Hmm probeerde dat net zelf ook. Krijg nu een network error.
Zit nu naar dit scherm te staren na de queue:

Verwijderd
Mmm krijg nu unable to connect to .... nadat ik uit de realm list ben gegooid en het begint weer van vooraf aan..
Dacht erin te zitten, unable to connect 206.127, schiet niet erg op, wilde naar Eko gaan, maar onofficiele Russische server klinkt niet zo .. tof
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
He vreemd, bij mij geeftie nu aan dat hazak population low is. Iedereen eruit geknikkerd ofzo?
Gisteren was dat nog Ascendancy, dat ze eens beslissenLowizi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:09:
Ik las dat Eko (EU) zo'n beetje de onofficiële Russische server gaat worden.
Kan lastig zijn in de chat.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
dacht juist dat eko niet de russishe server wasyamAUchi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:10:
Dacht erin te zitten, unable to connect 206.127, schiet niet erg op, wilde naar Eko gaan, maar onofficiele Russische server klinkt niet zo .. tof
of vergis ik me nu
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2014 10:13 ]
Had ik ook, heb 'm maar ff opnieuw gestart omdat er na 5minuten nog niks gebeurt was.Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:10:
Zit nu naar dit scherm te staren na de queue:
[afbeelding]
Zit nu weer in de queue, 175H22M

Dus hij logt default in op hazak? of kan ik gewoon change realm duwen en naar een pve server gaan? want pvp word niet om te genieten als er maar 1 is voor de hele EU regio LOL
Ik zit ook in de queue.
Position 733 intussen. Van 65 uur naar 14 uur en 35 minuten gegaan in een aantal minuten.
Position 733 intussen. Van 65 uur naar 14 uur en 35 minuten gegaan in een aantal minuten.
[ Voor 10% gewijzigd door Zneeser op 31-05-2014 10:18 ]
Hij ging bij mij standaard naar EKO (pve)
Bij mij ook EKO, ik kon een character aanmaken, klik ik op die button, zie ik een poppetje staan en verder geen buttons.... het begin is er...
2 nieuwe EU PVP servers up: https://twitter.com/WildStar/status/472653383099494400
Origin: l-MakroN-l
Zie ze nog niet...Makron schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:21:
2 nieuwe EU PVP servers up: https://twitter.com/WildStar/status/472653383099494400
Nee, dat heb ik zelf zo ingesteld ivm guild.bjarky schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:17:
Dus hij logt default in op hazak? of kan ik gewoon change realm duwen en naar een pve server gaan? want pvp word niet om te genieten als er maar 1 is voor de hele EU regio LOL
Je kan zelf een realm kiezen, ook als je in de queue zit is daar een knop voor.
Unable to connect, authenticate server ligt er weer uit
WildStar @WildStar · 18s
EU PVP peeps - Zhur or Ravenous....GO
https://twitter.com/WildStar/status/472653383099494400
EU PVP peeps - Zhur or Ravenous....GO
https://twitter.com/WildStar/status/472653383099494400
lol, zit net in kazak. Poppetje ingelogd en al. ^^
Hoe lang heb je in de que gezeten?Remagine schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:26:
lol, zit net in kazak. Poppetje ingelogd en al. ^^
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Was net queue in kazak ook voorbij, ging van nr 97 in eens naar nr1
Log ik in naar het character create scherm blijven alle knoppen weg, client zat vast en moet nu opnieuw inloggen ^_^
Log ik in naar het character create scherm blijven alle knoppen weg, client zat vast en moet nu opnieuw inloggen ^_^
Nadat ik bij de realm list express het spel afgesloten en herstart had nauwelijks 10 minuten.
Nummertje 251 en nog 15 minuten: Network Error: Connection closed. LoL
Gaat inderdaad niet echt goed.
Zat te spelen, opeens connection error, poof login scherm.
Zat te spelen, opeens connection error, poof login scherm.
PSN: MaxxusNL
Ik word zomaar uit de game gekicked, probeer ik opnieuw aan te melden, kom ik in de queue van KAZAK uit. Waiting time van 120 uur....
Die melding had ik net ook. Kon gelijk weer inloggen en terug in het spel gaan. Kazak is nog steeds population low
Lol maf, ik ben nu weer ingelogd en zit in que op hazak.. 393 uur, wauw!
Ik zie overigens dat alle servers (op de RP servers na) op full staan.... Slechte inschatting gemaakt?
Nu sta ik als nummertje 4412 in de lijst.
En de reden dat de population op low staat is waarschijnlijk dat ze de begin gebieden niet te vol willen laten lopen in het begin, of zo.
[EDIT] Bij mij staat Hazak op Full en zie de nieuwe PVP servers er ook nog niet bij staan.
En de reden dat de population op low staat is waarschijnlijk dat ze de begin gebieden niet te vol willen laten lopen in het begin, of zo.
[EDIT] Bij mij staat Hazak op Full en zie de nieuwe PVP servers er ook nog niet bij staan.
[ Voor 20% gewijzigd door Zneeser op 31-05-2014 10:32 ]
aan de pre-order verkoop hadden ze toch kunnen inschatten hoeveel mensen er nu klaar zitten?
Ik sta op nummer 1428 met een wachttijd van 118 uur. Dit is wel echt kak. Dat de authentication server deud gaat OK, maar dat alle servers al direct vol zitten is een beetje jammer. Of hebben ze dit kunstmatig teruggeschroefd @ launch?
WildStar @WildStar · 25s
Looks like Ravenous wins! New EU-EN-PVP server! #WildStar #PVP
https://twitter.com/WildStar/status/472657280253833216
Looks like Ravenous wins! New EU-EN-PVP server! #WildStar #PVP
https://twitter.com/WildStar/status/472657280253833216
Neen, aantal pve servers stond wel op high.Zneeser schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:31:
Nu sta ik als nummertje 4412 in de lijst.
Kazak nu weer op high. Voor diegene die een low pop server willen:
http://i.cubeupload.com/dPbVjh.png
3 uur queue op Eko om erin te komen 
Ze hebben weer helemaal niks geleerd van eerdere MMO-launches....

Ze hebben weer helemaal niks geleerd van eerdere MMO-launches....
Que tijden kloppen van geen kanten, ik ben door een 175uur que gekomen in ~5 minuten. Gewoon even geduld en je zit er zo in.
Goed, ik zet ondertussen watch_dogs wel even aan, zo nu en dan even alt tab en dan hoop ik dat ik over een uurtje er wel op zit
Zie de queue-tijd inderdaad vrij rap aflopen nu, welke josti heeft die estimated queue-time dan geprogrammeerd?
Ik zit vast in laadscherm van "Off-World", ik neem aan dat dat gewoon de que is?
Nee, de queue is echt een realm full message.mrmoustache schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:41:
Ik zit vast in laadscherm van "Off-World", ik neem aan dat dat gewoon de que is?
Ik denk het scherm voor character creation. Word er zelf overigens om de 5 min uit gedonderd. Kan dan wel weer gelijk inloggen dat wel.
Ik ZAT in de queue, maar ook hier krijg ik de network error. Kan dus weer opnieuw aansluiten.
Aah thanks. Kreeg op moment van jou reageren een Connection Closed error.
Meh ik ga wel wat huishoudelijke zaken regelen, ik probeer het later nog wel opnieuw.
Ik ook lol, nu ik weer inlog zit ik op 40 min, ben daardoor van 130 uur naar 40 min gegaanSparksNL schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:42:
Ik ZAT in de queue, maar ook hier krijg ik de network error. Kan dus weer opnieuw aansluiten.
Ravenous EU-EN-PVP is coming online now!
Nieuwe PvP server!
Nieuwe PvP server!
Grappig, van Queue-positie 1950 tot 55 ging heel snel (3 min) en nu duurt het bijna een minuut per 4-5 posities. Laat mij toch vermoeden dat die queues "nep" zijn 
Edit: ben ik door die queue heen gebeurt er verder helemaal niks
Edit2: Gewoon ff client opnieuw starten dus, zonder queue nu op de character creation gekomen.
Edit: ben ik door die queue heen gebeurt er verder helemaal niks
Edit2: Gewoon ff client opnieuw starten dus, zonder queue nu op de character creation gekomen.
[ Voor 33% gewijzigd door Krukar op 31-05-2014 10:54 ]
En ik zit weer in de que. ><
EDIT: EU Auth offline doh
Issuelijst Carbine is net gepost:
https://forums.wildstar-o...5-headstart-issues-31514/
EDIT: EU Auth offline doh
Issuelijst Carbine is net gepost:
https://forums.wildstar-o...5-headstart-issues-31514/
[ Voor 87% gewijzigd door Remagine op 31-05-2014 11:01 ]
Heb de fout gemaakt om te kijken of ik om Revanous kon inloggen. Dat lukte, maar nu kan ik geen realmlist meer binnen halen, en niet meer switchen naar Hazak
Verwijderd
Voor mensen die moeite hebben om de Realm list op te vragen, je kunt op de volgende manier ook je realm wijzigen:
Ga naar %appdata%\Roaming\NCSOFT\Wildstar
Wijzig de file met Account.email en zet daar de volgende regel in (of wijzig de regel als ie al bestaat):
Wel je client ff opnieuw opstarten nadien.
Ga naar %appdata%\Roaming\NCSOFT\Wildstar
Wijzig de file met Account.email en zet daar de volgende regel in (of wijzig de regel als ie al bestaat):
login.realm=RealmWaarJeHeenWilt
Wel je client ff opnieuw opstarten nadien.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2014 11:10 ]
Hoop dat Revanous snel up is... Op een Duitse server spelen bleek toch minder dan verwacht (iedereen spreekt daar ook dus gewoon Duits)
Had gehoopt dat mensen daar Engels gingen praten maar tevergeefs.
Had gehoopt dat mensen daar Engels gingen praten maar tevergeefs.
Eerste stuk voltooid maar zit nu vast @ loading screen voor het volgende deel 
Liep daarna ook nog ff vast maar 'k kon meteen weer terug inloggen zonder queue
Liep daarna ook nog ff vast maar 'k kon meteen weer terug inloggen zonder queue
Eindelijk zit ik in de que voor Hazak! Nu 9 min wachten
Verwijderd
mm ingelogd maar ik zie niets... Juist die portal zowat... Maar geen character om te createn ofzo..
Waarschijnlijk gaat die estimation er niet van uit dat mensen uit de que stappen oid.Krukar schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:39:
Zie de queue-tijd inderdaad vrij rap aflopen nu, welke josti heeft die estimated queue-time dan geprogrammeerd?
Heeft iemand die het spel gekocht heeft één van die guest codes voor mij om te kijken of het spel iets voor mij is? Ik zoek een vervanging voor WoW en heb de beta's van Wildstar niet kunnen spelen.
Bij voorbaat bedankt!
Bij voorbaat bedankt!
Jammer, ze hebben die bug met memory crashes dus niet gefixed....
Speel je net nog geen 3 minuten en crashed je spel dus al...
[ Voor 32% gewijzigd door Daisai op 31-05-2014 11:22 ]
Ik ben bang dat de guest codes niet gelden voor de Pre-Launch. En de codes krijgen wij volgens mij ook later...sacinici schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:18:
Heeft iemand die het spel gekocht heeft één van die guest codes voor mij om te kijken of het spel iets voor mij is? Ik zoek een vervanging voor WoW en heb de beta's van Wildstar niet kunnen spelen.
Bij voorbaat bedankt!
Verwijderd
Overigens kun je hier terecht voor de actuele issues en (mogelijke) oplossingen: https://forums.wildstar-o...5-headstart-issues-31514/
De post wordt regelmatig geüpdatet.
De post wordt regelmatig geüpdatet.
Na boodcschappen doen terug, uit de que, maar in een lege character create scherm..
Verwijderd
had ik ook, client volledig herstarten en het werkte.MyKey schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:25:
Na boodcschappen doen terug, uit de que, maar in een lege character create scherm..
Even je client herstarten en meteen weer inloggen, geen queue en dan kun je character maken.MyKey schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:25:
Overigens geen problemen meer gehad nadat ik er eenmaal in zat, nu lekker aan het spelen, camerasysteem is wel heel erg wennen trouwens
Ik kom wel weer in een que naar herstarten van clientKrukar schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:26:
[...]
Even je client herstarten en meteen weer inloggen, geen queue en dan kun je character maken.
Overigens geen problemen meer gehad nadat ik er eenmaal in zat, nu lekker aan het spelen, camerasysteem is wel heel erg wennen trouwens
Zo, eerste drie levels zitten erop. Kom nu Alizar niet in. Wordt toch opnieuw starten ben ik bang. 
Combat is wel even flink wennen, maar dat zal vast goedkomen. Gaat erg snel allemaal.
Combat is wel even flink wennen, maar dat zal vast goedkomen. Gaat erg snel allemaal.
Heb je waarschijnlijk te lang gewacht met herstarten zodat je je sessie kwijt bent.MyKey schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:27:
[...]
Ik kom wel weer in een que naar herstarten van client
Heb je de game al eens opnieuw geinstalleerd sinds de beta's ?Daisai schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:21:
Jammer, ze hebben die bug met memory crashes dus niet gefixed....
Het is een bug die bij hun bekend is en ze nog niet hebben gefixed.xeple schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:29:
[...]
Heb je de game al eens opnieuw geinstalleerd sinds de beta's ?
https://support.wildstar-...location-0x00000000-error
Zat al een tijdje in create character optie te wachten maar de naam reservering werkt helaas niet voor iedereen. Zonde van de tijd om met een andere naam te beginnen. Daarna maar eens opnieuw opgestart en nu continu vast in retrieving realm list, gaat een lange dag worden.
Op een of andere manier kan ik niet met Hazak verbinden. Ik krijg wel het scherm van connecting to server, maar daarna verdwijnt de rat, en gebeurt er niets.
Ik blijf vasthangen op "Retreiving account information"mrmoustache schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:00:
Op een of andere manier kan ik niet met Hazak verbinden. Ik krijg wel het scherm van connecting to server, maar daarna verdwijnt de rat, en gebeurt er niets.
Ik had eigenlijk niets anders verwacht. De problemen die er nu zijn, zijn vrijwel gelijk aan de launch van Guild Wars 2.
Wacht een paar dagen en het kan in 1x wel, aangezien niet iedereen gelijk in de game wilt. Ik snap ook niet waarom de launch om 12 uur 's nachts wordt gedaan 'locale time' en er geen extra realms zijn bijgeplaatst voor de launch event...
Wacht een paar dagen en het kan in 1x wel, aangezien niet iedereen gelijk in de game wilt. Ik snap ook niet waarom de launch om 12 uur 's nachts wordt gedaan 'locale time' en er geen extra realms zijn bijgeplaatst voor de launch event...
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Probeer al 2 uur in te loggen haha jeetje
kan beter genieten van het weer
Ik ben ook maar uitgeweken op de nieuwe PVP server. Geen queue, niets.
Jij hebt tenminste kunnen spelen, ziet al meer dan 3 uur naar een log in / que en lege character creation scherm te kijken zonder ui. Echt grove fout van Carbine maar 1 PVP realm voor EN EU.
Ravenous (en als het goed is komt de 3e eraan)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Ik kom er achter dat alhoewel ik voor de Eko server gekozen had mijn character toch gewoon op Ascendency zat. Vreemd mss automatisch gebeurd omdat ascendency vol zit?
Opnieuw beginnen dan maar...30 min que nu...
Opnieuw beginnen dan maar...30 min que nu...
Verwijderd
Ik kan helaas niet meer inloggen, maar volgens mij een hoop andere wel het is ineens zo rustig hier
Ik zit er weer in jah. Kazak maar opgegeven, daar zit een que van 3000 man nu. Ben maar op Eko gaan spelen, gaat prima daar zoals iemand anders al eerder zei.
Ik zat net Kungen te kijken en die heeft een stippelijn op de grond voor zn quests.. hoe doe ik dit? Is het een addon ofzo?
Dat is de "Ayth_Quest" addon, denk ik.
http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220588-ayth_quest
Thanks!Zneeser schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:00:
Dat is de "Ayth_Quest" addon, denk ik.
Waarom boos worden op carbine, als je alle MMO launches van de laatste jaren hebt gezien gaat het iedere keer zo met queue's en dergelijke. En juist voor de toekomst is het verstandig dat ze niet teveel realms open zetten (weet niet of wildstar realm transfers heeft vanaf launch). Maar je wil juist je pop goed verdelen, zeker bij launch zodat je healthy realms krijgt die ook op langere termijn healthy blijven qua pop. En van de grootste fouten die blizzard gemaakt is met WoW is het als een malle bijmaken van realms, wat destijds goed leek, maar nu de game wat begint terug te lopen juist slecht is voor de game, waardoor ze allemaal trucs met connected realms moeten gaan uithalen.jlena schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:21:
Klopt maar de guild wil op Hazzak blijven dus vandaar de boosheid op Carbine.
Van te voren vast houden aan 1 PVP server is niet slim als guild zijnde, juist bij een launch als deze kun je beter een paar uur afwachten, zodra de queue's weg zijn je spot kiezen en dan lekker beginnen. Scheeld je een hoop frustratie terwijl je maar een paar uurtjes verliest.
Waar moet je je addons plaatsen?
Heb het al, %APPDATA%\NCSOFT\WildStar\Addons\
Heb het al, %APPDATA%\NCSOFT\WildStar\Addons\
[ Voor 43% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-05-2014 13:13 ]
We zijn een guild met 100+ man even afwachten een paar uur zit er niet echt in. Das onmogelijk om dat in die paar uur te regelen. En me boosheid is terecht een bedrijf weet toch van te voren hoeveel er ge-pre-ordered hebben en daar kan je afleiden hoeveel servers je nodig gaat hebben en kan je van begin al zeggen dat 1 PVP server niet genoeg was voor Europa.Dennism schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:06:
[...]
Waarom boos worden op carbine, als je alle MMO launches van de laatste jaren hebt gezien gaat het iedere keer zo met queue's en dergelijke. En juist voor de toekomst is het verstandig dat ze niet teveel realms open zetten (weet niet of wildstar realm transfers heeft vanaf launch). Maar je wil juist je pop goed verdelen, zeker bij launch zodat je healthy realms krijgt die ook op langere termijn healthy blijven qua pop. En van de grootste fouten die blizzard gemaakt is met WoW is het als een malle bijmaken van realms, wat destijds goed leek, maar nu de game wat begint terug te lopen juist slecht is voor de game, waardoor ze allemaal trucs met connected realms moeten gaan uithalen.
Van te voren vast houden aan 1 PVP server is niet slim als guild zijnde, juist bij een launch als deze kun je beter een paar uur afwachten, zodra de queue's weg zijn je spot kiezen en dan lekker beginnen. Scheeld je een hoop frustratie terwijl je maar een paar uurtjes verliest.
http://lmgtfy.com/?q=how+to+install+wildstar+addonsMortalboy[NL] schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:08:
Waar moet je je addons plaatsen?
[ Voor 10% gewijzigd door LabsTipJr op 31-05-2014 13:18 ]
Idd, even in de queue gestaan. Ondertussen het gras afgeredenRemagine schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:52:
Ik zit er weer in jah. Kazak maar opgegeven, daar zit een que van 3000 man nu. Ben maar op Eko gaan spelen, gaat prima daar zoals iemand anders al eerder zei.
Flin @WildStar - EKO
Je hoeft toch ook in princiepe niets te regelen? Ik heb ook (helaas) regelmatig met dit bijltje moeten hadden bij een launch. Je zorgt ervoor (of probeert ervoor te zorgen) dat op iedere realm van je keuze (pvp/rp/pve) een officer de guildnaam claimed (of zoals hier ws al met die pre claim), daarna speel je even totdat de storm is gaan liggen (of wanneer je niet kan inloggen ga je wat anders doen zodat je niet hoeft te ragen, het is best lekker weerjlena schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:17:
[...]
We zijn een guild met 100+ man even afwachten een paar uur zit er niet echt in. Das onmogelijk om dat in die paar uur te regelen. En me boosheid is terecht een bedrijf weet toch van te voren hoeveel er ge-pre-ordered hebben en daar kan je afleiden hoeveel servers je nodig gaat hebben en kan je van begin al zeggen dat 1 PVP server niet genoeg was voor Europa.
Dat een server w.s. te weinig zou zijn ben ik met je eens, maar dat zouu voor mij juist des te meer reden zijn om niet te veel in het voren te gaan plannen om juist dit soort issues te voorkomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 31-05-2014 13:55 ]
Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios