Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-05 16:11
Vandaag een UE40F7000 ontvangen. Ziet er prima uit! Bijzonder mooi beeld.

Klopt het dat samsung de S/PDIF poort sinds deze serie heeft geschrapt?
nvm. overheen gekeken.

[ Voor 12% gewijzigd door Kaspers op 24-05-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Anoniem: 149691 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:45:
[...]

Bovenaan het scherm van mijn iPhone?
Daar staat niet de optie view.....
Als ik de app smart view opstart op de s3 gaat ie connecten met de tv en dan staat er bij mij bovenaan het scherm remote control en view. Als ik op view druk kan ik de telefoon als 2de tv scherm gebruiken. Als jij dat niet hebt dan is misschien de app anders voor de iphone. Heet de app wel smart view of heet ie bij jou ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
VicSmurf schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:31:
[...]

Ik heb wel instellingen lopen aanpassen waardoor het beter zichtbaar werd. Ik heb bewegingslicht uitstaan. Ik heb de volgende instellingen gedaan die ik tegen kwam op het AVForums forum.

Picture Mode: Movie
Back Light: 10
Contrast: 85
Brightness: 40
Sharpness: 15
Colour: 50
Tint: 0
Picture Size
Picture Size: Screen Fit
Advanced Settings
Dynamic Contrast: Off
Black Tone: Off
Flesh Tone: 0
RGB Only Mode: Off
Colour Space: AUTO
White Balance 10-Point: OFF
Gamma: 0
Expert Pattern: Off
Motion Lighting: Off
Picture Options
Colour Tone: Standard
Digital Clean View: Off
MPEG Noise Filter: Off
HDMI Black Level: Normal
Film Mode: Off
Motion Plus: Off
Cinema Black: Low
Dat zijn toch nette instellingen. Ik zou bijna denken dat je er een ander paneel in hebt zitten dan van samsung zelf. Kun je die hdmi black level op laag zetten of kun je dat niet selecteren? Je hebt die functie alleen op normaal staan als je een pc hebt aangesloten. Het kleur palet loopt op normaal van 0-255 (zwart-wit) en op laag loopt ie van 16-235 (zwart-wit). Wellicht dat dit die clouding veroorzaakt. Dat is dan de tip die ik je kan geven. Over die hdmi black level zijn ook al redelijk wat dingen geschreven op het avs forum. Google er maar eens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149691

blueface schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:19:
[...]

Als ik de app smart view opstart op de s3 gaat ie connecten met de tv en dan staat er bij mij bovenaan het scherm remote control en view. Als ik op view druk kan ik de telefoon als 2de tv scherm gebruiken. Als jij dat niet hebt dan is misschien de app anders voor de iphone. Heet de app wel smart view of heet ie bij jou ook anders?
Ik denk dat het dus helaas niet werkt voor de iPhone, rechts zie ik wel 2 balkjes voor de TV(voor geluid en zender schakeling), links 1 balkje voor Smart view(kan alleen geluid bedienen)
Ik gebruik inderdaad de Smart view app.

Mijn vrouw heeft de S2, kan daar de smart view app niet in vinden, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 21:57

DyStiC

'Atta way, baby!

Barns schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:29:
Misschien nog interessant: vanaf 27 mei cash back:
40 inch: €100,-
46/50 inch: €150,-
55 inch: €200,-
60 inch: €250,-
En helemaal in combinatie van de BTW aktie van de Saturn die a.s. zondag van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:09
DyStiC schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:25:
[...]

En helemaal in combinatie van de BTW aktie van de Saturn die a.s. zondag van start gaat.
Kunnen die acties gecombineerd worden dan? Ik ben zelf geinterreseerd in de F6500 in de 40 inch maat dus dat zou wel goed uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 12:10

DeFeCt

je wéét toch

DeFeCt schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:17:
Ik probeer de keuze te maken tussen de UE40F8000 en de UE40F7000... Als ik het goed begrijp zit het verschil hem voornamelijk in Micro Dimming (Ultimate) en de Clear Motion Rate. Persoonlijk vraag ik me heel erg af of ik dat verschil ga zien.. iets zegt me ook dat ik dat verschil ook niet ga zien in een MediaMarkt onder tl licht met een sub optimaal signaal. Iemand die hier iets zinnigs over zou kunnen roepen?

BvD!
bump! Helemaal niemand met een mening?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

DeFeCt schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:32:
[...]

bump! Helemaal niemand met een mening?
Er zit ook een behoorlijk verschil in het frame en materialen. Zilver frame met zwart plastic dacht ik vs zwart frame met aluminium. Qua beeldeigenschappen zal het niet zo los lopen. Wel moet je uitkijken of je niet een knagend karatereigenschap hebt: "had ik maar een jaar geleden....". ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

DyStiC schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:25:
[...]

Ik probeer op de site van Saturn te kijken, maar kan niets vinden.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Arx schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:50:
[...]

Ik probeer op de site van Saturn te kijken, maar kan niets vinden.
KLIK

Suc6 ;w

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ja, ja Drama Queen. -O-

Overigens staan de actie voorwaarden op het GoT forum, en verwijst de link de Saturn pagina naar nergens toe, dus mijn vraag blijft open. 8)7

Volgens de actie voorwaarden op het GoT forum zijn de Samsung modellen van deze thead uitgesloten van deelname. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
Anoniem: 149691 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:21:
[...]

Ik denk dat het dus helaas niet werkt voor de iPhone, rechts zie ik wel 2 balkjes voor de TV(voor geluid en zender schakeling), links 1 balkje voor Smart view(kan alleen geluid bedienen)
Ik gebruik inderdaad de Smart view app.

Mijn vrouw heeft de S2, kan daar de smart view app niet in vinden, klopt dat?
Kijk je onder google playstore of onder samsung apps op de s2? Weet niet precies onder welke ik hem vandaan heb, maar ik heb toch echt de channel up/down knoppen er ook bij staan. Ik verwacht toch echt dat ie er op de s2 ook bij staan. Ik heb helaas geen andere telefoon om het te testen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Arx schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:50:
[...]
Volgens de actie voorwaarden op het GoT forum zijn de Samsung modellen van deze thead uitgesloten van deelname. :'(
Als je iets verder leest.op het topic lees je dat ze in de winkels vaak wel de btw actie doen op sommige uitgesloten artikelen als je de vraag stelt aan de verkoper

Keiharde bewijzen of feiten kan ik je niet aanreiken :+ die zul je zelf moeten zoeken.

Ik heb de 46/F7000 een paar weken geleden bij klein foto voor 1699,- zien staan ook niet slecht.

Edit.
Taxfree actie link

[ Voor 28% gewijzigd door Supertip op 25-05-2013 10:01 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01
blueface schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:23:
[...]

Dat zijn toch nette instellingen. Ik zou bijna denken dat je er een ander paneel in hebt zitten dan van samsung zelf. Kun je die hdmi black level op laag zetten of kun je dat niet selecteren? Je hebt die functie alleen op normaal staan als je een pc hebt aangesloten. Het kleur palet loopt op normaal van 0-255 (zwart-wit) en op laag loopt ie van 16-235 (zwart-wit). Wellicht dat dit die clouding veroorzaakt. Dat is dan de tip die ik je kan geven. Over die hdmi black level zijn ook al redelijk wat dingen geschreven op het avs forum. Google er maar eens op...
Bedankt voor je reactie! HDMI black kan ik niet kiezen hij is grijs. Maar ik zie dat hij op low staat.
Ik probeer QPlaza ook al dagen te bereiken maar ze reageren niet op mails en ik sta nu al meer dan 30 minuten in de wacht. Valt me toch wel zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
VicSmurf schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 09:39:
[...]

Bedankt voor je reactie! HDMI black kan ik niet kiezen hij is grijs. Maar ik zie dat hij op low staat.
Ik probeer QPlaza ook al dagen te bereiken maar ze reageren niet op mails en ik sta nu al meer dan 30 minuten in de wacht. Valt me toch wel zwaar tegen.
Dat verklaard al een hoop. Ik heb deze toko ook aan de telefoon gehad en gevraagd of het nl modellen waren. Kreeg een vaag antwoord van alle modellen werken gewoon in nederland met upc en ziggo. Ik heb zo'n vermoeden dat het een buitenlands model is waar ze de firmware van het service menu hebben omgezet. Als je in het topic van de d modellen tv's kijkt, was daar ook iemand die daar een d8000 had gekocht. Later bleek dat het een d8090 was (duits model) met nederlandse fimware (service menu gehackt). Het serie nummer op de doos was ook anders dan op de tv. Ik zou dat is nakijken als ik jou was. Ik zou geen tv bij qplaza kopen in ieder geval. Het nederlandse typenummer heeft SLXXN aan het eind van elk typenummer staan (achterkant tv).

Als je het lef hebt zou ik ook eens nagaan of je wel een samsung paneel in de tv hebt zitten. Dit doe je door als de tv op standby staat de volgende toetsen op de ab achter elkaar in de drukken: info,menu, mute en power. Zorg dat de tv op een hdmi ingang staat en niet op de ci+ module of iets. Nu krijg je het service menu in beeld. Gelijk op de hoofdpagina staat alle informatie die je nodig hebt. Type nummer en zoiets als dit: 46A2UF8E. Het gaat met name om de A in het nummer. Als dit geen A is maar zoiets als een L of R dan is het dus geen samsung paneel. Kom voor de rest nergens aan. Zet de tv gewoon weer uit door op de power knop te drukken. Hij vergeet wel alle beeldinstellingen, dus die moet je even op schrijven. Succes en ik hoop dat je nog wat kunt regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Maar dan zou je toch aan de doos kunnen zien dat hij al geopend is geweest?
Want flashen zonder de doos openmaken lijkt me onmogelijk.

Al met al dus goed oppassen waar en wat je koopt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Supertip schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 23:24:
[...]

Als je iets verder leest.op het topic lees je dat ze in de winkels vaak wel de btw actie doen op sommige uitgesloten artikelen als je de vraag stelt aan de verkoper

Keiharde bewijzen of feiten kan ik je niet aanreiken :+ die zul je zelf moeten zoeken.

Ik heb de 46/F7000 een paar weken geleden bij klein foto voor 1699,- zien staan ook niet slecht.

Edit.
Taxfree actie link
Gebruik de chat bij plattetv, scheelde bij mij 500 euro op de 55F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Anoniem: 149691 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:33:
[...]

Gebruik de chat bij plattetv, scheelde bij mij 500 euro op de 55F8000
Inmiddels zit ik met inruil 7 jaar oude plasma en cashback nu op €2150,- bij plattetv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Arx schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:13:
[...]
Inmiddels zit ik met inruil 7 jaar oude plasma en cashback nu op €2150,- bij plattetv. :)
Ik zie overigens alleen bij plattetv iets over chashback, bij Samsung zelf kan ik er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

DyStiC schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Ik zie overigens alleen bij plattetv iets over chashback, bij Samsung zelf kan ik er niets over vinden.
Die schijnt volgens mijn offerte volgende week in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
DyStiC schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Nu in de folder van foto klein 46/F8000 1599,- na cashback, dus de actie zal wel ingegaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abkoomen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2018
Onze 8 jaar oude philips was ook aan vervanging toe en de keuze is uiteindelijk gevallen op een 40"F8000.
Nu zijn alle functies die de tv heeft nieuw voor mij.
Kan iemand me helpen om de srt files aan de gang te krijgen.
Ik probeer een film (avi) van mijn laptop af te spelen, geen probleem. In dezelfde folder staan de srt files met zoals het hoort dezelfde naam. Op de laptop werken ze perfect.
Maar op de tv krijg ik ze niet in beeld.
Bij de optie ondertiteling heb ik alles aan gezet en op nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
blueface schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:07:
[...]

Dat verklaard al een hoop. Ik heb deze toko ook aan de telefoon gehad en gevraagd of het nl modellen waren. Kreeg een vaag antwoord van alle modellen werken gewoon in nederland met upc en ziggo. Ik heb zo'n vermoeden dat het een buitenlands model is waar ze de firmware van het service menu hebben omgezet. Als je in het topic van de d modellen tv's kijkt, was daar ook iemand die daar een d8000 had gekocht. Later bleek dat het een d8090 was (duits model) met nederlandse fimware (service menu gehackt). Het serie nummer op de doos was ook anders dan op de tv. Ik zou dat is nakijken als ik jou was. Ik zou geen tv bij qplaza kopen in ieder geval. Het nederlandse typenummer heeft SLXXN aan het eind van elk typenummer staan (achterkant tv).

Als je het lef hebt zou ik ook eens nagaan of je wel een samsung paneel in de tv hebt zitten. Dit doe je door als de tv op standby staat de volgende toetsen op de ab achter elkaar in de drukken: info,menu, mute en power. Zorg dat de tv op een hdmi ingang staat en niet op de ci+ module of iets. Nu krijg je het service menu in beeld. Gelijk op de hoofdpagina staat alle informatie die je nodig hebt. Type nummer en zoiets als dit: 46A2UF8E. Het gaat met name om de A in het nummer. Als dit geen A is maar zoiets als een L of R dan is het dus geen samsung paneel. Kom voor de rest nergens aan. Zet de tv gewoon weer uit door op de power knop te drukken. Hij vergeet wel alle beeldinstellingen, dus die moet je even op schrijven. Succes en ik hoop dat je nog wat kunt regelen.
Dat verklaard een boel inderdaad. Ik heb echt uren gedaan om de ci+ module aan de praat te krijgen! Ik kon alleen maar vreemde landen kiezen zoals hongaars etc. Ik kon dus niet Ziggo als mijn provider kiezen. Naar lang zoeken is het uiteidenlijk gelukt. Ik heb toen ook een mail gestuurd naar qplaza maar hier heb ik nooit een reactie op gehad...

Bedankt voor de tip om in het service menu te komen. Ik heb even gekeken en het lijkt wel een samsung paneel te zijn. Ik zie bijvoorbeeld een TCON version: F46A2F705. Iets omhoog staat een Option: 46A2UF8E, EU, 8000, NONE

Overigens komen ze hem dinsdag ophalen en dan krijg ik daarna een nieuwe toegestuurd. Ik zal even duidelijk maken dat ik een NL versie wil!

Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
VicSmurf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:40:
[...]

Dat verklaard een boel inderdaad. Ik heb echt uren gedaan om de ci+ module aan de praat te krijgen! Ik kon alleen maar vreemde landen kiezen zoals hongaars etc. Ik kon dus niet Ziggo als mijn provider kiezen. Naar lang zoeken is het uiteidenlijk gelukt. Ik heb toen ook een mail gestuurd naar qplaza maar hier heb ik nooit een reactie op gehad...

Bedankt voor de tip om in het service menu te komen. Ik heb even gekeken en het lijkt wel een samsung paneel te zijn. Ik zie bijvoorbeeld een TCON version: F46A2F705. Iets omhoog staat een Option: 46A2UF8E, EU, 8000, NONE

Overigens komen ze hem dinsdag ophalen en dan krijg ik daarna een nieuwe toegestuurd. Ik zal even duidelijk maken dat ik een NL versie wil!

Nogmaals bedankt!
Je hebt waarschijnlijk een hongaars model gehad. Zodra je de nieuwe binnen krijgt, check dan gelijk of het typenummer eindigt op SLXXN. Als dit niet op de achterkant staat op het type plaatje, dan is het dus geen nederlands model! Houd dit dus goed in de gaten. Op de doos staat het typenummer ook aangegeven. Controleer dus extra goed of dit overeen komt met het typenummer achter op de tv.

Je kunt het ook snel genoeg zien of het een nederlandse firmware bevat. Als je bij het zender zoeken UPC of ZIGGO kan kiezen dan zit je goed.

Let nog steeds goed op of het typenummer eindigt op SLXXN. Als dit niet zo is en je kunt wel gewoon UPC of ZIGGO als provider selecteren, dan is het een buitenlands model met nederlandse firmware er op gezet. Er zijn mensen die dat niet erg vinden, maar ik wil gewoon dat de typenummer en serienummers gewoon correct zijn.

Het scherm en de t-con zijn alle 2 prima in orde. Alle 2 dus samsung.

Veel succes. Ben wel blij dat ze het toestel omruilen voor je. Kost moeite en je zit waarschijnlijk een dag of 2 zonder tv. Dat is zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Welke CI+ module (ziggo) gebruiken jullie? En hoe bevalt deze?

Ik heb nog een CI+module nodig voor mijn 46F7000 en kan niet echt ervaring vinden van gebruiker voor dit type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
prutser387 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:22:

Ik heb nog een CI+module nodig voor mijn 46F7000 en kan niet echt ervaring vinden van gebruiker voor dit type.
Ik heb er een gekocht bij qplaza maar ik weet ff het merk niet meer maar deze werkt verder wel prima.
Op de qplaza website staat ook niet veel informatie er over: http://www.qplaza.nl/artikel/4163/Ci_p__Module_Ziggo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannes01
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:27
prutser387 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:22:
Alleen nieuwe 2012 CAM modellen Quantis en SMiT (blauw met smartcard logo / rode stip) functioneren met 2013 TV (CI+1.3) . Voor de 2013 TV's komt ook nog een echt nieuw 2013 CAM model (CI+1.3) dat nieuwe functies biedt i.c.m. 2013 TV modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
Jannes01 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:15:
[...]

Alleen nieuwe 2012 CAM modellen Quantis en SMiT (blauw met smartcard logo / rode stip) functioneren met 2013 TV (CI+1.3) . Voor de 2013 TV's komt ook nog een echt nieuw 2013 CAM model (CI+1.3) dat nieuwe functies biedt i.c.m. 2013 TV modellen
Ja die heb ik inderdaad ook de SMiT (blauw met smartcard logo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeltz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-05 14:02
Jannes01 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:15:
[...]
Voor de 2013 TV's komt ook nog een echt nieuw 2013 CAM model (CI+1.3) dat nieuwe functies biedt i.c.m. 2013 TV modellen
Kan ik daar ergens iets meer over lezen, en vooral ook in de gaten houden waar en wanneer deze beschikbaar komen?
Ik ga binnenkort waarschijnlijk de F8000 (40") kopen en moet dan ook besluiten om gelijk of later een CI+ module aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannes01
Yeltz schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:58:
[...]
Kan ik daar ergens iets meer over lezen, en vooral ook in de gaten houden waar en wanneer deze beschikbaar komen?
Weet alleen dat ze naar alle waarschijnlijkheid eind juni beschikbaar zullen komen...
De "oude" modules zullen t.z.t. een update krijgen waardoor deze ook geschikt worden voor gebruik met een 2013 tv model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
Er is sinds vandaag een nieuwe firmware beschikbaar voor de f8000 modellen. Het betreft versie 1102.2. De veranderingen zijn als volgt:

Betere beeldkwaliteit
Betere stem herkenning/ondersteuning
Helderheid pop ups verholpen

Wat ik verder heb gemerkt is dat als je nu een av-receiver aangesloten hebt en hi-tv roept wordt ook het geluid via de receiver gedempt.

Mocht je je afvragen waar ik de change-log vandaan haal, staat op de amerikaanse website.
Ik neem aan dat het ongeveer de zelfde problemen zijn met de toestellen. Wat ik er van heb gezien klopt het aardig. Pop up van de helderheid had ik ook last van en nu is dat verdwenen.

Nog wat nieuws voor UPC abonnees met ci+ module. In omgeving Arnhem wordt vanaf 28 mei een ci+ module uitgerold. Hierdoor wordt de module bijgewerkt naar de nieuwe standaard. Wat ik er van gelezen heb zou je dan onder andere 1 gecodeerd en 1 gecodeerd kanaal opnemen. Echt dual tuner dus.

Ik zal het morgen testen.

Mocht je geen brief van upc hebben gehad en in het bezit zijn van een ci+ module en netwerk code 43142 hebben ga dan als volgt te werk:

Zet op 28 mei of later de tv aan. Ga naar kanaal 24 (24 kitchen). Laat de zender hierop 10 minuten staan en je krijgt als het goed is de update aangeboden. Tijdens de update kun je geen tv kijken. Wacht dat de update voltooid is. Als de update voltooid is wacht dan 5 minuten. Je kunt nu weer tv kijken. Zet de tv tijdens de update niet uit. Mocht je na de update geen beeld hebben, haal dan de module uit de tv en installeer deze opnieuw.

Hoop dat jullie er wat aan hebben.

Zodra ik de dual tuner heb getest, meld ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
blueface schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:10:
Er is sinds vandaag een nieuwe firmware beschikbaar voor de f8000 modellen. Het betreft versie 1102.2. De veranderingen zijn als volgt:

Betere beeldkwaliteit

Wat ik verder heb gemerkt is dat als je nu een av-receiver aangesloten hebt en hi-tv roept wordt ook het geluid via de receiver gedempt.

Mocht je je afvragen waar ik de change-log vandaan haal, staat op de amerikaanse website.
Ik neem aan dat het ongeveer de zelfde problemen zijn met de toestellen. Wat ik er van heb gezien klopt het aardig. Pop up van de helderheid had ik ook last van en nu is dat verdwenen.

Nog wat nieuws voor UPC abonnees met ci+ module. In omgeving Arnhem wordt vanaf 28 mei een ci+ module uitgerold. Hierdoor wordt de module bijgewerkt naar de nieuwe standaard. Wat ik er van gelezen heb zou je dan onder andere 1 gecodeerd en 1 gecodeerd kanaal opnemen. Echt dual tuner dus.

Mocht je geen brief van upc hebben gehad en in het bezit zijn van een ci+ module en netwerk code 43142 hebben ga dan als volgt te werk:

Zet op 28 mei of later de tv aan. Ga naar kanaal 24 (24 kitchen). Laat de zender hierop 10 minuten staan en je krijgt als het goed is de update aangeboden. Tijdens de update kun je geen tv kijken. Wacht dat de update voltooid is. Als de update voltooid is wacht dan 5 minuten. Je kunt nu weer tv kijken. Zet de tv tijdens de update niet uit. Mocht je na de update geen beeld hebben, haal dan de module uit de tv en installeer deze opnieuw.

Bedankt voor de update :) Ik hoop dat de dual tuner functie ook naar Ziggo komt want ik heb al een klagende vrouw :). Morgen wordt de F8000 opgehaald en ze hebben me belooft een NL versie terug te sturen afwachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:37
blueface schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:10:

Betere beeldkwaliteit

Waar heb je de upc info vandaan, lees er graag nog wat meer over.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 13:23

LithoMan

Toemaar

Als je goed leest staat er vanaf....en dat is het 40 inch model en niet de 46 inch.
Ben vandaag toevallig geweest, kreeg aanbieding, deze tv 46 inch voor 1900 euries.
Supertip schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:55:
[...]

Nu in de folder van foto klein 46/F8000 1599,- na cashback, dus de actie zal wel ingegaan zijn.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499318

Deze week bij Saturn Hoofddorp, de UE55F8000 in de BTW actie voor € 2.479.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 19:06
Anoniem: 499318 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:43:
Deze week bij Saturn Hoofddorp, de UE55F8000 in de BTW actie voor € 2.479.
Bij Saturn Tilburg ook, vergeet niet dat er vanuit Samsung ook nog €200 cashback op zit via www.samsung.nl/acties alsmede ook nog een voucher voor de 2014 evolution kit en kans op een Porsche..

Koop je gelijktijdig een Soundbar F550/551 of F750/751 (waar ook btw korting op zit) krijg je van Samsung nog eens €200 korting.

Al met al dus een hele scherpe prijs!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
knights16 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:09:
[...]

Waar heb je de upc info vandaan, lees er graag nog wat meer over.
Kreeg afgelopen weekend een informatie brief van upc hierover. Als het goed is zal je dus ook een brief krijgen als je een ci+ module in hezit hebt.

Hier nog een link naar de info op de website:

http://vragen.upc.nl/app/...ail/a_id/1219/p/101%2C244

[ Voor 14% gewijzigd door blueface op 28-05-2013 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-05 18:12
Ik heb sinds gisteren de 40F6400 met zilveren voet, maar wil liever de zwarte variant hiervan, zoals de ES6100 die ik eerder op het oog had. Op Marktplaats staan ook nagenoeg alleen maar zilverkleurige voeten of types die niet passen. Kan ik deze ergens bestellen? Heeft iemand daar ervaringen mee?

Edit: nu ik toch aan het vragen stellen ben, weet iemand of het mogelijk is om met een bepaalde instelling iets meer bas in mijn geluid te krijgen? Het lijkt wel of ik nu constant dubstep op heb staan.

[ Voor 25% gewijzigd door coazter op 28-05-2013 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
Heb ondertussen de update van de ci+module gedaan. Jammer genoeg geen 2 gecodeerde kanalen kijken of opnemen.

De module is wel een heel stuk sneller geworden. Eerst duurde de authenticatie zo'n 20 seconden en nu nog geen 2 seconden! Gelijk beeld op de gecodeerde zenders dus, als je de tv aanzet.

Kreeg hem gelijk aangeboden op kanaal kitchen 24. Duurde nog geen 5 minuten. Dit geld dus alleen voor upc-abonnees in regio gelderland, met netwerkcode 43142.

Heb verder nog geen andere dingen opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:37
Waarom zouden ze alleen of eerst gelderland doen ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-05 15:36

jelly

Arch Linux

Ik heb zojuist een deze module gekocht http://www.foka.nl/ziggo-neotion-ci-cam-module-17716 en die lijkt niet te werken met de Samsung UE40F6200, komt dat omdat ik een nieuwe module nodig heb voor deze (nieuwere) TV?

Ik zag namelijk deze link in dit topic.
http://ziggo-gebruikers.n...php?p=432702&postcount=30

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
knights16 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:23:
Waarom zouden ze alleen of eerst gelderland doen ?
Dacht dat ze het per netwerkcode doen. Weet het niet zeker. Had je zelf ook een ci+module? Dan kun je het testen. De firmware updates van de modem gaan ook per regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• behgez
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-12-2024
LithoMan schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:37:
Ben vandaag toevallig geweest, kreeg aanbieding, deze tv 46 inch voor 1900 euries.

[...]
Klink allemaal leuk die aanbiedingen, maar helaas is het minder rooskleurig. Samsung verplicht winkels om de prijzen sinds maandag kunstmatig hoog te houden op 2199 voor de 46 inch. In de folder van Foto Klein staat een 46 inc afgebeeld, maar in de omschrijving staat dat de F8000 modellen al vanaf 1599 beschikbaar na aftrek van de Samsung cashback. Die 1599 is voor een 40 inch met 100 Euro cashback. Een 46 Inch is 150 Euro cashback, dus kom je uit op 2049. Wel krijg je een gratis kit in 2014 t.w.v. 200-300 Euro (of 150 Euro terug indien hij in 2014 niet uitkomt).

Alternatief is om een Duits model te kopen bij Redcoon of Plasmavisie. Let op: deze winkels zijn niet aangesloten bij de cashback actie van Samsung (nagevraagd bij Samsung; lees: als de prijs lager is van 2199 voor een UE46F8000 kun je ervanuit gaan dat je geen caschback krijgt). De apps en interface is zoals ik heb gegrepen iets anders bij het duitse model.

Beste alternatief is om een winkel te zoeken die je geld terug geeft voor het inleveren van je oude TV of te wachten tot de cashback actie voorbij is om te kijken of de prijzen dan weer naar beneden gaan. Die 1900 Euro is dan een meer dan prima deal denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door behgez op 29-05-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• behgez
Schizo007nl schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:52:
[...]

Bij Saturn Tilburg ook, vergeet niet dat er vanuit Samsung ook nog €200 cashback op zit via www.samsung.nl/acties alsmede ook nog een voucher voor de 2014 evolution kit en kans op een Porsche..

Koop je gelijktijdig een Soundbar F550/551 of F750/751 (waar ook btw korting op zit) krijg je van Samsung nog eens €200 korting.

Al met al dus een hele scherpe prijs!
Helaas, als je de voorwaarden leest dan zijn de volgende modellen uitgesloten van de BTW actie: Samsung: F6400-serie, F6640-serie, F7000-serie, F8000-serie, en F9000-serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
behgez schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:40:
[...]

Klink allemaal leuk, maar helaas is het minder rooskleurig. Samsung verplicht winkels om de prijzen sinds maandag kunstmatig hoog te houden op 2199 voor de 46 inch. In de folder van Foto Klein staat een 46 inc afgebeeld, maar in de omschrijving staat dat de F8000 modellen al vanaf 1599 beschikbaar na aftrek van de Samsung cashback. Die 1599 is voor een 40 inch met 100 Euro cashback. Een 46 Inch is 150 Euro cashback, dus kom je uit op 2049. Wel krijg je een gratis kit in 2014 t.w.v. 200-300 Euro (of 150 Euro terug indien hij in 2014 niet uitkomt).

Alternatief is om een Duits model te kopen bij Redcoon of Plasmavisie. Let op: deze winkels zijn niet aangesloten bij de cashback actie van Samsung (nagevraagd bij Samsung; lees: als de prijs lager is van 2199 voor een UE46F8000 kun je ervanuit gaan dat je geen caschback krijgt). De apps en interface is zoals ik heb gegrepen iets anders bij het duitse model.

Beste alternatief is om een winkel te zoeken die je geld terug geeft voor het inleveren van je oude TV of te wachten tot de cashback actie voorbij is om te kijken of de prijzen dan weer naar beneden gaan.
Ik weet niet waar je deze informatie vandaan haalt, maar bij plattetv.nl leveren ze gewoon nederlandse modellen met aardige korting.
Ik heb een 46F7000 (normaal 1999 euro) gekocht voor 1550 euro. Dat is exclusief de cashback van 150 euro.
Volgens de site van Samsung is dit ook een geauthoriseerde dealer die meedoet met de promotie van cashback en evolution kit.
http://www.samsung.com/nl...e_Dealerlijst_%20TVAV.pdf

PS: ik heb nog geen cashback geld ontvangen. Dus of Samsung hier moeilijk over doet, weet ik niet.

[ Voor 3% gewijzigd door prutser387 op 29-05-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

behgez schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:49:
[Helaas, als je de voorwaarden leest dan zijn de volgende modellen uitgesloten van de BTW actie: Samsung: F6400-serie, F6640-serie, F7000-serie, F8000-serie, en F9000-serie
Maar toch krijg je ze wel met de BTW korting, zoals ook al enkele keren in dit topic gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• behgez
prutser387 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:58:
[...]

Ik weet niet waar je deze informatie vandaan haalt, maar bij plattetv.nl leveren ze gewoon nederlandse modellen met aardige korting.
Ik heb een 46F7000 (normaal 1999 euro) gekocht voor 1550 euro. Dat is exclusief de cashback van 150 euro.
Volgens de site van Samsung is dit ook een geauthoriseerde dealer die meedoet met de promotie van cashback en evolution kit.
http://www.samsung.com/nl...e_Dealerlijst_%20TVAV.pdf

PS: ik heb nog geen cashback geld ontvangen. Dus of Samsung hier moeilijk over doet, weet ik niet.
Nou, gewoon van Tweakers of Kieskeurig: pricewatch: Samsung UE46F7000 Zilver

Bij de vestigingen die meedoen met de Samsung actie staat overal 1999 (ook bij plattetv.nl). Alleen vestigingen die niet meedoen laten een goedkopere prijs zien. En voor de F8000 staat overal 2199. pricewatch: Samsung UE46F8000 Zwart

Jij wil zeggen dat ze de TV's voor een lagere prijs verkopen dan dat ze op hun website vermelden?

Ik heb bij Samsung nagevraagd v.w.b. de cashback actie en ze controleren idd dat de vestiging op de lijst staat. In de voorwaarden staat echter niets van een prijsvermelding, dus volgens mij moet je gewoon je cashback krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
behgez schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:17:
Jij wil zeggen dat ze de TV's voor een lagere prijs verkopen dan dat ze op hun website vermelden?
Dat zeg ik inderdaad.

Franklin.nl is een officiele dealer en zij bieden de TV (UE46F7000), nederlands model voor 1699 euro op hun site.

Vervolgens heb ik op de site van Plattetv gekozen voor 'Betere prijs aanvragen'. Hierbij heb ik verwezen naar de site van Franklin. Zij kwamen toen met een offerte met een prijs van 1550 euro.

Wat ik zie, is dat Samsung verkopers dwingt om een hoge adviesprijs te volgen, terwijl de winkels blijkbaar de televisie voor minder kunnen verkopen en toch winst maken. Dus gewoon een beetje prikken op de verschillende websites en kijken hoe laag je kan gaan :)

[ Voor 20% gewijzigd door prutser387 op 29-05-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• behgez
ok, interessant. Thanks. Hij staat bij Franklin nu overigens ook voor 1999 (en de F8000 op 2199). Dit zijn zoals je aangeeft natuurlijk adviesprijzen die ze voor Samsung verplicht zijn te hanteren ivm hun cashback actie.

Ik ga eens kijken wat me lukt :)

[ Voor 13% gewijzigd door behgez op 29-05-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Van de week een F6400 gekocht voor op de slaapkamer.
Nu werken alle apps inclusief internet (browser, uitzending gemist etc..)

De youtube-app kan gewoon zoeken en geeft resultaten weer.
Alleen de video's willen niet starten (blijft laden).

Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannes01
DyStiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:01:
[...]

Maar toch krijg je ze wel met de BTW korting, zoals ook al enkele keren in dit topic gepost.
Nou niet overal, gister bij de BCC geweest voor de F7000 maar kon geen dubbeltje af.. terwijl ze ook met de btw aktie meedoen.
Zou graag eens horen waar ze de btw aktie voor dit model wel toepassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
Jannes01 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:35:
[...]

Nou niet overal, gister bij de BCC geweest voor de F7000 maar kon geen dubbeltje af.. terwijl ze ook met de btw aktie meedoen.
BCC gaat mee met de prijzen op saturn.nl of als je kan aantonen dat het artikel binnen 20km van de betreffende BCC voor een lagere prijs te koop is. Aangezien saturn.nl de artikelen heeft uitgesloten zal je met fysiek bewijs moeten komen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 13:23

LithoMan

Toemaar

Klopt helemaal wat je schrijft. Die aanbieding van 1900 euries voor het 46 inch model was inclusief die cashback van 150 euries. Dus de korting van 149 euro is van foto Klein zelf.
behgez schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:40:
[...]

Klink allemaal leuk die aanbiedingen, maar helaas is het minder rooskleurig. Samsung verplicht winkels om de prijzen sinds maandag kunstmatig hoog te houden op 2199 voor de 46 inch. In de folder van Foto Klein staat een 46 inc afgebeeld, maar in de omschrijving staat dat de F8000 modellen al vanaf 1599 beschikbaar na aftrek van de Samsung cashback. Die 1599 is voor een 40 inch met 100 Euro cashback. Een 46 Inch is 150 Euro cashback, dus kom je uit op 2049. Wel krijg je een gratis kit in 2014 t.w.v. 200-300 Euro (of 150 Euro terug indien hij in 2014 niet uitkomt).

Beste alternatief is om een winkel te zoeken die je geld terug geeft voor het inleveren van je oude TV of te wachten tot de cashback actie voorbij is om te kijken of de prijzen dan weer naar beneden gaan. Die 1900 Euro is dan een meer dan prima deal denk ik.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 19:06
behgez schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:49:
[...]

Helaas, als je de voorwaarden leest dan zijn de volgende modellen uitgesloten van de BTW actie: Samsung: F6400-serie, F6640-serie, F7000-serie, F8000-serie, en F9000-serie
De website doen ze inderdaad niet mee maar in de winkel in Tilburg staat alles geprijsd met btw voordeel.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
BassieBulk schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:29:
De youtube-app kan gewoon zoeken en geeft resultaten weer.
Alleen de video's willen niet starten (blijft laden).

Meer mensen dit probleem?
Yep, hier hetzelfde probleem. Ook een F6400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
coazter schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:17:
[...]
Yep, hier hetzelfde probleem. Ook een F6400.
Af en toe start er wel één heb ik nou gezien.
Ook via de browser loopt Youtube niet helemaal vlekkeloos.
Soms struikelt de browser over de reclame.
Dan loopt het geluid van de video, en blijft "reclame overslaan in 4,3,2,1 seconden..." staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:07
Aan de onderhandelaars,

Wat is op dit moment de laagste prijs die julllie hebben gekregen voor de 46F8000 zonder de cashback?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
BassieBulk schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:32:
[...]

Af en toe start er wel één heb ik nou gezien.
Ook via de browser loopt Youtube niet helemaal vlekkeloos.
Soms struikelt de browser over de reclame.
Dan loopt het geluid van de video, en blijft "reclame overslaan in 4,3,2,1 seconden..." staan
Dit schijnt verholpen te zijn in de meest recente update als ik dit moet geloven. Vanmiddag maar eens zien of dit werkt.

http://productforums.goog...BBfPtTbpvs%5B1-25-true%5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Jannes01 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:35:
[...]

Bijvoorbeeld bij Saturn Utrecht.
Gisteren daar een UE55F7000 gekocht voor € 2.229,--
En dan krijg ik nog € 200,- retour via cashback bij Samsung, en een Evolution kit in 2014.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/36qYTam.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2kJPrSv.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door DyStiC op 30-05-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• behgez
Morpheusk schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:31:
Aan de onderhandelaars,

Wat is op dit moment de laagste prijs die julllie hebben gekregen voor de 46F8000 zonder de cashback?
1799 bij platte tv nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Laatst online: 19-04 22:29
Ik heb gisteren de 46F6510 gehaald bij de saturn (viel gewoon onder de BTW actie) en de samsung HT-ES8200. Nu probeerde ik via de TV en via de HT set een MKV af te spelen van mijn laptop, maar deze werden helemaal niet weer gegeven in de mappen structuur. (Andere video's wel trouwens) Weet iemand hoe je het voor elkaar krijgt om wel MKV's over het netwerk te streamen?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
Erkel schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:20:
Ik heb gisteren de 46F6510 gehaald bij de saturn (viel gewoon onder de BTW actie) en de samsung HT-ES8200. Nu probeerde ik via de TV en via de HT set een MKV af te spelen van mijn laptop, maar deze werden helemaal niet weer gegeven in de mappen structuur. (Andere video's wel trouwens) Weet iemand hoe je het voor elkaar krijgt om wel MKV's over het netwerk te streamen?
Kun je ter test de MKV is renamen naar bijvoorbeeld .AVI wordt hij dan wel weergegeven? Probeer hem dan ook eens af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Iemand nog instructies hoe ik dat SAMSUNG logo onder m'n F7000 kan demonteren?
Staat niets over in de handleiding maar moet er vast wel vanaf kunnen.
Vind de TV een stuk mooier als het echt alleen dat aluminium randje rondom overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keet1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-08-2020
Ik heb een blauwe SMIT CI+ module gekocht maar krijg alleen Ned1 in HD. Bij de overige zenders krijg ik een melding dat deze gecodeerd zijn....

Ik heb de CI+ module geïnstalleerd volgens onderstaande handleiding
http://www.samsung.com/nl/pdf/samsung_cam_ciplus.pdf

Het gaat om de UE40F7000 en volgens mensen in dit topic zal dit wel gewoon moeten kunnen werken. Net heb ik iemand van Ziggo gebeld en die vertelde dat het aan de firmware van Samsung ligt, maar de tv geeft aan dat deze up to date is.

Heeft iemand een idee wat ik verder kan doen?

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
keet1 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:26:
Ik heb een blauwe SMIT CI+ module gekocht maar krijg alleen Ned1 in HD. Bij de overige zenders krijg ik een melding dat deze gecodeerd zijn....

Het gaat om de UE40F7000 en volgens mensen in dit topic zal dit wel gewoon moeten kunnen werken. Net heb ik iemand van Ziggo gebeld en die vertelde dat het aan de firmware van Samsung ligt, maar de tv geeft aan dat deze up to date is.

Bvd.
Zou toch nog eens even op de website van samsung kijken. De online server van samsung loopt altijd achter. Ik moest 2 fimrwares downloaden van via de website. Online server gaf aan up to date, maar dat was dus niet zo. Dan over die smit module. Bevat die module wel de laatste firmware die geschikt is voor gebruik op 1.3 toestellen? Kan ook nog zijn dat je de ziggo kaart of de module er verkeerd hebt inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

332377

Ik wilde vandaag de 46F6500 halen bij een erkende dealer i.v.m. de cashback actie, maar die schijnen ze niet te hebben (iig MediaMarkt + Saturn). Wel zag ik de 46F6510 staan, voor een lager bedrag overigens. Ik had de twee op de Samsung site vergeleken maar los van "ISP Bound Service" wat de F6510 t.o.v. F6500 niet heeft zit er geen verschil. Iemand anders nog enig idee of er een wezenlijk verschil tussen beide zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

DyStiC schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:47:
Vind de TV een stuk mooier als het echt alleen dat aluminium randje rondom overblijft.
Met een ijzerzaag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
keet1 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:26:

Bvd.
Heb je de televisie naar digitale zenders laten zoeken ZONDER de CI+ module in de televisie te hebben geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Zit de smartcard er op de juiste manier in?

Heb je de smartcard geactiveerd?

[ Voor 29% gewijzigd door prutser387 op 03-06-2013 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
blueface schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:05:
Zou toch nog eens even op de website van samsung kijken. De online server van samsung loopt altijd achter. Ik moest 2 fimrwares downloaden van via de website. Online server gaf aan up to date, maar dat was dus niet zo.
Hoe update je die module via een website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannes01
Dat gaat je niet lukken, dat stukje met logo maakt onderdeel uit van de tv.
Als je het lampje uitzet is het iig al een stuk minder storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Laatst online: 19-04 22:29
VicSmurf schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:27:
[...]

Kun je ter test de MKV is renamen naar bijvoorbeeld .AVI wordt hij dan wel weergegeven? Probeer hem dan ook eens af te spelen.
Dat werkt dan weer wel maar dat is toch niet de bedoeling? Op de lijst van ondersteunde bestandsformaten prijkt ook MKV. Het is in ieder geval een tijdelijke oplossing, maar ik kan er niet tegen als dingen niet werken zoals het hoort...

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
prutser387 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 07:03:
[...]

Hoe update je die module via een website?
Meestal wel. Je zou dan naar de website van de fabrikant kunnen gaan en zoeken of er iets te vinden is. Krijg je iets van een melding dat ie niet 1.3 compatible is? Kun je onder menu, zenders, algemene interface de gegevens van de smartcard inzien? Als die optie greyed out is, heb je de module of de module houder ook niet goed in je tv zitten. Heb je inmiddels de tv al geupdated naar 1102.2 via de website van samsung. Je kunt het bestand dan op een usb stick kopiëren en daar uit pakken en dan in de tv doen. De tv zal dan de update uitvoeren. Dit duurt ongeveer 5 minuten. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461353

Gisteren een 55F8000 gekocht bij de Saturn.

Kom ik thuis, zie ik tot mijn verbazing 1 dode pixel links boven.

Lijkt mij dat ik de tv gewoon probleemloos kan omruilen toch, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• behgez
Fabrikanten hanteren normaal gesproken een norm van 4 of 5 dode pixels als acceptabel en eigen risico. Levenciers bieden daarom vaak een aparte 0 dode pixel garantie aan voor een paar jaar die je kunt afnemen. Omdat het om een nieuw toestel gaat zou ik terug gaan naar Saturn en kijken hoe soepel ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 461353 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:37:
Gisteren een 55F8000 gekocht bij de Saturn.

Kom ik thuis, zie ik tot mijn verbazing 1 dode pixel links boven.

Lijkt mij dat ik de tv gewoon probleemloos kan omruilen toch, iemand hier ervaring mee?
Dit probleem heb ik toen ook gehad met een LG televisie en ik ben tot 5x terug gegaan (2x echt terug, de andere 3x de tv uitgepakt in de winkel) met zelfde type televisie met of wel een dode pixel en de andere hadden weer stof achter het scherm waardoor de pixel bleef hangen en ze deden in alle 5 de gevallen totaal niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499318

Zonder problemen kun je de TV omruilen bij MM/Saturn binnen 14 dagen.

Pas na deze afkoelperiode wordt het (mogelijk) een garantiegeval.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 499318 op 03-06-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keet1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-08-2020
Bedankt voor de reacties. Gisteravond had ik opeens wel alle zenders dus denk dat er tussendoor een update is geweest. Ik heb nog geen update via de site gedaan. Dat wilde ik gisteren doen dus ging nog een keer controleren en toen werkte het...

Bij mij worden er geen films geladen bij Youtube app. Ik kan wel de app starten en zoeken maar bij het starten blijft hij staan op laden. In dit topic heb ik meer gezien over Youtube, maar die worden dan wel geladen volgens mij. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
Erkel schreef op maandag 03 juni 2013 @ 08:47:
[...]

Dat werkt dan weer wel maar dat is toch niet de bedoeling? Op de lijst van ondersteunde bestandsformaten prijkt ook MKV. Het is in ieder geval een tijdelijke oplossing, maar ik kan er niet tegen als dingen niet werken zoals het hoort...
Volgens mij is het niet de beperking van je TV maar meer van de PC die MKV standaard niet laat zien. Je moet volgens mij de MKV extensie registreren. Hoe je dat moet doen wordt hier beschreven: http://answers.microsoft....74-4f0b-b56f-7650920f14a1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
keet1 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:30:
Bedankt voor de reacties. Gisteravond had ik opeens wel alle zenders dus denk dat er tussendoor een update is geweest. Ik heb nog geen update via de site gedaan. Dat wilde ik gisteren doen dus ging nog een keer controleren en toen werkte het...

Bij mij worden er geen films geladen bij Youtube app. Ik kan wel de app starten en zoeken maar bij het starten blijft hij staan op laden. In dit topic heb ik meer gezien over Youtube, maar die worden dan wel geladen volgens mij. Hebben meer mensen dit probleem?
Je moet een update uitvoeren van je Samsung TV naar de nieuwste versie. Is hierboven wel eerder beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512576 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:55:
Bedankt voor de reachtie iig. Maar Cinema Black staat uit en ik kan geen optie vinden dat lijkt op bewegingslicht....

Verder staan alle ECO opties ook uit. Enige optie die ik niet kan aanpassen is HDMI-black level. Deze is grijs en staat op 'middel'. Overigens is het een stuk minder als ik de FILM modus gebruik!

Heb overigens dezelfde vraag gesteld in een engelse forum van deze serie televisies. Daar komen ze er ook niet echt uit. Wellicht dat ik moet wachten op een nieuwe firmware.

http://www.avforums.com/f...s-thread-part-2-a-22.html
Hoi,

heb je inmiddels gevonden wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
Inmiddels heb ik een nieuwe F8000 ontvangen en het beeld is een stuk beter, dat probleem dus opgelost. Er stond firmware 1003 op maar deze heb ik vrijwel direct geüpdatet naar 1102.2 maar nu heb ik een ander probleem. Als ik in de TV hub zit zag ik normaal altijd thumbnails van de andere zenders en wat er straks op TV komt. Nu lijkt dit ineens niet meer te werken. Ik heb al eens van postcode gewisseld maar geen verschil. Ik zie even "Laden" rechtsboven in staan maar dit gaat weer weg. Zie link: http://sdrv.ms/14g4hBG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
VicSmurf schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:55:
Inmiddels heb ik een nieuwe F8000 ontvangen en het beeld is een stuk beter, dat probleem dus opgelost. Er stond firmware 1003 op maar deze heb ik vrijwel direct geüpdatet naar 1100.2 maar nu heb ik een ander probleem. Als ik in de TV hub zit zag ik normaal altijd thumbnails van de andere zenders en wat er straks op TV komt. Nu lijkt dit ineens niet meer te werken. Ik heb al eens van postcode gewisseld maar geen verschil. Ik zie even "Laden" rechtsboven in staan maar dit gaat weer weg. Zie link: http://sdrv.ms/14g4hBG
Heb je tijdens het zoeken van de zenders de module UIT het toestel gehad? Ik had dit ook, maar alleen als ik de module er in liet zitten. Probeer een fabriek reset en dan de module pas er in doen als alles gevonden is. Mooi dat je een ander toestel hebt gekregen waarvan het beeld beter is. reset functie zit onder het menu zelfdiagnose. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
blueface schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Heb je tijdens het zoeken van de zenders de module UIT het toestel gehad? Ik had dit ook, maar alleen als ik de module er in liet zitten. Probeer een fabriek reset en dan de module pas er in doen als alles gevonden is. Mooi dat je een ander toestel hebt gekregen waarvan het beeld beter is. reset functie zit onder het menu zelfdiagnose. Succes!
Het zou kunnen dat ik de module er in had zitten ja!
Ga ik proberen! Wederom bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door VicSmurf op 05-06-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• behgez
Bij de F8000 zit dat gewoon in het menu als je het over het lampje uitzetten hebt tenminste. Even zoeken of anders firmware upgraden wellicht. Of wil je echt dat miniscule samsung logo eraf slopen?

[ Voor 10% gewijzigd door behgez op 05-06-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
behgez schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:39:
[...]

Bij de F8000 zit dat gewoon in het menu als je het over het lampje uitzetten hebt tenminste. Even zoeken of anders firmware upgraden wellicht. Of wil je echt dat miniscule samsung logo eraf slopen?
Tuurlijk er af slopen die handel, je wilt toch niet dat iemand ziet dat je een Samsung hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

behgez schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:39:
Ja ik weet dat je het lampje uit kunt zetten, maar ik wil hem er liefst af hebben.
En zo minuscuul is hij imho niet, en ik vind het gewoon mooier om echt alleen het aluminium lijstje rond m'n scherm te hebben. Het plaatje zit ook achter de aluminium rand, die loopt gewoon door. Maar ik ga wel n's even proefondervindelijk wat schroefjes losdraaien om te zien waar ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
blueface schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Helaas werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433757

Vandaag viel mijn oog op de actie van redcoon.nl. Deze hebben momenteel een UE46F8000 voor 1689(ex verzending) http://www.redcoon.nl/B445743-Samsung-UE46F8000-NON-ZIGGO-UPC_LED-TVs

Er staat bij vermeld dat het daar gaat om een Europese variant waarbij mogelijk functies niet beschikbaar zijn.
Buiten de Ziggo/UPC compatibiliteit, zijn er hier functies bij die noemenswaardig zijn om voor een duurdere niet Europese versie te kiezen. Of is hier weinig van te merken/verwaarloosbaar?

Het scheelt zoveel geld (2199 of ~1689), dat ik het niet helemaal vertrouw m.b.t beschikbare functies :X :X

edit: misschien beter geweest in aankoopadvies 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 433757 op 05-06-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:07
Bij Apollo kost die denk ook iets van 1700~1750 euro. Dan heb je wel de NL versie. Ik zelf heb daar de 55F8000 gekocht voor 2400,- . En dan krijg je ook nog eens 150 euro cashback van Samsung en dit krijg je volgens mij niet op de Europese modellen.

[ Voor 32% gewijzigd door Morpheusk op 05-06-2013 22:13 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
VicSmurf schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:36:
[...]

Helaas werkt bij mij niet.
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van die Samsung zooi.

Als ik de settings reset en alles opnieuw instel dan zie ik heel even de pictogrammen van de huidige programma's die op TV zijn maar deze verdwijnen na 1 seconde en daarna komt het ook niet meer terug. Haalt hij die SmartTV zooi van Internet ofzo? Ik dacht dat hij dat intern deed.

Knap waardeloos op deze manier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

VicSmurf schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:36:
[...]

Als ik de settings reset en alles opnieuw instel dan zie ik heel even de pictogrammen van de huidige programma's die op TV zijn maar deze verdwijnen na 1 seconde en daarna komt het ook niet meer terug. Haalt hij die SmartTV zooi van Internet ofzo? Ik dacht dat hij dat intern deed.

Klinkt als een bug. Heb je Samsung al gebeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 08:40
Ik heb exact hetzelfde probleem als VicSmurf. Na de update naar 1102.2 zie ik ook geen thumbnails meer van de andere zenders (UE46F7000).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Nu online
VicSmurf schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:36:
[...]

Ik weet niet of dit via het internet gaat of niet. Heb je ook al geprobeerd om smarthub te resetten?
Ik heb het toestel namelijk standaard aan het internet hangen. Moet je wel je postcode opgeven bij de instellingen? Na het geven van de postcode en het akkoord gaan met de voorwaarden, moet je dus de module in de tv stoppen. Hierna krijg je de iets van de authenticatie melding. Het is belangrijk dat je dit proces niet onderbreekt. Het duurt langer dan gemiddeld deze ene keer. Heb je kijkgeschiedenis ook al proberen te verwijderen? Ik zou het anders ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
blueface schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:08:
[...]

Ik weet niet of dit via het internet gaat of niet. Heb je ook al geprobeerd om smarthub te resetten?
Ik heb het toestel namelijk standaard aan het internet hangen. Moet je wel je postcode opgeven bij de instellingen? Na het geven van de postcode en het akkoord gaan met de voorwaarden, moet je dus de module in de tv stoppen. Hierna krijg je de iets van de authenticatie melding. Het is belangrijk dat je dit proces niet onderbreekt. Het duurt langer dan gemiddeld deze ene keer. Heb je kijkgeschiedenis ook al proberen te verwijderen? Ik zou het anders ook niet weten.
Geen problemen met authenticatie. Ik kan Smart hub niet resetten (optie niet mogelijk) en hetzelfde voor de kijkgeschiedenis (misschien omdat ik net een reset heb uitgevoerd?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 521181

Ik heb sinds een paar dagen het 46F7000 NL model, na aftrek van de Cashback dik onder de 1500,-Euro
en voucher voor Smart kit update 2014 bij plattetv. TV hang hier aan de "geweldige" HobbyBox van UPC...en opgenomen in het thuisnetwerk (150Mb internet).
Ook ik heb problemen met het laden van YouTube, blijft maar aan het laden en niente weergave.
Zag ook de nieuwste Firmware staan als update (1102.2), gebruik nu de 1002, bij Samsung.
Na een mailtje naar Samsung over het Youtube probleem werd er verteld dat het lag aan de Youtube app,en niet aan de TV. Tevens werd mij ten zeerste afgeraden om de FW 1102.2 te instaleren!
Deze FW update zou het TV menu danig verstieren.......waarom dan de update op I-net????
Ik wacht wel af totdat de TV zelf de FW update downed i.p.v. klooien met een stick als het
toch al afgeraden wordt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
blueface schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:08:
[...]

Ja heb ik allemaal al gedaan maar zonder resultaat helaas. Het gekke dus is dat ik ze heel even zie maar daarna ineens weer weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
Arx schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:51:
[...]

Klinkt als een bug. Heb je Samsung al gebeld? :)
Wel een mail gestuurd en een rare reactie zie onder:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung televisie. U geeft aan dat als u in de smart hub bent alleen het beeld ziet van de programma die op dat moment is afgesteld.

U geeft ook aan dat u uw televisie heeft voorzien met d 1102.2 update en dat dit waarschijnlijk hierdoor komt.

Wij adviseren u de website in de gaten te houden voor nieuwe updates, op dit moment zijn er nog dingen waaraan we tegen aanlopen, en wij zijn bezig met alles in orde te krijgen van dit toestel, onze excuses voor enig ongemak.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
'Er zijn nog dingen waar we tegen aanlopen'.... Bijzondere reactie! Nu maar hopen dat de update zsm volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• behgez
Anoniem: 433757 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:00:
Vandaag viel mijn oog op de actie van redcoon.nl. Deze hebben momenteel een UE46F8000 voor 1689(ex verzending) http://www.redcoon.nl/B445743-Samsung-UE46F8000-NON-ZIGGO-UPC_LED-TVs

Er staat bij vermeld dat het daar gaat om een Europese variant waarbij mogelijk functies niet beschikbaar zijn.
Buiten de Ziggo/UPC compatibiliteit, zijn er hier functies bij die noemenswaardig zijn om voor een duurdere niet Europese versie te kiezen. Of is hier weinig van te merken/verwaarloosbaar?

Het scheelt zoveel geld (2199 of ~1689), dat ik het niet helemaal vertrouw m.b.t beschikbare functies :X :X

edit: misschien beter geweest in aankoopadvies 8)7
Redcoon is geen officiele dealer. Alle bedrijven die op tweakers of kieskeurig met lagere prijzen dan 2199 te zien zijn importeren duitste modellen en zijn niet aangesloten bij samsung als een officiele dealer (lees: geen cashback).

Gewoon even bij plattetv_nl op 'lagere prijs aanvragen' klikken dan komen ze met een prijs terug van 1799. Met cashback kom je dan op 1649 en ben je nog goedkoper uit dan bij Redcoon (nog even los van de gratis evolution kit 2014 die je erbij krijgt).
Pagina: 1 2 ... 44 Laatste