Brutal1ty schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:08:
[...]
Goed om te lezen. Ik hoor iedereen het zelfde zeggen: er zitten wat gaatjes in tijdens het levelen, zeker tot 20. Daarna wordt alles toch langzamerhand nog leuker, itt vele andere mmo's die halverwege het levelen juist inkakken.
Ik heb een even geswitched. Ik heb nu een Exile op Zhur en een Dominion op Hazak. Nou hoop ik maar dat op Hazak niet straks 80% dominion wordt want dan reroll ik toch naar de underdog op die server

Ik heb nog geen enkel gat gehad, het zit hem in het verkennen van gebieden. Ik hoor mensen ook zeggen, ik heb geen quests meer, maar hoe dat komt? Ik ben nu level 22 en heb nog geen enkel moment zonder quests gezeten. Het minste aantal quests dat ik gehad heb is 3, maar het grootste deel had ik een overvolle questlog. Ik heb gisteravond nog de laatste lowlvl quests moeten afwerken (level 14/15 quests op level 22

) omdat ik steeds de dichtstbijzijnde quests doe. Ik was zo ver afgedwaald door mijn overvolle questlog, dat ik die quests vergeten was. Elke keer als ik weer een stapel quests inlever, krijg ik het dubbele terug.
Gisteren ook mijn eerste dungeon gedaan, Stormtalons Lair. Ik ben een warrior, maar heb me nog niet verdiept in het tanken (dat is wel mijn doel). Ik ben ook meer DPS op het moment, en ging dus naar binnen als DPS.
De eerste trash ging allemaal makkelijk, gewoon logisch nadenken, als je een pack hebt met healer, kill je eerst de healer, verder interrupten waar dat kan, rood gebied = slecht, groen gebied = goed. Vervolgens bij de eerste boss ging het vrij redelijk, maar de healer ging steeds dood in de 3e fase, na een paar wipes ging de tank weg en werd deze vervangen.
Met de nieuwe tank was de boss binnen 2 pogingen down, de vorige tank had waarschijnlijk niet genoeg aggro tijdens de 3e fase en de healer werd daarom ge2shot.
De rest van de dungeon ging vrij soepeltjes, paar wipes door onoplettendheid, de 3e boss was een beetje proberen, maar deze ging ook vrij makkelijk down, boss nummer 4 mag zich geen boss noemen, die stelde weinig voor. Toen kwamen we aan bij de laatste bossfight, helaas hebben we deze maar 2 keer geprobeerd. Mensen moesten weg, en konden niet even een paar minuten langer wachten (lang leve pugs).
Ik ben er zeker van dat we hem makkelijk down hadden gekregen binnen een poging of 3, de mechanics waren vrij duidelijk en de party was ook niet beroerd. Helaas, vandaag gaat hij zeker down

.
Mijn ervaring is echt top, ik heb genoten van het wipen. Niet met 2 vingers in de neus alle bosses neerbeuken, nee, lekker wipen en met de party overleggen waar het fout gaat. Met vallen en opstaan kwamen we toch een heel eind! Zo moeten dungeons zijn, ik vind het heerlijk!
[
Voor 40% gewijzigd door
Shoarma kip op 05-06-2014 12:42
]
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2