Alle politie lijkt zich terug te trekken van de straat waar zijn appartement was.
Ook daar een grotere gebied. Pers moet weg.
Ook daar een grotere gebied. Pers moet weg.
[ Voor 25% gewijzigd door pgerrits op 19-04-2013 15:03 ]
[ Voor 25% gewijzigd door pgerrits op 19-04-2013 15:03 ]
idd. En komt grotere ploeg aan oid.pgerrits schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:02:
Alle politie lijkt zich terug te trekken van de straat waar zijn appartement was.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dan hoor je dat hier meteen. Aantal mensen volgen de politiestream.androidlover schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:04:
ik denk dat ze hem hebben
https://niels.nu
volgens de foto's is dat hem indeed.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:06:
Politiescanner:
Ze hebben iemand in een huis gezien met een laptop en een grijze hoodie.
Daar heeft 'ie ook echt de tijd voor gehad he...NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:09:
Mja, want als ik zo'n grote aanslag pleeg en/of een overval, dan blijf ik ook dezelfde kleding dragen en me haar niet veranderen.
dat denk ik zelf ook altijd, maar volgens mij denk je daar echt niet meer aan als het hele land je aant zoeken is.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:09:
Mja, want als ik zo'n grote aanslag pleeg en/of een overval, dan blijf ik ook dezelfde kleding dragen en me haar niet veranderen.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
[ Voor 11% gewijzigd door Cthulhu op 19-04-2013 15:11 ]
Pas 7 tweets, denk niet dat hij de tijd heeft genomen om op z'n gemak een twitter account aan te maken wel? Zo nep als iets.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:10:
Dat komt van zn Twitter account, hij is gewoon online maar zal wel nep zijn
https://twitter.com/Dzhokhar_A
Lijkt me nogal fake, z'n eerste tweet is van 2 uur terugCthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:10:
Dat komt van zn Twitter account, hij is gewoon online maar zal wel nep zijn
https://twitter.com/Dzhokhar_A
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 56% gewijzigd door Caelorum op 19-04-2013 15:15 ]
Welkom in AmerikaTsurany schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:12:
Snap niet dat ze die familie voor de camera halen, dat is toch absoluut niet verstandig? Mensen zijn geschokt, zeggen snel per ongeluk iets dat verkeerd geïnterpreteerd kan worden en hoppa, hetze tegen die familie.
Volgens mij hadden ze eerst iemand door het hoofd geschoten, zijn auto gejat, overval gepleegd, en nog een paar andere auto's gejatZewatanejo schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:09:
Wat ik niet helemaal begrijp: Ze zouden op de radar zijn gekomen toen ze een overval pleegden op een seveneleven. Als ze echt de daders zijn van de aanslag, waarom zouden ze zoiets high profile doen?
Hoe kom je daar dan bij?RaCio schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:12:
Enorm slecht dat mensen alles wat over een politiescanner geroepen wordt als volledige waarheid aannemen.
Wellicht om jodium/zout, watten en een fles alcohol te stelen.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:12:
[...]
Volgens mij hadden ze eerst iemand door het hoofd geschoten, zijn auto gejat, overval gepleegd, en nog een paar andere auto's gejat
Ondertussen bommen gooien/schieten naar de politie
Dat bedoelde ik zo straks ook te zeggen. Alles wordt maar klakkeloos overgenomen en als iemand roept dat hij op z'n Twitter één of andere bedreiging heeft geuit aan de politie dan wordt dat ook zomaar voor waar aangenomen terwijl iedere logisch nadenkende mens kan bedenken dat dat account nep is...RaCio schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:12:
Enorm slecht dat mensen alles wat over een politiescanner geroepen wordt als volledige waarheid aannemen. Ik bedoel, CNN verspreid een boel foute info, maar waar het internet op het moment allemaal mee komt aanzetten is gewoon treurig.
Paar maanden en dan kan je alles in detail zien in een History HD docuNeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:14:
[...]
Wellicht om jodium/zout, watten en een fles alcohol te stelen.
Ik zou toch echt heel graag het volledige officieel rapport lezen eigenlijk
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Denk je dan wel de sjaak ben als je zo'n nep account maakt en je woont in de USArickjehh schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:14:
[...]
Dat bedoelde ik zo straks ook te zeggen. Alles wordt maar klakkeloos overgenomen en als iemand roept dat hij op z'n Twitter één of andere bedreiging heeft geuit aan de politie dan wordt dat ook zomaar voor waar aangenomen terwijl iedere logisch nadenkende mens kan bedenken dat dat account nep is...
De politie kwam de verdachten op het spoor, nadat zij donderdagavond op de campus van het Massachusetts Institute of Technology (MIT) in Cambridge een campusagent doodschoten.
De verdachten zouden de MIT agent benaderd hebben en in zijn hoofd hebben geschoten, meldt NBC News. Daarna stalen ze zijn auto en pleegden ze een overval op een winkel. Daar stalen ze een andere auto en gijzelden korte tijd de bestuurder.
Had ik ook niet gedurfd, zelfs niet hier in NL.Mektheb schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:15:
[...]
Denk je dan wel de sjaak ben als je zo'n nep account maakt en je woont in de USA
This too shall pass
Je bent ook wel een enorme idioot als je dat doet.Sharky schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:15:
Had ik ook niet gedurfd, zelfs niet hier in NL.
En al die agenten op de scanner doen alsof?pgerrits schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:16:
Vind het wel lang duren. Of ze hebben hem allang en zijn hem aan het verplaatsen naar een andere locatie buiten boston. Vandaar dat alle pers even weg moest. Of hij zit er niet.
Er werd over de politieradio gezegd dat hij on-line was met dat citaat.rickjehh schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:14:
[...]
Dat bedoelde ik zo straks ook te zeggen. Alles wordt maar klakkeloos overgenomen en als iemand roept dat hij op z'n Twitter één of andere bedreiging heeft geuit aan de politie dan wordt dat ook zomaar voor waar aangenomen terwijl iedere logisch nadenkende mens kan bedenken dat dat account nep is...
Of ze willen geen risico nemen met een gebouw dat potentieel genoeg explosieven heeft om het met de grond gelijk te maken.pgerrits schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:16:
Vind het wel lang duren. Of ze hebben hem allang en zijn hem aan het verplaatsen naar een andere locatie buiten boston. Vandaar dat alle pers even weg moest. Of hij zit er niet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Haha ja dat lijkt me welMektheb schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:15:
[...]
Denk je dan wel de sjaak ben als je zo'n nep account maakt en je woont in de USA
Ik doelde ook niet op mensen hier hoor en zeker niet specifiek op jouCaptJackSparrow schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:16:
[...]
Er werd over de politieradio gezegd dat hij on-line was met dat citaat.
Ik rapporteer alleen maar wat daar gezegd wordt voor de mensen die het niet (kunnen) volgen).
Ook niet bij CBS.Mektheb schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:18:
we are not feeding live pictures " werd er net gezegt bij Fox
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Er is geen delay op de politiescanner.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:17:
Weet jij hoelang de delay is ?
This too shall pass
Zolang ze alleen ook rapporteren en niet interpreteren en dat duidelijk maken is er ook niet veel op tegen.rickjehh schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:17:
[...]
Ik doelde ook niet op mensen hier hoor en zeker niet specifiek op jouMaar meer in het algemeen, twitter staat er vol mee en alle Amerikaanse media nemen het direct over. Dat noem ik slechte journalistiek.
Waar heb jij de politiescanner? "mijn" stream is er mee opgehouden.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hmmm, daar kom ik niet bij. En Tunein ook niet meer.
Boston is een flinke stad hoor. Hoorde net op de radio dat de busjes met SWAT teams de stad in reden en de busjes met geevacueerde burgers terug kwamen. Het lijkt erop dat ze huis voor huis die stad gaan doorzoeken, dat kan nog wel even gaan duren.pgerrits schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:16:
Waarschijnlijk. Balen dat ik de politieradio niet meer heb.Zewatanejo schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:22:
Op Fox, zijn ze nu bezig beelden te herhalen. Nog meer delay creeren?
zo komen ze van hun zwaargewichten afGoron schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:22:
Waarom staan er alleen van die opgepompte gasten in spijkerbroek voor de deur en niet de zwaar uitgeruste SWAT gasten?
link?Firesphere schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:23:
Ah, Ustream doet het wel.
Wat ik begrijp waren ze er tien jaar?SuBBaSS schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:24:
Hoe geloofwaardig is het dat die 2 broers pas een jaar geleden naar Amerika gekomen zijn, vanuit een land waarbij de terroristen-alarmbellen volop zouden moeten gaan rinkelen en niet al vanaf het begin gevolgd zijn?
Ben benieuwd naar de verklaring daarvoor....
volgens mij zei die oom net dat ze een jaar of 7 a 8 in de US waren.SuBBaSS schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:24:
Hoe geloofwaardig is het dat die 2 broers pas een jaar geleden naar Amerika gekomen zijn, vanuit een land waarbij de terroristen-alarmbellen volop zouden moeten gaan rinkelen en niet al vanaf het begin gevolgd zijn?
Volgens oom van de verdachten zijn ze al sinds 2000/2001 in de US.SuBBaSS schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:24:
Deze SWAT truck gemist?Goron schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:22:
Waarom staan er alleen van die opgepompte gasten in spijkerbroek voor de deur en niet de zwaar uitgeruste SWAT gasten?
Vast geen 14% bijtelling.
Oh op RTL Z zit een of andere pipo dat net te vertellen dat ze er een jaar waren.
Normaliter is RTL Z nog een van de enige nieuwsbronnen in nederland die ik enigszins serieus neem! Jammer!SuBBaSS schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:27:
[...]
Oh op RTL Z zit een of andere pipo dat net te vertellen dat ze er een jaar waren.
Best slecht, die zit al helemaal te verklaren dat die jongen getraumatiseerd zijn opgegroeid en laat er een hele analyse op los. Op basis van welke info vraag ik me dan af... Er is nogal wat ruis blijkbaar.
Sinds een jaar legaal. Voor die tijd Illegal aliensSuBBaSS schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:27:
[...]
Best slecht, die zit al helemaal te verklaren dat die jongen getraumatiseerd zijn opgegroeid en laat er een hele analyse op los. Op basis van welke info vraag ik me dan af... Er is nogal wat ruis blijkbaar.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mooi ding, een V10 of een 6.7 liter turbo diesel
Geen tijd gehad om zich om te kleden en zn haar af te scheren?Hydra schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:09:
[...]
Daar heeft 'ie ook echt de tijd voor gehad he...
[ Voor 16% gewijzigd door Sharky op 19-04-2013 15:31 ]
This too shall pass
jah, kan er dik 130 km/u mee rijdenGoron schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:30:
[...]
Mooi ding, een V10 of een 6.7 liter turbo diesel
Doe een beetje normaal.pgerrits schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:27:
Lol die aandachtshoer die jaren geen contact heeft gehad, sinds high school maar nu opeens voor elke camera staat met NON info
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is allang busted hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:36:
Als die man met zijn 'afgerukte' benen inderdaad een oud militair blijkt te zijn die zijn ledematen heeft laten liggen in Kandahar, dan ga je mooi voor schut en wakker je de vermeende compottheorieën aardig aan. Ik weet zo net nog niet wat de uitkomst zal zijn. Ben aardig skeptisch aangaande de berichtgeving vanuit de states na 9/11.
This too shall pass
WTF! Proberen alle Russen met bomrugzakken nu snel de grens over te gaan richting Canada?A police source tells 2 On Your Side that New York State Police have pulled over a vehicle in Niagara Falls allegedly with two Russian nationals in the vehicle.
The car was pulled over at 19th and Elmwood in the Falls.
Bomb techs and a robot are being used to investigate four suspicious backpacks in the vehicle.
This too shall pass
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq