Er is me wat opgevallen tijdens een geprogrammeerde opname terwijl de tv uitstaat.Het standby lampje brand dan niet,als ik de tv inschakel is die ook direct aan en krijg geen smartgedeeltje maar staat direct op de geprogrammeerde zender,schakel ik een programmering uit dan brand het standby lampje wel weer.
Harde schijf lampje blijft ook branden als de tv uitstaat trouwens,mijn opname was vandaag van de serie Castle wel mislukt er stond niks op de schijf,dus nu weet ik niet of er een probleem is of dat het zo hoort.
Het lijkt erop dat de tv niet helemaal uitgaat terwijl die aan het opnemen is of geprogrammeerd staat?
edit:bovendien gaat mn receiver ook aan als de opname begint
Hebben jullie dat ook?
Ik heb de F6510 tv
Edit:Ik stuur mn tv toch weer terug,hij bevalt me toch niet om verschillende redenen.
De zwartwaarden zijn niet zo goed als mn 40inch ut 2009,teveel clouding bij donkere scenes,beeld loopt niet soepel bij snelle scenes,als ik over schakel naar andere favorieten loopt de tv vast en schakelt zich uit, OPTV werkt niet en als de tv begint met opnemen als die uitstaat dan gaat mn radio automatisch ook aan.
Dus al met al heb ik me de laatste 2 weken teveel geergert en gaat die weer terug.
[
Voor 29% gewijzigd door
marcel2112 op 21-03-2014 18:22
]