Formerly known as Ragdoll
Want de verdachte loopt ook gewoon open bloot over straatVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:29:
[...]
Nee, ik meen het nog serieus ook. Met alle techniek en opsporingsmiddelen en bevoegdheden die ver de privacy en de rechten van de mens kunnen aantasten, hebben ze die knakker nog niet. 10000 man die op 1 persoon jagen die zich nergens kan ophouden, die zo ik eerder gelezen heb zich binnen 20 blokken bevind. Dat is gewoon niet te bevatten. Het is een oorlogsgebied geworden zo lijkt het, een staat van beleg is het.
Het is van de zotte en zeer overtrokken en er zitten mij net even wat teveel haken en ogen aan om het klakkeloos te geloven wat ik hoor op de tv en radio. Ik wil niet complot denken, daar hou ik niet van, maar het is een zeer aparte situatie.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Al lopen er 3 rond.L1nt schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:34:
[...]
Want de verdachte loopt ook gewoon open bloot over straat
kon jij de straatnaam verstaan?mrmali schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:38:
Straten rondom gevonden 'bom' worden leeggemaakt.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
thanks verstond het niet. ahh nu inderdaad lincolnmrmali schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:42:
Willow strt en lincoln strt gaat het steeds over.
9-11 Theft ?Saffie_time schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:42:
Iemand een idee wat er onderweg is "9-11 in on route"?
Ongelukkige naam, haha.InFamous schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:44:
lol zal wel een unit zijn
EOD snap ik ook nog wel maar ik kan me hier niets bij voorstellen...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
http://blogs.n1zyy.com/n1zyy/tutorials/boston-police-codes/
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Go to 7 (or 9):InFamous schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:48:
met die codes kom ik op 9 sergeant-\district 11
A request that an officer switch to Channel 7 or Channel 9, two unit-to-unit channels. Channel 9 is used by detectives; Channel 7 is used by nearly everyone.
Oftewel, sergeanten wordt verzocht naar channel 9 te switchen?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Command post.mrmali schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:53:
Alpha staff moet naar ... Komen voor debriefing?
Wat een immense klopjacht die alleen maar de onmacht van de overheid weergeeft mijns inziens...
Of juist een mooi staaltje machtsvertoon.thommich schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:56:
Als hun doel was om aan te tonen dat de USA z'n grip on reality verloren is dan zijn ze er wel in geslaagd...
Wat een immense klopjacht die alleen maar de onmacht van de overheid weergeeft mijns inziens...
Het is wel een duidelijk signaal naar terroristen: Dit accepteren we niet, en we zetten alles in om je te pakken.
(heeft wel niet zoveel effect bij suicide terrorists

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik hoor dat teams terug mogen komen voor debrief en bedankt worden..
Wat een baan, om daar de hele tijd te staan zonder te spreken.
Verwijderd
Het signaal zoals ik het ontvang is je krijgt alle kans om naar het buitenland te vluchten als je je huiswerk doet, eerlijk gezegd. Vergeet niet dat machtsvertoon vaak een wanhopige uithaal is als je op andere manieren niets voor elkaar krijgt.Jeroenneman schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:00:
Het is wel een duidelijk signaal naar terroristen: Dit accepteren we niet, en we zetten alles in om je te pakken.
(heeft wel niet zoveel effect bij suicide terrorists)
Verwijderd
Het is interessante materie, maar schreeuwt tegelijk aan alle kanten HOAX! Het komt zo te zien van een sowieso niet al te betrouwbare bron op het internet, dus enige onafhankelijke verificatie zou zeer waardevol zijn.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dat is 4chan, dus dat is sowieso niet erg betrouwbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:06:
[...]
Het is interessante materie, maar schreeuwt tegelijk aan alle kanten HOAX! Het komt zo te zien van een sowieso niet al te betrouwbare bron op het internet, dus enige onafhankelijke verificatie zou zeer waardevol zijn.
Dag klopt, raid klopt, early 20's klopt. Het brengt wel vraagtekens met zich mee.
Verwijderd
Dat stel ik al in mijn posthostname schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:07:
Dat is 4chan, dus dat is sowieso niet erg betrouwbaar.
Verwijderd
Vergeet niet dat zo'n plaatje erg makkelijk in elkaar te shoppen is. Als iemand kan aantonen dat hij dit daadwerkelijk op die dag heeft gezien kan ik er meer mee.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:09:
Betrouwbaar of niet.
Dag klopt, raid klopt, early 20's klopt. Het brengt wel vraagtekens met zich mee.
Ik heb dat eerder gezien, de 16e ofzo al, hier is het ook gepost op 16 AprilVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:10:
[...]
Vergeet niet dat zo'n plaatje erg makkelijk in elkaar te shoppen is. Als iemand kan aantonen dat hij dit daadwerkelijk op die dag heeft gezien kan ik er meer mee.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2206469/pg1
[ Voor 12% gewijzigd door Cthulhu op 19-04-2013 22:13 ]
Hmm 27 doden bij een bomaanslag in Irak, zouden ze daar ook met 10.000 man naar de dader(s) gaan zoeken??
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Het plaatje in het, heu, plaatje, is van na de bomaanslag, dus deze tekst moet ook van na de aanslag zijn, tenzij er ook al camerabeelden van de aanslag bestonden voordat de aanslag gepleegd was.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:11:
Klopt. 4chan is niet bepaald betrouwbaar, maar het stond erop voor de bomaanslag. Helaas bewaart die site nada dus terugvinden ho maar. Maar we zullen zien in de loop van de week wat er van waar is.
Dat is aan de Iraakse overheid om dat te beslissen.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:12:
[...]
Hmm 27 doden bij een bomaanslag in Irak, zouden ze daar ook met 10.000 man naar de dader(s) gaan zoeken??
Schiet tussen de palen en je scoort!
Haha, uiteraard moet dat dus van erna komenVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:13:
[...]
Het plaatje in het, heu, plaatje, is van na de bomaanslag, dus deze tekst moet ook van na de aanslag zijn, tenzij er ook al camerabeelden van de aanslag bestonden voordat de aanslag gepleegd was.
NeutraleTeun in "Bomaanslag Marathon Boston"
2e link, daar staat die tussen.
Wat foto's van de macht :
http://www.dailymail.co.u...n-running-gun-battle.html
[ Voor 19% gewijzigd door NeutraleTeun op 19-04-2013 22:18 ]
Dat vind ik dan weer een knap staaltje om zoveel mensen te mobiliseren die dit in hun vrije tijd doen waarvan al een aantal 18 uur bezig zijn.
Verwijderd
Maar dat is dus pas gister gedateerd (jouw post), toen was er al een hoop bekend. Ik zou het graag in een post van maandag of dinsdag terugzien, aangezien het plaatje toen gemaakt zou zijn.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:15:
Haha, uiteraard moet dat dus van erna komen![]()
NeutraleTeun in "Bomaanslag Marathon Boston"
2e link, daar staat die tussen.
Overigens bestaat de kans ook nog dat het een echte post is van een NRA-fan, die zich wilde indekken voor de gegarandeerde golf van protest als het inderdaad uit die hoek kwam.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 22:24 ]
Dit was nog wel vóór de statement van de FBI hè.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:22:
[...]
Maar dat is dus pas gister gedateerd (jouw post), toen was er al een hoop bekend. Ik zou het graag in een post van maandag of dinsdag terugzien.
Toen we nog 'allemaal dachten' dat het die 2 andere jochies waren.
Wat moeten ze doen dan? Hadden wij bij de punt ze lekker door moeten laten rijden? Wij doen precies het zelfde, en Nederland zal precies het zelfde doen. Die gast moet gevonden worden, klaar.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:22:
Bullshit. Dat is gewoon de Amerikaanse 'kijk ons eens goed bezig zijn'. Ik heb zat Amerikanen in mijn vriendenlijst van FB, waarvan sommige dienen en gediend hebben in het leger of bij de politie, en die kloppen zich maar al te graag op de borst voor hun 15 minutes of fame. Ze maken er wel een spektakel van, eerlijk is eerlijk.
Nee, het zijn "vrijwilligers" denk ik.Saffie_time schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:19:
Op CNN wordt aangegeven dat iedereen die daar aan het werk is dat op vrijwillige basis doet.
Dat vind ik dan weer een knap staaltje om zoveel mensen te mobiliseren die dit in hun vrije tijd doen waarvan al een aantal 18 uur bezig zijn.
Ze krijgen gewoon betaald, maar om mee te doen moet je zelf "ja" zeggen. "They volunteerd" is iets anders dan "They are volunteers"
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nu wordt er gemeld:
Ben benieuwd hoe ze dat voor zich zien?And now we have a suicide bomber on the loose

[ Voor 19% gewijzigd door Koppensneller op 19-04-2013 22:27 ]
Dan kijk je toch Nederlandse TV waar het over "Hoe goed is mijn B&B" gaat.Koppensneller schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:25:
Ik word wel een beetja mal van MSNBC, zo langzamerhand. Gaat de hele tijd maar als volgt: "Dit weten we niet, dat weten we niet, maar we kunnen speculeren, dus trekken we deze conclusie." Allemaal speculaties en aannames over Tsjetjenië, Dagestan, Rusland, islam, jihads, etc.
Laat ik het zo zeggen: op een normale dag is er niet zoveel volk op de been .Ze zullen in hun 'vrije tijd' toch in dienst gekomen zijn.Firesphere schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:24:
[...]
Nee, het zijn "vrijwilligers" denk ik.
Ze krijgen gewoon betaald, maar om mee te doen moet je zelf "ja" zeggen. "They volunteerd" is iets anders dan "They are volunteers"
Op zich niet bijzonder, dat gebeurt in Nederland ook bij grote incidenten.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd

Verwijderd
Welkom in het informatietijdperkAdmiralSnipe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:32:
Best wel raar eigenlijk dat iedereen de conversaties tussen de verschillende eenheden kan volgen, die voortvluchtige kan zo ook gewoon meeluisteren hoe ze naar hem op zoek zijn.
En het waren de honderden Amerikaanse doden die mee hebben gevochten aan de stranden van Normandië dat kan je ze niet afnemen. En ja delen van Drenthe zijn ook bevrijdt door Polen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:32:
[...]
Nederland doet helemaal niets. Wij zijn veel genuanceerder dan de Yanks, met alle respect. Meer onder de radar, meer berekender. In Amerika worden de feiten verdraaid, is er een stroom aan misinformatie en miscommunicatie en wat al niet meer in ongekende mate. Maar bovenal kloppen ze zich maar wat graag op de borst. Ik moet geregeld aanhoren op mijn FB account hoe goed ze wel niet waren in de Tweede Wereld oorlog en dat ze Nederland gered hebben. Het waren anders wel de Canadezen die mijn opa (nu 89 jaar oud) uit een hooiberg trokken omdat hij ondergedoken zat voor de moffen. Amerikanen zijn een veel te trots volk met een enorme plaat voor hun kop. Je zou bijna zeggen dat ze gelijk zijn aan Moslims want die zijn ook trots, hebben ook een bepaalde ideologie.
Ik denk dat ik begin te geloven dat het niet eens de dader is die ze nu zoeken. Het is bijna onwaarschijnlijk zo lijkt het wel als je al het nieuws in een grote bak gooit. En ja ik lees non msm nieuws, maar wel sceptisch. Ik verifieer het een en ander en dan kom je wel tot de conclusie dat er meer speelt.
Wat Amerikanen doen in hun eigen land en hoe ze mensen opzoeken moeten ze totaal zelf weten.
En wij doen niks?

[ Voor 4% gewijzigd door xzaz op 19-04-2013 22:36 ]
Verwijderd
Afnemen? Lagen die mensen zelf dood op die stranden dan? Dat er ergens een bups jongens kapot zijn geschoten levert de huidige Amerikanen geen krediet op, op welke manier dan ook. Eerlijk gezegd vind ik dat ze ook toen bar weinig te zoeken hadden in het buitenland, los van wat dat voor ons had betekend.xzaz schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:35:
En het waren de honderden Amerikaanse doden die mee hebben gevochten aan de stranden van Normandië dat kan je ze niet afnemen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 22:40 ]
Tijd voor nieuwe vrienden misschien ? Mijn Amerikaanse vrienden zijn absoluut niet zo. Zie hooguit een anti-NRA of anti-Tea bag postVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:32:
[...]
Nederland doet helemaal niets. Wij zijn veel genuanceerder dan de Yanks, met alle respect. Meer onder de radar, meer berekender. In Amerika worden de feiten verdraaid, is er een stroom aan misinformatie en miscommunicatie en wat al niet meer in ongekende mate. Maar bovenal kloppen ze zich maar wat graag op de borst. Ik moet geregeld aanhoren op mijn FB account hoe goed ze wel niet waren in de Tweede Wereld oorlog en dat ze Nederland gered hebben. Het waren anders wel de Canadezen die mijn opa (nu 89 jaar oud) uit een hooiberg trokken omdat hij ondergedoken zat voor de moffen. Amerikanen zijn een veel te trots volk met een enorme plaat voor hun kop. Je zou bijna zeggen dat ze gelijk zijn aan Moslims want die zijn ook trots, hebben ook een bepaalde ideologie.
Ik denk dat ik begin te geloven dat het niet eens de dader is die ze nu zoeken. Het is bijna onwaarschijnlijk zo lijkt het wel als je al het nieuws in een grote bak gooit. En ja ik lees non msm nieuws, maar wel sceptisch. Ik verifieer het een en ander en dan kom je wel tot de conclusie dat er meer speelt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat wil je nou horen? Dat Amerikanen arrogante klootzakken zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:36:
[...]
Afnemen? Lagen die mensen zelf dood op die stranden dan?
Verwijderd
Nee, waarom zou ik dat willen horen? Ik stel alleen dat ik 'ze' als volk nergens dankbaar voor hoef te zijn.xzaz schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:37:
Wat wil je nou horen? Dat Amerikanen arrogante klootzakken zijn?
Ah, ik zie dat USA bashing nog steeds in isVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:32:
[...]
Er zijn 407.300 Amerikaanse, 100.000 Poolse, 45.300 Canadese soldaten omgekomen in de tweedenwereldoorlog hoe durf je in vrijheid te leven met zo'n gedachte!Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:38:
[...]
Nee, waarom zou ik dat willen horen? Ik stel alleen dat ik 'ze' als volk nergens dankbaar voor hoef te zijn.

kunnen jullie deze discussie niet verder voeren over dm?xzaz schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:43:
[...]
Er zijn 407.300 Amerikaanse, 100.000 Poolse, 45.300 Canadese soldaten omgekomen in de tweedenwereldoorlog hoe durf je in vrijheid te leven met zo'n gedachte!
http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out, wel aardig.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:44:
Welke zender heeft de live feed van de gebeurtenissen die ik op de scanner hoor!!?
Ja dan kan de rest weer complottheoriën gaan uitdenken en gaan speculeren over woorden die ze via de stream opvangen...InFamous schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:43:
[...]
kunnen jullie deze discussie niet verder voeren over dm?
Fake denk ik?CrazyRooster schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:48:
Ik zag op twitter al een foto voorbij komen van het lichaam van de eerste verdachte. Ziet er aardig gehavend uit.
Link?CrazyRooster schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:48:
Ik zag op twitter al een foto voorbij komen van het lichaam van de eerste verdachte. Ziet er aardig gehavend uit.
Nee lijkt mij wel authentiek. Foto is hier te vinden. Iedereen. Moet maar voor zichzelf beslissen of hij/zij het wil zien.
[ Voor 33% gewijzigd door CrazyRooster op 19-04-2013 22:53 ]
*drumroll*
Link?
Zouden ze echt zo snel zulke informatie vrijgeven??
Of het moet fake of gelekt zijn...
Nu begin ik ook al te speculeren.

Die foto is wel zeer snel uitgelekt, en dan bij bepaalde bronnen online gekomen, en ik meen mij iets te herinneren over 'we kunnen geen foto laten zien want zijn gezicht is helemaal kapotgeschoten'.
En zoveel kogelgaten zie ik niet op de foto.
Klopt, maar wel een flinke bloeduitstorting zeg. Komt dat van het broertje dat er overheen reed?NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:53:
[...]
Die foto is wel zeer snel uitgelekt, en dan bij bepaalde bronnen online gekomen, en ik meen mij iets te herinneren over 'we kunnen geen foto laten zien want zijn gezicht is helemaal kapotgeschoten'.
Link staat een paar posts terug.
[ Voor 9% gewijzigd door CrazyRooster op 19-04-2013 22:55 ]
Quoten van externe bron zonder link is vrij irritant.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:53:
[...]
Fijn dat het heftig NSFW is/kan zijn, maar niet linken is irritanter. Gewoon linken en er duidelijk bij zetten dat't grafisch heftig kan zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Firesphere op 19-04-2013 22:55 ]
[ Voor 69% gewijzigd door InFamous op 19-04-2013 22:56 ]
Ja ik weet het allemaal niet meer.Firesphere schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:55:
[...]
Quoten van externe bron zonder link is vrij irritant.
Ik had het eerder gelezen. Toen het dus net gebeurd was, dus een uurtje of 8 ofzo terug?
Bron is mij dus niet meer bekend.
-----------
Loud explosions !!!
NSFW http://www.liveleak.com/expired.html NSFW nvm, die is niet meer.
[ Voor 15% gewijzigd door NeutraleTeun op 19-04-2013 22:58 ]
https://mobile.twitter.co...25337536765497344/photo/1 NSFWInFamous schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:56:
paste de link even? alstublieft
crazyrooster heeft z'n post aangepast met een link erin, dus als je even naar boven scrolled kom je de link vanzelf tegen.InFamous schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:56:
sorry overheen gelezen
Toyota wat hoorde jij precies over loud explosions? ik hoorde een agent alleen nog iets zeggen met explosives of explosions? maar het blijft rustig op de scanner
[ Voor 44% gewijzigd door InFamous op 19-04-2013 22:59 ]
Bij een auto.
Zet svp een waarschuwing bij schokkende beelden, en plaats ze achter een link.
Blijf aub on-topic. De wereld is een gevaarlijke plek maar dit topic gaat over de bomaanslag in Boston. Dit is geen plek voor 9/11 of andere conspiracy theories. Voor die laatste categorie is nu een topic in de HK