Er is onderhoud aan de SmartHub ik dacht 8 Mei van 07:00 t/m 07:30 dus geen drama tijden
Oooooooooooooooooohhhhhh 
Thanks!
Thanks!
Sometimes you need to plan for coincidence
Thanks! Works like a charmgyedema schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:56:
[...]
- Power on
- tv start op
- melding komt "geen signaal"
- Klik op "OK"
- opnieuw melding
- doe channel + of - op de afstandsbediening van de samsung
klaar.
Verwijderd
Heb op mijn 55F8000 ook de melding gekregen voor onderhoud van de app store op 08-05 van 07.00 uur tot 07.30 uur.
Ook heb ik vandaag een nieuwe software versie 1118 gekregen. Heb even snel gekeken maar kan geen veranderingen vinden.
Ook heb ik vandaag een nieuwe software versie 1118 gekregen. Heb even snel gekeken maar kan geen veranderingen vinden.
Verwijderd
Wie weet het antwoord.
Ik heb centraal een Onkyo 616. Hierop aangesloten een HTPC en Decoder en via main -out naar de F8000.
Met RIHD aan is er geen audio retour van TV (Smart Hub) naar Onkyo. Met RIHD uit is er geen bediening van Onkyo met Samsung remote.
Beide natuurlijk niet wenselijk..
Ik heb centraal een Onkyo 616. Hierop aangesloten een HTPC en Decoder en via main -out naar de F8000.
Met RIHD aan is er geen audio retour van TV (Smart Hub) naar Onkyo. Met RIHD uit is er geen bediening van Onkyo met Samsung remote.
Verwijderd
Heb er geen verstand van maar ik heb wel een link naar een ander site met soortgelijke problemen.
http://forums.onkyousa.com/viewtopic.php?f=29&t=3263&sid=f673e6ee284a7be53cfb73de5faf93da
http://forums.onkyousa.com/viewtopic.php?f=29&t=3263&sid=f673e6ee284a7be53cfb73de5faf93da
Ik heb een poging gewaagd om mijn nieuwe tv (Samsung F7000, 46") aan de praat te krijgen met een CI+ module en Ziggo. Dat heeft (na een update van de module zelf) gewerkt, maar inmiddels niet meer. Nu is het serienummer van de TV: UE46F7000STXXN. Die staat niet op de ziggo lijst. De UE46F7000SLXXN echter wel. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de ST en de SL?
gyedema schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:00:
[...]
Ik heb een F6500 met een Seagate 500gb diskje eraan, werkt perfect.
Bedankt voor jullie hulp! Ik heb de WD Ultra 2TB inmiddels in huis en hij werkt zowel op de F7000 als op de ES6100.Schizo007nl schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:56:
[...]
Op mijn ES7000 werkt zo'n WD Ultra prima
Verwijderd
samsung is goed bezig, binnen 1 maand 3 firmware update's .
weet iemand de changelog voor de 1118 release?
weet iemand de changelog voor de 1118 release?
Ik heb dat euvel verholpen met een optisch kabeltje. Geen arc meer nodig en je kunt de decoder gewoon in de tv pluggen. Geluid wordt zowel op tvspeaker als richting onkyo verstuurdVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:05:
Wie weet het antwoord.
Verwijderd
De schijf wordt prima herkend, alleen speelt Samsung niet alles af (ISO) of je krijgt een map met files (BR)gyedema schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:00:
[...]
Ik heb een F6500 met een Seagate 500gb diskje eraan, werkt perfect.
dus een mediaspeler is nog steeds gewenst.
Verwijderd
Google geeft ook geen informatie m.b.t. typenummer UE46F7000STXXN. Ik weet niet waar je het toestel heb gekocht maar waarschijnlijk gaat het om een "buitenlands" product die geen Ci+ van Ziggo ondersteund. Je kunt proberen om in het servicemenu het typenummer van een NL product invoeren en kijken of het lukt?M2M schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:41:
Ik heb een poging gewaagd om mijn nieuwe tv (Samsung F7000, 46") aan de praat te krijgen met een CI+ module en Ziggo. Dat heeft (na een update van de module zelf) gewerkt, maar inmiddels niet meer. Nu is het serienummer van de TV: UE46F7000STXXN. Die staat niet op de ziggo lijst. De UE46F7000SLXXN echter wel. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de ST en de SL?
Misschien heeft de leverancier van jouw toestel deze truc ook gebruikt en is deze door een firmware upgrade teniet gegaan?
wie weet... ik kan er ook barweinig over vinden. Wel vreemd dat het gewerkt heeft, en het kan uiteraard ook gewoon een defecte CI+ module zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:31:
[...]
Google geeft ook geen informatie m.b.t. typenummer UE46F7000STXXN. Ik weet niet waar je het toestel heb gekocht maar waarschijnlijk gaat het om een "buitenlands" product die geen Ci+ van Ziggo ondersteund. Je kunt proberen om in het servicemenu het typenummer van een NL product invoeren en kijken of het lukt?
Misschien heeft de leverancier van jouw toestel deze truc ook gebruikt en is deze door een firmware upgrade teniet gegaan?
Ik ga in ieder geval een poging wagen, wie weet lukt het wel
En je weet zeker dat je geen UE46F700SLXXN hebt, dus de L voor een T hebt aangezien?Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:31:
[...]
Google geeft ook geen informatie m.b.t. typenummer UE46F7000STXXN. Ik weet niet waar je het toestel heb gekocht maar waarschijnlijk gaat het om een "buitenlands" product die geen Ci+ van Ziggo ondersteund. Je kunt proberen om in het servicemenu het typenummer van een NL product invoeren en kijken of het lukt?
Mij lijkt het XXN echt een officiële nl tv.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
De UE46F7000STXXU is een U.K model.
Maar dan zou dus het eind xxU moeten zijn er jij meldt dat het bij jou xxN is en dat is echt een Nederlands model
Maar dan zou dus het eind xxU moeten zijn er jij meldt dat het bij jou xxN is en dat is echt een Nederlands model
En ingeval dat het een UK versie is, zal de poster toch ff de moeite moeten doen het topic door te lezen.Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:42:
De UE46F7000STXXU is een U.K model.
Of de zoekfunctie gebruiken.
Máár heeft de UK versie niet een andere duidelijk herkenbare voeding stekker?
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
Volgens mij een Hongaars model met alle nadelen vandien voor Ziggo/UPC CI+ modules.
Je kunt de TV wel omzetten naar een Benelux model, en dan zou de CI+ module ook werken.
Je hebt er wel wat lef voor nodig:P
*** WAARSCHUWING – BAKSTEEN ALARM ***
Om de landencode te wijzigen dien je in te breken in de fabrieksinstellingen. Wijzigingen in je fabrieksinstellingen kunnen er toe leiden dat je TV het niet meer doet en je achterblijft met een hele dure baksteen. Wees echt heel erg voorzichtig, je doet dit op eigen risico en bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet. Weet ook niet hoe het zit met eventueel vervallen van garantie.
Om in de fabrieksinstellingen te komen.
Met de TV uit, druk achter elkaar op de toetsen INFO – MENU – MUTE – POWER.
Nu zou je in de fabrieksinstellingen moeten zijn.
LET OP: navigeer alleen door de instellingen heen met de omhoog en omlaag pijl van je afstandsbediening. Zodra je met de links en rechts pijl gaat werken, heb je de betreffende instelling al geselecteerd en misschien al onbedoeld wijzigingen aangebracht.
Kies “Optie” en in de lijst met instellingen die je nu ziet staat ook “Local Set”, dit is je landencode.
Aanpassen local set
Samsung heeft dit nog eens dubbel beveiligd door deze optie standaard uit te schakelen. Om deze in te schakelen en te kunnen wijzigen dien je op je afstandsbediening de toetsen “factory” en “3speed” in te toetsen. Deze heb je niet zitten alleen op de afstandsbediening van de Samsung Service Monteurs….
Via onderstaande link kun je een programmaatje downloaden waarmee je deze afstandsbediening emuleert. Draai dit programma op een computer die is verbonden met hetzelfde netwerk als waarop je TV is aangesloten. Verbindt programma met TV en je kunt nu de TV bedienen met dit programma. Klik op de toetsen “factory” en “3speed” en local set kan nu worden gewijzigd.
http://samsung.rainerullrich.de/
Local set stond bij mij ingesteld op “EU”. Allerlei opties waren bij mij mogelijk: EU-Frankrijk, EU-Duitsland, Colombia, Vietnam, etc. Natuurlijk stond Nederland er niet tussen, dus gekozen voor EU-Benelux.
TV weer uitgezet en aangezet, vervolgens naar kanaal en daar stond land al ingesteld op “Nederland”. Vervolgens CI+ module geïnstalleerd. Kon nu gelijk kiezen voor operator en UPC aangevinkt, kon eerst niet. TV vond nu gelijk alle digitale kanalen van UPC, eerst niet.
Je kunt de TV wel omzetten naar een Benelux model, en dan zou de CI+ module ook werken.
Je hebt er wel wat lef voor nodig:P
*** WAARSCHUWING – BAKSTEEN ALARM ***
Om de landencode te wijzigen dien je in te breken in de fabrieksinstellingen. Wijzigingen in je fabrieksinstellingen kunnen er toe leiden dat je TV het niet meer doet en je achterblijft met een hele dure baksteen. Wees echt heel erg voorzichtig, je doet dit op eigen risico en bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet. Weet ook niet hoe het zit met eventueel vervallen van garantie.
Om in de fabrieksinstellingen te komen.
Met de TV uit, druk achter elkaar op de toetsen INFO – MENU – MUTE – POWER.
Nu zou je in de fabrieksinstellingen moeten zijn.
LET OP: navigeer alleen door de instellingen heen met de omhoog en omlaag pijl van je afstandsbediening. Zodra je met de links en rechts pijl gaat werken, heb je de betreffende instelling al geselecteerd en misschien al onbedoeld wijzigingen aangebracht.
Kies “Optie” en in de lijst met instellingen die je nu ziet staat ook “Local Set”, dit is je landencode.
Aanpassen local set
Samsung heeft dit nog eens dubbel beveiligd door deze optie standaard uit te schakelen. Om deze in te schakelen en te kunnen wijzigen dien je op je afstandsbediening de toetsen “factory” en “3speed” in te toetsen. Deze heb je niet zitten alleen op de afstandsbediening van de Samsung Service Monteurs….
Via onderstaande link kun je een programmaatje downloaden waarmee je deze afstandsbediening emuleert. Draai dit programma op een computer die is verbonden met hetzelfde netwerk als waarop je TV is aangesloten. Verbindt programma met TV en je kunt nu de TV bedienen met dit programma. Klik op de toetsen “factory” en “3speed” en local set kan nu worden gewijzigd.
http://samsung.rainerullrich.de/
Local set stond bij mij ingesteld op “EU”. Allerlei opties waren bij mij mogelijk: EU-Frankrijk, EU-Duitsland, Colombia, Vietnam, etc. Natuurlijk stond Nederland er niet tussen, dus gekozen voor EU-Benelux.
TV weer uitgezet en aangezet, vervolgens naar kanaal en daar stond land al ingesteld op “Nederland”. Vervolgens CI+ module geïnstalleerd. Kon nu gelijk kiezen voor operator en UPC aangevinkt, kon eerst niet. TV vond nu gelijk alle digitale kanalen van UPC, eerst niet.
Werkt bij jullie de RTL XL app ook zo beroerd? Ik krijg regelmatig meldingen 'er is een fout opgetreden' en 'de internetverbinding is weggevallen' tijdens het afspelen van content. Soms kan ik de content helemaal niet opstarten. Dit ligt echt aan de app want Netflix en NPO gemist doen het perfect. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik zit er aan te denken binnenkort een 46F8000 aan te schaffen, ik twijfel alleen nog of ik voor het goedkopere Europese model moet gaan of de duurdere NL/Benelux versie, op zich lijkt mij Ziggo interactief direct via de tv wel handig, dan kan ik die Cisco box met pensioen sturen.
Ik heb ik deze thread al gelezen dat er aanbieders zijn die de import modellen zelf van de NL software voor zien. Nou ben ik zelf ook niet echt vies van een beetje flashen, maar is het mogelijk om zelf een NL versie op een niet NL model te zetten, of moet je daar speciale handelingen/apparatuur voor hebben ?
Ik heb ik deze thread al gelezen dat er aanbieders zijn die de import modellen zelf van de NL software voor zien. Nou ben ik zelf ook niet echt vies van een beetje flashen, maar is het mogelijk om zelf een NL versie op een niet NL model te zetten, of moet je daar speciale handelingen/apparatuur voor hebben ?
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
Het stelt op zich niet zoveel voor, zie de post van caesarone hierboven.
Ik heb het ook zelf gedaan, ik had een Hongaarse uitvoering en nu een Benelux model.
Ik heb het ook zelf gedaan, ik had een Hongaarse uitvoering en nu een Benelux model.
Maar wat gaat er allemaal gebeuren? Nieuwe functies, apps?Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:44:
Er is onderhoud aan de SmartHub ik dacht 8 Mei van 07:00 t/m 07:30 dus geen drama tijden
Hmm dat is dom ik ziet het nu ook gewoon staan, notabene een paar posts boven die van mij, met de search in topic ben ik dat niet tegenkomen....Grolsch schreef op maandag 05 mei 2014 @ 07:41:
Het stelt op zich niet zoveel voor, zie de post van caesarone hierboven.
Als ik de frimware downloads voor de T-FXPDEUC_1115.0 software bekijk dan zijn deze in ieder geval gelijk.
http://www.samsung.com/nl.../UE46F8000STXXH-downloads (Hongaars)
http://www.samsung.com/nl.../UE46F8000SLXXN-downloads (NL)
De link van het tooltje klopt niet (meer), dat is: http://samsung.rainerullrich.de/
[ Voor 29% gewijzigd door gjs op 05-05-2014 20:17 ]
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
Ik heb nu een aantal weken een F7000 waar ik erg tevreden over ben. Er is alleen 1 klein dingetje wat mij een beetje stoort.
Ik kijk veel blurays via mijn computer met HDMI aangesloten op de tv. Echter als ik dan een film opzet zie ik redelijk veel haperingen. Ik heb nog niet veel met de beeldinstellingen gespeeld, alleen het beeld op 'film' gezet. Ik denk namelijk dat de tv softwarematig zoveel trucjes toepast om mooier beeld te krijgen dat de tv begint te haperen bij blurays.
Mijn computer herinstalleer ik ook binnenkort, maar denk niet dat het hier aan ligt. Zijn er meer mensen die dit hebben of gehad hebben? Kan iemand mij vertellen hoe dit te voorkomen is of op weg helpen naar goede beeldinstellingen. Ook ben ik benieuwd hoe mensen hun tv calibreren.
Ik kijk veel blurays via mijn computer met HDMI aangesloten op de tv. Echter als ik dan een film opzet zie ik redelijk veel haperingen. Ik heb nog niet veel met de beeldinstellingen gespeeld, alleen het beeld op 'film' gezet. Ik denk namelijk dat de tv softwarematig zoveel trucjes toepast om mooier beeld te krijgen dat de tv begint te haperen bij blurays.
Mijn computer herinstalleer ik ook binnenkort, maar denk niet dat het hier aan ligt. Zijn er meer mensen die dit hebben of gehad hebben? Kan iemand mij vertellen hoe dit te voorkomen is of op weg helpen naar goede beeldinstellingen. Ook ben ik benieuwd hoe mensen hun tv calibreren.
Ik weet niet zeker of je er iets aan hebt, maar ik heb zelf vanwege de vele haperingen bij afspelen HD content vanaf PC > TV (via Mede8er mediaspeler) een NFS 'servertje' opgezet. Klinkt heftig maar het stelt 3x niets voor én het werkt fantastisch! Geen enkele hapering meer.giedo555 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:04:
Ik heb nu een aantal weken een F7000 waar ik erg tevreden over ben. Er is alleen 1 klein dingetje wat mij een beetje stoort.
Zie hieronder voor link naar de handleiding die ik heb gebruikt om de NFS server op te zetten op m'n PC :
http://mede8erforum.eu/index.php/topic,14797.0.html
Bedankt ik zal er eens naar kijken!dafmay schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:20:
[...]
Ik weet niet zeker of je er iets aan hebt, maar ik heb zelf vanwege de vele haperingen bij afspelen HD content vanaf PC > TV (via Mede8er mediaspeler) een NFS 'servertje' opgezet. Klinkt heftig maar het stelt 3x niets voor én het werkt fantastisch! Geen enkele hapering meer.
Zie hieronder voor link naar de handleiding die ik heb gebruikt om de NFS server op te zetten op m'n PC :
Echter weet ik niet of dit de oplossing is. De pc is snel genoeg voor de grote bestanden. Het lijkt alleen alsof de tv het niet trekt ofzo.
Edit
Ik heb een site gevonden met beeldinstellingen. Daar ga ik eens mee spelen als ik thuis ben.
http://www.avforums.com/t...ed-best-settings.1807267/
[ Voor 11% gewijzigd door giedo555 op 06-05-2014 15:29 ]
Prima...hoop dat je eruit komt. Ps kijk toch ook eens naar de NFS server. Mijn PC is retesnel (4Ghz quadcore, 16Gb geheugen, enz) en toch haperingen. Met de (super-compacte) NFS server echt geen enkele issue meer gehad. Je hebt het in een poep&zucht ingesteld...giedo555 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:24:
[...]
Bedankt ik zal er eens naar kijken!
Echter weet ik niet of dit de oplossing is. De pc is snel genoeg voor de grote bestanden. Het lijkt alleen alsof de tv het niet trekt ofzo.
Edit
Ik heb een site gevonden met beeldinstellingen. Daar ga ik eens mee spelen als ik thuis ben.
http://www.avforums.com/t...ed-best-settings.1807267/
vandaag prijs offerte gehad voor de 65 HU 8500 van 4199,-- Euro,
iemand een betere prijs gehad?? gaat nog de casback van 500 af, kan tijdje duren voor je die cash back op je rekening terug hebt...
iemand een betere prijs gehad?? gaat nog de casback van 500 af, kan tijdje duren voor je die cash back op je rekening terug hebt...
Ik heb mijn UE40H6400 binnen van iBood. Europees model, maar helaas is de optie Local set niet meer aanwezig in het service menu! Dus voor diegene die op zoek is naar goedkoop H model, uitkijken! Die van mij gaat retour naar iBood.
Of heeft er iemand ervaring met handmatig installeren van Ziggo op een pan-Europees model?
Of heeft er iemand ervaring met handmatig installeren van Ziggo op een pan-Europees model?
[ Voor 16% gewijzigd door lexi op 07-05-2014 09:55 ]
Terug flashen, met oudere software via USB stick?lexi schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:31:
Ik heb mijn UE40H6400 binnen van iBood. Europees model, maar helaas is de optie Local set niet meer aanwezig in het service menu! Dus voor diegene die op zoek is naar goedkoop H model, uitkijken! Die van mij gaat retour naar iBood.
Verwijderd
Waarom niet gewoon Samung link gebruiken? Werkt perfect.giedo555 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:04:
Ben van plan om binnenkort een Samsung series 6 te kopen. Maar is er veel verschil tussen een F6200 en een F6400 en F6500? Ik zie het bos niet meer door de bomen. Ik heb de indruk dat ze identiek zijn behalve dat de F6200 geen 3D ondersteunt?
Of zie ik iets over het hoofd?
F6200:pina schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:04:
Ben van plan om binnenkort een Samsung series 6 te kopen. Maar is er veel verschil tussen een F6200 en een F6400 en F6500? Ik zie het bos niet meer door de bomen. Ik heb de indruk dat ze identiek zijn behalve dat de F6200 geen 3D ondersteunt?
- 50 Hz paneel, met BFI 100 Hz
- 10 W speakers
- Medium fancy software
- Geen 3D
F6400:
- 100 Hz paneel, met BFI 200 Hz
- 10 W speakers
- Iets meer fancy software
- 3D
F6500
- 100 Hz paneel, met BFI 400 Hz
- 20 W speakers
- Meest fancy software
- 3D
Maar dat van die software kan ook een pricewatch foutje zijn (dat niet alle specs even uitgebreid zijn ingevoerd)
Afgezien van grootte en kleur enzo. Maar je kan het ook zelf hier checken: https://tweakers.net/pric...;330499;331173/categorie/ De verschillen worden zelfs voor je gehighlight!
Edit: Speakers lijken allemaal hetzelfde te zijn. Dit is een wat uitgebreider overzicht: https://www.samsung.com/n...AWXXN&prdc=UE40F6200AWXXN
[ Voor 11% gewijzigd door Ravocs op 07-05-2014 22:38 ]
Ik herinner mij nog een 5tal jaar geleden, dat de topmodellen toen 100hz bevatten en het verschil was wel groot. Maar is bvb 200hz vs 400hz ook zo gigantisch groot verschil?
Wat ook niet onbelangrijk was voor mij om de F6500 te verkiezen boven een F6400 is de schermrand die dunner en zilverkleurig is.
Science is stranger than fiction
Hallo tweakers,
Ik zit te twijfelen tussen 2 modellen van samsung, namelijk de 40F6100 en de 40F6400.
Hebben zij gelijkwaardig beeld ? En maken zij gebruik van hetzelfde paneel ?
Smart tv maakt mij eigenlijk niet zo uit.
Jasper
Ik zit te twijfelen tussen 2 modellen van samsung, namelijk de 40F6100 en de 40F6400.
Jasper
Ik heb dezelfde tv en heb geen last van het probleem wat jij beschrijft.giedo555 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:04:
Ik speel mijn films ook via de pc af via XBMC en stream van mijn synology NAS.
Zet alle "beeld verbeteraar" opties uit in het menu van de tv, dat wil ook nog wel eens uitmaken.
Haperingen kunnen misschien ook te maken hebben dat je beeld op 60Hz staat ipv 24Hz met het afspelen van film.
Als ik een film start krijg ik op de tv te zien 1920*1080*24p misschien krijg jij 1920*1080*60p te zien?
Hoi Jasper, zie mijn bericht van hierboven. De 6100 zit nog onder de 6200, dus ik zou echt voor de 6400 gaanJamender schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:43:
Hallo tweakers,
Jasper
bedankt voor je antwoord 
dan ga ik maar voor de f6400.
edit: volgens de tweakers pricewatch heeft de f6100 ook 100hz en met cmr 200hz net zoals de f6400.
dan ga ik maar voor de f6400.
edit: volgens de tweakers pricewatch heeft de f6100 ook 100hz en met cmr 200hz net zoals de f6400.
[ Voor 45% gewijzigd door Jamender op 08-05-2014 19:48 ]
De pricewatch is niet heilig. Net zoals Wikipedia door gebruikers of medewerkers ingevuld, maar kan afwijken van de waarheid.
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Clear Motion Rate is niet gelijk aan Black Frame Insertion. Black Frame Insertion en de frequentie van het paneel zijn onderdeel van Clear Motion Rate. Black Frame Insertion van deze modellen is gelijk aan dat van het paneel.Ravocs schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:30:
[...]
F6200:
- 50 Hz paneel, met BFI 100 Hz
- 10 W speakers
- Medium fancy software
- Geen 3D
F6400:
- 100 Hz paneel, met BFI 200 Hz
- 10 W speakers
- Iets meer fancy software
- 3D
F6500
- 100 Hz paneel, met BFI 400 Hz
- 20 W speakers
- Meest fancy software
- 3D
De F6100 zit niet onder de F6200 qua beeld als het gaat om frequentie. De F6200 hoort ook eigenlijk een series 5 model te zijn, daar het een 50Hz paneel heeft.Ravocs schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:22:
[...]
Hoi Jasper, zie mijn bericht van hierboven. De 6100 zit nog onder de 6200, dus ik zou echt voor de 6400 gaan
Bij spellen heb je juist niets aan de hogere frequentie. Om fatsoenlijk te kunnen gamen, dien je de game-modus in te schakelen. Daarmee schakel je beeldinterpolatie uit en daarmee is het nut van een paneel met een hogere frequentie gelijk aan niets.Voornamelijk om het 100Hz paneel in mijn geval (dat geeft een rustiger beeld bij snelle beelden zoals sport en als je spellen speelt)
Klopt.Jamender schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:38:
Volgens de tweakers pricewatch heeft de f6100 ook 100hz en met cmr 200hz net zoals de f6400.
Hoe zet je micro dimming aan? Via een instelling of staat dit standaard aan als je paneel dit heeft?
Even een vraag heb me aardig ingelezen maar kom er niet echt uit. Ik ben van plan om een om een synology DS114 te kopen maar twijfel of dit de juiste combinatie is. Ik heb een Samsung f8500 tv en zit bekabeld aan het netwerk. Werkt de ds video app goed en snel, of moet je iedere keer inloggen? Ik heb via een externe harde schijf enkele video-ts bestanden afgespeeld en dit werkte goed.
Dat is gewoon een optie. Staat altijd aan.Remco Tr schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:42:
Hoe zet je micro dimming aan? Via een instelling of staat dit standaard aan als je paneel dit heeft?
no comment
Hallo ik heb een Samsung F6770 toestel en een galaxy tab 2 10.1. Nu wil ik graag content streamen naar mijn tv maar hoe doe ik dit.
Ik kijk bijvoorbeeld een film via flixtor en wil deze op mijn tv zien maar hoe kan ik dit regelen?
Ik kijk bijvoorbeeld een film via flixtor en wil deze op mijn tv zien maar hoe kan ik dit regelen?
Als je tv is voorzien van een HDMI poort waar MHL bij staat kun je de samsung MHL connector kopenG.Scholtens schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 10:42:
Hallo ik heb een Samsung F6770 toestel en een galaxy tab 2 10.1. Nu wil ik graag content streamen naar mijn tv maar hoe doe ik dit.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Iemand die een oordeel kan vellen over de upscaling-prestaties van een F6500 of F6400? Ik zou graag een AV-receiver kopen, maar die die ik op het oog heb, die kan vreemd genoeg geen 1080p-upscalen (Pioneer VSX-S510). Vandaar dat ik wil weten hoe deze samsung tv's het op dat vlak doen, aangezien ik nog vrij veel SD-content heb.
Dit was het dus!Equazor_ schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:48:
[...]
Ik heb dezelfde tv en heb geen last van het probleem wat jij beschrijft.
Ik speel mijn films ook via de pc af via XBMC en stream van mijn synology NAS.
Zet alle "beeld verbeteraar" opties uit in het menu van de tv, dat wil ook nog wel eens uitmaken.
Haperingen kunnen misschien ook te maken hebben dat je beeld op 60Hz staat ipv 24Hz met het afspelen van film.
Als ik een film start krijg ik op de tv te zien 1920*1080*24p misschien krijg jij 1920*1080*60p te zien?
Heb de optie verversingsfrequentie in XBMC ingesteld op 24p en het werkt perfect nu. Duizendmaal dank. Echter heb ik nog wel alle beeldverbeteraars aanstaan, tenminste de standaardinstellingen. Alleen heb ik het beeld op 'film' staan wat voor mij een grote verbetering was. Ik ga nog wel een keer spelen met al die instellingen maar voor nu vind ik het beeld fantastisch.
Verwijderd
Rand was dus niet te verwijderen, maar tv-wandje is toch goed gelukt.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:16:
Goedenavond,
bij de F6510 zit om de witte omlijsting nog een doorzichtige rand.
Is het mogelijk om die doorzichtige rand te verwijderen?
Even posen

Hoeveel inch is dat?
Verwijderd
Het is een 32".
Is de bedoeling dat ie (volgend jaar?) wordt vervangen voor een 40" en wordt dit de 2e tv(in de eetkamer of slaapkamer)
40'' is/vind ik groot zat, daar is deze wand ook op gemaakt.
Is de bedoeling dat ie (volgend jaar?) wordt vervangen voor een 40" en wordt dit de 2e tv(in de eetkamer of slaapkamer)
40'' is/vind ik groot zat, daar is deze wand ook op gemaakt.
van 32 naar 40 is tegenwoordig geen grote stap meer.
Zulke enorme speakers, zo'n wand en dan zo'n miniatuurtelevisie. Het ziet er echt niet uit.
Verwijderd
Smaken blijven uiteraard heel persoonlijk, een goed recht.
Imho: Ook alle die apparaten... ziet er ook niet uit..
Dat zuigt de aandacht tov het scherm.
Als die en de boxen in wit waren, viel dat al veel minder op.
Maar zoals gezegd, het is uiteraard wat je wilt en mooi vindt.
Imho: Ook alle die apparaten... ziet er ook niet uit..
Dat zuigt de aandacht tov het scherm.
Als die en de boxen in wit waren, viel dat al veel minder op.
Maar zoals gezegd, het is uiteraard wat je wilt en mooi vindt.
Verwijderd
Je hebt wel enigszins gelijk, maar met tv kijken trekt de apparatuur de aandacht niet, tv kijken gebeurt in het (redelijk) donker.
Een foto met gedimt licht hoe het is met tv kijken lukt niet, dus deze foto is met een grote lamp aan:

@Dimens: Speakers zijn inderdaad te groot, moeten op termijn vervangen worden voor wat normalers
TV wordt echt niet groter dan 40"
Een foto met gedimt licht hoe het is met tv kijken lukt niet, dus deze foto is met een grote lamp aan:

@Dimens: Speakers zijn inderdaad te groot, moeten op termijn vervangen worden voor wat normalers
TV wordt echt niet groter dan 40"
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2014 19:58 ]
Verwijderd
Dus iemand die veel met muziek heeft/doet en weinig met beeld/film, moet voor "het zicht" (oftewel wat andere vinden er van vinden) toch maar een grote/duurdere tv aanschaffen?Dimens schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:41:
Zulke enorme speakers, zo'n wand en dan zo'n miniatuurtelevisie. Het ziet er echt niet uit.
Wat betreft de wand, ik persoonlijk zou de plantjes weghalen, verder leuk gedaan.
Wil dit dus doen zonder extra randapparatuur. Screenmirroring werkt toch ook zonder extra randapparatuur.Schizo007nl schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:07:
[...]
Als je tv is voorzien van een HDMI poort waar MHL bij staat kun je de samsung MHL connector kopen
Via youtube pairing kan je ook casten zonder tussen komst van randapparatuur.
Na mijn weten moet het mogelijk zijn via dlna of wifi direct, maar het lukt mij alleen nog niet.
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn UE55F6400. Voorheen kon ik altijd gewoon connectie maken via het Source menu met mijn NAS (Freecom Silverstore) en van daaruit films en dergelijke kijken.
Sinds vandaag krijg ik echter ineens bij het kiezen van mijn NAS en daarna de optie Video dat paarse scherm en daarna de melding Verbinding met apparaat verbroken en wordt ik weer teruggezet naar het hoofdmenu waar ik kan kiezen tussen USB, Allshare en Cloud. Als ik daarna nog een keer mijn NAS wil kiezen staat hij er niet meer tussen.
Ik heb niets veranderd in mijn netwerk en niets geupdate. De TV en de NAS zijn beide aangesloten via de kabel, zoals gezegd werkte dit voorheen altijd perfect. Vanavond nadat ik bovenstaande geconstateerd had en wat had uitgeprobeerd ook de TV geupdate naar firmware 1119 (dacht ik), maar ook dat mocht niet baten.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Sinds vandaag krijg ik echter ineens bij het kiezen van mijn NAS en daarna de optie Video dat paarse scherm en daarna de melding Verbinding met apparaat verbroken en wordt ik weer teruggezet naar het hoofdmenu waar ik kan kiezen tussen USB, Allshare en Cloud. Als ik daarna nog een keer mijn NAS wil kiezen staat hij er niet meer tussen.
Ik heb niets veranderd in mijn netwerk en niets geupdate. De TV en de NAS zijn beide aangesloten via de kabel, zoals gezegd werkte dit voorheen altijd perfect. Vanavond nadat ik bovenstaande geconstateerd had en wat had uitgeprobeerd ook de TV geupdate naar firmware 1119 (dacht ik), maar ook dat mocht niet baten.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Heb regelmatig dat bij Youtube de WIFI verbinding weg is.
Krijg dan melding: controleer netwerkverbinding.
Als ik de TV uit/aan zet is de verbinding weer terug.
Ligt dit aan het WIFI in huis? Is dit te testen op de TV?
Of moet ik met Samsung contact opnemen?
Als dit gebeurd heb ik op andere apparaten wel gewoon verbinding.
Iemand advies?
Krijg dan melding: controleer netwerkverbinding.
Als ik de TV uit/aan zet is de verbinding weer terug.
Ligt dit aan het WIFI in huis? Is dit te testen op de TV?
Of moet ik met Samsung contact opnemen?
Als dit gebeurd heb ik op andere apparaten wel gewoon verbinding.
Iemand advies?
Het WIFI deel van de Samsung's is niet het beste wat er is, bij mij viel die ook steeds weg, ook naar het vervangen van het WIFI deel in de TV, toen maar weer een kabeltje getrokken en niks geen problemen meer.
De rest van het WIFI netwerk hier in huis werkt prima.
Heb je dit via Samsung geregeld? Of via de verkopende partij?Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:15:
Het WIFI deel van de Samsung's is niet het beste wat er is, bij mij viel die ook steeds weg, ook naar het vervangen van het WIFI deel in de TV, toen maar weer een kabeltje getrokken en niks geen problemen meer.
Een draad wil ik idd nog proberen.
Maar die kan ik niet mooi wegwerken vanaf meterkast naar woonkamer
[ Voor 11% gewijzigd door peter8265 op 13-05-2014 11:53 ]
Weet iemand waar ik de 55F7000 voor een leuke prijs kan krijgen? Zit ook nog te twijfelen tussen een HU7500 maar die schijnt een hoge input lag te hebben.
Bijdehand; )
Bedoel heeft iemand de tv bij bijvoorbeeld elektroplace of platte tv gekocht
Verwijderd
Ik heb mijn 55F8000 bij Electroplace in Rotterdam gekocht, is gewoon een erkend Samsung dealer.
Ik heb een vraag over mijn UE40F6500 en ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
Sinds verleden week heb ik een raspberry pi op de USB poort (voor de stroom) en HDMI 1 aangesloten.
Als ik nu de televisie aanzet, schakelt de televisie meteen naar de raspberry op HDMI 1, maar dit wil ik niet.
Ik vind het niet erg dat de raspberry aangaat, maar ik wil zelf besluiten of ik naar de raspberry.
Ik ben al het menu doorgebladerd, maar ik kon deze optie niet vinden.
Anyone?
Sinds verleden week heb ik een raspberry pi op de USB poort (voor de stroom) en HDMI 1 aangesloten.
Als ik nu de televisie aanzet, schakelt de televisie meteen naar de raspberry op HDMI 1, maar dit wil ik niet.
Ik vind het niet erg dat de raspberry aangaat, maar ik wil zelf besluiten of ik naar de raspberry.
Ik ben al het menu doorgebladerd, maar ik kon deze optie niet vinden.
Anyone?
hdmi-cec ingeschakeld? Waarschijnlijk daardoor.
hdmi-cec is ingeschakeld ja, maar dat moet toch ook ivm de afstandsbediening?
Weet iemand wat voor afstandsbediening je bij de H6400 series van Samsung krijgt? Ik weet dat sowieso die kleine smartremote erbij zit.. maar zit er ook nog een normale bij? Want ik gebruik toch altijd best veel functies van zo'n afstandsbediening.. Zou jammer zijn als er helemaal geen nummertoetsen meer ingedrukt kunnen worden. Radio zit bijvoorbeeld rond de 14xx... dus om daar heen te zappen.. of perse de onscreen remote te gebruiken is niet perse relaxed.
Dus anyone? Krijg je er één of twee remotes bij?
thanks.
thanks.
Op de samsung site staat:EFVink schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:43:
Weet iemand wat voor afstandsbediening je bij de H6400 series van Samsung krijgt? Ik weet dat sowieso die kleine smartremote erbij zit.. maar zit er ook nog een normale bij? Want ik gebruik toch altijd best veel functies van zo'n afstandsbediening.. Zou jammer zijn als er helemaal geen nummertoetsen meer ingedrukt kunnen worden. Radio zit bijvoorbeeld rond de 14xx... dus om daar heen te zappen.. of perse de onscreen remote te gebruiken is niet perse relaxed.
thanks.
Afstandsbediening: TM1460A, TM1240A
Je krijgt er dus twee bij
[ Voor 17% gewijzigd door IkWilbert op 14-05-2014 12:55 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Dat leek mij dus ook. Alleen zag ik dat nergens terugkomen in reviews. Dus ik dacht ik doe toch even een forumcheck ;-)IkWilbert schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:51:
[...]
Op de samsung site staat:
Afstandsbediening: TM1460A, TM1240A
Je krijgt er dus twee bij
Iemand al Popcorn Time geinstalleerd op zijn TV?
https://github.com/raphaelluchini/popcorntime-smarttv
Wow, wist niet dat dit er was. Maar als dit goed gaat werken, dan is het snel gebeurd met netflix. Al zal ik nog wel bij netflix blijven voorlopig.Jasper schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:07:
Gisteren is de 1118 aangeboden op mijn F8000, toch is het jammer dat Samsung nooit een release note bekend maakt ook op de website niet.
Iemand al wijzigingen kunnen merken?
Iemand al wijzigingen kunnen merken?
Verwijderd
FW 1118 heeft geen grote wijzigingen, behalve een pleister voor root-acces
deze is dicht geplakt
deze is dicht geplakt
Even een vraagje voor de bezitters van een 2013 model samsung tv. Werkt deze ook met een 'verouderde' Neotion 1.2 CI+ module? Of moet je dan per definitie een 1.3 module kopen?
is er iemand hier die SD-content bekijkt met deze tv's? Ik heb een 46" op het oog, maar heb wel veel SD-content staan. Doen alle modellen het even goed/slecht wat dat betreft of doet het ene model het beter dan de andere? Ik heb het dan vooral over de series 6
normaliter zou het gewoon met een CI+ 1.2 moeten werken, heb je mits je tv het kan allen geen TV on Demand. Rest zou geen probleem moeten zijn. Normaliter kun je de CI module vaak ook updaten.
Mocht het niet werken, kun je altijd nog een nieuwe CI+ 1.3 kopen, toch?
Mocht het niet werken, kun je altijd nog een nieuwe CI+ 1.3 kopen, toch?
Dat klopt. De neotion modules die ik heb zijn allebij al met de laatste firmware, en dat werkt iig niet in mijn hu7500. Maar ik heb net de slaapkamertv verkocht, en wil daar een F of H model ophangen, minimaal 46". Alleen ben ik in t geval van de H6400 met beugel en nieuwe ci module weer 920 euro verder, en de f6400 (hoop ik) 650 zonder ci module. Dat scheelt toch weer 270 euro...
Als er dan toch een ci module bij moet, en het afdingen lukt niet wordt het verschil al snel 'maar' 100/150 euro. Dan ga ik liever voor de h6400.
Als er dan toch een ci module bij moet, en het afdingen lukt niet wordt het verschil al snel 'maar' 100/150 euro. Dan ga ik liever voor de h6400.
[ Voor 16% gewijzigd door TFDev op 16-05-2014 07:11 ]
Ach, als je bijvoorbeeld Netflix (of een andere streamingdienst) afneemt gecombineerd met uitzending gemist / RTL XL, zie ik de toegevoegde waarde van Interactieve TV niet zo. Wij hebben 2 interactieve ontvangers staan - maar het interactieve deel gebruiken wij nooit, de SMART functies van de TV des te meer. Dus dat zou voor mij geen reden zijn om per sé een Ci+ 1.3 module te kopen.
Voor zover ik weer kan je een 1.2 module ook gewoon in de '1.3 capable TV' gebruiken.
Voor zover ik weer kan je een 1.2 module ook gewoon in de '1.3 capable TV' gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Hmmbob op 16-05-2014 08:44 ]
Sometimes you need to plan for coincidence
Uit eigen ervaring weet ik dat mijn 1.2 modules niet in de 55HU7500 werken. In de 2013 modellen zou dit dus wel moeten kunnen? Interactieve TV kan mij gestolen worden.
De F6400 is een demo model, dus dat wordt t hem niet.
Ik denk dat ik uiteindelijk maar voor de F6200 ga. Dan ben ik inc beugel voor 600 euro klaar met verzenden. Daar kan ik ook Plex op draaien.
Evt valt de F6100 inc een chromecast dongel ook te doen? Tv met verzenden 500, beugel 50 en chromecast 35 euro. Ben je ook ong 600 kwijt, en dan ook nog eens een 3d tv met 2 gratis brillen, en een 100Hz paneel (ipv 50Hz bij de F6200)
Iemand een ander/beter idee? Budget eigenlijk max 650 euro...
De F6400 is een demo model, dus dat wordt t hem niet.
Ik denk dat ik uiteindelijk maar voor de F6200 ga. Dan ben ik inc beugel voor 600 euro klaar met verzenden. Daar kan ik ook Plex op draaien.
Evt valt de F6100 inc een chromecast dongel ook te doen? Tv met verzenden 500, beugel 50 en chromecast 35 euro. Ben je ook ong 600 kwijt, en dan ook nog eens een 3d tv met 2 gratis brillen, en een 100Hz paneel (ipv 50Hz bij de F6200)
Iemand een ander/beter idee? Budget eigenlijk max 650 euro...
Mijn zus vroeg mij om voor een nieuwe TV te kijken, een vast budget is er niet echt maar de eisen die zij (en mijn zwager) heeft is eigenlijk alleen 100Hz, zilveren rand en 46". Zelf ben ik nu al ruim een half jaar te met mijn F7000 vandaag dat ik in de Samsung hoek keek en kwam op de F6500. Deze heb ik ook al meerdere malen hier positief voorbij zien komen.
Nu kan je bij Redcoon een Duits model bestellen voor ~€80 minder dan het Nederlands model. Klopt het dan dit model enkel geen CI+ module kan gebruiken, of zijn er nog meer dingen anders? Op de site staat dat Smart TV niet helemaal 100% kan werken maar dit heb ik nog nooit gehoord?
Gezien zij geen CI+ module gaan gaan gebruiken lijkt 680 euro mij een mooi bedrag voor de TV, maar dan moet Smart TV wel 100% werken.
Nu kan je bij Redcoon een Duits model bestellen voor ~€80 minder dan het Nederlands model. Klopt het dan dit model enkel geen CI+ module kan gebruiken, of zijn er nog meer dingen anders? Op de site staat dat Smart TV niet helemaal 100% kan werken maar dit heb ik nog nooit gehoord?
Gezien zij geen CI+ module gaan gaan gebruiken lijkt 680 euro mij een mooi bedrag voor de TV, maar dan moet Smart TV wel 100% werken.
[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 16-05-2014 13:48 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik krijg de UE46F6400AW binnen. Als ik de settings bij beeld verander onder de presets dynamisch, normaal, etc, slaat hij dat dan op voor alle sources of alleen voor de huidige source?
Maw, kan ik die presets per source (hdmi1, tv, etc) aanpassen, of alleen system wide ?
Maw, kan ik die presets per source (hdmi1, tv, etc) aanpassen, of alleen system wide ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik weet niet zeker of het ook opgaat voor de 2013 modellen, maar bij die van 2014 heb je de optie in het menu om wijzigingen te implementeren voor alle sources, of enkel voor diegene die op dat moment actief is.
Ja geld ook voor de 2013 modellen.wel handig, bij gamen wil ik het beeld minder scherp hebben dan bij normaal tv kijken.anders zien de graphics er niet mooi uit.
Thanks!jeffroni schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 07:28:
Ja geld ook voor de 2013 modellen.wel handig, bij gamen wil ik het beeld minder scherp hebben dan bij normaal tv kijken.anders zien de graphics er niet mooi uit.
Inderdaad! Bij gamen wil je alle beeld enhancing zooi uit hebben. Anders zie je echt veel te duidelijke randen enzo, erg lelijk ...
Je zet het toestel op een bepaalde HDMI-ingang gewoon in de game-modus. Dan is het grootste gedeelte van de instellingen al voor je aangepast.
Thanks!
Inderdaad! Bij gamen wil je alle beeld enhancing zooi uit hebben. Anders zie je echt veel te duidelijke randen enzo, erg lelijk ...
[/quote]
Ja inderdaad had ik al opgemerkt bij bf4 op ps3 dan worden de bomenbladeren slierten ,niet mooi haha.wat ook nog een verbetering vond ik, was mijn hdmi source op spelcomputer te zetten.
Kies je de source van je spelcomputer dan tools op je afstandsbediening en dan naamwijzigen selecteren.
Dan zie je spelcomputer ertussen staan.wat ik ook wel eens gelezen hebt is dat sommige hem op pc zet ivm met lag.
[/quote]
Ja inderdaad had ik al opgemerkt bij bf4 op ps3 dan worden de bomenbladeren slierten ,niet mooi haha.wat ook nog een verbetering vond ik, was mijn hdmi source op spelcomputer te zetten.
Kies je de source van je spelcomputer dan tools op je afstandsbediening en dan naamwijzigen selecteren.
Dan zie je spelcomputer ertussen staan.wat ik ook wel eens gelezen hebt is dat sommige hem op pc zet ivm met lag.
Eventjes aan vraagje aan de kenners hier: Ik zit te twijfelen tussen een F en een H model van Samsung. Mijn ouders hebben 42" en dat is net ff te klein. 46" is leuk, maar zoek eigenlijk iets van 50" maar dat zijn alleen maar oude modellen. De nieuwe 48" lijkt dus een mooie optie, maar wat is wijsheid?
Ik kom totaal niet uit wat de laatste 4 getallen beteken, ja een serie en nog iets, maar wat houdt het in? Voornaamste zal zijn: series vanaf de laptop afspelen en wat tv kijken.
UE46F5500 = 500 euro (aanbieding MM)
UE55F6400 = 1050 euro
UE48H6200 = 800 euro
Wie helpt mij uit de brand? Ik vind de prijsverschillen nl best groot...
Ik kom totaal niet uit wat de laatste 4 getallen beteken, ja een serie en nog iets, maar wat houdt het in? Voornaamste zal zijn: series vanaf de laptop afspelen en wat tv kijken.
UE46F5500 = 500 euro (aanbieding MM)
UE55F6400 = 1050 euro
UE48H6200 = 800 euro
Wie helpt mij uit de brand? Ik vind de prijsverschillen nl best groot...
Ueh6400 bij redcoon voor 800. NL model. Komt inc 2 3d brillen en nieuwe smartremote. Die zitten er bij de 6200 niet bij.
Maar de f5500 zou ik laten varen. De 55f6400 voor 1050 is ook wel heel mooi voor dat geld.
De keuze wordt dan;
48h6400 voor 800
55f6400 voor 1050.
Je hebt voor 250 euro meer 7" meer, maar een jaar oudet model. Hier stopt mijn advies
Maar de f5500 zou ik laten varen. De 55f6400 voor 1050 is ook wel heel mooi voor dat geld.
De keuze wordt dan;
48h6400 voor 800
55f6400 voor 1050.
Je hebt voor 250 euro meer 7" meer, maar een jaar oudet model. Hier stopt mijn advies
Hallo Allemaal.
Ben nieuw hier op het forum. Heb de volgende vraag.
Hoe installeer ik DS Video app op mijn samsung UE55f8000?
Ik loop vast bij; ga naar Smarthub (dat lukt hoor...) en selecteer aanmelden.
Waar kan ik me aanmelden? Zie nergens een icon waar dat kan.
Alvast hartelijk dank.
Ben nieuw hier op het forum. Heb de volgende vraag.
Hoe installeer ik DS Video app op mijn samsung UE55f8000?
Ik loop vast bij; ga naar Smarthub (dat lukt hoor...) en selecteer aanmelden.
Waar kan ik me aanmelden? Zie nergens een icon waar dat kan.
Alvast hartelijk dank.
Rode knop op je AB als ik me niet vergis. En anders in het menutje achter de "Tools" knop?
Verwijderd
Nope, jij soms wel en is het wat?Jasper schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:07:
Hebben alle Samsung modellen die game modus? Zit aan de F6400 te denken voor mijn PS4 ...Dimens schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:32:
Je zet het toestel op een bepaalde HDMI-ingang gewoon in de game-modus. Dan is het grootste gedeelte van de instellingen al voor je aangepast.
Laat je de tv dan de mediaplayer zijn en je pc alleen filehost?dafmay schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:20:
[...]
Ik weet niet zeker of je er iets aan hebt, maar ik heb zelf vanwege de vele haperingen bij afspelen HD content vanaf PC > TV (via Mede8er mediaspeler) een NFS 'servertje' opgezet. Klinkt heftig maar het stelt 3x niets voor én het werkt fantastisch! Geen enkele hapering meer.
R