Iemand de samsung tab 2 7.0 al ontvangen? Maandag besteld meer nog geen postbode gezien.
3 tot 5 dagen stond voor bezorging.
ik had de mijne weliswaar via de mm besteld maandagmiddag maar die wordt vanavond bezorgt.
ik had de mijne weliswaar via de mm besteld maandagmiddag maar die wordt vanavond bezorgt.
Burp
Microsoft Surface Pro is sinds vandaag te koop in NL. Iemand al kunnen kopen of reserveren met deze actie?
Zie Microsoft Surface Pro - prijzen en levertijdentopic , laatste pagina's vooral:Dav1d schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:55:
Microsoft Surface Pro is sinds vandaag te koop in NL. Iemand al kunnen kopen of reserveren met deze actie?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Iemand die nog wil weten of zijn of haar product nog op voorraad is op Zuidplein (Rotterdam)?
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
NEX 6 zou fijn zijn om te weten (en of deze daar toevallig mee doet)Trackerfire schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:10:
Iemand die nog wil weten of zijn of haar product nog op voorraad is op Zuidplein (Rotterdam)?
Verkopen ze überhaupt niet de 5n doet wel mee en is op voorraad
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Voor Saturn Zuidplein:
Zijn deze Synology Nassen beschikbaar: DS213 of DS213+?
En wat zijn de prijzen?
Ze stonden gisteren op de internetshop voor resp. EUR 213 en EUR 274
Zijn deze Synology Nassen beschikbaar: DS213 of DS213+?
En wat zijn de prijzen?
Ze stonden gisteren op de internetshop voor resp. EUR 213 en EUR 274
[ Voor 62% gewijzigd door nocalimero op 30-05-2013 20:37 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ds 213 doet hier niet mee helaas...
Prijs is 299 en 349
Prijs is 299 en 349
Hoe zo doen deze producten niet mee? Da's toch vreemd??
En deze prijzen zijn nog hoger dan normaal!! Dan zijn ze ca. 270 en 320

En deze prijzen zijn nog hoger dan normaal!! Dan zijn ze ca. 270 en 320
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Hij doet wel mee ligt er nog 1 na aandringen haha 288 kost de 213+
213 doet ook mee daar liggen er nog een paar van voor 219
Zojuist bij de MM geweest, ik kreeg helaas de macbook niet mee voor de prijs van de saturn, wel kon hij me vertellen (mocht niet natuurlijk) dat hij hem kon reserveren zodat ik hem maandag kon ophalen, voor een nog lagere prijs..
Vanaf maandag heeft de MM dus ook een actie, iig op alle laptops/tables etc. 16%^korting dacht ik.
(macbook 15" retina voor €1813.-)
Vanaf maandag heeft de MM dus ook een actie, iig op alle laptops/tables etc. 16%^korting dacht ik.
Maar de korting bij Saturn is toch veel hoger dan 15/16 %? De 13 inch non retina is van 1229 naar 972 euro afgeprijsd. Ben wel benieuwdmauro101 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:42:
Zojuist bij de MM geweest, ik kreeg helaas de macbook niet mee voor de prijs van de saturn, wel kon hij me vertellen (mocht niet natuurlijk) dat hij hem kon reserveren zodat ik hem maandag kon ophalen, voor een nog lagere prijs..
Ben benieuwd wat de prijs van de tab 7 wordt bij de MM. Volgens mij is ie bij alle Saturn vestigingen uitverkocht.
Dan heeft MM een goede reden om niet mee te gaan met de prijs.flo-rist schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:08:
Ben benieuwd wat de prijs van de tab 7 wordt bij de MM. Volgens mij is ie bij alle Saturn vestigingen uitverkocht.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
De verkoper zei 16%, bij de saturn is de macbook iig €1833, en op mijn aankoopbon bij de MM staat €1813.bear87 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:03:
[...]
Maar de korting bij Saturn is toch veel hoger dan 15/16 %? De 13 inch non retina is van 1229 naar 972 euro afgeprijsd. Ben wel benieuwd
Ik kan hem pas maandag ophalen volgens hem, maar er staat geen datum op mijn factuur dus ik ga morgen gewoon langs om te kijken of ik hem al mee krijg:)
BTW korting is toch 17,6%.... typisch mediamarkt.mauro101 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:30:
[...]
De verkoper zei 16%, bij de saturn is de macbook iig €1833, en op mijn aankoopbon bij de MM staat €1813.
Ik kan hem pas maandag ophalen volgens hem, maar er staat geen datum op mijn factuur dus ik ga morgen gewoon langs om te kijken of ik hem al mee krijg:)
17,36%Cyclonic schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:20:
[...]
BTW korting is toch 17,6%.... typisch mediamarkt.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ja i know, typte het op tablet had niet gezien dat die de 3 niet had gepakt
Bij welke mediamarkt is/was dit dan ga ik daar maandag ook heen cq bestel ik onlinemauro101 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:42:
Ik heb hem maandagmiddag besteld en gisteren ontvangen.rayvonrk schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:26:
Iemand de samsung tab 2 7.0 al ontvangen? Maandag besteld meer nog geen postbode gezien.
Ik heb er gisteren nog één gehaald bij de Saturn in Zaandam. Dus ze zijn nog niet bij alle Saturns uitverkocht.flo-rist schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:08:
Alleen de titanium/zwarte kleur was nog beschikbaar.
IM4N; lagen er nog veel?, anders rij ik er zo even naartoe.
@flo-rist, dat weet ik niet. De medewerker haalde er één uit de magazijn. Dus ik zou voor de zekerheid even bellen. Ik ga er zelf over een uurtje langs, dus dan vraag ik wel even naar de voorraad van de Samsung Galaxy tab 2 7.0.
ben net zelf langsgeweest in Zaandam, er zijn geen meer op voorraad, maar vanmiddag komen er (naar het schijnt) 80 stuks binnen. Wel alleen in zwart. Heb er een besteld, hopen dat ik vanmiddag gebeld wordt....
ps. ook de witte kunnen nog wel besteld worden, levertijd onduidelijk.
Ben zelf ook net langs geweest bij Saturn Zaandam. Ze hebben zoals flo-rist zei geen meer op voorraad, maar de medewerker vertelde wel dat ze vandaag of maandag een nieuwe voorraad binnen krijgen. Maar je kan ze wel reserveren tegen de actieprijs.flo-rist schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:20:
ben net zelf langsgeweest in Zaandam, er zijn geen meer op voorraad, maar vanmiddag komen er (naar het schijnt) 80 stuks binnen. Wel alleen in zwart. Heb er een besteld, hopen dat ik vanmiddag gebeld wordt....
Macbook Pro maandag en Galaxy Tab dinsdag online besteld en alletwee gisteren binnen gekomen. Ik ben nu de cashback formulieren aan het invullen. Ik vond dat het een zeer vlotte bezorging, zeker de Macbook had ik zo snel niet verwacht aangezien er een levertijd van 1-2 weken aangegeven werd. Ik heb de 13" met i7 processor besteld (dus geen retina of SSD). Zo een 300 euro korting.
Ik heb specifiek op een BTW actie gewacht voor het aanschaffen van mijn Macbook. Ben er super blij mee (en dank aan mijn ma voor het in de gaten houden van alle foldertjes
)
Ik heb specifiek op een BTW actie gewacht voor het aanschaffen van mijn Macbook. Ben er super blij mee (en dank aan mijn ma voor het in de gaten houden van alle foldertjes
[ Voor 5% gewijzigd door nemesis09 op 31-05-2013 14:48 ]
Zo, geslaagd voor het eerst in 35 jaar een nieuwe TV (nooit waarde aan gehecht). Een Sony KDL-42W655A voor €577,69, scheelt toch mooi een dikke €120,- met de reguliere prijs!
[ Voor 9% gewijzigd door sjolmers op 31-05-2013 21:38 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
En dan koop je na 35 jaar ook nog een slechtesjolmers schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:37:
Zo, geslaagd voor het eerst in 35 jaar een nieuwe TV (nooit waarde aan gehecht). Een Sony KDL-42W655A voor €577,69, scheelt toch mooi een dikke €120,- met de reguliere prijs!
Verwijderd
Zag dat de 50mm 1,4 canon (die er niet meer was trouwens) sinds de actie 40 euro duurder werd, had screenshot van de site en daarna in de winkel 40 duurder
net de 40mm 'pancake' besteld voor het 'actietarief'. Na cashback van Canon dus 106 euro. Was geen probleem bij saturn in Utrecht.
Weet iemand nog een Saturn die nog wel de Galaxy tab2 7inch op voorraad heeft?
Ter info:
mediamarkt geeft vanaf maandag 16% korting op alles. Niet zo'n mooie actie als saturn, maar wel handig voor producten die bij de saturn al uitverkocht zijn.
mediamarkt geeft vanaf maandag 16% korting op alles. Niet zo'n mooie actie als saturn, maar wel handig voor producten die bij de saturn al uitverkocht zijn.
Op echt alles? of met * 1000 producten die niet meedoen zoals gewoonlijkCnorretje schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:31:
Ter info:
Verwijderd
Nee hoor, niks goedkoper : pricewatch: Sony KDL-42W655A Zwartsjolmers schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:37:
BCC gaat iig mee met kortingen Saturn, de andere waarschijnlijk ook aan de prijs te zien... dus heeft ie alsnog een deal dankzij Saturn.
Verwijderd
Laten we morgen even kijen wat de normale prijzen zijn. Maar dan is het nog maar €40 goedkoper en geen €120
netto scheelt het maarliefst iets meer dan 1%Cnorretje schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:31:
Ter info:
Op een product van rond de 1000 euro is dat dus een tientje. Dus kan het overwegen waard zijn, als je de service van MM liever hebt als die van Saturn.
Verwijderd
De 50mm 1,4 canon staat er weer op voor 272, dus eindelijk iets met echte korting, meteen besteld
Zit volgens de richtlijnen geen verschil tussen de service van Saturn met die van Mediamarkt.Ghostier schreef op zondag 02 juni 2013 @ 10:38:
Op een product van rond de 1000 euro is dat dus een tientje. Dus kan het overwegen waard zijn, als je de service van MM liever hebt als die van Saturn.
Enige verschillen die er zijn zijn de eigen invoer van vestigingen, uitzonderingen op de regels die voor elke vestiging gelden.
Algemene verkoopvoorwaarden zijn zo goed als identiek, net als ruilen/retour procedures, garantie en reparatie.
Mediamarkt en Saturn geven de mensen die voor enkel het prijsverschil naar webshops gaan een reden om ook weer eens in een winkel te gaan kijken. Immers is de persoonlijke ervaring, informeren/demonstreren door een verkoper & in sommige gevallen het aanraken van het product veel minder moeite dan lukraak bestellen "omdat het daar het goedkoopste is" en dan maar hopen dat service, garantie, economische levensduur en navolging van wetaanpassingen goed genoeg is/blijft. Je kan immers niet altijd bij de fabrikant terecht, zeker niet buiten garantieperiodes.
Voor de mensen die azen op de actie van volgende week, ja er zijn redelijk wat uitzonderingen. Enkele winkels doen ook de toplijn van Samsung in de actie, hoewel dat volgens de actievoorwaarden niet de bedoeling is.
Vanaf morgen/vanavond zullen alle details op de Mediamarkt website komen te staan, de folders weer op de mat liggen, de radio het nieuws weer verspreiden en de reclames weer op het netvlies branden.
Mooie van MM is dan weer, dat de 16% werkelijk 16% is.
@kingggerald weet jij ook hoe het zit met eventueel omruilen indien je bijv. morgen de macbook koopt en volgende week maandag nieuwe model geintoduceerd wordt, dacht dat apple een coulance van 14d aan hield maar zeker wete doe ik het niet
Welke tvs zijn allemaal uitgesloten bij de mediamarkt actie? kan hierover niks terug vinden in de folder.
@kingggerald
Ja er kan meer bedoeld worden met de service, maar de persoonlijke behandeling in de winkel is er al een deel van zoals je zelf al meld kan die anders zijn. Wat er gebeurd met het opsturen van producten is bijna altijd hetzelfde, maakt niet uit vanuit welke winkel je het product hebt gekocht.
Ja er kan meer bedoeld worden met de service, maar de persoonlijke behandeling in de winkel is er al een deel van zoals je zelf al meld kan die anders zijn. Wat er gebeurd met het opsturen van producten is bijna altijd hetzelfde, maakt niet uit vanuit welke winkel je het product hebt gekocht.
MM en Saturn = 1 organisatie komt alles uit 1 groot magazijn.
De regels van de actie zijn hier te vinden: KlikCyclonic schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:30:
Welke tvs zijn allemaal uitgesloten bij de mediamarkt actie? kan hierover niks terug vinden in de folder.
dus niet op de nikon d3200 en d5200?
Op alles en dan meer dan 60% van de winkel doet niet mee met de actie...berendhaan schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:04:
[...]
De regels van de actie zijn hier te vinden: Klik
De producten die genoemd zijn, zijn juist uitgesloten van de actie. Staat nog niet goed vermeld. Immers de lijst komt goed overeen met de producten uitgezonderd van de actie zoals bij Saturn
Inderdaad. Domme flutacties. Voer dan geen acties, of zeg gewoon eerlijk dat het acties zijn om van restvoorraad af te komen. Wel zo eerlijk.FIFO schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:19:
De producten die genoemd zijn, zijn juist uitgesloten van de actie. Staat nog niet goed vermeld. Immers de lijst komt goed overeen met de producten uitgezonderd van de actie zoals bij Saturn
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Aangezien dit inderdaad misplaats was een saturn topic over mediamarkt, maar het waren de zelfde producten die zijn uitgesloten.
[ Voor 78% gewijzigd door Cyclonic op 03-06-2013 00:47 ]
Bovenstaande lijkt me toch erg vreemd, aangezien ik in een Mac-topic iemand las die een Macbook meekreeg voor de actieprijs die vanaf morgen zou gelden in de Media Markt. Het lijkt me vreemd dat Apple dan opeens niet mee zou doen...
Ten eerste is het een actie van Saturn(wat inderdaad onder mediamarkt valt maar alsnog), en ten tweede doen de meeste grote producten gewoon mee(Computers, Laptops, Tablets etc), en ligt het meestal ook aan de leveranciers van de Saturn/MM aangezien beide partijen hier afspraken over maken welke merken/producten onder de actie vallen.Cyclonic schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:39:
[...]
KORTING OP ALLES!!! * /sarcasme
[afbeelding]
Heb even een plattegrond gemaakt van de lokale mediamarkt met daarop wat wel en niet meedoet met de actie. Zoals je ziet doet echt bijna alles mee! /sarcasme
Tuurlijk kan je niet verwachten dat echt op alles 17% korting wordt gegeven. Maar tijdens dit soort dagen zitten heus wel een paar goede producten tussen met een scherpe prijs. Soms kan je nog wat doen aan de normale verkoopprijs(mocht het product ergens anders goedkoper zien) en kan je daar alsnog je 17% overheen halen.
Grootste reden waarom Apple niet mee doet met de BTW dagen is omdat Apple zijn eigen aanbiedingen heeft(Apple voordeel week).
Aankomende week heeft MediaMarkt de vakantiegeld bonus actie, 16% korting op een aantal x producten.
Correctie: Apple doet wel degelijk bepaalde btw-weken mee. Neem alleen al de afgelopen week bij Saturn. Wat daar trouwens bijzonder apart was, is dat toen ik vroeg welke Macbooks er überhaupt nog in stock waren vandaag, ze zeiden: "er doen er nog maar een paar mee met de actie." De rest hadden ze dus opeens uit de actie gehaald?
Het gaat me er niet om welke winkel wel of niet iets meedoet, volgens de website zijn al deze producten uitgesloten. Nu kan je geluk hebben of pech dat sommige MM wel een product meedoen maar je moet ervan uitgaan dat je pech hebt, dus is korting op alles gewoon puur bedrog in mijn ogen als meer dan 50% niet meedoet.k1NG schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:55:
[...]
Ten eerste is het een actie van Saturn(wat inderdaad onder mediamarkt valt maar alsnog), en ten tweede doen de meeste grote producten gewoon mee(Computers, Laptops, Tablets etc), en ligt het meestal ook aan de leveranciers van de MM aangezien beide partijen hier afspraken over maken welke merken/producten onder de actie vallen.
Tuurlijk kan je niet verwachten dat echt op alles 17% korting wordt gegeven. Maar tijdens dit soort dagen zitten heus wel een paar goede producten tussen met een scherpe prijs. Soms kan je nog wat doen aan de normale verkoopprijs(mocht het product ergens anders goedkoper zien) en kan je daar alsnog je 17% overheen halen.
Grootste reden waarom Apple niet mee doet met de BTW dagen is omdat Apple zijn eigen aanbiedingen heeft(Apple voordeel week).
Aankomende week heeft MediaMarkt de vakantiegeld bonus actie, 16% korting op een aantal x producten.
Ik heb het dan voornamelijk over de iPads, soms wilt het inderdaad voorkomen dat een aantal modellen van de macbooks/imacs niet mee doen met de actie.Ambling_Alp schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:58:
Correctie: Apple doet wel degelijk bepaalde btw-weken mee. Neem alleen al de afgelopen week bij Saturn. Wat daar trouwens bijzonder apart was, is dat toen ik vroeg welke Macbooks er überhaupt nog in stock waren vandaag, ze zeiden: "er doen er nog maar een paar mee met de actie." De rest hadden ze dus opeens uit de actie gehaald?
Dat kan ik nog begrijpen, als je daar in ieder geval van tevoren duidelijkheid over verschaft. Maar nee, het ging mij ook een Macbook die online die week voor de actieprijs te bestellen was geweest. Dat maakte het dus gewoon heel raar.k1NG schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:01:
[...]
Ik heb het dan voornamelijk over de iPads, soms wilt het inderdaad voorkomen dat een aantal modellen van de macbooks/imacs niet mee doen met de actie.
Je tekening sloeg gewoon nergens op aangezien je zei dat het over een MediaMarkt winkel ging, terwijl het een actie van Saturn is. En als consument zijnde lijkt het me toch niet meer dan logisch om de actievoorwaarden altijd even goed door te spitten voordat je een product aanschaft?Cyclonic schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:58:
[...]
Het gaat me er niet om welke winkel wel of niet iets meedoet, volgens de website zijn al deze producten uitgesloten. Nu kan je geluk hebben of pech dat sommige MM wel een product meedoen maar je moet ervan uitgaan dat je pech hebt, dus is korting op alles gewoon puur bedrog in mijn ogen als meer dan 50% niet meedoet.
Tevens keek ik net op de website van Saturn en heb ik ook niet kunnen vinden dat ze aangeven "korting op alles" te geven. Tijdens deze BTW dagen gaat het eenmaal gewoon om de grotere producten.
Ja dat moeten ze inderdaad duidelijk aangeven, daar heb je een goed punt. Het liefst zou MM/Saturn meer Apple producten met de actie mee laten doen, het is alleen jammer dat de Apple leveranciers dat niet toestaan.Ambling_Alp schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:04:
[...]
Dat kan ik nog begrijpen, als je daar in ieder geval van tevoren duidelijkheid over verschaft. Maar nee, het ging mij ook een Macbook die online die week voor de actieprijs te bestellen was geweest. Dat maakte het dus gewoon heel raar.
Mediamarkt oplichters:
De Vakantiegeld BONUS actie is geldig op: ...TABLETS...
Alle artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief Vakantiegeld BONUS voordeel.
SAMSUNG Galaxy Tab2 7.0 WiFi 8GB kost net als de afgelope dagen nog 167,16 euro.
De Vakantiegeld BONUS actie is geldig op: ...TABLETS...
Alle artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief Vakantiegeld BONUS voordeel.
SAMSUNG Galaxy Tab2 7.0 WiFi 8GB kost net als de afgelope dagen nog 167,16 euro.
http://www.mediamarkt.nl/...nus_actievoorwaarden.htmlk1NG schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:11:
[...]
Je tekening sloeg gewoon nergens op aangezien je zei dat het over een MediaMarkt winkel ging, terwijl het een actie van Saturn is. En als consument zijnde lijkt het me toch niet meer dan logisch om de actievoorwaarden altijd even goed door te spitten voordat je een product aanschaft?
Tevens keek ik net op de website van Saturn en heb ik ook niet kunnen vinden dat ze aangeven "korting op alles" te geven. Tijdens deze BTW dagen gaat het eenmaal gewoon om de grotere producten.
Dit heb ik gebruikt...... Is toch wel degelijk de actie van MM nu.
edit...
[ Voor 92% gewijzigd door Wii4all op 03-06-2013 10:10 ]
Burp
Ik zit daar ook op te azen. Misschien bij een vestiging meer geluk?Cyclonic schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:37:
Synology Disk Station DS213j ineens van de site verdwenen sinds de korting online is
Ik heb hem trouwens nooit op de webshop gezien, wel de 212j. Jij hebt de 213j op de webshop van MM gezien?
[ Voor 16% gewijzigd door Celica_T20 op 03-06-2013 13:54 ]
Op de valreep toch maar een apple thunderbolt display gekocht voor 758. Het was al na middernacht, maar hij stond nog voor de lage prijs in m'n winkelmandje...
Mocht er een nieuwe versie uitkomen op WWDC, dan gaat ie gewoon binnen 14 dagen (ongebruikt en ongeopend) terug.
Mocht er een nieuwe versie uitkomen op WWDC, dan gaat ie gewoon binnen 14 dagen (ongebruikt en ongeopend) terug.
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Verwijderd
Vandaag is het morgen en wat blijkt, de tv is nog steeds goedkoper, los van welke actie.Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 10:11:
Laten we morgen even kijen wat de normale prijzen zijn. Maar dan is het nog maar €40 goedkoper en geen €120
Dit is een typisch voorbeeld van de Saturn en MM acties. Kijk goed om je heen en 90% van de aanbiedingen zijn bij de concurent goedkoper.
Ik had zelf een Panasonic TZ40 op het oog. Voor de actie was die in de webshop 339 euro, nu is hij incl. 16% korting 339 euro
What the hell? Van de week maar 's langs de MM hier in de buurt om te zien of ze dit soort trucs in de fysieke winkels ook uithalen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Volgens mij heb ik de 213J wel zien staan op de site (weet niet 100% zeker) ik heb vorige week de 213 besteld (was wiliswaar niet op voorraad en had een levertijd van 2 weken).Celica_T20 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:53:
[...]
Ik zit daar ook op te azen. Misschien bij een vestiging meer geluk?
Ik heb hem trouwens nooit op de webshop gezien, wel de 212j. Jij hebt de 213j op de webshop van MM gezien?
Maar ik zag gisteren dat de 213 er van afgehaald is ivm niet op voorraad.
Nexus 7 8Gb + hoes bij Saturn besteld voor 159,-. Best een goeie prijs, pricewatch is flink duurder (maar kan niet toevoegen). Staat gewoon op de voorpagina van de Saturn site. Wel die debiele 6,05 kopierheffing erbij.
Edit: topic heeft een baard, maar de aanbieding is nog steeds leuk.
Edit: topic heeft een baard, maar de aanbieding is nog steeds leuk.
[ Voor 14% gewijzigd door NiGeLaToR op 24-06-2013 17:19 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!