oeps, zag de topicwarning pas na mn post
[ Voor 77% gewijzigd door Krukar op 03-06-2014 19:52 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Krukar op 03-06-2014 19:52 ]
Verwijderd
Dat is mooi, want bij level 10 gaat het pas een beetje van start.. en bij 20 gaat het los.. dan bij 30 ga je snoei hard en oeps je ben 50 en verslaaftMorrar schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:28:
Zo, ff tot level 6 gespeeld en loopt toch wel lekker nu. Toch weer een stuk beter dan in de beta. Ook de cutscenes enzo werken nu allemaal netjes. Tegen een paar kleine dingetjes aangelopen, maar over het algemeen een zeer netjes afgewerkte MMO (en dat bij launch)
Moet nog wel even mn keys en settings weer fixen, maar dat komt nog wel. Zit momenteel trouwens op Eko aan de Exile kant. Dominion had ik in beta al uitgespeeld, maar is wel mijn voorkeursfactie denk ik toch...
Leuk spel, maar moet nog wel ergens een guild zoeken als ik het echt ga aanschaffen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Mwoh heb in de beta tot 50 gespeeld. Van 20-35 vond ik toen het leukste stuk. Van 40 tot 50 vond ik toen best een grind, maar goed... Ik ben nog steeds positief en vind dit wel een echte kanshebber. Heb ook wel zin om weer dungeons te gaan healen, nu dan als Esper (was bugged in beta en weinig aan toen).Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:04:
[...]
Dat is mooi, want bij level 10 gaat het pas een beetje van start.. en bij 20 gaat het los.. dan bij 30 ga je snoei hard en oeps je ben 50 en verslaaft
[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 03-06-2014 20:19 ]
i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X
Was om 7 uur thuis van mijn werk, kon gelijk zonder queue inloggen op LightspireNMe schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:05:
Tot zover mijn optimisme. Queue van 3200 man toen ik probeerde in te loggen. Het lijkt wel wat sneller te gaan dan gisteren, laat hem wel even lopen.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Hier ook Contagion. Was lekker rustig, maar begint nu ook vol te lopen. Gelukkig nog geen wachtrij gezien.Valandin schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:56:
Zelf speel ik op Contagion, geen idee waar de rest is.
Gaat via NCSOFT. Heb zelf van G2A een key gekocht en kreeg ook pas net de mail met guest passes. Even geduld hebben.scaper schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:53:
Hoe werkt het met die guest passes? Ik heb namelijk via een derde partij mijn cd key gekocht maar heb nog geen mailtje ontvangen van die guest pass.
FUMES et CARNES
Klinkt als een goed idee, maar misschien beter in een apart topic ?Metian schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:53:
Vroeg me eigenlijk af of er ergens al een lijst is met waar iedereen speelt (welke realm enz)? Aangezien ik nog maar lv.10 ben en dus nog wel over kan naar andere realm, zou leuk zijn om met wat tweakers te kunnen spelen (aangezien niemand in mijn omgeving interesse heeft in Wildstar xD)
[ Voor 3% gewijzigd door Cruz3r op 03-06-2014 23:30 ]
Flin @WildStar - EKO
[ Voor 27% gewijzigd door xeoMe op 03-06-2014 22:49 ]
dikke kans dat de queue's op Hazak nog even blijven aanhouden...NMe schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:05:
Tot zover mijn optimisme. Queue van 3200 man toen ik probeerde in te loggen. Het lijkt wel wat sneller te gaan dan gisteren, laat hem wel even lopen.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Heel toevallig. Ik heb een Q6600 geclocked op 3.6 Ghz en 4 gb ddr2 ram met een radeon 68xx. Die van mij kan ultra aan ook al gaatie wel haperen als er veel in beeld komt. Mid doetie goed. Denk dat het t beste is als je m low doet voor raids.Valandin schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:10:
Enig idee of een Q6600 geclocked op 3.2 ghz Wildstar aan kan?
M'n broertje zit nu op een E6750 en die trekt Wildstar op zijn allerlaagst nog niet eens.
Verder heeft ie 4GB Ram op weetikniethoelaag mhz en een GT630 @ 900 mhz.
Met 'aan kan'bedoel ik gewoon op low/mid
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
PSN: Brwmaster
Verwijderd
Dominion of Exile? Kan de link niet openen nlNilem schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:35:
Gisteravo 35 gehaald op mn Warrior. Besloten om in een ruk door te levelen en op 50 pas craften te gaan doen.
Bijna al mn guildees geholpen met eerste twee dungeons en ze vonden het allemaal zeer leuk.
Voor mensen die geïntresseerd zijn in een casual guild die graag Raids wil gaan doen. Wij spelen op Zhur en je kan applyen op www.aphex.ws.
Mijn warrior heet Nelim, voeg me maar toe als je wat wilt weten of wilt chillen in mn boomhut.
Nelim
+1 kom ook niet verder dan dat. Soms niet eens 2 uur per avond.. kon gisteravond pas echt even spelen en moest na 1,5 uur alweer stoppenAzerox schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:04:
Gisteren druk met minen en craften bezig geweest, echt leuk gemaakt!
House even ingericht en die pre order item geplaatst voor rest-xp.
Kan maar 1-2 uur per avond spelen dus het gaat nog wel even duren voordat ik 50 ben.
Soms wou ik dat ik nog 16 was. Helaas (gelukkig) nu huis, vrouw, kids, hond etc.
Ik weet zeker dat als ik een stuk jonger was geweest dat ik 24/7 er achter zou zitten
Lol, zo herkenbaarAzerox schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:04:
Kan maar 1-2 uur per avond spelen dus het gaat nog wel even duren voordat ik 50 ben.
Soms wou ik dat ik nog 16 was. Helaas (gelukkig) nu huis, vrouw, kids, hond etc.
Ik weet zeker dat als ik een stuk jonger was geweest dat ik 24/7 er achter zou zitten
[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 04-06-2014 09:13 ]
FUMES et CARNES
Ach, hier ook. Net huis gekocht met vriendinliefBr3wmaster schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:07:
[...]
+1 kom ook niet verder dan dat. Soms niet eens 2 uur per avond.. kon gisteravond pas echt even spelen en moest na 1,5 uur alweer stoppen
Ik heb een Asus RoG maximus formula. Dat moetik nog eventjes kijken volgensmij hebbik alleen de multiplier omhoog gegooid.Valandin schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:26:
Haha, zeker toevallig!
Wat voor mobo heb je hem op draaien? fsb, mult en voltage?
Hij heeft een Asus P5K SE. Volgens mij was dat wel een goede van die tijd.
Untappd: Louwke80
Naar mijn gevoel zijn er inderdaad ook heel wat oudere spelers.Louwke schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:29:
Ja dat spelen in de avonduren alleen is zo jammer, net door de queue en dan is het tijd om weer te stoppen. Tja je moet toch weer vroeg op! Lijkt er op dat er toch een hoop "oudere" gamers dit spel ook spelen
Vraagje ik kan zo weinig vinden over tailoring. Erg frustrerend om te levellen, de hoeveelheid cloth is erg weinig wat je krijgt uit drops. Nu schijn je het uit Bladeleaf te kunnen krijgen alleen dat spul zie je nergens! Iemand suggesties?
Flin @WildStar - EKO
Ik ken dat. Speel ook niet meer om de beste mooiste grootste etc te zijn. Lekker casual. Meeste van me werkloze vrienden zijn me al lang voorbij. En ach als je minder speelt is de game vaak ook langer leuk.Br3wmaster schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:07:
[...]
+1 kom ook niet verder dan dat. Soms niet eens 2 uur per avond.. kon gisteravond pas echt even spelen en moest na 1,5 uur alweer stoppen
Precies mijn vrienden zijn ook al 30+ etcAzerox schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:38:
[...]
Ik ken dat. Speel ook niet meer om de beste mooiste grootste etc te zijn. Lekker casual. Meeste van me werkloze vrienden zijn me al lang voorbij. En ach als je minder speelt is de game vaak ook langer leuk.
Idem dito, hier ook nog maar aan lvl 11 geraakt sinds headstart
Flin @WildStar - EKO
Ik speel een Cassian Engineer Scientist op Ravenous (Azerox). Maar goed je moet maar zo denken. Achievements IRL zijn belangrijker dan in een spelletje. En ik geef die mensen gelijk. Als je toch geen werk enzo hebt wat moet je anders steeds doenBr3wmaster schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:42:
[...]
Precies mijn vrienden zijn ook al 30+ etcnou prima ik vermaak me nog wel even en net wat je zegt de game blijft langer leuk. Waar speel je en vooral welke faction?
[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 04-06-2014 10:47 ]
Rupsen, Rapsen.
Ja dit vermoeden had ik al gekregen toen ik even snel een blik wierp op de boxes. Tja.... een main kiezen, ben er nog niet zo uit. Medic vond ik wel erg tof, maar al tot 50 gespeeld. Esper healing vond ik gaaf, maar DPS minder interessant. Stalker was iets te OP in beta en dus niet echt een uitdaging, maar wel een interessante klasse. Spellslinger vond ik geinig en vooral erg lekker mobiel, maar niet heel vernieuwend. Warrior ook redelijk straight forward; DPS wel leuk, tanken niet zo'n hoogte van gekregen. Engineer vond ik interessant, maar die bots.... argh die botsMetian schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:40:
Ja, Boom Box is character bound. Dus lekker laten staan tot je weet wat je main gaat worden.
Tja, hebben we de tijdens de beta ook wel vaak gezegd; de PVP-content is behoorlijk mager. Het combat systeem en de balans hebben ze wel aardig aan lopen tweaken, maar slechts 2 battlegrounds is niet heel veel. Ik hoop dat ze bij de eerste content release daar toch wel iets aan gaan doen (net als extra dungeons).Seth_Chaos schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:01:
Ik hoop dat ze snel met nieuwe battlegrounds komen, en dat het wat meer differentieert van arena's. Battlegrounds zijn nu gewoon arena's met een ander doel dan elkaar de nek omdraaien. Ik had er toch wel wat meer van verwacht ala WoW battlegrounds.
[ Voor 31% gewijzigd door Morrar op 04-06-2014 11:16 ]
FUMES et CARNES
Ja daar neig ik ook naar, zeker die gare artillery bot. Die bruiser bot kan nog handig zijn om met de stun een MOO af te dwingen... Als ie niet 1 KM verderop vast zit achter een kiezeltjeIusedto schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:38:
Gewoon zonder bots spelen Morrar
Werkt uitermate goed. Durf te zeggen zelfs beter.
[ Voor 26% gewijzigd door Morrar op 04-06-2014 11:56 ]
Zal vanavond wel eens een whisper sturen..... maar naar wie in-gameGrompie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:59:
Mochten mensen die exile spelen op Zhur, met onze wow guild "Century Gaming" spelen op dit moment heel wat mensen wildstar en hebben dan ook een guild aangemaakt voor nl/be spelers. Iedereen is welkom als je maar nederlandstalig bent. Voorlopig nog niet echt uitgebouwd maar kunnen wel gewoon de guild teamspeak gebruiken, eenmaal de game echt doorbreekt gaan we kijken voor het allemaal serieus te onderbouwen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
FUMES et CARNES
Bij die tornado boss moesten wij ook stuns/knockdowns op de adds gebruiken om er doorheen te komen.boe2 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:46:
Beeld ik het me in of heeft Stormtalon Lair een difficulty buff gekregen sinds de beta? Heb hem aantal keren gerund in beta, maar onze groep geraakte gisteravond maar niet voorbij die tornado boss. Wanneer hij in 3 splitst doet hij echt waanzinnig veel damage op de tank.
Op server queues na maakt Wildstar momenteel wel alle verwachtingen waar. Er is gewoon zoveel te doen dat je meer met andere dingen bezigbent dan met het levelen van je character. Penny-Arcade heeft dit ook door.
Ik speel MET bots en vind ze geweldig.Iusedto schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:38:
Gewoon zonder bots spelen Morrar
Werkt uitermate goed. Durf te zeggen zelfs beter.
Misschien helpt het als mensen het formuliertje invullen:H3m3L schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:21:
Gisterenacht gekocht, net begongen op Zhur (PVP) als Exile Stalker, hoop dat er hier het meeste tweakers zitten want het was een beetje in het donker tasten, de laatste 3 post pages ben ik zowat elke realm tegen gekomen (toch zeker pvp realms)
[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 04-06-2014 12:39 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Azerox op 04-06-2014 12:44 ]
De optie voor de faction Exile of Domnion mist alleen..Morrar schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:39:
[...]
Misschien helpt het als mensen het formuliertje invullen:
https://docs.google.com/f...Ss0onNNNvrHVNgjz9ftMXUas/
En het overzichtje:
https://docs.google.com/s...lQY3FLel8xYlBRZXpVeDA0YXc
Geen idee of dit de handigste manier is, maar het is in ieder geval iets
Kak.... Nu niet meerDerr_Hans schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:55:
[...]
De optie voor de faction Exile of Domnion mist alleen..
[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 04-06-2014 13:00 ]
Het is misschien handig om hier ook faction aan toe te voegen. Dan weet ik tenminste wie ik wel of niet kan vermoorden op ZhurMorrar schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:39:
[...]
En het overzichtje:
Heeft geen signature.
Done!Morrar schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:39:
[...]
En het overzichtje:
Zhur was de 3de server online voor de EU, ik haat queue times dus heb bewust gekozen voor Zhur en niet de nieuwste server. Hazak blijft wel vol denk ik, veel guilds uit de beta zitten daar en die gaan denk ik ook niet weg. We gaan wel zien hoeveel servers met een leuke populatie er achterblijven na de Hype.dommerick schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:58:
[...]
Het is misschien handig om hier ook faction aan toe te voegen. Dan weet ik tenminste wie ik wel of niet kan vermoorden op Zhur![]()
Ik ben gisterenavond zelf een Cassian Medic (Explorer) gerold op Zhur. Ik wilde eigenlijk ook op Hazak gaan spelen om zo op een "populaire" server te zitten waarbij je amper risico hebt dat de server na een aantal maanden low populated wordt. Dit veranderde toch wel erg snel toen ik jeukende vingers kreeg. Ik wilde gaan spelen! 2 uur wachten in de queue is dan toch wel heel erg lang.
Uiteindelijk dus maar gekozen voor Zhur en tot nu bevalt het spel me echt super. Zit nu op kantoor te wachten tot ik naar huis kan om snel weer verder te spelen. De wereld vind ik wel enigzins druk, maar went vrij snel. De combat is wel erg leuk met het lopen en doen. Al merk ik wel dat ik nog vrij statisch speel en weinig van die telegraphs ontwijk. Ik ga er uiteindelijk toch niet aan dood door te blijven staanIk verwacht dat dit nog wel verandert.
Het is exact hetzelfde. Je path geeft een aantal sub quest / leuke dingen als extra.kwdtjuh schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:32:
Hoe werkt het spel als je als Settler of Explorer speelt? Is er dan minder combat of nog steeds hetzelfde? Ik vind exploratie namelijk veel leuker dan combat heb ik gemerkt bij andere MMORPG's.
Mocht iemand een guest pass over hebben, dan houd ik mij aanbevolen.
De path missions zijn gewoon side quests die path XP geven. Dit staat dus los van de normale quests die je character laten levelen. Je zult dus naast de path quests ook de normale quests moeten doen om character level 50 te bereiken (of je moet via PVP gaan levelen).kwdtjuh schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:32:
Hoe werkt het spel als je als Settler of Explorer speelt? Is er dan minder combat of nog steeds hetzelfde? Ik vind exploratie namelijk veel leuker dan combat heb ik gemerkt bij andere MMORPG's.
Ik heb er nog een over. DM me maar even dan krijg je er een.kwdtjuh schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:32:
[ Voor 4% gewijzigd door Azerox op 04-06-2014 15:03 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 04-06-2014 15:09 ]
Beetje Googlen doet wonderen:Lanithro schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:07:
Ik zit er ook over te denken om dit spel te gaan spelen. Kan iemand mij de pro's en de con's geven van dit spel. Graag in vergelijking met WoW.
Ik vind het moeilijk om zo wat pro's en cons op te noemen. Ik zou je aanraden wat reviews/previews van deze game te lezen. bijvoorbeeld die van tweakers zelf? http://tweakers.net/revie...g-met-humor-en-stijl.htmlLanithro schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:07:
Ik zit er ook over te denken om dit spel te gaan spelen. Kan iemand mij de pro's en de con's geven van dit spel. Graag in vergelijking met WoW.
Dat is meer persoonlijk, de een vind housing een plus de andere boeit het gen zak (zoals ik)Lanithro schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:07:
[ Voor 40% gewijzigd door Derr_Hans op 04-06-2014 15:16 ]
Verwijderd
Als ik jou was zou ik inderdaad nog maar eens kijken hoe het nu draait op je pc. Ik zelf had ook enorme fps issues in beta maar toen nvidia 1 maandje geleden hun beta driver uitbracht met wildstar profiel erin draaide alles ineens op 50-70fps. Blijkbaar was er iets dat hij SLI niet goed pakte. Carbine zegt ook dat ze continue bezig zijn met het fixen van dit soort issues.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:15:
Wildstar ziet er ontzettend goed uit. Ik ben oprecht benieuwd of dit dan uiteindelijk de MMO wordt die voor langere tijd een grote playerbase zal houden. De enige reden dat ik de game nog niet heb aangeschaft is vanwege de performance. In de beta begon deze namelijk goed, echter daalde mijn fps met de minuut totdat het onspeelbaar werd. Mijn PC zou deze game makkelijk moeten kunnen draaien. Ik wacht dus tot ik een guest pass kan bemachtigen om te kijken of dit is gefixt. Veel plezier allemaal
Je cons snap ik niet echt goed?Valandin schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:08:
Pro:
Goede gameplay
Goede graphics
The Devs Are listening
Originele rassen
Originelere classen
Player Housing
Elder Game focus - Dungeons/Raids
Goede PvP
Con
Per maand betalen
Nieuw
In verhouding met WoW/GW2 NOG weinig content
Eerste 20 levels inkomen voordat het echt leuk begint te worden.
Veel meer kan je niet echt zeggen..
[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 04-06-2014 16:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Idd zo heb ik zondag bijna 3 uur in me house gestaan. Voelde eerder als een uurtje maar was er zo in opgezogenboe2 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:16:
"Weinig content" is maar hoe je het bekijkt. Akkoord, het heeft niet de tientallen dungeons die WoW 9 jaar lang heeft opgebouwd, maar er is nu al zoveel te doen ingame dat velen amper aan daadwerkelijk levelen toekomen
Check de lijst der lijstenLex92 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:23:
Vandaag met 4 randoms Stormtalon's Lair geprobeerd. Na meerdere malen dood bij Aetheros gaven een paar het op... Nu maar op zoek naar een guild om dungeons mee te doen. Iemand aanraders? Speel op Eko.
[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 04-06-2014 16:28 ]
Bedankt. Ik ga eens rondvragen. Heb mezelf ook toegevoegd aan de lijstMorrar schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:25:
[...]
Check de lijst der lijsten
En vergeet ook niet even zelf het formulier in te vullen:
Stand tot nu toe:
Eko (PVE) en Zhur (PVP) zijn de populairste realms (33.2% versus 29.2%)
Exile is populairder dan Dominion (63.2% versus 36.8%)
ja je kan dan direct verder spelenNoq schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:11:
Behoud ik mijn guest pass character als ik mijn account activeer met een valide CD Key?
Rupsen, Rapsen.
Enkele posts hier boven staat een lijst, tweede tab in deze lijst geeft ook wat cijfers weer etc.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:36:
Waar zitten de meeste tweakers op?
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Metian schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:40:
[...]
Enkele posts hier boven staat een lijst, tweede tab in deze lijst geeft ook wat cijfers weer etc.
Dit klinkt heel erg redelijk. Als de reviews het hier mee eens zijn zal er vast vrij goed gescoord worden.Valandin schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:08:
Pro:
Goede gameplay
Goede graphics
The Devs Are listening
Originele rassen
Originelere classen
Player Housing
Elder Game focus - Dungeons/Raids
Goede PvP
Con
Per maand betalen
Nieuw
In verhouding met WoW/GW2 NOG weinig content
Eerste 20 levels inkomen voordat het echt leuk begint te worden.
Veel meer kan je niet echt zeggen..
[ Voor 33% gewijzigd door Brutal1ty op 04-06-2014 19:18 ]
Over de populatie moet je je niet druk maken. Er zijn enorm veel spelers.Brutal1ty schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:15:
[...]
Dit klinkt heel erg redelijk. Als de reviews het hier mee eens zijn zal er vast vrij goed gescoord worden.
EDIT:
Wow veel mensen op PvE server EKO hier en op PvP Zhur!
Ik ga, indien ik overga op aanschaf, gegarandeerd op een PvP server aangezien contested territory levelen, ganken en open world PvP tijdens het levelen écht iets is wat ik mis in alle andere MMO's naast WoW.
Ik zit alleen nog ernstig te twijfelen over de servers... Aangezien er geen enkele garantie is dat Wildstar een grote populatie zal gaan aantrekken (vanwege de ''matige'' eerste twintig levels alleen al) is een gezonde populatie wel erg belangrijk...
Vanwaar de keuze voor Zhur PvP bijvoorbeeld?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq