Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:30
Zo gister nog in een half uurtje nog een half leveltje gedaan :) bijna level 13 nu. Weer een paar leuke Quest gedaan die kwa tijd investment het eigenlijk niet waard waren maar toch leuk was het wel :9

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zeer herkenbaar ;)

Tot nu toe zeer vermakelijke game. Heb afgelopen weekend naast mijn Dominion stalker even een Exile engineer aangemaakt. Ook een erg leuke class, en die Exile gebieden vind ik tot nu toe wat meer sfeer hebben dan die van Dominion. Heb een half uur op die kristallen lopen springen in Algoroc :9 Hoger! Hoger!

[ Voor 32% gewijzigd door Magnetic_Man op 01-07-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Magnetic_Man schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:23:
Zeer herkenbaar ;)

Tot nu toe zeer vermakelijke game. Heb afgelopen weekend naast mijn Dominion stalker even een Exile engineer aangemaakt. Ook een erg leuke class, en die Exile gebieden vind ik tot nu toe wat meer sfeer hebben dan die van Dominion. Heb een half uur op die kristallen lopen springen in Algoroc :9 Hoger! Hoger!
Haha dat is zeer herkenbaar toen ik daar kwam met mijn Warrior waren er nog een stuk of 4/5 anderen die daar al een tijdje aan het springen waren :+. Uit eindelijk zelf iets van 20 minuten rond gesprongen. Was leuk om te doen zeker met wat anderen erbij .. krijg je toch een soort competitie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21
Waar spelen jullie "hoge" levels? Welke realm.

Ik zit nu op level 48 op contagion en merk dat alle tweakers niet erg hoog zijn en heb geen guild o.i.d. dus misschien leuk om een transfer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:30

Rem

xeoMe schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:30:
Waar spelen jullie "hoge" levels? Welke realm.

Ik zit nu op level 48 op contagion en merk dat alle tweakers niet erg hoog zijn en heb geen guild o.i.d. dus misschien leuk om een transfer te maken.
Ligt ook een beetje aan je faction. Ik zit op Eko (PvE) dominion, maar als je een serieuze raiding guild zoekt kan je beter aan de Exile kant kijken of doorkijken naar andere servers. De guild die het verste is is nog druk bezig genoeg mensen te attunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Ik denk inderdaad dat de meeste wel op Eko zitten. Ik blij dat ik naar Eko ben gegaan dan! Nu nog wat gezelligheids zien te vinden bij de dominion

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21
Grote update 3.5GB iemand een idee bij patch notes zie ik niks nieuws nog

Edit: STRAIN Ofcourse silly me! :+

[ Voor 21% gewijzigd door xeoMe op 01-07-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
jlena schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 07:18:
[...]

Gnauw je kan natuurlijk gelijk transferen naar Hazzak en een apply schrijven bij Aeonn knights ;)
pfff transfer kost ff dik 16 eurie, wat een onzin bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
beve schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:59:
[...]
yay fresh blood! :-)
ben vanavond zeker online dus PM me maar :-)
Heb ik een paar dagen geleden ook al gedaan, maar we ontlopen elkaar steeds :D
Vanavond een nieuwe poging :)

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoof
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-03-2016
Ik zie dat er nogal wat mensen op zoek zijn naar een volwassen guild. Naast het feit dat wij geen mensen aannemen onder de 18 is de gemiddelde leeftijd van onze volledig Nederlandstalige guild wel 30+. We hebben echt een super gezellige groep in Wildstar. Officieel zitten we vol (zitten nu op ongeveer 150 leden), maar we hebben wat leavers gehad die 7 dagen in de week, 18 uur per dag spelen en wat meer hardcore wilden gaan spelen. Wij zijn een casual guild en doen het lekker rustig aan met als uiteindelijke doel om straks met een leuke groep te gaan raiden.

Ga nu dus niet met zijn alleen een apply doen, want zoveel mensen nemen we niet meer aan, maar als jij aan onderstaand profiel voldoet, dan zou je een apply kunnen maken. Geef wel even aan dat je via mij (Zoof) doorgestuurd bent.

- Main character op Eko server (Exiles)
- Volwassen casual speler
- Behulpzaam
- Het allemaal niet te serieus nemen, het is maar een spelletje
- Goed gevoel voor humor
- Actief op voicechat (wij gebruiken mumble)
- Uiteindelijke doel om actief te gaan raiden en/of PVP'en, maar wel lekker op je eigen tempo

Nogmaals, dit is geen recruitment post, want we willen niet al te groot worden. Dit is slechts voor de mensen die nu nog zoekende zijn naar een Nederlandstalige casual raiding guild.

Je kan een apply doen via www.cantonium-elites.nl en/of zoeken naar Cantonium Elites op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
valt me wel op deat er steeds minder posts komen in het forum hier. en van World of Warcraft weer meer. hoop niet dat het een voorbode is. al lijkt me dat voor wildstar niet zo, maar je weet maar nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:50
jaydenjarno schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:24:
valt me wel op deat er steeds minder posts komen in het forum hier. en van World of Warcraft weer meer. hoop niet dat het een voorbode is. al lijkt me dat voor wildstar niet zo, maar je weet maar nooit
Of juist een goed teken omdat er meer mensen ingame zijn bij Wildstar :+

Maar serieus: ik was 2 weken terug nog niet van plan Wildstar te kopen ivm mijn aankomende vakantie (nog anderhalve week) maar ik kon me toch niet inhouden omdat de 7-day guest pass me erg goed beviel.

Lekker op m'n gemakkie aan het levelen, inmiddels lvl 26 en nu bezig het 3e gebied helemaal uit te kammen. Vind de actie nog steeds geweldig en mis het "statische" van WoW nog niet echt. Ook housing is wel gaaf (al vond ik de housing bij Ultima Online nog steeds het tofst omdat het in de open wereld was en iedereen zomaar binnen kon dringen/langs kon lopen). Verder heb ik mijn professions nog niet aangeraakt, al ben ik wel van plan dit op korte termijn te gaan doen.

Het is voor mij ook lekker casual. Ik heb geen zin meer om mezelf helemaal te verliezen in een game, 8 uur per dag daarmee bezig te zijn, online "moeten" zijn voor je guild. Dat kan vooralsnog met deze game, en dus beleef ik er nog een hoop plezier aan :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik heb mijn sub gister stop gezet. Ik heb gewoon de tijd niet om de game te spelen. Vrijdag de game voor het laast gespeeld en toen zelfs maar een half uurtje. Het is niet dat ik stop omdat ik de game niet leuk vind integendeel zelfs, vind het echt een toffe mmo maar op dit moment helaas geen tijd.

Speel sinds de 3day headstart maar ben nog maar lvl 12 ( wel op meerdere classes) :+ Ik hoop dat ik binnenkort weer wat meer tijd heb om de game were op te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-08 08:47
Gister voor het eerst gespeeld. Ik mag zeggen er komt wel veel in 1 keer op je af aan informatie. Maar het is wel tot nu toe een leuke game. Had vanochtend zelfs voor dat ik naar werk ging nog gespeeld. Nou dat doe ik normaal nooit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-07 18:49
Sinds gister toch maar op Hazak gaan spelen. Zat in Codex maar kwam niet voorbij level 7 tijdens de headstart omdat ik niet in kon loggen.

Inmiddels een active guild gevonden op Zhur maar attunement al helemaal klaar terwijl de hele guild nog moest opstarten.

Alle attunements zoals adv en dung als tank gedaan en nu is er een officer die de tank spot krijgt, dus ben helemaal klaar hiermee..

De reden dat ik op Hazak ben begonnen omdat ik graag pvp wil gaan doen en op Zhur de community niet actief genoeg is naar mijn idee.

Nog midden in de verhuizing, dus nog maar level 4 op Hazak. Als er meer like minded people zijn stuur mij een berichtje of voeg me toe :D; ign is Qat.

/Nilem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 20:11
Nilem schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:28:
Sinds gister toch maar op Hazak gaan spelen. Zat in Codex maar kwam niet voorbij level 7 tijdens de headstart omdat ik niet in kon loggen.

Inmiddels een active guild gevonden op Zhur maar attunement al helemaal klaar terwijl de hele guild nog moest opstarten.

Alle attunements zoals adv en dung als tank gedaan en nu is er een officer die de tank spot krijgt, dus ben helemaal klaar hiermee..

De reden dat ik op Hazak ben begonnen omdat ik graag pvp wil gaan doen en op Zhur de community niet actief genoeg is naar mijn idee.

Nog midden in de verhuizing, dus nog maar level 4 op Hazak. Als er meer like minded people zijn stuur mij een berichtje of voeg me toe :D; ign is Qat.

/Nilem
Wat speel je exile of dominion?

Ik zit zelf namelijk in een dominion guild op Hazzak en we hebben bijna genoeg mensen atuned om de eerste raid te gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
vestras schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:13:
[...]

Wat speel je exile of dominion?

Ik zit zelf namelijk in een dominion guild op Hazzak en we hebben bijna genoeg mensen atuned om de eerste raid te gaan proberen :)
Welk guild? Ik zou eventueel wel interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ondanks dat er vanochtend een review op de frontpage is verschenen nog geen enkel bericht hier geplaatst. Is dat een slecht voorteken?

Als ik de filmpjes zo zie zit het wel aardig in elkaar maar ziet het er wel heel druk uit. Eerst maar eens uitproberen met een pass, ik hoop dat er iemand af en toe nog naar het lijstje kijkt ;).

Is er nog een beetje een actieve Tweakers guild die te joinen is mocht de game me bevallen?

Edit: Nu ik wat meer posts lees in dit topic zie ik dat de Tweakers aardig verspreid zitten maar voornamelijk op de Eko server.

[ Voor 13% gewijzigd door -MD- op 04-07-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Denk dat meesten aan het spelen zijn ;).

Ik wacht nog rustig even af op een trial om te kijken of het wat is. Ben wel al filmpjes aan het kijken en vooral het combat/heal systeem lijk mij super gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ja, er zijn best leuke filmpjes te zien.

Wat ik wel weer jammer vind zijn de addons. Waarom nou niet gewoon een interface waar iedereen mee werkt. Als er iets is wat ik zo irritant vond aan wow is al die wijzigingen en updates steeds. Gewoon niet leuk als je maar een paar uurtjes per week speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:29
-MD- schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:11:
Ja, er zijn best leuke filmpjes te zien.

Wat ik wel weer jammer vind zijn de addons. Waarom nou niet gewoon een interface waar iedereen mee werkt. Als er iets is wat ik zo irritant vond aan wow is al die wijzigingen en updates steeds. Gewoon niet leuk als je maar een paar uurtjes per week speelt.
Huh. Vind de standaard interface prima hoor. Je hoeft geen addons te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
cvs79 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:13:
[...]
Huh. Vind de standaard interface prima hoor. Je hoeft geen addons te gebruiken
Klopt, maar vaak zijn er toch zaken die met een addon weer beter/makkelijker werken. Als je daar dus niet actief naar op zoek gaat benadeel je jezelf. Althans, als het met Wildstar hetzelfde is als met WoW. Vanuit dat opzicht heb ik liever dat ze addons gewoon afschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daapiedo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:39
Is er nog iemand met guest passes?
Ik wil het spel graag eerst een uurtje proberen voordat ik het aankoop.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Hmm, client version does not match the game server version nu? Update aan de gang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben ook even aan het spelen met een guest pass, maar het voelt een beetje als een single player game. Ik heb zie weinig anderen rondlopen en er is vrijwel geen general chat. Hebben anderen daar ook last van? Als ik SP wil spelen start ik the Witcher wel op...

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 05-07-2014 15:56 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Magnetic_Man schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:37:
Er is ook een Tweakers circle met 8 leden op Contagion. Zijn er inmiddels al andere servers met een circle danwel guild?
Zijn jullie nog een beetje actief? Ik heb ook interesse om te joinen :)

// Oh excuses voor de dubbel post.

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 05-07-2014 16:01 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik wil het eerst nog even uitproberen voordat ik 'm aanschaf maar die guest passes zijn volgens mij op.

De diverse reviews zijn niet allemaal even overtuigend om direct zoveel geld ervoor neer te leggen. Dus ik wacht nog even geduldig af.

Maar mocht het wat worden zal ik zeker een tweakers guild opzoeken of desnoods oprichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vrinden, ik heb mijn guestpass opgebruikt en wil graag verder. Ik kan NERGENS vinden wat mijn opties nu zijn. Als ik inlog zeggen ze dat ik CREDD moet kopen. Ik wil eigenlijk een monthly fee betalen, maar die optie zie ik nergens. Ook heb ik geen aanbod gehad om het spel te kopen. MOET ik dat doen na een guestpass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
apNia schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:47:
Vrinden, ik heb mijn guestpass opgebruikt en wil graag verder. Ik kan NERGENS vinden wat mijn opties nu zijn. Als ik inlog zeggen ze dat ik CREDD moet kopen. Ik wil eigenlijk een monthly fee betalen, maar die optie zie ik nergens. Ook heb ik geen aanbod gehad om het spel te kopen. MOET ik dat doen na een guestpass?
Iedereen in dit spel heeft het spel gekocht om dit te bespelen, jij hebt een gasten pass gekregen en hebt hier niet voor betaald. Wat denk jij dat dit betekend? Uiteraard moet je het spel eerst kopen voordat je er uberhaupt een maand speltijd op kan gooien, het zou anders een beetje oneerlijk zijn tegenover de rest denk je niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je hoeft niet zo bijdehand te reageren. Ik krijg de optie om door te spelen door CREDD te kopen zodra ik inlog. Dit is de melding van Wildstar. Dus vanzelfsprekend is dat verwarrend en vraag ik me af OF iedereen die het spel speelt speelt het wel heeft gekocht. Vandaar mijn vraag. Hoop dat je het nu beter snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Je hoeft geen cred te kopen. Gewoon een game key op g2lay oid. Hierna toevoegen aan je account en je kunt 30 dagen spelen. Hierna moet je speeltijd gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
apNia schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:00:
Je hoeft niet zo bijdehand te reageren. Ik krijg de optie om door te spelen door CREDD te kopen zodra ik inlog. Dit is de melding van Wildstar. Dus vanzelfsprekend is dat verwarrend en vraag ik me af OF iedereen die het spel speelt speelt het wel heeft gekocht. Vandaar mijn vraag. Hoop dat je het nu beter snapt.
Heb je al ingelogd op de website?
Krijg je daar geen optie om het spel digitaal aan te kopen?
Indien ja, schaf het aan en activateer de key op je account page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ga het waarschijnlijk ook kopen, speel nu op Ravenous Exile, zijn er nog meer Tweakers daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
Ik ben afgelopen weekend ook begonnen na de review van tweakers te hebben gelezen. Heb heel veel WoW gespeeld, dus de stijl staat me wel aan. Ik ben begonnen met een spellslinger (dominion side) op Archon (PvE). Ondertussen level 8 en bevalt me erg goed. Vindt vooral de combat erg leuk en maakt het allemaal wat actiever/intensiever als bij WoW. Zijn er nog meer mensen die op Archon spelen of zitten alle tweakers op een ander realm? Ben nu nog niet zo ver, dus kan eventueel nog switchen van realm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
NL-RaVeR schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:29:
Ik ben afgelopen weekend ook begonnen na de review van tweakers te hebben gelezen. Heb heel veel WoW gespeeld, dus de stijl staat me wel aan. Ik ben begonnen met een spellslinger op Archon (PvE). Ondertussen level 8 en bevalt me erg goed. Vindt vooral de combat erg leuk en maakt het allemaal wat actiever/intensiever als bij WoW. Zijn er nog meer mensen die op Archon spelen of zitten alle tweakers op een ander realm? Ben nu nog niet zo ver, dus kan eventueel nog switchen van realm :)
Ik speel op Archon (PVE). Spijtig dat de populatie op deze realm laag is vooral aan domion side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik heb de laatste dagen aardig wat van dit topic doorgelezen en de Tweakers zitten voornamelijk op Eko (PVE). Medium populated server zag ik gisteren. Geen idee hoe het aanvoelt qua drukte, ben pas een uurtje bezig geweest. Vanmiddag/vanavond weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
-MD- schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:50:
Ik heb de laatste dagen aardig wat van dit topic doorgelezen en de Tweakers zitten voornamelijk op Eko (PVE). Medium populated server zag ik gisteren. Geen idee hoe het aanvoelt qua drukte, ben pas een uurtje bezig geweest. Vanmiddag/vanavond weer...
Wel, dat valt heel goed mee :) Geen queue wanneer je wil starten en toch voldoende volk aanwezig om samen een group-quest te doen of eens een adventure / dungeon (afh. van het uur wat langer aanschuiven)

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren weer een poging gedaan op Kel Voreth Veteran Silver, en deze keer ging het bij de eerste keer gelijk goed. Het gaat allemaal om communicatie en interrupts in deze veteran dungeons. Als dat niet goed geregeld is dan wordt het lastig.

Gelukkig had ik deze keer een goede groep die bleef communiceren en goed hun interrupts gebruikten.

Soothe (mijn standaard heal) is niet te zien (telegraph) door een bug op het moment, maar die telegraph heb ik al zo vaak gezien dat ik hem er zelf bij bedenk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Wat zijn je unitframes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het zijn idd die interrupts die een HEEL groot verschil maken tussen een rampzalige en een goede dungeon run. Hoeveel mensen halsnekkig weigeren om skills zonder telegraph te interrupten is tragisch gewoon :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 21:10
Een technische vraag tussendoor. Ik heb vreselijk alst van frame drops... Zo erg dat ik weinig zin heb om te spelen. Dropt soms ver onder de 30...
Hardware: 3570K, 2x 7850, 8gb
Heb alle tips en trucs al geprobeerd die ik tot nu toe heb gevonden... Ook target frame uit..
Met deze harware zou ik toch iig high moeten kunnen spelen op een steady 55 fps?

Btw, ik heb nog 3 guestpasses, doe maar een dm. Eerste 3 krijgen een key. Edit: weg

[ Voor 10% gewijzigd door Dennis1109 op 08-07-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Jerry schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:20:
Gisteren weer een poging gedaan op Kel Voreth Veteran Silver, en deze keer ging het bij de eerste keer gelijk goed. Het gaat allemaal om communicatie en interrupts in deze veteran dungeons. Als dat niet goed geregeld is dan wordt het lastig.

Gelukkig had ik deze keer een goede groep die bleef communiceren en goed hun interrupts gebruikten.

[video]

Soothe (mijn standaard heal) is niet te zien (telegraph) door een bug op het moment, maar die telegraph heb ik al zo vaak gezien dat ik hem er zelf bij bedenk :P.
Enige mogelijkheid om je addons+settings te sharen?
Ben erg fan van hoe je UnitFrames etc. eruit zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

clockw1ze schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:05:
[...]

Enige mogelijkheid om je addons+settings te sharen?
Ben erg fan van hoe je UnitFrames etc. eruit zien!
Unitframes+bars+nog meer: http://vikinghug.com/
Grid (groupframe in het midden)
EsperPP (focus bar + psi points)
sCastbar (castbar :P)
nPrimeMinimap (minimap)
SassyBuilds (one-click build veranderen, heerlijke addon)
BijiPlates (nameplates)

Volgens mij zijn dat de belangrijkste :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
wie zit er op zhur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Dennis1109 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:59:
Een technische vraag tussendoor. Ik heb vreselijk alst van frame drops... Zo erg dat ik weinig zin heb om te spelen. Dropt soms ver onder de 30...
Hardware: 3570K, 2x 7850, 8gb
Heb alle tips en trucs al geprobeerd die ik tot nu toe heb gevonden... Ook target frame uit..
Met deze harware zou ik toch iig high moeten kunnen spelen op een steady 55 fps?

Btw, ik heb nog 3 guestpasses, doe maar een dm. Eerste 3 krijgen een key.
Heb je de laatste beta drivers van AMD al geïnstalleerd? Dat maakte voor mij een heel groot verschil.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 21:10
Heb je de laatste beta drivers van AMD al geïnstalleerd? Dat maakte voor mij een heel groot verschil.
Nee, wel 14.10, maar nog niet de beta geprobeerd. Ga ik nu eens doen! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:27
Ik heb nog een character op level 48 staan en ben een aantal weken geleden gestopt omdat ik geen zin had om die laatste levels te grinden. Nu heb ik vernomen dat er een nieuw level 50 questing gebied is. Is dit gebied alleen beschikbaar voor level 50'ers of kan ik met mijn level 48 char hier eindelijk naar 50 questen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
eXtreaL schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:28:
Ik heb nog een character op level 48 staan en ben een aantal weken geleden gestopt omdat ik geen zin had om die laatste levels te grinden. Nu heb ik vernomen dat er een nieuw level 50 questing gebied is. Is dit gebied alleen beschikbaar voor level 50'ers of kan ik met mijn level 48 char hier eindelijk naar 50 questen? Thanks!
Hoe heb je dat gedaan? 4 dagen geleden haalde ik level 50 en moest ik nog beginnen met de Malgrave zone..

Het nieuwe gebied bevat level 50 dailies en een paar massale (20+) group events.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 08-07-2014 11:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:27
boe2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:38:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? 4 dagen geleden haalde ik level 50 en moest ik nog beginnen met de Malgrave zone..

Het nieuwe gebied bevat level 50 dailies en een paar massale (20+) group events.
Ik heb eigenlijk alleen de world en zone story quests gevolgd op aanraden van een vriend. Achteraf had ik echter toch wat meer side quests moeten doen.

Kan ik dus met mijn 48 wel in dit nieuwe level 50 gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of addons zijn die in een raidgroup kunnen aangeven wie er in range is(bijvoorbeeld voor esper heals)? Ik zou dit graag willen voor PVP want ik kan gewoon onmogelijk op een character klikken als ie teveel aan het rondrennen is tussen de vijanden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Laatst online: 08-09 12:12
Hallo,

Speler er meer mensen op ZHUR?
Ben exile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Jerry schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:50:
[...]

Unitframes+bars+nog meer: http://vikinghug.com/
Grid (groupframe in het midden)
EsperPP (focus bar + psi points)
sCastbar (castbar :P)
nPrimeMinimap (minimap)
SassyBuilds (one-click build veranderen, heerlijke addon)
BijiPlates (nameplates)

Volgens mij zijn dat de belangrijkste :).
Is die vikinghug UI addon een beetje te doen, of bevat hij nog wat irritante bugs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

xeple schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:03:
[...]

Is die vikinghug UI addon een beetje te doen, of bevat hij nog wat irritante bugs ?
Tot nu toe geen problemen ermee gehad :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Jerry schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:08:
[...]

Tot nu toe geen problemen ermee gehad :).
Mooi, ga ik die vanavond installeren samen met nPrimeNameplates Gebruik nu ook bijiplates maar vind deze er wat mooier uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:08:
Weet iemand toevallig of addons zijn die in een raidgroup kunnen aangeven wie er in range is(bijvoorbeeld voor esper heals)? Ik zou dit graag willen voor PVP want ik kan gewoon onmogelijk op een character klikken als ie teveel aan het rondrennen is tussen de vijanden :).
perspective kan dat en nog meer

tis wel een beetje prutsen in de settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik speel als exile

Toch wel grappig dat ik veel group quest samen met een dominion char voltooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb een guestkey gekregen en 2 dagen terug geactiveerd.
Ik ben nu level 14 en kan helaas nog geen huisje of mount voor level 15 betalen.
Speelt er verder iemand op Hazak (PVP) aan de Exile kant, die misschien mij zou willen helpen om te laten zien hoe ik zelf mijn geld kan verdienen? Ik heb eigenlijk geen idee hoe of wat en zit maar wat questen te doen.
Heb bijna alles gedaan in Celestion en ook de Explorer questen van daar heb ik gedaan.

Mijn character naam is Ting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Sorry voor de vertraging. Dankzij een hersenschudding niet veel kunnen doen. Lijst is weer up to date!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Lanerios ik heb nog 2 keys liggen geloof ik. Zal ze vanmiddag als ik thuis ben wel even aan je PM'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
PM maar de mensen op de lijst :) graag boven aan beginnen :P dat zijn de mensen die het langst wachten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:54:
Hoi allemaal,

Ik ben nu level 14 en kan helaas nog geen huisje of mount voor level 15 betalen.
Speelt er verder iemand op Hazak (PVP) aan de Exile kant, die misschien mij zou willen helpen om te laten zien hoe ik zelf mijn geld kan verdienen? Ik heb eigenlijk geen idee hoe of wat en zit maar wat questen te doen.
Heb bijna alles gedaan in Celestion en ook de Explorer questen van daar heb ik gedaan.

Het is mij zelf opgevallen dat je van level 15-16 bijna meer geld verdiend met questen en het verkopen van trash dan de levels 1-15 bij elkaar.
Ik zou me er niet zo druk om maken dat je nog niet direct een mount kan betalen. Zo veel sneller gaat die ook niet.

Andere optie: zet je 2-factor-authentication aan. Dan krijg je (als het goed is) vanaf vandaag als bonus een gratis mount :D http://www.wildstar-onlin...s/new-mount-2factor-auth/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
lanerios schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:49:
PM maar de mensen op de lijst :) graag boven aan beginnen :P dat zijn de mensen die het langst wachten.
Is ook prima zal ik vanavond regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
  • Laatst online: 24-07-2020
Ik heb mijn keys ook nog niet weggeven. Dus mocht iemand er nog één willen, laat met het maar weten.

*Edit* Excuses

[ Voor 8% gewijzigd door zymo656 op 10-07-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zymo, zie topic warning :) Staat een aardige lijst mensen die een key willen. Misschien idee om hen een DM te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:18
Damn, vriendin en ik hebben een nieuwe Dominion character gemaakt zodat we eens in het spel konden duiken, in die areas is de FPS écht om te huilen. Toen we als Exiles speelde hadden we nergens last van.

Het is echt zo jammer dat het spel erg CPU bound is en dat ze daar nog geen goede multi-core support voor hebben. Mijn i7 920 is wel oud natuurlijk, maar Wildstar is het eerste spel wat ik ben tegengekomen wat niet goed wil draaien omwille van de processor en ik vind het zonde om +/- €500 te moeten betalen voor een nieuwe upgrade voor mijn PC alleen om WS degelijk te kunnen spelen. Ik heb daarom mijn sub voor nu stilgezet want als het al niet lukt in starting areas en dergelijke dan vrees ik al helemaal voor raids en dungeons.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:54:
Hoi allemaal,

Ik wil best wat doneren, ik speel zelf op Hazak.
Ben vanavond rond 20:00 online contact me ingame: Darkstylo

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnetic_Man schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:29:
[...]

Het is mij zelf opgevallen dat je van level 15-16 bijna meer geld verdiend met questen en het verkopen van trash dan de levels 1-15 bij elkaar.
Ik zou me er niet zo druk om maken dat je nog niet direct een mount kan betalen. Zo veel sneller gaat die ook niet.

Andere optie: zet je 2-factor-authentication aan. Dan krijg je (als het goed is) vanaf vandaag als bonus een gratis mount :D http://www.wildstar-onlin...s/new-mount-2factor-auth/
Hey, Ja die had ik inderdaad geregistreerd maar had 'm vanacht nog niet. Ik zal zo eens inloggen om te checken, en zal dan ook weer verder questen.
Darkstylo, ik zal je toevoegen!

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
dauwie, je hebt je PM niet aanstaan, dus de volgende 3 op de lijst blijgemaakt (hoop ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Zo en ik heb lasharor en Gruntje een DM gezonden :)
Ik heb nog een guestpass over, dus mocht iemand er nog een willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Ik zou er nog graag 1 willen voor een vriend van me. Bij mijn digital key zat helaas geen guest pass...

Waar zou ik trouwens die mount kunnen krijgen? Ik heb 2-factor auth aanstaan, maar heb geen mail of iets gezien (ben wel pas level 11, weet niet of dat uitmaakt?).

[ Voor 44% gewijzigd door NL-RaVeR op 11-07-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL-RaVeR schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:06:
Ik zou er nog graag 1 willen voor een vriend van me. Bij mijn digital key zat helaas geen guest pass...

Waar zou ik trouwens die mount kunnen krijgen? Ik heb 2-factor auth aanstaan, maar heb geen mail of iets gezien (ben wel pas level 11, weet niet of dat uitmaakt?).
Weet je het zeker? Bij het registreren van je account krijg je een mailtje met daarin 3 guest-keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Stom. Compleet gemist :P. Zie nu inderdaad dat er 3 guest pass key's in het registratie mailtje staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een DM verzonden naar mooleto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ik vind het wel jammer dat je niet 1x free kan transfferen.

Speel op Ravenous maar lijkt echt een dode server te worden.

Erg rustig ook in de middag/avond, kom haast niemand tegen. Af en toe iemand in Town.

Mogelijk ga ik opnieuw een class rollen en dan op Hazak of Ascendacy.

En dan even aan de andere kant van de factions, denk aan een Mordesh Warrior Exlorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:38
SacreBleu schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:09:
Damn, vriendin en ik hebben een nieuwe Dominion character gemaakt zodat we eens in het spel konden duiken, in die areas is de FPS écht om te huilen. Toen we als Exiles speelde hadden we nergens last van.

Het is echt zo jammer dat het spel erg CPU bound is en dat ze daar nog geen goede multi-core support voor hebben. Mijn i7 920 is wel oud natuurlijk, maar Wildstar is het eerste spel wat ik ben tegengekomen wat niet goed wil draaien omwille van de processor en ik vind het zonde om +/- €500 te moeten betalen voor een nieuwe upgrade voor mijn PC alleen om WS degelijk te kunnen spelen. Ik heb daarom mijn sub voor nu stilgezet want als het al niet lukt in starting areas en dergelijke dan vrees ik al helemaal voor raids en dungeons.
Ik had hetzelfde in WoW:MoP in iets mindere mate. Mijn i920 + HD7950 trok het nog redelijk overall gezien, alleen 25 man raids begonnen een probleem te worden in sommige drukke situaties.

Toen eindelijk na 4.5 jaar mijn mobo + cpu een upgrade gegeven naar een Z87 met een 4670K en ik was redelijk verbaasd over de performance winst, minimaal zo'n 20% in rustige situaties tot 50%+ in zeer drukke situaties. Ik had verbetering verwacht maar niet zoveel. Geen andere applicatie die net zoveel winst haalde dan WoW. Al moet ik zeggen dat games als Diablo 3, Total War series en SC2 ook profiteerden van de upgrade.

i7 920 blijft de best bang for the buck die ik ooit gehad heb, maar voor MMO's en RTS games die toch wat op de cpu leunen begint hij inderdaad zijn leeftijd te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Dennism schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:27:
[...]

i7 920 blijft de best bang for the buck die ik ooit gehad heb, maar voor MMO's en RTS games die toch wat op de cpu leunen begint hij inderdaad zijn leeftijd te tonen.
Als je geen geld wilt uitgeven kun je deze gaan overclocken.
Zelf draai ik nog op een oude i7 860 die van 2.8 naar 3.8 is overgeclocked ( dit draait al een aantal jaar stabiel zo ) en wildstar draait prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:38
HStyles schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:54:
[...]

Als je geen geld wilt uitgeven kun je deze gaan overclocken.
Zelf draai ik nog op een oude i7 860 die van 2.8 naar 3.8 is overgeclocked ( dit draait al een aantal jaar stabiel zo ) en wildstar draait prima
De mijne was ook overclocked op 3.6Ghz. Als Sacreblue nog geen OC heeft kan ie dat zeker proberen. een 920 C0 Stepping die ik had overclockte niet echt lekker, (max 3.8 GHz maar met ondoenlijke voltages en temps, 3.6 was haalbaar 24/7 op de mijne met zeer goede koeling). Als ie echter een D0 stepping heeft dan is het goed mogelijk dat ie nog een stukje hoger kan. D0s op 4.0 GHz en 4.2 GHz heb ik in het verleden meedere malen zien draaien in een 24/7 opstellingen op air, en 3.8 haalde bijna iedere 920 D0 die ik gezien heb 24/7 op air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 25 gehaald maar..ik haak langzaam af. De opzet van het spel is wel leuk maar het grinden zonder inspiratie (de quests dus) zijn echt een killer voor mij. Ik weet het, bij WoW deden we dit ook maar daar zat meestal nog een groter verhaal achter. Hier...niet echt. Ik heb gehoord dat het verhaal beter en actiever word rond Level 35 maar nee.. Ook als ik zo hoor hoe hard-core de endgame is denk ik niet dat dit de game voor mij is.

Maar hey, mocht Carbine het grinden wat minder maken in de toekomst ben ik weer van de partij. De setting is namelijk wel onwijs gaaf en goed gedaan. Echt één van de betere 'original' MMO settings van de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Zoals al eerder aangehaald hoef je alleen de story quests te doen, grinden is niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk Skullcano veteran op silver behaald.

Next up Sword Maiden :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:00
Na een maand ongeveer bezig te zijn geweest me levellen ben ik nu een weekje bezig om gear te verzamelen dmv veteran adventures te doen. Maar ik begin me nu toch wel langzamerhand een beetje te irriteren aan het 'medaille systeem'.

Elke keer zodra iemand dood gaat of we allemaal whipen dan is het 'vote disband' omdat Gold dan niet meer gehaald kan worden.Erg fijn vind ik dit niet want je staat daarna weer 15minuten gemiddeld in de queue om vervolgens weer hetzelfde mee te maken. Dit is mij al verschillende malen gebeurd de afgelopen dagen (en nee ik ben niet diegene die doodgaat tenzij het een complete whipe is ;) )

Op het moment begin ik er wel een beetje de pis van te krijgen. Omdat het voor mij persoonlijk teveel tijd kost om elke keer weer opnieuw te beginnen terwijl ik net zo goed gear upgrades op silver kon krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:08
Dat zou dan beter moeten gaan vanaf vandaag. Ze hebben de nieuwe medal system geimplementeerd.

https://forums.wildstar-o...651-update-notes-7162014/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:00
Oh toevallig :P

Hopelijk lost dit het probleem ook op want ik stond al bijna op het punt om de game links te laten liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

En dan valt je guild spontaan uit elkaar :X.
Heerlijk moment ook, net als ik alleen Sword maiden nog moet doen (de langste en irritantste silver medal) :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Gaat ie nog een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
Nog 75% tot lvl 50! Cassian (dominion) op de server Zhur.
Iemand tips wat ik kan/moet doen op lvl 50. Attunement snap ik, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Eergisteren een ticket geopend met de melding dat quest WANTED: The Gatecrusher [GROUP 5+] (Exile)
te makkelijk was omdat deze 5 man mob te weinig damage deed. ( ik kon deze solo killen met een 47 stalker)

Log vandaag in en zie dat hij 3x zo veel dmg doet. solo zit er niet meer in :)

eerst deed hij 2k dmg per klap
nu over 6k :) pech voor de mensen die hem moeten killen :>

[ Voor 14% gewijzigd door HStyles op 16-07-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb een quest pass gekregen van een Tweaker, dus ik wou enthousiast bezig. Maar ik krijg al 3 dagen geen account aangemaakt op de site van Wildstar. Zit een grote kans in dat ik er al één heb, maar het wachtwoord vergeten functie lijkt ook niet te werken. Ik heb dit al 2 a 3 keer gedaan (2 a 3 dagen geleden) maar een email krijg ik maar niet. Ben ik de enige die hier last van heeft?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Madstorm schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:21:
Ik heb een quest pass gekregen van een Tweaker, dus ik wou enthousiast bezig. Maar ik krijg al 3 dagen geen account aangemaakt op de site van Wildstar. Zit een grote kans in dat ik er al één heb, maar het wachtwoord vergeten functie lijkt ook niet te werken. Ik heb dit al 2 a 3 keer gedaan (2 a 3 dagen geleden) maar een email krijg ik maar niet. Ben ik de enige die hier last van heeft?
Mijn vrouw had hetzelfde probleem, dat kwam uiteindelijk doordat de username die ze wilde al in gebruik was. Ze kreeg daar geen melding over toen ze hem invoerde, maar daar bleek het uiteindelijk wel steeds op mis te gaan.

Probeer het dus wellicht eens met een andere naam voor de account, dan lukt het wellicht wel!

Na de beta gespeeld te hebben een paar maandjes terug hebben wij dit weekend besloten om ook de game maar aan te schaffen. Inmiddels level 15 en het begint ergens op te lijken, al is het nog steeds lastig om genoeg threat te krijgen met mijn stalker. Maarja het zijn nog de lage regionen en oefening baart kunst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Nau de guild Century gaming op Zhur is ook zo goed als dood.

Ik ben vaak de enige online rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
HStyles schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:50:
Nau de guild Century gaming op Zhur is ook zo goed als dood.

Ik ben vaak de enige online rofl
Helaas ben je Exile ;)
Aan de Dominion kant zit ik in een guild waar toch wel op elk tijdstip 10 á 15 man online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik wil dit spel nu eigenlijk gaan kopen (nog niet gespeeld) maar hoe boeiend is de deluxe editie nu eigenlijk? Je krijgt een Hoverboard, dat lijkt met wel "grappig" maar heeft het ook nog nut (sneller bijv?).
THIS SITE IS DOWN FOR MAINTENANCE.
PLEASE TRY AGAIN LATER.
8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Douweegbertje op 18-07-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
Douweegbertje schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:06:
Ik wil dit spel nu eigenlijk gaan kopen (nog niet gespeeld) maar hoe boeiend is de deluxe editie nu eigenlijk? Je krijgt een Hoverboard, dat lijkt met wel "grappig" maar heeft het ook nog nut (sneller bijv?).
Het is volgens mij niet sneller. Het enige wat ik fijn vindt aan die hoverboards is dat je ook over wateropervlaktes kan hoveren. Dat kan dus met een normale (bijv. die motors) mounts niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoverboard kan je in game ook kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
MrVegeta schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:45:
Hoverboard kan je in game ook kopen :)
ja maar niet de zelfde

Douweegbertje;

Pak gewoon de deluxe versie. Anders vind ik je niet cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Momenteel ook afgehaakt.
Speelde met launch met 15 irl vrienden en stuk of 20 van WoW guild.
Op dit moment spelen er 0 irl vrienden en nog 2 van WoW. Server zelf lijkt dood te zijn.
Denk dat ik mooi even een break neem en hoop dat ik na de zomer weer wat vrienden mee krijg.
Ik hoor of zie ook nooit iets wan Wildstar, behalve op reddit en eigen forum. Erg vreemd geen promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hoor ik van meer mensen. Groot deel van m'n oude WoW guilds zijn ook al afgehaakt. Gewoon te weinig echt interesante endgame content schijnbaar.

Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Waarom is de slechte endgame een valkuil die je bij zo veel MMO's hoort, maar wat zelden op orde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:00:
Hoor ik van meer mensen. Groot deel van m'n oude WoW guilds zijn ook al afgehaakt. Gewoon te weinig echt interesante endgame content schijnbaar.

Jammer :(
Want WoW heeft zo'n boeiende endgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
boe2 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:44:
[...]

Want WoW heeft zo'n boeiende endgame?
Kan je me even quoten waar ik dat zeg? Of is dit gewoon een poging om een flame war te starten?

Nergens geeft iemand aan dat dit zo is. Wat WEL wordt aangegeven is dat de current endgame van Wildstar gewoon voor mensen heel erg tegen valt. Groot verschil.
apNia schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:09:
Waarom is de slechte endgame een valkuil die je bij zo veel MMO's hoort, maar wat zelden op orde is?
Helaas weet ik dat ook niet.. Rift, SWTOR, Wildstar, WoW, FFXI, allen hadden weinig endgame content. De enige game die ik heb gespeeld waar endgame gewoon goed was, was FFXIV:ARR (dus de reboot, niet de eerste)

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 21-07-2014 10:47 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios