Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-07 18:49
Tegenwoordig zijn dungeons easy. Overal op internet kan je filmpjes vinden of guides. Laatste boss skullcano veteran ging onze healer in seconde 2 dood. Alsnog hebben we die boss gedood, en silver gehaald.

Hoe langer je het volhoudt hoe groter de kans is dat je de boss killed. Geen een van de bosses in Wildstar dungeons is een dps race.

Binnenkort komt er een level 10 dungeon die je gaat leren hoe je moet interrupten. Hierdoor zal het alleen maar makkelijker (minder moeilijk ;)) worden.

Edit: oke, ik zal het anders uitleggen: MrVegeta als je de bosses kent zijn dungeons makkelijk omdat je niet dood gaat. Jouw opmerking is net zo nutteloos, of wou je zeggen dat snowboarden makkelijk is voor beginners?

[ Voor 18% gewijzigd door Nilem op 23-08-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
Nilem schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:52:
Tegenwoordig zijn dungeons easy. Overal op internet kan je filmpjes vinden of guides. Laatste boss skullcano veteran ging onze healer in seconde 2 dood. Alsnog hebben we die boss gedood, en silver gehaald.

Hoe langer je het volhoudt hoe groter de kans is dat je de boss killed. Geen een van de bosses in Wildstar dungeons is een dps race.

Binnenkort komt er een level 10 dungeon die je gaat leren hoe je moet interrupten. Hierdoor zal het alleen maar makkelijker (minder moeilijk ;)) worden.

Edit: oke, ik zal het anders uitleggen: MrVegeta als je de bosses kent zijn dungeons makkelijk omdat je niet dood gaat. Jouw opmerking is net zo nutteloos, of wou je zeggen dat snowboarden makkelijk is voor beginners?
Snowboarden is niet moeilijk, je moet alleen niet vallen :+

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nilem schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:52:
MrVegeta als je de bosses kent zijn dungeons makkelijk omdat je niet dood gaat. Jouw opmerking is net zo nutteloos, of wou je zeggen dat snowboarden makkelijk is voor beginners?
Nee .. snowboarden is net als dungeons moeilijk voor beginners. Ik snap ook niet zo goed ... waarom ... je dat zegt.

Als je de bosses kent dan is de dungeon inderdaad makkelijker, dat is niet hetzelfde als "dungeons zijn makkelijk." Om de bosses te verslaan heb je een heleboel meer nodig dan youtube filmpjes.
Laatste boss skullcano veteran ging onze healer in seconde 2 dood. Alsnog hebben we die boss gedood, en silver gehaald.
Dat is inderdaad een vrij makkelijke boss. Maar zelfs dan nog, ondanks dat jij het zonder healer kan, betekend het niet dat het makkelijk is.

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 23-08-2014 22:54 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05:10
Ik ben benieuwd naar hoe dat allemaal loopt op lvl 50. Ben ondertussen lvl 11 en Esper bevalt mij zeer goed op het moment. Voorzichtig ook al even gekeken naar end-game espers en men zegt dat het de moeilijkste dps class is om te meesteren (en dat je dan nog geen top dps doet, maar wel competative bent), das een mooie uitdaging die ik graag aanga :) Vast even vooruitlopend op de zaken een vraagje met betrekking tot end-game PvE espers, ik zie guides en filmpjes voorbij komen met een build waarbij als finisher Telekinetic Storm wordt gebruikt en in andere guides zie ik dat mindburst de finisher is die je moet gebruiken. Is dat afhankelijk van je speelstijl of is het een echt beter dan de ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 06:46
Dat is inderdaad gebaseerd op je play style en succes met Esper in end game ik ben vanwege de esper gererolled naar engineer en dat bevalt me 20 keer beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
jlena schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:18:
Dat is inderdaad gebaseerd op je play style en succes met Esper in end game ik ben vanwege de esper gererolled naar engineer en dat bevalt me 20 keer beter :).
En waarom ben je precies gererolled? Beviel de class je niet oid? Beetje onderbouwing zou wel gewenst zijn, kan nu altijd nog beslissen om te rerollen, beetje lullig om eerst tot 50 te lvlen en dan te bepalen dat ik beter een andere class kan spelen omdat er in endgame geen ruimte is voor espers bijvoorbeeld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Laatst online: 12-09 06:46
Ik was het zat om in een spel waar veel moving nodig was om dingen te ontwijken, niks kon bijdragen in een gevecht aangezien TS build geen damage deed en TK build weinig uitwerking had door vele bewegingen dus na een maand had ik besloten met overleg van de officers te rerollen naar Engineer. Carbine heeft wel geluisterd naar de mensen en nu kan de Esper wel goed mee komen, maar ben nu bijna klaar met me attunement op me engineer dat ik lekker op me engi blijft spelen.

Dat was dus mijn motivatie om te rerollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Sorry typo

[ Voor 100% gewijzigd door Maduth op 26-08-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik ben ondertussen lvl 12 op mijn Esper en het bevalt mij best wel goed moet ik zeggen. Kan met gemak 5 mobs van mijn eigen lvl aan. Ik heb begrepen dat de main psi-point builder voorheen alleen castable was als je stilstond en dat ze dat aangepast hebben waardoor een Esper - mits goed gespeeld - goed mee kan komen qua dps. Is er qua buffs/debuffs een reden om een dps esper mee te nemen in raids of worden ze eigenlijk alleen maar gebruikt als healers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
ben ondertussen 21 op mijn esper. Vind het oke spelen niet super. Healen moet ik nog proberen. Dungeons enzo ook. Weet voor de helft nog niet hoe het spel werkt of wat je moet kiezen als esper :P Doe echt nog maar wat. Ik vind het persoonlijk wel vrij lang duren om te levelen. PLUS mijn quests zijn nu bijna altijd 1 lvl hoger dan mijn eigen lvl dit omdat ik gewoon niet hard genoeg omhoog ga geen idee hoe t komt :l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
CristianSchriev schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:11:
ben ondertussen 21 op mijn esper. Vind het oke spelen niet super. Healen moet ik nog proberen. Dungeons enzo ook. Weet voor de helft nog niet hoe het spel werkt of wat je moet kiezen als esper :P Doe echt nog maar wat. Ik vind het persoonlijk wel vrij lang duren om te levelen. PLUS mijn quests zijn nu bijna altijd 1 lvl hoger dan mijn eigen lvl dit omdat ik gewoon niet hard genoeg omhoog ga geen idee hoe t komt :l
Hey, ik had precies hetzelfde totdat ik level 18 raakte. Toen kwam ik er echt in en wist ik wat ik moest doen. Tip: Accepteer alle quests die in een regio aanwezig zijn. Gebruik ook tracker addons, zodat je snel weet waar je moet zijn.

Doe path quests. Skip challenges (doe ik althans). Verder ben ik ook geen held nog in het spel dus meer tips kan ik je niet echt geven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

CristianSchriev schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:11:
PLUS mijn quests zijn nu bijna altijd 1 lvl hoger dan mijn eigen lvl dit omdat ik gewoon niet hard genoeg omhoog ga geen idee hoe t komt :l
Speel je met veel rested exp? Clear je wel alle quests uit de gebieden? (druk op M en check links je stats voor dat gebied). Dungeons/adventures speel je nu rond level 20 langzaam vrij, maar zijn niet populair omdat de tijd/reward ratio vrij laag is. Het beste wat je kan doen is een actieve guild zoeken, snel naar level 50 knallen en dan de uitdaging van adventures/dungeons opzoeken.

Mocht je in een guild zitten dan krijg je vaak ook (als je beetje grote guild hebt) xp bonusses, ook kan je een kleine bonus krijgen als je de telefoonactivatie aanzet :). Ook kan je in andere (of je eigen) huis rusten om daar bonus xp te krijgen.

De grind naar 50 is niet geweldig, er zijn veel fetch quests en vrij weinig epische dingen (ze zijn er wel, maar je moet goed opletten). Eenmaal op 50 zou je meer kunnen doen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Nog een casual guild met veel nederlandsers op tweakers aan de exile kant ?
Ik speel alleen casual dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
MrVegeta schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:04:
[...]

Speel je met veel rested exp? Clear je wel alle quests uit de gebieden? (druk op M en check links je stats voor dat gebied). Dungeons/adventures speel je nu rond level 20 langzaam vrij, maar zijn niet populair omdat de tijd/reward ratio vrij laag is. Het beste wat je kan doen is een actieve guild zoeken, snel naar level 50 knallen en dan de uitdaging van adventures/dungeons opzoeken.

Mocht je in een guild zitten dan krijg je vaak ook (als je beetje grote guild hebt) xp bonusses, ook kan je een kleine bonus krijgen als je de telefoonactivatie aanzet :). Ook kan je in andere (of je eigen) huis rusten om daar bonus xp te krijgen.

De grind naar 50 is niet geweldig, er zijn veel fetch quests en vrij weinig epische dingen (ze zijn er wel, maar je moet goed opletten). Eenmaal op 50 zou je meer kunnen doen.
OOPS Q.Q Rested exp wat een noob ben ik! Waar krijg ik die? Welke steden, neem aan in steden. Ehm vandaag heb ik zoveel mogelijk explored in het 3e gebied en alles ook doen om een beetje explorer xp te krijgen. Daardoor kom je wel wat hidden questst tegen en uitdagingen dit helpt al wel enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rest XP krijg je inderdaad door uit te loggen in de steden, maar je krijgt meer door uit te loggen in huizen. Huizen kunnen namelijk via items etc. rested xp buffs geven. Dit kun je ook zelf bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
MrVegeta schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:40:
Rest XP krijg je inderdaad door uit te loggen in de steden, maar je krijgt meer door uit te loggen in huizen. Huizen kunnen namelijk via items etc. rested xp buffs geven. Dit kun je ook zelf bouwen :)
Housing is iets waar ik me echt niet mee bezig hou. Meestal is dat de epic manier van mmo's om al je geld aan op te burnen en ik weet wel wat beters te doen daarmee :3 Maar oke ik log voortaan wel uit in steden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Heerlijk, ga op mijn gemakje zo'n 2 levels per avond. Zit nu op level 22. Het weekend niet kunnen spelen, aankomende week ook niet. Maar het is toch wel vermakelijk hoor, hier en daar wat questen dan weer even wat minen en dan weer wat craften. Ondertussen nog wat path questjes en heel af en toe een challenge meepakken. Heerlijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
BastiaanNL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:55:
Heerlijk, ga op mijn gemakje zo'n 2 levels per avond. Zit nu op level 22. Het weekend niet kunnen spelen, aankomende week ook niet. Maar het is toch wel vermakelijk hoor, hier en daar wat questen dan weer even wat minen en dan weer wat craften. Ondertussen nog wat path questjes en heel af en toe een challenge meepakken. Heerlijk spel!
Dat doe je dan best snel, afhankelijk van het aantal uur dat je per avond speelt. Ik heb maandag slechts één lvl gedaan (van 11 naar 12). Toen heb ik mijn eerste twee professions (mining en survivalist) gehaald en een beetje doelloos rond zitten rennen tussen steden om quests te halen... Ik doe juist wel veel challenges, ik vind ze grappig en ze hebben best goede rewards over het algemeen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
We hebben veteran stormtalon gecleared met 4 dps, geen healer , just for lolz :-)

alles stunnen en dodgen

Dit kan wel enkel met een stalker tank

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eFRCzrtZPsQ]

[ Voor 12% gewijzigd door beve op 27-08-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Thysiej schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:06:
[...]

Dat doe je dan best snel, afhankelijk van het aantal uur dat je per avond speelt. Ik heb maandag slechts één lvl gedaan (van 11 naar 12). Toen heb ik mijn eerste twee professions (mining en survivalist) gehaald en een beetje doelloos rond zitten rennen tussen steden om quests te halen... Ik doe juist wel veel challenges, ik vind ze grappig en ze hebben best goede rewards over het algemeen :-)
Uurtje of 3 max eigenlijk. Maar moet zeggen dat ik nu wat hoger level ben het wonderbaarlijk genoeg ook wat sneller gaat. Kan alleen maar betekenen dat ik het spel beter snap dan eerst haha.

Ik merk bij challenges dat de rewards wel leuk zijn, maar zeker niet nodig. Aan de andere kant als je achievements wil zal je zeker alle challenges moeten doen dus daarvoor zal het wel goed zijn (aanname). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-03-2016
HStyles schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:40:
Nog een casual guild met veel nederlandsers op tweakers aan de exile kant ?
Ik speel alleen casual dus !
www.cantonium-elites.nl. We nemen nog mensen aan en zijn een volledig Nederlandstalige Casual guild op de Eko server. We spelen Exiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
beve schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:07:
We hebben veteran stormtalon gecleared met 4 dps, geen healer , just for lolz :-)

alles stunnen en dodgen

[video]
Die ga ik even delen met onze guild. Netjes gedaan trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

beve schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:07:

alles stunnen en dodgen

[video]
Spellslinger DPS is kut ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Hehe is moet wel toegeven dat die spellslinger met 1 heal rondloopt, wel in DPS gear, dus die was nie super focussed op DPS, we gebruikten ook PVP gadgets voor heals ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke servers spelen jullie, ik ben nu de game aan het installeren en het zou wel leuk zijn als ik een guild heb die me de weg kan wijzen!

• Thysiej
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:41:
Op welke servers spelen jullie, ik ben nu de game aan het installeren en het zou wel leuk zijn als ik een guild heb die me de weg kan wijzen!
Volgens mij zitten veel tweakers op Eko als Exile zijnde en op Hazak als je liever Dominion bent/wordt. Een guild raad ik zeker aan, alleen al vanwege de bonus in exp die je krijgt en omdat het met guildies gewoon een stuk gezelliger wordt :)

Verwijderd

Thysiej schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:32:
[...]

Volgens mij zitten veel tweakers op Eko als Exile zijnde en op Hazak als je liever Dominion bent/wordt. Een guild raad ik zeker aan, alleen al vanwege de bonus in exp die je krijgt en omdat het met guildies gewoon een stuk gezelliger wordt :)
Is Eko een van de grotere servers? Hazak is de grootste naar wat ik gehoord heb. Ik wil in ieder geval wel exile spelen dus dat zit wel goed.

• beve
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:21:
[...]

Is Eko een van de grotere servers? Hazak is de grootste naar wat ik gehoord heb. Ik wil in ieder geval wel exile spelen dus dat zit wel goed.
Jup Eko is cool als Exile, indien je een nederlandstalige guild zoekt kan ik je cantonium elites aanraden van Zoof, indien je een internationale raiding guild zoekt, bluescreen of death ;)

• Thysiej
beve schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:26:
[...]

Jup Eko is cool als Exile, indien je een nederlandstalige guild zoekt kan ik je cantonium elites aanraden van Zoof, indien je een internationale raiding guild zoekt, bluescreen of death ;)
Neemt BSOD ook leden aan die nog aan het levelen zijn?

• beve
jup, dan wel als rank social, tot je lvl 50 bent dan ga je naar recruit en eens je attuned bent ga je naar rank raider, perform je goed en heb je een minimum attendance van 3 raids per week kan je doorgroeien naar core raider.
check out www.bluesod.com

[ Voor 5% gewijzigd door beve op 28-08-2014 10:32 ]

• Thysiej
beve schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:32:
jup, dan wel als rank social, tot je lvl 50 bent dan ga je naar recruit en eens je attuned bent ga je naar rank raider, perform je goed en heb je een minimum attendance van 3 raids per week kan je doorgroeien naar core raider.
check out www.bluesod.com
Cool, ik zal een apply doen:)

Verwijderd

Wow, thanks voor de tips man, ik denk dat ik als ik begin toch maar even voor de nederlandstalige ga haha.

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Is Wildstar niet hardstikke dood? Ik heb het de eerste twee maanden nonstop gespeeld, maar omdat ik vrijwel niemand kende vond ik het niet zo heel veel aan.

Als het nog goed gespeeld wordt ga ik denk ik weer aan de slag, maar dit keer als Exile ipv Dominion.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• beve
Chris van der G schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:39:
Is Wildstar niet hardstikke dood? Ik heb het de eerste twee maanden nonstop gespeeld, maar omdat ik vrijwel niemand kende vond ik het niet zo heel veel aan.

Als het nog goed gespeeld wordt ga ik denk ik weer aan de slag, maar dit keer als Exile ipv Dominion.
Het komt er gewoon op neer een toffe, actieve guild te vinden...
Game is nog lang niet dood, wel wat minder druk in de steden, maar de content blijft even leuk eens je in een goede community met toffe mensen zit...

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
beve schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:43:
[...]

Game is nog lang niet dood, wel wat minder druk in de steden, maar de content blijft even leuk eens je in een goede community met toffe mensen zit...
Naar't schijnt is server population wel een hot topic op hun official forums.
Ik speel het spel zelf wel niet, dus ik weet niet of het er zo slecht aan toe is als sommigen beweren.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

• Thysiej
beve schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:43:
[...]

+1 Daarnaast heb ik begrepen dat Carbine in ieder geval aan het kijken is naar de 'server issues' die spelen. waarmee natuurlijk bedoeld wordt dat er een aantal servers hartstikke dood zijn, ik zag een reactie van iemand die in NA op een server speelde waar doordeweeks wel 14 lvl 50'ers zaten...

• beve
Ik kan verkeerd zijn maar dat lijkt me sterk, volgens mij is er geen manier om te zien hoeveel lvl 50 spelers er online zijn, dus die NA speler z'n verhaal ruikt sterk naar BS :-)

Er is een groot misverstand bij de klagende kiddies, de capaciteit van de wildstar server is veeeeeel groter dan bij andere mmo's, dwz waar een andere MMO de server als medium poluated aangetoond wordt, zal het bij wildstar low zijn.

bij ons op Thyad loopt er nog altijd meer dan genoeg volk rond

• Thysiej
beve schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:52:
Ik kan verkeerd zijn maar dat lijkt me sterk, volgens mij is er geen manier om te zien hoeveel lvl 50 spelers er online zijn, dus die NA speler z'n verhaal ruikt sterk naar BS :-)

Er is een groot misverstand bij de klagende kiddies, de capaciteit van de wildstar server is veeeeeel groter dan bij andere mmo's, dwz waar een andere MMO de server als medium poluated aangetoond wordt, zal het bij wildstar low zijn.

bij ons op Thyad loopt er nog altijd meer dan genoeg volk rond
Het is nog erger ;-) er waren in totaal maar 14 dominion spelers online op zijn server ;-) (bron: http://www.reddit.com/r/W...online_on_my_server_this/)

Ik begrijp trouwens niet waarom ze nog steeds met het principe van verschillende servers werken. Waarom zorg je niet dat je voor PvE, PvP en RP (als Wildstar dat uberhaupt heeft) één server (realm) hebt waar iedereen op kan? Capaciteit kunnen ze (lijkt mij) gewoon bijplaatsen middels nieuwe blades en dergelijke. Als de populariteit van de game dan afneemt, haal je de blades weg die je niet nodig hebt.

Tijdens het levelen ben ik tot nu toe denk ik iets van 3 mensen tegengekomen, dat is niet echt veel. Al was dat vroeger met WoW ook al zo...

• Nilem
De split is inderdaad niet handig geweest. Het is wel een keuze: Mensen verliezen door lange queue's of mensen verliezen door low populatipn. Stephan Frost heeft in laatste Nexus report aangegeven dat ze bezig zijn met technische zaken om dot te verbeteren.

Gisteren tijdens raid per ongeluk laatste slok fernandes over mn pc gegooid. Alles uit elkaar gehaald en in een emmer met rijst gelegd voor een dag. Vandaag alles in elkaar er Furmark 3d laten runnen voor 2 uur en hij bleef werken.

Echt het lompste wat ik ooit gedaan heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Nilem schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:12:
Gisteren tijdens raid per ongeluk laatste slok fernandes over mn pc gegooid. Alles uit elkaar gehaald en in een emmer met rijst gelegd voor een dag. Vandaag alles in elkaar er Furmark 3d laten runnen voor 2 uur en hij bleef werken.

_O- _O- _O-

Bedankt voor de tip, ik had geen idee dat rijst nog zo nuttig kon zijn. 8) Succes met gamen vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Nilem schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:12:

Belangrijk: reinig alles met pure alcohol. De suiker in frisdrank kan je PC flink beschadigen na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
godofal schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:12:
[...]

Belangrijk: reinig alles met pure alcohol. De suiker in frisdrank kan je PC flink beschadigen na een tijdje.
Bedankt, dit heb ik gelukkig ook gedaan maar is een hele goede tip voor mensen die dat niet weten.

Sorry Beve dat ik je voor ben, maar onze guild is op dit moment 4e qua progression. Vandaag Kuralak op 3e try gedowned met 8 egg phase op de moeilijke manier (8 stunners op 8 verschillende eggs).

Morgen op naar nummer 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zo, megaservers zijn announced voor Wildstar.. Interessante ontwikkeling voor de server populaties!

https://forums.wildstar-o...rvers-coming-to-wildstar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
Baroshir is me net voor. Er komen inderdaad megaservers aan en dat is zeer positief om weer wat populatie op de servers te krijgen. Daarnaast zijn server transfers op dit moment ook gratis! Allemaal naar Eko komen dus :D Daar heb je de mogelijkheid om BSOD te joinen als je een internationale guiild zoekt of Cantonium-Elites als je een Nederlandstalige guild zoekt. Bij BSOD zit Beve met Arnalya en bij Cantonium-Elites zit ondergetekende (google maar even op Cantonium-Elites) voor aanmelden.

Ondanks het feit dat mensen zeggen dat Wildstar hartstikke dood is kan ik melden dat wij elke avond meer dan 20 man online hebben die nog heel erg fanatiek bezig zijn met levelen en attunenen voor raids. Wat mij betreft is Wildstar dus zeker niet dood! Sterker nog, ik zie juist steeds meer mensen online. Persoonlijk vind ik het nog steeds een heerlijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dayumn, eindelijk is de Server Transfer farm van Carbine afgelopen. Wanneer de Megaservers zijn geïmplementeerd ga ik het zeker weer een poging wagen. Hopelijk pakken ze dan ook meteen de wonky mechanics aan in Patch 3. Vooral het probleem met de Amps waarbij sommige tank classes op Level 24 totaal niet in staat waren om te tanken door het ontbreken van belangrijke Amps lijkt volgens mij nu aangepakt te worden. Wie weet gaat het toch nog wat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
Vergeet niet dat Wildstar nog een relatief nieuwe MMO is Harsh Critic. Als ik de launch en met name de content van Wildstar vergelijk met andere MMO's, dan doen ze het helemaal niet verkeerd! Maar blijkbaar is het iets van deze tijd dat de huidige generatie gamers het geduld niet meer op kunnen brengen om een game voor langere tijd te spelen. Ze zijn verwend, snel verveeld en lui..Dat staat overigens los van Wildstar. Ben zelf van een (zullen we maar zeggen) oudere generatie en heb wat dat betreft wat meer geduld en ben gewend om eindeloos te wipen op een boss voordat je deze eindelijk neerkrijgt. Als ik zie wat Carbine allemaal aan het doen is, dan stemt mij dat in ieder geval heel erg positief. Ik denk alleen niet dat ze rekening hebben gehouden met de jongere generatie gamers die een spel binnen een maand uitgespeeld willen hebben en dan maar meteen ook alle content (raids) gedaan willen hebben. Je kan alleen maar hopen dat Carbine die druk aankan en het raiden niet makkelijker gaat maken. Dat zou eeuwig zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Edit : Lees nu dat het niet is toegestaan hier om een code te vragen. PM gestuurd :)

Codes ontvangen! Bedankt nogmaals!

[ Voor 103% gewijzigd door Alwayshappyz op 09-09-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Van het weekend eindelijk weer een beetje kunnen spelen, ondertussen lvl 17 :) De mobs worden al ietsie moeilijker en de quests wat diverser dan alleen maar kill zoveel van die etc..

Zondag ook maar een huis gemaakt en voor het eerst van de exchange gebruik gemaakt. Volgens mij is er goed geld te verdienen met de exchange, gisteren met mijn mining toch al een paar gold verdiend. De AMPS voor de tweede tier, zijn die alleen te krijgen door worlddrops of ook nog op een andere manier? Die zullen wel redelijk prijzig zijn voor mijn Esper verwacht ik zo, maar ik verwacht wel dat ze het levelen een stuk kunnen versnellen. Klopt dat? Of kan ik beter wachten tot lvl 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Voor de AMP´s kan je de addon AMP Finder installeren, die laat netjes zien welke AMP waar te vinden is. Sommigen zijn world drops, maar een boel kan je ook bij een vendor kopen van een bepaalde fractie.

Ik zelf zit nu compleet vast op de world boss fase van de attunement. Het is verschrikkelijk. Er is gewoon niemand buiten mijn guild die interesse heeft, en zelfs die lui moet ik bij de haren er bij slepen. De kans dat ik een 20+ event zoals R12 of Hellrose ga doen is bijna miniem. Ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
MrVegeta schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:17:
Voor de AMP´s kan je de addon AMP Finder installeren, die laat netjes zien welke AMP waar te vinden is. Sommigen zijn world drops, maar een boel kan je ook bij een vendor kopen van een bepaalde fractie.

Ik zelf zit nu compleet vast op de world boss fase van de attunement. Het is verschrikkelijk. Er is gewoon niemand buiten mijn guild die interesse heeft, en zelfs die lui moet ik bij de haren er bij slepen. De kans dat ik een 20+ event zoals R12 of Hellrose ga doen is bijna miniem. Ugh.
Als we straks mega-servers krijgen zal het wel makkelijker worden verwacht ik? Het zou mij sowieso niet verbazen als ze het attunen gaan tunen later, zodat het bijvoorbeeld makkelijker wordt om alts mee te nemen in raids e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Ze gaan attunement ook aanpassen. Tegenwoordig kan je van laatste boss datascape attunement drop krijgen. Dit is niet erg realistisch.

Ook silver screening, dit wordt brons op dungeons en ook world bosses gaan ze herzien.

Wanneer dit gebeurd weet niemand

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Vraagje : Wij zijn met de trial begonnen en het spel speelt erg leuk! We hebben echter allebei voor een settler gekozen en zodra we daar missies voor doen ( en precies hetzelfde doen! ) komt het echter voor dat mijn vriend echt 20% verder is dan mij, of zelfs meer. Dat kunnen we compenseren door hem niks te laten doen bij een volgend punt waar we dingen kunnen maken, maar dat is dus niet optimaal. Kan iemand uitleggen hoe dit komt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Pakt hij zijn home buffje wel mee en jij niet??

Ik heb dit weekend eens even lekker gezeten voro Wildstar. Resultaat, van level 26 naar bijna lvl 36 :). Begint steeds leuker te worden en het fijne in wildstar vind ik dat het overzicht perfect is. Dat quest echt lekker door. Binnenkort maar eens in PVP en dungeons etc. verdiepen. Ik loop ook serieus continu tegen de 250 limiet aan met minen hahaha. HeerlijK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Goed in je datachron kijken welke missies je hebt, hier staat exact in welke dingen je moet bouwen. Een van de dingen die ik nooit gezien heb tijdens het level was bv. de Weapon caches, in de meeste zones moet je er een stuk of 6 vinden, en de xp krijg je pas bij het afronden van veel van die misschies. Hetzelfde met het bouwen van de settle gebouwen. Je moet van X van quality of life, Y van securty en nog eens Z van een andere category. Het is dus niet alleen maar een XP hubje bouwen ofzo. Hetzelfde met het scanner van bepaalde mobs, je moet er XX scanner, maar dat werkt maar voor 1 speler, dus als je met zn 2en bent moet jij er 10 doen en hij bv ook. Als je maar 10 van die mobs killed/vind dan heeft soms maar 1 van de 2 spelers de missie volbracht en de XP gekregen.

Ik had hier nooit naar gekeken tijdens het levelen en was ook niet erg ver gekomen in de levels. Nu mag ik lekker overal terug en het opnieuw doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UI beetje wazig bij eerste gebruik, althans, mijn mening.

Verder is de game goed te doen, maar is de PVP naar mijn gevoel zeer unbalanced, het is net alsof je een teamed Free For All match speelt, het idee van een team is er niet, iedereen geeft om score, voornamelijk kills, helaas..had gehoopt op een andere 'sfeer'. Ben zelf niet verder als level 15 gekomen, en ik wen over het algemeen vrij snel aan games, levelen is best te doen, maar het is niet echt mijn type game, grootste minpunt voor mij was dat het kopen van gametime met ingame currency (CRED) vrijwel onmogelijk is, voor de gemiddelde gamer, en ik ben niet bereid om telkens maandelijks te betalen voor een game die ik niet constant kan spelen. 6/10 is mijn beoordeling.

Sorry NCSoft, ik hoop toch verbetering te zien in de toekomst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Och onmogelijk? Elke week ongeveer 3 a 4 plat scoren. Je hebt 7 dagen om je dailies te doen, elke dag kan je ~1.5 plat scoren. Uurtje werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Competitive pvp op level 15 ja? Rijk worden voor je max level bent ook? Ik verdien per dag ongeveer 5 plat. 1,5 van Dailies en 3,5 van mining circle.

Daarnaast verkoop ik regelmatig crafted gear die BiS is voor Warrior of Engi pre raid.

Ik heb nog geen een maand betaald..

Maar sommige mensen moeten ook altijd wat te meuten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Wat is het hier stil! Ben nu op lvl 44 (warrior) en path level 29 (soldier). Ik heb bewust een hele skill set leeg gelaten voor als ik lvl 50 wordt en misschien nog wel een tank class wil zijn. Goede builds zoek ik tzt op. Moet zeggen dat het levelen van 40 ~50 niets slomer gaat dan bijv 30 ~ 40. Quests vervelen mij nog niet.

Het is trouwens wel een hele kluif om straks die exeprt armors te maken. Die designs zijn 32K vouchers per stuk!!! Je krijgt er met de dailies niet super veel. Maarja, is ook wel beter anders heb je na dag 1 alle vette dingen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met de expert items is niet zozeer de hoeveelheid vouchers die je nodig hebt, maar een item genaamd 'eldan data fragment'. Per item heb je de eerste keer dat je dat item maakt een aantal van die fragments nodig (7 tot 14 geloof ik). deze kun je verkrijgen door een daily te doen. Per keer krijg je meestal 1 van de fragments, heel soms meer.

Zodra je een item maakt, ontdek je een recipe die de fragments niet meer nodig heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:58:
Het probleem met de expert items is niet zozeer de hoeveelheid vouchers die je nodig hebt, maar een item genaamd 'eldan data fragment'. Per item heb je de eerste keer dat je dat item maakt een aantal van die fragments nodig (7 tot 14 geloof ik). deze kun je verkrijgen door een daily te doen. Per keer krijg je meestal 1 van de fragments, heel soms meer.

Zodra je een item maakt, ontdek je een recipe die de fragments niet meer nodig heeft
Thanks! :) Goed om te weten.

Edit: iemand anders ook zoveel last van lag laatste tijd?? Zit makkelijk op 300-400 ms in combat is het niet te doen. zit hier met 120 mbit internet.. niemand is aan het downloaden..

[ Voor 13% gewijzigd door BastiaanNL op 23-09-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Geen last van Bas, zelf zit ik altijd rond de 12-17 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Het lijkt enkel op donderdag en vrijdag te zijn. Zondag piekuur weer niet. Vreemd vreemd.

Nja, eindelijk lvl 50 en maandag al 75 EP gehaald dus deze week ergens kan ik die attunement Key kopen. Hooray! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Ik log zojuist weer in na paar weekjes niet veel gedaan te hebben in wildstar.
Zijn er maar 3 mensen online in de stad ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tja, Carbine is al hun effort in drop 3 aan het steken, die (hopelijk) begin november verwacht wordt. Hierin zullen HEEL veel wijzigingen zitten specifiek om het spel terug aantrekkelijker te maken voor zowel nieuwe spelers als veteranen, maar resultaat is dat we nu al 2 maanden radiostilte hebben: Zo kort na launch is dat wel een grote faux-pas, zeker na de beloftes die gemaakt waren.

De meeste fans hebben hun subscription voorlopig stopgezet en wachten op drop 3 alvorens het terug een kans te geven. Verre van ideaal, maar laten we hopen dat drop 3 inderdaad het wondermiddel is :|.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:14
Ben zelf ook benieuwd naar drop 3. Als het het inderdaad het wondermiddel is ben ik terug ;)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
Ik hoorde dit inderdaad ook al van meerderen die ik ken die Wildstar gespeeld hebben, misschien toch onder druk de game te vroeg uitgebracht, daar ze grootse plannen hadden met maandelijkse content drops, die ze nu al even niet waar lijken te maken. Erg jammer dat het zo gelopen is met een game die toch de potentie had/heeft zijn eigen niche te vinden en hier en daar nog voor wat opschudding in het genre kan zorgen, waardoor andere dev's misschien ook weer leuke ideeén krijgen. Laten we inderdaad hopen dat ze de boel weer op de rails krijgen en verder kunnen bouwen aan een succesvolle game.

Ik hoop dat november echter niet te laat is voor Wildstar, WoW:WoD komt er aan, en het lijkt me niet makkelijk om daar tegen te gaan concurreren zonder de headstart die ze in Juni hadden toen WoW stil stond qua content, en Wildstar een goed momentum leek te hebben. Terwijl ik nu week na week de populatie op mijn WoW server weer zie toenemen met terugkerende spelers in de aanloop naar WoD en de WoD pre patch (o.a. een paar online maten van mij die Wildstar zijn gaan spelen met de bedoeling daar "hardcore" te gaan, en aangaven WoD links te laten liggen, hebben nu toch al weer WoD gekocht omdat ze persoonlijk niet meer het vertrouwen hebben in Carbine nadat hun wildstar guild compleet uit elkaar gevallen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Inmiddels mijn Warrior 1800 en nog steeds super naar mijn zin. De guild is getransfered naar Ascendancy in afwachting van de Mega Servers.

Veel mensen lijken te vergeten dat Megaservers ook Duitse en Franse mensen in 1 server zal plaatsen. Onze recruitement gaat nu ook al een stuk beter gelukkig dus ben zeer benieuwd.

Wij hebben nu een week niet geraid omdat veel raiders een tijdje niet actief zijn geweest. Op dit moment weer 16 mensen dus binnekort weer raiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Kun je eigenlijk nog inloggen zonder een sub te nemen ?

Ik heb nog voldoende gold om C.R.E.D.D te kunnen kopen, maar heb dat destijds niet gekocht voordat mijn sub verliep.

edit: Nee dus. Kan het alleen via een friend krijgen of kopen via de site.

[ Voor 20% gewijzigd door xeple op 13-10-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Nog een paar dagen en dan de megaservers

Ben benieuwd of er dan weer wat meer leven in komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
HStyles, zit je nog op Zhur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
Als ik de berichten moet geloven, dan gaan de servers vandaag offline om over te gaan op megaservers. Mochten er nog mensen spelen en zoekende zijn naar een volledig Nederlandstalige guild (mogen ook Belgen zijn), dan spelen wij op de server Jabbit (de Europese PVE server). In principe mag iedereen een apply doen bij ons (ook als je nog geen level 50 bent) maar we zijn het hardst op zoek naar lvl 50 characters die attuned zijn. Kijk voor meer informatie op onze website: www.cantonium-elites.nl. Als je nog vragen hebt, dan kan dat hier over via mijn twitter @Zovilak. Zie jullie online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
nog.... wel

Waar gaan de meeste hier naar toe ?

edit:

ik ben naar het pvp realm gegaan

[ Voor 28% gewijzigd door HStyles op 16-10-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
zijn er nederlandse dominion guilds?

addon tip : lockdown of yetanothercombatmod

deze maken het spel zoooveeeeeel makkelijker kwa besturing ik kan niet meer zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
Ik hoop echt dat er een soort van revival voor Wildstar komt nu. Het is in ieder geval een stuk drukker op de server geworden, de AH staat weer lekker vol en de queues zijn een stuk korter geworden. Al met al reden genoeg om het weer een goede kans te geven. Daarbij komt binnenkort drop 3 ook nog eens uit met een ongelofelijk pak aan wijzigingen. Weet zo snel niet of er een Nederlandse Dominion Guild is Darkenergy. Bedankt voor je tips over de addons. Die ga ik zeker even checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Zoof schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:50:
Ik hoop echt dat er een soort van revival voor Wildstar komt nu. Het is in ieder geval een stuk drukker op de server geworden, de AH staat weer lekker vol en de queues zijn een stuk korter geworden. Al met al reden genoeg om het weer een goede kans te geven. Daarbij komt binnenkort drop 3 ook nog eens uit met een ongelofelijk pak aan wijzigingen. Weet zo snel niet of er een Nederlandse Dominion Guild is Darkenergy. Bedankt voor je tips over de addons. Die ga ik zeker even checken!
Dat is zeker op de PvE Jabbit megaserver en alleen de PvE content?

Op de PvP server waren de estimated wait times op prime time voor

rated battlegrounds: unknown
practice bg's: 10 min
pratice arena's : unknown
warplots : unknown

Ook op dit tijdstip zijn de tijden hetzelfde :(

[ Voor 3% gewijzigd door xeple op 17-10-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
PVP kan ik inderdaad geen uitspraken over doen Xeple, dat speel ik eigenlijk helemaal niet. Zou eens na kunnen vragen in de guild. Daar zijn er wel een aantal die PVP spelen. Op Jabbit is het in ieder geval lekker druk! Als je trouwens vragen hebt die wat sneller beantwoord moeten worden, dan kan je me ook bereiken via @Zovilak op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
xeple schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Dat is zeker op de PvE Jabbit megaserver en alleen de PvE content?

Op de PvP server waren de estimated wait times op prime time voor

rated battlegrounds: unknown
practice bg's: 10 min
pratice arena's : unknown
warplots : unknown

Ook op dit tijdstip zijn de tijden hetzelfde :(
gisteren moest ik 4 min wachten op een practice BG en dit vind ik relatief lang voor een megaserver
In de stad is het wel druk. FPS zakt naar 20 met veel mensen in de buurt. en heb niet bepaald trage pc. in minderdrukke gebiede is de fps meestal wel 90 a 100+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildstar is nu echt wel wat leuker om te spelen met de Megaservers. Dit hadden ze VEEL eerder moeten doen. Inmiddels weer een maandje gekocht en denk dat ik het nu wel richting 50 ga volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Niemand doet rated omdat huidige ratings binnekort gereset worden.

Als je wat wilt doen zoals rated is het slim om dat te organiseren. Maak dominion char naar lvl 6 en roep in zone (in illium bijv) dat je rated bgs wilt.

Mn alt warrior is al 4/4 dungeons en 12/12 wb's maar moet nog 3 van de 4 adventures haha. Komt van de week wel hoop ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Sorry voor een tweede post maar wil het topic weer beetje omhoog krijgen.

Ik ben op zoek naar mensen die met mij dungeons willen doen, niets speciaals maar meer gewoon voor de lol.

Mijn naam in game is Nox Thunder op de server Jabbit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
mensen met fps issues in de stad zet nameplates uit of gebruik optiplates,...zelfde geld voor wotw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Drop 3 is dinsdag aanstaande. In de drop komen een hoop bug fixes, rune changes, een nieuwe zone en een solo dungeon.

Ook gaat het verhaal weer verder dus heb ik weer tijdverdrijf naast Raiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
In het verleden is hier al wel eens iets gepost over Cantonium Elites, een volledig Nederlandstalige guild. Nu wilde ik eventjes hier ook komen mededelen dat wij ondertussen meer dan 20 mensen attuned hebben gekregen en zijn begonnen aan raiding!

We zijn natuurlijk geen hardcore guild dus we verwachten niet om deze maand GA door te zijn, maar we willen wel vooruit. We zoeken dan ook nog altijd leden (voornamelijk DPS) die met ons mee willen delen in alle fun! We raiden zo'n 3x per week een avondje.

Uiteraard hebben we alle guild voorzieningen die je maar kan wensen en zitten we dagelijks met een behoorlijk grote groep op mumble :)

Ook als je nog aan het levellen bent, of wel 50 maar nog niet attuned, dan ben je uiteraard ook zeer welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en met de attunement kunnen we goed helpen.

Kijk ook op onze website (google Cantonium Elites) ik mag geen linkjes plaatsen toch O-)

Je kan ook een /whisper sturen naar; Insane Cloaks of Lizzaah Boefje

Drop 3 is ondertussen ook aangekomen en er zijn zo best wel wat leuke verandering door gekomen! Best wat groepscontent in de nieuwe zone 'the defile' en persoonlijk ben ik een erg grote fan van de rune-changes _/-\o_

Jammer dat Engineers niet meer FotM zijn, maar lijkt mij dat dat nog wel een beetje recht wordt gezet. Op dit moment doen warriors namelijk makkelijk dezelfde damage (zo niet meer), terwijl ze nog hun halve LAS over hebben voor utility spells... dat is bij engineer's wel anders :O

Volatile Injection wat nu ook voor 4 andere party/raid members werkt is wel een erg welkome toevoeging aan onze utility kit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ze hebben ondertussen trouwens ook een price-drop bewerkstelligd :)

http://www.wildstar-onlin...ws/2014-11-12-price-drop/

Op meerdere locaties goedkoper te verkrijgen :) (goedkoper ook nog dan hun eigen webstore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cantonium Elites update:
Wij zijn nog steeds op zoek om onze raiding groep te vergroten. We zijn reeds aan het raiden in GA, maar extra leden zijn zeer welkom om op iedere raidavond een volle groep mee te kunnen nemen.

Verder hebben we een nieuwe website: www.cantonium-elites.be en een nieuwe grotere mumble server.

Ben jij nederlandstalig en nog op zoek naar een leuke sociale guild in Wildstar (Jabbit server) kijk eens op onze website en meld je aan.

Graniet Gruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Wil deze game weer is oppakken ben pas level 12 maar heb eindelijk wat meer tijd om te spelen. Is het nog een beetje bevolkt en de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Wat mij betreft is de game het zeker waard :) Door de server merge is het een aanzienlijk stuk drukker geworden op de servers! Ook drop 3 bracht best wel wat leuke verbeteringen zoals in m'n post eerder.. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Hey Brewmaster,

Als je gaat levelen neem dan niet het aantal mensen wat je tegen komt als referentie punt. Wacht totdat je in de hoofdstad (thayd) komt.

Naast dat weinig mensen nog levelen (voor mij genoeg om 5+ quests te doen met alt) is er ook een groot verschil in soort server.

Iedereen die op pvp zat is naar de pve server gegaan(jabbit). Vooralsnog is er een gratis server transfer met een cooldown van 7 dagen en kan je dus tussen die 2 blijven switchen.

Ikzelf zit nog in Bluescreen of Death, vorige week 5/6 gehaald en het doel is morgen GA voor het eerst te clearen.

/Nelim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Pffoe drukke tijd achter de rug vandaag of morgen de game maar weer is oppakken dan :) . Mijn Warrior of Engi maar is verder levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En weer terug in het spel. Nadat mijn vrouw de AH in WoW zat was wilde ze wat anders, dus samen Wildstar geprobeerd, en dat bevalt toch weer. Heerlijk <3 Exile ftw. Iemand nog een leuke guild?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Eindelijk mijn Account terug nadat ik de support er van kon overtuigen dat mijn mail veilig was en dat ik niet nog een keer gehacked zou worden >,> . Vanvond subscription erop en gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wil weer spelen :D Net na chat met vrouwlief maar besloten medic te gaan levellen. Zij gaat Warrior dps, ik ga medic. En dan maar kijken hoe het gaat. Als de tanks net zoals in WoW gewoon ruk zijn in pugs ga ik zelf wel weer tanken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Toen ik deze game net had gekocht met alles der op en deraan..
Ben ik letterlijk na 3 dagen geband omdat men dacht dat ik gehackt was O_O
Ik schrok me natuurlijk een hoedje, vooral het feit omdat ik een totaal nieuw email adres had gemaakt ervoor... en omdat mijn wachtwoord ook anders was O_O
Nu zit ik wel aan Wildstar te denken... omdat het toch een nieuwe MMORPG is.. maarjah :P dat gedoe toen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Moet zelf zeggen dat ik met de huidige support zeer blij ben. Tot nu toe werden mijn 2 tickets (gametime en account voor m'n vrouw met errors) binnen paar uur opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wordt dit spel nog gespeeld? Op zoek naar iets nieuws.
DM wie key heeft of is er een free trial. Snapte de opzet van de doc niet helemaal. Beetje weinig uitleg erbij. Wie aanvraagt, wie geeft enzo. Ook niet duidelijk of mensen dat overzichtje nog checken en updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: Sorry (pas gevraagd) niet goed gelezen. |:(

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Hurtebise schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:13:
Wordt dit spel nog gespeeld? Op zoek naar iets nieuws.
DM wie key heeft of is er een free trial. Snapte de opzet van de doc niet helemaal. Beetje weinig uitleg erbij. Wie aanvraagt, wie geeft enzo. Ook niet duidelijk of mensen dat overzichtje nog checken en updaten.
Lijst wordt niet meer geüpdate. Werd destijds gebruikt voor friend keys en closed beta inv.

Ik heb gisteren me 10-day trial geactiveerd. (volgens mij ook voor nieuwe spelers). De queue voor een random veteran (moeilijke variant van de nomal) dungeon was 3 min. als DPS. Dat was rond 01:00. Practice battlegrounds queue duurde 2 min. Rated BG's en practice arenas hadden een queue tijd als 'unknown' zelfde voor Warplots. Ook op mijn lvl 40 char. ben ik niemand tegengekomen die aan het lvln was. Maar dat zou net de zone kunnen zijn geweest waar ik zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voltz_DR
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik kan vanuit ervaring zeggen dat het weer wat drukker is op de server waar ik speel (jabbit eu pve).
Als iemand hier een leuke guild zoekt, stuur me dan ff een berichtje ;)! mijn ingame naam is Blueblazer Stormrock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 08:42
Is wildstar nog beetje levende?
Ik hoor hier en daar dat de servers leeg en dood zijn?
Ik heb nl zin om terug te beginnen maar wil wel een actieve guild/server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 08:42
net ontdekt dat mijn account gebanned is... heb gelijk een jaar niet meer gespeeld. Support maar eens contacteren, dit begint goed...
Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios