Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Op zich vind ik dit wel een leuk spel. Controls voelen goed aan en combat is ook niet slecht. De hele manier hoe de devs praten en werken vind ik ook erg goed. Ik vind het enkel jammer dat het een scifi mmo is, een middeleeuwse setting spreekt mij meer aan. En helaas hebben we enkel TESO en lotro die daar een beetje bij in de buurt komen.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graggor
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09 08:11
Het hele concept van wildstar beviel mij eigenlijk wel vanaf het moment dat ik het zag. Toen ze ook de nadruk legden op veel bewegen en een andere manier van richten, leek mij dit een mooie vernieuwing.

Maar na het spelen van de beta ben ik erachter gekomen dat dit toch niet zo vloeiend werkt. Ook de interface is niet op alle punten duidelijk, bijvoorbeeld bij het accepteren van quests of het "communiceren" met de NPC's. Zeker als je net het spel binnenkomt is dit erg verwarrend en helaas bied de "tutorial" ook niet echt veel hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
DutchEZmoder schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:35:
Op zich vind ik dit wel een leuk spel. Controls voelen goed aan en combat is ook niet slecht. De hele manier hoe de devs praten en werken vind ik ook erg goed. Ik vind het enkel jammer dat het een scifi mmo is, een middeleeuwse setting spreekt mij meer aan. En helaas hebben we enkel TESO en lotro die daar een beetje bij in de buurt komen.
Ik heb in mijn hoofd zitten dat zowat de meeste MMO's middeleeuws thema hebben :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
HStyles schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:30:
[...]

Ik heb in mijn hoofd zitten dat zowat de meeste MMO's middeleeuws thema hebben :>
"vroeger" wel idd, de laatste jaren zijn er echter ook aardig wat Sci-Fi themed MMO's gekomen (Startrek online, SW:TOR, Planetside geloof ik, Eve uiteraard, maar dat is een van de al langer lopende, en Wildstar). En er zijn er vast nog wel een paar minder bekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
unfor schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:43:
[...]

Na 20 jaar gamen ben ik van mening dat ik vrij snel de meuk van de goede games kan onderscheiden.
Als ik het gevoel heb alles al eens eerder gezien heb, dan valt de game vrij snel in de meuk categorie.
Vooral bij MMO's is het voor mij belangrijk dat ik niet meteen al het been there done that gevoel krijg.
Verder spreekt de hele setting en cartoon-stijl mij niet aan.
Tja, de eerste high is altijd het beste....
Je zult nu wel vaker het gevoel krijgen bij meeste spellen dat je het eerder hebt gedaan, voor echt unieke spellen is er nu eenmaal niet een groot budget.

Dus het gevoel dat je kreeg toen je voor het eerst een mmo speelde zul je hoogstwaarschijnlijk nooit meer krijgen, je eerste high dus ^_^

[ Voor 21% gewijzigd door Daisai op 11-05-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Azerox schreef op zondag 11 mei 2014 @ 08:14:
Voor de mensen die Wildstar al lange tijd geinstalleerd hebben, ik zag op reddit iemand die een tip gaf om extra FPS te krijgen en het werkt. Best wel veel increase. Ik ging van 15 fps op low naar nu 30+ fps op medium.

Wow thanks! dit werkt echt super goed bij mij, ik kan op mijn 3+ jaar oude pc nu soepeler op "ultra high" spelen daan eerst op "high" :)
Af en toe dropped de framerate wel als je bijvoorbeeld met een taxi-rit van zone naar zone vliegt maar lang niet zo erg als eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Daisai schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:04:
Dus het gevoel dat je kreeg toen je voor het eerst een mmo speelde zul je hoogstwaarschijnlijk nooit meer krijgen, je eerste high dus ^_^
Dat gevoel had ik niet bij de eerste, veelal Koreaanse, mmo's die ik speelde.
Die kreeg ik pas toen een vriend van mij me (nu vanilla) WoW liet zien. :+

Maar ik ben het met je eens dat je dat gevoel nooit meer krijgt. Dat heeft natuurlijk ook wel met nostalgie te maken.

Verder vermaak ik me wel met Wildstar nu ik het wat meer gespeeld heb. :)
Wat erg fijn is, is dat je voor een groep quest niet per se in een groep hoeft te zitten. Als je tijdens het questen zo'n mob tegenkomt en hem killed met wat randoms telt 'ie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:55
Van het weekend toch nog wat kunnen spelen. Nu twijfel ik of ik verder ga spelen of dat ik wacht tot de release om het dan verder te ontdekken. Opzich heb ik geen haast met max lvl worden :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:10

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb nog even de open beta nogmaals geprobeerd, ben er wel uit dat ik iig dit spel een kans ga geven. Ik heb moeten wennen aan de ui en ben daar nog niet helemaal gelukkig mee, maar er is goed mee te werken en daar draait het om. Het is een goede overbrugging naar WoD uitbreiding van WoW en tegen die tijd ga ik wel kijken of ik daar uberhaupt nog mee ga beginnen.
Br3wmaster schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:12:
Van het weekend toch nog wat kunnen spelen. Nu twijfel ik of ik verder ga spelen of dat ik wacht tot de release om het dan verder te ontdekken. Opzich heb ik geen haast met max lvl worden :)
Ik zit daar in met een dubbele gedachte, ik wil het spel niet te ver spelen om de nieuwe ervaring te niet te doen. Aan de andere kant wil ik weten hoe het speelt op hogere levels. Ik heb uiteindelijk besloten om maar te wachten en me te laten verassen als het spel uitkomt.

[ Voor 43% gewijzigd door TTLCrazy op 12-05-2014 10:02 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Na 2 beta weekenden gespeeld te hebben, toch maar open beta gedownload van het weekend. Gelukkig wel, want het spel is weer flink verbeterd. Het speelt heerlijk snel weg, de combat is een geweldige verandering ten opzichte van eerdere MMO's. In het begin dacht ik nog dat het wel makkelijk werd met het ontwijken van telegraphs, de mobs staan immers een half uur te casten. Maar naar mate je verder komt wordt het echt een stuk lastiger. Ook is de eerste echte zone immens groot en een hele verademing ten opzichte van de start zones.
Ze moeten nog wel iets doen aan de user interface. De UI is functioneel maar de gebruikte kleuren zijn niet scherp genoeg vind ik. Ik hoop dat je die zelf kunt tweaken al dan niet door addons. De quest interface en NPC interactie mag ook wel een stuk beter. Ik lees de quests amper omdat het gewoon niet uitnodigd om te lezen, te kleine letters en een slecht contrast met de achtergrond.

Wel apart dat zoveel (self proclaimed) uitgewinterde gamers het spel een "kans" geven. Als je 1 character maakt en je vervolgens stoort aan de animaties, probeer dan een ander ras? Er zitten genoeg verschillen in. Vind je de starter zone niks, probeer dan de andere starter zone of vecht je er even doorheen (15 minuten...)? Je kunt de game best een uurtje uitproberen en daar je oordeel op baseren, maar focus je dan tenminste op de core mechanismes van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
TTLCrazy schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:22:
Ik heb nog even de open beta nogmaals geprobeerd, ben er wel uit dat ik iig dit spel een kans ga geven. Ik heb moeten wennen aan de ui en ben daar nog niet helemaal gelukkig mee, maar er is goed mee te werken en daar draait het om. Het is een goede overbrugging naar WoD uitbreiding van WoW en tegen die tijd ga ik wel kijken of ik daar uberhaupt nog mee ga beginnen.

[...]
Ik zit daar in met een dubbele gedachte, ik wil het spel niet te ver spelen om de nieuwe ervaring te niet te doen. Aan de andere kant wil ik weten hoe het speelt op hogere levels. Ik heb uiteindelijk besloten om maar te wachten en me te laten verassen als het spel uitkomt.
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen. Heb nu tot lvl 10 geleveld en dat beviel me goed. Dus ik ga me denk ik ook maar laten verassen ook al vind ik het lastig om het icoontje niet aan te klikken op mijn desktop hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Ik kan een ieder, en vooral de mensjes die een uur hebben gespeeld, of de mensjes die tot level 10 zijn gekomen aanraden om toch even door te zetten en op lvl 18 de eerste dungeons vrij te spelen.
Als er iets bij WOW nostalgie ervaringen in de buurt komt dan zijn het de instance runs. Ook worden de gebieden meer open en zie je de voordelen van het craften e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Iamjev schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:50:
Ik kan een ieder, en vooral de mensjes die een uur hebben gespeeld, of de mensjes die tot level 10 zijn gekomen aanraden om toch even door te zetten en op lvl 18 de eerste dungeons vrij te spelen.
Als er iets bij WOW nostalgie ervaringen in de buurt komt dan zijn het de instance runs. Ook worden de gebieden meer open en zie je de voordelen van het craften e.d.
Als je niet overtuigd bent van de game zeker doen. Ik heb hem echter al tijdj ein pre-order staan en wil die ervaring bewaren voor de 3 day headstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Waar gaat iedereen straks eigenlijk spelen?

Vandaag die name registratie he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik weet het nog niet precies. Sowieso een PvP server aan de Exile kant (tenminste zo denk ik daar nu nog over) maar ik hoorde gister in een stream dat er meer servers bij komen? Kon dit op internet zo 1 2 3 niet terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ze het gaan doen met de balance tussen de beide kanten op de servers, niet je straks op een pvp server zit waar 20% exile is tegen de andere 80%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat is inderdaad ook nog wel iets waar ik benieuwd naar ben. Als je nu in WoW kijkt zijn bepaalde servers echt 80% horde en 20 Alliance en andersom. Maar zit helaas op me werk dus meer dan nu en tweakers kan ik helaas niet bekijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Dat ga je denk ik op den duur toch wel krijgen al zaak het vaak in het begin wel meevallen, veel spelers (al lijkt het in WoW vooral begonnen te zijn destijds met Wpvp spelers) willen in PVP een soort van edge hebben (strength in numbers) zodat ze makkelijker winnen.

Gevolg daarvan was vooral in WoW dat de onderliggende factie steeds meer spelers verliest (transfers of rerollers op een andere server), terwijl juist vanwege de vaak wel redelijk goede economie en raid/PVP mogelijkheden de andere factie juist groeit op een niet gelijk verdeelde pop server. Ik denk dat je dit alleen kan voorkomen met mega servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:31
Vanavond om 20.00 NL tijd kunnen degenen die Wildstar gepreordered hebben hun naam reserveren. Veel succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Raids Devspeak:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Er was vandaag trouwens een hotfix patch. Misschien dat het mensen met fps problemen helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
superbassie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:07:
Er was vandaag trouwens een hotfix patch. Misschien dat het mensen met fps problemen helpt.
ZIjn er nog mensen met fps problemen dan?
Ik heb zeker geen recente pc meer (2 jaar oud) maar het draait 99% van de tijd soepel (lees: 40+ fps)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 22:20
Ziet er opzich goed uit. Het actieve vechtsysteem is echt een van de sterkte punten van de game. Wat me wel opvalt: erg veel boses lijken wel 'ontwijk het rood op het scherm' te worden. Hoop dat dat niet te ééntonig wordt.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
Level 50 wel aangetikt maar geen guild gevonden om mee te raiden. Maar dit ziet er toch wel erg lekker uit hoor. Als de dungeons het opstapje waren, dan belooft dat heel erg veel goeds.

Tja... kopen of niet kopen, that's the question :)
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:53:
[...]
Ziet er opzich goed uit. Het actieve vechtsysteem is echt een van de sterkte punten van de game. Wat me wel opvalt: erg veel boses lijken wel 'ontwijk het rood op het scherm' te worden. Hoop dat dat niet te ééntonig wordt.
Tja telegraphs zijn een zeer essentieel onderdeel van het combat systeem en dus kom je ze overal tegen. Maar de acties die je moet ondernemen zijn wel verschillend, dus het wordt niet heel snel eentonig. Soms moet je er doorheen duiken, soms uitspreiden (wat beter aangegeven is dan in andere MMOs), soms zo ver mogelijk van de groep wegrennen, etc.

Het aantal taktieken is dus minstens net zo groot als in andere MMO's, het is in Wildstar alleen heel duidelijk aangegeven met telegraphs. Daardoor wordt je ook veel harder afgestrafd als je niet of niet op tijd op de juiste plek staat.

[ Voor 52% gewijzigd door Morrar op 13-05-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
blouweKip schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:42:
[...]

ZIjn er nog mensen met fps problemen dan?
Ik heb zeker geen recente pc meer (2 jaar oud) maar het draait 99% van de tijd soepel (lees: 40+ fps)
Bij een hoop mensen draait de game nog niet optimaal. Scheen o.a. iets met de nieuwe UI te maken te hebben. Ze zijn er iig bij Carbine van op de hoogte.

Bij mij gaat het, na zelf wat gerommeld te hebben, beter. In sommige gebieden zakte de fps eerst ver onder de 30 terwijl ik iets verderop boven de 60 zat. Nu is het wat stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Ik begreep dat het gewoon een kwestie was van het verwijderen van je local data als je in de closed beta hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Btw. ik weet niet of niemand het is opgevallen maar...

Als ik bijv met een stalker of een warrior speel ( enige classes die ik getest heb) en je swingt met je zwaard hoor je natuurlijk die zwaar swing sound.

maar als je een mob raakt hoor je niet echt een "hit "sound
Ik herinner me dat dit in world of warcraft wel zo was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
holy craparino.. de website van wildstar is plat natuurlijk.. was te verwachten met zo'n name reservation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:05
Yup, niet door te komen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Name Reservations will be delayed until 1pm PDT. Thanks for helping us stress test our website! #WildStar
Dat is om 22:00 uur voor ons :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:14:
Btw. ik weet niet of niemand het is opgevallen maar...

Als ik bijv met een stalker of een warrior speel ( enige classes die ik getest heb) en je swingt met je zwaard hoor je natuurlijk die zwaar swing sound.

maar als je een mob raakt hoor je niet echt een "hit "sound
Ik herinner me dat dit in world of warcraft wel zo was
Ik heb hier wel gewoon hit sounds :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij sluit wildstar vanavond random af.
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:31:
Bij mij sluit wildstar vanavond random af.
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Bij mij ook! Memory error kreeg ik wel.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Idem hier, zonder melding overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Same here dacht dat het aan mij lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:59:
[...]

Level 50 wel aangetikt maar geen guild gevonden om mee te raiden. Maar dit ziet er toch wel erg lekker uit hoor. Als de dungeons het opstapje waren, dan belooft dat heel erg veel goeds.

Tja... kopen of niet kopen, that's the question :)

[...]

Tja telegraphs zijn een zeer essentieel onderdeel van het combat systeem en dus kom je ze overal tegen. Maar de acties die je moet ondernemen zijn wel verschillend, dus het wordt niet heel snel eentonig. Soms moet je er doorheen duiken, soms uitspreiden (wat beter aangegeven is dan in andere MMOs), soms zo ver mogelijk van de groep wegrennen, etc.

Het aantal taktieken is dus minstens net zo groot als in andere MMO's, het is in Wildstar alleen heel duidelijk aangegeven met telegraphs. Daardoor wordt je ook veel harder afgestrafd als je niet of niet op tijd op de juiste plek staat.
Heb hier toch wel een mixed feeling over. In het filmpje ziet het er wel tof uit, echter een soortgelijke iets enigzijns lijkt op de telegraphs is ook ooit actief geweest in WoW met een bepaalde addon die overal tekende waar je wel/niet moest gaan staan e.d. en dat maakte in WoW sommige encounters toch wel erg makkelijk.

Wat me wel tof lijkt is als het ze echt lukt om encounter abilities niet timer based te maken zodat het filmpje lijkt te suggereren, waardoor bosses echt random worden en je dus inderdaad geen guides kan gebruiken voor de kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Ik heb echt totaal geen idee waar iedereen gaat spelen, of hoeveel mensen Dominion of Exile gaan en op welke server. Ik ga met mijn vrienden iig Dominion Spelen. Cassian Engineer of Warrior met Soldier path. Welke server moeten we nog beslissen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik heb gelukkig mijn naam kunnen reserveren! "Fighter" zullen er vast meer zijn die deze op het oog hadden!

lucky me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Azerox schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:11:
Ik heb echt totaal geen idee waar iedereen gaat spelen, of hoeveel mensen Dominion of Exile gaan en op welke server. Ik ga met mijn vrienden iig Dominion Spelen. Cassian Engineer of Warrior met Soldier path. Welke server moeten we nog beslissen :P
Ik wil eigenlijk Exile gaan spelen .. maar omdat mijn vrienden deze mmo links laten liggen switch ik misschien wel naar Dominion als er meer Tweakers zijn die voor tha badd asses kiezen :). Server weet ik ook nog niet overigens. Sowieso een PvP server :P

Daarnaast ben ik ngo niet uit over de class vind zowel Medic als Spellslinger erg leuk. Twijfelde eerst of ik niet een keer tank zou gaan maar healen trekt me toch net iets meer ook al vond ik het ook wel leuk om als Warrior te spelen. Maar goed heb nog even de tijd om daar over na te denken natuurlijk

[ Voor 20% gewijzigd door Br3wmaster op 14-05-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er ook nog niet uit welke class ik op wil pakken, ze hebben allemaal wel iets leuks. Normaliter ga ik voor een healer class maar zit eraan te denken om tank te gaan, heeft iemand hier ervaring met higher lvl tanking? zo ja met welke class en wat is je mening over tanking :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:28
Ook ik heb besloten Wildstar maar aan te schaffen, de latere beta's gaven me toch een goed gevoel, en ook de open bèta weet dit gevoel vast te houden. Aangezien vrienden het spel niet gaan spelen, lijkt het me leuk om met een groep tweakers te gaan spelen, of in ieder geval dezelfde 'faction' en server.

Klasse wordt waarschijnlijk Spellslinger, maar ik ken mezelf, dit zal voor de headstart (waar ik maar heel weinig tijd ik kan steken :( ) waarschijnlijk nog 100x wijzigen.

Is er een overzichtje waar de meeste tweakers komen te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Wij hebben besloten Dominion te gaan. Sowieso speelde ik altijd Horde in WoW.

Verder vind ik ook dat de Exile promo video erg slecht is. Dominion straalt echt kracht uit.

Ook vind ik de races van Dominion toffer, alhoewel ik Mordesh ook wel erg vet vind :D

Nu alleen nog even kijken op welke server we gaan. Sowieso een EN-PVP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Azerox schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:52:
Wij hebben besloten Dominion te gaan. Sowieso speelde ik altijd Horde in WoW.

Verder vind ik ook dat de Exile promo video erg slecht is. Dominion straalt echt kracht uit.

Ook vind ik de races van Dominion toffer, alhoewel ik Mordesh ook wel erg vet vind :D

Nu alleen nog even kijken op welke server we gaan. Sowieso een EN-PVP server.
Verneem graag, heb echt een ongelofelijke boost gekregen qua preformance op mijn notebook. Verschil van dag en nacht letterlijk. Zit nu al op de Dominion kant van een EN-PVP server. Naam van mijn char = Zantiath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Laatst online: 20-04 21:12
Dominion - PVP servert- Medic. Zin an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gezien de vele reacties hier over wij gaan/ik ga Dominion spelen denk ik dat ik ook maar Switch. Misschien dat ik dan met wat mede Tweakers kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Lore technisch gezien zijn de exiles A gutsy group of outcasts and mercenaries who have come to Nexus to find a new home.

En de dominion A powerful empire founded by the Eldan that claims Nexus as its rightful legacy

Met andere woorden zijn de Exiles de horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Klopt helemaal Xeple, gelukkig is hier de gestructureerde faction de dark side.

En dat vind ik alleen maar beter, structuur EN darkside. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-03-2023
Ben zo brutaal >:) geweest om GoT als guildnaam te reserveren dus als er nog plannen komen om een Tweakers guild te vormen laat het weten.
Zelf ga ik op een RP realm spelen factie en class ben ik nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat is inderdaad wel heel brutaal meneer :+ Opzich is een goede RP PvP Server natuurlijk ook wel heel leuk om op te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Ik stond klaar om Space Invaders te registreren. Helaas ben ik een gelukkige met werk en kon dus niet laat opblijven. Dacht doe het vanochtend maar helaas, gereserveerd. Ach dan maar een andere name genomen. Wel jammer want als het gewerkt had had ik hem kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm jammer ik zat een beetje te hopen dat de tweakers naar de exiles gingen. Hun verhaal spreekt mij meer aan en de Granoks zijn wel de ultieme warrior class imo :) Tevens is de Exile hoofdstad naar mijn smaak veel toffer en praktischer ingericht.
Maar goed Draken is mijn tweede keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een toffe Yogscast die Skullcano doen.
Altijd lachen die gasten.

YouTube: WildStar Beta - Skullcano Lair! (Dungeon Run #1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Trouwens ik las dat iemand hier GoT als guildname had gereserveerd.

Maar GoT en Gathering of Tweakers zijn nog niet gereserveerd. Probeerde het net.

Ik heb zelf Nexus Corporation gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:35:
Hm jammer ik zat een beetje te hopen dat de tweakers naar de exiles gingen. Hun verhaal spreekt mij meer aan en de Granoks zijn wel de ultieme warrior class imo :) Tevens is de Exile hoofdstad naar mijn smaak veel toffer en praktischer ingericht.
Maar goed Draken is mijn tweede keus :)
Dat had ik ook gehoopt inderdaad. Draken is inderdaad ook tof maar misschien dat ik als nog wel overstap op Exiles.. dan helaas geen GoT-ers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivuss
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-07 20:56
Als iemand de nieuwe continent maps nog niet gezien heeft:
Alizar
Isigrol
Olyssia

ziet er wel gelikt uit :)

weet iemand of de maps van de zones ook zo'n opknapbeurt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zien er zeker wel gelikt uit :) Zin om echt met deze game aan de slag te gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Azerox schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 06:47:
Trouwens ik las dat iemand hier GoT als guildname had gereserveerd.

Maar GoT en Gathering of Tweakers zijn nog niet gereserveerd. Probeerde het net.

Ik heb zelf Nexus Corporation gereserveerd.
Ja dat zie ik hier ook, kan hem gewoon saven :)
Ik laat hem wel staan mocht iemand hem willen let me know :) Nu hebben we in ieder geval iemand die de naam geclaimt heeft voordat een troll dat doet.

[ Voor 18% gewijzigd door Verderf op 15-05-2014 09:22 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Dat hele gebeuren qua housing en die plots ziet er echt top uit.
YouTube: WildStar Beta - Hornydew (Housing #1)

Tijd gespeeld in beta maar het spel kon mij toen nog niet zo boeien .
Maar na het zien van die Raid trailer en dat housing gebeuren twijfel ik toch wel :)

[ Voor 19% gewijzigd door Iusedto op 15-05-2014 09:51 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:09
Dennism schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:03:
[...]

Heb hier toch wel een mixed feeling over. In het filmpje ziet het er wel tof uit, echter een soortgelijke iets enigzijns lijkt op de telegraphs is ook ooit actief geweest in WoW met een bepaalde addon die overal tekende waar je wel/niet moest gaan staan e.d. en dat maakte in WoW sommige encounters toch wel erg makkelijk.

Wat me wel tof lijkt is als het ze echt lukt om encounter abilities niet timer based te maken zodat het filmpje lijkt te suggereren, waardoor bosses echt random worden en je dus inderdaad geen guides kan gebruiken voor de kills.
Niet elke aanval is voorzien van een Telegraph, er zijn dus nog wel een paar directe aanvallen die je niet kunt vermijden. Daarnaast ontkom je er niet aan dat je weleens per ongeluk zo'n telegram in loopt en dat kost een heel groot stuk van je HP bar. Het is dus onmogelijk om de game te spelen zonder de telegrams te ontwijken.

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar het valt echt in het niet wanneer je de game speelt of je eerste raid boss doet, dan ben je écht blij dat die telegrams er staan.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af hoe ranged een healer speelt?

De game ga ik toch kopen zit tussen de healer en de spellslinger te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:25:
Ik vroeg me af hoe ranged een healer speelt?

De game ga ik toch kopen zit tussen de healer en de spellslinger te twijfelen.
Ik snap het geloof ik niet helemaal Hoe bedoel je dat precies?

Elke Class heeft 2 rollen tank/dps of healer/dps. Spellslinger kan zowel DPS als Healer zijn. In beta heb ik hem aardig wat gespeeld als healer en ik moet zeggen dat het erg leuk speelt. Je moet heals best wel aimen wil je de targets raken. Dus ik kan hem je zeker aanraden als healer :9 (maar verder ben ik geen Spellslinger Fanboy hoor :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik bedoelde was als ik Healer speel of ik daar lekker mee kan spellcasten en ranged zijn.

We will granok geloof ik gaan spelen maar die heeft de spellslinger helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ah kijk duidelijk verhaal :). Voor zo ver ik weet is Medic in ieder geval niet ranged Asper geloof ik dan weer wel maar heb beide classes niet echt gespeeld :) Spellslinger speelt in ieder geval erg leuk als healer. In beta haal ik er veel fun uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Br3wmaster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:36:
Ah kijk duidelijk verhaal :). Voor zo ver ik weet is Medic in ieder geval niet ranged Asper geloof ik dan weer wel maar heb beide classes niet echt gespeeld :) Spellslinger speelt in ieder geval erg leuk als healer. In beta haal ik er veel fun uit :)
Medic is medium range, maar je staat vaak midden in de actie. Zo moet je bijvoorbeeld altijd redelijk dicht bij de tank blijven. Daarom krijg je ook medium armor... Al helpt dat je niet al te veel. Medic speelt wel heel erg leuk, vond het zelf de leukste klasse en ook de enige die ik tot 50 heb gebracht.

Esper ook gespeeld, maar niet heel intensief als healer. Esper healing is een tijd gebugged geweest tijdens de closed beta waardoor je slechts 1 spel hoefde te spammen en iedereen bleef leven. Wel veel potentie moet ik zeggen; leuke spells met gave effecten. Esper is ook long range net als de Spellslinger, maar heeft denk ik meer de naderuk op AoE (waar slinger meer burst healing heeft).
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:36:
Hier nog een toffe Yogscast die Skullcano doen.
Altijd lachen die gasten.

YouTube: WildStar Beta - Skullcano Lair! (Dungeon Run #1)
Haha ja altijd wel lachen die gasten :) Ze gaan wel keihard neer aan het begin zeg :P

[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 15-05-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Morrar, hoe is de game op lvl 50? Misschien moet ik Medic nog even proberen voor de 18e :+

Ik heb van verschillende fora begrepen dat Esper een beetje standard healer is zoals we die in de meeste mmo's kennen en dat Medic en Spellslinger juist een beetje vernieuwend waren. Gezien jou ervaring in deze mmo. Kun jij dit verifieren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Br3wmaster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:56:
Morrar, hoe is de game op lvl 50? Misschien moet ik Medic nog even proberen voor de 18e :+

Ik heb van verschillende fora begrepen dat Esper een beetje standard healer is zoals we die in de meeste mmo's kennen en dat Medic en Spellslinger juist een beetje vernieuwend waren. Gezien jou ervaring in deze mmo. Kun jij dit verifieren? :)
Ik heb niet heel veel gespeeld op level 50, omdat ik geen guild had. Maar heb wel even de end game zones bekeken, waar je elder gems kunt verdienen via dailies. Daarnaast kun je veteran dungeons enzo gaan doen en natuurlijk en raiden / warplots (als je een guild hebt). Ik zal binnenkort het spel weer eens oppakken om te kijken hoe het er nu uit ziet. Probleem is dat ze alle AMPs hebben gereset, waardoor m'n chars niet heel lekker meer spelen. Dus ik moet nu weer terug de hele wereld door om AMPs op te gaan rapen :(

Esper is inderdaad wel redelijk standaard caster spul, maar je moet natuurlijk nog steeds richten. Dat maakt het sowieso een stuk actiever dan healen in andere MMO's (geen whack-a-mole met de UI). Je moet dus goed kijken waar je de heals positioneert. Daarnaast heb je de afweging hoeveel psi-points je in een heel wilt duwen; lang opbouwen voor een grote heal of toch snel een wat kleinere heal eruit gooien. Dat was dus bugged, maar hopelijk nu beter op orde.

Eigenlijk is het moeten mikken van je heals de grootste verandering t.o.v. andere MMO's zou ik zeggen. Ook heb je hier stationaire heals; dus zone die je klaarzet en waar iemand doorheen moet lopen om de heal te activeren. In andere MMO's heb je ook wel verschillende type healers die close of long range zijn. Resource systemen zijn ook niet heel veel anders; focus (aka mana) gecombineerd met builder - spender systeem. Van mij hoeft het ook niet zo vernieuwend, als het maar leuk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:04:
[...]

Ik heb niet heel veel gespeeld op level 50, omdat ik geen guild had. Maar heb wel even de end game zones bekeken, waar je elder gems kunt verdienen via dailies. Daarnaast kun je veteran dungeons enzo gaan doen en natuurlijk en raiden / warplots (als je een guild hebt). Ik zal binnenkort het spel weer eens oppakken om te kijken hoe het er nu uit ziet. Probleem is dat ze alle AMPs hebben gereset, waardoor m'n chars niet heel lekker meer spelen. Dus ik moet nu weer terug de hele wereld door om AMPs op te gaan rapen :(

Esper is inderdaad wel redelijk standaard caster spul, maar je moet natuurlijk nog steeds richten. Dat maakt het sowieso een stuk actiever dan healen in andere MMO's (geen whack-a-mole met de UI). Je moet dus goed kijken waar je de heals positioneert. Daarnaast heb je de afweging hoeveel psi-points je in een heel wilt duwen; lang opbouwen voor een grote heal of toch snel een wat kleinere heal eruit gooien. Dat was dus bugged, maar hopelijk nu beter op orde.

Eigenlijk is het moeten mikken van je heals de grootste verandering t.o.v. andere MMO's zou ik zeggen. Ook heb je hier stationaire heals; dus AoE waar iemand doorheen moet lopen bijvoorbeeld. In andere MMO's heb je ook wel verschillende type healers die close of long range zijn. Resource systemen zijn ook niet heel veel anders; focus (aka mana) gecombineerd met builder - spender systeem. Van mij hoeft het ook niet zo vernieuwend, als het maar leuk speelt.
Kijk heerlijk duidelijk verhaal. Wat betreft de hoeveelheid end game zit het wel goed was benieuwd hoe het speelde ;). Maar daar ga ik vast zelf wel achter komen. Heb helaas niet meer zoveel vrije tijd als jaren geleden maar goed heb geen haast met max lvl halen. Wil gewoon weer is kunnen genieten van het levelen an sich.

Dank voor de uitleg over Esper trouwens. Het kwam op mij een beetje over of dit een hele statische healer was maar ook hier moet je gelukkig nog aimen (vind dit echt een ontzettend leuke toevoeging).

Natuurlijk helemaal eens met de stelling dat het niet perse vernieuwend moet zijn, als het maar leuk speelt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Br3wmaster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:07:
[...]

Kijk heerlijk duidelijk verhaal. Wat betreft de hoeveelheid end game zit het wel goed was benieuwd hoe het speelde ;). Maar daar ga ik vast zelf wel achter komen. Heb helaas niet meer zoveel vrije tijd als jaren geleden maar goed heb geen haast met max lvl halen. Wil gewoon weer is kunnen genieten van het levelen an sich.
Zelfde probleem; weinig tijd en speel ook nog Diablo 3. Zit zelf nog te twijfelen over Wildstar ook om die reden. Wildstar wil cateren naar hardcore players en mensen die er veel tijd in stoppen. Of ze dat gaan volhouden is de vraag, maar aan bijvoorbeeld de dungeons merk je wel dat de moeilijkheidsgraad niet voor noobs is. Een interrupt rotation zit gewoon in de standaard dungeons en daarop falen betekent ook rustig een wipe. Dingen wegkiten van de groep enzovoorts ook (check die Skullcano video hierboven maar eens). Op zich kan ik dat prima aan, maar ik denk dat raiden echt veel tijd gaat kosten (om teamwork te optimaliseren).

Levelen vond ik zelf behoorlijk saai; de quests zijn heel erg standaard (kill X, collect Y) en worden niet heel fijn gebracht (kleine popups met tekst). Er zijn wel een paar quest lines die leuk zijn, maar ik was er na 1 character wel redelijk klaar mee (daarom zijn alts rond level 30 gestrand). De wereld ziet er trouwens wel tof uit en er zit ook wel veel humor verstopt in tomes, maar je moet er wel naar op zoek. Kortom, het moet je ding zijn.
Dank voor de uitleg over Esper trouwens. Het kwam op mij een beetje over of dit een hele statische healer was maar ook hier moet je gelukkig nog aimen (vind dit echt een ontzettend leuke toevoeging).
Geen enkele klasse is echt statisch; stilstaan = dood en dat geldt voor iedereen. Bij de Esper is het inderdaad wel wat meer de afweging of je rent, een psi point opbouwt of een spell channelt. Die afweging maakt het juist leuk om te spelen imo. Spellslinger is wel meer mobiel wat dat betreft.
Natuurlijk helemaal eens met de stelling dat het niet perse vernieuwend moet zijn, als het maar leuk speelt _/-\o_
Precies. Vernieuwen moet geen doel op zich worden. Al denk ik dat Wildstar best wat zwakke punten nog heeft, maar dat is niet omdat het niet vernieuwend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:16:
[...]

Zelfde probleem; weinig tijd en speel ook nog Diablo 3. Zit zelf nog te twijfelen over Wildstar ook om die reden. Wildstar wil cateren naar hardcore players en mensen die er veel tijd in stoppen. Of ze dat gaan volhouden is de vraag, maar aan bijvoorbeeld de dungeons merk je wel dat de moeilijkheidsgraad niet voor noobs is. Een interrupt rotation zit gewoon in de standaard dungeons en daarop falen betekent ook rustig een wipe. Dingen wegkiten van de groep enzovoorts ook (check die Skullcano video hierboven maar eens). Op zich kan ik dat prima aan, maar ik denk dat raiden echt veel tijd gaat kosten (om teamwork te optimaliseren).

Levelen vond ik zelf behoorlijk saai; de quests zijn heel erg standaard (kill X, collect Y) en worden niet heel fijn gebracht (kleine popups met tekst). Er zijn wel een paar quest lines die leuk zijn, maar ik was er na 1 character wel redelijk klaar mee (daarom zijn alts rond level 30 gestrand). De wereld ziet er trouwens wel tof uit en er zit ook wel veel humor verstopt in tomes, maar je moet er wel naar op zoek. Kortom, het moet je ding zijn.

[...]

Geen enkele klasse is echt statisch; stilstaan = dood en dat geldt voor iedereen. Bij de Esper is het inderdaad wel wat meer de afweging of je rent, een psi point opbouwt of een spell channelt. Die afweging maakt het juist leuk om te spelen imo. Spellslinger is wel meer mobiel wat dat betreft.

[...]

Precies. Vernieuwen moet geen doel op zich worden. Al denk ik dat Wildstar best wat zwakke punten nog heeft, maar dat is niet omdat het niet vernieuwend is.
Dat ze het spel wat moeilijker hebben gemaakt vind ik wel leuk. Ook al heb ik wss geen tijd om echt te raiden. Wie weet dat als ik max lvl ben er wel wat social guilds zijn die af en toe raiden. Ik was op MoP aardig snel uitgekeken helemaal kwa moeilijkheidsgraad van de HC dungeons. Dus ik ben heel erg nieuwsgierig naar de dungeons in Wildstar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Br3wmaster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:21:
[...]

Dat ze het spel wat moeilijker hebben gemaakt vind ik wel leuk. Ook al heb ik wss geen tijd om echt te raiden. Wie weet dat als ik max lvl ben er wel wat social guilds zijn die af en toe raiden. Ik was op MoP aardig snel uitgekeken helemaal kwa moeilijkheidsgraad van de HC dungeons. Dus ik ben heel erg nieuwsgierig naar de dungeons in Wildstar :)
De moeilijkheidsgraad is best goed. Het is uitdagend, maar als je de tactics eenmaal doorhebt kom je er wel. Daarnaast zaten we in de beta vast aan PUGs, dus dat scheelt ook t.o.v. guild runs. De dungeons vond ik echt het sterkste punt van de PVE content in de beta. De bossfights zijn echt super goed gedaan (kleine raid bosses) en ze zien er behoorlijk episch uit. Ik weet niet hoe de moeilijkheidsgraad momenteel is in de beta, maar ik hoop dat ze het zo gehouden hebben.

Check deze video's van de level 20 dungeons (= eerste dungeons) anders ook even:
Kel'Voreth: YouTube: Wildstar - Kel'Voreth Dungeon Run (Part 1)
Stormtalon's Lair: YouTube: Wildstar - Stormtalon's Lair Dungeon Run (Part 1)

KV run is met Esper healer btw. De eindboss daarvan is ook erg indrukwekkend.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 15-05-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ja ik hou wel van een beetje uitdaging en het goed uitvoeren van bepaalde tactics. Het hoeft nou ook weer niet zo moeilijk te zijn dat het bijna onmogelijk word maar afgestraft worden voor je fouten, tja daar ben ik wel voor.

Dank zal vanavond even checken. Denk niet dat mijn baas het leuk vind als ik dat hier probeer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Toch ben ik benieuwd of ze genoeg mensen kunnen vasthouden als ze zich alleen op end-game spelers richten, als raids alleen een heroic niveau hebben zal dat voor 99% van de spelers niet te doen zijn en ik vermoed dat men ook wel een tekort aan healers zal krijgen, ik heb even gehealed met mn esper maar je bent met telegraphs volledig afhankelijk van andere spelers hoe effectief je healing is.
Uiteindelijk mag het dan geen whack-a-mole zijn (wat het in wow in heroic content ook niet is overigens), ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat telegraphs als de nieuwigheid eraf is meer een gimmick zullen zijn voor healers dan een verdieping van de gameplay.

Overigens denk ik dat het nog altijd beter is dan de weg die blizzard nu inslaat met WoD, waar healing weer saai gaat worden zoals in vanilla en er voor de eerste keer enorm veel keuzes wordt weggenomen om de casual/pvp crowd blij te maken.

Als het spel multiplatform was geweest was ik zo overgestapt, maar ik merk nu al dat iedere keer rebooten om even wildstar te spelen me het niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
blouweKip schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:45:
Toch ben ik benieuwd of ze genoeg mensen kunnen vasthouden als ze zich alleen op end-game spelers richten, als raids alleen een heroic niveau hebben zal dat voor 99% van de spelers niet te doen zijn en ik vermoed dat men ook wel een tekort aan healers zal krijgen,
Carbine gaat veel aandacht besteden aan de singleplayer content en kleine groepen. Zo zit de main story niet in de raids maar in zogenaamde story instances waarvan er iedere maand nieuwe delen zouden moeten uitkomen. Lore junkies en hardcore raiders hebben immers zeer weinig overlap, wat Carbine 2 opties gaf: Ofwel raids toegankelijk maken voor iedereen (de WoW manier), ofwel de belangrijkste lore er weghalen en op een toegankelijkere plaats steken.

Er zijn volledige zones volledig gericht op endgame PVE, waarbij het de bedoeling is dat je samenwerkt. Ook op dit vlak zou er bij regelmaat nieuwe content uitkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 15-05-2014 12:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dit klink echt fantastisch :) Kan niet wachten tot de HeadStart en ik echt lekker aan mijn Char kan gaan bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Iemand die iets weet of er veel aan de performance gedaan wordt?
Spel ziet er werkelijk waar fantastisch uit maar me laptop draait hem niet optimaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:39:
Iemand die iets weet of er veel aan de performance gedaan wordt?
Spel ziet er werkelijk waar fantastisch uit maar me laptop draait hem niet optimaal...
Ik hoop het wel na de laatste patch heb ik continu crashes en dat is voor het eerst. Het spel heeft altijd stabiel gelopen bij mij... :/

Maar er schijnt op de dag van de release een grote patch uit te komen die de performance moet verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Maak je daar geen zorgen om.. Wildstar heeft nu al een grote community ( deze zal alleen maar gaan groeien eerste paar maanden ) dus als de game niet lekker draait is er geheid iemand die er iets voor uitvind waardoor het playable is voor de mensen die problemen hebben. ( totdat Carbine het zelf verbeterd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens al van die boomboxes gevonden/gekregen?
Ik heb er nog niks van gezien, trouwens ook niks van de costume items die je zou moeten krijgen in open beta.

Deze boomboxes dus: YouTube: Wildstar - BOOM BOXES - Mounts, Costumes, XP Boosts, etc. (Boom Box Promotion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Boomboxes krijg je pas na de launch.
In de open beta kan je ze sparen door elke dag iig één keer in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 01:27:
Boomboxes krijg je pas na de launch.
In de open beta kan je ze sparen door elke dag iig één keer in te loggen.
Ah ok op die manier, had ik niet helemaal begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hmm dat had ik ook zo niet begrepen al paar dagen niet ingelogd omdat ik wil wachten op de Headstart. Vanavond gelijk maar even inloggen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Op reddit was er een uitgebreide raid AMA, waar wat interessante zaken inzitten.

Zo is het hele raid attunement proces een skillcheck op zich: Een van de requirements is het halen van een silver medal op alle dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 13:27
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 00:02:
[...]

Ik hoop het wel na de laatste patch heb ik continu crashes en dat is voor het eerst. Het spel heeft altijd stabiel gelopen bij mij... :/

Maar er schijnt op de dag van de release een grote patch uit te komen die de performance moet verbeteren.
Ze zijn inderdaad bezig met een patch van 700+ fixes. Waaronder vele performance enhancers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
boe2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:11:
Op reddit was er een uitgebreide raid AMA, waar wat interessante zaken inzitten.

Zo is het hele raid attunement proces een skillcheck op zich: Een van de requirements is het halen van een silver medal op alle dungeons.
Heerlijk :) Vond dat in WoW ook altijd wel iets hebben als je die attunement dan had voelde het toch wel speciaal :). Krijg er met de dag meer zin in.

Gister nog wat video's gezien van de 1e dungeons maar die zien er al lekker uitdagend uit. Can't wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
mrmoustache schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:12:
[...]

Ze zijn inderdaad bezig met een patch van 700+ fixes. Waaronder vele performance enhancers! :)
Kijk ernaar uit. Bij de patch van vorige week beloofden ze ook al een kleine verbetering, en warempel: Gemiddeld 10 fps erbij, zelfs Thayd draait redelijk vlotjes. Het zijn in ieder geval geen loze beloftes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Heerlijk :) Vond dat in WoW ook altijd wel iets hebben als je die attunement dan had voelde het toch wel speciaal :). Krijg er met de dag meer zin in.
Mja, ik vond het telkens terug moeten naar oude content (ssc/tk) om mensen te attunen een ramp, ik krijg steeds meer het idee dat wildstars raid endgame vooral de slechte dingen over lijkt te nemen uit vanilla/bc wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
blouweKip schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:07:
[...]

Mja, ik vond het telkens terug moeten naar oude content (ssc/tk) om mensen te attunen een ramp, ik krijg steeds meer het idee dat wildstars raid endgame vooral de slechte dingen over lijkt te nemen uit vanilla/bc wow
Goede dingen bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
[...]

Ik zie het absoluut niet als een slecht iets. Ja het is niet altijd leuk om mensen te Attunen maar laat mensen maar weer is wat moeite doen voor hun gear. In WoW voelde ik me ook echt niet speciaal met mijn ToT Gear. Elke gek liep daar bijna in rond .. sommige met mindere stats vanwege LFR maar toch. In Vanilla en TBC voelde het goed om een epic te hebben of een stukje Tier.

Wildstar lijkt hierna terug te keren en ik vind dat zeker positief :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
[...]

Lees de raid AMA eens door, er staan zeer interessante dingen in :)
De TL;DR versie:
Het attunement proces heel uitgebreid en vereist skill en samenwerking met je guild. Attunements voor toekomstige raids zullen NIET afhangen van eerdere attunements/raids, net vanwege de redenen die jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Br3wmaster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:25:
[...]

Ik zie het absoluut niet als een slecht iets. Ja het is niet altijd leuk om mensen te Attunen maar laat mensen maar weer is wat moeite doen voor hun gear. In WoW voelde ik me ook echt niet speciaal met mijn ToT Gear. Elke gek liep daar bijna in rond .. sommige met mindere stats vanwege LFR maar toch. In Vanilla en TBC voelde het goed om een epic te hebben of een stukje Tier.

Wildstar lijkt hierna terug te keren en ik vind dat zeker positief :).
Tja, als je doel is gear te verzamelen voor epeen dan zijn kunstmatige barrieres voor andere spelers leuk, maar er zijn genoeg mensen die spelen voor de uitdaging en voor hen is een attunement vaak enorm lastig, omdat dit meestal skillloze timesinks zijn.
Ik begrijp overigens die geargeilheid niet, al moet ik nageven dat ik er vroeger als guildrecruiter wel schaamteloos misbruik van heb gemaakt om raids te vullen: meestal waren dat niet de beste spelers overigens.
boe2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:39:
[...]

Lees de raid AMA eens door, er staan zeer interessante dingen in :)
De TL;DR versie:
Het attunement proces heel uitgebreid en vereist skill en samenwerking met je guild. Attunements voor toekomstige raids zullen NIET afhangen van eerdere attunements/raids, net vanwege de redenen die jij noemt.
Begrijp me niet verkeerd, mij lijken grote raids ook wel weer leuk (niet om te leiden overigens, ik kan je verzekeren dat het een logistieke nachtmerrie is), en ik ben ook wel onder de indruk van de rng die ze in gevechten brengen, maar ik zie gewoon het nut niet van attunements, net zomin als gated content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Om 20:00 uur is er weer een livestream van Wildstar (over 8 minuten dus):

http://www.twitch.tv/WildStar

:)

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 16-05-2014 19:52 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Jerry schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:52:

Beetje jammer dat ze de boring tutorial gaan spelen die de meeste al tig keer gedaan hebben... :O
Was er maar een optie om die over te slaan bij de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
Jerry schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:52:

Mooi hoe dat commentaar gaat. Er wordt ergens in de verte een scheet gelaten en ze verkopen het alsof het het mooiste moment in de game geschiedenis is. Op zich logisch natuurlijk (objectief zullen ze niet zijn :P), maar ze slaan wel een beetje door waardoor het bijna komisch wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
blouweKip schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:36:
[...]

Tja, als je doel is gear te verzamelen voor epeen dan zijn kunstmatige barrieres voor andere spelers leuk, maar er zijn genoeg mensen die spelen voor de uitdaging en voor hen is een attunement vaak enorm lastig, omdat dit meestal skillloze timesinks zijn.
Ik begrijp overigens die geargeilheid niet, al moet ik nageven dat ik er vroeger als guildrecruiter wel schaamteloos misbruik van heb gemaakt om raids te vullen: meestal waren dat niet de beste spelers overigens.

[...]

Begrijp me niet verkeerd, mij lijken grote raids ook wel weer leuk (niet om te leiden overigens, ik kan je verzekeren dat het een logistieke nachtmerrie is), en ik ben ook wel onder de indruk van de rng die ze in gevechten brengen, maar ik zie gewoon het nut niet van attunements, net zomin als gated content.
Het gaat me totaal niet om gear geilheid alleen in WoW hoef je er tegenwoordig totaal geen moeite meer voor te doen. Join LFR en je kan alles krijgen. Laat echte end game gear maar een beetje een uitdaging zijn en laat mensen er maar is wat tijd en energie insteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28
Hoop wat dat betreft dat ze het voorbeeld van Rift volgen.. Getierde endgame. In Rift heb je op Tier 10 2x 10man, 2x 20man. Op tier 2 zit 1x10 en 2x20. Verschil in moeilijkheid tussen de twee is groot. Gros van de guilds komt niet verder dan één baas in tier 2.

WoW liet bij elke nieuwe raid steeds dungeon gear droppen zodat iedereen in de nieuwste raid kon. Vond dat toch wat minder... Diversiteit in gear is leuker, en uitdagender. Is de enige manier om steeds moeilijkere content te introduceren. Immers je hoeft in Tier 3 geen rekening te houden met noobs als je er simpelweg niet in komt zonder eerst honderden uren te raiden.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Br3wmaster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:53:
[...]

Het gaat me totaal niet om gear geilheid alleen in WoW hoef je er tegenwoordig totaal geen moeite meer voor te doen. Join LFR en je kan alles krijgen. Laat echte end game gear maar een beetje een uitdaging zijn en laat mensen er maar is wat tijd en energie insteken :)
Als je niet om gear geeft waarom maak je je dan druk om wat andere mensen wel of niet krijgen, je spreekt jezelf tegen.
Bovendien krijg je helemaal niet alles in LFR, dat is significant minder sterk dan op normal/heroic, komende expansie krijg je ook geen setbonus op LFR gear meer.
LFR is gewoon blauwe gear met een paars randje, het heeft een beetje de plek ingenomen van 5 man heroics (maar dan met 25 man).

[ Voor 8% gewijzigd door blouweKip op 16-05-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Iemand al is PVP gedaan en dc's gehad?

Had net 2 potjes gespeeld maar na 30 seconden freezed iedereen op mijn scherm en ik ben de enige die nog loopt. 5 seconden later krijg ik een dc error :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
sdk1985 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:59:
Hoop wat dat betreft dat ze het voorbeeld van Rift volgen.. Getierde endgame. In Rift heb je op Tier 10 2x 10man, 2x 20man. Op tier 2 zit 1x10 en 2x20. Verschil in moeilijkheid tussen de twee is groot. Gros van de guilds komt niet verder dan één baas in tier 2.

WoW liet bij elke nieuwe raid steeds dungeon gear droppen zodat iedereen in de nieuwste raid kon. Vond dat toch wat minder... Diversiteit in gear is leuker, en uitdagender. Is de enige manier om steeds moeilijkere content te introduceren. Immers je hoeft in Tier 3 geen rekening te houden met noobs als je er simpelweg niet in komt zonder eerst honderden uren te raiden.
Ik zie niet hoe dit gaat werken als ze de game echt groot willen maken. Zoals ik elders al zij hier op tweakers kijken wij ook met een schuin ook naar Wildstar, enkele van mijn Guildies zijn nu flink aan het testen. Maar voor onze Guild zie ik nog niet direct een echte plek in Wildstar als groep. Volgens onze testers lijkt het echt een spel ge-ent op hardcore MMO spelers, iets dat wij al tijden niet meer zijn.

De meesten van ons kunnen een paar avonden per week een paar uurtjes spelen, IRL laat gewoon niet meer toe. Daarnaast hebben wij een grote diversiteit aan spelers in de guild, wel grotendeels spelers die al sinds vanilla spelen en raiden/geraid hebben of pvpen. Nu raiden we nog met een 10 man groepje normal's en heroic zover als we komen, we hebben het beste RBG team op de server (Top 100 EU gelooof ik) en we hebben ook veel spelers die enkel alts levelen, pet battles doen, alle pets verzamelen e.d, zeg maar de echte casuals.

Nu lijkt Wildstar echt te cateren naar hardcore raiders, de dungeons schijnen goed te zijn hoor ik van onze testers, raids ziet er op het filmpje goed uit, maar vooral voor onze casual spelers lijkt Wildstar niet echt veel te bieden (dat beter is dat WoW) is de mening van onze testers. Dat terwijl het juist vaak de overgrote casual meerderheid is die een MMO een commercieel succes maakt.

Daarnaast ben ik zelf erg benieuwd of de keuzes van het Wildstar team (40 man raids/attunements) nog wel werken in de huidige tijd. een 40 man Guild onderhouden van in Vanilla WoW al lastig en al bijna een dag taak, zelfs toen de mindset van spelers grote raids nog "normaal" vond. Terwijl ik toch vrij vaak zie in de diverse spellen die ik speel dat de nieuwe (jongere) generatie spelers vaak niet meer wil commiten aan lang en veel spelen voor rewards, ze willen snel in de actie kunnen komen ook tijdens korte speelsessies, ze willen rewards vooral snel hebben. Lukt zoiets niet dan stoppen ze er weer mee. Met zulke spelers ga je geen grote aantallen 40 mans guilds in leven houden, juist terwijl 40 man weer mandatory lijkt voor raiden op niveau in Wildstar dan voor zover ik begrijp 20 man raid mindere gear gaan geven.

In dat opzicht ben ik het zeker eens met blouwekip dat ze op sommige punten de slechte punten overnemen van WoW vanilla/TBC. In WoW was slechts een kleine minderheid (vooral de echt hardcore spelers) tegen het verwijderen van attunements (in Wrath) en het downscalen van raids naar 25 man (in TBC). Maar op zo'n kleine minderheid van spelers zie ik geen succesvolle MMO jaren draaien. Ik kan het natuurlijk mis hebben, want Wildstar lijkt zeker de beste nieuwe MMO in tijden te zijn, maar voorals nog lijkt iig voor onze guild in zijn geheel het plaatje nog niet op zijn plaats te vallen in de beta.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 17-05-2014 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Voor mensen die WS kopen via paypal en geen creditcard hebben daarna om te activeren.

So what you are going to do is go forwards as far as you can, then go backwards and by the end of it the account gets created. So go to apply the code that you have sitting in the account. When you get to the subscription page, choose one of the options and click next. Get as far as you can until it asks for payment information, then go back or cancel (I'm not sure which button is offered), then check your NC Account to see if WildStar shows up. If that doesn't work, log into your NC Account on two separate tabs in your browser. In one tab, start the code applying process. Do the same as before, get as far as possible without entering in payment info, then just let the page sit there and don't do anything with it. On the second tab that is logged into your NC Account, hit refresh on the main page until WildStar shows up. It can take a few to 30 mins to kind of timeout and auto create.

Make sure to select the credit card payment for the subscription plan to have the activation be processed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28
Ik zie niet hoe dit gaat werken als ze de game echt groot willen maken.
Hoe groter de game des te beter in werkt. In Rift zijn er per shard vaak slechts 1 a 2 guilds die echt ver komen in de tier 2 raids. Meer dan 90% van de guilds bijt zich vast in de tier 1 content. Op die manier kun je dus casual en hardcore cateren.

De 40 man raids ben ik overigens ook geen voorstander van. In WoW vond ik de 10man Ulduar ook erg tof. Met 40 members ben je snel just another number. Daarnaast is echt teamwork ook niet mogelijk. Niet in de zin van de normale holy trinity. Denk aan één dedicated tank healer, 4 raid healers, 2 support, enz. Naar wie moet je kijken als het mis gaat als die verdeling ontbreekt?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios