Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
rejer schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:31:
[video]

De taxi nemen is in deze game leuk :p
Aarrgh Cabby.. Don't get me started!

Paar patches geleden hoorde je hem de hele tijd in sommige zones. Dus de meeste beta testers kunnen hem wel schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:55
Kaap schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:12:
Ik vind zon mass USA give away wel beetje zuur voor mensen die al op de reguliere manier ingeschreven staan en geen invite krijgen.
Inderdaad... Ik had me op de reguliere manier ingeschreven en niks gehoord en toen kwam deze actie voorbij. Toch maar geprobeerd en dus een key gekregen. Ik vraag me af hoe ze na het weekend mijn beta access weer gaan stoppen want je activeert hem gewoon via je profiel en als ik zo kijk zie ik geen tijds periode, alleen een start datum

[plaatje deleted] :)

Ik wilde hem trouwens onder Parallels op mijn mac spelen, bedacht me toen dat ik dan maar even mijn Parallels naar versie 9 ging upgraden, kwam er toen achter dat ik alleen een windows7 32 bit VM heb geïnstalleerd... toen maar een nieuwe versie van windows 64 bit gedownload en via Parallels geïnstalleerd. Ben nu nog bezig met update 4 van de 137 geloof ik haha. Nog niet eens begonnen aan het installeren van Wildstar. Het is maar goed dat ik nu al begonnen ben met de voorbereiding :D

[ Voor 3% gewijzigd door Torgo op 20-02-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Lijkt net een full beta key ja, helaas krijg je de melding no realm available ;)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Is gewoon weekend beta. Elke weekend beta is datumloos daar.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Het ziet er hetzelfde uit voor zowel de weekend als de closed beta, dus uit je account kun je het blijkbaar niet opmaken. Maar je merkt vanzelf of je wel of niet kan inloggen :)
en @Torgo, geen idee of je er aan hebt gedacht, maar je mail adres is zichtbaar op je plaatje, misschien dat je die wil censureren vanwege privacy enzo? Denk ik meld het even :)

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:55
Mr.Zebra schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:29:
Het ziet er hetzelfde uit voor zowel de weekend als de closed beta, dus uit je account kun je het blijkbaar niet opmaken. Maar je merkt vanzelf of je wel of niet kan inloggen :)
en @Torgo, geen idee of je er aan hebt gedacht, maar je mail adres is zichtbaar op je plaatje, misschien dat je die wil censureren vanwege privacy enzo? Denk ik meld het even :)
Thanks voor de waarschuwing.. Ik had het gezien maar vond het niet zo'n probleem. Het is een plaatje dus de spam bots kunnen hem niet pikken en verder is er niet zoveel geheims aan mijn e-mail.... maar omdat het best-practice is om niet overal online je gegevens te laten slingeren, toch maar verwijderd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Torgo op 20-02-2014 09:48 ]

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Ik heb gelukkig voor aankomend weekend een key kunnen bemachtigen via die weggeefactie :)
Mocht afgelopen weekend ook al even proeven aan Wildstar met die stresstest.
Mijn eerste indruk was echter heel erg negatief, toen ik na een uur nogsteeds in die starter area zat van de dominion... erg saaie quests en omgeving.
Ben de volgende dag toch weer opnieuw begonnen, maar dit keer als Exiles. Dat was gelijk een stuk leuker en was erg snel lvl 8.
Morgen maar weer lekker verder spelen! Hoe laat gaan de servers open?
*edit*
16:00u zie ik nu net.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik heb een key gekregen voor de beta voor Wildstar, deze werkte en ik kreeg een link waar ik de game kon downloaden, dit heb ik gedaan, maar nu ik de launcher open zegt ie dat de gaat updaten, maar na een paar seconden staat er al: Failed!

Ik heb geen erros ervoor/erna gekregen, ik run de game op windows 8(64-bit).

Kan iemand mij helpen?

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:58
run als admin

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:24
Simpel als dat, en als je beta acces hebt kan je ook op beta forums waar de eerste post je al zou helpen...

Edit: en er is een wildstar topic...

[ Voor 7% gewijzigd door Paterpor op 20-02-2014 16:53 ]

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sak3d schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:37:
Lijkt net een full beta key ja, helaas krijg je de melding no realm available ;)
toch typisch allemaal...
Ik heb ook een key aagevraagd en gekregen, spel geüpdate (speelde ook al afgelopen weekend) en kan al vanaf woensdag avond spelen 8) Maar goed, ik klaag niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:30
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:48:
[...]

toch typisch allemaal...
Ik heb ook een key aagevraagd en gekregen, spel geüpdate (speelde ook al afgelopen weekend) en kan al vanaf woensdag avond spelen 8) Maar goed, ik klaag niet hoor!
:o, Nice - ik heb het even geprobeerd om zeker te zijn, heb ook zo'n key van die 40k giveaway, maar helaas, no realms available;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag vanochtend al de melding 'server online', dus neem aan dat het al werkt.

Had fijn geweest als ze in de client aangaven hoe groot de download was, bleek dat m'n SSD al tijdje vol zat en daarom download steeds stopte :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YpS
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

Ondertussne heb ook ik een key gekregen voor de stresstest dit weekend. (ook van de Godankey give-away)

Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 20:27

Maduth

Probeersel

Jammer dat ik vanaf me werk alleen tweakers.net kan lezen en niet de games sites met give-aways :(.

's Avonds is het meestal al te laat dan :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
officieel gaan de beta servers voor dit weekend pas om 16:00 open
Friday, February 21 - Game on! Servers go live at 7 a.m. PST (16:00 CET/15:00 GMT).
bron: http://www.wildstar-onlin...y_event_with_godankey.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Hey!

Is de NDA nog actief voor de beta van dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ja

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Event is nu live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Nvm :)

[ Voor 113% gewijzigd door Sak3d op 21-02-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Beste ik heb een Key in de aanbieding voor dit beta weekend. Ik kan helaas maar een uurtje spelen ofzo.

Aub een PMettje, voorkeur gaat uit naar iemand die al langer op de een van de lijstjes staat!
Aangezien veel mensen op de lijst al een key zullen hebben doe ik het via hier :)

AAAAND it's gone. Veel plezier dit weekdn :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hydrosine op 21-02-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik krijg hier 'login server time out', beta draait nu toch al? (GMT+1 zou 16.00 moeten zijn?).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"The game(s) associated with this NCSOFT Master Account are no longer available. If you migrated your account to an NC Account, please log in with your email address. Otherwise, you may create a new NC Account by clicking the button below."

Pffff.. password reset gedaan en zo en het had nu goed moeten zijn maar krijg dus dit bericht, of het bericht dat inloggen niet lukt momenteel. En inmiddels:
"Too many failed login attempts, login temporarily disabled. Please try again in a few minutes."

Andere mensen ook dit soort gedoe? Later nog maar eens kijken, en anders geen beta heb hier allemaal geen zin in. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Zijn de rassen trouwens beetje cosmetic of zijn ze echt van belang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:29:
"The game(s) associated with this NCSOFT Master Account are no longer available. If you migrated your account to an NC Account, please log in with your email address. Otherwise, you may create a new NC Account by clicking the button below."

Pffff.. password reset gedaan en zo en het had nu goed moeten zijn maar krijg dus dit bericht, of het bericht dat inloggen niet lukt momenteel. En inmiddels:
"Too many failed login attempts, login temporarily disabled. Please try again in a few minutes."

Andere mensen ook dit soort gedoe? Later nog maar eens kijken, en anders geen beta heb hier allemaal geen zin in. :p
Je moet ooit een email hebben gehad met dat verhaal over NC accounts, het is een complete ramp wat ze daar hebben gedaan.

Cooldown is btw 15 minuten :P

edit.. nu ik dus ook :P
The game(s) associated with this NCSOFT Master Account are no longer available. If you migrated your account to an NC Account, please log in with your email address. Otherwise, you may create a new NC Account by clicking the button below

Wat een bagger service is dat hele NCsoft ook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SinergyX
Zal je net zien dat je het dan ook krijgt he. ;)
Was het bij jou wel geregeld allemaal? (key geactiveerd/game gedownload etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 20:27

Maduth

Probeersel

Snap even iets niet, bij mij staat Type: Beta op de site maar geen servers dus dan ga ik er vanuit dat het een oude stress beta is. Maar zouden ze dat dan niet vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:55:
@SinergyX
Zal je net zien dat je het dan ook krijgt he. ;)
Was het bij jou wel geregeld allemaal? (key geactiveerd/game gedownload etc)
Ja, zit in mijn geval met 2 accounts die zijn gemerged toen CoH plat ging, dus mijn account bestaat blijkbaar uit 2 mailadressen. Mijn password reset komt altijd op mail A binnen, maar moet inloggen met B. Guildwars 1 moet ik weer A gebruiken, Wildstar dus blijbaar weer B :P

Het is wel erg laggy en mijn framerate is echt bizar laag (zo grafisch is het ook weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
SinergyX schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:25:
[...]

Het is wel erg laggy en mijn framerate is echt bizar laag (zo grafisch is het ook weer niet).
Heb ik ook. Nog niet geoptimaliseerd, maar maakt het wel irritant om te spelen.

Verder vind ik de game veel opties hebben, maar vooral in het begin een beetje overweldigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Framerate klopt, zijn al meerdere topics voor op wildstar forum. Ik haal met een dual core en gforce 315 in de weekends op medium 20 fps, dus zo slecht is het nou ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Download de betafix addon van de officiële forums onder het kopje UI modification. Dat scheelde bij mij en een aantal guildies 20+ FPS. Render scale op 1 zetten helpt ook aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Wou ik gaan doen maar ook het forum is down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoor je die betafix addon ook in je lijst te zien? Ik heb hem geinstalleerd via commander, hij zegt te zijn geinstalleerd, maar zie niets ingame in de addon lijst. FPS is niet veel veranderd zoals het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ben er eigenlijk zeer positief door verrast. Ik vond ESO verschrikelijk saai.
Hier moet je tenmiste iets doen tijdens combat wat zeker ook in pvp gewoon meerwaarde heeft.
Grote kans dat ik dit ga spelen, ben alleen bang voor de tijd die er in gaat zitten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
SinergyX schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:07:
Hoor je die betafix addon ook in je lijst te zien? Ik heb hem geinstalleerd via commander, hij zegt te zijn geinstalleerd, maar zie niets ingame in de addon lijst. FPS is niet veel veranderd zoals het lijkt.
Als je via ESC naar het menu gaat zou daar aan de linkerkant een tabje moeten staan genaamd betafix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
xeple schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:42:
[...]

Als je via ESC naar het menu gaat zou daar aan de linkerkant een tabje moeten staan genaamd betafix
Jep, maar alleen als je ook in-game bent. Bij het character selection screen heb je ook een addon overzichtje en daar zag ik niks staan. Eenmaal ingelogd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

xeple schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 02:19:
Download de betafix addon van de officiële forums onder het kopje UI modification. Dat scheelde bij mij en een aantal guildies 20+ FPS. Render scale op 1 zetten helpt ook aardig.
Wanneer je de render scale van 2 naar 1 zet komt er (bij mij) ongeveer 35 FPS bij.

Heb alleen wel gemerkt dat de game SLi (nog) niet aanspreekt, dus moet alles vanaf 1 kaart draaien, wel weer jammer.

Verder al een buslading bugs gereport, de meest vervelende toch wel dat de nametags steeds verdwijnen -_- Overigens bij Render Scale 0.5 heb je daar geen last van, maar grafisch zakt het nogal in elkaar..

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mja Render Scale moet je voorlopig gewoon op 1 laten zolang het spel nog niet geoptimaliseerd is. Ben wel benieuwd hoe ver ze daarmee nog gaan komen voordat de game gelanceerd wordt. Overigens hinte een dev er gisteren op dat CBT bijna afgelopen is en we waarschijnlijk dus open beta gaan inrollen. Dat zou betekenen dat de release niet lang meer op zich laat wachten.

Voor de nameplates bug gebruik ik zelf Bijiplates, wat een prima vervanger is van de standaard plates. Daarnaast kan ik NavMate en JunkIt ook erg aanraden qua addons.

Tot slot staat er een remake van de UI op stapel, dus ik vermoed dat Carbine niet veel meer gaat doen aan de huidige UI. Deze versie is grotendeels een placeholder en bugs zoals de nameplates zitten er al sinds begin in. Hopelijk lost de nieuwe UI alles in 1 klap op.

@SinergyX: Jup.

[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 23-02-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

I dat de Render target scale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 13:27
Morrar schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:14:
...Overigens hinte een dev er gisteren op dat CBT bijna afgelopen is en we waarschijnlijk dus open beta gaan inrollen. Dat zou betekenen dat de release niet lang meer op zich laat wachten. ...
Waar heb je dit gelezen? :) Source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste stapjes gezet in deze game afgelopen dagen, en ben helaas niet enthousiast. Wat een inspiratieloze game zeg, mijn motivatie is al verdwenen na de eerste questen. Ik begrijp dat de eerste levels in een mmo als tutorial bedoeld zijn, maar zo snel verveeld zijn in een mmo heb ik nog nooit gemaakt. Als of het een game is van 5 jaar oud. Het moet wel heel gek lopen wil ik de game weer op starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:22:
Mijn eerste stapjes gezet in deze game afgelopen dagen, en ben helaas niet enthousiast. Wat een inspiratieloze game zeg, mijn motivatie is al verdwenen na de eerste questen. Ik begrijp dat de eerste levels in een mmo als tutorial bedoeld zijn, maar zo snel verveeld zijn in een mmo heb ik nog nooit gemaakt. Als of het een game is van 5 jaar oud. Het moet wel heel gek lopen wil ik de game weer op starten..
Nu ik 4 classes naar 12 heb gekregen, deel ik je mening. Alsof er 12 hyperactieve ADHD developers zo'n beetje elke scheet aan idee in de game hebben willen proppen, maar de uitwerking 1 compleet onsamenhangend geheel is geworden. Goed, er zit wat grappige humor in, maar daar eindigt het wel. Combat zou zich erg 'action combat' moeten voelen, maar is doodje saai (zoals die caster, die stil moet staan om te casten, die engineer met bots die 0,0 AI hebben en elke aoe van een mob weer dood zijn), en de rest komt niet verder dan buttonspam en beetje richting.

Maar het meest zure is, als NCsoft CoH hierom heeft afgeschoten.. Nee, houd het echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Wildstar heeft het principe van WoW gebruikt als basis en op vele punter verbeterd. De vraag is, is het voldoende? Staan mensen vandaag de dag nog te wachten op een nieuwe WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
mrmoustache schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:57:
[...]
Waar heb je dit gelezen? :) Source?
Geen bron, was een dev in chat. Kan m'n screenshots niet terug vinden helaas...

Verder moet iedereen natuurlijk van de game vinden wat ie wil. Het chaotische raak je later wel meer aan gewend. Vind zelf het questen ook niet heel geweldig en het verhaal wordt niet heel prettig gebracht. Als je daar naar zoekt, zou ik ESO aanraden of GW2 (hoewel SinergyX daar ook geen hol aanvond herinner ik me).

Combat vind ik daarentegen wel goed uitgewerkt, zeker als je wat verder komt. Ja er zitten nog bugs in die weggewerkt moeten worden, zoals de bots. Daarnaast moet er nog veel getuned worden en zijn sommige spells nog te sterk of te zwak. Er is overigens maar 1 caster die stil moet staan en dat is de Esper, maar op hoger level kun je daar ook omheen werken... Om daar nou het hele spel om af te kraken is nogal kortzichtig (zeker als je niet verder dan level 12 bent gekomen).

Verder heb ik vooral wel hoop qua group play. De dungeons zijn bijvoorbeeld erg tof gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 23-02-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal best wel een game zijn die redelijk goed in mekaar zit maar de vraag is of dat dat genoeg is, het is 2014. Ik zoek geen nieuwe mmorpg die net zo/ iets beter is dan wat er te krijgen is. De game moet me pakken en niet meer los laten, niet een vergelijkbare voldoening opleveren als huidige mmo's. Ik eis meer. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen hol aan is ook aardig kortzichtig :P Ze hebben de kracht van GW1 in GW2 compleet naar z'n grootje geholpen, en getuige de huidige populariteit in de game, zijn er meer die zo dachten ;)

Maargoed, ik pakte een random voorbeeld, ik kan aardig in detail vertellen hoe matig alles werkt, maar zit per saldo nog met een NDA :P En ESO? Zet die maar in hetzelfde straatje neer.
maniak schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:58:
Wildstar heeft het principe van WoW gebruikt als basis en op vele punter verbeterd. De vraag is, is het voldoende? Staan mensen vandaag de dag nog te wachten op een nieuwe WoW?
7.9miljoen mensen staan er op te wachten, de enige 'nieuwe' WoW zal van Blizzard zelf komen. Ik zie verder de 'basis' niet van WoW, het is een action combat met wat rariteiten, waar de basis van WoW nog steeds dedicated Trinity is geweest.
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:14:
Het zal best wel een game zijn die redelijk goed in mekaar zit maar de vraag is of dat dat genoeg is, het is 2014. Ik zoek geen nieuwe mmorpg die net zo/ iets beter is dan wat er te krijgen is. De game moet me pakken en niet meer los laten, niet een vergelijkbare voldoening opleveren als huidige mmo's. Ik eis meer. :p
Je hoeft niet perse nieuw te gaan, om nog 2014 mee te komen. Je kan ook een oud principe een nieuw jasje geven, zoals Titanfall bijvoorbeeld of het redelijke succes van Warframe. Zoals Defiance hun vage non-linieare progressie ging gebruiken, terwijl ze juist de basis van Tabula Rasa hadden kunnen pakken (zo'n beetje de eerste uit de FPS-style MMO's).

Laat ik het zo zeggen:
YouTube: Wildstar Gamescom 2011 Debut Trailer [HD]
De trailer uit 2011, het gevoel wat je daarbij hebt, merk je dat uberhaubt ingame?

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 20:28
maniak schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:58:
Wat is op vele punten verbeterd, heb zelf geen beta key maar zit na 8.5 jaar WoW wel met een schuin oog naar Wildstar te kijken daar deze game tot voor kort echt positief gehyped werd. Zie echter in deze thread echter nu ook redelijk wat "negatieve" reacties. En wil ik echt uit WoW stappen dan moet de game toch echt wel op de meeste (end game) facetten echt beter zijn dan WoW en een zelfde quality of life bieden als WoW, dus ik ben best benieuw van de gelukkige beta testers waar deze game nu echt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Dennism schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:22:
[...]

Wat is op vele punten verbeterd, heb zelf geen beta key maar zit na 8.5 jaar WoW wel met een schuin oog naar Wildstar te kijken daar deze game tot voor kort echt positief gehyped werd. Zie echter in deze thread echter nu ook redelijk wat "negatieve" reacties. En wil ik echt uit WoW stappen dan moet de game toch echt wel op de meeste (end game) facetten echt beter zijn dan WoW en een zelfde quality of life bieden als WoW, dus ik ben best benieuw van de gelukkige beta testers waar deze game nu echt staat.
Het is altijd lastig om een endgame te halen die het haalt bij Ulduar (WoTLK). Persoonlijk heb ik het zelf gevonden in Rift. Die mmo heeft gelaagde endgame. Alleen de "elite" kan de tier 2 raids doen, waarvoor je dus eerst die tier 1 raids moet hebben uitgespeeld. Daarnaast kan één character diverse classes vervullen (Cleric heeft bijvoorbeeld 3 healers, 1 tank, 1 support, 1 melee dps, 1 ranged st, 1 ranged aoe en een pet soul). Op die manier switch je eigenlijk per fight naar je optimale "spec". Zelf heb ik nu er nu 10 met elk eigen abilities. Dat houdt het uitdagend :+ .

Verder ziet wildstar er wel gaaf uit, weet niet of ik aan de graphics kan wennen, vrees alleen wel hoe een sidestep systeem uitwerkt in de endgame. Guild Wars 2 dungeons vond ik helemaal niets. Heb toch liever de AoE healers/Shield healers/ ST healer setup in een raid.

Kan overigens niet op NCsoft inloggen, wel op guild wars 2 |:( .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YpS
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:22:
Hier ben ik het niet mee eens.
Wat is inspiratieloos? De grapics? De classes? De races? De quests? Of alles?

Wat is een MMO volgens jou dan? Bij mij is dat gewoon plezier hebben en lekker questen en daarmee doorlevelen, gear verzamelen en nieuwe gebieden ontdekken. Met afwisseling PvP en Dungeons in.

Voor mij hoef al die verhalen klets niet, dan ga ik wel en single player RPG spelen. Overigens ligt er overal wel iets om doorheen te lezen om wel meer van het verhaal mee te krijgen.

Waarschijnlijk vraag je jezelf dan af wat is bij jou de RPG van MMORPG dan? Bij is dat de mogelijkheid om je character te spelen zoals jij hem lekker vind spelen, met eigen skillset en talents. Dit lukt tot nu toe goed. Kep 3 classes tot 10 gekregen en bij een paar classen eerder afgehaakt omdat het niet mijn ding lijkt te zijn. Dit miste ik heel erg bij GW2, daar zat je vast met skills aan je wapen. Als je dan een beter waen vond kon je hem niet equipen want dan was je je favo skills kwijt. Bij WildStar heeft elke class zijn wapen, maar kun je wel elke Skill gebruiken.

De action combat speelt goed genoeg zonder dat het zweverig wordt net als bij Tera. Wel vind ik nu dat alles nog te makkelijk gaat, zorgt er wel voor dat je lekker snel door de eerst 6 lvls heen gaat maar het niet niet echt een uitdaging zo. Denk wel dat het later goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
Ik moet zeggen dat ik het niet vernieuwend vind. Maar het is wel een van de betere MMO's die ik tot nu toe gespeeld heb. Het neemt het beste van GW2 en WoW en waarschijnlijk ook andere MMO's en voegt het samen tot 1 geheel.

Wildstar probeert niet vernieuwend te zijn, en dat is het ook niet. Wat het wel goed doet, zover ik het heb kunnen ervaren, is dat het alles wat het doet heel erg goed doet. Niets voelt vervelend aan. Het combat systeem vind ik zelf heerlijk werken.

Ik raad Wildstar aan iedereen aan. Helaas kan ik ook geen in-depth verslag geven over Wildstar. We moeten maar uitkijken naar de open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met inspiratieloos bedoel ik: voor mij is het niet vernieuwend genoeg om me bij een reeds bestaande mmorpg weg te halen, terwijl ik wel zit te wachten op een nieuwe mmorpg die me vernieuwingen gaat geven en die mij plezier bezorgd in het spel en er voor zorgt dat ik de game blijf spelen. En indien een game niet het pad van vernieuwing bewandeld dan eis ik dat het de reeds bestaande games omver blaast op iig de zelfde vlaktes.
Wat er op neer komt dat de game me totaal niet trekt.
Dit is uiteraard persoonlijk allemaal. :)

Het is uiteraard onmogelijk om een perfect beeld van de game te hebben tijdens een beta, ben dus ook maar hard op aan het denken he. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Tja mensen roepen altijd om vernieuwingen, maar wat die dan moeten zijn kunnen ze nooit echt zeggen. Proberen ze standaard kill X of collect Y quests te vervangen door dynamische events waar je als speler een (tijdelijke) impact op de wereld hebt, dan janken mensen dat ze het niet snappen. Biedt je daarom standaard quests ernaast aan in de vorm van hartjes die je moet vullen, gaan mensen janken dat het meer van hetzelfde is. Je kunt het nooit goed doen, want alles is al wel een keer gedaan. Overigens vond ik GW2 een prima game, maar het heeft totaal geen end game behalve Koreanse grind vanwege het F2P karakter.

Wildstar leent van veel spellen mechanismes en probeert er een eigen draai aan te geven. Qua questen vind ik dat minder geslaagd, maar qua combat is het best redelijk. Tijdens het levelen zal je daar niet heel veel van merken, omdat je dan met 1 set toe kunt. Ga je dungeons doen, dan zal je wel regelmatig aan je LAS knutselen als je een gevecht niet door komt. Raids heb ik nog niet gedaan, maar wie weet binnenkort.

Daarnaast houdt Wildstar trouwens gewoon net als WoW een trinity systeem aan met tanks, healers en DPS. Je hebt ook dual spec (sterker nog, je kan 4 / 5 specs gebruiken) en iedere klasse kan DPS + healer of DPS + tank spelen. Je kan je rol wisselen zodra je uit combat bent. Het enige echte verschil met WoW is de LAS, het feit dat je moet bewegen en dat je met veel spells moet richten (inclusief heals, wat healen veel interessanter maakt dan de whack-a-mole WoW variant).

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 23-02-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Ik merk wel dat het echt afhangt welke class je speelt. Zo heb ik echt een hekel gehad aan me engineer tijdens het lvln en pvp. Maar in dungeons als tank had ik er de grootste lol mee. Een warrior heb ik nu wel plezier mee tijdens het questen, en ook in pvp heb ik er de grootste lol mee.

Het is wel zo dat het pas wat leuker begint te worden rond lvl 25. Je hebt dan net de leuke skills vrijgespeeld en je kunt ook wat meer met je AMP's switchen. Daarnaast kun je dan ook je skills gaan upgraden wat de combat net wat extra's geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

xeple schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:07:
Ik merk wel dat het echt afhangt welke class je speelt. Zo heb ik echt een hekel gehad aan me engineer tijdens het lvln en pvp. Maar in dungeons als tank had ik er de grootste lol mee. Een warrior heb ik nu wel plezier mee tijdens het questen, en ook in pvp heb ik er de grootste lol mee.

Het is wel zo dat het pas wat leuker begint te worden rond lvl 25. Je hebt dan net de leuke skills vrijgespeeld en je kunt ook wat meer met je AMP's switchen. Daarnaast kun je dan ook je skills gaan upgraden wat de combat net wat extra's geeft.
Ik heb de lan party op lvl 13 verlaten, taaie mmo. Het werd wel leuker met de levels maar ondanks dat we door aan het stomen waren ging het lvlen niet vlot. Dit maakte het voor mij ook minder goed vol te houden.

Wat me ook enorm stoorde is de build die ze voor deze beta hebben gebruikt, naar mijn idee waren ze in de "closed" beta al veel verder. Ondanks de "addon" fix ging het hapering, en veel bugs die ik in de livestreams nog nooit had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Ja hoor, server crash 10 sec voor de pvp winst :') __

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik kan me niet vinden in de klachten van sommigen in ieder geval. Ik vind de combat uitdagend en actief genoeg om te blijven boeien, de quests bieden enorm veel afwisseling. Het LAS systeem zorgt ervoor dat ik bijna iedere dag met nieuwe builds experimenteer, crafting is heel uitgebreid (en gelinkt aan quests/achievements) en er zijn vele side-activities wanneer je iets anders wil doen dan gewoon questen die je ook leuke loot/unlocks/FABkits geven (pvp, crafting, housing, paths, Tales from beyond the Fringe chapters, gemiste challenges, shiphands, adventures). Het hele customisation gedoe is ook heel erg leuk. Naast addon development is dat hetgene waar ik al het meeste tijd aan verspeeld heb :)

Het valt me op dat het vooral weer WoW spelers zijn die klagen. Dit is niet negatief bedoeld, maar ik denk dat de komst van nieuwe WoW expansion ervoor zorgt dat ze al op voorhand hun keuze gemaakt hebben over wat ze over een paar maanden zullen spelen, wat hun mening over andere MMO's slecht kleurt (net zoals mijn mening over Wildstar waarschijnlijk overdreven rooskleurig is). Dit is iets waar TESO harder onder lijdt omdat die zowel WoW- als Wildstar publiek tegen zich hebben :p

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 24-02-2014 10:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toegegeven, het craften is weer een 'verse' insteek, wat an sich best netjes werkt. Je kan de stats aardig zelf sturen, al snap ik niet helemaal hoe je 'trade nodes' kan filteren op mining/farming/etc. De mini-games worden wat eentonig (simon say, DDR, settler path) en challenges worden erg class-afhankelijk als je verder niemand in de buurt heb (30 mobs killen in 4 minuten, waar ik 30 sec bezig ben met 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ik heb niet alles in topic gelezen, maar ik ben erg postitief over Wildstar.

Het enige wat mij tegenvalt is de FPS, op meest low settings maar 30 fps max.

Gelukkig hoor ik dat er meerdere mensen zijn die hier last van hebben op een mid of high end systeem

Dus optimalisatie zal nog wel gebeuren. Zoals het er nu naar uitziet ga ik de meeste collectable limited super edition halen die er maar uit komt.

Cassian Engineer here i come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 21:24
@ Boeboe: Ik ben volledig met je eens. Er zijn ook heel veel mensen die gewoon willen questen tot maximum en de rest niks aantrekken. Dan ben je hier natuurlijk niet op de juiste plaats.

@ SinergyX: Dat heb ik ook met challenges. Volgens mij één van de minder uitgewerkte kanten van het spel. Gelukkig kan je alles achteraf opnieuw doen en je kan zelfs voor meerdere rewards gaan omdat de challenges resetten.

@ Azerox: Dat klopt toch echt niet hoor. Als ik alles, maar echt alles low zet geraak ik over 100fps. Als ik render scale op één zet en de rest op medium high geraak ik rond de 60fps in sommige gebieden en 30fps min. Maar het is duidelijk dat sommige settings echt nog niet optimaal zijn (zoals render scale en view distance). Zet je deze af zou je normaal makkelijk boven de 40fps moeten komen. Er is een heel topic hierover op beta forums met welke settings nog niet optimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Zo, eerste wildstar weekend zit erop; heerlijke game :Y .

Het is lekker dynamisch allemaal, zeker qua combat/movement (dash, double jump, sprint, aiming)
maar ook het levelen an sich biedt veel variatie (main&side quests, paths, challenges, battlegrounds, crafting/gathering, ability/talent setups, housing).

Het allermooiste is nog de manier waarop ze al deze onderdelen vloeiend verbonden hebben,
het loopt in sync als het ware _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Ik baal er alleen wel van dat ik maar 1 class heb kunnen spelen, zo'n weekend is eigenlijk veel te kort ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Dames en heren WildStar-fans, we hebben de hand weten te leggen op een flinke stapel bètakeys! Na de weggeefronde die uitgever NCSoft een week geleden zelf organiseerde mogen wij nu maar liefst 700 keys weggeven.

De vraag vanuit Tweakers bleek erg groot (het doorklikken vanaf Tweakers naar de website waar de keys van een week geleden werden weggeven werd keurig bijgehouden) en daarom was NCSoft zo aardig om ons een extra voorraad keys te geven waarmee je toegang krijgt tot een korte test die van 28 februari tot 3 maart plaatsvindt.

Bij deze dus alvast een kleine waarschuwing vooraf dat we de 700 keys morgen, woensdag 26 februari, weg gaan geven. We beginnen om 16:00 uur en een link naar de pagina waar je een key aan kunt vragen komt hier in deze thread van het forum te staan. Houd het forum dus goed in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
nvm.. niet goed gelezen

[ Voor 79% gewijzigd door wizkid_niels op 25-02-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:01:
Dames en heren WildStar-fans, we hebben de hand weten te leggen op een flinke stapel bètakeys! Na de weggeefronde die uitgever NCSoft een week geleden zelf organiseerde mogen wij nu maar liefst 700 keys weggeven.

De vraag vanuit Tweakers bleek erg groot (het doorklikken vanaf Tweakers naar de website waar de keys van een week geleden werden weggeven werd keurig bijgehouden) en daarom was NCSoft zo aardig om ons een extra voorraad keys te geven waarmee je toegang krijgt tot een korte test die van 28 februari tot 3 maart plaatsvindt.

Bij deze dus alvast een kleine waarschuwing vooraf dat we de 700 keys morgen, woensdag 26 februari, weg gaan geven. We beginnen om 16:00 en een link naar de pagina waar je een key aan kunt vragen komt hier in deze thread van het forum te staan. Houd het forum dus goed in de gaten!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
De keys zijn voorlopig alleen voor dit weekend, zegt NCSoft. Er komen meer weekenden al weet de uitgever nog niet helemaal hoe en wanneer. In theorie kan het zo zijn dat de keys die we nu weggeven ook toegang gaan geven tot de komende weekenden, maar reken er niet op. Lees; ik wil het niet mooier voorschotelen dan het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:01

Damian

Insane Obtrusion

Ik neem aan dat jullie de keys eerst weg geven aan de mensen die al een lange tijd op de lijsten staan?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Nice! Dus toch keys voor Tweakers.net :)
Damian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:19:
Ik neem aan dat jullie de keys eerst weg geven aan de mensen die al een lange tijd op de lijsten staan?
Ergens zou het fair zijn, maar die lijsten staan natuurlijk wel min of meer los van deze actie. Sowieso gaat het hier slechts om weekend keys en niet om full beta keys.

Als het "first come, first serve" is, kun je natuurlijk zelf wel invloed hebben op of je wel of geen key krijgt.

Nevermind, loting dus...

[ Voor 89% gewijzigd door Morrar op 25-02-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
Damian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:19:
Nope, morgen vind je hier een link naar een pagina op Tweakers waar je een key aan kunt vragen. Enige voorwaarde; ingelogd zijn met een Tweakers-account. Keys worden daarbij verloot. We hebben een random generator die bepaalt of je wel of geen key krijgt. Een geprogrammeerde dobbelsteen bepaalt of je wint of niet.

Er is geen lijst waar je op kunt staan om voorrang te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:24:
[...]

Een geprogrammeerde dobbelsteen bepaalt of je wint of niet.
zet een verzwaard dobbelsteen in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
Ze zijn hier al aan het weggeven, first come first serve:
http://www.zam.com/story.html?story=33884
http://www.tentonhammer.c...ildstar-beta-key-giveaway

Success!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
Wij doen het meestal anders; eerst aankondigen dat we keys weg gaan geven en dan de pas keys online zetten. Om te voorkomen dat liefhebbers achter het net vissen al voor ze kans gekregen hebben om mee te doen. Het gaat meestal hard, dus het kan zomaar gebeuren dat alle keys binnen een uur weg zijn. Als je toevallig in dat uur even niet op Tweakers gekeken hebt, vis je achter het net. Dat willen we voorkomen. Misschien doen ze dat bij zam en tentonhammer anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Voor de WoWer's onder ons: Als je een Wowhead account hebt kan je via ZAM je key bemachtigen. ZAM zei me niks, maar klaarblijkelijk is Wowhead daar onderdeel van.
Net mijn account geupgrade, en kan dit weekend weer aan de slag.

Ben er nog niet uit wat ik wil gaan spelen. Heb in het vorige weekend alle classes aangemaakt, 5x exile, 1 dominion. Met de Esper tot level 10 gekomen, dat bevalt me nog het beste.
Ranged heeft bij mij altijd al de voorkeur gehad in MMO's, en jawel, melee ligt me hier helemaal niet.

De telegraphs zijn leuk uitgewerkt, en brengen een stuk meer diepgang. Zeker met PVP is het flink aanpoten ipv doelloos een target selecteren en buttonbashen. Combatsysteem is leuk tot nu toe.

Ik ga hem sowieso kopen, tot die tijd mezelf vermaken met wat andere games!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ben er nog niet uit wat ik wil gaan spelen. Heb in het vorige weekend alle classes aangemaakt, 5x exile, 1 dominion. Met de Esper tot level 10 gekomen, dat bevalt me nog het beste.
Interessant weetje over de weekend betas: Als je eerder al eens deelgenomen hebt en je logt terug in op dezelfde realm staan je chars nog steeds op je te wachten ;).
Ook leuk om weten is dat deze weekend events (sinds vorige week) promotionele events zijn en geen stresstests (die amper speelbaar waren). Je gaat dus zo goed als gegarandeerd vlot kunnen spelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
De stresstest was voor mij ook goed speelbaar. Maar ik ben wel blij dat je(geloof ik)omdat dit officieel geen stress tests zijn je dus ook eligible bent voor zo'n hoverboard op level 10 bij de release van het spel. Dat was voor stress tests niet het geval geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 20:56
Dit weekend is er veer betagiveaway :)

houdt

http://www.wildstar-onlin...ta_keys_now_available.php

in de gaten, ik zag dat tweakers(morgen vanaf 4u) er ook bij stond, maar ik heb de mijne via gamersnet .nl al binnen

succes :)

edit: gamersnet is "uitverkocht" helaas

[ Voor 10% gewijzigd door Mr.Monk op 25-02-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
er worden weer keys uitgedeeld!

http://www.wildstar-onlin...ta_keys_now_available.php

[ Voor 18% gewijzigd door Mr.Monk op 25-02-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calderas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-02 22:41
MMORPG doet er deze namiddag ook nog eentje:

http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/406164/page/1

Start om 15u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Hier kun je al key krijgen!

http://es.ign.com/news/13...a-wildstar-mmo-pc-carbine

Ik heb er 2 voor mezelf en me kammeraad.

Is wel spaans, maar goed even je emailadres invullen en je hebt direct een beta.

[ Voor 36% gewijzigd door Azerox op 26-02-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Azerox schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:31:
Hier kun je al key krijgen!

http://es.ign.com/news/13...a-wildstar-mmo-pc-carbine

Ik heb er 2 voor mezelf en me kammeraad.

Is wel spaans, maar goed even je emailadres invullen en je hebt direct een beta.
_/-\o_

Ingevoerd, gekregen, kameraad ook blij gekregen!
Meer kans voor mede tweakers om via tweakers.net ook een key te krijgen :).

Dit gaat een leuk weekend worden!

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Inderdaad bedankt Azerox, nu nog even uitvogelen waar ik precies die key moet invoeren zodat ik er voor kan zorgen dat ik klaar ben voor dit weekend (Client downloaden e.d.)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
Azerox bedankt! Heb key al ontvangen wel in spam folder dus kijk hier ook effen in mochten mensen niets ontvangen!

Edit: kan het zijn dat deze key volledige beta toegang heeft want zie nergens staan dat het over een weekend only gaat?

[ Voor 35% gewijzigd door Grompie op 26-02-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
Kronos1979 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:57:
Inderdaad bedankt Azerox, nu nog even uitvogelen waar ik precies die key moet invoeren zodat ik er voor kan zorgen dat ik klaar ben voor dit weekend (Client downloaden e.d.)
maak hier een account aan. je kan ook je account van Lineage of guildwars gebruiken :). Game toevoegen en dan je key invullen.

ik zou de game wel preloaden btw :)

suc6

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Monk op 26-02-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
We zijn begonnen met verloren van de keys. Je vindt ze hier: http://tweakers.net/key/hvhgscvyt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
bedelen om keys is niet toegestaan, zie TW

[ Voor 71% gewijzigd door Chaoss op 26-02-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Bovenstaande offtopic berichten zijn verwijderd: mensen let aub op de slowchat, meldingen als "jeuj ik heb een key" of "bah ik heb geen key" ed. voegen niets toe aan het topic.

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 26-02-2014 16:32 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb dankzij Tweakers een beta key voor dit weekend ontvangen, maar ik kan nergens vinden waar ik die key moet registreren, en of ik die client alvast kan downloaden voor het weekend.
Kan iemand mij een beetje in de goede richting sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Metalkai schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:52:
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb dankzij Tweakers een beta key voor dit weekend ontvangen, maar ik kan nergens vinden waar ik die key moet registreren, en of ik die client alvast kan downloaden voor het weekend.
Kan iemand mij een beetje in de goede richting sturen?
Registreer of login met een NCSoft account en druk op Apply a Code: https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/plaync_login.pl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Voor de ongelukkige onder ons, ik heb nog een key te vergeven, pm me maar.

* vergeven binnen 10 sec :p

[ Voor 17% gewijzigd door Splendid op 26-02-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Liggen de servers altijd zo lang plat op woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
De keys die wij hebben gekregen zijn inmiddels vergeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Sak3d schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:58:
Liggen de servers altijd zo lang plat op woensdag?
NCsoft heeft blijkbaar maintenance gepland vandaag, wat volledig los staat van Wildstar. De timing is niet bepaald ideaal :p

En we hebben een preview van de nieuwe UI gekregen, en daaaaamn, dag en nacht verschil met het huidige gedrocht :D.

Zet deze maar eens fullscreen en kwijl.
Afbeeldingslocatie: http://www.wildstar-online.com/media/uploads/images/article-images/HUD_labeled.jpg

Ieder UI element is out of the box in- en uit te schakelen en kan je ook configureren om bijvoorbeeld enkel tijdens combat zichtbaar te worden.

[ Voor 54% gewijzigd door boe2 op 26-02-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
boe2 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:29:
[...]

NCsoft heeft blijkbaar maintenance gepland vandaag, wat volledig los staat van Wildstar. De timing is niet bepaald ideaal :p

En we hebben een preview van de nieuwe UI gekregen, en daaaaamn, dag en nacht verschil met het huidige gedrocht :D.

Zet deze maar eens fullscreen en kwijl.
[afbeelding]

Ieder UI element is out of the box in- en uit te schakelen en kan je ook configureren om bijvoorbeeld enkel tijdens combat zichtbaar te worden.
Dit is supertof. Add-on friendly en customizable! Just the way we like it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Holy crap die nieuwe UI ziet er stukken gelikter uit zeg! Werd ook wel tijd, want de oude UI was inderdaad niet al te best.

Ben wel benieuwd naar de UI voor quest tekst en de quest tracker.

[ Voor 48% gewijzigd door Morrar op 26-02-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gezien shield en aborb shield zo klein zijn, hebben ze toch minder waarde dan op dit moment? Mede omdat ik nog geen 'shield heal' gezien heb als skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ff een hele domme vraag, waar ik het antwoord gewoon nergens kan vinden.

Ik heb nu een beta-key voor Wildstar, maar hoe en waar kan ik deze ingeven? Via de site van NCSoft kom ik er niet bij, want die ligt eruit (?)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmoustache
Yorin schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:09:
Ff een hele domme vraag, waar ik het antwoord gewoon nergens kan vinden.

Ik heb nu een beta-key voor Wildstar, maar hoe en waar kan ik deze ingeven? Via de site van NCSoft kom ik er niet bij, want die ligt eruit (?)
Je moet inderdaad bij NCSoft een account maken/inloggen. Eenmaal ingelogd kan je je code invoeren.

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Thanks to xeple nu ook een full beta key _/-\o_

Heb ook een key v/d tweakers prijsvraag, eerste +10 jaar GoT lid die me DM'ed mag hem hebben.

Daar kun je volgende keer dit topic voor gebruiken :)

[ Voor 30% gewijzigd door BM op 27-02-2014 10:50 ]

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Sak3d schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:18:
Thanks to xeple nu ook een full beta key _/-\o_

Heb ook een key v/d tweakers prijsvraag, eerste +10 jaar GoT lid die me DM'ed mag hem hebben.
Haha, zelfs om half 3 s'nachts nog binnen 10mins weg _/-\o_

Enjoy Michael!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
SinergyX schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:59:
Gezien shield en aborb shield zo klein zijn, hebben ze toch minder waarde dan op dit moment? Mede omdat ik nog geen 'shield heal' gezien heb als skill.
Medic heeft meerdere abilities die zowel health als shield erbij doen.
Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios