Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
daily quests voor tradeskills kunnen eender waar uitgevoerd worden. Persoonlijk pik ik ze op en doe ze later in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
belgian1 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:57:
daily quests voor tradeskills kunnen eender waar uitgevoerd worden. Persoonlijk pik ik ze op en doe ze later in huis.
Dan is het dus blijkbaar wel een bug, voor Thormodo en mij werkt het namelijk niet als je ze buiten het gebied waar je de quest oppikt craft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

Gisteren wildstar geïnstalleerd op mijn surface pro 2 128GB - 4 GB ram versie.
Moet zeggen dat het me een klein beetje tegen valt. Vooral het verschil in fps tussen 1280 x 720 en 1920 x 1080 op low settings had ik groter verwacht.

Even een overzichtje van mijn tot nu toe gemeten waardes allemaal in level gebied net nadat je op nexus land;

- 1280 x 720 - Medium settings
~ 16 - 22 fps
- 1280 x 720 - Low settings
~ 20 - 28 fps
- 1280 x 720 - Ultra low settings (dit ziet er echt niet uit)
~ 28-36 fps

- 1920 x 720 - Medium settings
~ 6-12 fps
- 1920 x 720 - Low settings
~15 - 22 fps
-1920 x 720 - Ultra low settings (dit ziet er ook echt niet uit)
~ 24-30 fps

Ik heb een addon waarbij ik alleen de fps kan zien wanneer ik geen skills gebruikt, dus al deze fps zijn op basis van een stilstaande of lopende character. Ik merk dat wanneer ik skills gebruik, de fps nog net even wat lager gaat.

Ik ervaar ook dat de quests je om de oren vliegen, en dat je erg snel het overzicht verliest. Dat heeft vaak te maken met de path quests en de die zone specific quests (kill zoveel spinnen binnen 6 min etc.). Is het aan te raden om deze path quests en zone specific quests direct mee te levelen? Of gaat het sneller als je ze gewoon links laat liggen, en gaat doen zodra je zin hebt (beetje als professions in WOW zegmaar)?

[ Voor 3% gewijzigd door Qon op 12-06-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Je draait een MMO uit 2014 op een tablet en bent vervolgens teleurgesteld over de FPS? |:(
Zit er überhaupt een aparte videochip in dat ding of draait alles op die I5?

Edit: ja dat ding gebruikt dus de HD Graphics 4400, die zit ingebakken in die Haswell I5, gek hé dat je weinig fps hebt als je daar Wildstar op draait :X
Die chip is net genoeg om pacman op te draaien met fatsoenlijke fps...

[ Voor 71% gewijzigd door Krukar op 12-06-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Het is een MMO die er grafisch niet eens geweldig uit ziet (cartoonish/weinig detail) en mijn AMD 290 het spel op ~30 fps laat lopen omdat op veel gebieden omdat 60 fps niet haalbaar is.

Dus voor een tablet vind ik het nog redelijk goed lopen tbh.

Spel is tot nu toe wel leuk maar op lage levels loopt het nog niet zo'n vaart. Kan niet wachten tot ik wat hoger ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Esiq schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:47:
Het is een MMO die er grafisch niet eens geweldig uit ziet (cartoonish/weinig detail) en mijn AMD 290 het spel op ~30 fps laat lopen omdat op veel gebieden omdat 60 fps niet haalbaar is.

Dus voor een tablet vind ik het nog redelijk goed lopen tbh.

Spel is tot nu toe wel leuk maar op lage levels loopt het nog niet zo'n vaart. Kan niet wachten tot ik wat hoger ben.
Ja da's precies wat ik bedoelde. Op een tablet moet je geen hoge fps gaan verwachten in een game als deze, tenzij die tablet een dikke GPU heeft o.i.d. Vind het inderdaad nog redelijk goede waarden voor een Haswell ingebakken GPU.

Overigens loopt het spel hier gewoon op een constante 80+fps op ultra, 1920x1080, maar wel Nvidia GPU.
I5-2500k, 8GB RAM en een GTX760.

Eerst kakte de FPS nog wat in in Thayd, maar sinds Nvidia een nieuwe Wildstar GFE profile heeft gereleased blijft het ook daar boven de 80FPS draaien.

[ Voor 15% gewijzigd door Krukar op 12-06-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ja, mensen zien WoW-like graphics en denken dat het allemaal makkelijk zal draaien. Verbaasde me ook toen ik het ging spelen en ik minder fps had dan bijv. Battlefield 4 ultra met 64 man mappen. Ik weet het, fps vs mmorpg, maar niveau van graphics ligt bij Battlefield 10 keer hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik vind het wel opvallend hoeveel mensen Exile hebben gekozen. Nu moet ik bekennen dat ik de races ook niet super vind aan de Dominion side. Ik was oorspronkelijk zelf ook van plan om te gaan voor Exile, maar aangezien mijn maat liever dominion wilde aangezien hij liever dominion wilde ben ik overstag gegaan. Nu kijk ik voor de grap eens op het Zhur forum. Alleen maar Exile guilds. Dat wordt nog leuk levelen straks ... :p

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Ik denk dat AMD nog wat problemen ondervindt met Wildstar. Zit namelijk hier op een i5-4670K met R9 290, en ik heb in game op 1080 ultra tussen de 50-60 fps. (de grap is wanneer ik hem lager zet, resolutie en kwaliteit, maakt dit niks uit voor mijn fps).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Esiq schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:55:
Ja, mensen zien WoW-like graphics en denken dat het allemaal makkelijk zal draaien. Verbaasde me ook toen ik het ging spelen en ik minder fps had dan bijv. Battlefield 4 ultra met 64 man mappen. Ik weet het, fps vs mmorpg, maar niveau van graphics ligt bij Battlefield 10 keer hoger.
Vergelijking met wow graphics wordt vaker gemaakt maar is mij ook niet helemaal duidelijk waarom, ja het is beide cartoony maar daar houdt het ook wel op, ter vergelijk een screenshot van WoW en van Wildstar, beide op de max settings @ 1920x1080

Afbeeldingslocatie: http://i1.ytimg.com/vi/esjIBC41fXI/maxresdefault.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersbook.com/Portals/0/images/2014/Wildstar-Scientist-and-Settler-screenshot-thumb.jpg

Vind er nogal een massive verschil tussen zitten kwa graphics kwaliteit :) Ook niet gek, WoW draait in basis nog op een aangepaste WC3 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Het is niet zo zeer grafisch wat de systeemeisen omhoog gooit, maar meer wat de engine kan. In battlefield is de hoeveelheid objecten gelimiteerd, zijn de maps veel kleiner en zijn het aantal models veel minder. Er is geen interfacecustomization en ingame model editor. Geloof ook niet dat battlefield aan supersampling doet. Alhoewel het grafische stijltje heel anders is zit en er veel platte textures inzitten, kan de engine een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:08
Ik snap de vergelijking ook niet altijd, echter in denk dat de GFX in MoP gebieden wel een stukje beter dan azshara die jij laat zien, een oude zone, met ook nog eens de UI in beeld (wat imho altijd voor mindere vergelijkingen zorgt. Neemt niet weg dat Wildstar bij een gelijk detail niveau (bijv. beide 1080P @ Ultra) de betere GFX heeft naar mijn mening.

Dan snap ik met bijv. een screenshot in MoP setting als deze de vergelijking een stukje beter, niet dat ik WS niet beter vind, maar hier is het verschil imho een stuk kleiner (niet mijn screenshot dus geen idee of het ultra is, hij lijkt wel verkleind).

Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/wow/media/screenshots/screenshot-of-the-day/cataclysm/otavio233-full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Njah Azshara is wel gerevamped he in Cataclysm en die screenshot die jij laat zien is uit een dungeon, maar de MoP zones zien er wel iets beter uit idd, nog steeds geen vergelijk met Wildstar overigens.
Ter vergelijk, screenshot uit jade forest (wow) en een soortgelijke screenshot uit wildstar (volgens mij is die WS screenshot zelfs nog op medium settings):

Afbeeldingslocatie: http://assets.vg247.com/current//2012/08/world_of_warcraft_mists_of_pandaria_gamescom_wow_08Jade-Forest-2.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://i1.ytimg.com/vi/Qmj9JoY3rZQ/maxresdefault.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Krukar op 12-06-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Krukar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:50:
[...]

Ja da's precies wat ik bedoelde. Op een tablet moet je geen hoge fps gaan verwachten in een game als deze, tenzij die tablet een dikke GPU heeft o.i.d. Vind het inderdaad nog redelijk goede waarden voor een Haswell ingebakken GPU.

Overigens loopt het spel hier gewoon op een constante 80+fps op ultra, 1920x1080, maar wel Nvidia GPU.
I5-2500k, 8GB RAM en een GTX760.

Eerst kakte de FPS nog wat in in Thayd, maar sinds Nvidia een nieuwe Wildstar GFE profile heeft gereleased blijft het ook daar boven de 80FPS draaien.
Wat me naast het verschil in fps tegenvalt is hoe het spel eruit ziet op low settings.
Maar je hebt gelijk hoor, ik mag niet klagen, want met 20-25 fps het spel op low settings op 1080p spelen op een tablet/ultrabook is prima!

[ Voor 47% gewijzigd door Qon op 12-06-2014 12:48 . Reden: verkeerde gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als we Carbine mogen geloven draait Wildstar momenteel ergens in een testlab bij AMD om te onderzoeken wat de performanceproblemen nu juist veroorzaakt en wat er aan gedaan kan worden. We hebben de laatste optimalisatie dus zeker nog niet gehad :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:51
Het is in iedergeval goed om te zien dat ze er wel serieus mee bezig zijn mocht het waar zijn natuurlijk :) Maar daarin wil ik Carbine wel geloven in ieder geval :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
boe2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:00:
Als we Carbine mogen geloven draait Wildstar momenteel ergens in een testlab bij AMD om te onderzoeken wat de performanceproblemen nu juist veroorzaakt en wat er aan gedaan kan worden. We hebben de laatste optimalisatie dus zeker nog niet gehad :)
Heb je hier misschien een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Had inderdaad beter meteen de bron meegegeven :). Post van eergisteren

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Krukar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:21:
Njah Azshara is wel gerevamped he in Cataclysm en die screenshot die jij laat zien is uit een dungeon, maar de MoP zones zien er wel iets beter uit idd, nog steeds geen vergelijk met Wildstar overigens.
Ter vergelijk, screenshot uit jade forest (wow) en een soortgelijke screenshot uit wildstar (volgens mij is die WS screenshot zelfs nog op medium settings):

[afbeelding]

[afbeelding]
Van deze 2 vind ik dan juist het WoW Screenshot een stuk mooier dan het WS Screenshot als ik eerlijk moet zijn. Misschien dat er toch meer discussie over mogelijk is dan ik van te voren had gedacht, zeker bij het cherry picken van screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

boe2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:16:
Had inderdaad beter meteen de bron meegegeven :). Post van eergisteren
Goed om te horen dat ze er mee bezig zijn, kwestie van afwachten. Kan gelukkig gewoon doorspelen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Van deze 2 vind ik dan juist het WoW Screenshot een stuk mooier dan het WS Screenshot als ik eerlijk moet zijn. Misschien dat er toch meer discussie over mogelijk is dan ik van te voren had gedacht, zeker bij het cherry picken van screenshots
Het is dan ook een bird view van een heel gebied (en een promo-shot nota bene) vs 3rd person view op een character, een heel oneerlijke vergelijking aangezien de low polycount en lage kwaliteit textures dan totaal niet opvallen bij WoW.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 12-06-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
boe2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:33:
[...]

Het is dan ook een bird view van een heel gebied vs 3rd person view op een character, een heel oneerlijke vergelijking aangezien de low polycount en lage kwaliteit textures dan totaal niet opvallen bij WoW.
Vergeleken met de high polycount van Wildstar?

Afbeeldingslocatie: http://www.tentonhammer.com/image/view/256767

Ze zijn Wildstar ook in 2005 begonnen en dat is te zien. Dus vandaar dat ik me soms ook af vraag waarom niet het niet vlekkeloos draait op 2013/2014 hardware. Maar misschien omdat het ook al tamelijk oud is, daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Esiq schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:36:
[...]

[afbeelding]

Ze zijn Wildstar ook in 2005 begonnen en dat is te zien. Dus vandaar dat ik me soms ook af vraag waarom niet het niet vlekkeloos draait op 2013/2014 hardware. Maar misschien omdat het ook al tamelijk oud is, daarom.
Ga je nu echt beweren dat WoW hier zelfs nog maar in de buurt komt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
boe2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:37:
[...]

Ga je nu echt beweren dat WoW hier zelfs nog maar in de buurt komt? :p
Ctrl + f - WoW. nope.jpg. Ik had het er over dat de graphics in Wildstar ook oud zijn in tegenstelling tot wat sommige mensen zeggen en het 2014 graphics zijn.

Het antwoord was hier boven echter gegeven, AMD driver optimalisatie is op dit moment gewoon beetje jammer. Wacht ik dat eerst af.

Ondertussen maar even een tweak guide toepassen zodat het speelbaar is.

http://www.tentonhammer.c...ideo-graphics-tweak-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Esiq schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:36:
[...]

[afbeelding]

Wildstar is wel in 2005 begonnen met ontwikkelen maar dat betekent niet dat de graphics engine dan ook uit 2005 is hé. Die is echt wel een paar keer geretuned. WoW draait in beginselen nog op de WC3 Graphics Engine, die is wel wat gerefined maar het blijft een engine uit 2000.

Als je het vergelijkt met ESO enzo legt WS het natuurlijk snel af, deels doordat het een andere stijl is. Dat verchil in tekenstijl is waarom je WS ook niet kunt vergelijken met bij.v een BF3 (cartoony vs realistisch), terwijl de WS engine véél meer moet doen dan de BF3 engine (is hierboven al ergens gepost dus hoef niet nog eens uit te leggen :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
is het ook al iemand opgevallen dat wanneer je in een raidgroup zit je niet meer kan questen?

ik zat gisteren in een raid group met mijn guild voor BG premades, maar toen kon ik geen enkel quest objective meer gebruiken, alsook crafting questen doen.
dit is toch wel immens onnozel :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
kowlier schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:10:
is het ook al iemand opgevallen dat wanneer je in een raidgroup zit je niet meer kan questen?

ik zat gisteren in een raid group met mijn guild voor BG premades, maar toen kon ik geen enkel quest objective meer gebruiken, alsook crafting questen doen.
dit is toch wel immens onnozel :/
Dat was in WoW volgens mij ook zo dat je bepaaldd questen niet meer kon doen omdat je in een raid groep zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
mja, hier kan je niets meer doen.
dan moet ik gewoon wachten tot ik een pop krijg :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Ze willen inderdaad niet dat je quest in een raid group. Dat zou ook wel erg efficient kunnen worden dan; iets te efficient zelfs. Overigens is questen in een group wel een drama in Wildstar, maar dat terzijde.

Over de graphics discussie; mensen richten zich teveel op de stijl. Dit is bijna niet relevant voor de performance. Het gaat om het aantal verschillende modelen in beeld, aantal polygonen per model, shaders, particles, modifiers, grootte van textures, etc. Cartoony of niet is slechts bijzaak en heeft hooguit een impact op de textures.

Wow heeft een redelijk lage poly count, maar Blizzard is erg bedreven (!!) in het maken van goede modellen met weinig polygons en goede textures. Dus ziet het er relatief nog prima uit. ESO heeft complete ruk textures; die game ziet er op sommige plaatsen (dungeons) kwalitatief echt een flink stuk minder uit. Het kan meer je stijl zijn, maar mooi is het niet. Sommige graphics zijn echt jaren negentig.

Verder heeft Wildstar best een grote view distance en dat kost ook flink performance (reden waarom ze Illium moesten herbouwen tijdens de beta). Zie het WoW screenshot; veel detail, maar erg kleine view distance.

Kortom, er zijn een hoop zaken die meewegen in performance. Maar goed, gameplay vind ik dan toch net een stukje belangrijker dan graphics. Performance is wel belangrijk (vooral voor de combatstijl), maar nog niet echt problemen gehad.

P.S. Check bijvoorbeeld dit plaatje voor wat er mis is met ESO:
http://www.beyondtannhaus...Photo-201404072117431.jpg

Texture van de rotsen en ondergrond; te grof, te weinig contrast en kleurverschillen.
Foilage: Zelfde kleur als de ondergrond, komt niet tot z'n recht.
Character textures: de rimpels in bijvoorbeeld de broek zitten op plekken die niet kloppen.
Het monster: Wat is het?!?
Etc.

[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 12-06-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Goede uitleg! :)
Het ESO plaatje kan ik alleen niet helemaal plaatsen, is die op low settings gemaakt? Vond ESO er op hoge settings wel vrij gelikt uitzien en die phantoms zagen er bij mij ook véél beter uit.

Edit: Dit is hoe die zelfde mob eruit ziet op high/ultra, die in jouw voorbeeld moet wel op de allerlaagste settings zijn gescreenshot! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamerzines.com/wp-content/uploads/2013/10/1860ESO_ColdHarbour_FlameAtronach.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Krukar op 12-06-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ik weet niet welke settings mijn screenie was, maar het was een voorbeeldje. Jouw screen ziet er inderdaad wel stukken beter uit. Zelf heb ik de beta op High gespeeld volgens mij, maar ook dan kwam ik af en toe lelijke textures tegen (boot met zeepokken) en vond ik de wereld vrij scherp, clean en leeg.

Maar goed, tot zover de graphics discussie wat mij betreft. Ieder game heeft zijn eigen aanpak. Zelf vond ik GW2 bijvoorbeeld qua graphics en muziek echt een hoogstandje, maar ik weet dat anderen het spuuglelijk vonden :) Ieder zijn meug; Wildstar bevalt me wel.

Gisteren trouwens in STL iets raars gehad. Ik was Esper healer in een volgens mij weinig ervaren groepje. Op de eerste boss gebeurde er iets vreemds; telkens als P3 aanbrak (dus na de adds phase) werd ik met 2 arcane bolts afgemaakt. Aangezien de boss dan ook een subdue cast, kun je vrij weinig doen totdat je weer je wapen gevonden hebt.

Nu dacht ik dat arcane bolt alleen op de tank (of hoogste op threat tabel) gecast werd, klopt dat? En betekent dat dan dat de tank eigenlijk veel te weinig threat heeft opgebouwd in phase 1? Want healing threat zou toch eigenlijk niet zo hoog mogen zijn. Het was behoorlijk frustrerend in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Hier trouwens iets handigs om je FPS te verhogen in wildstar;
YouTube: 3 Ways to Increase FPS in Wildstar - Low FPS in Wildstar Fix

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het ziet er goed uit.
Ga het vanavond toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Morrar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:51:
Ik weet niet welke settings mijn screenie was, maar het was een voorbeeldje. Jouw screen ziet er inderdaad wel stukken beter uit. Zelf heb ik de beta op High gespeeld volgens mij, maar ook dan kwam ik af en toe lelijke textures tegen (boot met zeepokken) en vond ik de wereld vrij scherp, clean en leeg.

Maar goed, tot zover de graphics discussie wat mij betreft. Ieder game heeft zijn eigen aanpak. Zelf vond ik GW2 bijvoorbeeld qua graphics en muziek echt een hoogstandje, maar ik weet dat anderen het spuuglelijk vonden :) Ieder zijn meug; Wildstar bevalt me wel.

Gisteren trouwens in STL iets raars gehad. Ik was Esper healer in een volgens mij weinig ervaren groepje. Op de eerste boss gebeurde er iets vreemds; telkens als P3 aanbrak (dus na de adds phase) werd ik met 2 arcane bolts afgemaakt. Aangezien de boss dan ook een subdue cast, kun je vrij weinig doen totdat je weer je wapen gevonden hebt.

Nu dacht ik dat arcane bolt alleen op de tank (of hoogste op threat tabel) gecast werd, klopt dat? En betekent dat dan dat de tank eigenlijk veel te weinig threat heeft opgebouwd in phase 1? Want healing threat zou toch eigenlijk niet zo hoog mogen zijn. Het was behoorlijk frustrerend in ieder geval.
Heb dat inderdaad zelf ook als ik STL heal, volgens mij doet die boss een threatreset aan het begin van p3 en dan ben je als healer al snel #1 op threat. Heb het zelf opgelost door een shieldje op mijzelf te casten net voordat p3 begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Qon schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:56:
Hier trouwens iets handigs om je FPS te verhogen in wildstar;
YouTube: 3 Ways to Increase FPS in Wildstar - Low FPS in Wildstar Fix

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het ziet er goed uit.
Ga het vanavond toepassen.
Tja plates uitgooien scheelt een hoop, maar is ook super onhandig. Vermoed dat het effect veel kleiner is als je vervolgens wel Bijiplates aangooit... Combat log kun je missen, maar houd er dan wel rekening mee dat ook allerlei combat addons (DPS, threat, etc) niet meer zullen werken.

Voor de rest niet veel nieuws; settings resetten zal niet veel opleveren vermoed ik en dx9 modus activeren ... tja... Weet niet precies wat dat uithaalt; of je krijgt minder effecten of ze worden gesimuleerd. In het eerste geval kan het beter lopen, maar ziet het er minder uit. In het tweede geval doet je CPU waarschijnlijk meer werk i.p.v. je GPU. Dan hangt het er maar net vanaf wat de bottleneck is.

@Krukar: Hmm dan moet ik inderdaad ook maar mijn innate poppen of iets dergelijks.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 12-06-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Krukar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:57:
[...]

Heb dat inderdaad zelf ook als ik STL heal, volgens mij doet die boss een threatreset aan het begin van p3 en dan ben je als healer al snel #1 op threat. Heb het zelf opgelost door een shieldje op mijzelf te casten net voordat p3 begint :)
Ja, ik heb dit ook echt altijd. Gewoon je classspecial gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Morrar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:51:
Het is heel gemakkelijk voor dps om aggro te stelen en de tank moet ook zijn best doen om de aggro van de healers te houden. Vlak na een mass subdue (wanneer ook de tank naar zijn/haar wapen moet zoeken) kan dat best tricky zijn :)
Combat log kun je missen, maar houd er dan wel rekening mee dat ook allerlei combat addons (DPS, threat, etc) niet meer zullen werken.
Deze zouden wel nog moeten werken dan. De combatlog events gebeuren nog altijd, je hebt gewoon een van de addons die naar die events luistert uitgeschakeld.

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 12-06-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
boe2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:34:
[...]

Het is heel gemakkelijk voor dps om aggro te stelen en de tank moet ook zijn best doen om de aggro van de healers te houden. Vlak na een mass subdue (wanneer ook de tank naar zijn/haar wapen moet zoeken) kan dat best tricky zijn :)
Ja precies dat leek me ook. Aan de andere kant heb ik dan ook geen heals lopen, hooguit wat HOTs. Dus apart dat je dan als healer meteen de sjaak bent.
[...]

Deze zouden wel nog moeten werken dan. De combatlog events gebeuren nog altijd, je hebt gewoon een van de addons die naar die events luistert uitgeschakeld.
Klopt. De client krijgt nog steeds wel de events, maar ik dacht dat veel addons de combat log parsen. Dat is waarschijnlijk in WOW zo, maar met de API van Wildstar kan het ook directer natuurlijk.

Verder nog wat nieuws over de eerste content drop en verdere ontwikkeling:
I'm behind closed doors w press showing off the month one content drop (veteran zone, post cap playspace, housing goodies, and more) - if I'm not w press grab me and I'll do a sneak peek after swearing you to secrecy.

(The team is 2/3rds split between existing content/game improvements and 1/3 new stuff this month. Once we are over the launch hump the split will likely be about 50/50).
En voor de mensen die al 50 zijn:
YouTube: What to do at level 50 in Wildstar - PvE Level Cap Goals

Heb je wat te doen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 12-06-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
boe2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:34:
[...]

Het is heel gemakkelijk voor dps om aggro te stelen en de tank moet ook zijn best doen om de aggro van de healers te houden.
Threat van de tank stelen is inderdaad vrij eenvoudig, in mijn ervaring met group finder. Vooral bij trash groepjes van 3+ mobs. Daar kun je als dps nog wel rekening mee houden door bij de pull eerst rustig aan te doen ipv meteen full nuke. Waarschijnlijk moet de gemiddelde tank gewoon nog de juiste rotation en threat management leren.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl 50 & een c.r.e.d.d. gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 16:21
Nice grats! wat kan je precies met een c.r.ed.d. dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Credd is iets wat je met ingame geld kunt kopen en dat kan je dan weer door verkopen of gebruiken, als je het gebruikt heb je een maand speeltijd er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik heb een probleem

class: stalker

Als ik in stealth ben ik niet zichtbaar voor mobs.
Zodra ik de skill preperation gebruik ziet de mob mij en begint met aanvallen. Ik ben op dat moment nog steeds in stealth

Dit maakt deze skill compleet nuttelooos voor openers in pve lvling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Hoe zijn de raids trouwens, ik zag dat de eerste bosses al neergelegd zijn? Al tweakers die er bijgeweest zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zo gister lvl 7 geworden met mijn Warrior. Rest van de avond op mijn SS lopen iron lopen farmen om te verkopen. Helaas zondag pas weer tijd om te spelen maar dan hoop ik toch wel lvl 15 te worden :)

[ Voor 23% gewijzigd door Br3wmaster op 13-06-2014 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 20:11
Zo net mijn eerste epic drop gehad. Beetje jammer dat ik hem niet kan gebruiken maar ik denk dat ik hier wel redelijk wat plat voor kan vangen Big Bertha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

vestras schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:18:
Zo net mijn eerste epic drop gehad. Beetje jammer dat ik hem niet kan gebruiken maar ik denk dat ik hier wel redelijk wat plat voor kan vangen Big Bertha
Quality = Superb, even rectificatie anders blijven we met de gedachte bij wow :+

Wel een mooi wapen voor engineers. Zal vast een hoop opleveren ja! Mooie drop, veel mazzel of nie?

Voor hoeveel platinum gaat C.R.E.E.D. op dit moment?

[ Voor 14% gewijzigd door Qon op 13-06-2014 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 20:11
Qon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:25:
[...]

Quality = Superb, even rectificatie anders blijven we met de gedachte bij wow :+

Wel een mooi wapen voor engineers. Zal vast een hoop opleveren ja! Mooie drop, veel mazzel of nie?
... klopt heb wow de laatste 3 jaar niet eens gespeeld maar het zit er wel helemaal in bij mij.

Heel veel mazzel denk ik was gewoon een random drop van een mob. Er staat er 1 op de AH hier voor 20plat ik heb deze er op gezet voor 15. Geen idee of het überhaupt verkoopt maar je weet maar nooit.

Hier op hazzak is een C.R.E.D.D. 5-6 plat

[ Voor 3% gewijzigd door vestras op 13-06-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Br3wmaster schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:09:
Zo gister lvl 7 geworden met mijn Warrior. Rest van de avond op mijn SS lopen iron lopen farmen om te verkopen. Helaas zondag pas weer tijd om te spelen maar dan hoop ik toch wel lvl 15 te worden :)
Ik ben dus ook al de hele tijd mining zitten farmen, maar heb nog niet echt het idee dat het veel oplevert. Bij de auction house betalen ze er amper meer voor dan wanneer je het rechtstreeks aan een vendor verkoopt. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Magnetic_Man schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:44:
[...]

Ik ben dus ook al de hele tijd mining zitten farmen, maar heb nog niet echt het idee dat het veel oplevert. Bij de auction house betalen ze er amper meer voor dan wanneer je het rechtstreeks aan een vendor verkoopt. Doe ik iets verkeerd?
De opbrengst word inderdaad wel minder maar dit kan per server natuurlijk verschillen :) Weet niet op welke server je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik speel op Contagion. Had ook al die ores weer gebruikt voor Weaponsmith, maar die wapens leveren ook al niet zo veel op ;P (al kan dat natuurlijk veranderen wanneer ik sterkere wapens kan maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ah kijk ik speel al op een andere server, dus de prizjen kunnen al varrieren maar ik denk dat ik er over een dag ook niks meer aan ga verdienen door de overvloed die aan het onstaan is. Gelukkig nog wel wat gold mee kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Magnetic_Man schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:52:
Ik speel op Contagion. Had ook al die ores weer gebruikt voor Weaponsmith, maar die wapens leveren ook al niet zo veel op ;P (al kan dat natuurlijk veranderen wanneer ik sterkere wapens kan maken)
Er is een bug met het AH waardoor gecrafte wapens niet goed weergegeven worden. AH bezoekers krijgen alleen het template te zien (dus wit wapen zonder stats) en niet het daadwerkelijke wapen (dus met stat rolls). Daarom verkopen gecrafte wapens momenteel voor geen meter. Paar keer AH refreshen schijnt de bug soms te verhelpen, maar dat weet nog lang niet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Morrar schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:47:
[...]

Er is een bug met het AH waardoor gecrafte wapens niet goed weergegeven worden. AH bezoekers krijgen alleen het template te zien (dus wit wapen zonder stats) en niet het daadwerkelijke wapen (dus met stat rolls). Daarom verkopen gecrafte wapens momenteel voor geen meter. Paar keer AH refreshen schijnt de bug soms te verhelpen, maar dat weet nog lang niet iedereen.
Dat verklaard wel waarom ik geen mooi zwaar kon vinden op de AH gister |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
  • Laatst online: 02-09 20:56
Magnetic_Man schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:44:
[...]

je doet niets fout.. de spelers snappen gewoon niet hoe de AH werkt.. ze dumpen alles voor vendor prijzen omdat dat de prijs is die de AH meegeeft..

je kan 2 dingen doen: 1. Je wacht een paar weken, tot dat mensen het snappen :) of 2, je koopt alles op en verkoopt alles als het weer rustig is.

Doe je optie 2.. dan word je een heel rijk man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Als dat zo is, zou ik er inderdaad gebruik van maken. Zo heb ik aan het begin van WoW mijn epic mount verdiend (1000G wat destijds in WoW een vermogen was). Puur door slim te handelen en in te spelen op onwetendheid van andere verkopers op de AH, dit kon destijds nog op een kleine schaal en leverde veel geld op.

Iets later kwamen er allemaal AH addons die dit automatisch deden voor de spelers (prijs bepalingen, markt waarde bepalen, auctions cancellen en reposten voor het undercutten e.d.) waardoor je na de initiële er relatief veel meer tijd in moest stoppen, voor lagere winsten per sale, en ook zullen er spelers komen die daar hun eigen mini-game van maken (en de AH gaan beheersen, waardoor je er later een stuk lastiger tussen kan komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:07
Heb het vandaag opgegeven. Ik vind levelen bij een MMORPG al niet leuk(en dan zeg ik dit nog op een nette manier), maar dit slaat alles. Na 2 avonden van 19.00 tot 01.00 gespeeld ben ik level 20 geworden. En echt niet in een laag tempo, heb alle tasks geskipped, geen path en geen professions gelevelt, volledig op de core quests gefocust(zoals leve streamers hebben gezegd, o.a. 2 world 1st level 50s op hun server) maar ik vindt het toch echt niet snel genoeg gaan.
En dan te bedenken dat van 0 - 20 eigenlijk het snelste deel is van het spel.

Ik werk gewoon full-time dus heb al niet veel tijd om te levelen, wil wel gewoon de end game doen, maar als het op dit tempo gaat, ben ik denk ik pas over 2 weken max leven, dat trek ik gewoon niet :(

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Waarom wil je zo snel max level zijn :?. Er zijn zoveel zij-activiteiten waarin je massas tijd kan steken waarvoor je helemaal niet max level moet zijn,

[ Voor 50% gewijzigd door boe2 op 13-06-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik ken het gevoel wel. Ook ik ben gisteren uit frustratie gestopt. De planning was om drie levels te doen, maar dat heb ik niet gehaald. Ik wordt ook steeds verleid om alle quests in een zone te completen :p. Dat is helemaal niet effectief voor het levelen. Technisch gezien is het beter als de quests 2 levels hoger zijn dan je eigen level.

Morgen maar eens een dag focussen op levelen. Hopen dat ik morgen wel flinke stappen kan maken.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:07
boe2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:09:
Waarom wil je zo snel max level zijn :?. Er zijn zoveel zij-activiteiten waarin je massas tijd kan steken waarvoor je helemaal niet max level moet zijn,
Omdat ik ranked arena wil doen met 2 vrienden, 3v3 dus
dommerick schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:10:
Ik ken het gevoel wel. Ook ik ben gisteren uit frustratie gestopt. De planning was om drie levels te doen, maar dat heb ik niet gehaald. Ik wordt ook steeds verleid om alle quests in een zone te completen :p. Dat is helemaal niet effectief voor het levelen. Technisch gezien is het beter als de quests 2 levels hoger zijn dan je eigen level.

Morgen maar eens een dag focussen op levelen. Hopen dat ik morgen wel flinke stappen kan maken.
Klopt, ik merk wel dat het sneller is, ik had hiervoor een medic 1-19 gedaan met alle taks quests etc, dat gaat echt niet snel.

Nu was ik dus een warrior begonnen en heb ik tasks/path etc genegeerd, quest 2 level boven je huidige level gedaan en ik moet zeggen, het is wel sneller, maar voor mij helaas nog niet snel genoeg.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
  • Laatst online: 02-09 20:56
MyKey schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:05:
Heb het vandaag opgegeven. Ik vind levelen bij een MMORPG al niet leuk(en dan zeg ik dit nog op een nette manier), maar dit slaat alles. Na 2 avonden van 19.00 tot 01.00 gespeeld ben ik level 20 geworden. En echt niet in een laag tempo, heb alle tasks geskipped, geen path en geen professions gelevelt, volledig op de core quests gefocust(zoals leve streamers hebben gezegd, o.a. 2 world 1st level 50s op hun server) maar ik vindt het toch echt niet snel genoeg gaan.
En dan te bedenken dat van 0 - 20 eigenlijk het snelste deel is van het spel.

Ik werk gewoon full-time dus heb al niet veel tijd om te levelen, wil wel gewoon de end game doen, maar als het op dit tempo gaat, ben ik denk ik pas over 2 weken max leven, dat trek ik gewoon niet :(
ik vind het nog wel meevallen hoor, wil je in 10 uurtjes lvl 50 zijn? Lvl 20 in 10 uur spelen is trouwens best netjes, carbine heeft er voor gezorgt dat alle lvl's ongeveer even lang duren. Als had ik het gevoel dat het na lvl 40 ineens weer sneller ging.

Zelfs het huidige levelen in WoW kost je nog zon 3 dagen played. (Vanilla rond de 5-10 dagen played)

En voor dat je end game wil doen, zal je je eerst nog moeten attunnen voor endgame.. dus gaat je ook nog wel een paar weken kosten.. het zou ook niet leuk zijn als iedereen na een maand zou kappen, omdat ze alles wel weer gezien hadden,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ja ik snap ook niet echt waarom iedereen in een rush naar max level wil om dan over 1,5 maand t eklagen dat ze niks meer te doen hebben o.O Ik heb uberhaupt weinig tijd om te spelen en ik vermaak me echt met het levelen.. beetje questen wat challenges halen beetje de AH bespelen ik word vanzelf lvl 50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik heb het juist andersom: Ik ben momenteel level 15, maar heb het gevoel dat ik wel erg snel door de content heen vlieg. Ik sla gewoon hele gebieden content over.

Overigens is er bij mij gisteravond na een avond spelen 0 levels bij gekomen. Gewoon omdat ik druk was met m'n path, m'n house, en wat chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Hier nog wat guest passes voor diegene die nog niet hebben:

C0I2U86IBZH6F699FVA9
C0IB1GBM38VDQKG1LXD2
C0ID4JQ1JOK4V1XV1R6O

laat wel even weten welke je gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Rhautvast schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:35:

C0I2U86IBZH6F699FVA9
C0IB1GBM38VDQKG1LXD2
C0ID4JQ1JOK4V1XV1R6O

De ervaring leert dat men dat dus absoluut niet doet :). Ik geloof dat ik er ook nog 1 over heb zal ik vanavond nog wel even posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Br3wmaster schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:25:
Ja ik snap ook niet echt waarom iedereen in een rush naar max level wil om dan over 1,5 maand t eklagen dat ze niks meer te doen hebben o.O Ik heb uberhaupt weinig tijd om te spelen en ik vermaak me echt met het levelen.. beetje questen wat challenges halen beetje de AH bespelen ik word vanzelf lvl 50 :)
Tja als je alleen maar snel max level wilt rushen om ranked arena te gaan doen, dan kun je veel PVE content links laten liggen. Maar goed, dan zou ik (deels) gaan levelen via BGs want dan doe je tenminste nog ervaring op. Als je PVE quests gaat rushen en dan zonder enige ervaring ranked arena's gaat doen, denk ik dat je heel weinig succes zult hebben. Je moet toch tenminste een paar builds proberen en je tegenstanders leren kennen.

Met PVE geldt dat nog veel meer; daar zou ik iedereen vooral aanraden om de tijd te nemen en vooral de groepscontent mee te pakken. Je hebt niks aan max level als je geen ervaring hebt met de adventures en dungeons. Als je zonder ervaring op level 50 een veteran adventure of dungeon induikt, lig je waarschijnlijk bij de eerste trash pull al om. De vote kick laat dan ook niet lang op zich wachten.

Dus ja... Doe gewoon lekker rustig aan zou ik zeggen en focus je niet alleen op 1 ding. Quests, instances, path missions, wissel ze af dan blijft het leuker. En het gaat dan ook nog redelijk vlot, maar je kunt niet in 2 avonden verwachten level 50 te zijn. Dat is gewoon absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Morrar schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:41:
[...]

Tja als je alleen maar snel max level wilt rushen om ranked arena te gaan doen, dan kun je veel PVE content links laten liggen. Maar goed, dan zou ik (deels) gaan levelen via BGs want dan doe je tenminste nog ervaring op. Als je PVE quests gaat rushen en dan zonder enige ervaring ranked arena's gaat doen, denk ik dat je heel weinig succes zult hebben. Je moet toch tenminste een paar builds proberen en je tegenstanders leren kennen.

Met PVE geldt dat nog veel meer; daar zou ik iedereen vooral aanraden om de tijd te nemen en vooral de groepscontent mee te pakken. Je hebt niks aan max level als je geen ervaring hebt met de adventures en dungeons. Als je zonder ervaring op level 50 een veteran adventure of dungeon induikt, lig je waarschijnlijk bij de eerste trash pull al om. De vote kick laat dan ook niet lang op zich wachten.

Dus ja... Doe gewoon lekker rustig aan zou ik zeggen en focus je niet alleen op 1 ding. Quests, instances, path missions, wissel ze af dan blijft het leuker. En het gaat dan ook nog redelijk vlot, maar je kunt niet in 2 avonden verwachten level 50 te zijn. Dat is gewoon absurd.
Had het niet beter kunnen verwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Mr.Monk schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:16:
[...]

ik vind het nog wel meevallen hoor, wil je in 10 uurtjes lvl 50 zijn? Lvl 20 in 10 uur spelen is trouwens best netjes, carbine heeft er voor gezorgt dat alle lvl's ongeveer even lang duren. Als had ik het gevoel dat het na lvl 40 ineens weer sneller ging.

Zelfs het huidige levelen in WoW kost je nog zon 3 dagen played. (Vanilla rond de 5-10 dagen played)

En voor dat je end game wil doen, zal je je eerst nog moeten attunnen voor endgame.. dus gaat je ook nog wel een paar weken kosten.. het zou ook niet leuk zijn als iedereen na een maand zou kappen, omdat ze alles wel weer gezien hadden,.
Vanilla WoW Lvl 60 in 5-10 is wel heel erg snel voor een eerste char. Mij kostte het vanaf release 18 dagen /played op mijn eerste char, en daarmee was ik gemiddeld gezien nog zwaar een voorloper op mijn server. Maar destijds was powerlevelen ook eigenlijk nog helemaal niet van toepassing, wowhead e.d. waren er nog niet, Thottbot en allakhazam waren nog de beste sites voor info en (interactieve) guides waren er ook nog niet. Zelfs op mijn 2de char had ik nog 8 dagen oid nodig. Tegen het eind van vanilla waren met zeer specialistische guides (en vaak alleen als hunter, vanwege de solo capaciteiten van deze class) 1-60 runs van minder dan 4 dagen mogelijk.

Ik snap wel dat mensen het nu sneller willen doen nu alle info er al ligt, ze streamers bezig zien in end game e.d, youtube vol staat met filmpjes, dan gaat het toch "knagen", i.i.g. ik zou dat wel hebben.

Ik had trouwens wel verwacht dat attunements sneller zouden gaan in WS. Zeker omdat je nu al guilds ziet raiden (eerste raid is geloof ik al bijna gecleared wat ik gister las). Als je ziet dat die dan al een week aan het raiden zijn dan zou je verwachten dat de attuments meevallen. Ik hoop i.i.g. wel dat het meevalt, ik ben nog steeds van plan WS in de zomer te kopen voor tijdens de vakantie en nazomer, maar dan moet ik het wel kunnen combineren met WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 03:43

C0I2U86IBZH6F699FVA9
C0IB1GBM38VDQKG1LXD2
C0ID4JQ1JOK4V1XV1R6O

Thanks! Ik heb de middelste genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Dennism schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:45:
[...]

Ik had trouwens wel verwacht dat attunements sneller zouden gaan in WS. Zeker omdat je nu al guilds ziet raiden (eerste raid is geloof ik al bijna gecleared wat ik gister las). Als je ziet dat die dan al een week aan het raiden zijn dan zou je verwachten dat de attuments meevallen. Ik hoop i.i.g. wel dat het meevalt, ik ben nog steeds van plan WS in de zomer te kopen voor tijdens de vakantie en nazomer, maar dan moet ik het wel kunnen combineren met WoW.
Twee guilds zijn momenteel op 4/6 van de 20-man raid (beiden hadden 5/6 in de beta dus tja). Daarna komt nog de 40-man raid, waarvoor ze dus twee teams moeten samenvoegen. Het attunement proces is nogal een grind en time sink. Het kost je sowieso een week aan Elder Gems om ermee te kunnen starten. Daarna nog alle veteran adventures en dungeons lopen en world bosses omleggen.

Zie hier het overzicht: http://alternateimage.net...oads/2014/06/NaNBVbE2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 13-06-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe

C0I2U86IBZH6F699FVA9
C0IB1GBM38VDQKG1LXD2
C0ID4JQ1JOK4V1XV1R6O

Onderste is ook in gebruik genomen, bovenste is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Content rushen is wat mij betreft zo zonde.. die levelling ervaring heb je maar 1 keer en daar heeft Carbine een hele leuke van gemaakt. Best geinige zone stories met heel veel lore en journals met aparte/gekke/grappige sidequests en verhalen. Daarnaast ook nog de shiphand missions die erg goed uitgewerkt zijn.

Nu 4 characters rond lvl 10-20 en heb besloten dat ik voor Spellslinger ga, best kwetsbare class maar met werkbare burst. Ik geniet er van op m'n dooie gemak, group content komt wel met Elder Game en heb te weinig tijd vanwege werk maar dus wel genoeg geld om m'n sub een tijdje aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
xeoMe schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:25:
[...]

Onderste is ook in gebruik genomen, bovenste is onbekend.
helaas is de eerste ook vergeven zonder te melden, had hem graag willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Net even snel deluxe gemaakt voor Eldan Hoverboard wel cool en scheelt toch weer 25G :)

Ben benieuwd wat de update allemaal in houd, heb namelijk sinds vanavond freezes van 5 tot 30seconden.
ben wel heletijd in 1 bepaald deel van Nexus maar dan alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand interesse hebben in een key, ik heb een standaard editie key die ik wil verkopen, aangezien ik er zelf een heb.

Advertentie: V&A aangeboden: WildStar, PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ondertussen op level 37 aangekomen en de game wordt steeds intensiever.

Vermaak me erg goed, met de warme dagen niet gespeeld.

Heb alweer zin in de volgend sessie, vanochtend gespeeld en mogelijk vanavond nog even.

Met alles erop en eraan (levelen, minen, dungeons, adventures, pvp en path) is er genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverbleed
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-09-2014
Ghey. Wil ik het spel uitproberen, best een tijdje gedaan over downloaden en patchen... wil ik een code invoeren die ik heb gekregen... krijg ik dat region gezeik.
Heb geen flauw idee hoe ik het moet oplossen, mijn adres is nu NA, en de client is NA. Maar nog steeds krijg ik die onzin als ik inlog.

Zo hatelijk =-=

Voeg me toe op Guildwars2: Silverbleed.3169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Silverbleed schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:44:
Ghey. Wil ik het spel uitproberen, best een tijdje gedaan over downloaden en patchen... wil ik een code invoeren die ik heb gekregen... krijg ik dat region gezeik.
Heb geen flauw idee hoe ik het moet oplossen, mijn adres is nu NA, en de client is NA. Maar nog steeds krijg ik die onzin als ik inlog.

Zo hatelijk =-=
Als je de key in de EU hebt gekocht heb je ook een EU key. De launcher start de eerste keer echter op in NA modus. Dat even in EU veranderen in de opties van de launcher en klaar.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nog een guild op Eko actief die een casual/social attitude heeft? Ben voor mijn Exile Spellslinger op zoek naar een :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Iemand die mij kan inviten van voor Tweakers Circle op Eko, Exile kant?

Nick: Seloria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Man, dat levelen gaat wel lekker zeg; zat net een sessie te spelen met 70k+ EXP/Hr..

Blijft tot heden echt een zalige game.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
BLuhh nog een week voordat ik weer kan spelen ( 2 op 2 af schema )

Ik snap al die complains over levelen echt niet? Dit is echt een van de makkelijkste spelen om naar max level te gaan zonder enige moeite.

Maar goed dat jullie nooit Lineage 1 hebben gespeeld in de old days. waar je op lvl 49 4uur+ deed om 1% te halen en al ging je dood verloor je 13% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Kern schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:33:

Ik snap al die complains over levelen echt niet? Dit is echt een van de makkelijkste spelen om naar max level te gaan zonder enige moeite.

Maar goed dat jullie nooit Lineage 1 hebben gespeeld in de old days. waar je op lvl 49 4uur+ deed om 1% te halen en al ging je dood verloor je 13% :)
Lineage 2 C4/C5/Interlude dood gespeeld maar inderdaad dit is niks vergeleken met dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kern schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:33:

Je bent niet alleen, ik snap het ook niet. Met sessie van 70k exp/hr kan ik echt niet klagen dat het langzaam gaat. Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je aan het doen bent.

Merk wel dat combinatie tussen questen en path goed samen kan.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Thompson

Beeromaniac

Ik heb de eerste uren er inmiddels ook op zitten.

Ben nu lvl 12 met mijn Mordesh Warrior Soldier op Eko. Als er een Tweakers guild is waar ik me bij kan voegen hoor ik het graag :)

Bevindingen;
- Véél quests. Ik ben continu met meerdere quests bezig, opzich leuk, maar sommige quests voelen nogal kort/nutteloos aan. Ik ben van eerdere MMORPG's quests gewend waar je gerust een uur (of meerdere) mee bezig was. De quests komen ook echt overal vandaag, verhaallijn, losse characters, beacons die je activeert, zones waar je in loopt etc. Af en toe best verwarrend.
- Er wordt vrij weinig uitgelegd over het kiezen van skills, puntenverdeling, stats etc. etc. Daar heb ik op het moment dus ook nog vrij weinig verstand van.
- Het lijkt heel rustig te zijn? Ik zie af en toe wel wat andere spelers lopen maar als ik in een uur spelen 10 andere characters tegenkom is het veel.
- Het item gedeelte is me ook nog wat onduidelijk, wat moet ik wel/niet bewaren en hoe moet ik ze gebruiken etc. Ook heb ik nog nergens de auction house kunnen vinden? Wil wel eens wat fatsoenlijke gear zien te scoren voor mezelf.

Al met al, prima game, alleen nog heel veel onduidelijk. Hoop dat ik van het forum hier / tweakers guild / door te spelen het spel wat beter te pakken begin te krijgen. Als het zo ver is dat ik de basics allemaal goed door heb ga ik ook eens de andere classes uitproberen. Maar wel sowieso eerst m'n warrior tot lvl 20+ ofzo hebben :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Thompson schreef op zondag 15 juni 2014 @ 04:16:
Ik heb de eerste uren er inmiddels ook op zitten.

Ben nu lvl 12 met mijn Mordesh Warrior Soldier op Eko. Als er een Tweakers guild is waar ik me bij kan voegen hoor ik het graag :)

Bevindingen;
- Véél quests. Ik ben continu met meerdere quests bezig, opzich leuk, maar sommige quests voelen nogal kort/nutteloos aan. Ik ben van eerdere MMORPG's quests gewend waar je gerust een uur (of meerdere) mee bezig was. De quests komen ook echt overal vandaag, verhaallijn, losse characters, beacons die je activeert, zones waar je in loopt etc. Af en toe best verwarrend.
- Er wordt vrij weinig uitgelegd over het kiezen van skills, puntenverdeling, stats etc. etc. Daar heb ik op het moment dus ook nog vrij weinig verstand van.
- Het lijkt heel rustig te zijn? Ik zie af en toe wel wat andere spelers lopen maar als ik in een uur spelen 10 andere characters tegenkom is het veel.
- Het item gedeelte is me ook nog wat onduidelijk, wat moet ik wel/niet bewaren en hoe moet ik ze gebruiken etc. Ook heb ik nog nergens de auction house kunnen vinden? Wil wel eens wat fatsoenlijke gear zien te scoren voor mezelf.

Al met al, prima game, alleen nog heel veel onduidelijk. Hoop dat ik van het forum hier / tweakers guild / door te spelen het spel wat beter te pakken begin te krijgen. Als het zo ver is dat ik de basics allemaal goed door heb ga ik ook eens de andere classes uitproberen. Maar wel sowieso eerst m'n warrior tot lvl 20+ ofzo hebben :)
Ik ben ook op Eko begonnen. Mijn Spellslinger is een Aurin, en ze is nu level 8. En het valt me ook op hoe rustig het is. Met launch was het veel drukker. Toen zat ik op een RP server, en die was toen zelfs veel drukker dan nu hier op Eko...

Wat betreft skills en puntverdeling. Je hebt talent punten en AMP's. Mijn hoogste karakter is 15 en dus heb ik daar ook minimale ervaring mee. Waar ik wel achter ben gekomen is dat talentpunten die je gebruikt om je geselecteerde skills (in je hotbar) sterker te kunnen maken weer vrij komen als je een skill door een andere vervangt.

AMPs zijn eigenlijk je specialisatie punten. Hoe je die verdeelt bepaalt hoe je karakter wordt. Voor mijn Spellslinger richting Support (oftewel Healer). AMPs voor elke richting bestaan uit 3 groepen. De eerste groep kun je zo punten in gooien. Minimaal 3 in een lijn om de 2e groep vrij te spelen. Die skills krijg je door AMP containers te verzamelen. Ik kreeg de keuze uit 3 tijdens een quest toen ik level 7 was of zo. En ze droppen soms ook. Je moet minimaal level 14 zijn om die te kunnen selecteren. Groep 3 nog geen ervaring mee, maar dat zal vergelijkbaar zijn denk ik.. AMPs kun je resetten, maar dat wordt prijziger naarmate je meer AMP puntjes ingedeeld hebt.

Persoonlijk zou ik nog even wachten met de AH leeg te trekken. Items zijn aardig aan de prijs. En een mount op level 15 is ook niet goedkoop 10g65s was ik kwijt op mijn Spellslinger op Archon. Volgens mij ben ik de AH in Thayd tegengekomen. Maar die stad is zo onoverzichtelijk :S Overigens heb ik nog geen AH aankopen nodig gehad. Gear die je krijgt uit quest rewards zijn tot nu toe meer dan voldoende om het level gedeelte door te knallen. Alleen, van horen zeggen, dungeons moet je wel specifieke gear hebben. Maar dat is pas level 20. Zover ben ik ook nog niet :D

Wat betreft de stats. Zover ik nu heb kunnen zien geeft Grit meer health (lees Endurance in de meeste MMO's). Finesse meer damage, Insight meer healing, Moxy meer crit, Brutality meer schade bovenop wat Finesse al doet.

[ Voor 33% gewijzigd door SandsOfArrakis op 15-06-2014 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Je moet sowieso niet rushen naar 50. Ik doe ook lekker rustig aan. Word vanzelf 50. En de mensen die nu al 50 zijn kunnen mooi de economie op gang helpen. Afgelopen week ook weinig gespeeld ivm het mooie weer. Irl > games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Zijn er hier nog mensen die in de guild Cantonium-Elites op Eko zitten? Ik wilde ook graag joinen maar zag dat ze vol zaten, echter kunnen bekende van guild members wellicht wel een invite krijgen. Iemand die ik als bekende mag opgeven in mijn applicatie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zag dat er een guild is op Zuhr - Exile, century gaming. Zou wel willen joinenm, wie kan ik daarvoor benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Splendid schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:43:
Zijn er hier nog mensen die in de guild Cantonium-Elites op Eko zitten? Ik wilde ook graag joinen maar zag dat ze vol zaten, echter kunnen bekende van guild members wellicht wel een invite krijgen. Iemand die ik als bekende mag opgeven in mijn applicatie? >:)
Kreeg de indruk dat ze bedoelden dat je via IRL bekenden nog in de guild kon komen, maar je kan 't proberen. :P

Gisteren weer even ingelogd na een week op vakantie te zijn geweest maar het is nu wel wat rustiger in de gebieden waar ik ben dan toen ik wegging (lvl 26).
Ik zal wel wat achterlopen, maar goed, ik heb geen haast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Oh nee ik heb ook absoluut geen haast met dit spel. Als het goed is zou je je met dit spel (volgens de makers althans) enkele jaren moeten kunnen vermaken, waarom dan zo rushen?

Onoverzichtelijk qua steden dat gevoel heb ik inderdaad ook, de map werkt opzich fijn qua gebieden en dat quests aangegeven worden enzo maar het zou fijn zijn als je in een stadje ook een aparte map hebt waar de characters/shops enzo op aangegeven worden.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, is er inmiddels al een Nederlandstalig guild met raid potentie qua member nummers?
Ik wil graag een actief guild joinen maar het is nog al scattered op het eerste gezicht.

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 11-09 13:40
Net doomthorn world boss gesloopt. Grappige world boss haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Net een toffe quest gedaan, M13 Outpost oid. Te vinden bij Belabog containment camp, lvl 13 quest.
Heb 'm zelf solo op lvl 12 gedaan, was goed te doen, alleen de Hive Queen pas pittig, maar net overleefd.
Leverde me 2 blauwe items op die aanzienlijke verbetering geven :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Thompson schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:50:
Net een toffe quest gedaan, M13 Outpost oid. Te vinden bij Belabog containment camp, lvl 13 quest.
Heb 'm zelf solo op lvl 12 gedaan, was goed te doen, alleen de Hive Queen pas pittig, maar net overleefd.
Leverde me 2 blauwe items op die aanzienlijke verbetering geven :)
Tof :) Mijn Slinger is net level 10 geworden. Vanavond maar weer verder. Vanmiddag naar een verjaardag toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ben zelf ook maar geswitched naar een Spellslinger, Esper was lvl 40 en begon de dps rotatie wat te statisch te vinden. Ik denk zelf dat de Esper in het "assault" tabje het "probleem" heeft dat ze zowel ranged als melee Esper mogelijk wouden maken, en dat beide daarom nu wat "halfbakken" zijn kwa spell-arsenaal.

Spellslinge is nu lvl 15 en ik vind het nu al leuker spelen als DPS dan ik m'n Esper ooit vond. Qua healing moet ik het nog uitproberen. Enige nadeel van spellslinger vind ik die "R" ability, lijkt een beetje nutteloos om dat steeds te moeten togglen maar ik kan er mee leven.
Overigens ook geswitched van Exile naar Dominion en ik merk wel dat de Dominion kant een stuk leger is qua aantal spelers (i.i.g. op Eko).

Njah, zal i.i.g. nog wel een tijd duren voordat ik lvl 50 aantik nu met het WK op TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijzelf moeilijk overtuigen om Wildstar te spelen. Ik ben doorheen de jaren zo sceptisch geworden tegenover nieuwe MMORPG's omdat ik weet dat ik telkens terugkeer naar hetzelfde (WoW).

Ik wacht nog enkele maanden en zie hoe deze gaat. Misschien daarna toch maar aankopen. Momenteel héél veel lovende reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:33:
Ik kan mijzelf moeilijk overtuigen om Wildstar te spelen. Ik ben doorheen de jaren zo sceptisch geworden tegenover nieuwe MMORPG's omdat ik weet dat ik telkens terugkeer naar hetzelfde (WoW).

Ik wacht nog enkele maanden en zie hoe deze gaat. Misschien daarna toch maar aankopen. Momenteel héél veel lovende reacties.
Ik denk dat je niet de enigste bent die er zo over nadenkt hoor.
Heb ooit WoW gespeeld tot level 40 en zou het wel willen spelen maar het trekte me niet aan omdat het al jaren bestond mensen al zoveel wisten etc.
Een nieuwe game zoals deze bracht me juist weer back in de MMORPG en tot heden zeer tevreden.

Lees dat mensen het Rustig vinden op Eko nou ik zit op Contagion en overal waar ik zit zie ik wel weer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:03

Mauz1978

Console War Veteran

Zit ook enorm te twijfelen om deze te halen... De beta pakte me niet, maar ben nu echt wat dolend op zoek naar een nieuwe game achter de pc dat me pakt, zo erg dat ik mn swtor account weer heb geactiveerd, maar heb het idee dat star wars alweer verleden tijd is (hoewel het toch druk op de servers is)... zit erg te twijfelen over wildstar...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Mauz1978 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:39:
Zit ook enorm te twijfelen om deze te halen... De beta pakte me niet, maar ben nu echt wat dolend op zoek naar een nieuwe game achter de pc dat me pakt, zo erg dat ik mn swtor account weer heb geactiveerd, maar heb het idee dat star wars alweer verleden tijd is (hoewel het toch druk op de servers is)... zit erg te twijfelen over wildstar...
Ik zou het doen, ik zocht ook een game om me tijd weer te verdoen omdat ik tevaak niks zat te doen.
Begin van Wildstar wist ik nog niet goed hoe en wat omdat alles nieuw was en onbekend maar na level 15/20 sloeg het toch echt in ben de laatste dagen aardig nolife bezig geweest :D
Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios