Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:52
Ik zal even kijken om 15:00 het is voor een maatje van me, ik heb de game al eens gespeeld dus hoefde niks te doen. Op welke server gaan julie spelen?
De EU PVP?
Ik ga zelf voor Dominion lijkt mij het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:28
Jep ga voor de EU pvp server alleen wel als Exile. Human Spellsinger FTW :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Br3wmaster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:33:
Jep ga voor de EU pvp server alleen wel als Exile. Human Spellsinger FTW :+
Ik ga zelf voor een Draken Stalker 8)
Ben zelf al in veel mmo's tank geweest dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik had me ook voorgenomen om is een keer te switchen van healer naar tank maar nadat ik de spellsinger geprobeerd had.. tja toen moest ik wel healer gaan spelen hehe :).

Waarom de keuze voor stalker? Als ik de fora zo lees is dat de minst populaire tank class :) (niet om je te veroordelen of andere gedachte te brengen maar gewoon benieuwd naar de reden achter jou keuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Br3wmaster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:37:
Ik had me ook voorgenomen om is een keer te switchen van healer naar tank maar nadat ik de spellsinger geprobeerd had.. tja toen moest ik wel healer gaan spelen hehe :).

Waarom de keuze voor stalker? Als ik de fora zo lees is dat de minst populaire tank class :) (niet om je te veroordelen of andere gedachte te brengen maar gewoon benieuwd naar de reden achter jou keuze)
Ik heb gezien dat die ook redelijk goede damage kan doen.
Dus voor PVP lijkt me dat veel leuker.
Maar ik sta open voor suggesties dus zeg maar 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Mvandenberg91 op 08-05-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Oke :) zal me er nog is in verdiepen. Zoek nog een leuke alt class voor als ik mijn main een beetje zat begin te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Stalker...
Neen toch Warrior...
Of Medic?

Lang leve de open beta om toch een paar classes opnieuw te proberen :)

Gaat er een tweakers guild opgericht worden? Of 2? elke faction een en het dan uitvechten in een warplot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Ik heb warrior in een beta weekend gespeeld die waren echt slap.
Vergeleken de stalkers die ik tegen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Evengeduld schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:44:
Stalker...
Neen toch Warrior...
Of Medic?

Lang leve de open beta om toch een paar classes opnieuw te proberen :)

Gaat er een tweakers guild opgericht worden? Of 2? elke faction een en het dan uitvechten in een warplot?
Guild weet ik niet zeker. Volgens mij word er wel een Circle opgericht. Kunnen we wel gezellig chatten etc zonder dat we in dezelfde guild hoeven te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Key binnen! :)

Client aan het downloaden. Ben heel erg benieuwd! :*)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Official Open Beta Trailer:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Ik heb het ook geregeld thanks voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Jep thanks voor de Link. Even naar wat vrienden gestuurd die nogal aan het twijfelen zijn of ze deze game toch stiekem wel willen gaan spelen ondanks al het eerdere commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58
Ben toch wel gecharmeerd van wildstar en nu de open beta eraan komt terwijl ik nog even wat vrije tijd heb ben ik toch benieuwd. Ik heb meerdere mmos geprobeerd in het verleden, maar hetgene wat me meest bijstond was WoW vanilla.

Ik heb alleen moeite met het plaatsen van alle concepten, classes, paths, enzo van wildstar met de dingen waar ik bekend mee ben. Zo vraag ik me af of er iets als 'first aid' is, durability van gear, hoe de downtimes zijn (dat je moet eten/drinken?), en vooral welke class speelt als een 2H warrior, shaman of rogue als in wow.

Watvoor missies krijg je trouwens als explorer, scientist, settler, soldier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Koffer schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:51:
Ben toch wel gecharmeerd van wildstar en nu de open beta eraan komt terwijl ik nog even wat vrije tijd heb ben ik toch benieuwd. Ik heb meerdere mmos geprobeerd in het verleden, maar hetgene wat me meest bijstond was WoW vanilla.

Ik heb alleen moeite met het plaatsen van alle concepten, classes, paths, enzo van wildstar met de dingen waar ik bekend mee ben. Zo vraag ik me af of er iets als 'first aid' is, durability van gear, hoe de downtimes zijn (dat je moet eten/drinken?), en vooral welke class speelt als een 2H warrior, shaman of rogue als in wow.

Watvoor missies krijg je trouwens als explorer, scientist, settler, soldier?
Ik kan je aanraden en de OP op pagina 1 even te lezen. Hier staat een samenvatting van de classes en de paths met wat ze inhouden :). Denk dat je hier aardig wat info uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Toch de open beta even proberen vandaag.
Ik heb een tijd de closed beta gespeeld en was er toen niet kapot van. Maar ik ben wel benieuwd of er in de tussentijd nog wat veranderd is. In ieder geval is de UI verbeterd, dat scheelt al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Servers zijn up, veel plezier :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Misschien een domme vraag, maar waar kun je een key aanvragen voor open beta? Ik heb een NCsoft account aangemaakt en via de link een paar posts hierboven kom ik op een pagina met een grote knop play now. Die doet helaas niks. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ook in closed gespeeld maar toen kon na verloop van tijd de game mij niet zo boeien.
Vond de game erg "druk en chaotisch" aanvoelen plus de UI was niet al te best.

De veranderingen zien er wel goed uit inderdaad.
Geen idee of de gameplay ook wat beter is geworden.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik ben sinds vorig Beta weekend echt positief verrast. De FPS issue die ik had is opgelost en de nieuwe UI werkt voor mij in ieder geval erg prettig. Vind de combat leuk en lekker actief en kan niet wachten tot de headstart begint en ik eindelijk echt aan mijn Char kan gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Servers down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:47
Bah, die performance is nog steeds baggerslecht. Het ligt aan de view distance. Zet ik dit op zijn allerlaagst haal ik 60fps, zet ik dit naar, bijvoorbeeld naar 500 dan kakt hij naar 40, zet ik hem naar 1024 (hoogste setting) dan kakt alles in naar 30fps. En dat is dan nog een area waar er nog maar weinig te zien valt.

Ik vind dat aardig bekoren, ik hoopte dat de afgelopen twee patches wel iets hadden gedaan aan de slechte fps die je krijgt op goeie hardware.

Ik draai op dit moment:

i7 920 @3.8 GHz
6GB RAM
HD7970 (GHz Edition).

Moet toch méér dan voldoende zijn om dit spel op een acceptabel niveau te kunnen spelen, maar zodra ik in een stad terecht komt kan ik net zo goed naar afbeeldingen op mijn PC kijken, die kan ik nog sneller inladen dan wat er in Wildstar gebeurt. En dit spel is gewoon niet fijn te spelen op 30 fps, het voelt gewoon verschrikkelijk aan. Jammer dit.

Misschien dat er nog wat gaat gebeuren maar ik zie het somber in, nu dat er Open Beta is en dat de release over +/- drie weken is zie ik geen wonderen meer gebeuren.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik kan trouwens warm aanraden om op zijn minst de 'hold to continue casting' optie te proberen in de combat opties. Ze hebben die in de vorige patch gefixed (daarvoor zat er een delay tussen je aanvallen, nu niet meer), en combat voelt heerlijk met deze optie aan: Geen voortdurende buttonspam meer :)
SacreBleu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:17:
Bah, die performance is nog steeds baggerslecht. Het ligt aan de view distance. Zet ik dit op zijn allerlaagst haal ik 60fps, zet ik dit naar, bijvoorbeeld naar 500 dan kakt hij naar 40, zet ik hem naar 1024 (hoogste setting) dan kakt alles in naar 30fps. En dat is dan nog een area waar er nog maar weinig te zien valt.
Over welk gebied gaat het juist? Ze zijn alle zones een voor een aan het optimaliseren, en de performance in de 'gefixte' zones zijn echt dag en nacht verschil qua performance.

[ Voor 50% gewijzigd door boe2 op 08-05-2014 16:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
SacreBleu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:17:

Ik vind dat aardig bekoren, ik hoopte dat de afgelopen twee patches wel iets hadden gedaan aan de slechte fps die je krijgt op goeie hardware.

Ik draai op dit moment:

i7 920 @3.8 GHz
6GB RAM
HD7970 (GHz Edition).

Moet toch méér dan voldoende zijn om dit spel op een acceptabel niveau te kunnen spelen, maar zodra ik in een stad terecht komt kan ik net zo goed naar afbeeldingen op mijn PC kijken, die kan ik nog sneller inladen dan wat er in Wildstar gebeurt. En dit spel is gewoon niet fijn te spelen op 30 fps, het voelt gewoon verschrikkelijk aan. Jammer dit.

Misschien dat er nog wat gaat gebeuren maar ik zie het somber in, nu dat er Open Beta is en dat de release over +/- drie weken is zie ik geen wonderen meer gebeuren.
Grappig (nou niet echt eigenlijk) maar sinds de laaste closed Beta (vorig weekend) heb ik helemaal geen problemen meer met FPS die dropt ect. Draai een iets mindere setup. I5 47(nogwat) 8GB Ram en een 7850 maar met View Distance op 600 haal ik gewoon nog 60fps ook in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ik haal hier ook prima FPS op het moment. Rond de 50-60 FPS op Medium settings.

I5 2500k op 3.6 ghz
8GB RAM
HD6990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ik heb nog steeds lage FPS, terwijl hij niet volledig mijn GPU of CPU gebruikt.

Had even op highest setting gedaan om te testen, en dan nog steeds maar max (na springen/gek doen) 75% load en CPU maar 30%. Op low settings max 60 gpu load en ook 20-30 cpu. Heel vreemd.,

Zie

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ayWJlX2l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik krijg helaas afwisselend een network error of de melding dat ik geen geldige key heb als ik inlog in het spel. Op de website van wildstar is de betakey gewoon zichtbaar toegevoegd aan mijn account. Heb alles op europe gezet steeds, maar ook met NA werkt het niet... meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14

Magic666

No one's neighbour!

na 10x proberen een account te maken, en 10 keer eoa melding te krijgen (terwijl er overal groene vinkjes staan) ben ik er wel ff klaar mee.

Wie weet probeer ik het morgen nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Niet online
Magic666 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:28:
na 10x proberen een account te maken, en 10 keer eoa melding te krijgen (terwijl er overal groene vinkjes staan) ben ik er wel ff klaar mee.

Wie weet probeer ik het morgen nog wel eens.
Ik kwam er gister niet door zonder wachtwoord met zowel een hoofdletter als een getal als een speciaal teken ondanks de groene vinkjes idd. Misschien dat dit bij jou ook het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
technofreak1 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:10:
Ik krijg helaas afwisselend een network error of de melding dat ik geen geldige key heb als ik inlog in het spel. Op de website van wildstar is de betakey gewoon zichtbaar toegevoegd aan mijn account. Heb alles op europe gezet steeds, maar ook met NA werkt het niet... meer mensen hier last van?
Zelfde hier inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Niet online
Inmiddels kom ik er wel in :D
Heb mijn router nog gereset maar betwijfel of dat er iets mee te maken had. Wellicht gewoon drukte vanwege de open beta?

[ Voor 25% gewijzigd door technofreak1 op 08-05-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen problemen... draait als een trein op de EU servers.
Latency 1msec en minder.. da kan natuurluk nie.. maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

technofreak1 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:41:
[...]

Ik kwam er gister niet door zonder wachtwoord met zowel een hoofdletter als een getal als een speciaal teken ondanks de groene vinkjes idd. Misschien dat dit bij jou ook het probleem is?
Goeie, zal ik eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Je moet inderdaad een soort van sterk wachtwoord maken, die gasten die verantwoordelijk zijn voor Identity Management hebben er nogal een potje van gemaakt (want ook al volg je de regels, dan is het vaak alsnog niet goed genoeg. En dat zie je dan alleen als je inlogt, of dat probeert althans, in je profiel online).

Overigens zie ik een connection refused error bij het verbinden met de EU servers nu. Het zal wel te druk zijn.

Update

Ik zie het probleem al. Hij probeert te authenticeren op de NA servers. Dafuq? Daar heb ik helemaal niet voor gekozen! Kan ik nu weer helemaal opnieuw beginnen met installatie of....

Update #2

Oh right, ik zie het al. In de instellingen van de launcher wordt default NA geselecteerd. Dat moet natuurlijk Europe zijn. Erg handig dat dit niet automatisch gebeurt!

[ Voor 34% gewijzigd door mindcrash op 08-05-2014 19:43 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hmmm een sterk wachtwoord was inderdaad nodig om het door te laten gaan! Goeie tip, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Had een level 9 in het beta weekend. Geswitched naar EU in de launcher ivm connection error. Is het mogelijk die level 9 terug te krijgen op eu?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Ga het ook maar is proberen , al gaat het downloaden ervan wel tergend langzaam :(. Zullen wel meer mensen zijn die het willen proberen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

sdk1985 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:47:
Had een level 9 in het beta weekend. Geswitched naar EU in de launcher ivm connection error. Is het mogelijk die level 9 terug te krijken op eu?
Yup, moet op een server staan :). Waarschijnlijk Nexus -> Ascendancy (EU).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 13:27
Zojuist vernomen dat ze voor de launch van Wildstar nog een patch gaan uitbrengen met 700+ fixes. Dat is goed om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

mrmoustache schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:56:
Zojuist vernomen dat ze voor de launch van Wildstar nog een patch gaan uitbrengen met 700+ fixes. Dat is goed om te horen!
en dat terwijl het nu al beter werkt dan ESO :P.

@hierboven: ga even alle realms af en gij zult vinden. Ik zit nu tussen de duitsers >_>. Ook leuk dat m'n guild mee is gecopyeerd.. mar dat de meeste spelers van NA zijn ;-). Maar is een nieuwe guild zoeken...

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58
Game gedownload; vanaf begin al aangegeven dat ik in Europe bevind.

Start game op; krijg connection closed error. Naar het schijnt moet je launcher opties anders instellen... en verdraaid hij stond op North America.

Update #3 (fout ingezien)
LET OP: als je het wijzigt naar Europe, klik dan niet zoals ik op REPAIR! Dit duurt lang en vreet al je physical memory op! Klik op ACCEPT en je bent klaar!

[ Voor 90% gewijzigd door Koffer op 08-05-2014 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Jerry schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:29:
[...]

Yup, moet op een server staan :). Waarschijnlijk Nexus -> Ascendancy (EU).
Mocht ik hem vinden, is er dan nog te transferen?

ps
Iemand download tips? Maat van me is al sinds half 8 aan het downloaden en is pas op 44% (!). Normaal haalt hij 2.5 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Ik moet zeggen dat de framerate prima is, alles op maximale settings (draw distance op default),fov op 70 gezet.
Speelt wel lekker, jammer dat ze niet meerdere platformen ondersteunen, geen zin om telkens te rebooten om even wat te spelen.
Spel zelf voelt een beetje als sw:tor meets wow, in ieder geval een van de betere mmo's van de laatste jaren,

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister maar even snel opnieuw begonnen op de EN PvP server. Nu lvl 6. Game loopt bij mij in ieder geval als een trein. Helaas weer een druk weekend voor de boeg dus waarschijnlijk niet zoveel tijd om te spelen maar ach des te meer pret als de game uit komt straks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
OK, zag er leuk uit. Leuke characters enzo, Na een halfuurtje werd ik scheel, blijft onoverzichtelijk, en ben toen maar WoW gaan spelen.

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Zitten er nu nog veel tweakers op 1 bepaalde realm? Wel zo gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik speel op de EN PvP server. Waar ik bij de release op ga spelen weet ik nog niet. Weet ook niet of er nog meer servers bij komen at Launch
Repelsteelke schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:33:
OK, zag er leuk uit. Leuke characters enzo, Na een halfuurtje werd ik scheel, blijft onoverzichtelijk, en ben toen maar WoW gaan spelen.
Ah precies terug naar WoW. Die Game is voor nieuwkomers ook onoverzichtelijk. Feit is gewoon dat je naar X aantal jaar gewoon blindelings weet waar je wat moet zoeken etc.

Moet ook zeggen dat ik de game helemaal niet onoverzichtelijk vind, heeft voor mij een beetje dezelfde impact als WoW bij de Beta had. Maar goed smaken verschillen natuurlijk :)

[ Voor 68% gewijzigd door Br3wmaster op 09-05-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Beetje jammer dat mijn character naar een Duitse server is gemigreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Zonet even gespiekt. Het gebied waar ik nu ben heet: "Ellevar".

Als ik alles op hoog zet dan krijg ik 30 - 28 fps. Ongeacht waar ik zo'n beetje naar kijk. Als ik alle settings op Ultra Low zet dan krijg ik wel 60 fps. Als ik de "Render Quality" - effectief downsampling - op normal zet en daarna de view distance op 1024 dan zakt alles naar 30 fps.

Als ik daarna alles op hoog zet heb ik ook, nog steeds, 30 fps.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Azerox schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:59:
Ik heb nog steeds lage FPS, terwijl hij niet volledig mijn GPU of CPU gebruikt.

Had even op highest setting gedaan om te testen, en dan nog steeds maar max (na springen/gek doen) 75% load en CPU maar 30%. Op low settings max 60 gpu load en ook 20-30 cpu. Heel vreemd.,

Zie

[afbeelding]
Is dat de nieuwe UI? Wist niet dat het nog lelijker kon dan de CB versie :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is er al een Tweakers guild voor wildstar?
Ik zit zelf op de EU PVE server, omdat al mijn chars van CB daar gedumped zijn,
maar het is er wel erg rustig moet ik zeggen. Mss ben ik te hoog level en loop ik voor op de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Daarnet heb ik even zitten spelen:

Ook in de starting area is het om te huilen. Zelfde is waar, echter zodra view distance én target render op een 'normale' stand staan kakt alles in.

Ik heb mijn overklok uitgezet en in het starting area zie ik wel verbetering. In Ellevar, daarentegen, nog steeds dikke stront door een rietje. Jammer, want ik heb hem direct een pre-order gegeven omdat ik er wel van overtuigd was dat performance belangrijk was voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SacreBleu schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:10:
Ik heb mijn overklok uitgezet en in het starting area zie ik wel verbetering. In Ellevar, daarentegen, nog steeds dikke stront door een rietje. Jammer, want ik heb hem direct een pre-order gegeven omdat ik er wel van overtuigd was dat performance belangrijk was voor ze.
Ik hoop ook nog wel dat het wat beter wordt bij de release. Ze hebben al eens eerder aangegeven dat ze de systeemeisen niet al te hoog willen leggen omdat ze de oosterse markt ook willen aantrekken (en die meestal vrij brakke pc's hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik heb best een brakke pc maar ik kan prima op "high" spelen zonder al te veel lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zou het misschien aan het soort videokaart kunnen liggen? Ik heb een ATI kaart en nergens last van. Collega van mij heeft een Nvidia kaart en heeft FPS problemen. Misschien dat de game niet lekker loopt met bepaalde Nvidia drivers? Zeg nu natuurlijk niet dat het daar aan ligt want ik had ook FPS problemen voor het laaste beta weekend .. maar die zijn nu opgelost en mijn collega heeft er nog steeds last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Geforce gtx 570(2gig) dus niet echt het modernste spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hmm nee dan zou ook dat het probleem niet zijn. Run zelf een HD7850 2gig. Met de laaste ATI drivers. Maar dat deed ik tijdens de beta weekenden ook en toen was mijn FPS wel ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel moet gewoon nog heel erg geoptimaliseerd worden volgens mij. In TESO heb ik helemaal geen last van lage fps. En dat spel is volgens mij grafisch meer belastend voor je pc dan Wildstar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Br3wmaster schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:59:
Zou het misschien aan het soort videokaart kunnen liggen? Ik heb een ATI kaart en nergens last van. Collega van mij heeft een Nvidia kaart en heeft FPS problemen. Misschien dat de game niet lekker loopt met bepaalde Nvidia drivers? Zeg nu natuurlijk niet dat het daar aan ligt want ik had ook FPS problemen voor het laaste beta weekend .. maar die zijn nu opgelost en mijn collega heeft er nog steeds last van.
Soort ja, merk in het geval van Nvidia niet. Als je één of andere OEM kaart hebt dan zal de game niet lekker draaien. Dat games op nvidia kaarten niet werken heb ik sinds een bepaalde hitman +- 10 jaar geleden niet meer meegemaakt :+ .

Engine is overigens nog niet helemaal goed geoptimaliseerd. Haal met een 2050K 660 Ti ongeveer dezelfde fps (60) als op de 4670K met GTX 460 Hawk.

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 09-05-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zijn af en toe nog wel is wat driver issues waardoor een game niet lekker loopt. Had het misschien iets anders moeten verwoorden maar he het is vrijdag :+.

Qua optimalisatie hebben ze nog wel eea te fixen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Maat van me heeft scientist. Staan hier voor een Eldan Security Panel, maar hij komt er niet uit. Iemand een tip voor hem? Geen idee wat hij te zien krijgt :+ .

edit: gelukt.. Hij weet zelf niet hoe |:( .

[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 09-05-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Zie dat mijne char naar Treespeaker (FR) is verplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
sdk1985 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:09:
[...]

Soort ja, merk in het geval van Nvidia niet. Als je één of andere OEM kaart hebt dan zal de game niet lekker draaien. Dat games op nvidia kaarten niet werken heb ik sinds een bepaalde hitman +- 10 jaar geleden niet meer meegemaakt :+ .

Engine is overigens nog niet helemaal goed geoptimaliseerd. Haal met een 2050K 660 Ti ongeveer dezelfde fps (60) als op de 4670K met GTX 460 Hawk.
Ik krijg sterk de indruk dat de WS beta verschrikkelijk CPU bound is, en dan vooral single-core performance.
Op het forum van WS werd ik al helemaal afgekraakt omdat ik een 'oer oude' processor hebt en dat ik maar eens wat geld moet uitgeven voor een nieuwe.

Goed, de i7 920 is geen recente man meer, maareh, zelfs op games als ARMA III die gewoon je GPU nagenoeg negeren haal ik betere frames dan WS. En dan ziet ARMA III er nog een stuk beter uit.

Kortom, bij Carbine werk aan de winkel of moet straks iedereen zijn proc. gaan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Wildstar devs zijn aan het streamen:
http://www.twitch.tv/wildstar

Aardig wat vragen beantwoord.
De performance kwam zeker aan de orde:
- Ze weten van de UI dat die de performance verminderd op het moment (fix komt eraan).
- Er is een groep van developers bezig met performance, er staat een patch met 40 optimalisaties te wachten.
- SLI/Crossfire support komt eraan voor de release :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Jerry schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:56:
Wildstar devs zijn aan het streamen:
http://www.twitch.tv/wildstar

Aardig wat vragen beantwoord.
De performance kwam zeker aan de orde:
- Ze weten van de UI dat die de performance verminderd op het moment (fix komt eraan).
- Er is een groep van developers bezig met performance, er staat een patch met 40 optimalisaties te wachten.
- SLI/Crossfire support komt eraan voor de release :).
Crossfire werkt toch al ? teminste als ik hem op exclusive full screen zet verdubbeld mijn fps gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Zit nu tegen de 35 fps met alles op low.. incl. rendering waardoor alles er korrelig uitziet.

Had gehoopt dat de open beta mij over de streep zou trekken maar met mijn i7 3630QM en 750m 2GB kom ik er niet ver mee :(

Hopen maar dat ze het fixen, en dat er een soort van trial komt zodat ik het kan uittesten.. Als ik gelijk de volle mep moet betalen voordat ik het kan spelen.. Nee bedankt 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Knamix op 09-05-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

HStyles schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:05:
[...]

Crossfire werkt toch al ? teminste als ik hem op exclusive full screen zet verdubbeld mijn fps gewoon
Van de Reddit AMA:
I pinged this on the stream a bit, but here's the scoop:
In the hopper right now are SLI and Crossfire support (driver support will help this too) - should be in a hotfix soon (I think some support went in earlier this week). From the lead programmer:
"For those of you with SLI and Crossfire graphics cards. The code changes have been made to support these cards are done and are being tested internally. Those of you with these cards should see a substantial improvement in frame rate."
(JG: substantial is his word, not mine :) But being able to use both cards will help a lot; I run a dual titan setup which runs just fine at the moment but I'm looking forward to this upgrade too)
Other stuff from him (this will likely go up on the forums soon in some fashion, maybe edited further, so if it changes before it goes up, that's why):
"We’re also optimizing our new UI. The new UI (UI 2.0) is much better looking than the previous version, but there are significant opportunities for performance improvements that we’re pursuing. In particular, the raid frame and nameplate add-ons are being improved. There were also major changes to chat log, target frame, and the health shield bar.
We continue to increase CPU performance by moving more and more code off onto separate threads. We’ve also been making improvements to PVP and Raid content - areas with lots of players casting spells.
We’re also looking at specific areas in the game which have degraded performance. Sometimes these are due to bad collision objects, bad geometry, or the occasional content bug. We’re eliminating these as fast as we can find and diagnose them.
Our optimization efforts will also not stop with launch. There are a number of changes we’re planning on making which have the potential for major improvements but that can’t be done in the launch timeframe.
In the meantime, there are a number of graphics settings which can be used to coax better performance out of the game. We’re planning on adding the Render Target Scale back in to the graphics options, but until we do, you can set the variable in your ini file by adding the line
lod.renderTargetScale=0.5
to your user.ini file in Users[User Name]\AppData\Roaming\NCSOFT\Wildstar. "
So, yes, there are things going in for launch - we don't promise perfection per se, but hopefully the worst offenders will see some improvements, and there is more in the hopper (some rearchitecturing for instance that will let us split thread support even more efficiently) for post-launch as well.
-jg

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 22:20
Vind het begin nog niet heel erg overtuigend, begin liever in een open wereld. 'Toekomst' setting spreekt me nog niet echt aan. WoW had ik gelijk een goede vibe. Misschien is het gewoon wennen, 'actieve' combat systeem vind ik wel gaaf! Komende week maar even kijken of deze game het aanschaffen waard is.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat half uurtje in een lineair gedeelte valt toch wel mee?
Daarna heb je snel een open wereld.

Ik zou zeker tot level 25 gaan en dan kijken wat je er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik snap niet dat mensen steeds over "het begin" klagen.
Op 10 minuten ben je uit dat schip en gaat er een hele wereld open, het is een goede "tutorial" die je toont hoe de combat enzo werkt.
Als die eerste 10 minuten van een game, waar je jaren plezier kan aan hebben, de speelervaring voor jou al verkloot dan geef je de game gwn geen kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Net een uurtje gespeeld, maar dit word 'm niet.
Alles in deze game schreeuwt GENERIC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:59
unfor schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:54:
Net een uurtje gespeeld, maar dit word 'm niet.
Alles in deze game schreeuwt GENERIC!
En wat vind je er zo Generic aan?

En jij kan al bepalen met een uurtje spelen dat heel de game zo is. Erg knap moet ik zeggen want uit ervaring spreek ik dat het met hoe hoger level je komt hoe leuker het wordt (41 Esper en Winter Beta gespeeld).

[ Voor 31% gewijzigd door jlena op 10-05-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
jlena schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:01:
[...]

En wat vind je er zo Generic aan?
Zoals ik al schrijf: Alles.
Deze game heeft niets waarvan ik zeg: Goh, dit is echt iets wat ik nog nooit eerder gezien heb.
Innovatie is ver te zoeken.
Gezien de beperkte tijd die ik heb ga ik dat niet spenderen aan generic mmo nummero 1001.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 10-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:59
unfor schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Deze game heeft niets waarvan ik zeg: Goh, dit is echt iets wat ik nog nooit eerder gezien heb.
Gezien de beperkte tijd die ik heb ga ik dat niet spenderen aan generic mmo nummero 1001.
En dat kan jij zeggen na 1 uur spelen zonder een dungeon, adventure of shiphand gezien te hebben. Erg knap wou dat ik dat kon na 1 uur zeggen of iets leuk is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
[...]

iedereen zijn mening natuurlijk maar kun je mij vertellen wat jij graag zou zien? Kun je een paar voorbeelden noemen wat jij precies verwacht hoe een MMORPG moet zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
HStyles schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:35:
[...]

iedereen zijn mening natuurlijk maar kun je mij vertellen wat jij graag zou zien? Kun je een paar voorbeelden noemen wat jij precies verwacht hoe een MMORPG moet zijn ?
Nee, als ik zo'n genie was geweest dan had m'n eigen game wel gemaakt.
Ik weet wel wat ik NIET wil zien: Loop naar Uitroepteken, haal Quest, Kill X monsters, ga terug naar uitroepteken, volgende quest.
Er mag wel eens wat ECHTE verandering komen in het genre.
Zoals bijna alle MMO's is ook deze weer te bang om af te wijken van de standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Unfor zijn mening slaat op niets.
Na 1 uur heb je nog geen 1% van het spel gezien en hij geeft geen enkel standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Benosa schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:41:
Unfor zijn mening slaat op niets.
Na 1 uur heb je nog geen 1% van het spel gezien en hij geeft geen enkel standpunt.
Na 20 jaar gamen ben ik van mening dat ik vrij snel de meuk van de goede games kan onderscheiden.
Als ik het gevoel heb alles al eens eerder gezien heb, dan valt de game vrij snel in de meuk categorie.
Vooral bij MMO's is het voor mij belangrijk dat ik niet meteen al het been there done that gevoel krijg.
Verder spreekt de hele setting en cartoon-stijl mij niet aan.

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 10-05-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
unfor schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:43:
[...]

Na 20 jaar gamen ben ik van mening dat ik vrij snel de meuk van de goede games kan onderscheiden.
Als ik het gevoel heb alles al eens eerder gezien heb, dan valt de game vrij snel in de meuk categorie.
alles al eerder gezien? je bent met moeite uit de start area geraakt op 1 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 22:20
Benosa schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:41:
Ik snap niet dat mensen steeds over "het begin" klagen.
Op 10 minuten ben je uit dat schip en gaat er een hele wereld open, het is een goede "tutorial" die je toont hoe de combat enzo werkt.
Als die eerste 10 minuten van een game, waar je jaren plezier kan aan hebben, de speelervaring voor jou al verkloot dan geef je de game gwn geen kans...
Ik geef de game zeker ook nog een kans :) Dit is puur even de allereerste indruk. Zoals ik al zei, misschien is het nog even wennen en trekt het mij dalijk wel aan.

Toch vind ik het eerste uur heel belangrijk voor een game. Een hoop mensen die een beta / demo spelen bepalen na dit 1e uur of ze door gaan of niet.

In wildstar is het een beetje een 'saai' begin, terwijl ik meestal hoop op een 'wauw' eerste uur. Maar inderdaad: ik ga nog verder spelen en geef de game zeker nog wel een kans!

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Knamix schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:58:
Zit nu tegen de 35 fps met alles op low.. incl. rendering waardoor alles er korrelig uitziet.

Had gehoopt dat de open beta mij over de streep zou trekken maar met mijn i7 3630QM en 750m 2GB kom ik er niet ver mee :(

Hopen maar dat ze het fixen, en dat er een soort van trial komt zodat ik het kan uittesten.. Als ik gelijk de volle mep moet betalen voordat ik het kan spelen.. Nee bedankt 8)7
De "open-beta" is de trial, het is een demo op basis van een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

[...]

Ik snap zelf nooit waarom mensen per de vernieuwing in een nieuwe MMO willen... De setting is heel anders dan bestaande MMOs en persoonlijk zit ik zelf niet op vernieuwing te wachten in een MMORPG. Wildstar doet mijns inziens iets heel goed: het beste van bestaande MMOs combineren in een nieuwe MMO.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
Mee eens, beter om eens een goede basis te maken voor een MMO door het beste van de bestaande mmo's te pakken, daarna er flink op uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Mensen hebben het altijd over "vernieuwing" maar als je ze vraagt wat er dan vernieuwd moet worden blijft het stil, soms werkt iets gewoon goed en hoef je er weinig aan te veranderen.
Initieel vond ik wildstar ook niet echt bijzonder, maar dat had ik de eerste week met wow ook, toch is dit een solide mmo en bovendien een waar pve-endgame een grote rol speelt: dat zie je naast wow gewoon nauwelijks meer.

Ik heb al even zo'n worldboss geprobeerd met mijn esper en ik had wel het idee dat zon hybrid dps/healing gebeuren toch niet echt lekker werkt, er is geen/weinig synergy (op dit level in ieder geval) tussen dps en healing kwa skills en ik ben nog geen gear tegengekomen die een hybrid build ondersteund.
Het kan zijn dat dit allemaal low level problemen zijn (wat je ook in wow ziet tijdens het levellen)
Daarnaast ondersteund het addons, wat gewoon een must have is voor iedere mmo.

Tot nu toe (ik ben pas level 15) vind ik het best een goede mmo, ik hou ook wel van de cartoony stijl maar het heeft 1 punt wat een stuk minder is: tot nu toe zijn alle gebieden gewoon omheinde stukken, ik heb nergens gezien dat ze verbonden met elkaar zijn zoals in wow het geval is en daardoor voelt het absoluut niet als een open wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
Zo ff de client geupdate na de closed beta. Was m'n characters kwijt, maar blijken verplaatst naar Ascendancy server in de EU. Krijg nu alleen nog steeds een foutmelding dat mn account in US niet meer bestaat, maar dat geeft niet zo.

Ziet er wel gelikter uit nu t.o.v. de closed beta. Ga dit weekend denk ik nog even spelen om te kijken wat er allemaal nieuw is. Zag dat er inmiddels body types zijn in character creation. Misschien oud nieuws, maar goed dat ze dat voor de launch nog voor elkaar hebben gekregen.

Nieuwe UI is ook een stuk gelikter dan de beta UI. Vind de quest tekst nog steeds niet fijn gepresenteerd, maar het ziet er wel allemaal wat strakker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad iedereen toch wel aan om tot level 20 ofzo dit spel te proberen, ik kan mij voorstellen dat mensen die het maar een uurtje proberen snel afhaken. Als je het spel tot level 20/25 speelt merk je wel dat vooral het combat systeem erg leuk is (soms frustrerend moeilijk) ook dungeons,PvP en adventures zijn erg leuk. Het telegraph systeem zorgt gewoon voor erg actieve en leuke combat.
Wildstar doet gewoon een hoop dingen heel goed en een hoop dingen ook niet zo heel goed of gewoon standaard wat we al zo vaak in andere MMOs gezien hebben.
Dat hoeft niet perse slecht te zijn maar ik heb persoonlijk het oude quest systeem nooit heel erg goed gevonden, in Wildstar krijg je echt te veel(heel veel!) saaie "karweitjes" te doen.
Het grootste probleem vind ik dat de wereld heel statisch aanvoelt, het is meer een mooi decor dan een levend wereld, er zijn bijvoorbeeld ook niet echt boeinde public events.( ik heb 1 world boss gezien)
Wat wel zonde is want een aparte setting als nexus en zijn lore zo juist een pluspunt van het spel moeten zijn. De devs zeggen trouwens dat de main story pas op level 35 echt begint waarom dat is begrijp ik eigenlijk niet helemaal.
Toch ga ik het spel wel kopen, de style, het combat systeem en de dungeons zijn gewoon het leukst van alle MMOs op dit moment. TESO was ik bijvoorbeeld na 1 week al zat vanwege dodelijke saaie en houterige combat. Dit spel verveelt mij nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
blouweKip schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:17:

Tot nu toe (ik ben pas level 15) vind ik het best een goede mmo, ik hou ook wel van de cartoony stijl maar het heeft 1 punt wat een stuk minder is: tot nu toe zijn alle gebieden gewoon omheinde stukken, ik heb nergens gezien dat ze verbonden met elkaar zijn zoals in wow het geval is en daardoor voelt het absoluut niet als een open wereld.
Dat had ik de allereerste keer ook, dacht dat het net zoals bij GW2 gewoon rechthoekige zones waren met loadingscreens ertussen, maar dat is niet zo. Ik denk doordat het komt omdat je vanuit de tutorial (arkship) naar tussen zone gaat (die wel is afgeschermd) om vervolgens naar de starter zone te gaan.

Er zijn wel zones waar je als het waren heen moet vliegen, maar die zie je pas op lvl 30. Lvl 6-30 is een zone die je helemaal doorgaat zonder een loadingscreen. Lvl 30-38 zijn 2 losse zones. Vanaf 38-50 is de zone weer aan elkaar geschakeld.

Wat quests betreft vind ik ze op het begin wat mager. Zo rond lvl 18 beginnen meer de quests chains waar de q's meer verbonden zijn met elkaar en je in verschillende gebieden in de zone je steeds korte verhalen speelt. Uiteraard met de kill x - y maar daar ontkom je niet aan.

[ Voor 12% gewijzigd door xeple op 10-05-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Dat had ik de allereerste keer ook, dacht dat het net zoals bij GW2 gewoon rechthoekige zones waren met loadingscreens ertussen, maar dat is niet zo. Ik denk doordat het komt omdat je vanuit de tutorial (arkship) naar tussen zone gaat (die wel is afgeschermd) om vervolgens naar de starter zone te gaan.
Dus dat gaat nog veranderen? Ik zit nu in de 4e zone (Auroria) als ik het schip meetel maar tot nu toe zijn het gewoon omheinde gebieden, wel lekker groot maar ik heb nog geen weg van de ene naar de andere zone gevonden, alleen luchttaxi's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vooral bij MMO's is het voor mij belangrijk dat ik niet meteen al het been there done that gevoel krijg.
Dan zit je al een tijdje zonder games waarschijnlijk.
Het is jammer dat je tot level 25 ben door gegaan, voor veel begint het pas na level 10 en daarna neemt het in rap tempo toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
[...]

I lolled. Deze game doet inderdaad niet veel nieuwe dingen maar de dingen die het wel doet zijn beter uitgewerkt dan jij in alle games (zoals je zelf claimt) hebt gezien. Na 1 uur kun je niet objectief zeggen dat deze game niks is, of juist wel.

Dat de style je niet ligt is natuurlijk een persoonlijke smaak. Maar verder kan je zelf ook niet aangeven wat je dan wel zou willen zien, Hoe zou het questen er volgens jou uit moeten zien dan? Ik neem aan dat je in 20 jaar weinig games gespeeld hebt daar elke FPS namelijk hetzelfde doet als zijn voorganger etc etc.

Daarnaast vraag ik me uberhaupt af waarom je de beta hebt gespeeld Als je, je namelijk had ingelezen had je op voorhand wel kunnen zien dat deze game niks voor jou is.

Natuurlijk mag ieder zijn eigen mening hebben alleen vind ik die van jou aller minst goed onderbouwd met stevige argumenten en dat is iets wat ik graag gezien had. Want op deze manier valt er geen discussie met je te voeren, noch je proberen op andere gedachten te brengen door zelf met argumenten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Na 1 uur kan dat wél. Echt, zo werkt het.

Als een mmo een nieuwe speler weet te binden in het eerste uur, gaan ze wel naar de volgende. "Het begint pas met endgame" is gewoon niet waar. Iemand die level 1-10 kut vind, gaat niet blijven tot max. Zo werkt het niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

lanerios schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:47:

Als een mmo een nieuwe speler weet te binden in het eerste uur, gaan ze wel naar de volgende. "Het begint pas met endgame" is gewoon niet waar. Iemand die level 1-10 kut vind, gaat niet blijven tot max. Zo werkt het niet.
Ach, dat is ieder zijn eigen mening natuurlijk :).
Sommigen zien het in het begin al of ze het niets/geweldig vinden anderen proberen het langer voordat ze een oordeel vellen.

Persoonlijk heb ik genoeg gezien (PVP, Dungeons, Housing, etc) om lekker 31 Mei aan de slag te gaan :).
Vooral de dungeons/raids en de moeilijkheid daarvan is iets waar ik naar uitkijk.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
lanerios schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:47:

Ik vind persoonlijk dat je na 1 uur niet over een MMO kan oordelen zeker omdat je lang niet alle aspecten van de game hebt gezien.

Je opmerking over End Game ben ik het ook niet helemaal mee eens. Kijk nu maar is naar WoW.
niemand geeft daar meer om het levelen. zsm max lvl worden om dungeons en raids te doen. Dat is nu eenmaal zo. Natuurlijk niet voor iedereen maar in WoW durf ik wel in te zetten op 85%+

Natuurlijk moet ieder het verder voor zichzelf weten maar ik vind dat je een MMO niet kan beoordelen na 1 uur spelen. Dat je het daar niet mee eens bent mag natuurlijk puur mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 11:19
Ik stond echt op het punt om de deluxe edition te kopen, maar ik wacht toch nog even i.v.m. hoe ze de performance issues aanpaken. Aangezien ik de game toch wel wat hoger dan medium will zetten en het op 60 fps kan spelen (7850OC/2500K).
Voor de rest is het een absolute buy voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Voor de mensen die Wildstar al lange tijd geinstalleerd hebben, ik zag op reddit iemand die een tip gaf om extra FPS te krijgen en het werkt. Best wel veel increase. Ik ging van 15 fps op low naar nu 30+ fps op medium.
Deleted everything in C:\Users\%username%\AppData\Roaming\NCSOFT\WildStar folder
Looks like outdated config files from early beta and conflicted addon settings that left from UI 1.0 were reason of my poor game perfomance. After "clean boot" I got visible FPS boost on the same video settings that I used before.
Ik heb gewoon hele Wildstar verwijderd, daarna deze NCSOFT folder en alle andere NCSOFT en WILDSTAR folders die ik kon vinden. Opnieuw geinstalleerd en het draait stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Br3wmaster schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:54:
[...]

Ik vind persoonlijk dat je na 1 uur niet over een MMO kan oordelen zeker omdat je lang niet alle aspecten van de game hebt gezien.

Je opmerking over End Game ben ik het ook niet helemaal mee eens. Kijk nu maar is naar WoW.
niemand geeft daar meer om het levelen. zsm max lvl worden om dungeons en raids te doen. Dat is nu eenmaal zo. Natuurlijk niet voor iedereen maar in WoW durf ik wel in te zetten op 85%+

Natuurlijk moet ieder het verder voor zichzelf weten maar ik vind dat je een MMO niet kan beoordelen na 1 uur spelen. Dat je het daar niet mee eens bent mag natuurlijk puur mijn mening :)
Ik beoordeel MMO's ook deels zo, als ik een MMO koop dan zal voor mij de level content altijd een bijzaak zijn en end-game het doel van het spelen. Echter als ik na een paar uurtjes (niet perse een uur, maar zeg max 3-4 uur) spelen geen binding met het character/de wereld heb, dan zal ik een MMO niet snel meer kopen, daarvoor heb ik teveel MMO's toch gekocht omdat ik dacht dat het wel goed zou komen, wat uiteindelijk niet gebeurde. De eerste impressie blijft toch het belangrijkst.

Ik ben over Wildstar nog niet uit trouwens, het ziet er leuk uit, en de eerste indruk is een stuk poistiever dan andere MMO's de laatste tijd gereleased maar vooral op UI gebied en de stroperige FPS om het zo even te zeggen vond ik toch wat zaken tegenvallen.

Ik denk dat je je over WoW trouwens goed kan vergissen, een tijdje geleden had MMO-champion wat datamined statistics vanuit de armory waar de participatie voor current tier raids (LFR helaas meegerekend omdat het op achievement gaat), op maximaal 40% van de player base zat op SoO Wing 1 clear tot +-10% voor Wing 4., met Ordos ook op +-10% en alle 4 de celestials op +-30%. Oude raids zaten wel wat hoger omdat deze uiteraard nu gezerged kunnen worden, maar dat is geen raiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

@Starting area's e.d.: level 1 tm +-4 zit je op op een "arc ship", verschillende per faction. Daarna (4 tm +-8) zit je in een starting area op Nexus, verschillende per ras. Hierna kom je in "de grote wereld" terrecht waar je bv ook gegankt zou kunnen worden op een PvP server ;).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
blouweKip schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:28:
[...]

Dus dat gaat nog veranderen? Ik zit nu in de 4e zone (Auroria) als ik het schip meetel maar tot nu toe zijn het gewoon omheinde gebieden, wel lekker groot maar ik heb nog geen weg van de ene naar de andere zone gevonden, alleen luchttaxi's
In Auroria ben ik niet zo bekend, maar als een luchttaxi je er heen kan brengen via de lucht, dan kun je er ook per voet naar toe wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Van het weekend de open beta geprobeerd. Hoewel sommige mensen zeggen dat je het spel niet kan/mag beoordelen op basis van een korte speelsessie, doe ik dat toch. Ik heb sinds 2004 (WOW USA release) zoveel MMO's gekocht waarvan ik dacht dat ze WoW-killers zouden worden, dat ik sinds SWTOR gewoon geen MMO's meer koop. Ik gebruik de open beta als demo en na een half jaar kijk ik nog wel es een keer hoe het met de community staat. Niet terecht om zo te beoordelen? Wellicht, maar ik ben het aantal miskopen gewoon beu.

Afijn. Wellicht vloeken in de kerk, het spel doet me een beetje denken aan SWTOR meets WoW en een vleugje cowboy erbij. De strakke interface doet me zeker aan SWTOR denken. Misschien ook een minpunt, ik vind de interface soms erg onoverzichtelijk, of niet duidelijk genoeg. Bijvoorbeeld NPC interaction zie je een venster met opties, maar het venster steekt niet af en lijkt op te gaan in de omgeving.

Ik speelde een Exile Engineer, met die grote rots achtige vent. De animaties van dit character vond ik niet prettig ogen, vooral het rennen zag er heel erg onnatuurlijk uit. Ik had overigens heel veel het idee dat je character beweegt en dat het lijkt alsof de speelwereld erachter geprojecteerd wordt en voorbij glijdt. Vooral in de startzone (schip) had ik dat idee.

De sci-fi setting i.c.m. de animaties en de swtor achtige interface zijn voor mij persoonlijk onprettig. Dit is ook de reden dat ik het spel niet ga aanschaffen. Misschien over een jaar dat het nog eens probeer. Dit is puur kwestie van smaak natuurlijk, want al met al denk ik dat Wildstar wel een toekomst heeft. Het concept van cartoony, met een soort space cowboys is catchy, ik denk dat het wel gaat werken.
Pagina: 1 ... 22 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios