Net ook de UE55F8000 besteld. Ben heel benieuwd naar hoe de grootte hier in huis staat. Toen ik 5 jaar geleden een 40 inch tv kocht schrok ik in het begin van het formaat en nu vind ik hem "aan de kleine kant". Op aanraden van eerdere posters ook de lagere prijs bij plattetv.nl gebruikt. Ik had even het gevoel weer in Tunesie te zitten, beetje handje klap, maar uiteindelijk een voor mij acceptabele prijs gekregen.
Vraag: Ik heb op dit moment een upc media box. Vooral mijn vrouw wil hier nog wel eens een programma mee opnemen als er een ander programma wordt bekeken. Wat is jullie ervaring, is het ok de mediabox te blijven gebruiken, of heeft een CI+ kaart grote voordelen waar ik op dit moment overheen kijk?
Vraag: Ik heb op dit moment een upc media box. Vooral mijn vrouw wil hier nog wel eens een programma mee opnemen als er een ander programma wordt bekeken. Wat is jullie ervaring, is het ok de mediabox te blijven gebruiken, of heeft een CI+ kaart grote voordelen waar ik op dit moment overheen kijk?
Wilde altijd al iets over computers weten