Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
apNia schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:26:
[...]

Hahahahahahaha geniaal, moet je ff op Reddit submitten :)
Bij deze: http://www.reddit.com/r/WildStar/comments/2dbm2b/hi_my_name_is_arnlaya_and_welcome_to_wildstar/
:9

[ Voor 15% gewijzigd door beve op 12-08-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

offtopic:
Upvoted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zantiath schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:56:
[...]

Wildstar was zo goed bezig, de fout die ze hebben gemaakt is een klassieke uit de boekjes als je het mij vraagt.

Starten, geen rekening gehouden met de ongekende populariteit (wat mij raar lijkt want je weet van te vorden de pre-order getallen dan heb je nog een grove schatting want de normale aanschaf gaat doen. Zijn genoeg knappe koppen voor om een reële verwachting te kunnen maken) en kwam dus voor mijn gevoel zogenaamd uit de lucht vallen. Gevolg:

"owww wat het is druk, niemand kan inloggen, we krijgen klachten binnen, dit kunnen we niet hebben!! Wat moeten we doen?? Laten we er heel veel servers bij maken dan komt het vast wel goed!"

Resultaat, na een paar dagen / weken strijkt de populatie zichzelf automatisch glad en had je met de basis servers ook prima uit de voeten gekunt. Nu word er altijd gehandeld uit paniek. Servers lopen leeg, mensen die blijven plakken zitten in een spookserver en moeten dan ook nog eens (relatief) veel geld neer leggen voor een transfer.

Eeuwig zonde, geen enkele release heeft dit de laatste tijd goed gedaan in mijn ogen en gaan hier al structureel steeds de fout mee in.
Helemaal met je eens. Daarnaast lijkt het mij (er even van uitgaande dat Carbine de servers met het oog op schaalbaarheid heeft geprogrammeerd, zo niet....*diepe zucht* Les #1 ICT ongeveer.) gemakkelijk om de capaciteit van de bestaande servers gewoon ter verhogen (extra blades bijplaatsen) zodat er geen extra servers/realms hoeven te worden aangemaakt. Daarnaast kan je ook denken aan phasing, maar dit zit er geloof ik al in.

Wanneer Carbine de servers merged ga ik het zeker nog eens proberen, het is nu gewoon -te- dood om maar iets van group content of community op te bouwen op Lightspire. De signalen die ik nu hoor zijn echter nu niet om over naar huis te schrijven. Zo schijnt Carbine forumposts and threads over de vraag om te mergen nu gewoon te locken, inclusief het grote verzameltopic van 35 pagina's. Tsjah..dan begin ik me een beetje zorgen te maken over de 'we are listening' mentaliteit die schijnt te zijn omgeslagen naar Noord-Korea.

EDIT: @Beneden

Zowel Exile als Dominion zijn hier zo dood als een pier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
De populatie problemen op de servers zijn ook dat heel veel mensen naar Exile zijn gegaan en niet naar Dominion.
Als je kijkt op de realm forums zie je bij meeste dat er een dode dominion populatie is, dat maakt het mergen nogal lastig.
Het is alleen iets wat je kan verwachten met zo een simpel 2 faction systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Dennism schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:04:
[...]

Ze hebben toch enkel de eerste boss neer op 40 man, of heb ik het nieuws verkeerd gelezen?
Dan heb je hem verkeerd gelezen volgens mij, als ik het zo lees op reddit hebben ze de raid volledig afgerond..

Overigens helpt het niet echt op de forums om 300 topics over mergen aan te maken als er 1 al voldoet met een x aantal pagina's en replies. Dus ik snap wel dat ze alle extra topics die dan nog worden aangemaakt locken. Maarja, waarom ze dan ook het maintopic sluiten is een raadsel. Wellicht komen ze dan deze week eindelijk met nieuws. We horen het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 19:33
Baroshir schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:47:
[...]

Dan heb je hem verkeerd gelezen volgens mij, als ik het zo lees op reddit hebben ze de raid volledig afgerond..

Overigens helpt het niet echt op de forums om 300 topics over mergen aan te maken als er 1 al voldoet met een x aantal pagina's en replies. Dus ik snap wel dat ze alle extra topics die dan nog worden aangemaakt locken. Maarja, waarom ze dan ook het maintopic sluiten is een raadsel. Wellicht komen ze dan deze week eindelijk met nieuws. We horen het wel ;)
Ik zie hier toch wat anders staan, namelijk een first kill op de eerste boss van gister:

http://wildstar-progress.com/guild/enigma

Eigenlijk ook maar beter ook, want een full clear na 2 maand in een nieuwe game zou wel erg snel zijn, zeker gezien het feit dat je minimaal een week of 2 nodig hebt om iedereen lvl 50 te krijgen en te attunenen voor de eerste raid, dan nog minimaal 2 weken om minimaal 40 man de laatste boss in de 20 man te laten killen (maar ws zelfs een week of 3-4, transfers van andere guilds niet meerekend) zodat ze kunnen starten in de 40 man, waarna ze nog naar eigen zeggen 21000 van die patterns hebben gefarmed (om 70 man mee te attunenen) wat ze ook een paar weken heeft gekost. Wel een blijk van doorzettingsvermogen trouwens, om tot nu toe als enige 40 man guild voor zover ik kan zien volledig klaar te raken voor 40 mans.

De 41 avonden wipen lijkt me ook wat overdreven, daar dat zo'n beetje het aantal avonden is dat ze theoretisch 40 man attuned zouden kunnen hebben (maar naar eigen zeggen op dat moment nog niet genoeg patterns hadden voor 40 man). Iets zegt me dus dat ze of geen 41 avonden gewiped hebben, of dat ze in ieder geval een (flink) aantal avonden met minder dan 40 man zijn gaan wipen puur om mechanics te testen en erop te trainen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 12-08-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ah dan had ik hem verkeerd gelezen, maar goed, I stand corrected, dank :) Overigens is die 41 dagen niet overdreven als je de post op reddit mag geloven, lees de eerste comment maar: http://www.reddit.com/r/W..._gets_world_first_system/

Ze geven wel toe dat ze op veel van de 41 dagen niet met 40 man maar met minder waren, dan is het dus puur om de mechanics steeds beter onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 19:33
Baroshir schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:49:
[...]

Ah dan had ik hem verkeerd gelezen, maar goed, I stand corrected, dank :) Overigens is die 41 dagen niet overdreven als je de post op reddit mag geloven, lees de eerste comment maar: http://www.reddit.com/r/W..._gets_world_first_system/

Ze geven wel toe dat ze op veel van de 41 dagen niet met 40 man maar met minder waren, dan is het dus puur om de mechanics steeds beter onder de knie te krijgen.
Ik lees ook die post anders :P zij tellen in absolute dagen tussen de kills (zie ook de url die ik net al postte http://www.wildstar-progress.com/guild/enigma ), niet direct in raid dagen, er even van uitgaande dat ze geen 7 dagen raiden (wat natuurlijk wel kan, maar dan ben je wel erg hardcore als je dat 41 dagen doet :P). Daarnaast geeft ie al aan dat ze 50% van de raids de laatste maand gecancelled hebben, waardoor ze dan max 25 dagen effectief zouden hebben kunnen raiden op 40 man. Haal er per week nog een dag vanaf om de 20 man te farmen voor gear (er van uitgaande dat je met een paar kills geen 40 man in BiS hebt) en je zit op zo'n 20 avonden max.

Nu weet ik niet exect hoe de raids in Wildstar in elkaar zitten, en hoeveel uur per raid dag ze raiden maar +-10 pulls per dag vind ik vrij weinig voor een hardcore guild tijdens progress, nu is Wildstar geen WoW, maar wij als casual guild in WoW zitten daar makkelijk boven op een raidavond van 2.5 uur tijdens heroic progress (het kan natuurlijk goed zijn dat dit compleet niet te vergelijken is). Echter nummer technisch lijkt het mij dat ze een stuk minder avonden geraid hebben of de tijd per wipe (try, runback, buffen en mogelijk een tactiek wijziging) is wel heel erg lang in Wildstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Deze man kon het niet laten om toch ook maar Wildstar aan te schaffen. Het leek me al leuk en de beta was ok. Nu heb ik de code (het spel gekocht) en log ik in op de website... krijgen we dit genuil "we hebben een mail gestuurd naar je email met een code" even makkelijk vertaald.

Dit omdat mijn ip anders is dan de vorige keer. Ok dat kan ik begrijpen, maar aub NCsoft verstuur die mail dan ook. Nee ze hebben al weken veel last met mailtjes versturen lees ik en ook vandaag weer. Balen (alweer geen smooth start bij een nieuwe mmo van mij). Ik blijf wel wachten maar verwacht vandaag niet te kunnen spelen >.<

Helaas na 2 uur nog geen enkele mail. Ze geven iig toe dat er iets mis is met microsoft en hun (beetje lame van hun natuurlijk ....) het enige wat je dan kan doen is wachten :l Jammer dat geen enkele mmo hun shit altijd correct heeft werken.

[ Voor 16% gewijzigd door CristianSchriev op 13-08-2014 16:55 ]

• Nilem
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-07 18:49
beve schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:54:
Gisteren even niet aan het opletten en weer de hele raid gewiped :+ , zorgde wel voor een leuk filmpje:
[video]
HAHA lets go in 3 2 1 ... 8)7

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:32
beve schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:54:
Gisteren even niet aan het opletten en weer de hele raid gewiped :+ , zorgde wel voor een leuk filmpje:
[video]
Awesome :P .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ha mensen, goedemiddag. Ik ben van plan weer een game te gaan spelen maar had niet echt het idee welke dat zou kunnen worden. Toen kwam ik bij wildfire terecht en dacht ik hé dat ziet er goed uit. Maar eigenlijk overal waar ik lees hoor ik dat de servers dood zijn, maar de game kost toch nog zo'n €35,- dus vroeg mij af of jullie dit kunnen bevestigen. En als ik zou gaan spelen, welke server moet ik dan kiezen? Alvast heel erg bedankt voor de tips.

* Ik las hierboven ook al een aantal keer dat mensen de game te dood vinden.. :( Geen goed teken of is het nog do-able? (Aan de start moet je toch wel een beetje soloén om het spel door te krijgen nietwaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
De server waar ik in zit is vrij dood (althans op low lvl) maar dit is altijd het geval bij mmo's. Het spel is verder super leuk op de vele bugs en issues na :)

Lage fps bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

EKO en daar zit ik momenteel vast met een quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Ok ik ga zo maar even de digital purchase doen :). Ben benieuwd! Nu aan het downloaden met 6mb/s dus gaat in ieder geval soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanNL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:38:
Ha mensen, goedemiddag. Ik ben van plan weer een game te gaan spelen maar had niet echt het idee welke dat zou kunnen worden. Toen kwam ik bij wildfire terecht en dacht ik hé dat ziet er goed uit. Maar eigenlijk overal waar ik lees hoor ik dat de servers dood zijn, maar de game kost toch nog zo'n €35,- dus vroeg mij af of jullie dit kunnen bevestigen. En als ik zou gaan spelen, welke server moet ik dan kiezen? Alvast heel erg bedankt voor de tips.

* Ik las hierboven ook al een aantal keer dat mensen de game te dood vinden.. :( Geen goed teken of is het nog do-able? (Aan de start moet je toch wel een beetje soloén om het spel door te krijgen nietwaar?)
Ligt eraan. Als je content ben met het levellen naar 50 enkel door wat solo-quests te doen dan kan het wel wat voor je zijn maar de quest content is na Level 15 echt geestdodend. Dungeons zijn echt wel goed maar die zijn eigenlijk niet te puggen met de Group Finder. Ik zou proberen om ergens een Trial Key vandaan te halen voor er 35 euro tegenaan te gooien. Persoonlijk vind ik het spel op dit moment namelijk absoluut geen sub of aanschafprijs waard. De server situatie in de EU is te slecht en Carbine doet net of het doof is. Een developer die de hete hangijzers monddood maakt door main topics te sluiten op het forum heeft wat mij betreft geen bestaansrecht meer anno 2014, zeker als je de term 'we are listening' te pas en te onpas gebruikt.

ZOS heeft er met ESO in het begin ook een potje van gemaakt maar heeft inmiddels de fouten toegegeven en er is merkbaar verbetering (heb zelfs 25 gratis dagen gekregen toen ze een campaign waarop ik zat per ongeluk hadden gesloten). Carbine...Carbine wil gewoon niet luisteren en wat doen om een één of andere reden. Gewoon lekker server transfers farmen en wij zijn de trashmobs. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik ben ook al een paar weken gestopt. Te dood. Ik ga weer beginnen wanneer servers mergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:00
hoe zit het met dit spel?
kan je elke naam kiezen die je wilt? of als de naam bezit is heb je pech?
lijkt me wel een leuk spel dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Aggressor schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:52:
hoe zit het met dit spel?
kan je elke naam kiezen die je wilt? of als de naam bezit is heb je pech?
lijkt me wel een leuk spel dit..
bezet is pech. Maar volgens mij is dat like altijd het geval met games (mmo's dan).

Even op iets anders:

Het spel zelf ziet er wel echt goed uit, mooie werelden, grote mappen en veel te beleven. Questen is netzo als altijd duurt lang enzo.. ben benieuwd naar de dungeons en high lvl game (hoe moeilijk het nou is?). Is het spel late game ook zo dood of valt dat reuze mee. Ben nu namelijk lvl 15 en je ziet echt weinig mensen lopen van hetzelfde level. Alleen in een grote stad waar ik nu ben is het redelijk druk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Momenteel heb ik niet 1 maar 2 grote irritaties in het spel

1. in battlegrounds zie ik bovenaan de status niet meer. ik kan dus niet zien hoeveel % dmg we hebben gedaan op een power generator of bijv hoeveel moodie masks zijn gestolen.

>interface defaults en resetten lost het probleem niet op. spel restarten lost het ook niet op

2. de TAB target functie target alles behalve je dichtstbijzijnde target. Over het algemeenl vind ik de target bars in it spel vreselijk onduidelijk en is het slecht te zien wie je eigelijk als target hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Daar heb je wel aan aantal goede addons voor. Curse Gaming - Wildstar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:57:
[...]

L De server situatie in de EU is te slecht en Carbine doet net of het doof is. Een developer die de hete hangijzers monddood maakt door main topics te sluiten op het forum heeft wat mij betreft geen bestaansrecht meer anno 2014, zeker als je de term 'we are listening' te pas en te onpas gebruikt.

ZOS heeft er met ESO in het begin ook een potje van gemaakt maar heeft inmiddels de fouten toegegeven en er is merkbaar verbetering (heb zelfs 25 gratis dagen gekregen toen ze een campaign waarop ik zat per ongeluk hadden gesloten). Carbine...Carbine wil gewoon niet luisteren en wat doen om een één of andere reden. Gewoon lekker server transfers farmen en wij zijn de trashmobs. _/-\o_
Klinkt niet goed. Heb het spel wel gekocht en ben aan het spelen. Er is heel veel te doen ook de addons maken het wat makkelijker. Tot nu toe leuk, maar ik ben server EKO gejoined en ik heb nog niemand gezien... :O Op zaterdag en zondag nog wel, dat baart mij zorgen. Aan de andere kant, als ze gaan mergen ben ik straks wel een beetje voorbereid en gewend aan het spel. ALS ze gaan mergen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Als je op Eko Exile speelt geef me maar een whisper. Is genoeg te doen hier en exile side is levendig genoeg. Vandaag eerste raid boss gekilled.. Met 15 man!!!

Ow mijn naam is Dangeel

[ Voor 7% gewijzigd door Nilem op 18-08-2014 00:38 . Reden: Naam vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Eerste paar lvl's zag ik ook niemand, ben nu pas lvl 12 en de eerste beginnen te komen. Helaas midden in een verhuizing dus moet even prioriteiten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Als ik alles hierboven zo lees is Wildstar dus wederom een Everquest,Dark age of camelot,WOW ripoff.

Het is zo jammer dat games zo gemaakt worden tegenwoordig:"ga maar levelen en let maar niet op de NPC's en de omgeving, ben je namelijk X level voorbij dan kom je hier toch nooit meer...hooguit om overheen te vliegen met je vliegend paard/vliegend tapijt/jetbike/vul-zelf-iets-in"
Maak dan in iedereen gewoon direct Lvl 1000 en be done with it.

Er moet ECHT weer eens een game gemaakt worden met de mechanics van Ultima Online of Starwars Galaxies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Brother Lorien schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:14:
Als ik alles hierboven zo lees is Wildstar dus wederom een Everquest,Dark age of camelot,WOW ripoff.

Het is zo jammer dat games zo gemaakt worden tegenwoordig:"ga maar levelen en let maar niet op de NPC's en de omgeving, ben je namelijk X level voorbij dan kom je hier toch nooit meer...hooguit om overheen te vliegen met je vliegend paard/vliegend tapijt/jetbike/vul-zelf-iets-in"

Er moet ECHT weer eens een game gemaakt worden met de mechanics van Ultima Online of Starwars Galaxies.
Niemand die hier zegt dat je het moet spelen ook...
Als je de game niet leuk vind, move on en speel iets anders |:(
Wij doen wel verder met de mensen die het WEL leuk vinden en iets positiefs bijbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
beve schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:19:
[...]

Niemand die hier zegt dat je het moet spelen ook...
Als je de game niet leuk vind, move on en speel iets anders |:(
Wij doen wel verder met de mensen die het WEL leuk vinden en iets positiefs bijbrengen
Dat weet ik , ik heb het wel zitten overdenken, maar als ik op de laatste pagina al lees dat meerdere mensen geen andere spelers zien in hun gebied, dan is er behoorlijk wat mis.
Waarschijnlijk komt er op een gegeven moment dan iemand met de opmerking "ik help je wel levelen" maar dan komt direct et stukje uit mijn vorige reactie naar voren "geef dan iedereen direct level 1000"
Tevens heb ik veel andere fora nagelopen en dan krijg ik toch eigenlijk de neiging te zeggen: Stear clear of this one.
Ik hou niemand tegen om dit spel te spelen, zelfs verre van , go ahead and have fun. Mij zal je niet ingame zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024

Sterker nog, als je je iets meer in Wildstar had verdiept had je ontdekt dat de developers hebben aangegeven dat ze veel systemen uit andere MMO's hebben afgekeken (en sommige sterk verbeterd, maar dat is subjectief). Het levelen is prima te doen, er zijn enorm veel quests en challenges. Wanneer je jezelf de tijd geeft en het combineert met de afwisselingen van de "path" opdrachten, dungeons, adventures en PVP is het zelfs leuk om te doen. Maar alles is natuurlijk subjectief, het beste is om het zelf uit te proberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Eindelijk. Een oldschooler O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Ga ik mee akkoord!
Alles hangt af van wat je natuurlijk zoekt in een MMO.
Ik kan verstaan dat als je iemand bent die speelt voor de lore en graag levelt, alles hoeken van de map uitzoekt en elke quest leest, deze game ms voor jou iets minder kan zijn.
Ik ben nl één van die spelers die een extrreme afkeer heeft van het levellen, het enge wat mij interesseert is de endgame en de raids.
Liefst dan nog zo moeilijk mogelijk!
Voor mij is dit dan ook de perfecte MMO!
Gisteren X89 gekilled (eerste boss genetic archives) als derde guild van de server met maar 15 raiders ipv 20 (wasup dangeel!) (server EKO, exile)
Onze community is echt zo sterk en fun, we helpen iedereen dor attunement, het enige wat we terugvragen is een goeie attitude!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IQdsno2.png
www.bluesod.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

Het spel is niet slecht, het is zelfs een van de beste mmo's tot nu toe ( op een paar slechte test fouten na ).
Het probleem is alleen dat alle servers dood zijn en daar word niks aan gedaan.

Als de servers wat drukker waren dan was het spel alles behalve dood geweest, nu is het een neerwaardse spiraal en er word niks aan gedaan.

Ik zelf vind het idee van 2 factions ook een beetje onorgineel, ze hadden er ook een free for all mmo van kunnen maken.
Beetje net als eve, pvp zone waar je alles en iedereen kan afmaken, en elke guild kan joinen.

Op die manier heb je dat hele gedoe van faction imbalance totaal niet, wat je tot nu toe in bijna elke mmo hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Wildstar een tijdje geprobeerd maar heb toch besloten om weer terug te gaan naar WoW.

Iemand die interesse heeft om mijn account over te nemen + speeltijd tot 21 september? Stuur me dan een pb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Nilem schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:37:
Als je op Eko Exile speelt geef me maar een whisper. Is genoeg te doen hier en exile side is levendig genoeg. Vandaag eerste raid boss gekilled.. Met 15 man!!!

Ow mijn naam is Dangeel
Ik ga je vanavond even toevoegen, volgens mij ben ik alleen geen exile.. Haha. Ik maak wel een nieuw karakter. Wil toch warrior worden, ben nu spellslinger aan het levelen bewaar die wel later voor een supportclassje.

Als je een beetje je best doet en iedere dag wel een uurtje of 2/3 speelt (ja werken moet ook nog gebeuren) duurt het dan lang voordat je level 50 bent?? Of beter gevraagd met hoeveel speeluurtjes kan je het bewerkstelligen :P! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Is er iemand die mijn account over wenst te nemen? momenteel staat er 1 char op, lvl 8 als ik mijn niet vergis. Dominion spellslinger op HAZAK pvp server.

Ga toch niet meer spelen, sterker nog, als ik 3x ben ingelogd is het veel. Gewoon echt geen tijd.

Stuur een PM bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
vraagje! is:

G2Play.net betrouwbaar qua game kopen? is heerlijk betaalbaar hier. En heb nieuwe PC om te testen.

Wat me brengt op het volgende:

AMD A10-7850
8GB Ram

(is een APU, nog even geen budget voor graka..)

Kan dit het spel een beetje draaien?

Volgens alles red ik Recommended, maar dingen als:

https://forums.wildstar-o...-radeon-r7-wont-run-game/

zeggen weer wat anders

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:32
Over g2play.net; 100% score op het GoT topic met 54 aankopen. Apu kan ik niets over zeggen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
is er op Zhur nog een guild met tweakers? ( exile kant )

Century gaming is namelijk dood rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-09 22:57

bbblije

Riiiiight

lanerios schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:15:
vraagje! is:

G2Play.net betrouwbaar qua game kopen? is heerlijk betaalbaar hier. En heb nieuwe PC om te testen.

Wat me brengt op het volgende:

AMD A10-7850
8GB Ram

(is een APU, nog even geen budget voor graka..)

Kan dit het spel een beetje draaien?

Volgens alles red ik Recommended, maar dingen als:

https://forums.wildstar-o...-radeon-r7-wont-run-game/

zeggen weer wat anders
Het is te spelen met een A10 APU, maar verwacht er geen wonderen van. Low/medium settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Zijn nu met Phageborn Convergence bezig 5/6 in GA echt super moeilijk :P

vanaf half 8 al wipe na wipe... best try 50%

erg uitdagend en tof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Wij vandaag voor het eerst 20 man in Raid. 3 uur lang gewiped op 1st phase Kuralak. Uiteindelijk door deze fase gekomen en in 2nd beland met de eieren.

Hoogste dps die 2e ei zou doen d/c maar alsnog verder kunnen progressen naar 46% geloof ik.

Morgen reset, woensdag weer raiden. Dan farmen tot we bij Kuralak zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo gekocht, spel draait lekker!

Iemand nog een leuke guild? Liefst PVE server. Ben altijd al raider geweest in MMO's, dus hoe meerr ikl kan raiden hoe beter :-) Elke role is te doen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Lanerios, een paar van ons spelen op Eko. beve, ik en Bastiaan is ook net hier begonnen.

beve en ik zitten in Blue screen of death. We hebben op dit moment ongeveer 25 mensen attuned en meer zullen snel volgen.
Website is www.bluesod.com

Applyen gaat via forum, als je online extra wilt weten als je nog geen invite hebt, mijn naam is Dangeel.

P.s. Eko is PvE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
dio22 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:31:
[...]

Sterker nog, als je je iets meer in Wildstar had verdiept had je ontdekt dat de developers hebben aangegeven dat ze veel systemen uit andere MMO's hebben afgekeken (en sommige sterk verbeterd, maar dat is subjectief). Het levelen is prima te doen, er zijn enorm veel quests en challenges. Wanneer je jezelf de tijd geeft en het combineert met de afwisselingen van de "path" opdrachten, dungeons, adventures en PVP is het zelfs leuk om te doen. Maar alles is natuurlijk subjectief, het beste is om het zelf uit te proberen natuurlijk.
Wat je dus eigenlijk aangeeft is wat ik ook zeg. :)
Als ik dan ook lees van nog andere reacties hierboven dat servers leeg zijn en er niets aan gedaan word... :?

De reden dat ik bij bijna alle MMORPG afhaak is gewoon het feit dat het geen MMORPG's zijn maar gewoon actie hack n slash met levelen.

En ik zeg het wederom: iemand dient weer eens een spel uit te gaan brengen met de formule van Richard Garriots UO (oude UO zonder alle aanpassingen die inmiddels gedaan zijn), dat zou weer eens een echte MMORPG zijn.
https://web.archive.org/w...015725/http://www.uo.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
begonnen op Eko, thanks!

paar kleine irritaties tot nu toe:

1.) tutorial niet kunnen skippen.. Ik lees soms iets op fora over een cryo engineer. Die ik dus nergens kan vinden.
2.) Niet duidelijk in character creation welke class welke roles kan doen.

Maar voor de rest nog een geweldig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
Brother Lorien schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:49:
[...]

Wat je dus eigenlijk aangeeft is wat ik ook zeg. :)
Als ik dan ook lees van nog andere reacties hierboven dat servers leeg zijn en er niets aan gedaan word... :?
Nee, jij probeert het spel af te doen als een ripoff, terwijl dat absoluut niet het geval is. Natuurlijk hebben ze bestaande elementen gebruikt uit de betere games in het MMO genre, maar ook hier zijn veel aanpassingen doorgevoerd. Server oplossingen komen er ook echt wel. Overigens kom ik nog genoeg mensen tegen om groep quests te doen en is het samen doen van quests met random mensen alleen maar vervelend. Je hebt nooit een questlog die 100% overeen komt. Veel queue's zijn niet gelimiteerd tot je eigen realm dus kom je pas echt in de problemen wanneer je serieus wil raiden. Het enige echt vervelende tijdens het levelen op een lege server is een kapotte economie.

Maar volgens mij zit je op het verkeerde forum gezien je reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-03-2016
Cantonium-Elites, Nederlandstalige Exiles Guild op Eko server, is weer aan het recruiten. We zoeken met name mensen die willen gaan raiden. Recruitment is voor korte periode open en we zoeken mensen die bezig zijn met Raid Attunement, maar als je nog aan het levelen bent en uiteindelijk wil gaan raiden, dan ben je uiteraard ook welkom. Cantonium-Elites is de grootste Nederlandstalige guild op de Eko server. Applyen doe je hier: http://www.cantonium-elites.nl/recruitment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
dio22 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:09:
[...]

Nee, jij probeert het spel af te doen als een ripoff, terwijl dat absoluut niet het geval is. Natuurlijk hebben ze bestaande elementen gebruikt uit de betere games in het MMO genre, maar ook hier zijn veel aanpassingen doorgevoerd. Server oplossingen komen er ook echt wel. Overigens kom ik nog genoeg mensen tegen om groep quests te doen en is het samen doen van quests met random mensen alleen maar vervelend. Je hebt nooit een questlog die 100% overeen komt. Veel queue's zijn niet gelimiteerd tot je eigen realm dus kom je pas echt in de problemen wanneer je serieus wil raiden. Het enige echt vervelende tijdens het levelen op een lege server is een kapotte economie.

Gewoon negeren, zit hier al 2 dagen een game af the breken die hij nog nooit gespeeld heeft..
Je hebt nu eenmaal mensen die graag zagen en klagen.

@ Zoof, hoe loopt het bij jullie?
Al wat mensen attuned?
We moeten nog eens samen een event plannen he :-)
Mischien met wat meer success dan onze raid op Illium haha

Arnalya van blue screen of death hier btw :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
dio22 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:09:
[...]

Ik zit volgens mij in het goed forum , aangezien het gaat over wildstar.

Ik ben gewoon benieuwd waarom mensen dit spel spelen en verdedigen terwijl in de zelfde posts (zowel hier als op andere fora) naast de verdediging directe excuses of meldingen staan die aangeven dat er eigenlijk te weinig spelers zijn en dat het systeem niet helemaal klopt.
Dat en het feit dat het P2P is.

Ik heb er daadwerkelijk over zitten denken om dit spel te gaan spelen , echter krijg ik nergens en ook hier niet goede argumenten te zien ten ozichte van het spel en staan bij elk goed argumenten weer een directe game breaker vermeld.

Anyway ik laat het dan hierbij.
Gewoon negeren, zit hier al 2 dagen een game aff the breken die hij nog nooit gespeeld heeft..
Je hebt nu eenmaal mensen die graag zagen en klagen.
Zie hierboven , maar je mag ook je kop in het zand steken hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Brother Lorien op 19-08-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mensen die zich ergeren gaan dingen posten op fora, mensen die het leuk vinden zijn aan het spelen. Vandaar dat het lijkt alsof er veel niet klopt, maar goed. Jij zit in een Wildstar topic te klagen terwijl je het spel niet hebt gespeeld. Wij willen hier juist niet zo'n negatieve sfeer. Vandaar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
@Arnalya bij ons gaat het best redelijk. Hebben een erg leuke en fanatieke groep spelers nu, maar hebben wel een grote leave wave gehad. Niet zozeer naar andere guilds, maar gewoon gestopt met Wildstar. We zijn op dit moment druk bezig met attunement en hebben eigenlijk elke avond wel twee volle groepen in veteran dungeons zitten en 1 groep die adventures doet. Dat gaat voorspoedig. Ik verwacht dat we na de vakantie onze eerste stappen kunnen gaan zetten met betrekking tot 20 man raiding. Zelf heb ik een mainswitch gedaan van medic naar Warrior (Zoofje). Druk bezig om deze naar 50 te trappen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Zoof schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:27:
@Arnalya bij ons gaat het best redelijk. Hebben een erg leuke en fanatieke groep spelers nu, maar hebben wel een grote leave wave gehad. Niet zozeer naar andere guilds, maar gewoon gestopt met Wildstar. We zijn op dit moment druk bezig met attunement en hebben eigenlijk elke avond wel twee volle groepen in veteran dungeons zitten en 1 groep die adventures doet. Dat gaat voorspoedig. Ik verwacht dat we na de vakantie onze eerste stappen kunnen gaan zetten met betrekking tot 20 man raiding. Zelf heb ik een mainswitch gedaan van medic naar Warrior (Zoofje). Druk bezig om deze naar 50 te trappen nu.
Nice!
Wij zitten nu aan Kuralak en hebben 30 mensen attuned.
We beginnen wat met bankzitters te zitten, dus we pushen nu naar 40 attuned om 2 raids te hebben en later aan Datascape te beginnen.
We hadden ook wat leavers, maar de ene zijn dood is de andere zijn brood, we krijgen veel members binnen van andere guilds die disbanden.
Ben blij dat jullie er ook nog zijn, de kleiner guilds halen het momenteel niet.
Krijg bijna wekelijks een aanvraag voor een guild merge.
Anyway, als je hulp nodig hebt of wil eens samenwerken voor attunement of raid, je weet me te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
beve schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:33:
[...]

Nice!
Wij zitten nu aan Kuralak en hebben 30 mensen attuned.
We beginnen wat met bankzitters te zitten, dus we pushen nu naar 40 attuned om 2 raids te hebben en later aan Datascape te beginnen.
We hadden ook wat leavers, maar de ene zijn dood is de andere zijn brood, we krijgen veel members binnen van andere guilds die disbanden.
Ben blij dat jullie er ook nog zijn, de kleiner guilds halen het momenteel niet.
Krijg bijna wekelijks een aanvraag voor een guild merge.
Anyway, als je hulp nodig hebt of wil eens samenwerken voor attunement of raid, je weet me te vinden ;)
Top! Blue Screen of Death is natuurlijk een internationale guild, dus dat zal met recruitment wat makkelijker gaan. Wij focussen ons echt op Nederlandstalige leden en dat maakt het meteen ook wat lastiger om spelers te vinden. Maar het gaat nog goed, we kunnen ons hoofd nog boven water houden en we gaan zeker raiden! Bedankt voor het aanbod en we houden ingame zeker contact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
THanks again Dangeel voor de tip. Ik heb gisteravond Exile warrior aangemaakt en vind het tot nu toe een stuk lekkerder spelen dan Spellslinger. Bijna level 10 hooray haha ik ben echt nog noob.

Wat betekent attuned eigenlijk? Wat ik zover kan vinden op google is is het een Raid?? Ikke niet snappen :)

Edit: ik zal vanavond eens op BSOD website kijken. Hopen dat ik niets over mijzelf afroep 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door BastiaanNL op 19-08-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
BastiaanNL schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:44:
THanks again Dangeel voor de tip. Ik heb gisteravond Exile warrior aangemaakt en vind het tot nu toe een stuk lekkerder spelen dan Spellslinger. Bijna level 10 hooray haha ik ben echt nog noob.

Wat betekent attuned eigenlijk? Wat ik zover kan vinden op google is is het een Raid?? Ikke niet snappen :)

Edit: ik zal vanavond eens op BSOD website kijken. Hopen dat ik niets over mijzelf afroep 8)7
Hey Bastiaan!

Welcome op Eko - exile :-)

Eens je lvl 50 bent krijg je een quest die "attunement" heet.
Deze quest bestaat uit 12 stappen en moet je eerst afwerken voor je kan beginnen raiden.
hier zijn de 12 stappen: http://media.hiddenarena....ttunement_infographic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
Voordat je kan gaan raiden (sowieso level 50 worden) moet je eerst attunen. Hier wordt stap voor stap uitgelegd wat daarmee bedoeld wordt: http://www.hiddenarena.co...nement-Guide#.U_MdEPl_t8E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Hehe, begint eindelijk weer een beetje te leven hier, goed om te zien dat er toch nog wat tweakers zijn die toch nog volop bezig zijn met Wildstar en ook met raiden. Op Hazak is ons casual guild helaas over de kop, de leader+officers spelen momenteel allemaal veel minder en de rest van de members is bijna nooit meer online.

Dan maar weer op zoek, zijn nog geen level 50 dus we hoeven ons nog niet te vervelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Brother Lorien schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:05:
[...]
Zie hierboven , maar je mag ook je kop in het zand steken hoor.
Dat gebeurt nu net niet, er wordt zowel over de goede als de slechte punten gediscussieerd. Jij bent degene die beslist om door te zeiken over die slechte punten.

Het is niet jouw soort spel, we begrijpen het. Ga dan een andere MMO opzoeken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, stalker level 9.. en ik weet niet of het de class voor mij is..

Wil graag kunnen tanken, en gewoon lol hebben ermee. Echter vind ik stalker nogal meh om te spelen. Mis wat self healing xD

Overigens, is het mogelijk dat tutorial stuk op het schip te skippen? wordt erg irritant bij elk char wat ik aanmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:29
lanerios schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:43:
Zo, stalker level 9.. en ik weet niet of het de class voor mij is..

Wil graag kunnen tanken, en gewoon lol hebben ermee. Echter vind ik stalker nogal meh om te spelen. Mis wat self healing xD

Overigens, is het mogelijk dat tutorial stuk op het schip te skippen? wordt erg irritant bij elk char wat ik aanmaak.
Tja WildStar is natuurlijk geen WoW hea ;)

Voor zo ver ik weet kan je dat niet skippen. Ik vond het ook wel vervelend worden na een paar keer gererolled te zijn :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vind het na 1x al vervelend xD gelukkig kan je er redelijk snel doorheen branden.

Andere domme vraag!

Skills kan je vaak rebuilden naar wat er nodig is. Erg handig!

Kan dit met amps ook? of is dit een duur grapje als je vaak wisselt tussen tank/dps?

Ander punt. Stalker tanks, yay or nay :-p

offtopic:
gelukkig is het geen WoW, ik moet gewoon opletten. blijft awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
lanerios schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:56:
Vind het na 1x al vervelend xD gelukkig kan je er redelijk snel doorheen branden.

Andere domme vraag!

Skills kan je vaak rebuilden naar wat er nodig is. Erg handig!

Kan dit met amps ook? of is dit een duur grapje als je vaak wisselt tussen tank/dps?

Ander punt. Stalker tanks, yay or nay :-p

offtopic:
gelukkig is het geen WoW, ik moet gewoon opletten. blijft awesome!
Volgens mij unlock je op level 15 een 2e set zodat je tussen 2 builds kunt switchen. Later kun je met elder gems nog een 3e en zelfs 4e set kopen. Het wisselen tussen tank en dps is dan geen dure grap maar slechts een druk op de knop, tenzij je constant je amps opnieuw wil inrichten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Ha @ hierboven thanks voor de antwoorden :). Goed om te zien dat er toch nog leven in de brouwerij is, ik was echt bang dat ik een game had gekocht die wel vet is maar wat niemand meer speelt (klinkt ook onlogisch :P)

Edit: Voor mensen op EKO Exile die me willen toevoegen: BasjeNL is mijn char. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door BastiaanNL op 19-08-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
@Lanerios Wel een stalker aangemaakt, maar nog niet mee gespeeld. Ben op dit moment een warrior aan het levelen en daar heb ik veel plezier mee. Plezier is relatief, want persoonlijk vind ik de leveling experience niet zo heel sterk in Wildstar. Het wordt in principe pas leuk vanaf level 50 met veteran adventures en dungeons en uiteraard raiden. Aan de andere kant stoor ik me niet aan het levelen, hoewel het wel veeel quests zijn en veel grinden, maar dat is ook weer een beetje oldschool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

Ik wil meedoen. Schiet eens op met die mac-support...

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Even wat domme vragen:

1.) kan ik later nog terug naar die korte zone na de tutorial ship? heb er het eea gemist
2.) zijn groupquests 100% nodig om te levellen? Kan precies 0 groepen vinden
3.) als ik later (50) terugkom naar een lowbie zone, kan ik dan gewoon de challenges steamrollen? Lijkt me lame :(
4.) waarom is scientist zo irritant.. enige waarom ik het heb is de group summon/capital city portal.
5.) Wanneer kan ik naar Thayd, in beta was er een taxi al gelijk, maar nu zit ik op de quest area met die gigantische robot in de grond, en ben er nog niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
1) Zover ik weet niet, geeft ook een melding voordat je vertrekt
2) Nope, geven wel vette gear en xp maar als je alle quests doet zit je steeds een paar lvls boven quest lvl
3) Ja dat kan maar dan heb je niets aan de rewards (BoP)
4) Moet je explorer eens proberen, ik vond scientist de relaxste, daarna settler.
5) dan ben je er bijna :) Volgens mij is er wel een taxi in dat gebied maar je hebt de taxi in Thayd nog niet ontdekt dus kan je er niet heen.
Oh wacht, de volgende quest hub heeft volgens mij de taxi daar. Die geeft ook meteen een quest om naar Thayd te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Scientist is awesome. Die summon is awesome. Die hologram is het meeste awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
lanerios schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:19:
Even wat domme vragen:

5.) Wanneer kan ik naar Thayd, in beta was er een taxi al gelijk, maar nu zit ik op de quest area met die gigantische robot in de grond, en ben er nog niet geweest.
Domme vragen bestaan niet 8)7

Ha ik ben ook in die Area, voeg me toe! (BasjeNL)

@Dangeel, ik heb een application post op BSOD gemaakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Als je graag groep quests wilt doen en er is niemand in Z kan ik wel te hulp schieten. Ben vergeten dat ik ook een alt heb op level 50, de naam is dus of Dangeel of Taqi (voeg beide toe haha)

Over je Stalker tank vraag, ja Stalkers zijn goede tanks. Ze verschillen wel wat qua armor en andere zaken met warrior/engineer.

- Stalker is de dodge tank, hebben medium armor. Itt Warrior en engineer die heavy armor hebben.
- Stalkers hebben de hoogste deflect chance door skills: een 30% deflect op een 8 sec cd en de skill duurt 7 sec geloof ik.
- warrior js close up tanking met damage mitigation als defense grid en plasma wall.
- Engineer tank kan op afstand tanken en is vn Energy shield mitigation. Ook hebben ze bots die kunnen helpen bij tanken.

Laatst is er een update geweest voor Warrior tank mbt threat. Alle tanks zijn ongeveer gelijk nu, dus welke speelstijl jou meer ligt kun je gewoon kiezen.

Hoop je zo geholpen te hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MrVegeta schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:52:
Scientist is awesome. Die summon is awesome. Die hologram is het meeste awesome.
Die summon en portal zijn zeker awesome! Alleen vind ik de gehele scientist quests zo standaard..

ipv pluk plantjes, scan plantjes
maak mobs dood en scan ze, oh nee, ze despawnen al :p

Wel heel veel lol weer met m'n stalker. Vooral omdat ik een zeer domme fout had gemaakt (ik had niet door dat er verschillende tabjes met abilities waren..) was het eerst lastiger.

Nog wel even uitvogelen hoe een huis te bouwen. (Heb de plot+items, geen huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Yea die quests zijn verder weinig aan, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
onze eerste Gravitron operator kill:

YouTube: BSOD - Gravitron Operator Kill

Hopelijk vanavond wat progress op Kuralak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nu wil ik gaan raiden :( darn you beve! :p

Snel maar levellen.

@beve, jullie guild nu meer behoefte aan medic of stalker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
lanerios schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:47:
[...]

Die summon en portal zijn zeker awesome! Alleen vind ik de gehele scientist quests zo standaard..

ipv pluk plantjes, scan plantjes
maak mobs dood en scan ze, oh nee, ze despawnen al :p

Wel heel veel lol weer met m'n stalker. Vooral omdat ik een zeer domme fout had gemaakt (ik had niet door dat er verschillende tabjes met abilities waren..) was het eerst lastiger.

Nog wel even uitvogelen hoe een huis te bouwen. (Heb de plot+items, geen huis)
- Eerst scannen dan killen
- Voor je huis: Als je lvl 15 bent, krijg je automatisch de quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
Veel 2-3 man group quests kun je overigens solo wel aan wanneer je een gelijk of hoger level hebt. Wel even je skills aanpassen op survivability en het is zeker het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
lanerios schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
Nu wil ik gaan raiden :( darn you beve! :p

Snel maar levellen.

@beve, jullie guild nu meer behoefte aan medic of stalker?
We hebben van beide redelijk veel. Maar we kunnen iedereen gebruiken dus kies wat je zelf het leukst vind.

Uiteindelijk hopen we zo lang mogelijk te spelen, en dat is leuker met mensen die het zelf ook leuk vinden om hun class te spelen.

(Ik weet het ben geen beve, haha) maar zit wel in BSOD

@beve: Vanavond Kuralak downen?

[ Voor 3% gewijzigd door Nilem op 20-08-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Stalker begint echt wel wat vol te zitten, we accepteren nog maar voor een raidspot zal het moeilijk worden tenzij in het 2e 20 man raid team (maar daar zijn we nog niet).
Medics recruitement is nog open maar dan liefst DPS medics healers hebben we ook meer dan genoeg.

@ Dangeel raid is van 19u30 tot 23u en het is raid reset dus eerst X89, 3 minibosses en heel wat trash downen, als we tegen 22u terug aan kuralak staan zie ik wel ruimte voor progress maar downen wordt moeilijk :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
medic dps? cool, maar even naar kijken. Vind het tanken als stalker dan weer wel echt heel cool. Net voor het eerst blabla insurrection gedaan. Was echt awesome om te tanken, alleen 1 wipe gehad..

25 mobs tegelijk (via een keuze wordt je ge-ambushed) is nogal tricky.

avondje niet gespeeld, en het kriebelde wel om toch weer te gaan knallen. Echter wil ik ook een Dominion character hebben xD dus weet iemand een leuke domi server?

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 21-08-2014 08:16 ]

• Nilem
Voor Domi kan je beste op Hazak zijn.

• corset
thanks, wordt toch een aankloot alt. Vind stalker tanking veels te leuk :p Nooit verwacht dat een tank in Wildstar zo leuk zou zijn.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zijn hier nog andere Spellslingers? Ik vind het wel een leuke class (burst!), maar er zitten ook behoorlijk wat nadelen aan. Er is 1 spellslinger in de guild die een beetje mee kan met DPS de rest, waaronder ik, zit altijd onder andere classes. En we zijn zo squishy! 1 foutje en we zijn vaak dood. Dit maakt het spel behoorlijk frustrerend...

• corset
dat hoor ik inderdaad vaker van Spellslingers, glass cannon is niet echt cannony :p

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05:10
Ik zit eraan te denken om toch maar weer te beginnen met Wildstar. Tijdens de beta weekenden heb ik spellsplinger gespeeld en dat is mij toen prima bevallen. Heb je al eens aan die andere spellslinger gevraagd hoe die het voor elkaar krijgt wel mee te komen qua dps?

welke server kan ik trouwens het beste kiezen als Exile? Voor dominion kan ik het beste naar Hazak heb begrepen.

• corset
Eko is een redelijk goed bezette server merk ik zelf (16 Stalker)

Echt ik wil die attunement gaan doen, ziet er zo gaaf uit! :D

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 21-08-2014 10:01 ]

• beve
spellslinger is zeer sterk generfd in laatste patch...,
De nerf is er eigenlijk gekomen omdat ze OP waren in pvp, hun telegraphs raken nu slechts 3 ipv 5 targets.
Onrechtstreeks heeft de pvp nerf de class voor pve kapot gemaakt, zelfs met de beste gear zal een spellslinger nooit kunnen dezelfde damage doen als een stalker of warrrior...
hopelijk komt hier snel verandering in

• Thysiej
Dan zal het Esper worden verwacht ik, die class ziet er ook wel erg tof uit:) Zijn er nog zaken waar je als beginnend speler rekening mee moet houden of tips e.d.?

• corset
mijn tips:

1.) gathering profession vanaf level 10 oid. Makkelijk geld verdienen
2.) wees niet bang om vragen te stellen
3.) laat de challenges zitten als je ze niet wil doen. Zo boeiend zijn de rewards niet
4.) laat je niet rushen door andere mensen
5.) speel zoals jij het wil doen!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De nerf is er eigenlijk gekomen omdat ze OP waren in pvp, hun telegraphs raken nu slechts 3 ipv 5 targets.
Ach dit valt reuze mee, meeste bossfights zijn single target.

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 10:45
Thysiej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:39:
Dan zal het Esper worden verwacht ik, die class ziet er ook wel erg tof uit:) Zijn er nog zaken waar je als beginnend speler rekening mee moet houden of tips e.d.?
Interupt mobs! en zorg dat je wat cooldowns kan burnen gelijk na die interupt. Dan doe je namelijk x % meer schade (weet het exacte percentage niet). Dat is dé manier om snel mobs neer te krijgen :)

• Nilem
De MoO boost is 50% dus als je normaal zeg 2000 damage doet doe je in dit Moment of Opportunity 3000 damage

• Thysiej
Nilem schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:44:
De MoO boost is 50% dus als je normaal zeg 2000 damage doet doe je in dit Moment of Opportunity 3000 damage
zijn dit soort hints en tips ergens beschikbaar voor beginnende spelers? Of kan je daar middels de tooltip van abilities achterkomen?

• BastiaanNL
Vraagjes!!

- Ik merk dat ik erg traag wordt met 1-8 drukken, zijn andere toetsen ook mogelijk om je skills aan te verbinden?? Denk bijv. T/Y/G/H en dan 1/2/3/4 ik noem maar wat als voorbeeld.
- Ik wil mijn interface wat aanpassen, bijv. char health bovenaan etc, alleen dat scherm zit gelocked als de nete en krijg het niet weg. Misschien kijk ik scheel, maar jullie weten hier was raad mee!!

Bij voorbaat dank

• Nilem
Bas, als je escape drukt heb je links keybinds. Daar kan je action set 1 tot 8 andere keys geven onder de tab action.

Op www.curse.com zijn een hele hoop addons te vinden. Zelf use ik vooral potatoui, candybars, threatmeter, steadyplates en nog veel meer. Je kan daar ook populairste enzo vinden.

@Thysiej: overal op internet. Vooral op reddit als je zoekt should know bijvoorbeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Nilem op 21-08-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik ben gisteren een Esper begonnen op Eko, Exile kant :) Na 2 uur spelen bijna level 8, ken alle quests nog van de beta weekenden maar heb me nu wat meer verdiept in welke stats van belang zijn e.d.
Ik heb trouwens al 2-fact authentication aangezet. betekend dit dat ik op lvl 15 een gratis mount krijg en die me dus geen 11 gold kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Nilem schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:51:
Bas, als je escape drukt heb je links keybinds. Daar kan je action set 1 tot 8 andere keys geven onder de tab action.

Op www.curse.com zijn een hele hoop addons te vinden. Zelf use ik vooral potatoui, candybars, threatmeter, steadyplates en nog veel meer. Je kan daar ook populairste enzo vinden.
Thanks! _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Ja thysiej dat klopt. Vandaag op mn alt engineer dungeons klaar voor attunement. Dit weekend world bosses!

Heb ondertussen zoveel dungeons gerund dat ik 4 epic bis items heb op mn Engineer.

Eerst vond ik niks aan SSM maar nu ik berserker aegis, grim grim en overcharged pell databoard heb, kan ik niets anders zeggen san dat ik het leuk vind haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, zit op elke class de ship tutorial te doen om te zien wat bevalt. Huidige lijst:

1. Medic
2. Warrior
3. Stalker
4. Esper
5. Spellslinger
6. Engineer

Nooit verwacht, aangezien ik warrior en Medic in beta niks vond xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Om even aan te geven, de eerste raid van deze weeek afgelopen woensdag kwamen we niet voorbij x89. Helaas waren mensen te eigenwijs om instructies te volgen of zelfs een addon te gebruiken voor boss attacks.

De tweede raid hebben we x89 in 2x neer gekregen. De eerste was omdat we nieuwe mensen hadden. 3 mensen gingen dood en dan is de damage vaak al te laag. We bleven zodoende op een platform staan en dan wipe je gewoon.

Gisteravond hadden we attunement night, als ik me niet heb vergist hebben we gister 6 mensen door dungeon stage gehaald. Dungeons zijn niet moeilijk alleen je moet zorgen dat je niet dood gaat. Mijn groep had 2 mensen die nog nooit SSM(level 50 dungeon) gedaan. De timer is 75 minuten en je hebt die tijd gewoon nodig, maar dit betekend wel dat je niet dood kan gaan.

Vandaag en morgen zoveel mogelijk worldbosses doen en dan kan ik ook gaan raiden op mn alt. Deze wordt waarschijnlijk mijn main, want met 10 melee raggen op een boss is vaak erg onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dungeons zijn niet moeilijk alleen je moet zorgen dat je niet dood gaat
Nominatie voor meest nutteloze opmerking so far :p. Als je het zo bekijkt is niets moeilijk in het spel. Dungeons zijn erg moeilijk in Wildstar. Vooral voor spelers die niet veel ervaring hebben is het erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
MrVegeta schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:53:
[...]

Nominatie voor meest nutteloze opmerking so far :p. Als je het zo bekijkt is niets moeilijk in het spel. Dungeons zijn erg moeilijk in Wildstar. Vooral voor spelers die niet veel ervaring hebben is het erg lastig.
Gewoon niet doodgaan. :+
Pagina: 1 ... 41 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios