Aarrgh Cabby.. Don't get me started!
Paar patches geleden hoorde je hem de hele tijd in sommige zones. Dus de meeste beta testers kunnen hem wel schieten
Aarrgh Cabby.. Don't get me started!
Inderdaad... Ik had me op de reguliere manier ingeschreven en niks gehoord en toen kwam deze actie voorbij. Toch maar geprobeerd en dus een key gekregen. Ik vraag me af hoe ze na het weekend mijn beta access weer gaan stoppen want je activeert hem gewoon via je profiel en als ik zo kijk zie ik geen tijds periode, alleen een start datumKaap schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:12:
Ik vind zon mass USA give away wel beetje zuur voor mensen die al op de reguliere manier ingeschreven staan en geen invite krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Torgo op 20-02-2014 09:47 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Thanks voor de waarschuwing.. Ik had het gezien maar vond het niet zo'n probleem. Het is een plaatje dus de spam bots kunnen hem niet pikken en verder is er niet zoveel geheims aan mijn e-mail.... maar omdat het best-practice is om niet overal online je gegevens te laten slingeren, toch maar verwijderdMr.Zebra schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:29:
Het ziet er hetzelfde uit voor zowel de weekend als de closed beta, dus uit je account kun je het blijkbaar niet opmaken. Maar je merkt vanzelf of je wel of niet kan inloggen
en @Torgo, geen idee of je er aan hebt gedacht, maar je mail adres is zichtbaar op je plaatje, misschien dat je die wil censureren vanwege privacy enzo? Denk ik meld het even
[ Voor 7% gewijzigd door Torgo op 20-02-2014 09:48 ]
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Simpel als dat, en als je beta acces hebt kan je ook op beta forums waar de eerste post je al zou helpen...Raven__NL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:25:
run als admin
[ Voor 7% gewijzigd door Paterpor op 20-02-2014 16:53 ]
Hartelijk dank!Raven__NL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:25:
run als admin
Verwijderd
toch typisch allemaal...Sak3d schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:37:
Lijkt net een full beta key ja, helaas krijg je de melding no realm available
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:48:
[...]
toch typisch allemaal...
Ik heb ook een key aagevraagd en gekregen, spel geüpdate (speelde ook al afgelopen weekend) en kan al vanaf woensdag avond spelenMaar goed, ik klaag niet hoor!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
officieel gaan de beta servers voor dit weekend pas om 16:00 openwizkid_niels schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:31:
[...]helaas, no realms available;(
bron: http://www.wildstar-onlin...y_event_with_godankey.phpFriday, February 21 - Game on! Servers go live at 7 a.m. PST (16:00 CET/15:00 GMT).
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 113% gewijzigd door Sak3d op 21-02-2014 18:12 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Hydrosine op 21-02-2014 18:52 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Je moet ooit een email hebben gehad met dat verhaal over NC accounts, het is een complete ramp wat ze daar hebben gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:29:
"The game(s) associated with this NCSOFT Master Account are no longer available. If you migrated your account to an NC Account, please log in with your email address. Otherwise, you may create a new NC Account by clicking the button below."
Pffff.. password reset gedaan en zo en het had nu goed moeten zijn maar krijg dus dit bericht, of het bericht dat inloggen niet lukt momenteel. En inmiddels:
"Too many failed login attempts, login temporarily disabled. Please try again in a few minutes."
Andere mensen ook dit soort gedoe? Later nog maar eens kijken, en anders geen beta heb hier allemaal geen zin in.
Verwijderd
Ja, zit in mijn geval met 2 accounts die zijn gemerged toen CoH plat ging, dus mijn account bestaat blijkbaar uit 2 mailadressen. Mijn password reset komt altijd op mail A binnen, maar moet inloggen met B. Guildwars 1 moet ik weer A gebruiken, Wildstar dus blijbaar weer BVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:55:
@SinergyX
Zal je net zien dat je het dan ook krijgt he.
Was het bij jou wel geregeld allemaal? (key geactiveerd/game gedownload etc)
Heb ik ook. Nog niet geoptimaliseerd, maar maakt het wel irritant om te spelen.SinergyX schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:25:
[...]
Het is wel erg laggy en mijn framerate is echt bizar laag (zo grafisch is het ook weer niet).
Als je via ESC naar het menu gaat zou daar aan de linkerkant een tabje moeten staan genaamd betafixSinergyX schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:07:
Hoor je die betafix addon ook in je lijst te zien? Ik heb hem geinstalleerd via commander, hij zegt te zijn geinstalleerd, maar zie niets ingame in de addon lijst. FPS is niet veel veranderd zoals het lijkt.
Jep, maar alleen als je ook in-game bent. Bij het character selection screen heb je ook een addon overzichtje en daar zag ik niks staan. Eenmaal ingelogd wel.xeple schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:42:
[...]
Als je via ESC naar het menu gaat zou daar aan de linkerkant een tabje moeten staan genaamd betafix
Wanneer je de render scale van 2 naar 1 zet komt er (bij mij) ongeveer 35 FPS bij.xeple schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 02:19:
Download de betafix addon van de officiële forums onder het kopje UI modification. Dat scheelde bij mij en een aantal guildies 20+ FPS. Render scale op 1 zetten helpt ook aardig.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 23-02-2014 12:22 ]
Waar heb je dit gelezen?Morrar schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:14:
...Overigens hinte een dev er gisteren op dat CBT bijna afgelopen is en we waarschijnlijk dus open beta gaan inrollen. Dat zou betekenen dat de release niet lang meer op zich laat wachten. ...
Verwijderd
Nu ik 4 classes naar 12 heb gekregen, deel ik je mening. Alsof er 12 hyperactieve ADHD developers zo'n beetje elke scheet aan idee in de game hebben willen proppen, maar de uitwerking 1 compleet onsamenhangend geheel is geworden. Goed, er zit wat grappige humor in, maar daar eindigt het wel. Combat zou zich erg 'action combat' moeten voelen, maar is doodje saai (zoals die caster, die stil moet staan om te casten, die engineer met bots die 0,0 AI hebben en elke aoe van een mob weer dood zijn), en de rest komt niet verder dan buttonspam en beetje richting.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:22:
Mijn eerste stapjes gezet in deze game afgelopen dagen, en ben helaas niet enthousiast. Wat een inspiratieloze game zeg, mijn motivatie is al verdwenen na de eerste questen. Ik begrijp dat de eerste levels in een mmo als tutorial bedoeld zijn, maar zo snel verveeld zijn in een mmo heb ik nog nooit gemaakt. Als of het een game is van 5 jaar oud. Het moet wel heel gek lopen wil ik de game weer op starten..
Geen bron, was een dev in chat. Kan m'n screenshots niet terug vinden helaas...
[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 23-02-2014 14:01 ]
Verwijderd
7.9miljoen mensen staan er op te wachten, de enige 'nieuwe' WoW zal van Blizzard zelf komen. Ik zie verder de 'basis' niet van WoW, het is een action combat met wat rariteiten, waar de basis van WoW nog steeds dedicated Trinity is geweest.maniak schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:58:
Wildstar heeft het principe van WoW gebruikt als basis en op vele punter verbeterd. De vraag is, is het voldoende? Staan mensen vandaag de dag nog te wachten op een nieuwe WoW?
Je hoeft niet perse nieuw te gaan, om nog 2014 mee te komen. Je kan ook een oud principe een nieuw jasje geven, zoals Titanfall bijvoorbeeld of het redelijke succes van Warframe. Zoals Defiance hun vage non-linieare progressie ging gebruiken, terwijl ze juist de basis van Tabula Rasa hadden kunnen pakken (zo'n beetje de eerste uit de FPS-style MMO's).Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:14:
Het zal best wel een game zijn die redelijk goed in mekaar zit maar de vraag is of dat dat genoeg is, het is 2014. Ik zoek geen nieuwe mmorpg die net zo/ iets beter is dan wat er te krijgen is. De game moet me pakken en niet meer los laten, niet een vergelijkbare voldoening opleveren als huidige mmo's. Ik eis meer.
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2014 14:20 ]
Wat is op vele punten verbeterd, heb zelf geen beta key maar zit na 8.5 jaar WoW wel met een schuin oog naar Wildstar te kijken daar deze game tot voor kort echt positief gehyped werd. Zie echter in deze thread echter nu ook redelijk wat "negatieve" reacties. En wil ik echt uit WoW stappen dan moet de game toch echt wel op de meeste (end game) facetten echt beter zijn dan WoW en een zelfde quality of life bieden als WoW, dus ik ben best benieuw van de gelukkige beta testers waar deze game nu echt staat.maniak schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:58:
Wildstar heeft het principe van WoW gebruikt als basis en op vele punter verbeterd. De vraag is, is het voldoende? Staan mensen vandaag de dag nog te wachten op een nieuwe WoW?
Het is altijd lastig om een endgame te halen die het haalt bij Ulduar (WoTLK). Persoonlijk heb ik het zelf gevonden in Rift. Die mmo heeft gelaagde endgame. Alleen de "elite" kan de tier 2 raids doen, waarvoor je dus eerst die tier 1 raids moet hebben uitgespeeld. Daarnaast kan één character diverse classes vervullen (Cleric heeft bijvoorbeeld 3 healers, 1 tank, 1 support, 1 melee dps, 1 ranged st, 1 ranged aoe en een pet soul). Op die manier switch je eigenlijk per fight naar je optimale "spec". Zelf heb ik nu er nu 10 met elk eigen abilities. Dat houdt het uitdagendDennism schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:22:
[...]
Wat is op vele punten verbeterd, heb zelf geen beta key maar zit na 8.5 jaar WoW wel met een schuin oog naar Wildstar te kijken daar deze game tot voor kort echt positief gehyped werd. Zie echter in deze thread echter nu ook redelijk wat "negatieve" reacties. En wil ik echt uit WoW stappen dan moet de game toch echt wel op de meeste (end game) facetten echt beter zijn dan WoW en een zelfde quality of life bieden als WoW, dus ik ben best benieuw van de gelukkige beta testers waar deze game nu echt staat.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Hier ben ik het niet mee eens.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:22:
Mijn eerste stapjes gezet in deze game afgelopen dagen, en ben helaas niet enthousiast. Wat een inspiratieloze game zeg, mijn motivatie is al verdwenen na de eerste questen. Ik begrijp dat de eerste levels in een mmo als tutorial bedoeld zijn, maar zo snel verveeld zijn in een mmo heb ik nog nooit gemaakt. Als of het een game is van 5 jaar oud. Het moet wel heel gek lopen wil ik de game weer op starten..
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2014 15:12 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 23-02-2014 15:16 ]
Ik heb de lan party op lvl 13 verlaten, taaie mmo. Het werd wel leuker met de levels maar ondanks dat we door aan het stomen waren ging het lvlen niet vlot. Dit maakte het voor mij ook minder goed vol te houden.xeple schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:07:
Ik merk wel dat het echt afhangt welke class je speelt. Zo heb ik echt een hekel gehad aan me engineer tijdens het lvln en pvp. Maar in dungeons als tank had ik er de grootste lol mee. Een warrior heb ik nu wel plezier mee tijdens het questen, en ook in pvp heb ik er de grootste lol mee.
Het is wel zo dat het pas wat leuker begint te worden rond lvl 25. Je hebt dan net de leuke skills vrijgespeeld en je kunt ook wat meer met je AMP's switchen. Daarnaast kun je dan ook je skills gaan upgraden wat de combat net wat extra's geeft.
[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 24-02-2014 10:05 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 79% gewijzigd door wizkid_niels op 25-02-2014 14:07 ]
Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:01:
Dames en heren WildStar-fans, we hebben de hand weten te leggen op een flinke stapel bètakeys! Na de weggeefronde die uitgever NCSoft een week geleden zelf organiseerde mogen wij nu maar liefst 700 keys weggeven.
De vraag vanuit Tweakers bleek erg groot (het doorklikken vanaf Tweakers naar de website waar de keys van een week geleden werden weggeven werd keurig bijgehouden) en daarom was NCSoft zo aardig om ons een extra voorraad keys te geven waarmee je toegang krijgt tot een korte test die van 28 februari tot 3 maart plaatsvindt.
Bij deze dus alvast een kleine waarschuwing vooraf dat we de 700 keys morgen, woensdag 26 februari, weg gaan geven. We beginnen om 16:00 en een link naar de pagina waar je een key aan kunt vragen komt hier in deze thread van het forum te staan. Houd het forum dus goed in de gaten!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ergens zou het fair zijn, maar die lijsten staan natuurlijk wel min of meer los van deze actie. Sowieso gaat het hier slechts om weekend keys en niet om full beta keys.Damian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:19:
Ik neem aan dat jullie de keys eerst weg geven aan de mensen die al een lange tijd op de lijsten staan?
[ Voor 89% gewijzigd door Morrar op 25-02-2014 15:25 ]
Nope, morgen vind je hier een link naar een pagina op Tweakers waar je een key aan kunt vragen. Enige voorwaarde; ingelogd zijn met een Tweakers-account. Keys worden daarbij verloot. We hebben een random generator die bepaalt of je wel of geen key krijgt. Een geprogrammeerde dobbelsteen bepaalt of je wint of niet.Damian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:19:
Ik neem aan dat jullie de keys eerst weg geven aan de mensen die al een lange tijd op de lijsten staan?
zet een verzwaard dobbelsteen inPaul Hulsebosch schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:24:
[...]
Een geprogrammeerde dobbelsteen bepaalt of je wint of niet.
Voor de WoWer's onder ons: Als je een Wowhead account hebt kan je via ZAM je key bemachtigen. ZAM zei me niks, maar klaarblijkelijk is Wowhead daar onderdeel van.wizkid_niels schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:46:
Ze zijn hier al aan het weggeven, first come first serve:
http://www.zam.com/story.html?story=33884
http://www.tentonhammer.c...ildstar-beta-key-giveaway
Success!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Interessant weetje over de weekend betas: Als je eerder al eens deelgenomen hebt en je logt terug in op dezelfde realm staan je chars nog steeds op je te wachtenBen er nog niet uit wat ik wil gaan spelen. Heb in het vorige weekend alle classes aangemaakt, 5x exile, 1 dominion. Met de Esper tot level 10 gekomen, dat bevalt me nog het beste.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 10% gewijzigd door Mr.Monk op 25-02-2014 19:58 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Mr.Monk op 25-02-2014 19:46 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Azerox op 26-02-2014 12:33 ]
Azerox schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:31:
Hier kun je al key krijgen!
http://es.ign.com/news/13...a-wildstar-mmo-pc-carbine
Ik heb er 2 voor mezelf en me kammeraad.
Is wel spaans, maar goed even je emailadres invullen en je hebt direct een beta.
PSN RobinNova
[ Voor 35% gewijzigd door Grompie op 26-02-2014 13:31 ]
maak hier een account aan. je kan ook je account van Lineage of guildwars gebruikenKronos1979 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:57:
Inderdaad bedankt Azerox, nu nog even uitvogelen waar ik precies die key moet invoeren zodat ik er voor kan zorgen dat ik klaar ben voor dit weekend (Client downloaden e.d.)
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Monk op 26-02-2014 13:17 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Chaoss op 26-02-2014 16:29 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 26-02-2014 16:32 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Registreer of login met een NCSoft account en druk op Apply a Code: https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/plaync_login.plMetalkai schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:52:
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb dankzij Tweakers een beta key voor dit weekend ontvangen, maar ik kan nergens vinden waar ik die key moet registreren, en of ik die client alvast kan downloaden voor het weekend.
Kan iemand mij een beetje in de goede richting sturen?
[ Voor 17% gewijzigd door Splendid op 26-02-2014 17:50 ]
NCsoft heeft blijkbaar maintenance gepland vandaag, wat volledig los staat van Wildstar. De timing is niet bepaald ideaalSak3d schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:58:
Liggen de servers altijd zo lang plat op woensdag?
[ Voor 54% gewijzigd door boe2 op 26-02-2014 18:33 ]
Dit is supertof. Add-on friendly en customizable! Just the way we like it!boe2 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:29:
[...]
NCsoft heeft blijkbaar maintenance gepland vandaag, wat volledig los staat van Wildstar. De timing is niet bepaald ideaal
En we hebben een preview van de nieuwe UI gekregen, en daaaaamn, dag en nacht verschil met het huidige gedrocht.
Zet deze maar eens fullscreen en kwijl.
[afbeelding]
Ieder UI element is out of the box in- en uit te schakelen en kan je ook configureren om bijvoorbeeld enkel tijdens combat zichtbaar te worden.
[ Voor 48% gewijzigd door Morrar op 26-02-2014 19:00 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Je moet inderdaad bij NCSoft een account maken/inloggen. Eenmaal ingelogd kan je je code invoeren.Yorin schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:09:
Ff een hele domme vraag, waar ik het antwoord gewoon nergens kan vinden.
Ik heb nu een beta-key voor Wildstar, maar hoe en waar kan ik deze ingeven? Via de site van NCSoft kom ik er niet bij, want die ligt eruit (?)
Haha, zelfs om half 3 s'nachts nog binnen 10mins wegSak3d schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:18:
Thanks to xeple nu ook een full beta key![]()
Heb ook een key v/d tweakers prijsvraag, eerste +10 jaar GoT lid die me DM'ed mag hem hebben.
Medic heeft meerdere abilities die zowel health als shield erbij doen.SinergyX schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:59:
Gezien shield en aborb shield zo klein zijn, hebben ze toch minder waarde dan op dit moment? Mede omdat ik nog geen 'shield heal' gezien heb als skill.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq