Vanavond eindelijk de eerste dungeon proberen, ben benieuwd
. Tijdens de beta is me dat niet gelukt omdat ik alle classes ongeveer geprobeerd heb hehe. Nog mensen op server Eko die ook willen, is er eigenlijk al een Exile Eko guild vanuit wat tweakers, ik heb er zelf wel belang bij
Hehe zo herkenbaar :-P Op zich verdien je op level 15 met questen wel redelijk snel goud. Dus je moet even sparen, maar dan heb je ook wat.Potame schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:39:
Gisteren level 15 gehaald op m'n medic en gelijk zitten googlen waar ik mijn mount op kan halen... kom ik er achter dat 't 10g kost... wtf ik heb nog geen eens 2gSkills kopen is m'n grootste money sink
Over die sterkere mobs en tagging gesproken... Gisteren met een vreemde een paar mobs gekilled en er leek wat samenwerking te zijn. Dus ik dacht "ik pull even zo'n grotere, dan gaat het sneller". Gaat die gast vervolgens staan toekijken hoe ik afgemaakt wordt en snagged daarna m'n kill...
Lekkere community aan de Exile kant haha
@kidicoke: zou wel willen, maar m'n warrior moet nog 4 levels geloof ik. Hoewel, je kunt de dungeon ook op level 17 doen, maar dan moet je erheen lopen en je doet minder schade uiteraard. Verder is er een Tweakers circle op Eko inmiddels (Metian is beheerder volgens mij).
[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 06-06-2014 09:53 ]
Ik ging er al gemakshalve vanuit dat dit al de norm was tegenwoordig. Aangezien het alweer tijden geleden is dat ik een MMO speel, vorige was GW2. En deze had dat 2 jaar geleden dus ook al.Louwke schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:01:
Wat ik dus echt een toegevoegde waarde vind is het taggen van mobs, maakt niet uit of iemand ze al getagged heeft wanneer je ze helpt krijg je ook de kill en evt quest loot. Heerlijke mechanic! Iets wat altijd een frustratie was in andere mmo's die ik gespeeld heb. Scheelt zoveel frustratie en je kunt gewoon ad-hoc een groupquest doen.
Dit brengt mij ook bij mijn struikelpunt op dit moment(heb 7 day guest pass). De combat in Wildstar is namelijk vrij traag, vergeleken met voornamelijk GW2/GW1. Ik ben nog absoluut niet ver in Wildstar en ben ook zeker geen MMO fan. Enigste MMO die me echt extreem lang gebonden had is Guild Wars 1 en in mindere mate GW2. Dit is voornamelijk PvP gerelateerd aangezien GW1 de ENIGSTE(nog steeds) MMO die echte PvP had.
Ik was super enthousiast over GW2, maar ze hebben gewoon alle die hard GW1 fans keihard in de kont geneukt met de GW2 PvP. Dus ik hoop stiekem dat Wildstar wel goede PvP heeft, alleen betwijfel ik dit ten zeerste.
Ik ben ook bang dat ik het niet eens zo ver ga redden, aangezien combat wat langzaam aanvoelt. Een telegraphed attack van een monster duurt ruim 10 seconden voor hij toeslaat, tenminste zo voelt het(werkelijkheid 3 sec, wat extreem lang is). Hopelijk verbeterd dit in de toekomst.
Heb ook al Spellslinger geprobeerd aangezien dat een mobiele class is, alleen de 2e skill die je unlocked is charged shot. Waarbij je gewoon 10 seconden stil moet staan terwijl je een spell cast. Als je GW2 gewend bent is dit gewoon extreem lang, sinds je in GW2 gewoon alles kunt casten terwijl je rondrent.
TL;DR Wildstar heeft langzame combat vergeleken met GW1 en 2/ moba games. PvP waarschijnlijk matig?
Op zich gaat het vaker goed dan slecht, bij bijv. die GROUP 2+/5+ quests hoef je op zich niet LFG enzo te doen, als je in de buurt van de quest-mob bent en er staan er toevallig een paar heb je die quests zo gehaaldMorrar schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:50:
[...]
Hehe zo herkenbaar :-P Op zich verdien je op level 15 met questen wel redelijk snel goud. Dus je moet even sparen, maar dan heb je ook wat.
Over die sterkere mobs en tagging gesproken... Gisteren met een vreemde een paar mobs gekilled en er leek wat samenwerking te zijn. Dus ik dacht "ik pull even zo'n grotere, dan gaat het sneller". Gaat die gast vervolgens staan toekijken hoe ik afgemaakt wordt en snagged daarna m'n kill...
Lekkere community aan de Exile kant haha
Maar af-en-toe valt het inderdaad tegen, dan denk je .. 'nog 40 seconden voor challenge, aargh, zo'n rode moet ik hebben!' en er lijken mensen in de buurt te staan dus je valt er 1 aan, maar niemand helpt =(
Zelf natuurlijk altijd helpen .. kuch .. kuch
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Oh jee.. butt hurt GW1 speler... Ik betwijfel of Wildstar je cup of tea gaat zijn dan. Praat eens my SinergyX, die was ook al zo'n optimist. Nou heb ik zelf GW1 amper gespeeld, maar ja, als je een kopie daarvan zoekt in een nieuw jasje ga je het niet vinden.
Wildstar heeft (net als GW2) niet miljoenen skills, zoals in GW1 blijkbaar het geval was. Aan de andere kant heeft het wel iets anders; class balance. Ook wel wat waard
Snelheid gaat op hogere levels echt nog wel omhoog en in PVP is alles ook sneller (namelijk de cast tijd van de tegenstander).
Ook is dodge hier alleen een (snelle) verplaatsing van je character en niet een tijdelijke immunity zoals bij GW2. Bij GW2 maakte het niet uit waar je heen dodged, hier wel. Hier kun je ook sprinten, wat in veel gevallen beter werkt. De telegraphs worden namelijk niet alleen steeds korter, ze worden ook steeds complexer. Dus je moet echt kijken waar je naar toe moet in een split second. Bij GW2 ging het alleen om timing.
Tot slot is er bij Charged Shot natuurlijk de tactische afweging: schiet ik instant voor weinig damage of blijf ik staan voor meer damage. Juist dat vind ik een vooruitgang; bij GW2 was alles spammy en weinig tactische skills (hooguit interrupt of block). Hier heb je tenminste builders + spenders en dus zaken waarbij je de afweging moet maken tussen stilstaan (= erg gevaarlijk) en meer schade doen. Juist dat maakt de combat dieper dan GW2. Zo snel mogelijk buttons spammen is niet hetzelfde als goede strategische combat.
Kortom: speel wat verder en probeer ook eens open te staan voor iets dat niet hetzelfde is als GW1. Ik kan best een aantal kritische kanttekeningen bij Wildstar plaatsen, maar de combat is nu juist het sterkste punt van het spel.
Maar inderdaad, meestal gaat het prima. Heb nog weinig ninja acties meegemaakt verder, ook niet over nodes of quest items die je moet aanklikken / oppakken.
Wildstar heeft (net als GW2) niet miljoenen skills, zoals in GW1 blijkbaar het geval was. Aan de andere kant heeft het wel iets anders; class balance. Ook wel wat waard
Ook is dodge hier alleen een (snelle) verplaatsing van je character en niet een tijdelijke immunity zoals bij GW2. Bij GW2 maakte het niet uit waar je heen dodged, hier wel. Hier kun je ook sprinten, wat in veel gevallen beter werkt. De telegraphs worden namelijk niet alleen steeds korter, ze worden ook steeds complexer. Dus je moet echt kijken waar je naar toe moet in een split second. Bij GW2 ging het alleen om timing.
Tot slot is er bij Charged Shot natuurlijk de tactische afweging: schiet ik instant voor weinig damage of blijf ik staan voor meer damage. Juist dat vind ik een vooruitgang; bij GW2 was alles spammy en weinig tactische skills (hooguit interrupt of block). Hier heb je tenminste builders + spenders en dus zaken waarbij je de afweging moet maken tussen stilstaan (= erg gevaarlijk) en meer schade doen. Juist dat maakt de combat dieper dan GW2. Zo snel mogelijk buttons spammen is niet hetzelfde als goede strategische combat.
Kortom: speel wat verder en probeer ook eens open te staan voor iets dat niet hetzelfde is als GW1. Ik kan best een aantal kritische kanttekeningen bij Wildstar plaatsen, maar de combat is nu juist het sterkste punt van het spel.
Uhuh vastyamAUchi schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:53:
[...]
Zelf natuurlijk altijd helpen .. kuch .. kuch
[ Voor 97% gewijzigd door Morrar op 06-06-2014 10:12 ]
Gisteren videokaart geüpgrade, het oude beestje was aan vervanging toe want had het al moeilijk met de nieuwste games maar kon Wildstar al helemaal niet meer aan 
Radeon HD4800 eruit gehaald en Nvidia GTX760GE erin gestopt, resultaat:
20FPS op medium en wat sliders uit met DX9 @ 1920x1080 -- oude situatie
80+ FPS op ultra en alles op max met DX11 @ 1920x1080 -- nieuwe situatie
Was natuurlijk ook wel een massieve upgrade, maar rest van m'n hardware is ongewijzigd:
I5 2500k @ 3.8GHz, 8GB RAM, moederbord ergens uit een vorig tijdperk
Speelt echt heerlijk nu en alles ziet er echt prachtig uit!
Was natuurlijk ook wel een massieve upgrade, maar rest van m'n hardware is ongewijzigd:
Goede morgen,
Ik heb nog steeds grote problemen met wildstar,
Exact hetzelfde als met de bèta die ik niet heb kunnen spelen.
Inlog timeout! !!
Via de site kan ik gewoon inloggen maar in het spel niet, ik zoek me al dagen suf, maar ik kom er niet uit. ...
hebben jullie suggesties?
Heb ook al regio veranderd bij setting. .. Niks helpt
Inlog timeout! !!
Via de site kan ik gewoon inloggen maar in het spel niet, ik zoek me al dagen suf, maar ik kom er niet uit. ...
Verwijderd
Heb je een 2de netwerkkaart ? Disabelenjeroni1976 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:34:
Goede morgen,
Inlog timeout! !!
Anders je eigen netwerkkaart -> Disable -> Enable doen
Werkte hier
Heb je de support van Carbine al benaderd? En krijg je een foutmelding of gewoon een timeout zonder iets?jeroni1976 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:34:
Goede morgen,
Inlog timeout! !!
Klinkt een beetj als een router die roet in het eten gooit. Misschien een poort die verkeerd geforward wordt of geblokkeerd wordt door een firewall? Al geprobeerd de firewall op windows / de router uit te gooien (tijdelijk)?
Je Time To Kill hangt enorm af van de skills die je gebruikt en hoe goed je reageert op alles. Dus: Zoveel mogelijk MOO's (moment of opportunity) uitlokken en ook wat debuf skills op je bar plaatsen.
De reden dat dungeons zeer moeilijk aanvoelen is omdat veel mensen niet weten wanneer ze moeten interrupten. Men probeert wel: De telegraphed attacks worden altijd netjes geinterrupt, maar er zijn veel enemy skills die geen telegraph hebben, enkel een castbar. Hoe vaak ik shamans al heb zien healen omdat maar 1 of 2 mensen proberen te interrupten is niet meer op twee handen te tellen. De tweede baas in Stormtalon Lair is ook een mooi voorbeeld: Zolang mensen de 3 gesplitste mobs regelmatig stunnen is dat gevecht prima doenbaar, maar nee: mensen gebruiken enkel telegraphs als trigger om te stunnen
.
Goed nieuws is wel dat mensen snel leren, uiteindelijk geraken we er altijd wel door
De reden dat dungeons zeer moeilijk aanvoelen is omdat veel mensen niet weten wanneer ze moeten interrupten. Men probeert wel: De telegraphed attacks worden altijd netjes geinterrupt, maar er zijn veel enemy skills die geen telegraph hebben, enkel een castbar. Hoe vaak ik shamans al heb zien healen omdat maar 1 of 2 mensen proberen te interrupten is niet meer op twee handen te tellen. De tweede baas in Stormtalon Lair is ook een mooi voorbeeld: Zolang mensen de 3 gesplitste mobs regelmatig stunnen is dat gevecht prima doenbaar, maar nee: mensen gebruiken enkel telegraphs als trigger om te stunnen
Goed nieuws is wel dat mensen snel leren, uiteindelijk geraken we er altijd wel door
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nice, wel een hoop geklik. Maar goed, de in-game map heeft daar ook last van.
Ook wel handig, alle AMPs:
https://docs.google.com/s...MXdTQ2c&usp=sharing#gid=0
Tja logisch dat mensen zich helemaal richten op telegraphs, omdat Carbine daar ook zo vaak over heeft lopen kletsen dat de rest vergeten wordtboe2 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:02:
De telegraphed attacks worden altijd netjes geinterrupt, maar er zijn veel enemy skills die geen telegraph hebben, enkel een castbar. Hoe vaak ik shamans al heb zien healen omdat maar 1 of 2 mensen proberen te interrupten is niet meer op twee handen te tellen. De tweede baas in Stormtalon Lair is ook een mooi voorbeeld: Zolang mensen de 3 gesplitste mobs regelmatig stunnen is dat gevecht prima doenbaar, maar nee: mensen gebruiken enkel telegraphs als trigger om te stunnen.
[ Voor 51% gewijzigd door Morrar op 06-06-2014 11:09 ]
Die nameplates bug heb ik inderdaad al een x of 2 gehad. Best irritant
PSN: Brwmaster
Om die reden gebruik ik ook SCastBar. Er verschijnt nu een grote rode balk bovenin als een mob/enemy gaat casten.Morrar schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:03:
Verder vind ik de cast bars in dit spel behoorlijk goed verstopt, zeker als de nameplates weer eens bugged zijn. Daar moet echt nog wel wat aan gebeuren.
Gisteren level 40 aangetikt op mijn Esper. Eindelijk een goede build gemaakt die als een warm mes door de mobs gaat. Rond level 37 zat ik al quests/mobs van level 40 te doen in Wilderrun.
Het belangrijkste van de build zijn de AMPS: True Sight, Figment, The Power! en Superiority. True Sight voor de hit (strikethrough), je wilt niet missen met je Mind Burst
. Figment doet erg veel dmg. The Power! is bijna altijd wel actief. Superiority is erg veel burst in het begin als je 100% hp hebt.
Ik zit eraan te denken om Haunt te droppen voor iets anders, want ik gebruik het te weinig op het moment. De mobs zijn te snel dood voordat de DoT iets nuttigs doet. Misschien dat ik het verwissel voor Psychic Frenzy voor wat meer mobile psy point builders.
Build is hier te vinden: http://ws-base.com/builds...7.327.328.329.338.339.976
Starten met Telekinetic Strike, Restraint, Bolster x2, Spectral Swarm... Mind Burst. Mobs zijn half health of lager. Daarna gebruik ik mijn Innate, 4-5 psy points = Mind Burst. Als mijn Innate op CD is dan gebruik ik Phantasmal Armor waardoor mijn health 100% blijft en ik de 25% extra moxie buff blijf houden.
Het belangrijkste van de build zijn de AMPS: True Sight, Figment, The Power! en Superiority. True Sight voor de hit (strikethrough), je wilt niet missen met je Mind Burst
Ik zit eraan te denken om Haunt te droppen voor iets anders, want ik gebruik het te weinig op het moment. De mobs zijn te snel dood voordat de DoT iets nuttigs doet. Misschien dat ik het verwissel voor Psychic Frenzy voor wat meer mobile psy point builders.
Build is hier te vinden: http://ws-base.com/builds...7.327.328.329.338.339.976
Starten met Telekinetic Strike, Restraint, Bolster x2, Spectral Swarm... Mind Burst. Mobs zijn half health of lager. Daarna gebruik ik mijn Innate, 4-5 psy points = Mind Burst. Als mijn Innate op CD is dan gebruik ik Phantasmal Armor waardoor mijn health 100% blijft en ik de 25% extra moxie buff blijf houden.
Moet mijn amps eigenlijk eens resetten. Heb er een hoop gekocht van verschillende rep vendors, maar nog niet kunnen gebruiken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik denk dat ik ook maar voor een dergelijke upgrade ga want ik kan het spel nauwelijks spelen (om geen duidelijke reden). Alleen kom ik van 2xHD6950 in Crossfire af dus een beetje sneu is het wel. Zelf heb ik ook een i5 2500k (nu nog op stock speeds maar overclocken kan altijd nog) met 8GB RAM, dus ik weet in ieder geval een beetje wat ik kan verwachten.Krukar schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:31:
Gisteren videokaart geüpgrade, het oude beestje was aan vervanging toe want had het al moeilijk met de nieuwste games maar kon Wildstar al helemaal niet meer aan
miss firewall uitzetten voor t spel.jeroni1976 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:34:
Goede morgen,
Inlog timeout! !!
In mijn achterhoofd weet ik ook wel geen enkele MMO ooit dezelfde diepgang/skill zal bereiken als GW1. En ik voor de PvP toch echt in het MOBA genre zal moeten blijven.Morrar schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:55:
................
Maar toch wil ik af en toe weer eens een MMO proberen. Voornamelijk Wildstar voor Warplots, alleen weet ik niet hoeveel tactisch inzicht er over blijft in 40v40.
Een ander groot probleem bij MMO PvP is gear progression, wat ik absoluut niet snap in een PvP omgeving. Iedereen zou toch de keuze moeten hebben uit dezelfde gear met verschil in customization van de stats?
Tja diepgang... Balans en diepgang (als in aantal skills) staan nogal haaks op elkaar, simpelweg omdat het balanceren van builds (combinaties van skills) enorm tijdrovend is. Tenzij je skills maakt die er anders uitzien, maar in feite hetzelfde doen (maar die truuk doorzien mensen wel). Ook MOBA's zijn om die reden simpel; de hero's hebben weinig skills. Shooters zelfde verhaal.
Toch denk ik dat WS wel redelijk dicht bij een MOBA komt qua combat. Alleen heeft een MOBA nog de hele map met objectives erbij. Ik denk dat 5v5 arena's de beste vergelijking zijn en niet warplots. Die zijn eerder vergelijkbaar met GvG in GW1 vermoed ik; massale battle zonder al te veel zorgen over balans tussen de teams.
Gear progression; tja vanuit PVP oogpunt zou ik het ook liever niet zien. Het is net als de leveling systemen in shooters tegenwoordig. De reden is natuurlijk dat mensen dan langer blijven spelen, omdat ze lange termijn doelen stellen. Vanuit het oogpunt van een gelijke strijd is het natuurlijk niet ideaal / behoorlijk slecht. GW2 pakte het beter aan op dat vlak, maar daar liepen mensen ook niet echt warm voor.
Toch denk ik dat PVP best intens kan zijn in Wildstar, check bijvoorbeeld deze 2v2 arena match tussen level 50 spelers: http://www.twitch.tv/megatf/c/4394857 (ja die gast is verder een beetje een douche)
Toch denk ik dat WS wel redelijk dicht bij een MOBA komt qua combat. Alleen heeft een MOBA nog de hele map met objectives erbij. Ik denk dat 5v5 arena's de beste vergelijking zijn en niet warplots. Die zijn eerder vergelijkbaar met GvG in GW1 vermoed ik; massale battle zonder al te veel zorgen over balans tussen de teams.
Gear progression; tja vanuit PVP oogpunt zou ik het ook liever niet zien. Het is net als de leveling systemen in shooters tegenwoordig. De reden is natuurlijk dat mensen dan langer blijven spelen, omdat ze lange termijn doelen stellen. Vanuit het oogpunt van een gelijke strijd is het natuurlijk niet ideaal / behoorlijk slecht. GW2 pakte het beter aan op dat vlak, maar daar liepen mensen ook niet echt warm voor.
Toch denk ik dat PVP best intens kan zijn in Wildstar, check bijvoorbeeld deze 2v2 arena match tussen level 50 spelers: http://www.twitch.tv/megatf/c/4394857 (ja die gast is verder een beetje een douche)
Level 12 nu welk level krijg je zo'n skateboard
Op level 15 kun je voor 10G een mount kopen. Hover board krijg je op level 25.xeoMe schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:02:
Op level 15 kan je voor 10 goud en 50 zilver een mount kopen maar ik kan me niet herinneren of er ook hoverboards tussen stonden voor die prijs.xeoMe schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:02:
Ik kom net uit een 2vs2 arena, ik als Spellslinger met een random dedicated medic healer, tegen een halve hybrid SS + Stalker. OMG zo intens! Eerst 2-0 achter en uiteindelijk omgebogen in een 5-3 winst. Het gaat ook niet zo zeer om dat je een enorm breed scala aan verschillende stats op je gear kunt plakken, het gaat er juist om wat jij nu eigenlijk kunt met hetgeen wat je hebt.steel123 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:47:
[...]
In mijn achterhoofd weet ik ook wel geen enkele MMO ooit dezelfde diepgang/skill zal bereiken als GW1. En ik voor de PvP toch echt in het MOBA genre zal moeten blijven.
Maar toch wil ik af en toe weer eens een MMO proberen. Voornamelijk Wildstar voor Warplots, alleen weet ik niet hoeveel tactisch inzicht er over blijft in 40v40.
Een ander groot probleem bij MMO PvP is gear progression, wat ik absoluut niet snap in een PvP omgeving. Iedereen zou toch de keuze moeten hebben uit dezelfde gear met verschil in customization van de stats?
Charged shot, zoals jij zegt 10 sec. wachten om te chargen is idd killing in PvP. Daarom neem je die gewoon niet zolang je er geen T4 Charged shot van kunt maken in PvP. (dan wordt hij namelijk mobile). Ik zou dan gaan voor Runes of protection of iets dergelijks.
Ik heb trouwens ook even op Contagion aan de dominion kant een Tweakers circle aangemaakt. Voor een invite kan je me een DM sturen, of een bericht ingame (Reprahzent).
http://www.metacritic.com/game/pc/wildstar
Al wel 300 user ratings hahaha. De paar reviews die hier en daar opduiken zijn er wisselend.
Wat ik wel heel erg storend vind is dat iedereen zeikt dat de graphics minder zijn dan die van WoW. Wat is dat voor iets? Gebaseerd op 240p YouTube filmpjes oid
Zelfs met alles op low is het grafisch veel indrukwekkender dan WoW, ik heb ze immers beiden hier op de PC staan. Art stijl is persoonlijk, maar grafisch detail, effecten, polygonen etc? Geen vergelijking mogelijk.
Al wel 300 user ratings hahaha. De paar reviews die hier en daar opduiken zijn er wisselend.
Wat ik wel heel erg storend vind is dat iedereen zeikt dat de graphics minder zijn dan die van WoW. Wat is dat voor iets? Gebaseerd op 240p YouTube filmpjes oid

[ Voor 58% gewijzigd door Brutal1ty op 07-06-2014 09:57 ]
Zo gisteren eindelijk level 20 aangetikt met mijn Warrior. Nu ff tank build en gear verzamelen en dan es STL / KV in. Benieuwd hoe het er nu uitziet.
Zou ik trouwens nog een invite mogen ontvangen voor de Tweakers circle? Charname = Rocking / Morrar.
Zou ik trouwens nog een invite mogen ontvangen voor de Tweakers circle? Charname = Rocking / Morrar.
Het bericht van die meneer/mevrouw die het beeld 2001 vind lijkt mij meer een trollBrutal1ty schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 09:54:
Wat ik wel heel erg storend vind is dat iedereen zeikt dat de graphics minder zijn dan die van WoW.

Die lage cijfers zijn ook wel echt heel debiel allemaalBrutal1ty schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 09:54:
Wat ik wel heel erg storend vind is dat iedereen zeikt dat de graphics minder zijn dan die van WoW. Wat is dat voor iets? Gebaseerd op 240p YouTube filmpjes oidZelfs met alles op low is het grafisch veel indrukwekkender dan WoW, ik heb ze immers beiden hier op de PC staan. Art stijl is persoonlijk, maar grafisch detail, effecten, polygonen etc? Geen vergelijking mogelijk.

Spelen ze wel hetzelfde spel
Kunnen ze dan ook beter doen met die reviewers die voor alles een 10 geven, die kun je ook niet serieus nemen.HStyles schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:08:
[...]
Het bericht van die meneer/mevrouw die het beeld 2001 vind lijkt mij meer een trollen zou ik niet serieus nemen. Dit soort NIET onderbouwde reacties kunnen ze beter van review sites verwijderen
Een spel dat een 10 krijgt hoort perfect te zijn, dat is Wildstar bij lange na niet, als ik Wildstar nu een cijfer zou geven in een review zou het tussen een 6.5 en 7 zijn.
Maar ja een mmo reviewen duurt gewoon heel lang.
Ik vind niet echt dat je een MMO een cijfer kunt geven tijdens de leveling fase..
Iemand anders problemen met inloggen? Net een nieuw account gemaakt en krijg alleen maar dit:
We were unable to verify your login. Either your login information was entered incorrectly, or the account system is currently unavailable. Please check the normal downtime schedule and announcements.
Email gevalideerd en alles.
We were unable to verify your login. Either your login information was entered incorrectly, or the account system is currently unavailable. Please check the normal downtime schedule and announcements.
Email gevalideerd en alles.
Spellen die ik tussen een 6.5 en 7 zou geven zou ik eerlijk gezegd niet eens spelenDaisai schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:33:
[...]
Kunnen ze dan ook beter doen met die reviewers die voor alles een 10 geven, die kun je ook niet serieus nemen.
Een spel dat een 10 krijgt hoort perfect te zijn, dat is Wildstar bij lange na niet, als ik Wildstar nu een cijfer zou geven in een review zou het tussen een 6.5 en 7 zijn.
Maar ja een mmo reviewen duurt gewoon heel lang.

Net Stormtalons lair gedaan als healer..... het is aardig pittig maar niet zo "omg wtf bbq" als sommigen het maken 
Vooral belangrijk is het stunnen, dispellen van mobs en uit de telegraphs bewegen, dan gaat het allemaal wel goed.
Als Esper healer had ik toch wel regelmatig een "oh shit" momentje als je bergen met telegraphs moet ontwijken en dan ergens een moment moet vinden om stil te staan en te healen
Maar dat maakt het juist leuk imho.
Vooral belangrijk is het stunnen, dispellen van mobs en uit de telegraphs bewegen, dan gaat het allemaal wel goed.
Als Esper healer had ik toch wel regelmatig een "oh shit" momentje als je bergen met telegraphs moet ontwijken en dan ergens een moment moet vinden om stil te staan en te healen
Verwijderd
Hé een vraag, ik heb een korte periode beta gedaan en heb de komende avonden wat vrije tijd. Maar wil me nog niet vastleggen aan het abonnement voor ik me diploma dit jaar op zak heb
Heeft er iemand nog een guestpass over?
Heeft er iemand nog een guestpass over?
@FemaleGamer
Als het goed is heb je een bericht in je mailbox.
Ontopic
Ik was dit spel op Lightspire begonnen met een Esper. Die tot level 10 gespeeld. Maar nu gererolled op Archon met een Spellslinger. Erg toffe class mag ik wel zeggen
Net level 11 geworden en begin nu eindelijk door te krijgen hoe je dingen produceert of verzamelt. Planten kapotschieten voor ingredienten, en dat noemen ze "farmen". Ik mag de humor in dit spel wel.
Even een screenshotje toegevoegd van mijn nieuwe Spellslinger
Als het goed is heb je een bericht in je mailbox.
Ontopic
Ik was dit spel op Lightspire begonnen met een Esper. Die tot level 10 gespeeld. Maar nu gererolled op Archon met een Spellslinger. Erg toffe class mag ik wel zeggen
Even een screenshotje toegevoegd van mijn nieuwe Spellslinger
[ Voor 13% gewijzigd door SandsOfArrakis op 07-06-2014 21:06 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik vind het healen erg goed gedaan.
Goed aimen, anders loop je heals mis.
Ik vind de moeilijkheids graad precies goed van het spel.
Heb al twee vrinden overgehaald tot aankoop.
Weet iemand wat dat raadselachtige gouden armour (lijkt op iets uit G.o.Thrones) is?
Is dat een bonus effect als je iets doet tijdens een spell, a la GW2.
Ik denk dat ik het activeerde met de "R" knop, maar weet niet zeker.
Weet iemand wat dat raadselachtige gouden armour (lijkt op iets uit G.o.Thrones) is?
Het spel ziet er wel verfrissend uit, vooral het dynamische combat lijkt mij wel heel erg leuk. Ook vind ik de graphics wel mooi, beetje ratchet&clank/jak&daxter achtig. Ik weet alleen niet of ik hier wel elke maand voor wil betalen. Ook moet ik hem in eerste instantie kopen, wat ook al €40-50 is. Ben al een tijd aan het zoeken naar een guest pass, maar heb tot op heden nog niks kunnen krijgen. Ach ja, dan maar verder met streams kijken en maar zien of ik het wel een aankoop waard vind...
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Als het goed is heb je mail.ShadowSaiyan schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 21:23:
Het spel ziet er wel verfrissend uit, vooral het dynamische combat lijkt mij wel heel erg leuk. Ook vind ik de graphics wel mooi, beetje ratchet&clank/jak&daxter achtig. Ik weet alleen niet of ik hier wel elke maand voor wil betalen. Ook moet ik hem in eerste instantie kopen, wat ook al €40-50 is. Ben al een tijd aan het zoeken naar een guest pass, maar heb tot op heden nog niks kunnen krijgen. Ach ja, dan maar verder met streams kijken en maar zien of ik het wel een aankoop waard vind...
Mijn laatste guestpass bewaar ik voor een vriend van me.
Dat is de ability Phantasmal Armor van een Esperalansalomon schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 21:14:
Ik vind het healen erg goed gedaan.
Gave spell is dat, zowel de visuals als het effectJerry schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 21:48:
[...]
Dat is de ability Phantasmal Armor van een Esper.
Net paar keer STL getanked; hard werken, maar wel goed te doen. Alleen zoveel spelers die niet kunnen interrupten.. my god :-S Of die gewoon het verkeerde target DPSen, of niet wachten op de LOS pull, etc.
Maar ja, toch met een PUG het gehaald. Wel flinke repair bill maar ook nieuwe boots, AMP en blauw decor stukje
Wel rete-irritant dat je als support / dual spec gewoon 2x zoveel kwijt bent aan gear / amps / skills. Op level 20 ben je al ruim 15G kwijt daaraan, terwijl DPS specs dat niet hebben. En tanken / healen is toch al niet populair. Echt een grootste blunder van Carbine, net als dual spec pas op level 20... En we hebben het ook de hele beta al gezegd.
[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 07-06-2014 22:05 ]
Die kan je dus op iemand anders casten?Jerry schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 21:48:
[...]
Dat is de ability Phantasmal Armor van een Esper.
Volgens mij wel ja. Standaard cast op self als je dat aan hebt in opties (default).
En mócht je het spel willen kopen kan je 'm ook voor 30-35 euro vinden op sites als G2Play.net enzo hehShadowSaiyan schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 21:23:
Zo druk met al die extra dingen dat ik amper aan levelen toekom!

Ik ben nu druk bezig met Wildstar. Ik vind het echt een geweldige game. Allen wat ik mij af vroeg ik speel met een hd7850 en zag dus vanmiddag dat mijn kaart rond de 70 graden word. Zou dit kwaad kunnen?
Awesome gear en op welke setting staat je FOV?Valandin schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 22:46:
Zo druk met al die extra dingen dat ik amper aan levelen toekom!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik speel normaal met FOV op 60-70 
70c kan nog wel voor GPU's hoor
Ik heb alleen nog een headpiece nodig
nog niks vets tegengekomen
70c kan nog wel voor GPU's hoor
Ik heb alleen nog een headpiece nodig

[ Voor 33% gewijzigd door Valandin op 07-06-2014 23:05 ]
Ik zag dit plaatje op het Wildstar forum over de attunement in Wildstar, best een leuke attunement.

[afbeelding]

[afbeelding]
Tijdens de beta kon ik de game niet met fatsoenlijke performance spelen, en dat terwijl ik hier op een iMac i5 "27 3.1 Ghz, 8GB Ram en een HD 6970M 1024 MB draai. Andere games, zoals Elder Scrolls Online draai ik vloeiend op Ultra. Zelfs met de nieuwe interface draaide Wildstar nog laggy, terwijl er toen berichten waren dat dit de problemen verholpen.
Nu ben ik erg benieuwd naar wat jullie ervaren, vooral de personen die destijds ook met een M versie videokaart speelde. Zijn alle problemen nu verholpen? Wildstar lijkt mij erg leuk, zover ik heb kunnen spelen, maar om nou een game te kopen die tijdens de beta hier totaal niet performde. Kan hij straks na 5 min alweer de prullenbak in
Ik weet dat het niet mag, maar wellicht heeft iemand een questpass voor mij zodat ik de performance even kan testen voordat ik de game aanschaf? Hopelijk draait hij als een zonnetje!
Nu ben ik erg benieuwd naar wat jullie ervaren, vooral de personen die destijds ook met een M versie videokaart speelde. Zijn alle problemen nu verholpen? Wildstar lijkt mij erg leuk, zover ik heb kunnen spelen, maar om nou een game te kopen die tijdens de beta hier totaal niet performde. Kan hij straks na 5 min alweer de prullenbak in
Ik weet dat het niet mag, maar wellicht heeft iemand een questpass voor mij zodat ik de performance even kan testen voordat ik de game aanschaf? Hopelijk draait hij als een zonnetje!
Er zijn nog wat issues met AMD. Maar zou in principe gewoon goed moeten kunnen draaien.
Heb zelf geen guest passes meer over..
Heb zelf geen guest passes meer over..
Je hebt een bericht!Splendid schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:02:
Tijdens de beta kon ik de game niet met fatsoenlijke performance spelen, en dat terwijl ik hier op een iMac i5 "27 3.1 Ghz, 8GB Ram en een HD 6970M 1024 MB draai. Andere games, zoals Elder Scrolls Online draai ik vloeiend op Ultra. Zelfs met de nieuwe interface draaide Wildstar nog laggy, terwijl er toen berichten waren dat dit de problemen verholpen.
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Bedankt! Ben nu Wildstar aan het updaten en maar de nieuwste driver van amd aan het installeren. Wellicht draait hij nu beter
Stel dat het nu nog niet optimaal draait, raad ik je alsnog aan het over een maandje of twee nogmaals te proberen. Er zijn echt nog aardig wat optimalisaties te doen in dit spel.
Verwijderd
Zijn er nederlandstalige guilds die actief zijn en niet op hazar zitten (die server is gewoon te vol).
Ik heb al gekeken bij cantonium, maar ik krijg weinig respons van deze groep.
Ik ben op zoek naar een progression/social raiding groep.
Ik heb al gekeken bij cantonium, maar ik krijg weinig respons van deze groep.
Ik ben op zoek naar een progression/social raiding groep.
Hazak queue is echt lang altijd 
Bijna level 15 spellslinger heb alleen geen lopende quests meer moet volgens mij naar het volgende land.
Edit: net even een stalker gemaakt op Contagion Dominion nu al level 8 gaat stukken sneller als je het begin al een keer hebt gedaan. Nu hopelijk nog door de queue van Hazak doorkomen.
Bijna level 15 spellslinger heb alleen geen lopende quests meer moet volgens mij naar het volgende land.
Edit: net even een stalker gemaakt op Contagion Dominion nu al level 8 gaat stukken sneller als je het begin al een keer hebt gedaan. Nu hopelijk nog door de queue van Hazak doorkomen.
[ Voor 40% gewijzigd door xeoMe op 08-06-2014 23:06 ]
Hazak zal altijd de grootste EU server blijven, maar de queue tijden zullen zeker afnemen. Het is een kwestie van ''wie houdt het het langste vol'' zeg maar... Ik ga op Hazak of Zhur spelen als ik de game aanschaf richting zomer vakantiexeoMe schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:41:
Hazak queue is echt lang altijd
Sjonge, die dungeons zijn lastig zeg. We hebben ons echt flink stukgebeten op Stormtalon. Voldoening is groot als het dan uiteindelijk lukt.
Goed om te horen. Dungeons zijn toch echt te makkelijk in de meeste MMO's. Ben ook zéér bang dat men Wildstar in z'n geheel gaat nerfen als de mainstream er moeite mee heeft...Loekoe schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:40:
Sjonge, die dungeons zijn lastig zeg. We hebben ons echt flink stukgebeten op Stormtalon. Voldoening is groot als het dan uiteindelijk lukt.
[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 08-06-2014 23:46 ]
Kunnen deze google docs niet toegevoegd worden op de frontpage moet ze elke keer zo zoeken.Morrar schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:25:
[...]
Check de lijst der lijsten
https://docs.google.com/s...lQY3FLel8xYlBRZXpVeDA0YXc
En vergeet ook niet even zelf het formulier in te vullen:
https://docs.google.com/f...Ss0onNNNvrHVNgjz9ftMXUas/
Stand tot nu toe:
Eko (PVE) en Zhur (PVP) zijn de populairste realms (33.2% versus 29.2%)
Exile is populairder dan Dominion (63.2% versus 36.8%)
Zoek nog mensen op samen te spelen op Contagion Dominion DM me
Mja uitdagend is wel het woord. Stormtalon is nog redelijk eenvoudig, maar gisteren toch flink klop gehad in Kel Voreth...Brutal1ty schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:45:
[...]
Goed om te horen. Dungeons zijn toch echt te makkelijk in de meeste MMO's. Ben ook zéér bang dat men Wildstar in z'n geheel gaat nerfen als de mainstream er moeite mee heeft...Terwijl ik juist een 'standaard' mmo met cartoony stijl die vrij hardcore is zo aantrekkelijk vind
![]()
Als iemand daar een dodge mist, betekent dat vaak meteen een wipe. Hielp ook niet dat ik als tank behoorlijk teruggeschaald werd vanwege mijn hogere level (van 26 naar 20). Toen ik daadwerkelijk level 20 was had ik nog ruim 11K hp en 4K shields, maar nu moest ik het doen met 8.5K en 3K (terwijl ik betere gear had verzameld).
Maar goed, verder wisten mensen ook de tactics nog niet precies en werden er en hoop interrupts gemist. Dat is volgens mij nog steeds een van de grootste redenen waarom dingen misgaan; de DPS kan simpelweg niet interrupten. Daarnaast zie je dat sommigen ook nog niet goed zijn in bewegen en het ontwijken van telegraphs. Nog belangrijker is dat mensen ook nog niet de healer en zijn telegraphs niet opzoeken. Wij hadden in KV een medic en dan wordt dat echt belangrijk vanwege z'n short range heals.
Ik vermoed echter wel dat ze de dungeons zullen gaan nerfen, want ik kan me niet voorstellen dat dit een mainstream game kan worden anders. Of toch tenminste een eenvoudigere versie ervan toevoegen.
Gisteren ook War of the Wilds gedaan en dat was wel weer leuk. Het is een adventure in de vorm van een MOBA zoals LoL of DOTA. Echt leuk gedaan in een MMO
[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 09-06-2014 09:36 ]
Wat is jullie mening als het gaat om speeltijd van dit spel?
Dan bedoel ik, is het ook een leuk spel als je maar een paar uur per week te besteden hebt? Of gaat het dan allemaal veelste traag?
Dat gevoel heb ik voorheen met MMORPG's namelijk wel gehad. Leuk om te spelen, maar om het écht leuk te maken en progressie te maken kost het wel veel tijd.
Ik heb ook nog niet kunnen vinden of er een manier is om het spel uit te proberen? Heb nou al een aantal uur besteed aan reviews lezen en beeldmateriaal bekijken of youtube maar het mooiste zou zijn om het even te kunnen proberen voor ik weer 60 euro uitgeef aan iets wat ik na een paar uurtjes beu ben :x
Dan bedoel ik, is het ook een leuk spel als je maar een paar uur per week te besteden hebt? Of gaat het dan allemaal veelste traag?
Dat gevoel heb ik voorheen met MMORPG's namelijk wel gehad. Leuk om te spelen, maar om het écht leuk te maken en progressie te maken kost het wel veel tijd.
Ik heb ook nog niet kunnen vinden of er een manier is om het spel uit te proberen? Heb nou al een aantal uur besteed aan reviews lezen en beeldmateriaal bekijken of youtube maar het mooiste zou zijn om het even te kunnen proberen voor ik weer 60 euro uitgeef aan iets wat ik na een paar uurtjes beu ben :x
Beeromaniac
Had sinds donderdag niet gespeeld, wilde vandaag inloggen moest ik dus nog de retail game code invullen had alleen nog de pre order code, echter deze werkt niet
zegt telkens invalid, heb deze bij Gamesync gekocht. Is toch gewoon bij apply serial code of is er nog een andere manier? Heb hem met streepjes en zonder hoofdletter werkt allemaal niet.
Kon het niet direct terugvinden, maar welke realm spelen de meesten van jullie?
Reboot schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:21:
Kon het niet direct terugvinden, maar welke realm spelen de meesten van jullie?
Morrar schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:25:
[...]
Check de lijst der lijsten
https://docs.google.com/s...lQY3FLel8xYlBRZXpVeDA0YXc
En vergeet ook niet even zelf het formulier in te vullen:
https://docs.google.com/f...Ss0onNNNvrHVNgjz9ftMXUas/
Stand tot nu toe:
Eko (PVE) en Zhur (PVP) zijn de populairste realms (33.2% versus 29.2%)
Exile is populairder dan Dominion (63.2% versus 36.8%)
Pre-order codes werken tot 5 Juni, dus daarom kan je niet meer inloggen. Nu moet je een retail code invoeren.Cyclonic schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:05:
Had sinds donderdag niet gespeeld, wilde vandaag inloggen moest ik dus nog de retail game code invullen had alleen nog de pre order code, echter deze werkt nietzegt telkens invalid, heb deze bij Gamesync gekocht. Is toch gewoon bij apply serial code of is er nog een andere manier? Heb hem met streepjes en zonder hoofdletter werkt allemaal niet.
Net ook begonnen met Wildstar
Iemand die mij kan inviten in de Tweakers Circle?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Mensen er staan wat reports over hacked accounts.
Dus wees slim en gebruik google authenticator!
Verwijderd
Nou, het was flink wat tweaken en doen, maar ik kan de game nu redelijk spelen tussen de 20 - 35 fps.
Iemand die mij kan inviten voor de Tweakers Circle / Guild? Eko > Exile, Nick: Seloria
Iemand die mij kan inviten voor de Tweakers Circle / Guild? Eko > Exile, Nick: Seloria
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 22:37 ]
Bovenstaande ben ik overigens, ik was kennelijk met een heel oud Tweakers account ingelogd waarvan ik het bestaan niet eens meer af wist...
Krijg je nou ook een buff met 2% extra EXP ? Wanneer je z'n Google Authenticator er op heb zitten?Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:55:
Mensen er staan wat reports over hacked accounts.
Rupsen, Rapsen.
Leuk om te zien dat ze de Google Authenticator geïmplementeerd hebben in het spel, was mijn request destijds tijdens de beta
Verwijderd
Men zegt van wel, maar ik zie geen buf of ander vaantje.Metian schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:36:
[...]
Krijg je nou ook een buff met 2% extra EXP ? Wanneer je z'n Google Authenticator er op heb zitten?
https://support.wildstar-online.com/entries/53257786-Two-Step-Verification-Setting-Up-and-Rewards
Als je de Certifiably Certified titel hebt dan zal het wel goed zijn met je 2% XP
Dus toch, vond al zo vaag dat ik in eens z'n eye patch had. Titel was me nog niet opgevallen (heb er al teveel xD)Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:16:
[...]
Men zegt van wel, maar ik zie geen buf of ander vaantje.
https://support.wildstar-online.com/entries/53257786-Two-Step-Verification-Setting-Up-and-Rewards
Als je de Certifiably Certified titel hebt dan zal het wel goed zijn met je 2% XP
Rupsen, Rapsen.
Kreeg deze foutmelding ook. Is nu weer opgelost.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:44:
iemand anders ook nplogin error 5
Net level 25 geworden. Tot mijn verbazing heb ik de Flux Hoverboard vrijgespeeld. Ik heb niet meegedaan aan de closed beta, maar toch de hoverboard gekregen. Lucky me I guess.
[ Voor 32% gewijzigd door Lex92 op 09-06-2014 19:38 ]
Zoo ben net level 9 geworden met mijn Exile Warrior op Zhur.
Vind het combat systeem tot nu toe best verfrissend t.a.v. WoW!
Wanneer krijg ik de beschikking tot een mount? En is er een soort van icyveins voor wildstar?
Moet nog beslissen of ik de Warrior verder speel of meer een mage-achtige char wil? Kom erachter dat ik helemaal noob ben weer.
Vind het combat systeem tot nu toe best verfrissend t.a.v. WoW!
Wanneer krijg ik de beschikking tot een mount? En is er een soort van icyveins voor wildstar?
Moet nog beslissen of ik de Warrior verder speel of meer een mage-achtige char wil? Kom erachter dat ik helemaal noob ben weer.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb nog een friendkey over, mocht iemand interesse hebben laat het me even weten
Ik heb sinds vandaag ook een Authenticator via Google lopen op mijn Android smartphone. Heb XP buff, titel en de cybernetic eye implant. Dus ja het werktVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:16:
[...]
Men zegt van wel, maar ik zie geen buf of ander vaantje.
Stalker op Contagion Dominion bijna level 15 zit nu in Illium en heb net me huis gemaakt toen crashde me game helaas. Morgen kan ik waarschijnlijk niet meer spelen dus maar eens het spel kopen
Verwijderd
"Also be aware that disciplinary action on a guest account could also result in disciplinary action being taken on the registered account which provided the key. So choose your guests wisely."Lowizi schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:03:
Ik heb nog een friendkey over, mocht iemand interesse hebben laat het me even weten
https://support.wildstar-online.com/entries/63202917
Oftewel als je je guest pass aan iemand geeft die gebanned wordt heb je grote kans dat jij ook niet blij wordt als je de eerst volgende keer probeert in te loggen.
Als er nog mensen zijn die graag in een (voorlopig) casual guild zouden willen zitten laat het me even weten. We zijn allemaal ex-wow en zijn prettig gestoord.
Contagion server aan de zijde van de Exiles. Mijn naam is Meggido. Guildnaam: Splinter.
Contagion server aan de zijde van de Exiles. Mijn naam is Meggido. Guildnaam: Splinter.
Had eerst m'n twijfels over de game in beta. Was nogal wennen. Toch maar gekocht en heb absoluut geen spijt gehad! Hier ga ik me een hele tijd mee vermaken.
Ben nog wel op zoek naar een leuk pvp guild (pve voor de afwisseling is welkom). Zit nu op server zhur bij de exiles met een 33 warrior en 20 medic. Geen probleem om te rerollen op een andere server voor mijn definitieve main! Dus als iemand iets weet hoor het graag.
Ben nog wel op zoek naar een leuk pvp guild (pve voor de afwisseling is welkom). Zit nu op server zhur bij de exiles met een 33 warrior en 20 medic. Geen probleem om te rerollen op een andere server voor mijn definitieve main! Dus als iemand iets weet hoor het graag.
Origin: l-MakroN-l
Gister level 50 gehit met Exile Engineer.. Niet echt problemen gehad en alles solo gedaan. Nu elder gems farmen, gister in no time 20 stuks gehaald.. dus dat moet ook geen probleem worden.. maar de rest?
Gold veteran dungeons, world bosses... pfff echt geen idee hoe ik dat ga fixen.
Ik speel op Hazak server.. als iemand nog een guild zoekt je bent altijd welkom

Zo gister nog even 2 uurtjes kunnen spelen
Nu lvl 11 bijna 12. Nog even 2 potjes PvP gedaan. Was ook erg leuk. Hopelijk kan ik vanavond nog wat crafting quest completen
. Leuk spel so far zelfs als je maar een paar uur per week de tijd hebt
Verwijderd
Je bedoeld Hazar, toch?Kern schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:09:
Gister level 50 gehit met Exile Engineer.. Niet echt problemen gehad en alles solo gedaan. Nu elder gems farmen, gister in no time 20 stuks gehaald.. dus dat moet ook geen probleem worden.. maar de rest?Gold veteran dungeons, world bosses... pfff echt geen idee hoe ik dat ga fixen.
Welk guild is dat?
Mount is beschikbaar bij mount vendors voor ongeveer 10g op lvl 15.
Gisteren level 20 gehit op mijn warrior. Dan meteen gequeued voor de eerste dungeons wipen op trash is ook wel lang geleden dat dat gebveurde
Moet nog wel even sparen dan. Tradeskills kosten best wel wat goldEvengeduld schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:04:
[...]
Mount is beschikbaar bij mount vendors voor ongeveer 10g op lvl 15.
Gisteren level 20 gehit op mijn warrior. Dan meteen gequeued voor de eerste dungeons wipen op trash is ook wel lang geleden dat dat gebveurde

Ik had 17 G klaar staan maar toen ben ik eerst mijn huis gaan inrichten.
Daarna had ik nog maar 5 G
FUMES et CARNES
Hazak toch?Je bedoeld Hazar, toch?
Welk guild is dat?
I Haz Cookiez heten we. tot nu toe alleen nog maar nederlanders erin. Ik ben eerste level 50 van de guild de rest is lvl 20-35 ( zijn nog niet echt aan het recruiten geweest )
Hahah dat heb ik bij vrienden ook al gehoord jaIusedto schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:24:
Ik had 17 G klaar staan maar toen ben ik eerst mijn huis gaan inrichten.
Ben er trouwens wel achter dat Stalker + Exploration wel een handige combo is. Gewoon overal langsheen in stealth om bij je objective te komen
Yup Hazak.Kern schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:31:
[...]
Hazak toch?het was vroeg haha.
I Haz Cookiez heten we. tot nu toe alleen nog maar nederlanders erin. Ik ben eerste level 50 van de guild de rest is lvl 20-35 ( zijn nog niet echt aan het recruiten geweest )
Hoe zijn de queues nu daar? Vorige week was het sick lang wachten.
En waar ligt de focus van I Haz Cookiez? Voornamelijk pve of pvp?
Origin: l-MakroN-l
Verwijderd
Hazak heeft nu nog tussen 30 en 60 minuten wacht tijden als het druk is.
Gelukkig zie je het met de dag beter worden.
Mensen verspreiden zich beter over de servers.
Dat is mooi want eigenlijk staat mijn main op Hazak alleen nog niet kunnen spelen ivm tijdgebrek en geen zin om zo lang te wachtenVerwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:30:
Hazak heeft nu nog tussen 30 en 60 minuten wacht tijden als het druk is.
Gister rond 5uur was het 20minuten queue.. de dagen van 3uur queue lijken voorbij te zijn.Yup Hazak.
Hoe zijn de queues nu daar? Vorige week was het sick lang wachten.
En waar ligt de focus van I Haz Cookiez? Voornamelijk pve of pvp?
Zelf maar een enkele keer last van gehad doordat ik voor mezelf een autoclicker prog heb geschreven. Dus als ik afk moest ging ik naar me huis autoclicker aan op een skill en je wordt niet gekicked
Onze focus ligt op dit moment op Game leren kennen,PvE(dungeons etc ) maar we zijn zeker niet vies van een potje PVP ( dit was altijd onze main bussiness met andere games )
Dus beetje allround zeg maar
We helpen elkaar wel allemaal dus items aan elkaar geven etc om gewoon zo snel mogelijk allemaal sterk te worden voor fun times.
Moet je wel voor oppassen, kan me niet voorstellen dat ze autoclickers om AFK detection te bypassen zullen toestaan.Kern schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:54:
[...]
Gister rond 5uur was het 20minuten queue.. de dagen van 3uur queue lijken voorbij te zijn.
Zelf maar een enkele keer last van gehad doordat ik voor mezelf een autoclicker prog heb geschreven. Dus als ik afk moest ging ik naar me huis autoclicker aan op een skill en je wordt niet gekicked
Onze focus ligt op dit moment op Game leren kennen,PvE(dungeons etc ) maar we zijn zeker niet vies van een potje PVP ( dit was altijd onze main bussiness met andere games )
Dus beetje allround zeg maar
We helpen elkaar wel allemaal dus items aan elkaar geven etc om gewoon zo snel mogelijk allemaal sterk te worden voor fun times.
Is er overigens een leuke guild @ Zhur voor m'n Esper of moet ik gewoon m'n Warrior op Hazak verder gaan levelen en vast blijven zitten met 1/2 uur queues elke avond als ik thuis kom van werk? (Ik gebruik m'n thuis pc voor RDP vanaf m'n werk dus WildStar open laten staan heeft weinig nut voor mij
Mensen die nog builds zoeken kunnen het beste naar http://ws-base.com/builds/search toe. Sommige builds hebben een duidelijke uitleg etc
Ik gebruik op het moment een build op mijn Lifesteal Esper die lijkt op deze: http://ws-base.com/builds...1.971.972.973.377.378.975
Hij is best effectief en vooral vanaf level 25 wanneer je de Lifesteal perks krijgt op je abilities
Edit: Hier kan je overigens ook terecht voor info en veel handige dingen (devs reageren hier ook
[ Voor 3% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-06-2014 11:07 . Reden: Extra info ]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Oh ik ben benieuwd! https://forums.wildstar-o...notes-build-6723-6102014/
"Improved performance on AMD processors which are powering down because the game is not heavily using any single core by having the main thread of the game prefer to be scheduled on a single core."
Hopelijk heeft dit ook invloed op de AMD Gpu's
"Improved performance on AMD processors which are powering down because the game is not heavily using any single core by having the main thread of the game prefer to be scheduled on a single core."
Hopelijk heeft dit ook invloed op de AMD Gpu's
[ Voor 7% gewijzigd door Splendid op 10-06-2014 11:46 ]
Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios