Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:26:
[...]

Heb je al gekeken naar de karakterinterface? Daar zit een tabje voor je mounts.
Ja, daar is ook niks.. Dit is toch wel echt kut, zit ik gewoon nog 10 levels zonder mount oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze mmo wat? Ben bang dat het een WoW meets GW2 is, en nog niks echts "nieuws".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:36:
Is deze mmo wat? Ben bang dat het een WoW meets GW2 is, en nog niks echts "nieuws".
Het is de eerste MMO in 10 jaar die compleet is uitgebracht, met een heel goed team erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Eindelijk is het probleem opgelost met "No valid account.."

Nu alleen nog een realm kiezen, is er niet toevallig een lijstje met de spelers en welke realm? Zou leuk zijn om met aantal tweakers in zelfde realm te zitten.

Voorlopig maar een character gemaakt op Eko. Aan de Exile kant onder de namen Cardsx of Metian

[ Voor 23% gewijzigd door Metian op 02-06-2014 19:02 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
jezzer schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:30:
Iemand die weet of er leuke NL guilds zijn op

Zhur PVP
Contagion PVP
Of eventueel de nieuwe PVE EU server.

Mijn voorkeur gaat uit naar Contagion maar heb op alle servers chars (low levels)
Zit zelf op Contagion. Is er nu nog erg rustig (overdag low en eu prime op medium) en is ook pas sinds gister open, dus er zijn niet echt wat guilds op. Verwacht dat na morgen wanneer de game officieel uit is deze server ook vol loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
Ik las iets over free trial keys? Nog niet helemaal zeker of dit een spel voor mij is.
Als iemand er eentje over heeft zou ik m' wel graag willen. Even kijken of het leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

DaDutchGuy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:43:
Digital Deluxe hier
En ik zit ook op Lightspire. :)

RP Community is doorgaans een leuke community.
Heb me er zelf niet aan gewagen overigens...
Idem dito, Digital Deluxe. En ook op Lightspire.

Mijn Dominion karakter getrashed en heb nu alleen mijn kleine Aurin Esper nog. Level 4 en luistert naar de naam Elysaine :)

Spel draait erg soepel op mijn 4 jaar oude PC. Dat valt me heel erg mee :) Met SW TOR heeft de computer behoorlijke problemen. Kudo's voor het team achter Wildstar _/-\o_

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
En weer in een queue van een uur. Morgen wordt het helemaal feest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
SandsOfArrakis schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:45:
[...]

Idem dito, Digital Deluxe. En ook op Lightspire.

Mijn Dominion karakter getrashed en heb nu alleen mijn kleine Aurin Esper nog. Level 4 en luistert naar de naam Elysaine :)

Spel draait erg soepel op mijn 4 jaar oude PC. Dat valt me heel erg mee :) Met SW TOR heeft de computer behoorlijke problemen. Kudo's voor het team achter Wildstar _/-\o_
Ik heb ook een Aurin Esper... :p
Doorgaans ga ik voor de human race, maar de Aurin hebben...iets...
Arialle is zojuist level 16 geworden en tot dusver vermaak ik me goed met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Even mini herhaling: als er nog mensen op Zhur gaan spelen of switchen: er is een tweakers circle. Msg Electrawolf (mja, female char ;)) voor een invite en wat gezelschap!

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Ach ik koop hem wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Net weer vanaf 18:00 zitten spelen, man wat knal ik er lekker doorheen. Heb ook al paar leuke items verzameld voor mijn huisje :)

Echt heerlijk spel.. een van de beste mmo's die ik heb gespeeld tot nu toe.

Levellen gaat wel zeer langzaam. Bijna level 20! Ben benieuwd naar de eerste dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Electrowolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:04:
Even mini herhaling: als er nog mensen op Zhur gaan spelen of switchen: er is een tweakers circle. Msg Electrawolf (mja, female char ;)) voor een invite en wat gezelschap!
of wisper mij natuurlijk :) >:)

Zojuist een adventure gedaan. Wist niet goed wat de bedoeling was maar liep de groep maar achterna. ;)
Nog wel wat last gehad van de loot notification interface bug die er toch voor zorge dat mijn movement niet zo soeper ging. addon maar uitgezet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

HStyles schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:12:
[...]

of wisper mij natuurlijk :) >:)
Als ik wist wat je charname was ;).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Electrowolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:17:
[...]

Als ik wist wat je charname was ;).
ja natuurlijk

Roflcopter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
Als er ook een tweakers circle is op EKO hoor ik het graag :)

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Hmm die adventure (HI) was wel redelijk makkelijk, alle 5 van ons (random party van group finder) waren er voor het eerst en we hadden meteen gold medal :D
Healing is wel fijn op een esper, insane group healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Inderdaad een geweldige game. Morgen 3 friend invites waar ik wat vrienden kan lokken.

Die zijn nog niet zo overtuigd, maar dat zal wel anders worden.

Ik speel momenteen een Cassian Engineer Scientist op Ravenous, maar moet mogelijk rerollen ivm guild.

Kammeraden willen gaan spelen op een low pop server. Dan maak ik een Chua Engineer Scientist :P

Anyway er is genoeg te doen, minen, craften, path missies en ontdekkingen. leuke tasks en de region/world story line. Ik vermaak me prima. Hele weekend gespeeld. Nu level 23 op me Engineer en lvl 14 op me Exile Human Medic Explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Cruz3r schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:06:
Als er ook een tweakers circle is op EKO hoor ik het graag :)
Waarschijnlijk wel, Tweakers en Gathering of Tweakers zijn beide niet te krijgen.

Overigens is dit wel een zalig spel, en laat ik eind van de week nou net zomervakantie hebben _/-\o_ Kan ik mooi de 30 dagen uitproberen en dan eens zien of ze me geld gaan krijgen of niet. 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Metian op 02-06-2014 22:38 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

razoon

"Keep on keeping on"

Mortalboy[NL] schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:11:
....
Levellen gaat wel zeer langzaam. Bijna level 20! Ben benieuwd naar de eerste dungeon.
Net zo langzaam als WoW? Of langzamer. Om een indicatie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Eerste dungeon die ik heb gedaan (storm nog iets) was best lastig als je geen 5 man team hebt.

Is overigens ook de eerste keer dat ik een mmo als deze speel (heb alleen nog maar guild wars 2 voor deze gespeeld).

Na 2/3 uur waren we klaar met de dungeon maar heb er wel veel plezier aan beleefd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
razoon schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:16:
[...]

Net zo langzaam als WoW? Of langzamer. Om een indicatie te geven.
Aanzienlijk langzamer, maar dat mag de pret niet drukken uiteraard! Je vermaakt je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig een trial key over mocht hij er een hebben/krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 06:36:
[...]
Aanzienlijk langzamer, maar dat mag de pret niet drukken uiteraard! Je vermaakt je wel!
Klopt! Ik ben t.o.v. bv. wow veel minder bezig met zien hoe snel mijn char levelt. Daarvoor zijn er te veel andere mogelijkheden. Vooral de paths zorgen voor wat variatie :)

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Game speelt wel heel erg lekker weg.
Questen is en blijft saai maar op een of andere manier maakt dat niet zo veel uit.
Vindt zelf de Paths erg leuk en ook challenges zijn een leuke afwisseling.

Af en toe wat lag spikes (freezes) maar dat zal wel minder worden na de launch.
Launch was vandaag toch ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:51
Gister eindelijk char aan kunnen maken op Zhur. Hoop dat ik vanavond of morgen in ieder geval even wat kan spelen want aan die 3 dagen headstart heb ik niks gehad helaas :(

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zo gisteravond weer even bezig geweest. Het was zo ineens 3 uur later :X Zegt wel genoeg. Lang geleden dat een spel me zo heeft weten te boeien. Mijn kleine Aurin Esper is nu level 6 en begint zich nu te specializeren. Net mijn eerste heal spell binnen. Healen met een lantaarn, hoe verzin je het 8) :D _/-\o_ O+

Vanavond maar weer verder. Tenminste als er dan geen queue is. Tot nu toe nog geen queues gehad op Lightspire, maar met de officiele launch van vandaag.... Afwachten denk ik. Nu eerst aan het werk :'(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 22:56
Electrowolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:04:
Nice! Ik stuur vanavond even een /w. Exiles toch? Ik heb nu een lvl 15 medic en vermaak me prima. :*)

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 22:06
Moet zeggen Launch ging redelijk soepel, beter dan een aantal andere MMO's die ik gespeeld heb. Tuurlijk login was down, maar dat is te verwachten niets is op een dergelijke toestroom van verbindingen uitgelegd. Dat ik binnen een uur mijn character aangemaakt had viel mij reuze mee!

Daarna wat gespeeld en moest ik er van tussen. Zondag was het drama met de queue's van 1500+ man op Ascendency. Gisteren was er 90 man in de queue rond 18:00 dus dat viel mee. Om vervolgens ook maar eens te stoppen om half 10. Inderdaad lang geleden dat een spel mij zo kon boeien om maar door en door te gaan met spelen en de tijd te vergeten! Wat dat betreft hebben ze het goed voor elkaar!

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
SandsOfArrakis schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:12:
Tenminste als er dan geen queue is. Tot nu toe nog geen queues gehad op Lightspire, maar met de officiele launch van vandaag.... Afwachten denk ik. Nu eerst aan het werk :'(
Server was gisteren inderdaad zonder queue's , heerlijk :)
Bevalt me erg goed daar.

Mordesh engineer, setler path wordt mijn main voorlopig.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Toch voor een spellslinger gekozen, op de realm Zhur Exile en nu lvl 12.
Zeer vermaakt met PvP BG, had vernomen dat je op lvl 15 je 2de action set kan zetten.

Dan maar eens de healing kant van de class bekijken.

voor nu, is het best een geinig spelletje.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:59:
Toch voor een spellslinger gekozen, op de realm Zhur Exile en nu lvl 12.
Zeer vermaakt met PvP BG, had vernomen dat je op lvl 15 je 2de action set kan zetten.

Dan maar eens de healing kant van de class bekijken.

voor nu, is het best een geinig spelletje.
Leuke class inderdaad :) Heb in de weekenden en beta tot lvl 22 gespeeld. Healen is erg leuk en actief op de Spellslinger :) Denk dat je je er wel mee gaat vermaken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Ben nu level 5. Ik weet nog niet echt precies wat ik van het spel moet vinden.
De graphics zijn leuk. gameplay is goed. Alleen het voelt constant alsof er iets ontbreekt.
Ik spellen zoals GW2, WoW, FFXIV voelde ik me meteen in het spel gezogen. Maar de 'immersion' hier is er gewoon.

Ik speel trouwens als stalker.
Ik blijf nog wel even spelen, misschien word de PvP en Dungeons later zo leuk dat ik besluit te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Wildstar is net live en:

WildStar ‏@WildStar 2 min.
Sorry all, we currently have no ETA on how long this downtime will last. We will keep you updated as we have information. #WildStar

Ach voor mij maakt het sowieso niet veel uit. Eerst maar eens me 40 uur maken deze week.

Savonds wel even een uurtje of 2 spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wanneer krijgen we eigenlijk de guest passes ?

Downtime maakt mij ook niet uit.
Zit toch op werk tot 17.00 uur :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Br3wmaster schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:02:
[...]

Leuke class inderdaad :) Heb in de weekenden en beta tot lvl 22 gespeeld. Healen is erg leuk en actief op de Spellslinger :) Denk dat je je er wel mee gaat vermaken _/-\o_
Ja heb 6 heal chars op WoW, dus voor mij is dat goed nieuws om te horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:45:
[...]

Ja heb 6 heal chars op WoW, dus voor mij is dat goed nieuws om te horen ;)
Heal ook al sinds vanilla in WoW ;) en vond het healen met een Spellslinger echt een hele leuke nieuwe ervaring veel movement en lekker aimen van je heals :). Erg leuk gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Valandin schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:05:
De graphics zijn leuk. gameplay is goed. Alleen het voelt constant alsof er iets ontbreekt.
Ik spellen zoals GW2, WoW, FFXIV voelde ik me meteen in het spel gezogen. Maar de 'immersion' hier is er gewoon.

Ik blijf nog wel even spelen, misschien word de PvP en Dungeons later zo leuk dat ik besluit te blijven spelen.
Ben met je eens dat er iets mist, lore wise zuigt het me niet in het verhaal maar dat doe wow ook niet meer.
Voor heen wel, maar ja ben nu meer van het snel lvl, de zone waar ik zit met die tree hugging hippies zijn nou ook niet echt de meest leuke quests ;)

Moet zeggen dat het combat systeem wel een hoop goed maak wat normaal een saaie grind is voor mij (questen). Beetje mix van D3, WoW en LoL en dat bevalt vooral in BG's erg goed, dungeons / adventures moet ik nog doen alleen ff geduld hebben tot lvl 15.
Azerox schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:38:
Wildstar is net live en:

WildStar ‏@WildStar 2 min.
Sorry all, we currently have no ETA on how long this downtime will last. We will keep you updated as we have information. #WildStar

Ach voor mij maakt het sowieso niet veel uit. Eerst maar eens me 40 uur maken deze week.

Savonds wel even een uurtje of 2 spelen denk ik.
Gelukkig hebben ze geleerd van de Headstart issues .. lol ;)

Downtime nu is voor mij niet erg, moet toch werken en vanavond ff raiden op wow met een lekker biertje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valandin schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:05:

Vond ook dat het even duurde, maar rond lvl 15-20 wordt het wat interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gisteren even mijn stalker gelvled naar lvl30.
Moet zeggen dat ik het in het begin de questing area van Whitevale niet zo leuk vond.
Maar vanaf lvl25 ofzo kom je weer in de leuke gebieden terecht :)
Vanavond maar eens kijken wat farside te bieden heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:55:
[...]

Ben met je eens dat er iets mist, lore wise zuigt het me niet in het verhaal maar dat doe wow ook niet meer.
Voor heen wel, maar ja ben nu meer van het snel lvl, de zone waar ik zit met die tree hugging hippies zijn nou ook niet echt de meest leuke quests ;)

Moet zeggen dat het combat systeem wel een hoop goed maak wat normaal een saaie grind is voor mij (questen). Beetje mix van D3, WoW en LoL en dat bevalt vooral in BG's erg goed, dungeons / adventures moet ik nog doen alleen ff geduld hebben tot lvl 15.
Ik vind het raar, bij mij is het net het omgekeerde!
Ik zit hier als een zombie op mijn werk, eens ik de game begin te spelen is het opeens middernacht.
De tijd vliegt!!!
Onze guild is nu bezig met de eerste dungeons, het ging eerst niet zo vlot maar nu vliegen we erdoor!
Lekker pittig en de boss mechanics zijn geniaal!
Ik ben ook aangenaam verrast door de community, door de wow-like graphics enzo dacht ik dat de game ging vol zitten met "kiddies", maar ik heb echt al heel toffe mensen leren kennen in onze guild.
Allemaal like-minded, leuke mensen met 1 doel: Fun!

Als er nog mensen zijn die ook Exile op EKO spelen en een guild zoeken, wij hebben een PVE raiding guild met +- 70 members atm en zoeken nog raiders.
We hebben teamspeak en web site up.
Registreer op www.bluesod.com of voeg Arnalya toe in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
beve schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:18:
[...]

Ik vind het raar, bij mij is het net het omgekeerde!
Ik zit hier als een zombie op mijn werk, eens ik de game begin te spelen is het opeens middernacht.
De tijd vliegt!!!
Onze guild is nu bezig met de eerste dungeons, het ging eerst niet zo vlot maar nu vliegen we erdoor!
Lekker pittig en de boss mechanics zijn geniaal!
Ik ben ook aangenaam verrast door de community, door de wow-like graphics enzo dacht ik dat de game ging vol zitten met "kiddies", maar ik heb echt al heel toffe mensen leren kennen in onze guild.
Allemaal like-minded, leuke mensen met 1 doel: Fun!

Als er nog mensen zijn die ook Exile op EKO spelen en een guild zoeken, wij hebben een PVE raiding guild met +- 70 members atm en zoeken nog raiders.
Ben gewoon niet echt geintresseerd in de Lore van WS, lore van WoW was voor mij allemaal wel bekend enzo (heb alle rts warcraft veel gespeeld) dus dat was intersant dit viel beetje weg ten tijde van Cataclysm en MoP heb ik helemaal niets van mee gekregen lore wise, behalve dan de grote lijnen omdat de raids er overgaat.

WS maakt dat weer goed met een voor mij persoonlijk erg leuke combat systeem.
D3, WoW en een beetje van LoL ... Enigste 3 spellen die ik nog speelde, WS is dus een combinatie van de 3.

Heb gister dan ook vanaf ~20:00 tot 04:00 gespeeld nadat ik de character creation boss verslagen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na een queue van 4uur toch kunnen spelen...

hopelijk is het vanavond op Hazak wat beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Gisteren eindelijk, na 3,5 uur, ook die que boss weten te verslaan op Kazak. Beetje saai gevecht moet ik zeggen. Nu wel level 9 met m'n medic.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Gewoon blijven spelen dus ja.. Stalker nu level 7.
De combat is inderdaad erg refreshing. Ook die action sets zijn leuk om je character echt op te bouwen zoals je wilt. Natuurlijk is het niet te vermijden dat er voor elke class een meta build zal zijn die gewoon beter werkt.
Hopelijk zijn er wel meerdere oplossingen per build. Moet ik wel geloven.

Zo zal ik voor m'n stalker waarschijnlijk PvE full DPS gaan en voor PvP een beetje tanky maken.
Elke keer als ik die trailers kijk krijg ik weer kriebels van 'Dit is zo vet' maar ingame is het toch nog steeds wat anders. Ik moet natuurlijk niet klagen, de game is net uit. Ik hoop dat bij deze game de Elder Game content gewoon zo goed is als ze zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
beve schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:18:
[...]
Aha, daar zal ik vanavond even werk van maken! :)
Of is het niet zozeer voor casual spelers ?

[ Voor 5% gewijzigd door Cruz3r op 03-06-2014 11:26 ]

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:55:
[...]

Weet niet hoever je al zit maar eenmaal je de holocrons van de eldan begint te verzamelen in alle area's krijg je een eldan stem te horen die een stukje verteld en begint naar mate iedere zone toch wel mysterieuzer te worden. Heb het gevoel dat er best wel veel lore in de game zit maar deze pas in latere levels naar boven komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Cruz3r schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:24:
[...]

Aha, daar zal ik vanavond even werk van maken! :)
Of is het niet zozeer voor casual spelers ?
Indien ook een beetje voor casuals die de group-content ook willen meemaken, dan msg ik vanavond ook, heb nog geen guild verder, dus loop een beetje in mijn eentje rond, maar die sim-dungeon dingen ofzo kan ik nog niet doen (ben ook nog niet hoog lvl, 15).

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Hazak heeft nu free transfer optie..
Hoop voor die mensen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Derr_Hans schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:29:
Hazak heeft nu free transfer optie..
Hoop voor die mensen dus ;)
Thank fuck. Nou ben ik benieuwd of onze guild gaat afwachten of een andere server gaat zoeken. Waarschijnlijk doen we whatever die grote semi-professionele guild op de server doet aangezien dat juist de reden was om Hazak te kiezen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Nu maar hopen dat er aantal leaven zodat ik er kan joinen :+. Anders kan ik me nog wel vermaken op Zhur aangezien een aantal vrienden toch de game gekocht hebben en daar begonnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:03:
[...]

Thank fuck. Nou ben ik benieuwd of onze guild gaat afwachten of een andere server gaat zoeken. Waarschijnlijk doen we whatever die grote semi-professionele guild op de server doet aangezien dat juist de reden was om Hazak te kiezen. :P
is 1 van de redenen waarom Hazak zo vol zit... Nihilium / Kungen fanboys... (not personal btw :) )

Ik hoop dat ze transferen... zou voor hun btw ook veel beter zijn. Kunnen ze meer spelen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

mijn guild op Hazak heeft besoten niet te transferren dus hoop dat de queues zakken. ben een beetje door het punt heen om eeuwen in de queue te wachten. gisteren avond op Ravenous bijna net zoveel kunnen doen als de gehele zondag op Hazak/in afwachting van Hazak...

EDIT:
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:19:
[...]

is 1 van de redenen waarom Hazak zo vol zit... Nihilium / Kungen fanboys... (not personal btw :) )
Zit Nihilum op de server ja? wist ik niet :o

[ Voor 33% gewijzigd door Dawn op 03-06-2014 12:20 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:19:
mijn guild op Hazak heeft besoten niet te transferren dus hoop dat de queues zakken. ben een beetje door het punt heen om eeuwen in de queue te wachten. gisteren avond op Ravenous bijna net zoveel kunnen doen als de gehele zondag op Hazak/in afwachting van Hazak...

EDIT:

[...]

Zit Nihilum op de server ja? wist ik niet :o
Hazak is de stormscale (WoW) van WildStar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Solo is ook maar zo'n forever alone idee, aangezien de guest passes even opzich laten wachten (logisch gezien server queue's) speel ik voor als nog alleen. Heb al 2 keys vergeven onder vrienden/wow guildy's kijken of ze het wat vinden.

maar eens in de capitol city de chat in de gaten houden, kijken of er een guild die wat meer pvp minded is (wel casual voor nu aangezien ik niet weet of ik dit over een maand of 3 nog speel). De official forum is dit nog nit te vinden voor Zhur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:14
[...]

Ik hoop dat ze transferen... zou voor hun btw ook veel beter zijn. Kunnen ze meer spelen :+
Dat is dus absoluut niet de reden, de reden was dat Carbine maar 1 EN-EU PVP aan het begin van launch had en dat de meeste guilds van 60+ onmogelijk was om te zorgen dat alle leden naar een nieuwe server gingen om daar opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jlena schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:51:
[...]

Dat is dus absoluut niet de reden, de reden was dat Carbine maar 1 EN-EU PVP aan het begin van launch had en dat de meeste guilds van 60+ onmogelijk was om te zorgen dat alle leden naar een nieuwe server gingen om daar opnieuw te beginnen.
Zolang ze hun huidige fanbase maar meenemen bij een transfer ben ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:30:
Solo is ook maar zo'n forever alone idee, aangezien de guest passes even opzich laten wachten (logisch gezien server queue's)
Krijg net mail van NCSoft. Your Wildstar Guestpasses are now available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Jep ik heb die mail ook. Heb er 1 over dus als iemand wil DM me maar even :)

vergeven 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Br3wmaster op 03-06-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Voor de founders van onze guild was de overweging dat er meer mensen zijn die serieus willen raiden op de server waar de waarschijnlijke topguild zit. Die kunnen natuurlijk niet allemaal in die guild terecht en zullen dus andere guilds moeten zoeken. Theoretisch hebben "wij" dus meer mensen om uit te kiezen. :P

Ikzelf geef er geen barst om. Ik heb Hazak gekozen omdat mijn WoW-vriendjes dat deden. Zij deden het omdat ze die guild gekozen hadden. Ik had dus weinig keus. Hell, ik wilde ook veel liever Exile spelen maar zij zitten aan de Dominionkant dus ook daar had ik geen keus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
McPoowl schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:02:
[...]

Krijg net mail van NCSoft. Your Wildstar Guestpasses are now available.
Mmm das vlot :P

Gelijk maar verstuurd naar de geintresserde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik heb ook 3 guestpasses ontvangen. Stuur maar een DM indien je er eentje wilt :)

EDIT:
Ze zijn alle 3 weggegeven :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bv202 op 03-06-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Vreemd, krijgt iedereen die guest passes tegelijk? Ik heb ze nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog geen guest passes mogen ontvangen... jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareemthereem
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 21:34
Guest pass:
Z0LCVG1YULC2XM36KEUY

Laat t weten als je hem gebruikt dan weet de rest dat ook :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kareemthereem op 03-06-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik vind het wel vreemd dat ze nu al guest passes uitdelen terwijl er soms al zo'n lange wachttijden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bv202 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:47:
Ik vind het wel vreemd dat ze nu al guest passes uitdelen terwijl er soms al zo'n lange wachttijden zijn...
Boeit toch niet want betalende spelers krijgen voorrang op guest accounts. Ik zou zo'n guest key dus voorlopig nog even niet claimen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Guests sluiten achteraan in de rij wat betreft de que, dus als je het spel gewoon gekocht heb hoef je je nergens zorgen om te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Benslimane schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:35:
Guest pass:
Z0LCVG1YULC2XM36KEUY

Laat t weten als je hem gebruikt dan weet de rest dat ook :)
Is al gebruikt, maar niet door mij helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
NMe schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:49:
[...]

Boeit toch niet want betalende spelers krijgen voorrang op guest accounts. Ik zou zo'n guest key dus voorlopig nog even niet claimen. ;)
Ah goed, dat wist ik niet. In dit geval raad ik de 2 mensen hier op Tweakers naar wie ik een key heb verzonden aan om nog even te wachten met die key te activeren, of jullie zouden wel eens in een urenlange wachtrij terecht kunnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 16:42
Doe maar niet

[ Voor 73% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar niet

[ Voor 76% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar niet

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Doe maar niet

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Krijgen alleen collectors eidtion de guest passes?
Ik heb de pre-order gister gekocht en nog niks gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

Ik heb ook 3 guest passes voor de liefhebbers. Stuur me maar een DM.

EDIT: alle 3 vergeven.

[ Voor 19% gewijzigd door Sengaia op 03-06-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar niet

[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Valandin schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:42:
Krijgen alleen collectors eidtion de guest passes?
Ik heb de pre-order gister gekocht en nog niks gezien
Check spam, ook gister gekocht en heb die passes al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareemthereem
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 21:34
De laatste dan:
Z0MKWZ9HQEHROKNAB5YN

Nogmaals, als je hem gebruikt laat het eventjes weten :>

[ Voor 3% gewijzigd door Kareemthereem op 03-06-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Laatst online: 13-09 11:00
Benslimane schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:03:
De laatste dan:
Z0MKWZ9HQEHROKNAB5YN

Nogmaals, als je hem gebruikt laat het eventjes weten :>
That serial code has already been used.

Jammer dat niemeand het even aangeeft, Alsnog intresse in een key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik heb het spel vandaag ook aangeschaft. Ga toch maar beginnen op Hazak aangezien dat waarschijnlijk wel een actieve server wordt en blijft. Mocht ik dan over drie maanden nog spelen zit ik niet op een halve server.

Klopt het trouwens dat er geen racial traits zijn en dat ik dus enkel en alleen op uiterlijk mijn race ga kiezen? Ik ga zelf voor een medic aangezien dit mij de leukere class lijkt. Esper valt af vanwege het statische karakter van de auto attack. De spellslinger lijkt me dan ook weer niet direct de meest leuke healer, dus dan blijft er eigenlijk maar 1 over. Twijfel nu nog over het feit of ik een Granok of een Human ga maken.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
3 guest passes voor Wildstar!

64I7D8TDEOLBF7J93ZY6
64IBO8JMIIRB45G1MF1Q
64IJLEFYQUI05R5O47U0

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt... }:O

[ Voor 14% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 03-06-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:17:

• 64I7D8TDEOLBF7J93ZY6
• 64IBO8JMIIRB45G1MF1Q
• 64IJLEFYQUI05R5O47U0

Thanks!

Heb de middelste gebruikt. Kan ik toch nog even de live versie spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Laatst online: 13-09 11:00
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:17:

• 64I7D8TDEOLBF7J93ZY6
• 64IBO8JMIIRB45G1MF1Q
• 64IJLEFYQUI05R5O47U0

Thanks!!! _/-\o_ _/-\o_
Had de 1e gepakt.

Voor hoeveel dagen zijn die eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
7 dagen ;)
Heb nu een Exile Warrior aangemaakt. Vind het spel meteen stukken leuker.
Ik denk dat de Dominion Stalker combinatie gewoon niets voor mij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
SNGTH65K6HKBH5FJG16O
SNH4MOCLMWWR5Y57GVEW
SNHAO0JZP2OXN78FB308

en uiteraard even laten weten als je ze gebruikt hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:07:
SNGTH65K6HKBH5FJG16O
SNH4MOCLMWWR5Y57GVEW
SNHAO0JZP2OXN78FB308

Ik heb de laatste gebruikt

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

6D9FU6IVTFL0S3DMZLDV

Vanuit mijn kant ook een code, even laten weten als je hem gebruikt hebt. ;)

Edit: code is gebruikt

[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 03-06-2014 18:19 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-03 08:52
jaydenjarno schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:07:
SNGTH65K6HKBH5FJG16O
SNH4MOCLMWWR5Y57GVEW
SNHAO0JZP2OXN78FB308

Middelste heb ik gebruikt, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
.

[ Voor 117% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 03-06-2014 18:17 . Reden: Overbodige informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Mensen het weggeven van Gamevouchers/guestkeys kan via dit centrale topic: Geef hier je game vouchers weg!. Laten we dat topic ervoor gebruiken zodat het hier overzichtelijk en on-topic blijft, lees goed de topicstart/regels van dat topic door!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Wat zijn trouwens wat goede addons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Valandin schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:33:
Wat zijn trouwens wat goede addons?
Zie hier.
Ik vind vooral AuraMastery, ProcsHUD en TrackMaster erg handig.

Gebruikte eerst ook Bijiplates maar ik heb het idee dat het spel bij mij beter loopt met de standaard nameplates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 01:16
*lees de topicwaarschuwing eens*

[ Voor 93% gewijzigd door NMe op 03-06-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Vroeg me eigenlijk af of er ergens al een lijst is met waar iedereen speelt (welke realm enz)? Aangezien ik nog maar lv.10 ben en dus nog wel over kan naar andere realm, zou leuk zijn om met wat tweakers te kunnen spelen (aangezien niemand in mijn omgeving interesse heeft in Wildstar xD)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Zelf speel ik op Contagion, geen idee waar de rest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

superbassie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:47:
[...]

Zie hier.
Ik vind vooral AuraMastery, ProcsHUD en TrackMaster erg handig.

Gebruikte eerst ook Bijiplates maar ik heb het idee dat het spel bij mij beter loopt met de standaard nameplates.
TrackMaster is door een guildie van mij gemaakt. Hij heeft drie addons gemaakt, maar TM is inderdaad de populairste. :P
http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220014-aura-mastery
http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220025-track-master
http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220385-buffmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Onmisbare addon, JunkIt. Even makkelijk je junk verkopen :D

[ Voor 50% gewijzigd door Metian op 03-06-2014 19:11 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Zo, ff tot level 6 gespeeld en loopt toch wel lekker nu. Toch weer een stuk beter dan in de beta. Ook de cutscenes enzo werken nu allemaal netjes. Tegen een paar kleine dingetjes aangelopen, maar over het algemeen een zeer netjes afgewerkte MMO (en dat bij launch :))

Moet nog wel even mn keys en settings weer fixen, maar dat komt nog wel. Zit momenteel trouwens op Eko aan de Exile kant. Dominion had ik in beta al uitgespeeld, maar is wel mijn voorkeursfactie denk ik toch...

Leuk spel, maar moet nog wel ergens een guild zoeken als ik het echt ga aanschaffen.
Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios