Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Thompson schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:56:
[...]

Heb je een paar goede tips voor addons?
Heel dat onduidelijke qua items/quest/skills is voor mij op het moment ook nog dé reden dat ik er nog niet veel tijd aan heb besteed. (lvl 14 mordesh warrior soldier)
Zelf gebruikte ik Ayth_quest en Trackmaster. Zeer handig tijdens het questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marwan1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06-2024
Woot, awesome spel!

Mijn medic is lvl 50 en attunement is bijna klaar voor de eerste raid dungeon.
Stalker is al level 26.

Spel bevalt erg goed tot nu toe ondanks alle storingen, maar dat is niet raar bij een release van een MMO.

wat mijn grootste pluspunt in dit spel is de moeilijkheidsgraad. de eerste dungeon van level 20 heb ik zeker 20 keer opnieuw met een nieuwe groep moeten doen voordat mensen de tactics eindelijk door hadden en het vlekkenloos verliep.

maar dat gevoel wat je dan krijgt als die eindelijk gehaald is:D

vette mmo! kan niet wachten op de raid, ben bij stap 4 van de attument op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:51
Lol als ik dat zo lees zijn er al aantal mensen 50 terwijl ik nog steeds level 10 moet aantikken :9 .
Ik hoop maar dat ik vanavond eindelijk is wat uurtjes kan spelen. Wil toch wel heel graag mijn huis inrichten :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een Trialcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:03

Mauz1978

Console War Veteran

lanerios schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 07:54:
Lijst is aangepast! Alle PM's verwerkt.

14 mensen op de lijst
7 hebben een key ontvangen

Loopt goed zo!
Heb net de code aan de volgende in de lijst gestuurd: bobsquad, hoop dat je er blij mee bent ;)..

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 20-06-2014 10:27 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:12

Rem

xeple schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:02:
[...]

Zelf gebruikte ik Ayth_quest en Trackmaster. Zeer handig tijdens het questen.
Ik kan ook ClassicQuestText aanraden. Vond het zelf heel storend hoe die 'chat' met questgevers werkte, deze addon propt alle text gewoon onder elkaar in 1 venster zoals bij de meeste MMO's. Veel fijner vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Rem schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:28:
[...]

Ik kan ook ClassicQuestText aanraden. Vond het zelf heel storend hoe die 'chat' met questgevers werkte, deze addon propt alle text gewoon onder elkaar in 1 venster zoals bij de meeste MMO's. Veel fijner vind ik.
Dat is de eerste addon die ik ga downloaden! (ClassicQuestDialog heet het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verscheidene video's bekeken en zie dat je veel moet kunnen ontwijken. Mijn reactiesnelheid is nou niet zo hoog en ik speel dan ook geen online fps. Is het spel geschikt voor mij?

Ik heb wel LOTRO gespeeld dat ging verder prima. Maar daar hoef je zelden iets te ontwijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
vanaf level 10 zou ik het wel aanraden ja, of je moet een class spelen met veel self healing :p

Also:

De keys gaan goed! Bedankt iedereen die de keys netjes verdeeld, en veel plezier aan iedereen die de keys heeft ontvangen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Gister voor het eerst 1 on 1 een exile tegengekomen die geen voorliefde voor chua's had (daarvoor altijd door groepjes exiles afgemaakt), was toch wel mooi om hem nog neer te krijgen terwijl hij het voordeel had :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zoveel voordeel heeft de exile toch niet? Of was je al op lager hp :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gaan we hier dus niet doen

[ Voor 79% gewijzigd door BM op 23-06-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
lanerios schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:07:
zoveel voordeel heeft de exile toch niet? Of was je al op lager hp :p
Half HP + de meeste van mn burst abilities op cooldown.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Br3wmaster schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:38:
Lol als ik dat zo lees zijn er al aantal mensen 50 terwijl ik nog steeds level 10 moet aantikken :9 .
Ik hoop maar dat ik vanavond eindelijk is wat uurtjes kan spelen. Wil toch wel heel graag mijn huis inrichten :+
Sommige mensen hebben verder niks in hun leven behalve spelletjes, dan ben je zo level 50 ;)

Ik speel zelf misschien 10-15 uur in de week, wat sommige per dag doen. Sinds headstart aan het spelen en nu level 44. Ik heb zoiets van lekker rustig aan. Ook mooi weer geweest dus dan speel je sowieso hele dagen niet (ik dan). En ach het gaat er om dat je je vermaakt. Be the best is voor mij allang verleden tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11-2024
Iemand die mij kan inviten voor Tweakers Circle op Eko, Exile kant?

Nick: Rectanglus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Alle adventures op silver gedaan voor de attunement, Malgrave Trail duurt zooooo lang :X. Nu op naar de silver dungeons :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracheer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-03-2024
*knip*

[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 24-06-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Lees toch eens de topic rules.

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 24-06-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21
Zojuist een hacker gezien volgens mij level 40+ gebied hij was level 22 stond iets te minen en ineens vloog die keihard weg. was van ver dus misschien een bug maar leek erg op hacken.

Known bug?
Als ik repair all doe gebeurt er niks moet los op alles klikken en repair klikken.

[ Voor 21% gewijzigd door xeoMe op 22-06-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
xeoMe schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:43:
Zojuist een hacker gezien volgens mij level 40+ gebied hij was level 22 stond iets te minen en ineens vloog die keihard weg. was van ver dus misschien een bug maar leek erg op hacken.

Known bug?
Als ik repair all doe gebeurt er niks moet los op alles klikken en repair klikken.
Daar ben ik ook achtergekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Azerox schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:52:
[...]

Sommige mensen hebben verder niks in hun leven behalve spelletjes, dan ben je zo level 50 ;)
Meest grote onzin ooit. Ik heb in de eerste week level 50 gehit terwijl ik een zoon van bijna 4 heb(single dad ook nog eens).. 6x in de week sport.. en die week ook nog naar een festival ben geweest. ( nu 2weken niet gespeeld omdat ik in een 2op 2af schema werk )
Het niveau van deze game is gewoon erg laag ( iig om level 50 te hitten, attunement halen lijkt me wel een leuke uitdaging )

Zoals de devs al zeiden de game begint pas op level 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sorry voor de afwezigheid mensen, ik was even een weekendje weg :) ik ga de lijst nu aanpassen<

En aangepast!

Vanavond ga ik weer verder met het spel, mijn huidige PC kan het niet aan, misschien de laptop wel.

[ Voor 39% gewijzigd door corset op 23-06-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kern schreef op maandag 23 juni 2014 @ 05:06:
[...]

Meest grote onzin ooit. Ik heb in de eerste week level 50 gehit terwijl ik een zoon van bijna 4 heb(single dad ook nog eens).. 6x in de week sport.. en die week ook nog naar een festival ben geweest. ( nu 2weken niet gespeeld omdat ik in een 2op 2af schema werk )
Het niveau van deze game is gewoon erg laag ( iig om level 50 te hitten, attunement halen lijkt me wel een leuke uitdaging )

Hoeveel uur speel je dan op een avond?? Ik heb ook 2 kinderen en een fulltime job en goed gevulde weekenden en Ik heb eergisteren net level 45 gehaald. In onze guild zijn er ook nog "family guys" die nu pas de level 40 range binnenwandelen.
Hoe haal jij als "single dad" met 6 avonden sport per week (hoe de fak combineer je dat in de eerste plaats?) dan in minder dan een week level 50 :?

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 23-06-2014 09:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
[...]

Hmm, stel dat jij 8 uur per dag werkt, 5 dagen per week en door de week 2 uur per dag met je zoontje bezig bent (lijkt mij nog weinig) en een uurtje sport, zeg totaal een half uurtje reistijd en een half uurtje avondeten e.d. Das een totaal van 12 uur per dag.
Met zo'n levensstijl (veel sport e.d.) ga ik er vanuit dat je toch wel 8 uurtjes per nacht slaapt, dan heb je nog 4 uurtjes over. 5x4 uur = 20 uur.

Dan heb je het weekend nog, neem aan dat je zoontje dan ook wat meer aandacht nodig heeft, zeg dat je toekomt aan 6 uurtjes spelen per dag, da's 12 uurtjes.

Vind je het erg als ik er totaal niks van geloof dat jij in 32 uurtjes lvl 50 aangetikt hebt? Of speelt je zoontje soms ook op je character? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hey, even een vraagje.

Al dat attunement verhaal, in hoeverre is hier een groep voor nodig? En is hier een finder tool oid voor?

Ook een vraag, ik wil graag een leuke usefull role spelen. Dus een healer of tank. maar in de beta vond ik warrior (2H sword muppet) echt ruk om te levellen vanaf level 10. Wat zouden jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Niet per se een groep nodig, maar voor die silver medals ga je jezelf VEEL frustratie besparen als je dat met een vaste groep kan doen denk ik :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Aah, dat zorgt er dan wel voor dat ik een goede guild moet zoeken :p

Ik zoek echt al tijden een game waarin raiden gewoon leuk is. WoW is leuk, maar een keer wat anders mag ook :p

Die attunement ziet er gaaf uit!

http://i.imgur.com/NaNBVbE.jpg

vooral:

world bosses
dungeon challenges

man, zo krijg ik echt zin om het spel te spelen

vooral
They added a drop that will attune characters from the last boss I believe. This will allow you to attune new recruits or alto without the chain.
Klinkt goed

[ Voor 51% gewijzigd door corset op 23-06-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

[...]

boe2 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 08:58:
[...]

Hoeveel uur speel je dan op een avond?? Ik heb ook 2 kinderen en een fulltime job en goed gevulde weekenden en Ik heb eergisteren net level 45 gehaald. In onze guild zijn er ook nog "family guys" die nu pas de level 40 range binnenwandelen.
Hoe haal jij als "single dad" met 6 avonden sport per week (hoe de fak combineer je dat in de eerste plaats?) dan in minder dan een week level 50 :?
Z'n eerste 4 woorden waren de samenvatting van wat die hij daarna uitkraamde :+ >:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Ik vind t een hele leuke game, vermaak me prima. Maar hebben jullie ook last van die lag spikes?
Soms loopt mijn pc ook compleet vast door de game. Ik speel de game op dx9 omdat ie anders nog vaker vastloopt. Hoop dat t snel gefixed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Heel af en toe heb ik inderdaad het idee dat de game crasht, maar blijkt een grote lagspike te zijn, maar ik denk maar eens in de 3 dagen...

Ik vind het een heerlijk spel. Zie dat hier mensen in een guild zitten, waaronder een familyguild, op welke server toevallig? Ik zoek nog een leuke casual guild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Beh zag er weer een vliegen volgende keer direct een screenshot maken

EDIT:
Hebben ze van de Stalker Neutralize aangepast kost nu ineens 40 suit power :o

EDIT2:
Is na het herstarten (of patch) weer terug naar 15 denk dat me char in bugged staat was

[ Voor 61% gewijzigd door xeoMe op 23-06-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:24
Ik zit nu op 10% van level 48 en heb net de laatste quest afgerond (killen van de World Destroyer). Het probleem is dat ik nu geen quests meer heb en je pas vanaf level 49 naar Crimson Badlands mag voor de daily quests. Moet ik nu echt een heel level gaan grinden op dungeons/bg's of is er een betere manier om geleveld te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
eXtreaL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:46:
Ik zit nu op 10% van level 48 en heb net de laatste quest afgerond (killen van de World Destroyer). Het probleem is dat ik nu geen quests meer heb en je pas vanaf level 49 naar Crimson Badlands mag voor de daily quests. Moet ik nu echt een heel level gaan grinden op dungeons/bg's of is er een betere manier om geleveld te raken?
pvpen gaat aardig snel anders doodsaai mobs grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ik, met mijn enthousiasme en overgevoeligheid voor hypes heb Wildstar gekocht en er na 18 levels achtergekomen dat het niets voor mij is. Heb een half uur per dag te tijd om een beetje te gamen en dat is te weinig helaas.*knip niet toegestaan*

Groetjes,
Dave

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 24-06-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Van het weekend nog even lvl 10 aangetikt verder weer geen tijd om te spelen maar hoop donderdag weer een uurtje of 2 tijd te hebben. Twijfel nog even over de TradeSkills die ik zal nemen icm mijn Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mensen, mensen, wat een drukte. Ik heb aardig wat PM's verwerkt, de lijst aangepast. En het resultaat tot nu toe:

Totale aanvragen: 20
Codes verstuurd: 12

Dus 60% is al gedaan! Zullen we er voor zorgen dat het 100% wordt?

Gister spel getest, fps is echt crap nog, maar te overleven. (misschien wordt het na het start schip beter) Nu nog een class vinden die ik echt leuk vind. Medic of Engineer.. hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
xeoMe schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:38:
Beh zag er weer een vliegen volgende keer direct een screenshot maken

EDIT:
Hebben ze van de Stalker Neutralize aangepast kost nu ineens 40 suit power :o

EDIT2:
Is na het herstarten (of patch) weer terug naar 15 denk dat me char in bugged staat was
Nee er zit een bug in de stalker. Wanneer je de debuff op je hem en je gaat daarmee je mount op blijft die debufff staan ookal gaat het icoontje weg. Opnieuw inloggen verhelpt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosmetdesnor123
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-06 12:09
Modbreak: accounts zijn persoonlijk en mogen dus niet verhandeld worden. Daarnaast is het forum géén geschikte plaats voor handel.

[ Voor 88% gewijzigd door NMe op 24-06-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Kunnen jullie aub stoppen met het proberen te verkopen van je account/game time ?
Lijkt me niet het juiste forum

*edit*

Mod was snel :)

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 24-06-2014 14:46 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Is er een family/casual/tweakers Guild op Zhur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Mauz1978 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:18:
Is er een family/casual/tweakers Guild op Zhur?
Jazeker, aan exile zijde heb je century gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Zojuist weer een hacker gezien kon nog net een screenshot voor z'n naam.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zwT2jsJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Laatst online: 18:17
gnauw schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:10:
[...]

Jazeker, aan exile zijde heb je century gaming
Je heb de verkeerde server gekozen Gnauw ;) (grunk hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
Hebben er meer loginproblemen of ligt het aan mij? ;)
(Wildstar wilt gewoon niet dat ik WEER aan het uitstellen ben)

Kan er toch wel in, dus nevermind :)

[ Voor 53% gewijzigd door Ryur op 25-06-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren de eerste veteran dungeon Stormtalon op silver gedaan :).
We hadden nog 6 seconden over aan het eind :P. En ik had nog een leuke computer freeze aan het einde van de dungeon die ons bijna de kill kostte :X.
Ik zal over een paar uur de video ervan posten. De pov is van mijn healer Esper dus misschien interessant voor mensen die ook graag dungeons willen healen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:05
Ja graag, ik speel op dit moment een Spellslinger dps / healer. Maar ben erg nieuwsgierig naar de Esper op endgame content. Dus post away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
Jerry schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:51:
Gisteren de eerste veteran dungeon Stormtalon op silver gedaan :).
We hadden nog 6 seconden over aan het eind :P. En ik had nog een leuke computer freeze aan het einde van de dungeon die ons bijna de kill kostte :X.
Ik zal over een paar uur de video ervan posten. De pov is van mijn healer Esper dus misschien interessant voor mensen die ook graag dungeons willen healen.
Zeer benieuwd, ik heb met mijn esper al de gewone Stormtalon gehealed en daar al meer dood gegaan dan wat anders :P

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:29
Hmm, de nieuwe amd drivers 14.6 rc2 lijken voor aardige fps gains te zorgen. van 20 naar 45+ hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

jim[beam] schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:58:
Ja graag, ik speel op dit moment een Spellslinger dps / healer. Maar ben erg nieuwsgierig naar de Esper op endgame content. Dus post away!
Cruz3r schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:38:
[...]
Zeer benieuwd, ik heb met mijn esper al de gewone Stormtalon gehealed en daar al meer dood gegaan dan wat anders :P
Hier is de video:

Duurde even voordat 720p/1080p beschikbaar was :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
lanerios schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:49:
Mensen, mensen, wat een drukte. Ik heb aardig wat PM's verwerkt, de lijst aangepast. En het resultaat tot nu toe:

Totale aanvragen: 20
Codes verstuurd: 12

Dus 60% is al gedaan! Zullen we er voor zorgen dat het 100% wordt?
Ik wacht rustig af. Zijn nog 2 mensen voor me. Tot die tijd ben ik me goed aan het inlezen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Ook maar eens gekocht, die 7 day trial beviel me wel! Ik weet niet wie er verder op Eko zit trouwens? Ik heet Tailchakra!

Eerst maar eens naar L50 PvP'en en dan de quests doen wanneer ik L50 ben, ben nooit zo'n fan van quests maar moet toch me rep krijgen..
Hoorde dat je snel plats kan krijgen via Veteran Adventures om snel te sparen voor CREDD?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin in WIldstar.

Veel meer dan ik van te voren had verwacht.
De community op Lightspire is ook onzettend prettig.
Ziet er naar uit dat ik Wildstar nog wel een poosje blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 13:27
Jerry schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:50:
[...]

[...]

...

Ziet er vet uit! Welke addon gebruik je voor de UI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

mrmoustache schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 00:33:
[...]

Ziet er vet uit! Welke addon gebruik je voor de UI?
Een aantal, de belangrijkste is http://vikinghug.com/
Daarnaast nog Grid, EsperPP, sCastbar, currencycount :).

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 26-06-2014 00:38 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

https://forums.wildstar-o...t-in-a-modern-minimal-ui/

Hier zijn topic om te installeren zonder GitHub!

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Jerry schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 00:37:
[...]

Een aantal, de belangrijkste is http://vikinghug.com/
Daarnaast nog Grid, EsperPP, sCastbar, currencycount :).
Daar ga ik vanavond even naar kijken. Wil mijn UI ook wel weer is wat tweaken :) dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mach!- schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:35:
[...]

[...]

Z'n eerste 4 woorden waren de samenvatting van wat die hij daarna uitkraamde :+ >:)
Zoontje vast n zeker bij moeders door deweeks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
DaDutchGuy schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 00:18:
Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin in WIldstar.

Veel meer dan ik van te voren had verwacht.
De community op Lightspire is ook onzettend prettig.
Ziet er naar uit dat ik Wildstar nog wel een poosje blijf spelen.
Ik ken het gevoel!
Elke keer ik aan het spelen ben kom ik weer iets leuks tegen. Alleen al de humor houdt het fijn om te spelen :)

Ps: zonet nog 2 guestpasses uitgedeeld, dauwie lukte niet aangezien zijn/haar PM's geblocked zijn!

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Cruz3r schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:12:
[...]

Ik ken het gevoel!
Elke keer ik aan het spelen ben kom ik weer iets leuks tegen. Alleen al de humor houdt het fijn om te spelen :)

Ps: zonet nog 2 guestpasses uitgedeeld, dauwie lukte niet aangezien zijn/haar PM's geblocked zijn!
Thanks voor de pass 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Jerry schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:50:
[...]

[...]

Hier is de video:
[video]

Bedankt voor de video! De esper ziet er goed uit op level 50 :) Is voor mij de moeite waard om dit m'n alt te maken. Maar eerst attunement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Leuke vid inderdaad. Kijken of ik vanavond weer wat tijd heb en mijn main (lvl 10 xD) nog een leveltje of 2 omhoog kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Als je t mailtje met de guest passes kwijt bent, kun je die dan opnieuw laten verzenden via je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

Als je naar https://account.wildstar-online.com gaat en kijkt naar 'apply a code' dan moet er iets staan van:
"Unused Serial Codes"

Staan ze daar niet toevallig tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Br3wmaster schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:29:
Leuke vid inderdaad. Kijken of ik vanavond weer wat tijd heb en mijn main (lvl 10 xD) nog een leveltje of 2 omhoog kan krijgen :)
Ik ga ook lekker op mijn eigen tempo door het spel heen. Inmiddels level 23, dus begin nu wel zin te krijgen in 25 aangezien ik dan eindelijk zo'n hoverboard heb :9
Toen ik level 15 was ging levelen ineens veel trager omdat ik meer tijd in housing stopte dan in quests _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
Magnetic_Man schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:05:
[...]

Ik ga ook lekker op mijn eigen tempo door het spel heen. Inmiddels level 23, dus begin nu wel zin te krijgen in 25 aangezien ik dan eindelijk zo'n hoverboard heb :9
Toen ik level 15 was ging levelen ineens veel trager omdat ik meer tijd in housing stopte dan in quests _/-\o_
Ik ben net lvl 10. Maar ik vind het nog saai :)
Ben wel benieuwd naar lvl 15, eindelijk een mount :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

nvm

[ Voor 95% gewijzigd door apNia op 26-06-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Ik kan niet genoeg krijgen van dit housing..

Wat te doen op een vrije dag als je geen zin hebt om je alt te levelen:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2wf7ec1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2l9i1dz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/e9zouw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/15qri1x.jpg

Ik ga maar eens verder met BG...

[ Voor 73% gewijzigd door Chris van der G op 26-06-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zo gister van lvl 10 naar 11,5 gegaan :). Ook nog 2 gathering proffs gepikt in de hoop nog wat Plat te verdienen :) . Hoop dat ik vanavond lvl 15 kan halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Gebeurt er op Zhur nog iets qua tweakers aan de dominion kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Op welke servers / faction zitten de meeste tweakers? Lijkt me een erg leuke game als je WoW zat bent.
Nu nog ergens een Guestpass fixen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
PvE denk ik Eko en PvP zou ik het niet weten. Gok op Zhur of Hazak? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ik zit op PVP Zhur... vind het PVP gedeelte altijd toch iets spannender maken,hoewel ik er tot nu toe nog geen een ben tegen gekomen van de andere kant ;). Ik speel zowel dominion als exile en lijkt me idd leuk een guild te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Ik zit zelf op Eko, een PvP server hoeft van mij niet persee. Als ik tegen spelers wil ga ik wel duellen of BG o.i.d. :). - Hazak zitten er heel veel voor PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Er is ook een Tweakers circle met 8 leden op Contagion. Zijn er inmiddels al andere servers met een circle danwel guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 13:30
hallo hallo,
morgen ga ik er eindelijk om in de winkel :) dus mij mag je van de lijst halen.
vraagje op welke server zitten de meeste mensen hier en is er een tweakers guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kijk eens een paar posts boven je?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vraagje, ik ben nu level 8 en speel de Walatiki battlegrounds, maar ELKE match wordt gewonnen door Exile (ik ben Dominion). Is dat nou normaal dat er zo'n sterke imbalance is?

edit: na een solo queue ipv samen met m'n (hogere level) broer was het ineens keiharde winst... raar :|

[ Voor 23% gewijzigd door apNia op 28-06-2014 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zijn je broers erg slecht (-;

Of het level verschil heeft een dusdanige invloed dat jij daardoor niet kan bijdragen wat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Lekker weer maintenance op zaterdag middag.... doe dat lekker s'nachts ofzo |:(

Als het nou spoed-maintenance was o.i.d. maar geplande maintenance op primetime zaterdagmiddag... Iemand bij Carbine kan het weer geen schijt schelen dat er in Europa ook mensen spelen...

[ Voor 54% gewijzigd door Krukar op 28-06-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Nou ja de balans is gewoon goed, ik hoor vaak zat van mensen dat Exiles meestal winnen maar van de 20 potjes die ik heb gespeeld heb ik er denk ik 4 verloren..

Binnenkort hebben we gewoon een aantal man waarmee we kunnen groupen en dan kan je tactisch spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zelf lvl 12 geworden van 't weekend. Gaat niet snel maar ik heb de tijd. Kan toch niet meer die hard raiden op end lvl :). Wat betreft de battlegrounds. Heb nu 8 potjes gespeeld en 3 gewonnen en 5 verloren (Speel Exile) dus redelijk inbalance so far

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Br3wmaster schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:10:
Zelf lvl 12 geworden van 't weekend. Gaat niet snel maar ik heb de tijd. Kan toch niet meer die hard raiden op end lvl :). Wat betreft de battlegrounds. Heb nu 8 potjes gespeeld en 3 gewonnen en 5 verloren (Speel Exile) dus redelijk inbalance so far
Doe ook maar rustig aan. Ik ben zelf sinds headstart bezig en nu levek 48. Ik hoor van vrienden dat vets nu nog geen reet aan is ivm reward systeem. Hopelijk dat Carbine daar nog iets in gaat veranderen. Zelf speel ik op de manier van ALLE quests lezen en afronden, ook al ben ik 5 levels hoger. Professions direct levelen en de path missies volledig per zone afronden. Duurt even maar dan is het echt een leuk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
ze gaan het gold system ook op de schop gooien en dan niet in de strain patch die begin juli komt maar je kan 'em vlak er na verwachten.
Based on the feedback we’ve been getting both from you and our own internal testing, we are planning on making revisions to the way Superb-quality loot is awarded in dungeons and adventures. Simply put, we currently place too much value on completing gold runs for veteran level content. By placing Superb-quality rewards behind a gate of near-perfect PUG performance, we have fostered a “Gold runs or bust” mentality that is negatively affecting our group play experience. We’d much rather people engage with the content and complete the runs they start.
Lees hier meer:
https://forums.wildstar-o...ungeons-and-adventures%2F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Mijn god, die comments....de "General" sectie van het WS forum is nog erger dan bij Blizzard :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
boe2 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:44:
[...]

Mijn god, die comments....de "General" sectie van het WS forum is nog erger dan bij Blizzard :X
Tja de 'awmagerd I'm sooo harc0re' kiddo's zijn nogal aanwezig in Wildstar. Heb het zelf ook regelmatig met die crowd aan de stok gehad. Wat een blinde fanboys lopen er toch rond. De community heeft wat dat betreft veel weg van de LoL crowd.

Maar goed, feitelijk verandert er maar bar weinig aan de moeilijkheid. Loot wordt misschien iets beter bereikbaar, maar dat is het dan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:06
Morrar schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:53:
[...]

Tja de 'awmagerd I'm sooo harc0re' kiddo's zijn nogal aanwezig in Wildstar. Heb het zelf ook regelmatig met die crowd aan de stok gehad. Wat een blinde fanboys lopen er toch rond. De community heeft wat dat betreft veel weg van de LoL crowd.

Maar goed, feitelijk verandert er maar bar weinig aan de moeilijkheid. Loot wordt misschien iets beter bereikbaar, maar dat is het dan ook wel.
Ik denk dat dit ook komt omdat Carbine Wildstar duidelijk geprofileerd heeft als een MMO met als doelgroep de 1% hardcore spelers de afgelopen jaren voor release.

O.a. met opmerkingen van de Dev's dat er achteraf niets generfed zou worden om content makkelijker te maken en dat de content over het algemeen in endgame lastiger zou zijn dan in bestaande MMO's. Iets dat ze nu indirect wel lijken te doen door loot drops makkelijker bereikbaar te maken begrijp ik uit de post. Ik snap dan best dat de hardcore crowd die juist gekozen voor Wildstar vanwege de profilering richting een MMO voor de hardcore spelers daar commentaar op gaan geven. Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die op de WoW forums ook aan het klagen waren over de makkelijker te bereiken PVE loot (Wellfare epics) vanaf de Sunwell patch in WoW en de te makkelijk te krijgen PVP loot vanaf de TBC release.

Aan de ene kant is het geklaag dus wel begrijpelijk, aan de andere kant lijkt het me wel goed voor de game an sich dat Carbine dit toch gaat doen. Want als ze echt alleen de hardcore crowd wilden hebben dan hadden ze geen features als LFD in de game gestopt, daar het voor iedere Dev toch wel duidelijk moet zijn dan Random groups en zeer lastige content niet samen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Morrar schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:53:
[...]

raar, mijn ervaring is anders, op welke server zit je?
Wij zitten op EKO ,exiles, en daar wordt hard aan de commmunity gewerkt.
Er is net een Eko Exile coalition circle opgestart door de PR coordinator van enigma.
Ik werd als guild leader van onze guild er in geinvite, ondertussen zitten er nog maar 3 guild leaders in, maar de bedoeling is om ze er allemaal in te krijgen.
Zo werken we samen aan een mooie community en kunnen we samen events organiseren.
Ik vond het wel een mooi idee van enigma...
Verder heb ik echt al top mensen leren kennen, Ik wordt sterk geholpen door de officers in de guild (mensen die ik voor wildstar niet kende).
Er wordt gedonate voor de teamspeak server en een officer heeft net een hele nieuwe web site gemaakt voor ons.
Ben nog geen echte fanboy kiddies tegen gekomen en alle members die ik gerecruit heb zijn al dik in hun 20-jaren meeste zelfs 25+

Mischien hebben we geluk met de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Azerox schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:58:
[...]

Doe ook maar rustig aan. Ik ben zelf sinds headstart bezig en nu levek 48. Ik hoor van vrienden dat vets nu nog geen reet aan is ivm reward systeem. Hopelijk dat Carbine daar nog iets in gaat veranderen. Zelf speel ik op de manier van ALLE quests lezen en afronden, ook al ben ik 5 levels hoger. Professions direct levelen en de path missies volledig per zone afronden. Duurt even maar dan is het echt een leuk verhaal.
Zo speel ik ook en omdat ik 2 Gather proffs heb ben ik nogal aan het minen etc onderweg en inderdaad alle path questen afronden :). Ach ik heb geen haast en geniet lekker van de leuke sfeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Als je alle quests doet , heb je later alleen maar baat bij. Bij die 32k reputation gaan zoveel mensen de mist in bij Attunement. "Maar ik wilde zo snel mogelijk lvl 50 zijn om te raiden" haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
jim[beam] schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:20:
Als je alle quests doet , heb je later alleen maar baat bij. Bij die 32k reputation gaan zoveel mensen de mist in bij Attunement. "Maar ik wilde zo snel mogelijk lvl 50 zijn om te raiden" haha!
Dat is echt een van de requirements? Hilarisch :D

* boe2 heeft gisteren level 50 gehaald, met de popularity contest achievement voor de meeste zones B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
boe2 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:36:
[...]

Dat is echt een van de requirements? Hilarisch :D

* boe2 heeft gisteren level 50 gehaald, met de popularity contest achievement voor de meeste zones B-)
Gratz dan :) ik denk dat ik met een maandje of 2 ook zover ben 8).

Ja die Atts gaan best wel wat tijd kosten, meer dan we van de huidige mmo's gewend zijn in ieder geval 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
@Dennism: Klopt. Deels heeft Carbine het aan zichzelf te danken. Persoonlijk denk ik dat ze nog wel verdere consessies zullen moeten doen. Hardcore spelen is leuk, maar slechts voor weinig mensen weggelegd. De meesten hebben er de tijd niet (meer) voor en vele anderen niet de wil of het talent. Ik heb me altijd afgevraagd of je een MMO voor de '1% hardcores' in de lucht kunt houden. Ontwikkelen van content kost veel tijd en mankracht en juist het hardcore publiek ramt er snel doorheen. Dus of het economisch haalbaar is blijft zeer de vraag.

Daarnaast hecht ik ook niet al te veel waarde aan het statement van Carbine dat ze content kunnen ontwikkelen voor 'alle soorten spelers'. Ze zouden met content voor solo-spelers komen, maar ook dat moeten ze nog gaan bewijzen. De level ervaring is in ieder geval behoorlijk saai uitgepakt; om dat soort content zitten mensen denk ik niet echt te springen... En ook hier geld dat goede solocontent maken veel tijd kost, omdat je weinig kunt herkouwen (terwijl dat bij groepscontent minder een probleem is).

Dit heb ik ooit eens vrij voorzichtig aan de kaak gesteld in /z of /a (kan me niet herinneren) en de reacties waren echt kansloos ("zout op met je mening", "ga terug naar WOW", "WS is nu al te makkelijk"). Was overigens op Eko aan de Exile-kant (@beve).

Heb mijn subscription momenteel laten aflopen; merk dat ik weinig interesse heb in het repetitieve levelen en met werk en de Steam Sale heb ik ook genoeg andere dingen te doen. Misschien dat ik Wildstar op een rustiger moment nog eens oppak, want ben wel benieuwd welke kant het opgaat. Zowel qua commuity als qua spel. Vond de dungeons en adventures echt een leuke uitdaging, maar levelen vond ik echt een grind.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 30-06-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Strain Devspeak:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
Br3wmaster schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:39:
[...]
Gratz dan :) ik denk dat ik met een maandje of 2 ook zover ben 8).
Ja die Atts gaan best wel wat tijd kosten, meer dan we van de huidige mmo's gewend zijn in ieder geval 8)7
Gratz! ;)
Ik ben dan toch mooi bezig door quasi alle quests te doen :-)
Nog 9 levels te gaan hier :D

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

beve schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:07:
[...]

raar, mijn ervaring is anders, op welke server zit je?
Wij zitten op EKO ,exiles, en daar wordt hard aan de commmunity gewerkt.
Er is net een Eko Exile coalition circle opgestart door de PR coordinator van enigma.
Ik werd als guild leader van onze guild er in geinvite, ondertussen zitten er nog maar 3 guild leaders in, maar de bedoeling is om ze er allemaal in te krijgen.
Zo werken we samen aan een mooie community en kunnen we samen events organiseren.
Ik vond het wel een mooi idee van enigma...
Verder heb ik echt al top mensen leren kennen, Ik wordt sterk geholpen door de officers in de guild (mensen die ik voor wildstar niet kende).
Er wordt gedonate voor de teamspeak server en een officer heeft net een hele nieuwe web site gemaakt voor ons.
Ben nog geen echte fanboy kiddies tegen gekomen en alle members die ik gerecruit heb zijn al dik in hun 20-jaren meeste zelfs 25+

Mischien hebben we geluk met de server?
Je hebt me enthousiast gemaakt ;-). Ik ken maar niemand op Zhul of vind geen leuke guild. Al mn reallife vrienden of online buddies spelen geen WildStar :(... Ik maak een char op Eko aan en voeg dan Arnalya toe en hoop dat ik de guild in kan :)... Casual 30+ gamer hier ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Mauz1978 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:46:
[...]

Je hebt me enthousiast gemaakt ;-). Ik ken maar niemand op Zhul of vind geen leuke guild. Al mn reallife vrienden of online buddies spelen geen WildStar :(... Ik maak een char op Eko aan en voeg dan Arnalya toe en hoop dat ik de guild in kan :)... Casual 30+ gamer hier ;)...
yay fresh blood! :-)
ben vanavond zeker online dus PM me maar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

beve schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:59:
[...]

yay fresh blood! :-)
ben vanavond zeker online dus PM me maar :-)
Oh, jij bent arnalya? Okee lol, wist niet zeker wie het was, dus heb in t Engels je een request gestuurd ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Mauz1978 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:46:
[...]

Dik 30+ hier en ook op zoek naar een leuke guild. Zit nu op Zhur maar de guild waar ik in ziet is niet echt actief. Meestal zie je op guildchat alleen mensen komen of gaan, daar speel ik geen MMO voor. Nog maar ff zoeken dan, en anders lekker transferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Laatst online: 18:17
gnauw schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:59:
[...]

Dik 30+ hier en ook op zoek naar een leuke guild. Zit nu op Zhur maar de guild waar ik in ziet is niet echt actief. Meestal zie je op guildchat alleen mensen komen of gaan, daar speel ik geen MMO voor. Nog maar ff zoeken dan, en anders lekker transferen
Gnauw je kan natuurlijk gelijk transferen naar Hazzak en een apply schrijven bij Aeonn knights ;)
Pagina: 1 ... 38 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios