Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 23:27
eXtreaL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:07:
Wildstar heeft de afgelopen tijd behoorlijk mijn aandacht getrokken. Ik heb een beetje rondgekeken en ben meerdere keren tegengekomen dat er van 9 tot 11 mei een open beta zou zijn. Zijn dit slechts geruchten of kan iemand dit bevestigen? Ik zou graag het spel eerst uit willen proberen voordat ik het pre-order.
Ik kan het niet bevestigen, maar er is morgen wel een beta waar je volgens mij redelijk gemakkelijk in kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 19:40
Naip schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:23:
[...]

Ik kan het niet bevestigen, maar er is morgen wel een beta waar je volgens mij redelijk gemakkelijk in kan komen.
Ah, thanks. Ik dacht dat het alleen was voor mensen die de game pre-ordered hebben. Ik heb via IGN nu een beta key gekregen. Voor de geïnteresseerden: http://www.ign.com/prime/promo/wildstar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:28
Gister de game als nog gepreoderd. Blijk ik helemaal geen tijd te hebben van het weekend om te spelen. Hoop dat ik zondagmiddag nog even tijd kan maken hehe.

Maar ik ben van plan Exile te gaan spelen op een pvp server. Dus mochten er meer mensen zijn die die kant kiezen en op een pvp server willen gaan spelen (ik moet zelf nog even research doen naar welke) en mocht er animo zijn dan wil ik zeker wel een GoT guild opzetten. Mocht het echt serieus worden ben ik zelfs nog wel bereid tot het maken van een leuke website.

Daarnaast natuurlijk kijken of we iets van een TS/Mumble server kunnen regelen

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
hmmmm, ik had een tester beta key, maar kan nu helemaal niet meer inloggen? Hebben meerdere testers daar last van? Originele game gekocht, dus die hangt ook alvast aan mijn account en een beta key van dit weekend maar alvast toegevoegd zodat ik even weer kan spelen. Wanneer gaan deze up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zijn Amerikaanse tijden geloof ik he? Dus ik dacht iets van 3 uur vanmiddag? Maar ik kan er ook compleet naast zitten natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
mhua dat is dus het ding, ik heb een onbepaalde tijd beta, dus geen weekend beta, en ik kom er ook al dagen niet meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 13:27
Zantiath schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:45:
hmmmm, ik had een tester beta key, maar kan nu helemaal niet meer inloggen? Hebben meerdere testers daar last van? Originele game gekocht, dus die hangt ook alvast aan mijn account en een beta key van dit weekend maar alvast toegevoegd zodat ik even weer kan spelen. Wanneer gaan deze up?
Ook al heb je gepre-orderd of ben je een beta tester, je kan alleen spelen in de weekenden. Het enigste voordeel van je pre-order in dit stadium van beta is dat je geen key hoeft te bemachtigen bij allerlei sites. Je hebt gegarandeerd toegang. De servers gaan (zoals altijd) vrijdag om 16:00 Nederlandse tijd aan.

EDIT:
En nog even over de GoT guild.
Br3wmaster schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:08:
...
Maar ik ben van plan Exile te gaan spelen op een pvp server. Dus mochten er meer mensen zijn die die kant kiezen en op een pvp server willen gaan spelen (ik moet zelf nog even research doen naar welke) en mocht er animo zijn dan wil ik zeker wel een GoT guild opzetten. Mocht het echt serieus worden ben ik zelfs nog wel bereid tot het maken van een leuke website.

Daarnaast natuurlijk kijken of we iets van een TS/Mumble server kunnen regelen
Is het niet handiger om een Circle te maken? Volgens mij hebben aardig wat mensen zich al bij een guild gevoegd en dan is een circle een goed alternatief. Kan je goed elkaar helpen etc, maar zit je niet vast.

Je kan 1 Guild joinen per character, en 5 circles.

[ Voor 37% gewijzigd door mrmoustache op 02-05-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
mrmoustache schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:55:
[...]

Ook al heb je gepre-orderd of ben je een beta tester, je kan alleen spelen in de weekenden. Het enigste voordeel van je pre-order in dit stadium van beta is dat je geen key hoeft te bemachtigen bij allerlei sites. Je hebt gegarandeerd toegang. De servers gaan (zoals altijd) vrijdag om 16:00 Nederlandse tijd aan.
Zat ik er toch niet ver naast met mijn 15:00 ;). Wel jammer dat ik eigenlijk alleen zondagmiddag tijd heb om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zantiath schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:49:
mhua dat is dus het ding, ik heb een onbepaalde tijd beta, dus geen weekend beta, en ik kom er ook al dagen niet meer in...
Het zijn Beta weekendjes, dus het is logisch dat je er niet in komt.
Als je een oude Beta key hebt dan kan je elk beta weekend mee doen.
Heb je een key voor een weekend dan is die alleen geldig voor dat weekend.
Heb je een pre-order dan kan je aan alle beta's meedoen.

Laatste closed beta weekend start vandaag (vrijdag 2 mei) om 15.00 uur tot maandag 5 mei om 07.59 uur (Nederlandse tijden).

Mensen die nog geen key hebben.. check:
https://forums.wildstar-o...eta-keys-2nd-of-may-2014/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, als we dan toch bezig zijn.. mocht je in aanmerking willen komen een pluge Rowsdower :) :)

Afbeeldingslocatie: http://images.mmorpg.com/images/newsImages/162014/wsrows1x.jpg

Dan kan je een screenshot opsturen van je favorite plek in wildstar, check this link:
http://www.gameskinny.com...-rowsdower-plushie/?new=1

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Al heb spel wel gekocht, zal ik waarschijnlijk na de huidige beta experience niet eens beginnen.
Misschien om de quest verhaal 1 keer gezien te hebben, maar buiten de humor heeft het voor mij weinig meer te bieden dan andere mmo's die nu al op de markt zijn
Voor mij is de subscription zeker een reden om dit niet langer te spelen dan de gratis X dagen
Ik heb Aion, Rift en Swtor op bek zien gaan na hun subscription model, en langzaam zien terug komen, in f2p opzet.
Ik denk dat er naast wow geen plek meer is voor een Sub model, maar tijd zal het leren.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Teunis schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:58:
Al heb spel wel gekocht, zal ik waarschijnlijk na de huidige beta experience niet eens beginnen.
Misschien om de quest verhaal 1 keer gezien te hebben, maar buiten de humor heeft het voor mij weinig meer te bieden dan andere mmo's die nu al op de markt zijn
Voor mij is de subscription zeker een reden om dit niet langer te spelen dan de gratis X dagen
Ik heb Aion, Rift en Swtor op bek zien gaan na hun subscription model, en langzaam zien terug komen, in f2p opzet.
Ik denk dat er naast wow geen plek meer is voor een Sub model, maar tijd zal het leren.
Wat dacht je van Eve? Is ook P2P en draait ook al jaren naast WoW. Dus het kan zeker. De vraag is alleen kunnen ze de game interessant houden na max lvl.

Dit is waar veel games mijn inziens falen gebrek aan goede End Game Content. GW2 vond ik super .. levelen was echt tof en heb dat dan ook met plezier gedaan.. echter na max level hield het voor mij eigelijk wel op.

Daarnaast begrijp ik je natuurlijk wel voor de volle 100%. Dit zou ook zeker niet de 1e keer zijn dat ik blij word gemaakt en dat jet na een maand of 2/3 toch niet is wat je er van verwacht.

[ Voor 8% gewijzigd door Br3wmaster op 02-05-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt wel goed, en zo niet dan hop hop hop weer naar de volgende mmo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
Mag je wijzen op deze post die ik laatst hier op dit forum heb gezet. Ik denk dat je dat wel interessant vind om te lezen.

Tevens is het goed om te weten dat de Dev's van Wildstar hun focus hebben liggen op de Endgame (content).

EDIT:

Dit is wel even goed om te lezen voor komend weekend!!
Hey everybody,

We recently updated the game launcher and as such you will see an option for Europe under the Game Region section in the options menu.

For the purposes of this final pre-order weekend do not set your region to Europe.

Even if you have an EU Account, you will still be using the North American region and NA Realms for this weekend. IF you select Europe as your game region you will receive the No Data Center Permissions error as noted in this Support article.

Even if you are an EU user, you can still play on the North American region for this final weekend.

Once the EU Realms are up (yes we will have EU Realms) then you will need to select the appropriate Game Region for your account. However for this weekend, please do NOT set your game region to Europe.

As always, please do refer to our Support page for any issues or account problems.

Thanks,

[ Voor 33% gewijzigd door mrmoustache op 02-05-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
mrmoustache schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:55:
[...]

EDIT:
En nog even over de GoT guild.

[...]

Is het niet handiger om een Circle te maken? Volgens mij hebben aardig wat mensen zich al bij een guild gevoegd en dan is een circle een goed alternatief. Kan je goed elkaar helpen etc, maar zit je niet vast.

Je kan 1 Guild joinen per character, en 5 circles.
Had je Edit gemist .. maar dat is natuurlijk ook een goed idee. Dan is dat net zo makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr.. 9 uur tijd verschil is 16:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Een sub model werkt prima zolang je maar genoeg en vooral goede end-game content levert, dat was nu precies het probleem met de games die je opnoemt.
Ik blijf juist weg van f2play games, die zijn zonder uitzondering minder goed en trekken teveel toxic publiek.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:55:
grrr.. 9 uur tijd verschil is 16:00
Vandaar dat de server down is. O-) Zo dadelijk mijn eerste kennismaking met Wildstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Servers zijn up :).

Veel plezier.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
Jerry schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:02:

Veel plezier.
En ik moet nog werken tot 17:30, grrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-08 10:25
Zometeen ga ik ook weer even spelen, maar ik weet nog niet wat ik er nu van moet vinden. De graphics zijn prima, de combat is leuk, het draait soepel bij mij (e8500, 660ti, 1920x1080), maar op de een of andere manier komt het allemaal nogal rommelig over. Alsof er geen kapstok is, maar mensen hun jassen gewoon op een hoop op het bed hebben gegooid. Mooie jassen, dat dan weer wel.

Ik begin altijd enthousiast, maar haak dan toch snel weer af. Misschien is het gewoon geen spel voor mij, dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Jerry schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:02:

Veel plezier.
Hij disconnect steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Kan ik hier nog iemand gelukkig maken met een beta key voor dit weekend?
Is wel een eu key, dus ik weet niet of die nu werken?

[ Voor 27% gewijzigd door Valdourian op 02-05-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Kan nog steeds mijn eigen naam niet zien boven mijn char.
Nog steeds bugged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Jep

Erg veel disconnects op het moment

Ik wacht wel tot ze deze hebben opgelost. telksens als ik een DC heb gehad ben ik een paar minuten terug gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik krijg alleen maar "no realms available at this time" :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verderf op 02-05-2014 20:57 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Heb je hem wel op US server gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Verderf schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:57:
Ik krijg alleen maar "no realms available at this time" :(
In de launcher options moet Game Region op North America staan, ook met EU key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Waren we maar al een maand verder. Ik wil echt beginnen spelen.
Vind het zo nutteloos om nu al mijn tijd in de beta te steken om dan toch geresset te worden... en wil nog niet alles zien van het spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Benosa schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:11:
Waren we maar al een maand verder. Ik wil echt beginnen spelen.
Vind het zo nutteloos om nu al mijn tijd in de beta te steken om dan toch geresset te worden... en wil nog niet alles zien van het spel :p
word een een reset gedaan ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
Zantiath schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:24:
[...]

word een een reset gedaan ja?
Ja er word een complete reset gedaan na de Open Beta. Daarna begint de Headstart. Logisch natuurlijk, anders is het niet eerlijk tegenover mensen die het spel nooit in de beta hebben gespeeld.

EDIT:

Ik speel ook niet de beta meer, ik heb genoeg gezien! Het is een vet spel, nu wachten tot release! Ik log alleen in omdat je voor elke dag dat je inlogt in de beta een chest bij release krijgt met leuke costumes/dingen voor je mount/dingen voor je huis erin.

[ Voor 28% gewijzigd door mrmoustache op 03-05-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Heerlijk aan het spelen. FPS problemen zijn helemaal verdwenen en ook geen last van dc's etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-07 18:49
Downloaden op mn eigen pc nu. Speelde op woonkamer pc maar low settings is niet te doen joh. Had ineens onzichtbare mobs op me dat soort dingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmoustache schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:26:
[...]

Ja er word een complete reset gedaan na de Open Beta. Daarna begint de Headstart. Logisch natuurlijk, anders is het niet eerlijk tegenover mensen die het spel nooit in de beta hebben gespeeld.

EDIT:

Ik speel ook niet de beta meer, ik heb genoeg gezien! Het is een vet spel, nu wachten tot release! Ik log alleen in omdat je voor elke dag dat je inlogt in de beta een chest bij release krijgt met leuke costumes/dingen voor je mount/dingen voor je huis erin.
Ik ben nog niet klaar met de beta hoor, ik zit nog de verschillende classes te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
pff heb nu alle classes gespeeld en nu weet ik zeker niet meer wat ik ga spelen bij release :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benosa schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:54:
pff heb nu alle classes gespeeld en nu weet ik zeker niet meer wat ik ga spelen bij release :s
8)7

Maar misschien weet je wel zeker welke je niet gaat spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 06:57:
[...]

8)7

Maar misschien weet je wel zeker welke je niet gaat spelen?
Ik wou graag healer zijn maar Ik denk esper niet, ik sta niet zo graag stil :p
Medic en spellslinger ben ik nog niet uit.
Maae toen probeerde ik eens warrior en man! Zijn die bruut :D

Enige waar ik zeker van ben is geen stalker of engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik ben heb tot nu toe geleveled in Celestion en ben nu lvl 15
Nu zie ik dat de mobs in het gebied "Algoroc" maar rond de lvl 10 zijn. Kan iemand mij het nut uitleggen van het gebied Algoroc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had al in Galeras kunnen zijn.
Ik denk dat je dat via Thayd moet doen.

Een overzichtje kun je hier vinden:
http://mmobuff.tv/blog/hitchhikers-guide-wildstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Iemand een idee hoelaat de beta vandaag op nederlandse tijd dicht gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
7 uur Relative 's nachts

[ Voor 26% gewijzigd door Nilem op 04-05-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Het is een erg leuk spel. Een MMOPRG is een MMORPG, alleen deze onderscheid zich zeker van alle andere. Het ziet er gelikt uit. Ik heb mij nooit geïnteresseerd in dit soort spellen vanwege het tijdsbestek wat erin gaat zitten. Maar deze is voor mij toch een uitzondering. Enige wat nog gedaan moet worden is mijn PC upgraden om het op Ultra High te spelen.

Het is verbazingwekkend stil in dit topic. Geen tweakers aan de wildstar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8:59 maandag ochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Eindelijk dit weekend kunnen genieten van dit spel.. niet maximaal maar wel genoeg uurtjes ( Esper naar lvl 12 en Engineer naar level 11 ) en ik durf volop te zeggen dat dit gewoon een BAZEN game is.. Diep respect voor de makers want het ziet er echt gelikt uit en zit goed in elkaar.

Ik heb me geen moment verveeld in het spel.. dit gaat zeker een pre-order worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
Relative schreef op maandag 05 mei 2014 @ 02:17:
Het is een erg leuk spel. Een MMOPRG is een MMORPG, alleen deze onderscheid zich zeker van alle andere. Het ziet er gelikt uit. Ik heb mij nooit geïnteresseerd in dit soort spellen vanwege het tijdsbestek wat erin gaat zitten. Maar deze is voor mij toch een uitzondering. Enige wat nog gedaan moet worden is mijn PC upgraden om het op Ultra High te spelen.

Het is verbazingwekkend stil in dit topic. Geen tweakers aan de wildstar?
Haha in het weekend is iedereen aan het spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het valt wel op dat ze aan de polish bezig zijn ja, iedere patch gaat het grote stappen vooruit, en de performance in de meeste zones is ook al pakken beter, al is er op sommige plaatsen nog werk aan de winkel :).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Eindelijk tijd gehad om dit weekend mijn eerste dungeon te doen, Ruins of Kel Vorath, en moet zeggen dat ik er erg veel plezier mee heb gehad. De eerste boss was redelijk makkelijk, maar daarna werd elke boss moeilijker en was de laatste boss toch een leuke uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Mooie game, maar wat een slechte performance / optimalisatie.

Heel veel mensen met een rig hoger dan minimaal nodig kunnen daardoor niet spelen.

Ben benieuw hoe het er over een paar weken uit ziet. Ben bang dat er heel veel geklaag gaat komen.

We will see, kan hem niet op de laptop hierdoor spelen maar mijn PC thuis werkt het gelukkig wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Ik snap echt niet dat mensen problemen hebben met deze game te draaien... ik speel het zelfs op een laptop en gaat allemaal vlekkenloos. ( en nee me settings staan niet allemaal op het laagst -_- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
Azerox schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:44:
Mooie game, maar wat een slechte performance / optimalisatie.

Heel veel mensen met een rig hoger dan minimaal nodig kunnen daardoor niet spelen.

Ben benieuw hoe het er over een paar weken uit ziet. Ben bang dat er heel veel geklaag gaat komen.

We will see, kan hem niet op de laptop hierdoor spelen maar mijn PC thuis werkt het gelukkig wel :P
Er komt ergens voor de head-start een grote optimalisatie update. Don't worry! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hmm, geen enkel probleem met de performance hier, draait als een zonnetje.
Maar ik raakte snel verveeld, de intro was erg leuk maar toen ik lande was het een beetje saai.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
prutser001 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:18:
Hmm, geen enkel probleem met de performance hier, draait als een zonnetje.
Maar ik raakte snel verveeld, de intro was erg leuk maar toen ik lande was het een beetje saai.
Snel verveeld? kan je dat misschien nader toelichten? want er is echt teveel te doen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Ik heb een i5 4200m met 750m 6gb ddr3 en 250gb ssd.

Niet een mega laptop ofzo, maar zou ik toch wel op low mee moeten kunnen spelen.

Helaas nooit thuis en 5 van de 7 dagen in een hotel. zo doende spelen op de laptop.

Gelukkig werkt WoW wel 1080p ultra en 60+ fps ;)

Met die update van 12-3 kon ik ineens goed spelen, 25-40 fps op medium/high.

Maar met die nieuwe UI is het weer helemaal huilen met de pet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Heerlijk kunnen spelen. FPS problemen helemaal verholpen en run op high gewoon 60 fps. Alle classes beetje geprobeerd en ga voor Medic of Spellsinger. Heerlijk die heals die je moet aimen :D. Kan niet wachten tot de headstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

@performance: merk wel dat het steeds beter wordt en dat het aantal bugs ieder weekend wel een stuk minder is. Ondertussen heeft het al bijna minder bugs dan ESO :+.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Verwacht er iemand nog een suprise beta aankomende weekend? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 20:11
Kern schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:29:
Verwacht er iemand nog een suprise beta aankomende weekend? :D
Zoiets zou best kunnen. Ze zouden deze week aankondigen wat ze van plan zijn met de open beta. En Carbine kennende wordt dat rond woensdag aangekondigd. Ik kan in ieder geval niet wachten tot de headstart ! Eindelijk weer echt een leuke MMO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Alsjeblieft geen weekenden meer, ik persoonlijk heb liever een hele week. Maar dat zal ook komen doordat ik doordeweeks op school zit en in het weekend werk.

In ieder geval, ik heb MrMoustache's post over de guild WEIRD bekeken en heb mezelf aangemeld. Nog niemand echt in-game gesproken maar is een aardige groep mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik hoop op nog een weekend of week natuurlijk maakt voor mij niet echt uit want heb bij beide weinig tijd om te spelen.

Wel besloten om Spellsinger te gaan spelen. Vind het hele idea achter het aimen van je heals toch wel heel erg leuk/uitdagend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Iemand interesse in een Wildstar Deluxe versie? Stuur me even een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Als je iets eerder was geweest wss wel maar vrijdag net zelf al besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Laatst online: 07-07 23:52
It’s finally here! Open Beta will be starting on May 8th and we have all of the details how you can jump in on the action. From May 8th to May 18th, you will be able to visit our Open Beta page to request a key, and then hop into WildStar to experience content up to level 30. If you have already participated in any other WildStar beta event, including beta weekends and stress tests, you don’t need a new key. Just patch up, and you’re good to go!
Bron: http://www.wildstar-onlin...pen-beta-is-coming-may-8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Geweldig kan ik nog wat verder spelen op mijn Spellsinger. Zat er gister lekker in en toen was het 08:59.. servers down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Hmmm ik geloof dat de EU servers ook actief zijn tijdens Open Beta dus dan maar een nieuwe character beginnen om dat te testen :D.

Edit: Blijkbaar niet nodig, want ze zetten alle characters van NA servers op de EU servers. Dus je kan gewoon met je oude character verder op EU :D.

[ Voor 36% gewijzigd door Jerry op 06-05-2014 17:56 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yesssss... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Will niet teveel van game spoilen, maar wil ook quests leren nu zodat ik er dalijk sneller doorheen kan. Keuzes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Kort samengevat:
  • Open beta vanaf 8 mei en eindigt op 19 mei
  • Levelcap verhoogd naar level 30
  • Als je eerder al deelgenomen hebt heb je meteen toegang
  • Heb je nooit eerder deelgenomen: je kan een key opvragen op de website wanneer de beta van start gaat
  • Er zijn nu officiele EU servers en bestaande characters worden hiernaar gekopieerd
  • EU accounts MOETEN op de EU servers spelen, en dit moet je ook wijzigen in de instellingen van de Wildstar launcher

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Hoe weet je eigenlijk of je een EU account hebt? :P

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electrowolf schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:54:
Hoe weet je eigenlijk of je een EU account hebt? :P
Dat weet je als je met je char een eu server kan joinen.
Sterker nog, dat weet je wanneer je EU in de launcher aanvinkt, en je chars in het lijstje staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Kan niet wachten tot morgen :D. Gaan er nog mensen Exile spelen op een pvp server? Misschien kan ik jullie adden in mijn friendlist :)

Hoop dat ik wel de EU versie heb gekocht. Bedenk met net dat hij wegkotm bij greenmangaming maar dat ik eigenlijk niet heb zien staan of het EU of US versie is LOL :+ 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Br3wmaster op 07-05-2014 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
boe2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:33:
Kort samengevat:
  • Heb je nooit eerder deelgenomen: je kan een key opvragen op de website wanneer de beta van start gaat
  • Er zijn nu officiele EU servers en bestaande characters worden hiernaar gekopieerd
  • EU accounts MOETEN op de EU servers spelen, en dit moet je ook wijzigen in de instellingen van de Wildstar launcher
Kan ik mijn lvl 32 medic ook weer oppakken uit de closed beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Heb even voor je gekeken maar kan het niet duidelijk terug vinden. (kan helaas ivm blokkades op het werk ook niet alle sites openen) Maar op basis van de Levelcap ben ik bang van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Br3wmaster schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:12:
Kan niet wachten tot morgen :D. Gaan er nog mensen Exile spelen op een pvp server? Misschien kan ik jullie adden in mijn friendlist :)

Hoop dat ik wel de EU versie heb gekocht. Bedenk met net dat hij wegkotm bij greenmangaming maar dat ik eigenlijk niet heb zien staan of het EU of US versie is LOL :+ 8)7
EU versie, ik heb gevraagd bij hun voordat in ging orderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Azerox schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:14:
[...]

EU versie, ik heb gevraagd bij hun voordat in ging orderen ;)
Dank, begon hem stiekem wel een beetje te knijpen. Gelukkig zijn er mensen met wat meer verstand dan ik haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Laatst online: 07-07 23:52
Iamjev schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:23:
[...]

Ik kon vorige week nog steeds bij al mijn level 30+ chars uit de closed beta. Ik zat wel in de winter beta en bij de mogelijkheid om te pre orderen heb ik dat direct gedaan. Maar destijds was het zo wanneer je in de closed beta zat kon je ook gewoon alle beta weekenden meepakken zonder lvl restricties en zonder pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Br3wmaster schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:22:
[...]

Dank, begon hem stiekem wel een beetje te knijpen. Gelukkig zijn er mensen met wat meer verstand dan ik haha 8)7
Hello Azerox
We sell the keys only for the region you are purchasing from, in your case EU.
Keys are issued immediately for activation.
This is a digital purchase only.
Regards,
Karl
Green Man Gaming & Playfire
Customer Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gelukkig maar. Kan niet wachten tot ik morgen klaar ben met werk en na alle verplichtingen thuis nog een uurtje of 2 kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Tenzij je vreemde dingen doet (US VPN bijvoorbeeld) zou je de game voor de juiste regio gekregen moeten hebben.

In het slechtste geval kan je altijd support contacteren om je regio te laten wijzigen. Dat is blijkbaar geen probleem voor nieuwe accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik doe zelf niks met VPN e.d. dus als het goed is moet de regio EU daar dan bekend zijn. Anders zal ik inderdaad nog even contact opnemen en ga er dan maar vanuit dat ze mijn regio wel willen switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
Iamjev schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:23:
[...]

Ja dat kan volgens mij wel als ik hier naar kijk https://forums.wildstar-o...rder-beta-details-inside/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Het is jammer dat ik daar dan weer niet mag kijken van mijn werkgever :+.

Is het al bekend op welke server de meeste tweakers gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Het deze gevonden op reddit en weet zeker dat sommige servers wel kloppen, weet niet of ze allemaal kloppen.

How to play on an EU server with your existing characters:
1. Open the launcher and go to settings, which is the little cog in the top right.
2. Switch the clients game region from US to EU.
3. Login to the game, you will be put onto a random EU realm. If you want to play your existing char, follow the next step.
4. Hit the ‘Choose Realm’ button at the top of the screen and when on the realm select screen you want to choose one of the realms from this list that corresponds to where your characters were saved.

Former North American server → new European server

Alizar → Lagos (French-PvE)
Mikros → Stormfather (French-PvE)
Nexus → Ascendancy (English PvE)
Pergo → Treespeaker (English PvP)
Orias → Toria (German-PvE)
Olyssia → Ikthia (German-PvE)
Cassus → Eko (Language-Type Unknown)

5. Select a char and get going!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Kan je je open beta char mee nemen naar Live? of wordt na de open beta alles gewiped? En iemand enige idee hoelaat morgen server open gaaT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Characters worden gewiped na de beta.
De beta begint, als ik het goed heb, om 16:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Neemt niet weg dat het verspilde tijd is, je weet al beter de weg, je weet al beter hoe mechanics werken, je snapt heel veel professions al en nog belangrijker, elke MMO heeft weer zijn eigen terminologie eigen dingen die belangrijk zijn om te weten voor zowel het spel als je char.

Dus er is zeker eeen voordeel aan nu al veel spelen. Ik kan het helaas niet op mijn notebook die het toch makkelijk zou moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:52
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag tijd geleden mee gedaan de beta.
Moet ik nu een nieuw code opvragen?
En vanaf wanneer kan dit staat niet aangegeven op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Normaal kan je vanavond meteen inloggen, geen nieuwe code nodig.
De codes zijn voor de mensen die nooit eerder aan de WS beta deelgenomen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
boe2 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:26:
Normaal kan je vanavond meteen inloggen, geen nieuwe code nodig.
De codes zijn voor de mensen die nooit eerder aan de WS beta deelgenomen hebben.
Ok een vriend van mij wil het ook proberen waar kan hij dan de code vandaan halen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
Klopt het dat de beta 10 dagen duurt, namelijk vanaf vandaag tot en met 18 mei? Weet iemand ook de tijd waarop de servers vanavond live zullen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Kan niet wachten tot vanavond. Heb zin in deze beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
eXtreaL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:13:
Klopt het dat de beta 10 dagen duurt, namelijk vanaf vandaag tot en met 18 mei? Weet iemand ook de tijd waarop de servers vanavond live zullen gaan?
Ja het is inderdaad tot 18mei. En om 16:00 zullen de servers open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Helaas moet ik werken tot 5 en daarna nog boodschappen doen :( Maar rond een uurtje of 8 hoop ik toch wel te kunnen beginnen. Ga op de EN PvP server spelen aan de Exile kant. Nog meer mensen hier met dat zelfde idee? Misschien dat we wat samen kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
Ik was zelf van plan een nieuwe spellslinger te maken ik ga wel de dominion kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dan ben ik helaas genoodzaakt om die Spellsinger van jou een kopje kleiner te maken met mijn eigen spellsinger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Ik heb een nieuw account voor een vriend van mij aangemaakt, maar ik zie hier geen beta code of iets staan.
Iemand die dit misschien weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Mvandenberg91 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:33:
Ik heb een nieuw account voor een vriend van mij aangemaakt, maar ik zie hier geen beta code of iets staan.
Zie hieronder :)
boe2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:33:
Kort samengevat:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Mvandenberg91 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:33:
Volgens deze twitterpost om 15:00, een uur voor de beta van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar hopen dat de website niet gaat bezwijken onder de druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gelukkig heb ik de game in pre order dus hoef ik me niet aan te melden via de website ;)

Pagina: 1 ... 21 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios