Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Gekocht in Utrecht, bij The Wall langs de snelweg A2

Er lagen er nog een paar.
yassiro schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:48:
[...]

Bij welke vestiging heb je deze camera gekocht?

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen10 op 26-05-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vandaag een 13 inch retina gekocht bij de Saturn in Tilburg met een mooie korting :) Vijf kassa's open met erg lange rijen en super druk in de winkel! Ik begrijp dus wel dat sommige producten snel uitverkocht kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 18:53

-_-

zitten harddisks ook bij deze actie inbegrepen? Weet iemand dit?

pfff...bel je op. Eerst 20 minuten in de wacht hangen, gaat de toon eindelijk over, pakt er niemand op :S
Bel je opnieuw terug, weer wachten....

ballen tent!

[ Voor 56% gewijzigd door -_- op 26-05-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-07 20:41
Vanochtend de 600d body besteld voor €50,- onder de laagste Pricewatch prijs. Met de cashback die er nog bij komt de body dus voor maar €339,-! Today, was a good day.

Ik zie dat nu alle losse canon bodies die met de korting mee doen al uitverkocht zijn! Gaat hard..

[ Voor 24% gewijzigd door Cwookie op 26-05-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155988

Miki schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:21:
Saturn/Mediamarkt blijft toch een vreemde winkel met een bijzondere manier van zaken doen.

Vandaag een DeLonghi Nespresso 520+ gekocht tegen een (zeer) scherpe prijs. Gisteren koste de zilveren versie 207€ en de zwarte 249€ in de webshop. Vandaag met de tax free actie koste de zilveren versie 209€ en de zwarte 172€ in filiaal Amsterdam 8)7
Uiteraard de zwarte meegenomen, maar hier kan toch geen mens wijs uit worden... right?

Goed, toen op zoek naar Sony HX200V camera voor mijn schoonouders. Gisteren was deze camera 332€ en direct leverbaar via de webshop. Vandaag met de tax free actie was de camera 275€ maar helaas niet verkrijgbaar in Amsterdam. Vervolgens bij thuiskomst op de webshop gekeken maar camera tijdelijk niet meer leverbaar en sinds een uurtje is de camera volledig uit webshop verdwenen -O-
Ik denk zelf dat ze geschrokken zijn dat de prijs zover onder de concurrenten lag dat ze het maar volledig eraf gegooid hebben. Anway, best vervelend dat je niet eens meer kan (voor)bestellen ondanks dat ze niet direct kunnen uitleveren. Zeker nu met de cash-back actie was dit een "koopje".
Had ik de vorige keer ook met de D7000 kit. Echter kwam die op de donderdag weer in de webshop met dezelfde korting. Beetje geluk komt de HX200 dan ook terug als ze weer ergens een voorraadje hebben kunnen bestellen.
yassiro schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:48:
[...]

Bij welke vestiging heb je deze camera gekocht?
Tilburg was de camera ook afgeprijsd vandaag. Weet alleen niet of ze nog voorraad hebben aangezien ik er maar een stuk of 3 zag liggen net toen ze open gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 21:50

ralpje

Deugpopje

ralpje schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:00:
En zit er nog verschil tussen de webshop-prijzen en tussen de winkels (en winkels onderling), net zoals dat bij MM het geval is? Dan weet ik een beetje waar ik op moet rekenen ;)
Vandaag in Saturn Zaandam geweest voor een Samsung Galaxy Tab2 7inch voor de verjaardag van m'n oudste volgende maand.
Hoewel de originele prijs op het prijskaartje iets (tientje ofzo) hoger was dan gisteren op de site, was de prijs na korting gelijk aan die van de site (en gebaseerd op de originele prijs van de webshop): 151 euro en een paar cent. Met thuiskopieheffing (:')) kwam 'ie nu op 157 euro uit. Van Samsung krijg je tot eind juni nog 50 euro cashback, dus we hebben hem nu voor €107 gescoord. Prima deal :)
Alle bijbehorende koppelverkooptrucjes (hoesje van 35 euro erbij? stylus voor een tientje?) even vakkundig afgewimpeld en ik blij en zoon blij (al mag 'ie hem pas over een maandje gebruiken }) )

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
Vandaag naar de BCC geweest om met terugwerkende kracht gebruik te maken van hun laagste prijs garantie. Ik had de Galaxy Note 10.1 gekocht voor €387,95 + €6,05 thuisheffing, nieuwe prijs €325, 62 + €6,05 thuisheffing. Toch een verschil van €62,33, daarboven nog de cashback actie van Samsung en ik heb een Galaxy Note 10.1 voor €280,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Dave Ik aan om de tab2 7.0 te halen fwn goedkoop hebbedingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossinl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:10

rossinl

Audio/Videophile

Vanmiddag naar de Saturn Hoofddorp geweest, zei de verkoper aldaar dat dat ze de Speedlite 430EX II en 40mm f/2.8 STM lens niet eens in hun assortiment hebben, laat staan dat ze ze kunnen leveren. Met andere woorden: ze zijn uitverkocht en laten we dat maar niet eerlijk tegen de klant communiceren, want dan is die zo teleurgesteld.
Merkwaardig ook overigens dat de 40mm f/2.8 STM lens op miraculeuze wijze van de site is verdwenen sinds de actie is gestart (daarvoor voor €189).
Heb het wel gehad met de Saturn.

Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoehPoeh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:47
Vanmiddag de Canon SX280 HS gehaald in A'foort voor € 263,- Daar gaat nog € 30,- af met de Canon cashback actie, dus een aardig voordeeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07 14:15
rossinl schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:42:
Merkwaardig ook overigens dat de 40mm f/2.8 STM lens op miraculeuze wijze van de site is verdwenen sinds de actie is gestart (daarvoor voor €189).
Gek he, dat dat ding snel weg is als heel internet erover volstaat wat een geweldig koopje dat nu is 8)7

Vandaag naar Rotterdam geweest en goed geslaagd. Hadden een lijstje gemaakt van 5 dingen die we wilde hebben, helaas in de webshop allemaal niet meer te krijgen wat later vanochtend. In Rotterdam alles nog kunnen vinden. Wat mij betreft een prima actie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-07 11:27

Trackerfire

BTC HODLER

Moet zeggen de Galaxy S4 is ronduit interessant voor € 552,89...

Klik

[ Voor 5% gewijzigd door Trackerfire op 26-05-2013 22:29 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-07 17:55
-_- schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:57:
zitten harddisks ook bij deze actie inbegrepen? Weet iemand dit?

pfff...bel je op. Eerst 20 minuten in de wacht hangen, gaat de toon eindelijk over, pakt er niemand op :S
Bel je opnieuw terug, weer wachten....

ballen tent!
Denk je dat de kassameisjes uit hun neus staan te eten met zo'n actie? :p

Hardeschijven doen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Had vanmorgenvroeg de 13" rMBP voor 1400 en nog wat in mijn mandje. Uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat ik toch liever de update even afwacht (hopelijk tijdens het WWDC) in de hoop dat de Mediamarkt op het juiste moment ook weer met deze actie komt.

Enkele minuten later was de rMBP alweer 'uitverkocht' zogenaamd dus veel tijd om na te denken had ik niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Eek2nd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:41:
Dave Ik aan om de tab2 7.0 te halen fwn goedkoop hebbedingetje
Ik zou voor de 10 gaan, die heeft een iets groter toetsenbord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Snoop schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:59:
Had vanmorgenvroeg de 13" rMBP voor 1400 en nog wat in mijn mandje. Uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat ik toch liever de update even afwacht (hopelijk tijdens het WWDC) in de hoop dat de Mediamarkt op het juiste moment ook weer met deze actie komt.

Enkele minuten later was de rMBP alweer 'uitverkocht' zogenaamd dus veel tijd om na te denken had ik niet :')
Voor zover ik weet doet MediaMarkt dat toch elk jaar in oktober?

Maar wat de update van de MacBook's geef ik je gelijk, goede kans ook dat ze sowieso iets goedkoper worden dit jaar door de tegenvallende markt voor laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik was op zoek naar een iPod touch en zie dat de blauwe 5e generatie variant, 64GB € 340,00 kost op de site. Maar alleen de blauwe. Dat is wel een stuk goedkoper dan ik hem ergens anders kan vinden. Misschien heeft iemand anders er ook wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Weet iemand toevallig nog in welke Saturn de fujifilm X-10 ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
ralpje schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:00:
[...]

Ik zou voor de 10 gaan, die heeft een iets groter toetsenbord. ;)
Ik vind t juist iets te groot :p
Maar 7.0 is nu uitverkocht in de webshop
Misschien Day Ik dinsdag ff langs de saturn ga

ach ja.. Maakt ook niet uit, hoefde niet per se een tablet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:31
even vergeten, maar kan je nu de mediamarkt-giftcards ook gebruiken in de winkel van Saturn, of kon dat nou alleen in de online shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 11:02
Gisteren een Samsung Galaxy Note 10.1 wifi gekocht bij de BCC. De BCC was zelfs nog lager gegaan (€325,-). Dan heeft mijn werkgever nog een tabletplan, dus de rekening ingeleverd. Dus dan betaal ik netto ongeveer: (325*0.6) - 50 (cashback samsung) = 145,-

Ongeveer 145,- voor een Note 10.1 vind ik niet slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik heb die note 10.1 gisteren ook gekocht. Ik ben nu zo'n beetje net zoveel kwijt als twee weken geleden voor 300T (die normaal echt een stuk goedkoper is). Vandaag zie ik dat de prijs weer bijna 20 euro hoger is.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Trackerfire schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:29:
Moet zeggen de Galaxy S4 is ronduit interessant voor € 552,89...

Klik
Inderdaad interessant! Overigens zijn/waren er wel meer telefoons interessant, maar veel zijn al uitverkocht zoals de HTC One, Sony Xperia V en Blackberry Z10, wellicht nog wel meer. Zal me niet verbazen als de Galaxy S4 ook snel uitverkocht is.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Miki schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:21:
Saturn/Mediamarkt blijft toch een vreemde winkel met een bijzondere manier van zaken doen.

Vandaag een DeLonghi Nespresso 520+ gekocht tegen een (zeer) scherpe prijs. Gisteren koste de zilveren versie 207€ en de zwarte 249€ in de webshop. Vandaag met de tax free actie koste de zilveren versie 209€ en de zwarte 172€ in filiaal Amsterdam 8)7
Uiteraard de zwarte meegenomen, maar hier kan toch geen mens wijs uit worden... right?

Goed, toen op zoek naar Sony HX200V camera voor mijn schoonouders. Gisteren was deze camera 332€ en direct leverbaar via de webshop. Vandaag met de tax free actie was de camera 275€ maar helaas niet verkrijgbaar in Amsterdam. Vervolgens bij thuiskomst op de webshop gekeken maar camera tijdelijk niet meer leverbaar en sinds een uurtje is de camera volledig uit webshop verdwenen -O-
Ik denk zelf dat ze geschrokken zijn dat de prijs zover onder de concurrenten lag dat ze het maar volledig eraf gegooid hebben. Anway, best vervelend dat je niet eens meer kan (voor)bestellen ondanks dat ze niet direct kunnen uitleveren. Zeker nu met de cash-back actie was dit een "koopje".
ik heb hetzelfde met een samsung 7 inch tablet die ik wil kopen, in de aktie (vandaag pas) en ineens niet beschikbaar meer via de webshop. (dit is dan de mediamarkt aktie btw)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Galaxy s4 is ook uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:11
Wii4all schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:31:
[...]

ik heb hetzelfde met een samsung 7 inch tablet die ik wil kopen, in de aktie (vandaag pas) en ineens niet beschikbaar meer via de webshop. (dit is dan de mediamarkt aktie btw)
http://www.saturn.nl/mcs/...73,376933.html?langId=-11

Hij staat er weer op. >:)

Als je deze bedoelt natuurlijk....

[ Voor 4% gewijzigd door OkeOkeOke op 27-05-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
yup dat is hem, hebben ze hem er vanochtend weer opgezet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:25:
Bij de webshop is de vooraad gewijzigd, de s4 is er weer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 515502

alwaysleft schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:25:
Witte is er (nu) nog wel.

@ hierboven, ah okay duidelijk :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 515502 op 27-05-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-07 18:43

Namu

Silver Wings Of Morning

Net tijdens lunch langs "the wall" gereden voor de Canon 430EX II, maar je raad het al, allemaal weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Wii4all schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:32:
yup dat is hem, hebben ze hem er vanochtend weer opgezet.
Die heeft er echt de hele tijd opgestaan, weet ik uit ervaring.
Heb hem zelf gisteren gehaald bij Saturn Zaandam, met de cashback van Samsung eraf komt 'ie nu op 101 euro ofzo excl. thuiskopieheffing. Prima deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Nexus 7 32gb is ook vlug van de website gehaald :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Wow 101 euro is wel netjes.
Hopelijk hebben ze er woensdag nog een paar bij vestiging Rotterdam Zuidplein (naja, 1 is al genoeg voor mij).
Verder ook nog even kijken naar een Galaxy SIII Mini :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514499

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

Anoniem: 514499 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:43:
[...]

Als het goed is kun je hem dan ter plekke bestellen voor de actieprijs, maar moet je wel een kleine aanbetaling doen. ;)
Klopt, levertijd 2 a 3 weken. Er werd me verteld dat een mediamarkt bij mij in de buurt hem ook had en vanwegen de laagsteprijs garantie (en dat ze hetzelfde bedrijf zijn) mee zou doen aan de saturn korting.

Eerst dat proberen, bestellen kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 16:50
Namu schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:26:
[...]

Klopt, levertijd 2 a 3 weken. Er werd me verteld dat een mediamarkt bij mij in de buurt hem ook had en vanwegen de laagsteprijs garantie (en dat ze hetzelfde bedrijf zijn) mee zou doen aan de saturn korting.

Ook de laagste prijs garantie geprobeerd bij de Mediamarkt in Rotterdam Centrum.

Gaat niet werken, ze gaan niet mee met de btw actie van Saturn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Namu schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:26:
[...]

Ze zijn niet hetzelfde. Het zijn twee aparte kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
BBC gaat echter altijd wel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
alwaysleft schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:50:
[...]

Had die eerder aangeschaft moeten worden, als je echt iets wilt moet je het gewoon kopen. Blijkt maar weer ;)
Zojuist bij CameraNU.nl de HX200V voor hetzelfde bedrag besteld als bij de Tax free actie en dit keer direct leverbaar oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-07 16:49

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Had m'n zinnen gezet op dit objectief:
http://www.saturn.nl/mcs/...36,399067.html?langId=-11

Maar blijkbaar zit er te weinig marge op, want toen de actie in ging, was 'ie spontaan niet meer leverbaar. Hij is zelfs helemaal uit de navigatie gehaald. Ik moest de link uit de google cache terugvinden

Bedankt Saturn :(

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
DexterDee schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:42:
Had m'n zinnen gezet op dit objectief:
http://www.saturn.nl/mcs/...36,399067.html?langId=-11

Maar blijkbaar zit er te weinig marge op, want toen de actie in ging, was 'ie spontaan niet meer leverbaar. Hij is zelfs helemaal uit de navigatie gehaald. Ik moest de link uit de google cache terugvinden

Bedankt Saturn :(
Dat zal waarschijnlijk niets met de marge te maken hebben, aangezien het grootste gedeelte van de televisies ook tegen een minmarge van 15% geprijsd zijn.
Waarschijnlijk dat Canon niet wil dat het product tegen die prijs verkocht word.
Je kunt het altijd nog proberen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-06 21:40
Meessen schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:25:
Nexus 7 32gb is ook vlug van de website gehaald :S
Daar was ik dus ook al naar opzoek... Zat er ook al naar te kijken...
Nu maar wachten tot juni op de 7.2 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
flo-rist schreef op maandag 27 mei 2013 @ 07:47:
even vergeten, maar kan je nu de mediamarkt-giftcards ook gebruiken in de winkel van Saturn, of kon dat nou alleen in de online shop?
In de wandelgangen hoor ik dat MM volgende week ook met een soortgelijke actie komt.
Ik heb een vermoeden dat zij dan de "stapelactie' gaan houden. (€15,- korting op elke €100,-)

[ Voor 36% gewijzigd door Loenerd op 27-05-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Anoniem: 514499 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:07:
[...]

Jammer dat bezorgen dan geen optie is en de website/webshop de meest leuke artikelen met het opkomen van de zondagochtendzon al meteen in een merkwaardige Bermuda driehoek heeft laten verdwijnen en de mogelijkheid iets alsnog te bestellen handig van de site heeft verwijderd. :+
Ik denk eerder dat er genoeg mensen in de eerste uren van de actie al bezig waren met het aanschaffen van producten. En daarnaast snap ik wel dat een webshop producten niet laat staan wanneer deze uitverkocht zijn. Voor hetzelfde geldt heeft de leverancier het product ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:07
Nikeo schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:40:
ik had een tv in de pricealert: de ue32f5000. Door deze actie is hij zo'n 45 euro goedkoper.

pricewatch: Samsung UE32F5000 Zwart

Inmiddels is plattetvdiscounter ook meegegaan in de prijs zie ik.
Geldt overigens ook voor andere tv's bijv de F8000 serie bij plattetvdiscounter. Dus zij lijken ook gewoon mee te doen met de actie.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:44
Morpheusk schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:04:
[...]

Geldt overigens ook voor andere tv's bijv de F8000 serie bij plattetvdiscounter. Dus zij lijken ook gewoon mee te doen met de actie.
Yep, voor zover zij het kunnen natrekken op internet. Stel jij ziet iets in jouw vestiging wat super is, maar niet in de webshop staat, plattetvdisc. zal je nee verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Me broertje heeft gister bij de Saturn in Rotterdam de Galaxy Tab 2 10.1 gehaald, ik ben zelf van plan de Tab 2 7.0 halen voor €100,- (na cashback).

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:49
Chris89 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:52:
[...]

Daar was ik dus ook al naar opzoek... Zat er ook al naar te kijken...
Nu maar wachten tot juni op de 7.2 ^^
Zag hem vanmiddag liggen bij Rdam Zuidplein met korting, dacht eigenlijk dat die niet mee deed. Zit zelf te kijken naar de Note 8 nu die +- 310 kost, maar ben nog aan t twijfelen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
S4 was op bij saturn zuidpleim en wisten niet zeker of ze morgen nieuwe zouden krijgen toen maar online besteld

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:31
Aangezien ik niet op de hoogte was van de BTW-aktie had ik bijna op zaterdag de toch al redelijk geprijsde Galaxy S2 Plus gekocht.
Gelukkig toch nog maar even over nagedacht, dus dat was toen ik zondag de knoop toch maar had doorgehakt een mooie meevaller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:35

Illusion

(the art of)

Iemand ervaring met terugsturen van items besteld in de Saturn webshop?
De AV van de website meldt:
23.1 Voor producten die zijn gekocht in de Saturn webshop geldt een bedenktermijn van 14 dagen en kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Tijdens de bedenktijd dient de klant zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. De klant dient het product slechts in die mate uit te pakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of de klant het product wenst te behouden. De klant mag het product niet gebruiken. Indien de klant van zijn bedenktermijn gebruik maakt, dient de klant het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Saturn (online) te retourneren.
Aangezien dit langer is dan de 7 dagen van wet-koop-op-afstand vraag ik me af of ze hier moeilijk of makkelijk mee omgaan.
Ik zou graag wat Apple spul bestellen, maar met de WWDC op 10-14 juni is er natuurlijk kans op updates...

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_-
  • Laatst online: 10-03 18:53

-_-

Zo net de Synology ds412+ gekocht met btw voordeel.
Nu 420 Euro.

Scheelt toch flink wat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
Illusion schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:54:
Iemand ervaring met terugsturen van items besteld in de Saturn webshop?
De AV van de website meldt:
[...]

Aangezien dit langer is dan de 7 dagen van wet-koop-op-afstand vraag ik me af of ze hier moeilijk of makkelijk mee omgaan.
Ik zou graag wat Apple spul bestellen, maar met de WWDC op 10-14 juni is er natuurlijk kans op updates...
Mijn ervaringen zijn heel erg slecht. Ik heb een bestelling bestaande uit drie identieke producten geretourneerd, maar kreeg slechts voor twee exemplaren geld terug. Ik heb nu al vier of vijf keer gebeld (met tussenpozen van minstens een week) en talloze malen hun webformulier / tracking system ingevuld, maar na ruim twee maanden wacht ik nog steeds op het resterende bedrag, ondanks toezeggingen, creditfactuur, opgave rekeningnummer, escalaties. Bizar. Ik heb het nog nooit zo slecht meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Op tweakers in de reviews is men ook niet echt te spreken over de aftersales, zie ook http://tweakers.net/shopreview/5659/saturn/shopreviews/

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 07-07 10:13
Niet in de winkel geprobeerd? Heb zelf een keer een online bestelling in de winkel geretourneerd ging ook prima.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499318

Voor de liefhebber, de Samsung UE55F8000 doet in Hoofddorp blijkbaar wel mee aan de actie. Kost nu ipv €2.999 nu € 2.479.

Helaas was ik zelf op zoek naar een Synology 213+, maar deze was in Hoofddorp niet te vinden en in de webshop uitverkocht... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
In Tilburg is geen enkele TV uitgesloten van de actie.. Meeste toestellen kun je zelfs reserveren indien uitverkocht. Moet wel zeggen dat KTV hier uitzonderingen op maakt, bij computer is het helaas niet mogelijk..

Ook in Tilburg nog nauwelijks Synology te vinden

Iemand nog op zoek naar een LG 84LM960V 4K Ultra HD.. Kost normaal 19999 maar nu met de actie ''slechts'' €16526,35. Koopje toch? :)

[ Voor 27% gewijzigd door Schizo007nl op 27-05-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83718

GS88 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:36:
Me broertje heeft gister bij de Saturn in Rotterdam de Galaxy Tab 2 10.1 gehaald, ik ben zelf van plan de Tab 2 7.0 halen voor €100,- (na cashback).
Nah maak er 108 van voor de 7" met die belachelijke huiswerk-vergoedingen,

Heb er ook een besteld, voor opa! ik dacht te wachten op ipad mini2,
maar zoveel tijd is er helaas niet meer.
maarre weet iemand goede software om dit apparaat "onnozele bejaarden-proof" te maken?
Ik wil een knop voor skype, internet en email, en verder eigenlijk alleen remote access (van mij)
om dingen in te kunnen stellen, anders gooit die ouwe knoeiert toch weer alles door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-07 11:42
Dit wil ik ook wel graag weten. Heb nog 400 euro aan kaarten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Anoniem: 83718 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:14:
[...]

Nah maak er 108 van voor de 7" met die belachelijke huiswerk-vergoedingen,

Heb er ook een besteld, voor opa! ik dacht te wachten op ipad mini2,
maar zoveel tijd is er helaas niet meer.
maarre weet iemand goede software om dit apparaat "onnozele bejaarden-proof" te maken?
Ik wil een knop voor skype, internet en email, en verder eigenlijk alleen remote access (van mij)
om dingen in te kunnen stellen, anders gooit die ouwe knoeiert toch weer alles door elkaar.
Misschien deze launcher iets voor je?: Google Play: BIG Launcher
+
Beheer apps uit dit topic: Browserlocker voor Android op tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:21
In Groningen kon het helaas niet.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

Mr.Joker schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:27:
[...]

Ook de laagste prijs garantie geprobeerd bij de Mediamarkt in Rotterdam Centrum.

Nu ik mijn flash heb, kan ik zeggen dat Mediamarkt Zoetermeer niet compleet mee ging, Maar halvewege kwam. Dus van 245 naar 219 i.p.v. 198. Ik kon daar mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
bcc is daar een stuk makkelijker in, vanochtend hoorde ik op de radio een spotje dat ze met alle prijzen van winkels meegingen ook als het om akties gaat.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Bij BCC zijn ze een stuk makkelijker ja, had een keer een tv gekocht bij BCC, was een week later afgeprijsd bij de Media Markt, dus kreeg direct €40 terug, halve week later nog goedkoper bij de Saturn, kreeg ik nog €30 extra terug :D

OT: Gisteren even langs gegaan in Nieuwegein, ze hadden nog aardig wat Galaxy S4's voor 522 euro (wit) en ik hoorde de medewerkers toevallig tegen elkaar zeggen dat er nog een hele pallet met S3's was :P

Valt me wel op dat sommige prijzen niet kloppen met de website, zoals bovengenoemde S4. Of het moet zijn dat online de kopieerheffing al is meegerekend en offline niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Laatst online: 03-07 14:35
*knip*, we verwachten wel wat eigen inzet. Het is hier geen helpdesk

[ Voor 79% gewijzigd door Perkouw op 28-05-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-06 19:09
Mr.Joker schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:27:
[...]

Volgende week is het de MediaMarkt z'n beurt voor dezelfde actie. Ook TAX free oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 11-07 08:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Toewan schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:31:
[...]

Dit wil ik ook wel graag weten. Heb nog 400 euro aan kaarten liggen.
Bij Saturn Amsterdam Oosterdokseiland kan je wel met de MM cadeaubonnen betalen..
Ga ik a.s. vrijdag ook doen.

Heb dat zondag nog nagevraagd bij de informatiebalie.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:42
Solictice schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:21:
Volgende week is het de MediaMarkt z'n beurt voor dezelfde actie. Ook TAX free oid.
Is dat al aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Waarschijnlijk is dat zomervakantie/staffelvoordeel oid.

Per 100 euro 15 euro korting.

Toch wat minder voordeel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
btw dagen bij de mediamarkt zijn traditioneel begin februari en september.

Nu krijg je die vakantiegeld achtige acties weer idd.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
De 600D is weer te bestellen via de webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07 14:15
Anoniem: 514499 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:29:
[...]

Het lijkt mij erg sterk dat in de ene seconde dat ik check en nogmaals check én de prijzen door Saturn naar de correcte korting zijn gezet én dat alle potentiële kopers het aankoopproces al hebben doorlopen.
Waarom niet? Ik zat ook klaar achter de laptop. En wij waren vast niet de enige twee ;)
Als producten zijn uitverkocht kun je ze ook gewoon als "uitverkocht" markeren en de winkelwagen voor dat product deactiveren.
De logica achter verwijdering om de 'uitverkoop' reden ontgaat mij. :?

Voor hetzelfde geld heeft de leverancier het inderdaad ook niet meer, maar ook dat is klantvriendelijk en online te communiceren met een korte maar hulpvaardige melding.
Als iedereen daarover moet gaan bellen, dan kost dat veel meer tijd en ergernis.
Aan beide kanten overigens. :+

In het mij bekende geval, bleek het product gewoon telefonisch in een lokale vestiging bestelbaar, maar moet je daarvoor wel eerst 60+ km's op pad om de 1 cent aanbetaling te doen, dát is pas echt irritant.
Klantvriendelijk zou dan de mogelijkheid zijn het bewuste artikel online te reserveren, desnoods onder een ontbindende clausule van niet-beschikbaarheid, op deze manier kan het in geval van levering tenminste ook bezorgd worden.

Allemaal heel gewone zaken voor de meeste online shops, waarom moet Saturn & co het hier toch zo geheel onnodig en klantonvriendelijk lastig maken?
Zij bepalen natuurlijk zelf hoe ze werken, niet wij. Het is algemeen bekend dat de webshop een eigen voorraad heeft, los van de winkels (franchisers), en dat producten alleen met prijs vermeld staan zolang ze op voorraad zijn.
Met het nodige gedoe heb ik mijn Canon flitser telefonisch bij een vestiging kunnen bestellen, maar waarschijnlijk alleen omdat mijn eerdere aankopen al in het systeem geregistreerd stonden.
Zo werd mij als "vertrouwde klant" de 1 cent aanbetalingsregel plus de 120km omweg vergeven. _/-\o_

Op zeer lokaal niveau kan het dus ineens wel, je moet er wel helaas 120km voor gaan rijden om het af te halen, ik had het liever handig per post bezorgd gekregen. ;)
Een franchiser staat het natuurlijk vrij om extra service te verlenen. Er zijn ook diverse filialen waar niets gereserveerd kan worden. En ook niet besteld, de actie geldt daar alleen voor de huidige voorraad.

Wees blij met de mogelijkheid om een product te kunnen kopen rond of onder de inkoopprijs, ook al moet je daar misschien iets voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:44
Krijg ze in Amsterdam Oosterdok niet te pakken. Weet niet of deze vraag hier zin heeft>>> iemand die daar nog genoeg Galaxy Ace2 heeft zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:28:
[...]

Bij Saturn Amsterdam Oosterdokseiland kan je wel met de MM cadeaubonnen betalen..
Ga ik a.s. vrijdag ook doen.

Heb dat zondag nog nagevraagd bij de informatiebalie.
Ik ga morgen eens bij de Saturn in Utrecht kijken, hopelijk hebben ze nog een Galaxy Tab 2 7" liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Flabbergast schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:19:
[...]

Mijn ervaringen zijn heel erg slecht. Ik heb een bestelling bestaande uit drie identieke producten geretourneerd, maar kreeg slechts voor twee exemplaren geld terug. Ik heb nu al vier of vijf keer gebeld (met tussenpozen van minstens een week) en talloze malen hun webformulier / tracking system ingevuld, maar na ruim twee maanden wacht ik nog steeds op het resterende bedrag, ondanks toezeggingen, creditfactuur, opgave rekeningnummer, escalaties. Bizar. Ik heb het nog nooit zo slecht meegemaakt.
Hier precies dezelfde ervaring...ze hebben een flitsend automatisch ticket systeem inclusief nummering dat plechtig beweert dat je spoedig een antwoord krijgt maar je voert een monoloog met jezelf op de website...op iets van 10 meldingen van mij is exact NUL keer gereageerd..."zo moet techniek!"...dacht het niet! Totaal absurd.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

De google Nexus 7 is nu ook weer te bestellen bij Saturn. Ik twijfel nu toch wel heel erg tussen de tab 7 voor 100euro of het dubbele betalen voor een Nexus 7.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Laatst online: 03-07 14:35
^neem je toch de nexus 7 8gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
de tab7 heeft een microsd slot de nexus heeft dit niet, lijkt me een aardig minpunt.

[ Voor 35% gewijzigd door Wii4all op 29-05-2013 10:55 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-07 21:05
De SGS SIII staat voor €328,88 op de website erg scherpe aanbieding (€50,- goedkoper dan de PW), mijn vriendin wil alleen een witte... 8)7

http://www.saturn.nl/mcs/...69,328215.html?langId=-11

Zou mediamarkt wellicht mee gaan met deze prijs? En dan eventueel zelfs een witte? :+

*update: niet dus, excuus overheen gelezen

[ Voor 23% gewijzigd door Mvdbeld op 29-05-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
lees hierboven even aub mediamarkt gaat niet mee in de aktie, BCC meestal wel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-07 23:24
Schizo007nl schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:56:
In Tilburg is geen enkele TV uitgesloten van de actie.. Meeste toestellen kun je zelfs reserveren indien uitverkocht. Moet wel zeggen dat KTV hier uitzonderingen op maakt, bij computer is het helaas niet mogelijk..

Ook in Tilburg nog nauwelijks Synology te vinden

Iemand nog op zoek naar een LG 84LM960V 4K Ultra HD.. Kost normaal 19999 maar nu met de actie ''slechts'' €16526,35. Koopje toch? :)
Enig idee wat de Samsung UE40F6500 kost bij Saturn Tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Lizardz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:19:
[...]

Enig idee wat de Samsung UE40F6500 kost bij Saturn Tilburg?
F6500 serie niet aanwezig in Tilburg. UEF6640 hebben ze wel voor 1098 minus BTW en €100 cashback via Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnema
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-07 01:55
Net Synology ds412+ gekocht voor 437 euro ipv 511.
pricewatch: Synology Disk Station DS412+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het met het assortiment? Hebben ze in de winkel bijvoorbeeld meer en andere laptops dan in de webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Nou, vanmiddag in Rotterdam de Galaxy SIII mini gekocht.
Helaas hadden ze geen Tab 2 7" meer...
Ah well :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Renquin schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:56:
Nou, vanmiddag in Rotterdam de Galaxy SIII mini gekocht.
Welke prijs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473548

Iemand enig idee of ze bij de Saturn in Amsterdam de acer iconia w700 tablet hebben liggen?

Op de site is hij uitverkocht.. :-( en het is blijkbaar onmogelijk om telefonisch contact te krijgen.... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
220,91.
Wel grappig dat ze ook over de thuiskopieheffing de korting gegeven hebben :')

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473548 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:56:
Iemand enig idee of ze bij de Saturn in Amsterdam de acer iconia w700 tablet hebben liggen?

Op de site is hij uitverkocht.. :-( en het is blijkbaar onmogelijk om telefonisch contact te krijgen.... :-/
Of Hoofddorp? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 20:27
Saturn Nieuwegein had em liggen vanavond om 19u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

010101. schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:00:
Saturn Nieuwegein had em liggen vanavond om 19u
Thanks!!! Weet je toevallig ook voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 20:27
Anoniem: 473548 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:30:
[...]

Thanks!!! Weet je toevallig ook voor welke prijs?
helaas ... heb zoveel prijzen gezien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:33
Vanavond kijken of ze de Marantz 1603 hebben in Spijkenisse.
Ben benieuwd. De site heeft hem iig niet meer.
Paar dagen geleden stond hij er op, maar niet leverbaar en nu is die weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Toewan schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:41:
[...]

Ik ga morgen eens bij de Saturn in Utrecht kijken, hopelijk hebben ze nog een Galaxy Tab 2 7" liggen. :)
Helaas, bij Saturn in The Wall was de Galaxy Tab 2 7" lang en breed uitverkocht en ik had ook niet met Mediamarkt cadeaukaarten kunnen betalen in de winkel.
Gelukkig wilde de behulpzame teamleidster bij de Mediamarkt meegaan met de prijs van de Saturn, oftewel heb ik hem alsnog met flinke korting kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:31
was dat bij de mediamarkt in Utrecht? Ben benieuwd of ze dat in a'dam ook doen, zie dat hij nu online ook uitverkocht is bij de saturn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
flo-rist schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:43:
was dat bij de mediamarkt in Utrecht? Ben benieuwd of ze dat in a'dam ook doen, zie dat hij nu online ook uitverkocht is bij de saturn...
Yep, was in Utrecht. De Tab 2 7" was bij de Mediamarkt afgeprijsd naar 168 euro, is vandaag ook de dagaanbieding bij de Mediamarkt. Met deze prijs geef ik je wel een grote kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 14:14
Zijn er nog meer mensen die de aanbieding bij de saturn hebben gebruikt om korting bij de MM te krijgen?
Ik wil graag een Macbook gaan aanschaffen, maar het verschil is best groot, alleen duurt het bij de saturn nog wel even voordat die wordt toegezonden denk ik? Plus dat ik niet echt in de buurt woon.

Wat denken jullie wat voorn kans ik heb?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de site gaan de spullen snel. Zat gisteren te kijken naar een laptop en even later was deze uitverkocht :(.
Pagina: 1 2 3 Laatste