'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zijn er al guilds van tweakers aan beide zijden trouwens of is dat nog niet mogelijk in de beta?
[ Voor 23% gewijzigd door Nightcrowy op 19-03-2014 12:54 ]
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
helaas op mmorpg zijn ze er alweer doorheenVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:54:
op mmorpg.com zijn nog keys beschikbaar voor komend weekend!
Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:16:
Dames en heren WildStar-fans, we hebben de alweer hand weten te leggen op een flinke stapel bètakeys! Na de vorige weggeefrondes mogen wij nu maar liefst 1500 keys weggeven.
De key geeft je toegang krijgt tot een korte test die van 21 tot 24 maart loopt.
Bij deze dus alvast een kleine waarschuwing vooraf dat we de 700 keys morgen, woensdag 19 maart, weg gaan geven. We beginnen om 15:00 en een link naar de pagina waar je een key aan kunt vragen komt hier in deze thread van het forum te staan. Houd het forum dus goed in de gaten!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Onder welke voorwaarden kun je meedoen? Je hoeft enkel ingelogd zijn met een Tweakers-account dat meer dan 24 uur geleden is aangemaakt. Meer niet. Geïnteresseerd? Klik hier: http://tweakers.net/key/lknsdicvo
Ik gok dat je maart bedoeltPaul Hulsebosch schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:00:
Zover nu bekend verschijnt WildStar op 3 juni en dat is nog best ver weg. Als je dus nu al een voorproefje van de game wilt krijgen, kun je komend weekend alvast spelen. Als je tenminste één van de bètakeys weet te winnen die we van uitgever NCSoft gekregen hebben. Die keys geven toegang tot de test die van vrijdag 21 tot maandag 24 februari duurt, waarbij je de game kunt spelen tot aan level 29.
Onder welke voorwaarden kun je meedoen? Je hoeft enkel ingelogd zijn met een Tweakers-account dat meer dan 24 uur geleden is aangemaakt. Meer niet. Geïnteresseerd? Klik hier: http://tweakers.net/key/lknsdicvo
Verwijderd
digital deluxe is binnenJerry schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:35:
Pre-order pagina is up.
http://www.wildstar-online.com/en/preorder/
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Je moet je key toevoegen en daarvoor moet je een subscription selecteren.Chester schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:41:
Heb een 'purchase complete' melding gekregen, maar nergens een key of game die is toegevoegd aan mijn account
Dat weet ik, maar ik had helemaal geen key gekregen. Nu ondertussen wel trouwens. Een lange tijd na mijn bestelling pas.Jerry schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:46:
[...]
Je moet je key toevoegen en daarvoor moet je een subscription selecteren.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Je krijgt ook een melding dat je "1 unused serial key" hebt staan. Ik kan hem blijven toevoegen en activeren (kom je uiteindelijk bij subscription pagina) en vervolgens houdt het daar op. Die key die ik heb gekregen met alleen maar XXXX en een aantal letters op het eind kan ik niet toevoegen hoorChester schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:41:
Heb een 'purchase complete' melding gekregen, maar nergens een key of game die is toegevoegd aan mijn account
[ Voor 12% gewijzigd door xeple op 19-03-2014 16:51 ]
Dat had ik dus niet. Geen melding, niks in mijn transaction history, etc. Het duurde gewoon, imo, veel te lang voordat ik een bevestiging en key kreeg.xeple schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:48:
[...]
Je krijgt ook een melding dat je "1 unused serial key" hebt staan. Ik kan hem blijven toevoegen en activeren (kom je uiteindelijk bij subscription pagina) en vervolgens houdt het daar op. Komt vanzelf goed gok ik
Dus je moet een subscription plan selecteren anders wordt je key niet geactiveerdJerry schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:46:
[...]
Je moet je key toevoegen en daarvoor moet je een subscription selecteren.
edit: Ja dus..
[ Voor 3% gewijzigd door xeple op 19-03-2014 16:58 ]
Verwijderd
Yup, maar je hoeft nog niks te betalen als je Paypal gebruikt. Wel zo netjesxeple schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:54:
[...]
Dus je moet een subscription plan selecteren anders wordt je key niet geactiveerd
edit: Ja dus..
Gelukkig geen gerotzooi met Creditcards meer...
Ik had veel FPS problemen, 15-20 op low (of high maakte niet uit) is niet te spelen.
CPU en GPU load ergens rond de 40% en totaal geen geluid uit me computer (terwijl hij soms een stofzuiger denkt te zijn.)
Heb gelezen dat er op 12 maart een patch uitgekomen is die many fixes heeft.
Ben dus erg benieuwd, goed = digital deluxe, slecht = no money for you till fix.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
nu bij support staat er een sticky post dat als dit gebeurd je blijkbaar een NA key hebt i.p.v. een EU key en dan moet je een support ticket maken. dus ik wil dat doen. vragen ze om een volledige serial key. die heb ik niet omdat het een digital purchase is en aleen de laatste 4 cijfers zichtbaar zijn dus b.v. XXXX-XXXX-XXXX-1223 en zonder valid 20 cijfers volledig serial code kan je geen ticket aanmaken... gaat lekker zo... O_o
Daar kun je met de code PLOCVS-G2T5YX-DATY6M 20% korting krijgen op zowel de normale als de deluxe versie.
Verwijderd
normaal heb je bij het bestellen een email gehad van ncsoft waarin de volledige serial key staatFlghter1982 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:09:
wat een drama met pre-orderen.. heb de digital deluxe gekocht. code is toegevoegd bij mijn account. nu wil ik hem activeren en dat lukt niet. code cannot be used but is valid.
nu bij support staat er een sticky post dat als dit gebeurd je blijkbaar een NA key hebt i.p.v. een EU key en dan moet je een support ticket maken. dus ik wil dat doen. vragen ze om een volledige serial key. die heb ik niet omdat het een digital purchase is en aleen de laatste 4 cijfers zichtbaar zijn dus b.v. XXXX-XXXX-XXXX-1223 en zonder valid 20 cijfers volledig serial code kan je geen ticket aanmaken... gaat lekker zo... O_o
titel is NCSOFT Serial Code Applied.
Het kan even duren eer je die mail krijgt. Hopelijk heeft het je wat geholpen
ik heb hem bij mijn account als unused staan en kan hem niet koppelen omdat het waarschijnlijk een NA key is i.p.v. EU. ik heb nu een support ticket gemaakt onder een andere sectie in de hoop dat die het ticket naar billing section kunnen zetten.
Verwijderd
das wel erg jammer... misschien eens aan hun twitter hangen... daar reageren ze heel snel opFlghter1982 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:10:
deze mail krijg je pas als je een serial code toevoegd aan je account. omdat ik hem op de officiele pagina besteld heb staat er bij mij xxxx-xxxx-xxxx-etc alleen de laatste 4 zijn zichtbaar.
ik heb hem bij mijn account als unused staan en kan hem niet koppelen omdat het waarschijnlijk een NA key is i.p.v. EU. ik heb nu een support ticket gemaakt onder een andere sectie in de hoop dat die het ticket naar billing section kunnen zetten.
Hopelijk komt het allemaal snel in orde voor je!
BTW is er al bekend op welke server tweakers speelt?
Je hoeft geen key in te voeren. Je moet na die activatie een subscription plan kiezen en activeren via paypal of credit card. Pas dan krijg je per mail de officiele key. Dit geldt alleen als je hem via de officiele site hebt aangeschaft.Flghter1982 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:09:
wat een drama met pre-orderen.. heb de digital deluxe gekocht. code is toegevoegd bij mijn account. nu wil ik hem activeren en dat lukt niet. code cannot be used but is valid.
Ik zie Deluxe Edition maar niet Digital Deluxe.
Wel nice, van 60eu voor 48 eu met die 20% code, maar moet wel weten of ik digitale code krijg.
Mijn paypal is gekoppeld aan mijn bank en dit is letterlijk de eerste site die wilt dat ik een CC koppel.
Maar een support ticket aangemaakt bij paypal en wildstar/ncsoft om te zien wie van de 2 dit hopelijk kan oplossen.
Heb de tweakers key gekoppeld aan mijn account en bevestiging ontvangen van nc soft
Spel gedownload. Maar als ik nu klik op de wildstar icon krijg ik na een poosje wachten het bericht dat er geen contact gemaakt kan worden met de patch server. Is dat omdat de beta vrijdag omstreeks 16.00 uur onze tijd zal starten? Of is er met het downloaden iets mis gegaan?
Optie 1, moet dan rustig afwachten
Is een gekend probleem. Snelste manier om het op te lossen is de launcher sluiten, een CMD box openen (start - run - cmd) en daar 'ipconfig /flushdns' typenfitznl schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:55:
Spel gedownload. Maar als ik nu klik op de wildstar icon krijg ik na een poosje wachten het bericht dat er geen contact gemaakt kan worden met de patch server. Is dat omdat de beta vrijdag omstreeks 16.00 uur onze tijd zal starten? Of is er met het downloaden iets mis gegaan?
Heb met hun gebeld, sindsdien geen last meer van gehad ondanks dat ze het niet konden fixen.
Savageone schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:30:
Game gepreordered, wil ik de serial aan mijn account koppelen met als sub plan paypal, vraagt paypal leuk om een creditcard te koppelen.....
Mijn paypal is gekoppeld aan mijn bank en dit is letterlijk de eerste site die wilt dat ik een CC koppel.
Maar een support ticket aangemaakt bij paypal en wildstar/ncsoft om te zien wie van de 2 dit hopelijk kan oplossen.
WOW!! thanks, ik twijfelde nog even idem aan @Azerox aangezien mijn FPS bar slecht was ondanks mijn i7, 8GB & 750m. Maar voor €36 toch maar even het proberen waard opeens.DaDutchGuy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:41:
Voor wie de game iets goedkoper wilt, dan NC Soft hem aanbiedt EN paypal of een credit card heeft, dan is Green Man Gaming een optie.
Daar kun je met de code PLOCVS-G2T5YX-DATY6M 20% korting krijgen op zowel de normale als de deluxe versie.
ah, thanks!Azerox schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:44:
Dat is een beveiliging van PayPal, om de zoveel betalingen kun je ondanks dat je paypal in sync hebt met je bank toch niet direct betalen/gebruiken.
Heb met hun gebeld, sindsdien geen last meer van gehad ondanks dat ze het niet konden fixen.
[...]
Zal ook dan maar eens naar paypal bellen en kijken wat ze zeggen.
Hmmm 36 euro is wel erg aantrekkelijk. Zit zelf nog te twijfelen over de aanschaf. Ben nu redelijk actief weer met Diablo 3 en heb RoS ook net aangeschaft. Heb Wildstar grotendeels al in de beta gezien, maar hoe leuk het wordt hangt natuurlijk vooral af van de community die er omheen gevormd wordt.Zantiath schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:48:
[...]
WOW!! thanks, ik twijfelde nog even idem aan @Azerox aangezien mijn FPS bar slecht was ondanks mijn i7, 8GB & 750m. Maar voor €36 toch maar even het proberen waard opeens.
Ben daarom wel benieuwd hoeveel Tweakers het spel gekocht hebben en welke faction zij willen gaan spelen. Misschien na de eerste beta weekenden een poll maken en wellicht plannen maken voor een GoT guild?
Ik denk dat het met GPU heeft te maken, ik heb ook de 750M met dan een i5 en 6GB + op SSD Wildstar.Zantiath schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:48:
[...]
WOW!! thanks, ik twijfelde nog even idem aan @Azerox aangezien mijn FPS bar slecht was ondanks mijn i7, 8GB & 750m. Maar voor €36 toch maar even het proberen waard opeens.
Load kwam ook niet hoger dan 40%, dus ben heel benieuw naar vrijdag!
Verwijderd
Verwijderd
DM me...wie het eerst komt...etc
update....key is vergeven...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 11:55 ]
Ik wil deze game ook gaan pre-orderen, eerlijk gezegd, ik heb al een poging gedaan op hun website, maar dat lijkt niet te lukken, na de paypal website kom ik op de frontpage en gebeurd er niks (ook geen mail na een uur).
Ik zag dat er iemand hier ook ervaring mee heeft, is het een kwestie van wachten, of is het beter om er ergens te bestellen?
PSN: MaxxusNL
Ik denk beste optie momenteel is green man gaming. Na 2 seconden heb je u key en je krijgt 20% korting (zie hierboven.)Maxxus schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:52:
Goedemorgen Tweakers...
Ik wil deze game ook gaan pre-orderen, eerlijk gezegd, ik heb al een poging gedaan op hun website, maar dat lijkt niet te lukken, na de paypal website kom ik op de frontpage en gebeurd er niks (ook geen mail na een uur).
Ik zag dat er iemand hier ook ervaring mee heeft, is het een kwestie van wachten, of is het beter om er ergens te bestellen?
In mijn geval was het een kwestie van wachten, maar ik kreeg wel een 'purchase completed' melding te zien. Ik kreeg na een aantal minuten pas een mailtje, en kon daarna pas de key toepassen op mijn account.Maxxus schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:52:
Goedemorgen Tweakers...
[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 20-03-2014 11:54 ]
Helaas, ik heb de bestelling rond half 11 gedaan, maar heb voor de rest geen melding gehad, geen mail.Chester schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:54:
[...]
In mijn geval was het een kwestie van wachten, maar ik kreeg wel een 'purchase completed' melding te zien. Ik kreeg na een aantal minuten pas een mailtje, en kon daarna pas de key toepassen op mijn account.
Zie ook geen afschrijving bij Paypal.
Ik heb zojuist een beta key mogen ontvangen van een mede Tweaker, dus ik ga eerst dit weekend eens spelen. Kan volgende week altijd nog bestellen.
PSN: MaxxusNL
En daarna bestel ik hem bij Greenman, code is nog tot 24-3 beschikbaar.
Heeft geen haast ja, en zo te lezen zijn er veel problemen met pre-orders bij NCsoft zelf.
Zijn er al trouwens al plannen om te proberen een Tweakers guild op te richten ik weet dat het moeilijk is om 40+ Nederlands sprekende mensen bij elkaar te krijgen (en allemaal in de juiste faction) maar misschien de moeite waard om te proberen.
[ Voor 66% gewijzigd door jlena op 20-03-2014 12:45 ]
Als je de betaguild wil joinen: deze is aanwezig aan de Exiles zijde op de Nexus server. Als MacMoiselle online is whisper je 'banana' en krijg je automagisch een invite.
31 mei bedoel je? als je preorderd mag je eerder spelen.jlena schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:42:
Zo de game vandaag aangeschaft, laat het nu maar 3 juni worden!!
Overigens heb ik de game gister avond probleemloos aangeschaft via hun eigen site. Het enige is dat je geen key krijgt, deze word aan je account gekoppeld. Het enige wat je moet doen is het activeren.
Verwijderd
Thanks!Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:19:
op fok.nl zijn nog keys te verkrijgen voor komend weekend!!!
Ik wil graag nog een beta key!Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:38:
Ik heb nog een key over voor wie wil. Wie het eerst komt...
[ Voor 72% gewijzigd door jandd0 op 20-03-2014 16:07 ]
Heb een vriend zo al sinds feb een key wil maar niet kan regelen.
Veel aan het werk die beste man en dit weekend es een keer vrij.
Edit : key gekregen! Thanks Berendhoo! Kameraad gestuurd hij is erg dankbaar!
[ Voor 18% gewijzigd door Azerox op 20-03-2014 18:43 ]
dacht dat ik voor het weekend geen plannen had maar dat blijkt niet het geval, heb dus een key over!
eerste die zich meld kan hem krijgen!
verder niks aan informatie.. blijf nog maar even proberen dus
Yup, servers zijn al actiefBartske schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:23:
weet iemand of de beta servers al up zijn? Ik kan niet inloggen (invalid username/password). Als ik met dezelfde gegevens probeer in te loggen op de website lukt het wel, maar wil ik mijn password veranderen lukt dat dan weer niet (dan zegt hij session invalid op de website) ook een password reset vanuit het inlogscherm werkt niet (hij zegt dan dat ik een ticket moet aanmaken).
Ok je kan dus blijkbaar ook andere reals kiezen. Echt vlekkeloos loopt het nog niet met al die errors maar we komen er wel!
[ Voor 29% gewijzigd door Bartske op 21-03-2014 15:28 ]
15-25 fps, zowel alles min als alles max.
Wat een ongelofelijk slechte game, dacht dat ze dit ondertussen al opgelost hadden.
Naja dan toch maar WoD pre-order plaatsen.
Als ik met een i5 4200m 6gb ram en 750m deze al niet fatsoenlijk op zelfs low kan draaien, ben ik bang dat dit ook weer zo'n mmo gaat worden die uiteindelijk weer op de achtergrond blijft.
Mijn geval hang ik ook nog steeds in de lage FPS (1090t / R270X), maar vond de game zelf niet bepaald interessant
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verder moet Wildstar nog geoptimaliseerd worden, vooral de UI die aan alle kanten lek is. Ik zou echter ook geen wonderen meer verwachten zo vlak voor de release.
Alleen in grote groepen zal de FPS nog wel flink omhoog moeten. Nu < 8 FPS op top hardware zodra er 40-50 man in beeld komen. Als het goed is gaan ze spell effects nog verminderen in die situaties, maar de vraag is of ze dat voor release nog gaan halen. Zo niet, dan kun je de game inderdaad beter overslaan.
[ Voor 79% gewijzigd door Morrar op 21-03-2014 16:44 ]
Iemand anders hier op het forum heeft ook een 750M en daar last van.
Kammeraad van mij ook, ook dus een 750M met i7 ipv i5 zoals mij.
edit: dat is blijkbaar omdat ik eu heb aangeklikt en die optie moest ik dus juist net niet doen, proberen de us server te krijgen
[ Voor 34% gewijzigd door fitznl op 21-03-2014 17:11 ]
Ik heb ook EU gekozen! Waar stond dat je die niet moest hebben?fitznl schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:02:
hmmm krijg als melding na inloggen "no data center permissions" ? eerste wildstar beta voor mij, iemand idee wat ik fout doe
edit: dat is blijkbaar omdat ik eu heb aangeklikt en die optie moest ik dus juist net niet doen, proberen de us server te krijgen
kan nog steeds geen account aanmaken, niet op de site van wildstar en ook niet op de site van ncsoft... iemand enig idee wat ik nog kan doen?DigitalError schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:49:
ik wilde een account aanmaken op de site om de beta te spelen dit weekend maar hij geeft al een half uur lang een error aan: There was an error creating your account. Please re-enter your account information
verder niks aan informatie.. blijf nog maar even proberen dus
heb al verschillende emails, screennames en wachtwoorden gedaan maar niks helpt.. ook lekker dat ze niet aangeven wat het probleem is.
Misschien heb je het al gehoord, maar Render Scale moet je niet hoger zetten dan 1. Dat is de grootste performance vreter.Azerox schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:29:
Nog steeds dezelfde problemen.
15-25 fps, zowel alles min als alles max.
Wat een ongelofelijk slechte game, dacht dat ze dit ondertussen al opgelost hadden.
Naja dan toch maar WoD pre-order plaatsen.
Als ik met een i5 4200m 6gb ram en 750m deze al niet fatsoenlijk op zelfs low kan draaien, ben ik bang dat dit ook weer zo'n mmo gaat worden die uiteindelijk weer op de achtergrond blijft.
Eigenlijk had het woordje: "press" al wat moeten laten vermoeden. Achter US staat: "Closed Beta" dat is dan degene die je zou moeten hebben. Duidelijk was het inderdaad niet..je schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:55:
[...]
Ik heb ook EU gekozen! Waar stond dat je die niet moest hebben?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
HQPD-QRBE-GG5G-63TV-H3VD
L3Q3-JERF-BNHY-L3G9-FWP3
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Dank voor de tip!Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:19:
op fok.nl zijn nog keys te verkrijgen voor komend weekend!!!
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Dat gevoel heb ik persoonlijk niet. Ik moet wel toegeven dat het er prima uitziet, en de quests leuk zijn.Thrace Grumble schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 00:02:
Hoe kan het nou zo zijn dat er zo weinig interesse is? Voor mij brengt het tot nu toe een Vanilla WoW gevoel terug, zeker een aanrader!
Echter zal het sci fi gehalte zeker niet iedereen aanspreken.
KQY9-U7TW-L6GT-6A2M-5LH2
ps een bedankje is op zijn minst gewaardeerd
Ik mis een indicator in welke mate/hoe Assault en Support Power invloed hebben op je abilities:
De abilities doen wel meer damage bij meer AP (zie tooltip van de abilities), maar ik mis de duidelijkheid in de tooltip. Het volgende kan ik bv niet vinden:
Ability A: does 0.9* AP direct damage.
Zie ik dit over het hoofd?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Hier zijn nog keys te krijgen voor de liefhebber !
Verhaal leuk. Omgeving leuk. En met swtor had ik ook in het begin geen problemen. Maar na een aantal verhaallijnen op einde te hebben gekregen, was de lol er van af. Maar heb nu verschillende figuurtjes aangemaakt, en -weet klinkt simpel maar kan zo niets anders bedenken- geen van de figuurtjes loopt leuk. Lijkt alsof ze door stroop lopen. De kleine sexe neutrale ras -even geen zin naam op te zoekendemokert schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:09:
[...]
Dat gevoel heb ik persoonlijk niet. Ik moet wel toegeven dat het er prima uitziet, en de quests leuk zijn.
Echter zal het sci fi gehalte zeker niet iedereen aanspreken.

van het weekend ook weer geprobeerd. precies wat je zegt. i7, 8GB, SSD, 750m en het is gewoon niet speelbaar. nu had ik hem dan ook voor €36,- dus dat valt nog enigzins mee. Hopelijk woon ik snel in mijn nieuwe koophuis en dan trek ik mijn PC maar weer eens uit de kast, wat ik eigenlijk niet wens... maar dit terzijdeAzerox schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:44:
Ja ik heb ook een idee dat het met de 750M te maken heeft.
Iemand anders hier op het forum heeft ook een 750M en daar last van.
Kammeraad van mij ook, ook dus een 750M met i7 ipv i5 zoals mij.
Ga er wel vanuit dat het met launch opgelost is.
Heb vh weekend een uur zitten spelen met verschillende nvidia en ingame settings.
Heb hem nu kunnen spelen op 25-50 fps low/medium (erg veel verschillende FPS) tot level 15.
Geweldige game, heb via Greenman de Deluxe versie gekocht voor 48 euro.
Mijn PC staat in me 2e woning, daar ben ik helaas erg weinig, maar daar zal hij vast ook wel perfect op spelen.
Edit; Dit zal trouwens ook wel helpen.
[ Voor 9% gewijzigd door Azerox op 24-03-2014 10:33 ]
ok, wat heb jij ingesteld dan in dit geval? want dat kopier ik dat gewoon en dan ga ik even kijken. Wat kan ik overigens met die link? Staat allemaal chinees voor mij namelijk (ben geen IT-er). Waar moet ik kijken?Azerox schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:56:
Ja vervelend he, maar zijn zelfs mensen met nieuwe high end kaarten en FPS problemen.
Ga er wel vanuit dat het met launch opgelost is.
Heb vh weekend een uur zitten spelen met verschillende nvidia en ingame settings.
Heb hem nu kunnen spelen op 25-50 fps low/medium (erg veel verschillende FPS) tot level 15.
Geweldige game, heb via Greenman de Deluxe versie gekocht voor 48 euro.
Mijn PC staat in me 2e woning, daar ben ik helaas erg weinig, maar daar zal hij vast ook wel perfect op spelen.
Edit; Dit zal trouwens ook wel helpen.
Ik heb alle .exe toegevoegd aan nvidia settings en gekozen voor optimale prestaties.
Alle beeld settings handmatig ingesteld. Zoals AA en AF etc.
Klopt. Is ook niet top.xeple schreef op maandag 24 maart 2014 @ 00:07:
Gelukkig zijn de animaties in WoW wel echt helemaal top.
Maar -en dat is persoonlijk uiteraard- ik vind de loopbewegingen van mijn chars in wow vloeiender aanvoelen dan die ik heb gespeeld in wildstar. Omgeving in wildstar vind ik wel mooier uitgewerkt dan die in wow. Maar voor mij is de klik die ik met het persoontje heb belangrijker en een reden om het niet te kopen.
Wildstar heeft er ook voor gekozen om maandelijks een bijdrage te vragen. Met dat bedrag heb ik geen problemen, maar is voor mij wel een reden om meer op het gevoel te letten bij aankoop.
Op dit moment twijfel ik het meest tussen Stalker en de Engineer. (beide als tank)
ze hebben beide hun charmes
Stalker min punt vind toch zijn kleine aoe, en je veel meer bezig bent met de stealth dan misschien indirect nodig is. natuurlijk is de stealth ook zijn plus punt alles lekker kunnen skippen, mobs 2 shotten zeker zijn voordelen
Engineer, voelt een stuk meer tanky,, daar mis voornamelijk de burst van de stalker, en weet niet goed wat nu van de bots moet denken, en van meer belang hoe belangrijk ze zijn/worden in endgame tanken (zeker als je ook rekening moet houden met posities van de bots)
Ik hoop alleen dat spel een stuk stabieler is dan dit weeken, denk elk 30min wel of game crash of server reset (of zo iets)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Zo heeft ieder zijn mening uiteraard.fitznl schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:51:
[...]
Klopt. Is ook niet top.
Maar -en dat is persoonlijk uiteraard- ik vind de loopbewegingen van mijn chars in wow vloeiender aanvoelen dan die ik heb gespeeld in wildstar. Omgeving in wildstar vind ik wel mooier uitgewerkt dan die in wow. Maar voor mij is de klik die ik met het persoontje heb belangrijker en een reden om het niet te kopen.
Wildstar heeft er ook voor gekozen om maandelijks een bijdrage te vragen. Met dat bedrag heb ik geen problemen, maar is voor mij wel een reden om meer op het gevoel te letten bij aankoop.
Ik vind alleen het argument "Ik voel geen klik" - "Ik voel geen band met mijn char" waar dan net 10+ uur in zit, maar ondertussen wel de vergelijking maken met een poppetje waar al meer dan 1000+ uur is in gestoken een beetje om te
Ik snap ook wel dat als je een WoW speler bent met diverse chars op max lvl, en je honderden euro's in het spel hebt gepompt je gevoel zegt dat je dat niet zomaar opzij moet schuiven wanneer je weer "even" verder kan met je favo chars. Maar je zou WS wel een oprechte kans kunnen geven, en dat is wat de meeste WoW spelers niet kunnen, een nieuwe MMO een echte kans geven. Blizzard tovert weer een marketing truuc uit de hoge hoed en de meute trapt er weer keihard in.
Ik heb me eigenlijk prima vermaakt. tot level 8 gespeeld met mijn Esper, van het konijnenras
Had verwacht dat ik minder lol zou hebben door de quest hubs en het gebrek aan diepang ( natuurlijk er is genoeg lore, maar daar moet je naar opzoek, ik ben lui, ik wil het in my face zoals bij TESO )
Draaide op mijn i7 als een zonnetje.
Die kans geeft men wel maar vaak komt men erachter dat de nieuwe mmo al in de basis bepaalde functionaliteit ontbeert die gemeengoed is of gewoon alleen maar pvp is.Maar je zou WS wel een oprechte kans kunnen geven, en dat is wat de meeste WoW spelers niet kunnen, een nieuwe MMO een echte kans geven. Blizzard tovert weer een marketing truuc uit de hoge hoed en de meute trapt er weer keihard in.
Gezien het uitstel van blizzard dit keer ga ik mn sub op wow gewoon even stopzetten om wildstar in ieder geval te proberen, al vrees ik toch dat het weer een swtor wordt (veel potentie maar gerushed waardoor de end-game ruk is),zolang het spel maar addons/macro´s ondersteund.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios