alternatieve scanner:
scanner(.)wickedlocal(.)com/metro/cambridge(.)php
scanner(.)wickedlocal(.)com/metro/cambridge(.)php
+1Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:45:
Wat een irritant gifje... en ik snap hem ook niet!
https://niels.nu
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Da's toch dat wijf van Froger? Die kijkt of ze iemand die steun nodig heeft (verlies van broer...) kan komen helpentriesvan schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:45:
Waarvoor doet die vrouw zo moeilijk?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
+1Sargan schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:47:
BREKEND: De FBI speelt heeft grote speakers rondom het huis geplaatst om de Boston Bomber tot overgave te dwingen met het Koningslied.
+1 Ik ga stuuuuk!!AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:47:
[...]
Da's toch dat wijf van Froger? Die kijkt of ze iemand die steun nodig heeft (verlies van broer...) kan komen helpen
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Denk dat ze liever zijn handen in de lucht zien dan 3 vingers, maar goed het is een begin.Sargan schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:47:
BREKEND: De FBI speelt heeft grote speakers rondom het huis geplaatst om de Boston Bomber tot overgave te dwingen met het Koningslied.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Geen idee meer, je zag een vergelijking van die twee personen en ze leken totaal niet op elkaar. De namen stonden er ook bij.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:45:
[...]
Linkje graag, want voor een goed beeld moet je alles tegenwoordig lezen. Nu is er ongelooflijk veel nieuws vanuit de States, dus ik kan niet alles lezen, maar sceptisch blijf ik zeker.
This too shall pass
Verwijderd
Gevonden info via deze link: http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2205251/pg1Sharky schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:51:
[...]
Geen idee meer, je zag een vergelijking van die twee personen en ze leken totaal niet op elkaar. De namen stonden er ook bij.
Verwijderd
Verwijderd
Men zegt wel eens dat de perfecte misdaad niet bestaat en dat de dader vroeg of laat de fout in gaat. In dit geval dus relatief vroeg.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:53:
Het blijft een raar verhaal; na een aanslag onvindbaar zijn, maar vervolgens wel een overval en een moord plegen zodat iedereen weet waar je bent, in plaats van het land uit te vluchten?
Mjah, eerst maar eens zien of die tweede knakker zijn arrestatie overleefd. Zoals hierboven al gezegd is zou het wel fijn zijn als het verhaal verteld kan worden vanuit een andere partij dan de Amerikaanse overheid.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Niet dat ik denk dat er per se meer achter zit, maar zo praat je natuurlijk overal een recht einde aan. Zoals gezegd zou het mij gerust stellen als de tweede verdachte levend opgepakt wordt.L1nt schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:55:
Men zegt wel eens dat de perfecte misdaad niet bestaat en dat de dader vroeg of laat de fout in gaat. In dit geval dus relatief vroeg.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 16:01 ]
Nu niet, vrij weinig actieVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:54:
Hoop dat het nog lang duurt! Kan hier op m'n werk de stream niet kijken omdat filmpjes zijn geblokkeerd op 't netwerk18:00 thuis dus dan snel de stream aan, of is het niet zo spannend als men hier en in de Whatsappgroep van m'n vrienden doet voorkomen?
If so, krijgen we zijn verhaal toch nooit te horenVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:53:
Zoals hierboven al gezegd is zou het wel fijn zijn als het verhaal
verteld kan worden vanuit een andere partij dan de Amerikaanse overheid.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Dat realiseerde ik me inderdaad ook, maar goed, het is in ieder geval meer dan een dode dader en een verhaal vanuit een enkele partij. Nog los van de voorgeschiedenis van die partij.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Enkeltje Gitmo?CLB schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:57:
[...]
If so, krijgen we zijn verhaal toch nooit te horen
Niemand kan dat bevestigen. Alleen bepaalde instanties, en die laten niks los uiteraard.D-TECH schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:59:
Volgens sommige media was er een bomoefening bezig op het moment van de aanslag? Kan iemand dit bevestigen?
[ Voor 42% gewijzigd door NeutraleTeun op 19-04-2013 16:00 ]
Wordt toch onhoudbare situatie! zijn altijd mensen die zich er niet aan houden!
Shoot on sightMarnixHobbelink schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:01:
[...]
Beter dat, dan iedereen die naar buiten gaat om te kijken...MarnixHobbelink schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:01:
[...]
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Verwijderd
Daar gaat het ook niet om; het gaat erom dat iedereen die zich verplaatst op deze manier erg veel aandacht krijgt en de verdachte(n) dus effectief vast zitten.MarnixHobbelink schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:01:
Nee want nu moet jeiederen die buiten is als mogelijke verdachte behandelen!Xyphoid schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:02:
[...]
Beter dat, dan iedereen die naar buiten gaat om te kijken...
[ Voor 30% gewijzigd door MarnixHobbelink op 19-04-2013 16:04 ]
Dus? Eigen schuld toch?MarnixHobbelink schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:03:
[...]
Nee want nu moet jeiederen die buiten is als mogelijke verdachte behandelen!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
http://www.wwhdtv.com/watch-msnbc-live-streaming/Lizardz schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:03:
Welke livestream volgen jullie?
Die op tweakersLizardz schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:03:
Welke livestream volgen jullie?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat er zoveel mensen op die scanners intunen is toch wel bizar. De informatie die eruit komt is totaal onbetrouwbaar en (daardoor) vrij waardeloos.@CBSNews
Boston Police are asking social media users not to post information they hear on police frequencies/scanner channels.
Dat bedacht ik me ook in eens, dat er wat plaatsen bij gekomen waren,MarnixHobbelink schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:03:
Nu ook iedereen in boston binnen moet blijven is dus wel duidelijk dat de verdachte is weggekomen!
Verwijderd
je kan daar op die site ook CNN kijken, of Fox
Het regent hier nu toch dus komt mooi uitVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:05:
Er wordt nu ook opgeroepen aan iedereen in Nederland om binnen te blijven. Hij kan het land weleens uit zijn gevlucht!
Verwijderd
Iets met informatie die vrij wil zijn. Dat voorkom je toch niet, behalve door je eigen zaken beter op orde te hebben.RaCio schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:04:
Dat er zoveel mensen op die scanners intunen is toch wel bizar. De informatie die eruit komt is totaal onbetrouwbaar en (daardoor) vrij waardeloos.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Heeft dat niet te maken met de doos (dozen?) waarvan ze dachten dat het ook bommen waren na de aanslag?
This too shall pass
Een krant¿ Twittert pas 1 minuut van te voren dat er een (nep, onschadelijk) explosie zal plaats vinden tijdens een grootschalige marathon?
[ Voor 12% gewijzigd door NeutraleTeun op 19-04-2013 16:10 ]
De foto's van de verdachten waren toch al vrijgegeven? Zodra ze daarvan op de hoogte waren raakten ze waarschijnlijk nogal in paniek. Wie weet herkende die politieagent ze...Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:53:
Het blijft een raar verhaal; na een aanslag onvindbaar zijn, maar vervolgens wel een overval en een moord plegen zodat iedereen weet waar je bent, in plaats van het land uit te vluchten?
Mjah, eerst maar eens zien of die tweede knakker zijn arrestatie overleefd. Zoals hierboven al gezegd is zou het wel fijn zijn als het verhaal verteld kan worden vanuit een andere partij dan de Amerikaanse overheid.
Verwijderd
Ik heb geen idee, het is het enige wat ik er over kon vinden. Helaas heb ik geen tijdstamp van wanneer het is gepost op Twitter. Het vreemde vind ik dat er niets over gezegd wordt.Sharky schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:08:
[...]
Heeft dat niet te maken met de doos (dozen?) waarvan ze dachten dat het ook bommen waren na de aanslag?
Verwijderd
Dit was al na de aanslagen volgens mij en ging over een gecontroleerde ontploffing van verdachte pakketjes, die achteraf niets bleken te zijn.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:09:
Een krant¿ Twittert pas 1 minuut van te voren dat er een (nep, onschadelijk) explosie zal plaats vinden tijdens een grootschalige marathon?
En dat is 1 van de explosies die wij gezien hebben? Of hebben ze dat uitgesteld?
Ik snap het niet helemaal.
Er rijden vandaag geen treinen daar...androidlover schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:10:
NBC meldt dat een derde verdachte de trein heeft genomen richting New York City. Hij werd opgepakt in Norwalk, Connecticut.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dit inderdaad. Ze zouden bijna nergens in de staat over straat kunnen nadat gisteren hun foto bekend was gemaakt. Kan me dus wel voorstellen dat ze een last resort actie ingezet hebben..Xeanor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:10:
[...]
De foto's van de verdachten waren toch al vrijgegeven? Zodra ze daarvan op de hoogte waren raakten ze waarschijnlijk nogal in paniek. Wie weet herkende die politieagent ze...
nu niet meer maar toen waarschijnlijk wel
Ja, dat bericht is van na de aanslagSharky schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:08:
[...]
Verwijderd
In paniek raken klinkt als een mooie verklaring vanaf een afstand, maar iemand die niet in paniek raakte nadat hij een aanslag had gepleegd raakt opeens in een ongecontroleerde paniek als er een paar foto's naar buiten komen?Xeanor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:10:
De foto's van de verdachten waren toch al vrijgegeven? Zodra ze daarvan op de hoogte waren raakten ze waarschijnlijk nogal in paniek. Wie weet herkende die politieagent ze...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 16:14 ]
Het is eigenlijk nog altijd heel erg vreemd, wat mij betreft, dat ze uberhaupt nog in Boston waren. Ze hadden al aan de westkust kunnen zijn, of zelfs het vliegtuig het land uit kunnen pakken...Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:13:
[...]
In paniek raken klinkt als een mooie verklaring vanaf een afstand, maar iemand die niet in paniek raakte nadat hij een aanslag had gepleegd raakt opeens in een ongecontroleerde paniek als er een paar foto's naar buiten komen?
Nee, het lijkt me dat je dan simpelweg je inzet wat verhoogd. De informatie is te schaars om echt een beeld te krijgen, maar het is nu allemaal nog wat onlogisch. Misschien dat het plaatje later completer wordt.
Verwijderd
Dat is wat mij momenteel ook een beetje steekt; aan de ene kant komen de bommen en de rest naïef/amateuristisch over, aan de andere kant komen de daders wel weg van een zeer beveiligd evenement na aanslagen en blijven ze ook best wat tijd uit het beeld. Maar zoals gezegd is de informatie momenteel summier; er is best een hoop dat we nog niet weten.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:15:
Ze dachten ws dat ze niet gepakt zouden worden, en hielden geen rekening met alle camera's die er hangen, en beelden die toeschouwers zelf maken
Vrij naief
Precies.Xeanor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:16:
Het is eigenlijk nog altijd heel erg vreemd, wat mij betreft, dat ze uberhaupt nog in Boston waren. Ze hadden al aan de westkust kunnen zijn, of zelfs het vliegtuig het land uit kunnen pakken...
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 16:19 ]
Don't believe it. Iedereen weet dat de wereld een grote Big Brother is namelijkCthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:15:
Ze dachten ws dat ze niet gepakt zouden worden, en hielden geen rekening
met alle camera's die er hangen, en beelden die toeschouwers zelf maken. Vrij naief
Hij is wel vrij nonchalant met zijn petje. Die had hij beter andersom kunnen dragen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:16:
[...]
Dat is wat mij momenteel ook een beetje steekt; aan de ene kant komen de bommen en de rest naïef/amateuristisch over, aan de andere kant komen de daders wel weg van een zeer beveiligd evenement na aanslagen en blijven ze ook best wat tijd uit het beeld.
Geen rekening houden met camerabeelden geloof ik tegenwoordig eigenlijk niet meer.
[...]
Precies.
MA State PD and Boston Police have requested via social media to not post search locations for the Boston bombing suspects - the Boston PD feed is temporarily offline due to this request.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 17% gewijzigd door alex3305 op 19-04-2013 16:22 ]
Misschien willen ze juist gepakt worden of iig laten proberen en dan zo nog een lading agenten meenemen. Die ene had al een bom op z'n borst zitten begreep ik. Als je die af kunt laten gaan terwijl er een paar agenten om je heen staan of zelfs in een politiebureau (wel slecht gefouilleerd dan)..........Xeanor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:16:
[...]
Het is eigenlijk nog altijd heel erg vreemd, wat mij betreft, dat ze uberhaupt nog in Boston waren. Ze hadden al aan de westkust kunnen zijn, of zelfs het vliegtuig het land uit kunnen pakken...
Dat staat op de site van broadcastify. Hmmm, had ik dat er niet bij gezet?Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:22:
[...]
hij is nog gewoon online
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Met een bom op je borst stap je inderdaad lastig op een vliegtuigL1nt schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:22:
Misschien willen ze juist gepakt worden of iig laten proberen en dan zo nog een lading agenten meenemen. Die ene had al een bom op z'n borst zitten begreep ik. Als je die af kunt laten gaan terwijl er een paar agenten om je heen staan of zelfs in een politiebureau (wel slecht gefouilleerd dan)..........
Verwijderd
Verwijderd
Onderschatten hoeveel camera's er hangen kan tegenwoordig bijna niet meer; iedereen heeft alle beelden van 9/11 al gezien en we zijn inmiddels alweer 12 jaar verder. Vliegtickets van buitenlanders gaat de FBI ook niet helpen, dat is zo'n enorme bups aan data dat iemand al lang in Thailand zit als men er wijs uit raakt, als dat al gebeurt. Enig idee hoeveel buitenlanders in de VS vliegen iedere dag?Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:24:
Het land uitvluchten ligt toch juist in de lijn der verwachting.
Juist gewoon normaal blijven doen kan goed werken.
Wellicht hadden ze onderschat hoeveel camera's er hangen.
Als ze direct de dag erna al vermist waren op school zouden ze direct verdacht zijn.
En waarschijnlijk doet de FBI als eerste een query naar alle vliegtickets van buitenlanders.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 16:27 ]
Daar heb je geautomatiseerde systemen voor. De informatie over wie op een vlucht zit is eerder aan de andere kant dan de vlucht zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:27:
Onderschatten hoeveel camera's er hangen kan tegenwoordig bijna niet meer; iedereen heeft alle beelden van 9/11 al gezien en we zijn inmiddels alweer 12 jaar verder. Vliegtickets van buitenlanders gaat de FBI ook niet helpen, dat is zo'n enorme bups aan data dat iemand al lang in Thailand zit als men er wijs uit raakt, als dat al gebeurt.
Enig idee hoeveel buitenlanders in de VS vliegen iedere dag?
Bron?androidlover schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:23:
Dzhohokar Tsarnaev, de verdachte die nog steeds op de vlucht is, ging deze week gewoon door met zijn leven. Zo werd hij in de dagen na de explosies gewoon in de les gezien op de universiteit van Dartmouth.
De oom zei dat ze hun verdiende loon hadden gekregen...z'n broer dus ook..Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:27:
Father of at large bombing suspect tells ABC all 'hell will break loose' if his son is killed. - @TVRobNelson
Father of #bostonbombing suspect killed in firefight early this morning was married with 3-year-old daughter @ABC
Fijn figuur
[ Voor 6% gewijzigd door androidlover op 19-04-2013 16:30 ]
Klinkt raar of cru, maar dat zou ik ook doen (mocht ik in die situatie zitten).Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:29:
Hoorde gister ook dat die op beeld staat terwijl die kijkt hoe zn bom ontploft, en dan rustig wegloopt
Maar die beelden zijn niet vrijgegeven door de FBI
Verwijderd
Zou jij dat eerste niet roepen als het om je kind gaat, ook als dat kind verschrikkelijke dingen heeft gedaan?Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:27:
Father of at large bombing suspect tells ABC all 'hell will break loose' if his son is killed. - @TVRobNelson
[...]
Fijn figuur
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 16:37 ]
Volgens mij heb ik daar wel beelden van gezien; kerel die in de rook van één van die bommen staat en niet in paniek raakt maar relatief rustig wegloopt.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:29:
Hoorde gister ook dat die op beeld staat terwijl die kijkt hoe zn bom ontploft, en dan rustig wegloopt
Maar die beelden zijn niet vrijgegeven door de FBI
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq