Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Toch maar een key gekocht net, kon niet meer wachten. Nu maar weer is goed bedenken welke race/class mee ga beginnen, altijd lastige keuze.

Zoals ik het nu begrijp spelen de meeste tweakers op Ravenous?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 02:11

Shoarma kip

IceDFire

Krukar schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:28:
Hmm die queue op EKO gaat nu nergens meer over, bijna een uur wachten....
Ze hebben de periode waarna je eruit wordt getiefd ook verlaagd.... Was net ff douchen 10 min, kom terug en mag weer aansluiten in de queue :(
Bijna anderhalf uur afk geweest @ Eko, maar bleef er gewoon inzitten hoor!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Ik kom niet eens ingelogd bij mijn characters, zodat ik van realm kan switchen... Hadden ze btw niet de capaciteit van de servers beter kunnen verhogen ipv steeds meer bijmaken? Krijg een beetje het gevoel als bij Swtor, heel veel servers die op een gegeven moment allemaal leeg zijn en dat je dan wel weer moet terug overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Er zijn weer een paar nieuwe servers geopend.
Contagion PvP
Archon PvE

[ Voor 16% gewijzigd door Stark op 01-06-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Metian schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:24:
Toch maar een key gekocht net, kon niet meer wachten. Nu maar weer is goed bedenken welke race/class mee ga beginnen, altijd lastige keuze.

Zoals ik het nu begrijp spelen de meeste tweakers op Ravenous?
Een aantal niet de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Stark schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:55:
Er zijn weer een paar nieuwe servers geopend.
Contagion PvP
Archon PvE
Yep, en ik verkas mooi naar Contagion. Zat in eerste instatie Hazak, maar dat is gewoon geen doen met 3500 mensen in de queue. Daarna nog een char gemaakt op Zhur, die heeft inmiddels ook een wachtrij van 1,5 op prime time.

Aangezien de populariteit nog wel zal blijven aanhouden ben ik niet van plan om de komende 2 maanden elke avond in een wachtrij van een paar uur te moeten zitten.

Tegen die tijd hoop ik dat realm transfers mogelijk zijn aangezien ze tijdens het nexus report van 27 mei nog niet eens wisten wanneer ze uberhaupt beschikbaar zouden zijn dus het kan even duren.
They have the tech for realm transfers, but they don't know when they'll be available.
bron: reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah wacht tijd van 3uur nu op Eko...pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.twitch.tv/wildstar

Dan maar dit kijken tot ik er weer in mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Nieuwe PvE server open, Archon. Geen wachtrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Meh, denk zal vast in een queue gaan zitten en James Bond kijken, blijk ik nog niet eens in te kunnen loggen, door het bouncen tussen de NA en EU servers. "No valid account..." Hopen dat snel opgelost wordt.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Heb inmiddels mijn eigen huisje gebouwd, inclusief een bed, bank, tafel en boven de deur een krokodil met een mes door de kop :P

Morgen weer verder, mijn char slaapt nu in huis voor rested xp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
Verdorie, dacht net even aan te kloppen en ze nemen intussen geen nieuwe members meer aan 8)7
Zijn er nog andere BE / NL guilds actief op Eko ? :)

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cruz3r schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:33:
[...]

Verdorie, dacht net even aan te kloppen en ze nemen intussen geen nieuwe members meer aan 8)7
Weet ik eigenlijk niet, er zitten wel veel nederlanders op deze server dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Spel net ook gekocht. Valt me mee hoe soepel het spel (op lage settings) loopt op mijn 4 jaar oude PC. Ik ben neergestreken op Lightspire. Eerst een Medic/Scientist gemaakt aan de Dominion kant. DIe naar level 3 gebracht.

Vervolgens de andere kant ook bekeken met een Esper/Scientist, die is nu level 4.

Zit een hoop humor in het spel. Denk dat SW TOR ff in de ijskast gaat :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Zo, m'n Esper zit nu op lvl 20 in z'n huis uit te rusten voor morgen :)
Housing systeem is echt geniaal, heb meteen zo;n crafting station neergezet, erg relaxt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net de eerste dungeon Stormtalon gedaan. Als dps deze keer, omdat we al een healer hadden.
Blijft toch een geweldige ervaring om daadwerkelijk taktiek te moeten gebruiken in een eerste dungeon :D.
Als #1 dmg, #1 staying alive en #3 healing geeindigd, Espers zijn sterk kwa dps :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
SparksNL schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:02:
Heeft er iemand overigens goede of slechte ervaringen met de 2-step authentication functionaliteit binnen Wildstar? Je krijgt een aantal in-game items, + een extra stukje beveiliging. In vorige MMO's leverde dit echter ook wel eens "gedoe" op bij het aanmelden (account locked etc.).
Werkt prima, alleen geen goodies (2% xp en wat andere zut) gekregen dus er gaat nog iets mis aan de kant van carbine.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Cruz3r schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:33:
[...]

Jammer dat 'ie vol zit idd. Kwam wel de guild 'Maaskantje' tegen. Geen idee hoeveel members ze hebben maar het is een NL guild. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik zit ondertussen op archon dominion lvl 9 medic. Het is echt zalig om te spelen :P.

Nu 1 char op ravenous exile lvl 15 stalker.
En 1 op archon.

Dominion vind ik een leuker/interessanter kant om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:51
Niet kunnen spelen helaas. Zaterdag druk in de tuin en zondagmiddag pas tijd maar toen was de que alweer 21 uur. Hoop dat ze eea snel oplossen heb er nl erg veel zin in :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dred
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-08 13:26
Zo, Wildstar is echt een verademing! Nu al 2 jaar wow beu gespeeld en niets anders die me kan boeien (SWTOR, Aion, ...). Het path systeem werkt echt (ik had er mijn twijfels over), de humor houd het questen leuk en de gebieden.. man, wat zijn die mooi!
Wel vind ik de questen soms onoverzichtelijk, ik liep gisteren opeens te vechten tegen 3 levels hoger en dat kwam niet helemaal goed, toch een paar keer zonder questen gezeten en dat ik zelf naar een questhub heb moeten lopen, dan kom je natuurlijk soms verkeerd uit.

Ook 1 van de meest vlotte launches die ik al meegemaakt heb, zaterdag 10h kon ik er in, das 1 uur problemen ipv dagen bij de meeste launches.

Ik speel bij Cantonium Elites (sinds het begin van wow al), we hebben idd eventjes een leden stop ingelast omdat we overrompeld worden en we een kwalitatieve thuis willen bieden aan de casual NL speler (zowel echte casuals, PvP als casual raiders, niks hardcare). Mocht je echter bevriend zijn met iemand uit CE en dat is de reden dat je wilt ons joinen mag je WEL een apply invullen en dit vermelden, we houden extra spots open voor family & friends (staat ook zo aangegeven op de apply pagina normaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22
Gisteren ook eindelijk een char aan kunnen maken. Hier even gelezen over het drama op Eko, en toch even gaan kijken (als daar de meeste tweakers zitten lijkt me dat wel het leukst, aangezien vrienden het niet spelen..) en de queue viel mee gelukkig: 25 minuten...

Starters area voltooid en alvast een beetje rond aan het lopen geweest in Levitian(?) Bay.

Dominion Spellslinger ( met Settler path)
Username is McPoowl, vriendjes toevoegen mag altijd :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Eindelijk kunnen spelen na 2 dagen geen key krijgen vd officiele site.
Dan maar 2x € 60 betaald :)

Vanwege de queue's ben ik naar Lightbringer gegaan (RP) en dat bevalt erg goed.
Ben een Mordesh Engineer aan het levelen. Wilde Dominion want die heb ik de afgelopen maanden ook gespeeld maar de "space zombies" zijn wel erg cool :)
Plus ik heb nooit Exile geprobeerd dus het is nu echt een nieuwe start, hehe

Enige probleem dat ik heb is dat mijn Boomboxes niet kan openen vanwege een UI fout. Heb geen enkele add on behalve de officiele dus dat is vreemd .
Heb ticket gemaakt want op die boxes zit dus gewoon een timer ( belachelijk idee)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Dames en heren die al early access enzo hebben: hoe staat het met de performance?

Mijn oude PC'tje haat MMO's over het algemeen (Titanfall, Dark Souls 2 etc loops allemaal 1080p High op 60fps met amper drops: i5 750 @ 3.5ghz, 4gb RAM, HD5870) en de beta liep ernstig droevig...

Maar Wildstar heeft m'n interesse echt zwaar gewekt vanwege de stijl, humor, combat systeem en Neutral territory leveling gebieden (dus open world pvp mogelijkheden tijdens levelen en ganken op PvP servers).

Hoe loopt het bij jullie? Wat zou het eerste geupgrade moeten worden bij mij voor deze game specifiek? Ik heb al met de instellingen lopen rommelen maar het mocht niet echt baten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Er zijn behoorlijk wat performance updates geweest de afgelopen beta's. (al draait 't bij sommige mensen met een high end systeem nog steeds ruk)
Met jouw systeem zou 't op "low/medium" toch redelijk moeten lopen vermoed ik.

edit*
en mocht je toch aan upgraden zitten denken, begin dan met extra ram en eventueel een goedkope AMD R9 280X

[ Voor 20% gewijzigd door Potame op 02-06-2014 09:16 ]

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bij mij loopt alles vloeiend maar in ieder geval beter dan in de closed beta.
Daarnaast zijn de nieuwe Nvidia drivers ook geïnstalleerd dus 1 van de 2 of beide is het geweest :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Pas bij MMO's wel op met GPU upgrades, deze hebben vaak binnen dit genre een veel mindere invloed dan bijv. een CPU upgrade daar MMO's in de regel CPU bound zijn in de meest veeleisende situaties en niet GPU bound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Dennism schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:25:
Pas bij MMO's wel op met GPU upgrades, deze hebben vaak binnen dit genre een veel mindere invloed dan bijv. een CPU upgrade daar MMO's in de regel CPU bound zijn in de meest veeleisende situaties en niet GPU bound.
Dit zou prima verklaren waarom m'n PC specifiek met MMO's als Wildstar moeite heeft, aangezien m'n CPU, ondanks OC, toch wel een paar generaties oud is. Gemiddelde nieuwe 3.4ghz CPU is bijna 2x zo snel als de mijne volgens benchmarks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Als ik op mijn pc die al minimaal 5 jaar oud is speel (zit volgens mij de eerste generatie i7 in) dan valt hij uit na verloop van tijd. Denk dat de processor te warm wordt. Zal er eens een tooltje naast laten lopen die de temperatuur in de gaten houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook op een 5 jaar oude pc, maar ik kan gewoon op ultra spelen. Eerst had ik alles op high staan voor de zekerheid, maar toch maar eens ultra high geprobeerd en ik merk amper verschil in performance.

Het verbaast mij wel moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch gisteren ookmaar het spel gekocht

Zit op hazak. (jep idd de volle hazak)

Is er ergens een NL/BE guild hier ?
Spel is wel grappig, handige verademing voor WoW etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zit enorm te twijfelen :/

Ene kant is WoW op het moment saai en heeft echt WoD nodig, dus ik doe niet veel behalve dan 2dagen raiden.

Andere kant, rep grinds en daily's nodig in Wildstar geloof ik, en daily's en rep grind zijn nou niet mijn meest favorite bezigheden. Ik wil gewoon healen in Dungeons en zo gear krijgen en dan raiden.

Of ir rep alleen nodig voor de gear ?

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:41:
Ik speel ook op een 5 jaar oude pc, maar ik kan gewoon op ultra spelen. Eerst had ik alles op high staan voor de zekerheid, maar toch maar eens ultra high geprobeerd en ik merk amper verschil in performance.

Het verbaast mij wel moet ik zeggen :)
Wat zijn jouw specs & performance dan? :9

Vinger zweeft nog een beetje boven de pre-order knop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Quadcore intel 9550 (2.8) en een Nvidia gtx 570
windows 7 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Derr_Hans schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:47:
Zit enorm te twijfelen :/

Ene kant is WoW op het moment saai en heeft echt WoD nodig, dus ik doe niet veel behalve dan 2dagen raiden.

Andere kant, rep grinds en daily's nodig in Wildstar geloof ik, en daily's en rep grind zijn nou niet mijn meest favorite bezigheden. Ik wil gewoon healen in Dungeons en zo gear krijgen en dan raiden.

Of ir rep alleen nodig voor de gear ?
Wildstar laat zijn spelers helemaal vrij in hoe ze willen spelen. Die vrijheid staat bij het dev team hoog in het vaandel. Zo kun je volledig levelen via pvp. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze je iets opdringen waar je niet op zit te wachten. Als je iets wordt opgedrongen, zal dat verwacht ik van guilds uit komen, en niet vanuit het spel zelf.

Die vrijheid miste ik bij WoW. Ik ben juist met WoW gestopt omdat ik niet meer verder kwam zonder guild. En die stelde als eis dat ze je konden vertellen wanneer je moet gaan spelen... Wanneer ik een spel wil spelen bepaal ik zelf, dat hoeft een of andere puber niet voor me te doen. Dat is ook het grootste struikelblok van raids en de reden dat 95% die raids nooit zal meemaken. Guilds beginnen dan met hele week en maand roosters terwijl dat nooit de intentie van de game devs is geweest.

[ Voor 22% gewijzigd door Seth_Chaos op 02-06-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk wel dat het qua FPS iets minder is geworden sinds de beta. In de start area heb ik 120 fps op Ultra. Toen ik in de eerste "stad" terecht kwam (Bloodfire village oid) zakte het naar 29 fps op Ultra en moest ik op Medium (50-60 fps) doorspelen.

In de buiten area's is het wel wat beter geworden.. (High 50-60 fps).

(i7 4790 en MSI Gaming 4G 290x)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Laatst online: 07-09 14:28
Verdorie, ik vermaak me écht met het spelletje. Het zit goed in elkaar, en combat is echt onzettend tof. Wat een verschil met WoW, toen ik dat 7 jaar geleden speelde. Je kan geen moment verslappen omdat je dan gewoon in elkaar getimmerd wordt. Leuk!

Ik ben benieuwd naar de eerste reviews..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Iusedto schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:22:
Eindelijk kunnen spelen na 2 dagen geen key krijgen vd officiele site.
Dan maar 2x € 60 betaald :)

Vanwege de queue's ben ik naar Lightbringer gegaan (RP) en dat bevalt erg goed.
Ben een Mordesh Engineer aan het levelen. Wilde Dominion want die heb ik de afgelopen maanden ook gespeeld maar de "space zombies" zijn wel erg cool :)
Plus ik heb nooit Exile geprobeerd dus het is nu echt een nieuwe start, hehe

Enige probleem dat ik heb is dat mijn Boomboxes niet kan openen vanwege een UI fout. Heb geen enkele add on behalve de officiele dus dat is vreemd .
Heb ticket gemaakt want op die boxes zit dus gewoon een timer ( belachelijk idee)
Die ui fout krijg je omdat je maar 1 boom ox open kunt maken per 21 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Wat zijn boom boxes, en waarom heb ik er nog geen enkele gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Krukar schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:37:
[...]

Ah chippies je was me net een minuutje voor :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Krukar schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:37:
[...]
Echt waar ?
IK heb er 20 of zo, dat gaat wel even duren dan :)

Bedankt voor je antwoord !

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SparksNL schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:38:
Wat zijn boom boxes, en waarom heb ik er nog geen enkele gekregen?
Die ontvang je als je deel hebt genomen aan de beta. Volgens mij 1 per dag dat je bent ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Magnetic_Man schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:43:
[...]

Die ontvang je als je deel hebt genomen aan de beta. Volgens mij 1 per dag dat je bent ingelogd.
Hmmm ik heb toch zeker wel een aantal dagen de beta gespeeld. Volgens mij krijg je ze ook vanuit de 3day headstart. Toch maar even support contacten dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu level 19, vermaak me prima. hardcore

Vanavond eerst de queue bosshardcore en dan eens kijken naar een dungeon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:17:
[...]

Wildstar laat zijn spelers helemaal vrij in hoe ze willen spelen. Die vrijheid staat bij het dev team hoog in het vaandel. Zo kun je volledig levelen via pvp. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze je iets opdringen waar je niet op zit te wachten. Als je iets wordt opgedrongen, zal dat verwacht ik van guilds uit komen, en niet vanuit het spel zelf.

Die vrijheid miste ik bij WoW. Ik ben juist met WoW gestopt omdat ik niet meer verder kwam zonder guild. En die stelde als eis dat ze je konden vertellen wanneer je moet gaan spelen... Wanneer ik een spel wil spelen bepaal ik zelf, dat hoeft een of andere puber niet voor me te doen. Dat is ook het grootste struikelblok van raids en de reden dat 95% die raids nooit zal meemaken. Guilds beginnen dan met hele week en maand roosters terwijl dat nooit de intentie van de game devs is geweest.
Zal eens verdiepen in die attunements van Wildstar, zal ff aan wat WoW vriendjes vragen of ze intressen hebben in Wildstar. Met vrienden spelen is leuker dan alleen, ik weet dat er een guild is die op GoT een aardig aantal members heeft. Hun maar eens contacten als ik er uit ben lol

Heb gister wat streams bekeken en Combat ziet er goed uit, kon alleen ff niet zo snel wat gstreams vinden van Medics aangezien dat een class is wat mij aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 63 boem dozen, dus dat gaat zo 2 maanden duren voor dat ik ze allemaal geopent heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Derr_Hans schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:51:
[...]

Zal eens verdiepen in die attunements van Wildstar, zal ff aan wat WoW vriendjes vragen of ze intressen hebben in Wildstar. Met vrienden spelen is leuker dan alleen, ik weet dat er een guild is die op GoT een aardig aantal members heeft. Hun maar eens contacten als ik er uit ben lol

Heb gister wat streams bekeken en Combat ziet er goed uit, kon alleen ff niet zo snel wat gstreams vinden van Medics aangezien dat een class is wat mij aanspreekt.
Op de site van wildstar staat bij de classes filmpjes van de medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

Derr_Hans schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:51:
[...]

Ik speel een medic en zover bevalt het me prima, ben pas level 14, dus heb nog lang niet alles gezien. Van wat ik heb gelezen schijnt de dps in raids van medics niet erg goed te zijn (lees: steevast onderaan). Ik vind dat zelf niet echt belangrijk want als dat zo is pikken de devs dat vanzelf wel een keer op. Ik weet ook nog niet of ik wel ga raiden uberhaupt. Solo dps is voldoende vind ik zelf. Vooral de mobiliteit vind ik erg handig. bijna alle spells kan je casten terwijl je beweegt.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Heb ook sinds de launch geprobeerd te spelen en was ook begonnen in het volle Hazak met m'n Warrior, helaas kon ik daar gister niet in komen met 12 uur queue dus ben maar een nieuwe Esper begonnen @ Zhur.

De queues zullen uiteindelijk wel zakken denk ik. Heb wel een leuke World Boss gedaan, Kraggar.
Je kunt zien hoe ik het gedaan heb hier: YouTube: Wildstar - Kraggar the Earth-Render (World Boss) as Hybrid Esper :D (niet lachen! :O)

Ik denk dat ik het nog lang ga spelen!

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:06
Gisteren eerste dungeon gedaan (level 20) Ruins of Kel Vorath.
Zal niks spoilen, maar WOWWW wat heftig en zeker als je met wat randoms zit kan het soms best lastig zijn. Uiteindelijk toch gecleared en helaas geen loot kunnen bemachtigen.

Vanavond de 2e dungeon!
tot nu toe heel excited!

[ Voor 3% gewijzigd door Darkstylo op 02-06-2014 11:27 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zelf nog zoekende naar een class voor mijn main, speel nu engineer maar die AI van de pets is tenen krommend. Ben bang dat ik me daar mateloos aan ga irriteren.

In beta heb ik veel warrior gespeeld en dat beviel goed.

Maar wil zeker eens medic gaan proberen. Ziet er wel erg leuk uit.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Kun je trouwens op één server een character hebben van beide factions? Vroeger kon dat niet bij WoW, maar meen dat dat tegenwoordig wel weer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Iusedto schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:25:
Zelf nog zoekende naar een class voor mijn main, speel nu engineer maar die AI van de pets is tenen krommend. Ben bang dat ik me daar mateloos aan ga irriteren.

Je kunt toch ook gewoon een build in elkaar zetten zonder bots? Gewoon bots verruilen voor andere action set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

ben akelig aan het twijfelen om van server te switchen.
toen ik vanacht voor de lol keek (lees: 0030u) stond er op Hazak nog steeds een queue van >1.5k

door de wat gelimiteerde tijd die ik 's avonds heb niet echt de mogelijkheid om eindeloos in de queue te hangen dus misschien dat ik naar Ravenous of Zhur ga en opnieuw begin. Nu kan het nog relatief gezien makkelijk, ben pas LV8

choices choices....

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Dawn schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:43:
ben akelig aan het twijfelen om van server te switchen.
toen ik vanacht voor de lol keek (lees: 0030u) stond er op Hazak nog steeds een queue van >1.5k

door de wat gelimiteerde tijd die ik 's avonds heb niet echt de mogelijkheid om eindeloos in de queue te hangen dus misschien dat ik naar Ravenous of Zhur ga en opnieuw begin. Nu kan het nog relatief gezien makkelijk, ben pas LV8

choices choices....
In de ochtend is het wel rustig zonder queue, ben benieuwd hoe het deze avond is.
Ik heb voorgenomen om op Hazak in te loggen mits er geen of verwaarloosbare queue is, is dat niet zo ga ik terug naar Zhur. Heb op beide realms een lvl 15 :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

mjah, echter is dat best lastig als je dagelijks van huis bent tussen 0800-1900u ivm werk ;)
in het weekend ben ik vrij, maar was niet van plan alleen in het weekend te spelen :P

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik moet ook nood gedwongen van server switchen denk ik tot de ques op Hazak minder is. Sorry Aeon Knights :(

Kan alleen in de avond spelen en dan is het gewoon niet te doen om op die server in te loggen helaas. Vanavond maar is kijken of ik op Zhur meer geluk heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
zijn er nu inlog problemen ofzo? onmogelijk om in te loggen atm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers liggen er momenteel uit wegens onderhoud. > http://wsstatus.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:53:
Servers liggen er momenteel uit wegens onderhoud. > http://wsstatus.com/
oei. ok thanks

Zou mooi zijn dat ze dat bij het inlog scherm zetten. En niet groot Realms Online boven play :)

[ Voor 19% gewijzigd door rejer op 02-06-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
rejer schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:55:
[...]

oei. ok thanks

Zou mooi zijn dat ze dat bij het inlog scherm zetten. En niet groot Realms Online boven play :)
Of de tekst aanpassen naar Realm online. Gezien er 1 online is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:54:
[...]

Op de site van wildstar staat bij de classes filmpjes van de medic.
Klopt en die heb ik gezien, iig de devtalk filmpje.
Dat heeft mij de intresse gewekt, maar wat ingame footage van spelers die een dungeon doen en zo.
Zal vanavond eens youtube raadplagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:14
Br3wmaster schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:50:
Ik moet ook nood gedwongen van server switchen denk ik tot de ques op Hazak minder is. Sorry Aeon Knights :(

Kan alleen in de avond spelen en dan is het gewoon niet te doen om op die server in te loggen helaas. Vanavond maar is kijken of ik op Zhur meer geluk heb :)
We zijn bezig om een alt guild op te zetten op Achron, omdat inderdaad vele overdag werken en dan 3-4 uur in de que is niet grappig en de avond is dan afgelopen. Dus join wanneer de que te lang is Achron (wel Dominion) en dan kan je tot dat de que's minder worden toch gezellig met guildies spelen en mensen leren kennen. Tevens tis elke dag erg gezellig op TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
jlena schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:14:
[...]

We zijn bezig om een alt guild op te zetten op Achron, omdat inderdaad vele overdag werken en dan 3-4 uur in de que is niet grappig en de avond is dan afgelopen. Dus join wanneer de que te lang is Achron (wel Dominion) en dan kan je tot dat de que's minder worden toch gezellig met guildies spelen en mensen leren kennen. Tevens tis elke dag erg gezellig op TS.
Super :) Zal ik vanavond gelijk doen. Leuker om met guildies te spelen dan zonder natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

razoon

"Keep on keeping on"

Van NCSoft heb ik Lineage 1 en 2 gespeeld en Aion en GW.
Wat me toen zo tegenviel was de eeuwig durende grind om te levelen.

Hoe zit dat met Wildstar? Alhoewel ik me realiseer dat men dat nog niet kan weten op hogere levels.
Is het levelen gebaseerd op het doden van grote aantallen mobs? 20, 40, 80 etc van die en die mobs?
Wat is de ervaring tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
razoon schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:33:
Van NCSoft heb ik Lineage 1 en 2 gespeeld en Aion en GW.
Wat me toen zo tegenviel was de eeuwig durende grind om te levelen.

Hoe zit dat met Wildstar? Alhoewel ik me realiseer dat men dat nog niet kan weten op hogere levels.
Is het levelen gebaseerd op het doden van grote aantallen mobs? 20, 40, 80 etc van die en die mobs?
Wat is de ervaring tot nu toe?
Nee is meer quest georiënteerd. Het blijft voornamelijk bij dood 5 tot 10 beesten en breng dan verslag uit. Al zijn er ook heel veel quests waarbij je in principe helemaal niets hoeft te doden. Het heeft heel weinig draagvlak met de genoemde mmo's. Je kan het beter zien als een opvolger van WoW met meer actie, scifi en humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gister wat streams gezien, vol questen tot 47,5 en daarna waren er geen quests beschikbaar, grind met mobs killen tot 49 om vervolgens weer wat quests te hebben.

Dit was puur questen geen dungeons of iets, wellicht als je wat dungeons tussen door doet dat het grind stuk niet hoeft of hij heeft net een stukkie gemist (iemand die beta speelde en ook raids deed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Laatst online: 21:44
Derr_Hans schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:39:
Gister wat streams gezien, vol questen tot 47,5 en daarna waren er geen quests beschikbaar, grind met mobs killen tot 49 om vervolgens weer wat quests te hebben.

Dit was puur questen geen dungeons of iets, wellicht als je wat dungeons tussen door doet dat het grind stuk niet hoeft of hij heeft net een stukkie gemist (iemand die beta speelde en ook raids deed).
Wellicht slaat de streamer dan bepaalde questen over die hij bij het spelen van de Beta te lang vond. Ook zal het inderdaad met dungeons te maken hebben en 0% rested experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Derr_Hans schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:39:

Daarbij heb je natuurlijk ook nog PVP waar je mee kunt lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:43:
[...]

Daarbij heb je natuurlijk ook nog PVP waar je mee kunt lvlen.
was 9/10 Kungen... en Kungen cant PVP :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Ik heb zo nog wat vraagjes voordat ik het spel aanschaf.
Hoe ziet het er grafisch uit? Wat ik op Youtube zie is tamelijk cartoonesk. Wat ik op zich niet erg vind. Als het maar mooi gedetailleerd en kleurrijk is. Hoe zijn de details? Hoe ziet de omgeving eruit?
Bij Lineage had je soms kale, niet ingevulde vlakken ofzo, zonder bomen en ander groen.
Hoe is het hier ingevuld? Is er veel variatie?
Is het 1 groot land of zitten er instances in?
Waar staan de servers? In Europe of US? Praat iedereen wel engels in de chat of zie je andere talen voorbij komen?
Kun je de functietoetsen gebruiken? Kun je alle toetsen mappen?
Zijn er addons voor het spel?

Zomaar wat vraagjes ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

Grafisch ziet het er gewoon goed uit, beter als WoW vind ik, maar dat komt misschien ook omdat alles in Wildstar nog nieuw is. De stijl lijkt wel erg op WoW. Ik ben tot nu toe nog steeds in de eerste zone nadat je het ruimteschip verlaat en die ziet er heel groen uit met heel veel variatie.

Andere vragen heb ik geen antwoord op zover.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Iusedto schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:25:

Voor het levelen vind ik pets erg handig, zeker degene die taunt zorgt er voor dat je weinig dmg hoeft op te nemen al zijn ze idd soms wel wat buggy. Heb ook nog niet gevonden hoe ik ze kan dismissen want soms lopen ze mobs te pullen die ik niet wil.
Al een paar end level builds bekeken en daar zieje toch dat de pets meestal worden weggelaten in zowel dmg als tank builds. Vermoed dat de bots eerder handig zijn in solo content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:00:
[...]

was 9/10 Kungen... en Kungen cant PVP :$
Haha Kungen is een Joke |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Heb het spel in de beta gespeeld maar (nog) niet aangeschaft, maar wat antwoorden:
razoon schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:09:
Hoe ziet het er grafisch uit? Wat ik op Youtube zie is tamelijk cartoonesk. Wat ik op zich niet erg vind. Als het maar mooi gedetailleerd en kleurrijk is. Hoe zijn de details? Hoe ziet de omgeving eruit?
Ik vond het spel behoorlijk gedetailleerd en erg netjes 'afgewerkt'. De textures zien er echt behoorlijk goed uit; wel getekende stijl, maar veel aandacht aan besteed. De omgevingen zijn goed gevuld, soms tegen het drukke aan. Alles is ook heel erg kleurrijk.
Bij Lineage had je soms kale, niet ingevulde vlakken ofzo, zonder bomen en ander groen.
Hoe is het hier ingevuld? Is er veel variatie?
De landschappen zijn redelijk gevarieerd. Ik ben tot level 50 gekomen en heb bossen, grasvlaktes, sneeuwlandschappen, grote alien fabrieken en nog veel meer langs zien komen. Sommige landschappen vond ik echt heel mooi om te zien (bio domes in Farside bijvoorbeeld). Check de screens van de zones zou ik zeggen.
Is het 1 groot land of zitten er instances in?
Er zijn verschillende zones; 4 unieke starter zones (2 rassen per zone), 2 factie zones (dominion en exile) en de rest van de zones is gedeeld. Er zijn instances in de meeste zones; shiphands (single- / multi-player instanced quest), adventures (multi-player quest met meerdere paden) en dungeons (4 in totaal, 5 player).
Waar staan de servers? In Europe of US? Praat iedereen wel engels in de chat of zie je andere talen voorbij komen?
Servers staan in de US (Texas geloof ik) en in de EU (Duitsland geloof ik). Je kunt kiezen, maar ik zou dus de EU servers kiezen. Er zijn Engels-, Frans- en Duits-talige servers volgens mij. Of mensen zich daar nu aan houden weet ik dus niet.
Kun je de functietoetsen gebruiken? Kun je alle toetsen mappen?
Zijn er addons voor het spel?
Volgens mij kun je redelijk goed keys mappen inmiddels, inclusief de meeste modifiers. Wel is shift standaard sprint, maar ik geloof dat je het aan kunt passen tegenwoordig. Addons worden volledig ondersteunt en worden gemaakt in LUA. In feite is de hele standaard UI opgebouwd uit LUA addons die je dus zelf kunt vervangen als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ben er over uit, ik koop het spel en met 30 dagen gratis zal ik vast een idee hebben hoe en wat.

Gold farmen voor gratis speel tijd is natuurlijk erg aantrekkelijk, aangezien ik al een montly fee betaal voor wow. Wellicht dat ik alleen PvP, zoals ik zie moet je behoorlijk dedicated zijn voor de raids en dat kan ik niet aangezien ik ook gewoon WoW speel en daar al mijn vrienden spelen, maar zal met de tijd wel zien wat ik doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

@Morrar

Bedankt voor het beantwoorden van al mijn vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Voor addons kan je evt. hier even kijken :
http://www.curse.com/ws-addons/wildstar

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Hebben jullie de digital deluxe editie of de normale? En is er uiteindelijk nog een Tweakers guild gekomen of maakt het niet uit welke server ik kies?

[ Voor 16% gewijzigd door BinaryRun op 02-06-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Mortalboy[NL] schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:35:
Kun je trouwens op één server een character hebben van beide factions? Vroeger kon dat niet bij WoW, maar meen dat dat tegenwoordig wel weer kan.
Kan wel op een PvE server, PvP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BinaryRun schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:13:
Hebben jullie de digital deluxe editie of de normale? En is er uiteindelijk nog een Tweakers guild gekomen of maakt het niet uit welke server ik kies?
Ik heb zelf de digital deluxe editie. Een Tweakers guild zou leuk zijn, maar in welke server dan? en welke faction? Persoonlijk gaat (voor faction) mijn voorkeur uit naar Exile. Server maakt me niet, Archon is nog niet overvol volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
BinaryRun schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:13:
Digital deluxe genomen.
Ben zelf op Lightspire (RP)terecht gekomen omdat alle andere servers dit weekend helemaal vol zaten :)
En aangezien ik 2 a 3 uur op een avond heb is een queue van 2,5 uur geen optie.
RP server bevalt erg goed.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Digital Deluxe hier
En ik zit ook op Lightspire. :)

RP Community is doorgaans een leuke community.
Heb me er zelf niet aan gewagen overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb me maar via remote desktop alvast in de wachtrij gezet voor Hazak..

Kan ik alsnog meteen spelen als ik thuis kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Ik ga vanavond eens kijken hoe het met controller support zit, gezien ik het een gepriegel vindt om met wasd te bewegen en tegelijk acties te spammen via de cijfer toetsen terwijl ik aanvallen probeer te ontwijken. Dan kom je eigenlijk toch een hand tekort. Helaas heeft mijn muis maar twee extra toetsen die ik nu heb toegewezen voor basic attack en één andere attack spell.

Voor dit spel heb je eigenlijk een mmo muis nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 14:11
Besteld komt morgen binnen, is er al een GOT guild op een bepaalde realm ik kan hier namelijk niets over terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
rafler schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:22:
Besteld komt morgen binnen, is er al een GOT guild op een bepaalde realm ik kan hier namelijk niets over terug vinden.
Er is niet echt een GOT-guild gevormd, dus iedereen zit helaas verspreid over meerdere realms. Daarnaast zijn er vrij veel mensen die met bijvoorbeeld hun WoW-guild zijn overgestapt naar Wildstar. Als je een beetje terugkijkt in het topic, zie je wel wat guilds en realms langskomen die je kunt overwegen. Sommige van die realms zitten wel al behoorlijk overvol, dus daar zou ik dan niet voor gaan persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Iemand die weet of er leuke NL guilds zijn op

Zhur PVP
Contagion PVP
Of eventueel de nieuwe PVE EU server.

Mijn voorkeur gaat uit naar Contagion maar heb op alle servers chars (low levels)

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:17:
Ik ga vanavond eens kijken hoe het met controller support zit, gezien ik het een gepriegel vindt om met wasd te bewegen en tegelijk acties te spammen via de cijfer toetsen terwijl ik aanvallen probeer te ontwijken. Dan kom je eigenlijk toch een hand tekort. Helaas heeft mijn muis maar twee extra toetsen die ik nu heb toegewezen voor basic attack en één andere attack spell.

Probeer deze eens: http://www.alternate.nl/L...duct/1075092?event=search

Werkt perfect in Wildstar voor mij je kunt alle knoppen met je linker hand bedienen en met je rechter gewoon de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Welke functies heeft de muis? Kun je net als WoW vooruit door beide muisknoppen in te drukken?

[ Voor 33% gewijzigd door razoon op 02-06-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty

Keybinds ESDF gebruiken om te lopen (als pijltjes toetsen) en vervolgens AQWRTGVB + 1 tm 6 of alt+ AQWRTGVB gebruiken voor je skills en F1 tm F5 voor buffs. Net als in WoW. Ben je snel, behendig en je hoeft je hand amper te bewegen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Is er een goede guild op Eko? Ik zoek nog een goede tweaker guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een mount gekocht bij de merchant, maar hij is nooit in m'n inventory gekomen. Ben bang dat ik 11 gold kwijtben :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Als ik nu het spel koop via de officiële website. Kan ik dan direct beginnen met spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:27:
Heb een mount gekocht bij de merchant, maar hij is nooit in m'n inventory gekomen. Ben bang dat ik 11 gold kwijtben :((
Komen die überhaupt in je inventory en niet gewoon in je character interface?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
jaydenjarno schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:35:
Als ik nu het spel koop via de officiële website. Kan ik dan direct beginnen met spelen?
Morgen. Tenzij je nog early access er bij hebt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:37:
[...]

Komen die überhaupt in je inventory en niet gewoon in je character interface?
Dacht in inventory, maar hij staat nergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Ben dus ook benieuwd of de early access nog telt als je nu koopt. Was bij andere mmorpgs vaak wel maar kan het nergens terug vindenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cens
  • Laatst online: 25-08 10:25

Mijn muis heeft momenteel ook maar twee extra knoppen, maar als ik ze keybindt als bijvoorbeeld:
button4, ctrl+button4, alt+button4, ctrl+alt+button4 etc. kom ik toch een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:47:
[...]

Dacht in inventory, maar hij staat nergens..
Heb je al gekeken naar de karakterinterface? Daar zit een tabje voor je mounts.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 30 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios