Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05:31
Elke keer als ik ingelogd ben op Kazak kan ik geen character maken :S

Als ik de client opnieuw start kom ik weer in queque met daarna hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t eindelijk op Nexus aangekomen
iemand zin om te questen mss? :)
Ik zit op Eko, char is RockoRollo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Zit nu ook op EKO, alle PVP realms duren me te lang :/.

Maar eens een t.net circle maken?

Charname: Electrawolf

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Hmmm ik had een character op de 2e pvp server aangemaakt, tot level 3-4 gespeeld. Helaas log ik nu in en zie dat die character pleite is... Dit vind ik wel heel erg eng. Overigens zie ik nu dat alle servers opnieuw vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
SparksNL schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:55:
...Overigens zie ik nu dat alle servers opnieuw vol zitten.
Dat zal misschien verklaren waarom bij mij het laadscherm blijft staan sinds ik naar The Northern Wilds vertrokken ben :'(

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Oh ik ben ook even uitgelogd op Ravenous. Hoop niet dat uren spelen straks verdwenen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ik had trouwns geen login queue op eko.. terwijl hij wel op "full" stond.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Idd, die server ques populatie indicator klopt voor geen meter.

WildStar @WildStar · 43 sec.
New EU EN-PvP Realm - Zhur is now open. #WildStar

[ Voor 29% gewijzigd door Remagine op 31-05-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Nice, maar een char aangemaakt op Zhur aangezien ik graag PvP wil. Weer Electrawolf.. dat krijg je met femal chars ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die op Ravenous Dominion spelen.. voeg me toe als je wilt: Naihiko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand troweuns al zijn deluxe en pre order items gekregen?
En je boomboxes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:28:
Heeft iemand troweuns al zijn deluxe en pre order items gekregen?
En je boomboxes?
Ja, linksonderin kan je ze vinden onder het kado icoontje. Unlocken is wat moeizaam, hij geeft je vaak de item niet dus je moet het blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Bij mij blijft hij nu de hele tijd hangen op retrieve realm list...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:35:
[...]

Ja, linksonderin kan je ze vinden onder het kado icoontje. Unlocken is wat moeizaam, hij geeft je vaak de item niet dus je moet het blijven proberen.
Ok thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
mentalozzie schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:30:
Elke keer als ik ingelogd ben op Kazak kan ik geen character maken :S

Als ik de client opnieuw start kom ik weer in queque met daarna hetzelfde probleem
Hier ook. Ik kon vanmorgen om 10:00 uur inloggen op Hazak, had snel een charr aangemaakt en was inmiddels lvl 3. Toen kwam er die DC voor iedereen om de wachtrij te resetten op Hazak. Opnieuw ingelogd, gelijk in de wachtrij. Wanneer de wachtrij voorbij is krijg ik een leeg charachter scherm te zien en kan ik alleen nog maar ALT+F4 uit de game.

Als ik dan opnieuw opstart en wederom Hazak kies dan kan hij niet connecten met de server. Gooi ik de .ini files weg in de App data map en log weer opnieuw in, dan lukt het wel maar komt ik weer in de queue terrecht waarna exact hetzelfde weer gebeurd als ik aan de beurt ben, een lege charr scherm. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik heb dezelfde vervelende ervaringen met Hazak, vele disconnects, uur queue en vervolgens een network error.

Diverse vrienden van mij zijn nu of naar een nieuwe PVP server of naar een PVE server gegaan.

Ik wil graag spelen, dus heb nu maar een Dominion popje gemaakt op Zhur.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik heb 63 boomboxes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maareh je Spaceship kan je die maar aan een char linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:35:
Bij mij blijft hij nu de hele tijd hangen op retrieve realm list...
Idem :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Volgens mij zit ik nu in een guest queue... 3200 wachtenden voor mij met een duur van 217 uur.

De reden dat ik eruit ging, mijn pc viel uit.

Ik deed de pc weer aan, enkele piepjes, en hij ging weer uit :)

Denk dat de videokaart vernaggeld is of het geheugen...

_/-\o_ O-) _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-05-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Besloten om op nieuwe server PvP te spelen Zhur... queque is te lang en zal wel nog weken zo blijven omdat alle clans al besloten hadden daar op te rollen.

Mochten Tweakers ook op Zhur spelen add me maar : Mentalcrazy :)

Edit: Ik speel Exile

[ Voor 5% gewijzigd door mentalozzie op 31-05-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Bah, al twee dagen geleden besteld bij Ncsoft en nog steeds geen key ontvangen.
Ook Support reageert voor geen meter.

Hoop niet dat ik nu 59 euro kwijt ben

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Char aangemaakt op Zhur
name Roflcopter aan exile kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen log in problemen op Eko :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:55:
Nog steeds geen log in problemen op Eko :)
Ik wel, 60 uur nu en 2K voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik kan gewoon in en uitloggen en heb geen que
heb je guest pass of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in de wacht rij staat kan je het beste Alt-4F en weer inloggen.
Na een paar keer kom je er ineens in.
Dus die wachtrij zegt niks.. gewoon 10 or 20 keer inloggen achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
KNOWN PURCHASE ISSUES: Serial Codes Not Being Delivered - RESOLVED - Please Read Instructions

All players who were affected by these two issues can now purchase again if they have not already done so. For players affected by Issue #1, you will be refunded the purchase within the next few business days. For players affected by Issue #2, you will not actually be billed at all for the purchase. We are voiding the attempt. The pending charge will fall off within a few days.
Misschien zijn er meer mensen met problemen bij Wildstar shop (NCsoft)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Btw ik kan de sheet weapon keybinding niet meer vinden
Is deze eruit gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Bij mij helpt alt f4 en dan weer inloggen niet, 7 17 keer geprobeerd

[ Voor 7% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-05-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:21:
Bij mij helpt alt f4 en dan weer inloggen niet, 7 17 keer geprobeerd
Echt blijven proberen, je zal zien dat het werkt.
Als je er dan in komt, en het spel blijft hangen op retrieving char list.. gewoon weer alt-f4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Nog steeds niet, weer stuk of 15- 20 keer geprobeerd

Ik ga maar ff vreten en blijf maar in de queue

---------

Dat er überhaupt gasten mogen inloggen. Komop.. het is een headstart en geen officiele release, die is over 3 dagen.

[ Voor 39% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-05-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:32:
Nog steeds niet, weer stuk of 15- 20 keer geprobeerd

Ik ga maar ff vreten en blijf maar in de queue

---------

Dat er überhaupt gasten mogen inloggen. Komop.. het is een headstart en geen officiele release, die is over 3 dagen.
En dan krijgen we het hele verhaal nog een keer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

We hebben nu een Tweakers Circle op Zhur aan de Exile kant, msg Electrawolf of Roflcopter voor een invite ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Hebben meer mensen problemen met account inventory? Ik krijg bij alles wat ik probeer nog steeds "[System] : That C.R.E.D.D. has already been claimed."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
godofal schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:47:
[...]

En dan krijgen we het hele verhaal nog een keer :X
Dat zal vast meevallen denk ik, vaak zitten de diehards toch in de headstart, en is de instroom op de echte release dag te overzien omdat de meesten headstart zullen hebben gepakt van de preorders (tenzij ze dan nog problemen hebben met de stabiliteit die voorvloeien vanuit vandaag, wat natuurlijk wel mogelijk is). En met de kritieken op de launch zullen er ook vast nog spelers zijn die het nog even aankijken daar ik eigenlijk op alle (game) forums die ik geregeld check weinig positieve zaken lees vandaag (wat de voorgaande weken vanwege de hype wel anders was).

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 31-05-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat slecht geregeld weer, ze wisten van te voren dat dit zou gebeuren. Was week van tevoren nog aangekondigd door de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik zit op eko, had een hele lange wachtrij, i kdrukte op change realm, en ging weer naar mijn eko realm, en nu is de wachhtijd veel minder, en nog maar 433 wachtenden.

Was ik ingelogd.... scherm zonder maar ook maar 1 knop om op te drukken _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-05-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
Alex Picard schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:19:
Hebben meer mensen problemen met account inventory? Ik krijg bij alles wat ik probeer nog steeds "[System] : That C.R.E.D.D. has already been claimed."
Yup, dat geeft blijkbaar problemen momenteel. Even afwachten dus ;)

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Sorry als dit al veel besproken is, ik heb niet heel het topic gelezen...

Ik wou dit een tijdje geleden pre-orderen maar heb besloten dit niet te doen door de hoeveelheid klachten over de performance. Aangezien ik maar een mid-end GPU heb, is dit best belangrijk voor mij

De developers beloofden toen verbetering tegen de release. Hoe zit het hier inmiddels mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Bv202 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:23:

Ik wou dit een tijdje geleden pre-orderen maar heb besloten dit niet te doen door de hoeveelheid klachten over de performance. Aangezien ik maar een mid-end GPU heb, is dit best belangrijk voor mij

De developers beloofden toen verbetering tegen de release. Hoe zit het hier inmiddels mee?
Dunno. Weet wel dat een hoop van die issues te maken hebben met UI-elementen, en als je die uit zet (iets met target van target of zo) dat je ineens een hele berg performance erbij krijgt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Misschien heb ik het probleem wat ik had opgelost, of heb ik gewoon heel veel geluk nu.
Mijn stream gaat verder ok http://www.twitch.tv/daisai , beetje weinig viewers alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bv202 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:23:

Mijn is pc is best oud (4+ jaar) maar het is voor mij erg soepel. Ik speel alles op high en heb geen noemenswaardig lag. Ik kan ook op ultra spelen trouwens maar voor de zekerheid speel ik wat lager.

Het is in ieder geval een stuk betere performance dan tijdens de beta.
Maar het kan wel verschillen per pc dus hoe het voor jou speelt is moeilijk te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Dennism schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:32:
[...]

Dat zal vast meevallen denk ik, vaak zitten de diehards toch in de headstart, en is de instroom op de echte release dag te overzien omdat de meesten headstart zullen hebben gepakt van de preorders (tenzij ze dan nog problemen hebben met de stabiliteit die voorvloeien vanuit vandaag, wat natuurlijk wel mogelijk is). En met de kritieken op de launch zullen er ook vast nog spelers zijn die het nog even aankijken daar ik eigenlijk op alle (game) forums die ik geregeld check weinig positieve zaken lees vandaag (wat de voorgaande weken vanwege de hype wel anders was).
Niet perse, volgens mij konden physical pre-orderaars niet met de headstart meedoen. Daarnaas zijn alle diehards idd nu bezig maar over het algemeen zijn er meer niet-diehards.

Launches zijn nou eenmaal zoals dit, als het spel flink populair is iig. Het valt ook nauwelijks te voorkomen; verwachten we nu serieus dat de devvies 2, 3x de servercapaciteiten gaan regelen alleen voor launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

godofal schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:34:
[...]

Niet perse, volgens mij konden physical pre-orderaars niet met de headstart meedoen. Daarnaas zijn alle diehards idd nu bezig maar over het algemeen zijn er meer niet-diehards.

Launches zijn nou eenmaal zoals dit, als het spel flink populair is iig. Het valt ook nauwelijks te voorkomen; verwachten we nu serieus dat de devvies 2, 3x de servercapaciteiten gaan regelen alleen voor launch?
Je houdt het simpel weg niet tegen. Ik ken tot heden geen een launch wat op de eerste dag normaal werkte (zeker niet met mmo's). Ik wacht nog wel paar dagen voor ik hem koop en zie dan wel verder. Al weet ik wel dat Wildstar me sowieso gaat vermaken tot WoW:WoD komt.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:58
Lekkere download servers voor de game :D 22mb/sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Zijn er al goede reviews beschikbaar? Ik twijfel om dit te kopen, maar heb geen flauw benul of dit iets voor mij is...

Ter vergelijking Elder Scrolls Online heb ik zo'n 80 uur gespeeld, maar ben daarna gestopt omdat het veel te veel van hetzelfde bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Bv202 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:41:
Zijn er al goede reviews beschikbaar? Ik twijfel om dit te kopen, maar heb geen flauw benul of dit iets voor mij is...

Ter vergelijking Elder Scrolls Online heb ik zo'n 80 uur gespeeld, maar ben daarna gestopt omdat het veel te veel van hetzelfde bleef.
Als je WoW leuk vond dan is dit meer iets voor je dan ESO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik denk dat ik het gewoon ga proberen. Sowieso zal ik me er wel wat uurtjes mee vermaken :)

Spelen jullie als Tweakers samen op een specifieke server/realm of wordt hier ook gebruik gemaakt van megaservers?

[ Voor 39% gewijzigd door Bv202 op 31-05-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-08 15:52
@Daisai wilde je stream kijken om te zien of Wildstar wat is (lijkt mij de eerste MORPG die even leuk of zelfs leuker kan zijn dan WoW). Maar...

Hij doet het niet :( jammer. Zal deze topic wel een tijdje blijven volgen, als Wildstar leuk blijkt te zijn, wie weet...

Edit: hij werkt, alleen geen vloeiende stream (haperingen). PvP ziet er messy uit btw!

[ Voor 14% gewijzigd door Sankara op 31-05-2014 21:27 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Net een char aangemaakt maar hij komt nooit voorbij de loadbar na char creation :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
Wildstar is op dit moment - belachelijk - nog steeds CPU bound. Mijn i7 920 met een HD7970 GHz kan net 30 fps in de "buiten wereld" halen 45 - 55 in starting area.

Mensen met een processor die betere singlecore performance hebben spelen het spel veel vloeiender. Eigenlijl belachelijk wamt sinds de closed Beta is er al gezeik over.

Ze hebben een paar optimilizaties gedaan maar dat heeft amper geholpen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
SacreBleu schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:48:
Wildstar is op dit moment - belachelijk - nog steeds CPU bound. Mijn i7 920 met een HD7970 GHz kan net 30 fps in de "buiten wereld" halen 45 - 55 in starting area.

Mensen met een processor die betere singlecore performance hebben spelen het spel veel vloeiender. Eigenlijl belachelijk wamt sinds de closed Beta is er al gezeik over.

Ze hebben een paar optimilizaties gedaan maar dat heeft amper geholpen.
Dan moeten mensen met een FX van amd wel heel erg oppassen want single core preformance is echt heel laag op die cpu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Oke blijkbaar heb ik de Zhur server bug :( Kan dus niet inloggen op die server en als je andere server wilt inloggen blijft die hangen zijn sommige mensen al met 10 uur lang dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
heb weer wat uurtjes kunnen spelen en moet zeggen dat het wel vermakelijk is door de actie. Niet van dat WoW achtige vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Yup level 11 nu, helaas niet op Hazak en ook niet van plan om daar te gaan spelen omdat ik alleen met peak tijden kan spelen en die server zal nog wel even met Queque te maken krijgen.

Hoop dat ik een andere leuke guild kan vinden op Zhur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik heb mijn karakter maar op Lightspire aangemaakt.
Level 10 esper op het moment.

Haal overigens met mijn I7-2600 en 780ti meer dan 60 fps.
Wel aantal keren gehad dat na het alt-tabben mijn framerate steeds verder dropte, tot beneden de 20 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
NEEEEEEJ patch! Hopelijk blijft alles gewoon werken haha XD

Ik ben momenteel een level 13 engineer. Heerlijke class om te spelen. Voelt erg aan als de hunter in WOW, maar dan met een stuk gavere skills e.d.

[ Voor 59% gewijzigd door SparksNL op 01-06-2014 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik werd ook gekicked ja :)
Maar vermaak me prima met het spel, zit nu in een NED/BE guild op Eko met meer dan 100 leden, dus dat valt ook weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 01:18:
ik werd ook gekicked ja :)
Maar vermaak me prima met het spel, zit nu in een NED/BE guild op Eko met meer dan 100 leden, dus dat valt ook weer mee.
Mag ik vragen welke guild dat is, en hoe ik daar in kan komen? mijn char heet Spekvet.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.cantonium-elites.nl/home

Het is deze guild, ze spelen meerdere games trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
godofal schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:34:
[...]

Deels klopt dat zeker, maar mijn ervaring met eerdere MMO launches is wel dat de headstarters vaak meer problemen hebben dan de normale launchers. Maar compleet voorkomen ga je het iig nooit, daarom adviseer ik ook mensen zich er op in te stellen dat je de eerste uren (of dag) amper kan spelen. Teveel server capaciteit heeft blizzard ook met WoW gedaan (teveel realm openen ipv hogere cap's per realm), vooral tijdens TBC en Wrath (tijdens vanilla konden ze de realms nog amper upgraden dus moeten ze wel) en daar zie je nu met het langzame sub verlies dat WoW heeft de problemen van. Nieuwe launches zullen die fout zeker niet willen maken, liever wat queue's in het begin, dan dode realms later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
NVM

[ Voor 96% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 01-06-2014 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Bv202 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:53:
Ik denk dat ik het gewoon ga proberen. Sowieso zal ik me er wel wat uurtjes mee vermaken :)

Spelen jullie als Tweakers samen op een specifieke server/realm of wordt hier ook gebruik gemaakt van megaservers?
De game is net gedownload nu. Is er hier een realm afgesproken om samen te spelen? Mijn voorkeur gaat naar PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Laatst online: 12-06 09:48
Dat ie blijft hangen op de loading screen is nieuw?? Heel raar, zit daar al 10 min op ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zneeser
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 17:11
Voor mij is een loading screen dat blijft hangen niets nieuws.
Maar alt-f4 is dan iig een oplossing en opnieuw inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Net weer even gespeeld, zit nu op level 13 :) Nog 1 level te gaan en dan kan ik als het goed is een stuk grond krijgen voor mijn eigen huisje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
Bv202 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 09:58:
[...]
De game is net gedownload nu. Is er hier een realm afgesproken om samen te spelen? Mijn voorkeur gaat naar PvE.
De meesten hier zitten op EKO. Ik ook, nu nog een guild... :)

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Cruz3r schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:27:
[...]

De meesten hier zitten op EKO. Ik ook, nu nog een guild... :)
We zitten nu ook met een aantal in een Circle op Zhur, PvP en wat minder chaos dan Hazak ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Electrowolf schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:50:
[...]

We zitten nu ook met een aantal in een Circle op Zhur, PvP en wat minder chaos dan Hazak ;).
Hazak is een ramp inderdaad. :D Jammer genoeg willen mijn vrienden er wel blijven omdat een of andere grote, serieuze guild daar ook zit en wil blijven. Betekent namelijk een permanent drukke server en dus makkelijker recruiten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

NMe schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:04:
[...]

Hazak is een ramp inderdaad. :D Jammer genoeg willen mijn vrienden er wel blijven omdat een of andere grote, serieuze guild daar ook zit en wil blijven. Betekent namelijk een permanent drukke server en dus makkelijker recruiten.
Ja en nee...
er zijn iets van 100 guilds op die server gerolled, inc. de guild waar ik zelf in zit.
...maaaarrrrr gezien het feit dat ik gisteren op Fortarock stond zit heb ik dag 1 HS al gemist ;(

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Zijn er ook mensen die op Lightspire spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Hmm, die combat challenges zijn lastig... ik ben maar tot 70% geraak terwijl constant heb liggen vechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Gaan ze de realm capiciteit van Hazak, Eko, Zhur of Ascendancy nog uitbreiden? Alle engelstalige PVP of PVE servers zijn Full met een wachtrij van 3000 welke 12 uur wachten betreft?

Zou dit zo blijven? Dit is nog maar de headstart, laat staan wanneer de official release komt. Beetje moeilijk spelen zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Relative schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:35:
Gaan ze de realm capiciteit van Hazak, Eko, Zhur of Ascendancy nog uitbreiden? Alle engelstalige PVP of PVE servers zijn Full met een wachtrij van 3000 welke 12 uur wachten betreft?

Zou dit zo blijven? Dit is nog maar de headstart, laat staan wanneer de official release komt. Beetje moeilijk spelen zo...
Laten we het hopen... Ik zit ook al sinds 12u in de que op Kazak

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Potame schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:38:
[...]

Laten we het hopen... Ik zit ook al sinds 12u in de que op Kazak
Dat je nog wacht? Ik maak maar een character aan op Zhur. Ik ga toch niet wachten op een spel te spelen welke ik gekocht heb en nog maandelijks voor (ga) betalen. Absurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Relative schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:46:
[...]

Dat je nog wacht? Ik maak maar een character aan op Zhur. Ik ga toch niet wachten op een spel te spelen welke ik gekocht heb en nog maandelijks voor (ga) betalen. Absurd
Realms die nu (te) vol zitten, zullen ook na de 1e maand vol genoeg blijven. Het is even doorbijten, maar over 2 maanden heb je nog steeds een server met een gezonde populatie.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ja hoor, weer een queue op EKO...

Is er nog een goede NL guild die mij straks kan inviten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Relative schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:35:
Bij Eko en Zhur nog geen queue gezien... Lijkt me niet dat dat per speler verschilt?

[Update] Eko nu wel... my bad ;). Verwacht dan wel dat er wat bij gaat komen..

[ Voor 9% gewijzigd door Electrowolf op 01-06-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Als ik dit zo lees ben ik blij dat wij besloten hebben op Ravenous te spelen.

Wel een queue maar meestal zo rond de 500, ben ik er met een kwartier in.

Nu level 15 , niet heel gek veel tijd gehad. Gelukkig maandag vrij en dan even de hele dag bezig.

Geweldig spel en ben blij dat ik in de beta niet verder ben gegaan dan level 10.

Heb ook 77 boomboxes gekregen, heb ook elke dag dat kon ingelogd op de beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik zit ook op ravenous. Lvl 11 stalker. Moet nu ook wachten totdat ik kan spelen. Dat was bij wow niet zo.

Als dit nu al zo is weet ik niet of ik de volledige game ga kopen. Heb nu preorder account en er 5 euro aan uitgegeven.

Heb geen zin om na werk uur te wachten totdat ik kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ik zit ook op Ravenous en zit nu in een queue van een uur. Vanmorgen rond 11:00 kon ik direct inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same, alleen dan op Ascendancy. Wel te bizar voor woorden dat je na het kopen van een spel gewoon in een wachtrij gezet wordt, met als enig alternatief dat je "gewoon op andere servers kunt die minder druk zijn". Ja, die danwel PvP danwel niet-Engelstalig zijn. En natuurlijk al je speeltijd/progressie weg.

Ik hoop dat ze de servers snel gaan uitbreiden, en al helemaal met de officiele release die er al bijna is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik sta dus ook in de wachrij. Ik dacht dat dit een aantal minuten zou duren en had dus zeker geen wachtrij van 2 uur verwacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ze zullen binnenkort wel servers bijschakelen. En de mogelijkheid bieden te transferen. Zag dit al aankomen, en ben dus op een rp pve server begonnen, waar geen wachtrijen te bekennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Een queue vind ik niet altijd erg.
Maar vind het wel vervelend dat op elke EN server nu een queue zit (met uitzondering van de RP server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta nu een uurtje in de wacht en moet nog 30min wachten voor EKO, trouwens veel tweakers die spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Hmm die queue op EKO gaat nu nergens meer over, bijna een uur wachten....
Ze hebben de periode waarna je eruit wordt getiefd ook verlaagd.... Was net ff douchen 10 min, kom terug en mag weer aansluiten in de queue :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Seth_Chaos schreef op zondag 01 juni 2014 @ 16:21:
Ze zullen binnenkort wel servers bijschakelen. En de mogelijkheid bieden te transferen. Zag dit al aankomen, en ben dus op een rp pve server begonnen, waar geen wachtrijen te bekennen zijn.
Hoop niet te hard op server transfers, vooral niet gratis.
daarnaast hebben ze al aangegeven dat wanneer de server 'full' is en dus een queue staat, ze op de cap van de server zitten qua aantallen.

van beide opties verwacht ik eerder hardware matige server opschakeling, dus capaciteit.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Het wordt nu wel beetje vervelend, tot frustratie toe.

Ik speel nu op Eko, ik ga straks hapje eten, maar weet nu al dat het een enorm lange queue wordt zodra ik klaar ben.

Nu snap ik dat er wordt gezegd dat men probeert om andere servers te vullen, maar alle servers zitten vol volgens de realm list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
Tenzei het vandaag verandert is, is Lightspire RP-PVE nog mooi rustig, natuurlijk zie ik zat spelers erop, maar niet in overvloed.

En als je denk dat RP iets zal veranderen aan de PVE, dat is niet zo. Waarschijnlijk zul je nog een iets betere community zien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Ik krijg elke keer in game tijdens het questen of PvPen een "Connection Error: Connection closed | 64.25.34.206:24001" melding (gisteren had ik het heel de dag niet maar vandaag heb ik het al 6x gehad)

Spelers en NPC's rennen/lopen dan terwijl ze op dezelfde plek blijven staan...

Iemand hier ervaring mee? Want zo kan ik echt niet spelen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
https://twitter.com/WildStar/status/473130381882179584

Er komt iig een nieuwe EN-PVE realm en een EN-PVP realm bij, dat zorgt in ieder geval dat de huidige niet nóg voller gaan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Dit gaat echt niet opschieten op deze manier. Begonnen op Kazak, maar door de grote queue's uitgeweken naar de nieuwe Ravenous server. Nu zit deze ook weer vol, wat nu? Weer uitwijken, 16 levels weggooien door opnieuw te beginnen, om vervolgens over 2 dagen tegen hetzelfde probleem aan te lopen? Meh....

Ik vraag me ook serieus af of de cap van een server enkel bepaald wordt door de onderliggende hardware. Dit is namelijk mijn inziens gewoon uit te breiden. Ik verwacht eerder dat men zelf een player cap heeft opgelegd om alles in balans te houden of zo (economie, pvp etc.). Of zeg ik nu iets heel raars?

Edit:

Heeft er iemand overigens goede of slechte ervaringen met de 2-step authentication functionaliteit binnen Wildstar? Je krijgt een aantal in-game items, + een extra stukje beveiliging. In vorige MMO's leverde dit echter ook wel eens "gedoe" op bij het aanmelden (account locked etc.).

[ Voor 52% gewijzigd door SparksNL op 01-06-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
hopelijk gaan die queue times snel weg, man man man ik wil weer spelen.

Weet iemand hoe je snel bij je eigen plot kan komen voor je huisje, is daar een toets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ascendancy EU valt wel mee tot nu toe. Of iedereen was nog aan het slapen toen ik rond 11 uur vanochtend inlogde :P.
Ik ben nu level 19 op mijn Esper. Nog maar 1 level en dan is het tijd voor de eerste dungeon :D.
Healen in de eerste adventure was leuk ieder geval.

[ Voor 15% gewijzigd door Jerry op 01-06-2014 18:34 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Mortalboy[NL] schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:29:
hopelijk gaan die queue times snel weg, man man man ik wil weer spelen.

Weet iemand hoe je snel bij je eigen plot kan komen voor je huisje, is daar een toets voor?
Je kunt er naar toe teleporteren vanuit je skill bar (je "hearthstone")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Heb het gevonden via internet, toch handige tip, omdat het soms onduidelijk kan zijn waar de knop precies zit:

Nr 9:
Afbeeldingslocatie: http://wildstar.mmorpg-life.com/wp-content/uploads/2014/05/housing_Toolbar_2-1024x576.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
.

[ Voor 100% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 01-06-2014 19:03 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios