeuren ook steeds vaker merk ik.

De populatie is aan het groeien, dat merk je aan alles. Wel zal er iets gedaan moeten worden aan het verdienmodel, want deze influx van nieuwe en returning players zijn ook zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Wel, we hadden het allemaal wel zien aankomen denk ik :)

https://www.wildstar-online.com/en/freetoplay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
heb me aangemeld voor de f2p beta. is er ook nog een "extraatje" als je al een Wildstar account had? zoals bij Rift? zie net dat je loyal points krijgt. |:( eerst lezen en dan pas vragen...

humz. geen warparties voor f2p players.

[ Voor 34% gewijzigd door loki504 op 29-05-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

loki504 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:19:
heb me aangemeld voor de f2p beta. is er ook nog een "extraatje" als je al een Wildstar account had? zoals bij Rift? zie net dat je loyal points krijgt. |:( eerst lezen en dan pas vragen...

humz. geen warparties voor f2p players.
Er zijn een hoop extraatjes for bestaande spelers, check the FAQ.
F2P players kunnen wel met warparties meedoen, ze kunnen alleen niet een warparty starten of anderen erin inviten. Je hebt dus een loyalty/signature account nodig om een warparty te starten, maar je kan F2P spelers wel erin inviten.
En F2P kunnen ook gewoon als mercenary queuen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
godofal schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Er zijn een hoop extraatjes for bestaande spelers, check the FAQ.
F2P players kunnen wel met warparties meedoen, ze kunnen alleen niet een warparty starten of anderen erin inviten. Je hebt dus een loyalty/signature account nodig om een warparty te starten, maar je kan F2P spelers wel erin inviten.
En F2P kunnen ook gewoon als mercenary queuen lijkt me.
ooh dan is het al stukken minder "locked" als ik dacht.(ken wildstar niet echt) maar ga toch maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Ik ben ook een 10 dagen free playtime gestart. Gisteren even een uurtje gedaan en de setting bevalt mij wel, al moet ik zeggen dat ik wel veel zie bewegen op beeld. Veel animaties waardoor ik snel afgeleid ben. Misschien moet ik hier wat aan wennen, ik had het bij WoW iig niet zoveel als hier.
Daarnaast blaast mijn R9 280x wel heel hard, indicatie dat ik de settings lager moet zetten.

Even een paar dagen proberen of het bevalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Bashiok is aangenomen als niewe content manager bij NCSoft. Hij postte ook deze foto op twitter:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CLfwNeQUMAAaJbz.jpg:large

Hij zal dus blijkbaar meedraaien met het Wildstar team. Ze hebben de game nog lang niet opgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik speelde wildstar vanaf het begin, en heb er heel erg van genoten. Het enige wat ik miste was de community/spelers.
Af en toe herstart en geswapped van server maar helaas vlak voordat ik gestopt was pas op een server trecht gekomen waar zelfs queue time was.

In december hoop ik mijn pc naar portugal te halen en weer wat games te proberen, en wildstar zal daar zeker bij horen. De PvP vond ik super vet en de actieve speelstijl al helemaal :)

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Een handige tip trouwens: De PTR is momenteel door iedereen te spelen die een Wildstar account heeft, ongeacht of die nu actief is of niet. Op de huidige PTR worden de F2P features getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
boe2 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:57:
Een handige tip trouwens: De PTR is momenteel door iedereen te spelen die een Wildstar account heeft, ongeacht of die nu actief is of niet. Op de huidige PTR worden de F2P features getest :)
Ok .. nu alleen nog iemand vinden die ff naar Lissabon rijd met mijn pc-tje :).

Dam, hoe meer ik op tweakers zit hoe erger mijn drang wordt om een vliegtuig te pakken en mijn kast onder de arm mee te nemen.

Geen idee hoe ik anders mijn complete gaming rig hier kan krijgen zonder beschadigingen :(

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

badabingbadaboo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:37:
[...]

Ok .. nu alleen nog iemand vinden die ff naar Lissabon rijd met mijn pc-tje :).

Dam, hoe meer ik op tweakers zit hoe erger mijn drang wordt om een vliegtuig te pakken en mijn kast onder de arm mee te nemen.

Geen idee hoe ik anders mijn complete gaming rig hier kan krijgen zonder beschadigingen :(
PC uit elkaar halen, componenten goed in (hopelijk de originele) dozen verpakken, dozen in een overdoos verpakken. HDD's met handbagage mee zodat je weet dat er niet mee gegooit word. Eventueel niet de kast meenemen en een goedkope in portugal aanschaffen, scheelt een hoop gewicht en ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 08:42
Of een laptop kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is er al een ETA bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Zou inderdaad misschien alles los mee kunnen nemen.

Thanks voor optie ;)

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Closed beta f2p testen is vandaag van start gegaan.

http://www.wildstar-onlin...a-testing-commencing-now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Vorig jaar ben ik ook begonnen met Wildstar, maar toen rond level 23 alweer gestopt; terug naar WoW om verder te raiden met mijn eigen guild. Momenteel heb ik WoW wel weer even gezien, dus Wildstar weer opgepakt met een handjevol guildies.

Nu een Exile level 50 Spellslinger op Jabbit. Ik neem aan dat daar wel meer tweakers rondlopen. Is er ook een circle?

Edit: Niet allemaal tegelijk, hè. :p

[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 18-08-2015 15:16 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ik heb Wildstar gespeeld toen het uitkwam. Was leuk, maar ben niet ver geraakt want kon WoW niet missen.....i know..... :p

Nu ben ik al een paar maanden met WoW gestopt en denk er misschien aan terug naar Wildstar te gaan.
Raar dat het spel blijkbaar ook redelijk dood is. Waarom zijn alle games die ik leuk vind na een paar maand altijd zo dood als een pier?? =(

Closed Beta nu van wat? Is WS niet f2p gegaan tijdje terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Benosa schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:12:
[...]
Closed Beta nu van wat? Is WS niet f2p gegaan tijdje terug?
Nee, de aankondiging daarvan was een tijdje terug. Het gebeurt pas komende herfst. Dus op zijn vroegst volgende maand, maar realistischer waarschijnlijk ergens in november.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
ahzo..
Ik zie dat je enkel met credit card of paypal kunt betalen..
zijn er ook game time cards? en waar koop je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Benosa schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:39:
ahzo..
Ik zie dat je enkel met credit card of paypal kunt betalen..
zijn er ook game time cards? en waar koop je die?
http://www.dlgamer.eu/dow...tar-pc_games-p-12982.html

€10,- volledige game + 30 dagen game time. Als je al een account hebt kun je de code toevoegen en krijg je gewoon 30 dagen game time. Bevat tevens ook de box promo, wat kans geeft op 2 exclusieve mounts en 1 costume. De mounts gaan voor ongv. 50p, wat omgerekend ook weer 2 maanden aan C.R.E.D.D is, waarmee je dan weer je sub kunt bekostigen tot ze f2p gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
xeple schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

http://www.dlgamer.eu/dow...tar-pc_games-p-12982.html

€10,- volledige game + 30 dagen game time. Als je al een account hebt kun je de code toevoegen en krijg je gewoon 30 dagen game time. Bevat tevens ook de box promo, wat kans geeft op 2 exclusieve mounts en 1 costume. De mounts gaan voor ongv. 50p, wat omgerekend ook weer 2 maanden aan C.R.E.D.D is, waarmee je dan weer je sub kunt bekostigen tot ze f2p gaan.
Hey thanks!
is idd een goede deal :)
Op welke server zitten de meesten hier? Ergens een Tweakers guild?

[ Voor 5% gewijzigd door Valdourian op 19-08-2015 18:26 ]

• xeple
Benosa schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:26:
[...]

Hey thanks!
is idd een goede deal :)
Op welke server zitten de meesten hier? Ergens een Tweakers guild?
Jabbit PvE heeft de grootste populatie. Tweakers guild/circle is er naar mijn weten niet meer.

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
xeple schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:48:
[...]

Jabbit PvE heeft de grootste populatie. Tweakers guild/circle is er naar mijn weten niet meer.
Goed, dan is er bij dezen een circle genaamd 'Gathering of Tweakers' op Jabbit (Exile). Zij die erbij willen kunnen hun character name even doorgeven via DM of in-game naar Rognvaldr Windrunner.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47
Heb toevallig vandaag ook geresubbed. Zit jammer genoeg nog even vast met een oude authenticator die ze er manueel moeten afhalen :(.

Edit: Hoewel ik misschien op de PTR eerst een ga kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Paterpor op 20-08-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Rone schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:31:
[...]

Goed, dan is er bij dezen een circle genaamd 'Gathering of Tweakers' op Jabbit (Exile). Zij die erbij willen kunnen hun character name even doorgeven via DM of in-game naar Rognvaldr Windrunner.
Ik heb je een ingame vriendschapsverzoek gestuurd om de circle te joinen.
Ik zie je wel als je online komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Collega en ik gaan dit spel ook spelen. Alleen we begrepen dat het een free for all game wordt.

Nu heb ik een account aangemaakt maar kan het spel wel downloaden. Is dit dan een client of moet ik het spel eerst kopen?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Xtr3me4me schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:33:
Collega en ik gaan dit spel ook spelen. Alleen we begrepen dat het een free for all game wordt.

Nu heb ik een account aangemaakt maar kan het spel wel downloaden. Is dit dan een client of moet ik het spel eerst kopen?
Dat is de client. Je koopt een key waar je wildstar aan je ncsoft account kan koppelen. Daarna moet je maandelijks betalen(tot het f2p wordt). Uiteraard zit er een "bonus" is voor de oude spelers aan de hand van het aantal maanden subs die je had. Maar je kan geloof ik wel een 14 day trial nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ik zit op Jabbit en ik noem Verdish Dourian. Zo kan je mij toevoegen voor diegene die ook op Jabbit spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben het spel nu aan het downloaden. Straks een kijken of het wat is. Is het net als WoW dat je een bepaalde realm kan kiezen?

Raar, ik kan het spel niet starten. Geeft aan dat mijn account niet bekend is bij North American Database server en probeer ik het nogmaals dan geeft ie aan dat het ook niet bekend is bij de europe database server
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/3knqnk5jv/Wildstar.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Xtr3me4me op 22-08-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Xtr3me4me schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:33:
Ben het spel nu aan het downloaden. Straks een kijken of het wat is. Is het net als WoW dat je een bepaalde realm kan kiezen?

Raar, ik kan het spel niet starten. Geeft aan dat mijn account niet bekend is bij North American Database server en probeer ik het nogmaals dan geeft ie aan dat het ook niet bekend is bij de europe database server
[afbeelding]
Heb je de game wel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

loki504 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:26:
[...]

Heb je de game wel gekocht?
Dacht dat ik 14 dagen mocht proberen lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Xtr3me4me schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:41:
[...]

Dacht dat ik 14 dagen mocht proberen lol!
Er zijn wel 14 dagen trials. Maar die moet je wel eerst activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

loki504 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:12:
[...]

Er zijn wel 14 dagen trials. Maar die moet je wel eerst activeren.
Sinds kort niet meer. Om het spel te proberen moet je een F2P beta code zien te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
godofal schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 01:01:
[...]

Sinds kort niet meer. Om het spel te proberen moet je een F2P beta code zien te bemachtigen.
oke dan is dat heel kort. had denk ik 1 maand geleden nog de 14 dagen trial gebruikt. vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Xtr3me4me schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:33:

[afbeelding]
Ja, je kan kiezen tussen Exile of Dominion. Een beetje zoals horde en alliance.
Ikzelfs en de Tweakers guild zitten bij Exile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Benosa schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 09:22:
[...]

Ja, je kan kiezen tussen Exile of Dominion. Een beetje zoals horde en alliance.
Ikzelfs en de Tweakers guild zitten bij Exile.
En de exile is de horde zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Xtr3me4me schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 11:46:
[...]

En de exile is de horde zeg maar?
Goh, de Exile woonden op Nexus toen de Dominion de planeet veroverde en nu willen de Exiles hun planeet terug winnen is het hoofdverhaal van WS dacht ik.
Ik volg de lore niet zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Benosa schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:56:
[...]

Goh, de Exile woonden op Nexus toen de Dominion de planeet veroverde en nu willen de Exiles hun planeet terug winnen is het hoofdverhaal van WS dacht ik.
Ik volg de lore niet zo :p
Lore TLDR:
Nexus is de planeet van de eldan. De eldan hebben de mensheid gekozen om een rijk te bouwen, en de mechari gemaakt om de mensheid te helpen.
Dat rijk is de dominion geworden, later hebben ze de chua's en draken gerecruteerd als bondgenoten/onderdanen.

De human exiles zijn oud-dominion, rebellen. Daarom hebben ze zo'n hillbilly accent; ze waren de boeren en de bedienden, de laagste in de dominion orde die het het slechtste hadden.
De granok waren onafhankelijk maar de dominion wou ze net als de chua en draken als onderdanen. Granok moesten daar niks van hebben en vochten terug.
De mordesh waren op hun thuisplaneet onsterfelijkheid aan het creëren maar creëerden een zombie-virus, de dominion blokkeerde de hele planeet om het virus in quarantine te houden. Mordesh geloofden dat het geneesmiddel ergens anders te vinden was dus braken ze de quarantine.
De aurin hebben bovenstaande tijdelijk onderdak gegeven op hun thuisplaneet. Exiles gingen na een korte rustpauze weg om ze niet in gevaar te brengen, maar vlak nadat ze weg waren kwam de dominion de boel toch kapot schoppen.

Omdat de eldan zo ongelooflijk geavanceerd waren wilden zowel exiles als dominion nexus vinden om meer/sterkere wapens te vinden, en de exiles hadden een planeet nodig. Een exile explorer vond nexus, dominion kwamen er ook snel achter (geloof dat ze de info gejat hebben) en ze kwamen min of meer tegelijk aan.

Nexus is dus van de eldan, maar de eldan zijn dood/pleite. Dus wie de oorlog wint wint nexus, of andersom (al zal dat wss nooit gebeuren, dat zou het hele verhaal in de war schoppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
godofal schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:15:
[...]

Lore TLDR:
Nexus is de planeet van de eldan. De eldan hebben de mensheid gekozen om een rijk te bouwen, en de mechari gemaakt om de mensheid te helpen.
Dat rijk is de dominion geworden, later hebben ze de chua's en draken gerecruteerd als bondgenoten/onderdanen.

De human exiles zijn oud-dominion, rebellen. Daarom hebben ze zo'n hillbilly accent; ze waren de boeren en de bedienden, de laagste in de dominion orde die het het slechtste hadden.
De granok waren onafhankelijk maar de dominion wou ze net als de chua en draken als onderdanen. Granok moesten daar niks van hebben en vochten terug.
De mordesh waren op hun thuisplaneet onsterfelijkheid aan het creëren maar creëerden een zombie-virus, de dominion blokkeerde de hele planeet om het virus in quarantine te houden. Mordesh geloofden dat het geneesmiddel ergens anders te vinden was dus braken ze de quarantine.
De aurin hebben bovenstaande tijdelijk onderdak gegeven op hun thuisplaneet. Exiles gingen na een korte rustpauze weg om ze niet in gevaar te brengen, maar vlak nadat ze weg waren kwam de dominion de boel toch kapot schoppen.

Omdat de eldan zo ongelooflijk geavanceerd waren wilden zowel exiles als dominion nexus vinden om meer/sterkere wapens te vinden, en de exiles hadden een planeet nodig. Een exile explorer vond nexus, dominion kwamen er ook snel achter (geloof dat ze de info gejat hebben) en ze kwamen min of meer tegelijk aan.

Nexus is dus van de eldan, maar de eldan zijn dood/pleite. Dus wie de oorlog wint wint nexus, of andersom (al zal dat wss nooit gebeuren, dat zou het hele verhaal in de war schoppen).
Ah, op die manier :)
Bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Speel ook op Jabbit met een kameraad. Toffe game. Ik snap alleen nog niet alles helemaal...uitleg over crafting ging ik ook te snel doorheen dus ik begrijp er nu te weinig van. :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weszz schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:02:
Speel ook op Jabbit met een kameraad. Toffe game. Ik snap alleen nog niet alles helemaal...uitleg over crafting ging ik ook te snel doorheen dus ik begrijp er nu te weinig van. :+
Voor craften heb je recipes nodig, meeste van deze kun je unlocken via de recipe research tree (default onder de 'K', en dan tweede tab uit mijn hoofd). elke stap moet je een x aantal maken om het volgende recipe te unlocken. Een aantal van de research unlocks hebben een ster, deze geven een crafting skill point, waarmee je je tradeskill kunt verbeteren (laatste tab van hetzelfde scherm).

Er zijn twee manieren van craften, circuit board en een discovery manier. Het ligt aan de tradeskill welke manier gebruikt wordt (armour crafting en weaponsmith gebruiken circuit board, de rest zoals cooking gebruikt de discovery)

voor circuit board crafting moet je tijdens craften een power core plaatsen, dan alle variable spots een stat (finesse/brutality/...) kiezen, en dan kun je punten verdelen over de verschillende spots. Hoe hoger het aantal punten je toewijst hoe hoger de kans dat de craft mislukt (wordt vermeld in het crafting scherm). Betere power cores geeft je de mogelijkheid om meer punten te verdelen.

Bij discovery crafting is het recept wat je hebt geunlocked het basis recept. Door ingredienten toe te voegen kun je verschillende gebieden in het crafting scherm bereiken, in de verschillende gebieden zitten varianten die je moet ontdekken (gebieden waar wat zit zijn aangegeven). als je een variant hebt ontdekt staat deze aangegeven en kun je dit maken met het basis recept + ingredienten

• xeple
Wildstar gaat 29 September Free2Play

https://twitter.com/WildStar/status/639423237127077888

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 16:42
Weet niet of het mag, maar ik heb een key over voor de closed beta.
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 29% gewijzigd door immo_msk op 03-09-2015 20:35 ]

• badabingbadaboo
Speel het al een jaar niet meer helaas maarja ... De PVP is magisch vet !!! :D

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
badabingbadaboo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:35:
Speel het al een jaar niet meer helaas maarja ... De PVP is magisch vet !!! :D
PvP is het enige wat ik doe sinds ik 2 maanden geleden weer begonnen ben. Aan de andere kant best vervelend, ik kan geen GW2 en al helemaal geen WoW PvP meer doen nu.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Goed, eind deze maand gaat de game dus F2P worden en om die reden zat ik met een vraag.

Een tijdje terug heb ik in een Humblebundle een code gekregen om te spelen, zojuist geactiveerd en even wat gespeeld met een poppetje aan de Exiles kant. Eind deze maand gaan een stuk of 4-5 vrienden ook spelen, geheid dat er een of meer aan de Dominion kant willen spelen omdat ze de characters gaver vinden. Kan je hier gewoon (vrij snel) mee samenspelen of is het zoals sommige andere MMO's dat je pas midgame samen met andere factions kan samenspelen?

Al verwacht ik wel dat questing een bitch word.. Beide kanten zullen wel een eigen questlijn hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 05-09-2015 00:44 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Dominion en Exiles kunnen niet samen spelen, alleen tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobzy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 20:55
immo_msk schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:33:
Weet niet of het mag, maar ik heb een key over voor de closed beta.
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Wel zo fijn dat wie hem gebruikt heeft dat ook even meld. Deze is dus al gebruikt door iemand anders ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Mobzy schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:38:
[...]

Wel zo fijn dat wie hem gebruikt heeft dat ook even meld. Deze is dus al gebruikt door iemand anders ;(
Hoop sites die er 10000 weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Thanks, gisteren ook maar weer eens Wildstar geprobeerd, heb al maanden zo niet een jaar, niet meer gespeeld. Lijkt nu op de PTR drukker dan ik het ooit tijdens de launch heb gezien, goede zaak! Ook draait de game onder Bootcamp op mijn iMac velen malen beter dan destrijds, ook hier een grote vooruitgang moet ik zeggen.

Nu eens kijken of de game mij interesse kan behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Zo, de TS (eindelijk) een update gegeven met alle F2P info. Nog even ter informatie dat de F2P launch vorige week werd aangekondigd en op 29 september valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Laatst online: 23:54
Ik heb ook een beta key weten te bemachtigen. Viel me helaas wel op dat mijn character niet mee is gegaan van mijn andere account, schijnbaar is er een character copy service. Alleen spelers met een subscription op de huidige betaalde versie kunnen hun characters meenemen.

Weet iemand of er vanaf dit punt in beta nog een character wipe gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

https://support.wildstar-...Beta-FAQ-Updated-9-3-2015
Closed Beta character progress will not be retained after the testing period.
Als de second phase begonnen is komen er geen wipes meer nee, maar je behoud ook helemaal niks (behalve een titel) aan het einde.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 08-09-2015 23:21 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Ik heb een beta key van mijn broertje gekregen en netjes gekoppeld op de website, maar kan het soms even duren voordat je ingame kan?

Ik krijg op beide no valid account found en dan wisselt het naar andere region. Heb hem vanochtend ingevoerd op de website en bij transaction history zie ik dat ik een key heb ingewisseld voor de closed beta.

DATE APPLIED ITEM SERIAL CODE STATUS
Sep 9, 2015 WildStar (EU) Free-to-Play Closed Beta ****-****-****-****-U6RA Completed.

Edit: Problem solved, je moet een andere client hebben en hij had de mail met de link niet doorgestuurd :+

[ Voor 25% gewijzigd door Meneer iCy op 09-09-2015 15:28 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Wij hebben zelf nog even 'goedkoop' 2 retail keys van WildStar gekocht. Heeft het eigenlijk nog wel zin om te nu al te gaan spelen? Ik neem aan dat de characters gewoon mee gaan naar de F2P variant?

Heeft iemand nog tips voor class combo's? We zitten er nu aan te denken om voor een Stalker + Esper tegaan? En als path (Scientist en Settler). Ik neem aan dat de combo Stalker + Scientist nog steeds zeer handig is? En dat Settler weer goed samen werkt met Scientist? Of maakt het niks meer uit? Ik kan namelijk bijna alleen maar info uit 2014 vinden.

Hoe zit het overigens als we 2 verschillende rassen nemen? Hoelang duurt het dan voordat we samen kunnen spelen? En heb je er verder nog last van als je niet hetzelfde ras bent? Wij gaan namelijk echt 100% samen levellen. Dus we willen graag de best mogelijke oplossing daarvoor :).

Alvast bedankt.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:05:
Wij hebben zelf nog even 'goedkoop' 2 retail keys van WildStar gekocht. Heeft het eigenlijk nog wel zin om te nu al te gaan spelen? Ik neem aan dat de characters gewoon mee gaan naar de F2P variant?
Of het nog zin heeft moet je voor je zelf bepalen, nadeel is dat je op dit moment voor loopt op de f2p release, wat betekent dat het erg rustig zal zijn in de start gebieden, dus ook queues voor dungeons en zo zal niet geweldig zijn. Je chartacters blijven gewoon, mits je op de live servers speelt (alle progress op de beta servers zullen worden gewiped). Je kunt dit zien aan de hand van de server naam: Nexus is de beta server (je ziet dit midden-boven op je character select scherm).
Heeft iemand nog tips voor class combo's? We zitten er nu aan te denken om voor een Stalker + Esper tegaan? En als path (Scientist en Settler). Ik neem aan dat de combo Stalker + Scientist nog steeds zeer handig is? En dat Settler weer goed samen werkt met Scientist? Of maakt het niks meer uit? Ik kan namelijk bijna alleen maar info uit 2014 vinden.
Alvast bedankt.
class combo maakt niets uit, enige wat je kunt doen is een tank/healer combo pakken als je dungeon queues wat sneller wilt laten verlopen. 3 van de 6 kunnen tanken, de andere 3 kunnen healen; alle 6 natuurlijk ook als dps te spelen.

Path combo maakt niet veel uit, zou alleen wel 2 verschillende nemen, aangezien je wel beide de voordelen van de ander zijn path hebt (bijvoorbeeld de buffs van de settler zijn door iedereen te gebruiken, de holdouts van de soldier door iedereen mee te doen als de soldier hem start, etc). scientist + stalker is idd nog steeds goed, gaat met de f2p iets minder worden aangezien ze een bug gaan fixen waarmee je oneindig kan summonen
Hoe zit het overigens als we 2 verschillende rassen nemen? Hoelang duurt het dan voordat we samen kunnen spelen? En heb je er verder nog last van als je niet hetzelfde ras bent? Wij gaan namelijk echt 100% samen levellen. Dus we willen graag de best mogelijke oplossing daarvoor :).

Alvast bedankt.
Er zijn 4 verschillende start gebieden, 2 voor exile en 2 voor dominion (zoals hierboven al gezegd, exile en dominion kunnen nooit samen spelen). per start gebied starten er 2 rassen. Dit maakt echter helemaal niets uit, want je kunt aan het begin kiezen waar je wilt beginnen en kunt volgens mij tegenwoordig ook porteren naar het andere gebied. Dus meteen vanaf de start kun je samen spelen. (ps: lvl1-3 is een tutorial ship, die is ook samen te spelen, maar deze laat ik buiten beschouwing aangezien dit in een half uurtje voorbij is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:30:
[...]
Of het nog zin heeft moet je voor je zelf bepalen, nadeel is dat je op dit moment voor loopt op de f2p release, wat betekent dat het erg rustig zal zijn in de start gebieden, dus ook queues voor dungeons en zo zal niet geweldig zijn. Je chartacters blijven gewoon, mits je op de live servers speelt (alle progress op de beta servers zullen worden gewiped). Je kunt dit zien aan de hand van de server naam: Nexus is de beta server (je ziet dit midden-boven op je character select scherm).
Ok. We zijn begonnen op die Jabbit server (Exile). En we zien tot nu toe nog best wel wat andere mensen spelen. Dat het wat rustiger is vinden we niet erg.
[...]
class combo maakt niets uit, enige wat je kunt doen is een tank/healer combo pakken als je dungeon queues wat sneller wilt laten verlopen. 3 van de 6 kunnen tanken, de andere 3 kunnen healen; alle 6 natuurlijk ook als dps te spelen.
We zijn voor Stalker + Esper gegaan. En ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel erg lekker vind spelen. Vind jammer dat ik nog niet eerder ben begonnen (maar dat kwam omdat ik van collega's hoorde dat het niks was :o).
[...]
Path combo maakt niet veel uit, zou alleen wel 2 verschillende nemen, aangezien je wel beide de voordelen van de ander zijn path hebt (bijvoorbeeld de buffs van de settler zijn door iedereen te gebruiken, de holdouts van de soldier door iedereen mee te doen als de soldier hem start, etc). scientist + stalker is idd nog steeds goed, gaat met de f2p iets minder worden aangezien ze een bug gaan fixen waarmee je oneindig kan summonen
Ok. We zijn nu voor Scientist + Settler gegaan.
[...]
Er zijn 4 verschillende start gebieden, 2 voor exile en 2 voor dominion (zoals hierboven al gezegd, exile en dominion kunnen nooit samen spelen). per start gebied starten er 2 rassen. Dit maakt echter helemaal niets uit, want je kunt aan het begin kiezen waar je wilt beginnen en kunt volgens mij tegenwoordig ook porteren naar het andere gebied. Dus meteen vanaf de start kun je samen spelen. (ps: lvl1-3 is een tutorial ship, die is ook samen te spelen, maar deze laat ik buiten beschouwing aangezien dit in een half uurtje voorbij is)
Uit eindelijk hebben we allebei voor hetzelfde ras gekozen (die met die lange oren :P). En volgens mij lopen we nu ook gewoon rond in hun oorspronkelijke start gebied.

Iemand nog tips hoe we het beste geld kunnen maken in deze game? Ik zat zelf te denken aan 2 gathering professions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me niet heel druk maken om geld verdienen tijdens het levellen, op max level komt er wel redelijk wat binnen met contracts en expeditions (wat nu nog shiphands heet, maar dat veranderd in f2p patch). En op max level is hetgene wat het meeste oplevert de plantjes, en daar hoef je geen profesion voor te levellen.

Als je voor 2 gathering professions gaat, pak dan survivalist met daarnaast mining of relic hunter aangezien de laatste twee allebij een tool nodig hebben, en je er maar 1 kunt gebruiken per keer, anders blijf je swappen vanuit je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Als je geld nodig hebt kan je het beste gathering laten liggen. Wel survivalist oppakken want dat is passief geld verdienen; monsters droppen huid en vlees e.d. die je kan vendoren. Is niet heel veel maar per maand toch wel wat plat.
Als je echt geld wilt verdienen kan je het beste shiphands spammen op maxlvl. De kortste is infestation en dat levert zo'n 2~3p/uur op.
Imo kan je beter gewoon content doen (dungeons, dailies, raids, PVP, praktisch alles) en het gevariëert houden. Zodra je op max lvl op max EG (elder gems, 140 per week cap) zit krijg je geld voor alles wat XP oplevert, dat tikt redelijk aan. Het is minder geld dan echt geld farmen maar minder geestdodend.

Tijdens lvlen hoef je er echt geen zorgen over te maken iig. Enige waar je echt geld aan uit moet geven zijn nieuwe skills en misschien amps, maar dat kost geen drol.

• Uhmmie
Maken de amps die je kiest eigenlijk nog iets uit? Of kan ik ze gewoon vrij naar keuze besteden? Ik vind alle uitleg die ik er overvind maar onduidelijk. Daarnaast had ik ook een item met AMP in de naam (gaf een passieve boost), maar na die gebruikt te hebben zie ik er nergens iets van terug?

Verwijderd

Uhmmie schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:31:
Maken de amps die je kiest eigenlijk nog iets uit? Of kan ik ze gewoon vrij naar keuze besteden? Ik vind alle uitleg die ik er overvind maar onduidelijk. Daarnaast had ik ook een item met AMP in de naam (gaf een passieve boost), maar na die gebruikt te hebben zie ik er nergens iets van terug?
amps zijn soort van talent trees van wildstar. tijdens levellen (en later via items) krijg je amp-points, deze kun je besteden aan amps (talents). Dus vrij te besteden, maar probeer te beginnen met je huidige rol (dus in de assault tree als dps, in de support tree als tank). Het merendeel van de amps zijn passives (meer dmg/meer kans op een critical hit/krijg een buff als je aanvalt met een bepaalde ability, etc)

Het item wat je hebt gevonden is een amp unlock. Niet alle amps zijn al beschikbaar aan het begin, dus heb je items nodig om ze te unlocken. In de amp overview ('B' en dan de amp tab) zie je slotjes op de amps die je nog niet unlocked hebt. Het hele unlock systeem gaat weg trouwens in f2p, dan heb je meteen alles tot je bechikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ok thnx :) dan is dat ook weer duidelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik ben net begonnen met een Cassian Medic op de PTR. Voor de 29e nog even het gevoel krijgen bij deze class. Tot nu toe bevalt het goed maar ik zit natuurlijk nog maar in de begin levels.
Waarschijnlijk worden de chars gewiped dus mocht dat zo zijn dan ga ik met de f2p release maar eens een healer starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Carthrax schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:00:
Ik ben net begonnen met een Cassian Medic op de PTR. Voor de 29e nog even het gevoel krijgen bij deze class. Tot nu toe bevalt het goed maar ik zit natuurlijk nog maar in de begin levels.
Waarschijnlijk worden de chars gewiped dus mocht dat zo zijn dan ga ik met de f2p release maar eens een healer starten.
Will there be any character wipes during Closed Beta?

At the start of the second phase of Closed Beta

En volgens mij is de tweede phase al begonnen? Zou wel chill zijn ben namelijk ook sinds gisteren begonnen ;p maar heb niet de tijd meer om telkens opnieuw te beginnen

• godofal
  • Niet online

godofal

PTR (beta server) word uiteindelijk altijd gewiped, je gaat nooit karakters ofzo van de PTR naar de live servers krijgen. Er zijn vendors die infinite geld, crafting, raid-level gear, etc vrij weggeven op de PTR.
Wel krijg je de titel "the freelancer" als je voor de 29ste op de PTR inlogt.

• corset
Ik ga binnenkort wel weer proberen :) Levelling curve was voor mij te rot, geen echt gevoel van progression. Als ze dat veranderen, ga ik het weer spelen.

• GMavak
  • Laatst online: 02-08 02:55
Momenteel de PTR aan het downloaden is kijken of het wat is :)

• Diceshaker
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-11-2020
Iemand enig idee waar ik nog goedkoop een retail key voor Wildstar kan aanschaffen? Liefst in de buurt van Alkmaar/Amsterdam! :)

• loki504
Diceshaker schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 18:46:
Iemand enig idee waar ik nog goedkoop een retail key voor Wildstar kan aanschaffen? Liefst in de buurt van Alkmaar/Amsterdam! :)
http://www.g2play.co.nl/c...5/wildstar-eu-ncsoft-key/

gewoon te betalen via ideal. niet echt in de buurt. maar sturen hem sneller op als dat jij in de auto kan stappen.

al kan je natuurlijk ook gewoon 15 euro betalen en hem van de officiële shop halen.

[ Voor 9% gewijzigd door loki504 op 20-09-2015 10:49 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
ga hem toch ook maar eens een kans geven dinsdag. hopen dat wildstar wel mijn crafting needs kan vervullen zonder dat ik of 24/7 moet gaan grinden. of zo diep in mijn portemonnee moet duiken dat ik gelijk arm ben:P
Pagina: 1 ... 43 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios