Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben redelijk tevreden over Wildstar, ook al ben ik een WoW speler.
Het heeft zeker wat extra's ten opzichte van WoW qua game play.

Nu dat de voglende upgrade van WoW lang op zich laat wachten maakt deze MMO een goeie kans.
Ik vind de humor in het spel een enorme plus punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heeft ieder zijn mening uiteraard.

Ik vind alleen het argument "Ik voel geen klik" - "Ik voel geen band met mijn char" waar dan net 10+ uur in zit, maar ondertussen wel de vergelijking maken met een poppetje waar al meer dan 1000+ uur is in gestoken een beetje om te :'(
Je hoeft echt geen 100 uur te spelen om erachter te komen dat een spel niet voor jou is, als je het na 10 uur spelen nog steeds niet bijzonder vindt, dan lijkt me de kans nihil dat je het later wel leuk gaat vinden.

Ik vond zelf de beta geinig, als ie uitkomt dan ga ik hem zeker kopen, ik verwacht dat ik tegen die tijd al ben uitgekeken op elder scrolls online. Ben beniewd of het me voor de verandering eens lukt om max level te halen, bij SWTOR ben ik bij level 30 blijven hangen, Guild wars 2 level 70, bij WoW circa 1 maand nadat die panda shizzle uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Heb de afgelopen beta van 0800-1600 kunnen spelen (zondag) en am very impressed.

Geweldige art, leuke qeusts (ik lees ze) en dus ook veel humor.

Endgame zie ik veel mogelijkheden voor, dit had ik niet met SWTOR waar ik ook helemaal hyped over was.

Zoals het er nu uit ziet is dit een goeie opvolging (voor mij) van WoW.

Deluxe direct gekocht via Greenman gaming, en een week vrij genomen voor release Wildstar.

Heb WoD ook pre-order. Ga ik sowieso wel spelen als deze eenmaal uit is.

Op dit moment tot het zover is lekker aan het knallen op me Crusader, want jawel ook D3 is weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Azerox schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:59:
Heb de afgelopen beta van 0800-1600 kunnen spelen (zondag) en am very impressed.

Geweldige art, leuke qeusts (ik lees ze) en dus ook veel humor.

Endgame zie ik veel mogelijkheden voor, dit had ik niet met SWTOR waar ik ook helemaal hyped over was.

Zoals het er nu uit ziet is dit een goeie opvolging (voor mij) van WoW.

Deluxe direct gekocht via Greenman gaming, en een week vrij genomen voor release Wildstar.

Heb WoD ook pre-order. Ga ik sowieso wel spelen als deze eenmaal uit is.

Op dit moment tot het zover is lekker aan het knallen op me Crusader, want jawel ook D3 is weer leuk.
Dus hij draait nu goed begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Zo zo , het spel is inderdaad goed getest.
De installatie van het spel werkt niet eens zoals het hoort, je kan wanneer je de installer stopt de directory niet veranderen van de installatie....

Als je bijvoorbeeld tijdens de installatie het spel toch op een andere hd/ssd wil zetten bijvoorbeeld.

Wanneer je alle bestanden delete en vervolgens de installer opnieuw start gaat de installer direct naar de setup.
Die installatie werkt dus niet omdat je de folder met de wildstar bestanden hebt gedelete...

Het begint in ieder geval goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soetje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 11:03
Daisai schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:54:
Zo zo , het spel is inderdaad goed getest.
De installatie van het spel werkt niet eens zoals het hoort, je kan wanneer je de installer stopt de directory niet veranderen van de installatie....

Als je bijvoorbeeld tijdens de installatie het spel toch op een andere hd/ssd wil zetten bijvoorbeeld.

Wanneer je alle bestanden delete en vervolgens de installer opnieuw start gaat de installer direct naar de setup.
Die installatie werkt dus niet omdat je de folder met de wildstar bestanden hebt gedelete...

Het begint in ieder geval goed....
Dit is wel mogelijk, het kost alleen iets meer moeite. Je moet op de 2e PC waar je het spel wil installeren even de wildstar-installer opstarten en de map laten kiezen en even laten lopen zodat de directories aangemaakt worden, sluit de installer daarna. Als dit gebeurd is kun je op de PC waar wildstar geïnstalleerd is naar de directory *\Wildstar\Patch gaan, en hier de *.archive bestanden kopiëren naar de *\wildstar\patch map op de 2e PC. Dit zou moeten werken, zo heb ik het in ieder geval wel opgelost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Het is niet op een 2de pc het is op een andere HD.
Het is niet een gamebrekend iets ( tenminste tot nu toe niet ) alleen een simpele basic feature in de installatie van een programma zit er niet in.

Het laat gewoon al vanaf het begin een slechte indruk achter en maakt mijn vermoedens wel een beetje waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:30
Daisai schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:24:
Het is niet op een 2de pc het is op een andere HD.
Het is niet een gamebrekend iets ( tenminste tot nu toe niet ) alleen een simpele basic feature in de installatie van een programma zit er niet in.

Het laat gewoon al vanaf het begin een slechte indruk achter en maakt mijn vermoedens wel een beetje waar.
Maar ik neem aan dat je dit nu als bug/feedback hebt gerapporteerd zoals dat hoort in de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
wizkid_niels schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:09:
[...]

Maar ik neem aan dat je dit nu als bug/feedback hebt gerapporteerd zoals dat hoort in de beta?
Dat heb ik inderdaad gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Een Tweaker was zo vriendelijk om een key aan mij te geven, dus ik heb het ook even kunnen spelen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat de pre-order op hun website is fout gegaan.
Was het spel dan zo slecht, nee absoluut niet, ik denk dat ik gewoon MMO moe ben.

Ik doe geen moeite meer om iets van het verhaal mee te krijgen, ik race overal heen, en ondervind er ook geen lol meer aan.

Kortom, ik denk dat ik Wildstar ga overslaan.
Nogmaals bedankt voor de key.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Extra Wildstar beta weekend start vandaag. Normaal zou dit om de twee weken gebeuren, 4 weekends in totaal, maar nu krijgen we dus eentje extra. Als bonus wordt de levelcap voor testers verhoogd naar level 20 :).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:38
Maxxus schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:03:
Een Tweaker was zo vriendelijk om een key aan mij te geven, dus ik heb het ook even kunnen spelen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat de pre-order op hun website is fout gegaan.
Was het spel dan zo slecht, nee absoluut niet, ik denk dat ik gewoon MMO moe ben.

Ik doe geen moeite meer om iets van het verhaal mee te krijgen, ik race overal heen, en ondervind er ook geen lol meer aan.

Kortom, ik denk dat ik Wildstar ga overslaan.
Nogmaals bedankt voor de key.
Mij bekroop het zelfde gevoel. Vond de game echt niet slecht maar heb alleen maar het idee dat ik zsm moet levelen .. zonde want de Lore schijnt echt wel goed te zijn.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Toch nog ff proberen om een key te bemachtigen dan, wil toch zeker weten voordat ik hem koop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weekend keys van 23/3 werken helaas niet meer.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
xeple schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:14:
[...]

Zo heeft ieder zijn mening uiteraard.

Ik vind alleen het argument "Ik voel geen klik" - "Ik voel geen band met mijn char" waar dan net 10+ uur in zit, maar ondertussen wel de vergelijking maken met een poppetje waar al meer dan 1000+ uur is in gestoken een beetje om te :'(

Ik snap ook wel dat als je een WoW speler bent met diverse chars op max lvl, en je honderden euro's in het spel hebt gepompt je gevoel zegt dat je dat niet zomaar opzij moet schuiven wanneer je weer "even" verder kan met je favo chars. Maar je zou WS wel een oprechte kans kunnen geven, en dat is wat de meeste WoW spelers niet kunnen, een nieuwe MMO een echte kans geven. Blizzard tovert weer een marketing truuc uit de hoge hoed en de meute trapt er weer keihard in.
Kort door de bocht.
Inmiddels alweer 10 jaar geleden ben begonnen met wow. Daarvoor intensief daoc gespeeld, maar vond het na de expansion minder worden, dus gestopt. Na uitkomen aoc ben ik gestopt met het spelen van wow (was vlak na uitkomen lich king volgens mij), daar heel veel chars op eind level gespeeld. Maar na uiteenvallen van de nederlandstalige guild gundermen minder gaan spelen en nu log ik misschien nog 1x per 2 weken in. Life sub op tsw gekocht, ook behoorlijk gespeeld, maar mijn vriendin vond dat minder leuk. Ook een life sub op lotro, ook behoorlijk lang gespeeld, maar door steeds meer afhaken ingame vrienden gestopt. In swtor hebben we aan de darkside alle karakter op eindlevel gespeeld. Maar na aflopen story line was eigenlijk de lol er van af. Ook nog rift, gw1 en gw2 geprobeerd, maar daar raakten we te snel op uitgekeken.

Na uitkomen MoP zijn we weer teruggegaan naar wow. Wij vonden de panda's wel leuk :)

Na al die uitstapjes is voor ons de 1e indruk belangrijker geworden. Dat kan om te :'( zijn maar feit is dat de meeste mmo's na een felle start helaas net zo snel weer inzakken met als dieptepunt tsw. Had net een life time gekocht, wordt het f2p.

Dus om te zeggen dat wij mmo's geen kans geven. Beetje kort door de bocht. Maar na 10 uur spelen in een beta moet tegenwoordig wel het gevoel goed zijn. En dat mist helaas bij eso en wildstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Zelf heb ik dus de closed beta gespeeld en ik mis ook de klik.. Maar dan moet ik wel vermelden dat ik me sowiezo me moeilijk kan binden aan spellen. Waar ik vroeger 100'en uren aan een game kon spenderen ben ik bijna bij elke spel al na een paar uur afgehaakt. Misschien ben ik wel game-moe.

Ik wacht nu af totdat VR groot wordt en duik me dan in de eerste VR mmo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Zantiath schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Dus hij draait nu goed begrijp ik?
Het kan beter, maar zit nu constant op 25-50 fps. Beter dan de 15-25 fps die ik eerst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

maniak schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:07:
Zelf heb ik dus de closed beta gespeeld en ik mis ook de klik.. Maar dan moet ik wel vermelden dat ik me sowiezo me moeilijk kan binden aan spellen. Waar ik vroeger 100'en uren aan een game kon spenderen ben ik bijna bij elke spel al na een paar uur afgehaakt. Misschien ben ik wel game-moe.

Mijn geval komt het vanuit de gedacht dat NCSoft mijn 'binding' aan een MMO heeft afgeschoten ten gunste van deze game, als zij dit dan als vervanging zien, verwacht ik minimaal hetzelfde niveau (en gezien CoH uit 2004 kwam, nog wel meer).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
maniak schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:07:

Dat is het, heb ik ook last van. Vroeger was iets nieuw leuk en kon ik ik wel hele dag spelen.

Nu log ik in, speel ik een uurtje en log ik weer uit om later nog wel even een uur te spelen.

Maar de 4 uur lang sessies die ik deed zijn er niet meer bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Voor als iemand nog een key zoekt:

http://www.curse.com/news...st-to-nab-a-wildstar-beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:47
Vorige week de keuze gemaakt tussen WS of ESO. Die keuze was verdomt makkelijk, ESO stond me helemaal niet aan. First-person view was me voor de rest niets, en toen ik erachter kwam dat de range van een bow lager was dan van een 'magic bolt' van een staf was het gedaan met de pret.

WS vind ik een betere indruk geven. Wel was het even wennen dat ik quests weer moest lezen, ik ben een SWTOR veteraan dus ik ben niet anders gewend dan dat quests voice-acting hebben. Ik kan me wel vinden in het eerdere commentaar van iemand dat je je ontkoppeld voelt van je char. Dat heb ik mede omdat er geen voice-acting is - maar ook omdat de 'wandel' animatie er een beetje 'floaty' uitziet. Het voelt langzaam aan, alsof je een lage FPS heb.

En als we het daar dan toch over hebben, wat is het spel slecht geoptimaliseerd zeg. Dat je het anno 2014 nog voor elkaar krijgt om een game in beta te stoppen - wat bijna uit moet komen - waar high-end PC's niet meer dan 30 FPS stable op krijgen.

Goed mijn 7970 GHz is misschien niet meer high-end en de i7 920 op 3,8GHz is ook aan vervanging toe. Maar ik had toch wel verwacht dat ik alles een 'beetje' stabieler zou kunnen draaien.
Mijn vriendin zit op een i5 2500K en een GTX480 en heeft 'precies', PRECIES, dezelfde frames.
Daar is dus nog flink wat werk aan de winkel, en wel één van de redenen waarom ik nog niet héél veel plezier hebt in WS.

WS is wel héél tevreden met SSD's. Levels zijn in een paar seconden geladen, helaas heeft het geen invloed op de FPS gehad, bij SWTOR duurde het laden van levels wat langer - maar wel sneller dan een SSD - maar waren de frames wel stabieler.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de game gepreorderd bij yourgamezone.nl (deluxe versie), zou ook een Beta bij zitten, iemand enige ervaring hoe lang het duurt voordat ik de beta code dan ontvang?

Edit: nevermind, code net in de mail gehad, nu weekendje gamen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 13:27
Voor degene met performance issues. Volgend weekend gaan ze de nieuwe UI implementeren. Dit zal er zeker voor zorgen dat je spel iets beter loopt aangezien de huidige UI een placeholder is die veel pc kracht vereist om te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wildstar Developer stream is weer begonnen:
http://www.twitch.tv/wildstar

Gaat deze keer vooral over PVP.

[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 05-04-2014 21:04 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de mensen hier.

Ik vind deze game echt leuk en wil dit wel graag gaan spelen in principe is mijn pc goed genoeg (denk ik)
Processor: AMD Athlon II X4 620 (4x 2600Mhz) Quad Core
Processor Koeler: Thermaltake SpinQ VT
Moederbord: Asus M4A78LT-M LE
Geheugen[RAM]: 4GB DDR3 1333Mhz (Dual Channel)
Hardeschijf: 1000GB 7200 RPM SATA
SDschijf: 256GB
Videokaart: Nvidia GTS 450 (1024MB GDDR5 | DX 11)
Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W 80+ (Modulair, Stille 135mm fan )

Ik denk alleen dat mijn videokaart gewoon niet goed is (weet dit wel zeker, in beta haalde ik in pvp zo rond de 12 frames) Nu ben ik geen hardcore pc gamer dus ik zoek eigenlijk een videokaart die deze game goed kan spelen maar ik wil er ook geen 500EU aan geven omdat ik me andere games gewoon op mijn console speel. IK hoef niet alles op de hoogste settings te spelen zolang mijn FPS maar goed is :)
Mijn maximum budget is eigenlijk zo rond de 175-200EU. Kan iemand mij een goede videokaart aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Ik denk dat een Geforce 660 GTX hier wel geschikt voor zou zijn. Heb deze zelf ook, en de beta was er prima op te spelen op hoge settings.

pricewatch: MSI GeForce GTX 660 Gaming

[ Voor 31% gewijzigd door Nibbz op 07-04-2014 16:23 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-03-2023
Het is een heerlijk spel voelt als vanilla WoW allerlei nieuwe dingen te ontdekken, actieve speelstijl enz,enz.
Zijn er nog plannen voor een GoT guild in de toekomst ?

@Blikan: Ik denk dat je kaart nog prima is, de beta is beroerd geoptimaliseerd, zet al je video settings op de laagste standen en zet een aantal carbine addons uit (beetje spelen) floating text scheelde al 5 fps bij mij. daarbij lees je op de Wildstar forums dat AMD processors vaak maar een core gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:34
Ik ben (eigenlijk al tijden) op zoek naar een nieuwe MMO om te spelen.
Na WoW jaaaaaren gespeeld te hebben en SWTOR, RIFT, GW2 geprobeerd te hebben vind ik dit allemaal net niks. te duister qua graphics, te veel same old, te weinig WoW-gevoel etc...

Nu zit ik hie ral een tijdje te lurken en ik lees dat er wel perfomance problemen zijn in de beta etc.
Maar hoe is het spel nu zelf? Is het zoals Sprankie zegt: net als Vanilla wow?
DAT vond ik namelijk zo uber mega gaaf.. ook al waren er een hoop dingen die irritant waren ze zorgden wel voor een mooie community.
Qua graphics vind ik WoW namelijk erg leuk, beetje cartoony etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
@beebie121 Ik heb de beta al een paar weekenden kunnen spelen, en ik heb inderdaad ook het vanilla wow gevoel.

Er is veel te ontdekken en veel content. Wat ik het leukst vind aan Wildstar is dat bijna alles is te customizen. Of het nou dye's is of stats, het spel zorgt ervoor dat je genoeg keuze hebt om je perfecte karakter samen te stellen.

De combat vind ik echt enorm vet, waarbij het veel geleend heeft van GW2 maar wel een eigen draai aan heeft gegeven.

Nog niet veel dungeons gedaan, maar op video's op internet kan je wel zien dat dat er ook erg leuk uitziet.

Zelf zou ik dit spel aan iedere MMO fan aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
@beebie121 voor cartoony style zit je goed, veel humor en geen fantasy setting maar SF met prachtige gebieden met mooie heldere blauwe luchten en die er met lage instellingen nog prima uitzien.

De gameplay zelf is actief, stilstaan en een rotatie spammen zit er niet in. Mobs zijn goed uitgewerkt met verschillende spells en buffs en als je boven lvl 10 komt dodelijk(maar dat kan ook aan mij liggen) 3+ mobs = instant death, ga je vaak dood achter elkaar maakt de voiceover je belachelijk waardoor je maar weer dood gaat om te horen wat hij nu weer te zeggen heeft.

Quest flow is prima je bent niet zoals in vanilla WoW aan het heen en weer rennen na iedere quest.
Er zijn 4 paths (zit beetje tussen proffession en questen) te volgen,1 per toon die je extra spells of loot geven.

En verder profs, hobbys, stats, transmog, amps(lijkt een beetje op de oude talenttree in WoW), housing, adventures, dungeons,raids.

Op Reddit, Curse en de Wildstar forums is veel te vinden en vaak ook links naar betakey giveaways.

In het weekend van 18 april is de volgende beta ik kan amper wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Ik blijf toch erg benieuwd naar dit spel, al hoop ik niet dat de dev's teveel naar vanilla WoW gaan kijken. Ik merk zelf namelijk ook dat ik soms met een te grote roze bril naar vanilla WoW kijk en dan alleen de goede zaken herinner, en niet alles wat er mis was met vanilla WoW (o.a. belabberde Questflow, te veel grinds met te weinig rewards, pidgeon holing met de classes/specs en talents. Hopelijk dat ik nog ergens een key kan bemachtigen om Wildstar zelfs eens te proberen daar een boel zaken die ik lees goed zijn, maar ook sommige posts me weer wat huiverig maken, daar de game toch beter moet zijn dan WoW op de meeste fronten (en dan vooral Quality of Life features en polished gameplay) wil ik echt overstappen.

Heb al te vaak MMO's gekocht die vanalles beloofden maar wanneer puntje bij paalte kwam niet leverden wat ze beloofden waardoor ik altijd weer teruggekomen ben bij WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie niet echt de link met Vanilla wow, buiten het 'woo dingen uitzoeken!'. Combat kies ik handdown al voor vanilla, al was het maar omdat het logica en berekenbaar was. Blijft jammer dat NCsoft deze keuze maakt, GW2 viel al 'weg' doordat ze de core van GW1 niet overnamen, en hun eigen exotische variant bedachten, ik zie Wildstar daar weinig anders in doen. Enige voordeel, er komt later nog een MMO van hun :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
je klinkt niet heel positief Sinergy. Maar eerlijk gezeg dbegrijp ik niet zoveel van je verhaal alleen dan dat GW2 niet goed was/is. En dat vind ik ook...

Bedoel dit niet verkeerd hoor. maar wat bedoel jij nu dan? dat het geen goed spel is WS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Vanilla WoW combat beter :| ? Snap niet dat je de movement van een game waar je in feite alleen kunt (snel)wandelen je passieve combat verkiest boven het actieve, dodge, sprinten en double jump combat. Het kan zijn dat je natuurlijk liever gewoon onderuitgezakt wilt gamen en niet al te actief achter je bureau wilt zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Na mijn eerste instance (STL) als healer medic was ik na anderhalf uur gewoon moe van het springen, targetten en clicken. Ook werd je nog beloond met spannende bazen en leuke loot. Kortom, zeer aan te raden en niet te vergelijken met flash heal en renew spammen in scarlet monastry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
xeple schreef op donderdag 10 april 2014 @ 07:56:
Vanilla WoW combat beter :| ? Snap niet dat je de movement van een game waar je in feite alleen kunt (snel)wandelen je passieve combat verkiest boven het actieve, dodge, sprinten en double jump combat. Het kan zijn dat je natuurlijk liever gewoon onderuitgezakt wilt gamen en niet al te actief achter je bureau wilt zitten 8)
Tja, ik ken redelijk wat oudgedienden in WoW (Spelers die net al ik zowat vanaf release al dan niet met wat breaks WoW en soms ook everquests e.d. spelen/gespeeld hebben) die niet zitten te wachten op dat soort flashy soms qua movement FPS achtige combat.Deze spelers preferen inderdaad het "WoW model" van combat om het zo maar even te noemen waar optimale spell prorities, inzicht in game mechanics en slim bewegen (het liefst zo weinig mogelijk, niet continu, en het liefst niet springend als een malle) belangrijker zijn dan ADHD movement spamming. In WoW ben ik bijv. spelers van 7-8 jaar tot 68 jaar oud tegen gekomen, waardoor je ook heel verschillende voorkeuren qua gamemechanics tegenkomt.

Daarnaast zie ik ook dat vooral de jongere spelers die ik ken het ADHD achtige combat wel aantrekkelijk vinden. Ik zelf sta er redelijk neutraal in, ik vind beide vormen wel wat hebben als het maar goed uitgwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dennism schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:03:
[...]

Tja, ik ken redelijk wat oudgedienden in WoW (Spelers die net al ik zowat vanaf release al dan niet met wat breaks WoW en soms ook everquests e.d. spelen/gespeeld hebben) die niet zitten te wachten op dat soort flashy soms qua movement FPS achtige combat.Deze spelers preferen inderdaad het "WoW model" van combat om het zo maar even te noemen waar optimale spell prorities, inzicht in game mechanics en slim bewegen (het liefst zo weinig mogelijk, niet continu, en het liefst niet springend als een malle) belangrijker zijn dan ADHD movement spamming. In WoW ben ik bijv. spelers van 7-8 jaar tot 68 jaar oud tegen gekomen, waardoor je ook heel verschillende voorkeuren qua gamemechanics tegenkomt.

Daarnaast zie ik ook dat vooral de jongere spelers die ik ken het ADHD achtige combat wel aantrekkelijk vinden. Ik zelf sta er redelijk neutraal in, ik vind beide vormen wel wat hebben als het maar goed uitgwerkt is.
Dit dus.. ik speel WoW vanaf Beta en wil mezelf niet echt oud noemen maar moet zeggen dat ik de BETA best grappig vond.. het was weer is iets anders .. maar Dennis slaat de spijker wel precies op zijn kop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Dennism schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:03:
[...]
Kan je wel argumenteren dat veel spelers na bijna 10 jaar dat EQ combatmodel ondertussen wel beu zijn :).

Dat Wildstar werkt met een "limited action set" betekent niet dat er veel strategie verloren gaat. Integendeel: Het moedigt je aan om veel te experimenteren en sets uit te wisselen naargelang de situatie.
Met de huidige level 20 limit begrijp ik wel volledig dat de combat vrij triviaal lijkt voor nieuwe spelers. Op lagere levels geraak je inderdaad ver met blind spammen, maar op latere levels wordt de moeilijkheid stevig opgekrikt: Met men level 41 stalker moet ik echt men rotatie optimaliseren en men skills plannen rond de 'moment of opportunities' als ik niet voortdurend wil sterven.

Toegegeven, het is niet voor iedereen: Men vriendin die al 6 jaar healt in WoW kan totaal niet met WS overweg. Deze ga ik zonder haar moeten spelen vrees ik :|.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 10-04-2014 10:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
@Boe2, de mensen die ik ken die "klagen" over de actievere combat in bijv GW2, en in WS Beta (let wel ik heb zelf nog niet gespeeld dus ook geen oordeel over WS Beta) hebben het niet vaak over de limited action set (term die ik in discussies over WS in bijvoorbeeld mijn WoW guild waar 90% van de raiders in vanilla of TBC begonnen is met WoW dus bijna allemaal spelers die 7-9 jaar spelen niet vaak hoor) maar meer over zaken als actief dodgen, rondrennen / springen als een malle tijdens combat.

Misschien dat ze inderdaad minder gaan klagen over de combat wanneer ze hoger kunnen levelen, zou goed voor de game zijn denk, daar het vooral de combat is waar ik commentaar op hoor (naast de slechte optimalisatie van de beta qua performance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er nog een spontane beta weekend in de koker voor dit weekend?

Heb er zin an

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
@TRS, Helaas niet ze zijn op PAX en druk aan het werk met de nieuwe UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
De halve crew zit op PAX dit weekend. Een 'surprise' weekend zit er niet in :p.

Er zal wel een Wildstar panel plaatsvinden op PAX vanavond (half 9 geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wordt het de stream kijken van PAXeast.
Jammer, zou ook wel leuk zijn geweest dat ze streams hadden van de active servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:37

Cpt-Cholo

I did it again...

ik kom hier ook eens solliciteren voor een sleutel... Je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de panel bij PAXeast gezien? Zo ja wat vonden jullie ervan?

Ik heb denk ik niet de tijd om te gaan raiden als het spel uitkomt, en daar baal ik ontzettend van. Wat zien die raids er gaaf uit. Bij WoW heb ik ook het meeste plezier gehad in Vanilla met 40 man raids bij o.a. MC, Onyxia, BWL. Dat gevoel kwam sterk terug met de video van de streamer die ze lieten zien.

Ben wel definitief overgehaald om het spel aan te schaffen!

http://www.twitch.tv/pax/b/518915355

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Vriend was nog ingelogd, degene hierboven ben ik :)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
De PAX panel was heel indrukwekkend ja. Samenvatting van de aankondigingen:
  • World story instances.
    Deze kom je tegen vanaf level 35, lopen door in elder game content en er zullen periodiek nieuwe delen gereleased worden. Deze kunnen solo gespeeld worden en draaien rond de hoofdverhaallijn van Wildstar. Carbine wil endgame story op deze manier brengen in plaats van het weg te steken achter de moeilijkste raids. Lore-junkies en hardcore raiders zijn immers lang niet hetzelfde publiek.
  • Pink is the new Orange.
    Er is een hogere tier dan legendary gear: Artifact gear, wat een rare drop is in 40-man instances. Deze hebben aartsmoeilijke imbuements om hun volledige kracht te unlocken. Een voorbeeld dat Carbine gaf was het verslaan van 2 raidbazen tegelijk, waarvoor effectief een 80-man raid vereist is.
  • Demonstratie van de 20- en 40-man raids.
    We kregen Genetic Archives (20-man) en Datascape (40-man) bossfights te zien. De moeilijkheid? Holy cr*p :D
  • Warplots flick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NU keys op fok.nl voor komend weekend!!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Na PAX kan ik niet wachten dit spel te spelen.

Ik heb nooit veel met raiden gehad (wel eens geproeft aan de 40 man wow raids), maar dit lijkt me echt fantastisch!! Wat een gestoorde boss mechanics !! Heerlijk !!

Ze pakken daarnaast ook veel dingen (beter) aan die me in andere MMO's stoorden.

Dat wordt op zoek naar een leuke guild :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Via Gamer.nl een key weten te krijgen voor dit weekend. Nog even 1x weekendje lekker testen en als het bevalt dan Pre-Order ik de game toch maar.

Had eigenlijk besloten geen mmo's meer te spelen ivm tijd etc maar dit kriebelt toch wel heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar de nieuwe UI die er nu in zou moeten zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Ging gisteren Wildstar even opnieuw installeren en zie dat er PRESET video settings zijn en hele UI is aangepast. Denk ook dat nieuwe UI er de komende beta wel in zit.

Hopelijk dat veel FPS issues ook opgelost zijn. Vorige beta draaide het al 25-50 fps op 1080p dus hopelijk nu nog een stuk beter. Geen idee of 377.50 nvidia driver nog wat gaat helpen. We zullen het dit weekend zien.

Heb de digital deluxe versie al pre-order gedaan. Nog even wachten het is bijna 31-5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azerox schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:58:
Ging gisteren Wildstar even opnieuw installeren en zie dat er PRESET video settings zijn en hele UI is aangepast. Denk ook dat nieuwe UI er de komende beta wel in zit.
Nice, klinkt goed, hoop dat engine ook wat meer geoptimaliseerd zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:30
WildStar betakey voor vrijdag om 15:00 en eindigt op maandag om 7:59.

ANCW-RYZ4-AXBU-F3QS-JVVY

Veel plezier ermee ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
davey s. schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:48:
WildStar betakey voor vrijdag om 15:00 en eindigt op maandag om 7:59.

ANCW-RYZ4-AXBU-F3QS-JVVY

Veel plezier ermee ^^
bedankt voor de key :) nog ff kijken of het wat is dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Dus de beta is voor komend weekend niet dat er door de weeks een avondje testen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
vrijdag t/m maandag idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
Psyonara schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:41:
Dus de beta is voor komend weekend niet dat er door de weeks een avondje testen is?
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2dujl2h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Naja dat verklaard een hoop, niet erg voelde gewoon een beetje appart.
En wou gewoon proberen en heb geen zin in subscriptie. En uiteindelijk zal het wel f2p moeten worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDVken
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11-2023
op deze site kan je nog beta keys krijgen: http://invdr.net/001/grote-wildstar-betakey-giveaway/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Aangezien ik dit weekend helaas niet kan spelen.....
AM9L-TN2N-X2K8-AWCJ-NVZD

Graag zeggen als die is gebruikt, dan kan ik hem doorstrepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 13:28

kakashi

respect my authoritah

DivineNL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:24:
Aangezien ik dit weekend helaas niet kan spelen.....
AM9L-TN2N-X2K8-AWCJ-NVZD

Graag zeggen als die is gebruikt, dan kan ik hem doorstrepen. :)
thx voor de code :)

zit dit weekend op een lan party dus kan hem is leuk gaan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Net van die site van KDVken een key gekregen.
ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd eigenlijk.
Ik heb niet zoveel met de graphics in nieuwere mmo's eerlijk gezegd. En dit doet me zo weer denken aan wow en hopelijk brengt het een beetje het vanilla wow gevoel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb volgens mij Betaweekend 1 of 2 gespeeld. Grote nadeel toen was dat het gewoon niet lekker en soepel liep. Is dat verbeterd? Ik mag aankomen weekend weer oefenen namenlijk :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Hij is best wel even aan het updaten nu.

Vorige keer had ik al een nieuwe icoontje en andere UI + preset vid settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
Azerox schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:41:
Hij is best wel even aan het updaten nu.

Vorige keer had ik al een nieuwe icoontje en andere UI + preset vid settings.
Er zijn oa wat UI fixes toegepast. Wij hebben dat niet kunnen merken omdat we pas vanmiddag kunnen spelen. Voor complete lijst klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Ik heb van het weekend helaas ook geen tijd, hierbij mijn key, veel plezier!
AN6S-RW8T-W2QW-UXD5-Y9KR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Net via GameSync een preorder gedaan. Ik wacht nog op de code voor de beta invite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
Kupauw schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:59:
Ik heb van het weekend helaas ook geen tijd, hierbij mijn key, veel plezier!
AN6S-RW8T-W2QW-UXD5-Y9KR
Helaas code al gebruikt. Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Servers zijn up :).
Er zijn nog wel wat issues met mensen die niet kunnen inloggen, maar Carbine is ermee bezig.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Op welk realm zitten de tweakers eigenlijk? Wil dit weekend eens nieuwe char aanmaken. En welke faction? ;)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

Damian

Insane Obtrusion

Waarom zegt ie nou dat ik geen valid wildstar game account heb, heb wel netjes een beta key ingevoerd voor dit weekend :/

-edit- nevermind, werkt al ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Damian op 18-04-2014 19:16 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Hoe bevalt de eerste paar uur van de Beta-weekend? Hopelijk worden er weer wat bugs eruit gevist zodat we bij de release een soepele game hebben :) Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZIen jullie ook alleen de Test server en de US Nort america server?
Ik zie nergens de europe server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 09:22:
ZIen jullie ook alleen de Test server en de US Nort america server?
Ik zie nergens de europe server.
Zijn geen EU servers nog. Je moet spelen op de US server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tot nu toe bevalt het spel erg goed. Ik heb een aantal classes uitgeprobeerd, maar de Stalker is tot nu toe favoriet.

Vandaag de rest van de classes proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Laatst online: 04-09 11:25
Sinds UI 2.0 is mijn framerate meer dan gehalveerd :(. Hoe ik mijn grafische opties ook instel, ik haal in quest hubs nog maar 7 tot 15 fps, terwijl ik twee weken geleden prima kon spelen met 30 fps. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ik haal, ongeacht de instellingen, maar iets van 20 fps avg.. en dat terwijl dit systeem toch wel z'n 60 zou moeten scoren. Maar goed, misschien ook weer een deel van het AMD vs Nvidia verhaal zoals vorig weekend.. ze kunnen iig nog veel dingen optimizen ;-)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmoustache schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:30:
[...]

Zijn geen EU servers nog. Je moet spelen op de US server.
Thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan alleens niet spelen.. Om 1 of andere reden blijft het proces nu altijd hangen als ik ingelogd ben in wildstar. Erg irritant aangezien ik toch graag een paar uur had willen spelen dit weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Hoe houden de caster classes zich stand in deze game mbt AoE farmen en PvP volgens jullie die al speel ervaring hebben.? Ik als mage liefhebber wil toch graag weer die kant op als WildStar eenmaal uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:58
Ik heb nog een beta key over

AN8H-8WTM-FNYJ-FJ2E-HKCM

Ook al post ik het zo een bedankt kan er op minst vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Raven__NL schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:27:

AN8H-8WTM-FNYJ-FJ2E-HKCM

Ik had je graag willen bedanken en hier gebruik van maken maar ik zit helaas op zee dus kan niet gamen :(
Als nog bedankt :D hopelijk is iemand anders er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Als iemand anders nog een key wil, stuur mij een PM, heb er ergens nog wel een liggen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mocht iemand nog een spare beta key hebben hou ik me van harte aanbevolen :)

De keys van o.a. de PU site zijn kennelijk allemaal expired...

[ Voor 30% gewijzigd door Zaphara op 20-04-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 20:11
Ik heb nog een Key over: BEKU-DMEE-GNGT-BG66-N46B
Veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:44
vestras schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:21:
Ik heb nog een Key over: BEKU-DMEE-GNGT-BG66-N46B
Veel plezier ermee
Helaas al gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:58
Raven__NL schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:27:

Jammer dat een bedankje er niet van af kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 20:11
Hmm op een van deze http://t.co/0yM55iXoX8 websites moet vast nog wel een key te vinden zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Was het niet zo dat weekend keys vóór vrijdag ingevoerd moeten worden om het weekend te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het vage is dat die keys van de sites die onder NL vermeld allemaal "expired" keys zijn...

Edit: Bovenstaande reply verklaart dan veel :p

[ Voor 21% gewijzigd door Zaphara op 20-04-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
galootje schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:44:
Het vage is dat die keys van de sites die onder NL vermeld allemaal "expired" keys zijn...

Edit: Bovenstaande reply verklaart dan veel :p
Ze schijnen het gefixed te hebben, als je vanavond nog wil spelen is het de moeite waard even te proberen:
https://forums.wildstar-o...l-2014/page-6#entry334971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Laatst online: 28-08 23:27
Volgens bepaalde bronnen komt er weer een suprise beta weekend aanstaande vrijdag, dit werd aangegeven tijdens de server shut down. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suprise weekend is confirmed, Carbine heeft de comm uitgestuurd (ik heb alvast een mail van hun met deze info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Suprise weekend aankomende weekend? darnit ik kom maandag pas thuis :( Toevallig in die week of weekend ook nog ergens kans om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Laatst online: 28-08 23:27
Kern schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:16:
Suprise weekend aankomende weekend? darnit ik kom maandag pas thuis :( Toevallig in die week of weekend ook nog ergens kans om te testen?
Wat ik zo kan vinden, is er nog een beta weekend op 2 Mei.

Friday, May 2nd, 7:00AM PDT through Sunday, May 4th, 11:59PM PDT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

The beta weekend will be from Friday 25th April, 16:00 CEST through Monday 28th April, 8:59 CEST.
en
...on 2nd May at 16:00 CEST, we will again be opening our servers until 5th May, 8:59 CEST...

[ Voor 34% gewijzigd door Electrowolf op 22-04-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
In februari had ik op mijn 750M en i5 FPS van 15-25
In maart was ineens mij FPS stuk beter iets van 25-40.
Nu na de nieuwe updates met UI etc weer terug naar 15-25.

Ligt niet alleen aan mij, ken meerdere mensen met een redelijke spec die niet kunnen spelen door fps drops
Ben benieuwd of ze het voor mensen zoals mij nog speelbaar gaan maken.
Grappig is ook dat ik op LOW als HIGH zelfde FPS heb en me processor en GPU iets van 40% gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Azerox schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:36:
In februari had ik op mijn 750M en i5 FPS van 15-25
In maart was ineens mij FPS stuk beter iets van 25-40.
Nu na de nieuwe updates met UI etc weer terug naar 15-25.

Ligt niet alleen aan mij, ken meerdere mensen met een redelijke spec die niet kunnen spelen door fps drops
Ben benieuwd of ze het voor mensen zoals mij nog speelbaar gaan maken.
Grappig is ook dat ik op LOW als HIGH zelfde FPS heb en me processor en GPU iets van 40% gebruiken.
Dat verklaard al waarom ik nav van jouw eerdere goede bericht van de week weer heb geprobeerd en er in mijn ogen echt niets verandert was hahaha meteen weer een deinstall uitgevoerd. Het klonk positief maar we zijn weeer terug bij af, maar heb nu al wel een preorder... achja, was maar €32. kan ik mijn niet een buil aan vallen
Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios