Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Silverbleed schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:44:
Ghey. Wil ik het spel uitproberen, best een tijdje gedaan over downloaden en patchen... wil ik een code invoeren die ik heb gekregen... krijg ik dat region gezeik.
Heb geen flauw idee hoe ik het moet oplossen, mijn adres is nu NA, en de client is NA. Maar nog steeds krijg ik die onzin als ik inlog.

Zo hatelijk =-=
Ik had ook region gezeik en toen heb ik mijn firewall voor wildstar uitgezet. Toen werke het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:03

Mauz1978

Console War Veteran

Hmm... is er een demo versie te spelen? Of een free-to-play stuk?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Mauz1978 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:37:
Hmm... is er een demo versie te spelen? Of een free-to-play stuk?
In het kort: Nee

Iets langer: Het is wel mogelijk om de game uit te proberen door middel van een "Guest Pass". Hiermee kan je 7 dagen lang de game uitproberen (natuurlijk wel met beperkingen).

https://support.wildstar-online.com/entries/63202917 voor meer informatie over de guest pass.

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 15-06-2014 19:47 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Oh? Ok, hoe komt men aan zo'n Guest Pass dan?

*edit* feck it, ik koop m gewoon ;)...

[ Voor 31% gewijzigd door Mauz1978 op 15-06-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:00
Spelers die Wildstar gekocht hebben krijgen drie guest passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:52
Ik kan op dit moment niet inloggen, connection error. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
SparksNL schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:02:
Ik kan op dit moment niet inloggen, connection error. Hebben meer mensen hier last van?
http://wsstatus.com/

EU login servers down :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Alweer... Tijd voor een nieuwe of een schone herinstallatie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Thompson

Beeromaniac

Ik heb nu echt nog geen idee wat ik aan het doen ben qua gear/build.
Heeft er iemand een linkje voor een leuke warrior tank build? Dan kan ik daar wat inspiratie uit opdoen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Op welke server spelen de meeste NLers/Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3m3L
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:30
Mauz1978 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:20:
Op welke server spelen de meeste NLers/Tweakers?
Zhur (Exile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Volgens mij Eko voor PvE en Zhur voor PvP.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

27% speelt op Eko (PVE), 22% speelt op Zhur (PVP) en 14% speelt op Contagion (PVP).

54% exile tegenover 45% domination.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Zijn er trouwens Tweakers guilds? Ik zou graag een invite krijgen voor de tweakers guild op Eko. Ingame naam: Thompsonnl

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Zover ik weet zijn er geen Tweakers guilds op Eko.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin het wel saai te vinden. Ben nu een klein weekje level 50 en er is niet heel veel te doen op bugged dingen na.

- Adventures duren veel te lang.
- Dungeons zijn veel te moeilijk om het met random mensen te doen.
- Heb nu 140 elder gems (max) dus heb nu eigenlijk 2 dagen niks te doen aangezien de wekelijkse reset op dinsdag is en je 150 elder gems moet hebben om een sleutel te kopen waarmee je attunement begint (zodat je later kunt raiden).

Een paar dingen vind ik vooral vervelend. Elke dag zijn er wel 2 momenten waarop de server van EU er ineens uit valt, adventures moet je een strikte pad bewandelen aangezien je anders bugs krijgt waardoor je niet verder kunt en raid attunement is vervelend en verder is er maar bar weinig te doen op PvE gebied waar je je eigenlijk niet klaar maakt om te gaan raiden.

Een voorbeeld hiervan, ik heb voor Wildstar Rift gespeeld en dingen die ik daar leuk vond om te doen op level 60 waren bijvoorbeeld :

- Artifacts hunten (zeldzame items zoeken, gewoon om wat te doen te hebben).
- World events (zijn er in Wildstar ook maar van level 1-50 maar 2 world bossen tegen gekomen waarvan ik één niet kon vinden aangezien het niet zichtbaar is op de map waar de boss spawnt).
- Iets, niet raid gebaseerd, om naar toe te werken. Dan bedoel ik niet de tradeskills waar je zo'n beetje met elke tradeskill verlies maakt. Maar bijvoorbeeld dat je een quest kan beginnen, dat je elke 'very strong' (de rood-gloeiende meestal grote) monsters moet verslaan en dan iets goeds krijgt, iets wat best in slot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:15:
Begin het wel saai te vinden. Ben nu een klein weekje level 50 en er is niet heel veel te doen op bugged dingen na.

- Heb nu 140 elder gems (max) dus heb nu eigenlijk 2 dagen niks te doen aangezien de wekelijkse reset op dinsdag is en je 150 elder gems moet hebben om een sleutel te kopen waarmee je attunement begint (zodat je later kunt raiden).

Een paar dingen vind ik vooral vervelend. Elke dag zijn er wel 2 momenten waarop de server van EU er ineens uit valt, adventures moet je een strikte pad bewandelen aangezien je anders bugs krijgt waardoor je niet verder kunt en raid attunement is vervelend en verder is er maar bar weinig te doen op PvE gebied waar je je eigenlijk niet klaar maakt om te gaan raiden.

Een voorbeeld hiervan, ik heb voor Wildstar Rift gespeeld en dingen die ik daar leuk vond om te doen op level 60 waren bijvoorbeeld :

- World events (zijn er in Wildstar ook maar van level 1-50 maar 2 world bossen tegen gekomen waarvan ik één niet kon vinden aangezien het niet zichtbaar is op de map waar de boss spawnt).
- Iets, niet raid gebaseerd, om naar toe te werken. Dan bedoel ik niet de tradeskills waar je zo'n beetje met elke tradeskill verlies maakt. Maar bijvoorbeeld dat je een quest kan beginnen, dat je elke 'very strong' (de rood-gloeiende meestal grote) monsters moet verslaan en dan iets goeds krijgt, iets wat best in slot is.
Het spel is op 6 juni uitgekomen toch? Je bent nu een kleine week (laten we dan zeggen, 6 dagen) level 50. Je was dus in 4 dagen lvl50? Hoeveel uur speel je wel niet op een dag? :o

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even gekeken en ben sinds 12 juni level 50. Begon op 31 mei dus heb er bijna twee week over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:51
Gister opnieuwe gestart eindelijk op Hazzak. Ben Exile Human Warrior en gister lvl 9 geworden. Heb helaas nog steeds niet veel tijd maar dat geeft niet doe alles rustig aan en er zijn nog genoeg low lvls om mee samen te spelen dus dat is ook geen probleem.

Helaas heb ik donderdag pas weer tijd om verder te spelen maar dat houd het spel wel wat langer leuk natuurlijk :+

Heeft iemand nog tips welke Tradeskills ik 't beste kan nemen? Ik weet nl niet hoe makkelijk de gear dropt op max lvl maar misschien is het handig dat een daar een Tradeskill voor neem zodat ik mijn eigen gear kan maken?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Thompson schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:38:
[...]

Het spel is op 6 juni uitgekomen toch? Je bent nu een kleine week (laten we dan zeggen, 6 dagen) level 50. Je was dus in 4 dagen lvl50? Hoeveel uur speel je wel niet op een dag? :o
Nee headstart was op 31 mei. Zo lang hoeft het niet te duren om 50 te worden.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19

Sja, klinkt als mij in de oren dat je gewoon een goed guild moet joinen.
Daarnaast zijn er zat rare mobs en in iedere zone is een world event, waar je aan kan deelnemen. (Als je niet weet waar ze zitten kan je dit makkelijk opzoeken)
Ook kan je zat dingen doen in je huis en andermans huizen (challenges etc.).

Een mmorpg speel je nou eenmaal niet in je eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

Heb je ook alle path quests gedaan?
Zijn er geen leuke high level quest chains, gewoon for the fun?
Je zou trouwens ook kunnen gaan pvp-en?

Ik heb juist dat ik overwelmed wordt met de hoeveel die ik kan doen. (level 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Darf schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:46:
[...]

Sja, klinkt als mij in de oren dat je gewoon een goed guild moet joinen.
Daarnaast zijn er zat rare mobs en in iedere zone is een world event, waar je aan kan deelnemen. (Als je niet weet waar ze zitten kan je dit makkelijk opzoeken)
Ook kan je zat dingen doen in je huis en andermans huizen (challenges etc.).

Een mmorpg speel je nou eenmaal niet in je eentje.
Begin zelf nu ook te merken dat een guild toch wel erg noodzakelijk is in dit spel. Ik ben inmiddels 31 op mijn Esper (healer) en 28 op mijn Warrior (tank). Heb tot nu toe alles met PUGs gered en dat ging meestal redelijk tot goed. Gisteren Seige of Tempest Refuge geprobeerd, maar dat is bijna niet te doen in een PUG. Die adventure vergt toch teveel coordinatie en voorkennis van wat er komen gaat. PUGs missen beiden, met een hoop frustratie en ragequiters tot gevolg.

Toch jammer dat de objectives lang niet altijd duidelijk zijn in adventures. Ik zie het daarop zo vaak mis gaan, dat het gewoon niet leuk meer is om adventures te doen. Sowieso zijn de rewards al behoorlijk bagger, tenzij je het perfect doet en silver / gold scoort. Ook outlevel je de group content wel erg snel vind ik.

Maar goed, op zoek naar een leuke guild op Eko dan maar aan Exile-zijde... Zat in een leveling guild, maar daar was echt 0 activiteit; mensen denken dat het spel op level 50 pas begint en rushen daarheen. Ik zie zoveel mensen solo tot 50 levelen... Dat gaat nog een probleem worden als ze veterans willen gaan runnen terwijl ze de content nog nooit gezien hebben vermoed ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 16-06-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demafides
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05 18:44
Forn schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:04:
[...]

Nee headstart was op 31 mei. Zo lang hoeft het niet te duren om 50 te worden.
Ben toch wel benieuwd. Hoeveel tijd/Leveling tips. Merk nu (lvl 25) dat het circa 2uur duurt voor je een level hebt?

/Dema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Demafides schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:40:
[...]

Ben toch wel benieuwd. Hoeveel tijd/Leveling tips. Merk nu (lvl 25) dat het circa 2uur duurt voor je een level hebt?

/Dema
Zelf ben ik vorige week zondag begonnen en gister de 50 aangetikt.

Ik was lvl 48 en toen had ik alleen main quests gehad en moest ik lvl 50 mobs grinden gecombineerd met battlegrounds om tot lvl 50 te komen.

Maar als je wat tips wilt om snel te levelen:

Doe alleen de main story quests. (dus geen tasks, challenges, path missies, crafting/gathering)
Kill alles wat je tegenkomt als je van quest naar quest en van zone naar zone gaat.
Probeer altijd 2 levels onder je main quests te blijven.
Speel alleen Walatiki temple en de eerste levels van de battleground brackets 15-29 bracket = lvl 15-18. 30-49 = lvl 30-33 Probeer daarbij zoveel mogelijk Moodie Masks te capturen.

[ Voor 4% gewijzigd door xeple op 16-06-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
xeple schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:28:
[...]
Doe alleen de main story quests. (dus geen tasks, challenges, path missies, crafting/gathering)
Kill alles wat je tegenkomt als je van quest naar quest en van zone naar zone gaat.
Speel alleen Walatiki temple en de eerste levels van de battleground brackets 15-29 bracket = lvl 15-18. 30-49 = lvl 30-33 Probeer daarbij zoveel mogelijk Moodie Masks te capturen.
Dit is dus het probleem: Mensen die naar 50 gerushed zijn sloegen alle leuke dingen over en klagen dan dat het levelproces saai is. Tja.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
boe2 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:33:
[...]

Dit is dus het probleem: Mensen die naar 50 gerushed zijn sloegen alle leuke dingen over en klagen dan dat het levelproces saai is. Tja.
Dat klopt. Zelf heb ik alleen 7 maanden in beta gezeten en had ik daar een level 50,40,30 dus had ik de meeste content wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Ik zie dat er hierboven een paar mensen zonder guild het moeilijk hebben met de dungeons.
Dit is heel normaal, zelfs met een guild group is het zeer moeilijk, maar wel te doen.
Wij hebben nu eindelijk veteran skullcano en stormtalon's lair clear, maar eerlijk gezegd wel lang over gedaan.
vooral stormtalon zelf, maar dat maakte het juist zo fun.
Wij beginnen echt en leuke community te hebben in de guild en iedereeen begint elkaar te kennen en op elkaar ingespeeld te zijn.
We helpen alle nieuwe lvl 50's zo rap mogelijk de dungeons en mechanics te leren kennen.
Als er nog mensen op Eko , exile spelen en een raiding guild zoeken om attuned te geraken, voeg even Arnalya toe.

Ik heb vids gemakt van 2 bossfights (sorry voor de lag soms, moet eens m'n setings nakijken):
YouTube: Stormtalon veteran first kill!
YouTube: Stormtalon's lair 2nd Boss Veteran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
xeple schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:28:
[...]

Maar als je wat tips wilt om snel te levelen:

Bij deze enkele tips om niet zo snel maar leuk te levelen:
- Loop alle quests af per zone normaal wordt je netjes met je level meegestuurd naar de volgende zone eenmaal je main quest af is.
- Doe iedere dungeon/adventure minstens 1x met je guild
- PvP als je dit leuk vind
- Probeer iedere challenge minstens zilver te halen.
- Doe je path zoveel je kan/wil soms kan het saai zijn en dan sla je het gewoon over.
- Als je uitlogt doe dit dan in je huis aangezien je hier voor extra rested experience krijgt. Plaats ook extra meubels/decor op je land dit geeft ook nog een boost aan je rested experience.
- Kijk ook in iedere zone of je er AMP's kan halen.

Snap wel dat mensen die in de beta al 50 geraakt zijn opnieuw levelen een saaie ervaring kan zijn maar vind het stom dat mensen die dit niet gedaan hebben willen speed levelen en dan klagen dat het saai is.
Ben zelf niet echt de grootste liefhebber van levelen maar ik speel de game nu op deze manier en geniet er van. Kom regelmatig dingen tegen in de game die het toch wel de moeite maken om je tijd te nemen voor het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik in die twee weken dat ik erover gedaan heb alle quests gedaan behalve quests voor tradeskills omdat die te lang duurde voor te weinig resultaat.

Verder is zo'n reactie als 'je hebt naar level 50 gerusht dus heb je veel leuke dingen gemist' natuurlijk een beetje kort door de bocht. Heb Relic Hunter tradeskill maxed, alle quests gedaan (behalve tradeskill en een paar bugged), elke adventure / dungeon / shipshand minstens 1 keer gedaan als ik de juiste level was om die te gaan doen.

Nu ik level 50 ben loop ik de hele tijd dezelfde challenges en adventures te doen hopend op iets goeds. Adventures verder 3 van de 4 zilver of hoger (4/4 nodig voor raid attunement), alleen 'siege of the ....' nog.

Verder maakte iemand op de officiële forums een goede post. Er zijn de hele tijd, overal 'tijd muren'. Om alle goede dingen te unlocken van elder gems moet je 11 maanden elke week elder gems maxen. Om trade skills (crafting) tot tier 4 te trainen ben je bijna 50 dagen bezig (de armour van crafting is slechter dan van rep en adventures).

Edit :

Heb het spel gekocht omdat ik een video zag met de devs die de raids en dungeons lieten zie, wat er allemaal netjes en leuk uit zag. Dus blijf denk ik wel spelen tot ik tenminste ge-raid heb, maar dat is dan ook de enige reden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:56
Ik moet zeggen dat Wildstar me positief verrast heeft in de 7-day Guest Pass mogelijkheid die ik gehad heb.

Na jaren van WoW (het ene moment wat meer hardcore dan het ander) was er niet echt een MMORPG meer die me kon grijpen. Alleen GW2 vond ik wel tof, maar toen ik eenmaal lvl 80 werd was het eigenlijk gauw klaar. Er schijnt tegenwoordig veel meer content te zijn maar toen ik laatst weer eens inlogde om het te proberen wist ik na een uurtje eigenlijk wel dat het 'm niet ging worden. WoW heeft me met de Mists of Pandaria nog wel even kunnen pakken maar dat is ook alweer even afgelopen.

Bij Wildstar had ik na een uurtje ook dat gevoel, meer van hetzelfde: quest verzamel dit, quest kill zoveel van die, en ik dacht al: "daar gaan we weer". Het spel zag er goed uit, het schieten en wegduiken met m'n Spellslinger zag er cool uit, maar hoe lang ging ik dit leuk vinden? Ik heb besloten (naar aanleiding van de verhalen dat het per level leuker werd) om toch even door te proberen, en inderdaad: het spel wordt na verloop van tijd gewoon erg leuk. Het lijkt me ook tof om te experimenteren met verschillende skill sets, en een profession zoals bijvoorbeeld architecture is weer eens wat nieuws.

Nu is m'n 7-daagse trial voorbij en daar baal ik nu een beetje van :P Ik zit er dus zeker over te denken om dit spel aan te schaffen, ware het niet dat mijn vakantie al over 2,5 week is. Beetje zonde om van die 30 dagen er meteen 10 overboord te gooien. Zeker als blijkt dat ik na dat eerste maandje toch geen reden meer zie om door te gaan. Oftewel: wordt waarschijnlijk vervolgd eind juli ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:02
Iemand een idee waar je een guest pass kunt verzoeken? Hier staat duidelijk bij dat het niet mag en in het voucher topic mag je ook niet vragen :+ .

edit: Heb er twee gevonden :).

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 16-06-2014 21:39 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 16:21
Hoe zet dat trouwens met de optimalizatie ik heb nu een FX-8350 en GTX 760 en overweeg een I7-4790K te halen sowieso merk ik dat AMD vaak wat achterloopt en wil ik richting Intel maar volgens mij heb ik met deze processor nogsteeds low fps.
Speel nu met 30-50fps met vrijwel alle settings op low en alle view settings op ze laagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
xeoMe schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:54:
Hoe zet dat trouwens met de optimalizatie ik heb nu een FX-8350 en GTX 760 en overweeg een I7-4790K te halen sowieso merk ik dat AMD vaak wat achterloopt en wil ik richting Intel maar volgens mij heb ik met deze processor nogsteeds low fps.
Speel nu met 30-50fps met vrijwel alle settings op low en alle view settings op ze laagst.
Ik draai het met een i5 en 670 met vergelijkbare fps (tussen de 25-90 fps zonder vsync) maar dan op ultra/max distance (1920x1200), lijkt er dus op dat het zeker wel wat scheelt met een andere cpu (als dat het probleem is).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:16:
Zelf heb ik in die twee weken dat ik erover gedaan heb alle quests gedaan behalve quests voor tradeskills omdat die te lang duurde voor te weinig resultaat.

Verder is zo'n reactie als 'je hebt naar level 50 gerusht dus heb je veel leuke dingen gemist' natuurlijk een beetje kort door de bocht. Heb Relic Hunter tradeskill maxed, alle quests gedaan (behalve tradeskill en een paar bugged), elke adventure / dungeon / shipshand minstens 1 keer gedaan als ik de juiste level was om die te gaan doen.

Nu ik level 50 ben loop ik de hele tijd dezelfde challenges en adventures te doen hopend op iets goeds. Adventures verder 3 van de 4 zilver of hoger (4/4 nodig voor raid attunement), alleen 'siege of the ....' nog.

Verder maakte iemand op de officiële forums een goede post. Er zijn de hele tijd, overal 'tijd muren'. Om alle goede dingen te unlocken van elder gems moet je 11 maanden elke week elder gems maxen. Om trade skills (crafting) tot tier 4 te trainen ben je bijna 50 dagen bezig (de armour van crafting is slechter dan van rep en adventures).

Edit :

Heb het spel gekocht omdat ik een video zag met de devs die de raids en dungeons lieten zie, wat er allemaal netjes en leuk uit zag. Dus blijf denk ik wel spelen tot ik tenminste ge-raid heb, maar dat is dan ook de enige reden.
Ja ik denk dat ze met die Elder Gems iets te ver zijn doorgeslagen voor de Casual speler. En aangezien ik niet in staat ben die Gems te maxen ben ik er denk wel langer mee bezig :+. Aan de andere kant raak ik dan misschien niet zo snel uitgekeken op deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er iemand interesse hebben in het spel, ik heb een standaard key + 1 maand spelen te koop voor 30 euro. Had er een te veel besteld. Zie link: V&A aangeboden: WildStar, PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Vraagje over wapens;

Ik gebruik nu een "groen" wapen. Heb ook al wat "blauwe" armor.

Hoe zit het precies met deze grades? Is hier ergens een mooie uitleg over? Is er een database van wapens/armor enzo zoals je bij zoveel andere (MMO)RPG's hebt? Dat soort dingen mis ik op het moment allemaal nog een beetje bij Wildstar wat het er allemaal niet makkelijker op maakt om lekker in het spel te komen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
Thompson schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:52:
Vraagje over wapens;

Hoe zit het precies met deze grades? Is hier ergens een mooie uitleg over? Is er een database van wapens/armor enzo zoals je bij zoveel andere (MMO)RPG's hebt? Dat soort dingen mis ik op het moment allemaal nog een beetje bij Wildstar wat het er allemaal niet makkelijker op maakt om lekker in het spel te komen.
Los van de trolls in het topic, komt dit aardig in de buurt:

https://forums.wildstar-o.../topic/29544-item-rarity/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Thompson schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:52:
Vraagje over wapens;

Kwaliteit is als volgt (oplopend):

Grey (Inferior)
White (Average)
Green (Good)
Blue (Excellent)
Purple (Superb)
Orange (Legendary)
Pink (Artifact)

Meestal is een blauw item gelijk aan een groen item van 2 levels hoger. Dus dat zijn ongeveer de verschillen.

Voor een item database: www.jabbithole.com.
Die is echter nog in de maak, dus niet alles staat er in en de interface kan nog beter.

[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 17-06-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
xeoMe schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:54:
De i7 is overdreven, voor gaming haalt een i5 gelijkwaardige prestaties. Alleen voor zaken als (video)rendering gaat de i7 veel toevoegen.

Over wildstar:
Stalker of Warrior?

Beide kunnen tanken maar ik heb graag wel wat DPS om terug te vallen. Daarom leek Stalker mij handig om AoE te levelen en dan op level 50 te tanken.

Maar wellicht valt de tank tegen en is de dps niet nuttig omdat alle bazen single target zijn? Iemand hier ervaring mee? Is de warrior beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
sdk1985 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:41:
[...]

De i7 is overdreven, voor gaming haalt een i5 gelijkwaardige prestaties. Alleen voor zaken als (video)rendering gaat de i7 veel toevoegen.

Over wildstar:
Stalker of Warrior?

Beide kunnen tanken maar ik heb graag wel wat DPS om terug te vallen. Daarom leek Stalker mij handig om AoE te levelen en dan op level 50 te tanken.

Maar wellicht valt de tank tegen en is de dps niet nuttig omdat alle bazen single target zijn? Iemand hier ervaring mee? Is de warrior beter?
Speel zelf een warrior en kan so far niet klagen over de dps ook al ligt die van de Stalker wel hoger (wat ik tot nu toe gezien heb) Ik denk ook dat je vooral moet spelen wat jou het leukste lijkt.

Ik kan je wel gaan vertellen dat je warrior moet spelen omdat ik die class helemaal te gek vind maar dat betekend natuurlijk niet dat jij er net zoveel plezier uit haalt. Tevens ben ik zelf van mening dat alle classes pro's en con's hebben :). Dus ik zou zeggen speel wat je leuk lijkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Ik heb warrior in de Beta gespeeld en mijn main is nu Stalker, beiden maar tot ongeveer lvl 20. Het grote verschil is warrior is meer sustained AoE en Stalker hogere single target burst. Met beiden nog niet getanked maar Stalker lijkt me hier interessanter met LoH, buffs als je deflect en dasht en debuffs op je targets. Grote voordeel van de warrior lijkt me de grapple (pull ability) als je veel ranged tegenstanders hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Warrior en vooral Engineer zijn flink wat makkelijker te healen IMO, Stalkers kunnen plots vrij veel damage krijgen. Daarentegen hebben ze wel vrij goede amps voor tanken, die dat gedeeltelijk oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
O voor de duidelijkheid: Tank>Healing>DPS op endgame als voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:07

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ben met mijn medic nu op level 28 beland en bevalt nog wel goed. Ik heb laatst een dungeon geheald en dat was lastig in zoverre dat het niet duidelijk is wanneer je je team maten moet dispellen. We waren bij een mini boss steeds aan het wipen (ik kwam er ook in op die boss) en gedurende het gevecht hoor ik dan : HEALER DISPELL. Da's allemaal fijn, maar de ui geeft niet echt aan dat we debuffs hebben, of ik kan het nog niet goed zien. Uiteindelijk doorgekomen doordat ik maar dispell als een gek zodra hij van zijn cooldown af was. Ik bedoel ik vind het niet erg dat een gevecht wat lastig, maar het moet wel redelijk aangeven wat er aan e hand is zodat je weet waar je op moet anticiperen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
TTLCrazy schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:26:
Ben met mijn medic nu op level 28 beland en bevalt nog wel goed. Ik heb laatst een dungeon geheald en dat was lastig in zoverre dat het niet duidelijk is wanneer je je team maten moet dispellen. We waren bij een mini boss steeds aan het wipen (ik kwam er ook in op die boss) en gedurende het gevecht hoor ik dan : HEALER DISPELL. Da's allemaal fijn, maar de ui geeft niet echt aan dat we debuffs hebben, of ik kan het nog niet goed zien. Uiteindelijk doorgekomen doordat ik maar dispell als een gek zodra hij van zijn cooldown af was. Ik bedoel ik vind het niet erg dat een gevecht wat lastig, maar het moet wel redelijk aangeven wat er aan e hand is zodat je weet waar je op moet anticiperen.
Welke boss was het en in welke dungeon / adventure? Dat soort info zou wel helpen, keuze uit Stormtalon's Lair, Ruins of Kel Voreth, Hycrest Insurrection / Riot in the Void, War of the Wilds...

Maar verder helemaal mee eens dat debuffs lastig te zien zijn op het target frame. Er is een versie van Grid in ontwikkeling, maar debuffs zitten daar nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
sdk1985 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:41:
[...]

Over wildstar:
Stalker of Warrior?

Warrior krijgt de voorkeur in raids op het moment. Dat komt omdat een Warrior de hoogste damage mitigation heeft van alle tank classes. Dit kan in de toekomst natuurlijk snel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
xeple schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:15:
[...]

Warrior krijgt de voorkeur in raids op het moment. Dat komt omdat een Warrior de hoogste damage mitigation heeft van alle tank classes. Dit kan in de toekomst natuurlijk snel veranderen.
Mja behalve dan dat mitigation versus avoidance tanking nooit handig te balanceren is gebleken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als warrior tank moet je evengoed aan avoidance doen. Sommige telegraphs doen akelig veel damage, dan wil je zo min mogelijk aan het toeval/healer overlaten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
boe2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:25:
Als warrior tank moet je evengoed aan avoidance doen. Sommige telegraphs doen akelig veel damage, dan wil je zo min mogelijk aan het toeval/healer overlaten.
Mja dat soort avoidance bedoelde ik niet, meer in de vorm van deflect (of dodge in WoW termen). Dus de kans dat een aanval automatisch mist zonder dat de speler iets hoeft te doen. Telegraphs dodgen moet iedereen doen uiteraard.

Gaat dus om % schade verminderen op elke aanval (mitigation door bijvoorbeeld armor) ten opzichte van % kans om de aanval geheel te ontwijken (avoidance door bijvoorbeeld deflects).

Probleem is dat 30% minder schade op elke aanval niet hetzelfde resultaat geeft als 30% kans om een aanval geheel te ontwijken. Vooral als je ook naar healing gaat kijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Morrar op 17-06-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

TTLCrazy schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:26:
Daarom gebruik ik Grid voor groupframes. Daarop zie je direct of er een debuff op je team zit :).
http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220080-grid

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Nadeel van de warrior tank lijkt mij de rage mechanic in combinatie met het steeds contact moeten verbreken met de baas.

Over dat mitigation avoidance, tja ik kom van Rift (en daarvoor WoW) endgame en dat is vaak afhankelijk van de groep. Heb je een burst healer met een mana tekort dan is die avoidance tank beter. Heb je een slechtere healer die wel goede "sustain" heeft dan heb je meer aan mitigation.

Aan de youtube videos te zien lijkt mij dat Wildstar het vooral van burst healing moet hebben. Ik vraag me dan ook af hoe nuttig mitigation is. Immers damage take je toch wel en dan moet er toch een healvlak op je gericht worden. Zolang je maar niet dood gaat (maar dat gaat via je health pool). De tank met avoidance hoeft soms niet gehelead te worden en dat is dan makkelijker lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Jerry schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:52:
[...]

Daarom gebruik ik Grid voor groupframes. Daarop zie je direct of er een debuff op je team zit :).
Oh kijk, inmiddels zitten debuffs er dus wel in. Volgens mij eerder nog niet, maar dat is inderdaad vergelijkbaar dan met Grid zoals we dat van WoW kennen. Heerlijke addon was dat.
sdk1985 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:59:
Nadeel van de warrior tank lijkt mij de rage mechanic in combinatie met het steeds contact moeten verbreken met de baas.

Over dat mitigation avoidance, tja ik kom van Rift (en daarvoor WoW) endgame en dat is vaak afhankelijk van de groep. Heb je een burst healer met een mana tekort dan is die avoidance tank beter. Heb je een slechtere healer die wel goede "sustain" heeft dan heb je meer aan mitigation.

Aan de youtube videos te zien lijkt mij dat Wildstar het vooral van burst healing moet hebben. Ik vraag me dan ook af hoe nuttig mitigation is. Immers damage take je toch wel en dan moet er toch een healvlak op je gericht worden. Zolang je maar niet dood gaat (maar dat gaat via je health pool). De tank met avoidance hoeft soms niet gehelead te worden en dat is dan makkelijker lijkt me.
Rage mechanic vond ik niet zo storend; meestal heb je zat Kinetic Energy (rage). Contact met de baas verbreken hoeft niet zo vaak en met Leap ben je bovendien behoorlijk mobiel.

Burst healing valt wel mee, er zijn ook HOTs en builder heals zijn meestal vrij zwak. Het is juist vrij lastig om te bursten in Wildstar vind ik, als zijn er wel "oh shit" buttons voor iedere klasse (heb Esper en Medic als healer gespeeld).

Qua damage is het deels white en deels telegraphed. De meeste telegraphs kun je ook als tank beter niet meepakken, op bijvoorbeeld een cleave na. Whites zijn dan de rest van de schade en ook die kunnen best pittig zijn. Daar vind ik mitigation persoonlijk meestal prettiger dan avoidance.

[ Voor 64% gewijzigd door Morrar op 17-06-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:07

TTLCrazy

Listen to Frankie

Jerry schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:52:
[...]

Kijk, dat is inderdaad handig, valt me wel tegen dat de ui van Wildstar zelf dat zo slecht weergeeft.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
TTLCrazy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:15:
[...]

Kijk, dat is inderdaad handig, valt me wel tegen dat de ui van Wildstar zelf dat zo slecht weergeeft.
Is zeker handig :) Ben gister ivm tijd gebrek alleen bezig geweest met het Tweaken van mijn UI dmv addons :) Zal is kijken of ik er morgen een screenshot van kan posten vind hem zelf wel nice geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Met de 337.90 iCafe drivers heb ik 5 FPS meer ingame gemiddeld.

Waar ik geregeld op de 26 uit kwam met medium settings gaat ie nu 30-35.

Vooral in die level 40 zones waar heel veel textures zijn knalt het onderuit.

Dan zet ik render tijdelijk even op LOW, en dan heb ik weer 50 fps :P

Vind het wel jammer dat je de FaBKITS elke keer opnieuw moet halen als je je plot anders wilt inrichten.

Die festivalkits zijn volgens mij niet eens meer verkrijgbaar als je ze 1x heb gehad.

Heb nu mining tier 4 er staan, beetje zonde om 50 gold opnieuw uit te geven.

Heb gisteren 1 C.R.E.D.D gekocht en verkocht voor 11P20G, altijd handig even wat currency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stalker is niet heel goed met dps. We zijn net slechte warriors. Vergeleken met warriors is onze telegraph kleiner, onze rotatie moeilijker en onze dps over het algemeen slechter (tenzij er bossen zijn waarbij je gewoon de hele tijd stil kan staan en attacks spammen, misschien dat stalkers dan ietsje beter zijn).

Verder is het voor een stalker tank lastig om aggro te houden aangezien een stalker zijn aggro range, net zoals met onze attacks, een kleinere telegraph wijdte heeft. Oftewel stalkers moeten steeds heen en weer rennen om alle monsters te pakken terwijl een warrior gewoon in het midden kan gaan staan.

Overigens had een dev op de officiële forum wel gezegd dat er gekeken wordt om de telegraphs wat groter te maken (net zo groot als de warrior hun telegraph).
Azerox schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:20:
Heb gisteren 1 C.R.E.D.D gekocht en verkocht voor 11P20G, altijd handig even wat currency.
Waar speel jij wel niet, op Ascendancy is een credd ~5.2plat. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je CREDD koopt, is dit dan account wide of server bound? Anders kan je toch gewoon even 1 kopen op een server waar de prijs laag is en deze verkopen op een server waar de prijs veel hoger ligt?
Of miszie ik dit nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Ja maar dan staan de platina die je hebt verdiend op een server waar je niet speelt?
En hoe wil je uberhaupt zo snel de platina bij elkaar krijgen om het te kopen een server waar de prijs laag is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Azerox schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:20:
Met de 337.90 iCafe drivers heb ik 5 FPS meer ingame gemiddeld.

Waar ik geregeld op de 26 uit kwam met medium settings gaat ie nu 30-35.

Vooral in die level 40 zones waar heel veel textures zijn knalt het onderuit.

Dan zet ik render tijdelijk even op LOW, en dan heb ik weer 50 fps :P

Vind het wel jammer dat je de FaBKITS elke keer opnieuw moet halen als je je plot anders wilt inrichten.

Die festivalkits zijn volgens mij niet eens meer verkrijgbaar als je ze 1x heb gehad.

Heb nu mining tier 4 er staan, beetje zonde om 50 gold opnieuw uit te geven.

Festival fabkits zijn voor Renown te kopen bij de guild vendor :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:24:
Ja maar dan staan de platina die je hebt verdiend op een server waar je niet speelt?
En hoe wil je uberhaupt zo snel de platina bij elkaar krijgen om het te kopen een server waar de prijs laag is? ;)
ah niet over nagedacht eigenlijk :D haha wat stom van me :P |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Jerry schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:56:
[...]

Festival fabkits zijn voor Renown te kopen bij de guild vendor :).
Thanks dat wist ik niet! Ben ook vooral met levelen, craften en me path bezig.

Heb de meeste vendors nog niet eens goed bekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Nieuwe video van de content drop (aka content patch) die over 2 weken komt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Die nieuwe hoverboard + gear zijn wel sick! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Gisteren mijn eerste pvp ervaringen gehad tijdens 't levelen. 3 keer door een stalker gepakt die me uit stealth afmaakt toen ik low health had na m'n battle met een groepje mobs... laffe exiles :P wacht maar tot ik groot ben!

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik ben zelf ook een stalker, en als tip kan ik je geven: probeer afstand te houden. Er is voor mij niks irritanter dan een spellslinger bijvoorbeeld. Die zijn echt sterk tegenover een stalker.

Neemt natuurlijk niet weg dat een speler die al low health is natuurlijk wel een makkelijk doelwit is met zoveel burst damage. Ik voel me een stuk minder effectief op battlegrounds bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Hoe gaat het met het gold making hier? Ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik een beetje gold begin te verdienen. Mijn stash staat nu op 6 plat en 76 gold. Tailoring en het maken van level 50 blues verdient op dit moment het meeste: 5g per craft en verkoop ze voor 25-35g. Daarnaast verkoop ik ook al mijn ore die ik mine dus dat verdient ook nog wel aardig.

Ik had even de neiging om CREDD te kopen (stond op 5 plat en 66g), maar waarom zou ik dat eigenlijk doen. Ik blijft toch wel mijn sub betalen en op deze manier kan mijn plat alleen maar meer oplopen :P. De rune fragments zijn al duur genoeg op de AH :X.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 18-06-2014 23:47 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 16:21
Ben nu net level 37 (dacht ik) en heb net iets meer dan 1 plat aangetikt nu. (Contagion)
Ga wel elke 5 levels naar de AH beste van het beste halen dus had meer kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik ben pas lvl 9 omdat ik totaal geen tijd heb om te spelen druk druk druk xD maar op dit moment kom ik nog silver te kort om skills e.d. te kopen :+. Kan nu eindelijk op Hazak spelen dus was weer opnieuw begonnen maar ja ook geen gold/plat meer natuurlijk haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Hier zullen denk ik een aantal mensen blij mee zijn:
We left out a key patch note the other day:
  • We've added additional logging and hack/bot detection into WildStar
The first round of mass bannings for hacking/botting will happen tonight. Thousands of accounts will be banned based on log crawls and cheat detection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Nice!
Het is niet normaal hoeveel aimbotters je al tegen kwam in rated pvp op lvl50.
Die lui doen gewoon meer damage dan ons hele team bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mensen mensen, komt dat lezen, komt dat lezen!

Vanaf vandaag is er een nieuw iets bijgekomen. Het grote Wildstar Guestpass Lijst ding versie Alpha Beta.

Zie de topic warning voor de link! Wil je erop gezet worden, DM me even. Heb je iemand een guest pas gegeven? DM me even.

Hierdoor kan ik de lijst up to date houden!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft was 50 op dag 3, helaas is content op het moment maar matig, PvP is niet echt balanced, vooral omdat lag nu een grote roll speelt met telegraphs die missen ondanks ze er vol in staan.

En PvE meh, dungeons zijn wel cool anzich. Probleem is dat er vooral solo content mist op het craften/housing/dailys na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:19:
Pfft was 50 op dag 3, helaas is content op het moment maar matig, PvP is niet echt balanced, vooral omdat lag nu een grote roll speelt met telegraphs die missen ondanks ze er vol in staan.

En PvE meh, dungeons zijn wel cool anzich. Probleem is dat er vooral solo content mist op het craften/housing/dailys na.
Ik begrijp jouw soort echt niet Je slaat de helft van de content over, rushed to 50 en dan klagen dat er geen solo content is. Dat doe je dan toch meestal met een bepaalde reden, server firsts etc. Ik neem aan dat je nog niet de beste gear en mounts etc. hebt. Daarnaast speel je een MMO. Per definitie een genre wat je in multiplayer zal spelen. Heb je al raid attunement? Daarnaast krijgen we binnen twee weken weer een contentpatch met twee nieuwe zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vreemde post inderdaad. Ik raad je aan een alt te levelen en wél kalm aan te doen. Misschien met iemand ander samen die een wat lager tempo hanteert, terwijl je op voicechat een beetje aan het ouwehoeren bent. Quests daadwerkelijk te lezen, de verhaallijnen te volgen, beetje exploren, beetje craften terwijl je levelt, beetje dungeons groupen en vooral niet als een dolle door de content heenjagen om daarna te klagen dat er niks te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En daar komt het principe hardlopers zijn doodlopers :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

- Sorry zojuist topic gelezen -

[ Voor 96% gewijzigd door Chris van der G op 19-06-2014 12:35 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
offtopic:
is opgelost

[ Voor 111% gewijzigd door corset op 19-06-2014 12:35 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lijst is up to date met alle PM's die ik heb ontvangen! al 2 keys op deze manier geregeld, dus het gaat goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriend heeft zojuist een guestpass gekregen, maar wat het rare is dat die niet werkt terwijl hij het gewoon van mij had gekregen. Ik heb de andere 2 al aan andere maten gegeven en die werkten wel. Ik weet dat bedelen niet toegestaan is maar zou er iemand nog 1 over hebben zodat hij die kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
... zie de topic warning, en een pagina eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:58:
Mijn vriend heeft zojuist een guestpass gekregen, maar wat het rare is dat die niet werkt terwijl hij het gewoon van mij had gekregen. Ik heb de andere 2 al aan andere maten gegeven en die werkten wel. Ik weet dat bedelen niet toegestaan is maar zou er iemand nog 1 over hebben zodat hij die kan proberen?
Waarom 'werkt' het niet? Wat is de foutmelding? Misschien beter om dat eerst even uit te zoeken dan om er nog een guest pass aan op te offeren. Al contact opgenomen met Carbine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom 'werkt' het niet? Wat is de foutmelding? Misschien beter om dat eerst even uit te zoeken dan om er nog een guest pass aan op te offeren. Al contact opgenomen met Carbine?
[/quote]

Ik heb een nieuwe aangemaakt en aangezien me maat er niet is en ik zijn inlog gegevens niet heb. Wil ik het met een nieuw account proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:02:
[/quote]

Ik heb een nieuwe aangemaakt en aangezien me maat er niet is en ik zijn inlog gegevens niet heb. Wil ik het met een nieuw account proberen.
Ok, dus je voegt zelf een guest pass toe aan een nieuwe account die je net zelf hebt aangemaakt. Dit mislukt omdat? Wat is de foutmelding? Zegt ie bijvoorbeeld dat de key al gebruikt is, dat de key ongeldig is...

En heb je die key ook al aan die maat gegeven? Anders zou het zomaar kunnen dat hij de key ook al ingevoerd heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:58:
Berichtje met guestpass verstuurd naar je

[ Voor 9% gewijzigd door belgian1 op 19-06-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
belgian, kijk even in de lijst als je over hebt :) genoeg mensen willen er 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Er staat trouwens ook een hele stapel bugfixes klaar in de Strain-update lees ik
On top of that, roughly 1,100 bug fixes will be making their way into this patch along with:
  • Updates to the UI
  • Commodities Exchange and Auction House updates
  • Quest tuning in various zones
  • ...and more!
Was ook wel nodig, want ik denk dat elke speler inmiddels wel tegen een aantal bugs is aangelopen :9

offtopic: Wel beetje jammer dat iemand die nu tegen de topicreport in om een guestpass bedelt hem eerder ontvangt dan iemand die netjes in de rij gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
offtopic:
helaas mee eens :) maar er zijn al een zooi mensen geholpen via deze weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Ja, sommige bugs waren/zijn behoorlijk irritant, desondanks wel vertrouwen in dat er binnen afzienbare tijd wat aangedaan wordt. Ik vind het ook een beetje jammer dat er zo weinig reviews zijn te vinden over Wildstar. Ik zou op Tweakers bijvoorbeeld liever een review zien, dan de zoveelste copy/paste console shooter van de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
Zojuist 3 man blij gemaakt (hopelijk) met een wildstar guestpass.

bobsquad
Chris van der G
beebie121

Veel plezier daarmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Eergisteren het spel gekocht, wat een leuk spel is dit zeg!

Heb sinds Wotlk in WoW niet meer zo veel lol gehad in een MMO. De combat is erg leuk met de dodge mechanics en skillshots en bied veel meer uitdaging dan de meeste MMO's. Ook de sfeer in de questzones tot nu toe vind ik erg leuk. Ook eindelijk weer eens een game met wat fatsoenlijke lore.

Kijk nu al erg uit om weer eens wat dungeons/raids te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Housing... Ik dacht, dat doe ik wel wanneer ik wat plat heb verzameld en ik niets meer te doen heb. Nou mooi niet dus, echt geniaal dat housing. Vooral handig die muren, pilaren, en andere building blocks. Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het wel op een creatieve manier voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ik vind het een erg leuk spel, maar soms ook erg onduidelijk. Ik vind het verhaal en hoe je aan quests komt in SW:TOR vele malen beter, alleen de combat in WildStar is echt subliem. Ook de graphics en algehele sfeer is erg leuk. Alleen je bent echt tot fora en sites aangewezen om te kijken wat allerlei dingen zoals skills en crafting nou precies betekenen en hoe dat moet en waar.

Inmiddels level 13 na casual een paar dagen spelen. Erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Questen is idd erg onduidelijk. Gelukkig zijn er genoeg addons om hierbij te helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sorry mensen. Familie problemen. Ik zal morgenochtend de pm's oppakken en de lijst bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Kwam zojuist de eerste hacker tegen in pvp.
We waren de poort door en liepen richting het midden van Walatiki Temple en die kerel was (amper 10 seconden na de start) al bij hun basis met de mask 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

BladePHQ schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:35:
Questen is idd erg onduidelijk. Gelukkig zijn er genoeg addons om hierbij te helpen!
Heb je een paar goede tips voor addons?
Heel dat onduidelijke qua items/quest/skills is voor mij op het moment ook nog dé reden dat ik er nog niet veel tijd aan heb besteed. (lvl 14 mordesh warrior soldier)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lijst is aangepast! Alle PM's verwerkt.

14 mensen op de lijst
7 hebben een key ontvangen

Loopt goed zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:29
BladePHQ schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:35:
een voorbeeld van een goede quest addon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
Ayth_Quest gebruik ik, die laat dmv dots zien waar je naar toe moet of wat je moet killen als je in de buurt bent.

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220588-ayth_quest
Pagina: 1 ... 37 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios