Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 20:27
Van 26 mei tot en met 1 juni zijn het de TAX Free dagen bij Saturn, te vergelijken met de BTW weg ermee dagen van de Mediamarkt.

De details over welke producten niet mee doen staan hier

Let wel op: in de filialen geldt

11.3 Uitgesloten van retour en omruiling zijn:

d. Desktopcomputers, notebooks, tablets, smartphones en overige datadragende producten.

Als je deze producten op zicht wenst vanwege bv bekende fabricageproblemen dan zou het verstandiger kunnen zijn om via de webshop te bestellen waar je deze uitsluiting niet hebt.

[ Voor 55% gewijzigd door 010101. op 27-05-2013 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:49
Prijzen verhogen? Dus uiteindelijk ben je net zo duur uit. Of mis ik dan iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
Ruerd Jan schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:21:
Prijzen verhogen? Dus uiteindelijk ben je net zo duur uit. Of mis ik dan iets?
Dit is de bekende discussie die ook de Mediamarkt actie telkens heeft. Prijzen verhogen voordat de actie begint. Tax free wordt de HTC one dus 660 euro zoals het er nu voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:11
Heeft er iemand toevallig nog een lijstje van producten die niet mee doen van vorige keren?
Is mijn hoop op korting op Sonos-producten zinloos? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-07 21:19
Wat een afzetters daar bij Saturn (Webshop) :/ . Vorige week kostte de HTC One €665 volgens Google cache. http://i42.tinypic.com/ff1gu9.jpg
Ze hebben stiekem die productpagina op uitverkocht gezet
http://www.saturn.nl/mcs/...72,595534.html?langId=-11
en weer een nieuwe productpagina aangemaakt met een veel hogere prijs. Heel toevallig is de nieuwe prijs met BTW korting bijna dezelfde als de oude prijs van vorige week.

Saturn winkels zijn franchisebedrijven, dus misschien heb je nog geluk dat de winkels nog de oude prijs hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:38
AquaSheep schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:31:
Wat een afzetters daar bij Saturn (Webshop) :/ . Vorige week kostte de HTC One €665 volgens Google cache. http://i42.tinypic.com/ff1gu9.jpg
Ze hebben stiekem die productpagina op uitverkocht gezet
http://www.saturn.nl/mcs/...72,595534.html?langId=-11
en weer een nieuwe productpagina aangemaakt met een veel hogere prijs. Heel toevallig is de nieuwe prijs met BTW korting bijna dezelfde als de oude prijs van vorige week.

Saturn winkels zijn franchisebedrijven, dus misschien heb je nog geluk dat de winkels nog de oude prijs hanteren.
Saturn winkels zijn geen franchisebedrijven, maar een gedeelde constructie.

Mocht er een uitzonderingenlijst zijn, sommige winkels willen daar nog wel eens vanaf wijken en tócht korting op die producten geven.
Het is echter verboden om de prijzen te verhogen x in aankomst van dergelijke actie, dus vraag ernaar en laat de oude prijs zien, wellicht kunnen ze wat voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:11
ACTIEVOORWAARDEN

Zo werkt het!

Van zondag 26 mei t/m zondag 2 juni 2013 is het Taxfree Paradise bij Saturn! Deze actie is geldig op bijna het gehele assortiment*.

Prijzen in de webshop worden inclusief voordeel getoond.
Deze actie is geldig op: TV & HiFi, Computer, NAS, Telecom, Navigatie, Foto & Video, Witgoed & Klein huishoudelijk, Car-HiFi en Portable Audio.
*UITGEZONDERD VAN DEZE ACTIE ZIJN:

MUZIEK, FIlM EN GAMES:

CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
COMPUTER:

Accessoires en Software (excl. NAS en Mediaspelers)
Alle Apple iPad modellen
Samsung Chromebook
E-readers
TV & HIFI

Sony: HX920-serie, W905-serie, W805- serie en W807-serie
Panasonic: Alle Panasonic 3D-modellen
Samsung: F7000-serie, F8000-serie, en F9000-serie
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, en 9000-serie
Sharp: LE645-serie, LE657-serie, LE757-serie en LE857-serie
LG: LA7408-serie, LA7909-serie, LA8609-serie, LA9609-serie en 960-serie
Bose
Sonos
B&W
FOTO/VIDEO:

Sony: DSC-RX100, DSC-HX300, DSC-HX50, NEX-6, NEX-7, HDR-PJ650, HDR-CX410
Panasonic: DMC-TZ-serie, FZ-serie, G-serie, GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, G1X, G15 en alle "L" lenzen.
Fujifilm: Finepix X100 serie, Xpro1 serie, X-E1 serie, X20, X-Mount lenzen.
Sigma
JVC: GC-XA1
Nikon: D800, D600, D300s & D7100, alle lenzen boven de €1300,-
Samsung: WB250F WB800F, NX20, NX300, Galaxy Camera
WITGOED:

Alle Liebherr producten
KlEIN HUISHOUDELIJK:

Alle Jura producten
TELECOM EN NAVIGATIE:

Alle Apple iPhones
Beltegoed kaarten en abonnementen
Kpn hi telfort
Blackberry
PORTABLE:

B&W
Bose
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
ACCESSOIRES:

Alle accessoires
POWER SERVICE
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:22
Helaas belachelijk dat ze weer overduidelijk sommige artikelen eerst duurder maken enkele dagen voor deze actie. Lijkt me ook niet mogen?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
SgtElPotato schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:57:
Helaas belachelijk dat ze weer overduidelijk sommige artikelen eerst duurder maken enkele dagen voor deze actie. Lijkt me ook niet mogen?
Ze vangen dat op door vrijwel alle artikelen standaard in de aanbieding te zetten. De standaard aanbieding maakt gewoon plaats voor de BTW-actie.

Maar dat doen ze niet bij alle artikelen hoor, alleen die al erg goedkoop waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:00
Sony W905 doet niet mee of samsung f8000 :( Wilde net 1 van die halen!

Eigenlijk op geen enkele nieuwe TV kan je de korting krijgen wtf, kunnen beter een lijst maken waar je wel korting op krijgt... ;w

[ Voor 48% gewijzigd door Cyclonic op 23-05-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:29

Radjesh

hoi

Jammer dat verhogen van de prijzen :(

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-07 10:13
Cyclonic schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:16:
Sony W905 doet niet mee of samsung f8000 :( Wilde net 1 van die halen!

Eigenlijk op geen enkele nieuwe TV kan je de korting krijgen wtf, kunnen beter een lijst maken waar je wel korting op krijgt... ;w
Kom maar naar Tilburg dan valt er vast wel iets te regelen ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 18:18
Overwegen mijn nieuwe monitor pricewatch: Asus MX279H Zwart hier te halen. Ze hadden hem laatst wel, maar geen idee of ze hem nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
BlackMage schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:13:
[...]

Ze vangen dat op door vrijwel alle artikelen standaard in de aanbieding te zetten. De standaard aanbieding maakt gewoon plaats voor de BTW-actie.

Maar dat doen ze niet bij alle artikelen hoor, alleen die al erg goedkoop waren.
SgtElPotato schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:57:
Prijzen op Internet zijn voortdurend onderhevig aan wisselingen, vooral webshop past prijzen soms dagelijks aan om met andere winkels te concurreren. Het kan dus zo zijn dat er afgelopen week een product in de aanbieding was die nu voorbij is. Op het hoofdkantoor zijn ze pertinent tegen het ophogen van prijzen vanaf twee weken voor de actie. Enkel concurrentie prijzen en folder prijzen worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-07 18:48

Tom Yam

(>'.')>

Als ik die actievoorwaarden lees vraag ik me af wat er dan wel onder de actie valt... wat een lijst uitzonderingen zeg.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:50
Grappig. Saturn wil zich profileren als een 'ZO MOET TECHNIEK!' winkel, en ondertussen sluiten ze bijna alle technische producten van de actie uit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Dennis Lammers schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:19:
Grappig. Saturn wil zich profileren als een 'ZO MOET TECHNIEK!' winkel, en ondertussen sluiten ze bijna alle technische producten van de actie uit... :P
Tom Yam schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:15:
Als ik die actievoorwaarden lees vraag ik me af wat er dan wel onder de actie valt... wat een lijst uitzonderingen zeg.
Die uitsluitingen zijn contractueel vastgesteld door de leveranciers. Saturn moet zich dus min of meer aan de afspraken houden.

Het is overigens bekend dat hier al sinds jaar en dag diverse uitzonderingen op gemaakt worden echter verschilt dat per winkel. De ene winkel gaat hier coulanter mee om dan de ander.

Ik weet bijvoorbeeld dat alle Samsung tv's in de winkel mee doen met de actie, maar op de webshop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Schizo007nl schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:04:
[...]

Kom maar naar Tilburg dan valt er vast wel iets te regelen ;)
Als we dan ook reiskosten vergoeding doen, vanuit zuid limburg is niet goedkoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-07 16:44
Ook al niet op de Sony NEX-6, laat ik daar nou net voor gaan.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:04

Shunt

Boe

Is het niet zo dat ondanks de korting je alsnog op de laagste prijs garantie kunt beroepen?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Shunt schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:57:
Is het niet zo dat ondanks de korting je alsnog op de laagste prijs garantie kunt beroepen?
Voor of na de korting? De prijs voor de laagste prijs garantie is altijd de prijs waarmee ze vergelijken, ook al is de prijs voor de korting hoger dan bij bijv. BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Hoe wordt de nieuwe prijs nu berekend? Zijn daar ook speciale regels voor of trek je gewoon 21% van de geadverteerde prijs af?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 14:34

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Uitgezonderd zijn Accessoires en Software (excl. NAS en Mediaspelers)....

Dus als ik het goed lees zijn NASjes nu eindelijk wel met korting?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:59
@marco_sire: de prijs incl. BTW deel je door 1,21 (of 17,36% korting).

[ Voor 11% gewijzigd door Arjan90 op 24-05-2013 09:54 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 09:50
je trekt niet 21% btw af, maar ongeveer 17%. Want als iets 100 euro exclusief BTW kost. Kost het na BTW 121 euro. Als je hier 21% vanaf haalt is het echter minder dan 100 euro. Je rekent het terug.

Gezien de prijzen en de werkwijze bij MM en Saturn is het vaak niet voordeliger dan een andere winkel. Daarbij is 17% korting op een product sowieso al niet veel. Echter voor Apple producten, waar de prijzen vast staan, wel voordeliger. Zie maar eens een nieuw Apple product voor 17% korting te krijgen. Jammer dat het allemaal voor de WWDC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006

B64

kx22 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:54:
Zie maar eens een nieuw Apple product voor 17% korting te krijgen.
Inderdaad... iPhones en iPads zijn alvast uitgesloten van de actie ;w

Nou was ik eigenlijk van plan een Nokia Lumia 620 te halen, maar die zijn sinds een dag of 2-3 uit de Saturn en MM webshops verdwenen. Toch benieuwd of, en tegen wat voor prijs die volgende week in de winkel ligt, anders ga ik toch maar eens een webshop blij maken met m'n klandizie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
kx22 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:54:
je trekt niet 21% btw af, maar ongeveer 17%. Want als iets 100 euro exclusief BTW kost. Kost het na BTW 121 euro. Als je hier 21% vanaf haalt is het echter minder dan 100 euro. Je rekent het terug.

Gezien de prijzen en de werkwijze bij MM en Saturn is het vaak niet voordeliger dan een andere winkel. Daarbij is 17% korting op een product sowieso al niet veel. Echter voor Apple producten, waar de prijzen vast staan, wel voordeliger. Zie maar eens een nieuw Apple product voor 17% korting te krijgen. Jammer dat het allemaal voor de WWDC is.
Hoe kom je er bij dat 17% niet veel is? Er zijn genoeg goederengroepen waar die marge niet eens op zit.. denk bijvoorbeeld aan foto/video, mobile, tablets en laptops en ook een behoorlijk aantal televisies redt die marge niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 09:50
Schizo007nl schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:37:
[...]

Hoe kom je er bij dat 17% niet veel is? Er zijn genoeg goederengroepen waar die marge niet eens op zit.. denk bijvoorbeeld aan foto/video, mobile, tablets en laptops en ook een behoorlijk aantal televisies redt die marge niet ;)
Bij Apple zijn de prijzen bijna overal gelijk. Bij de meeste andere dingen zijn er prijsverschillen tussen webshops en Saturn of MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-07 12:23
Coach4All schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:53:
Uitgezonderd zijn Accessoires en Software (excl. NAS en Mediaspelers)....

Dus als ik het goed lees zijn NASjes nu eindelijk wel met korting?
Gefeliciteerd, je kunt begrijpend lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189570

Een kijken of er een interessante laptop te halen is, het is altijd afwachten hoe de prijzen werkelijk uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-07 14:25
Jammer dat lenzen tot 1.3k wel mee doen maar een body onder de 1.3k (lees: d7100) niet mee doet :(

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 21:50
Klopt mijn berekening als ik zeg dat de canon 600d na btw korting en cashback canon 382€ euro kost? Dat is wel een leuke prijs! Nu nog twijfelen tussen deze canon of de Nikon d3100 voor 288€. Wil sowieso niet meer dan 400€ besteden voor een spiegelreflex camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Poeh, bose doet gelukkig niet mee, vorige week dock gekocht voor de iphone bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-07 14:21
Anoniem: 102729 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:04:
Poeh, bose doet gelukkig niet mee, vorige week dock gekocht voor de iphone bij de mediamarkt.
Voor Bose betaal je hoe dan ook teveel, zelfs als je korting krijgt.

Ik ben benieuwd of de BCC ook weer meegaat met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Vistajevski schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:38:
[...]Ik ben benieuwd of de BCC ook weer meegaat met deze actie.
Volgens de website van BCC gaan ze altijd mee met Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369769

gekke-gerrit schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:13:
Jammer dat lenzen tot 1.3k wel mee doen maar een body onder de 1.3k (lees: d7100) niet mee doet :(
Zowiezo vind ik de uitsluiting van "L" lenzen discriminerend ten opzichte van de grens van €1300,- bij Nikon. Er zijn zat leuke L lensen die ruim onder die grens zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 16:50
coazter schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:09:
[...]

Volgens de website van BCC gaan ze altijd mee met Saturn.
Wij gaan altijd mee met de actie.

[ Voor 34% gewijzigd door Mr.Joker op 25-05-2013 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-07 18:54
Anoniem: 369769 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:09:
[...]

Zowiezo vind ik de uitsluiting van "L" lenzen discriminerend ten opzichte van de grens van €1300,- bij Nikon. Er zijn zat leuke L lensen die ruim onder die grens zitten.
Ja dat zijn inderdaad rare uitzonderingen, Maar goed die worden dan ook door de leveranciers bepaald.
Trouwens de Canon 7D doet wel mee als ik het goed gelezen heb, Maar de Nikon D300s niet. En dat vind ik maar raar want zo gewild is die D300s volgens mij al enige tijd niet meer. (Denk persoonlijk dat er heel wat meer animo is voor de Canon 7D.)
Schizo007nl schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:33:
Die uitsluitingen zijn contractueel vastgesteld door de leveranciers. Saturn moet zich dus min of meer aan de afspraken houden.

Het is overigens bekend dat hier al sinds jaar en dag diverse uitzonderingen op gemaakt worden echter verschilt dat per winkel. De ene winkel gaat hier coulanter mee om dan de ander.
Ik begrijp heel goed dat die uitsluitingen van de leveranciers komen en dat de actie niet eens zou bestaan zonder de medewerking van de leveranciers.
Maar het is mij opgevallen (En anderen blijkbaar ook) dat er steeds meer en meer uitsluitingen bijkomen,
En dan is de opmerking dat ze onderhand beter kunnen vermelden waar je nog wel korting op krijgt ergens wel terecht vind je niet?

Nogmaals ik begrijp dat Saturn/Mediamarkt afhankelijk is van haar leveranciers, Maar als dit zo doorzet is het straks de moeite haast niet meer waard om actie nog te houden daar deze meestal wordt aangegrepen door mensen om juist apparatuur te kopen die net nieuw of vrij recent is.

Hoe dan ook ik ga hier bij de lokale Saturn(HHW) in elk geval even kijken of er misschien nog wat leuks te regelen valt voor een aantal Nikon objectieven die ik nog wil. (Ze zitten immers allemaal onder de 1300,-)

Edit: Uit de lijst met uitsluitingen kan ik zo snel niet halen of Digitale TV Decoders wel of niet uitgesloten zijn?
Wil mijn Humax met enkele tuner eigenlijk wel vervangen door eentje met twee tuners. Deze dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Sato op 25-05-2013 06:21 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006

B64

Die importeurs/leveranciers hebben ook een bepaald marketingbudget (en, dare I say it, door de crisis zal die bij een aantal toch wat gekrompen zijn). Vroeger deed alleen de MediaMarkt dit, nu de Saturn dus ook dus hebben ze nu al twee van dit soort acties per jaar. Uiteindelijk zullen die importeurs toch ook budget moeten hebben om ook bij andere winkelketens acties te kunnen houden.

Let wel, bij veel andere acties kan een beetje gespeeld worden met de kortingspercentages, afhankelijk van het beschikbare budget. Bij deze actie wordt het percentage gedicteerd door het BTW-tarief, en daarbij komt dat het door de BTW-verhoging nog ietsje duurder is geworden.

Het kan best zijn dat het lijstje met uitzonderingen bij de volgende MediaMarkt actie weer wat korter is, of er anders uitziet. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Sato schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 06:18:
[...]

Ja dat zijn inderdaad rare uitzonderingen, Maar goed die worden dan ook door de leveranciers bepaald.
Trouwens de Canon 7D doet wel mee als ik het goed gelezen heb, Maar de Nikon D300s niet. En dat vind ik maar raar want zo gewild is die D300s volgens mij al enige tijd niet meer. (Denk persoonlijk dat er heel wat meer animo is voor de Canon 7D.)

[...]

Ik begrijp heel goed dat die uitsluitingen van de leveranciers komen en dat de actie niet eens zou bestaan zonder de medewerking van de leveranciers.
Maar het is mij opgevallen (En anderen blijkbaar ook) dat er steeds meer en meer uitsluitingen bijkomen,
En dan is de opmerking dat ze onderhand beter kunnen vermelden waar je nog wel korting op krijgt ergens wel terecht vind je niet?

Nogmaals ik begrijp dat Saturn/Mediamarkt afhankelijk is van haar leveranciers, Maar als dit zo doorzet is het straks de moeite haast niet meer waard om actie nog te houden daar deze meestal wordt aangegrepen door mensen om juist apparatuur te kopen die net nieuw of vrij recent is.

Hoe dan ook ik ga hier bij de lokale Saturn(HHW) in elk geval even kijken of er misschien nog wat leuks te regelen valt voor een aantal Nikon objectieven die ik nog wil. (Ze zitten immers allemaal onder de 1300,-)

Edit: Uit de lijst met uitsluitingen kan ik zo snel niet halen of Digitale TV Decoders wel of niet uitgesloten zijn?
Wil mijn Humax met enkele tuner eigenlijk wel vervangen door eentje met twee tuners. Deze dus.
toon volledige bericht
Decoders worden eigenlijk al heel lang als TV accessoires beschouwd, omdat je er zonder TV niets aan hebt.. Dus de kans dat daar dit keer verandering in komt acht ik persoonlijk niet al te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 21:07
Weet iemand of het zinnig is om naar de winkel te gaan volgende week en toch te vragen of de D800 ook met die korting kan worden gekocht?

Lees gemengde verhalen erover, dat de winkels dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:21

ralpje

Deugpopje

De prijzen op dit moment op de webshop zijn nog zonder korting, toch?
En zit er nog verschil tussen de webshop-prijzen en tussen de winkels (en winkels onderling), net zoals dat bij MM het geval is? Dan weet ik een beetje waar ik op moet rekenen ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Volgens mij zit er bij Saturn ook wel verschil in maar ik vermoed dat hier gelijk mee wordt omgegaan als bij de Mediamarkt. Ik heb nog niet meegemaakt dat de winkel zelf niet meegaat met de prijs van de webwinkel als ik aangeef dat ik het anders toch bij hun laat bezorgen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
Mr.Joker schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 01:19:
[...]Wij gaan altijd mee met de actie.
Is er volgende week ook een cashback actie van Samsung op de tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met een CTO iMac bestellen tijdens deze dagen? Wil wel een iMac met deze korting maar wil wel een Fusion drive en die zie ik er niet standaard tussen staan jammer genoeg..

Edit: nog ff gezocht in oude topics. Bij de MM verschilde het per vestiging of het kon of niet. Zal bij de Saturn hetzelfde zijn gok ik zo. Maar even langs dus!

[ Voor 29% gewijzigd door TEAMIKKE op 25-05-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Net van plan een vaatwasser aan te schaffen dus dit komt goed uit, morgen eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

TDB

Eens kijken of er een MacBook pro te bestellen valt....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:51
gekke-gerrit schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:13:
Hoe weet je dat dan? Dus de 7000 doet dat ook niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
Mr.Joker schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 01:19:
[...]

Wij gaan altijd mee met de actie.
Heb net een Galaxy Note 10.1 gekocht bij BCC. De verkoper raadde mij aan om de prijzen bij Saturn in verband met de Tax free actie in de gaten te houden als de Note daardoor goedkoper zou worden. Dus nog een bevestiging dat ze met de actie mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
www.saturn.nl wordt momenteel klaargestoomd voor de BTW actie!

Vanaf 00:00 is het live! Tip voor de kopers, naar de winkel gaan loont altijd omdat het assortiment omvangrijker is dan enkel de producten op de webshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Ben benieuwd of ze niet stiekem de prijzen verhogen, heb enkele cameras did mijn belangstelling hebben genoteerd,.
Schizo007nl schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:19:
www.saturn.nl wordt momenteel klaargestoomd voor de BTW actie!

Vanaf 00:00 is het live! Tip voor de kopers, naar de winkel gaan loont altijd omdat het assortiment omvangrijker is dan enkel de producten op de webshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-06 23:46
Via de Saturn App net al een iPod Touch 5G 32GB met de BTW korting gekocht (245,-), misschien interessant om daar al eens te gaan snuffelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-06 12:14
CVar schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:11:
Via de Saturn App net al een iPod Touch 5G 32GB met de BTW korting gekocht (245,-), misschien interessant om daar al eens te gaan snuffelen.....
Is alles al afgesprijsd? Smartphones hebben nog allemaal originele prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-06 23:46
parff schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:43:
[...]

Is alles al afgesprijsd? Smartphones hebben nog allemaal originele prijs.
Zat zelf te kijken/wachten op de iPod dus niet gelet op andere artikelen.

Misschien was de iPod een foutje en had het ook pas na middernacht voor die prijs te koop moeten staan.
Ik heb hem in ieder geval al besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 07:21
In de mobiele app zag ik zojuist inderdaad een aantal producten die al afgeprijsd waren volgens de btw actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

0:01 en de site is nog niet online..tsss
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 19:57

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04-2023
De shop geeft geen korting aan? Prijzen zijn nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06 12:56
Inderdaad,

De belasting zit er nog gewoon op, heb bij het afrekenen gekeken, en het zat er allemaal nog op, zelfs op de producten op de voorpagina. Blijkbaar is de voorbereiding niet gelukt zoals ze hadden verwacht.

Ik heb me net bedacht dat ze melden dat de prijzen inclusief voordeel staan. Als ik nou heel gek denk dan zou dat kunnen betekenen dat ze de prijzen gewoon met btw laten zien, maar dat je dan minder hoeft af te rekenen? Wordt mij erg complex als dat zo is.

[ Voor 37% gewijzigd door Ghostier op 26-05-2013 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-06 12:14
Dat wordt dan morgen gelijk naar de winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 23:13
Hmm, het rekenvoorbeeld voor de iMac zegt bijvoorbeeld van 1300 voor 1100, maar de webshop geeft inderdaad vrolijk 1300. Zelfs als je gaat afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Beetje vaag inderdaad. Dat ze de prijzen van elk artikel liever niet aanpassen aangezien ze in de plaatjes verwerkt lijken dat kan ik wel begrijpen maar ik zou toch graag ergens bevestiging zien van de prijs zonder BTW voordat ik doorgestuurd word naar Ideal, wat ik op het moment nog niet zie.

Edit: Nou Ideal bij de bank vraagt toch gewoon fijn het volle bedrag + btw. Het is Witgoed van Beko, geen Liebherr dus voor zover ik in die lijst zie zou dat onder de tax free moeten vallen maar blijkbaar dus niet.

De bevestiging pagina zegt: Alle getoonde prijzen zijn inclusief Taxfre Paradise actievoordeel. Ik neem dan maar aan dat als er voordeel zou zijn dat dat ... 'inclusief' zou moeten staan, dus het voordeel zou er moeten staan, wat dan dus 'exclusief' belasting zou moeten zijn, wat op het moment nog fijn 'inclusief' staat. Heel verwarrend >.<

[ Voor 49% gewijzigd door Pheace op 26-05-2013 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 23:13
Ik gok dat het niet meer gefixed wordt vannacht. Zonde, heb wel even overwogen om een Galaxy SIII voor €40 onder de PW prijs te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Mooie actie geen btw van Saturn, alleen 1 probleempje geld op alles in de winkel behalve bijna alles...
Dus leuke nep actie.
ACTIEVOORWAARDEN

Zo werkt het!

Van zondag 26 mei t/m zondag 2 juni 2013 is het Taxfree Paradise bij Saturn! Deze actie is geldig op bijna het gehele assortiment*.

Prijzen in onze vestigingen en in de webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De wettelijke BTW blijft gehandhaafd
Deze actie is geldig op: TV & HiFi, Computer, Mediaspelers NAS, Telecom, Navigatie, Foto & Video, Witgoed & Klein huishoudelijk, Car-HiFi en Portable Audio.
*UITGEZONDERD VAN DEZE ACTIE ZIJN:

MUZIEK, FILM EN GAMES:

CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
COMPUTER:

Accessoires en Software (excl. NAS en Mediaspelers)
Alle Apple iPad modellen
Samsung Chromebook
E-readers
TV & HIFI

Sony: HX920-serie, W905-serie, W805- serie en W807-serie
Panasonic: Alle Panasonic 3D-modellen
Samsung: F6400-serie, F6640-serie, F7000-serie, F8000-serie, en F9000-serie
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, en 9000-serie
Sharp: LE645-serie, LE657-serie, LE757-serie en LE857-serie
LG: LA7408-serie, LA7909-serie, LA8609-serie, LA9609-serie en 960-serie
Bose
Sonos
B&W
FOTO/VIDEO:

Sony: DSC-RX100, DSC-HX300, DSC-HX50, NEX-6, NEX-7, HDR-PJ650, HDR-CX410
Panasonic: DMC-TZ-serie, FZ-serie, G-serie, GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, G1X, G15 en alle "L" lenzen.
Fujifilm: Finepix X100 serie, Xpro1 serie, X-E1 serie, X20, X-Mount lenzen.
Sigma
JVC: GC-XA1
Nikon: D800, D600, D300s & D7100, alle lenzen boven de €1300,-
Samsung: WB250F WB800F, NX20, NX300, Galaxy Camera
GoPro
WITGOED:

Alle Liebherr producten
KLEIN HUISHOUDELIJK:

Alle Jura producten
TELECOM EN NAVIGATIE:

Alle Apple iPhones
Prepaid beltegoed
Kpn hi telfort
Blackberry
PORTABLE:

B&W
Bose
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
NAS & MEDIASPELERS:

Apple TV
ACCESSOIRES:

Alle accessoires
POWER SERVICE

Indien een actie artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-07 18:54
Schizo007nl schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 08:10:
Decoders worden eigenlijk al heel lang als TV accessoires beschouwd, omdat je er zonder TV niets aan hebt.. Dus de kans dat daar dit keer verandering in komt acht ik persoonlijk niet al te groot.
CarbonFibeR schreef op zondag 26 mei 2013 @ 00:07:
De shop geeft geen korting aan? Prijzen zijn nog steeds hetzelfde.
Vanx schreef op zondag 26 mei 2013 @ 01:05:
Ik gok dat het niet meer gefixed wordt vannacht. Zonde, heb wel even overwogen om een Galaxy SIII voor €40 onder de PW prijs te halen.
Nee dit is toch echt wel humor, Ik heb namelijk 4 productpagina's openstaan in mijn browser en zojuist heb ik die gerefreshed en dit was het resultaat:
Een Objectief(Lens) van Tamron voor Nikon, Prijs nog hetzelfde als voor de actie inging maar hij is voor zover ik weet niet uitgesloten.
Een statief, Prijs nog hetzelfde (Maar het is een accessoire en doet dus niet mee.)
Een Plasma TV, Één van de nieuwe modellen van Panasonic. Prijs is nog hetzelfde want deze zijn uitgesloten van deelname.
En die Digitale TV Decoder van Humax, Was gisteren nog 242,99 en is nu 200,79.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

thaan schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:36:
[...]

Saturn winkels zijn geen franchisebedrijven, maar een gedeelde constructie.

Mocht er een uitzonderingenlijst zijn, sommige winkels willen daar nog wel eens vanaf wijken en tócht korting op die producten geven.
Het is echter verboden om de prijzen te verhogen x in aankomst van dergelijke actie, dus vraag ernaar en laat de oude prijs zien, wellicht kunnen ze wat voor je betekenen.
Het feit dat ze het überhaupt flikken betekent dat je dit soort winkels links moet laten liggen. IK BEN TOCH NIET GEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Nog steeds niet de juiste prijzen bah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:52
website prijs van de samsung galaxy s2 plus nog steeds niet aangepast, 269 euro nog steeds, en in de folder 222,31 euro.

om 8:43 uur inmiddels alle prijzen zo te zien aangepast

[ Voor 19% gewijzigd door krotwijk op 26-05-2013 08:49 . Reden: prijs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:51
D7000 met 18-105 besteld voor €701,65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
De HTC one voor 561 euro
Nokia Lumia 920 (alle kleuren) voor 366 euro - dat is wel heel goedkoop als je bedenkt dat deze 3 maand geleden nog 649 was

Alleen de xperia Z en Samsung S4 prijzen wijken af naargelang de kleur, scheelt 100 euro!

[ Voor 81% gewijzigd door 010101. op 26-05-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Kan iemand ontdekken wat het verschil is tussen deze 2?

iMac 27" CTO
iMac 27"

Edit.. Hmpf, hij linkt niet goed. Het gaat om de configuratie van de 27"met • Intel Core i5 (3,2 GHz) • 8 GB • 1 TB HDD • NVIDIA GeForce GTX 675M (1 GB). Er staan 2 op, een met de aanduiding CTO en ander zonder. Ik zie alleen een andere prijs tussen die twee?

Edit 2: Gevonden: De CTO versie heeft: Bedraad toetsenbord met numpad , Mighty Mouse. De andere versie is met een draadloos toetsenbord zonder numpad en de magic mouse.

[ Voor 56% gewijzigd door TEAMIKKE op 26-05-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Laatst online: 10-07 21:50
Jammer dat de Nikon d5100 met 18-55 lens niet meer in de webshop staat. Stond er gisteren nog voor 449. Wilde hem graag kopen met btw korting maar helaas...dan misschien maar de d3100 of canon 600d

[ Voor 11% gewijzigd door M.C. op 26-05-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
Wat een actie zeg, daar gaat mijn geplande F6400..

Edit: BCC heeft er wel de BTW vanaf gehaald zie ik

[ Voor 35% gewijzigd door coazter op 26-05-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjanssen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 14:21
Als je voor de 600d gaatop de webshop staat hij er 2 keer in met deze 18-135IS lens
maar dan 1 keer zonder cashback logo maar wel met gratis canon kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
coazter schreef op zondag 26 mei 2013 @ 10:20:
Wat een actie zeg, daar gaat mijn geplande F6400..

Edit: BCC heeft er wel de BTW vanaf gehaald zie ik
In de winkels doen alle tv's gewoon mee.. Op de webshop worden deze uitgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Schizo007nl schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:00:
[...]

In de winkels doen alle tv's gewoon mee.. Op de webshop worden deze uitgesloten
Is dat ook voor camera's zoals de D800 denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Saturn is echt kut winkel, vooral in Tilburg alles is te duur wegens gebrek aan concurrentie. We hebben namelijk geen bcc en dat is de enige winkel die het nog beetje op durft te nemen.
Het feit al dat ze zeggen:"
Deze actie is geldig op bijna het gehele assortiment*
En vervolgens 98% van het assortiment uitsluiten zegt denk al genoeg wat voor achterbakse manier van reclame maken ze gebruiken.
Maar goed op moment zit natuurlijk de hele Saturn vol met koop zombies. Dus het zal wel zo blijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
jeroenzelle schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:03:
[...]

Is dat ook voor camera's zoals de D800 denk je?
Kan ik je niet beloven! Sorry O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Iemand die weet wat de 600D + 18-55MM IS lens kost in de winkel?? En welke winkel.

Telefonisch niet te bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:25

CasGas

.

Wat een ballentent, we zijn nu op de eerste dag en meteen al van alles niet meer te verkrijgen, waaronder de 430EXII, daar wou ik er nog wel 2 van bij hebben voor die prijs icm cashback.. maar als ik het bestel krijg ik:

Het door u gekozen product is helaas tijdelijk uitverkocht.

Nou en? Ik wacht wel hoor voordat die geleverd is, maar kan het geen eens kopen nu.. |:( |:(

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Je hebt geen idee hoeveel ze al verkocht zijn dus wat jij zegt vind ik wel erg makkelijk. Dan moet je dus naar de winkel gaan om te kijken of ze daar op voorraad zijn. Icm de cashback van Canon heb je gewoon hele interessante deals, dat is misschien onderschat maar ze kunnen er bij wijze van ook al wel 100 hebben verkocht.

Verder heb je dezelfde voorwaarden als altijd, over het algemeen geldt het alleen voor voorraad bij het begin van de actie.

[ Voor 16% gewijzigd door Arjan90 op 26-05-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
:>
CasGas schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:12:
Wat een ballentent, we zijn nu op de eerste dag en meteen al van alles niet meer te verkrijgen, waaronder de 430EXII, daar wou ik er nog wel 2 van bij hebben voor die prijs icm cashback.. maar als ik het bestel krijg ik:

Het door u gekozen product is helaas tijdelijk uitverkocht.

Nou en? Ik wacht wel hoor voordat die geleverd is, maar kan het geen eens kopen nu.. |:( |:(
Ook een truc van de mediamarkt, als de marges te klein zijn zetten ze het product op uitverkocht tijdelijk niet leverbaar :(
Dussss willen we nog wel klant zijn bij zó n winkel 8)7

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Deze acties lijken altijd mooier dan ze in werkelijkheid zijn, hoewel er soms.. héél soms er wél iets voor een mooie prijs op de site staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Ben er net geweest, de Saturn bij Oosterdokkade in Adam kon niet meedoen met de actie. Wel wat korting kunnen krijgen, alleen niet op voorraad.

Daarna naar Zaandam gegaan en die konden helemaal niet meegaan. Maar wel op voorraad en toch wat korting gekregen, dus daar gekocht.

Me happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Nikeo

Jawelles

ik had een tv in de pricealert: de ue32f5000. Door deze actie is hij zo'n 45 euro goedkoper.

pricewatch: Samsung UE32F5000 Zwart

Inmiddels is plattetvdiscounter ook meegegaan in de prijs zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Iemand enig idee hoeveel de Canon sx260 hs kost? Op de webshop is deze niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 23:41

tijmeng

Panasonic 7J

Nespresso icm cashback is ook wel interessant.

Ik ga maar even langs de BCC in de buurt. Scheelt weer drukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
tijmeng schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:02:
Nespresso icm cashback is ook wel interessant.

Ik ga maar even langs de BCC in de buurt. Scheelt weer drukte
Dan ff metéén verwijzen naar de Nespresso cashback actie is wel zo handig.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
De mediamarkt gaat toch ook mee met de laagste prijsgarantie? (vanwege saturn actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:07
Njaa, ze zijn met TV's al niet de goedkoopste, ok na de korting komen ze misschien 15 tot 35 onderr de PW uit, aangezien ik in de 4 a 5 honderd range kijk. Niet genoeg om te zeggen, hee ik word nu gek...
Maar als iemand wel een hele scherpe TV 39/40 incher bekend is bij vestiging Amsterdam, lemme know. Want voor ingekochte mag-weg-bij-ons-voor-weinig voorraden moet je bij ze zijn, staat niet op de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:25

CasGas

.

Arjan90 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:23:
Je hebt geen idee hoeveel ze al verkocht zijn dus wat jij zegt vind ik wel erg makkelijk. Dan moet je dus naar de winkel gaan om te kijken of ze daar op voorraad zijn. Icm de cashback van Canon heb je gewoon hele interessante deals, dat is misschien onderschat maar ze kunnen er bij wijze van ook al wel 100 hebben verkocht.

Verder heb je dezelfde voorwaarden als altijd, over het algemeen geldt het alleen voor voorraad bij het begin van de actie.
In 12 uur tijd en bij een actie die zo qua magnitude is opgezet, nee, dan is dat niet makkelijk gezegd maar puur gebaseerd op lokkertjes, ze weten echt wel wat ze kunnen verwachten qua verkoop en dat stopt niet bij 100 lenzen/flitsers/body's etc..

Ik woon in het oosten dus voor mij is het sowieso niet gangbaar om er heen te gaan aangezien we niks in de buurt hebben..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb trouwens ook wel vernomen dat er artikelen zijn die je niet in de lijsten ziet als je er direct naartoe gaat op de site van Saturn, maar als je naar het product gaat via de pricewatch ze gewoon te vinden zijn, incl. korting :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06 12:56
@McBoon, Alleen dan als je ze in je winkelwagen probeert te steken zijn ze meestal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Laatst online: 08-07 21:22
Ondanks dat er veel is uitgesloten van deze aktie lijkt Apple wel mee te gaan met hun desk en laptops. Net voor Euro 696.65 een Mac-Mini i7 via de webshop gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Heb net de Sony hx300 gekocht, deze zou niet meedoen met de actie, maar hij stond gewoon met korting in de schappen. Me happy, prijs was zelfs nog minder als de adviesprijs als in de online shop. Nu met de Sony korting onder de 350 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
  • Laatst online: 10-07 16:44
Iemand die toevallig weet of de sony nex 6 wel korting heeft in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Net toevallig dit topic gezien en een Humax 5200 en Philips HTL5120/12 Soundbar gekocht, toch een kleine honderd Euro goedkoper dan de bestelling die ik bij andere winkels had staan.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:14
Saturn/Mediamarkt blijft toch een vreemde winkel met een bijzondere manier van zaken doen.

Vandaag een DeLonghi Nespresso 520+ gekocht tegen een (zeer) scherpe prijs. Gisteren koste de zilveren versie 207€ en de zwarte 249€ in de webshop. Vandaag met de tax free actie koste de zilveren versie 209€ en de zwarte 172€ in filiaal Amsterdam 8)7
Uiteraard de zwarte meegenomen, maar hier kan toch geen mens wijs uit worden... right?

Goed, toen op zoek naar Sony HX200V camera voor mijn schoonouders. Gisteren was deze camera 332€ en direct leverbaar via de webshop. Vandaag met de tax free actie was de camera 275€ maar helaas niet verkrijgbaar in Amsterdam. Vervolgens bij thuiskomst op de webshop gekeken maar camera tijdelijk niet meer leverbaar en sinds een uurtje is de camera volledig uit webshop verdwenen -O-
Ik denk zelf dat ze geschrokken zijn dat de prijs zover onder de concurrenten lag dat ze het maar volledig eraf gegooid hebben. Anway, best vervelend dat je niet eens meer kan (voor)bestellen ondanks dat ze niet direct kunnen uitleveren. Zeker nu met de cash-back actie was dit een "koopje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 08-07 21:28
Jeroen10 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:01:
Heb net de Sony hx300 gekocht, deze zou niet meedoen met de actie, maar hij stond gewoon met korting in de schappen. Me happy, prijs was zelfs nog minder als de adviesprijs als in de online shop. Nu met de Sony korting onder de 350 euro.
Bij welke vestiging heb je deze camera gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Miki schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:21:
Saturn/Mediamarkt blijft toch een vreemde winkel met een bijzondere manier van zaken doen.

Vandaag een DeLonghi Nespresso 520+ gekocht tegen een (zeer) scherpe prijs. Gisteren koste de zilveren versie 207€ en de zwarte 249€ in de webshop. Vandaag met de tax free actie koste de zilveren versie 209€ en de zwarte 172€ in filiaal Amsterdam 8)7
Uiteraard de zwarte meegenomen, maar hier kan toch geen mens wijs uit worden... right?

Goed, toen op zoek naar Sony HX200V camera voor mijn schoonouders. Gisteren was deze camera 332€ en direct leverbaar via de webshop. Vandaag met de tax free actie was de camera 275€ maar helaas niet verkrijgbaar in Amsterdam. Vervolgens bij thuiskomst op de webshop gekeken maar camera tijdelijk niet meer leverbaar en sinds een uurtje is de camera volledig uit webshop verdwenen -O-
Ik denk zelf dat ze geschrokken zijn dat de prijs zover onder de concurrenten lag dat ze het maar volledig eraf gegooid hebben. Anway, best vervelend dat je niet eens meer kan (voor)bestellen ondanks dat ze niet direct kunnen uitleveren. Zeker nu met de cash-back actie was dit een "koopje".
Had die eerder aangeschaft moeten worden, als je echt iets wilt moet je het gewoon kopen. Blijkt maar weer ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste